Fijn idd die whisper tree fix.
Iemand trouwens ook het probleem dat de warlock opeens (?) hitpoints verliest bij elke skill die ik gebruik om damage te doen? Ik heb geen splinter in gebruik en ik probeer deze build te bouwen: https://maxroll.gg/d4/build-guides/apocalypse-warlock-guide
Is dit een bug? Ik zit al mijn gear en skills te bekijken, maar ik zie nergens dat ik ergens hitpoints mee moet verliezen. Of het nou Doom is of Umbral Chains, alles kost me hitpoints. Ik kan iets van 10x meppen en dan ben ik dood. Op elk level. Ook zonder mobs. :-)
Nevermind: het is de scorched fragment. Ik heb geen clue wat ik aan het doen ben.
Iemand trouwens ook het probleem dat de warlock opeens (?) hitpoints verliest bij elke skill die ik gebruik om damage te doen? Ik heb geen splinter in gebruik en ik probeer deze build te bouwen: https://maxroll.gg/d4/build-guides/apocalypse-warlock-guide
Is dit een bug? Ik zit al mijn gear en skills te bekijken, maar ik zie nergens dat ik ergens hitpoints mee moet verliezen. Of het nou Doom is of Umbral Chains, alles kost me hitpoints. Ik kan iets van 10x meppen en dan ben ik dood. Op elk level. Ook zonder mobs. :-)
Nevermind: het is de scorched fragment. Ik heb geen clue wat ik aan het doen ben.
[ Voor 7% gewijzigd door spaceboy op 18-09-2026 20:23 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja da's ook mijn enige nadeel van een nieuw seizoen dat alles weer traaaaaagggg is.Shao Kahn schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 17:28:
Als je ultrasnelle WW barb gewend bent en dan nu weer op lvl 34 rondschuifelt met 8% movementspeed, sheesz wat een trage boel :)
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Wat is dit een gaaf seizoen qua thema. Zo goed aangepakt. All the memories.. en Tristram full sized in D4 engine.. WOW!
/f/image/jARDGK3tseTuzzBUzU4CZPvp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PflAVt92ZqkKCL2hoaN79GCl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jARDGK3tseTuzzBUzU4CZPvp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PflAVt92ZqkKCL2hoaN79GCl.png?f=fotoalbum_large)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie