Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik heb zojuist 1 hele mythic mogen krijgen...CJ_87 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:59:
[...]
Meeste mythic krijg je in undercity. Via war plans het linkse pad; eerste 3 nodes aanklikken.
Daarna met mythic seal in de undercity krijg je zo'n 2 tot 4 mythics per run (zelf op T10 gedaan).
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Had je de Undercity skilltree linkerkant helemaal? En welke torment? Solo/groep?RustStorm schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:09:
[...]
Ik heb zojuist 1 hele mythic mogen krijgen...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Weten we dat ook weer. Ik zit nu in de Tweakers 3 clan. Is er in de Tweakers 1 clan meer te doen? Volgens de message moet ik iemand contacten maar geen idee of die in clan 1 of in clan 3 zit.Zethiel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:50:
[...]
Chatten met gelijkgezinden en makkelijker groepjes starten of ruilen, verder geen game nut.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Yes, Torment X, solo. (Ik weet dat in een groep het lucratiever is, maar vind het onhandig op een PS5. Communicatie is dan ruk doorngebrek aan snel kunnen typen)Angeloonie schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:35:
[...]
Had je de Undercity skilltree linkerkant helemaal? En welke torment? Solo/groep?
Echt jammer... want enige dat ik nodig heb is die fking helm... lol... gewoon omdat ik wil ervarem welke impact het op de speelervaring gaat hebben...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
ik hoop dat ze na morgen wel wat meer gaan droppen
Vanavond zal wel het los gaan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is er na morgen dan?Wognummer schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:17:
wel een beetje jammer dat die charms zo echt zeldzaam zijn dat er maar een paar bekend zijn
ik hoop dat ze na morgen wel wat meer gaan droppen
O.a. Word bij sorc chain lightning gefixed die geen juiste spell tag meer heeft
Maar dus ook echt die skill tree ook? Want 1 mythic is dan wel heel zeldzaam. Maar ja RNG...RustStorm schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:11:
[...]
Yes, Torment X, solo. (Ik weet dat in een groep het lucratiever is, maar vind het onhandig op een PS5. Communicatie is dan ruk doorngebrek aan snel kunnen typen)
Echt jammer... want enige dat ik nodig heb is die fking helm... lol... gewoon omdat ik wil ervarem welke impact het op de speelervaring gaat hebben...
Zit je in de clan toevallig? Want volgens mij kun je dan toch gewoon samen met anderen gaan runnen
Ja...Angeloonie schreef op maandag 18 mei 2026 @ 19:28:
[...]
Maar dus ook echt die skill tree ook? Want 1 mythic is dan wel heel zeldzaam. Maar ja RNG...
Zit je in de clan toevallig? Want volgens mij kun je dan toch gewoon samen met anderen gaan runnen
Neen, zit niet in een clan. Speel het spel solo.
Nog een tip voor iedereen: Je kunt van 5 tributes voor Ancestral Armaments een Mythic Armaments tribute maken in de cube.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 18-05-2026 20:48 ]
meteen door de cube geen gemstrength=weg
Ik ben ook op dit punt beland. Heb de laatste reward van de season en dan begin ik me af te vragen waarom ik nog verder zou grinden. Bij poe 1 en 2 komt er ook altijd zo'n moment voor me. Je hebt de meeste doelen gehaald en dan begint de motivatie wat te dalen. Dan speel je nog wat door tot je je echt afvraagt waar het nut nog is. Het hangt ook wel af van je build. Als die echt heel lekker speelt en sterk is, is het wel langer leuk.Ricmaniac schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:42:
Ik ben er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee. Battlepass alles unlocked. Mephisto Torment XII dood.
Alle season journal rewards binnen dus dan is er voor mij niet zo veel meer te doen![]()
Maar was oprecht een leuk seizoen. Blij dat ik de uitbreiding toch gekocht heb en het weer een kans heb gegevenDe aanpassingen zijn heel goed geweest en ook de nieuwe endgame voelt een stuk leuker op deze manier.
Ben wel heel blij met de veranderingen in d4. Heb me erg goed vermaakt en met s14 ga ik er weer voor. Nu even pauze tot poe 2 0.5 waar erg interessante updates komen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ondertussen zelf de wereld wat rondgegaan en beetje de nieuwe zaken 'leren' kennen. Die WORLD Boss is wel de max! Gewoon met een 10-tal players 'spammen' tot hij neervalt 😁QuZyX schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:02:
Gisteren met SpiritBorn, de main campaign uitgespeeld. Plots wordt mijn map van mega druk naar ultra super deluxe druk! 🤣 Moeilijkheid aangepast naar Penitent, ik kan nog geen "Torment" kiezen.
Zelf zie ik een aantal zaken die ik nu wil aanpakken en volgens mij dit de juiste volgorde is?
- - Pit level zodoende ik naar Torment 1 kan?*
- - Renown + altars (om zo extra skilll poins & paragon) te krijgen.
- - Dan pas de 2 DLC's
Of zien jullie het anders? 🙏
*Heeft Torment 1, invloed op de DLC(s) reward(s)?
Ondertussen 'vlotjes' aan Torment 2 geraakt, dus nog ff zien waar ik kan eindigen. Mijn SpiritBorn build is gemaakt rond 'Rushing Claw' en ik heb (door mijn gear & skills) een eindeloze mogelijkheid om die skill te 'spammen', voelt beetje als 'cheaten' aan... 🤔
Eenmaal ik daar tegen 'het max' loop, eens beginnen aan de DLC's enzo. Of is de 'main game' moeilijker dan 'de pit'? 🙏
Nog een vraagje over 'de pit', als je de 'guardian' gekilled hebt, leave je dan en ga je naar een hogere moeilijkheid? Want je kan ook blijven en verder doen...?
[ Voor 6% gewijzigd door QuZyX op 18-05-2026 22:19 ]
de Pit doe je iedere keer opnieuw op de difficulty waar jij hem op instelt, maar nadat de boss down is moet je terug naar een van de steden en de pit opnieuw startenQuZyX schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:18:
[...]
Ondertussen zelf de wereld wat rondgegaan en beetje de nieuwe zaken 'leren' kennen. Die WORLD Boss is wel de max! Gewoon met een 10-tal players 'spammen' tot hij neervalt 😁
Ondertussen 'vlotjes' aan Torment 2 geraakt, dus nog ff zien waar ik kan eindigen. Mijn SpiritBorn build is gemaakt rond 'Rushing Claw' en ik heb (door mijn gear & skills) een eindeloze mogelijkheid om die skill te 'spammen', voelt beetje als 'cheaten' aan... 🤔
Eenmaal ik daar tegen 'het max' loop, eens beginnen aan de DLC's enzo. Of is de 'main game' moeilijker dan 'de pit'? 🙏
Nog een vraagje over 'de pit', als je de 'guardian' gekilled hebt, leave je dan en ga je naar een hogere moeilijkheid? Want je kan ook blijven en verder doen...?
Tevens natuurlijk om nieuwe torment levels te unlocken, maar dat komt beetje vanzelf als je de glyphs hoger level wilt krijgen. Op den duur zijn de upgrade kansen dermate laag dat je wel naar een hogere tier wil.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik weet voor mezelf namelijk niet of het wel zin heeft om in die base game te blijven hangen. De Raids??? (die toegevoegd zijn in de eerste dlc lijken ook tof). Over Lords of Hatred heb ik nog geen echte reviews gelezen/bekeken.
Lees ik hieruit dat je in een "kleine" 20 dagen je de complete game al hebt doorlopen?Alekz87 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:56:
Holy balls wat is die mephisto irritant (T10). Ik doe t12 content prima. Maar ik kom maar niet door de mechanics heen haha. Lillith zelfde verhaal, alleen kon ik daar gelukkig na zwaar overleveld te zijn bijna alles skippen vanwege m’n dps! Hierna ben ik denk ik wel beetje klaar dit seizoen. Heb enorm geluk gehad met mythic drops voor m’n builds. Dus ging sneller dan gedacht!
Wat ik gelezen en gehoord heb, is dat het verhaal echt wel goed is in de 2 DLC's (zeker in de laatste). Dus alleen daarom is die 40 euro het wel waard 😁 (vind ik persoonlijk)Oxigeon schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:58:
Hier de laatste 2 dagen ook weer volop aan het spelen en moet zeggen dat de Base-Game me weer echt bevalt. Echter begint het ook te kriebelen om de 2 DLC aan te schaffen. Voor €40 krijg je namelijk nu beide dlc. Over de eerste zijn de meningen verdeeld maar Lords of Hatred schijnt toch wel goed te zijn.
Ik weet voor mezelf namelijk niet of het wel zin heeft om in die base game te blijven hangen. De Raids??? (die toegevoegd zijn in de eerste dlc lijken ook tof). Over Lords of Hatred heb ik nog geen echte reviews gelezen/bekeken.
KPN wijzigingenduren een paar dagen blijkbaar.
eerste indruk is dat of Blizzard de game behoorlijk veranderd heeft of dat de pc ervaring simpelweg zoveel beter is dan de console.
[ Voor 35% gewijzigd door Bossie op 19-05-2026 08:23 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Same. Een derde deel van de healthbar af timmeren geen probleem. Maar dan triggert er een boss mechanic en ga ik weer dood.Alekz87 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:56:
Holy balls wat is die mephisto irritant (T10). Ik doe t12 content prima. Maar ik kom maar niet door de mechanics heen haha. Lillith zelfde verhaal, alleen kon ik daar gelukkig na zwaar overleveld te zijn bijna alles skippen vanwege m’n dps! Hierna ben ik denk ik wel beetje klaar dit seizoen. Heb enorm geluk gehad met mythic drops voor m’n builds. Dus ging sneller dan gedacht!
Moet zeggen dat ik er ook nog niet heel veel moeite in heb gestopt. Misschien ook geen Rushing dash gebruiken, want die best groot voor de lijntjes aan spikes die komen. Tenzij ik er over heen kan springen.
Zover ik weet kan je zo'n boss niet in 1x neerhalen toch? Meestal krijgen ze zo'n shield zodat je toch de mechanic uit moet spelen. Of kan je daar ook door heen bruteforcen?
Ik zit inmiddels ook op T12, misschien de moeite waard om vanavond opnieuw te proberen.
Bem blij als ik mn mythic heb em het seizoen afgerond heb... dan is het denk ik wel.mooi geweest.
Ik probeer het later wel weer
Dit soort gevechten kan ik echt zonder. Als ik op zoek ben naar zoiets kan ik wel weer gaan raiden in wow...Alekz87 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:56:
Ben maar een Paladin gestart, class nog niet gespeeld.
Als dat niks is dan maar weer terug naar rogue of game de kast in tot er een nieuwe season is.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Heb laatste 2 weken heerlijke iedere avond in bed op m’n PS portal 2 uurtjes kunnen pakken. En elk vrij uurtje in t weekend. Kom niet zoveel meer aan gamen toe maar Diablo 4 dit seizoen en deze DLC heeft mij toch best gegrepen! Maar merk dat ik nu dus veel repeterende dingen alweer aan het doen ben. Gear is bij lange na niet best in slot, maar zodra ik torment 12 iedereen kan neerhalen, ben ik eigenlijk sterk genoeg en hoeft het niet sneller en meer.Oxigeon schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:59:
[...]
Lees ik hieruit dat je in een "kleine" 20 dagen je de complete game al hebt doorlopen?
Maar ik stop niet. Vind het erg leuk nog, dus voorlopig nog wel even zoet mee! 40 uur gespeeld afgelopen 3 weken.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
wat schijnt te helpen is een Unique charm waar in zit dat insta death blows over meerdere seconden verpreid worden zodat je de oneshots kan overleven nog niet getest zelfAlekz87 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:56:
Tja, de Paladin is dit seizoen niet zo goed. Ik maak meestal aan het begin van het seizoen een class waar ik zin in heb om te spelen, maar als ik daarmee tegen een muur aanloop dan kijken ik even op maxroll voor een S tier build om de season journey af te ronden. Stel je zou nu een barb hebben, dan kun je op T12 Mephisto gewoon facetanken. Beetje krom, maar is wel wat het is.RustStorm schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:48:
En weer niet gelukt belial neer te krijgen na een boss... zucht... ik word daar moedeloos van. Paladin gepakt omdat ik die nog nooit gad gespeeld. Maar alle moeite die ik moet doen om dingen voor elkaar te krijgen, is even leuk. Maar het is weinig vergevend... paladin is echt zo neer... het zal ook heus wel aan mij liggen. Dat ik de skils verkeerd gebruik, maar damnit... begint me te frustreren allemaal. Pfffffffff
Bem blij als ik mn mythic heb em het seizoen afgerond heb... dan is het denk ik wel.mooi geweest.
Ik had hetzelfde. Ik had eerst een Warlock, maar uiteindelijk geswitched naar een Barbarian. Daarmee ging T12 ook makkelijk. Maar Mephisto T10 kon me nog steeds one-shotten. Uiteindelijk was het een kwestie van even oefenen; hele spel traint je om door alles te steamrollen, en opeens moet je rekening houden met mechanicsAlekz87 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:24:
[...]
Heb laatste 2 weken heerlijke iedere avond in bed op m’n PS portal 2 uurtjes kunnen pakken. En elk vrij uurtje in t weekend. Kom niet zoveel meer aan gamen toe maar Diablo 4 dit seizoen en deze DLC heeft mij toch best gegrepen! Maar merk dat ik nu dus veel repeterende dingen alweer aan het doen ben. Gear is bij lange na niet best in slot, maar zodra ik torment 12 iedereen kan neerhalen, ben ik eigenlijk sterk genoeg en hoeft het niet sneller en meer.
Maar ik stop niet. Vind het erg leuk nog, dus voorlopig nog wel even zoet mee! 40 uur gespeeld afgelopen 3 weken.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
En volgend seizoen weer gewoon een nieuw character? of hoe gaat dat in zijn werkAlekz87 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:24:
[...]
Heb laatste 2 weken heerlijke iedere avond in bed op m’n PS portal 2 uurtjes kunnen pakken. En elk vrij uurtje in t weekend. Kom niet zoveel meer aan gamen toe maar Diablo 4 dit seizoen en deze DLC heeft mij toch best gegrepen! Maar merk dat ik nu dus veel repeterende dingen alweer aan het doen ben. Gear is bij lange na niet best in slot, maar zodra ik torment 12 iedereen kan neerhalen, ben ik eigenlijk sterk genoeg en hoeft het niet sneller en meer.
Yup, (bijna) ieder nieuw seizoen wordt er een gimmick/mechanic toegevoegd die het farmen weer even fris houdt.Oxigeon schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:47:
[...]
En volgend seizoen weer gewoon een nieuw character? of hoe gaat dat in zijn werk
Ook hier eerst een char voor de leuk, daarna een barb want ook leuk en de 2 builds op de druid (stormpack en boulder) die ik wilde proberen had ik wel gezien. Daar toch mee naar t10 gekomen. Barb is wel een orde-grootte sterker en dan heb ik nog de plebs WW-build, niet die met een Selig. Maar met hulp van iemand die meph neermephte op t12 voor me is het seizoen ver af.
Gelukkig vind ik door de map heen spinnen zen genoeg om recreatief pixels te blijven pletten.
Dat noemen ze RNGRustStorm schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:34:
En WEER maar 1 fking mythic uit een tribute run op T11
Ik weet het man, ik weet het. En dat is ook helemaal oke. Maar daardoor niet minder frustrerend.
Heb je die activity point (weet even niet zo hoe t heet) gekozen dat er een goblin prankster kan spawnen? Die help ook erg om meer loot te krijgen aan t eind. Heb je m ook weer solo gedaan? Solo krijg je echt merkbaar minder dus probeer het eens met een volle groep en dan kan het haast niet mis gaan als je ook nog 1 of 2 van die pranksters tegenkomt. Kan nautuurlijk nog steeds dat er dan maar 1 dropt maar het vergroot iig je kansen en dan komt vanzelf die run een keer dat je er 4 of 5 krijgt.RustStorm schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:34:
En WEER maar 1 fking mythic uit een tribute run op T11
Veder ook niet teveel blind staren op mythics. Op mijn warlock had ik maar 1 of wellicht 2 mythics "nodig" voor de build. Een goede ancestral met wat GA's en een goede aspect zijn vaak even goed zo niet beter.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Tijdens mijn solo runs heb ik helaas ook geem goblin spawns gehad. Opnieuw staaltje RNG.JohnnyV76 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:35:
[...]
Heb je die activity point (weet even niet zo hoe t heet) gekozen dat er een goblin prankster kan spawnen? Die help ook erg om meer loot te krijgen aan t eind. Heb je m ook weer solo gedaan? Solo krijg je echt merkbaar minder dus probeer het eens met een volle groep en dan kan het haast niet mis gaan als je ook nog 1 of 2 van die pranksters tegenkomt. Kan nautuurlijk nog steeds dat er dan maar 1 dropt maar het vergroot iig je kansen en dan komt vanzelf die run een keer dat je er 4 of 5 krijgt.
Veder ook niet teveel blind staren op mythics. Op mijn warlock had ik maar 1 of wellicht 2 mythics "nodig" voor de build. Een goede ancestral met wat GA's en een goede aspect zijn vaak even goed zo niet beter.
Il ga me focussen op de craft boj de jeweler. Dat ga ik sneller voor elkaar krijgen dan hopem op een drop.
Wordt vervolgd. Komt uiteindelijk wel goed.
Yep. Speel meestal elk seizoen een andere class om het gevarieerd te houden. Ik kijk altijd even welke class een beetje “meta” is en volg wat builds online. Ik ben niet iemand die zelf gaat knutselen of mega aan t ontdekken is. Ik kan ook heerlijk lang video’s kijken van streamers die weer wat aan t “cooken” zijn zeg maar. Prima content en leerzaam.Oxigeon schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:47:
[...]
En volgend seizoen weer gewoon een nieuw character? of hoe gaat dat in zijn werk
je huidige character “verhuisd” naar een andere realm en daarna kan je met het nieuwe seizoen een nieuw “siezoenskarakter” aanmaken weer van vooraf aan. Veel dingen doe je dan wel opnieuw. Story en quests niet (tenzij je dat wel wilt).
En het is soms niet erg om 1-2-3 seizoenen helemaal niet te spelen. Daarna iets meer wijzigingen vaak. Genoeg andere games die soms even de voorrang genieten. Je moet niet spelen om t spelen en opgebrand zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door Alekz87 op 20-05-2026 13:10 ]
Thanks. Je character gaat dus naat de eternal realm of hoe ze die noemen. En de nieuwe komt gewoon weer in de seasonal realm.Alekz87 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 13:05:
[...]
Yep. Speel meestal elk seizoen een andere class om het gevarieerd te houden. Ik kijk altijd even welke class een beetje “meta” is en volg wat builds online. Ik ben niet iemand die zelf gaat knutselen of mega aan t ontdekken is. Ik kan ook heerlijk lang video’s kijken van streamers die weer wat aan t “cooken” zijn zeg maar. Prima content en leerzaam.
je huidige character “verhuisd” naar een andere realm en daarna kan je met het nieuwe seizoen een nieuw “siezoenskarakter” aanmaken weer van vooraf aan. Veel dingen doe je dan wel opnieuw. Story en quests niet (tenzij je dat wel wilt).
En het is soms niet erg om 1-2-3 seizoenen helemaal niet te spelen. Daarna iets meer wijzigingen vaak. Genoeg andere games die soms even de voorrang genieten. Je moet niet spelen om t spelen en opgebrand zijn.
Wordt die eternal realm ook wel eens geupdate? Want als ik het goed begrijp speel je daar eigenlijk nooit meer.
Ik zag je character online. Die heeft wel bizar goede items... alles ilvl 900 haha
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 20-05-2026 13:23 ]
eternal realm wordt elke keer ook wel minimaal geupdate. Alleen de seizoensspecifieke mechanics verdwijnen en er komt iets nieuws voor in de plaats bij de nieuwe seizoens realm. Soms een mix van oude seizoenen, soms iets totaal nieuws. Ook keer een seizoen gehad dat je een pet had die je kon levelen. Maar meestal is het een passive iets. Dus vergelijkbaar met seals en charms alleen heet t net ff wat anders. Niet altijd even origineel imho, maar vaak komt daar wel veel extra power vandaan, die je dus op de eternal realm gaat missen. Want daar ontbreken deze mechanics.Oxigeon schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 13:22:
[...]
Thanks. Je character gaat dus naat de eternal realm of hoe ze die noemen. En de nieuwe komt gewoon weer in de seasonal realm.
Wordt die eternal realm ook wel eens geupdate? Want als ik het goed begrijp speel je daar eigenlijk nooit meer.edit:
Ik zag je character online. Die heeft wel bizar goede items... alles ilvl 900 haha
Als je wil kunnen we wel een paar mythic triubutes of armament samen runnen. Ben toch klaar met t seizoen en heb er nog wel een paar. Stuur maar een pm als je wil en dan spreken we wel een keer af.RustStorm schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 12:24:
[...]
Tijdens mijn solo runs heb ik helaas ook geem goblin spawns gehad. Opnieuw staaltje RNG.![]()
Il ga me focussen op de craft boj de jeweler. Dat ga ik sneller voor elkaar krijgen dan hopem op een drop.![]()
Wordt vervolgd. Komt uiteindelijk wel goed.
Heb Diablo 3 indertijd op de xbox grijs gespeeld (letterlijk alle achievements behaald) maar diablo 4 speelt toch wat minder lekker weg ofzo, zeker als je met zijn 2en op 1 console speelt
[ Voor 19% gewijzigd door squashedraven op 21-05-2026 08:06 ]
Mythic tributes, dat zijn die dingen voor de undercity? Die gaan bij mij altijd naar de eternal omdat ik altijd te sloom ben om ze te doenJohnnyV76 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 07:27:
[...]
Als je wil kunnen we wel een paar mythic triubutes of armament samen runnen. Ben toch klaar met t seizoen en heb er nog wel een paar. Stuur maar een pm als je wil en dan spreken we wel een keer af.
Is het gewoon gigantische damage doen zodat de mechanics niet voorbijkomen? Mijn ervaring is dat die praktisch niet te ontwijken zijn en one hit zijn.
Denk dat ik het, samen met vorig seizoen, nu al een keer of 30 geprobeerd heb. En dan schijnt er ook nog een tweede ronde te zijn 😅
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Dat had ik toevallig gisteren ook met mijn Warlock. Helemaal niets speciaals aan mijn build, Paragon 140 of zo. Overigens Lilith nooit echt alleen gedaan, maar een aantal keer meegelopen voor de opbrengst en het halen van achievements. Nu dus eerste keer solo en ging zo maar in eens goedTTLCrazy schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:18:
Op T8 kon ik met mijn warlock de damage gewoon hebben raar genoeg. Eerste keer dat haar solo heb kunnen verslaan. Blijft echt een kut gevecht.
Vond het geweldig maar tevens ook aardig moeilijk betreft de combinaties en dat zal nog wel moeilijker worden. Doel om eerst maar eens wat te verkennen en rustig te gaan starten met een barbarian.
Hopelijk is het nog goed speelbaar met een ps4 aangezien mijn nuc i3 diablo niet aankan.
Heeft er nog iemand een ps4 exemplaar liggen voor een 50+er
7 x 440 WP zuiden, Solis mini 3000-S6, 45km ligier, HW P1, Marstek venus V1 5,12kw V156 / BMS216 APP V1.6.63, A+++, Etna inductie 4pits, 80 liter boiler masterwatt E-smart, Duco WTW/ventilatie schultenbraü
Zelfde probleem met mijn 'Spiritborn', laag in HP/Armor (omwille van de attack "xxx life on hit") dus direct dood na 1 hit... Je hebt bijna geen kans/tijd om te "dodgen"...Sibrand schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:12:
Wat is jullie tactiek om Echo of Lilith te verslaan (denk dat het niet specifiek voor dit seizoen is).
Is het gewoon gigantische damage doen zodat de mechanics niet voorbijkomen? Mijn ervaring is dat die praktisch niet te ontwijken zijn en one hit zijn.
Denk dat ik het, samen met vorig seizoen, nu al een keer of 30 geprobeerd heb. En dan schijnt er ook nog een tweede ronde te zijn 😅
Wachten tot je overpowered bent zodat je elke fase in 5-10 seconden kan doen. Op die manier ontloopt je alle 1 hit KOsSibrand schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:12:
Wat is jullie tactiek om Echo of Lilith te verslaan (denk dat het niet specifiek voor dit seizoen is).
Vond de storyline eigenlijk wel leuk om door te lopen, was alleen verrast dat het zo snel ging.
Enkel van de base game? Die was vrij goed ja. Ben zelf nu in chapter3 van VesselBossie schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 13:37:
Campaign af, nu kan de game beginnen.
Vond de storyline eigenlijk wel leuk om door te lopen, was alleen verrast dat het zo snel ging.
Loh, maandag begonnen.Oxigeon schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 14:54:
[...]
Enkel van de base game? Die was vrij goed ja. Ben zelf nu in chapter3 van Vessel
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat lijkt inderdaad niet helemaal juist te zijn... haha scherp hoor!Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:57:
Ligt het aan mij of staat er iets verkeerd om hier?
[Afbeelding]
Ben nu rustig met mijn Blessed Shield paladin naar de endgame aan het toe werken. Maar het kriebelt wel om zoals in elk seizoen dat ik gespeeld heb om barb #10 te makenChester schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 01:05:
Een whirlwind barbarian (Melted Heart of Selig build) is wel behoorlijk overpowered. T12 Lilith en Mephisto waren best makkelijk zo 😅
Ik lees dat ik uniques moet hebben, dat ancestral gear moet hebben
Dan lees ik paragon board levelen, dan weer die cube gebruiken
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Allemaal eigenlijk? Sowieso paragon & glyphs naar minimaal lvl 25 krijgen.Jeroenzer schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:16:
Even he, ik zit nu op Torment 2 met mijn Rogue (flurry build), paragon op 60, waar moet ik nu op focussen om sterker te worden ?
Ik lees dat ik uniques moet hebben, dat ancestral gear moet hebben
Dan lees ik paragon board levelen, dan weer die cube gebruiken
Oke, dat is de grind natuurlijk.Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:21:
[...]
Allemaal eigenlijk? Sowieso paragon & glyphs naar minimaal lvl 25 krijgen.
Maar met unique's is dat gewoon luck of the draw ?
Nee je kunt gericht farmen, zie bijv hier welke boss welke uniques dropped uit zijn kistje: https://maxroll.gg/d4/resources/boss-loot-table-cheat-sheetJeroenzer schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:28:
[...]
Oke, dat is de grind natuurlijk.
Maar met unique's is dat gewoon luck of the draw ?
duidelijk, dankAngeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:29:
[...]
Nee je kunt gericht farmen, zie bijv hier welke boss welke uniques dropped uit zijn kistje: https://maxroll.gg/d4/resources/boss-loot-table-cheat-sheet
Je kunt ook nog proberen in de cube een unique te craften door een white base item te upgraden naar unique, maar dan moet je nog wel geluk hebben dat je die unique versie van dat base item krijgt die je moet hebben.Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:29:
[...]
Nee je kunt gericht farmen, zie bijv hier welke boss welke uniques dropped uit zijn kistje: https://maxroll.gg/d4/resources/boss-loot-table-cheat-sheet
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wat maakt dit item zo uniek? Want met die stats vind je er toch regelmatig, dus ik zie het "speciale" niet.Sjamo schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:54:
Mijn eerste alt dit seizoen waarbij ik echt geluk heb blijkbaar. Hopelijk blijft het een poosje. Eerst al een chest met 3 nuttige sterren, en dan de eerste upgrade van masterworking, +12 max resolve. Ik wist niet eens dat het kon![]()
[Afbeelding]
Heb trouwens hetzelfde voor met mijn items, vanaf level 70 is er soms echt zo weinig verschil...
4GA items zijn zeldzaam maar met 12 resolve ben je zowat onsterfelijk op het moment heheQuZyX schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:57:
[...]
Wat maakt dit item zo uniek? Want met die stats vind je er toch regelmatig, dus ik zie het "speciale" niet.
Heb trouwens hetzelfde voor met mijn items, vanaf level 70 is er soms echt zo weinig verschil...
Ik kan me er echt niet toe zetten om een alt te gaan levelen ik voel me dan zo squishy dat ik het plan meteen laat varen hahaSjamo schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:54:
Mijn eerste alt dit seizoen waarbij ik echt geluk heb blijkbaar. Hopelijk blijft het een poosje. Eerst al een chest met 3 nuttige sterren, en dan de eerste upgrade van masterworking, +12 max resolve. Ik wist niet eens dat het kon![]()
[Afbeelding]
Geen risico op een ban? Zou vervelend zijn...Wognummer schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:49:
even een bugje geprobeerd waarbij in Infernal hordes ook echt loot dropped hehe
[Afbeelding]
Ik probeer dat soort dingen eigenlijk nooit echt uit. Voor de zekerheid. Je weet het namelijk nooit met Blizzard.
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 22-05-2026 17:52 ]
Voor mij was vooral de max resolve uniek. Die ging van 5 naar 12x, wat voor masterworking een forse stap is bij mijn weten.QuZyX schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:57:
[...]
Wat maakt dit item zo uniek? Want met die stats vind je er toch regelmatig, dus ik zie het "speciale" niet.
Maar verder is dit voor mij wel een bijzonder stuk armour. Mijn 2e charakter die torment 10 heeft vrijgespeeld (warlock was de eerste), maar deze speelt wat mij betreft prettiger.
Ik heb geen haast het seizoen uit te spelen, ik speel voor mijn plezier. Dus ik onderzoek verschillende classes en builds en kijk waarmee ik het prettigst speel. Deze druid (companion) speelt voor mij tot nu toe het prettigst. Dus wie weet ga ik voor het eerst dit seizoen dat deel induiken waarover ik al weken van iedereen lees dat de loot je om de oren vliegt. Maar een stuk armour met 4 sterren, daar heb ik er tot nu toe per seizoen maar enkele van. Dus nog steeds bijzonder.
Deze druid speelde makkelijk en stevig sinds het begin. Ik speelde hiervoor de minion necromancer (t8 dacht ik), maar dat was een drama. Voldoende power maar ik lig geregeld plat en dat ging me storen.Wognummer schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 16:07:
[...]
Ik kan me er echt niet toe zetten om een alt te gaan levelen ik voel me dan zo squishy dat ik het plan meteen laat varen haha
Maar ik ben een altoholic, altijd al geweest, ook in Wow. Ik hou meer van levelen dan van het eindspel.
[ Voor 10% gewijzigd door Sjamo op 22-05-2026 18:29 ]
Sjamo schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 18:24:
[...]
Voor mij was vooral de max resolve uniek. Die ging van 5 naar 12x, wat voor masterworking een forse stap is bij mijn weten.
Maar verder is dit voor mij wel een bijzonder stuk armour. Mijn 2e charakter die torment 10 heeft vrijgespeeld (warlock was de eerste), maar deze speelt wat mij betreft prettiger.
Je kan ze net zovaak rerollen tot je op elke item de * variant heb van de substat die je wilt.
Als je maar genoeg reroll shards hebt.
Nou dat vermoed ik niet dan zouden ze ook alle spelers die bugs in de class misbruiken moeten bannen 😅 en anders wat meer vrije tijd terug hahaRustStorm schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 16:25:
[...]
Geen risico op een ban? Zou vervelend zijn...
Ik probeer dat soort dingen eigenlijk nooit echt uit. Voor de zekerheid. Je weet het namelijk nooit met Blizzard.
ik heb ooit een 4GA shako gecraft in het eerste season dat je ze kon craften nooit nodig gehad toen maar toch
en ja ik crafte de verkeerde mythic... zuur ja zeker
LOL tribute run
[ Voor 59% gewijzigd door Wognummer op 22-05-2026 20:29 ]
/f/image/RDPTngxjdRAE9HNyQmlvlBUX.png?f=fotoalbum_large)