Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:15:
[...]

Ik vind dat zo jammer. Elk seizoen tot nu toe hetzelfde. Met zo’n 20 uurtjes ben je klaar. Kijk, game je uurtje per dag dan heb je nog wel even. Maar als je weekendje vrij bent ben je in 2 dagen klaar…
Wat had je dan gedacht? Een game aanschaffen voor €50 en vervolgens jarenlang met gratis updates 80 uur per seizoen content krijgen? Ik snap dit soort reacties echt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 27-09-2025 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jackson6 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:30:
[...]

Wat had je dan gedacht? Een game aanschaffen voor €50 en vervolgens jarenlang met gratis updates 80 uur per seizoen content krijgen? Ik snap dit soort reacties echt niet.
Zoals No Man's Sky het doet? Mja, eigenlijk wel 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:23
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:15:
[...]

Ik vind dat zo jammer. Elk seizoen tot nu toe hetzelfde. Met zo’n 20 uurtjes ben je klaar. Kijk, game je uurtje per dag dan heb je nog wel even. Maar als je weekendje vrij bent ben je in 2 dagen klaar…
Helemaal eens. Vind dit seizoen erg leuk en daarom extra jammer dat je zo klaar bent ja. Ik zat vanmorgen al naar de map te staren en me af te vragen wat ik kon gaan doen. Ja niks meer eigenlijk en toen Diablo weer afgesloten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
[...]

Vroegah in seizoen 2 ofzo was je langer bezig en was er minder te doen. De xp gain was gewoon iets omlaag geschroeft. Ook een alt begon weer op 0, nu krijg je al die paragon punten mee.

Tegenwoordig sla je binnen 20 uur alles plat in de “moeilijkste” world tier. Dat gaat veel te snel, daar heb je geen updates voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:24
[...]

Ik heb wel meer dan 50€ betaald + nog DLC. :X. Vergeet ook niet de battle passes. Jij denkt dat ze niet genoeg geld binnenharken om de game te blijven ondersteunen? :|

Maar 20 uurtjes en 0,0 skill nodig. Het is wel echt heel makkelijk tegenwoordig. Ik vind dat jammer. Maar ik had idd wel meer verwacht. Levelen gaat veels te snel. Gearen naar t4 ook retesnel.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:07
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:59:
[...]

Ik heb wel meer dan 50€ betaald + nog DLC. :X. Vergeet ook niet de battle passes. Jij denkt dat ze niet genoeg geld binnenharken om de game te blijven ondersteunen? :|

Maar 20 uurtjes en 0,0 skill nodig. Het is wel echt heel makkelijk tegenwoordig. Ik vind dat jammer. Maar ik had idd wel meer verwacht. Levelen gaat veels te snel. Gearen naar t4 ook retesnel.
Ik heb ongeveer 750 uur in de base game zitten en ben gestopt bij seizoen 6. Ik was een beetje uitgekeken op het spel en heb niet eens de moeite gedaan om de dlc te kopen. Daarna ben ik geswitched naar path of exile 2 en heb er inmiddels 200 uur op zitten. Die game is zoveel uitdagender en er is genoeg ruimte om je eigen playstyle te kiezen. Alhoewel het nog een beta is vermaak ik me er prima mee. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in Diablo 4 dood ging. Het is allemaal te makkelijk en een boss is zo dood.

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-10 16:49
Gezien de totale tijd die ik in de game heb gestoken is het zijn geld dubbel en dwars waard. Avondje bioscoop is per uur een stuk duurder.

Het is ook niet erg om andere games te spelen hè. Als je het na een week of 2 gezien hebt, prima! Nog genoeg andere games om te spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jack_Mojo
r3mi3 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:11:
[...]

