Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 15:10
Accuduur vind ik sowieso het grootste pluspunt van deze horloge.
Mijn vrouw heeft pas een nieuwe Polar horloge gekocht en deze gaat maar 1,5 dag mee.
Ik vind dat niet meer kunnen in deze tijd bij een 3x3 pixel display en trage software (niet eens always on)

maarja het is wel een polar zegt ze dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-04 12:12
BlueSS50 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:33:
Accuduur vind ik sowieso het grootste pluspunt van deze horloge.
Mijn vrouw heeft pas een nieuwe Polar horloge gekocht en deze gaat maar 1,5 dag mee.
Ik vind dat niet meer kunnen in deze tijd bij een 3x3 pixel display en trage software (niet eens always on)

maarja het is wel een polar zegt ze dan...
Hahhah, jouw vrouw is een grapjas begrijp ik? :) "Minimaal 10 dagen op een acculading" was inderdaad ook mijn criterium. Toen mijn vrouw onlangs óók een smartwatch wilde, stond ze in de MM bij de Samsung watches te kijken. Ik zeg: "Besef je wel dat je die elke 1 à 2 dagen moet opladen?". Daarop is ze voor de Huawei GT3 gegaan. En erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:11
Ik vind eigenlijk een accuduur van minimaal 24 uur prima. Voor mij persoonlijk is het beter in mijn systeem te passen om elke ochtend tijdens het douchen de smartwatch in een half uur weer op te laden, dan elke vijf of tien dagen er aan te moeten denken dat de watch opgeladen moet worden en waar ik de lader ook alweer heb liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-04 12:12
Of-Aaargh schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:47:
Ik vind eigenlijk een accuduur van minimaal 24 uur prima. Voor mij persoonlijk is het beter in mijn systeem te passen om elke ochtend tijdens het douchen de smartwatch in een half uur weer op te laden, dan elke vijf of tien dagen er aan te moeten denken dat de watch opgeladen moet worden en waar ik de lader ook alweer heb liggen :P
Hmmm... nu je het zegt: Daar valt inderdaad óók wel wat voor te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Na de laatste update op mijn Gt2e start Petal Maps op mijn horloge niet meer op als ik een route aan zet. Zijn er meer die daar last van hebben?

Edit: Vandaag een update van de app gehad en het is weer opgelost.

[ Voor 19% gewijzigd door ilfamo op 21-05-2022 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
In het verleden dacht ik dat de whatsapp berichten ook op het horloge te zien waren.
Ik zie nu niets meer.

In het appje bij meldingen staat ie aan en denk ook de goede instelling bij het whatsapp appje te hebben.

Kan iemand mij adviseren??
Dank
Wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Beukhof
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 29-06-2022
Hulp gevraagd.
Ik heb een (bijna niet) gebruikte Huawei watch GT2 gekocht en de Huawei Health app vanuit de Huawei App Gallery gedownload en geïnstalleerd op een Samsung S10 smartphone. Alles werkt prima (meldingen vanaf de telefoon, telefoongesprekken, slaapregistratie....enz).

Nu heb ik gelezen dat je ook een beperkt aantal apps op de smartwatch kunt installeren, zoals een rekenmachine, HuawFaces....enz, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Als ik de instructies lees, moet je dat via de Health app doen door bij "Apparaten" te kiezen voor "Apps", maar die keuze heb ik eenvoudigweg niet in de App staan.

Na meerdere pogingen om hulp te krijgen van Huawei zelf (daar komen ze er blijkbaar ook niet uit) aan jullie de vraag of dat bij jullie GT2 wél is gelukt en hoe ik dat dan moet doen.
Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Alex Beukhof schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:51:
Hulp gevraagd.
Ik heb een (bijna niet) gebruikte Huawei watch GT2 gekocht en de Huawei Health app vanuit de Huawei App Gallery gedownload en geïnstalleerd op een Samsung S10 smartphone. Alles werkt prima (meldingen vanaf de telefoon, telefoongesprekken, slaapregistratie....enz).

Nu heb ik gelezen dat je ook een beperkt aantal apps op de smartwatch kunt installeren, zoals een rekenmachine, HuawFaces....enz, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Als ik de instructies lees, moet je dat via de Health app doen door bij "Apparaten" te kiezen voor "Apps", maar die keuze heb ik eenvoudigweg niet in de App staan.

Na meerdere pogingen om hulp te krijgen van Huawei zelf (daar komen ze er blijkbaar ook niet uit) aan jullie de vraag of dat bij jullie GT2 wél is gelukt en hoe ik dat dan moet doen.
Enig idee?
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kan dat pas vanaf de GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:47

MartNL

Ik heb wel een watch 3 pro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ktzr2MRzK9T64dsrZuhRkZSlZVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LXp0K4GgffyFavsKq2Rg972q.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4t2qDVm4DJrJZBW3MQjo1TmNI0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8BKTOdjlr1fykZCB6uXUaI3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-05 17:19
Alex Beukhof schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:51:
Hulp gevraagd.

Enig idee?
Ik sluit me aan bij @ilfamo, deze optie is er pas vanaf de GT3. Zo ook de optie om trainingen te maken in de telefoon app en te uploaden naar je horloge. Sterker nog, daar heb ik m voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playon1955
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05 09:06
Het installeren van Apps op de GT2 en GT3 serie is beperkt. In de meeste gevallen werken die Apps alleen icm een Huawei smartphone. Ik heb Petal Maps en Fotmob aan de praat gekregen op een Pixel 4 XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wankel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 14:31
Hi all,

Zijn deze smartwatches in gebruik te nemen zonder een app van Huawei op je telefoon te installeren (met de privacy en eventueel security bedenkingen daarbij)?

@CoachKoos noemt dat hij het horloge zonder app gebruikt, maar niet hoe hij vrijgeschakeld is. Het horloge wat ik in handen heb gehad wilde na het inschakelen niet verder gaan dan 'koppel met Huawei Health om verder te gaan', oid; het horloge was al wel via bluetooth aan een telefoon gekoppeld.

Is er een alternatieve wijze om het horloge vrij te schakelen? Is zo'n horloge te gebruiken voor iets zonder de Huawei-app op een telefoon? Maken de verschillende modellen nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
ik zie nu dat er een element in de huawei gezondheids app is bijgekomen nl. bloeddrukmeting.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwRpnILv_OmTIxScwCgyeepBXm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m6fkfsD5vkl6hvHpwZ3UOgfv.jpg?f=fotoalbum_large

Nog ff uitvogelen hoe dit werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
loneranger56 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:10:
ik zie nu dat er een element in de huawei gezondheids app is bijgekomen nl. bloeddrukmeting.
[Afbeelding]

Nog ff uitvogelen hoe dit werkt..
Ik zag dit ook, maar heb het idee dat je er een extra apparaat voor nodig hebt.
Je moet een apparaat koppelen, wat ook je GT (3) kan zijn, maar dat is natuurlijk al gekoppeld.
Ik heb mijn horloge ontkoppelt en toen bij de bloeddrukmeter gekoppeld, maar daarna werkt het nog steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Gebruikt iemand hier ook de optie om zelf trainingen aan te maken in de Gezondheid app (en deze naar het horloge te sturen).

Ik kan geen "Rondes" meer toevoegen in de app. Zodra ik een ronde toevoeg loopt de app vast.

Iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:31
Helaas is mijn GT2 na bijna drie jaar onbruikbaar. Hij laat zich niet meer fatsoenlijk scrollen. Het schermpje springt ongecontroleerd op en neer alsof er een elastiekje aanzit. Herstart, andere wijzerplaat en/of fabrieks instelling terug zetten helpen allemaal niet. Waarbij overigens de firmware versie up to date bleef??

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik denk erover om de gt2 te kopen.

Is het mogelijk om overdag het display op always on te zetten, en bijvoorbeeld tussen 23 en 6 uur uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
greatgonzo schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:02:

Is het mogelijk om overdag het display op always on te zetten, en bijvoorbeeld tussen 23 en 6 uur uit?
Automatisch heb ik nog niet ontdekt sinds 15-10-2020
Wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
henkzelf schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:19:
Helaas is mijn GT2 na bijna drie jaar onbruikbaar. Hij laat zich niet meer fatsoenlijk scrollen. Het schermpje springt ongecontroleerd op en neer alsof er een elastiekje aanzit. Herstart, andere wijzerplaat en/of fabrieks instelling terug zetten helpen allemaal niet. Waarbij overigens de firmware versie up to date bleef??
Bij mij duurt het soms wat langer bij het draaien met de pols. Verder nog geen problemen
Wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Ik heb inmiddels een nieuwe GT2 gekocht voor 139 euro. Eigen Watchface er weer op en gaan ... voor xxx jaar hoop ik.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Zit er nog (behalve eventuele functionaliteiten) veel verschil tussen de GT 2 en 3?

Ik wil voor de versie gaan met bruinleren bandje en zilveren behuizing. De GT 2 kost €139 en de GT3 €178

Voor mij is eigenlijk alleen goede hartslag meting, sporttracking en bediening van Spotify van belang. Nfc enz boeit me niet zo.

Ik kan me voorstellen dat de software en processor verbeterd is, en lees wat over de hartslagmeter. Maar is dat die €40 extra waard?

[ Voor 17% gewijzigd door greatgonzo op 06-08-2022 15:28 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Deze wijzerplaat staat ook wel tussen de standaard versies, maar dan in oranje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Do0mn4POEKgg399xF97KmCUD/full.jpg

Weet iemand of er ook een geel/beige variant is van wijzerplaat stedelijk/urban?

[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 01-09-2022 11:41 ]

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:27
https://www.androidauthor...alth-with-strava-3182027/

Iemand dit al geprobeerd? Native strava sync vanuit Huawei health

Edit: het is gelukt door Singapore te kiezen. Horloge zelf heb ik niet gereset. Verder de instructies gevolgd.
Morgen testen met een hardloopsessie!

Edit2: getest en het werkt. Hartslag gaat alleen niet mee over en de activiteit komt standaard als een fiets rit in strava, maar dat is aan te passen.
Dit was het enige wat ik.nog miste op mijn horloge dus ik ben er blij mee. Werkt toch fijner dan een aparte health sync app.

[ Voor 65% gewijzigd door Blackouts op 16-09-2022 10:24 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:27
greatgonzo schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:02:

Display gaat automatisch uit als het horloge detecteert dat je slaapt. Kan in het begin nog even duren voordat het helemaal uit gaat. Je moet echt slapen en niet alleen even stil liggen.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Heb always on inmiddels toch al uit.. Als de wijzerplaat nu hetzelfde was als de reguliere, had ik hem wel aangelaten.

Maar de always on display is veel simpeler, en vind ik gewoon wat minder mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TZ9AWDsMbjIEukLPxk3GGNLPLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qCemK285FgeEYByb7st3MLTw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECOl9BopDkh6BTWxhNC7R3bQ_DE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3juGochULYX8oCmmjal1a4w4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
je maakt wat mee smorgens.
staat de app opeens op 48.005 stappen en dat om 08:25
niet gelopen of iets anders gedaan dan wakker worden en op de app kijken?
het horloge was de hele verdere dag normaal alleen de app beduidend hoger..
19 september 2022 is opeens de dag met de meeste stappen (51984) sinds 15 okto 2020

Iemand ervaring en weet wat te doen?
Wobbel53

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 21:13
GT3 hier, en vroeg me af hoe ik die 'bewegings melding " die aanspringt uit kan zetten? Iemand een idee?

*opgelost*

[ Voor 6% gewijzigd door DIKKEHENK op 28-09-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 16:22
Mijn GT2 reageert sind een laatste update heel slecht op de touch screen.
Heb al eens gereset naar fabrieks instellingen , maar mocht niet baten en kreeg hem ook nauwlijks meer gekoppeld omdat antikken van het OK vinkje niet werkte.

Ook merk ik als ik door de instellingen probeer te scrollen dat het scher soms bevriest en na een paar seconden naar de wijzerplaat terug springt

Heb ook het scherm al paar heer schoon gemaakt maar dat helpt ook niet.
iemand anders nog ideeen?

[ Voor 18% gewijzigd door mrbert op 05-10-2022 14:02 ]

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Had ik ook. Waarschijnlijk vocht. Zit er een soort van witte cirkel rond het display?
Ik heb maar een nieuwe gekocht en hoop dat die langer dan twee jaar meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
henkzelf schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:58:
Had ik ook. Waarschijnlijk vocht. Zit er een soort van witte cirkel rond het display?
Dat witte had ik ook in de vorm van vlekken, als je erop drukte veranderden ze ook. Leek idd iets van vocht, maar ze zijn u ook weer verdwenen. Het had bij mij ook geen invloed op het scherm gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
henkzelf schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:58:
Nee geen vocht circel oid en ook geen vlekken.
Lijkt alsof de touch sensor brak is.
Had ik niet verwacht. Overigens zou er ook geen vocht probleem mogen zijn. Het horloge is waterdicht.
Zat al naar de opvolger te kijken maar deze levensduur valt me heel erg tegen.
GA toch een galaxy4pro overwegen al heeft die weer een slechte batterij duur maar na 2 jaar een gologe wat niet werkt is ook geen grap

[ Voor 18% gewijzigd door mrbert op 07-10-2022 15:49 ]

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lutjeshans
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-PuXalzAviJPFV1eEytEPtn42k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lPUkoPf341UPhZkKyS5rBUIT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lutjeshans
Ik krijg elke keer een "haf maantje" op mijn AOD. Kan iemand mij zeggen wat dit is en of dat weg kan? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lutjeshans
Heb ik namelijk nooit gehad. Dan waarschijnlijk door update. Maar iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
De Gt2 lijkt steeds slechter te gaan werken dus ik heb hem vervangen. Wel jammer was een jubleum cadeau van mijn werk. Met een mooie titanium grijze metaal band. Maar op deze manier is het niet leuk meer.
Miisschien stook ik um nog eens leeg en geeft hem dan over een tijdje een herkansing als er een uidate is maar voor nu ben ik er klaar mee. (Ik heb het idee dat hij sinds mijn laatste update een tijdje geleden steeds slechter is gaan reageren)

Ik heb nu een watch5 pro gekocht en valt tot nu toe nog niet tegen.

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik ben nieuwsgierig welke watchface jullie gebruiken. Ik begin een beetje uitgekeken te raken op mijn huidige.
Misschien heeft iemand wel inspiratie voor mij. Wat voor mij in ieder geval ''eisen'' zijn:
Digitale Tijd
Stappenteller
Hartslag
Batterij %
Weer

Dit is mijn huidige: Afbeeldingslocatie: https://alliance-communityfile-drcn.dbankcdn.com/FileServer/getFile/cmtyPub/011/111/111/0000000000011111111.20210914220011.03908312318657273151644961907003:50520914014855:2800:D1DFF740DEEFB1F07C971A5A9F05B7AC50BAD26BB76664DE636A24186E0D9722.png?needInitFileName=true?needInitFileName=true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

PetrCech_3 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 15:00:
Ik ben nieuwsgierig welke watchface jullie gebruiken. Ik begin een beetje uitgekeken te raken op mijn huidige.
Misschien heeft iemand wel inspiratie voor mij. Wat voor mij in ieder geval ''eisen'' zijn:
Digitale Tijd
Stappenteller
Hartslag
Batterij %
Weer

Dit is mijn huidige: [Afbeelding]
Ik merk dat ik steeds weer terug kom bij deze de laatste tijd:
Afbeeldingslocatie: https://amazfitwatchfaces.com/storage/huawei-watch-gt/img/1589925734_fe96c7bf6b.png

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yS5rsAZZtckiELkzQJJZM4Ov4bw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i9i5uJAsxxTtWMrqxKcfjEAR.jpg?f=fotoalbum_large

Ik gebruik deze, rustig retro uiterlijk.

Wat mij de laatste tijd op viel was dat wit niet meer echt wit lijkt op mijn horloge. Nu blijkt dat wanneer ik de zaklantaarn aanzet dat er watchfaces zijn ingebrand in het beeldscherm. Is dit normaal?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5_cO-5Ag_9ite9OQz1yMTMa5rw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CGCa60br9YUuRgDPaind0n2v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkzelf
ilfamo schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:27:
[Afbeelding]

Ik gebruik deze, rustig retro uiterlijk.

Wat mij de laatste tijd op viel was dat wit niet meer echt wit lijkt op mijn horloge. Nu blijkt dat wanneer ik de zaklantaarn aanzet dat er watchfaces zijn ingebrand in het beeldscherm. Is dit normaal?

[Afbeelding]
Zowel op mijn 2 jaar oude GT2 als op mijn nieuwe is zoiets niet te zien/niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Gutteguttegut schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:56:
[...]
Ik merk dat ik steeds weer terug kom bij deze de laatste tijd:
[Afbeelding]
Deze had ik vroeg op mijn Pebble.

Enig idee hoe je ze overzet naar je Huawei Watch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

CoachKoos schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:30:
[...]
Deze had ik vroeg op mijn Pebble.

Enig idee hoe je ze overzet naar je Huawei Watch??
In ieder geval een oude versie van de app gebruiken en ik denk een versie waarbij je zelf watchfaces kunt toevoegen.
Is vast wel ergens online te vinden, was vrij simpel maar ik heb nu een andere telefoon en moet dat weer eens opnieuw doen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:25
Ik wissel regelmatig tussen deze twee. Ze zijn in de store terug te vinden onder de naam connector09 en Pulse.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5_oHAPjm_UQBUzD7KiVD9FEgBE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gg1N3X9nbVS7kvp0jlePmMHC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6JKmmlvW6mnszrn-oNqxjmgoUc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ThGtvOfzOvCNFkxAf6UiUwtK.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
mrbert schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:57:
Mijn GT2 reageert sind een laatste update heel slecht op de touch screen.
Heb al eens gereset naar fabrieks instellingen , maar mocht niet baten en kreeg hem ook nauwlijks meer gekoppeld omdat antikken van het OK vinkje niet werkte.

Ook merk ik als ik door de instellingen probeer te scrollen dat het scher soms bevriest en na een paar seconden naar de wijzerplaat terug springt

Heb ook het scherm al paar heer schoon gemaakt maar dat helpt ook niet.
iemand anders nog ideeen?
Ik merk de laatste maand hetzelfde op, dat mijn touchscreen nog maar erg slecht reageert. Overweeg dan ook een nieuw horloge te kopen. Was altijd erg blij met dit device, maar precies zoals je zegt lijkt me 2 jaar een beetje aan de korte kant qua levensduur voor een horloge.

Merk wel dat ik erg gewend geraakt ben aan de accuduur van twee weken, en dus een alternatief daarvoor vinden gaat mogelijk een lastige worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
Kan iemand adviseren
wil zowel het horloge als in de app alles op nul zetten.
Hoe doe ik dat??
ik hoor graag
wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
Wobbel53 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 18:45:
Kan iemand adviseren
wil zowel het horloge als in de app alles op nul zetten.
Hoe doe ik dat??
ik hoor graag
wobbel53
Gevonden en geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
Edzeau schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:26:
[...]

Ik merk de laatste maand hetzelfde op, dat mijn touchscreen nog maar erg slecht reageert. Overweeg dan ook een nieuw horloge te kopen. Was altijd erg blij met dit device, maar precies zoals je zegt lijkt me 2 jaar een beetje aan de korte kant qua levensduur voor een horloge.

Merk wel dat ik erg gewend geraakt ben aan de accuduur van twee weken, en dus een alternatief daarvoor vinden gaat mogelijk een lastige worden.
het is voor mij een samsung 5pro geworden red daar ca 4 a 5 dagen mee maar werkt wel beter / zekerder dan mijn gt2. Heb nog wel mijn GT2 liggen en verder werkt hij nog prima dus misschien als er weer een software update komt dat ik hem weer aan de praat krijg was er verder redelijk tevreden over . Maar se 5pro is wel veel beer in trainingen herkennen en rgistreren vind ik zelf nu

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 17:32
Mijn batterij was in eens na 2 jaar helemaal gaar. 2 dagen batterijtijd ook na factory resets.
Heb geprobeerd om de accu te vervangen maar helaas is deze niet serviceable! Deze zit vast gesoldeerd en kun je (ik in ieder geval) niet los solderen zonder meer te slopen!

Mocht iemand dus nog de voorste helft (dispay ed) willen overnemen, de achterkant met sensors is helaas gesloopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 15:10
Ik gebruik nu bijna een jaar de gt2 pro naar volle tevredenheid.
Accu laad ik nog steeds iedere vrijdag op en heb dan nog tussen de 20 en 30% over.

Wat ik wel merk na een update van de app is dat de route niet meer wordt overgezet van de horloge naar de telefoon. de samenvattingen e.d. gaan wel netje over. Op de horloge zie ik wel de route staan.

Is dit bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo3rte
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22-12-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqkPXg1Wg_WToieflALi0IaZY2Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tqJSCkaGbMjIlk6LUaqNuXpD.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? Er lijken wel cijfers en dergelijke ingebrand op het scherm die niet weggaan. Fabrieksinstellingen heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Mo3rte schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 20:24:
[Afbeelding]

Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? Er lijken wel cijfers en dergelijke ingebrand op het scherm die niet weggaan. Fabrieksinstellingen heeft niet geholpen.
Heb ik ook, misschien heb je nog garantie? Ik heb een ander horloge gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneWit
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-12-2023
I have a GT2 PRO and am very happy with it. I am mainly using for my running excercises. I was wondering if there would be a way to upload a Navigation route to the phone and after that use that for my running? Any experience with one of the related apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:39

13art

Moderator Mobile
Mo3rte schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 20:24:
[Afbeelding]

Dat lijkt er inderdaad sterk op dat het één en ander ingebrand is. Daar ga je niks meer aan veranderen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:03
born2tweak schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:21:
Mijn batterij was in eens na 2 jaar helemaal gaar. 2 dagen batterijtijd ook na factory resets.
Bij mij sinds woensdag ook opeens. Out of the blue ineens in 2 dagen leeg, zonder 'm de hele dag gedragen en/of gekoppeld te hebben.
Geen idee wat de trigger is geweest. Anderen ideeën?

@PetrCech_3; Ik heb trouwens deze achtergrond waar al je wensen zichtbaar zijn.
Smpl9 (=zonsondergang met palmboom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flintstone1961
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-05 09:29
Sinds 3 jaar ben ik een tevreden gebruiker van een GT2-813 (model LTN-B19)
De afgelopen maanden merkte ik echter problemen op bij het starten van de stopwatch, het beantwoorden van een telefoontje of het bevestigen van "niet storen"
Het rechter onderste kwart van het scherm reageert niet meer op drukken met de vinger (ik kan me niet herinneren of het na een update was).

Dus elke schermknop die in die sector verschijnt, kan niet meer worden bediend. schermreactie op elk ander deel van het scherm is prima. De GT-2 draait nu op firmware 11.0.17.6.
Druk bezig met andere prioriteiten, accepteerde ik het met het idee dat het opgelost zou zijn met de volgende software-update.

Nu moest ik de GT2 omzetten naar een nieuwe telefoon...., dus de GT-2 losgekoppeld van mijn oude telefoon, HMS core (V6.10.0.312) en health (V13.1.2.320) geinstalleerd op de nieuwe telefoon.
Nu moet ik de GT2 nog aan mijn nieuwe telefoon koppelen, en daar komt het probleem....

Ik kan het koppelingsverzoek van mijn telefoon op de GT2 niet bevestigen door op de "oke"-knop rechtsonder in het scherm te drukken.
Ik heb allerlei knopcombinaties geprobeerd en meerdere reset acties zonder succes uitgevoerd...
Back to factory settings heb ik nog niet gedaan omdat ik dan vermoed dat ik ook de juiste tijd kwijt ben en het horloge nutteloos wordt.

Weet iemand een manier om een koppelingsverzoek op de GT2 te bevestigen met behulp van mechanische knoppen of een andere procedure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kahlan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-05 16:15
Ik heb een gt2 pro al enkele jaren.

Sinds ongeveer een maand heb ik het probleem dat gps op geen enkele manier meer tot het krijgen van een fix te overtuigen valt.

Ik heb software versie 11.0.11.6 en ben bang dat deze gps functionaliteit is uitgezet in de firmware.

Weet iemand hoe ik de firmware kan downgraden? En waar ik oudere firmware kan vinden?

Factory reset heeft in ieder geval niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 09:54
Kahlan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:56:
Ik heb een gt2 pro al enkele jaren.

Sinds ongeveer een maand heb ik het probleem dat gps op geen enkele manier meer tot het krijgen van een fix te overtuigen valt.

Ik heb software versie 11.0.11.6 en ben bang dat deze gps functionaliteit is uitgezet in de firmware.

Weet iemand hoe ik de firmware kan downgraden? En waar ik oudere firmware kan vinden?

Factory reset heeft in ieder geval niet geholpen.
Ik heb software versie 11.0.17.6 en bij mij werkt de GPS functionaliteit nog wel.

Ik heb wel de indruk dat mijn hartslagsensor het niet meer zo goed doet. Ik geloof er niets van dat ik een uurtje kan joggen aan 180 met 38 lentes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:21
Best veel mensen met touch screen problemen dus. Kreeg ik ok klaar van na het bent strijken van de garantie. Kan het alleen dus nog als horloge en met moeite als stopwatch gebruiken om dat die aan de onderste knop gekoppeld zit. Resetten van de stopwatch lukt alleen niet altijd. Knop zit onder rond het deel van het touchscreen wat nog wel een beetje werkt. Wel echt jammer, want was voor de rest echt een prima horloge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
in het appje kan ik zien dat ik blijkbaar versie 13.1.1.310 heb??
Mijn probleem is dat heel soms de stappen stand veel hoger staat dan ik mogelijk gelopen heb.
33.227 haal ik echt niet (meer, jammer)
Iemand ook het probleem van opeens een veel hogere stand??
ik hoor graag
Wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Wobbel53 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 22:16:
in het appje kan ik zien dat ik blijkbaar versie 13.1.1.310 heb??
Mijn probleem is dat heel soms de stappen stand veel hoger staat dan ik mogelijk gelopen heb.
33.227 haal ik echt niet (meer, jammer)
Iemand ook het probleem van opeens een veel hogere stand??
ik hoor graag
Wobbel53
Versie 13.1.1.310 is de Huawei app. Is inmiddels weer een nieuwere voor: 13.1.4.310
Op mijn GT2 en in de app lopen de stappen vrijwel gelijk, maar de kilometers schelen een paar %.
Het scheelt nogal hoe en waar je de telefoon draagt en voor het horloge maakt bij lopen met of zonder stokken ook best verschil.
Maar als redelijk nauwkeurige indicatie vind ik het prima.
Ik had overigens in 2020 nog een dag met 35.000 stappen (als 70+-er, dus niets is onmogelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobbel53
henkzelf schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:32:
[...]

Versie 13.1.1.310 is de Huawei app. Is inmiddels weer een nieuwere voor: 13.1.4.310
Op mijn GT2 en in de app lopen de stappen vrijwel gelijk, maar de kilometers schelen een paar %.
Het scheelt nogal hoe en waar je de telefoon draagt en voor het horloge maakt bij lopen met of zonder stokken ook best verschil.
Maar als redelijk nauwkeurige indicatie vind ik het prima.
Ik had overigens in 2020 nog een dag met 35.000 stappen (als 70+-er, dus niets is onmogelijk)
Dag Henkzelf,
De stappen lopen wel gelijk, maar tot nu toe heb ik driemaal gehad dat de totale behoorlijk afweken van wat ik had gelopen. Af en toe loop ik met stokken. Zal in de gaten houden of dat het moment is dat er een afwijking ontstaat.
Ben goed tevreden over de GT2
Een gemiddelde van 9000/dag over de laatste drie jaar haal ik net.
Grts
Wobbel53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmanders
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 18:01

pmanders

alvast bedankt

Ik heb 2 verschillende e-mail adressen bij gmail.
Hij pakt maar 1 van de email adressen als melding.
Hoe kan ik dit aanpassen dat hij alle 2 gebruikt of een ander email adres...

Ik heb een watch fit 2.

[ Voor 7% gewijzigd door pmanders op 22-10-2023 21:48 ]

piet manders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
Huawei gezondheid appje.

Hebben jullie ook last van het feit dat het appje zo flikkert.
kan met moeite iets veranderen.

weet iemand wat ik eraan kan doen.

bvd
wobbel 53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 23:16
Ik heb al een heel tijdje de GT2 Pro. Maar valt mij het laatste jaar op dat de gps wel erg afwijkt. In het onderstaande plaatje zijn beide kanten op over de westerlanderqeg ipv er kriskras omheen.
Is dit op te lossen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0ehpoesqnp1jiKV5ITNTpfyGVo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GAHUZ8pgbb4UaFNboO29larC.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste