• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 16:05:
[...]

Welke barb build gebruik je dan?
https://mobalytics.gg/diablo-4/builds/barbarian-whirl-wind-barb deze build kan je sowieso alle T12 content mee facerollen. Dus inderdaad ook Mephisto in een paar seconden per phase _/-\o_

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

Voor het eerst in al die uren Diablo 4 een Mutterlock Chest mogen vinden en openen...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:46
London schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 16:07:
[...]

https://mobalytics.gg/diablo-4/builds/barbarian-whirl-wind-barb deze build kan je sowieso alle T12 content mee facerollen. Dus inderdaad ook Mephisto in een paar seconden per phase _/-\o_
Heb je dan mythic of mythic segil overpower?

[ Voor 48% gewijzigd door Aggressor op 14-05-2026 17:01 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 16:35:
[...]

Heb je dan mythic of mythic segil overpower?
Selig Overpower.

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

Nou, mijn eerste 10 wave hordes key gebruikt (die ik zelf moest craften want ik krijg er nooit een) zodat ik misschien eindelijk eens genoeg van die dingen kan vinden, zit steeds rond de 400 bij de standaard 6 wave... Is wave 2 een chaos round met goblins :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlbfZgw53eU970BRH0QDJTcOjiE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WRaajAVD5EzlEBELcfDot6dq.jpg?f=fotoalbum_large

Gamertag: FinrazielNL

Iemand enig idee of de Nagu rune bugged is? Hij werkt alleen maar buiten combat voor mij op mijn ww barb... Ik had eerst NeoCeh om wolven te krijgen als ik geen damage krijg in combat, en dat werkt, en NaguQue om daarvan dan als het goed is perma-bulwark te hebben. Maar de Nagu bucket vult totaal niet tijdens combat. Zodra ik dan ergens stilsta werkt hij wel, maar dan verdwijnen de wolven en dan krijg ik elke 15 seconden nog maar een bulwark van mijn ene perma-ancient (en buiten combat heb je daar niet zoveel aan).

Omgewisseld en nu de bekende NaguCeh om wolven zichzelf in stand te laten houden... Dacht eerst dat dat niet zou kunnen maar was dus mijn perma-ancient vergeten. Buiten combat heb ik in no time een heel leger wolven om me heen staan, maar in combat verdwijnen ze omdat de Nagu bucket dus weer stilstaat zolang er een vijand in de buurt is.

Dit was volgens mij toch niet hoe hij voorheen werkte? En kan me ook niet goed voorstellen dat dit is hoe het moet werken want dan is het dus compleet nutteloos als je een beetje efficiënt door de vijanden heen ramt en niet steeds ergens staat te lanterfanten.

Gamertag: FinrazielNL

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:46
nvm heb het al

[ Voor 29% gewijzigd door Aggressor op 14-05-2026 19:46 ]

Msn moet ik maar eens gaan ervaren hoe het is om de uniques te gbruiken ondanks de slechte affixes...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Pagina: 1 ... 224 225 Laatste