Wacht even tot het volgende beta weekend en probeer de beta eens te spelen. Kom je er gauw genoeg achter of het een beetje wil draaien.Kwakkel schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:26:
[...]
Het is een GT70 (G51-N1PR523-CB8)
Specs: Core i7-4800MQ, Nvidia GeForce GTX870M, 8GB DDR3(L).
Edit: zal deze zijn
Man, die beta van Diablo IV bracht me weer helemaal in de stemming!
Wat dat betreft Diablo 1 en 2 grijs gespeeld, maar Diablo 3 was echt minder. Ik ben de weken aan het aftellen tot release.
Ik weet alleen niet goed wat ik van de end-game moet denken. Misschien heb ik het niet volledig begrepen, maar zijn de nightmare dungeons op de hoogste moeilijkheidgraad nu in principe het "eind"? Of krijgen we een continue toenemende moeilijkheidsgraag zoals de portals in D3?
Wat dat betreft Diablo 1 en 2 grijs gespeeld, maar Diablo 3 was echt minder. Ik ben de weken aan het aftellen tot release.
Ik weet alleen niet goed wat ik van de end-game moet denken. Misschien heb ik het niet volledig begrepen, maar zijn de nightmare dungeons op de hoogste moeilijkheidgraad nu in principe het "eind"? Of krijgen we een continue toenemende moeilijkheidsgraag zoals de portals in D3?
in principe ja, nightmare is in zekere zin de endgame. maar die heeft zelf ook weer schaalbare moeilijkheidsgraad. Dat is eigenlijk net als hoe D3 het met rifts doet. De sterkte/level van de nightmare sigil die je gebruikt gooit de moeilijkheid van zo'n nightmare dungeon ook weer omhoog. Nou heb je uiteraard ook helltide events en WorldbossesSabbathh schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:55:
Man, die beta van Diablo IV bracht me weer helemaal in de stemming!
Nou is het ook zo (wat we nog maar moeten zien of ze dat kunnen waarmaken) dat ze in regelmatig tempo content er bij willen gooien. Verwacht dat er na de launch best veel gaat veranderen nog met endgame. Maar eerst maar eens zien hoe hetgeen speelt wat ze al hebben natuurlijk.
Ben heel benieuwd hoe het voelt om van 50-100 te levelen. 100 hoeft in principe niet je doel te zijn want 50 is in principe al max en daarna zijn het je paragon levels. Ben benieuwd of ik me gewoon focus op de game en levels er "passively" bij haal of dat ik me echt blind staar op level 100
Verwijderd
Ze hebben het ook over een eindbaas(bazen?) die extreem moeilijk zijn en alles op orde moet zijn om die meer te krijgen. Goeie gear, build etc.
Ze benadrukte dat je de game niet ‘oneindig’ door speelt met een character. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk allemaal gaat uitpakken.
Ik heb tevens gelezen dat HDR aangepakt is en sowieso stukken beter moet zijn met aankomende beta. Ben benieuwd.
Ze benadrukte dat je de game niet ‘oneindig’ door speelt met een character. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk allemaal gaat uitpakken.
Ik heb tevens gelezen dat HDR aangepakt is en sowieso stukken beter moet zijn met aankomende beta. Ben benieuwd.
Interessant dit! En hoop dat ze dat idd gedaan hebben.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:47:
HDR uiteindelijk uitgezet op de xbox, was mij te washed out in de beta's.
Mistte wel direct al die extra kleurtjes maar zwart moet wel zwart blijven en niet overbelicht grijs/bruin.
Rhykker over de endgame die hij gespeeld heeft vorige week.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mijn lijstje:
1. Sorc
2. Rogue of Druid
4. Necro
5. Barb
Eerst dacht ik ik ga Necro mainen, maar ik ben niet zo fan van corpse explosion en steeds moeten kijken of mijn minions allemaal in leven zijn.
Voor de aankomende ''beta'' weekend ga ik aan de slag met Rogue, die heb ik het minst gespeeld, zou die misschien sorc van plek 1 kunnen halen?
1. Sorc
2. Rogue of Druid
4. Necro
5. Barb
Eerst dacht ik ik ga Necro mainen, maar ik ben niet zo fan van corpse explosion en steeds moeten kijken of mijn minions allemaal in leven zijn.
Voor de aankomende ''beta'' weekend ga ik aan de slag met Rogue, die heb ik het minst gespeeld, zou die misschien sorc van plek 1 kunnen halen?
nothing stops this train
Om een of andere reden ga ik altijd met m'n gedachten naar ene Barbarian wanneer ik aan Diablo denk. Past om een of andere reden, wat mij betreft, het beste in het plaatje. De kans is groot dat ik om die reden met een Barbarian zal gaan starten in Juni...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Niet mijn favo character maar ik ben het met je eens, Normaal ben ik niet zo van closed combat in games maar in Diablo klopt het helemaal. Het rauwe, beukende Barb gevoel.RustStorm schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:28:
Om een of andere reden ga ik altijd met m'n gedachten naar ene Barbarian wanneer ik aan Diablo denk. Past om een of andere reden, wat mij betreft, het beste in het plaatje. De kans is groot dat ik om die reden met een Barbarian zal gaan starten in Juni...
nou toch maar pre-order geplaatst.. zonder early toegang dan.
denk dat ik voor de 1e run de sorc pak.
in beta de druid gespeeld en met mijn build die leuk leek. had ik amper dmg output.
ivm het feit dat een respec je haast onmogelijk gemaakt wordt.
en iedereen straks toch met de meta builds rondloopt eerst maar de sorc dus.
om te farmen / unlocken etc etc en dan met een druid maar een "fun" build bouwen.
vind het aan de 1e kant wel tof aan de andere kant een enorme tegenvaller dat respecs zo moeilijk gemaakt worden.
je grind moeilijkheid gaat enorm omhoog. (ivm het zoeken naar "specifieke" items) wat mij wel weer aanspreekt.
maar aan de andere kant kan het frustrerend zijn als je echt net afhankelijk bent van dat 1e stukje gear.
en je dus niet met de huidige setup je skills tijdelijk kan aanpassen.
in beta de druid gespeeld en met mijn build die leuk leek. had ik amper dmg output.
om te farmen / unlocken etc etc en dan met een druid maar een "fun" build bouwen.
vind het aan de 1e kant wel tof aan de andere kant een enorme tegenvaller dat respecs zo moeilijk gemaakt worden.
je grind moeilijkheid gaat enorm omhoog. (ivm het zoeken naar "specifieke" items) wat mij wel weer aanspreekt.
maar aan de andere kant kan het frustrerend zijn als je echt net afhankelijk bent van dat 1e stukje gear.
Hoe bedoel je dat respeccen je onmogelijk word gemaakt? Je kan juist ontzettend makkelijk respeccen. Met meerdere characters meerdere keren gerespect in de beta om te testen wat werkt enzo.eehbiertje schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:16:
nou toch maar pre-order geplaatst.. zonder early toegang dan.
Verwijderd
Dat het niet de bedoeling is dat je regelmatig respecced vind ik goed. Anders gaat men iedere keer de boel om gooien bij een vervelende boss oid. Tevens voelt het beter wanneer je eindelijk die goede drop krijgt voor je build.
@Ricmaniac wat ik begreep is het tot lvl 50 of 100 "goedkoop"
hierna heb je een kostenplaatje die steeds duurder gaat worden (moneysink)
probeer de bron weer te zoeken maar kan deze zo niet vinden.
de opzet was hier van dat als je bepaalde builds echt wil proberen je dus eigenlijk een nieuw character moet gaan maken. (misschien om die meta tegen te gaan)
lees nu tijdens het zoeken wel dat je power niet afhangt van items hoofdzakelijk.. benieuwd hoe dat is
hierna heb je een kostenplaatje die steeds duurder gaat worden (moneysink)
probeer de bron weer te zoeken maar kan deze zo niet vinden.
de opzet was hier van dat als je bepaalde builds echt wil proberen je dus eigenlijk een nieuw character moet gaan maken. (misschien om die meta tegen te gaan)
lees nu tijdens het zoeken wel dat je power niet afhangt van items hoofdzakelijk.. benieuwd hoe dat is
Ik vind het het tegenovergestelde van goed though. Je wilt toch gewoon de build spelen die je wilt spelen. Nu word je "verplicht" om later als je dan een andere build wil spelen dezelfde class nog een keer te levelen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:09:
Dat het niet de bedoeling is dat je regelmatig respecced vind ik goed. Anders gaat men iedere keer de boel om gooien bij een vervelende boss oid. Tevens voelt het beter wanneer je eindelijk die goede drop krijgt voor je build.
Ik ben benieuwd naar die treshhold though. misschien valt het wel mee hoeveel gold we krijgen op max level etc en is het gewoon prima te betalen.
De devs zeiden idd wel als je hoog genoeg bent is respeccen het niet meer waard en kan je beter opnieuw levelen maarja dat vind ik niet tof eigenlijk. Al kan het me aan de andere kant weinig boeien
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 28-04-2023 13:15 ]
Verwijderd
Een keer van build wisselen gaat goed te doen zijn volgens mij. Het gaat er meer om dat men niet iedere dag de boel totaal omgooit.Ricmaniac schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:15:
[...]
Ik vind het het tegenovergestelde van goed though. Je wilt toch gewoon de build spelen die je wilt spelen. Nu word je "verplicht" om later als je dan een andere build wil spelen dezelfde class nog een keer te levelen.
Ik ben benieuwd naar die treshhold though. misschien valt het wel mee hoeveel gold we krijgen op max level etc en is het gewoon prima te betalen.
De devs zeiden idd wel als je hoog genoeg bent is respeccen het niet meer waard en kan je beter opnieuw levelen maarja dat vind ik niet tof eigenlijk. Al kan het me aan de andere kant weinig boeien
Soms moet je gamers afremmen. Anders switched men in iedere situatie van build en gaat de game tegen staan.
We gaan zien hoe het in de praktijk wordt.
Trouwens, nog maar 5 weken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2023 13:23 ]
@Ricmaniac gevonden! volgens mij.. (had ergens wat meer info nog)
https://www.polygon.com/2...c-costs-build-flexibility
zie 5 min van het filmpje in het artikel..Diablo 4 is cautiously picking out a route somewhere between these two, as lead class designer Adam Jackson described in a roundtable call with press, which Polygon attended, last week. Early in the game — to all intents and purposes, for the length of the campaign, which should take you to level 50 of 100 — respeccing your character is “very, very cheap, to the point that it’s essentially free,” he said. But after that, as you sink into Diablo 4’s endgame, it gets much more expensive.
https://www.polygon.com/2...c-costs-build-flexibility
[ Voor 135% gewijzigd door eehbiertje op 28-04-2023 13:30 ]
Ik begin waarschijnlijk met Druid of Sorceress solo. Bewaar Rogue en Barbarian voor coop (één van de twee afhankelijk wat rest speelt). Necromancer spreekt mij het minste aan.
Rhykker heeft het hier nog even in zijn video een paar posts terug.
Respeccen is prima te doen, je moet het alleen niet meerdere keren per dag gaan doen.
Het geld om een keer te respeccen heb je vrij vlot verdient.
Dat is wat ik uit zijn woorden begreep.
Respeccen is prima te doen, je moet het alleen niet meerdere keren per dag gaan doen.
Idd. maar zoals gewoonlijk wordt er een enorme olifant gemaakt van een mugJbk23 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:26:
Rhykker heeft het hier nog even in zijn video een paar posts terug.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
over respeccen dat je dit bij elke andere gelegenheid wilt doen vind ik erbij horen.
Diablo 3 respeccen met 1 knop verander je je gear en je talents.... ik hoop dat ze dit ook gaan doen hoor in de seasons.
bij Diablo 3 als je bijv. Rifts doet of bijv. gold farming heb je hele andere items aan en ook de manier van spelen.
die "Wardrobe" functie (ff naam kwijt) is ideaal
Diablo 3 respeccen met 1 knop verander je je gear en je talents.... ik hoop dat ze dit ook gaan doen hoor in de seasons.
bij Diablo 3 als je bijv. Rifts doet of bijv. gold farming heb je hele andere items aan en ook de manier van spelen.
die "Wardrobe" functie (ff naam kwijt) is ideaal
nothing stops this train
Ik zag diablo 3 nu in de aanbieding in de ps store voor 20 euro. Ik ben totaal niet bekend met de diablo serie maar is de game die 20 euro waard om te proberen of het wat is? Of wordt diablo 4 totaal een andere game?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
@Oxigeon
Diablo 3 en 4 liggen enigzins in lijn met elkaar wat betreft gameplay, het grootste nadeel van Diablo 3 is dat een groot deel van de keuzes weggehaald is bij de speler, bij 4 hebben ze de speler weer wat meer ruimte gegeven om je karakter vorm te geven. De endgame van Diablo 3 is vrij eentonig het bestaat grotendeels uit rifts runnen. Niet te min voor 20 euro krijg je een action RPGs met weliswaar geen diepgaande verhaallijn, maar zeker geen slechte verhaallijn voor het genre. In mijn opinie is het de 20 euro absoluut waard.
Diablo 3 en 4 liggen enigzins in lijn met elkaar wat betreft gameplay, het grootste nadeel van Diablo 3 is dat een groot deel van de keuzes weggehaald is bij de speler, bij 4 hebben ze de speler weer wat meer ruimte gegeven om je karakter vorm te geven. De endgame van Diablo 3 is vrij eentonig het bestaat grotendeels uit rifts runnen. Niet te min voor 20 euro krijg je een action RPGs met weliswaar geen diepgaande verhaallijn, maar zeker geen slechte verhaallijn voor het genre. In mijn opinie is het de 20 euro absoluut waard.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Over twee weken is er ook nog een open bèta weekend waarin je gratis Diablo 4 nog eens uit zou kunnen proberen.Oxigeon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 18:04:
Ik zag diablo 3 nu in de aanbieding in de ps store voor 20 euro. Ik ben totaal niet bekend met de diablo serie maar is de game die 20 euro waard om te proberen of het wat is? Of wordt diablo 4 totaal een andere game?
Verder eens dat Diablo 3 nog steeds een leuke game is en die 20 euro sowieso ook wel waard is.
Gamertag: FinrazielNL
he kan de game via marktplaats vaak tussen €10 en €15 vinden, Diablo 3 is een leuke game, je kan eventueel de campaign doen in Diablo 3, dat haal je nog wel voordat Diablo IV uitkomtOxigeon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 18:04:
nothing stops this train
Al haal je maar een maar tiental uur uit D3, dan is het al meer waard dan de meeste games tegenwoordig.
En met de kans dat je er honderden uit haalt, en als het echt je game is duizenden. Al met D4 op de horizon zal dat hem niet worden, gok ik.
En met de kans dat je er honderden uit haalt, en als het echt je game is duizenden. Al met D4 op de horizon zal dat hem niet worden, gok ik.
[ Voor 40% gewijzigd door The Chosen One op 28-04-2023 21:18 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Als kennismaking met de game ‘Diablo’ en om een beetje in de lore te komen lijkt het mij absoluut de moeite waard om de campain van deel 3 een keer door te spelen. Maar voor het online gebeuren lijkt het mij aannemelijk dat het grootste deel van de community over zal stappen naar deel 4.
Tenzij deel 4 hard gaat tegenvallen verwacht ik in ieder geval dat er op D3 relatief weinig te beleven zal zijn na release van D4.
Helemaal wanneer je je bedenkt dat D3 geen en D4 wél cross-platform is.
Tenzij deel 4 hard gaat tegenvallen verwacht ik in ieder geval dat er op D3 relatief weinig te beleven zal zijn na release van D4.
Helemaal wanneer je je bedenkt dat D3 geen en D4 wél cross-platform is.
[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 28-04-2023 22:26 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Klopt inderdaad maar de ps4 versie is incl 2 uitbreidingen. Ik denk dat ik dat gokje wel ga nemen voor 20euro.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 20:46:
[...]
he kan de game via marktplaats vaak tussen €10 en €15 vinden, Diablo 3 is een leuke game, je kan eventueel de campaign doen in Diablo 3, dat haal je nog wel voordat Diablo IV uitkomt
Ja dat is zeker een goeie, je wil in ieder geval reaper of souls er echt wel bij hebben en dat is niet per se zo bij een tweedehands kopie.Oxigeon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 22:38:
[...]
Klopt inderdaad maar de ps4 versie is incl 2 uitbreidingen. Ik denk dat ik dat gokje wel ga nemen voor 20euro.
Nouja. Genoeg gezegd over die "oude" game. Hij is hem aan het binnenhalen nu. Vanavond of morgen eens spelen en dan kijken of het wat is. Allen bedankt voor de informatieFinraziel schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 22:46:
[...]
Ja dat is zeker een goeie, je wil in ieder geval reaper of souls er echt wel bij hebben en dat is niet per se zo bij een tweedehands kopie.
D2R is ook zeker aan te raden en is een game die ik ook naast D4 zou blijven spelen (1e paar maand misschien niet ;p). D3 ben ik wel echt klaar mee, maar ja ~1500 uur er in of zo.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik ga de komende (stress) beta op de console spelen ipv mijn pc.
PC gaat goed. Maar wil op een andere locatie ook kunnen gamen.
Nu heb ik een ps5.
Zijn er ervaringen met spelen op de PS5 , of op de Xbox ?
Zit er nog een wezenlijk verschil tussen deze 2 consoles?
En .. welke is dan 'de beste ' ?
Nu heb ik een ps5.
Verwijderd
Ik heb op PC en Series X gespeeld en de ervaring was goed op beide. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de pc versie omdat je er dan altijd een m/k naast hebt om bijvoorbeeld wat te typen. Controller beviel mij enorm, wat ik voor het eerst heb gedaan met een Diablo game.Lasteraar schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 09:53:
Ik ga de komende (stress) beta op de console spelen ipv mijn pc.
Nu heb ik een ps5.
HDR heb ik nog niet gecheckt maar dat bleek slecht te zijn geweest in de beta en dat zou stukken beter moeten zijn met aankomende beta.
Mocht de game zo goed worden dat we er weer jaren in kwijt kunnen dan komt de console versie ook wel een keer hier wanneer die in de aanbieding is. De game heeft cross save dus je kunt afwisselen tussen platform wanneer je dat wilt.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2023 09:58 ]
Dit is idd erg handig. Ik zal beetje 60/40 pc / console spelen.De game heeft cross save dus je kunt afwisselen tussen platform wanneer je dat wilt.
Echter nog nooit diablo op de console gespeelt.
Vraag me af wat de betere variant is. Een Ps5 of een Xbox
Het is of dit. Of een dure pc erbij. Dus bovengenoemde leek me de voordeligste oplossing :-)
4 mei begint seizoen ladder 4, wellicht leuk om zeker mee te startenThe Chosen One schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 09:36:
D2R is ook zeker aan te raden en is een game die ik ook naast D4 zou blijven spelen (1e paar maand misschien niet ;p). D3 ben ik wel echt klaar mee, maar ja ~1500 uur er in of zo.
:strip_exif()/f/image/7df1BT4AKJnrwj4x1mjC2oTg.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Verwijderd
Ik heb ook een PS5 maar de game nog niet gespeeld daarop. Volgens mij zit het allemaal goed. Als ik jou was zou ik 12-14 mei gewoon even alle platformen testen om te kijken wat je bevalt.Lasteraar schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:06:
[...]
Dit is idd erg handig. Ik zal beetje 60/40 pc / console spelen.
Echter nog nooit diablo op de console gespeelt.
Vraag me af wat de betere variant is. Een Ps5 of een Xbox
Het is of dit. Of een dure pc erbij. Dus bovengenoemde leek me de voordeligste oplossing :-)
Nog een tip: je hebt Live Gold of Plus Essential nodig om te spelen wanneer de game uitkomt. Mocht je console gaan kies dan de console waar je het abonnement over het algemeen altijd op hebt lopen. Wil je geen Live of Plus dan is de keus makkelijk: alleen pc.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2023 10:14 ]
Ik heb al een ps5 met een abbo. Mijn kinderen spelen daarop en dat abbo is dat ze online kunnen gamen. Maar heb geen idee wat het exact is :*-)Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:12:
[...]
Ik heb ook een PS5 maar de game nog niet gespeeld daarop. Volgens mij zit het allemaal goed. Als ik jou was zou ik 12-14 mei gewoon even alle platformen testen om te kijken wat je bevalt.
Nog een tip: je hebt Live Gold of Plus Essential nodig om te spelen wanneer de game uitkomt. Mocht je console gaan kies dan de console waar je het abonnement over het algemeen altijd op hebt lopen. Wil je geen Live of Plus dan is de keus makkelijk: alleen pc.
Oftewel.. moet het nog nakijken
Verwijderd
Ieder Plus abo is goed. (Plus Essential, Extra of Premium) Het gaat om online te kunnen spelen, dat is vereist voor D4. Je zal de Essential waarschijnlijk hebben nu.Lasteraar schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:26:
[...]
Ik heb al een ps5 met een abbo. Mijn kinderen spelen daarop en dat abbo is dat ze online kunnen gamen. Maar heb geen idee wat het exact is :*-)
Oftewel.. moet het nog nakijken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2023 10:30 ]
Ik heb de vorige beta's meegedaan. Dus wil ik iets 'proberen'.
Ik wil in deze beta mede door de reset en normale drop rate toch eens direct beginnen met een Barb/Druid .
Voor de D4 beta had ik het echt voor Druid (Ook in D2 mijn main , monk in D3 , ik denk niet dat ik ooit een Sorc echt end-game-gelevelled heb )
Dus momenteel denk ik Barb, want de Druid, die slaat geen deuk in een pakje boter ( het rare eraan was dat ik de Druid niet eens zo slecht vond , als ik effe de Forum feedback -tijdens de beta-, ik was aant het levellen, achterwege laat) niet super snel , een range Rogue/Sorc/Necro heeft toch altijd meer DPS toch ? , Druid was mijn 2/3de char ( beta speel volgorde => Rogue , Barb /Druid samen en dan nog een Sorc ) , dus ik had vanaf de start een aantal legendaries en wapens , (onder andere die leg, die tornados homing maakte (en X aantal keer een enemy aanvalde) en een goeie buff op pulverize als ik het mij goed herinner, ook nog een druid aspect , etc... Generators waren idd traag, Ik speelde ook op Vet II , dus dat zal wel de reden zijn dat het ietsje trager gaat *kuch*)
Barb en Druid gespeeld voor ik Sorc getest had -ook geen Coop gedaan- , maar ik had geen idee :-{ , in nabeschouwing , toch een vette kluif gehad met de Barb/Druid en Zeker toen ik de campagne met de Sorc aan lvl 14 uitspeelde door gewoon te 'kijken' naar vijanden ,....
Daarom dus : Ik heb het niet zo voor die glass cannon builds.
Dus ik wil toch testen of een melee start met lage drop rate wel ok is . Dus effe testen ofdat Druid/Barb on release wel goed genoeg is om te starten of dat ik on release enigszins tegen mijn zin toch met een Sorc moet starten (1 maal campagne) ivm met farmen van gear voor de melee chars , zodat ik door het 'trage melee' begin met wat Sorc gevonden gear kan geraken.
Ik wil in deze beta mede door de reset en normale drop rate toch eens direct beginnen met een Barb/Druid .
Voor de D4 beta had ik het echt voor Druid (Ook in D2 mijn main , monk in D3 , ik denk niet dat ik ooit een Sorc echt end-game-gelevelled heb )
Dus momenteel denk ik Barb, want de Druid, die slaat geen deuk in een pakje boter ( het rare eraan was dat ik de Druid niet eens zo slecht vond , als ik effe de Forum feedback -tijdens de beta-, ik was aant het levellen, achterwege laat) niet super snel , een range Rogue/Sorc/Necro heeft toch altijd meer DPS toch ? , Druid was mijn 2/3de char ( beta speel volgorde => Rogue , Barb /Druid samen en dan nog een Sorc ) , dus ik had vanaf de start een aantal legendaries en wapens , (onder andere die leg, die tornados homing maakte (en X aantal keer een enemy aanvalde) en een goeie buff op pulverize als ik het mij goed herinner, ook nog een druid aspect , etc... Generators waren idd traag, Ik speelde ook op Vet II , dus dat zal wel de reden zijn dat het ietsje trager gaat *kuch*)
Barb en Druid gespeeld voor ik Sorc getest had -ook geen Coop gedaan- , maar ik had geen idee :-{ , in nabeschouwing , toch een vette kluif gehad met de Barb/Druid en Zeker toen ik de campagne met de Sorc aan lvl 14 uitspeelde door gewoon te 'kijken' naar vijanden ,....
Daarom dus : Ik heb het niet zo voor die glass cannon builds.
Dus ik wil toch testen of een melee start met lage drop rate wel ok is . Dus effe testen ofdat Druid/Barb on release wel goed genoeg is om te starten of dat ik on release enigszins tegen mijn zin toch met een Sorc moet starten (1 maal campagne) ivm met farmen van gear voor de melee chars , zodat ik door het 'trage melee' begin met wat Sorc gevonden gear kan geraken.
Die hele video van Rhykker inmiddels gekeken.
Goeie video over de endgame. Ben er opzich erg positief over en heel erg ontzettend nieuwschierig naar het zelf ervaren van de endgame.
Toch wat spannender denk ik in hardcore dan ik dacht hahah maar gaan het zeker gewoon in HC doen.
Heb er zoooo zin in. Goed eerst de beta nog uiteraard.
Goeie video over de endgame. Ben er opzich erg positief over en heel erg ontzettend nieuwschierig naar het zelf ervaren van de endgame.
Toch wat spannender denk ik in hardcore dan ik dacht hahah maar gaan het zeker gewoon in HC doen.
Heb er zoooo zin in. Goed eerst de beta nog uiteraard.
Direct beginnen vanaf eerste char in HC.
Liever jij dan ik.
Liever jij dan ik.
Ja wat mij echt overhaalt is het idee dat je maar 1 keer die kans krijgt om de excitement van hardcore tegelijkertijd met een nieuwe game kan spelen zeg maarblahenazo schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 21:54:
Direct beginnen vanaf eerste char in HC.
Liever jij dan ik.
De volgende 10 jaar dat je diablo IV on en off speelt is hardcore nooit hetzelfde als die eerste keer omdat je de game in principe al kent
Moge je een eervolle dood sterven, En niet door een of andere server crash, lag spike , ....
Qapla'
Qapla'
Ik denk dat ik na 10 jaar waarschijnlijk niet eens toegekomen ben tot het verslaan van de laatste "eindbaas" zoals genoemd in de meest recente devtalk, indien ik er iedere keer toe voor moet herstarten nadat ik dood ben gegaan omdat ik de tactics niet kendeRicmaniac schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 22:44:
[...]
Ja wat mij echt overhaalt is het idee dat je maar 1 keer die kans krijgt om de excitement van hardcore tegelijkertijd met een nieuwe game kan spelen zeg maar![]()
De volgende 10 jaar dat je diablo IV on en off speelt is hardcore nooit hetzelfde als die eerste keer omdat je de game in principe al kent
Wat gaat je strategie zijn? Ben je wel van plan gebruik te maken van strategy guides in dat geval om dit te voorkomen, op die manier voorbereid de strijd in? Of best of both worlds, hardcore en strategie volledig zelf aanwenden?
Ik ben gewend om zulke games in hardcore te spelen. De eerste keer speel je sowieso een heel stuk trager dan wanneer het character 3 of 4 is bijv. Hoe ik het nu voor me zie is het gewoon rustig aan de campaign spelen, story volgen en gewoon genieten van de game en alles exploren. Terwijl je dit doet let je altijd op wat er met je power gebeurd. als ik merk dat het te vaak gevaarlijk word ga je proberen je character wat meer survivability te geven. Nou is diablo kennende at niet per se nodig tot een bepaald level en ik vermoed eigenlijk dat dat is wanneer je zo'n beetje richting de eindbaas van de campaign gaat.psychodude schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:52:
[...]
Ik denk dat ik na 10 jaar waarschijnlijk niet eens toegekomen ben tot het verslaan van de laatste "eindbaas" zoals genoemd in de meest recente devtalk, indien ik er iedere keer toe voor moet herstarten nadat ik dood ben gegaan omdat ik de tactics niet kende.
Wat gaat je strategie zijn? Ben je wel van plan gebruik te maken van strategy guides in dat geval om dit te voorkomen, op die manier voorbereid de strijd in? Of best of both worlds, hardcore en strategie volledig zelf aanwenden?
Hogere world events en World bosses etc vermijd je sowieso tot je zeker van je zaak bent.
En ja wat je altijd eigenlijk doet is gewoon een backup setje gear in je bank houden voor als je dood gaat zodat je dat met een nieuwe character weer op kan pakken zodat je in ieder geval iets hebt.
Strategie heb ik verder niet want wil juist zo veel mogelijk "blind" van de game genieten. Het enige wat ik wel hoogst waarschijnlijk zal doen is een build van internet volgen en niet zelf builds uitvogelen. Daar ben ik normaal sowieso niet zo van.
Gaan zien hoe dit bij Diablo IV gaat uit pakken. misschien zit ik er wel naast en denk ik bij character 4 terwijl ik nog steeds de story niet af heb dat ik het wel softcore doe totdat seizoen 1 begint haha. Al is mijn verwachting dat in ieder geval de campaign uitspelen op hardcore niet het probleem zal zijn. mits er een random butcher in en dungeon te voorschijn springt
Verwijderd
Waarschijnlijk begin ik nooit aan hardcore omdat ik niet wil dat Softcore matig gaat aanvoelen. Ik kan me voorstellen dat je de spanning gaat missen en dat wil ik niet. Kan me goed voorstellen dat je daarom meteen voor HC gaat. Wie weet probeer ik het ooit eens wanneer ik Diablo 4 moe ga worden.Ricmaniac schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:02:
[...]
Ik ben gewend om zulke games in hardcore te spelen. De eerste keer speel je sowieso een heel stuk trager dan wanneer het character 3 of 4 is bijv. Hoe ik het nu voor me zie is het gewoon rustig aan de campaign spelen, story volgen en gewoon genieten van de game en alles exploren. Terwijl je dit doet let je altijd op wat er met je power gebeurd. als ik merk dat het te vaak gevaarlijk word ga je proberen je character wat meer survivability te geven. Nou is diablo kennende at niet per se nodig tot een bepaald level en ik vermoed eigenlijk dat dat is wanneer je zo'n beetje richting de eindbaas van de campaign gaat.
Hogere world events en World bosses etc vermijd je sowieso tot je zeker van je zaak bent.
En ja wat je altijd eigenlijk doet is gewoon een backup setje gear in je bank houden voor als je dood gaat zodat je dat met een nieuwe character weer op kan pakken zodat je in ieder geval iets hebt.
Strategie heb ik verder niet want wil juist zo veel mogelijk "blind" van de game genieten. Het enige wat ik wel hoogst waarschijnlijk zal doen is een build van internet volgen en niet zelf builds uitvogelen. Daar ben ik normaal sowieso niet zo van.
Gaan zien hoe dit bij Diablo IV gaat uit pakken. misschien zit ik er wel naast en denk ik bij character 4 terwijl ik nog steeds de story niet af heb dat ik het wel softcore doe totdat seizoen 1 begint haha. Al is mijn verwachting dat in ieder geval de campaign uitspelen op hardcore niet het probleem zal zijn. mits er een random butcher in en dungeon te voorschijn springt
Ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden.
Ligt een beetje aan hoe diablo IV anders gaat zijn dan D3. dit nieuwe seizoen van D3 heb ik ook gewoon helemaal complete met maar 1 death. toen had ik al een volledig backup setje liggen. Maargoed D3 had geen worldbosses en geen random butchet spawns XDVerwijderd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:44:
[...]
Waarschijnlijk begin ik nooit aan hardcore omdat ik niet wil dat Softcore matig gaat aanvoelen. Ik kan me voorstellen dat je de spanning gaat missen en dat wil ik niet. Kan me goed voorstellen dat je daarom meteen voor HC gaat. Wie weet probeer ik het ooit eens wanneer ik Diablo 4 moe ga worden.
Ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden.
Die random butcher spawns ben ik (als hc speler) geen fan van. Vooral omdat die bedoeld is om erg challenging te zijn "van uit het niets".
Verwijderd
Blizzard lijkt de smaak te pakken te hebben met verrassingen in Diablo 4 net zoals Hellgate Portals in Nightmare Dungeons. Maak jullie borst dus maar nat HC'ers.The Chosen One schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:11:
Die random butcher spawns ben ik (als hc speler) geen fan van. Vooral omdat die bedoeld is om erg challenging te zijn "van uit het niets".
Ik denk dat ik gewoon braafjes eerst een regular character ga maken
Twijfel nog over de class, ik moet zeggen dat de druid stijl me wel aanspreekt (shapeshifter, sprak mij in games als WoW altijd enorm aan). Echter begreep ik dat die nog wel wat balancing behoeft.
Ik ga wel de beta proberen te spelen, echter zal ik niet heel veel tijd hebben dat weekend
Twijfel nog over de class, ik moet zeggen dat de druid stijl me wel aanspreekt (shapeshifter, sprak mij in games als WoW altijd enorm aan). Echter begreep ik dat die nog wel wat balancing behoeft.
Ik ga wel de beta proberen te spelen, echter zal ik niet heel veel tijd hebben dat weekend
PS4 PSN: Dazzler2120
Hardcore zal op een punt wel even spelen, had ik ook gedaan in de beta soms kom ik zelf nou eenmaal in een vervelend hoekje terecht en ben ik dood, tenzij je mijlpalen kan behalen vind ik het soms wel weg gegooid dat je je hele character verliest maar het geeft ook een enorme adrenaline als je in het nauw komt.
Ik ga sowieso lekker mainen voor een tijdje en chill levelen
Ik ga sowieso lekker mainen voor een tijdje en chill levelen
Lol bijzondere trailer met die muziek
Hopelijk heb ik mijn nieuwe pc in elkaar, getest, voor bereid en up to date bios (7800X3D/Asus) voor de server slam. Zal vast niet veel spelen maar gewoon voor de gein ff testen.\
En die muziek, tja, voor de kids? [/old]
En die muziek, tja, voor de kids? [/old]
Verwijderd
Ze doen wel heel hard hun best om een nieuwe Blizzard uit te stralen de laatste jaar haha.
Server stress test klinkt natuurlijk ook te ouderwets. Server Slam!
Server stress test klinkt natuurlijk ook te ouderwets. Server Slam!
Ja dat hele gedoe met login queue vind ik dus helemaal niks. Ik zou graag die beta mee willen spelen over anderhalve week voor de unique rewards, maar als ik in een wachtrij moet gaan zitten omdat Blizz denkt dat ik mijn hele weekend aan hun game ga spenderen dan hebben ze het mis.
Mag ik een fanboy zijn zonder dat ik daar mijn hele weekend voor hoef op te offeren?
Anyway, ik kijk wel uit naar D4, en wil toch wel graag de beta proberen om te kijken of ik het iets vind. D3 is te repetitief op de lange termijn en ik heb begrepen dat ze de endgame wat aantrekkelijker hebben gemaakt in D4. Alleen het idee dat je continu onbekende spelers in je map krijgt is nog iets waar ik aan moet wennen, en dat je ineens in groepen een boss event moet draaien. Ik ben bewust gestopt met GW2 omdat ik de incentives teveel gestaafd vond op gameverslaving en ik hoop dat Blizzard de mensen die gevoelig zijn voor bepaalde incentives niet teveel probeert te melken. Voor mij een zwakke plek.
Mag ik een fanboy zijn zonder dat ik daar mijn hele weekend voor hoef op te offeren?
Anyway, ik kijk wel uit naar D4, en wil toch wel graag de beta proberen om te kijken of ik het iets vind. D3 is te repetitief op de lange termijn en ik heb begrepen dat ze de endgame wat aantrekkelijker hebben gemaakt in D4. Alleen het idee dat je continu onbekende spelers in je map krijgt is nog iets waar ik aan moet wennen, en dat je ineens in groepen een boss event moet draaien. Ik ben bewust gestopt met GW2 omdat ik de incentives teveel gestaafd vond op gameverslaving en ik hoop dat Blizzard de mensen die gevoelig zijn voor bepaalde incentives niet teveel probeert te melken. Voor mij een zwakke plek.
Ik denk eerlijk gezegd dat je je een beetje overdrijft met de wachtrij, als jij direct de game opent zodra de beta begint dan is de kans dat je 15 minuten moet wachten (vorige beta weekend had je een queue van 90+ minuten die blijkbaar eerder 15 tot 20 minuten waren) maar als je eventjes geduld hebt en je joined op een ander moment in het weekend is de kans groot dat je minder dan een minuut of 3 stil staat.Ohmarinus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:35:
Ja dat hele gedoe met login queue vind ik dus helemaal niks. Ik zou graag die beta mee willen spelen over anderhalve week voor de unique rewards, maar als ik in een wachtrij moet gaan zitten omdat Blizz denkt dat ik mijn hele weekend aan hun game ga spenderen dan hebben ze het mis.
Anyway, ik kijk wel uit naar D4, en wil toch wel graag de beta proberen om te kijken of ik het iets vind. D3 is te repetitief op de lange termijn en ik heb begrepen dat ze de endgame wat aantrekkelijker hebben gemaakt in D4. Alleen het idee dat je continu onbekende spelers in je map krijgt is nog iets waar ik aan moet wennen, en dat je ineens in groepen een boss event moet draaien. Ik ben bewust gestopt met GW2 omdat ik de incentives teveel gestaafd vond op gameverslaving en ik hoop dat Blizzard mensen die gevoelig zijn voor bepaalde incentives niet teveel probeert te melken. Voor mij een zwakke plek.
Zelf had ik flink wat uur in gestopt vorig beta weekend en stond niet langer dan 3 minuten in de wachtrij (wat ook gewoon het laden zijn).
Hier zie ik de wachtrij discussie vaak terug komen wat ik voor een gedeelte ook terecht vind maar ze geven duidelijk aan in de weekenden dat ze dit bewust willen testen en je zo niet voor de gek houden, daarnaast is helemaal dit aankomende weekend hiervoor een doelwit aangezien het vrijwel letterlijk "server slam" heet maar bij de vorige open beta nodigde ze ook zo veel mogelijk mensen uit om de server onder heftige druk te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Vagax op 02-05-2023 13:47 ]
Eens, bij de closed beta was het de eerste avond een paar uur wat problematisch met queues, maar ook dat was diezelfde avond al grotendeels verholpen. Met de open beta heb ik letterlijk geen queue gezien, dat werkte prima.
Juist de queues die je nu krijgt gebruiken ze als testmethode (ze veroorzaken juist queues nu door bepaalde capaciteit uit te schakelen), zodat straks bij de release de queues niet zouden voorkomen. M.a.w., juíst nu spelen, ook al sta je in de wachtrij
Juist de queues die je nu krijgt gebruiken ze als testmethode (ze veroorzaken juist queues nu door bepaalde capaciteit uit te schakelen), zodat straks bij de release de queues niet zouden voorkomen. M.a.w., juíst nu spelen, ook al sta je in de wachtrij
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik snap eigenlijk niet dat er vrijwel geen demo’s meer zijn van games. Dankzij de beta van D4 wil ik hem zeker kopen en spelen. Ervoor nooit echt wat gedaan met Diablo. Echt een toffe ervaring.
Vroeger had je zat demo’s, hoe kan dat?
Ik denk dat de werkwijze van Steam hier bij heeft geholpen. Je kunt namelijk een game kopen, testen, en als je minder dan twee uur hebt gespeeld kun je een refund vragen om wat voor reden dan ook.TweakerVincent schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:01:
Ik snap eigenlijk niet dat er vrijwel geen demo’s meer zijn van games. Dankzij de beta van D4 wil ik hem zeker kopen en spelen. Ervoor nooit echt wat gedaan met Diablo. Echt een toffe ervaring.
Heb het zelf nooit op deze manier gebruikt, en alleen maar een keer een refund gevraagd toen een game gewoon echt niet goed werkte. De meeste gameplatforms zoals Steam hanteren zo'n regel, en de games die niet op zulke platforms zitten hebben toch wel vaak een demo. Ook denk ik dat veel indie-games geen demo hebben omdat die het van mond-op-mond reclame moeten hebben, en via youtube veel exposure krijgen. Vroeger was er geen youtube, dus was je reach een stuk kleiner, dan bereikte je alleen mensen die via via van die cd-roms of diskettes van een of ander game magazine hadden gescoord waar dan weer demo's op stonden. Haha, oh man, ik herinner me ineens weer dat ik de Soldier of Fortune demo van PCgamer ofzo had gescoord. Mooie tijden.
Nou, het is voor mij echt niet te harden als ik 15 minuten moet wachten want als ik ga gamen dan ga ik er echt voor zitten en ik vind dat jammer van mijn gametijd omdat ik mezelf limiteer tot een uurtje. Als een kwart van die tijd wachttijd is dan vind ik dat een aanzienlijk deelVagax schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:41:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat je je een beetje overdrijft met de wachtrij, als jij direct de game opent zodra de beta begint dan is de kans dat je 15 minuten moet wachten (vorige beta weekend had je een queue van 90+ minuten die blijkbaar eerder 15 tot 20 minuten waren) maar als je eventjes geduld hebt en je joined op een ander moment in het weekend is de kans groot dat je minder dan een minuut of 3 stil staat.
Zelf had ik flink wat uur in gestopt vorig beta weekend en stond niet langer dan 3 minuten in de wachtrij (wat ook gewoon het laden zijn).
Hier zie ik de wachtrij discussie vaak terug komen wat ik voor een gedeelte ook terecht vind maar ze geven duidelijk aan in de weekenden dat ze dit bewust willen testen en je zo niet voor de gek houden, daarnaast is helemaal dit aankomende weekend hiervoor een doelwit aangezien het vrijwel letterlijk "server slam" heet maar bij de vorige open beta nodigde ze ook zo veel mogelijk mensen uit om de server onder heftige druk te zetten.
[ Voor 11% gewijzigd door Ohmarinus op 02-05-2023 14:31 ]
De vrijdagavond van de open bèta heb ik wel nog ruim een uur in een queue gestaan... Om vervolgens een foutmelding te krijgen en weer opnieuw te mogen beginnen (waarna ik wat anders ben gaan doen). Maar de rest van het weekend was er inderdaad nauwelijks een queue te zien.Angeloonie schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:46:
Eens, bij de closed beta was het de eerste avond een paar uur wat problematisch met queues, maar ook dat was diezelfde avond al grotendeels verholpen. Met de open beta heb ik letterlijk geen queue gezien, dat werkte prima.
@Ohmarinus misschien de vrijdagavond even skippen maar waarschijnlijk valt het de rest van het weekend ook wel weer mee (en dan bedoel ik minder dan een minuut wachten, een kwartier zou ik ook nog lang vinden).
Ik heb in het eerste beta weekend meerdere keren ingelogd, en al die keren geen seconden in de que hoeven staan. En ik denk ook dat als je maar 2 of 3 uurtjes kan spelen heel dat wekend, dat je zonder que ook helaas niet zo ver gaat komen om de reward te krijgen. Zit wel wat meer tijd in dan 3 uurtjes om level 20 te worden en de world boss te verslaan.Ohmarinus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:28:
Nou, het is voor mij echt niet te harden als ik 15 minuten moet wachten want als ik ga gamen dan ga ik er echt voor zitten en ik vind dat jammer van mijn gametijd omdat ik mezelf limiteer tot een uurtje. Als een kwart van die tijd wachttijd is dan vind ik dat een aanzienlijk deelMaar los van mijn subjectieve ervaring heb ik in veel reviews van wat grote youtubers vaker voorbij horen komen dat de queue een issue gaat zijn. Er was zelfs een youtuber die aangaf dat Blizzard zelf al had gezegd dat er waarschijnlijk de eerste anderhalve maand een queue zal gaan zijn ivm server load. Ik pluk het dus niet helemaal uit de lucht of uit een of andere biased discussie.
[ Voor 65% gewijzigd door Daradius op 02-05-2023 14:45 ]
Durf ook wel te stellen dat het login probleem wat extra wordt opgeblazen op social media en bij nieuws artikelen omdat het natuurlijk drama is wat weer voor clicks zorgt, het was zeker wel aanwezig maar als je zoekt op "diablo 4 queue" krijg je berichten dat mensen wel 2 uur in de rij moesten staan terwijl ik zelf tijdens de beta op meerdere discords zat en dat mensen ook zeiden dat ze 90 minuten wachttijd hadden maar dat die met een redelijk hard tempo naar beneden schoot. Uiteindelijk waren er wel een paar die lange tijden in de queue stonden tot wel uren maar dat leken op uitschieters dan dat de meerderheid er last van had.
Hoe dan ook wordt het wel weer knallen tijdens de beta, zin in
Hoe dan ook wordt het wel weer knallen tijdens de beta, zin in
[ Voor 12% gewijzigd door Vagax op 02-05-2023 14:52 ]
Ik heb daarentegen het eerste weekend circa 4 uur in queues doorgebracht. Het tweede weekend ging het iets vlotter, maar nog steeds meer dan een uur in queue gestaan. En nu weet ik dat ze hebben aangegeven zogenaamd hun server load / queue systeem te willen testen. Maar de termijn waarmee mensen in queue hebben mogen staan is natuurlijk gewoon uitermate belabberd geregeld. En indien ze dit het huidige weekend niet beter voor elkaar hebben, gaat dit ongetwijfeld en terecht weer negatieve comments geven.Daradius schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:40:
[...]
Ik heb in het eerste beta weekend meerdere keren ingelogd, en al die keren geen seconden in de que hoeven staan. En ik denk ook dat als je maar 2 of 3 uurtjes kan spelen heel dat wekend, dat je zonder que ook helaas niet zo ver gaat komen om de reward te krijgen. Zit wel wat meer tijd in dan 3 uurtjes om level 20 te worden en de world boss te verslaan.
Maar dat is toch een beetje hoe het werkt. In een Beta testen ze dingen (in dit geval server load en de queues) en in dit geval krijg je als beloning voor het feit dat je een suboptimale ervaring hebt (voor zover het spel eerder spelen niet al een beloning op zich is) een reward in de vorm van een cosmetic item.Ohmarinus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:35:
Jij wilt dus wel de rewards, maar niet de hulp bieden bij het testen. In het Engels zeggen ze dan "you can't have your cake and eat it".
Moet ook wel zeggen dat ik nooit tijdens de piek uren heb ingelogd. De vorige beta heb ik lekker op mijn gemak, zonder que naar level 20 kunnen levelen.psychodude schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:48:
[...]
Ik heb daarentegen het eerste weekend circa 4 uur in queues doorgebracht. Het tweede weekend ging het iets vlotter, maar nog steeds meer dan een uur in queue gestaan. En nu weet ik dat ze hebben aangegeven zogenaamd hun server load / queue systeem te willen testen. Maar de termijn waarmee mensen in queue hebben mogen staan is natuurlijk gewoon uitermate belabberd geregeld. En indien ze dit het huidige weekend niet beter voor elkaar hebben, gaat dit ongetwijfeld en terecht weer negatieve comments geven.
Nou, daar verschillen we dan in van mening. Want je helpt hun gratis met het testen van hun game (waar ze bij aankoop toch al vrij veel geld voor vangen) en daardoor hoeven ze ook geen betatesters meer betalen. Die cosmetic items kost hun natuurlijk geen drol. Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat je die wachtrijen dan maar voor lief moet nemen omdat je er een 'reward' voor krijgtRobbaman schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:09:
[...]
Maar dat is toch een beetje hoe het werkt. In een Beta testen ze dingen (in dit geval server load en de queues) en in dit geval krijg je als beloning voor het feit dat je een suboptimale ervaring hebt (voor zover het spel eerder spelen niet al een beloning op zich is) een reward in de vorm van een cosmetic item.
Jij wilt dus wel de rewards, maar niet de hulp bieden bij het testen. In het Engels zeggen ze dan "you can't have your cake and eat it".
Anyway, het zal in de EU waarschijnlijk ook wel wat makkelijker zijn want als je op zaterdagochtend inlogt, liggen de meeste Amerikaanse gamers natuurlijk net op 1 oor (als ze tot na middernacht hebben doorgespeeld). Ben benieuwd of ze een aparte beta server hebben voor de EU trouwens.
[ Voor 15% gewijzigd door Ohmarinus op 02-05-2023 15:31 ]
Sterker nog, je helpt hun niet gratis. Je betaalt er zelfs voor, voor wat betreft de afgelopen 2 weekenden.Ohmarinus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:28:
[...]
Nou, daar verschillen we dan in van mening. Want je helpt hun gratis met het testen van hun game (waar ze bij aankoop toch al vrij veel geld voor vangen) en daardoor hoeven ze ook geen betatesters meer betalen. Die cosmetic items kost hun natuurlijk geen drol. Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat je die wachtrijen dan maar voor lief moet nemen omdat je er een 'reward' voor krijgt
Anyway, het zal in de EU waarschijnlijk ook wel wat makkelijker zijn want als je op zaterdagochtend inlogt, liggen de meeste Amerikaanse gamers natuurlijk net op 1 oor (als ze tot na middernacht hebben doorgespeeld). Ben benieuwd of ze een aparte beta server hebben voor de EU trouwens.
En in principe kunnen we alleen maar verwachten dat het erger word denk ik omdat de hype om Server Slam volgens mij nog meer aanwezig is dan open beta
Server slam klinkt ook gewoon als een zware stress test hahah
Server slam klinkt ook gewoon als een zware stress test hahah
Eerste weekend alleen toch? Tweede weekend was open beta en het eerste weekend was voor de pre-orderspsychodude schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:34:
[...]
Sterker nog, je helpt hun niet gratis. Je betaalt er zelfs voor, voor wat betreft de afgelopen 2 weekenden.
[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 02-05-2023 15:38 ]
Ik wou al zeggen, ik heb nog niks betaald hoorVagax schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:36:
[...]
1 weekend toch? Tweede weekend was open beta en de eerste voor de pre-orders
Dat zou kunnen. Maar juist dan is het natuurlijk al helemaal absurd dat de queue times in het betaalde weekend het langst waren.Vagax schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:36:
[...]
Eerste weekend alleen toch? Tweede weekend was open beta en het eerste weekend was voor de pre-orders
Nou dat weet ik niet, meer dan 1 miljoen unieke spelers logde in op de server waarvan een gedeelte van die miljoen zodra het weekend begon, ik ben geen game server engineer maar volgens mij is dat een vrij hoog aantal spelers die 1 keer op je deur kloppen en dan lijkt het me logisch dat ze dat verspreid toe willen laten op de game server, plus ze hadden volgens mij aangegeven express met de capaciteit te spelen om de druk op verschillende punten te testen.psychodude schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:46:
[...]
Dat zou kunnen. Maar juist dan is het natuurlijk al helemaal absurd dat de queue times in het betaalde weekend het langst waren.
Tijdens het weekend voor de rest weinig lag spikes gehad en speelde alles soepel.
En bij de open beta was niet bekend hoeveel mensen toen inlogde maar zo wie zo meer dan een miljoen, bij elkaar is namelijk in twee weekenden tijd omgerekend 7000 jaar aan tijd voorbij gegaan met alle game uren bij elkaar. Als ik er van uit ga dat iedereen minimaal 4 uur heeft gespeeld kom ik uit op 15 miljoen spelers die gespeeld hebben.
Ik vind het ook kut om in de wachtrij te staan bij bijvoorbeeld ticketmaster maar ze hebben liever dat je op je beurt wacht dan dat de hele boel crasht en helemaal niemand er op kan
[ Voor 13% gewijzigd door Vagax op 02-05-2023 15:57 ]
Verwijderd
Veel mensen worden helemaal enthousiast van die ‘rewards’.Ohmarinus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:28:
[...]
Nou, daar verschillen we dan in van mening. Want je helpt hun gratis met het testen van hun game (waar ze bij aankoop toch al vrij veel geld voor vangen) en daardoor hoeven ze ook geen betatesters meer betalen. Die cosmetic items kost hun natuurlijk geen drol. Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat je die wachtrijen dan maar voor lief moet nemen omdat je er een 'reward' voor krijgt
Mochten er twitch dorps komen, waar ik wel van uit ga want het lijk een standaard marketing onderdeel te zijn geworden, ga ja dat onderwerp ook weer massaal tegenkomen in forums rond launch.
Oh gawd, dat bestaat ook nog. Nouja, zolang het zonder al die items prima te spelen is hoeft het van mij ook niet zo. Ik vind het leuk om in D3 mijn poppetje een beetje te customizen kwa uiterlijk door de transmogrify optie maar uiteindelijk gaat het natuurlijk vooral om de inhoud en de intuïtieve bedieningsopties die wat mij betreft gewoon goed horen te zijn. Ben ook wel heel benieuwd naar de complete storyline van D4 en in hoeverre deze deel uit zal maken van de lore-wereld van D1, D2 en D3. Ik heb denk ik nog het meest de MedianXL mod gespeeld voor D2 en daar is heel veel lore in teruggekomen uit het hele verhaal. Nog veel meer dan alle Diablo games samen bevatten. Ik vond het leuk om te zien dat ze in D3 sommige dingen al wat meer uitgebreid hadden.Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:23:
[...]
Veel mensen worden helemaal enthousiast van die ‘rewards’.
Mochten er twitch dorps komen, waar ik wel van uit ga want het lijk een standaard marketing onderdeel te zijn geworden, ga ja dat onderwerp ook weer massaal tegenkomen in forums rond launch.
[ Voor 3% gewijzigd door Ohmarinus op 02-05-2023 16:59 ]
Verwijderd
Allemaal te doen zonder die items en dus totaal niet nodig.Ohmarinus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:58:
[...]
Oh gawd, dat bestaat ook nog. Nouja, zolang het zonder al die items prima te spelen is hoeft het van mij ook niet zo. Ik vind het leuk om in D3 mijn poppetje een beetje te customizen kwa uiterlijk door de transmogrify optie maar uiteindelijk gaat het natuurlijk vooral om de inhoud en de intuïtieve bedieningsopties die wat mij betreft gewoon goed horen te zijn. Ben ook wel heel benieuwd naar de complete storyline van D4 en in hoeverre deze deel uit zal maken van de lore-wereld van D1, D2 en D3. Ik heb denk ik nog het meest de MedianXL mod gespeeld voor D2 en daar is heel veel lore in teruggekomen uit het hele verhaal. Nog veel meer dan alle Diablo games samen bevatten. Ik vond het leuk om te zien dat ze in D3 sommige dingen al wat meer uitgebreid hadden.
Lore volg ik niet in Diablo, geen idee waar het over gaat haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2023 18:02 ]
Kill bad guy A -> kill bad guy B, kill bad guy/girl C -> you saved the world....Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:51:
[...]
Allemaal te doen zonder die items en dus totaal niet nodig.
Lore volg ik niet in Diablo, geen idee waar het over gaat haha.
or did you... (Diablo 5) kill bad...
Nouja, niemand verplicht je verder ook om deel te nemen aan een test-server. Daarnaast kan je er vanuit gaan dat wanneer een Beta-test een server stress test is, dat je waarschijnlijk wel queue's gaat krijgen. Het doel voor Blizzard - zo'n test is natuurlijk gemakkelijk te regelen door de servers open te zetten om te kijken wat er gebeurt. Dat doen ze om uiteindelijk een zo goed mogelijk opening weekend te kunnen aanbieden.Ohmarinus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:28:
[...]
Om server stress-tests te doen hoef je dus inderdaad niet specifiek een groep beta-testers te betalen, dat kan prima door de 'massa' die het gewoon alvast een keer willen spelen.
Ik zou in jouw geval gewoon niet aan de Beta's deelnemen, aangezien het je dus een vertekend beeld van het daadwerkelijke spel kan geven.
PS4 PSN: Dazzler2120
Zo'n drama is het nou ook weer niet.Dazzler2120 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 08:11:
[...]
Ik zou in jouw geval gewoon niet aan de Beta's deelnemen, aangezien het je dus een vertekend beeld van het daadwerkelijke spel kan geven.
Het is niet alsof ik een of andere onervaren zachtgekookte erwt ben die niet tegen een stootje kan
Ik lees net dat voor couch co op (Wil graag samen met mijn vrouw de game doorlopen) op de PS5 een PS plus subscription noodzakelijk is voor BEIDE spelers.. Ok.. dat wordt dus geen Diablo 4 in juni..
Of allebei voor 1 maand PS plus nemen..
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
lijkt mij heel raar als dat zo is. moet je ook beide met een Bnet account inloggen dan bijv ? Nog nooit mee gemaakt dat een game met coop of zelfs online coop dat ingebouwd heeftJoeZuCK schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:22:
Ik lees net dat voor couch co op (Wil graag samen met mijn vrouw de game doorlopen) op de PS5 een PS plus subscription noodzakelijk is voor BEIDE spelers.. Ok.. dat wordt dus geen Diablo 4 in juni..
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 03-05-2023 10:32 ]
Dat is niet waar, lijkt er op dat dat niet nodig is.JoeZuCK schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:22:
Wel moet je twee Battle.net account hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 03-05-2023 10:32 ]
Weet iemand of je de Cry of Ashava-mount trophy ook krijgt als je in een eerdere beta Ashava al verslagen hebt?
Zo ja, kunnen we ergens checken of we de trophy hebben ontvangen?
En zo niet, kunnen we weer de characters van de vorige beta spelen of moeten we weer vanaf lvl 0 beginnen?
En zo niet, kunnen we weer de characters van de vorige beta spelen of moeten we weer vanaf lvl 0 beginnen?
Hier wordt wat anders gezegd:Vagax schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:31:
[...]
Dat is niet waar, lijkt er op dat dat niet nodig is.
Wel moet je twee Battle.net account hebben.
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button
Jouw tweet was van oktober. Staat ook in de tweet 'as of now'
[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 03-05-2023 11:11 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Eerdere beta's tellen niet mee, je zal Ashava dus in de server slam moeten verslaan hiervoor. Je kan ook niet verder met characters van de vorige beta, het is helemaal opnieuw en het maximum level is 20 voor de server slam.Fuzzy-logics schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:02:
Weet iemand of je de Cry of Ashava-mount trophy ook krijgt als je in een eerdere beta Ashava al verslagen hebt?
[ Voor 3% gewijzigd door ZakjePatatje op 03-05-2023 11:12 ]
Verwijderd
Hebben jullie dat ook dat je zin hebt in de beta maar tegelijk er aan denkt om ‘m over te slaan? Zelfde met al die info die iedere keer los komt over de game, ik weet nu wel genoeg.
Ik ben er klaar mee, de game moet gewoon uitkomen!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2023 11:34 ]
Ik begrijp je volledigVerwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:
Hebben jullie dat ook dat je zin hebt in de beta maar tegelijk er aan denkt om ‘m over te slaan? Zelfde met al die info die iedere keer los komt over de game, ik weet nu wel genoeg.
Heb de closed endgame beta uitvoerig kunnen spelen, 2x een weekendje met low level chars. Ik wil gewoon full release spelen
Voor degene die vorige playtest hebben gemist is het natuurlijk wel fijn om nog even kennis te maken met het spel alvorens de release!
In Blizzard's blog post staat vooralsnog dat je alleen een PS+ abbo nodig hebt, niet twee zoals je aangaf tenzij ik dat verkeerd lees.JoeZuCK schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:09:
[...]
Hier wordt wat anders gezegd:
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button
Jouw tweet was van oktober. Staat ook in de tweet 'as of now'
De support ticket zegt wel twee nodig te hebben maar in het verleden was er wel vaker miscommunicatie via dat platform alhoewel dat misschien het meest duidelijk is. Wel vreemd hoe dat dan zou werken.
Edit: Ben iets verder gaan zoeken en kwam wel dit tegen:
The Blizz Rep is kinda wrong. If you're on your primary playstation 4/5, your online benefits are shared with all accounts on that physical device, no reason to have multiple ps+ subscriptions.
- PlayStation Plus features you can share
- Online multiplayer (subject to parental control settings).
- Downloaded games purchased with PlayStation Plus discount.
- Downloaded Monthly Plus games.
- PlayStation Plus game and classic catalog games (depending on membership plan).
- Game Help (PS5 consoles).
[ Voor 59% gewijzigd door Vagax op 03-05-2023 11:38 ]
Bedankt voor de info.ZakjePatatje schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:11:
[...]
Eerdere beta's tellen niet mee, je zal Ashava dus in de server slam moeten verslaan hiervoor. Je kan ook niet verder met characters van de vorige beta, het is helemaal opnieuw en het maximum level is 20 voor de server slam.
Jammer dat ze je verplichten op weer helemaal naar lvl 20 te lvlen, ik wil eigenlijk wachten tot de release maar wil niet die mount missen haha.
Fuzzy-logics schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:38:
[...]
Bedankt voor de info.
Jammer dat ze je verplichten op weer helemaal naar lvl 20 te lvlen, ik wil eigenlijk wachten tot de release maar wil niet die mount missen haha.
/f/image/gGhMq71UxR44D0mC0IZCuDlX.png?f=fotoalbum_large)
Het is overigens een mount cosmetic en geen mount.
Je krijgt alleen die hoorn cosmetic die je vervolgens op je mount kan toepassen.
[ Voor 29% gewijzigd door Vagax op 03-05-2023 11:40 ]
Ik ben enorm gehyped voor D4, maar ga geen vrij pakken voor beta weekenden of de release of iets dergelijks. Open beta heb ik op twee characters gespeeld (Sorc en Druid) maar ik probeer graag toch nog wat andere classes om te bepalen waar ik de echte release mee ga beginnen. Als ik tijdens de server slam tijd heb zal ik dus zeker nog even spelen om een andere class (Necro of Rogue) te proberen en misschien nog die extra cosmetic van de world boss op lvl 20 verslaan proberen binnen te halenVerwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:

Hoewel ik het er mee eens ben dat de game gewoon moet uitkomen, geeft het ook vertrouwen dat ze wel veel proberen om hopelijk een echt succesvolle release te krijgen (in tegenstelling tot de eerste dagen D3 bijvoorbeeld).
Verwijderd
Ik ga sowieso wel wat zaken uitproberen met de beta maar of ik daadwerkelijk weer ga levelen etc. dat moet ik maar zien.. zie ik op dit moment niet zo zitten maar je weet het nooit wanneer de game eenmaal voor je staat.
Ik zal dit keer bijvoorbeeld wat meer op console checken dan pc. HDR zou met aankomende patch beter moeten zijn en ben benieuwd hoe het er uitziet op mijn OLED. Verder wil ik nog wat aan kloten met character creation en dat soort zaken.
Ik zal dit keer bijvoorbeeld wat meer op console checken dan pc. HDR zou met aankomende patch beter moeten zijn en ben benieuwd hoe het er uitziet op mijn OLED. Verder wil ik nog wat aan kloten met character creation en dat soort zaken.
Zover ik had begrepen tellen eerdere beta's wel mee indien je Ashava had verslagen op level 25 om in aanmerking te komen voor de mount cosmetic. Kan zo snel even niet vinden waar dat ook alweer stond vermeld.ZakjePatatje schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:11:
[...]
Eerdere beta's tellen niet mee, je zal Ashava dus in de server slam moeten verslaan hiervoor. Je kan ook niet verder met characters van de vorige beta, het is helemaal opnieuw en het maximum level is 20 voor de server slam.
Nouja, ik denk dat ze het gewoon heel erg willen hypen allemaal. En er zijn natuurlijk wel heel veel mensen die er echt naar uitkijken. D4 wordt ook wel wat meer mainstream dan D1-2-3 omdat het meer de MMORPG kant op gaat dus het zal wel meer mensen aanspreken, en wellicht juist wat pure fanboys minder aanspreken.Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:
Nu ik weer een weekje D3 heb gespeeld en zit te kijken dat D4 biedt moet ik eerlijk zeggen dat ik ook steeds meer neig naar de aankoop van D4. Ik ga dat beta weekendje gebruiken om te beslissen of ik het koop of niet want om nou 70 euro uit te geven voor een game waar ik over twijfel...
Al denk ik dat D4 waarschijnlijk wel een soort free-to-play optie krijgt waarbij je ook maar tot lvl 20 kunt levelen. Dat is wat Blizzard bij WoW ook exact zo had gedaan en bij Starcraft 2 hadden ze volgens mij ook een soort free to play versie.
Verwijderd
Het is ook prima die beta’s. Inderdaad een goed moment voor je om te beslissen of je ‘m in huis haal. Zou goed kunnen dat er zoals WoW een trial komt van bijvoorbeeld enkel act 1 en level 20.Ohmarinus schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:19:
[...]
Nouja, ik denk dat ze het gewoon heel erg willen hypen allemaal. En er zijn natuurlijk wel heel veel mensen die er echt naar uitkijken. D4 wordt ook wel wat meer mainstream dan D1-2-3 omdat het meer de MMORPG kant op gaat dus het zal wel meer mensen aanspreken, en wellicht juist wat pure fanboys minder aanspreken.
Nu ik weer een weekje D3 heb gespeeld en zit te kijken dat D4 biedt moet ik eerlijk zeggen dat ik ook steeds meer neig naar de aankoop van D4. Ik ga dat beta weekendje gebruiken om te beslissen of ik het koop of niet want om nou 70 euro uit te geven voor een game waar ik over twijfel...
Al denk ik dat D4 waarschijnlijk wel een soort free-to-play optie krijgt waarbij je ook maar tot lvl 20 kunt levelen. Dat is wat Blizzard bij WoW ook exact zo had gedaan en bij Starcraft 2 hadden ze volgens mij ook een soort free to play versie.
Dat ik de game wil ben ik al over uit ook al heb ik ‘m nog niet gekocht. Ik ben niet van het ver vooruit pre-orderen van digitale downloads.
Lijkt mij inderdaad uiteindelijk een vrij low-maintenance manier van gebruikers overhalen om de game te kopen met een soort limited account. In de beta hebben ze zulke restricties al kunnen opleggen dus ik zie het inderdaad voor me dat je een Starter Edition account aanmaken waardoor je alleen Act 1 kan spelen tot level X.
Overigens kan je natuurlijk prima zonder pre-order, ik heb de pre-order uiteindelijk geplaatst omdat ik de game nu al 2x heb kunnen spelen en het duidelijk naar meer smaakte toen het afgelopen was
Voordeel als je wacht is natuurlijk dat je op de reviews kan wachten
Overigens kan je natuurlijk prima zonder pre-order, ik heb de pre-order uiteindelijk geplaatst omdat ik de game nu al 2x heb kunnen spelen en het duidelijk naar meer smaakte toen het afgelopen was
Hoewel ik het echt leuk vind sla ik die server-slam geneuzel even over. Weer maar tot level 20 en niets kunnen meenemen naar de release. Nu geloof ik het wel 
3 weken later is de release en dan kan je tenminste gewoon doorgaan in de acts.
Heb wel het idee dat blizzard beter heeft geluisterd naar de community qua aanpassingen (sommige ook niet uiteraard)
3 weken later is de release en dan kan je tenminste gewoon doorgaan in de acts.
Heb wel het idee dat blizzard beter heeft geluisterd naar de community qua aanpassingen (sommige ook niet uiteraard)
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik ga wellicht ff inloggen om druid 2.0 te testen, die viel me vies tegen in de vorige beta maar het concept vind ik erg leuk. Door naar 20 voor een mount cosmetic: niet persé. Tik ik dat level aan en is de boss er toevallig, dan ren ik er wel ff langs. Zoniet, of heb ik iets anders leuks te doen: ook best.
Uiteindelijk, Blizzard tegenwoordig kennende, word je op een gegeven moment doodgegooid met cosmetics via achievements. Ik geloof het allemaal wel.
Uiteindelijk, Blizzard tegenwoordig kennende, word je op een gegeven moment doodgegooid met cosmetics via achievements. Ik geloof het allemaal wel.
Nope, ik wil nog een blood build op de barb proberen, kijken hoe snel de skeletjes van de necro nu blijven leven en toch nog eens kijken naar een fire- en frost build bij de sorcerer. Wordt een druk weekendVerwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vandaag ook de pre-order geplaatst, volgende week maar eens meedoen met de "sneak preview". Ben benieuwd!
[ Voor 19% gewijzigd door Kluus op 03-05-2023 15:55 ]
Van het weekend nieuwe pc bouwen en dan zal ik als alles goed gaat/werkt volgende weekend ff inloggen, testen en paar levels halen en dan kijken of ik zin heb om door te levelen tot 20 zolang ik niet dood ga. Als ik doodga op lvl 15 of zo dan laat maar zitten.Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26: