Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:29:
[...]

Sick man! ik ben er nu mee bezig. maar het zijn er best veel 8)7
Ja tis wel een pittige klus. Maar als je toch een nieuwe char levelt dan is het de perfecte manier om strongholds etc mee te pakken. Heb nu alle renowns op 3 dus mooie basis om op verder te bouwen.

2e scherm is wel aan te raden btw :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:11
Dennism schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:26:
[...]

Eerste playthrough alles rustig doorlopen en 'alles' doen, maar met een mindere focus op endgame grinding verwacht ik nu voor mezelf.

Season weet ik nog niet, eerst eens kijken hoe ze dat gaan invullen en dan bepalen of we daar 'tot het gaatje' gaan of enkel de season journey (of iets vergelijksbaars) doorlopen.
Dit is ook mijn plan. Mezelf kennende speel ik de game een keer uit en dan is het mooi geweest. Ik ben niet zo'n (endgame) grinder. De game nogmaals spelen (of alleen endgame) met een andere class ben ik ook niet zo van. Heb al best snel het been there done that idee. Benieuwd of die seasons e.e.a. interessanter maken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 11:14
Ik speel de 1e keer nu zonder guides.
Gewoon om het ontdekken leuk te houden voor mezelf.
als ik het beu ben of echt vast kom te zitten zal ik wel eens gaan checken waar er nog altars zijn, welke build beter is, welke passives, items etc..
Ik ben nu op lvl 46 geraakt met volledig lightning te gaan, campaign uitgespeeld, nu de gebieden tot lvl 3 renown voor alle skillpoints etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

London schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:18:
Alle statues of lilith zijn binnen, tijd om eens wat gear te gaan scoren. Level 45 nu op m'n rogue, gaat echt lekker 8)
Welke skills gebruik je als ik het vragen mag? Ik ben gewend om barb te spelen maar ben nu voor een rogue main gegaan. Vraag me af of ik wel de juiste dingen doe. Ik gebruik de Death Trap, Caltrops, Dash, Rapid Fire en Forceful Arrow. Ik wil zo veel mogelijk op afstand blijven. Heb passives die mijn damage op vulnerable enemies verhogen.

WT 1 red ik me gemakkelijk, WT 2 in de open wereld ook wel maar bosses zijn dan solo bijna niet te doen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

snmght schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:49:
[...]

Welke skills gebruik je als ik het vragen mag? Ik ben gewend om barb te spelen maar ben nu voor een rogue main gegaan. Vraag me af of ik wel de juiste dingen doe. Ik gebruik de Death Trap, Caltrops, Dash, Rapid Fire en Forceful Arrow. Ik wil zo veel mogelijk op afstand blijven. Heb passives die mijn damage op vulnerable enemies verhogen.

WT 1 red ik me gemakkelijk, WT 2 in de open wereld ook wel maar bosses zijn dan solo bijna niet te doen.
https://maxroll.gg/d4/bui...ades-rogue-leveling-guide

Ik ben een basic bitch, sue me :P Maar WT2 is nog geen 1x een probleem gebleken met deze build 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik die tree of whisper systeem een heel stuk beter vind dan die bounties in D3 :P beetje kiezen wat je wil doen en ook terwijl je andere zaken doet gewoon progress maken. Tof klein deel van de endgame.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:21:
Wat is jullie plan met je eerste char. Door gaan tot het gaatje of selectief dingen afronden en met season 1 totaal de boel uitwonen?
Mijn eerste is een druid die de campaign af nag maken en daarna ga ik over naar mijn necro die dan de renown mag gaan doen. Ik sta er van te kijken hoe lekker de necro het nu doet in vergelijking met de server slam. Heb met zowel mijn druid als necro dezelfde stronghold gedaan en met de golem als tank gaat veel beter dan met de wolfjes als tank. Het ging dan ook veel sneller. Voor de endgame wissel ik ze beiden af.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bazziek schreef op maandag 5 juni 2023 @ 10:36:
Het valt me wel op dat al die hoge level Twitch streamers niet anders doen dan Cairn Downfall spammen. Hoop wel dat Blizzard nog een beetje aan de knoppen gaat draaien zodat niet een enkele dungeon spammen het meest efficient is in de endgame.
Er is vanochtend al iets generfed. Geen idee welke dungeon maar het elitepack bij de ingang van de dungeon is verdwenen nu, zodat je daawerkelijk de dungeon door moet in plaats van naar binnen gaan, de elites slopen, naar buiten gaan en reset. Ik snap daar ook de lol niet van, maar er zijn nu eenmaal mensen die alles zo snel mogelijk willen. Ik heb de tijd, liep in D3 net zo lief rifts als dat ik greater rifts deed.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Wanneer ik de Penetrating Shot aspect wil vrijspelen in de Bastion of Faith dungeon in de Hawezar region, welke level moet ik daarvoor zijn?
En is dit sneller te doen wanneer ik terug schaal van WT2 naar WT1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
So_Surreal schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:32:
Wanneer ik de Penetrating Shot aspect wil vrijspelen in de Bastion of Faith dungeon in de Hawezar region, welke level moet ik daarvoor zijn?
En is dit sneller te doen wanneer ik terug schaal van WT2 naar WT1?
Lvl en WT heeft geen invloed bahalve in snelheid van clearen. gewoon de dungeon doen op welke WT jij wilt.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Derr_Hans schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:36:
[...]

Lvl en WT heeft geen invloed bahalve in snelheid van clearen. gewoon de dungeon doen op welke WT jij wilt.
Hmm ik liep gisteren op level 18 die zone in, toen stond er in beeld 36+.
Toen ik door de mobs in de zone zelf liep, dus nog niet eens de dungeon, werd ik gigantisch snel gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:44

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Lekker Ventje schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:22:
[...]

Er is vanochtend al iets generfed. Geen idee welke dungeon maar het elitepack bij de ingang van de dungeon is verdwenen nu, zodat je daawerkelijk de dungeon door moet in plaats van naar binnen gaan, de elites slopen, naar buiten gaan en reset. Ik snap daar ook de lol niet van, maar er zijn nu eenmaal mensen die alles zo snel mogelijk willen. Ik heb de tijd, liep in D3 net zo lief rifts als dat ik greater rifts deed.
Zoveel mogelijk relevante kills per minuut is toch sinds het begin van Diablo een beetje de quintessence van RNG en drops? Het is niet anders dan towerruns bijvoorbeeld waarbij je met teleport vanalles skipt, de Countess omlegt, loot raapt, rinse & repeat.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Klauwhamer schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:38:
[...]

Zoveel mogelijk relevante kills per minuut is toch sinds het begin van Diablo een beetje de quintessence van RNG en drops? Het is niet anders dan towerruns bijvoorbeeld waarbij je met teleport vanalles skipt, de Countess omlegt, loot raapt, rinse & repeat.
Dat zijn lootruns. Hier ging het voornamelijk om de XP. Wat heeft Blizzard er aan dat iedereen in twee weken level 100 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:17
Veel mensen hebben hier de digital deluxe gekocht aangezien zij nu al spelen ?
Was dit het echt waard ? Heb ik al de boot gemist bij sommige dingen ?
Ik twijfelde om 90 euro neer te leggen om slechts een paar dagen eerder te spelen.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Biem ! dat was de dood van Ashava op hardcore :)

Gelukkig was het die boss want die andere ken ik niet qua mechanics XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Jeroenzer schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:56:
Ik twijfelde om 90 euro neer te leggen om slechts een paar dagen eerder te spelen.
Ik ben ongeduldig en had het er persoonlijk dus wel voor over om er dit weekend al aan te kunnen beginnen. Nu de game vanaf vannacht 1u (meen ik) voor alle spelers beschikbaar wordt zou ik het nu niet meer aanraden :)

Verder heb je naar mijn idee niet echt iets gemist hoor, gewoon een weekendje gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

Moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar ik heb voor mezelf besloten _nooit_ meer pre-order te doen. Iets te vaak meegemaakt dat launches verprutst zijn of de game waardeloos bleek. Daar hou ik mezelf aan :P (ondanks dat het er wel goed uit zag voor D4).

Daarnaast kost het ook nog meer, geen idee of dat het waard is. Ik zie morgen wel hoe het loopt.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Het is nogal persoonlijk natuurlijk. Ze hebben het zo getimed dat het net voor het weekend is, dus dat is lekker slim en manipulerend - want veel mensen hebben in het weekend tijd, maar doordeweeks niet. Dus het is dan de vraag: wil je het hele weekend lekker gamen, of wacht je tot dinsdag maar heb je dan vervolgens geen tijd/energie en moet je weer tot het volgende weekend wachten?

Ik vind EA een vervelende ontwikkeling. Maar ik heb het toch gekocht omdat ik met mijn partner het hele weekend wou couch-co-oppen. Zucht. Maar het was heel leuk. Dus wat dat betreft was het het waard.

Aan de andere kant, als niemand zou preorderen dan was de game gewoon op dezelfde dag uitgekomen zonder EA en dan hadden we allemaal de goedkopere normale editie kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Ricmaniac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:59:
Biem ! dat was de dood van Ashava op hardcore :)

Gelukkig was het die boss want die andere ken ik niet qua mechanics XD
Hoe zit het nu eigenlijk met de levels van world bosses? Scalen die ook met je mee met een bepaald minimum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbaman schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:01:
[...]

Hoe zit het nu eigenlijk met de levels van world bosses? Scalen die ook met je mee met een bepaald minimum?
hij scaled inderdaad mee maar de laagst mogelijke scaling is de level van de zone (volgens mij is dat altijd 35 bij de world boss area's)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Je hebt niets gemist. Ik ben ook zo'n lamlul die 9 tientjes heeft neergetikt voor een weekendje eerder spelen. Maar het kwam mij toevallig heel goed uit en ik heb echt een fantastisch game-weekend gehad. Ouderwets lekker 20 uur gamen ofzo. En ik kan het redelijk goed betalen, dus prima zo. Maar eigenlijk slaat het nergens op en is het een hele slechte investering. Gameze morgen!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eigenlijk wat @spaceboy zegt. het is geen goeie investering maar ik heb wel een weekend heel veel plezier gehad. Kon ik dit weekend niet spelen en was ik bijv een avond naar de kroeg gegaan was ik meer kwijt geweest though :P

Maar je hebt niks gemist hoor zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:55
Ik was toe aan nieuwe videokaart en D4 kwam met de kaart, koste mij dus maar 1 videokaart en 30 euro upgrade.
Als verwend D3 speler, kon ik dit niet laten schieten.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:17
Thanks voor de reacties op mijn vraag, ik kon simpelweg helaas dit weekend niet gamen.
Ik begrijp sommige om het eerder te spelen en een heerlijk game weekend te hebben, dat kan het inderdaad ook waard zijn :)
Maar soms heb je wel eens speciale dingen voor early purchaces waardoor bepaalde gear beschikbaar komt etc etc.

Ik kan er morgen mee aan de slag, can't wait :)

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 13:21
Het is geen 90euro om vroeger te beginnen hé. Je betaalt 20euro extra voor de early access.
Base game blijft nog steeds 70euro.

En voor mij was het die 20 euro dubbel en dik waard :*)
Had een "vrij" weekend door weekendje weg van de wederhelft + volgend weekend zijn we ook niet thuis.
Maakt dat ik nu al lvl 42 ben en nog eens een paar dagen ouderwets lang heb kunnen gamen.
Was jaren geleden en dikke fun.
Best well spend 20euro's in a long time _/-\o_

edit : haha, lees ondertussen dat ik lang niet de enige was.

[ Voor 6% gewijzigd door bertbelgie op 05-06-2023 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:03
Je krijgt er ook een Battle Pass bij, vergeet dat niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
Bedenk ook dat je naast de early acces ook nog de premium battlepass voor het eerste seizoen, een mount cosmetic en een mount armor cosmetic krijgt. Die battlepass kost straks ook 10 euro dus als je die sowieso ook zou halen heb je uiteindelijk maar 10 euro extra betaald voor een goed game weekend.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Meh, ben met Druid begonnen (lvl 21 nu) maar vind deze class eigenlijk geen r**t aan. Maar om nu al meteen iets anders te beginnen... lastig!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 13:00
ApOE schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:28:
Meh, ben met Druid begonnen (lvl 21 nu) maar vind deze class eigenlijk geen r**t aan. Maar om nu al meteen iets anders te beginnen... lastig!
Beter nu dan als je nog hoger level bent

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-09 13:15
Hangt wat af van je planning imo. Ik had de digital deluxe gekocht omdat ik dit weekend niks te doen had, volgend weekend is echter helemaal volgeboekt. Dus was het voor mij wel het geld waard.

Ik zou het wel niet voor elke game doen. Diablo is een uitzondering omdat ik het al vanaf D2 speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ApOE schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:28:
Zou je aanraden om dat toch wel te doen, op lvl25 besloten om mijn sorcerer in de motteballen te gooien, wel aardig maar greep me te weinig. Lekker begonnen met een Necromancer, en geheel geen spijt gehad. In jouw geval zijn de 21 leveltjes zo weer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Is er iemand die hier een fire sorc speelt en al hoog level is?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Derr_Hans schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:36:
[...]

Oooo dan is die dungeon locked achter een stronghold. Sommige strongholds hebben standaard een minimum lvl.

Die optie was ik vergeten, ja en strongholds zijn solo in de openworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Angeloonie schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:43:
Is er iemand die hier een fire sorc speelt en al hoog level is?
Kripperian. Check zn twitch en YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ben nu zelf lvl 47. De gehele tijd puur shock gespeeld. Maar merk nu dat ik meer andere dingen nodig ga hebben.

Heb al een mooie arc leach + barren built gevonden waarin ik mezelf vanavond ga omspeccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieftalig
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:42

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

Zooo.. iedereen is hard gegaan dit weekend. Ben zondag pas begonnen en niet normaal hoe ver iedereen al was.

Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik heb gisteren een hoop gespeeld op m'n druid, die is nu level 42 ofzoiets, eerst een tijd storm druid en daarna overgegaan op werebear pulverize. Is best tanky en sterk maar relied wel heel erg op de overpower procs, dus elke 12 seconden doe je een giga aoe damage attack. Werkt wel goed maar beetje slower paced. Lijkt meer damage te doen dan m'n barbarian dus dat was wel een vooruitgang.

Vanochtend met m'n rogue verder gegaan, die is nu level 43 en daarmee heb ik daarnet de capstone dungeon al gedaan. Was eigenlijk nog makkelijker dan op m'n barbarian dus dat verbaasd me wel een beetje. Deze rogue build doet zoveel damage en is nog relatief tanky ook. Poison flurry, ongeveer zoals deze maar natuurlijk niet alle items nog:

https://d4builds.gg/build...2-470c-b8bb-2d615e740ee1/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nP-sQVQtMazWwS9PiDX7rcdlyTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jpp4dNDxhprzoMteLjFkeZbB.png?f=fotoalbum_large

Nu maar lekker nightmare farmen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Lasteraar schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:01:
[...]

Kripperian. Check zn twitch en YouTube
Bedoelde meer iemand hier :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Zo, net de campaign gedaan. Die zit echt wel lekker in elkaar hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:04

Vagax

Hehe

Zit nu te ping pongen tussen een Necro van level 35 en een nieuwe Barbarian van level 5. Ik vind het managen van mijn kleine leger met de Necro best leuk maar het absoluut solo-wrecken met een Barbarian is ook een genot, dat die twee zo erg anders spelen is fantastisch :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Jeroenzer schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:17:
Thanks voor de reacties op mijn vraag, ik kon simpelweg helaas dit weekend niet gamen.
Ik begrijp sommige om het eerder te spelen en een heerlijk game weekend te hebben, dat kan het inderdaad ook waard zijn :)
Maar soms heb je wel eens speciale dingen voor early purchaces waardoor bepaalde gear beschikbaar komt etc etc.

Ik kan er morgen mee aan de slag, can't wait :)
Je bent niet de enige, ben ook aan't aftellen!
Nog iets meer dan 9 uur :)
http://www.diablo-iv-countdown.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Is hij al verkrijgbaar in Mediamarkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:03
Ervaringen hier met druid? Speel zelf de Shred build maar vind hem nog meh wegspelen, is in het algemeen wel sterk maar je mist toch een beetje het snellere clearen zoals bijvoorbeeld de barbarian whirlwind.

Welke build voor druid raden jullie aan? Wat sterk en eigenlijk het 'snelst' speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:15

m0nk

16-09-2003 15.15

JessetjeNL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:24:
Ervaringen hier met druid? Speel zelf de Shred build maar vind hem nog meh wegspelen, is in het algemeen wel sterk maar je mist toch een beetje het snellere clearen zoals bijvoorbeeld de barbarian whirlwind.

Welke build voor druid raden jullie aan? Wat sterk en eigenlijk het 'snelst' speelt?
Ik speelde shred tot lvl30 ofzo, daarma geswitched naar een cyclone build. Ram nu door packs heen. Ongeveer deze build: YouTube: Diablo 4 - Best Highest Damage Druid Leveling Build - 1-50 FAST & EA...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-09 13:15
Ik ben momenteel een Ice Shards Sorc maar heb continu mana problemen, ik word er een beetje moe van. Iemand een idee voor een betere build waar ik niet constant "out of mana" hoef aan te horen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stickfiguur
michownz schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:30:
Ik ben momenteel een Ice Shards Sorc maar heb continu mana problemen, ik word er een beetje moe van. Iemand een idee voor een betere build waar ik niet constant "out of mana" hoef aan te horen?
Je kan bij de options > sound helemaal onderaan 'Player Audio on Error' naar off zetten :+

(verder geen ervaring met sorcs)

[ Voor 4% gewijzigd door stickfiguur op 05-06-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
michownz schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:30:
Ik ben nu lvl 47 Arc lash sorc en die speelt best fijn. Weet alleen niet hoe die gaat performen op hogere levels al is het voor nu lekker sterk.

Belangrijkste dat ik heb gemerkt is om echt te zorgen dat je overal cooldown reduction op krijgt waar mogelijk.

Zojuist een nieuwe rare ammy gevonden waar ik nu een aspect bij ga zoeken. Heb nog geen enkele keer een aspect gebruikt dus dat is even leuk uitvogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke dit was denk ik nog spannender dan de butcher of de laatste boss XD ... die lillith statue halen in de pvp zone (in HC) maar het is me gelukt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Wat is een leuke class/build als de endgame je niks interesseert en alleen de campaign wilt doen?

Zat zelf te denken aan een bone spear necromance, maar zoek eigenlijk iets met wat meer mobility.

[ Voor 34% gewijzigd door Icingdeath op 05-06-2023 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Icingdeath schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:40:
Wat is een leuke class/build als de endgame je niks interesseert en alleen de campaign wilt doen?
Elke class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sennin
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-10-2024
Dan is alles wel gangbaar als je enkel campaign wilt spelen. Dit ligt dan echt een beetje aan welke playstyle jou het meest interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ricmaniac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:37:
Oke dit was denk ik nog spannender dan de butcher of de laatste boss XD ... die lillith statue halen in de pvp zone (in HC) maar het is me gelukt haha
Zo lang je PvP niet aanzet kun je daar gewoon rondlopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Angeloonie schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:44:
[...]

Iemand die wel pvp aan zet kan jou daar gewoon aanvallen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:37
DivineNL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:47:
[...]

Inderdaad, gisteren zo 2x aan mijn einde gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:44:
[...]

Weet je het zeker? ik kreeg een melding: People with blood mark turned on can kill you.
DivineNL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:47:
[...]

Ja dit dus :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 05-06-2023 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ok blijkbaar had ik dat verkeerd gelezen :D Probleemloos rondgelopen daar gisteren haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
Door het lezen van de berichten in deze topic, ik ben op wel geïnteresseerd in deze game. Alleen vraag ik mij af of je deze game solo kunt spelen of ben je afhankelijk van meerdere?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11

Zat zelf te denken aan een bone spear necromance, maar zoek eigenlijk iets met wat meer mobility.
zeker dan zou ik gewoon voor WT1 gaan en echt wel char kiezen die je wilt ,
je hoeft zelfs geen build te zoeken , enkel als het lastig is zou je van ver een blik kunnen werpen op een build.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Buizerd__NL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 15:27:
Door het lezen van de berichten in deze topic, ik ben op wel geïnteresseerd in deze game. Alleen vraag ik mij af of je deze game solo kunt spelen of ben je afhankelijk van meerdere?
Alles kan solo, maar het mag in een party :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 15:27:
Je kunt volledig solo spelen. er zijn wat dingetjes die makkelijker zijn in groepen. Denk aan worldboss maar dat is optionele content in principe en je word gewoon met random spelers in de wereld samengevoegd. je hoeft als je dat niet wilt nooit met iemand te praten o.i.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
Thanks voor de uitleg.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

stickfiguur schreef op maandag 5 juni 2023 @ 15:33:
[...]

Alles kan solo, maar het mag in een party :)
Gebaseerd op ervaringen met D1,D2 en D3, in een party lopen de scores harder op, meer loot, zwaardere baddies en meer lol, plus je kunt je meer op een specifieke taak richten.

Bijvoorbeeld met healing door een partylid of afstand damage, extra bescherming.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

stickfiguur schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:08:
Ik heb gisteren een hoop gespeeld op m'n druid, die is nu level 42 ofzoiets, eerst een tijd storm druid en daarna overgegaan op werebear pulverize. Is best tanky en sterk maar relied wel heel erg op de overpower procs, dus elke 12 seconden doe je een giga aoe damage attack. Werkt wel goed maar beetje slower paced. Lijkt meer damage te doen dan m'n barbarian dus dat was wel een vooruitgang.

Vanochtend met m'n rogue verder gegaan, die is nu level 43 en daarmee heb ik daarnet de capstone dungeon al gedaan. Was eigenlijk nog makkelijker dan op m'n barbarian dus dat verbaasd me wel een beetje. Deze rogue build doet zoveel damage en is nog relatief tanky ook. Poison flurry, ongeveer zoals deze maar natuurlijk niet alle items nog:

[Afbeelding]

Lekker hoor. Ik heb die capstone ook gedaan op m'n Twisting Blade Rogue op level 46. Vond het niet super moeilijk, maar ook niet faceroll. 1x doodgegaan. Level 43 is wel netjes :9

Gelijk daarna world boss gedaan op WT3, die ging echt binnen 4 min neer >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 21:25

Misschien een stomme vraag maar wat wordt er in deze bedoeld met end game? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Lekker Ventje schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:56:
[...]

Dat zijn lootruns. Hier ging het voornamelijk om de XP. Wat heeft Blizzard er aan dat iedereen in twee weken level 100 is?
Het doel is misschien anders maar de weg er naar toe is precies eender. Ik begrijp de vraag die je stelt ook niet, zelfs als deze retorisch is kan ik er niets mee. Bedoel je dat jij vindt dat mensen het spel spelen om Blizzard een plezier te doen of te matsen?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:54:
[...]

Klinkt goed. Ik zat al wat op maxroll te kijken en HotA spreekt mij het meest aan. Binnenkort denk ik maar eens checken. Eerst de main story en alle altars aantikken op mijn main, dat zal ook al schelen voor de Barb. :)
Ik ga denk ik toch voor barbarian. Tenslotte toch een speelstijl die me het meeste ligt. Upheaval vind ik wel een vette build!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

stickfiguur schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:08:

[Afbeelding]

Hoe de f*** doe je dat eigenlijk zo snel? Ik heb toch -voor mijn doen- dit weekend echt bizar veel gegamed en ik heb 1 character op level 38. Jij hebt er gewoon 2 boven de 40. HOE DAN!? Slaap/eet/wandel jij niet ofzo? :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:49
Begrijp ik het nou goed dat Strongholds solo te doen zijn? Ik dacht dat die voor groepen bedoeld waren.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:04

Vagax

Hehe

Vortigen schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:03:
Begrijp ik het nou goed dat Strongholds solo te doen zijn? Ik dacht dat die voor groepen bedoeld waren.
Ik heb de 3 in Fractured Peaks allemaal solo gedaan, gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Klauwhamer schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:00:
[...]

Het doel is misschien anders maar de weg er naar toe is precies eender. Ik begrijp de vraag die je stelt ook niet, zelfs als deze retorisch is kan ik er niets mee. Bedoel je dat jij vindt dat mensen het spel spelen om Blizzard een plezier te doen of te matsen?
Geen idee waar jij uit opmaakt dat ik denk dat spelers het spel enkel spelen om Blizzard te matsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:49
Vagax schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:04:
[...]

Ik heb de 3 in Fractured Peaks allemaal solo gedaan, gaat prima :)
Ohw oke, dan ga ik daar in die zone ook maar eens ff kijken met m'n lvl 31 Barbje ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

spaceboy schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:02:
[...]

Hoe de f*** doe je dat eigenlijk zo snel? Ik heb toch -voor mijn doen- dit weekend echt bizar veel gegamed en ik heb 1 character op level 38. Jij hebt er gewoon 2 boven de 40. HOE DAN!? Slaap/eet/wandel jij niet ofzo? :P
Levellen gaat heel snel na de eerste char. Als je de campaign eenmaal klaar hebt (ongeveer 12-15 uur als je focust op de story quests) op de eerste char dan kan je op de tweede char gewoon in de open wereld levellen. Mijn Druid was m'n eerste char en is level 46, m'n Rogue die ik daarna ben gestart gisterochtend is nu level 47. Wel veel gespeeld ja, dat moet ik wel zeggen. Maar m'n hardlooprondjes zijn er niet bij in geschoten 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
London schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:07:
[...]

Levellen gaat heel snel na de eerste char. Als je de campaign eenmaal klaar hebt (ongeveer 12-15 uur als je focust op de story quests) op de eerste char dan kan je op de tweede char gewoon in de open wereld levellen. Mijn Druid was m'n eerste char en is level 46, m'n Rogue die ik daarna ben gestart gisterochtend is nu level 47. Wel veel gespeeld ja, dat moet ik wel zeggen. Maar m'n hardlooprondjes zijn er niet bij in geschoten 8)
Waar krijg je dan XP van op een tweede char dat het zo snel gaat? Gezien je de main story quest XP mist. Dan doe je alle side quests + mount zodat je het veel sneller kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Lekker Ventje schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:04:
[...]

Geen idee waar jij uit opmaakt dat ik denk dat spelers het spel enkel spelen om Blizzard te matsen.
Wat bedoel of vraag je dan wel? Je had dit ook meteen kunnen uitleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vortigen schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:03:
Terwijl ik bezig ben met de completion van die altaren zit er ook meestal 1 in elk stronghold. heb ze bijna allemaal gesolo'd en gaat opzich prima als druid. 1x close call gehad meer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:04
crimby schreef op maandag 5 juni 2023 @ 15:58:
[...]

Endgame is hetgeen je allemaal doet in Diablo 4 na lvl 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:20
internaut schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:20:
[...]

Ik zou dat postgame noemen, endgame associeer ik met de eindbaas :). Maar goed, ik ben geen diablo linguist.

[ Voor 7% gewijzigd door CopyCatz op 05-06-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

internaut schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:20:
Niet zozeer het level alleen, maar het level + wat je speelt na het uitspelen van de campaign.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
crimby schreef op maandag 5 juni 2023 @ 15:58:
[...]

Endgame is alles na campaign om je doel te hale in D4 en dat doel is lvl 100 halen en de speciale lvl 100 boss te killen en hoogst mogelijkste NM dungeon te clearen.

Je kan gewoon een keer klaar zijn met D4 in tegenstelling van D3

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 05-06-2023 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CopyCatz schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:22:
Ik zou dat postgame noemen, endgame associeer ik met de eindbaas :). Maar goed, ik ben geen diablo linguist.
Het is ook niet specifiek voor Diablo? In Destiny 2 heb je ook endgame content: alle content die je beschikbaar hebt na de campaign. Denk bijvoorbeeld aan de (Empowered) Rifts in Diablo 3, of de adventure mode etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ricmaniac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:24:
Dit is een leuke challenge om te grinden :P[Afbeelding]
Ik ga absoluut niet pretenderen bij de eerste 100.000 wereldwijd te zitten die dit haalt, maar het is zéker mijn doel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
London schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:07:
[...]

En welk class bevalt je het beste? rogue en druid is nog mijn twijfel voor morgenavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:36
Kieft91 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:39:
[...]

En welk class bevalt je het beste? rogue en druid is nog mijn twijfel voor morgenavond :D
Ook benieuwd naar. Als iemand die veel solo speelt (zoals ik) lijkt mij een Druid een logischere keuze. En met ook op eventuele endgame is het een veelzijdige class. Meestal zit er wel een bruikbare build tussen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik zou zeggen, hou rekening met het (7 uur) tijdsverschil met Amerika. Kan dus best zijn dat we vanuit hier dus pas op 7 juni aan de slag kunnen (als je de base versie van de game hebt althans).

Dit was immers ook het geval voor degenen die de Deluxe of Ultimate pre-order hebben gedaan en pas op 2 juni om 01:00 konden spelen. ;) Dat dat zal voor Nederland waarschijnlijk pas op 7 juni 01:00 zijn dat je kunt spelen.

I stand corrected, read on. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 05-06-2023 16:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
CH4OS schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:41:
[...]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik zou zeggen, hou rekening met het (7 uur) tijdsverschil met Amerika. Kan dus best zijn dat we vanuit hier dus pas op 7 juni aan de slag kunnen (als je de base versie van de game hebt althans).

Dit was immers ook het geval voor degenen die de Deluxe of Ultimate pre-order hebben gedaan en pas op 2 juni om 01:00 konden spelen. ;) Dat dat zal voor Nederland waarschijnlijk pas op 7 juni 01:00 zijn dat je kunt spelen.
Wat? Het spel komt 01:00 6 juni uit hier in onze tijdzone.

[ Voor 7% gewijzigd door Redblader op 05-06-2023 16:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Rogue, by far. Maar dat is meer omdat Druid zoooooooooo sloom is tijdens het levellen vergeleken met Rogue. Druid gaat pas shinen op endgame en voordat ik dat bereikt had was ik al aan het vlammen op m'n Rogue 8) Tis allemaal viable maar de ene class is simpelweg beter in een bepaalde taak dan de ander. M'n Rogue is veel meer squishy bijv dus moet echt opletten terwijl ik op m'n Druid alles en iedereen kon tanken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Redblader schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:43:
Wat? Het spel komt 01:00 6 juni uit hier in onze tijdzone.
Ja, ik zie het inderdaad:
Afbeeldingslocatie: https://assetsio.reedpopcdn.com/Diablo-4-start-time-for-everybody.jfif?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp
I stand corrected.

EDIT:
@Py. Klopt. :) Om 01:00 vannacht dus.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 05-06-2023 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 12:34

Py.

CH4OS schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:41:
[...]

De Twitch drops vanuit Blizzard zijn actief vanaf 23:00 UTC op 5 juni, dus zou verwachten dat je vannacht al los kunt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de campaign is eindelijk uit.
Now we can finally play the game. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

London schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:43:
Rogue, by far. Maar dat is meer omdat Druid zoooooooooo sloom is tijdens het levellen vergeleken met Rogue. Druid gaat pas shinen op endgame en voordat ik dat bereikt had was ik al aan het vlammen op m'n Rogue 8) Tis allemaal viable maar de ene class is simpelweg beter in een bepaalde taak dan de ander. M'n Rogue is veel meer squishy bijv dus moet echt opletten terwijl ik op m'n Druid alles en iedereen kon tanken.
Speel je Tier 1 of Tier 2? :) Ik speel op mijn Druid tier 2. :)

EDIT: Misschien voor middernacht maar gauw nog even een potje spelen voor de servers eruit liggen... :+

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 05-06-2023 16:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Maak ze gewoon allebij ;)
Weet niet of je de beta heb gespeeld, maar druid is wel slow.com vergeleken met de rogue maar dat zal niet je keuze moeten beïnvloeden. Playstyle is dan wel weer een doorslag gevende keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:11
Ik heb mijn druid gerespecced van Tornado naar Pulverize, moet zeggen dat de damage ongeveer gelijk is, misschien iets beter met pulverize. Moet alleen de Shockwave Aspect nog krijgen, die wil maar niet droppen. Maar ook zonder die aspect gaat het best lekker in WT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:23
CH4OS schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:45:
[...]
Ja, ik zie het inderdaad:
[Afbeelding]
I stand corrected.

EDIT:
@Py. Klopt. :) Om 01:00 vannacht dus.
Wat stom dat ik de game net niet bij MM uit het rek kon trekken dan. Voorheen hadden ze er juist een handje van om games voor release al in de verkoop te gooien. Morgen maar weer terug

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:12:
Ik heb mijn druid gerespecced van Tornado naar Pulverize, moet zeggen dat de damage ongeveer gelijk is, misschien iets beter met pulverize. Moet alleen de Shockwave Aspect nog krijgen, die wil maar niet droppen. Maar ook zonder die aspect gaat het best lekker in WT3.
Speel je HC of softcore?

Ik vind pulverize een stuk beter dan tornado wanneer je gewoon World content of een dungeon doet met trash packs. Maar bosses vind ik echt een stuk moeilijker dan tornado. Of althans duurt veel langer.

Die shockwave is idd wel een must eigenlijk. Gaat voor veel extra clear speed zorgen :)

Ik durf nog niet naar een hoger niveau tot ik alle renown in elke act helemaal max heb :p

Begreep van een maat die dood is gegaan dat de renown wat je nog niet had gehaald/afgemaakt hebt je helemaal opnieuw moet levelen als je dat nog niet unlocked had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 10:11
Ricmaniac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:19:
[...]

Speel je HC of softcore?

Ik vind pulverize een stuk beter dan tornado wanneer je gewoon World content of een dungeon doet met trash packs. Maar bosses vind ik echt een stuk moeilijker dan tornado. Of althans duurt veel langer.

Die shockwave is idd wel een must eigenlijk. Gaat voor veel extra clear speed zorgen :)
Die aspect die dropt wel, maar Pulverize is ook veel tankier dan Tornado. Zelf speel ik softcore, levelen naar 50 duurt al lang genoeg.

Maar inderdaad, bosses duren veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Weet iemand hoe het werkt met Renown en het progressen naar een hogere world tier? Bijvoorbeeld: ik zit nu in WT2. Kan ik daar m'n renown maximaliseren, zodat ik zodra ik WT3 start direct de laatste twee rewards kan claimen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MPC60
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Sorcerer level 20 hier en het bevalt prima tot nu toe. Ik mis alleen m’n loot pet.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

cArn- is de eerste level 100 op HC https://www.twitch.tv/carn_

Jammer @Ricmaniac , toch niet gelukt :P

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 58 ... 213 Laatste