Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:37
neeRu schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:20:
Is er iemand die nog een beta code nodig heeft?

Ik heb er namelijk eentje over! :)
Ja ik wel!

Tenminste voor welk platform is dat? Prefereer PS5 of anders PC. Xbox heb ik niet :)

[ Voor 17% gewijzigd door Daan0s op 16-03-2023 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeRu
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16-06-2023
Daan0s schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:22:
[...]

Ja ik wel!

Tenminste voor welk platform is dat? Prefereer PS5 of anders PC. Xbox heb ik niet :)
Heb je een DM gestuurd! Je kunt je eigen platform kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
Jammer dat die world boss maar 2x spawned op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:54:
Waar gaat jullie voorkeur naar uit in de pre-order beta?
  • Barbarian
  • Sorcerer
  • Rogue
In D2 en D2R heb ik vooral Sorcerer gespeeld op softcore.
In D3 heb ik vooral Demon Hunter gespeeld op hardcore.
Dus ik hou wel van een beetje glass cannon builds :)

Denk dat ik eerst Rogue ga proberen.

Zit hardcore ook al in de beta?
Ik ben eigenlijk altijd rogue, assassin achtige characters in de meeste games.

Rogue is ook zeker mijn eerste go to om te testen. Maar hoop wat uurtjes in elke class te kunnen stoppen.

Speel in D3 en PoE alleen maar Hardcore dus wil dat bij D4 ook gaan doen maar maak ik me er toch iets meer zorgen over door bijv worldbosses.

Wat als je een worldboss engaged maar je andere 11 spelers rennen weg weet je wel :P

Denk dat mijn eerste playtrough softcore gaat zijn en dan misschien met de launch van Season 1 Hardcore ga doen als ik de game al een beetje ken. of komt S1 direct bij launch?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:20
Net bij bol.com Diablo 4 gepreorderd voor de beta code, met achteraf betalen. Hopelijk ben ik nog op tijd om een code te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Poulske schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:02:
Net bij bol.com Diablo 4 gepreorderd voor de beta code, met achteraf betalen. Hopelijk ben ik nog op tijd om een code te krijgen.
En dan daarna gewoon weer annuleren? Man man.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ricmaniac schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Ik ben eigenlijk altijd rogue, assassin achtige characters in de meeste games.

Rogue is ook zeker mijn eerste go to om te testen. Maar hoop wat uurtjes in elke class te kunnen stoppen.

Speel in D3 en PoE alleen maar Hardcore dus wil dat bij D4 ook gaan doen maar maak ik me er toch iets meer zorgen over door bijv worldbosses.

Wat als je een worldboss engaged maar je andere 11 spelers rennen weg weet je wel :P

Denk dat mijn eerste playtrough softcore gaat zijn en dan misschien met de launch van Season 1 Hardcore ga doen als ik de game al een beetje ken. of komt S1 direct bij launch?
Seizoen 1 zal enkele weken later zijn, online las ik 20 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Dennism op 16-03-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:19
  • Barbarian
  • Sorcerer
  • Rogue

polletje geweest op YT:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KOYoXgmv9qWp_3GVQMG9-BtHYyE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FPfMLE9GxfQ3LZapfcZo8Xeh.jpg?f=fotoalbum_large

twijfel zelf nog tussen Rogue en Sorcerer...... als de game uitkomt ga ik twijfelen tussen Necromancer en Druid :+

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 16-03-2023 12:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Voor wie de link nog niet heeft gezien is hier een skill calculator (work in progress): https://lothrik.github.io/diablo4-build-calc/

Waarschijnlijk speel ik de beta vooral rogue en mogelijk probeer ik de andere classes ook even uit. Het plan is bij release met druid te starten.

Amazon in D2 vond ik best een toffe class, zowel bow als javalin, maar assassin sprak me niet zo aan. In D3 was demon hunter helemaal niet mijn ding. Het hangt er dus vanaf waar de rogue het meest op lijkt.

Van de druid lijkt op papier de veelzijdigheid me heel tof, zowel caster als tank im bearform als dps als werewolf in 1 class voelt hopelijk in de praktijk als de WoW druid: jack of all trades, master of none.

Wat zijn trouwens jullie ideeën bij een toekomstige support class die goed kan healen? Of leent de hele opzet van D4 zich daar niet voor en is healen van anderen (bijna) niet aanwezig?
Supporten als tank blijkt dan wel aanwezig te zijn, al sprak mij die rol als monk in D3 niet zo aan omdat ik toen wel erg afhankelijk was van anderen voor damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Verrassend gelijk, had juist meer sorc verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Krijg je überhaupt wel een beta code via BOL..? Moet je daarvoor niet een digitale versie pre-orderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
stin00 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:41:
[...]

Krijg je überhaupt wel een beta code via BOL..? Moet je daarvoor niet een digitale versie pre-orderen?
Ik las net op de productpagina onderstaande alinea:

Wanneer je de game gepre-ordered hebt vóór 16-3 ontvang je de Early Access code op deze dag. Heb je de game gepre-ordered op 16-3? Dan ontvang je de code in het eerste gedeelte van de ochtend erna.

Dus ik verwacht hem morgen een keer in de mail te zien verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heeft iemand nog een code voor de beta? :o :X

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 16-03-2023 14:03 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Je kan schijnbaar ook een closed beta key kopen voor alleen dit weekend (+- 7 euro), al weet ik niet hoe legaal dat eigenlijk is? Weet niet of ik de link mag delen, maar google weet vast het antwoord waar je dit kan kopen.

Voor mijzelf niet nodig, gewoon ge-preordered :P. Zin in dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:20
PepieNL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:57:
[...]

Op welk platform was dit als ik vragen mag ?
Xbox

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 16:18

Lapras

Ice beam

• Barbarian
  • Sorcerer
  • Rogue

Vriendin gaf aan dat ze rogue wil spelen. Ik probeer barb morgen uit. Tweede weekend waarschijnlijk druid.

Ik verwacht sowieso wel veel druid, necro en rogue te spelen. Sorc spreekt me niet aan. Barb is meestal ook vrij simplistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
indien je je successen en frustraties kwijt moet op een discord tijdens het beta weekend: https://discord.gg/yFvPmPqf5W

Ik zal daar in ieder geval zijn de komende dagen om te horen wat eenieder ervan vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:08
  • Barbarian
  • Sorcerer
  • Rogue

Ik start sowieso met de Rogue. In D3 speelde ik het liefst met de DH, hopelijk brengt de Rogue datzelfde gevoel naar boven. Ik hou wel van snelle glass cannons.

Wat betreft de andere classes, eigenlijk geen idee. Sorcerer, Druid en Necro lijken me wel wat maar heb nog niet echt een sterke voorkeur tussen die 3. De Barbarian is mijn minst favoriete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Tijdens de closed beta barbarian gespeeld, en dat ga ik waarschijnlijk ook doen op live. Open beta nog geen idee, ben nu necromancer aan het spelen dit season in Diablo 3, misschien leuk om dat nu ook te doen in Diablo 4. Of net niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Ik ben altijd rogue of ranged, maar dit keer denk ik toch dat de Druid mijn main wordt. Die ziet er zo interessant uit. Dit weekend wordt het rogue, natuurlijk.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 09:31

Vagax

Hehe

Ik las op hun tech blog van Diablo 4 dat ze trots zijn op het weer systeem en dat de Druid ook de kracht heeft om het weer te beïnvloeden en daardoor het direct bijvoorbeeld zonnig of stormachtig kan maken. Dat is voor mij een grote factor om Druid te proberen.

Overigens blij dat de hype wel een beetje aanwezig is hier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:17:
Ik las op hun tech blog van Diablo 4 dat ze trots zijn op het weer systeem en dat de Druid ook de kracht heeft om het weer te beïnvloeden en daardoor het direct bijvoorbeeld zonnig of stormachtig kan maken. Dat is voor mij een grote factor om Druid te proberen.

Overigens blij dat de hype wel een beetje aanwezig is hier >:)
Ja tot nu toe zien er sowieso veel systemen wel echt goed uit. In eerste oogopslag lijkt het wel ontzettend veel though. Dat er veel te leren valt.

Tevens is Diablo natuurlijk een iconische titel. Al zijn er ontzettend veel Diablo OG's die D3 niks vonden maargoed :P

Druid wilde ik inderdaad ook proberen in open beta. Ziet er erg cool uit. Heel benieuwd hoe het speelt straks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Heel fijn dat er hier op Tweakers een topic voor D4 is (y) Ik heb de posts van de laatste dagen met interesse gelezen.

Ik ga de open beta meepakken volgende week om te kijken hoe het spel er nu voorstaat.
Pre-orderen doe ik eigenlijk niet meer maar ik moet toegeven dat het toch een beetje begint te kriebelen ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vortigen schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:21:
Heel fijn dat er hier op Tweakers een topic voor D4 is (y) Ik heb de posts van de laatste dagen met interesse gelezen.

Ik ga de open beta meepakken volgende week om te kijken hoe het spel er nu voorstaat.
Pre-orderen doe ik eigenlijk niet meer maar ik moet toegeven dat het toch een beetje begint te kriebelen ;)
Mee eens, als je het kan ook gewoon niet doen. Ik ben zwak en kan volgende week niet spelen. En wist zeker dat ik de game toch wel ga spelen. Maar uit principe dat ze geld krijgen voordat ze delivered hebben vind ik idd niet iets goeds en doe het ook bijna niet meer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het lijkt wel op D3 zo zeg :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow zoo met die UI beelden ziet het er inderdaad heeel anders uit dan die gewone beelden die we tot nu toe gezien hebben.

Maar alsnog als je even wat beter blijft kijken zie je toch wel dat het D4 is hoor maar ik snap wel wat je bedoeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
flauw hoor deze melding: This game cannot be played yet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzEX0ss6fVmf4WOuiopH3Xey2JA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LzQWL2SDh3CKJocENIJB20pG.jpg?f=fotoalbum_large

-O-

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Oef dat ziet er een stuk minder uit dan de gameplay die we tot nu toe gezien hebben zeg hoe kan dat dan opeens?

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Met alle toeters en bellen aangezet vind ik het er ook wel minder uitzien, ik hoop dat we wel enige customization krijgen betreft de UI of op zijn minst de UI kleiner kunnen scalen.

Even ter vegelijking, de eerste gameplay video van D4 zonder de HUD, damage nummertjes enzo

Puur gameplay gezien ziet er best wel uit als in die andere video.

Overigens, ik hoop Reshader oid te gebruiken om het contrast flink aan te passen, ik vind dat die donkere dungeons toch een stuk donkerder moeten zijn, bij D2R vond ik dat best wel vet hoe alles er creepy donker en nat uitzag :>

[ Voor 35% gewijzigd door Vagax op 16-03-2023 21:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vagax schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:49:
Overigens, ik hoop Reshader oid te gebruiken om het contrast flink aan te passen, ik vind dat die donkere dungeons toch een stuk donkerder moeten zijn, bij D2R vond ik dat best wel vet hoe alles er creepy donker en nat uitzag :>
Tijd voor Diablo 1 Resurrected :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Laatst online: 22:45
Oh wat ziet dat filmpje er afgrijselijk uit. Ik hoop oprecht dat het komt door de couch co-op en dat we zelf alle toeters en bellen uit kunnen zetten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik ging er even wat dieper op in en kwam uit op deze quarterly update van Blizzard zelf en als ik het zo lees hebben ze wel degelijk veel aandacht besteed aan de UI, een paar puntjes:

- De grote UI die je ziet in de Xbox gameplay is express zo gemaakt voor console gamers omdat ze op een afstand zitten en snel een overzicht moeten hebben van de gameplay.
- Er zit wel zeker UI customization in, in hoevere is nog wel de vraag.
- De action UI kan alleen links of rechts van het scherm op de consoles, maar links, rechts en centraal bij PC gebruikers
- De UI is één van de latere dingen in development waar ze mee beginnen en kan door feedback aangepast worden, van de closed beta hebben ze al een aantal aanpassingen gedaan (uit latere blog posts).
- Dus alleen op PC kan je de actie UI/bar in het midden krijgen zoals hieronder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vY4SjNRWK9hO8CrgqOsVcGT79aw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NWIkX7Zk5uYf9duarSiAhxcr.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/3KMSF2R8HKE51582662150044.gif
(In de GIF zie je de eye tracking van een speler)

Een stukje schoner naar mijn mening :) de map, objective tracker etc zijn bijvoorbeeld uit te schakelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vagax op 17-03-2023 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Laatst online: 15-08 00:46
mén wat heb ik zin in deze game _O_

Minder dan 24 uur tot we de beta in kunnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
Na het kijken van diverse video's ben ik dan toch overstag gegaan en de Digital Deluxe Edition besteld :D
Ik wil graag dit weekend al kunnen proeven van deze game.

De beta van zo'n 86GB is op dit moment aan het downloaden.
Daar gaan we weer, Vortigen... oOo

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
Haha, zeker ook zin in :D word er hier info gepost m.b.t. de GoT guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:23
Ik ben ook weer van de partij, had de ultimate edition al gekocht toen het beschikbaar kwam. Kan niet meteen om 5 uur al beginnen, maar een half uur / 45 min later wel. Heb er enorm veel zin in!

Ik ga een sorc rollen, of druid.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Visgek82 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:46:
Ik ben ook weer van de partij, had de ultimate edition al gekocht toen het beschikbaar kwam. Kan niet meteen om 5 uur al beginnen, maar een half uur / 45 min later wel. Heb er enorm veel zin in!

Dat scheelt je dan weer 30/45 min vloeken omdat de servers het niet doen! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Visgek82 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:46:

Druid rollen kan pas volgende week.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Mauz1978 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:21:
[...]

Druid rollen kan pas volgende week.
Ohja, klopt. Dan wordt het een sorc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
schaapiej schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:56:
[...]

Dat scheelt je dan weer 30/45 min vloeken omdat de servers het niet doen! :+
dit helaas......

net zoals WoW launches.....leuk om met zijn allen bij de Zeppelin te staan wachten om te vertrekken: vervolgens na (poging tot) laden van Dragonflight +/- 2 minuten later wordt je in de lucht in Durotar geplaatst en val je dood neer :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:32:
[...]

dit helaas......

net zoals WoW launches.....leuk om met zijn allen bij de Zeppelin te staan wachten om te vertrekken: vervolgens na (poging tot) laden van Dragonflight +/- 2 minuten later wordt je in de lucht in Durotar geplaatst en val je dood neer :7
Mijn ervaring is anders. Ik heb de laatste jaren wel gemerkt dat launches (over het algemeen) echt een stuk beter gaan. Ik heb bij df ook zero problemen gehad, geen lag, disconnects, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

OMD

Zouden ze niet geleerd hebben van D3? Tegenwoordig is het zo makkelijk voor bedrijven om voor een korte periode een grotere capaciteit te huren.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
17.00 begint het toch?
Dus ik kan gewoon gaan werken?

^_^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMD schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:57:
Zouden ze niet geleerd hebben van D3? Tegenwoordig is het zo makkelijk voor bedrijven om voor een korte periode een grotere capaciteit te huren.
Je ziet het nog steeds met alle grote releases die online functionaliteiten hebben.

Zelfs laatst met battle.net

Kwam Warzone 2 update uit (update he niet eens de game) maar door de grote hoeveelheid speler crashte battlenet gewoon waardoor ook mensen problemen hadden om in WoW in te loggen etc.. zulke dingen gebeuren nog steeds continue. Ook bij blizzard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:35
Welke idioot gooit dit een dag voordat de beta beschikbaar komt op Youtube.
Dit is echt een geval van je eigen ruiten ingooien. Behoorlijk wat mensen geven in de reacties en op D4 reddit aan de pre order gecancelled te hebben en op de open beta te wachten.
Jarenlang spreken over de terugkeer naar de duisternis van D1 en D2 en dan met een video aankomen die op een verloren uitbreiding van D3 lijkt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:37
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:12:
[...]

Je ziet het nog steeds met alle grote releases die online functionaliteiten hebben.

Zelfs laatst met battle.net

Kwam Warzone 2 update uit (update he niet eens de game) maar door de grote hoeveelheid speler crashte battlenet gewoon waardoor ook mensen problemen hadden om in WoW in te loggen etc.. zulke dingen gebeuren nog steeds continue. Ook bij blizzard
Wat ook super logisch is, je gaat je bedrijfsvoering niet aanpassen op dat 0.01% moment.
Mensen lijken gewoon niet te snappen dat schaalbaarheid geld kost, je gaat geen 100 servers kopen als je met 30 genoeg hebt en die andere 70 alleen nodig hebt op die 0.01% momenten. en ja je hebt de cloud tegenwoordig maar ook daar kost schaalbaarheid een hoop geld.

Ander voorbeeld: stel je hebt 2 auto's, 1 voor elke partner in de relatie en ze worden ook alle 2 gebruikt om elke dag naar je werk te gaan.

er zijn maar heel weinig mensen die 3 auto's hebben (2 auto's in gebruik en 1 reserve mocht dat moment komen dat er 1 kapot gaat of een andere reden dat je 3 auto's nodig hebt <- dat is de 0.01%)

waarom hebben maar heel weinig mensen een reserve auto:

1: een auto schrijft af in waarde, stel je koopt er een voor 10.000 dan is ie de volgende dag al 9.5k waard, de dag daarna 9.1 etc. dat werkt met hardware ook zo.

2: je moet de 3de auto ook onderhouden (APK, belasting op zijn minst maar mogelijk ook winter / zomerbanden omdat je toch klaar wilt zijn voor elke situatie)

3: je moet die 3de auto ook nog ergens laten, mogelijk parkeer kosten etc.

Vanuit business perspectief is het helemaal niet erg dat bij release de boel down gaat, klanten hebben er wel last van maar denk niet dat mensen de volgende WoW uitbreiding niet kopen omdat bij release de servers het moeilijk hebben

Sterker nog, mensen blijven het hebben over error 37, dat is gewoon reclame voor diablo 3 op dat moment.
En dan kan je zeggen: ja maar het is negatief, maar mensen worden er wel aan herinnerd dat het spel bestaat en dat het zo populair is dat het voor problemen zorgte <- en gaan dus zelf er ook naar kijken

Kortom: ik zou er vanuit gaan dat er vanavond mogelijk wat problemen ontstaan in verband met drukte :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
Frozen-North schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:15:
[...]

Welke idioot gooit dit een dag voordat de beta beschikbaar komt op Youtube.
Dit is echt een geval van je eigen ruiten ingooien. Behoorlijk wat mensen geven in de reacties en op D4 reddit aan de pre order gecancelled te hebben en op de open beta te wachten.
Jarenlang spreken over de terugkeer naar de duisternis van D1 en D2 en dan met een video aankomen die op een verloren uitbreiding van D3 lijkt. 8)7
Eens, hopelijk is dit niet representatief voor de uiteindelijke game op console als je alleen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hellfighter87 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:27:
[...]

Wat ook super logisch is, je gaat je bedrijfsvoering niet aanpassen op dat 0.01% moment.
Oh ja hier ben ik het mee eens hoor. ik gaf alleen de feiten :P ik vind het ook niet gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Poulske schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:43:
[...]

Ik las net op de productpagina onderstaande alinea:

Wanneer je de game gepre-ordered hebt vóór 16-3 ontvang je de Early Access code op deze dag. Heb je de game gepre-ordered op 16-3? Dan ontvang je de code in het eerste gedeelte van de ochtend erna.

Dus ik verwacht hem morgen een keer in de mail te zien verschijnen.
Jij al wat ontvangen? Bol is nogal vaag met 'eerste gedeelte van de ochtend'. Dat is wat mij betreft namelijk nu :+

Edit: Warempel, net de key ontvangen!

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 17-03-2023 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 00:58
-knip- vragen/bedelen is niet de bedoeling

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2023 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
stin00 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:43:
[...]

Jij al wat ontvangen? Bol is nogal vaag met 'eerste gedeelte van de ochtend'. Dat is wat mij betreft namelijk nu :+

Edit: Warempel, net de key ontvangen!
Krijg nu de code binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Same, heb hem ook redeemed nu.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 08:32

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Al mijn interesse in Diablo IV die ik aanvankelijk had, zijn zojuist als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig was het al niet zo gek veel door al die anti-player season passes-bullshit en pre-ordering bullshit. Hoe kan het nou zijn dat dit gewoon een Diablo III-addon lijkt? Wat een blamage.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Krijg er alleen maar meer zin in, blij dat ik hem gepre-ordered heb :D Aftellen !

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49

SideShow

Administrator

Ziet er toch goed uit? Nee? En diablo 3 was een topspel imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:43
Ik moest het opzoeken (begreep dat geklaag niet) maar blijkbaar vallen de PC spelers over de UI van de consoleversie, in co-op mode.
Beiden heeft de PC versie niet :+

D3 op console ziet er al 10 jaar zo uit, niemand over horen klagen, werkt hartstikke goed als je 2 meter van je scherm af zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWp9xVMWHR1YhbhEn0wwtWvNgZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OnlVZYwfx7XMlcgfV8wWMmsr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rickpm1 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:49:
Als iemand nog een beta key overheeft houd ik me graag aanbevolen O-)
Je kan hem ook pre-orderen bij Amazon.de, dan krijg je instant een key gemaild die je kan activeren. -knip- aanmoedigen tot frauderen is tegen de huisregels

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2023 15:54 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
Een countdown timer voor de beta: https://www.tickcounter.com/countdown/3936235/diablo-4-beta

En een countdown timer voor de world boss dit weekend (beetje naar beneden scrollen): https://diablo4.gg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
London schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Je kan hem ook pre-orderen bij Amazon.de, dan krijg je instant een key gemaild die je kan activeren. Daarna pre-order cancellen :)
Thanks voor de tip ;- ) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Bedankt voor je tip! Werkt uitstekend :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j80Wirh2MCJCpJw1r7NAsdnKF24=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/byjykhxDF6B2WrvppdIsognJ.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Poh wat ziet die laatste adventure with a dev video er afgrijselijk slecht uit zeg. Als we dit voorgeschoteld krijgen haak ik direct af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Laatst online: 13-08 15:29
Weet iemand het volgende: Als ik een PS5 versie zou bestellen en ik ontvang de early access beta code, kan ik die dan inwisselen op de PC battle.net voor de PC early access beta test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SKdragon schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:35:
Weet iemand het volgende: Als ik een PS5 versie zou bestellen en ik ontvang de early access beta code, kan ik die dan inwisselen op de PC battle.net voor de PC early access beta test?
Ja, kan je platform kiezen op Battle.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Laatst online: 13-08 15:29
Ik denk dat ik te laat ben. Bij bol zojuist besteld, maar ik zie op de product pagina dat de enige pre-order bonus de mount is. Er is geen referentie meer naar een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
SKdragon schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:48:
Ik denk dat ik te laat ben. Bij bol zojuist besteld, maar ik zie op de product pagina dat de enige pre-order bonus de mount is. Er is geen referentie meer naar een beta.
Ik heb vanochtend een preorder geplaatst ook nog niks binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
SKdragon schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:48:
Gisteren ge pre-ordered, toen stond er wel een vermelding, en heb de key ook ontvangen. Ik denk dus dat jullie te laat zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 18:39

MetalPool

Boe!

-knip- geen V&A

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2023 15:52 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
PepieNL schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:47:
Ik moest het opzoeken (begreep dat geklaag niet) maar blijkbaar vallen de PC spelers over de UI van de consoleversie, in co-op mode.
Beiden heeft de PC versie niet :+
Ik vond eigenlijk de looks van t spel zelf niet echt beter dan D3. Iets kleurrijker.
Maar dat is misschien lastiger te zien van een filmpje dan als je er zelf in zit.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
hexta schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:21:
[...]

Ik vond eigenlijk de looks van t spel zelf niet echt beter dan D3. Iets kleurrijker.
Maar dat is misschien lastiger te zien van een filmpje dan als je er zelf in zit.
Ik kan me er niet druk om maken, ik zie het later dit weekend wel :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:57
ik verwacht/hoop dat je in diepe endgame sowieso niet heel veel meer ziet. En al helemaal als de raytracing feature erbij komt.

Dan hoop ik op mooi schaduw/reflectie en nog meer van een fire-sorceress die het hele scherm in brand zet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Klauwhamer schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:22:
[...]

Al mijn interesse in Diablo IV die ik aanvankelijk had, zijn zojuist als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig was het al niet zo gek veel door al die anti-player season passes-bullshit en pre-ordering bullshit. Hoe kan het nou zijn dat dit gewoon een Diablo III-addon lijkt? Wat een blamage.
To be fair, ze zeggen al jaren dat het ‘darker’ zal zijn en meer zoals D2, maar als je de game gevolgd hebt dan heb je ook al jaren kunnen zien dat dit een heel klein cosmetisch laagje is over een game die fundamenteel ontzettend lijkt op D3. Als je D3 veel gespeeld hebt, en je hebt de previews van D4 gekeken, dan valt direct op dat het ontzettend op elkaar lijkt.

Overigens vind ik het wel jammer dat het, toch niet ‘echt’ dark is. In die video is er bijvoorbeeld een stukje waarin ze zeggen inspiratie te halen uit ‘de crypt’ uit D1, en dat ze dat hebben willen namaken - maar het lijkt er totaal niet op. De crypt in D1 is super donker en horror, en het level in D4 is voornamelijk generic.

Het lijkt er ook een beetje op dat ze het verschil tussen ‘donker’ en ‘laag contrast’ niet snappen. Het lijkt dat ze vooral de klacht hebben aangepakt dat D3 te kleurrijk was. Want D4 is niet echt donker, het is vooral gewoon desaturated en met een laag contrast. Ik had eigenlijk veel meer bijna geheel donkere levels verwacht, waar je weinig kan zien, behalve de enge zombie die langzaam in het kaarslicht stapt. Dit zijn eigenlijk gewoon D3 graphics met de color saturation slider omlaag en grijze black levels waardoor het gewoon flets is ipv kleurrijk.

Op sommige punten vind ik ook dat de graphics in D3 er eigenlijk beter uit zijn, zoals in die vergelijking met die D3 expansion.

Dat gezegd hebbende denk ik dat D4 qua gameplay er build variëteit er op voorruit zal gaan en dat het gewoon een erg leuke game zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

SideShow schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:28:
Ziet er toch goed uit? Nee? En diablo 3 was een topspel imho.
Uiteraard is dit een subjectief iets. Ik vind Diablo III te 'cartoony' en te frivool. Ja, ik weet het, smaken verschillen en yada yada. Stiekem had ik de hoop op meer grit en horror en dat is overigens ook wat developers reeds jaren gezegd hebben. Nee, het is niet 'lelijk', maar het is voor mij niet de sfeer waar ik naar op zoek ben.

Qua content is Diablo III ook dodelijk saai met rifts en seasons en de beperkte charadcter builds als je 't mij vraagt. Jarenlang niets wezenlijk anders aan toegevoegd. Dat doen andere titels toch flink anders met seasonal mechanics en content.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
London schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Je kan hem ook pre-orderen bij Amazon.de, dan krijg je instant een key gemaild die je kan activeren. Daarna pre-order cancellen :)
Enorm kansloze actie. Wacht dan gewoon op de beta van volgende week die voor iedereen toegankelijk is. Zoals met iedere release van een grote game -> Jullie (niet specifiek jij) doen net alsof de wereld vergaat als je boehoe 1 weekje later kan proberen dan de rest.

Het is echt heel simpel; Of je trekt je portemonnee en speelt vanmiddag lekker mee, of je wacht lekker een week. En als je net te laat bent met pre-orderen, tja.. Iets met eigen schuld. Het is niet alsof het pas net bekend is dat dit zo werkte..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Als ik een normale pre order via bijv psn doe vandaag dan kan ik evt vanavond spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:35
uiteraard startte ik Diablo 4 beta ook al even op (op de PS5), wetende dat dit niet zou werken. Maar ik was verbaasd over de foutmelding: "invalid license" - hebben jullie dat ook?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BurrowedLurker
enira schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:36:
[...]

Enorm kansloze actie. Wacht dan gewoon op de beta van volgende week die voor iedereen toegankelijk is. Zoals met iedere release van een grote game -> Jullie (niet specifiek jij) doen net alsof de wereld vergaat als je boehoe 1 weekje later kan proberen dan de rest.

Het is echt heel simpel; Of je trekt je portemonnee en speelt vanmiddag lekker mee, of je wacht lekker een week. En als je net te laat bent met pre-orderen, tja.. Iets met eigen schuld. Het is niet alsof het pas net bekend is dat dit zo werkte..
Pre-order kopen voor een key is precies de reactie die Blizzard wilt. Ze weten best dat sommige mensen het dan direct cancellen, maar ze weten ook dat sommige die keuze pas na het weekend maken en de pre-order dan laten staan. Het is gewoon een verkooptactiek. Ze hadden ook beide bèta’s public kunnen maken - maar dit is juist precies wat ze willen. Dus ga dan niet mensen er op afrekenen dat ze dus precies dat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
BurrowedLurker schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:50:
[...]

Pre-order kopen voor een key is precies de reactie die Blizzard wilt. Ze weten best dat sommige mensen het dan direct cancellen, maar ze weten ook dat sommige die keuze pas na het weekend maken en de pre-order dan laten staan. Het is gewoon een verkooptactiek. Ze hadden ook beide bèta’s public kunnen maken - maar dit is juist precies wat ze willen. Dus ga dan niet mensen er op afrekenen dat ze dus precies dat doen.
Nee. Dan heb je het écht niet begrepen. :D

Dit weekend is juist als cadeautje voor de loyale fans. Degene die er vastberaden op zijn dat ze de game willen spelen en worden beloond met een weekje eerder toegang tot de beta van de game.
Het 2e weekend is voor wat jij beschrijft. Kijken of de game bevalt, zo ja, dan pre-order je hem alsnog.

Blizzard wint er in jouw geval niks mee. Of die mensen nu pre-orderen voor de leuk en een weekend eerder kunnen spelen, of dat ze de pre-order pas doen na het open beta weekend.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:49
Ik ben zo iemand die stug vasthoudt aan zijn principes. Ik weiger de pre-order te doen, ik wil eerst zien dat het een goede game wordt die geld waard is. Zelfs al weet ik 95% zeker dat ik het toch ga spelen, ik wil geen studio funden voordat ze bewijs hebben geleverd, of in ieder geval dat ik weet wat ik koop voordat ik het koop.

Ben dus heel benieuwd naar de ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:43
Bint schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:44:
uiteraard startte ik Diablo 4 beta ook al even op (op de PS5), wetende dat dit niet zou werken. Maar ik was verbaasd over de foutmelding: "invalid license" - hebben jullie dat ook?
Dit is wat ik zie op de Series X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SiDk_3Q_J2pqhnKY5g3eFxAwQOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mGG7EC1FQmkXzW3aWn3Bm3Sq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurrowedLurker
enira schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:56:
[...]

Dit weekend is juist als cadeautje voor de loyale fans. Degene die er vastberaden op zijn dat ze de game willen spelen en worden beloond met een weekje eerder toegang tot de beta van de game.
Het 2e weekend is voor wat jij beschrijft. Kijken of de game bevalt, zo ja, dan pre-order je hem alsnog.

Blizzard wint er in jouw geval niks mee. Of die mensen nu pre-orderen voor de leuk en een weekend eerder kunnen spelen, of dat ze de pre-order pas doen na het open beta weekend.
Als het een cadeautje is voor loyale fans, waarom pushen ze dan al weken met super agressieve reclame (insta, tik tok, YouTube) dat je vanaf 17 maart kan spelen als je preordered? Ze adverteren niet eens met de gratis open beta, alleen met de open beta voor, volgens jou ‘loyale fans’. Deze early access (en elke early access) bestaat maar voor één reden: ze weten dat fear of missing out een grote motivator is om mensen toch te laten kopen. Als je vrienden nu dit weekend spelen, dan wil jij dat ook - zelfs als je uit principe eigenlijk niet wou pre-orderen, doe je dat toch.

Aan de ene kant vind ik het leuk dat je interpretatie zo positief is en van het beste uit gaat, aan de andere kant vind ik het wel erg naïef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

[...]

Wow, ik ben verbijsterd over deze naïeve take. Blizzard doet niet aan "cadeautjes", Blizzard voert ordinair bekende succesformules uit. Bewezen effectieve business decisions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Zebby schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:58:
Ik ben zo iemand die stug vasthoudt aan zijn principes. Ik weiger de pre-order te doen, ik wil eerst zien dat het een goede game wordt die geld waard is. Zelfs al weet ik 95% zeker dat ik het toch ga spelen, ik wil geen studio funden voordat ze bewijs hebben geleverd, of in ieder geval dat ik weet wat ik koop voordat ik het koop.

Ben dus heel benieuwd naar de ervaringen :)
Idem hier. Om die reden heb ik ook nog geen Baldur's Gate III gekocht bijvoorbeeld. Sowieso is betaald betatesten tamelijk idioot. Sterker nog, ik wacht specifiek op de mening/bevindingen van een aantal bekende streamers (Raxx bijvoorbeeld) voor ik in zee ga met een titel van Blizzard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Hahahaha, wat een grap dit. Blizzard ziet haar klanten niet als fans maar als cash cows die lekker gemolken kunnen worden. Dat bewijzen ze keer op keer, jaar in jaar uit. En niet alleen Blizzard overigens, dus ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.. Maar mensen blijven er intrappen helaas.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:39
-knip-

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2023 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
BurrowedLurker schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:26:
[...]

Want D4 is niet echt donker, het is vooral gewoon desaturated en met een laag contrast.
Ook mijn indruk bij het spelen van de closed beta. Het is daarom niet donkerder (minder licht) maar eerder grauwer. En realistischer, niet meer van die kleur explosies van spells en effects zoals bij D3. Alhoewel dat me nooit heeft gestoord.

De omgevingen zijn echter wel subliem uitgewerkt en veel overtuigender (vanwege het realisme) dan die van D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 19-09 13:57
wat een negativiteit hier zeg tering.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:36
Klein uurtje geleden wel nog.

De post hierover op reddit was in de loop van de ochtend verwijderd ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD

OMD

xavento schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:19:
Het azijn gehalte is nogal aan de hoge kant inderdaad.

Ik heb er iig zin in en als ik een cash cow ben, dan ben ik maar een cash cow. Zal nog een tientje extra geven als fooi. Als ik het maar leuk vind.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Dat valt toch wel mee? Laten we alleen wel gewoon 't beestje bij de naam noemen. Josh Strife Hayes heeft een redelijk volledige en elegante semi-docu gemaakt over de problemen met games en gaming, waarin het arsenaal waar o.a. Blizzard zich mee bedient glashelder wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Hoelaat gaan de servers live?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
OMD schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:21:
[...]

Het azijn gehalte is nogal aan de hoge kant inderdaad.

Ik heb er iig zin in en als ik een cash cow ben, dan ben ik maar een cash cow. Zal nog een tientje extra geven als fooi. Als ik het maar leuk vind.
Eerst spelen dan oordelen :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Bossie schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:34:
[...]

Eerst spelen dan oordelen :P
Uiteraard. Ik bedoelde het ook niet dat ik nu al weet dat ik het leuk vind maar meer in de algemene zin. Boeit mij allemaal niets wat mensen zeggen, als ik het maar leuk vind.

Uiteraard is het goed mogelijk dat de game tegenvalt maar ik denk dat dat wel losloopt. Ik vond D3 ook fantastisch en nu met veel meer character build mogelijkheden zie ik het wel positief in. Ik ben sowieso een sucker voor ARPG games. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
-knip-

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2023 15:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

5 uur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmppNU0CO3sx9CKUtxImofAOxkE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f0DHPkEhpj5AQoaUz6hiQZR3.png?f=fotoalbum_large

Overigens weet ik zeker dat de Blizzard cloud engineers met hartkloppingen straks toekijken of de servers het aankunnen :+

[ Voor 61% gewijzigd door Vagax op 17-03-2023 13:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
17:00 live, daarna crasht alles en kan je echt spelen om 23:00.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Dat is een gevolg van het vertrouwen in Blizzard dat keer op keer door hun is gebroken. Maar onthoud dat we hier allemaal zijn om D4 te spelen, en dat we allemaal hopen en verwachten dat het heel leuk gaat zijn.

De frustratie er een beetje uitgooien kan ook gezond zijn. Ik durft te wedden dat het forum vanavond, nadat we allemaal hebben kunnen spelen, voornamelijk positief zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

BurrowedLurker schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:41:
[...]

Dat is een gevolg van het vertrouwen in Blizzard dat keer op keer door hun is gebroken. Maar onthoud dat we hier allemaal zijn om D4 te spelen, en dat we allemaal hopen en verwachten dat het heel leuk gaat zijn.

De frustratie er een beetje uitgooien kan ook gezond zijn. Ik durft te wedden dat het forum vanavond, nadat we allemaal hebben kunnen spelen, voornamelijk positief zal zijn.
Ja joh, mega veel zin in natuurlijk. D3 ook 1000+ uur inzitten. Benieuwd of de servers het houden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Msi92
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3IVSR5nv8g7md_-FZ8gL7vFJaY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WfttVsMTKupyohGk8lQrMyzE.webp?f=user_large
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
stin00 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:41:
[...]

17:00 live, daarna crasht alles en kan je echt spelen om 23:00.
Mooi
Ga ik eerst rustig uit eten
Pagina: 1 ... 9 ... 213 Laatste