PcDealer schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 01:06:
Nou @
InFamous hoe weet ik dat e.e.a. kan bijdragen tot minder workload voor de crew?
Logisch redeneren.
Voorbeelden:
- het consistent afhandelen van reports
-- als ieder crewlid op dezelfde manier de meldingen afhandelt, hoeft de indiener niet te twijfelen aan de kwaliteit van de afhandelingen, worden ze niet opnieuw ingediend (want de andere crew member zal niet op een andere manier handelen) en dat scheelt vervolgens reports en dus een tijdbesparing, zie ook
PcDealer in "Handelaren in Vraag en Aanbod"
Voor jou is dat logisch maar de wereld is gelukkig niet zo zwart/wit als jij die stelt en zal er per geval een afweging gemaakt moeten worden. Die beoordeling ligt bij ons en niet bij jou, wat je wel erg graag lijkt te willen.
Dit roep je nou al zo vaak en ik geloof dat er al een keer of 100 tegen je gezegd is dat wij daardoor juist extreem veel meer workload krijgen. Jij blijft maar op dit punt doordrammen en als wij daar dan wat van zeggen dan ben je boos en gepikeerd en dan neemt de crew jouw ideeën niet serieus.
Wat wil je nou? Dan krijg je eindelijk eens antwoord van diezelfde crew die je ter discussie stelt en dan past het gegeven antwoord niet in je straatje ga je maar dingen verkondigen als
Laat ik het anders verwoorden: de vrijwillige inzet van de crew moet gewaardeerd worden, die van gewone gebruikers heeft weinig waarde.
Met alle respect maar als dat daadwerkelijk jouw gevoel is, dan is het misschien beter voor jezelf om een andere te plek te zoeken waar er meer waardering is voor je inzet, want blijkbaar kan de gehele crew jouw daar niet in voorzien en zullen wij daar gezien je eigen insteek ook niet in kunnen voorzien. Dus ga hierbij ook vooral even bij jezelf te rade.
Lees daarnaast ook de reactie van @
5pë©ïàál_Tèkén, waarin een buitenstaander een neutraal beeld geeft van de verhoudingen die redelijk spot-on is.
Maar je hebt gelijk: ik zie graag feedback op wat ik meld, daar ben ik heus niet de enige in.
Ja en je denkt dat recht te hebben door je inzet als vrijwilliger maar dat recht heb je simpelweg niet, hoeveel tijd je ook in je feedback stopt.
Elk ander “bedrijf” werkt hetzelfde, niet alles word gedeeld, niet alles krijgt iedereen te weten en zeker niet iedereen krijgt het recht om mee te beslissen.
Ik vind het echter niet fair, voor de laatste keer, dat crew aangeeft dat zij zich vrijwillig inzetten en wij als gebruikers dat maar "moeten respecteren" (vrij vertaald), terwijl wij gebruikers ons ook vrijwillig inzetten.
Er is niemand die dit zegt, geen enkel crewmember heeft ooit gezegd dat crew meer waardering verdient dan een willekeurige gebruiker. Zoals je zelf ook niet schuw bent, laat maar eens wat bewijs zien voor die uitspraak. Want wij als crew zijn als users begonnen voor een platform voor onze mede users, dus je beledigd hier echt elk crewmember wat er is.
Wat je echter wel moeten weten is dat je simpelweg geen enkel recht kan ontlenen aan je bijdrages, omdat je veel tijd besteed aan je reacties betekend dat nog niet dat wij jou daarom ook maar iets verplicht zijn, iets wat nu blijkt wel jou insteek is gezien je op elke feedback antwoord wil hebben, dat onderstreept dus ook mijn hele eerste reactie en doet jouw reactie daarop volledig te niet en spreek je die volledig tegen.
Want je gehele eerste betoog is in de stelling van
Het inzetten van de eigen tijd zonder er iets voor terug te moeten zien.
en dat blijkt dus direct of indirect toch niet zo te zijn omdat je een bepaalde verwachting heb voor jezelf waarin beslissingen en feedback met jou word besproken.
Dit is overigens wel mijn laatste reactie hierop want ik ga hier niet alweer een discussie tot in den treure voeren. Doe ermee wat je wil maar ik denk dat dit toch echt voornamelijk bij jezelf ligt.