Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 21:11

Grudgie

PSN: Grudgie7

henkzelf schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:01:
[...]

Hoog en laag heet bij mij Hartslagbereik. Wordt wel getoond. Welke versie heb je?
Raar. Ik heb versie 10.0.1.511

Welke versie heb jij?

Ik heb 4 blokken bij hartslag.

Blok 1 is hartslagbereik 41 - 146 spm
Blok 2 is hartslag tijdens rust 50 spm
Blok 3 is hoge hartslag -- spm
Blok 4 is lage hartslag -- spm

[ Voor 25% gewijzigd door Grudgie op 01-07-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:25
Ok, ik heb 10.1.0.311 maar ik was gisteren niet echt wakker. Ik heb die blokken ook als ik maar naar links scroll en ook bij mij zijn ze leeg. Misschien werkt dat pas als je een eigen training instelt, wee tik niet. Check evt de gebruiksaanwijzing.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:18
henkzelf schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:52:
Ok, ik heb 10.1.0.311 maar ik was gisteren niet echt wakker. Ik heb die blokken ook als ik maar naar links scroll en ook bij mij zijn ze leeg. Misschien werkt dat pas als je een eigen training instelt, wee tik niet. Check evt de gebruiksaanwijzing.
Dit is op de GT 2? Niet de 2e? Ik heb nl. 1.0.3.20 en dat is volgens Huawei de laatste versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Ja op mijn GT2 46 mm, betreft de Health app versie. 1.0.3.20 is firmware denk ik?

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 20:38
Heeft iemand een lijst met afbeeldingen van de watchfaces die te downloaden zijn vanuit de huawei health app?

De standaard watchfaces zijn wel te vinden online, maar de te downloaden niet. Ben benieuwd naar de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb dus problemen met de Health app op mijn Xiaomi Mi A2 lite.

De app werkt prima tot ik ga sporten en een schema in de tab sport aanklik. Dan telt de app af 3 2 1 go en hoort de man je te vertellen wat je moet doen. Maar de app loopt na 1 a 2 minuten vast en er is een error dat de app gestopt is.

Er staat iets over rechten van de app, maar de app heeft zover ik kan zien alle rechten.

Het horloge, de GT2 46mm 1e gen is gewoon gekoppeld en meet alles wel gewoon door. Als ik de app stop loopt het horloge nog door in de training en moet ik apart stoppen, terwijl ik het schema op mijn telefoon geactiveerd heb.

8)7

https://mastodon.nl/@NiemPseu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55
Er is een nieuwe versie van de firmware voor de GT2 uit: 1.0.8.16.
Te updaten in de Health app. Wat zijn jullie ervaringen met deze versie?

Dit zijn de releasenotes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5y82h5-o_2_44zlz0ft0k__r0YA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T1ZCGf7KNzjG0grOw58flyvf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw001
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-06 19:36
Ik heb de update nog niet binnen. Ik lees ook dat er 2 features bij zijn gekomen:

https://www.huaweicentral...ceiving-july-2020-update/

Helaas nog steeds geen mogelijkheid om je sport data te exporteren naar bijvoorbeeld Strava.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
Update 1.0.8.16

De trainingsmodus detectie is irritant. Wandel je rustig naar vrienden in de wijk gaat dat ding vertellen dat je sneller moet lopen. Manmanman we zijn niet eens bezig met sporten.

Menstruatie dinges is hier mosterd na de maaltijd, dus daar hebben we niets aan. Maar een ander misschien wel ...

Stabiliteit, ik hoop de het crachen van de traininge nu niet meer gebeurt, ik kon daar tot nu toe niet mee werken.
Eldijomo in "[Huawei Watch GT2 serie] Ervaringen & Discussie"

Wat me met de laatste update is opgevallen dat de BT-connectie afstand ingekort is. Bij aankoop was ik verbonden onder de douche, terwijl mijn telefoon beneden op de bank lag. Bij update 1.0.6.x was de connectie al weg halverwege de trap weg. Heb ook het gevoel dat batterij sneller leeg raakt door al die extra opties.

Wat ik wel vervelend vind, is dat je diverse achtergronden hebt maar niet met de makers kunt communiceren zoals bij Android kan. Soms is een watchface mooi, maar mis je iets of zou een onderdeel net even anders beter of mooier zijn. Bij android mailde je even met de maker en paste hij het speciaal voor je aan, nu zit er eigenlijk niets bij wat echt goed is.

Voor de rest geen problemen met deze versie nog ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene3900
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-09-2020
Op mijn GT2 sport staat op de buitenring een markering van 0 tot 24.
Waarvoor dient dit?
Op sommige modellen is de markering van 0 tot 60 ?
Waarschijnlijk iets met minuten en uren, maar wat kan je ermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
Dit kan ik vinden maar ik denk dat het meer een sier ding is.

Tachymeter
Schaalverdeling op de wijzerplaat of ring van een chronograaf waarmee in combinatie met de secondenwijzer de snelheid van een bewegend object kan worden gemeten.

World timer
Het horloge geeft (meestal in de bezel/ring) de tijd in de 24 tijdzones van de wereld aan.

https://www.horloge.nl/horloge-abc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tknobbe
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-06 21:25
Tot gisteren beviel mij dit toestel wel.

Een nieuwe update is geïnstalleerd, en sindsdien zegt het toestel elke keer als ik binnen wandel (werk) en even stil sta: 'training pauzeren?/ eindigen'.

Daarnaast heb ik een idiote grote stap afstand (~ 1,20 m.) Ik werk in een magazijn en wil graag weten hoeveel Km en stappen dat ik doe per dag. Ik doe vele stappen, stilstaan, iets oppakken, verder lopen, opzoeken, administratie, heftruck etc. Maar ik ben er niet gerust op dat ik dit over het geheel enigszins correct kan meten.

Heeft er iemand nog tips?! thnx

*btw, het energie verbruik gaat enorm snel als je elke dag 7u. monitort (zonder GPS) 25% p/d.
Stappen nemen zonder je hand bewegen is ook niet correct.

En ik word wakker met rond de 200 stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-06 08:13
tknobbe schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 21:58:
Slaapwandelen misschien })
Effe serieus, heb 2 minuten gelopen op de loopband zonder mijn training te starten em hij registreerde niks.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo

Een nieuwe update is geïnstalleerd, en sindsdien zegt het toestel elke keer als ik binnen wandel (werk) en even stil sta: 'training pauzeren?/ eindigen'.

Daarnaast heb ik een idiote grote stap afstand (~ 1,20 m.) Ik werk in een magazijn en wil graag weten hoeveel Km en stappen dat ik doe per dag. Ik doe vele stappen, stilstaan, iets oppakken, verder lopen, opzoeken, administratie, heftruck etc. Maar ik ben er niet gerust op dat ik dit over het geheel enigszins correct kan meten.

*btw, het energie verbruik gaat enorm snel als je elke dag 7u. monitort (zonder GPS) 25% p/d.

Heb je last van RLS, misschien dat hij dat als stappen ziet?
https://www.henw.org/artikelen/restless-legs-syndroom-0

Als je niets aan zet op het horloge, dus alleen de al standaard items meet hij al stappen, afstand, verbranding, enz. Dan zou de batterij zeker 10 dagen mee moeten gaan voor laden. Ik geef wel toe dat ik ook het gevoel heb dat er meer energie gebruikt wordt bij elke update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:34
Iemand hier info over de betekenis van de diverse waardes over herstel na een training?

Ik bedoel bijvoorbeeld onderstaande schermen. Staat in de handleiding verder niets over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6i2Jq8ZdED_M59QbMN4nB58KFV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PW2UI04DPXsge1yPpgMjX1Ex.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nyWJbRjAdulYtp4h8gZogRryS34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9WN97E9S5GmVwwhIECwsJd45.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tknobbe
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-06 21:25
Eldijomo schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:58:
[...]

Heb je last van RLS, misschien dat hij dat als stappen ziet?
https://www.henw.org/artikelen/restless-legs-syndroom-0

Als je niets aan zet op het horloge, dus alleen de al standaard items meet hij al stappen, afstand, verbranding, enz. Dan zou de batterij zeker 10 dagen mee moeten gaan voor laden. Ik geef wel toe dat ik ook het gevoel heb dat er meer energie gebruikt wordt bij elke update.
Ik denk niet dat ik Last van RLS heb, ik denk dat het met draaien in bed iets doet. Tijdens het autorijden telt ie ook stappen bij hobbels of schokken.

Vandaag niets aangezet, en redelijk hetzelfde resultaat als bij een meting.
Maar wel in 1 dag meer dan 44% batterij weg.. Ligt dit aan de update? of is mijn batterij niet goed?

Weet iemand hoe ik de stapafstand kan aanpassen? En hij telt bijvoorbeeld geen stappen als ik loop met een pakket in mijn (horloge) hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
tknobbe schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:57:
[...]

Ik denk niet dat ik Last van RLS heb, ik denk dat het met draaien in bed iets doet. Tijdens het autorijden telt ie ook stappen bij hobbels of schokken.

Vandaag niets aangezet, en redelijk hetzelfde resultaat als bij een meting.
Maar wel in 1 dag meer dan 44% batterij weg.. Ligt dit aan de update? of is mijn batterij niet goed?

Weet iemand hoe ik de stapafstand kan aanpassen? En hij telt bijvoorbeeld geen stappen als ik loop met een pakket in mijn (horloge) hand.
Als je niets aan hebt en met 1 dag is je batterij leeg zou ik het horloge meteen terug sturen voor een andere. Dan ga ik er vanuit dat hij stuk is. Wij hebben hier de 42 a 5 dagen en 46 mm a 10 dagen minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
hey, net de GT2 binnen, leuk apparaat, kom er echter nu achter dat extra watchfaces uploaden niet gaat met IOS. Iemand een workaround? of moet ik nu echt een Android toestel gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
@mvrhrln Of een oudje lenen maar wel met minimaal 2 Gb intern geheugen voor de beta-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf

@tknobbe
Het horloge een keer resetten.
Daarna op het horloge de (nieuwe) automatische trainings registratie uit zetten.
Met mijn GT2 46 mm haal ik steeds 13 a 14 dagen: slaap en hartslag (slim), gemiddeld 10.000 stappen per dag en twee keer per week 75 minuten sport-registratie (niet GPS).

En dat niet helpt, terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor de dubbele meldingen die het horloge geeft bij het ontvangen van een nieuwe e-mail? Ik gebruik gmail mailprogramma op een Android 10 phone. Ik kan geen instelling achterhalen, die dit zou veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-04 19:39
Mijn vader heeft een samsung a50, heb de Huawei health app via deze methode geinstalleerd: https://androidworld.nl/t...artwatch-werkt-niet-meer/ . Maar toch kan in geen bleuthooth verbinding maken met met het uurwerk. Met mijn note 9 vind ik het uurwerk direct. Iemand soms een idee hoe ik dit kan oplossen?? Thx

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Eerst een keer op het horloge een evt bestaande bluetooth verbinding verbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:49

Grannd

da Granndest

Ik heb sinds gisteren het horloge *O*

Lang getwijfeld over een smartwatch, maar de voornaamste functies die ik zocht waren:

- Er zoveel mogelijk uitzien als een net horloge zodat ik het zakelijk prima kan dragen
- Niet meer mijn telefoon hoeven meenemen tijdens hardlopen, dus GPS + muziek vanaf het horloge

En wat mij betreft zijn beide punten geslaagd.
Ben benieuwd hoe lang de accu mee zal gaan, ben nu druk geweest met muziek erop zetten enzo maar hij is alsnog niet in de buurt van leeg t.o.v. de prik die er in de doos al in zat.

Grootste stuk wat ik jammer vind is dat het een proprietory OS is, geen 3rd party apps/functionaliteit en de Huawei Health-app laat mijn runs ook niet exporteren naar Runkeeper wat ik hiervoor altijd gebruikte.
Ik had gedacht dat daar misschien nog wel wat op te vinden was om het te exporteren naar runkeeper maar zover ik het begrijp exporteert hij alleen naar Google Fit en MyFitnessPal en dan gaat het ook alleen om je stappenteller en niet om de hardloopsessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
henkzelf schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 07:35:
Eerst een keer op het horloge een evt bestaande bluetooth verbinding verbreken?
Met het uurwerk kan ik niets doen, ik blijf altijd op het opstart scherm waar hij vraagt om verbinding te maken met de gsm. Op mijn gsm lukt het direct maar die van mijn vader lukt het niet. Ik kan niets aanpassen op de instellingen en zo van het uurwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Ja en dan eerst op jouw GSM de verbinding met het horloge verbreken. Pas daarna kan je met een andere gsm verbinden.
En dat verbreken van een bestaande verbinding kan ook via het instellingenmenu van het horloge.
Dit is bedoeld als het stap voor stap uitsluiten van mogelijke oorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
henkzelf schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 09:10:
Ja en dan eerst op jouw GSM de verbinding met het horloge verbreken. Pas daarna kan je met een andere gsm verbinden.
En dat verbreken van een bestaande verbinding kan ook via het instellingenmenu van het horloge.
Zal het sebiet eens proberen thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rabotgangster
henkzelf schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 09:10:
Heb de health app gedownload gewoon via de google play store en het is zo gelukt om te verbinden. Heb zelf de app gallery van huawei niet moet instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
hallo m'n GT2 heb ik even niet meer gebruikt en is nu leeg.
Zo dood als n pier. niet meer op te laden. Heb de horloge schoongemaakt en ook de oplader.
Maar allemaal zonder positief resultaat.
iemand nog tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Al een paar uur op de lader laten liggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
henkzelf schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:03:
Al een paar uur op de lader laten liggen?
Ja en helaas niets. Heb een andere oplader besteld, misschien lukt het dan anders reparatie verzoek indienen!

met een nieuwe oplader is het probleem verholpen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Mr-Music op 06-08-2020 07:40 ]

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:47

ThaDude

Hang Loose

Sinds kort heb ik de gt2e om mijn pols. Wel even wennen want kom van een vivoactive 3. Horloge bevalt prima veel met klok dan de garmin. Ik mis alleen nog het vergrendelen van het scherm..

Als ik bijvoorbeeld zwem dan gaat continu het scherm aan een op aanpassen etc. Kan het scherm vergrendeld worden en zo ja hoe doe ik dat?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01:31

Mr-D.

interpunctie? no hero here

ThaDude schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 20:04:
Sinds kort heb ik de gt2e om mijn pols. Wel even wennen want kom van een vivoactive 3. Horloge bevalt prima veel met klok dan de garmin. Ik mis alleen nog het vergrendelen van het scherm..

Als ik bijvoorbeeld zwem dan gaat continu het scherm aan een op aanpassen etc. Kan het scherm vergrendeld worden en zo ja hoe doe ik dat?
Health app openen
Klik op devices dan op de gt2 en dan devicesetting en de slider raise to wake uitzetten

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:43
Ik zit eraan te denken om mijn GT2 terug te brengen :| Heb namelijk het idee dat de stappenteller wel héél erg afwijkt. Op het forum van huawei lees ik dat er meer mensen dit probleem hebben.

Is dit herkenbaar voor jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
DaneV schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:30:
Ik zit eraan te denken om mijn GT2 terug te brengen :| Heb namelijk het idee dat de stappenteller wel héél erg afwijkt. Op het forum van huawei lees ik dat er meer mensen dit probleem hebben.

Ja, dit is herkenbaar, maar het is niet veel.
Vandaag zijn we wezen lopen. Ik de GT2 46 stappen 9.211 zij de GT 42 stappen 9.446 en hier zit al op 7k een verschil in van ruim 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:44
DaneV schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:30:

Na een kantoodag thuis, niet buiten geweest zit ik rond de 5.000 stappen, klopt niks van nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 08:33

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Zit heel hard te denken om de gt 2 met titanium band te kopen, raden jullie deze aan of juist niet ?
Heb nu een miband 4 en ben daar op uitgekeken

[ Voor 19% gewijzigd door kaasszje op 08-09-2020 21:39 ]

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
Whiskey48 schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:25:
[...]

Na een kantoodag thuis, niet buiten geweest zit ik rond de 5.000 stappen, klopt niks van nee.
Een dagje in de klas en even koffie halen is al dik 4000 dus kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
kaasszje schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:39:
Zit heel hard te denken om de gt 2 met titanium band te kopen, raden jullie deze aan of juist niet ?
Heb nu een miband 4 en ben daar op uitgekeken
Vergeleken met de mi band is alles beter en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Eldijomo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:13:
[...]

Vergeleken met de mi band is alles beter en mooier.
Mee eens, maar is het een aanrader ?
En dan ook kijkend naar de titanium band.
Vind hem erg mooi maar geen idee hoe practisch het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:44
Eldijomo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:12:
[...]

Een dagje in de klas en even koffie halen is al dik 4000 dus kan wel.
Denk dat ik max 150 meter heb afgelegd ... Ben toch benieuwd hoe klein m'n stappen dan geweest moeten zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
kaasszje schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:18:
[...]

Mee eens, maar is het een aanrader ?
En dan ook kijkend naar de titanium band.
Vind hem erg mooi maar geen idee hoe practisch het is
Band kun je veranderen, zolang je niet de zwarte koopt krijg je altijd een zwart rubberen band in de doos, daarnaast kun je ook zelf je bandjes bijbestellen, of je de titanium wilt is puur persoonlijk, die heeft een gun metal frame en dan dus die band, ik zou het als het prijsverschil meevalt overwegen, zelf heb ik de bruin leren gekocht omdat de titanium toen +€50 duurder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
Sinds deze week merk ik dat de batterij van mijn Huawei Watch GT2 erg snel leegloopt. (de 46mm versie).
Waar ik voorheen een batterijduur had van 10 tot 12 dagen, loopt het percentage nu binnen 24 uur terug van 100% naar 40%.

Ik heb aan de instellingen niets veranderd, ik heb geen idee wat hier de oorzaak van kan zijn.
Juist dit horloge verkozen boven de Samsung vanwege de batterijduur.

Iemand een idee?

[ Voor 0% gewijzigd door loneranger56 op 13-09-2020 11:18 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffymol
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-06 07:29
Hoi, ik heb een vraag over de gps.
Hij zegt bij mij dat de gps is verouderd, en dat ik hem moet updaten ?
Zou via health moeten gaan , maar ik kan het niet vinden.
Iemand wel een idee ?

Bij voorbaat dank.
Davy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tdw001
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-06 19:36
Zojuist een update binnen gekregen, versie 1.0.9.38. Je kunt nu je standaard favorieten (het naar links en rechts swipen) wijzigen, via Instellingen - Display- Favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Werkt hier ook. Muziek weg gepoetst omdat ik die optie niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
tdw001 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:14:
Zojuist een update binnen gekregen, versie 1.0.9.38. Je kunt nu je standaard favorieten (het naar links en rechts swipen) wijzigen, via Instellingen - Display- Favorieten.
Iemand nog meer wijzigingen kunnen ontdekken?
Had gehoopt dat met deze update ook mijn batterij probleem opgelost zou zijn.
Dit is helaas niet het geval, verlies 30% per 24 uur, dus na 3 dagen weer aan de oplader.

• izzet3838
loneranger56 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:01:
[...]

Iemand nog meer wijzigingen kunnen ontdekken?
Had gehoopt dat met deze update ook mijn batterij probleem opgelost zou zijn.
Dit is helaas niet het geval, verlies 30% per 24 uur, dus na 3 dagen weer aan de oplader.
Heb je al een reset geprobeerd, als dat niet help een andere telefoon, en als dat ook niet helpt zou ik garantie claimen, als je batterij maar 3 dagen meegaat had je net zo goed een andere watch kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Binnenkort komt de watch gt2 PRO uit.
Weet iemand of bij die nieuwe watch het AOD werkt IN COMBINATIE met de raise wrist optie?.

Dus dat je de AOD hebt aan staan en als je je pols beweegt het scherm aan gaat.
Dit kan namelijk niet met mijn watch gt2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:25

13art

Moderator Mobile
ccave1975 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:19:
Binnenkort komt de watch gt2 PRO uit.
Weet iemand of bij die nieuwe watch het AOD werkt IN COMBINATIE met de raise wrist optie?.

Dus dat je de AOD hebt aan staan en als je je pols beweegt het scherm aan gaat.
Dit kan namelijk niet met mijn watch gt2.
Zou dat niet onnodig veel accu verbruiken?
Ik bedoel, AOD heb je dan toch niet nodig als je wil dat het scherm aan springt wanneer je je pols omhoog beweegt?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
Dat kan deze watch wel hebben.
Ik wil altijd de tijd zien net als bij de samsung watches en dus geen zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

ccave1975 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:05:
Dat kan deze watch wel hebben.
Ik wil altijd de tijd zien net als bij de samsung watches en dus geen zwart scherm.
En wat verwacht je dan als je je pols beweegt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
Het is toch geen rocket science?
De Samsung watches hebben dit al vanaf het begin.

Het AOD staat aan, dus je hebt ALTIJD de tijd op je scherm en als
je je pols naar je toebeweegt springt het scherm aan en zie je je
het normale verlichte scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Ik vind het wel een slimme wens (nu alleen via knopje van AOD naar standaard) en ik heb uiteraard geen idee of Huawei dit in de PRO gaat aanbieden (al was het maar als optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

ccave1975 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:36:

Nope, maar vroeg me af wat je bedoelde, ik heb 0 ervaring met samsung watches.
Kortom was nieuwsgierig naar wat je bedoelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
Ben er inmiddels achter, hij reageert identiek als de GT2.
Dus als je het AOD aan hebt staan moet je handmatig het horloge tot leven wekken, dit kan niet met de raise wrist optie. Erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ccave1975 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:36:

Het is ook geen rocket science maar heeft misschien meer te maken met de insteek van de fabrikant. Huawei wil een horloge met een langere standbytijd. Nou is een AOD natuurlijk al niet bevorderlijk voor de batterijduur maar als hij dan ook nog om de zoveel tijd aanspringt door een polsbeweging (en hij gaat zeker vaker aan dan alleen de momenten dat jij je pols beweegt om op het horloge te kijken) dan verbruikt dat onnodig accu. Dit wordt misschien gezien als een gulden middenweg?

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 22-09-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:33
13art schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:34:
[...]

Het is ook geen rocket science maar heeft misschien meer te maken met de insteek van de fabrikant. Huawei wil een horloge met een langere standbytijd. Nou is een AOD natuurlijk al niet bevorderlijk voor de batterijduur maar als hij dan ook nog om de zoveel tijd aanspringt door een polsbeweging (en hij gaat zeker vaker aan dan alleen de momenten dat jij je pols beweegt om op het horloge te kijken) dan verbruikt dat onnodig accu. Dit wordt misschien gezien als een gulden middenweg?
Ik denk ook dat dit het geval is. Toch zou het leuk zijn als we (ondanks de nadelen) konden kiezen. Nog erger vind ik de AOD watchfaces, het zijn er slechts 4 en ze zijn allemaal lelijk. Ik gebruik de feature hierom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11-2021
Als ik mijn pols 'kantel', gaat mijn scherm gewoon van zwart naar display... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
ToolRules schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:33:
Als ik mijn pols 'kantel', gaat mijn scherm gewoon van zwart naar display... ;)
Maar niet als je AOD aan staat, en daar hebben we het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Een vriend krijgt sinds kort wel de meldingen maar geen trilling, stille modus/niet storen staat uit, iemand enig idee?

Edit: ik ben achter de oorzaak, wanneer er meerdere meldingen komen van eenzelfde app vibreert het horloge niet, enig idee hoe ik dit kan oplossen aangezien ik wel gewoon de meldingen krijg, hij moet elke keer de meldingen op het horloge wissen?

[ Voor 51% gewijzigd door izzet3838 op 27-09-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Gisteren ontving ik een update voor mijn GT 2e, versie 1.0.5.30 . Ik zie geen veranderingen, al meer mensen deze update gehad en verschillen gezien?
GPS zou een update hebben gehad, Ik zal eens een bekend rondje rennen, kijken of dat verschil maakt.

[ Voor 25% gewijzigd door weertenaar op 01-10-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
weertenaar schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:38:
Gisteren ontving ik een update voor mijn GT 2e, versie 1.0.5.30 . Ik zie geen veranderingen, al meer mensen deze update gehad en verschillen gezien?
GPS zou een update hebben gehad, Ik zal eens een bekend rondje rennen, kijken of dat verschil maakt.
Die heb ik ook binnen, maar merk weinig verschil. Komt ook denk ik omdat ik hem pas sinds maandag heb. Maar kan ook niet een changelog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Honor Magic Watch 2 (vrijwel identiek aan de GT2). Inkomende telefoontjes worden direct opgenomen zonder dat ik aan mijn telefoon zit. Eenmaal de Bluetooth verbinding verbreken met mijn watch maakt dat dit niet meer voorkomt. Ben erg benieuwd of hier andere gebruikers zijn die ditzelfde ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
weertenaar schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:38:
Je kunt nu de bij links/rechts swipen zichtbare schermen aanpassen. Dwz. verwijderen of toevoegen. Ik heb slaap toegevoegd en muziek verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
henkzelf schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:25:
[...]

Je kunt nu de bij links/rechts swipen zichtbare schermen aanpassen. Dwz. verwijderen of toevoegen. Ik heb slaap toegevoegd en muziek verwijderd.
Die hoop had ik ook, omdat dit op de GT2 wel kan, maar is mij nog niet gelukt.....:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
weertenaar schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

Die hoop had ik ook, omdat dit op de GT2 wel kan, maar is mij nog niet gelukt.....:(
Op mijn honor gaat het wel instellingen-display-favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
izzet3838 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Op mijn honor gaat het wel instellingen-display-favorieten.
Op de Gt 2e ook, ik kan het ook op die manier aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

henkzelf schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:25:
[...]

Klopt staat onder instellingen -> display -> favorieten

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotch Sniffer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-03-2024
Vinden jullie de GT2 Pro het waard boven de normale GT 2? Wil er eentje voor m'n vriendin kopen en ik weet geen fluit van smartwatches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
Heeft ze brede polsen want het zijn best grote horloges?
Wat ik zo lees, ook op een Duits forum, zou ik de meerprijs er niet aan uit geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Crotch Sniffer schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:46:
Vinden jullie de GT2 Pro het waard boven de normale GT 2? Wil er eentje voor m'n vriendin kopen en ik weet geen fluit van smartwatches.
Vind van niet, de normale zijn reeds aan €100-150 te krijgen, en persoonlijk denk ik niet dat het de meerprijs waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
Maar wel saffierglas, keramische bodem, vernieuwde sensors en een nieuw design.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Crotch Sniffer schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:46:
Die GT2 Pro is echt behoorlijk groot, ik denk niet geschikt voor een dame.
Verder vind ik de meerprijs ook zeer fors voor titanium en saffierglas, hoewel het wel echt een mooi horloge is.
Ik denk dat de prijs snel zal zakken en ik zal hem halen zodra dat het geval is ;)

edit: lekker bezig spuit 11 :z

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 05-10-2020 09:42 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotch Sniffer
westergas schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:09:
[...]

Die GT2 Pro is echt behoorlijk groot, ik denk niet geschikt voor een dame.
Verder vind ik de meerprijs ook zeer fors voor titanium en saffierglas, hoewel het wel echt een mooi horloge is.
Ik denk dat de prijs snel zal zakken en ik zal hem halen zodra dat het geval is ;)

edit: lekker bezig spuit 11 :z
Zit nu ook meer te kijken naar de Ticwatch Pro 3. Ik denk dat de ondersteuning voor wearOS wat beter is. Heb zelf een Huawei telefoon en word gek van alle bullshit accounts en data die ze telkens van je willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

@Crotch Sniffer Die vind ik ook weer stevig aan de prijs. RVS en plastic...wel een hippe soc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotch Sniffer
westergas schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:22:
@Crotch Sniffer Die vind ik ook weer stevig aan de prijs. RVS en plastic...wel een hippe soc...
Tja mijn vriendin is jarig en ik vond bij al die vorige generatie dingen wel wat te zeiken. Uiteindelijk komt het op 270 euro met kortingen, dat vind ik nog oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 13:35

ArCadE

No banana available

Vanavond de GT2 pro ontvangen. Moet zeggen dat de grootte me meevalt. Eerste indruk is goed.

Bij het aanzetten en koppelen aan de telefoon werd er gelijk een update aangeboden. Wel opmerkelijk dat die via de Huawei app installer wil en dat de apk als onbekende source wordt aangemerkt.

Ik krijg alleen niet alle Whatsapp meldingen binnen, hier morgen maar even naar kijken. Ook emojis laat ie niet zien, ook hier maar even naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
ArCadE schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 00:12:
Ik krijg alleen niet alle Whatsapp meldingen binnen, hier morgen maar even naar kijken. Ook emojis laat ie niet zien, ook hier maar even naar kijken.
Emojis hebben nooit gewerkt, stiekem blijf ik hopen dat het met een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

izzet3838 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:43:
[...]

Emojis hebben nooit gewerkt, stiekem blijf ik hopen dat het met een update komt.
Dat vind ik dus echt behoorlijk kansloos. Mijn pricewatch: Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart) kan zelfs bepaalde emoji weergeven (niet allemaal) maar dat is amper een smartwatch te noemen. Eerder een hardloophorloge met een paar smart functies.

Een afbeelding in een email/whatsapp berich is zeker helemaal geen sprake van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
westergas schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:52:
[...]

Dat vind ik dus echt behoorlijk kansloos. Mijn pricewatch: Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart) kan zelfs bepaalde emoji weergeven (niet allemaal) maar dat is amper een smartwatch te noemen. Eerder een hardloophorloge met een paar smart functies.

nope alleen teksten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
westergas schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:52:
[...]

Dat mis ik ook niet, een afbeelding op je horologe bekijken werkt toch niet. Kon op mijn Fossil wel maar in de praktijk pak je daar toch je telefoon voor.

[ Voor 7% gewijzigd door ilfamo op 06-10-2020 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
izzet3838 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:26:
[...]

Heb je al een reset geprobeerd, als dat niet help een andere telefoon, en als dat ook niet helpt zou ik garantie claimen, als je batterij maar 3 dagen meegaat had je net zo goed een andere watch kunnen kopen.
Horloge vandaag terug gekregen van de Fixables in Utrecht.
Er is, onder garantie, een nieuw moederbord ingezet en de batterijduur is nu weer prima!
Daarnaast is ook de barometr en hoogtemeter ook weer terug, deze bleek ook niet meer te werken.

Alles bijelkaar het horloge 2 weken kwijt geweest.
Ben blij dat het weer gefikst is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik vind de Huawei GT2 Pro prachtig. De kast van de "zwarte" uitvoering lijkt me volledig gelijk aan die van de "grijze", dus alleen de bandjes verschillen, klopt dat? Tevens zie ik in reviews her en der terug dat er 2 bandjes bij het horloge geleverd worden, rubber en leer. Kan iemand dat bevestigen? In dat geval, is er dan überhaupt nog verschil tussen beide uitvoeringen?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:17:
Ik vind de Huawei GT2 Pro prachtig. De kast van de "zwarte" uitvoering lijkt me volledig gelijk aan die van de "grijze", dus alleen de bandjes verschillen, klopt dat? Tevens zie ik in reviews her en der terug dat er 2 bandjes bij het horloge geleverd worden, rubber en leer. Kan iemand dat bevestigen? In dat geval, is er dan überhaupt nog verschil tussen beide uitvoeringen?
Heb even snel een unboxing op YouTube opgezocht (staan er legio) maar daar zag ik geen tweede bandje in de doos zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

13art schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:27:
[...]

Heb even snel een unboxing op YouTube opgezocht (staan er legio) maar daar zag ik geen tweede bandje in de doos zitten.
Ja dat is dus het verwarrende... de eerste 2 reviews die ik las vermelden beide dat er 2 bandjes worden meegeleverd, rubber en leer:

https://www.wareable.com/...atch-gt-2-pro-review-8082
https://global.techradar....uawei-watch-gt-2-pro-test

Op de productpagina van Huawei of hier op Tweakers wordt nergens vermelding van 2 bandjes gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Ja dat is dus het verwarrende... de eerste 2 reviews die ik las vermelden beide dat er 2 bandjes worden meegeleverd, rubber en leer:

Op de productpagina van Huawei of hier op Tweakers wordt nergens vermelding van 2 bandjes gemaakt.
Mail de winkel waar je hem wil kopen zou ik zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Bij de gt2 bruin zitten er 2 een leren en een rubberen, geen idee hoe dat zit bij de pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

13art schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Mail de winkel waar je hem wil kopen zou ik zeggen :)
Ik hoop zeer binnenkort mijn eigen vraag te kunnen beantwoorden (en dat zal ik ook doen hier), ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en de zwarte uitvoering besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kursuni
  • Laatst online: 18-11-2020
Hi All,
Heb gt2 46mm met bel functie. Wanneer ik gebeld wordt kan gt2 niet rinkelen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 12:53
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:07:
[...]

Ik hoop zeer binnenkort mijn eigen vraag te kunnen beantwoorden (en dat zal ik ook doen hier), ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en de zwarte uitvoering besteld. :)
De zwarte heeft 1 bandje als het goed is, de grijze bij mij ook.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jeru schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:19:
[...]

De zwarte heeft 1 bandje als het goed is, de grijze bij mij ook.
Ja, ik heb de zwarte nu ook in huis, inderdaad 1 bandje. Ik koop er zelf nog wel een leren bandje bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 12:53
SnoeiKoei schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Ja, ik heb de zwarte nu ook in huis, inderdaad 1 bandje. Ik koop er zelf nog wel een leren bandje bij.
Ja is nogal verwarrend, ik dacht ook dat bij de grijze er twee zaten, maar volgens mij hebben youtube reviewers gewoon beide bandjes gekregen die officieel geleverd worden.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Prachtig horloge, ben er tot nu toe erg content mee. Wel meteen de NOGAL LUIDE WORK-OUTMELDINGEN uitgezet (wat bezielt Huawei :X ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-06 21:38
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:17:
Ik heb beide Pro uitvoeringen gekocht via Amazon, toen ie 150€ kostte incl. Buds. Beide hebben ze 1 bandje.

Wel een super dingetje voor deze prijs.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 17-10-2020 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Hoyden schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:50:
[...]

Ik heb beide uitvoeringen gekocht via Amazon, toen ie 150€ kostte incl. Buds. Beide hebben ze 1 bandje.

Wel een super dingetje voor deze prijs.
Hier een honor magic 2 en heb 2 vrienden die een watch gt 2 gekocht hebben allemaal de bruin leren variant en deze hadden alle 3 een zwart silicone strap in de doos zitten, nu kosten die silicone straps €3 op ali dus niet dat ze zo belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik ben al een tijdje op zoek naar het automatisch inschakelen van Do not disturb.

Ik wil snachts geen meldingen ontvangen. Iemand een idee?

Edit : Blijkbaar toch niet goed genoeg gezocht. Via Instellingen : Niet storen is dit gewin te stellen..

[ Voor 64% gewijzigd door Hoyden op 18-10-2020 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hoyden schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:50:
[...]

Ik heb beide Pro uitvoeringen gekocht via Amazon, toen ie 150€ kostte incl. Buds.
Huh wat? Even voor de duidelijkheid, we hebben het over dit horloge pricewatch: Huawei Watch GT 2 Pro Grijs (Zwart) Die heb ik niet voor minder dan €255 gezien.

Was dat een tijdelijke actie oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
westergas schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:22:
[...]

Huh wat? Even voor de duidelijkheid, we hebben het over dit horloge pricewatch: Huawei Watch GT 2 Pro Grijs (Zwart) Die heb ik niet voor minder dan €255 gezien.

Was dat een tijdelijke actie oid?
Zeker.
Zie https://nl.pepper.com/aan...la-grayfreebuds-3i-163608

Ik heb 1 besteld bij Amazon DE en 1 bij NL en beide inmiddels ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Passen qua bandjes die van gt2 46mm ook gewoon op de gt2 pro? Zie bij ome ali niet per se iets voor de pro..
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste