• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 16:05:
[...]

Welke barb build gebruik je dan?
https://mobalytics.gg/diablo-4/builds/barbarian-whirl-wind-barb deze build kan je sowieso alle T12 content mee facerollen. Dus inderdaad ook Mephisto in een paar seconden per phase _/-\o_

Import the third world, become the third world

Voor het eerst in al die uren Diablo 4 een Mutterlock Chest mogen vinden en openen...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:17
London schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 16:07:
[...]

https://mobalytics.gg/diablo-4/builds/barbarian-whirl-wind-barb deze build kan je sowieso alle T12 content mee facerollen. Dus inderdaad ook Mephisto in een paar seconden per phase _/-\o_
Heb je dan mythic of mythic segil overpower?

[ Voor 48% gewijzigd door Aggressor op 14-05-2026 17:01 ]


  • London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 16:35:
[...]

Heb je dan mythic of mythic segil overpower?
Selig Overpower.

Import the third world, become the third world

Nou, mijn eerste 10 wave hordes key gebruikt (die ik zelf moest craften want ik krijg er nooit een) zodat ik misschien eindelijk eens genoeg van die dingen kan vinden, zit steeds rond de 400 bij de standaard 6 wave... Is wave 2 een chaos round met goblins :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlbfZgw53eU970BRH0QDJTcOjiE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WRaajAVD5EzlEBELcfDot6dq.jpg?f=fotoalbum_large

Gamertag: FinrazielNL

Iemand enig idee of de Nagu rune bugged is? Hij werkt alleen maar buiten combat voor mij op mijn ww barb... Ik had eerst NeoCeh om wolven te krijgen als ik geen damage krijg in combat, en dat werkt, en NaguQue om daarvan dan als het goed is perma-bulwark te hebben. Maar de Nagu bucket vult totaal niet tijdens combat. Zodra ik dan ergens stilsta werkt hij wel, maar dan verdwijnen de wolven en dan krijg ik elke 15 seconden nog maar een bulwark van mijn ene perma-ancient (en buiten combat heb je daar niet zoveel aan).

Omgewisseld en nu de bekende NaguCeh om wolven zichzelf in stand te laten houden... Dacht eerst dat dat niet zou kunnen maar was dus mijn perma-ancient vergeten. Buiten combat heb ik in no time een heel leger wolven om me heen staan, maar in combat verdwijnen ze omdat de Nagu bucket dus weer stilstaat zolang er een vijand in de buurt is.

Dit was volgens mij toch niet hoe hij voorheen werkte? En kan me ook niet goed voorstellen dat dit is hoe het moet werken want dan is het dus compleet nutteloos als je een beetje efficiënt door de vijanden heen ramt en niet steeds ergens staat te lanterfanten.

Gamertag: FinrazielNL


  • Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:17
nvm heb het al

[ Voor 29% gewijzigd door Aggressor op 14-05-2026 19:46 ]

Msn moet ik maar eens gaan ervaren hoe het is om de uniques te gbruiken ondanks de slechte affixes...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22
RustStorm schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:50:
[...]

Hij heeft alleen maar set charms er in zitten ;)


@Theboogieman heb je de unique amulet toevallig nog equiped? :)
jaaa :) en zonder de amulet kan ik het wel toevoegen..

thx

[ Voor 9% gewijzigd door Theboogieman op 14-05-2026 21:40 ]

Live young, die hard


  • chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Nou gaat weer lekker.

Ik kan Diablo 4 niet meer opstarten sinds de update vandaag.

Ik start hem op via de battle.net launcher hij zegt dat ie hem gestart heeft, klopt ook want hoor hem op de achtergrond geluid maken.

Maar geen beeld en kan verder niets meer doen dan de laptop met de powerknop uitzetten.

Meestal veranderde ik een naam in de nvidea map naar _bak en dan deed die het weer maar nu werkt dat ook niet meer.

Heb de launcher en Diablo 4 ook opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet.

Morgen maar weer verder proberen dan maar.

Of heeft het via steam minder problemen ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Nieuwe character erbij begonnen omdat ik me paladin nu op de hoogste torment toch sneller tegen die gap aan zit en moeilijk te gearen is eigenlijk. Zie ook op de leaderboards (in hardcore in elk geval) dat ze even wat lagere tiers in de pit hebben dan andere classes.

Ga denk ik vollop focussen op die barbarian :P veels te OP om nu eigenlijk niet te doen haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verdorie wat wil ik graag op T12 mn ding kunnen doen zeg. Jeetje... maar T8 is nog een uitdaging... lol... mijn god.


Is op zich leuk hoor, de paladin. Uitdaging is prima. Maar ik wil wel gevoel hebben van enige progressie... en dat begint wwat af te nemen...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
RustStorm schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:42:
Verdorie wat wil ik graag op T12 mn ding kunnen doen zeg. Jeetje... maar T8 is nog een uitdaging... lol... mijn god.


Is op zich leuk hoor, de paladin. Uitdaging is prima. Maar ik wil wel gevoel hebben van enige progressie... en dat begint wwat af te nemen...
De Paladin is dit seizoen erg underpowered, je gaat eigenlijk niet verder komen dan T8 tenzij je godrolls op alles gaat krijgen. Maar zelfs dan is het lastig.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:52:
[...]

De Paladin is dit seizoen erg underpowered, je gaat eigenlijk niet verder komen dan T8 tenzij je godrolls op alles gaat krijgen. Maar zelfs dan is het lastig.
Dat zou ik wel echt jammer vinden... ik ga het nog even volhouden.. en anders stop ik wsn en laat ik het voor wat het is. :)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 15-05-2026 10:24 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
Angeloonie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:52:
[...]

De Paladin is dit seizoen erg underpowered, je gaat eigenlijk niet verder komen dan T8 tenzij je godrolls op alles gaat krijgen. Maar zelfs dan is het lastig.
Dus ik moet maandag gewoon de expansion starten met een Warlock (of de zoveelste barb :+ ) ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 21:40
Ik kan comfortabel met Pala op T11 farmen. 12 is ook te doen maar vereist wat meer scherpheid op die burst explosies. Speel Zealot. En mijn gear is niet god, wel goed maar niet het ultieme min/Max

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Goldman schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 10:57:
Ik kan comfortabel met Pala op T11 farmen. 12 is ook te doen maar vereist wat meer scherpheid op die burst explosies. Speel Zealot. En mijn gear is niet god, wel goed maar niet het ultieme min/Max
Ik ben met het schild aan het smijten...

En het unique schild voor mijn build... die heeft eigenlijk nauwelijks nog juiste affixes.

Maar denk dat ik het eens een poging ga wagen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:55
Ricmaniac schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:41:
Nieuwe character erbij begonnen omdat ik me paladin nu op de hoogste torment toch sneller tegen die gap aan zit en moeilijk te gearen is eigenlijk. Zie ook op de leaderboards (in hardcore in elk geval) dat ze even wat lagere tiers in de pit hebben dan andere classes.

Ga denk ik vollop focussen op die barbarian :P veels te OP om nu eigenlijk niet te doen haha
Gisteren ook maar een barbarian gestart. Moet zeggen het levelen is die wel dramatisch traag qua movement, voorals als je van een lunatic warlock komt :+ .

Zit nu overal movement op te rollen tijdens het levelen, verwacht vanaf level 70 dat dat wel voorbij is maar moet even de gedachten omschakelen. Nu leveling whirlwind aan het doen en kijken of ik die Endgame doe of de Minion build

  • Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 21:40
RustStorm schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:03:
[...]

Ik ben met het schild aan het smijten...

En het unique schild voor mijn build... die heeft eigenlijk nauwelijks nog juiste affixes.

Maar denk dat ik het eens een poging ga wagen. :)
Zit je in Tweakers clan? Als ik online ben, stuur een berichtje heb vast nog wel wat gear liggen voor Cpt Murica Build waar ik niks mee doe wat je misschien kan gebruiken.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile


  • Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-06 08:33
chucky666 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:07:
Nou gaat weer lekker.

Ik kan Diablo 4 niet meer opstarten sinds de update vandaag.

Ik start hem op via de battle.net launcher hij zegt dat ie hem gestart heeft, klopt ook want hoor hem op de achtergrond geluid maken.

Maar geen beeld en kan verder niets meer doen dan de laptop met de powerknop uitzetten.

Meestal veranderde ik een naam in de nvidea map naar _bak en dan deed die het weer maar nu werkt dat ook niet meer.

Heb de launcher en Diablo 4 ook opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet.

Morgen maar weer verder proberen dan maar.

Of heeft het via steam minder problemen ?
Nog nooit enig probleem gehad via Battle.net.

  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Goldman schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 10:57:
Ik kan comfortabel met Pala op T11 farmen. 12 is ook te doen maar vereist wat meer scherpheid op die burst explosies. Speel Zealot. En mijn gear is niet god, wel goed maar niet het ultieme min/Max
Dat is idd de enige build die nog wel een beetje gaat, maar al het andere is zwaar generfed helaas.

Wing Strikes, Auradin, Blessed Hammer.. Allemaal niet meer relevant. Tuurlijk je kunt misschien wel T12 halen (met sommige), maar of dat ook nut heeft qua efficientie? Mwah.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie


  • Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:09
Ik liep met mijn Dread Claws warlock een beetje vast op T10. Was wel enorm tanky dus dood ging ik niet snel maar dat was het dan ook. Nu even overgezet naar Apocalypse en dat gaat wel een stuk beter. Nog niet bezig geweest om T11/12 te unlocken maar dat ga ik dit weekend wel even proberen.

  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik zit sinds vorige week op een lunatic warlock build en hij begint me steeds meer te bevallen. Tot gisteren deed ik eigenlijk alleen T2 omdat ik nogal crappy gear heb met nog wat geel ertussen. Wel BiS helm maar klote affixen. Zelfde voor de amulet.

Gisteren had ik echter zoiets van goh toch eens T3 proberen en dat ging lekker snel in de pit. Dus goh misschien ook eens T4 proberen en ook die ging snel. Dus mijn duiveltje zei van goh probeer 5 ook eens en verrek die ging ook prima snel (nog steeds binnen 5min). Toen had ik zoiets van laten we dan helemaal gek doen en ook T6 eens erachter aan gooien en ja hoor. Ook zonder problemen doorlopen alhoewel ik een klein beetje op mijn HP moest letten maar ik vermoed dat ik 7 of 8 ook nog wel aankan.

Tevens ben ik er gisteren achter gekomen dat je geel kunt omturnen naar legendaries door bij de occulist een aspect erop te gooien naar wens. Dan wordt die vanzelf legendary, voor zover ik kon zien wel verder geen affix bump of iets maar nog steeds heel leuk om te weten.

-Te huur


  • Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:53
Hoe en waar vind je deals met 6 slots? Werkelijk nog niks gezien. Denk al bijna 50 uur aan t spelen. Torment 10 nu.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.


  • Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:52:
[...]

De Paladin is dit seizoen erg underpowered, je gaat eigenlijk niet verder komen dan T8 tenzij je godrolls op alles gaat krijgen. Maar zelfs dan is het lastig.
Past in het patroon: nieuwe class bij release minstens een order of magnitude sterker dan de rest. Overcorrectie het seizoen erna dus ellende. En daarna onderdeel van de golfbeweging die alles classes op een gegeven moment maken.

  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Alekz87 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 14:19:
Hoe en waar vind je deals met 6 slots? Werkelijk nog niks gezien. Denk al bijna 50 uur aan t spelen. Torment 10 nu.
2 opties:
  1. Mythic seals hebben altijd vaak 6 slots
  2. Legendary seal met +1 Charm slot vinden
Die legendary seals kun je per 3 weer recyclen, dus doe dat ook zeker!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Weet je wat jammer is... per ongeluk een mythic tribute run start en vervolgens niet halen... lol.

Kwam er pas achter dat ik dat had gedaan toen ik 45s zag staan als begintijd... lol en dat op Torment 9. ;(

Zo jammer... maargoed. Niks meer aan te doen.

Ik moet zeggen dat mn gold er wel echt uit vliegt... en hetzelfde geldt voor mn horadric cube mats... niet bij te houden joh...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Angeloonie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 14:44:
[...]

2 opties:
  1. Mythic seals hebben altijd 6 slots
  2. Legendary seal met +1 Charm slot vinden
Die legendary seals kun je per 3 weer recyclen, dus doe dat ook zeker!
door schade en schande niet achtergekomen :+

niet altijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbQZgn4sQLnVgTT1D4QAA0eCKu0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cNQFPmPUA5dx552X6WjVmbye.jpg?f=fotoalbum_large

  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Wognummer schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 15:15:
[...]

door schade en schande niet achtergekomen :+

niet altijd

[Afbeelding]
Ohja, heb die Severed Finger met 5 ook liggen 8)7 Idd 5 maar

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Angeloonie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 15:25:
[...]

Ohja, heb die Severed Finger met 5 ook liggen 8)7 Idd 5 maar
het was de eerste die ik vond ik was echt blij met mn eerste mythic want 6 slots.... korte duur hehe


ook handig te vermelden Set charmes met GA komen alleen maar uit de cube :(

[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 15-05-2026 15:32 ]


  • Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:53
Angeloonie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 14:44:
[...]

2 opties:
  1. Mythic seals hebben altijd vaak 6 slots
  2. Legendary seal met +1 Charm slot vinden
Die legendary seals kun je per 3 weer recyclen, dus doe dat ook zeker!
Maar dan moet je ook dus nog een seal vinden waar je charms in passen. Dus met de juiste benaming?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.


  • Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:09
Je kan de cube 3 in 1 methode proberen met de seals. 3x 5 seals er in en er is een kans dat er een 6 seal uit komt. Let op, geen hoge kans het is echt gokken ;)
Waar zijn alle greater lair keys gebleven? Wie van jullie heeft ze allemaal geconfisqueerd? :P


Oh... hetzelfde geldt voor al het gold. Ik heb niks meer. Lol

[ Voor 26% gewijzigd door RustStorm op 15-05-2026 17:41 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

RustStorm schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:32:
Waar zijn alle greater lair keys gebleven? Wie van jullie heeft ze allemaal geconfisqueerd? :P


Oh... hetzelfde geldt voor al het gold. Ik heb niks meer. Lol
Sorry ik ben schuldig oa. Ik krijg er best veel de laatste paar dagen. De dingen die ik echter wil hebben krijg ik niet zoals betere gear :(

-Te huur


  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Mocht je nog een Fanta portal willen: registreer je bij Coca Cola en speel een simpel spelletje: https://www.coca-cola.com/us/en/offerings/fanta/wanta-fanta

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loiTxPagECBvMM4iw8wiGAT-2VE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qYjRLUuPyBdgsNRhjwYBmJ67.jpg?f=fotoalbum_large


Daarna naar Battle.net gaan en Gifts in je profiel kiezen: https://eu.gifts.battle.net/?locale=en-us

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2026 19:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie


  • chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

chucky666 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:07:
Nou gaat weer lekker.

Ik kan Diablo 4 niet meer opstarten sinds de update vandaag.

Ik start hem op via de battle.net launcher hij zegt dat ie hem gestart heeft, klopt ook want hoor hem op de achtergrond geluid maken.

Maar geen beeld en kan verder niets meer doen dan de laptop met de powerknop uitzetten.

Meestal veranderde ik een naam in de nvidea map naar _bak en dan deed die het weer maar nu werkt dat ook niet meer.

Heb de launcher en Diablo 4 ook opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet.

Morgen maar weer verder proberen dan maar.

Of heeft het via steam minder problemen ?
Oke, opgelost. Diablo 4 heeft dus een probleem met Optimus op de laptop.De interne ugp uitgezet in asus crate en alleen de Nvidia gekozen en kan weer spelen. Diablo is de enige die er last van had want de rest van de spellen kon ik gewoon spelen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
the Butcher heeft trouwens een nerf en een buff gehad

zn health is generfed en mythic drops gebuffed, ook de portals (als je die gespecced hebt) zijn wat vaker


LOL het kan dus nog erger maar die ga ik zeker wel bewaren!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ziOpeGUlfABmMCVsd6J5740Jt4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0CvfskMbH1sYNxymwUwdr1Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Wognummer op 15-05-2026 21:14 ]


  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Nou Torment 6 en 7 zijn ook de grond in getrapt. Heb net nog mijn eerste treasure breach gedaan op T8 en dit ging prima. Ik merk wel dat de trash wat meer nodig heeft maar niet veel meer om ook op de grond te gaan liggen. Morgen maar eens kijken of ik Lillith ook even kan omklappen. Gregoire was in ieder geval een eitje.

Overigens ben ik me wel aan het afvragen wat ik met al die uniques moet wat ik niet kan of wil gebruiken? Heeft iemand daar een idee voor of is dat gewoon salvagen/verkopen?

-Te huur

Ik heb zojuist mn paladin wat anders vorm gegeven qua skils en mn uniques aan gedaan. Ik ben squishy,, maar als het eenmaal lekker loopt dan kan ie wel even door stomen. Torment 10 net redelijk makkelijk unlocked.

Ben benieuwd hoe dat zal gaan verlopen en de impact van de drops... ik wacht het rustig af...

Maar na dus enige stagnatie. Nu dus weer sprake van progressie. En dat is mooi.

NB. Er is 1 aspect die niet voor mij dropt... en dat is de Umbral... pfffff of zou die alleen te gamblen zijn...

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 16-05-2026 06:37 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:53
RustStorm schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 22:46:
Ik heb zojuist mn paladin wat anders vorm gegeven qua skils en mn uniques aan gedaan. Ik ben squishy,, maar als het eenmaal lekker loopt dan kan ie wel even door stomen. Torment 10 net redelijk makkelijk unlocked.

Ben benieuwd hoe dat zal gaan verlopen en de impact van de drops... ik wacht het rustig af...

Maar na dus enige stagnatie. Nu dus weer sprake van progressie. En dat is mooi.

NB. Er is 1 aspect die niet voor mij dropt... en dat is de Umbral... pfffff of zou die alleen te gamblen zijn...
Herkenbaar. Hier ook 2 aspects waar ik maar geen perfect rol van vind (luxe probleem wel). Heb maar besloten gewoon m’n gear te tranfiguren. Dus hierna is die locked. Mja schiet anders ook niet op.

Heb aantal keer obols gefarmed in NM dungeons. Denk wel 10-20 volle bags met items per run bij de obol vendoren en op deze manier maar proberen aspects te farmen. En gear in de cube transformeren naar legendary in de hoop op de correcte aspect.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.


  • Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-06 23:30

Oxigeon

En zo is dat!

Tijdens de release van D4 heb ik de campaign doorgespeeld en ben ik eigenlijk gestopt met spelen. Ik wil eigenlijk nog wel een keertje gaan spelen.

Wat raden jullie dan aan? Compleet overnieuw beginnen of verdergaan waar ik was met mijn Barbarian?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal


  • Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:14
Ik zou het of opnieuw doen of over doen

  • Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-06 23:30

Oxigeon

En zo is dat!

Beavbusi schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 09:46:
Ik zou het of opnieuw doen of over doen
Hoe zit het tegenwoordig nog. Moet je bij elk nieuw season opnieuw beginnen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal


  • durotan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 13:28
1x campaign doorlopen en erna niet meer nodig.
Oxigeon schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 12:02:
[...]

Hoe zit het tegenwoordig nog. Moet je bij elk nieuw season opnieuw beginnen?
Als je een nieuw karakter maakt kun je nu kiezen tussen helemaal van het begin, na de campaign maar voor vessel of hatred, na vessel of hatred naar voor Lord of hatred, of meteen in endgame... Met waarschijnlijk overal de noot dat je het een keer gedaan hebt (maar ik heb alles meteen bij release gedaan dus weet ik niet zeker... Maar ik zou sowieso geen content skippen die je nog niet gedaan hebt, zelfs VoH is voor een keer wel leuk en bouwt op naar het briljante LoH).

Om in het season te spelen moet je wel iedere keer een nieuw karakter beginnen, maar je kunt dus meteen endgame gaan doen. Ook hou je tegenwoordig je fast travel punten en hoef je elke class quest maar een keer te doen en als je daarna een nieuw karakter van die class maakt krijg je op het betreffende level gelijk je class abilities. Je kunt ook je oude karakter door spelen, maar dat zal praktisch een solo ervaring zijn want de meeste mensen spelen season. Ook mis je wat season mechanics maar hangt van het season af hoeveel je daaraan mist.

Gamertag: FinrazielNL


  • sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-06 14:56
Ff vraag aan Angeloonie , kan je please gewoon item linken in chat en geen externe link? Maakt dat de chat op de ps5 een halve regel verspringt bij mij . Heel irritant bovenste van een zin alleen maar zien.

Verder vraagje aan de gm , komt Angeloonie niet in aanmerking om een officier te worden , bij hulp is die altijd beschikbaar en geeft ook boost , tips enzo.

Mijn zegen geeft Angeloonie alvast ^^

  • Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-06 23:30

Oxigeon

En zo is dat!

Finraziel schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 12:29:
[...]

Als je een nieuw karakter maakt kun je nu kiezen tussen helemaal van het begin, na de campaign maar voor vessel of hatred, na vessel of hatred naar voor Lord of hatred, of meteen in endgame... Met waarschijnlijk overal de noot dat je het een keer gedaan hebt (maar ik heb alles meteen bij release gedaan dus weet ik niet zeker... Maar ik zou sowieso geen content skippen die je nog niet gedaan hebt, zelfs VoH is voor een keer wel leuk en bouwt op naar het briljante LoH).

Om in het season te spelen moet je wel iedere keer een nieuw karakter beginnen, maar je kunt dus meteen endgame gaan doen. Ook hou je tegenwoordig je fast travel punten en hoef je elke class quest maar een keer te doen en als je daarna een nieuw karakter van die class maakt krijg je op het betreffende level gelijk je class abilities. Je kunt ook je oude karakter door spelen, maar dat zal praktisch een solo ervaring zijn want de meeste mensen spelen season. Ook mis je wat season mechanics maar hangt van het season af hoeveel je daaraan mist.
Bedankt voor de info. Dan kan ik de campaign gewoon skippe en aan de gang in het "daarna". Je start met een nieuw karakter dan wel als level 1? Hoe level je dan zonder quests

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal


  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Oxigeon schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:19:
[...]

Bedankt voor de info. Dan kan ik de campaign gewoon skippe en aan de gang in het "daarna". Je start met een nieuw karakter dan wel als level 1? Hoe level je dan zonder quests
Hell Tides is altijd een goede om te levelen. Of je gaat gewoon dungeons doen. Het ligt puur eraan wat je zelf wilt dan natuurlijk. Je start uiteraard altijd als lvl 1.

-Te huur

Oxigeon schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:19:
[...]

Bedankt voor de info. Dan kan ik de campaign gewoon skippe en aan de gang in het "daarna". Je start met een nieuw karakter dan wel als level 1? Hoe level je dan zonder quests
Ja klopt... En side quests zijn er eventueel gewoon nog, maar XP is op veel meer (en veel snellere) manieren te krijgen. Eigenlijk praktisch alles wat je doet geeft XP...

Gamertag: FinrazielNL


  • InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 17:00
Van de week eindelijk met D4 begonnen omdat VoH toch wel goeie reviews krijgt en er een nieuwe dlc op komst is. Ik vond D3 erg tof maar D4 begon niet erg goed dus eerst maar even afgewacht.

ik speel heb verschillende classes geprobeerd. De eerste was spiritborn, klonk verfrissend, nieuw en ben na 5 probeersels terug bij de spiritborn. Eindelijk de difficulty naar expert kunnen zetten, ik ben nu level 40 net gepasseerd en ik hoop niet dat het opschepperig klinkt maar waarom is het zo ongelofelijk gemakkelijk? Ik kan me dat van D3 helemaal niet herinneren. Dit is op expert gewoon domme faceroll ….. elke baas smelt in luttele seconden weg. Er zit totaal geen challenge meer in. Ik ben geen try-hard en echt niet goed of zo dus dat kan het niet zijn. Het is gewoon te makkelijk.

Veranderd dat later nog? End game, nightmare dungeons?

  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
KAK nog meer nieuwe items farmen :D mythic charms zijn gevonden in game de enige die ik gezien heb is charm of perdition uit een wartable loot hehe


YouTube: NEW MYTHIC UNIQUE CHARMS FOUND & HOW TO GET THEM

[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 16-05-2026 17:12 ]

Wognummer schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:
KAK nog meer nieuwe items farmen :D mythic charms zijn gevonden in game de enige die ik gezien heb is charm of perdition uit een wartable loot hehe


YouTube: NEW MYTHIC UNIQUE CHARMS FOUND & HOW TO GET THEM
My God... hij is echt enorm vervelend om naar te luisteren lol. Maar mooi, en ergens ook wel logisch / lijn der verwachting, dat de mythics in charm vorm kunnen komen.

Ik probeer mijn mythic helm te krijgen. Maar so far no luck (met craften). Drops al helemaal no luck... ;) msn binnenkort maar een tribute run gaan doen...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13:39
Oxigeon schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:19:
[...]

Bedankt voor de info. Dan kan ik de campaign gewoon skippe en aan de gang in het "daarna". Je start met een nieuw karakter dan wel als level 1? Hoe level je dan zonder quests
Ik start een nieuw karakter op lvl 1 met warplans, gecombineerd met whisper tree quests. Dat levelt vrij vlot en helpt ook vast met punten voor de warplans.

  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Sjamo schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:19:
[...]

Ik start een nieuw karakter op lvl 1 met warplans, gecombineerd met whisper tree quests. Dat levelt vrij vlot en helpt ook vast met punten voor de warplans.
wel echt jammer dat die warplans niet account bound zijn :( je moet steeds opnieuw beginnen

  • Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13:39
Wognummer schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:36:
[...]

wel echt jammer dat die warplans niet account bound zijn :( je moet steeds opnieuw beginnen
Ik lees dat hier vaak en zie dat ook vaak op youtube. Dus ik kan zeggen dat ik waarschijnlijk 1 van de uitzonderingen ben die dat juist wel leuk vind. Maar ik ben dan ook een altoholic.

  • Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
InflatableMouse schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:
Van de week eindelijk met D4 begonnen omdat VoH toch wel goeie reviews krijgt en er een nieuwe dlc op komst is. Ik vond D3 erg tof maar D4 begon niet erg goed dus eerst maar even afgewacht.

ik speel heb verschillende classes geprobeerd. De eerste was spiritborn, klonk verfrissend, nieuw en ben na 5 probeersels terug bij de spiritborn. Eindelijk de difficulty naar expert kunnen zetten, ik ben nu level 40 net gepasseerd en ik hoop niet dat het opschepperig klinkt maar waarom is het zo ongelofelijk gemakkelijk? Ik kan me dat van D3 helemaal niet herinneren. Dit is op expert gewoon domme faceroll ….. elke baas smelt in luttele seconden weg. Er zit totaal geen challenge meer in. Ik ben geen try-hard en echt niet goed of zo dus dat kan het niet zijn. Het is gewoon te makkelijk.

Veranderd dat later nog? End game, nightmare dungeons?
Ik speel nu ook spiritborn, daar ik 2 jaar terug ooit de campaign als barb heb gespeeld en verder helemaal niets.

Maar spiritborn vind ik ook heel erg makkelijk spelen. In diverse guides ook wel de tag "Beginner friendly" gezien :P
Je hebt genoeg skills om te engagen of disengagen, en je attacks hitten veel in crowd control. Zet een paar goeie runewords op en nog meer AoE effects. Boss damage vond ik altijd iets moeilijker gaan, maar deze campaign + DLC ook weer met kameraad doorgespeeld en dan was het eigenlijk nooit een probleem geweest. Tevens heb ik tijdens het (solo) levelen een wapen gezocht met de Life on Hit affix. Dan had ik zoveel lifesteal dat ik eigenlijk bijna niet dood meer kon gaan.

Fast forward pak en beet 80 uur, nog steeds veel plezier met de spiritborn, maar op T11 vind ik het nu wel redelijk uitdagend worden. Ja ik weet dat is helemaal end game, maar eigenlijk vanaf T4 heb ik hier altijd mee te maken gehad. Na powerspike van gear upgrades merk ik dat toughness mijn grootste probleem is, en misschien (nog steeds) DPS op bosses.
Ik speel met een evade build, lekker chaotisch en enorm veel AoE/mobility, maar je kan ook heel makkelijk ergens invliegen en door stomme dingen dood gaan. Tenminste, dat is mijn ervaring de laatste 10 uur dat ik aan het pushen ben om T12 te unlocken.. Damage doe ik wel, maar met 250k toughness kom ik er niet.

Ik heb nu 'noodgedwongen' maar de moeilijkheid op T8 gezet zodat ik war plans kan levelen en materials kan farmen. Opzich ook niet verkeerd om te doen, met dit spel moet een paar uurtjes rondhakken om door bergen loot te gaan voor die ene set laarzen beetje liggen denk ik :) (En vervolgens met een transfiguren direct verknoeien :+ )

  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 16:59
Hans1990 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:
[...]


Ik speel nu ook spiritborn, daar ik 2 jaar terug ooit de campaign als barb heb gespeeld en verder helemaal niets.

Maar spiritborn vind ik ook heel erg makkelijk spelen. In diverse guides ook wel de tag "Beginner friendly" gezien :P
Je hebt genoeg skills om te engagen of disengagen, en je attacks hitten veel in crowd control. Zet een paar goeie runewords op en nog meer AoE effects. Boss damage vond ik altijd iets moeilijker gaan, maar deze campaign + DLC ook weer met kameraad doorgespeeld en dan was het eigenlijk nooit een probleem geweest. Tevens heb ik tijdens het (solo) levelen een wapen gezocht met de Life on Hit affix. Dan had ik zoveel lifesteal dat ik eigenlijk bijna niet dood meer kon gaan.

Fast forward pak en beet 80 uur, nog steeds veel plezier met de spiritborn, maar op T11 vind ik het nu wel redelijk uitdagend worden. Ja ik weet dat is helemaal end game, maar eigenlijk vanaf T4 heb ik hier altijd mee te maken gehad. Na powerspike van gear upgrades merk ik dat toughness mijn grootste probleem is, en misschien (nog steeds) DPS op bosses.
Ik speel met een evade build, lekker chaotisch en enorm veel AoE/mobility, maar je kan ook heel makkelijk ergens invliegen en door stomme dingen dood gaan. Tenminste, dat is mijn ervaring de laatste 10 uur dat ik aan het pushen ben om T12 te unlocken.. Damage doe ik wel, maar met 250k toughness kom ik er niet.

Ik heb nu 'noodgedwongen' maar de moeilijkheid op T8 gezet zodat ik war plans kan levelen en materials kan farmen. Opzich ook niet verkeerd om te doen, met dit spel moet een paar uurtjes rondhakken om door bergen loot te gaan voor die ene set laarzen beetje liggen denk ik :) (En vervolgens met een transfiguren direct verknoeien :+ )
Ik speel nu ook SpiritBorn en zit met het luxeprobleem dat ik net aan 'act 3' begin, maar al level 70 ben. "Expert" is de hoogste moeilijkheid die ik kan kiezen en ik vlieg er overal door... Geen idee wat ik nu best doe, rushen door main quest(s) of gewoon blijven alles doen (side quests), maar het is gewoon totaal geen uitdaging meer 😅

  • Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13:39
QuZyX schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:
[...]

Ik speel nu ook SpiritBorn en zit met het luxeprobleem dat ik net aan 'act 3' begin, maar al level 70 ben. "Expert" is de hoogste moeilijkheid die ik kan kiezen en ik vlieg er overal door... Geen idee wat ik nu best doe, rushen door main quest(s) of gewoon blijven alles doen (side quests), maar het is gewoon totaal geen uitdaging meer 😅
Kan je niet naar T1 als je de cap dungeon doet van de season journey?

  • Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgens mij moet dat kunnen. Ik meen dat we onze DLC campaign op T3 hadden afgemaakt.
Toen vlogen we ook overal doorheen overigens. Eigenlijk wel zonde voor de spanning van het verhaal. Veel bosses die eerst hun stembandje nog af moesten maken voordat ze pleite gingen ..
ipv dat je echt in de intensiteit van het gevecht wordt gezogen.

Ik had overwogen m'n build tijdelijk wat te handicappen, niet gedaan.
Achter af gezien is het eigenlijk meer zonde geweest om zoveel te levelen voordat de campaign af is. Later in de DLC krijg je nog wat feature quests/unlocks waardoor er meer materials droppen (voor transfiguren e.d.). Dat heb ik eigenlijk ~40 uur gemist.

Nu ook later loop ik 3-4 torments voor op kameraad. Als we samen spelen gebruik ik mijn Counterattack skill even niet. Daardoor spawnt er maar 1 pestilient swarm ipv 20, en ik heb gemerkt dat dit zo'n 3 torments aan damage output scheelt.
Toch blijft het wel komisch om af en toe all guns blazing door heen te vliegen, en dan te horen dat hij 0 enemies heeft gezien, alleen loot :')

[ Voor 13% gewijzigd door Hans1990 op 16-05-2026 19:13 ]


  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 16:59
Sjamo schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:09:
[...]

Kan je niet naar T1 als je de cap dungeon doet van de season journey?
En waar vind ik dat ergens? :)

Ter info: ik ben een nieuwe campaign begonnen en heb de 2 uitbreidingen nog niet gespeeld. 🙏

  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

QuZyX schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:43:
[...]

En waar vind ik dat ergens? :)

Ter info: ik ben een nieuwe campaign begonnen en heb de 2 uitbreidingen nog niet gespeeld. 🙏
Als je op de PC speelt dan kun je op U drukken om het season overzicht te krijgen van alles wat je kunt vrijspelen. Ik geloof bij 2 of 3 moet je zijn om Torment vrij te schakelen.

-Te huur


  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 16:59
Conclusie is dus: Aangezien mijn karakter de campaign nog niet heeft afgewerkt, heeft het weinig zin om nu veel tijd te steken in activiteiten buiten de main campaign. Anders besteed ik te veel tijd aan content op een veel te lage moeilijkheidsgraad en al die tijd is dan "verloren" aangezien ik nooit "beter" gear zal krijgen?

  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

QuZyX schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:
Conclusie is dus: Aangezien mijn karakter de campaign nog niet heeft afgewerkt, heeft het weinig zin om nu veel tijd te steken in activiteiten buiten de main campaign. Anders besteed ik te veel tijd aan content op een veel te lage moeilijkheidsgraad en al die tijd is dan "verloren" aangezien ik nooit "beter" gear zal krijgen?
Kort door de bocht ja. Je kunt het beste even genieten van de campaign en alles vrij spelen op die manier. Daarna kun je door helltides heen knallen of war plans. Wat je ook denkt leuk te vinden komt eigenlijk pas na lvl 70.

-Te huur


  • InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 17:00
Yagermeister schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:05:
[...]

Kort door de bocht ja. Je kunt het beste even genieten van de campaign en alles vrij spelen op die manier. Daarna kun je door helltides heen knallen of war plans. Wat je ook denkt leuk te vinden komt eigenlijk pas na lvl 70.
Ik ben dus allemaal side quests aan het doen en daar kan ik dus beter mee stoppen. Skippen dus en campaign 1 keer afmaken en de moeilijkheid omhoog gooien?

  • Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:00
Dropt de eerste mythic unique voor me; shroud of false death. Heb er niets aan, maar geen idee of deze bij andere classes dan de warlock wel wordt gebruikt? Anders salvage ik hem, kan ik er iets anders moois van maken ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die


  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

InflatableMouse schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:
[...]

Ik ben dus allemaal side quests aan het doen en daar kan ik dus beter mee stoppen. Skippen dus en campaign 1 keer afmaken en de moeilijkheid omhoog gooien?
Side quests zijn een beetje irritant. Je kunt beter het verhaal gewoon doen mits je dit nog niet gedaan hebt. Als je dit wel gedaan hebt kun je dat gedeelte in ieder geval skippen.

Zodra je daarna 70 bent kun je doen en laten wat je wilt. Als je te lui daarvoor bent kun je altijd ook iemand vragen om je te boosten naar 70. Dan ben je binnen een half uurtje ofzo ook lvl 70 en kun je meteen met de fun beginnen.

Let wel het verhaal van de laatste DLC's is het wel echt waard. Mocht je alsnog een boost willen schiet me dan een DM en dan voeg ik je wel toe ingame en dan trek ik je wel even erdoor. Dat betekent wel dat je als een banaan achter me aan moet rennen aangezien ik gas geef :P

-Te huur

Komt "geluk" ook om de hoek kijken bij het upgraden van items naar 25? Want soms snap ik de uitkomsten niet als ik twee bija identieke items met elkaar vergelijk... (dan is de in basis betere wel eens slechter na upgraden dan de andere geupgrade versie die mindere base stats had....) ik snap het niet... lol

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
RustStorm schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:17:
Komt "geluk" ook om de hoek kijken bij het upgraden van items naar 25? Want soms snap ik de uitkomsten niet als ik twee bija identieke items met elkaar vergelijk... (dan is de in basis betere wel eens slechter na upgraden dan de andere geupgrade versie die mindere base stats had....) ik snap het niet... lol
nee alleen de laatste stap is "luck" based maar die kun je oneindig herhalen tot je de juiste raakt
Wognummer schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:
[...]

nee alleen de laatste stap is "luck" based maar die kun je oneindig herhalen tot je de juiste raakt
Heel erg raar dsn wat ik heb ervaren... :) het zal wel dan i guess...

Ga het wat nauwkeruiger in de gaten houden de lomende tijd. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Target gear piece: heir of perdition... ik heb 4 mythic helmen mogen zien droppen... maar het waren 3 andariels en 1 harlequin... :-(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:06
RustStorm schreef op zondag 17 mei 2026 @ 06:56:
Target gear piece: heir of perdition... ik heb 4 mythic helmen mogen zien droppen... maar het waren 3 andariels en 1 harlequin... :-(
Naja op zich is ie ook prima te craften. 6 JAH runes en dan nog 6x QUE en 6x GAR en je bent er.
Rares kun je upgraden naar legendary in de cube en dan zitten er altijd wel eens een JAH bij. Of je trade ze met iemand natuurlijk. Ik heb er al 3 gecraft maar gewoon geen een met ook maar 1 GA.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

JohnnyV76 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:31:
[...]

Naja op zich is ie ook prima te craften. 6 JAH runes en dan nog 6x QUE en 6x GAR en je bent er.
Rares kun je upgraden naar legendary in de cube en dan zitten er altijd wel eens een JAH bij. Of je trade ze met iemand natuurlijk. Ik heb er al 3 gecraft maar gewoon geen een met ook maar 1 GA.
Kan ik mythics craften via de cube... of is het via de jeweler... ? Lol... mijn god het wordt steeds uitgebreider...

Maar leuk hoor, al die runes... moet ik ze wel hebben. :) zal ze eens gaan craften.

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 17-05-2026 09:41 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
RustStorm schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:34:
[...]

Kan ik mythics craften via de cube... of is het via de jeweler... ? Lol... mijn god het wordt steeds uitgebreider...

Maar leuk hoor, al die runes... moet ik ze wel hebben. :) zal ze eens gaan craften.
via de jewler kun je voor 2 sparks en runes sommige mythics craften
via de Blacksmith kun je voor 2 sparks en 50 miljoen gold een random craften

  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

RustStorm schreef op zondag 17 mei 2026 @ 06:56:
Target gear piece: heir of perdition... ik heb 4 mythic helmen mogen zien droppen... maar het waren 3 andariels en 1 harlequin... :-(
Bedankt voor de heir of perdition. Voor mij is die net gedropt 8) Komt goed uit voor mijn barb.

-Te huur

Wognummer schreef op zondag 17 mei 2026 @ 10:12:
[...]

via de jewler kun je voor 2 sparks en runes sommige mythics craften
via de Blacksmith kun je voor 2 sparks en 50 miljoen gold een random craften
Heb wel wat sparks gebruikt voor de BS random. Wist van de jeweler mogelijkheid niet af. :) gaat nof even duren, want heb de runes niet (om JAH voldoende te craften) en de sparks niet. :)

@Yagermeister u is meer dan welkom. ;)

Ohhh en zojuist Torment XI unlocked...

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 17-05-2026 11:26 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:06
RustStorm schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:18:
[...]

Heb wel wat sparks gebruikt voor de BS random. Wist van de jeweler mogelijkheid niet af. :) gaat nof even duren, want heb de runes niet (om JAH voldoende te craften) en de sparks niet. :)

@Yagermeister u is meer dan welkom. ;)

Ohhh en zojuist Torment XI unlocked...
Als je een mythic item salvaged dan krijg je er ook een spark uit dus als je er 2 hebt liggen die je toch niet gebruikt dan heb je in feite al 2 sparks!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
RustStorm schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:18:
[...]

Heb wel wat sparks gebruikt voor de BS random. Wist van de jeweler mogelijkheid niet af. :) gaat nof even duren, want heb de runes niet (om JAH voldoende te craften) en de sparks niet. :)

@Yagermeister u is meer dan welkom. ;)

Ohhh en zojuist Torment XI unlocked...
mocht je genoeg sparks hebben ik heb voldoende runes voor je

  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Zojuist met mijn lunatic warlock Torment X unlocked maar ik merk wel dat ik er nog vrij lang mee bezig was. Totale pit tijd was 5min. Ik vermoed dat dit vooral komt doordat mijn gear niet helemaal perfect is en all helemaal mijn charms niet. Het is zo irritant lastig om een +6 te krijgen. Naja ik kan nu in ieder geval world bosses doen op T10 om te zien of ik daar nog wat upgrades kan scoren.

Zojuist toch maar eens Lillith op T8 geprobeerd en bij de 2de try had ik haar neer. Het ging niet heel soepel maar het is gelukt. Nu is alleen de vraag of ik gok op een random Mythic of dat ik via de jeweler probeer ondanks dat ik die runes niet heb ervoor.

[ Voor 24% gewijzigd door Yagermeister op 17-05-2026 12:34 ]

-Te huur


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Yagermeister schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:17:
Zojuist met mijn lunatic warlock Torment X unlocked maar ik merk wel dat ik er nog vrij lang mee bezig was. Totale pit tijd was 5min. Ik vermoed dat dit vooral komt doordat mijn gear niet helemaal perfect is en all helemaal mijn charms niet. Het is zo irritant lastig om een +6 te krijgen. Naja ik kan nu in ieder geval world bosses doen op T10 om te zien of ik daar nog wat upgrades kan scoren.

Zojuist toch maar eens Lillith op T8 geprobeerd en bij de 2de try had ik haar neer. Het ging niet heel soepel maar het is gelukt. Nu is alleen de vraag of ik gok op een random Mythic of dat ik via de jeweler probeer ondanks dat ik die runes niet heb ervoor.
die runes kun je ook ruilen ;) vaak wil men ze wel ruilen tegen anderen die ze niet nodig hebben

  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Wognummer schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:17:
[...]

die runes kun je ook ruilen ;) vaak wil men ze wel ruilen tegen anderen die ze niet nodig hebben
Klopt maar dan moet ik gaan zoeken en daar ben ik nou net te lui voor. Dus ik heb 50mil ertegen gegooid en een Grandfather gekregen :| Niet helemaal wat ik zocht maar nog steeds een flinke upgrade dus voor nu ren ik er maar mee rond.

-Te huur

Het lukt me best om door T XI heen te komen en verwacht TXII ook wel aan te kunnen. Maar... ik ben heel heeel heeeeeel eeg squishy. Dood in 1 klap (bij bijvoorbeeld de Butcher) als ik even niet op let... of als alle paniek knopjes (1 stuks) op cd staan...

Abnormaal... klabam.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Daarom blijf ik lekker in 10 steken hehe alleen 1 bos die echt niet lukt mephisto de rest lukt prima
Wognummer schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:34:
Daarom blijf ik lekker in 10 steken hehe alleen 1 bos die echt niet lukt mephisto de rest lukt prima
Die mag ik nog eens gaan proberen... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 15:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik had al moeite met lillith op T8 dus laat Mephisto al helemaal zitten.

Zojuist nog wat gefarmed maar helaas niets goeds gekregen. Mijn barb is ondertussen ook redelijk onderweg maar die heeft duidelijk nog wat gear nodig om ineens door te schieten. Naja komende weken daar weer meer tijd voor in ieder geval.

-Te huur

Oh joh.. voor het eerst een Horadric Strongroom tegen gekomen en gedaan. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
LOL butcher (t10)

2 chests 2 mythics
Portal
2 mythics
portal
2 mythics


allemaal onzinnige waar ik niets aan heb maar het was wel de grappig als eerste keer
Wognummer schreef op zondag 17 mei 2026 @ 21:56:
LOL butcher (t10)

2 chests 2 mythics
Portal
2 mythics
portal
2 mythics


allemaal onzinnige waar ik niets aan heb maar het was wel de grappig als eerste keer
2 chests? Hoe kom je aan twee chests?

En een nemesis portal * 2 daarna vermoed ik?

Nice man. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
RustStorm schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:30:
[...]

2 chests? Hoe kom je aan twee chests?

En een nemesis portal * 2 daarna vermoed ik?

Nice man. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eexERKsa1_6klIiQUMedMYx4g6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YS4EkfPwnR9Z1x3GrmBTRL75.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtjW3JwKB62p2Sec6OjiOTXVvp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BuempnDmHWPhVjRRqXudw5sH.jpg?f=fotoalbum_large


in de wartable kun je 2 chests kiezen kost je wel 2 keys maar het gaat wat sneller

[ Voor 4% gewijzigd door Wognummer op 17-05-2026 22:37 ]


  • Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:58
Daarstraks kreeg ik ook mijn eerste Nemesis portal en had nog niet gezien wat het was dus ik had zoiets van oh cool. Zometeen eens kijken daarbinnen en ging even door met het uitzoeken van mijn inventory waarna het portaal ook vrij snel weer dicht ging.

Dat was even een wtf momentje. Volgende keer maar meteen naar binnenspringen 🤪

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Tr!gger schreef op zondag 17 mei 2026 @ 22:44:
Daarstraks kreeg ik ook mijn eerste Nemesis portal en had nog niet gezien wat het was dus ik had zoiets van oh cool. Zometeen eens kijken daarbinnen en ging even door met het uitzoeken van mijn inventory waarna het portaal ook vrij snel weer dicht ging.

Dat was even een wtf momentje. Volgende keer maar meteen naar binnenspringen 🤪
yep je hebt 30 seconden ik had daar ook last mee maar sinds ik mn loot filters insel op alleen GA en mythics en keys gaat het wel beter

  • Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-06 23:30

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag een nieuw character gemaakt en gaan spelen. De campaign heb ik overgeslagen omdat ik die al eens voltooid had (ik heb enkel de base game). Heb nu ongeveer een uurtje of 2 gespeeld. Heb wat side quest, 1 dungeon en wat "schrifts" (wolkjes) of hoe die dingen ook heten gedaan. Ben al level 20 en voor mijn gevoel is dat vrij snel.

Heb me een Necromancer aangemaakt en kan lekker minions spammen. Lijkt bijna wel een cheatcode zo makkelijk gaat dat af. Je zit meteen wel weer in de game maar merk wel dat er nu veel meer opties zijn bijgekomen dan in het begin dat ik speelde. De seasons zijn bijna niet meer te voltooien zonder de dlc's dus die zullen binnenkort nog wel een keertje komen. Ik vermaak me er in elk geval alweer prima mee.

Ik zat trouwens bij een tweakers clan... wat is tegenwoordig nog het nut van die clans?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal


  • CJ_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:58
Yagermeister schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:17:
Zojuist met mijn lunatic warlock Torment X unlocked maar ik merk wel dat ik er nog vrij lang mee bezig was. Totale pit tijd was 5min. Ik vermoed dat dit vooral komt doordat mijn gear niet helemaal perfect is en all helemaal mijn charms niet. Het is zo irritant lastig om een +6 te krijgen. Naja ik kan nu in ieder geval world bosses doen op T10 om te zien of ik daar nog wat upgrades kan scoren.

Zojuist toch maar eens Lillith op T8 geprobeerd en bij de 2de try had ik haar neer. Het ging niet heel soepel maar het is gelukt. Nu is alleen de vraag of ik gok op een random Mythic of dat ik via de jeweler probeer ondanks dat ik die runes niet heb ervoor.
Meeste mythic krijg je in undercity. Via war plans het linkse pad; eerste 3 nodes aanklikken.
Daarna met mythic seal in de undercity krijg je zo'n 2 tot 4 mythics per run (zelf op T10 gedaan).
Weet je wat jammer is... dood gaan als Belial na eem boss spawnt... pffffff

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Dat is idd heel balen :P gelukkig nog niet gehad.

Ik ben er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee. Battlepass alles unlocked. Mephisto Torment XII dood.
Alle season journal rewards binnen dus dan is er voor mij niet zo veel meer te doen :)

Maar was oprecht een leuk seizoen. Blij dat ik de uitbreiding toch gekocht heb en het weer een kans heb gegeven :) De aanpassingen zijn heel goed geweest en ook de nieuwe endgame voelt een stuk leuker op deze manier.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Chester schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:25:
T10 ging zo makkelijk, ik dacht ik ga ff Mephisto proberen. Is toch wel ff wat anders dan door de rest van T10 te facerollen 😅
Uiteindelijk maar geswitched naar een Barbarian. Ging flink makkelijker :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt


  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 16:59
Gisteren met SpiritBorn, de main campaign uitgespeeld. Plots wordt mijn map van mega druk naar ultra super deluxe druk! 🤣 Moeilijkheid aangepast naar Penitent, ik kan nog geen "Torment" kiezen.

Zelf zie ik een aantal zaken die ik nu wil aanpakken en volgens mij dit de juiste volgorde is?
  1. - Pit level zodoende ik naar Torment 1 kan?*
  2. - Renown + altars (om zo extra skilll poins & paragon) te krijgen.
  3. - Dan pas de 2 DLC's

    Of zien jullie het anders? 🙏
    *Heeft Torment 1, invloed op de DLC(s) reward(s)?

  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
QuZyX schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:02:
Gisteren met SpiritBorn, de main campaign uitgespeeld. Plots wordt mijn map van mega druk naar ultra super deluxe druk! 🤣 Moeilijkheid aangepast naar Penitent, ik kan nog geen "Torment" kiezen.

Zelf zie ik een aantal zaken die ik nu wil aanpakken en volgens mij dit de juiste volgorde is?
  1. - Pit level zodoende ik naar Torment 1 kan?*
  2. - Renown + altars (om zo extra skilll poins & paragon) te krijgen.
  3. - Dan pas de 2 DLC's

    Of zien jullie het anders? 🙏
    *Heeft Torment 1, invloed op de DLC(s) reward(s)?
1 pit zit achter en capstone dungeon volgens mij (de rest van de torment levels wel met de pit)

2/3 in de nieuwste seizoen zitten de extra punten in de season pass en niet meer in de altars (helaas)

  • GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:47
eerst 2 DLC's
Pagina: 1 ... 225 ... 228 Laatste