Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Nou.. Dan ga ik binnenkort mijzelf maar eens trakteren op de gt2. Misschien Black Friday maar eens even afwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

hars73 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:51:
Nou.. Dan ga ik binnenkort mijzelf maar eens trakteren op de gt2. Misschien Black Friday maar eens even afwachten
Mijn GT2 heeft nog nooit gehaperd icm mijn Samsung S8.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanaLover
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09 07:39
BlueSS50 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:54:
Als ik met mijn gt2 pro van de achterdeur naar het trottoir loop heb al gps.
Binnen 10 seconden heb ik wel een fix die hij niet meer los laat. ook niet met de meest recente firmware.
Heb je een buiten toilet? Met zo'n hartje in de houten deur? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
PanaLover schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:03:
[...]

Heb je een buiten toilet? Met zo'n hartje in de houten deur? :9~
Een trottoir is geen toilet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanaLover
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09 07:39
Oeps, sorry niet meer zo scherp gisteren avond.
Ik heb trouwens dezelfde ervaring met mijn GT2 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 17:22
kwam vandaag langs volgende video, iemand toevallig al uitgeprobeerd?
YouTube: Enable NFC in Honor Magic Watch 2 for global users

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
Zou wel willen weten of dit mogelijk ook werkt op de GT2 pro. en dan je eigen kaart met NFC chip toevoegen.

Deze vraag ook op zijn youtube kanaal gesteld en zie zijn reactie hieronder:

Will this work on a Huawei GT2 Pro ?

Honor Watch 2 minutes update
22 uur geleden
Hi there, yes Huawei/Honor watches can do this as long as there is a transportation card option on your device. Thanks for asking

[ Voor 58% gewijzigd door loneranger56 op 23-10-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 16:52
ah, er komt een gt3 aan :)

https://nl.hardware.info/...accuduur-van-tot-14-dagen
https://consumer.huawei.com/uk/wearables/watch-gt3/

[ Voor 15% gewijzigd door DIKKEHENK op 25-10-2021 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-08 12:28
Lees alleen niets over de muziekopties. Zie het liefst een koppeling met Spotify. MP3's overzetten is echt niet meer van deze tijd...

En (standaard) antwoorden op Whatsapp of mail is ook wel een wens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:04

ThaDude

Hang Loose

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 20:05

SaN

loneranger56 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:04:
Zou wel willen weten of dit mogelijk ook werkt op de GT2 pro. en dan je eigen kaart met NFC chip toevoegen.

Deze vraag ook op zijn youtube kanaal gesteld en zie zijn reactie hieronder:

Will this work on a Huawei GT2 Pro ?

Honor Watch 2 minutes update
22 uur geleden
Hi there, yes Huawei/Honor watches can do this as long as there is a transportation card option on your device. Thanks for asking
Heb je het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Hebben anderen met IOS15 ook problemen met de Huawei Health app?

Krijg het horloge met geen mogelijkheid meer gesynchroniseerd, de app lijkt zelfs in z'n geheel vrijwel niks meer te doen. Wel fijn met de wintertijd nu, horloge dat een uur voorloopt en niet meer terug te zetten is zonder de app.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
Sinds kort raakt het klokje ontkoppeld.
Via de app moet ik dan weer koppelen.

Merk dus niet dat iemand belt!!

Zou het te maken hebben met de android-auto die af en toe naar de bluetoothverbinding vraagt?
Of heeft iemand een ander idee.

Ik hoor graag.
Wobbel53

• PetrCech_3
  • Laatst online: 23-09-2024
Wobbel53 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:35:
Sinds kort raakt het klokje ontkoppeld.
Via de app moet ik dan weer koppelen.

Merk dus niet dat iemand belt!!

Zou het te maken hebben met de android-auto die af en toe naar de bluetoothverbinding vraagt?
Of heeft iemand een ander idee.

Ik hoor graag.
Wobbel53
Ik ervaar hetzelfde... Heb soms ook het idee dat het aan mijn Bluetooth-oordopjes ligt... Wie heeft hier een oplossing voor?

• playon1955
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-08 01:32
Ik zou de Honor Magic watch 2 sowieso vergeten. In de overdracht naar zelfstandigheid is de volledige support van het horloge weg komen te vallen. Liepen de fw-updates tot januari 2021 nog parallel met die van Huawei, vanaf januari 2021 komt er helemaal niks meer binnen. Zowel Huawei als Honor gemaild en doodleuk wordt beweerd dat ik gewoon ondersteund wordt. Heel jammer dit. Ondersteuning weg na goed een jaar.

• hars73

hars73

Hier vandaag de GT2 besteld op Amazon.de voor (een voor mij) prima prijs van 96 euro. Ik zal mijn ervaringen ook wel eens delen als ik hem een tijdje in gebruik heb. In de praktijk zal ik hem voornamelijk gebruiken als horloge, stappenteller en tijdens een uurtje wandelen om de gelopen route op te slaan. Het wordt de vervanger van mijn Xiaomi Mi Band 4, die eigenlijk ook wel voldoet, maar net iets minder 'horloge' lijkt. Hij is al een paar keer 'all inclusive bandje' genoemd als grap 8)7

• izzet3838
  • Laatst online: 10-09 17:22
playon1955 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:28:
[...]

Ik zou de Honor Magic watch 2 sowieso vergeten. In de overdracht naar zelfstandigheid is de volledige support van het horloge weg komen te vallen. Liepen de fw-updates tot januari 2021 nog parallel met die van Huawei, vanaf januari 2021 komt er helemaal niks meer binnen. Zowel Huawei als Honor gemaild en doodleuk wordt beweerd dat ik gewoon ondersteund wordt. Heel jammer dit. Ondersteuning weg na goed een jaar.
Oh echt?
Eigenlijk nooit stilgestaan bij de updates voor de watch als dat zo is is het inderdaad jammer.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

hars73 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:39:
Hier vandaag de GT2 besteld op Amazon.de voor (een voor mij) prima prijs van 96 euro. Ik zal mijn ervaringen ook wel eens delen als ik hem een tijdje in gebruik heb. In de praktijk zal ik hem voornamelijk gebruiken als horloge, stappenteller en tijdens een uurtje wandelen om de gelopen route op te slaan. Het wordt de vervanger van mijn Xiaomi Mi Band 4, die eigenlijk ook wel voldoet, maar net iets minder 'horloge' lijkt. Hij is al een paar keer 'all inclusive bandje' genoemd als grap 8)7
Ik ben dit jaar ook van een Mi Band 4 naar GT2 (Bruin) gegaan en ben er erg happy mee.
Vooral de looks alsof het een klassiek horloge is heeft mij hiertoe doen beslissen.

GPS werkt bij mij erg snel en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 17:43

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Huawei Watch GT2 Pro momenteel voor slechts € 169 bij Coolblue. Mooie Black Friday deal m.i. :)

https://www.coolblue.nl/p...pro-grijs-bruin-46mm.html
https://www.coolblue.nl/p...-gt-2-pro-zwart-46mm.html

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobbel53
De hoeveelheid watchfaces is mooi. Er zijn echt bijzondere bij.
Doordat de plaatsjes in het appje 4 to 5 mm groter zij dan de werkelijkheid heb ik me al twee keer "verkocht".

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem??

Hoor het graag.
Wobbel53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Gisteravond mijn nieuwe GT2 geinstalleerd en gekoppeld aan mijn Mi Note 10 lite. Dat verliep eigenlijk vlekkeloos.

Echter vandaag het issue wat je veel vaker lees, namelijk dubbele notificaties.Ik had net bij een ontvangen mail van Gmail zelfs 4x een notificatie (ik kreeg 1 mail, 2x een geluidje op het horloge en dus 4x de notificatie). Kon op internet verder niet echte oplossingen vinden. Hier wel mensen die dat opgelost hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Helaas. Heb mijn GT2 Pro ter reparatie naar CoolBlue gestuurd. Heb niet het idee dat zij het op kunnen lossen maar het moet helaas volgens de regels.
Het horloge blijft zich stelselmatig disconnecten met mijn OnePlus Nord. Heb alle batterij optimalisatie uitgezet, app in het constante geheugen, fabrieksinstellingen, niks werkt nog. Ook de laatste firmware update niet.
Eeuwige zonde... Vind het een prachtig (en betaalbaar) apparaat.
Blijf het vreemd vinden dat dit probleem verder bij niemand (op @Wobbel53 na) speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
PetrCech_3 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:51:
Helaas. Heb mijn GT2 Pro ter reparatie naar CoolBlue gestuurd. Heb niet het idee dat zij het op kunnen lossen maar het moet helaas volgens de regels.
Het horloge blijft zich stelselmatig disconnecten met mijn OnePlus Nord. Heb alle batterij optimalisatie uitgezet, app in het constante geheugen, fabrieksinstellingen, niks werkt nog. Ook de laatste firmware update niet.
Blijf het vreemd vinden dat dit probleem verder bij niemand (op @Wobbel53 na) speelt.
Kan ook aan de OnePlus liggen, ik kan me herinneren dat mijn 6t ook wel eens moeilijk deed ondanks alle goede instellingen. Nu met een Oppo nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 20:45
PetrCech_3 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:51:
Ik heb geen last van disconnects door de dag, maar als ik in de ochtend opsta dan moet ik eerst de health app even openen zodat er opnieuw verbinding wordt gemaakt met mijn horloge.

Mijn Xiaomi mi 9t pro wilt blijkbaar toch nog ergens de app sluimeren. Ik heb ook alles aangepast zodat dit niet gebeurd. De kans is dus groot dat het gewoon aan je mobiel in combinatie met deze horloge ligt.

Ik had hiervoor een TicWatch 2e en deze had echt op regelmatige basis disconnects. Ook niet op te lossen toen. Was met een Oneplus 6 en met mijn huidige Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Hmm.. Ja. Ik vind dat dus echt super storend (en vergeet het regelmatig). Dit zal hem dan dus niet gaan worden voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:40
Ik zou haast denken dat je een 42 mm GT2 hebt, maar de app zal die toch niet aanbieden dan? Alleen ervaring met wat gratis wijzerplaten en dit nooit meegemaakt.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playon1955
Probeer op de One Plus alles wat met bt te maken heeft te verwijderen. Alles zeg maar vergeten. Op het horloge factory reset. Op de One Plus de Huawei Health App verwijderen. Uit de App store van Huawei de laatste versie van de gezondheidsapp downloaden. Horloge aanzetten en via de App connecten met de telefoon. Als dat lukt en je kent alle rechten toe kan het niet mis gaan. Hooguit dat de One Plus de dwarsligger blijft.

[ Voor 31% gewijzigd door playon1955 op 09-12-2021 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Laatst online: 10-09 21:46

MartNL

https://www.apkmirror.com/apk/huawei-internet-service/

Als je hier nu even de laatste health app weg haalt. Dan heb je wat meer kans dat het goed werkt.

Ik heb trouwens de gt3pro. Deze kan ook nu ook whatsapp antwoorden en betalen met horloge komt binnenkort. Elke update meer features. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:01
Wat vreemd dat je overal om ons heen officieel de nieuwe GT 3 kan kopen behalve in ons kikkerlandje.
Bij Huawei krijg je er nu earpods bij en een extra bandje naar keuze.

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Op de Nederlandse Huawei homepage zijn de GT's momenteel in de kerstramsj. Ik heb net mijn eerste GT2 gekocht.

De Huawei GT2e (alleen nog in het wit verkrijgbaar) is €69,99 met kortingscode A10DANKJEWEL21.

De Huawei GT2 is nog in enkele kleuren te krijgen en kost €89,99 met kortingscode A10DANKJEWEL21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playon1955
Ik merk dat de Huawei Health App op mijn telefoon van zeer beroerde kwaliteit is. Als ik op de fiets stap en pak weg 30km heb getoerd, geeft deze App aan dat ik 15.000 stappen heb gezet. Mijn Huawei Watch gt 2 Pro heeft het juiste resultaat weer. Mijn statistieken dag, week, maand jaar worden op deze manier compleet ongeloofwaardig.
Huawei negeert alle vragen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
playon1955 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:34:
Ik merk dat de Huawei Health App op mijn telefoon van zeer beroerde kwaliteit is. Als ik op de fiets stap en pak weg 30km heb getoerd, geeft deze App aan dat ik 15.000 stappen heb gezet. Mijn Huawei Watch gt 2 Pro heeft het juiste resultaat weer. Mijn statistieken dag, week, maand jaar worden op deze manier compleet ongeloofwaardig.
Huawei negeert alle vragen hierover.
Heb je je telefoon in je broekzak tijdens het fietsen? Mogelijk registreert hij de beweging van je been als voetstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:37
Ik heb problemen met MP3/muziek afspelen op de gt 2e. Het nummer wat erop stond standaard deed het wel -alhoewel wel rare pitch verschuivingen??- maar de nummers die ik er zelf op zet spelen in het geheel niet af. Van alles geprobeerd, andere codecs andere koptelefoon. Nog niks werkt tot nu toe. Iemand een idee? Alvast bedankt!

Edit: wat er gebeurt; het nummer is wel zichtbaar op de watch, maar speelt gewoon niet af. Ik druk op play en er gebeurt gewoon niets. Gebruik de watch icm een redmi note 8 pro

Pff 1 keer te veel op de terug knop drukken en die app blijft hangen in de opstart modus en moet ik reinstallen. Janky wel hoor

Edit2: Excuses ik heb te snel geoordeeld, het lag aan de firmware (waarschijnlijk). moest er echt wel 7 updates over heen gooien voordat ie up to date was

Dus voor mensen met hetzelfde probleem, kijk of je kunt updaten!

[ Voor 47% gewijzigd door Snaak123 op 18-12-2021 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
Zo, de opvolger de GT3 zit om de pols. Weekje vertraging, maar toch vrij snel ontvangen dus. ( NL webshop, gevonden via tweakers )
Efkes updaten en opladen, maar zit alvast prima. Wilde m hebben voor de temp meet functie. Verder niet veel anders, behalve een draaiknop, maar dat is vooral cosmetisch.
Trillen nog steeds t zelfde qua sterkte, wel iets helder display op volle stand, maar verder nog geen grote verschillen iig.

edit, oh ja, ketaktloos opladen. En een ander onderkantje wat iets vriendelijker aanvoelt.
Tel is een pro 30.

[ Voor 23% gewijzigd door DIKKEHENK op 21-12-2021 14:34 ]

• ilfamo
Gisteren firmware 11.0.14.26 ontvangen op mijn GT2e. Niet heel veel veranderingen als je geen Huawei telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
Net de versie 11.0.14.90 geinstallleerd.
Is er ergens een overzicht wat ik nu meer heb??
Ik hoor graag
Wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 20:45
Wobbel53 schreef op maandag 27 december 2021 @ 21:18:
Net de versie 11.0.14.90 geinstallleerd.
Is er ergens een overzicht wat ik nu meer heb??
Ik hoor graag
Wobbel53
Een simpele Google zoektocht levert deze link op:
https://www.huaweicentral...gs-bug-on-some-models-cn/

Zoekterm: 11.0.14.90 huawei watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:26
ilfamo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:00:
Gisteren firmware 11.0.14.26 ontvangen op mijn GT2e. Niet heel veel veranderingen als je geen Huawei telefoon hebt.
Ik heb hem ook binnen maar vind het een behoorlijke update. (De update duurde ook wel eventjes)
In sommige menu's voelt ie vlotter aan.
Heel veel icoontjes zijn veranderd, er zijn wat taal inconsistenties uitgehaald en er zijn nieuwe "always on" wijzerplaten toegevoegd.
Ook gaat de saturatiemeting sneller.
Het changelog zegt hier niks over.

Changelog heeft het enkel over:
-display kan altijd aan tijdens trainingen.
-zons ondergang en opkomst toegevoegd aan buiten trainingen.
-systeemprestaties en stabiliteit verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
twee keer dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 16:13
Vanuit een Simonly actie van Belsimpel heb ik een €50 waardebon gekregen. Toen ik ging kijken wat ik er van zou willen halen kwam ik eerst uit bij de Huawei Band 6. Echter kwam ik na wat verder zoeken ook de Huawei Watch GT 2e tegen. Is die de meerprijs van €50 waard? Als voornaamste verschil zie ik de ingebouwde GPS.
Op het moment heb ik een Mi Band 4 in gebruik.
Wil hem dagelijks gaan gebruiken als horloge met notificaties maar ook als fitnesstracker in de sportschool. Met de korting zou de Band 6 gratis zijn en de GT 2e €50. Welke is aan te raden (na de laatste updates), of kan ik beter naar nog iets anders kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Weswyp schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:26:
[...]

Een simpele Google zoektocht levert deze link op:
https://www.huaweicentral...gs-bug-on-some-models-cn/

Zoekterm: 11.0.14.90 huawei watch
Ja die bug lijk ik in mijn GT2 ook te hebben. Als ik een half uur lekker doorwandel komt de indicator 'matig tot intensief bewegen' nu op 6 minuten. En dat was voor de update vrijwel net zo lang als de wandeling zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• german8
ivo001 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:47:
Vanuit een Simonly actie van Belsimpel heb ik een €50 waardebon gekregen. Toen ik ging kijken wat ik er van zou willen halen kwam ik eerst uit bij de Huawei Band 6. Echter kwam ik na wat verder zoeken ook de Huawei Watch GT 2e tegen. Is die de meerprijs van €50 waard? Als voornaamste verschil zie ik de ingebouwde GPS.
Op het moment heb ik een Mi Band 4 in gebruik.
Wil hem dagelijks gaan gebruiken als horloge met notificaties maar ook als fitnesstracker in de sportschool. Met de korting zou de Band 6 gratis zijn en de GT 2e €50. Welke is aan te raden (na de laatste updates), of kan ik beter naar nog iets anders kijken?
Ik zou dan zeker voor de gt2e gaan.
Mooier met zn ronde scherm, 1 van de meest 'slanke' watches op de markt.
Met scherm always on 5~6 dagen accu. In gewone modus 14dagen.
Iedereen dumpt zn trackers nu al omdat ze een watch willen.

Nadeel is wel dat je activiteiten in de huawei health app zitten en niet makkelijk daaruit te krijgen zijn voor Strava of andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 16:13
german8 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:36:
[...]

Ik zou dan zeker voor de gt2e gaan.
Mooier met zn ronde scherm, 1 van de meest 'slanke' watches op de markt.
Met scherm always on 5~6 dagen accu. In gewone modus 14dagen.
Iedereen dumpt zn trackers nu al omdat ze een watch willen.

Nadeel is wel dat je activiteiten in de huawei health app zitten en niet makkelijk daaruit te krijgen zijn voor Strava of andere apps.
Bedankt, zojuist besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
DIKKEHENK schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:32:
Zo, de opvolger de GT3 zit om de pols. Weekje vertraging, maar toch vrij snel ontvangen dus. ( NL webshop, gevonden via tweakers )
Efkes updaten en opladen, maar zit alvast prima. Wilde m hebben voor de temp meet functie. Verder niet veel anders, behalve een draaiknop, maar dat is vooral cosmetisch.
Trillen nog steeds t zelfde qua sterkte, wel iets helder display op volle stand, maar verder nog geen grote verschillen iig.

edit, oh ja, ketaktloos opladen. En een ander onderkantje wat iets vriendelijker aanvoelt.
Tel is een pro 30.
En hoe zijn de ervaringen met de GT3? Ik heb de GT2 waar ik qua gebruik en batterijduur zeer tevreden over ben, maar zag dat je GT3 ook je eigen hardloop schema's (interval) kan uploaden.

Lijkt met wel wat, maar om daar nu een nieuwe horloge voor te kopen :)

Hoelang doe je met het horloge? Ik gebruik hem nu 2x per week om hard te lopen met GPS, weet niet of jij er mee sport?

Zie dat je er ook een eSIM in kan doen. Maar dan heb je nog steeds geen Spotify koppeling erop denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DIKKEHENK
Gt3 heeft een ander onderkantje, waardoor het iets anders en prettige aanvoelt
Batt duur is identiek, en omdat ie nieuw is, is het weer 20% in 3 dagen ongeveer.

Je kan nu de Spo2 meting automatisch laten doen, dus dat eet meer accu. Dat werkt wel goed trouwens.
Verder nog niet mee gesport, dus geen idee over of je wat kan uploaden?

Esim kan hier niet in, daarvoor moet je de normale 3 hebben, en die is 100 € meer. Verder is het beeldscherm wel iets beter/helder, een groter font (!) vooral bij txt en msg. Het is nu veel beter leesbaar iig.
Wat er ook opzit, is lichaamstemp meten met interval. Daar klopt alleen echt weinig van, tenzij mijn temp van gemm 33 graden klopt, maar dan zou ik er toch beroerd bij liggen gok ik. Dus daar is nog wat werk aan de winkel, en eigenlijk nu volstrekt onbruikbaar. ( gok een firmware dingetje)

verder iets meer eyecandy ( sneller cputje ) maar dat is imo verwaarloosbaar. Je menu is nu met een draaiknopje en overzichtelijker. Handig als je constant met je apps zit te klieren, maar dat doe ik vrij weinig, BT is het zelfde, bereik lijkt iets minder ( 2 meter ) ivm Gt2 met lost connection. Bellen ed gaat prima, klinkt hetzelfde als de Gt2.
Verder keuze uit 345245235234454 wijzerplaten, maar ook veel betaalde. iig de oude van de GT2 er meteen weer opgezet.

Ze willen je hiermee de huawei app markt op sturen, je kan dus apjes laden. Even gekeken, maar vond nog niks bijzonders iig en t aanbod is vrij karig... gebruik m toch vooral als een pebble, dus t gaat me vooral om txt, mail , en slaap meting. Dat werkt allemaal prima.

Je kan nu ook een standaard preset txt antwoordje terug sturen, dat is ook nieuw. En op zichhandig in bv auto of tijdens sport/werk.

Ben zelf wel een fan van deze klokjes ( accuduur vooral ) dus als je Gt2 gaar is, dan is het een prima ding/opvolger.

[ Voor 13% gewijzigd door DIKKEHENK op 07-01-2022 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
DIKKEHENK schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:16:

Je kan nu ook een standaard preset txt antwoordje terug sturen, dat is ook nieuw. En op zichhandig in bv auto of tijdens sport/werk.
En kan hij ook emoji weergeven of hebben ze dat nog steeds niet voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
uhm nee..volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

ilfamo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:33:
[...]

En kan hij ook emoji weergeven of hebben ze dat nog steeds niet voor elkaar?
Die van mij geeft emoji weer met whatsapp. Ik heb de gt3pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Wat er ook opzit, is lichaamstemp meten met interval. Daar klopt alleen echt weinig van, tenzij mijn temp van gemm 33 graden klopt, maar dan zou ik er toch beroerd bij liggen gok ik. Dus daar is nog wat werk aan de winkel, en eigenlijk nu volstrekt onbruikbaar. ( gok een firmware dingetje)
Het is ook de temperatuur van je huid aan de buitenkant wat hij meet. Wat de bedoeling daarvan is dat weet ik ook niet. Maar het is volgens mij niet bedoeld als een normale temperatuur meting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
MartNL schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:27:
[...]

Dan is dat iig verbeterd. Op de Gt2e kan dat nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
MartNL schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Het is ook de temperatuur van je huid aan de buitenkant wat hij meet. Wat de bedoeling daarvan is dat weet ik ook niet. Maar het is volgens mij niet bedoeld als een normale temperatuur meting.
Dat is dan volstrekt zinloos dus. Toch heb ik het vermoeden dat men hier nog mee aan de slag gaat. immers, eerst even stats harken, en dan de boel bv +4 . Dan heb je ook een constante die wel overeenkomt met je normale temp. Het gaat immers om de variatie?

oh edit, even de info gelezen op de klok. Lang verhaal, maar het gaat dus om je huid temp inderdaad, iets met comfortabel tussen de 32 en 34.

[ Voor 11% gewijzigd door DIKKEHENK op 08-01-2022 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
MartNL schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:27:
[...]

Die heeft een veel groter werkgeheugen, wellicht dat het daarmee te maken heeft. Ook een grotere accu trouwens, scherm is identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

DIKKEHENK schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:10:
[...]

Die heeft een veel groter werkgeheugen, wellicht dat het daarmee te maken heeft. Ook een grotere accu trouwens, scherm is identiek.
Dat zal kunnen dat het daar mee te maken heeft. Heb je wel de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
MartNL schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:19:
[...]

Dat zal kunnen dat het daar mee te maken heeft. Heb je wel de laatste update?
zeker, maar de 3 pro en de gt3 zijn andere klokjes met andere specs? Denk niet vergelijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaDude
  • Laatst online: 08:04

ThaDude

Hang Loose

PS de GT3 komt op 20 januari in Nederland uit :) ik vind dat een mooie opvolger van mijn Gte2 8)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
Dag
weet iemand waar ik kan zien hoe de afstand t.o.v. een stap is??
ik hoor graag
Wobbel53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• german8
Als je een hardloop activiteit doet via het horloge (en dus de Huawei health app), kan je ma afloop in de details je gemiddelde stap afstand zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
german8 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:29:
Als je een hardloop activiteit doet via het horloge (en dus de Huawei health app), kan je ma afloop in de details je gemiddelde stap afstand zien.
Dag, dank.
Kon ik nog maar hardlopen. Ik loop alleen en kan natuurlijk dan ook zien wat de details zijn, maar een totaal gemiddelde van 0,9820712274674486 meter daar geloof ik niets van.
vandaag 7.64km met 8492 stappen dat is dan 0,8996702779086199 en lijkt me ook niet correct.
Eigenlijk zoek ik een plek om het aan te passen.
Ik hoor graag weer .
wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Wobbel53 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:39:
[...]

Dag, dank.
Kon ik nog maar hardlopen. Ik loop alleen en kan natuurlijk dan ook zien wat de details zijn, maar een totaal gemiddelde van 0,9820712274674486 meter daar geloof ik niets van.
vandaag 7.64km met 8492 stappen dat is dan 0,8996702779086199 en lijkt me ook niet correct.
Eigenlijk zoek ik een plek om het aan te passen.
Ik hoor graag weer .
wobbel53
Ik neem aan dat in je profiel je lichaamslente en leeftijd enz goed ingesteld staan.
Wat zie je als je niet een training start mar gewoon een wandelingetje maakt? En dan je dagelijkse stappen en km op elkaar deelt?
Bij komt dat dan op 78 cm bij een lichaamslengte van 1,85 en ook via andere bronnen vergeleken km's zijn dan binnen 5 % nauwkeurig.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
henkzelf schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:42:
[...]

Ik neem aan dat in je profiel je lichaamslente en leeftijd enz goed ingesteld staan.
Wat zie je als je niet een training start mar gewoon een wandelingetje maakt? En dan je dagelijkse stappen en km op elkaar deelt?
Bij komt dat dan op 78 cm bij een lichaamslengte van 1,85 en ook via andere bronnen vergeleken km's zijn dan binnen 5 % nauwkeurig.
Dag Henkzelf,
Een training starten heb ik nog nooit gedaan. Ik loop alleen en zie dan hoeveel stappen ik heb gemaakt.. Meten doe ik 1,88 en de gemiddelde staan hier boven. Vandaag heb ik 11.179 stappen en KM 10,11 km dus 0.9043742 Veel teveel.
HMMM wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Staat er bij jou op het startscherm van de App ook rechtsboven de rechter "minuten" cirkel een Uitroepteken! ?
Als je daarop klikt zie je staan dingen als:
Bron van stappentelling:
1. Huawei Watch ...
2. Evt jouw telefoon.

De app.... geeft een samengesteld resultaat uit deze bronnen.

Als je telefoon er bij staat, dan maakt het best wel verschil hoe en waar je die telefoon draagt. Strak op het lichaam werkt bij mij beter dan bungelend aan een koordje van mijn rugzak.
Je kunt ook eens hetzelfde rondje zonder telefoon lopen en kijken wat dat oplevert.
De waarden van het horloge zelf kun je uitlezen via de rechter boven knop en dan activiteitsgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
henkzelf schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:43:
Staat er bij jou op het startscherm van de App ook rechtsboven de rechter "minuten" cirkel een Uitroepteken! ?
Als je daarop klikt zie je staan dingen als:
Bron van stappentelling:
1. Huawei Watch ...
2. Evt jouw telefoon.

De app.... geeft een samengesteld resultaat uit deze bronnen.

Als je telefoon er bij staat, dan maakt het best wel verschil hoe en waar je die telefoon draagt. Strak op het lichaam werkt bij mij beter dan bungelend aan een koordje van mijn rugzak.
Je kunt ook eens hetzelfde rondje zonder telefoon lopen en kijken wat dat oplevert.
De waarden van het horloge zelf kun je uitlezen via de rechter boven knop en dan activiteitsgegevens.
Henkzelf,
dank. ik heb zo'n 'rare chinees' DOOGEE S95pro Ik zie wat je bedoeld. Heb mijn telefoon eigenlijk altijd in mijn jas zak. Niet strak maar helemaal niet los.
Ik zie nu ook een verschil met de km op het oranje vlak (km hoger) dan de km als ik op de stappen tik
Als ik dan de km door de stappen deel kom ik op 0.7895893
Maar als je via 'ik' op 'mijn prestatie' klik zie ik 4708488 stappen en 4620km is gemid 0.9818322
Via het laatste hou ik mijn totaal stappen bij om een constant gemiddelde van +10.000 per dag te halen.
Tja (beetje getalletjes freak)

Ga dat zonder telefoon lopen zeker proberen.
Dank voor de tip.
grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Wobbel53 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:04:
[...]

