Een vriend had hetzelfde probleem, bij hem was het idd de foute leeftijd.Rubert schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:27:
Ik heb dit horloge ook sinds kort. Veel zaken spreken voor zich, maar het volgende kom ik even niet uit.
De hartslagzones die het horloge laat zien, daar lijkt weinig van te kloppen en ik begrijp ook niet helemaal waar de waardes vandaan komen, of wat ik kan aanpassen. Ik kan er in de handleiding ook niks over vinden.
Ik bedoel dan het schema bij: Bovenste knop -> Hartslag -> omhoog vegen voor hartslagzones.
Toen ik gisteren keek, stond er zo'n 1230 minuten in extreem, de overige waardes stonden op 0.
Vandaag staat er 1 minuut in vetverbranding, de rest op 0. En ik heb het horloge de hele ochtend om. In de lijngrafiek ziet het er wel normaal uit.
De enige instellingen die ik hierover kan vinden, zijn de instellingen in de app onder Mij -> Instellingen -> Hartslaginterval en waarschuwing. Maar aanpassingen die ik daar doe, lijken geen invloed te hebben op de waardes in het horloge.
Mijn laatste hardloop rondje stond mijn harstslag ook continue als extreem, ook als mijn hartslag rond de 120 lag. In de app lijkt het overzicht wel overeen te komen met de grafiek.
Ik heb geen idee waar deze waardes vandaan komen. Zou dit een overzicht per dag moeten zijn? En werkt dit overzicht bij jullie wel naar behoren?
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd