• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Dark_Angelus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:40:
[...]

Paragon 284 zit je pas op 50% naar de 300 hè :P
haha I know.
Ik run elke dag met een team Pit 100.
Hopelijk snel 300.

Probeer andere Speed farm build op te bouwen, maar mijn Crackling Energy Sorc en Spiritborn Rake zijn een pain in the ass om te bouwen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03:18
crzyhiphopazn schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:14:
[...]

haha I know.
Ik run elke dag met een team Pit 100.
Hopelijk snel 300.

Probeer andere Speed farm build op te bouwen, maar mijn Crackling Energy Sorc en Spiritborn Rake zijn een pain in the ass om te bouwen.
Mocht je nog eens iemand nodig hebben haak ik graag aan :Y

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Dark_Angelus schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:36:
[...]

Mocht je nog eens iemand nodig hebben haak ik graag aan :Y
Ik zit op de Cliptonian Discord Server

Looking-for-group kanaal

naam = cRzYHipHopAzN

BT=crzyazn#2196

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Amkiller
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-12 10:48
ik heb je in ieder geval ook toegevoegd... Amkiller#21112
Vandaag chapter VI van de season journey afgemaakt. Dus nu is S10 wel klaar voor mijn part. Denk dat ik het ook wel op dit niveau ga houden voor de komende seasons. Gewoon lekker chapter VI kunnen afmaken en geen gedoe met teveel gear moeten verzamelen. Zo hou ik het leuk voor mezelf.
Wie weet log ik nog wel eens aan om even wat pixels te pletten, want dat blijft toch wel leuk.
Op naar S11 zonder tempering frustraties (hoop ik).
Vanavond toch chapter VII van de season journey afgemaakt. Lastigste was 1.000 aether pakken in 1 Horde run. Niet om de damage ofzo, maar omdat ik heel vaak slechte opties kreeg waar weinig aether uit te halen viel.
Paar keer spontaan de brandende slager op bezoek gekregen. Ik heb gemerkt dat als hij spontaan op bezoek komt, hij 0,0 damage neemt. Dan loopt ie dus alleen maar in de weg.
Maar, na ongeveer 15 runs, toch eindelijk goeie opties en ook de goblins in een rift. Zo haal je de hele avond maar 800-900 aether, en zo heb je er ineens 2300 in 1 run. RNG is nooit een goeie vriend van mij geweest.
Nu kan de game echt op de plank, tot season 11 er is.

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 00:40:
Vanavond toch chapter VII van de season journey afgemaakt. Lastigste was 1.000 aether pakken in 1 Horde run. Niet om de damage ofzo, maar omdat ik heel vaak slechte opties kreeg waar weinig aether uit te halen viel.
Paar keer spontaan de brandende slager op bezoek gekregen. Ik heb gemerkt dat als hij spontaan op bezoek komt, hij 0,0 damage neemt. Dan loopt ie dus alleen maar in de weg.
Maar, na ongeveer 15 runs, toch eindelijk goeie opties en ook de goblins in een rift. Zo haal je de hele avond maar 800-900 aether, en zo heb je er ineens 2300 in 1 run. RNG is nooit een goeie vriend van mij geweest.
Nu kan de game echt op de plank, tot season 11 er is.
Was dat Solo en welke Char build speelde je?

crzyhiphopazn schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 23:42:
[...]

Was dat Solo en welke Char build speelde je?
Altijd solo en met een home brew hydra sorc, zonder mythics.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-12 12:41
Hmm nu flinke lag's/ net server disconnect via de Xbox.. Meer last van?

Heerlijk spel verder, ondertussen met de main quests bij Act 5. Paragon level 39. Ik hoorde van een vriend van mij dat als je het hebt uitgespeeld je best snel op 100 of hoger komt via gigantische groepen waar je dan tegen kan vechten waarbij echt je hele scherm vol monsters is.

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:53
Ik zit halverwege act 2 en ben level 40.
Er is ook gewoon zoveel te doen, veel sidequests en dungeons/cellars of caves waar ik dan enorm in sidetrack 😅

Ook een shitload loot heb ik al gemerkt.

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:15

Kluus

Gang is alles

Omdat ik ook telkens na twee weken wel klaar ben met een seizoen en daarna de progressie voor mij te langzaam gaat ben ik maar eens aan hc begonnen, eindelijk in mijn vrij lange diablo carriere. Nu nog bezig met alle beeldjes, areas en strongholds te doen en daarmee al een aardig eind richting level 40 (moet nog twee regions).

Tot nu toe al een paar keer gehad dat ik mijn health niet inde gaten hield en bijna gekilled was, dat geeft toch wel wat meer adrenaline dan op sc in ieder geval en ook al wat seeds of hatred gefarmed wat ook een stuk spannender is zo... >:)

Nu eens kijken hoe ik het trek als ik daadwerkelijk gekilled wordt en of dit het spel langer interessant houdt en dan misschien volgend seizoen weer eens heel seizoen hc proberen :).

[ Voor 5% gewijzigd door Kluus op 18-11-2025 15:38 ]

• MetalSonic
Diablo IV nu uitgespeeld.

Ik heb genoten van de main game. Later in het spel ook (eindelijk?) echt mooie CGI filmpjes. Sommige waren bijna van Lord of the Rings niveau.

Redelijke spoiler hierover
spoiler:
eindelijk het gevecht tussen de legers van hel en van aarde, met de balrogs etc, hoe Lord of the rings wil je het hebben? prachtig om te zien hoe de soldaten met de schilden hun speren door een klein gaatje steken. Beetje Romeinse stijl achtig. Mag ik wel ermee eindigen dat ik meer van dit soort prachtige CGI filmpjes had willen zien?
De gameplay is nog nooit zo vloeiend én leuk geweest..... En dat is het grootste pluspunt aan Diablo IV want het verhaal / de main story is vrij lang vrij minimaal. Alhoewel de vorige DIablo games ook niet de grootste verhalen hadden.
Kluus schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:36:
Omdat ik ook telkens na twee weken wel klaar ben met een seizoen en daarna de progressie voor mij te langzaam gaat ben ik maar eens aan hc begonnen, eindelijk in mijn vrij lange diablo carriere.
HC is the only way! :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Ja, moet zeggen dat het wel zorgt voor een leukere manier van spelen maar nu al twee keer dood rond level 40 aan een chaos portal twerwijl alle andere content makkelijk ging. Deze run toch maar die dingen vermijden dan…

[ Voor 8% gewijzigd door Kluus op 23-11-2025 13:35 ]

• MetalSonic
Diablo IV en diablo IV expansion Vessel of hatred uitgespeeld. Nog een beetje grinden, hogere paragon en dan geloof ik het wel. Dan is dit seizoen bijna klaar.

Ik heb genoten van alle missies.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:29
Ik heb Vessel of hatred snel nog even aangeschaft. Was nu maar 21 euries met flinke korting van 65% voor de expansion en kan ik die rustig op zijn tijd nog even doorspelen :9

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Soulizer schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:49:
Ik heb Vessel of hatred snel nog even aangeschaft. Was nu maar 21 euries met flinke korting van 65% voor de expansion en kan ik die rustig op zijn tijd nog even doorspelen :9
Have fun! Ik vond het een prima verhaal. Geen hoogstaande literatuur maar de sfeer was er wel voor me :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 03-12-2025 19:58 ]

Ben benieuwd naar de veranderingen in de game morgen. Leuk om weer eens aan het begin van een season nieuwsgierigheid naar de inhoud te hebben. Is wel weer even geleden voor mij. Hopelijk is het echt meer dan more of the same met een fris likje verf.

We gaan het morgen meemaken!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:51
Zo te zien hebben wij er allemaal zin in :)
Wat gaan jullie maken?

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-12 21:33
whirlwind barb dit keer, Tijd geleden dat ik een barb gespeeld heb, laatste keer in season 3.

• Aggressor
Ik lees ook veel dat ze het over een paladin hebben.
Maar zal vanavond toch niet komen?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12 23:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Aggressor schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:25:
Wat gaan jullie maken?
Spiritborn of Druid. Ik twijfel nog :)

Battle.net || Strava

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:34

ChUcKiE

Dus........

Eerlijk gezegd heb ik me nog te weinig ingelezen. Zijn er classes die er weer torenhoog bovenuit steken?
Wanneer begint het eigenlijk exact?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-12 14:30
Aggressor schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:25:
Wat gaan jullie maken?
Neem me altijd voor om iets nieuws te proberen, om altijd gewoon weer een rogue aan te maken. Dus dat.

Misschien nog iets nieuws proberen als de season journey af is ofzo.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik denk dat ik dezelfde build begin als in het vorige seizoen (Spiritborn Evade)
https://maxroll.gg/d4/tierlists/endgame-tier-list

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:48
Lincor schreef op donderdag 11 december 2025 @ 10:28:
[...]

Neem me altijd voor om iets nieuws te proberen, om altijd gewoon weer een rogue aan te maken. Dus dat.

Misschien nog iets nieuws proberen als de season journey af is ofzo.
Ik ga ook terug een rogue maken. Is al lang geleden. Geen idee welke. Misschien eens Death Trap rogue proberen.
Aggressor schreef op donderdag 11 december 2025 @ 09:17:
Wordt over gespeculeerd omdat Blizzard de start van het seizoen uitgesteld heeft tot direct na de game awards en dat ze schijnbaar heel stellig waren dat we echt allemaal naar de game awards moesten kijken. Een aankondiging van de tweede uitbreiding hoeven ze de season start niet voor uit te stellen dus dat lijkt onwaarschijnlijk, zou eerder iets in het seizoen moeten zijn. Verder was er blijkbaar een cosmetic van een flail, een wapen wat nu nog niet bestaat en gelinkt is aan... Paladins.

Dus... Wie weet?

Ik ben zelf nog niet echt gehypet... Zal waarschijnlijk ergens nog wel gaan spelen dit seizoen, maar momenteel ben ik net (eindelijk) aan expedition 33 begonnen en damn wat een game zeg! Dus Diablo moet wel echt met iets speciaals komen om mij daar gelijk bij weg te trekken.

Gamertag: FinrazielNL

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op donderdag 11 december 2025 @ 09:17:
Ze zullen wel echt met een flinke aankondiging moeten komen, helemaal omdat de release nu vrijwel gelijktijdig is aan de nieuwe class en content in PoE 2 morgen. Veel streamers zullen dus vrij rap overstappen als het in D4 (weer) tegenvalt.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-12 22:14
Is er nog een actieve Tweakers clan?

• Aggressor
Rickpm1 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 16:31:
Is er nog een actieve Tweakers clan?
Ala het seizoen begint dan meestal wel.
Hoe laat begint het vanavond 19.00 of 20.00?

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:49

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Aggressor schreef op donderdag 11 december 2025 @ 17:06:
[...]

Ala het seizoen begint dan meestal wel.
Hoe laat begint het vanavond 19.00 of 20.00?
Vannacht pas toch, morgenvroeg om half zes.
https://gamerant.com/diablo-4-season-11-release-time/

HANDTEKENING!!!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-12 23:07
Ehm spirit dit season weer eens proberen, sorc vorige daarvoor Rogue en de rest is al uit het geheugen gewist

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Boermansjo
Poops_McGhee schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:34:
S11 begint volgende week donderdag al? Ik dacht dat S10 een maand langer zou duren?

YouTube: Diablo IV | Season of Divine Intervention | Gameplay Trailer
Volgens de timer in de launcher kunnen we pas morgen starten met S11.
Nog 11u30 te gaan!
Boermansjo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 17:58:
[...]

Volgens de timer in de launcher kunnen we pas morgen starten met S11.
Nog 11u30 te gaan!
Nog 10 uur te gaan, inderdaad. Het start dus op de Amerikaanse donderdag. Die lopen daar een paar uur (en 80 jaar) achter in de tijd.

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:27
Nieuwe expansion in april en Paladin vanaf vandaag te spelen.

Ben erg benieuwd hoe Paladin speelt.
Bazziek schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 03:49:
Nieuwe expansion in april en Paladin vanaf vandaag te spelen.

Ben erg benieuwd hoe Paladin speelt.
Alleen als je Lord of Hatred preordered. Anders, geen Paladin vandaag.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:42
Poops_McGhee schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 04:05:
[...]

Alleen als je Lord of Hatred preordered. Anders, geen Paladin vandaag.
Verdorie, heb het speel al maanden niet gespeeld maar dit word toch een pre-order.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Aggressor
Hoe duur is deze pre order?
Zal paladin een s tier worden? :p
Aggressor schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 05:01:
Hoe duur is deze pre order?
Zal paladin een s tier worden? :p
Dat zal wel €79,99 voor de base expansion worden en €109 voor de deluxe edition. Tientje meer dan voor VOH. 😂

• Aggressor
Poops_McGhee schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 05:10:
[...]

Dat zal wel €79,99 voor de base expansion worden en €109 voor de deluxe edition. Tientje meer dan voor VOH. 😂
Oke haha waar kunnen we deze kopen dan? Zie nog niks op steam enz
Aggressor schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 05:11:
[...]

Oke haha waar kunnen we deze kopen dan? Zie nog niks op steam enz
Voor zover ik weet, direct na de awards show. Zie ook nog niks in de PlayStation Store.

• Aggressor
Poops_McGhee schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 05:13:
[...]

Voor zover ik weet, direct na de awards show. Zie ook nog niks in de PlayStation Store.
Ok nog even afwachten.. staan ook nog geen builds op internet.
Maar het zal wel s tier zijn?
Aggressor schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 05:15:
[...]

Nieuwe class met een nieuw season/expansion? Jazeker. Die zal OP zijn.

• Aggressor
Kan hem nog niet kopen :(
Ben benieuwd hoe laat

Nieuwe seizoen zou half 6 beginnen toch?
Aggressor schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 05:55:
Kan hem nog niet kopen :(
Ben benieuwd hoe laat

Nieuwe seizoen zou half 6 beginnen toch?
€39,99 voor de normale versie. 59 voor de Deluxe. Ik heb net de standaard versie gekocht. Vanmiddag even spelen met een Paladin. 😄

Nieuw season moet nu actief zijn, maar ik ga nu eerst aan het werk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cS3tkkmYNM-IqBUKHAag5IlaCks=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vcK5NyULuiZ4s6IhqTQ5lPpp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-12-2025 06:17 ]

• Aggressor
Voor welke versie gaan jullie?
Ik dacht eerst de standaard maar.
Maar dan moet ik de battle pass nog kopen voor 10 euro.
Dan kan ik net zo goed 10 euro meer betalen voor Deluxe. (Skins mount, leuke extras)

Als ik dan voor de ultimate ga krijg ik 3000 coins, dat is los ook alweer 30 euro. (Handig voor toekomstige battle passes te kopen)

[ Voor 83% gewijzigd door Aggressor op 12-12-2025 06:36 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verdorie ik gunde Bli$$ard eigenlijk geen cent meer maar Paladin is by far mijn favoriete class in games zoals Diablo :( Maar even een werkdagje over nadenken.. hoewel het antwoord eigenlijk wel weer duidelijk is :P

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:59
Pre order vanuit xbox store werkt prima.
Wordt een leuk weekend, veel plezier allemaal 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lyVY5hPES_T0HVYfxDuaqppl_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lx7cRoS2tgScGTkj6dIRG8mT.jpg?f=fotoalbum_large

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:10
Mooie aankondigingen hoor blijft een leuke game en ga zeker de expension pre orderen. Snap alleen niet dat er nog steeds geen switch 2 versie is? Mijn playstation is vaak bezet door de kleine man hier savonds om met zijn vrienden te gamen:) het is ook de perfecte game om in korte sessies tussendoor even op de switch te spelen.

Playstation 5

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Als de 2e nieuwe class geen Amazon is eet ik mijn sok op. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:49

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Angeloonie schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 08:40:
Als de 2e nieuwe class geen Amazon is eet ik mijn sok op. :P
Noted.

HANDTEKENING!!!

• Moechy
En ik ben nog steeds met de basegame bezig met mijn Necromancer. Bijna Level 60 en aan Act 3 ondertussen.
Speel het ook niet zo vaak en meestal slinger ik het ook maar ff aan voor een uurtje.

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-12 20:36
Echt super blij toen ik vanochtend voor het werk mijn computer opstartte en zag dat we Paladin erbij krijgen. Direct expansion gekocht en even mogen spelen tot lvl 30. Erg leuke build mogelijkheden al gezien. En wellicht met deze class kan ik dan eindelijk een goede Thorns build droom verwezenlijken, want de Barb Thorns, waar ik 8x moet jumpen (lava / earthquake multiplier) voor een redelijke damage output was niet aan mij besteed. Lekker fris de build ontdekken!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-12 13:41
Ik zit er wel weer aan te denken het weer eens kans te geven,

Was zelf altijd meer fan van d3, en kon nooit in D4 komen, nu maar de expansion pakken en een season proberen gok ik.

• Bossie
Aggressor schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 05:15:
[...]

Lekker belangrijk het is gewoon een char om mee t spelen ipv weer een repeat dat 95% gelijk is aan iets dat je in vorige seizoenen al gespeeld hebt.

Ben wel benieuwd hoe de D4 paladin is ivm met D2/D3 paladins.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Damn paladin is wel weer heel tof :P Maarja ik wil niet alweer een expansion moeten kopen voor een game die ik amper speel :P wil alleen paladin proberen

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-12 18:14
Heh… wou dit seizoen overslaan, maar nieuwe class maakt het toch wel erg aantrekkelijk. Vanavond toch maar aanschaffen en spelen

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Ligt het aan mij, of verdient de class wat meer "zichtbaarheid"? Precies een stealth drop...

• Boermansjo
SideShow schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:22:
Ligt het aan mij, of verdient de class wat meer "zichtbaarheid"? Precies een stealth drop...
Ik zou denken dat het logisch is. Deze ook nog eens koppelen aan de pre-order van een dlc is toch ook durven.
Waarschijnlijk omdat POE 2 ook een nieuwe class heeft uitgebracht.
Al de seasons gespeeld, die dlc zal ik ook gaan halen straks en de paladin proberen :)
Nog een uurtje of 2 werk en dan aan de bak met een Paladin. Ben heel benieuwd hoe ze dit hebben gedaan.
Blizz zal vast ook al plannen hebben voor weer een WoW shop set cyclus. Banana set voor de Paladin? 😂

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Ik speel op zowel pc als ps5 dus ik vrees dat ik weer voor beide moet pre-orderen nu... PS5 al gedaan, daar ga ik een mee beginnen. En dan eens kijken of ik het nog waard vind om ook voor de pc te bestellen. :)

Ik ben wel benieuwd!
weet niet of iedereen de trailer al gezien had eigenlijk. hier niet voorbij zien komen maar de trailer doen ze zoals alle diablo IV trailers wel weer echt goed hoor. heerlijke vibe

• Lincor
Ricmaniac schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 14:35:
[YouTube: Diablo IV | Lord of Hatred | Official Release Date Cinematic]

weet niet of iedereen de trailer al gezien had eigenlijk. hier niet voorbij zien komen maar de trailer doen ze zoals alle diablo IV trailers wel weer echt goed hoor. heerlijke vibe
Zie je deze ook niet in-game als je de expansion koopt? Anders kijk ik hem gewoon lekker thuis namelijk.

• Bossie
Kluus schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 14:25:
Ik speel op zowel pc als ps5 dus ik vrees dat ik weer voor beide moet pre-orderen nu... PS5 al gedaan, daar ga ik een mee beginnen. En dan eens kijken of ik het nog waard vind om ook voor de pc te bestellen. :)

Ik ben wel benieuwd!
Ik speel tegenwoordig op de PS5, maar denk er toch aan om misschien de pc versie te bestellen.
Maar het voordeel van de PS5 is voornamelijk dat je je niet te pletter clicked.

• Lincor
Bossie schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:41:
[...]

Ik speel tegenwoordig op de PS5, maar denk er toch aan om misschien de pc versie te bestellen.
Je kunt op PC ook gewoon met controller spelen, doe ik over het algemeen ook.

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Bossie schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:41:
[...]

Op de pc speel ik ook met de ps5 controller, gewoon met een usb-c kabel aan je pc hangen en alles werkt hetzelfde als op de ps5!

Ik pak vooral de pc als mijn zoon de ps5 bezet heeft. ;)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12 22:11

UTADDICT

NERF

Benieuwd wat die tekst van Lilith aan het einde van de trailer inhoudt: "Without me, you would have no victory". Gek plekje voor een kort intermezzo van haar.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
UTADDICT schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 16:14:
Benieuwd wat die tekst van Lilith aan het einde van de trailer inhoudt: "Without me, you would have no victory". Gek plekje voor een kort intermezzo van haar.
Uit de Lord of Hatred info:
Finish the fight
The demons of Hell overflow, tormenting Sanctuary as the Lord of Hatred carries out his quest to shatter mankind. Mephisto’s faithfuls spread across Sanctuary, twisting devotion into devastation, but you see the imminent threat and the stakes have never been higher. In this darkest hour, a beacon of hope emerges but Lilith herself is the only way to reach it. With the help of old friends and unlikely allies, you must rise against Mephisto before he reaches the Pools of Creation and bathes the world in hatred. Are you willing to risk it all for the fate of humanity?
M.a.w. Lilith komt weer terug, in wat voor vorm... geen idee

Ben erg benieuwd naar hoe de Horadric Cube gebruikt gaat worden, en hoe sets gaan werken, want dat lijken geen items op zich te worden als in de voorgaande Diablo's als ik het zo lees:
Plus, with Lord of Hatred, unlock bonus skill variants across each class, explore a fresh take on crafting systems like the iconic Horadric Cube, and equip set bonuses with the new Talisman.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 12-12-2025 16:26 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Lincor schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 16:01:
[...]

Je kunt op PC ook gewoon met controller spelen, doe ik over het algemeen ook.
Sterker nog, op pc heb je ook daar weer meer mogelijkheden in... Zo had ik een tijdje terug een build (geloof dat het lightning spear was maar weet het niet meer zeker) waar ik in feite al mijn skills continu moest spammen. Dat werd vervelend dus heb toen een van de back buttons op mijn controller ingesteld om al die skills tegelijk af te vuren. Dat kan weer niet op een console (tenzij misschien met bepaalde third party controllers maar dat is nooit zo uitgebreid als op pc kan).

• Lincor
@Finraziel Klopt, controller heeft zo zijn voordelen, maar kan ook nadelig zijn. Maar over het algemeen vind het met controller heel fijn spelen. Plus je kan voor inventory management altijd op PC toch nog gewoon je mkb gebruiken, gaat gewoon naadloos in elkaar over.

• Moechy
Je hebt toch ook maar een aantal slot voor skills dus moet je toch keuzes maken?

Ik heb bv Corpse Explosion moeten opofferen om de Golem te kunnen spawnen en zijn ability te gebruiken.

Heb een uurtje of wat zitten spelen en tot nu toe is het echt heel leuk! Pala heeft leuke skills, alhoewel ik er nog niet heel ver ingedoken ben. Heerlijk om weer eens een nieuwe class te spelen ipv de oude classes. Die begonnen al wat muf te ruiken onderhand. En leuk om weer tethered elites te zien 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbe66pk8PgLQ7KtqYTZISnFvv4o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bNqKieWveito1ippXyd62hW9.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-12-2025 18:52 ]

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-12 17:54
Hoop op demon hunter als 2de extra class.
Was mn favo op d3.
Pief paff poeffff , rambo ...maar dan anders ^^
Btw vraag over het nieuwe siezoen , is bij de necro gear de 3 extra warriors en mages een hard to get / bijna onmogelijke loot?
Kreeg er 1 op lvl 30 ofzo ....

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10:50
Pala niet gekocht, ik dacht ik ga het ''even'' proberen of ik de game zelf nog leuk vind.
Ondertussen paragon 160 op SB :D
Haal de pala wel als 2e char voor dit season.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:18
D4 heb ik al jaren, maar qua classes was het nooit echt mijn ding... Maar nu de pala! Heerlijk, eindelijk meer defense achtige, maar veel synergie met thorns e.d.
Ik focus mij nu vooral op de Holy Light Aura, en die is erg sterk... Ik loop nu naar mobs, en *poef* ze zijn dood. Eens zien hoe dat de komende acts gaat.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Nahkriin schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 22:23:
Pala niet gekocht, ik dacht ik ga het ''even'' proberen of ik de game zelf nog leuk vind.
Wauw dat is nog eens progress maken. Hoe dan? 😳 wel gaaf!

Ik heb maar de uitbreiding gekocht en een Paladin gestart, nu op 53 of zo na een aantal uurtjes.

• Nahkriin
ChUcKiE schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 22:58:
[...]

Wauw dat is nog eens progress maken. Hoe dan? 😳 wel gaaf!

Ik heb maar de uitbreiding gekocht en een Paladin gestart, nu op 53 of zo na een aantal uurtjes.
Gewoon alleen maar helltide doen :D

• MetalSonic
Klopt het dat er nu maximaal 4 potions zijn in het nieuwe seizoen?

• Nahkriin
MetalSonic schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 23:20:
Klopt het dat er nu maximaal 4 potions zijn in het nieuwe seizoen?
Dit klopt, tenzij je gear hebt met + potion

• Bazziek
Nahkriin schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 22:23:
Hier een zelfde soort verhaal maar dan met sorc. Zit er weer lekker in.

• Bossie
Kluus schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 16:02:
[...]

Op de pc speel ik ook met de ps5 controller, gewoon met een usb-c kabel aan je pc hangen en alles werkt hetzelfde als op de ps5!

Ik pak vooral de pc als mijn zoon de ps5 bezet heeft. ;)
Dat is ook een goed idee, ik zat hier zelf al aan te denken dmv mijn steam-os op mijn flow z13 te installeren met de bijbehorende controller wanneer deze beschikbaar word gemaakt.

Ben nu een lvl60P1 Paladin. Toch de hele avond mee bezig geweest, maar P160 zou ik echt niet redden vandaag. Dat is voor een andere keer.
Beste nieuwe feature voor nu: temperings. Wat een verademing is het nu zeg. Veel beter dan het gokken met de vorige versie.
Paladin is echt leuk, maar ik moet me goed verdiepen in een build voor het ventje. Wat ik nu heb is niet goed. Het werkt, maar het kan echt wel beter.
Eerste ervaring met paladin is inderdaad wel leuk, maar ik heb wel het idee dat ik (weer) een beta zit te spelen...
Zo word je direct heel erg gepushed naar sanctification terwijl je daarmee dus je item lockt en niet eens meer kunt temperen. Ja, dat staat er letterlijk gezien wel, maar het komt toch vreemd over dat je op level 10 of zo direct naar wat in feite het meest end-game ding is om te doen gepusht wordt.
Ook die portal naar de engel die opent na bepaalde acties en one-way is... waarom??? Enige effect is dus dat ik zelf handmatig weer via de map terug moet portalen naar helltide of undercity of zo.
En bij de eerste kill van een worldboss staat er op de chest iets over het inleveren van de items die die wb net dropte... maar dat werkt helemaal niet. Even later verdwijnt die chest en verschijnt die oneway portal weer, waarna blijkt dat je er een aan de engel moet geven. Ik vermoed dat je pas later iets met die items op de chest kan doen?
Ook zag ik ergens nog een typo in de skilltree van Paladin.

Ok, het is allemaal niet wereldschokkend, maar ik ben zelf normaal helemaal niet goed in het spotten van dit soort issues. Dat glijdt meestal zo langs me heen en dan zie ik mensen klagen over de vele bugs en vraag ik me af of ik die gewoon niet zie. Dus dit voelt wel ruw... Wellicht omdat de paladin geheim was dat er minder getest is?

Ik vind overigens ook de season mechanic erg oninspirerend op het eerste gezicht. Ok, lichte tweaks aan 4 activiteiten... wow...

edit: Oh de nieuwe pet is ook bugged trouwens, die rent de hele tijd het scherm af. Ik was me al steeds af aan het vragen waarom ik mijn cinders allemaal zelf op moest pakken. Als je gaat staan wachten en kijken of er een cinder door je pet opgepakt wordt, dan op een gegeven moment pakt hij er een en rent dan weer je scherm af. Geswitcht naar een van de oudere pets en probleem is weg.

en volgens mij zit er iets serieus mis in de damage scaling... Ik speel nog op hard, alles gaat dood als ik er naar kijk en ik ben praktisch onsterfelijk... behalve af en toe verschijnt er een of andere AOE floor damage die me in 0,1 seconde dood burst. Blizzard, dit moet een bug zijn toch? Wie denkt dat dit leuke gameplay is?

[ Voor 23% gewijzigd door Finraziel op 13-12-2025 12:03 ]

• MetalSonic
Meer mensen die af en toe een soort "hexagon" van vuur boven zich hebben. Blijft vaak een paar seconden actief. Soms verdubbelt het zich of lijkt het zich uit te breiden. Zie dat ding pas voor het eerst sinds dit nieuwe seizoen. Iemand een idee?
Finraziel schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 09:50:

en volgens mij zit er iets serieus mis in de damage scaling... Ik speel nog op hard, alles gaat dood als ik er naar kijk en ik ben praktisch onsterfelijk... behalve af en toe verschijnt er een of andere AOE floor damage die me in 0,1 seconde dood burst. Blizzard, dit moet een bug zijn toch? Wie denkt dat dit leuke gameplay is?
Heb ik ook een paar keer gehad, maar dat leek mij eerder lag te zijn dan een bug.
Het gebeurde ook alleen in een dungeon, niet in de open world.

Wat me een beetje irriteert aan Hadriel's kamertje is dat er geen vendor aanwezig is. Sta je daar met je volle tassen en dan kun je het alleen scrappen of in je kist stoppen, maar niet verkopen 🤔
Verder vind ik het nog steeds een beter season.

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-12-2025 16:56 ]

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-12 18:14
Vind het oprecht een leuke toevoeging die paladin. Speelt heerlijk weg. Ben tot lvl 42 gekomen inmiddels met de eerste capstone done.
Hij speelt inderdaad lekker weg. Ik ben zelf net level 60 en ondertussen T1.
Ik ben wel benieuwd of hij generfd gaat worden. Ik heb niet echt een referentiekader hoe de andere classes zijn dit seizoen, maar Paladin voelt wat OP. Het zal deels misschien ook komen door twee uniques die ik tijdens het levelen vond, maar dan nog... het meeste grut blaas ik op met holy bolt. Met die skill die hem naar meer vijanden laat ketsen blaas je er hele packs mee op. Pas nu op T1 moet ik wat vaker werkelijk met mijn schild gooien om de sterkere vijanden wat vlotter neer te krijgen.
Niet dat ze normaal nerfen voor balance, maar mocht er een bug zijn die dit veroorzaakt dan wel. Ik begrijp namelijk niet echt waarom het zoveel damage doet, lijkt een beetje alsof die judgement misschien veel te snel explodeert.
Poops_McGhee schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 14:15:
Heb ik ook een paar keer gehad, maar dat leek mij eerder lag te zijn dan een bug.
Het gebeurde ook alleen in een dungeon, niet in de open world.
Denk dat het bij mij eigenlijk bij nader inzien lag aan de corrupted... whatever, ik weet niet hoe ze heten en heb de game net afgesloten :+ in ieder geval wat er voor zorgt dat er bij worldbosses meteors op je vallen. En die doen dus echt AU.
Maar ook daarnaast vind ik dat er vrij veel hoge damage aoe effecten zijn. Ook bv zo'n soort spectraal mes wat achter je aan vliegt en dan boven je gaat hangen (als een zwaard van Damocles misschien) en een seconde later omlaag klapt voor massive damage. En de gebruikelijke poison en fire explosies.
Zou ook kunnen dat ik gewoon hele slechte resists heb misschien... Het nieuwe systeem van armor en resists vind ik ook veel onduidelijker dan het oude. Je krijgt zoveel meer toughness... ok? En ja ik weet dat je kunt muizen over de waardes in dat uitklapmenu, maar ik weet ook niet hoeveel ik zou moeten hebben. Armor zou nu voor alles werken dacht, en daar heb ik iets van 63% damage reduction van. Mijn elemental resists zijn veel lager.
Anyway, ik begin er ook wel beter aan gewend te raken dat ik daar gewoon alert op moet zijn. Ook omdat bv dat mes je dus een stukje kan achtervolgen. Het is niet dat omdat er geen vijanden in beeld zijn dat je safe bent.

Domme fout gemaakt, zeg. Loot ik een Heir of Perdition 2GA, vergeet ik hem uit enthousiasme te masterworken, voordat ik hem sanctify..... nouja, het is nog steeds een prima hoed, dus ik gebruik hem graag.
Ook nog eens geluk gehad met een rune. Er dropte zomaar een BAC en later een IGNI. Dat vind ik altijd fijne runes om te hebben.
Ik ben m'n Paladin rond Blessed Shield aan het spec'en. Prima skill, dus daar wil wel wat mee proberen. Denk dat ik al aardig gegeared ben. T2 is een makkie.

Ik merk dat ik er weer helemaal inzit. Vandaag naar P132 gekomen en ik ben het nog lang niet zat.
Nieuwe class is precies wat ik nodig had om uit de D4 slop vandaan te komen. Heerlijk!

• Nahkriin
We kruipen naar de 100 haha Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhA7O03hJnc35I0gVOgycONrx-M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gqBnVGE7HjXeajjOXRgF809a.png?f=fotoalbum_large

Edit: jeej

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6pIXUlvd0Ti_vlgZmPltmNAq8o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m18GEoZco7WWSv8bXgRlB3Vk.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Nahkriin op 14-12-2025 12:43 ]

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-12 10:41
Finraziel schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 09:50:
Ook die portal naar de engel die opent na bepaalde acties en one-way is... waarom??? Enige effect is dus dat ik zelf handmatig weer via de map terug moet portalen naar helltide of undercity of zo.
Waarom dat is: je bent net een level qua rep omhoog gegaan van die Engel. En veel mensen willen dan snel een shortcut om gelijk de nieuwste items weer te halen :)
Ryur schreef op zondag 14 december 2025 @ 12:55:
[...]

Waarom dat is: je bent net een level qua rep omhoog gegaan van die Engel. En veel mensen willen dan snel een shortcut om gelijk de nieuwste items weer te halen :)
Ik bedoel waarom one way :) zei het niet zo duidelijk inderdaad...

Net Azmodan samen met een andere Paladin in elkaar geslagen op T2. We deden er een minuutje of 2-3 over, maar hebben niets te vrezen gehad over health. Kon ook gewoon in z'n AoE blijven staan en lekker Blessed Shield op hem spammen. Kan zijn door healing aura's die de andere Paladin spamde, maar het ging makkelijk.
Leuke hoeveelheid loot, maar niet veel waar ik wat aan had.
Ryur schreef op zondag 14 december 2025 @ 12:55:
[...]

Fin bedoelt dat je wel naar Hadriel kan teleporten, maar niet terug naar de locatie waar je vandaan kwam. Je kunt alleen naar Kyovashad en niet naar bijv. Ked Bardu, als je daar vandaan kwam. Dus eigenlijk een one way ticket.

• Nahkriin
Nou toch maar pali gehaald als 2e char, valt niet tegen op lvel 42 al T1 haha xD

• Bazziek
Nahkriin schreef op zondag 14 december 2025 @ 15:01:
Nou toch maar pali gehaald als 2e char, valt niet tegen op lvel 42 al T1 haha xD
Zit ook te twijfelen. Wilde eigenlijk eerst mijn sorc afmaken. Zit inmiddels in de 200 paragon maar nog geen nuttige mythic gevonden.

• Nahkriin
Bazziek schreef op zondag 14 december 2025 @ 15:45:
[...]

Zit ook te twijfelen. Wilde eigenlijk eerst mijn sorc afmaken. Zit inmiddels in de 200 paragon maar nog geen nuttige mythic gevonden.
Ja het is echt insane heb niet eens een build en zit al t3 lol

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:00

The Legend

*Plop*

Ik dacht ik slinger hem op de PS5 ook eens aan, die nieuwe Paladin proberen. Maar ik kom er niet in. Klopt het dat je bij het opstarten nu een “dit is een beta”-melding krijgt? Vervolgens kan ik inloggen maar krijg foutcode 34202 :/

Ik ben toch malle pietje niet!

The Legend schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:53:
Ik dacht ik slinger hem op de PS5 ook eens aan, die nieuwe Paladin proberen. Maar ik kom er niet in. Klopt het dat je bij het opstarten nu een “dit is een beta”-melding krijgt? Vervolgens kan ik inloggen maar krijg foutcode 34202 :/
Niet echt. Weet je zeker dat je de game app opstart en niet de oude beta test app van 3 jaar geleden?
Pagina: 1 ... 215 216 Laatste