https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Mocht je nog eens iemand nodig hebben haak ik graag aancrzyhiphopazn schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:14:
[...]
haha I know.
Ik run elke dag met een team Pit 100.
Hopelijk snel 300.
Probeer andere Speed farm build op te bouwen, maar mijn Crackling Energy Sorc en Spiritborn Rake zijn een pain in the ass om te bouwen.
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik zit op de Cliptonian Discord ServerDark_Angelus schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:36:
[...]
Mocht je nog eens iemand nodig hebben haak ik graag aan
Looking-for-group kanaal
naam = cRzYHipHopAzN
BT=crzyazn#2196
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
ik heb je in ieder geval ook toegevoegd... Amkiller#21112
Vandaag chapter VI van de season journey afgemaakt. Dus nu is S10 wel klaar voor mijn part. Denk dat ik het ook wel op dit niveau ga houden voor de komende seasons. Gewoon lekker chapter VI kunnen afmaken en geen gedoe met teveel gear moeten verzamelen. Zo hou ik het leuk voor mezelf.
Wie weet log ik nog wel eens aan om even wat pixels te pletten, want dat blijft toch wel leuk.
Op naar S11 zonder tempering frustraties (hoop ik).
Wie weet log ik nog wel eens aan om even wat pixels te pletten, want dat blijft toch wel leuk.
Op naar S11 zonder tempering frustraties (hoop ik).
Vanavond toch chapter VII van de season journey afgemaakt. Lastigste was 1.000 aether pakken in 1 Horde run. Niet om de damage ofzo, maar omdat ik heel vaak slechte opties kreeg waar weinig aether uit te halen viel.
Paar keer spontaan de brandende slager op bezoek gekregen. Ik heb gemerkt dat als hij spontaan op bezoek komt, hij 0,0 damage neemt. Dan loopt ie dus alleen maar in de weg.
Maar, na ongeveer 15 runs, toch eindelijk goeie opties en ook de goblins in een rift. Zo haal je de hele avond maar 800-900 aether, en zo heb je er ineens 2300 in 1 run. RNG is nooit een goeie vriend van mij geweest.
Nu kan de game echt op de plank, tot season 11 er is.
Paar keer spontaan de brandende slager op bezoek gekregen. Ik heb gemerkt dat als hij spontaan op bezoek komt, hij 0,0 damage neemt. Dan loopt ie dus alleen maar in de weg.
Maar, na ongeveer 15 runs, toch eindelijk goeie opties en ook de goblins in een rift. Zo haal je de hele avond maar 800-900 aether, en zo heb je er ineens 2300 in 1 run. RNG is nooit een goeie vriend van mij geweest.
Nu kan de game echt op de plank, tot season 11 er is.