Heb geen tijd gehad voor de beta:
Speelt het lekker op de console of vinden jullie bv de UI te PC achtig ?
Speelde prima op de console, zou alleen graag ff wat verder kunnen uitzoomen.jori040 schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:29:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Persoonlijk denk ik overwegend het eerste. Seasons in ARPG's is eigenlijk al een ding van (ver) voor MTX, battle passes, etc.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:28:
[...]
Een vorm van seasons is ook prima. Wat ik minder vind is dat je iedere keer een nieuw character moet beginnen. Een keus daarin met beide een andere lijst met season taken om af te vinken lijkt mij leuker.
In een ‘echte’ mmorpg zou ik seasons logischer vinden omdat je andere mensen nodig hebt tijdens het levelen dmv dungeons etc. In een game zoals Diablo kan alles alleen of als je wilt met een ander dus is een gebrek aan mede levelaars geen probleem. Al helemaal niet omdat er geen trinity is.
Ik krijg steeds meer het idee dat de huidige season vorm in dit soort games vooral is voor een community gevoel inclusief het prikkelen van fomo(inclusief mtx en betaalde BP’s) maar ik kan het mis hebben.
Verwijderd
Als je het vanuit een competitief oogpunt bekijkt is het ideaal. Ik vraag mij af hoeveel mensen de game daadwerkelijk spelen met een competitieve mindset. Dat heb ik nooit zo begrepen in een RPG.psychodude schreef op maandag 10 april 2023 @ 15:21:
[...]
Persoonlijk denk ik overwegend het eerste. Seasons in ARPG's is eigenlijk al een ding van (ver) voor MTX, battle passes, etc.
Seasons hebben daarin eigenlijk altijd een soort clean slate gegeven. Een kans voor iedereen om op equal footing world first, etc. ergens in te zijn. Zonder deze clean slate, d.w.z. zonder de noodzaak om op level 1 te starten, verlies je dit gevoel toch aanzienlijk. Want iemand die reeds 3 jaar speelt, zal dan bij introductie van een nieuw season toch altijd een voordeel blijven behouden.
Sure, spelen uitgevers in op seasons met zaken als battle passes, MTX. Ja. Maar zelfs indien je dat buiten beschouwing laat, blijven seasons iets dat menig speler graag ziet in dit soort titels.
Seasons zijn wat dat betreft het best te vergelijken met een sport competitie. Je prestaties in een eerdere competitie zijn irrelevant. En je kunt altijd winnen binnen een competitie door de snelste tijd of hoogste score neer te zitten binnen de huidige competitie. Er is voor olympisch goud bijvoorbeeld geen noodzaak om een eerder gevestigd wereld record te verbreken. Binnen ARPG's leveren seasons een soortgelijk platform om jezelf competitief te onderscheiden en je naam te vestigen binnen de season rankings.
Het is (HELAAS) eerder andersomjori040 schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:29:
Verwijderd
Bij een expensive full price game hoort er geen eens MTX in te zitten imo. alleen een seasonpass kan ik accepteren omdat het als een soort van sub fee kan gezien worden. maar elk andere zooi waarvoor je kan betalen moet gewoon ingame te behalen zijn op wat voor manier dan ook.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:00:
Dit zou gebaseerd moeten zijn op alles wat bekend is tot nu toe. Als dit inderdaad zo gaat zijn is dat top. Zo hoort het natuurlijk ook bij een full priced game maar alsnog goed om te horen.![]()
[YouTube: The TRUTH About Pay 2 Win In Diablo 4!!]
Verwijderd
Ben ik helemaal met je eens.Ricmaniac schreef op maandag 10 april 2023 @ 22:44:
[...]
Bij een expensive full price game hoort er geen eens MTX in te zitten imo. alleen een seasonpass kan ik accepteren omdat het als een soort van sub fee kan gezien worden. maar elk andere zooi waarvoor je kan betalen moet gewoon ingame te behalen zijn op wat voor manier dan ook.
Maar dat is iets wat noooit meer zal gaan gebeuren vrees ik
Ja want MTX ontwerpen zoals cosmetics kost geen mankracht/tijd? Ik snap het punt niet zo. Het is artwork waar gewoon aan gewerkt is door meerdere mensen die ook graag beleg op hun brood hebben. Het is niet alsof de cosmetic die over 5 jaar ooit beschikbaar komt in de store nu al bestaat? Diablo 4 wordt nog jaren ondersteund. Dat kan gewoon niet met een eenmalige geldinjectie.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2023 @ 23:40:
[...]
Ben ik helemaal met je eens.
De game industrie heeft dit inmiddels zo lang consistent door zitten duwen dat men het normaal is gaan vinden. De jongere generatie weet al niet meer beter.
Daarom vind ik een battlepass met wat cosmetics prima. daar wil ik voor betalen maar het gaat er meer om dat je dan alleen maar 10/10 uitziende skins kan kopen in de store en als je het met ingame content moet doen je er als een 6/10 uit ziet bijv.Kaasje123 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:01:
[...]
Ja want MTX ontwerpen zoals cosmetics kost geen mankracht/tijd? Ik snap het punt niet zo. Het is artwork waar gewoon aan gewerkt is door meerdere mensen die ook graag beleg op hun brood hebben. Het is niet alsof de cosmetic die over 5 jaar ooit beschikbaar komt in de store nu al bestaat? Diablo 4 wordt nog jaren ondersteund. Dat kan gewoon niet met een eenmalige geldinjectie.
Ik denk dat ik het vooral gewoon jammer vind dat (mede hierdoor) er überhaupt gewoon heel erg veel 'super coole' skins zijn.Vagax schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:43:
Het enige wat je hebt op dit moment is dat Blizzard zelf wel had aangegeven dat de vetste en uniekste skins te halen zijn door gewoon ver in de game te komen ipv dat je het zo maar kan kopen maar wie weet hoe lang die statement het volhoud
[ Voor 4% gewijzigd door Vagax op 11-04-2023 14:28 ]
Maar omdat er genoeg aan verdiend is hebben we nu nog steeds microtransacties. De gamers hebben het over zichzelf afgeroepen.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2023 @ 23:40:
[...]
De game industrie heeft dit inmiddels zo lang consistent door zitten duwen dat men het normaal is gaan vinden. De jongere generatie weet al niet meer beter.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk persoonlijk dat het iets genuanceerder is. Box prices zijn redelijk conform inflatie gestegen. Maar development costs niet. Deze zijn afgelopen 30 jaar voor AAA titels met gigantische hoeveelheden toegenomen. Ja, het bereik is gegroeid. Maar buiten populaire IP's om, is winst op basis van box sales alleen verre van een gegeven.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2023 @ 23:40:
[...]
Dat is natuurlijk nog steeds zo, je kan in de WoW shop welgeteld 4 tranfsmog outfits kopen (WoW uiting voor een 'skin' want een 'skin' in WoW bestaat uiteraard uit meerdere elementen).Robbaman schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:01:
[...]
Ik weet nog dat je in de begindagen van WoW een aantal sets had die met raids te behalen waren die qua coolheid met kop en schouders boven de rest uitstaken. Hoewel dit er toen toe leidde dat iedereen die raids deed er hetzelfde uit zag, had je in ieder geval wel dat je meteen kon zien wie ver gekomen was.
Op een zeker moment kon je op zo veel manieren coole skins halen (o.a. gewoon de shop), dat iedereen rond liep met vlammende zwaarden en lichtgevende armor waardoor het weinig meer zei over je prestaties in game.
Zijn box prices überhaupt over de balk genomen wel gestegen? Ik heb altijd het gevoel dat ik voor AAA games nu bijvoorbeeld minder of hetzelfde betaal als voor games in het verleden. Ik heb in de opslag bijvoorbeeld nog ergens mijn oude Baldursgate dozen liggen, volgens mij zitten daar prijskaartjes op, die wanneer ik deze om zou rekenen met de introductie koers van de euro hoger zijn dan dat ik de laatste jaren gemiddeld voor nieuwe (AAA) games betaal. Maar ook bijv. NES games waren aardig aan de prijs, volgens mij betaalde ik 129 gulden voor Mario 3 ooit in 'ver' verleden.psychodude schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:50:
[...]
Ik denk persoonlijk dat het iets genuanceerder is. Box prices zijn redelijk conform inflatie gestegen. Maar development costs niet. Deze zijn afgelopen 30 jaar voor AAA titels met gigantische hoeveelheden toegenomen. Ja, het bereik is gegroeid. Maar buiten populaire IP's om, is winst op basis van box sales alleen verre van een gegeven.
Verwijderd
Hier komt het eigenlijk wel op neer ja.psychodude schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:50:
[...]
Uiteindelijk is het allemaal natuurlijk een beetje een kwestie van smaak wat men hierin accepteert. Sommige mensen verkiezen games met microtransactions voor cosmetics, want zij kunnen dan eigenlijk meeliften op de uitgaven van anderen. Anderen verkiezen games met expansion packs, vaak vanuit een soort gevoel van meer waarde voor geld. Maar je ziet qua acceptatie daarin tegelijkertijd snel een daling in acceptatie na expansion pack nummer 2 of 3.
Playstation dacht ik rond de 130 gulden en cartridges duurder toch? Dat zou nu veel meer zijn dan de huidige prijzen.Dennism schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 17:28:
[...]
Zijn box prices überhaupt over de balk genomen wel gestegen? Ik heb altijd het gevoel dat ik voor AAA games nu bijvoorbeeld minder of hetzelfde betaal als voor games in het verleden. Ik heb in de opslag bijvoorbeeld nog ergens mijn oude Baldursgate dozen liggen, volgens mij zitten daar prijskaartjes op, die wanneer ik deze om zou rekenen met de introductie koers van de euro hoger zijn dan dat ik de laatste jaren gemiddeld voor nieuwe (AAA) games betaal. Maar ook bijv. NES games waren aardig aan de prijs, volgens mij betaalde ik 129 gulden voor Mario 3 ooit in 'ver' verleden.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2023 18:13 ]
Met inflatie en omrekenen naar de euro was 130 gulden bij de release van de playstation in 1995, gelijk aan €130 vandaag.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:08:
[...]
Playstation dacht ik rond de 130 gulden en cartridges duurder toch? Dat zou nu veel meer zijn dan de huidige prijzen.
Oké we worden oud.
Wisselt een beetje of je appels met appels vergelijkt, of appels met peren.Dennism schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 17:28:
[...]
Zijn box prices überhaupt over de balk genomen wel gestegen? Ik heb altijd het gevoel dat ik voor AAA games nu bijvoorbeeld minder of hetzelfde betaal als voor games in het verleden. Ik heb in de opslag bijvoorbeeld nog ergens mijn oude Baldursgate dozen liggen, volgens mij zitten daar prijskaartjes op, die wanneer ik deze om zou rekenen met de introductie koers van de euro hoger zijn dan dat ik de laatste jaren gemiddeld voor nieuwe (AAA) games betaal. Maar ook bijv. NES games waren aardig aan de prijs, volgens mij betaalde ik 129 gulden voor Mario 3 ooit in 'ver' verleden.
Toch begin ik hoe meer ik er over nadenk te twijfelen welke class ik wil. zo'n filmpje helpt dan niet
Rogue spelen tot het eerste seizoen en dan druid je main maken bij start van het seizoen?Ricmaniac schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:25:
[...]
Toch begin ik hoe meer ik er over nadenk te twijfelen welke class ik wil. zo'n filmpje helpt dan niet
Ook omdat k rogue sowieso wel leuk vond in de beta. Maar was vrij zeker van druid maar telkens als ik weer meer er over na denk kan ik niet per se kiezen haha.
Rogue heeft gewoon een hele coole playstyle
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2023 09:42 ]
Geen slecht ideePepieNL schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:36:
[...]
Rogue spelen tot het eerste seizoen en dan druid je main maken bij start van het seizoen?
[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 12-04-2023 13:06 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Niks dus wat niet al sinds vorig jaar bekend was via de quarterly dev updatesVagax schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:01:
[Afbeelding]
Voornamelijk wat interessant is, is dat de game elke 3 maanden nieuwe story-content zal krijgen via de seasons, de nieuwe content zal ook een weg zijn om nieuwe mechanics en wereld elementen toe te voegen en kijken hoe de spelers daar op reageren. Dit gebeurt in zo een beetje elke live-service game dus heel nieuw is dit ook weer niet.
Daarnaast heb je de Helltide was een tijdelijke event zal zijn die je doorgaans in de wereld kan vinden, als een bepaalde zone zich in Helltide bevind spawnen er moeilijkere vijanden en worden bosses gespawned die je normaal in andere zones kan vinden.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Zo ver ik weet op PC kan je hem echt alleen via Battle.net kopen en op consoles alleen bij officiele partners, ik zie dat bijvoorbeeld Bol.com D4 wel verkoop voor de Xbox en PlaystationAlekz87 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:36:
Ligt het aan mij of is de game niet te koop via Amazon? Heb daar nog een €85 kadobon
Managing expectations - going to talk about Seasons and Expansions a lot more later but I am seeing some people misinterpreting GI article. The story that Joe P refers to in Seasons are new quest lines that help to provide context to new seasonal mechanics - not a new campaign.
https://twitter.com/RodFergusson/status/1646191800644947968
Het is ook wel buiten officiële kanelen te vinden. Zie er eentje voor 60 euro bij Gamivo, maar het is wel een beperkt aanbod. Bovendien, voor dergelijke kleine kortingen koop ik het liever bij Blizzard zelf, voor een paar euro korting ga ik niet moeilijk doen met daarbij de (hele kleine) kans dat je gedoe met je key hebt.Vagax schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:08:
[...]
Zo ver ik weet op PC kan je hem echt alleen via Battle.net kopen en op consoles alleen bij officiele partners, ik zie dat bijvoorbeeld Bol.com D4 wel verkoop voor de Xbox en Playstation
Hier juist reden om het andersom te doen. Ga zeker de eerste playthrough ongetwijfeld ergens wel weer doodRicmaniac schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:52:
Had eerst wel het idee om als SC te beginnen en dan met Season pas hardcore te gaan maar ga sowieso in het begin hardcore. Maakt het de eerste keer door heen spelen zooo veel interessanter. en je kan het maar 1x voor de eerste keer doorspelen
Ja dat was mijn beredenering eerst dus ook maarja toen had ik het erover met een maatje en juist die frisheid van nieuwe content ontdekken lijkt mij vele malen spannender en gaver als je er zo'n groot risico aan heb hangen.psychodude schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 21:11:
[...]
Hier juist reden om het andersom te doen. Ga zeker de eerste playthrough ongetwijfeld ergens wel weer dood. De eerste keer zeker wil ik gewoon even van de campaign kunnen genieten zonder de eerste helft meermaals te doorlopen omdat er ergens weer eens iets onverwachts opdook zoals the butcher
.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
En hier zijn al een hoop updates:Tektoon schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 23:28:
Naais, Blizz gaat toch dingen aanpassen. Dungeons, nerfs, buffs en zelfs wat UI dingen. Zelfs een nieuw font!Check dit interview. De 'updates' zullen ook voorbij komen in de dev update later deze maand.
Verwijderd
Misschien is het beste gewoon tot launch ieder weekend een beta weekendVerwijderd schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:54:
Ze kunnen beter nog een beta weekend doen zodat wij deze aanpassingen kunnen testen voor ze.
Verwijderd
[ Voor 235% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2023 14:28 ]
De feedback die ze hebben verzameld over bijvoorbeeld de dungeons kunnen prima toepassen op de latere acts dungeons en voor diverse andere gameplay elementen die universeel toegepast kunnen worden op de gehele game. Naar mijn idee hebben we in beta meer getest dan je wellicht zou denken. Daarnaast was de open beta naar mijn idee ook om de infrastructuur een stevige loadtest te geven en te kijken of alles naar behoren blijft functioneren.Ricmaniac schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:58:
Ik ben vooral benieuwd naar de Act1> gameplay. We hebben allemaal de beta gedaan voor puur act 1. Vraag me af of dat voldoende testing is voor de rest van de game. Er zijn dan wel closed beta's onder NDA voor de rest van de game maar ben wel benieuwd in hoe verre dat polished genoeg gaat zijn
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Dat zullen we 2-5 juni wel ziensquaddie schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 13:28:
[...]
Ik zou de pre-order sales wel willen zien na de open beta.
#DiabloIV has Gone Gold. Can you feel her presence now?
— Diablo (@Diablo) 17 april 2023
See you in Sanctuary. 6.6.23 🔥 pic.twitter.com/OGX8oACUCr
Een live service Game die gold gaat? Mja niets speciaals gezien de game zoals hij nu is over een jaar waarschijnlijk al anders zal zijn.
je mag daar nog 10 euro bij optellen volgens mij. De goedkoopste editie gaat voor €69,99 voor zover ik kan zien. en ik verwacht niet dat het eerste jaar die game ook maar 1x onder de 50euro gaat komen.Jackson6 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:25:
Al mensen ge-pre ordered? Ik wacht meestal tot de prijzen iets van 40 euro zijn maar aangezien het alleen op Battle.net gekocht kan worden blijft het 59,99 lijkt me?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Hij is 70 euro via Battle.net, en buiten Battle.net bijna niet te vinden (misschien via resellers?) en daarbuiten zal die niet snel via hun eigen sales onder de 40 komen voor de komende tijd.Jackson6 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:25:
Al mensen ge-pre ordered? Ik wacht meestal tot de prijzen iets van 40 euro zijn maar aangezien het alleen op Battle.net gekocht kan worden blijft het 59,99 lijkt me?
[ Voor 24% gewijzigd door Jackson6 op 18-04-2023 11:53 ]
Ja daar zijn we het over het algemeen wel allemaal mee eens dat de prijzen absurd zijn als je ook nog mee telt dat het een game wordt met seasons, battle passes en microtransactions.Jackson6 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:51:
Dan kan ik beter gewoon pre-orderen, dan kan je nog eerder spelen ook. Ik heb niet het idee dat deze launch een shitshow gaat worden.
Edit: Onee, eerder spelen is alleen bij 89,99 en 99,99.. damnit wat een prijzen.
[ Voor 6% gewijzigd door Vagax op 18-04-2023 12:12 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zin in! Flink in duiken tot het eind augustus is, dan moet ik mijn toch al gelimiteerde tijd gaan verdelen tussen Baldur's Gate 3 en Diablo haha
Ben benieuwd.. zal wel Queue Simulator 2023 worden ben ik bangJackson6 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:51:
Ik heb niet het idee dat deze launch een shitshow gaat worden.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 18-04-2023 14:39 ]
Met vervolgens alsnog een 0-day patch?
De queues op dag 1 van de beta en open beta waren opzettelijk.Vagax schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:38:
De queue in de beta was in het begin best erg maar na een tijdje was die ook bijna compleet weg, in de open beta hebben naar mijn idee meer mensen gespeeld dan wat er straks bij de early access launch zal gaan komen.
Ik heb in ieder geval in mijn 30 uur speel tijd van de beta maximaal 5 minuten in een wachtrij gestaan. Maar goed misschien ben ik was optimistischer
Zuur dat ze niet voor een ouderwetse roodharige fembarb zijn gegaan voor de trailer...
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Verwijderd
Haha ik zat ook even raar te kijken.zzzzz schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:15:
[...]
Zuur dat ze niet voor een ouderwetse roodharige fembarb zijn gegaan voor de trailer...![]()
Oh well; dan moeten we die zelf maar maken t.z.t.
En dan alsnog een helm opVerwijderd schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:03:
[...]
Haha ik zat ook even raar te kijken.
Komt inderdaad helemaal goed tijdens character creation.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maw er is genoeg capaciteit voor launch beschikbaar.RocketKoen schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:11:
[...]
De queues op dag 1 van de beta en open beta waren opzettelijk.
Blizzard heeft gezegd dat ze de server capaciteit laag hadden gehouden zodat ze die scenario's ook goed konden testen.
Plus dat niet iedereen tegelijk begint. Eerst de mensen met geld teveel. Dan de mensen die nog steeds niet hebben geleerd dat je niet moet pre-orderen. En dan pas het gepeupel.Kaasje123 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 18:00:
[...]
Maw er is genoeg capaciteit voor launch beschikbaar.
Of ik die tijdens de release op vakantie isRocketKoen schreef op woensdag 19 april 2023 @ 18:06:
[...]
Plus dat niet iedereen tegelijk begint. Eerst de mensen met geld teveel. Dan de mensen die nog steeds niet hebben geleerd dat je niet moet pre-orderen. En dan pas het gepeupel.
[ Voor 24% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-04-2023 09:19 ]
Aangezien de game goud is gegaan kunnen ze ook gewoon eerder de game releasen. Lekker vanavond direct live zetten, kijken hoe het internet ontploft.Lekker Ventje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:16:
Er zou vandaag nog een verrassing komen en er wordt gedacht en gehoopt op een extra beta weekend gezien de reactie van Blizzard op een tweet. Daarin zegt iemand meer speeltijd te willen en Blizzard reageert met that can be arranged.
Extra beta'tje?
https://twitter.com/Diablo/status/1648857062536015874
eerst zien dan geloven..Kaasje123 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 18:00:
[...]
Maw er is genoeg capaciteit voor launch beschikbaar.
Verwijderd
Ik droom met je mee haha.Poulske schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:29:
[...]
Aangezien de game goud is gegaan kunnen ze ook gewoon eerder de game releasen. Lekker vanavond direct live zetten, kijken hoe het internet ontploft.
Een mens mag dromen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2023 11:11 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Vagax op 20-04-2023 12:01 ]
nothing stops this train
Ben er inderdaad zelf ook wel blij mij, ze lijken duidelijk hun best te doen met communicatie in ieder geval met Diablo IV en ik ben prima te spreken over hoe vaak ze communiceren en met de community aan het interacten zijn.Lekker Ventje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:32:
Anderhalf uur is wel prettig, dan kunnen ze veel vertellen en laten zien.
Naar gelang ze een aantal jaren terug zoveel sjit over zich heen kregen vanwege enkel de aankondiging van Immortal doen ze de communicatie voor IV prima met de regelmatige updates.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2023 13:57 ]
Zou ik perfect vinden haha maar gaat toch niet gebeurenMeanGreen schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:53:
Ze hypen het nu wel zo dat ze waarschijnlijk wel iets serieus te melden hebben vanavond.
De speculatie over een nieuwe class lijkt me erg onwaarschijnlijk, ze winnen er niets mee om dat heel de tijd zorgvuldig geheim te hebben gehouden. Ik denk dat het veel te veel moeite kost om dat in alle content verborgen te houden. Zelfs uit de datamining is niets naar voren gekomen dat op skills of gear voor een verborgen class wijst.
Een extra beta lijkt me eerder een mogelijkheid, aangezien de software, infrastructuur en processen allemaal al up en running waren tijdens de eerdere betas. Kleine moeite om dat nog een keer te herhalen en zo nog meer feedback te krijgen voor een day one patch. Dan denk ik wel precies dezelfde content tot level 25, maar met de recente feedback erin verwerkt. Misschien durven ze het aan om de progress niet te wissen deze keer.
De hele livegang eerder dan 2 of 6 juni zou misschien kunnen, aangezien dat dezelfde software en infra betreft, al is de vraag op welke termijn winkels met fysieke exemplaren de leveringen kunnen krijgen. Een aparte eerdere digitale release benadeelt de fysieke winkels waarschijnlijk te veel.
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 20-04-2023 19:09 ]
nothing stops this train
[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 20-04-2023 19:16 ]
Playstation 5
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2023 19:33 ]
Playstation 5
Eens, zit sowieso niet op nog een beta te wachten, geen zin in progressie dat niet blijft.Stylze schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:45:
In de streams op twitch denken veel mensen toch een beta maar dan van de endgame met een high lvl char, zit daar zelf niet echt op te wachten, bewaar dat liever voor echte release.
Maar wel leuk voor de mensen die dat willen uittesten natuurlijk
Direct de stream daarna uitgezet.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2023 @ 20:02:
Jammer ze beginnen meteen al met benadrukken van Juni launch.
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2023 20:55 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq