Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQNE8Cfy5B-gr2wpxSUAfqSG8RU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N2SGJ5tjcXvlkUBEffjh0VHB.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P4kSfJaA07O7nm5kYHw06pCkiZo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gGhMq71UxR44D0mC0IZCuDlX.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuSWw5zDVm-x_aEyP7e8-D0ZUiQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UoZK0SznZuy5lWdFfhbOcDGp.png?f=fotoalbum_large
En nieuwe rewards!

Level cap is level 20

[ Voor 48% gewijzigd door Vagax op 20-04-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:32
En reduced DropRate. (gelijk aan live) Dus het gaat nog wel pittig worden om Ashava te killen als je dat nog niet had gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ashava worldboss gaat veel vaker spawnen. na 24 uur elke 3 uur.
Als je level 20 word in deze beta en ashava killed krijg je een trophy voor op je mount.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWc-EX3BLh1RM3CxOYJsju3tg7s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dEEiBwR1TrtTa9SQb5XfOGs4.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39
Kol Nedra schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:08:
wat helemaal geweldig zou zijn als ze bijv aankondigen dat ze nog een weekendje open bèta gaan doen, bijv. halverwege mei.....om zo een overbrugging aandragelijk te maken richting begin juni ;)

ik ben WoW nu echt beu, zelf inloggen vind ik al teveel werk :P
lool ik heb gelijk gekregen, 12 tot 14 mei extra speelmoment :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we toch nog even proeven. :)
Weet niet of ik weer een character tot hoogste level breng etc. om weer gewist te zien worden. Sowieso wel genieten en wat aan kloten uiteraard.
Release die game nu maar gewoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Vraag me af of ze de zoom gaan aanpassen of er vragen over gaan stellen, ik zie ze heel erg veel terug komen in Twitch chat maar ze praten tot zo ver alleen maar over battle passes en seasons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Nieuwe beta tegelijk met de release van Zelda Tears of the Kingdom?

No thanks, deze mogen ze houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Zijn je oude characters nu nog wel beschikbaar?

Lvl 20 worden, worldboss "underleveled" killen en op hardcore wordt erg lastig...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
The Chosen One schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:05:

Lvl 20 worden, worldboss "underleveled" killen en op hardcore wordt erg lastig...
ik verwacht dat je weer op lvl 1 moet beginnen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:04:
Vraag me af of ze de zoom gaan aanpassen of er vragen over gaan stellen, ik zie ze heel erg veel terug komen in Twitch chat maar ze praten tot zo ver alleen maar over battle passes en seasons :P
Ik betwijfel het en zou me niet verbazen dat spelers er steeds minder over gaan vallen. De game is verandert op het gebied van snelheid bijvoorbeeld en ik denk dat de huidige zoom daar beter bij past. Maar we gaan er achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:08:
[...]

Ik betwijfel het en zou me niet verbazen dat spelers er steeds minder over gaan vallen. De game is verandert op het gebied van snelheid bijvoorbeeld en ik denk dat de huidige zoom daar beter bij past. Maar we gaan er achter komen.
Zelf had ik er niet last van maar dan had ik op zijn minst verwacht dat ze zich sterker achter de beslissing zetten, ik begrijp best dat ze niet zo even verder kunnen uitzoomen want sommige levels of encounters zijn daar niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt dus niet ala D2 specifiek item hunten op bepaalde bosses die een hoge(re) droprate hebben? Maar je hunt monsters die een hogere droprate op itemclasses (bijv. swords) hebben?
Dat zou wel jammer zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:11:
[...]

Zelf had ik er niet last van maar dan had ik op zijn minst verwacht dat ze zich sterker achter de beslissing zetten, ik begrijp best dat ze niet zo even verder kunnen uitzoomen want sommige levels of encounters zijn daar niet voor gemaakt.
Ook dat ja.
Ik had er ook geen last van.
Ik vind dat ze best goede keuzes maken net zoals de overlay map waar ze het net over hadden. Ik heb het altijd al suf gevonden zo een lelijke map in beeld. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:05:

Denk dat dit het enige moment is dat ik niet hardcore ga doen vanwege die trophy die je alleen dit weekend kan halen :P weer een nutteloze reward maarja daar ben ik gevoelig voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:19:
[...]

Denk dat dit het enige moment is dat ik niet hardcore ga doen vanwege die trophy die je alleen dit weekend kan halen :P weer een nutteloze reward maarja daar ben ik gevoelig voor haha
O het is enkel een trophy dacht een mount. Zeer nutteloos ja. Waarschijnlijk moet ik ‘m ook gewoon halen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:21:
[...]

O het is enkel een trophy dacht een mount. Zeer nutteloos ja. Waarschijnlijk moet ik ‘m ook gewoon halen haha.
Ja het is alleen die "Ashava Horn" die dan aan je mount hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Oh ja voor de mensen die af vroegen of je character van de vorige beta mee gaat:
Any character progress made during the Early Access and Open Beta weekends will not carry over to Server Slam. Additionally, any character progress made during Server Slam will not carry over to launch.
Overigens blij dat ik hierdoor toch nog op de Xbox couch co-op kan uitproberen, blijft zeer teleurstellend dat dit waarschijnlijk nooit naar PC zal komen, toch een grote feature voor mij die niet beschikbaar zal zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Vagax op 20-04-2023 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Mjah nou viel ik me toch gedwongen die worldboss te gaan doen. Had hem de vorige beta weekends juist geskipped omdat het me niet echt boeide maar nu wil ik toch die cosmetic. Grrr :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:16
Tof dat we nog even kunnen zien wat de vorige beta's teweeg hebben gebracht in een laatste beta voor Juni.
Erg benieuwd hoe de Barb met de aanpassingen speelt :)
En natuurlijk aangepaste boss mechanics, iets vriendelijker voor melee classes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik moet zeggen dat voor de derde keer hetzelfde stukje spelen mij niet direct intereseert. Leuk idee wel verder, maar ik sla denk ik over.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Samenvatting over de Beta en de veranderingen:

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2023 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:28

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Kaasje123 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 23:35:
Mjah nou viel ik me toch gedwongen die worldboss te gaan doen. Had hem de vorige beta weekends juist geskipped omdat het me niet echt boeide maar nu wil ik toch die cosmetic. Grrr :p
Someone call the FOMO-police! ;)

// Ik ben heel benieuwd wat merkbaar veranderd is ten opzichte van bevindingen door de elite die zich bekommerd heeft dit uit te werken. Wel zin in: ik denk dat er een gigantische markt is voor een paar niveautjes boven Diablo III maar niet zo complex als Path of Exile. Als Blizzard dit weet neer te zetten, petje af.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24
zzzzz schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:15:
Ik moet zeggen dat voor de derde keer hetzelfde stukje spelen mij niet direct intereseert. Leuk idee wel verder, maar ik sla denk ik over.
Snap ik, maar voor mensen zoals ik, die een hoop dingen te doen hebben en dus de vorige beta niet eens lvl 25 gehaald hebben (met 1 class), is er nog een hoop leuks te bekijken.

Nog even los van het feit dat ik hem nu ook even op de PC kan bekijken, naast m'n eerdere sessies op de PS5. Moet toch nog even beslissen waarop ik hem op wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kak.
Alhoewel ik enthousiast ben voor meer D4 en ook zeker ga spelen, had ik meer het idee relaxed wat te gaan klooien met builds e.d. Maarja: mount trophy moet ik hebben :P
Maar gezien je dus max level en goed gegeared moet zijn wat nu lastiger is door lagere legendary droprate, lijkt het er op dat je er wel echt flink tegenaan moet.
Zeker met public parties tegen de world boss vond ik het de vorige keer al uitdagend omdat er echt prutsers tussen zaten, maar nu dus én lager level, én mindere gear.. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2023 11:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Mijn strategie: Fire mage maken en als een bezeten speedrunner level 20 aantikken om die mount trophy te krijgen, zodra dat gelukt is verwijder ik de playtest weer :P Ben benieuwd hoeveel tijd mij dat gaat kosten.

Voor de rest ben ik al overtuigd van de game dus het echt ontdekken van de omgeving doe ik lekker als die uitkomt, daarnaast ook even kijken naar de changes die gemaakt zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:13
Vagax schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:11:
Mijn strategie: Fire mage maken en als een bezeten speedrunner level 20 aantikken om die mount te krijgen, zodra dat gelukt is verwijder ik de playtest weer :P Ben benieuwd hoeveel tijd mij dat gaat kosten.

Voor de rest ben ik al overtuigd van de game dus het echt ontdekken van de omgeving doe ik lekker als die uitkomt, daarnaast ook even kijken naar de changes die gemaakt zijn
Mount Trophy, een Trophy voor op je mount.
Je krijgt geen mount ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Bossie schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:13:
[...]

Mount Trophy, een Trophy voor op je mount.
Je krijgt geen mount ;)
Ah dat wist ik maar fout verwoord, aangepast :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vagax schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:15:
[...]

Ah dat wist ik maar fout verwoord, aangepast :>
Als het een mount was, dan was ik ook zo enthousiast geweest :9

Speel de beta sowieso wel denk ik

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Is die throphy puur cosmetic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Yes, het is alleen voor het mooie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vagax schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:20:
[...]

Yes, het is alleen voor het mooie
en de kans dat je die veel gaat gebruiken zal weinig zijn, er zullen vast trophies in de game zijn die bijv. echt hardcore is om te halen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Ik ga dat weekend eens kijken wat ik leuker vind, fire of frost Sorceress. Dat ding voor aan het paard geloof ik wel, kan me niet voorstellen dat ik er veel van zie gezien de grootte van de charachters.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Kol Nedra schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:25:
[...]

en de kans dat je die veel gaat gebruiken zal weinig zijn, er zullen vast trophies in de game zijn die bijv. echt hardcore is om te halen
Vraag me dan ook af of dit nou echt een exclusieve once in a lifetime trophy is, eerlijk gezegd ziet die er niet zo bijzonder uit en weet ik met bijna 100% zekerheid te zeggen dat we in de game zelf boss trophies zullen krijgen waarbij je een heel hoofd aan je paard kan hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

Ik ga in dat weekend even kijken met welke class ik ga starten de 2de.

Necro, Barb of rogue.

Ga niet weer zoveel spelen. Dat doe ik de 2de wel :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Vagax schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 13:06:
[...]

Vraag me dan ook af of dit nou echt een exclusieve once in a lifetime trophy is, eerlijk gezegd ziet die er niet zo bijzonder uit en weet ik met bijna 100% zekerheid te zeggen dat we in de game zelf boss trophies zullen krijgen waarbij je een heel hoofd aan je paard kan hangen :P
Maar... FOMO!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
:X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:50
lol pijnlijk als iemand je zo slaughtered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ik heb de beta nog op mijn ssd staan omdat ik hoopte op zoiets als dit :)
Deze keer weer een Barb proberen aangezien ik lees dat ze aanpassingen hebben gedaan.
Ik heb het nieuws niet echt meer gevolgd na de beta's maar ik neem aan dat Barb niet de enige class is die ze aangepast hebben?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oke hier was ik dus ook al een hele tijd steeds naar opzoek :D thanks

Dat word fields of hatred skippen denk ik hahah

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vortigen schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 14:56:
Ik heb de beta nog op mijn ssd staan omdat ik hoopte op zoiets als dit :)
Deze keer weer een Barb proberen aangezien ik lees dat ze aanpassingen hebben gedaan.
Ik heb het nieuws niet echt meer gevolgd na de beta's maar ik neem aan dat Barb niet de enige class is die ze aangepast hebben?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ejbsEwBlbNnMQ36X3H9rbxpTkc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MBSZlATPX3bVpz7RrwdvK0Jt.png?f=fotoalbum_large

dit is in grote lijnen though. er zijn meer changes maar dit is belangrijkst voor de beta zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hardcore mode......te hardcore voor mij :z
tenzij je pvp 100% kan vermijden wellicht in season wel spelen.

ik ga waarschijnlijk Rogue spelen in mei, reden is dat ik die nog niet gespeeld heb en de rest wel.
tot nu toe twijfel ik tussen necro en sorcerer. ranged vind ik wel belangrijk dus Rogue kan hier wel in passen

[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 21-04-2023 15:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:20:
hardcore mode......te hardcore voor mij :z
tenzij je pvp 100% kan vermijden wellicht in season wel spelen.
Je kan het 100% vermijden.

Die Fields of Hatred zijn in principe optioneel

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 21-04-2023 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:16
Als ik het goed begrepen heb zou je de beta al moeten kunnen installeren?
Battle.net geeft bij mij aan dat hij deze niet kan installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jbk23 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:43:
Als ik het goed begrepen heb zou je de beta al moeten kunnen installeren?
Battle.net geeft bij mij aan dat hij deze niet kan installeren.
Nee vermoedens zijn 10 Mei. Dat is dezelfde hoeveelheid dagen er tussen als vorige beta's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT: oh video was al wel gedeelt ;p Druid class overview
Verwijderd in "[Multi] Diablo IV"

Deze nog niet voorbij zien komen van gisteren in dit topic. Ik ben er wel echt over uit dat ik Druid wil mainen op launch. de aestatics vind ik gewoon zo tof.

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 21-04-2023 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:16
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:47:
[...]

Nee vermoedens zijn 10 Mei. Dat is dezelfde hoeveelheid dagen er tussen als vorige beta's
https://news.blizzard.com...diablo-iv-server-slam#How
There’s no need to wait until May 12 to begin your download of Server Slam! Early Download for this experience starts on May 10 at 12 p.m. PDT
bevestiging gevonden!
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:15:
Oh shit. ... toch niet vermijdbaar blijkbaar :P

[Afbeelding]
Vertel mij aub dat daar geen achievement aan vast hangt ! :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heb er nu al zin in, gelijk even geblocked in de Agenda en ik ben blij dat ik toch nog een kans krijg om de "titels" te halen :D

[ Voor 21% gewijzigd door ShadowBumble op 21-04-2023 17:00 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

"Vervelend" :+ maar ik heb inderdaad niet gekeken gewoon het filmpje neer geplempt maar de kracht zit in Herhaling !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
|:(

[ Voor 100% gewijzigd door Bossie op 21-04-2023 20:17 . Reden: Verkeerd topic ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
Wie gaat er dan in hemelsnaam nog pvp spelen op hardcore? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Kaasje123 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 23:47:
[...]

De echte hardcore players ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esh2k
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10-04 11:30
Diablo IV 710 ml Stein @ Blizzard Store.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFp0CEMmhfPy8X_OvovBy3pcBLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYhjtzdzHpTtvTtfWQz6NdJA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:16
Leuk tot ik de prijs zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Niet bijzonder mooi, extreem duur en ook niet heel praktisch met drinken als dat je idee is.
Ziet er uit als plastic en blik op het oog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kripp die in de laatste info duikt:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
justifire schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:13:
[...]

De echte hardcore players ?
Mja en dan geganked worden door een groepje van 4? Mij niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Is al bekend wanneer raytracing wordt toegevoegd? Dat zou later gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

TweakerVincent schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 14:15:
Is al bekend wanneer raytracing wordt toegevoegd? Dat zou later gebeuren?
Gebeurt later, ze hebben hier geen datum voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 23:47:
[...]

Ik voor de achievements "Kill x amount of players in Hardcore" :P

In het begin waarschijnlijk niet want dan doe je er nog vrij lang over te levelen enzo. maar wanneer je dat al x keer gedaan hebt zal het stuk sneller gaan. Denk helemaal als je al die lilith statues op je account al eens gepakt hebt. En misschien kan je wel geboost worden net als in D3 enzo en is het veel makkelijker om snel een char hoog level te hebben in hardcore.

Sowieso wat je vaak doet is een extra setje gear verzamelen in je bank voor als je dood gaat dat je een backup hebt

[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 22-04-2023 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ricmaniac schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 18:42:
[...]

In het begin waarschijnlijk niet want dan doe je er nog vrij lang over te levelen enzo. maar wanneer je dat al x keer gedaan hebt zal het stuk sneller gaan. Denk helemaal als je al die lilith statues op je account al eens gepakt hebt. En misschien kan je wel geboost worden net als in D3 enzo en is het veel makkelijker om snel een char hoog level te hebben in hardcore.

Sowieso wat je vaak doet is een extra setje gear verzamelen in je bank voor als je dood gaat dat je een backup hebt
Er zijn toch ook scrolls te vinden die er voor zorgen dat je niet permadeath gaat in hardcore ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 18:42:
[...]

Lilith statues op non heroic zal vast niet geshared zijn met hardcore toch? evenals gold, items etc.....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:40:
[...]

Lilith statues op non heroic zal vast niet geshared zijn met hardcore toch? evenals gold, items etc.....
Klopt niks is shared met elkaar.
justifire schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:20:
[...]

Er zijn toch ook scrolls te vinden die er voor zorgen dat je niet permadeath gaat in hardcore ?
Geen idee, dat is een nieuwe voor mij als dat zo is.

EDIT: Pff je hebt gelijk zeg. @justifire even zitten opzoeken maar je hebt inderdaad Scroll of Escape. Die is alleen in HC te looten en kan je binden aan je emote/consumable wheel. Zodra je die popt word je instantly geteleport. En in de closed beta <februari was het zo dat die automatisch gebruikt werd als je een disconnect kreeg.

Maar dood is dood though. Als je hem niet gebruikte voordat je dood ging ben je gewoon dood.

Ik weet alleen niet of dat nog actueel is want in de beta ben ik een paar keer gedisconnect of een keer getest met ALT+F4 en toen was ik alsnog gelijk disconnected in game zonder dat me character achter bleef en dood geslagen werd zeg maar. Dus kan ook zijn dat ze dit hebben aangepast. Kan er verder geen actuele recentere informatie over vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door Ricmaniac op 22-04-2023 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb ook nog geen cheat death passives gezien zoals bij D3. Ene kant maakt dat het meer hardcore maar aan de andere kant zou een soort iets daarvan ook wel fijn zijn.
Al is het maar voor een lagspike tegen te gaan of zo. Of een disconnect (als je full health bent en er niet te veel mobs zijn) als de timer dat toe laat.

En vooral nu met level scaling kan het erg tricky/iffy worden. 1-4 level ups, maar geen sterke verbetering in power/weapons en een dungeon/boss die net nog makkelijk ging kan ineens te moeilijk zijn... en rip 5-50 uur in je character.
Doodgaan ben ik niet bang voor, mits het een dood is die gewoon door 'normaal' spelen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zondag 23 april 2023 @ 01:16:
Heb ook nog geen cheat death passives gezien zoals bij D3. Ene kant maakt dat het meer hardcore maar aan de andere kant zou een soort iets daarvan ook wel fijn zijn.
Al is het maar voor een lagspike tegen te gaan of zo. Of een disconnect (als je full health bent en er niet te veel mobs zijn) als de timer dat toe laat.

En vooral nu met level scaling kan het erg tricky/iffy worden. 1-4 level ups, maar geen sterke verbetering in power/weapons en een dungeon/boss die net nog makkelijk ging kan ineens te moeilijk zijn... en rip 5-50 uur in je character.
Doodgaan ben ik niet bang voor, mits het een dood is die gewoon door 'normaal' spelen komt.
Klopt D3 is niet te spelen zonder passive eigenlijk. Ben die in D4 inderdaad ook nog niet tegen gekomen.

Maar ga sowieso wel weer hardcore. In PoE zitten ook geen passives en doe ik het ook altijd :P
Heb er gewoon echt zin in om een nieuwe game te ontdekken in hardcore. Maar 1 kans om het voor de eerste keer mee te maken en dat wil ik dan wel op zijn "spannendst" doen voor mij persoonlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 18:47
Diep respect voor jullie moed om hardcore te spelen.

Maar ik ga lekker casual softcore, die stress kan ik niet aan (mijn hartslag gaat al flink omhoog bij een lastig level super Mario..) :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
The Chosen One schreef op zondag 23 april 2023 @ 01:16:

Ik vond die talents heel het HC gevoel wegnemen. Als die procte ging je vaak je CD afwachten, tenzij je echt HR's zat te pushen. Wat mij betreft laten ze die dingen er gewoon uit.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1Mark schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:20:
Diep respect voor jullie moed om hardcore te spelen.

Maar ik ga lekker casual softcore, die stress kan ik niet aan (mijn hartslag gaat al flink omhoog bij een lastig level super Mario..) :p
Mij ook niet gezien. Dat is een mode dat ik in iedere game ontwijk maar snap wel dat iemand het leuk kan vinden. Dat een game zoals Diablo online afspeelt en je dus je character kunt verliezen door lag maakt het helemaal een no-go voor mij.
Geef mij maar veilig softcore. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:59
Teveel karakters kwijt geraakt in D3 door lag of disconnects dus hier pas ik wel voor in D4.

[ Voor 41% gewijzigd door internaut op 24-04-2023 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op maandag 24 april 2023 @ 17:17:
Teveel karakters kwijt geraakt in D3 door lag of disconnects dus hier pas ik wel voor in D4.

[YouTube: Diablo IV | Inside the Game: Your Class Your Way]
Tot nu toe lijkt het erop dat je steeds insta uitgelogd werd bij een DC. In ieder geval was dit in de beta zo.

Lag blijft uiteraard wel een probleem dan ja als je daar last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het transmog systeem ziet er echt goed uit in het filmpje hierboven. Ik denk dat mensen nog niet beseffen wat dit voor een invloed gaat hebben op de game. Ook iemand die nu denkt: boeiend, gaat er op een gegeven moment in gezogen worden. ;)
Of je het leuk vind of niet transmog gaat de echte end-game worden. >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2023 23:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2023 @ 23:31:
Het transmog systeem ziet er echt goed uit in het filmpje hierboven. Ik denk dat mensen nog niet beseffen wat dit voor een invloed gaat hebben op de game. Ook iemand die nu denkt: boeiend, gaat er op een gegeven moment in gezogen worden. ;)
Of je het leuk vind of niet transmog gaat de echte end-game worden. >:)
Eens dat transmog en alles collecten een groot onderdeel voor mij is maar vermoed dat het bij een game als Diablo veeel minder uitmaakt omdat je toch voornamelijk in topdown view zit.

Wat ik wel erg overdreven vind in dit filmpje is hoe ze het vertellen als in "Endless possibilies for customizing your character" .. nou zo endless is het niet hoor. je hebt 15 hairstyles ofzo en 20 tattoo's, paar gezichten maar dan is het het wel :P

Zelfde als met Transmog dat je ontelbaar mogelijkheden hebt. Nou ik durf te wedden dat je ze allemaal prima kan tellen hoor :P En tegelijkertijd zullen vrij veel mensen denk ik hetzelfde er uit zien omdat ze een outfitje uit de store of battlepass aan doen :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:21:
[...]
Wat ik wel erg overdreven vind in dit filmpje is hoe ze het vertellen als in "Endless possibilies for customizing your character" .. nou zo endless is het niet hoor. je hebt 15 hairstyles ofzo en 20 tattoo's, paar gezichten maar dan is het het wel :P

Zelfde als met Transmog dat je ontelbaar mogelijkheden hebt. Nou ik durf te wedden dat je ze allemaal prima kan tellen hoor :P En tegelijkertijd zullen vrij veel mensen denk ik hetzelfde er uit zien omdat ze een outfitje uit de store of battlepass aan doen :*)
Nou, het gaat hard hoor. Als je 10 dingen kunt customizen/transmog'en en daarvoor gemiddeld 10 opties hebt, dan heb je al 10.000.000.000 verschillende combinaties. Dat lijkt 'telbaar', maar ga er maar eens aan zitten.

Zodra je eenmaal bij één-miljoen-vierhonderachtentwintigduizend-tweehonder-veertien bent, dan kost het je meer dan een seconde om het uit te spreken. Tot de 10.000.000.000 gaat je dus nooit lukken 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, de combinatie mogelijkheden van transmog gaat enorm worden. Character creation waren ze wel aan het overdrijven ja haha @Ricmaniac.
Transmog kan zo groot worden als in WoW aangezien je meerdere gear slots hebt. Tel daarbij de goed uitziende character modellen en gedetailleerde gear bij op en we hebben iets.
Het zou mij niet verbazen dat de camera die dichter op je character zit mede is gedaan voor transmog.

Nu maar hopen dat de Blizzard niet te tactisch gaat worden en dat die ene geweldig tmog set schreeuwt om die ene helm uit de shop. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2023 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbaman schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:42:
[...]

Nou, het gaat hard hoor. Als je 10 dingen kunt customizen/transmog'en en daarvoor gemiddeld 10 opties hebt, dan heb je al 10.000.000.000 verschillende combinaties. Dat lijkt 'telbaar', maar ga er maar eens aan zitten.

Zodra je eenmaal bij één-miljoen-vierhonderachtentwintigduizend-tweehonder-veertien bent, dan kost het je meer dan een seconde om het uit te spreken. Tot de 10.000.000.000 gaat je dus nooit lukken 😜
Oh in combinaties wel ja. maar ik bedoel de transmog per deel. Dus chestpiece apart. gloves apart etc. als je alles kan combineren ja dan ben je wel even aan het tellen ja :P

Maar het oog wil ook wat dus je combineert niet alles random toch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Ook toch maar gekocht op pc :)

Hoelang duurt het ongeveer voor lvl 20? Zou toch graag die hoorn hebben van in de beta :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bieren89 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:25:
Ook toch maar gekocht op pc :)

Hoelang duurt het ongeveer voor lvl 20? Zou toch graag die hoorn hebben van in de beta :p
Daar had je 'm niet voor hoeven pre-orderen om dat weekend te kunnen spelen mocht je dat denken. :)
Ik heb niet op de tijd gelet tot level 20 maar het ging vrij vlot, ik denk dat je richting een uur of 4/5 moet denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:31:
[...]

Daar had je 'm niet voor hoeven pre-orderen om dat weekend te kunnen spelen mocht je dat denken. :)
Ik heb niet op de tijd gelet tot level 20 maar het ging vrij vlot, ik denk dat je richting een uur of 4/5 moet denken.
Ja da wist ik hoor ;)

O dat valt nog mee, het verhaal zal ik op release wel doen dan, voor 1 of andere rede vindt ik die hoorn aan het paard wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bieren89 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:42:
[...]

Ja da wist ik hoor ;)

O dat valt nog mee, het verhaal zal ik op release wel doen dan, voor 1 of andere rede vindt ik die hoorn aan het paard wel :9~
Haha ja ik ken het, het stelt niet veel voor en toch wil je 'm vrij spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:49:
[...]

Haha ja ik ken het, het stelt niet veel voor en toch wil je 'm vrij spelen.
Vindt ook wel tof dat ze er mounts insteken.

Denk dak sorcerer ga spelen in de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:31:
[...]

Zat enige variatie in per class. Gezien er wat balance fixes doorgevoerd zijn, is dit hopelijk een beetje gelijkgetrokken. Maar tot 20 op necro was in ieder geval tijdens het eerdere beta weekend binnen 4 uur wel mogelijk. Met barb moest je eerder denken aan richting 6 uur speeltijd.

Dat gezegd hebbende, binnen de 2 dagen de reward verkrijgen moet in ieder geval met iedere class goed mogelijk zijn indien je niet al te krap in je tijd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53
Stomme vraag wellicht, maar ben helemaal niet meer mee met PC specs :)
Mijn laatste (lees ook huidige) laptop is een MSI gaming laptop van iets voor D3. Wat is de kans dat ik daar (redelijk vlot) D4 op ga kunnen spelen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:50
Wat meer info zou wel bruikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een MSI kun je 4K120 ultra settings. :+
Zoals aangegeven specs zijn handig. ;)

Hier vind je de systeemeisen van D4:
nieuws: Blizzard maakt systeemeisen Diablo IV bekend: minimaal RTX 3080 voor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Beavbusi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:43:
Wat meer info zou wel bruikbaar zijn
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:51:
Met een MSI kun je 4K120 ultra settings. :+
Zoals aangegeven specs zijn handig. ;)

Hier vind je de systeemeisen van D4:
nieuws: Blizzard maakt systeemeisen Diablo IV bekend: minimaal RTX 3080 voor ...
Ha, ja, snap ik - voor ik postte, nog geprobeerd in te loggen op de site van Alternate waar ik die laptop kocht. Maar blijkbaar zijn die ook van systeem gewijzigd, want ik geraakte er niet meer in :)

Zal thuis wel even kijken naar de specs, en posten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hype hype! :D

Toch trekt necro mij op 1 of andere manier niet. In beta vond ik hem super tof spelen maar de aestatics liggen mij niet ofzo.

[ Voor 83% gewijzigd door Ricmaniac op 25-04-2023 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook, trekt mij gewoon niet zo.
Mijn volgorde van wat me het meest aanspreekt momenteel:
  1. Rogue
  2. Sorcerer
  3. Barb
  4. Druid
  5. Necro
Ben benieuwd naar die van jullie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:19
Voor mij is het
1. Necro
2. Sorc
3. Rogue
4. Barb
5. Druid

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:16
1. Sorc
2. Barb
3. Necro
4. Druid
5. Rogue

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:00:
Dat heb ik ook, trekt mij gewoon niet zo.
Mijn volgorde van wat me het meest aanspreekt momenteel:
  1. Rogue
  2. Sorcerer
  3. Barb
  4. Druid
  5. Necro
Ben benieuwd naar die van jullie. :)
Mijn volgorde van aanspreken is

- Druid
- Rogue
- Barbarian
- Sorceress
- Necromancer

Ga ook gewoon met Druid beginnen ongeacht of die als slecht word beschauwd :P

Beta zometeen ga ik waarschijnlijk sorc of rogue though. Levelt het snelst en meeste kans van in leven blijven bij world boss :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Esthetica docent: :(

On topic: normaal gezien kies ik eerst Sorc. Maar aangezien ik pas op de 6e begin zie ik nog wel op youtube wat het hardst gaat tegen die tijd. Meestal is een eerste character toch vooral om de game een beetje te ontdekken, niet om meteen een serieuze build mee te klussen. Los daarvan hoop ik dat druid en rogue gaan meevallen. Beetje rondsjezen als obese beer op een ondood paard met vlammen lijkt me wel wat.

1. Sorc
2. Druid / Rogue
3. Barb / Necro

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Eerst Hogwarts Legacy nog 100% afronden, moet lukken met nog 40 dagen en 17 uur te gaan >:)

Verwacht dat ik alle classes wel naar 100 ga spelen en ook hardcore.Heb altijd een zwak voor achievements gehad. Het is dus meer een volgorde van wat me het meest aanspreekt voorlopig:

1. Druid (werewolf)
2. Sorc
3. Barb
4. Rogue
5. Necro

Op de een of andere manier heeft de necro de minste aantrekkingskracht, weet niet precies waarom. De witch doctor in D3 had ik hetzelfde mee. Misschien zijn minions niet zo mijn ding.
Verwacht wel dat ik ze allemaal in een season wel oppak, denk dat ze uiteindelijk allemaal wel fun zijn op een bepaalde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Kwakkel schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 18:05:
[...]

[...]

Ha, ja, snap ik - voor ik postte, nog geprobeerd in te loggen op de site van Alternate waar ik die laptop kocht. Maar blijkbaar zijn die ook van systeem gewijzigd, want ik geraakte er niet meer in :)

Zal thuis wel even kijken naar de specs, en posten :)
Het is een GT70 (G51-N1PR523-CB8)
Specs: Core i7-4800MQ, Nvidia GeForce GTX870M, 8GB DDR3(L).

Edit: zal deze zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Kwakkel op 26-04-2023 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:15

snmght

imho dan he

Ik ga toch gewoon weer voor de barb, al sinds D2 mijn go-to character. :7

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:38
Kwakkel schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:26:
[...]

Het is een GT70 (G51-N1PR523-CB8)
Specs: Core i7-4800MQ, Nvidia GeForce GTX870M, 8GB DDR3(L).

Edit: zal deze zijn
Op lage settings moet het wel lukken.
Maar gelukkig is er nog een open beta weekend in mei. Dan kun je het zelf testen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

1. Sorc
2. Druid
3. Necro
4. Barb
5. Rogue

Sorc als de game uitkomt, en Druid als season 1 begint.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Pagina: 1 ... 27 ... 213 Laatste