• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:49
Oxigeon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 00:41:
Ik zat trouwens bij een tweakers clan... wat is tegenwoordig nog het nut van die clans?
Chatten met gelijkgezinden en makkelijker groepjes starten of ruilen, verder geen game nut.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

CJ_87 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:59:
[...]

Meeste mythic krijg je in undercity. Via war plans het linkse pad; eerste 3 nodes aanklikken.
Daarna met mythic seal in de undercity krijg je zo'n 2 tot 4 mythics per run (zelf op T10 gedaan).
Ik heb zojuist 1 hele mythic mogen krijgen... :(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
RustStorm schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:09:
[...]

Ik heb zojuist 1 hele mythic mogen krijgen... :(
Had je de Undercity skilltree linkerkant helemaal? En welke torment? Solo/groep?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:04

Oxigeon

En zo is dat!

Zethiel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:50:
[...]

Chatten met gelijkgezinden en makkelijker groepjes starten of ruilen, verder geen game nut.
Weten we dat ook weer. Ik zit nu in de Tweakers 3 clan. Is er in de Tweakers 1 clan meer te doen? Volgens de message moet ik iemand contacten maar geen idee of die in clan 1 of in clan 3 zit.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Angeloonie schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:35:
[...]

Had je de Undercity skilltree linkerkant helemaal? En welke torment? Solo/groep?
Yes, Torment X, solo. (Ik weet dat in een groep het lucratiever is, maar vind het onhandig op een PS5. Communicatie is dan ruk doorngebrek aan snel kunnen typen)

Echt jammer... want enige dat ik nodig heb is die fking helm... lol... gewoon omdat ik wil ervarem welke impact het op de speelervaring gaat hebben...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
wel een beetje jammer dat die charms zo echt zeldzaam zijn dat er maar een paar bekend zijn

ik hoop dat ze na morgen wel wat meer gaan droppen
Pagina: 1 ... 225 226 Laatste