https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Mocht je nog eens iemand nodig hebben haak ik graag aancrzyhiphopazn schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:14:
[...]
haha I know.
Ik run elke dag met een team Pit 100.
Hopelijk snel 300.
Probeer andere Speed farm build op te bouwen, maar mijn Crackling Energy Sorc en Spiritborn Rake zijn een pain in the ass om te bouwen.
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik zit op de Cliptonian Discord ServerDark_Angelus schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:36:
[...]
Mocht je nog eens iemand nodig hebben haak ik graag aan
Looking-for-group kanaal
naam = cRzYHipHopAzN
BT=crzyazn#2196
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Wie weet log ik nog wel eens aan om even wat pixels te pletten, want dat blijft toch wel leuk.
Op naar S11 zonder tempering frustraties (hoop ik).
Paar keer spontaan de brandende slager op bezoek gekregen. Ik heb gemerkt dat als hij spontaan op bezoek komt, hij 0,0 damage neemt. Dan loopt ie dus alleen maar in de weg.
Maar, na ongeveer 15 runs, toch eindelijk goeie opties en ook de goblins in een rift. Zo haal je de hele avond maar 800-900 aether, en zo heb je er ineens 2300 in 1 run. RNG is nooit een goeie vriend van mij geweest.
Nu kan de game echt op de plank, tot season 11 er is.
Was dat Solo en welke Char build speelde je?Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 00:40:
Vanavond toch chapter VII van de season journey afgemaakt. Lastigste was 1.000 aether pakken in 1 Horde run. Niet om de damage ofzo, maar omdat ik heel vaak slechte opties kreeg waar weinig aether uit te halen viel.
Paar keer spontaan de brandende slager op bezoek gekregen. Ik heb gemerkt dat als hij spontaan op bezoek komt, hij 0,0 damage neemt. Dan loopt ie dus alleen maar in de weg.
Maar, na ongeveer 15 runs, toch eindelijk goeie opties en ook de goblins in een rift. Zo haal je de hele avond maar 800-900 aether, en zo heb je er ineens 2300 in 1 run. RNG is nooit een goeie vriend van mij geweest.
Nu kan de game echt op de plank, tot season 11 er is.
Altijd solo en met een home brew hydra sorc, zonder mythics.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 23:42:
[...]
Was dat Solo en welke Char build speelde je?
Heerlijk spel verder, ondertussen met de main quests bij Act 5. Paragon level 39. Ik hoorde van een vriend van mij dat als je het hebt uitgespeeld je best snel op 100 of hoger komt via gigantische groepen waar je dan tegen kan vechten waarbij echt je hele scherm vol monsters is.
Er is ook gewoon zoveel te doen, veel sidequests en dungeons/cellars of caves waar ik dan enorm in sidetrack 😅
Ook een shitload loot heb ik al gemerkt.
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Tot nu toe al een paar keer gehad dat ik mijn health niet inde gaten hield en bijna gekilled was, dat geeft toch wel wat meer adrenaline dan op sc in ieder geval en ook al wat seeds of hatred gefarmed wat ook een stuk spannender is zo...
Nu eens kijken hoe ik het trek als ik daadwerkelijk gekilled wordt en of dit het spel langer interessant houdt en dan misschien volgend seizoen weer eens heel seizoen hc proberen
[ Voor 5% gewijzigd door Kluus op 18-11-2025 15:38 ]
Ik heb genoten van de main game. Later in het spel ook (eindelijk?) echt mooie CGI filmpjes. Sommige waren bijna van Lord of the Rings niveau.
Redelijke spoiler hierover
HC is the only way!Kluus schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:36:
Omdat ik ook telkens na twee weken wel klaar ben met een seizoen en daarna de progressie voor mij te langzaam gaat ben ik maar eens aan hc begonnen, eindelijk in mijn vrij lange diablo carriere.
Ja, moet zeggen dat het wel zorgt voor een leukere manier van spelen maar nu al twee keer dood rond level 40 aan een chaos portal twerwijl alle andere content makkelijk ging. Deze run toch maar die dingen vermijden dan…
[ Voor 8% gewijzigd door Kluus op 23-11-2025 13:35 ]
Ik heb genoten van alle missies.
YouTube: Diablo IV | Season of Divine Intervention | Gameplay Trailer
Have fun! Ik vond het een prima verhaal. Geen hoogstaande literatuur maar de sfeer was er wel voor meSoulizer schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:49:
Ik heb Vessel of hatred snel nog even aangeschaft. Was nu maar 21 euries met flinke korting van 65% voor de expansion en kan ik die rustig op zijn tijd nog even doorspelen
[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 03-12-2025 19:58 ]