Er geen warm gevoel van krijgen, dat krijg je dat ook niet van de meeste websites als ze enkel een radar pagina tonen.
Wat de website doet? Het hosten van een radar netwerk waarbij alle data op 1 scherm terecht komt.
Daarbij worden ook posities gecalculeerd mocht er een toestel zijn die zijn GPS-locatie niet uitzendt.
Het is begonnen als hobby project met vallen en opstaan.
Ook gaat er steeds meer toegevoegd worden en wie ideeën heeft en wilt uitwerken mag zicht melden.
De naam staat geregistreerd bij de KVK als eenmanszaak, niet dat er nu winst mee gehaald word maar de KVK had ik al voordat ik hiermee begon.
Zoals gezegd een eenmanszaak met verder geen ander personeel in dienst, wel mensen die vrijwillig bijdragen. Mensen zonder een ontvanger kunnen een jaar account kopen, zo is er iets van inkomsten.
Reclame zoals op de "gratis" websites ga je niet zien, daar hou ikzelf ook niet van.
De data wordt ook niet zo maar gedeeld, er is dus geen API beschikbaar.
De meeste websites zijn kopieën van elkaar gezien ze dezelfde API gebruiken.
Scannernet krijg van ons gefilterde data en hosting aangezien zij de kennis niet hadden om zelf alles te beheren.
Ik ga er vanuit dat dit een beetje info geeft die je graag wilt hebben wat iedereen ook kan lezen.