https://mastodon.nl/@NiemPseu
wat bedoel je met onderin voor de duidelijkhijd ik bedoel op het horloge zelf, ik wil bijv dat wanneer ik naar links veeg ik eerst muziek krijg...
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Hebben jullie gegevens in moeten vullen
zoals gewicht? Iemand die lichter is, verbruikt minder calorieën.
En volgende keer allebei de telefoon niet mee (of juist wel) en zien of dat verschil maakt.
PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant
Is er iemand die een 46mm versie heeft met 6 standby watchfaces?
Tip om batterij te sparen met AOD (always on display):
Je kan tijdens de niet storen periode (bijv s nachts) je AOD tijdelijk uitzetten door de normale wijzerplaat op te roepen en je hand op het scherm te leggen. Je scherm wordt dan zwart en AOL wordt pas weer actief als je het scherm weer aanzet.
Dat scheelt toch een derde (bij 8 uur slaap ;-) in het stroomverbruik.
DePaul
Ah, ik dacht op de telefoon. Nee op het horloge kun je geen lay-out aanpassen zo ver ik weet.izzet3838 schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:38:
[...]
wat bedoel je met onderin voor de duidelijkhijd ik bedoel op het horloge zelf, ik wil bijv dat wanneer ik naar links veeg ik eerst muziek krijg...
In de Huawei app zitten diverse trainingen, waarvan weer een aantal terug te vinden zijn op je horloge. Maar voor zover ik kan zien kan je niet aangeven welke je van de app op je horloge wilt hebben. Ook is het volgens mij niet mogelijk om trainingen aan te passen (op horloge/app), bijvoorbeeld andere afstanden of tijden?
Iemand daar ervaringen mee?
Diana HUAWEI ServiceReplyDre30-04-2020 07:48:38
Hi Dre, we do understand your concern. However, the Strava is under development at this moment. Please do stay tuned for our official news.
https://consumer.huawei.c...Connection/topicId_47593/
De samsung heeft veel meer functies en een uitgebreider ui, het enige pluspunt van de Huawei is de batterijduur van 2 weken(heb hem al kort in gebruik en haal rond de 10 dagen), let wel op dat de gt2 geen speaker heeft en je dus geen gesprekken kunt voeren de gt2 46mm heeft dat wel.rabotgangster schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:18:
Ik heb een note 9 als telefoon, in september ga ik upgraden naar een note 20. Ik ben geïnteresseerd in de gt2e te kopen. Neem ik deze best of zou ik toch eerder een Samsung watch kopen? Thx
Ik zou gaan voor de gt2E, bellen en muziek luisteren via de smartwatch heb ik niet nodig. Voor de sport functies, om de notificaties binnen te krijgen en als uurwerk ook natuurlijk zou ik hem gebruiken. Maar zou ik optimaal kunnen profiteren van de gt2e met een Samsung telefoon of is een huawei daar beter voor. Thxizzet3838 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:09:
[...]
De samsung heeft veel meer functies en een uitgebreider ui, het enige pluspunt van de Huawei is de batterijduur van 2 weken(heb hem al kort in gebruik en haal rond de 10 dagen), let wel op dat de gt2 geen speaker heeft en je dus geen gesprekken kunt voeren de gt2 46mm heeft dat wel.
Tja, dan komt het eigenlijk alleen op batterijduur aan als ik het zo lees en prijs.rabotgangster schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:44:
[...]
Ik zou gaan voor de gt2E, bellen en muziek luisteren via de smartwatch heb ik niet nodig. Voor de sport functies, om de notificaties binnen te krijgen en als uurwerk ook natuurlijk zou ik hem gebruiken. Maar zou ik optimaal kunnen profiteren van de gt2e met een Samsung telefoon of is een huawei daar beter voor. Thx
Jep, en 170 voor een nieuw model in plaats van een model van 2 jaar geleden. De baterij duur is ook een groot verschil, 10 dagen en 4 dagen is meer dan het dubbele. Maar een Huawei smartwatch en Samsung telefoon dat gaat geen problemen of zo geven met verbindingen en zo??Eldijomo schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:48:
[...]
Tja, dan komt het eigenlijk alleen op batterijduur aan als ik het zo lees en prijs.
Verder heeft de Active 2 iets meer ondersteuning voor apps.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Active 2 vind ik een lelijk smart watch. Enige deftige is de Galaxy watch of de grear s3 maar die zijn al 2 jaar oud of meer. Ik heb online gezien dat je watchfaces ook kunt downloaden en andere kunt instaleren met een oudere versie van Huawei health app13art schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:59:
Beschikbaarheid van watchfaces kan je wellicht nog overwegen. Die zijn er voor de active 2 keer dan bij de GT2(e).
Verder heeft de Active 2 iets meer ondersteuning voor apps.
Ik zou ook niet constant veranderen van watchface. Als ik enkele goede vind is dat meer dan genoeg. Als de werking van de gt2e niet benadeeld word door het gebruik van een Samsung smartphone dan koop ik mij deze week een gt2e13art schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:49:
Uiteraard is het ook een kwestie van smaak. Zo vind ik de Galaxy Watch een lelijk ding. Watchfaces van de GT kunnen volgens mij inderdaad ook op de GT2(e). Maar dat zijn er (ook met de Amazfaces app erbij) nog niet zoveel als er voor Samsung zijn. Maar goed, nog altijd genoeg om iets te vinden dat je leuk vindt.
Ik merk dat ik zelf regelmatig wissel van watchfaces. Toch snel uitgekeken op een watchface en aangezien er veel keuze is (voor de Amazfit GTR is het aanbod aanzienlijk op de Amazfaces app) waarom dan ook niet. Ik denk ook dat ik, om die reden, niet snel zal terug gaan naar een analoog horloge.
PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant
De laatste dagen daar iets over gelezen dacht ik...henkzelf schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:06:
En waarom uit de Huawei APPstore? De laatste versie van de Health app staat gewoon in de play store hoor.
Eens even opzoeken hoe of wat.
Edit:
Naar aanleiding van dit:
https://androidworld.nl/t...artwatch-werkt-niet-meer/
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 10-05-2020 15:27 ]
De GT draait alleen op de laatste versie van Huawei Mobile Services. Deze is alleen te downloaden in de Huawei Gallery app (hun appstore).henkzelf schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:06:
En waarom uit de Huawei APPstore? De laatste versie van de Health app staat gewoon in de play store hoor.
Dus de gt2e en mijn note 9 gaan niet samen??CoachKoos schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:24:
[...]
De GT draait alleen op de laatste versie van Huawei Mobile Services. Deze is alleen te downloaden in de Huawei Gallery app (hun appstore).
Jawel hoor.rabotgangster schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:56:
[...]
Dus de gt2e en mijn note 9 gaan niet samen??
Lees even de link die om een paar berichten terug postte.
Al zegt henkzelf dus dat dat al achterhaald is. Hoe dan ook zou het dus gewoon moeten werken met je Note 9.
Het gaat sowieso vragen, de vraag is dus ho3 goed, ik zou in jou geval de watch bestellen via coolblue ofzo, kans is groot dat het perfect gaat werken, moest je toch problemen hebben kun je retouren.rabotgangster schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:56:
[...]
Jawel, ik heb een OnePlus 6T en daarmee werkt het ook gewoon.rabotgangster schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:56:
[...]
De Huawei Gallery app kan je gewoon downloaden op een Android telefoon en dan de rest...
Heb de GT2 sinds gisteren en werkt goed samen met mijn Galaxy S9. Ik heb deze procedure gevolgd,
https://www.revick.net/tu...atch-band-stopped-working
Was bijna aan het twijfelen om de gt2 sport editie te nemen.
Mocht je het horloge willen kopen voor het sporten, dan zou ik hem dus niet aanraden.
Je zegt "een stuk minder inaccuraat" dan lees ik: stuk accurater! Maar aangezien je hem niet aanraadt, zal dat wel niet...tdw001 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:53:
Ik heb sinds kort de GPS van mijn GT2 vergeleken met mijn 3 jaar oude tomtom Runner horloge, en ik ben er achter gekomen dat de GT2 een stuk minder inaccuraat is. Iemand anders hier dit wel eens vergeleken met een sporthorloge? Ik lees in recensies over de GT2 hier vrij weinig over.
Mocht je het horloge willen kopen voor het sporten, dan zou ik hem dus niet aanraden.
De vraag is hoe accuraat de TomTom Runner is. Ik loop altijd samen met een vriend van me die een Garmin Fenix 6 heeft (kost € 700) en de gelopen KM's komen aardig overeen. En we hebben verschillende rondes gelopen, dus een redelijk vergelijk.
Altijd lastig om te vergelijken met andere horloge's. Het is ook geen garantie dat een duur horloge zoals de Fenix wel juiste KM aangeeft.
Als ik inzoom bij een gelopen route zie ik dat de tomtom netjes op het looppad blijft, en de huawei wijkt daar regelmatig van af (ik loop vaak langs een sloot, regelmatig denkt de huawei dat ik ruimschoots aan de andere kant van de sloot loop).
Al in de fiets-train-settings gekeken, maar kan niet 1 2 3 vinden waar ik dus dat 'voice' uitzet. iemand?
Als het goed is staat er bij de training instellingen (tandwiel naast Buiten fietsen) de optie Herinneringen en daar staat ook Trainingseffect. Is dat het niet?DIKKEHENK schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 17:32:
Zo, vandaag eens een stukje getrapt, en de boel via de Gt2 vastgelegd. Nu schrok ik me na 15 min een hoedje want de GT begon plots en heel enthousiast verhaal te vertellen over HR, afstand etc. Leuk dat alles natuurlijk bijgehouden wordt, maar dat gekwetter mag uit.
Al in de fiets-train-settings gekeken, maar kan niet 1 2 3 vinden waar ik dus dat 'voice' uitzet. iemand?
In de app heb je verder nog een optie voor een melding wanneer je de maximale hartslag bereikt, maar die moet je echt aangezet hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door DIKKEHENK op 22-05-2020 21:38 ]
Dit zit in de app onder training, dan linksboven de drie puntjes. Daar is het kiezen voor instellingen en vervolgens audio instellingen uitschakelen.DIKKEHENK schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 17:32:
Zo, vandaag eens een stukje getrapt, en de boel via de Gt2 vastgelegd. Nu schrok ik me na 15 min een hoedje want de GT begon plots en heel enthousiast verhaal te vertellen over HR, afstand etc. Leuk dat alles natuurlijk bijgehouden wordt, maar dat gekwetter mag uit.
Waarom ze dit zo goed verstopt hebben is mij ook een raadsel....
Dat is volgens mij hoe ik het had gedaan, nu trilt die alleen als ik mijn doel bereik.Grudgie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 19:05:
Wat je ook kan doen is een workout beginnen vanaf je watch. Dan even op pauze, dan kan je muten. En dan is die voor altijd gelijk gemuted.
Ha, ja, dat is 'm. Audio instelling en dan spraakuitzending uitzetten. Top, dank!Binho85 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:30:
[...]
Dit zit in de app onder training, dan linksboven de drie puntjes. Daar is het kiezen voor instellingen en vervolgens audio instellingen uitschakelen.
Waarom ze dit zo goed verstopt hebben is mij ook een raadsel....
Vraagje, bij de instellingen van het buiten hardlopen kan je de optie 'slim gezelschap' selecteren, iemand enig idee wat dit inhoud, kvind er geen uitleg over in manual.
Volgens mij is het een stem die tegen je praat over hoe je het doet (en wellicht aanmoedigt?).S dg schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 01:42:
Hallo,
Vraagje, bij de instellingen van het buiten hardlopen kan je de optie 'slim gezelschap' selecteren, iemand enig idee wat dit inhoud, kvind er geen uitleg over in manual.
Mij ook niet helemaal duidelijk hoe het werkt. Je hebt de gesproken begeleiding (staat bij mij uit), maar tijdens het hardlopen krijg ik ook meldingen met "tussenstand" van je conditie, na iedere km of zo.S dg schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 01:42:
Hallo,
Je kan ook een tempo aangeven, maar daar krijg ik nog weinig meldingen etc van. Andere horloges geven dan meldingen als je boven of onder het tempo komt, maar de GT2 doet dat niet.
Deze heeft de nodige hardware voor nfc, maar werkt enkel in china, dus als je een versie hebt met global rom is deze softwarematig uitgeschakeld, in het kort komt het er op neer dat deze dus in de benelux geen nfc heeft.Aggressor schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:55:
Ik heb de gt2 van aliexpress besteld.
Heeft de gt2 nou wel nfc pay of niet?
https://nl.aliexpress.com/item/4000193315710.htmlizzet3838 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:15:
[...]
Deze heeft de nodige hardware voor nfc, maar werkt enkel in china, dus als je een versie hebt met global rom is deze softwarematig uitgeschakeld, in het kort komt het er op neer dat deze dus in de benelux geen nfc heeft.
deze heb ik gekocht, uiteindelijk 119 voor betaald.
dus wel een nette prijs..
maar is wel de global.
Idd mooie prijs heb 129 betaald voor de honor magic watch 2 op ali(wel verzonden uit spanje), deze hebben dus geen nfc, wellicht dat Huawei het met een update kan inschakelen, maar ik zie ze niet meteen functies toevoegen via updates, dat zal waarschijnlijk voor een volgend model zijn, maar mijn wear os smartwatch hiervoor had nfc en ik gebruikte het nauwelijks, je bent sneller als je gewoon je mobiel pakt.Aggressor schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:32:
[...]
https://nl.aliexpress.com/item/4000193315710.html
deze heb ik gekocht, uiteindelijk 119 voor betaald.
dus wel een nette prijs..
maar is wel de global.
de bruine denk ik?BizzieBis schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:47:
Vandaag op hihonor.com een Honor Magic Watch 2 gekocht voor €109. Hij was al in de aanbieding, en nog eens een coupon erover gegooid. Geen buitenlands gedoe, en geen import kosten
Bij mij staat 139?BizzieBis schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:47:
Vandaag op hihonor.com een Honor Magic Watch 2 gekocht voor €109. Hij was al in de aanbieding, en nog eens een coupon erover gegooid. Geen buitenlands gedoe, en geen import kosten
Nu maakt het voor mij weinig uit want ze leveren niet in België
Bij mijn bruine zat er ook een zwarte strap in de doos.
:strip_exif()/f/image/TG47Hlb9DNdELdmiJqUVGBX5.png?f=user_large)
Misschien dat iemand zijn vrouwtje nog wil verrassen?
Om de watch te gebruiken op Android moet je eerst een dodgy Huawei App Store APK van het web afplukken, een Huawei Account ID aanmaken, vervolgens hun HCS/HMS (Huawei core of mobile services) installeren en dan nog de Huawei Health App. Bij elke installatie mag je een hele rits aan toestemmingen geven: Van je IMEI nummer, locatie, camera, galerij, berichten t/m contacten lijst. Vooral dat IMEI triggered mij, waar hebben ze die voor nodig? Het gaf mij geen goed gevoel en heb de watch spijtig geretourneerd.
hmm, geen idee, als je een huawei smartphone heb zitten al die dingen er standaard al op, heb zelf dus niks moeten installeren, enkel de watch toegevoeg via de health app en een paar toestemmingen gegeven.PROximity schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:30:
Ben benieuwd of ik de enige ben die moeite heeft met het installeren van alle Huawei meuk. Ik ben geen privacy gekkie, maar dit ging me toch iets te ver, hoor graag jullie mening.
Om de watch te gebruiken op Android moet je eerst een dodgy Huawei App Store APK van het web afplukken, een Huawei Account ID aanmaken, vervolgens hun HCS/HMS (Huawei core of mobile services) installeren en dan nog de Huawei Health App. Bij elke installatie mag je een hele rits aan toestemmingen geven: Van je IMEI nummer, locatie, camera, galerij, berichten t/m contacten lijst. Vooral dat IMEI triggered mij, waar hebben ze die voor nodig? Het gaf mij geen goed gevoel en heb de watch spijtig geretourneerd.
Daar had ik hem mee geïnstalleerd op mij S10, maar kreeg de beruchte foutmelding over Huawei Core...via huawei site de laatste versie gedownload en toen werkte het wel...geen idee waar het aan lag en of het ook op een andere manier opgelost kon worden....dit werkt in ieder gevalhenkzelf schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:10:
De Health app staat toch gewoon in de Play Store: https://play.google.com/s...ails?id=com.huawei.health
Er zijn echt veel betere watchfaces beschikbaar dan de standaard afgezaagde watchfaces.
Hier een paar die ik vaak gebruik
:strip_exif()/f/image/J4WbNWOhZ47uW3LSgGo0G0XJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HN9UJQSEQ2xG0h4xVGWbGJsg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fRH2a6kHb9uy09gppP6KZDLX.jpg?f=fotoalbum_large)
En hier worden dagelijks watchfaces gedeeld:
https://t.me/huawei_GT_watchface_Global
Nu hopen dat huawei deze funstionaliteit standaard aan de app toevoegd.BizzieBis schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:43:
Zijn er hier nog meer mensen die custom watchfaces gebruiken? Ik heb het onlangs werkend gekregen op de MagicWatch 2 aan de hand van het volgende filmpje: YouTube: Huawei GT2 / Honor Magic Watch 2 Watch face Tutorial - How to add Mu...
Er zijn echt veel betere watchfaces beschikbaar dan de standaard afgezaagde watchfaces.
Hier een paar die ik vaak gebruik
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En hier worden dagelijks watchfaces gedeeld:
https://t.me/huawei_GT_watchface_Global
Hoeze heeft huawei dan een eigen store waar ik watchfaces kan downloaden?BizzieBis schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:50:
Ik ben er bang voor.. Aangezien ze al een eigen store voor watchfaces beschikbaar hebben, zal dit altijd een workaround blijven.
Hmm ok begrepen dan zou het dijn zijn moesten ze die store wereldwijd toegankelijk maken, heel flauw dat je zonder omweg geen watchfaces kunt bijinstalleren terwijl het technisch gezien perfect mogelijk is.BizzieBis schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 17:55:
Hier bieden ze nog geen store aan, maar als je je account op Chinees hebt staan zie je de store wel. Daarom lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze de mogelijkheid tot het zelf uploaden van watch faces toe gaan staan. De optie zit er nu ook alleen maar in zodat ontwikkelaars hun creaties kunnen testen.
Zie onderstaande releasenotes.
/f/image/f6MI6LMUEuCFpwOl5EBug783.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Amersfoort op 02-06-2020 19:48 ]
Ben de update nu ook aan het binnen halen.Amersfoort schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 19:47:
Er is een update voor de GT2: versie 1.0.7.16.
[Afbeelding]

Daarnaast nog een vraagje, ben ik de enige waarbij regelmatig de muziekbediening niet werkt, als ik de HW healt app open werkt die plots terug, maar als ik mijn gsm moet vastpakken kan ik net zo goed de muziek via mijn telefoon wijzigen(gek genoeg lijk ik dit probleem niet tijdens workouts te hebben?
Ik ben vooral benieuwd naar de functie om trainingen toe te voegen op het horloge.Amersfoort schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 19:47:
Er is een update voor de GT2: versie 1.0.7.16.
[Afbeelding]
Vond wel een manco dat niet mogelijk was zaken zelf naar het horloge over te zetten.
Benieuwd wat er straks mogelijk is!
Bijwerken 81%
Heb dat geprobeerd lijkt niet te werken, maar kan zijn dat ik het fout gedaan heb(de instellingen zijn een zooitje) hoe heb jij dat gedaan, via welke instelling?henkzelf schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:30:
Zorgen dat de Health app en de muziek app niet gesloten worden door je accu besparing instellingen.
Inmiddels een maand verder, een uur geleden in hetzelfde topic:tdw001 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:48:
Goed nieuws: het lijkt erop dat het exporteren van je data naar bijvoorbeeld Strava binnenkort mogelijk wordt:
Diana HUAWEI ServiceReplyDre30-04-2020 07:48:38
Hi Dre, we do understand your concern. However, the Strava is under development at this moment. Please do stay tuned for our official news.
https://consumer.huawei.c...Connection/topicId_47593/
Diana HUAWEI ServiceReplytriathlete2104-06-2020 08:59:48
Hi triathlete21! Thank you for reaching us. Currently our team is currently communicating with Strava team in regards with the collaboration of data, as of now we have no specific information when it will be available, but our team are doing their best to deliver it to our devices. We hope for your understanding and kindly stay tuned for any of our announcement. Thank you and have a great day.
Jammer voor Huawei, want nu gaat mijn geld waarschijnlijk naar Garmin, Suunto of Polar, terwijl de GT2 verder bijna al mijn eisen afvinkt.
Informaticus of vakkundig Googler?
Helaas niet wat ik ervan gehoopt had... Ze hebben 100 sporten bij gezet van karate tot boksen en van jazzdansen tot yoga, maar je kan niet handmatig een training toevoegen of aanpassen.CoachKoos schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:02:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar de functie om trainingen toe te voegen op het horloge.
Vond wel een manco dat niet mogelijk was zaken zelf naar het horloge over te zetten.
Ik wil zelf voor het hardlopen interval trainingen maken en uploaden. Of een training vanaf de telefoon app naar het horloge sturen, maar beide kan nog steeds niet...
Dat is ook wel ongeveer het enige dat ik mis.....laat mij zelf een interval training maken die ik naar mijn horloge kan sturen.CoachKoos schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:22:
[...]
Helaas niet wat ik ervan gehoopt had... Ze hebben 100 sporten bij gezet van karate tot boksen en van jazzdansen tot yoga, maar je kan niet handmatig een training toevoegen of aanpassen.
Ik wil zelf voor het hardlopen interval trainingen maken en uploaden. Of een training vanaf de telefoon app naar het horloge sturen, maar beide kan nog steeds niet...
Ik gebruik het niet maar ooit om te proberen merkte ik dat dit verschil maakte. Die instellingen zijn per android telefoon merk verschillend.izzet3838 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:42:
[...]
Heb dat geprobeerd lijkt niet te werken, maar kan zijn dat ik het fout gedaan heb(de instellingen zijn een zooitje) hoe heb jij dat gedaan, via welke instelling?
Ja, er zijn wel meer intervaltrainingen in de app, maar die kan je dan weer niet naar het horloge downloaden. Dan heb je iig meer keus qua trainingen.weertenaar schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:21:
[...]
Dat is ook wel ongeveer het enige dat ik mis.....laat mij zelf een interval training maken die ik naar mijn horloge kan sturen.
- Verbeterde stabiliteit
- Het bijhouden van de Menstruatie cyclus
...deze horloge had ik een paar jaar eerder moeten hebben
Wel lijken er steeds meer watchfaces te komen, en is de optie "kopen" van watchfaces uit de Health app verdwenen (je kon er toch niets kopen).
Wat zijn jullie ervaringen met deze nieuwste release?
Op de chinese versies kun je watchfaces downloaden/kopen die optie kwam dus waarschijnlijk vandaar, er had iemand een poosje geleden gepost hoe je zelf watchfaces kunt downloaden dus als je daarin geïnteresseerd bent kun je eens naar die post zoeken.Amersfoort schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:55:
De dubbele meldingen van berichten op de GT2 zijn in de nieuwste release 1.0.7.16 helaas nog niet opgelost.
Wel lijken er steeds meer watchfaces te komen, en is de optie "kopen" van watchfaces uit de Health app verdwenen (je kon er toch niets kopen).
Wat zijn jullie ervaringen met deze nieuwste release?
Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op mijn vragen!
Ik heb een iPhone 11.
Klopt het dat je er geen calls mee kan aannemen en ook geen caller ID hebt? Alleen calls kan weigeren, maar hoe weet je dan wie je weigert?
Ik lees 'geen muziek bediening', dus ik kan bijvoorbeeld mijn Spotify niets mee doen behalve luisteren?
Ik loop hard met 'hardlopen met evy' is de interval app van huawei vergelijkbaar, wordt je ook door een trainer getraind die vertelt wat je moet doen?
Ik twijfel enorm omdat dit echt de mooiste is maar ik opties mis.. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!
Ik hoorde dat 'over ongeveer een jaar' huawei gaat veranderen van systeem en ik niets meer kon met het horloge als ik geen huawei telefoon heb. Kan dit kloppen? Zeiden ze bij cool blue..
Groetjes Lisa
İk heb zelf ook de 46mm maar zal je proberen te helpen:Lisahuij schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:46:
Ik heb wat vraagjes over de huawei G2 gold 42 mm (de kleine). Ik heb namelijk wat onderzoek geprobeerd te doen, maar het lukt me niet alles duidelijk te krijgen. Meestal gaan de gesprekken ook over de 46 mm en die heeft meer opties, verwarrend voor mij!
Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op mijn vragen!
Ik heb een iPhone 11.
Klopt het dat je er geen calls mee kan aannemen en ook geen caller ID hebt? Alleen calls kan weigeren, maar hoe weet je dan wie je weigert?
Ik lees 'geen muziek bediening', dus ik kan bijvoorbeeld mijn Spotify niets mee doen behalve luisteren?
Ik loop hard met 'hardlopen met evy' is de interval app van huawei vergelijkbaar, wordt je ook door een trainer getraind die vertelt wat je moet doen?
Ik twijfel enorm omdat dit echt de mooiste is maar ik opties mis.. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!
Ik hoorde dat 'over ongeveer een jaar' huawei gaat veranderen van systeem en ik niets meer kon met het horloge als ik geen huawei telefoon heb. Kan dit kloppen? Zeiden ze bij cool blue..
Groetjes Lisa
Je kunt er sowieso niet mee bellen want hij heeft geen speaker, geen idee of je dan ziet wie belt, maar denk wel dat je het zult zien.
Je kunt geen spotify luisteren via het horloge zelf, je kunt er mp3's op zetten(enkel via android geloof ik), ik denk wel dat je de muziek van je telefoon zal kunnen bedienen, maar of dit op ios werkt weet ik niet.
Niet echt, er is een stem die je wat info geeft maar echte begeleiding is het niet.
Daar geloof ik niks van, en ik zou vraagtekens plaatsen bij al de info die je van die verkoper gekregen hebt.
İk denk dat je er sowieso wat aan zult hebben, maar als je over gaat op aankoop koop dan ergens waar je nog kan retourneren moest het horloge je niet aanstaan.
Daarom de vraag: Heeft hier iemand positieve ervaring met bepaalde siliconen bandjes? Ik heb meermaals bestellingen ontvangen voor mijn vorige watch met siliconen bandjes, maar die waren vaak toch niet zo goed, sterk en stevig als een origineel bandje. Ben erg benieuwd!
Ps tis via ios iphone
Merci
Ik heb Android, maar denk dat het redelijk hetzelfde werkt:Jonaslampi schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:18:
Ik heb een smartwatch gt en ik ontvang alle meldingen van facebook, whatsapp, email... maar ik ontvang geen meldingen van smsen iemand enig idee hoe dit komt? Alles staat aan in mijn instellingen
Ps tis via ios iphone
Merci
In de Health app naar Meldingen, daar kan je per app aangeven welke er meldingen mag doorgeven.
Denk dat het daarin zit
Blijft de muziek bijvoorbeeld op het horloge staan wanneer ik deze via een android telefoon heb toegevoegd (die ik dan even van iemand moet zien te lenen) en vervolgens mijn horloge weer aan mijn eigen telefoon (iPhone) koppel?
Of kan dit op een andere manier? Of is er geen enkele mogelijkheid om muziek op mijn horloge te krijgen met een iPhone?
Alvast bedankt!
Ik gebruik de GT2 zelf met Android, maar volgens mij kan je met iOS geen MP3 nummer overzetten.LDN8 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:18:
Ik heb dit horloge en vroeg mij af of er een mogelijkheid is om muziek toe te voegen met een iPhone.
Blijft de muziek bijvoorbeeld op het horloge staan wanneer ik deze via een android telefoon heb toegevoegd (die ik dan even van iemand moet zien te lenen) en vervolgens mijn horloge weer aan mijn eigen telefoon (iPhone) koppel?
Of kan dit op een andere manier? Of is er geen enkele mogelijkheid om muziek op mijn horloge te krijgen met een iPhone?
Alvast bedankt!
Het is wel zo dat de nummers echt op het horloge komen te staan (via Bleutooth) en ook toegankelijk blijven.
Dus even 1x overzetten met een Android en daarna gebruiken met een iPhone kan gewoon.
Super, dankjewel voor de reactie!CoachKoos schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:51:
[...]
Ik gebruik de GT2 zelf met Android, maar volgens mij kan je met iOS geen MP3 nummer overzetten.
Het is wel zo dat de nummers echt op het horloge komen te staan (via Bleutooth) en ook toegankelijk blijven.
Dus even 1x overzetten met een Android en daarna gebruiken met een iPhone kan gewoon.
Ik krijg echter mijn notificaties niet binnen en ik heb alle stappen genomen en gecontroleerd. Ik heb de laatste firmware.
Ik blijf notificaties krijgen op mijn ook nieuwe Redmi Note 9 Pro maar niet op het horloge nadat ze wel degelijk zijn geselecteerd in de Huawei Health app.. Heeft iemand een idee? Ben ik een android noob ofzo na jaren iPhone / Apple Watch?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat de Amazfit Huawei health app afgesloten wordt door Android, of het horloge zelfs staat op 'do not disturb'.Slide74 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:03:
Ik zit hiet met mijn nieuwe GT2 46mm. Ik ben ongelooflijk onder de indruk van de simpelheid van alles.
Ik krijg echter mijn notificaties niet binnen en ik heb alle stappen genomen en gecontroleerd. Ik heb de laatste firmware.
Ik blijf notificaties krijgen op mijn ook nieuwe Redmi Note 9 Pro maar niet op het horloge nadat ze wel degelijk zijn geselecteerd in de Huawei Health app.. Heeft iemand een idee? Ben ik een android noob ofzo na jaren iPhone / Apple Watch?
Hoe te zorgen dat een app niet afgesloten wordt verschilt per merk telefoon dus moet je even opzoeken.
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 27-06-2020 21:54 ]
Dat was de oplossing! Niet aan gedacht dat de app aan moest staan.... Het was natuurlijk wel de health app van Huawei. Die start nu automatisch op en wordt niet meer uitgezet.13art schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:38:
[...]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat de Amazfit app afgesloten wordt door Android
Dank je wel!
Hebben meer mensen dit? Bij mij staat er '--'
Terwijl realtime hartslagbewaking aanstaat.
Horloge ziet er gaaf uit! Ik wil hem gaan kopen. Kan je ook playlisten van Spotify Premium downloaden en overzetten naar de smartwatch? Zodat je , hup met de Freebuds en de smartwatch, zonder telefoon, kunt gaan sporten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring/advies.
https://consumer.huawei.c...26-Spotify/topicId_38040/
Gr
Sander
Het antwoord staat eigenlijk al op de link die je geeft Only use TunesKit Spotify Music Converter can get the offline Spotify on Huawei Watch GT 2.Newport1986 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:39:
Goedemiddag
Horloge ziet er gaaf uit! Ik wil hem gaan kopen. Kan je ook playlisten van Spotify Premium downloaden en overzetten naar de smartwatch? Zodat je , hup met de Freebuds en de smartwatch, zonder telefoon, kunt gaan sporten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring/advies.
https://consumer.huawei.c...26-Spotify/topicId_38040/
Gr
Sander
Dit wordt helaas dus niet ondersteunt, de samsung watches hadden dit wel, maar die batterij gaat maar 2 dagen mee.
Hoog en laag heet bij mij Hartslagbereik. Wordt wel getoond. Welke versie heb je?Grudgie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:07:
Ik gebruik deze watch nu al een tijdje maar het valt mij op in de Huawei health app dat bij hartslag ik geen waardes krijg bij Hartslag tijdens rust, Hoge hartslag en Lage hartslag.
Hebben meer mensen dit? Bij mij staat er '--'
Terwijl realtime hartslagbewaking aanstaat.