• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kwam hem ook tegen op Reddit. Was verbaasd dat all res niet onder de resistances viel maar onder defensives. Good to know dus (y)

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 23:15:
[...]

Ik heb oprecht geen idee wat ik doe... snap er namelijk echt niks van haha. Zal er eens in duiken en wat over gaan lezen.
Als je altijd teleport naar je volgende war plan klusje dan krijg je de standaard lay-outs of nightmare dungeons voorgeschoteld. Altijd zelf een compass of een nightmare dungeon starten dus en dan pas er naar toe teleporten via de map. Anders krijg je inderdaad altijd een 6 wave infernal horde terwijl je zelf een 10 wave kunt starten.

Nog een tip van flip: 5 nightmare sigils in de cube worden 1 escalation sigil d:)b

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:48
London schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:41:
[...]

Als je altijd teleport naar je volgende war plan klusje dan krijg je de standaard lay-outs of nightmare dungeons voorgeschoteld. Altijd zelf een compass of een nightmare dungeon starten dus en dan pas er naar toe teleporten via de map. Anders krijg je inderdaad altijd een 6 wave infernal horde terwijl je zelf een 10 wave kunt starten.

Nog een tip van flip: 5 nightmare sigils in de cube worden 1 escalation sigil d:)b
en die laatste tip als je de juiste warplan layout hebt kun je die onbeperkt volhouden inc lair key farm :)

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:45

lord_fh

PS5

na die 29 uur dat ik gespeeld had tot nu toe in D4 (ahum...) zit ik er nu wel lekker in. ik weet niet wat er veranderd is, en ik vind het tov D2 nog steeds erg overweldigend en minder afgekadert enzo qua acts, er gebeurd veel. maar het speelt wel heel lekker dus ik ga maar gewoon er voor zitten en accepteer dat ik geen 20er met tijd teveel ben die alles tot in de detail weet, zeker niet voor een 1e playthrough.

Ik gebruik dus gok ik de helft niet van wat kan tot nu toe maar ik geniet er wel van. leven 22 warlock nu en gaat lekker. ik ga met deze alle campaigns door en daarna ben ik denk ik ookzover qua inhoudelijk kennis van mechanics enzo dat ik met een andere char dingen anders ga doen.

Ben ergens blij dat het spel me toch heeft weten de pakken als DIablo fan.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

lord_fh schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:29:
na die 29 uur dat ik gespeeld had tot nu toe in D4 (ahum...) zit ik er nu wel lekker in. ik weet niet wat er veranderd is, en ik vind het tov D2 nog steeds erg overweldigend en minder afgekadert enzo qua acts, er gebeurd veel. maar het speelt wel heel lekker dus ik ga maar gewoon er voor zitten en accepteer dat ik geen 20er met tijd teveel ben die alles tot in de detail weet, zeker niet voor een 1e playthrough.

Ik gebruik dus gok ik de helft niet van wat kan tot nu toe maar ik geniet er wel van. leven 22 warlock nu en gaat lekker. ik ga met deze alle campaigns door en daarna ben ik denk ik ookzover qua inhoudelijk kennis van mechanics enzo dat ik met een andere char dingen anders ga doen.

Ben ergens blij dat het spel me toch heeft weten de pakken als DIablo fan.
herkenbaar, ik ben inmiddels in de 40 en ik vind ook bepaalde dingen overweldigend. De cube was voor mij echt een soort van "daar blij ik maar van weg, snap er niets van". Maar als je rustig stukje voor stukje ontdekt kom je er wel uit. Geniet ervan.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:50
Mad-Matt schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:32:
[...]

herkenbaar, ik ben inmiddels in de 40 en ik vind ook bepaalde dingen overweldigend. De cube was voor mij echt een soort van "daar blij ik maar van weg, snap er niets van". Maar als je rustig stukje voor stukje ontdekt kom je er wel uit. Geniet ervan.
Hier ook, maar ik neem aan dat door de ervaring met voorgaande diablos (vooral 2) dit weinig spannend zal zijn.

release gemist ivm buitenland etc, maar volgende week terug icm een paar dagen vrij, prima excuus om met LoH los te gaan. Toevallig daarna ook een lang weekend :P

Moet overigens wel switchen van console naar pc, maar ik denk dat de steam controller er binnenkort ook wel komt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Krijg lord zhir niet eens neer. Rofl

Uiteindelijk gelukt. En daarna direct belial er axhteraan... altijd leuk. Verkeerde uniques gekregen helaas.

[ Voor 60% gewijzigd door RustStorm op 09-05-2026 14:34 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:35
Ik zie dat er bij de tower zijn met twee 112% physical damage gems in het wapen :X Via de cube heeft ie een 250% gem strength in this weapon |:( Zijn andere gems zijn "slechts" 32% . Sommigen hebben echt teveel tijd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

@Poops_McGhee niet in de shop gaan kijken... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dit zijn terugkerende Warcraft sets :p En beduidend minder aantrekkelijk dan die van een paar maanden terug. Kon deze makkelijk skippen :+

Pagina: 1 ... 223 224 Laatste