Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 13:46
mr3000 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 21:59:
Woohoo update hij komt morgen ipv maandag :D
Uhu, dat had ik ook, maar zie nu dit:
6 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:58

Maar er staat ook:
Estimated Delivery:
Friday, November 22, 2019
By End of Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-05 11:54
Ondertussen is de levering van mijn Macbook Pro met een week vervroegd blijkbaar, dat is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalmen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:48
Die van mij is onderweg met DHL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Ik ga er op die dag wel niet zijn, en het met UPS. Dus ik vermoed dat ze die dan gaan droppen bij een UPS Point vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
readytoflow schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:49:
[...]

Daarover gesproken...Iemand een idee wanneer Coolblue/Bol/MM de prijzen aanpassen aan de EDU prijzen van Apple? Bij de overige modellen zie je dat. Bij de 16" nog niet.

Scheelt aardig wat!
Is dit te verwachten in de komende weken? Nooit gehoord dat zij dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalmen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:48
Yes, binnen!

Zowaar eerder dan de verwachte leverdatum a.s. maandag. 15min na launch besteld op Apple.com...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/135TXcH.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-06 14:08
Hier ook binnen..
man heerlijk die toetsen... lekker stil, geweldige speakers.

Heb de 64GB genomen en nu al blij dat ik dat gedaan had. tijdens het installeren en configureren van tal van apps dook hij al snel richting de 32gb en dan heb ik nieteens flinke projecten open in lightroom of phpstorm waar ik veel in werkt.

Heb wel besloten alles clean te installen en niet via een timemachine terug te gaan, idee van een cleane mac is altijd wel fijn.

Gezien mijn oude mac best wel hier en daar beschadigd was ben ik benieuwd of iemand wel eens iets van een sleeve gebruikt. bijvoorbeeld de leren sleeve van apple zelf?
Vind een hard-case ruk, wordt die nog zwaarder van en scherm wordt daar lam van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:10
mr3000 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:51:
Hier ook binnen..
man heerlijk die toetsen... lekker stil, geweldige speakers.

Heb de 64GB genomen en nu al blij dat ik dat gedaan had. tijdens het installeren en configureren van tal van apps dook hij al snel richting de 32gb en dan heb ik nieteens flinke projecten open in lightroom of phpstorm waar ik veel in werkt.

Heb wel besloten alles clean te installen en niet via een timemachine terug te gaan, idee van een cleane mac is altijd wel fijn.

Gezien mijn oude mac best wel hier en daar beschadigd was ben ik benieuwd of iemand wel eens iets van een sleeve gebruikt. bijvoorbeeld de leren sleeve van apple zelf?
Vind een hard-case ruk, wordt die nog zwaarder van en scherm wordt daar lam van.
Prive macbook zit hier in Incipio Sleeves met een zachte binnenvoering.
Deze: https://www.amazon.com/In...nch-MacBook/dp/B005Q311YA

Bevalt prima!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-06 14:08
Oehh had net wel wat engs
Haptic feedback van trackpad tripte, alles wat ik op laptop deed van toesten tot muis ging 1 tot 3 sec later.
Terwijl cpu load onder 10% was.
nog nooit gehad. iemand eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:17

Saven

Administrator

mr3000 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:51:
Haptic feedback van trackpad tripte, alles wat ik op laptop deed van toesten tot muis ging 1 tot 3 sec later.
Op macOS gebeuren wel vaker van dit soort gekke dingen. Ik heb al bijna 10 jaar met verschillende modellen tal van muis/curser issues gehad. Cursors die niet meer goed veranderden (van pijltje naar hand of tekst-select bijv.) En nog een boel andere gekke zooi. Vreemder en vaker dan ik ooit op Windows heb gehad mja :')

Zal wel loslopen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Ik ben in de markt voor een 16 inch macbook pro.

Zelf wil ik o.a. 4K videos in final cut editten die ik schiet met mijn drones, osmo pocket etc.

Is de base versie met 16 gb / 2.6 ghz 6core genoeg of raden jullie een upgrade aan? En welke? 16 naar 32 gb of juist de processor. (Of beiden).

Bedankt alvast voor de inzichten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik wacht al een tijd op Apple om eindelijk weer een fatsoenlijke macbook neer te zetten en dat lijkt nu het geval.
Stiekem wil ik nu heel graag m'n early 2011 MBP vervangen, maar ik twijfel nog of dit het juiste moment is..

Ik lees alleen maar super goede reviews, maar toch zitten er nog processors in van 1(2?) jaar geleden.
Ik weet zeker dat het voor nu meer dan zat is voor mij (lightroom + wat gaming), maar zoals mijn huidige MBP ben ik van plan er heel lang mee te doen.

Kan het van waarde zijn om tot de voorjaar/zomer update te wachten, als de meest recente processors er in verwerkt worden?
Heb het gevoel dat je na aankoop gelijk 1 à 2 jaar achter loopt zeg maar.
Any thoughts?

[ Voor 11% gewijzigd door Scirocco op 23-11-2019 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 12:10
Scirocco schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:30:
Ik wacht al een tijd op Apple om eindelijk weer een fatsoenlijke macbook neer te zetten en dat lijkt nu het geval.
Stiekem wil ik nu heel graag m'n early 2011 MBP vervangen, maar ik twijfel nog of dit het juiste moment is..

Ik lees alleen maar super goede reviews, maar toch zitten er nog processors in van 1(2?) jaar geleden.
Ik weet zeker dat het voor nu meer dan zat is voor mij (lightroom + wat gaming), maar zoals mijn huidige MBP ben ik van plan er heel lang mee te doen.

Kan het van waarde zijn om tot de voorjaar/zomer update te wachten, als de meest recente processors er in verwerkt worden?
Heb het gevoel dat je na aankoop gelijk 1 à 2 jaar achter loopt zeg maar.
Any thoughts?
Dat is altijd lastig. Voor hetzelfde geld wacht Apple weer een jaar of langer tot een volgende update. Bij Mac hardware is Apple heel onvoorspelbaar. Met zo'n oude Macbook Pro zal dit een fantastische upgrade zijn en vraag ik me af of je echt verschil merkt als je nu nog 6-12 maanden wacht. Ik zou er nu voor gaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

mr3000 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:51:
https://atp.fm/episodes/353
Rond 1:05:00 wordt dit issue besproken.

516K subscribers  👍🏻 5.2K 👎🏻 428  🔕 Notify  ➦ Share  ▤ᐩ Save

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Scirocco schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:30:
Jemig, wat doe je voorzichtig. Je gaat een enorme upgrade pakken vanaf een 2011 bak. Wat kan het jou nou schelen als de volgende generatie 10% sneller is.

Altijd geldt dat je niet moet upgraden tenzij dat nodig is. Maar met een 2011 machine heb je dat wel verdiend hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door TucanoItaly op 23-11-2019 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Un93m59
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Ligt het nu aan mij, of is dit een ubergoedkope macbook 16 pro inch? https://www.amazon.com/Ap...torage/dp/B081FV1Y57?th=1. Ik vertrouw het zaakje niet.

Mag ik trouwens vragen waar de meeste hun nieuwe macbook 16 inch hebben gehaald? Coolblue, Applestore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 09:50
Un93m59 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:16:
Ligt het nu aan mij, of is dit een ubergoedkope macbook 16 pro inch? https://www.amazon.com/Ap...torage/dp/B081FV1Y57?th=1. Ik vertrouw het zaakje niet.

Mag ik trouwens vragen waar de meeste hun nieuwe macbook 16 inch hebben gehaald? Coolblue, Applestore?
Ik noem dit niet ubergoedkoop hoor :p Is nauwelijks minder dan wat Apple er zelf voor vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Un93m59 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:16:

Let er op dat dit de USA Amazon Store is. Daar komt de Sales tax nog apart boven op.
Sales Tax per Staat en/of stad.

In NL zit de BTW in de prijs, in USA niet.

Kost bij Apple USA: $2,799.00
Kost bij Apple EDU USA: $2,599.00

[ Voor 5% gewijzigd door makooy op 23-11-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Un93m59
  • Nu online
TerrorSource schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:26:
[...]

Let er op dat dit de USA Amazon Store is. Daar komt de Sales tax nog apart boven op.
Sales Tax per Staat en/of stad.

In NL zit de BTW in de prijs, in USA niet.

Kost bij Apple USA: $2,799.00
Kost bij Apple EDU USA: $2,599.00
Oh ahahaha dan weet ik genoeg.. mijn fout hahaha..

Weten jullie trouwens of ik als student zijnde, studentenkorting kan vragen in combinatie met btw aftrek van mijn ouders zijn bedrijf?

Is het een van die twee, of denken jullie dat beide mogelijk is? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Un93m59 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:30:
[...]

Weten jullie trouwens of ik als student zijnde, studentenkorting kan vragen in combinatie met btw aftrek van mijn ouders zijn bedrijf?

Ik "denk" dat als de BTW gespecificeerd staat op de rekening je deze kan indienen ookal is het een EDU aanschaf. Dit is echter meer iets voor een boekhouder/accountant om te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:58
[...]

Ook op de Duitse Amazon kun je wat korting krijgen

https://www.amazon.de/dp/B081FX5SRY/ref=sr_1_5?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&keywords=macbook+pro+16+zoll&qid=1574541061&sr=8-5

Bij Amazon kost ie 2954,77 euro. Bij Apple zelf 3199 euro. :)

Al heb je dan waarschijnlijk wel een Duits toetsenbord. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 23-11-2019 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkdude
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 10:49
[...]
Als je vader deze laptop koopt voor zakelijk gebruik, dan kan hij de BTW terugkrijgen van de belastingdienst. Je vader dient deze laptop dan in zijn zakelijke boekhouding op te nemen, kan eventueel gebruik maken van investeringsaftrek en schrijft de kosten van de laptop over een periode van 5 jaar af.