Henkzelf,
dank. ik heb zo'n 'rare chinees' DOOGEE S95pro Ik zie wat je bedoeld. Heb mijn telefoon eigenlijk altijd in mijn jas zak. Niet strak maar helemaal niet los.
Ik zie nu ook een verschil met de km op het oranje vlak (km hoger) dan de km als ik op de stappen tik
Als ik dan de km door de stappen deel kom ik op 0.7895893
Maar als je via 'ik' op 'mijn prestatie' klik zie ik 4708488 stappen en 4620km is gemid 0.9818322
Via het laatste hou ik mijn totaal stappen bij om een constant gemiddelde van +10.000 per dag te halen.
Tja (beetje getalletjes freak)

Ga dat zonder telefoon lopen zeker proberen.
Dank voor de tip.
grt
Ik denk dat die 98 cm (weliswaar over het totaal) toch de uitschieter is. Bij mij was er ook ooit na een update wel wat historie in de war, hoewel het totaal bij prestaties op 81 cm uitkomt. Losse dag wandelingen zitten dan weer op 78 cm hier.
En hier ook een rare Chinees hoor: net van een Ulefone Armor 2 op een Umidigi Bison over gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
henkzelf schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:34:
[...]

Ik denk dat die 98 cm (weliswaar over het totaal) toch de uitschieter is. Bij mij was er ook ooit na een update wel wat historie in de war, hoewel het totaal bij prestaties op 81 cm uitkomt. Losse dag wandelingen zitten dan weer op 78 cm hier.
En hier ook een rare Chinees hoor: net van een Ulefone Armor 2 op een Umidigi Bison over gestapt.
Twee stevige dingen zijn dat. Het gewicht is ook wat hoog net als die van mij 298gr
Goed, dit weekend ga ik je advies van los met het klokje lopen eens uit proberen.
grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:40
Ik krijg vaak de melding op de gt2 pro als ik een training start zonder telefoon dat ik via de app de gps gegevens moet updaten.
Echter is er via de app geen firmware update beschikbaar.

Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0b1
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10-09 19:47
Hoi, sinds kort de GT3in combinatie met een iphone. Erg blij mee en positief verrast door de speaker en het scherm.

De Huawei health app is mij nog niet erg duidelijk. Waarom telt deze de stappen anders dan het horloge? Blijkbaar tellen ze iets van de iphone er bij op; beetje vreemd. Kan dit uitgezet worden?

Andere vraag: is er een manier om handiger door de vele watchfaces te gaan? Sorteren op populair oid?

• Wobbel53
Krijg sinds kort een melding om de app als beschermd in te stellen, daarna allemaal engelse tekst die ik niet goed kan volgen.
Iemand een idee wat ik moet doen.
Hoor graag
Wobbel53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBIpYz7Ov7_REKKFD23H_z4Q3IU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ystsRWhfyjxXUhLJnkGGJIPU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Heeft denk ik te maken met je energie besparings instellingen. Dat de app vol actief mag blijven ook als die op de achtergrond ligt.
Is niet persé nodig want hij synchroniseert je slaap bijv. 's morgens ook wel als je pas dan de app opstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobbel53
henkzelf schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:25:
Heeft denk ik te maken met je energie besparings instellingen. Dat de app vol actief mag blijven ook als die op de achtergrond ligt.
Is niet persé nodig want hij synchroniseert je slaap bijv. 's morgens ook wel als je pas dan de app opstart.
wat geklikt bij de android info
dingen aan en weer uit en toch aan gezet zoals ze stonden overigens.
opeens was de melding weg en nog steeds.
klokje niet eens laten vallen.
als ik wist wat ik gedaan had, zou ik het zeggen.
grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 14:34
Goedemiddag,

Ik heb een GT2E welke op zich prima werkt.
Sinds gisteren is er een update beschikbaar, versie 1.2.8.62. Ik heb nu 1.2.8.56.

Wat ik echter ook probeer de update lukt niet, ik krijg de melding overdracht mislukt en het horloge reboot.

Ik heb het volgende al geprobeerd.

- Health app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles doorgelopen.
- Huawei Gallery geïnstalleerd voor de zekerheid
- Horloge en telefoon een reboot gegeven.

Mijn telefoon is een POCO M3 Pro 5G.

iemand anders met wellicht hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Mexflex1980 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:34:
Goedemiddag,

Sinds gisteren is er een update beschikbaar, versie 1.2.8.62. Ik heb nu 1.2.8.56.

Wat ik echter ook probeer de update lukt niet, ik krijg de melding overdracht mislukt en het horloge reboot.

Ik heb het volgende al geprobeerd.

- Health app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles doorgelopen.
- Huawei Gallery geïnstalleerd voor de zekerheid
- Horloge en telefoon een reboot gegeven.

Mijn telefoon is een POCO M3 Pro 5G.

iemand anders met wellicht hetzelfde probleem?
Het enigste wat je nog zal kunnen proberen is een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
MartNL schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:42:
[...]

Het enigste wat je nog zal kunnen proberen is een factory reset.
Helaas heb dit geprobeerd maar dit werkt ook niet.
Ik heb het horloge net voor de test aan mijn Samsung S10 van werk gekoppeld en daar krijg ik ook dezelfde melding als ik wil updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Mexflex1980 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:43:
[...]

Helaas heb dit geprobeerd maar dit werkt ook niet.
Ik heb het horloge net voor de test aan mijn Samsung S10 van werk gekoppeld en daar krijg ik ook dezelfde melding als ik wil updaten
Ik neem aan dat je hem nu probeert te updaten met de health app.
Heb je het al geprobeerd vanuit de horloge zelf. Ik weet niet als je ook kunt verbinden met WiFi op je horloge.
Die van mij wel maar ben niet op de hoogte van de jouwe.

Hier kun je ook de nieuwste health app downloaden. Mischien ook nog een optie.

[ Voor 11% gewijzigd door MartNL op 16-03-2022 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Mexflex1980 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:34:
Goedemiddag,

Ik heb ook een GT2-E maar zit op versienummer 11.0.14.26, dat is een heel andere versie lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
Bedankt voor jullie reacties, het schijnt een bekend probleem te zijn zie ik net:

https://consumer.huawei.c...t-possible/topicId_58377/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
Mexflex1980 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:59:
Bedankt voor jullie reacties, het schijnt een bekend probleem te zijn zie ik net:

https://consumer.huawei.c...t-possible/topicId_58377/
Inmiddels bij mij opgelost. Er was gisteren een compleet andere versie beschikbaar waarmee de update wel lukt. Dit duurde wel een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:13
Hier vandaag op mijn GT 2E de nieuwe FW versie 11.0.15.10 binnen.
Enige zichbare verschil is dat de Petal maps app aanwezig is (Huawei Google Maps alternatief).

https://www.huaweicentral...with-11-0-15-10-firmware/

[ Voor 7% gewijzigd door iisworks op 26-03-2022 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
iisworks schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 07:49:
Hier vandaag op mijn GT 2E de nieuwe FW versie 11.0.15.10 binnen.
Enige zichbare verschil is dat de Petal maps app aanwezig is (Huawei Google Maps alternatief).

https://www.huaweicentral...with-11-0-15-10-firmware/
Dus navigatie op je horloge toegevoegd, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
ilfamo schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 11:20:
[...]

Dus navigatie op je horloge toegevoegd, netjes.
Ja, maar dan moet je wel de app op je telefoon geïnstalleerd hebben.

Vraag is of je dan ook zonder je telefoon kan navigeren?
(heb de telefoon app niet geïnstalleerd, dus weet het zelf ook niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
CoachKoos schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:47:
[...]

Ja, maar dan moet je wel de app op je telefoon geïnstalleerd hebben.

Vraag is of je dan ook zonder je telefoon kan navigeren?
(heb de telefoon app niet geïnstalleerd, dus weet het zelf ook niet ;) )
Zover ik nu kan zien is het in combinatie met je telefoon. Je krijgt geen kaartje op je horloge maar richtingsaanwijzingen. Nog niet in de praktijk getest, moet nog kijken of het nuttig is. Het is iig goed dat ze nog steeds nieuwe functies toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consu
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-04-2022
Heb al een tijd de gt2 42mm. De laatste maanden, na meerdere updates, merk ik dat de batterij duur erg achteruit is gelopen. Hebben anderen daar ook last van?

Daarnaast geeft hij bij trainingen altijd {ongeldig} aan, maar kan hem vervolgens wel starten en lijkt alles te registreren.

Ik gebruik sinds kort weer TruSleep. Ineens meet hij niet meer de REM slaap, alleen de lichte- en diepe slaap. Daarbij wordt er geen slaapkwaliteit meer gegeven en ook alle analyses die daar eerder bij zaten (gem. tijd geslapen, gem. tijd opgestaan en dergelijke) worden niet genoemd. Ik kan de hele slaapkwaliteit nergens terug vinden. Iemand een idee?

Verder een tevreden gebruiker van deze watch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Consu schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:55:

Daarnaast geeft hij bij trainingen altijd {ongeldig} aan, maar kan hem vervolgens wel starten en lijkt alles te registreren.

Ongeldig staat er bij mij ook bij, maar het heeft geen invloed op de werking idd. Ik denk een foutje in de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Consu schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:55:
Heb al een tijd de gt2 42mm. De laatste maanden, na meerdere updates, merk ik dat de batterij duur erg achteruit is gelopen. Hebben anderen daar ook last van?

Ik gebruik sinds kort weer TruSleep. Ineens meet hij niet meer de REM slaap, alleen de lichte- en diepe slaap. Daarbij wordt er geen slaapkwaliteit meer gegeven en ook alle analyses die daar eerder bij zaten (gem. tijd geslapen, gem. tijd opgestaan en dergelijke) worden niet genoemd. Ik kan de hele slaapkwaliteit nergens terug vinden. Iemand een idee?

Ik heb een grote GT2 en merkte dat ook maar na versie 11.015.10 geïnstalleerd te hebben (die kort na de vorige kwam) lijkt dit weer in orde. Ik zit nu weer rond de 7% verbruik per dag en kom dan weer op de ca 14 dagen die ik voorheen ook had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Ik heb sinds kort een GT3. Met hardlopen staat het volume uit, maar als ik met mijn oordopjes ga hardlopen, dan dempt het geluid toch tijdens het geven van "updates" in de training (bijvoorbeeld nieuw onderdeel bij een interval).

Iemand een idee hoe dit uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leij
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22-05-2022
Wie o wie heeft inmiddels ervaring met de watch 3 pro??

De reviews zijn goed, gps zou accuraat moeten zijn maar ik krijg helaas met geen mogelijkheid een goede ontvangst.
Hooguit twee rode streepjes in een omgeving waar het aantal zichtbare satellieten meer dan ruim voldoende is.

Huawei heeft geen oplossing...

Iemand dezelfde ervaring? Of beter, iemand een oplossing?? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Leij schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:09:
Wie o wie heeft inmiddels ervaring met de watch 3 pro??

De reviews zijn goed, gps zou accuraat moeten zijn maar ik krijg helaas met geen mogelijkheid een goede ontvangst.
Hooguit twee rode streepjes in een omgeving waar het aantal zichtbare satellieten meer dan ruim voldoende is.

Huawei heeft geen oplossing...

Iemand dezelfde ervaring? Of beter, iemand een oplossing?? :) :)
Ik heb een watch pro maar ik heb geen probleem met de GPS. Dus dan is het ook lastig om je te helpen. Heb eigenlijk altijd groene streepjes.

Je kunt natuurlijk het gebruikelijke proberen resetten enz. Heb je ook wel de juiste toestemmingen gegegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12

Chrasher

Tevree met z'n PS5

@Leij Mischien een tip. Ik zorg er altijd voor dat de Huawei Gezondheids app open staat op mijn telefoon. Daarna start ik pas mijn training op de Watch. Lijkt er bij mij op dat GPS (zowel start als volgen) veel sneller en nauwkeuriger is. Vermoedelijk wordt dan ook de GPS van de telefoon geraadpleegd. (Watch 2 sport)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leij
Ha Mart,

Dank voor je reactie. Zover ik weet heb ik alle benodigde toestemmingen gegeven, maar het lijkt me dat gps ontvangst niet afhankelijk zou moeten zijn van de toestemmingen. Horloge heeft software versie 2.0.0.216

Ik kan geen mogelijkheid vinden om de gps in te stellen. (Bijvoorbeeld om te controleren of alle 4 de systemen ontvangen worden...)

Als ik een trainingsmode start, dan komt de melding dat er op signaal wordt gewacht en dat ik het beste in open veld kan gaan staan. De gps blijft dan zoeken (witte knipperende streepjes)

Geeft jouw horloge na afloop de exact afgelegde route weer in de kaart bijvoorbeeld?

Ik vind het een mooi horloge en kan me ook niet voorstellen dat de gps zo slecht werkt. Maar dit is inmiddels wel al de derde die ik probeer :)

Heb ook geprobeerd om een appje erop te zetten om de AGPS gegevens opnieuw te laden. De app GNSS test is wel bekend in de Huawei app galery, maar blijkbaar niet geschikt om op het horloge te draaien.

Welke instellingen heb jij gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leij
Chrasher schreef op donderdag 14 april 2022 @ 07:07:
@Leij Mischien een tip. Ik zorg er altijd voor dat de Huawei Gezondheids app open staat op mijn telefoon. Daarna start ik pas mijn training op de Watch. Lijkt er bij mij op dat GPS (zowel start als volgen) veel sneller en nauwkeuriger is. Vermoedelijk wordt dan ook de GPS van de telefoon geraadpleegd. (Watch 2 sport)
Dankjewel!! Ga ik ook nog even proberen.

Ik laat het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Go to Settings > Security & privacy > Location Services on the watch and enable Access my location.

Ik neem aan dat je dit wel hebt gedaan. Ik heb het ook bij de hms core op enable staan.

En de laatste health app heb je ook geïnstalleerd?

En ja ik krijg een exacte route wat heb ik gelopen of gefietst.
Maar hij gebruikt ook de locatie van mijn phone. Volgens mij allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leij
Hoi Mart,

Ik heb idd de laatste versie en alles enabled. Heb gekeken of er verschil is in ontvangst met de health app open of niet en dat is gevoelsmatig niet het geval. Het duurt in beide gevallen even voordat het horloge signaal heeft en komt niet verder dan twee rode streepjes gps.

Net stukje gelopen en dan trilt het horloge af en toe zonder dat je ziet waarom. Ik denk dat hij dan signaal kwijt is omdat ik in de kaart ook rare hoeken heb afgesneden, terwijl dat fysiek niet mogelijk is.... (Tenzij ik alle sloten meeneem tijdens het lopen:) )

Ik kan het niet uitstaan dat ik 'm niet fatsoenlijk aan de praat krijg. Helemaal omdat ik het een mooi horloge vind, maar de gps minder goed werkt dan bij Garmin....

Misschien is er nog iemand van Huawei die meeleest.....

Thanx voor je post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Ik heb het even getest en een stukje gelopen. Maar dan met de locatie uit op mijn telefoon. Dan werkt het inderdaad wel wat minder. En trilt mijn horloge ook af en toe. Wat inderdaad waarschijnlijk het verlies van GPS is.
Ik heb het nooit gemerkt omdat ik eigenlijk altijd locatie aan heb op mijn phone. En die ook altijd bij mij heb. Dan geeft die namelijk wel groene streepjes.
Ook op de horloge.

Maar goed ik mijn geval is dat niet een heel groot probleem omdat ik toch altijd mijn phone bij mij heb.

En ik denk dat het nog wel opgelost word met een update.

Ik wou je dit nog even meegeven niet dat je denkt dat het aan jou ligt.
😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leij
Thanx!!

Zoals ik al schreef: dit is inmiddels de derde die ik aan het proberen ben.

Ik mag 'm nog een paar dagen op zicht houden en ga nog een keertje proberen met alles enabled wat er maar enabled kan zijn haha.

Groeten en allen fijne Paasdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market_Watcher
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-05 09:56
De Huawei GT 3 Pro, is dit een ander model dan de Huawei 3 Pro?
Voor wat staat die GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Market_Watcher schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:46:
De Huawei GT 3 Pro, is dit een ander model dan de Huawei 3 Pro?
Voor wat staat die GT?
Als ik zo zie is er geen GT3 pro. Er is een Huawei GT3 en een Huawei 3Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 23:03
Hoi, GT2 Pro hiero. Sinds de laatste firmware-update van enkele dagen geleden, is de accuduur dramatisch achteruitgegaan: Van ca. 12 dagen naar ca. 3-4 dagen. Daar waar het accupercentage voorheen ca. 7-8 % per dag afnam, neemt ie de afgelopen dagen ineens 20-30% per dag af.

Alle monitoring sensoren staan uit. Ik heb zojuist nog even voor de zekerheid gecontroleerd of ze misschien tgv de firmware aan zijn gezet, maar dat is niet het geval.

Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Dat is wel heel drastisch. Met mijn GT2 had ik dat in mindere mate ook, van ca 14 dagen naar ca 10/11 dagen. Maar na de laatste update met 11.0.15.10 is het weer het oude normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:40
Omer schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:35:
Hoi, GT2 Pro hiero. Sinds de laatste firmware-update van enkele dagen geleden, is de accuduur dramatisch achteruitgegaan: Van ca. 12 dagen naar ca. 3-4 dagen. Daar waar het accupercentage voorheen ca. 7-8 % per dag afnam, neemt ie de afgelopen dagen ineens 20-30% per dag af.

Alle monitoring sensoren staan uit. Ik heb zojuist nog even voor de zekerheid gecontroleerd of ze misschien tgv de firmware aan zijn gezet, maar dat is niet het geval.

Iemand dezelfde ervaring?
Afgelopen zondag de firmware geinstaleerd met ca 80% batterij. nu nog 22 over.
Ik merk zo op het eerste gezicht niets maar zal het ff in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 23:03
BlueSS50 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:02:
[...]

Afgelopen zondag de firmware geinstaleerd met ca 80% batterij. nu nog 22 over.
Ik merk zo op het eerste gezicht niets maar zal het ff in de gaten houden.
Dank. Lijkt gelukkig een eenmalig incident te zijn geweest: Na de 2e keer opladen, lijkt het nu weer goed te: gaan: Na 5 dagen zit ik nog op ruim 60%.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste