Ik ben toch malle pietje niet!
Lilith geeft weer een spark first kill. Dat jullie het even weten en niet vergeten. 😉
Ik ben in capstone dungeon van lvl 50 iets van een 7 keer The Butcher tegengekomen. De laatste keer tijdens het gevecht tegen de eindbaas. Iemand die ook al zoveel tegengekomen?
Yep ik ook.. en hij dropte nietsJeroen_DB schreef op zondag 14 december 2025 @ 21:57:
Ik ben in capstone dungeon van lvl 50 iets van een 7 keer The Butcher tegengekomen. De laatste keer tijdens het gevecht tegen de eindbaas. Iemand die ook al zoveel tegengekomen?
Live young, die hard
Ja maar volgens mij is het een soort mini butcher... De butchers in die dungeon gingen echt zo tegen de vlakte. En ja mijn paladin deed al veel damage maar ik was de butcher ook 'gewoon' tegen gekomen en die bleef toch iets langer dan een halve seconde overeind (alsnog maar een paar seconden maar was een significant verschil). En dat terwijl ik pas voor die capstone naar penitent gegaan was.Jeroen_DB schreef op zondag 14 december 2025 @ 21:57:
Gamertag: FinrazielNL
Azmodan solo moeten killen. Had hem gesummoned, maar niemand kwam mee meppen. Duurde even, maar het is prima te doen met de Pala.
Qua season journey ben ik nu met Chapter V bezig. Van sommige dingen heb ik geen idee hoe ik de progressie kan beïnvloeden, zoals het levelen van die gifts.
Ik heb weer ouderwets lol met D4. Een Ferguson vrij D4 😂
Qua season journey ben ik nu met Chapter V bezig. Van sommige dingen heb ik geen idee hoe ik de progressie kan beïnvloeden, zoals het levelen van die gifts.
Ik heb weer ouderwets lol met D4. Een Ferguson vrij D4 😂
Dat is de gimmick van die capstone dungeon. Hij zou als het goed is ook bij de bossfight geweest moeten zijn. Maar het zijn niet de 'echte' Butcher, dus geen loot (behalve misschien gold).Jeroen_DB schreef op zondag 14 december 2025 @ 21:57:
Die gifts horen bij een activiteit (Pit, Undercity, Helltides en Overworld). Je kunt xp voor die gifts verdienen door de bijbehorende Lesser Evils of hun minions te doden. Dus wil je de Pit gift levelen moet je Pit doen, en Belial doden op het eind. Dit moet je dan doen voor elke gift.Poops_McGhee schreef op maandag 15 december 2025 @ 01:51:
[...]
Van sommige dingen heb ik geen idee hoe ik de progressie kan beïnvloeden, zoals het levelen van die gifts.
[...]
Vooralsnog een Blessed Shield paladin hier geleveled, zonder thorns.
Beetje judgment strooien en daarna de frisbee's en ondertussen heb ik drie aura's draaien.
Gaat dik prima maar zit net in T1, hopelijk kan deze build mee straks als ik wat verder kom.
Toffe class, heb wel het gevoel dat de pala ernstig Op is maar dat is natuurlijk traditie met nieuwe classes 😁
Legendary node Castle (armor - > % dmg) zal wel een dikke nerf krijgen dus geniet er nog ff van 😁
Beetje judgment strooien en daarna de frisbee's en ondertussen heb ik drie aura's draaien.
Gaat dik prima maar zit net in T1, hopelijk kan deze build mee straks als ik wat verder kom.
Toffe class, heb wel het gevoel dat de pala ernstig Op is maar dat is natuurlijk traditie met nieuwe classes 😁
Legendary node Castle (armor - > % dmg) zal wel een dikke nerf krijgen dus geniet er nog ff van 😁
De publiekstrekker voor Preorder purchases wordt in S11 niet generfed, hoor. In S12 hoogstwaarschijnlijk wel. Maar in april krijgen we weer een nieuwe OP for a season class.PepieNL schreef op maandag 15 december 2025 @ 12:26:
Vooralsnog een Blessed Shield paladin hier geleveled, zonder thorns.
Ache ik klaag niet 😄
Ik vind wel er werd een hoop gezegd over de game slomer en moeilijker maken, maar het spel is echt zo makkelijk geworden..
Ff los van pali, die is DLC OP.
Maar op Rogue en SB blaas je ook overal doorheen, end game voelt weer slap.
Ff los van pali, die is DLC OP.
Maar op Rogue en SB blaas je ook overal doorheen, end game voelt weer slap.
Endgame was eigenlijk alleen in season 1 wat lastiger en bovendien saai. Er is nu een hoop meer te doen, maar moeilijk is het niet echt, nee. Maarja, ik geloof niet dat Diablo games gemaakt zijn om moeilijk te zijn. En vooral D4 niet. Die is gemaakt voor de MTX sales.
Nee klopt ook wel daar is dit ook niet het type game voor, maar het voelt dan dat ze proberen het wat moielijker te maken met die capstones etc, maar dan gelijk krijg je extreem veel power van de game zelf.
Ben nu bijna paragon 250, mijn charachters zijn mid en op rogue na claren ze hendig pit 100.
Gaat rap zo xD
Ben nu bijna paragon 250, mijn charachters zijn mid en op rogue na claren ze hendig pit 100.
Gaat rap zo xD
Ik ben nu P185 en sta met een houtje touwtje build een world boss te solo'en, ver binnen de tijd dat je er met een groep over deed om tijdens de beta Ashava neer te halen. Dat zegt ook wel genoeg.Nahkriin schreef op maandag 15 december 2025 @ 14:24:
Nee klopt ook wel daar is dit ook niet het type game voor, maar het voelt dan dat ze proberen het wat moielijker te maken met die capstones etc, maar dan gelijk krijg je extreem veel power van de game zelf.
Gaat rap zo xD
Ik speel D4 ook echt voor de ontspanning tegenwoordig. Lekker potje pixels pletten en loot ophalen.