Maar als jij deze laptop privé gaat gebruiken, bijvoorbeeld als student, dan kun je hier geen gebruik van maken en dient dit buiten de boekhouden van je vader's zaak om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Borkdude schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:06:
[...]

Als je vader deze laptop koopt voor zakelijk gebruik, dan kan hij de BTW terugkrijgen van de belastingdienst. Je vader dient deze laptop dan in zijn zakelijke boekhouding op te nemen, kan eventueel gebruik maken van investeringsaftrek en schrijft de kosten van de laptop over een periode van 5 jaar af.

Maar als jij deze laptop privé gaat gebruiken, bijvoorbeeld als student, dan kun je hier geen gebruik van maken en dient dit buiten de boekhouden van je vader's zaak om te gaan.
In België moet je wel geen afschrijving op 5 jaar nemen. Je kan er ook een op 2 of zelfs 1. Zeker als een zelfstandig IT consultant ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkdude
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 10:49
Lyca schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:18:
[...]
In België moet je wel geen afschrijving op 5 jaar nemen.
Dat zou kunnen. Het punt wat ik wilde maken is dat je alleen zakelijk kan profiteren van BTW en investeringsaftrek als je de laptop daadwerkelijk zakelijk gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:04
[...]

Hier doen ze helaas niet aan. Voor studentenkorting gebruiken ze een ander formulier om je gegevens in te vullen, hier is geen optie meer voor de bedrijfsnaam. Indien je een ZZP'er bent is het geen probleem, je bent immers dezelfde rechtspersoon dus hij mag gewoon op je eigen naam. Bij een BV. is het een stuk lastiger omdat de factuur echt de bedrijfsnaam nodig heeft (voor een kloppende administratie). Apple blokkeert dit bewust (wat eigenlijk vreemd is, het maakt voor Apple zelf niets uit of je de BTW terug krijgt). Gok zelf dat ze vinden dat hij dan onder de prijs komt van een premium product. Resellers krijgen geen geld terug van Apple indien je de bedrijfsnaam bijvoorbeeld achter de achternaam zet.

Vergeet trouwens niet dat je dan maar 1 jaar garantie hebt (consumentenrecht vervalt), wat met de laatste generatie macbook niet direct een fijn gevoel geeft. Kun je natuurlijk afkopen met AppleCare maar dan ben je weer terug bij ong dezelfde prijs.
G4mert schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:10:
Verwachten jullie dat er tijdens BlackFriday aanbiedingen (korting of tegoed bon) komen voor deze 16 inch macbook? Die paar dagen kan ik nog wel even afwachten.
Apple bied vanaf vrijdag tot maandag een cadeaukaart van €200 aan bij aankoop van een mac.
Bij Amac is het nog niet zeker of de 16" mee gaan doen (hoorde dat ze nog overleggen). Het zou mij niets verbazen als ze snel de 15" stapel willen wegwerken door alleen die in de aanbieding te doen.

@mprkooij @Greatsword , zit nu ook in hetzelfde schuitje. Binnen een uur na plaatsing had ik al 5 oplichters in mijn inbox.

Nog een tip om toe te voegen, in het geval van Gelijk oversteken zijn er twee opties tot misleiding:
1) Doen alsof het betaalverzoek is betaald door een valse email te sturen, deze komt van een hotmail adres.
2) Een betaalbevestiging sturen via SMS. Dit doen ze vrij slim door op het begin van het gesprek je 06 te vragen zonder hier op door te gaan. Pas later blijkt waarvoor ze hem dus echt nodig hadden. Het nummer van marktplaats word gespoofed waardoor de SMS in dezelfde chat komt als een legitieme SMS van marktplaats.

Het blijft bizar hoe slecht Marktplaats dit heeft ingericht. Je kan niet makkelijk een koper rapporteren zoals met een advertentie. Verder geven ze alleen in de app een duidelijk rode notificatie dat het verzoek (nog) niet betaald is. Op de website zie je alleen een blauw label met "te ontvangen", compleet onduidelijk voor nieuwe gebruikers.

Een kleine zoekslag laat wel meer problemen met het systeem zien, maar 2 word erg weinig gemeld en is lastig waar te nemen. Politie doet helaas ook niets, ook al kun je alles incl ID aanleveren. Volgens hen moet je al blij zijn er niet ingetrapt te zijn..... @Anoniem: 418358

[ Voor 25% gewijzigd door BlackMonkey op 25-11-2019 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Apple doet ook mee met Black Friday.
In USA 200dollar coupon, komt in NL ook, waarschijn 200euro.
EDU stores uitgezonderd.

https://www.macrumors.com...day-shopping-event-deals/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
TerrorSource schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:45:
Apple doet ook mee met Black Friday.
In USA 200dollar coupon, komt in NL ook, waarschijn 200euro.
EDU stores uitgezonderd.

https://www.macrumors.com...day-shopping-event-deals/
Dit is al bevestigd (zie mijn bovenstaande bericht). Je vindt de deal op: https://www.apple.com/nl/shop/gifts/shopping-event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:48
@BlackMonkey

Heel vervelend ja. Ik bied mijn MacBook aan voor een zeer scherpe prijs lijkt me en ik heb onwijs veel neppe reacties gekregen.. Helaas. Gelukkig is er altijd Tweakers nog :-)

Had een MacBook Pro 16 inch besteld. Maar even geannuleerd vanwege Black Friday. Was ik even vergeten :p

[ Voor 21% gewijzigd door mprkooij op 25-11-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ze zijn op dit moment bij CentralPoint goedkoper als bij EDU store, je moet dan wel even wachten, levering eind-december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
TerrorSource schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:30:
Ze zijn op dit moment bij CentralPoint goedkoper als bij EDU store, je moet dan wel even wachten, levering eind-december.
Is alleen voor bedrijven & organisaties. Niet meer voor particulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Zojuist een matte screen protector op m'n 16" geplakt. Bij deze Nederlandse club kun je een screenprotector bestellen op maat. Dit is de link:
https://www.smartfolie.co...en_zelf_Samenstellen.html

Gebruik afmetingen lengte 349 mm, en breedte 220 mm. Afronding kan, maar niet meer doen dan 2 mm.

Werkt prima, en indien netjes toegepast, blijft de webcam gewoon vrij. Kosten incl. BTW en verzenden rond de 34 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door TucanoItaly op 25-11-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:27
mprkooij schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:48:
[...]

Is alleen voor bedrijven & organisaties. Niet meer voor particulier.
Zou centralpoint wat betrouwbaar zijn voor zo'n aanschaf? Ik ken ze niet en recensies zijn niet heel best..

Geeft Apple ook vouchers weg bij een educatieve aanschaf op hun eigen site?

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
TheCrius schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:21:
[...]
Lijkt van niet, zie nergens een vermelding. Maar misschien heb je geluk in de Apple store zelf.

Verzekeren jullie je macbook trouwens? En zo ja, waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:03
Vanochtend gebeld met Apple en de medewerker zei dat de voucher ook beschikbaar is i.c.m edu korting.
Ik wilde vandaag de MBP 16 gaan kopen in den haag maar ik wacht nu even kan ik meteen erna de voucher gebruiken voor AC+

[ Voor 87% gewijzigd door FNale op 25-11-2019 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
FNale schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:52:
Vanochtend gebeld met Apple en de medewerker zei dat de voucher ook beschikbaar is i.c.m edu korting.
Ik wilde vandaag de MBP 16 gaan kopen in den haag maar ik wacht nu even kan ik meteen erna de voucher gebruiken voor AC+
Op de MacRumors link die ik eerder heb gedeeld staat dat in de USA geen voucher gegeven wordt op EDU aankopen. Apart dat dat dan wel in NL zou gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxx24
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 12:53
Hoe werkt het met EDU aankopen op de website van Apple. Ik kan in het bestelproces nergens invullen dat ik (mijn vriendin) bij een onderwijsinstelling werkt. Bij b.v. Amac moet je iets van een onderwijspas laten zien. Jullie enige ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
maxx24 schreef op maandag 25 november 2019 @ 23:24:
Hoe werkt het met EDU aankopen op de website van Apple. Ik kan in het bestelproces nergens invullen dat ik (mijn vriendin) bij een onderwijsinstelling werkt. Bij b.v. Amac moet je iets van een onderwijspas laten zien. Jullie enige ervaring?
Hoeft niet. Bij Apple vertrouwen ze erop dat je onderwijs volgt of bij een onderwijsinstelling werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxx24
mprkooij schreef op maandag 25 november 2019 @ 23:27:
[...]

Hoeft niet. Bij Apple vertrouwen ze erop dat je onderwijs volgt of bij een onderwijsinstelling werkt.
Ok. Maar misschien wel handig als ik zorg dat ik met haar IBAN en (prive) e-mail afreken? Als ik het als cadeau betaal staat het op mijn naam. Las iets over achteraf controle door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
TerrorSource schreef op maandag 25 november 2019 @ 23:18:
[...]

Op de MacRumors link die ik eerder heb gedeeld staat dat in de USA geen voucher gegeven wordt op EDU aankopen. Apart dat dat dan wel in NL zou gebeuren...
Ja ik had je link idd al gezien. Ik hoop dat de betreffende medewerker goed op de hoogte is. Anders is het wel jammer. We gaan het zien.
maxx24 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 06:20:
[...]

Ok. Maar misschien wel handig als ik zorg dat ik met haar IBAN en (prive) e-mail afreken? Als ik het als cadeau betaal staat het op mijn naam. Las iets over achteraf controle door Apple.
Je kan idd hierna steekproef krijgen bij mijn eerdere macbook is dit niet gebeurd. Dan is het een kwestie van pasje overleggen denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door FNale op 26-11-2019 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxx24
Hmz. Als ik via Apple het i9 base model pak kost dit voor EDU 2.942,72. Hetzelfde model bij Amac als student 3.007,06. Waar zit dat verschil in? Weet iemand dat?

[ Voor 6% gewijzigd door maxx24 op 26-11-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:17

Saven

Administrator

[...]

Natuurlijk niet, je ouders hadden je dat ook wel kunnen vertellen. De rekening moet op naam staan van het bedrijf (of je vaders naam als het om een eenmanszaak gaat) voordat je het als bedrijfskosten kan opvoeren en dus aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

maxx24 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:02:
Hmz. Als ik via Apple het i9 base model pak kost dit voor EDU 2.942,72. Hetzelfde model bij Amac als student 3.007,06. Waar zit dat verschil in? Weet iemand dat?
Vergeet surfspot niet als je student bent. Nog eens vijftig euro extra korting. Via slim.nl is ie nog eens goedkoper, maar dan heb je geen BTO.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:35
iApp schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:10:
[...]
Vergeet surfspot niet als je student bent. Nog eens vijftig euro extra korting. Via slim.nl is ie nog eens goedkoper, maar dan heb je geen BTO.
BTO wat is dat dan weer? Want ik ben voor mijn zoon ook aan het zoeken naar Mac waarop hij muziek kan produceren en hij video's kan bewerken voor zijn school. Meestal valt hij overal buiten omdat hij VMBO doet. Maar hij gaat wel de richting Media en Vormgeving doen op zijn school. Dus photoshop en premiere zijn de software pakketen waar hij veel mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

BTO = build to order. Als je dingen aanpast, zoals extra ram ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Un93m59
  • Nu online
TheCrius schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:21:
[...]

Zou centralpoint wat betrouwbaar zijn voor zo'n aanschaf? Ik ken ze niet en recensies zijn niet heel best..

ik zit ook te twijfelen om via centralpoint te halen, iemand ervaring met bovenstaande bedrijf?

[ Voor 5% gewijzigd door Un93m59 op 26-11-2019 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Weet iemand een goede sleeve voor de 16" MBP? En met "goed" bedoel ik niet een dun ding wat er mooi uitziet, maar echt een stevige, liefst gewatteerde hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@TucanoItaly Doorgaans wel tevreden met het spul van Decoded of InCase, altijd gewatteerd en dus goed beschermd.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
TucanoItaly schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:06:
Weet iemand een goede sleeve voor de 16" MBP? En met "goed" bedoel ik niet een dun ding wat er mooi uitziet, maar echt een stevige, liefst gewatteerde hoes.
Zoals een paar pagina's eerder genoemd.
Ik heb een Incipio Denver 13" voor de kleine variant.
Ben nu op zoek naar de 15" versie daar van. Nog nooit zo'n fijne sleeve gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
TerrorSource schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:54:
[...]

Zoals een paar pagina's eerder genoemd.
Ik heb een Incipio Denver 13" voor de kleine variant.
Ben nu op zoek naar de 15" versie daar van. Nog nooit zo'n fijne sleeve gehad.
Past de 16” in de 15” sleeve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Pepppie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:49:
[...]

Yes, 16" is gebaseerd op de diagonaal van het scherm.
De 16" zit in de zelfde form factor als de 15", oftewel zelfde afmetingen buitenkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 17:41
Pepppie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:49:
[...]

TerrorSource schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:49:
[...]

De 16" zit in de zelfde form factor als de 15", oftewel zelfde afmetingen buitenkant.
De form factor is niet exact gelijk. De 16” is een fractie groter dan de 15”.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PExt9lt.png

Niet exact.

[ Voor 3% gewijzigd door BlackMonkey op 26-11-2019 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
[...]

Niet helemaal.. 16” is wel degelijk groter en met name dikker; 245,9mm lang, 357,9mm breed en 16,2mm dik.

De 15” is 240,7mm lang, 349,3mm breed en 15,5mm dik.

De (hard) shells passen bijvoorbeeld niet en aangezien sleeves best strak zitten (en het volume toch een 8,6% scheelt) ben ik benieuwd of er al ervaringen zijn hiermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Pepppie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 06:16:
[...]

Niet helemaal.. 16” is wel degelijk groter en met name dikker; 245,9mm lang, 357,9mm breed en 16,2mm dik.

De 15” is 240,7mm lang, 349,3mm breed en 15,5mm dik.

De (hard) shells passen bijvoorbeeld niet en aangezien sleeves best strak zitten (en het volume toch een 8,6% scheelt) ben ik benieuwd of er al ervaringen zijn hiermee!
Ai damn. Was echt in de veronderstelling dat de maten hetzelfde waren omdat zo daar op hamerde tijdens de persconferentie, de 16” in 15” formaat. Maar niet volledig correct dus.

Wordt inderdaad lastig met sleeves/cases. Dan moet ik ook op zoek naar een andere dan dat ik nu voor ogen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Excuus voor double post.

Zit te kijken naar de upgrade van 16GB naar 32GB maar is nogal fors aan de prijs, a 480euro voor 16GB meer...

Toch zie ik al een aantal dit gedaan hebben. Met welke reden hebben jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

TerrorSource schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:56:
Excuus voor double post.

Zit te kijken naar de upgrade van 16GB naar 32GB maar is nogal fors aan de prijs, a 480euro voor 16GB meer...

Toch zie ik al een aantal dit gedaan hebben. Met welke reden hebben jullie dat gedaan?
Voor lokale VMs, videobewerking en fotobewerking is het handig. Verder niet. Wel grappig dat je 32GB DDR4 ECC ram voor desktop computers kan kopen voor rond de €90 euro. Moet je nagaan hoeveel Apple verdient. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:47
Mijn Macbook zou volgens de planning vandaag aankomen. Gisteren al aangeboden (blijkbaar eerder), maar ik was niet thuis. Nu is de macbook retour afzender omdat de handelsfactuur ontbreekt (?). Volgens de alleraardigste (ahem) medewerker van UPS hadden ze dit al veel eerder moeten zien en ging de laptop terug naar China. Apple ook gebeld; zij gaan een onderzoek instellen.
Retouradres is Syncreon in Waalwijk.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik krijg er toch een erg ongemakkelijk gevoel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
rvinke schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:58:
Mijn Macbook zou volgens de planning vandaag aankomen. Gisteren al aangeboden (blijkbaar eerder), maar ik was niet thuis. Nu is de macbook retour afzender omdat de handelsfactuur ontbreekt (?). Volgens de alleraardigste (ahem) medewerker van UPS hadden ze dit al veel eerder moeten zien en ging de laptop terug naar China. Apple ook gebeld; zij gaan een onderzoek instellen.
Retouradres is Syncreon in Waalwijk.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik krijg er toch een erg ongemakkelijk gevoel bij...
Bedrijf in Waalwijk zit het depot van Apple in Benelux. Kan je volgens mij niet direct bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:47
TerrorSource schreef op woensdag 27 november 2019 @ 06:20:
[...]

Ai damn. Was echt in de veronderstelling dat de maten hetzelfde waren omdat zo daar op hamerde tijdens de persconferentie, de 16” in 15” formaat. Maar niet volledig correct dus.

Wordt inderdaad lastig met sleeves/cases. Dan moet ik ook op zoek naar een andere dan dat ik nu voor ogen hebt.
Welkom in de wereld van Apple's marketing.

• Lyca
Ik heb de mijne nu net binnen.

Geweldig, eindelijk weer qwerty, toetsenbord is een 200% improvement.

Het enige wat mij stoort, is iets dat blijkbaar een beetje fout gelopen is tijdens installatie. Mijn Administrator icoontje is niet die van mijn Apple ID. Kleine ergernis

• Krekker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 21:54
Ik heb sinds dinsdag mijn macbook pro binnen. Ik kom van een 7,5 jaar oude xps 15, dus echt een hele verademing.

Het valt me op dat als ik de oplader aansluit ik kleine schokjes krijg van de behuizing van de laptop. Bij mijn XPS gebeurde dit ook als ik hem aansloot op een ongeaard stopcontact. Het probleem van de macbook is natuurlijk dat de stekker zelf al ongeaard is.

Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Krekker schreef op donderdag 28 november 2019 @ 02:17:
Het probleem van de macbook is natuurlijk dat de stekker zelf al ongeaard is.
Dan pak je toch een geaarde stekker?

Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4668/as-images.apple.com/is/MK122_GEO_EMEA?wid=300&hei=300
https://www.apple.com/nl/...htnetadapter-verlengkabel

Of van een fellow Tweaker: V&A aangeboden: Apple Verlengkabel voor lichtnetadapter

• Lyca
Ik heb nog steeds van mijn toenmalige late 2013.

Bij verkoop van dat toestel heb ik die kabel bijgehouden, aangezien ze hem nu niet meer bijleveren.

• Krekker
Word die aarde wel doorgegeven aan het oplaadblok dan? Want voor zover ik kan zien heeft het oplaadblok maar twee contacten met de stekker. Of is dat grote ronde ding voor de aarde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-06 15:46
Krekker schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:54:
[...]

Word die aarde wel doorgegeven aan het oplaadblok dan? Want voor zover ik kan zien heeft het oplaadblok maar twee contacten met de stekker. Of is dat grote ronde ding voor de aarde?
Die is voor aarde!

• Krekker
Ok, duidelijk. Was eigenlijk net blij dat ik een enigszins compacte lader had nu.

Wat ik me wel nog steeds afvraag: is het normaal dat je er een beetje elektriciteit op de behuizing staat of is dat een probleem met de elektriciteit bij mij thuis of misschien zelfs iets dat per exemplaar van een macbook verschilt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
FNale schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:52:
Ben jij even mooi in de maling genomen. “Dit aanbod geldt niet in combinatie met onderwijskorting of korting voor zakelijke klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
mprkooij schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:00:
[...]

Ben jij even mooi in de maling genomen. “Dit aanbod geldt niet in combinatie met onderwijskorting of korting voor zakelijke klanten.
Uberhaupt niet op de 16" MacBook Pro. Dus 2x eigenlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-06 15:46
TerrorSource schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:15:
[...]

Uberhaupt niet op de 16" MacBook Pro. Dus 2x eigenlijk >:)
Tegenvaller, anders zou ik er ook 1 bestellen vandaag. Nu til ik het naar het nieuwe jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
mprkooij schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:00:
[...]

Idd ik heb de naam nog van de medewerker maar vrees dat hier weinig mee kan. :+
De prijs van de directsale is trouwens wel bizar.
https://directsale.nl/com...e=tweakers&utm_medium=cpc

[ Voor 21% gewijzigd door FNale op 29-11-2019 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Krekker schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:43:
is het normaal dat je er een beetje elektriciteit op de behuizing staat of is dat een probleem met de elektriciteit bij mij thuis of misschien zelfs iets dat per exemplaar van een macbook verschilt?
Het is een veel voorkomend probleem, ik had het járen geleden op een MBA. Test het eens op een andere locatie, zou ik zeggen. Bijv. in de bieb, koffieshop, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
FNale schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:15:
[...]

Idd ik heb de naam nog van de medewerker maar vrees dat hier weinig mee kan. :+
De prijs van de directsale is trouwens wel bizar.
https://directsale.nl/com...e=tweakers&utm_medium=cpc
Klopt. Je kan er NIET ophalen, heb ze gebeld vanwege de enorm gemengde reviews.
Ze laten de producten dropshippen, hebben zelf geen voorraad of magazijn.

En ze zijn op, 0 voorraad. op het moment dat ik wou bestellen |:(

[ Voor 5% gewijzigd door makooy op 29-11-2019 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Iemand die op schoolspot deze aanbieding wel kan aanschaffen? In je mandje komt de duurdere 1TB variant....#itsabug

https://www.schoolspot.nl...6gb-512gb-ssd-bundel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
Surfspot idem 2379 + gratis Satechi:
https://www.surfspot.nl/a...6gb-512gb-ssd-bundel.html

[ Voor 9% gewijzigd door FNale op 29-11-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Kan je hem daar wel bestellen, of is de foutmelding idem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FNale
Prijs is idem. Aan de website te zien zit er ook dezelfde techniek achter. In het mandje bleef het helaas 512GB gewoon staan dus helaas.

Net maar de knoop doorgehakt op surfspot.

BFD actie is:
1 x Apple MacBook Pro 16" Touch / 2,6GHz 6-core i7 / 16GB / 512GB SSD-Spacegrijs
1 x Satechi Type-C USB Multi-Port Hub Spacegrijs

Voor 2379.-

[ Voor 4% gewijzigd door FNale op 29-11-2019 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
FNale schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:45:
Prijs is idem. Aan de website te zien zit er ook dezelfde techniek achter. In het mandje bleef het helaas 512GB gewoon staan dus helaas.

BFD actie is:
1 x Apple MacBook Pro 16" Touch / 2,6GHz 6-core i7 / 16GB / 512GB SSD-Spacegrijs

Voor 2379.-
Hier net ook besteld. Directsale was dan wel 20euro goedkoper maar komt ook stuk onbetrouwbaarder over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly

BFD actie is:

Voor 2379.-
Oef dat is knap vervelend voor mij, want bij schoolspot werkt de link nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
stormfly schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:22:
[...]

Oef dat is knap vervelend voor mij, want bij schoolspot werkt de link nog steeds niet.
Surfspot werkt ook niet voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
De giftcard krijg je dus niet op de 16 inch macbook? Wat een tegenvaller. Geen eens een tegemoetkoming op zon duur product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
FNale schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:02:
[...]

Surfspot werkt ook niet voor je?
Nee daar kan je niet met een basisschool account bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Geen manier om het Amerikaanse toetsenbord te krijgen via surfsport e.d. websites? Dat Nederlandse toetsenbord is zo’n tegenvaller altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Gefeliciteerd :Y

Nog dingen zoals sleeves, cases, etc. noodzakelijk?

[ Voor 13% gewijzigd door TucanoItaly op 29-11-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 12:59
TucanoItaly schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:12:
[...]
Nog dingen zoals sleeves, cases, etc. noodzakelijk?
Inhakend daarop, heeft iemand ervaring met hardcases / shells? Ik hoef niet per se een sleeve aangezien de laptop altijd in een tas vervoerd wordt, maar wat bescherming wanneer ie op tafel o.i.d. ligt vind ik wel een prettig idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:42

Nitai

Live the life you love.

TerrorSource schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:06:
[...]

Hier net ook besteld. Directsale was dan wel 20euro goedkoper maar komt ook stuk onbetrouwbaarder over.
Zijn te vertrouwen hoor, ik heb m'n LG 55 Oled tv daar ook vandaan. In het LG OLED Ervaringen topic is het een bekende!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

gerwim schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:35:
heeft iemand ervaring met hardcases / shells
Yep, ervaring mee. Heeft zodanig een klap opgevangen dat de hoek barstte. Van de hardcase, niet van de MacBook. Elke MBP krijgt van mij een hardcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 12:59
TucanoItaly schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:14:
[...]

Yep, ervaring mee. Heeft zodanig een klap opgevangen dat de hoek barstte. Van de hardcase, niet van de MacBook. Elke MBP krijgt van mij een hardcase.
Ah, nice. Een bepaald merk dat je kan adviseren? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

gerwim schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:16:
Ah, nice. Een bepaald merk dat je kan adviseren? :-)
Eigenlijk niet, of althans: niet voor de 16".

De bekende merken zijn Twelve South, Thule en UAG (of Urban Armor Gear). En die hebben nog niks. Zelf heb ik wel iets op Amazon.de gevonden, iets vaags Chinees. Duurt een eeuwigheid voordat het hier is. Maar het is niet duur, en voorlopig beter dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Heeft hier iemand ook last van dit fenomeen?

Mijn CPU doet amper werk volgens iStat, maar toch gaat die naar 95 graden tot 100 graden.

Ik start een applicatie voor simulaties te doen, en die gaat direct naar 80 graden - 90. Volgens iStat zijn die cores niets aan het doen, enkel dat het process Fusion 101% aan het doen is.

Edit: Opgelost: het bleek dus een foute template te zijn in mijn emulatie software, die 1 core van de 8 tot zijn max aan het duwen was.
Daarom bleek het dus dat er geen activiteit was en voelde de laptop ook totaal niet warm aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Lyca op 29-11-2019 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
stormfly schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:22:
[...]

Ze hebben het gefixed. Hij is besteld.

Hoe bevalt het toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Un93m59
  • Nu online
Vandaag de MACbook pro 16'inch binnengekregen, is echt even wennen t.o.v een windows laptop.. keyboard shortcuts, geen f1tm f12. toetsenbord voelt iets dichter bij elkaar en dan natuurlijk de interface met al die nieuwe knopjes en poefjes hahha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Un93m59 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:56:
Vandaag de MACbook pro 16'inch binnengekregen, is echt even wennen t.o.v een windows laptop.. keyboard shortcuts, geen f1tm f12. toetsenbord voelt iets dichter bij elkaar en dan natuurlijk de interface met al die nieuwe knopjes en poefjes hahha.
Wat bij mij lang geduurd heeft; inzien dat je per applicatie de touchbar knoppen kan indelen. Ik heb bijvoorbeeld Fx toetsen als ik met RDP een Windows machine overneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:35
stormfly schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 19:12:
[...]

Ze hebben het gefixed. Hij is besteld.

Hoe bevalt het toetsenbord?
zal ik hem ook bestellen of verwachten we binnenkort nog een prijsdaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Zojuist de 16” MacBook binnen gekregen. Via SURFspot besteld. Uitlevering via Amac.
Dat terwijl Amac zelf een ballentent is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrv
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-05 09:03
Misschien verschilt dat per filiaal, maar ik heb alleen maar goede ervaringen met Amac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
TerrorSource schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:05:
Zojuist de 16” MacBook binnen gekregen. Via SURFspot besteld. Uitlevering via Amac.
Staat gewoon op de site met wie ze partneren. Prima club de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:50
Prima ervaring mee, ze nemen daar goed de tijd. Heb weken lang lopen twijfelen over welke MacBook ik zou moeten kopen, de verkoper gaf aan dat ik er nu beter geen kon kopen en pas eentje kon kopen als ik het zeker zou weten, uiteindelijk toen de 16" uitkwam de knoop doorgehakt.

Bij de MediaMarkt krijgen ze provisie en dat merk je in de verkooptechniek.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 18:09
SgtElPotato schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:02:
[...]

Prima ervaring mee, ze nemen daar goed de tijd. Heb weken lang lopen twijfelen over welke MacBook ik zou moeten kopen, de verkoper gaf aan dat ik er nu beter geen kon kopen en pas eentje kon kopen als ik het zeker zou weten, uiteindelijk toen de 16" uitkwam de knoop doorgehakt.

Bij de MediaMarkt krijgen ze provisie en dat merk je in de verkooptechniek.
De specs oplezen van een bordje of zeggen dat ze het niet hebben als het er niet bij staat? Ik noem dat geen verkooptechniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
Ja staat er ook bij als je hem besteld.
Inmiddels de MBP16 binnen machtig apparaat tot nu heel blij mee :)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de MacBook Pro 16". Voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple producten] Levertijden - Deel 9