• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:15:
[...]

Ik vind dat zo jammer. Elk seizoen tot nu toe hetzelfde. Met zo’n 20 uurtjes ben je klaar. Kijk, game je uurtje per dag dan heb je nog wel even. Maar als je weekendje vrij bent ben je in 2 dagen klaar…
Wat had je dan gedacht? Een game aanschaffen voor €50 en vervolgens jarenlang met gratis updates 80 uur per seizoen content krijgen? Ik snap dit soort reacties echt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 27-09-2025 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jackson6 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:30:
[...]

Wat had je dan gedacht? Een game aanschaffen voor €50 en vervolgens jarenlang met gratis updates 80 uur per seizoen content krijgen? Ik snap dit soort reacties echt niet.
Zoals No Man's Sky het doet? Mja, eigenlijk wel 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:39
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:15:
[...]

Ik vind dat zo jammer. Elk seizoen tot nu toe hetzelfde. Met zo’n 20 uurtjes ben je klaar. Kijk, game je uurtje per dag dan heb je nog wel even. Maar als je weekendje vrij bent ben je in 2 dagen klaar…
Helemaal eens. Vind dit seizoen erg leuk en daarom extra jammer dat je zo klaar bent ja. Ik zat vanmorgen al naar de map te staren en me af te vragen wat ik kon gaan doen. Ja niks meer eigenlijk en toen Diablo weer afgesloten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
[...]

Vroegah in seizoen 2 ofzo was je langer bezig en was er minder te doen. De xp gain was gewoon iets omlaag geschroeft. Ook een alt begon weer op 0, nu krijg je al die paragon punten mee.

Tegenwoordig sla je binnen 20 uur alles plat in de “moeilijkste” world tier. Dat gaat veel te snel, daar heb je geen updates voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:00
[...]

Ik heb wel meer dan 50€ betaald + nog DLC. :X. Vergeet ook niet de battle passes. Jij denkt dat ze niet genoeg geld binnenharken om de game te blijven ondersteunen? :|

Maar 20 uurtjes en 0,0 skill nodig. Het is wel echt heel makkelijk tegenwoordig. Ik vind dat jammer. Maar ik had idd wel meer verwacht. Levelen gaat veels te snel. Gearen naar t4 ook retesnel.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:03
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:59:
[...]

Ik heb wel meer dan 50€ betaald + nog DLC. :X. Vergeet ook niet de battle passes. Jij denkt dat ze niet genoeg geld binnenharken om de game te blijven ondersteunen? :|

Maar 20 uurtjes en 0,0 skill nodig. Het is wel echt heel makkelijk tegenwoordig. Ik vind dat jammer. Maar ik had idd wel meer verwacht. Levelen gaat veels te snel. Gearen naar t4 ook retesnel.
Ik heb ongeveer 750 uur in de base game zitten en ben gestopt bij seizoen 6. Ik was een beetje uitgekeken op het spel en heb niet eens de moeite gedaan om de dlc te kopen. Daarna ben ik geswitched naar path of exile 2 en heb er inmiddels 200 uur op zitten. Die game is zoveel uitdagender en er is genoeg ruimte om je eigen playstyle te kiezen. Alhoewel het nog een beta is vermaak ik me er prima mee. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in Diablo 4 dood ging. Het is allemaal te makkelijk en een boss is zo dood.

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:17
Gezien de totale tijd die ik in de game heb gestoken is het zijn geld dubbel en dwars waard. Avondje bioscoop is per uur een stuk duurder.

Het is ook niet erg om andere games te spelen hè. Als je het na een week of 2 gezien hebt, prima! Nog genoeg andere games om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
r3mi3 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:11:
[...]

Ik heb ongeveer 750 uur in de base game zitten en ben gestopt bij seizoen 6. Ik was een beetje uitgekeken op het spel en heb niet eens de moeite gedaan om de dlc te kopen. Daarna ben ik geswitched naar path of exile 2 en heb er inmiddels 200 uur op zitten. Die game is zoveel uitdagender en er is genoeg ruimte om je eigen playstyle te kiezen. Alhoewel het nog een beta is vermaak ik me er prima mee. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in Diablo 4 dood ging. Het is allemaal te makkelijk en een boss is zo dood.
De good old poe2 vs Diablo 4 discussie. Dat is bijna appels met peren, twee uiterste in de arpg wereld. Zijn bij beide voor en nadelen te benoemen, voor de een is poe leuker en voor de ander Diablo. Jammer dat er voor de console spelers niets tussenin zit.

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:03
Jack_Mojo schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 22:14:
[...]

De good old poe2 vs Diablo 4 discussie. Dat is bijna appels met peren, twee uiterste in de arpg wereld. Zijn bij beide voor en nadelen te benoemen, voor de een is poe leuker en voor de ander Diablo. Jammer dat er voor de console spelers niets tussenin zit.
Het is inderdaad twee uiterste, dat klopt. Elk heeft zijn sterke punten en zwaktes.
Wat ik eigenlijk wil aangeven dat het geen kwaad kan om iets anders te spelen en dat je later altijd nog terug kan om te kijken of het anders of beter is geworden.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50
na een Season overgeslagen te hebben maar weer eens begonnen met een BL sorc (want ja saai is leuk)

sinds wanneer kun je direct naar een dungeon van een lairboss teleporten? is dat nieuw of heb ik dat ergens toch overgeslagen... hehe
Pagina: 1 ... 213 214 Laatste