Ik heb ongeveer 750 uur in de base game zitten en ben gestopt bij seizoen 6. Ik was een beetje uitgekeken op het spel en heb niet eens de moeite gedaan om de dlc te kopen. Daarna ben ik geswitched naar path of exile 2 en heb er inmiddels 200 uur op zitten. Die game is zoveel uitdagender en er is genoeg ruimte om je eigen playstyle te kiezen. Alhoewel het nog een beta is vermaak ik me er prima mee. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in Diablo 4 dood ging. Het is allemaal te makkelijk en een boss is zo dood.
De good old poe2 vs Diablo 4 discussie. Dat is bijna appels met peren, twee uiterste in de arpg wereld. Zijn bij beide voor en nadelen te benoemen, voor de een is poe leuker en voor de ander Diablo. Jammer dat er voor de console spelers niets tussenin zit.

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:07
Jack_Mojo schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 22:14:
[...]

De good old poe2 vs Diablo 4 discussie. Dat is bijna appels met peren, twee uiterste in de arpg wereld. Zijn bij beide voor en nadelen te benoemen, voor de een is poe leuker en voor de ander Diablo. Jammer dat er voor de console spelers niets tussenin zit.
Het is inderdaad twee uiterste, dat klopt. Elk heeft zijn sterke punten en zwaktes.
Wat ik eigenlijk wil aangeven dat het geen kwaad kan om iets anders te spelen en dat je later altijd nog terug kan om te kijken of het anders of beter is geworden.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
na een Season overgeslagen te hebben maar weer eens begonnen met een BL sorc (want ja saai is leuk)

sinds wanneer kun je direct naar een dungeon van een lairboss teleporten? is dat nieuw of heb ik dat ergens toch overgeslagen... hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:55
r3mi3 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:11:
[...]

Na 750 uur zou ik ook wel klaar zijn met een spel haha Jezus:)

Maar idd POE 2 is meer voor de diehard, Diablo meer casual dat is wel duidelijk al een tijd dus ik snap niet helemaal dat veel mensen hier die het te makkelijk vinden niet lekker switchen naar POE 2.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:18
Het is ook niet echt een skill game zoals een online shooter, maar meer een kwestie van met hoeveel focus je een optimale XP-sprint volhoudt.

En voor mij is dat prima als casual overigens, want ik heb vrij weinig skill en focus. Geef mij maar een guide om te lezen op maxroll waar ik de build pas begin te begrijpen als ik in hogere difficulties ga lezen wat een skill eigenlijk doet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:47:
na een Season overgeslagen te hebben maar weer eens begonnen met een BL sorc (want ja saai is leuk)

sinds wanneer kun je direct naar een dungeon van een lairboss teleporten? is dat nieuw of heb ik dat ergens toch overgeslagen... hehe
Weet niet precies wanneer, maar dat was vorig seizoen in ieder geval ook al. Je kunt nu ook vanuit een nightmare dungeon direct een nieuwe nightmare dungeon openen waarbij je direct die nieuwe dungeon in teleport. Als je dat voorheen deed dan werd je de huidige dungeon uitgekickt en moest je dan alsnog naar de nieuwe fast travelen (en als je pech had werd je buiten de oude dungeon direct aangevallen).

Voor mij is het huidige tempo ook prima trouwens... Ik ben echt niet van even twee dagen nonstop door stampen, dat lukt mij niet en vind ik niet leuk om te proberen. Ik ga er wat langzamer doorheen en wil er nog steeds geen maanden over doen om iets te bereiken. Vorig season vond ik het juist vervelend dat het allemaal wat moeilijker en trager gemaakt is, ben blij dus met de nieuwe power creep.

Gisteren overigens een Rogue gestart. Mijn sorc ging aardig, maar had het al snel weer gezien. Eerst even spin to win geprobeerd maar ik vind heartseeker leuker en die werkt echt goed dit seizoen met de nieuwe powers. Voordeel was ook dat die veel voordeel heeft van aspects die mijn eerdere characters al gevonden hadden (zoals Moonrise en Rapid) en tempers (zoals 40% lucky hit voor 4k damage of zo) dus vloog echt door de lagere levels heen. Ga nu met een bij elkaar geraapt zooitje heel makkelijk door T2... beetje farmen en dan kijken om er echt een build van te maken. Blijft in ieder geval voor nu even leuk om hele schermen te ontploffen met heartseeker spam :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 22:54
Ik ben na anderhalf jaar weer begonnen in Diablo IV, ik vroeg me af of de GoT clans nog actief zijn, ik ben zelf een hardcore seasonal player en heb applied op GoT2 en GoT3 maar het lijkt er op daat beide clans inactief zijn. Zowel Daedraheart als Resu lijken inactief te zijn. Zou iemand anders naar de pending applications kunnen kijken? Mijn characternaam is Kinslayer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
1Mark schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:20:
Het is ook niet echt een skill game zoals een online shooter, maar meer een kwestie van met hoeveel focus je een optimale XP-sprint volhoudt.

En voor mij is dat prima als casual overigens, want ik heb vrij weinig skill en focus. Geef mij maar een guide om te lezen op maxroll waar ik de build pas begin te begrijpen als ik in hogere difficulties ga lezen wat een skill eigenlijk doet..
update: 1 avondje gespeeld, als skill-loze casual, en nu heb ik 3 chaos-uniques die precies passen op mijn Necromancer Shadowblight build en van T2 naar T4 gesprint. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb even getwijfeld omdat ik de wijziging naar de Reliquaries eigenlijk echt een naaistreek vind en het niet wil steunen... maar aan de andere kant vind ik het nog steeds wel leuk om tijdens seasons wat cosmetics te unlocken... Dus ik ben er zelf toch voor gegaan...
De Vessel of Hatred Deluxe to Ultimate upgrade is op Steam namelijk maar €12 momenteel. Daar krijg je naast de cosmetics (zoals tiger cub en wings) ook 3000 platinum wat normaal ruim twee keer zoveel kost (2800 plat voor €25). Ik had nu (na de plat dit seizoen al geclaimd te hebben) nog 466 plat over, nu dus 3466... Daarmee kan ik als het huidige systeem hetzelfde blijft nu de komende 4 seasons vooruit, oftewel €3 per season, wat ik wel weer schappelijk vind.
Als je de deluxe edition nog niet had is het €20 om vanaf de standaard naar ultimate te gaan. Daar krijg je nog wat meer cosmetics voor en een reliquary token. De 'kostprijs' per reliquary is dan iets hoger maar als je ze toch nog leuk vindt nog steeds wel de moeite waard nu in de sale denk ik.

Laatste dagen een rogue heartseeker build gespeeld... Is leuk, alles ontploft, maar ik voel me af en toe wel wat squishy. Je zit vrijwel continu op 10% health maar hebt barriers, echter zie ik niet zo goed wat de status van die barrier is dus het voelt af en toe alsof ik gewoon uit het niks ineens dood ben. Maar de damage zit wel goed, vlieg makkelijk door T4 heen in ieder geval en het is een hele makkelijke build om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 10:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Finraziel schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:48:
Laatste dagen een rogue heartseeker build gespeeld... Is leuk, alles ontploft, maar ik voel me af en toe wel wat squishy. Je zit vrijwel continu op 10% health maar hebt barriers, echter zie ik niet zo goed wat de status van die barrier is dus het voelt af en toe alsof ik gewoon uit het niks ineens dood ben. Maar de damage zit wel goed, vlieg makkelijk door T4 heen in ieder geval en het is een hele makkelijke build om te spelen.
Haha, heb je dan niet ook constant rode hoeken in het scherm en dat geluid van low health heartbeats in je game? Dat zou ik wel zuur vinden aan zo'n build. 8)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:22:
[...]

Haha, heb je dan niet ook constant rode hoeken in het scherm en dat geluid van low health heartbeats in je game? Dat zou ik wel zuur vinden aan zo'n build. 8)
Ja, dat is inderdaad aardig irritant. Was gisteren ook al aan het zoeken of je dat effect niet uit kon zetten maar vond alleen forum topics van andere mensen die daar boos over waren.
Het is ook wel vreemd dat ze bij blizzard zelf niet op het idee lijken te komen dat als je powers maakt waarbij mensen veel low health zullen zijn dat dat effect misschien irritant zou kunnen worden... Ze blijven de 'Blizzard devs don't play their own game' meme maar bevestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:59
Is er nog een plekje over in een Tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
Glasscar schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:58:
Is er nog een plekje over in een Tweakers clan?
Ik heb 4 dagen gewacht op een invite van èèn van de GoT clans 6 maar die lijken doodgebloed te zijn. Ik heb nu een andere Nederlandse clan gejoined. Hopelijk is het een leuke levendige clan.
Mocht je interesse hebben kan ik voer je vragen of ze je willen uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:34
Iemand die mij ff een duw de juiste richting in kan duwen wat betreft progressie?

Ik ben van de week weer ingestapt na lange tijd afwezigheid en met een rogue begonnen, ondertussen is T2 comfortabel maar ik kom niet echt verder. In het verleden ging je pits en bosses doen maar daar komen maar bar weinig items uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:48
Ik doe ook weer lekker mee. Iemand mee levelen? Hardcore user M617573#2854 (psn: M617573)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 20:32
Jullie ook last van dat 3 van de 4 world bosses die je doet enorm laggy zijn? Ik vermoed dat het komt doordat je met mensen in een instance zit die ver weg zitten maar toch wel slecht dat dit nog steeds niet normaal kan. 1 mob met een handjevol spelers zou toch geen probleem moeten zijn.

Verder wel weer vermakelijk al is er niet veel vernieuwends en lijkt het allemaal erg op de vorige season met een ander sausje er overheen.

Zou er dit seizoen nog een march of the goblins event komen? Ik hoop heel erg van wel :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
JohnnyV76 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:29:
Jullie ook last van dat 3 van de 4 world bosses die je doet enorm laggy zijn? Ik vermoed dat het komt doordat je met mensen in een instance zit die ver weg zitten maar toch wel slecht dat dit nog steeds niet normaal kan. 1 mob met een handjevol spelers zou toch geen probleem moeten zijn.

Verder wel weer vermakelijk al is er niet veel vernieuwends en lijkt het allemaal erg op de vorige season met een ander sausje er overheen.

Zou er dit seizoen nog een march of the goblins event komen? Ik hoop heel erg van wel :)
Ik ben hierdoor gisteren doodgegaan en kan daardoor opnieuw beginnen. Dat is inderdaad het grote nadeel van Diablo 4 t.o.v. 3 als je dan een semi mmo wil maken zorg er dan tenminste voor dat het ook werkt, zeker als je de mogelijkheid om hardcore te spelen ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
Of iets wat ik nog altijd wel zou willen, zorg voor een solo self found optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
Lincor schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:07:
Of iets wat ik nog altijd wel zou willen, zorg voor een solo self found optie.
Inderdaad, ik hoef niet altijd de hele tijd met anderen te spelen. Of te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-10 12:57
Hier ook d4 maar weer eens opgestart en die uitbreiding vessel of hatred gekocht. Laatste keer dat ik speelde was in season 2.

Inmiddels, 1 op objective na, alles van season 10 gecleared. Moet nog die objective dat je 10 caches open maakt in een hellfire gebied.

Speel die ball light sorc, leuke build, wel ff pittig om te gearen. Als je eenmaal doorhebt hoe dat zit met die chaos armor kan je het best makkelijk farmen en dan zit je ook zo aan de gear. Vlieg door t4 heen of pits lvl 80+.
Heb voor alsnog geen zin / tijd om een hardcore char te maken, omdat ik dan ALLES opnieuw moet farmen, elke waypoint, shrine etc... Maar als ik die verhalen hierboven lees dan kriebelt het wel een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:34
Flesdop schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:58:
Iemand die mij ff een duw de juiste richting in kan duwen wat betreft progressie?

Ik ben van de week weer ingestapt na lange tijd afwezigheid en met een rogue begonnen, ondertussen is T2 comfortabel maar ik kom niet echt verder. In het verleden ging je pits en bosses doen maar daar komen maar bar weinig items uit.
Vandaag mogen aanpikken bij een rondje infernal hordes en wat kritische gear voor een build kunnen oppakken en nu is T4 te doen. Nu wat meer armor zien te krijgen en nog een paar items om het compleet te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn druidje kan pit 100 en daarmee is ie klaar. Wel alle season rewards, niet ieder subdoel af maar dat interesseert me niet echt. Hardcore is cool maar ik speel veel met een maat die daar echt geen zin in heeft en samen pixels pletten is leuker dan alleen. Dus wellicht nog een beetje op een altje later en maat helpen gearen en dan zijn we er wel weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet toegeven dat ik de game, na het behalen van lvl60 (vorige week), niet meer heb aangeraakt. Even teveel bezig met andere dingen en totaal geen zin om pixels te pletten.
Naar het schijnt hebben we weer een season verlenging van een maand, dus tijd zat om er eventueel nog wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lopen meer mensen steeds tegen forgotten souls aan als limiet?
Zat net lekker te proberen een dubbele crit te halen... had nog flink wat gold dus ik denk dat gaat nog wel even, maar helemaal vergeten dat die stomme forgotten souls tegenwoordig vaker de limiet zijn... en opeens zit ik daar dus met een prut gerolde masterworking en kan niet verder. En voor tempering heb je ze ook nodig dus ik kan ook een ander goed chaos item wat ik gevonden heb niet gebruiken want ik kan het vervangende item elders daarvoor niet temperen...
Is er een goede manier om die krengen te farmen? Ik zie dat je ze zo ongeveer overal kunt krijgen, maar dat betekent dus dat ze nergens goed te krijgen zijn en het niet veel uit lijkt te maken wat ik doe... ik blijf gewoon te weinig hebben :(

edit: oowww... Ik vergeet altijd dat Bartering bestaat... de resource caches daarvan hebben redelijk wat van die dingen. Alsnog gaan ze er met masterworking HARD doorheen zie ik, dus daar pas ik maar even mee op, maar ik kan tenminste wel weer wat temperen.

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 04-10-2025 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Ik ben obs capped, gold capped en forgotten souls capped geweest, wat voor mij betekent dat t best netjes in balans is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-10 23:29
Finraziel schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:15:
Lopen meer mensen steeds tegen forgotten souls aan als limiet?
Zat net lekker te proberen een dubbele crit te halen... had nog flink wat gold dus ik denk dat gaat nog wel even, maar helemaal vergeten dat die stomme forgotten souls tegenwoordig vaker de limiet zijn... en opeens zit ik daar dus met een prut gerolde masterworking en kan niet verder. En voor tempering heb je ze ook nodig dus ik kan ook een ander goed chaos item wat ik gevonden heb niet gebruiken want ik kan het vervangende item elders daarvoor niet temperen...
Is er een goede manier om die krengen te farmen? Ik zie dat je ze zo ongeveer overal kunt krijgen, maar dat betekent dus dat ze nergens goed te krijgen zijn en het niet veel uit lijkt te maken wat ik doe... ik blijf gewoon te weinig hebben :(

edit: oowww... Ik vergeet altijd dat Bartering bestaat... de resource caches daarvan hebben redelijk wat van die dingen. Alsnog gaan ze er met masterworking HARD doorheen zie ik, dus daar pas ik maar even mee op, maar ik kan tenminste wel weer wat temperen.
Krijg je bij een nasterworking reroll niet er flink deel van je mats terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:12:
Ik ben obs capped, gold capped en forgotten souls capped geweest, wat voor mij betekent dat t best netjes in balans is :)
Ja het zal waarschijnlijk wel liggen aan dat ik een voorkeur heb voor bepaalde activiteiten en andere nooit doe. Zo heb ik nou een paar Legion events gedaan en dan loopt het oneens best hard op. Dus moet er gewoon een beetje beter op letten denk ik :)
Maar was even frust :+

Dance of knives / poison trap gaat ook wel erg lekker trouwens :) ook al lukt het nog niet zo om een chaos fists of fate te vinden (laat staan een goede).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En klaar met de seasonal objectives... Alleen Lilith heb ik geen zin meer in, voor de rest ook alle sub-goals gehaald (viel wel mee dit keer eigenlijk).

Mijn DoK/PT rogue had in eerste instantie wat moeite met T4, maar toen dropte er een chaos fists of fate met GA op lucky hit, die ik óók nog wist te triple critten... geloof dat ie daarmee op +140% lucky hit uitkwam :+
DoK kwam daarmee in combat (wanneer er nog een paar andere bonussen actief werden) op 100% lucky hit uit. Was echt absurd hoeveel poison traps overal verschenen en er viel een constante stroom stun grenades uit mij _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3moeOmocmuMBxvdBSoksM5YYQq8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0HHA9FxVznGrpcYnnkKGQ3z4.png?f=fotoalbum_large

Tijd om weer wat aandacht aan andere games te geven denk ik... misschien dat ik tussendoor nog wel wat verder speel met andere characters want het speelt wel lekker dit seizoen, maar echt grinden voor meer paragon of pit pushen heb ik weinig behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Mijn season is ook weer klaar. Journey voltooid en 2 goed werkende characters (pit 100, niet verder geprobeerd)
Mis enkel nog specifieke Chaos gear, maar heb gewoon geen zin om de RNG van de hordes te doen avonden lang tot ik eens geluk heb dat ik het juiste item in het juiste slot krijg.
Vind het wel een cool concept dat ze proberen dit seizoen, maar het is veel te RNG afhankelijk.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:01
Mijn necro van vorig season is verplaatst naar Eternal. Dus daar wat verder gespeeld. Is inderdaad gelijk meer doodser qua spelers maar ik had geen zin om een nieuwe char aan te maken voor het season (deze is net level 28 of 29 geloof ik) dus heb ook de campaign nog niet voltooid. Denk ik dat ik dat maar eerst eens doorspeel en dan misschien volgend season een nieuwe char maak.

Hoe doen jullie dit? Ik vermoed dat iedereen de campaign al voltooid heeft, skippen jullie deze of doen jullie die elke keer opnieuw?

Ik merk btw wel dat ik die sneeuw en ijsgrotten wat eentonig begin te vinden 😅

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-10 20:30
Ik merk dat ik een beetje power-en-seizoen moe wordt, dus heb besloten maar 'ns gewoon non-seasonal te starten , en dan wel gewoon bij de eerste campagne. wat voor mij positief opvalt is dat de game gelijk vèèl meer als Diablo voelt, en dus , voor mij , een stuk leuker is .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moechy schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:03:
Mijn necro van vorig season is verplaatst naar Eternal. Dus daar wat verder gespeeld. Is inderdaad gelijk meer doodser qua spelers maar ik had geen zin om een nieuwe char aan te maken voor het season (deze is net level 28 of 29 geloof ik) dus heb ook de campaign nog niet voltooid. Denk ik dat ik dat maar eerst eens doorspeel en dan misschien volgend season een nieuwe char maak.

Hoe doen jullie dit? Ik vermoed dat iedereen de campaign al voltooid heeft, skippen jullie deze of doen jullie die elke keer opnieuw?

Inderdaad skip campaign en dan gewoon helltide, nightmare dungeons, strongholds en nu ook de baby infernal hordes doen... En de season quest natuurlijk. Daarmee ben je in een paar uur wel level 60 als je een beetje tempo maakt (ik ben zelf niet zo snel maar alsnog ben ik er met een dag of twee over het algemeen wel).
Sommige mensen doen ook de vessel of hatred campaign opnieuw want dat levelt ook snel als je gewoon overal doorheen rent en alle gebabbel en cutscenes skipt. Die quests geven veel xp dus zo kun je ook vrij snel bijna level 60 zijn. Maar is nogal saai.

Maar de eerste keer doe je dat niet natuurlijk, dan gewoon lekker van de campaign genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Baby infernal hordes?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het heet anders, fleeting of zo? Die met 4 waves wat alleen voor torment werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Inmiddels ook weer klaar met S10. De ball light sorc was de eerste char Pit 90 en alle seasonal objectives mee gehaald. Toen een druid gemaakt, instant level 60 met al die tree of whisper caches verzameld op mijn sorc. 50k shards er door heen geramd voor hele zooi aan chaos armor. Kon direct pit 90 doen en uiteindelijk pit 100 ook gehaald met de 'companion druid' build. Zeker even vermaakt dit season, maar het hoeft ook weer niet 4 maanden te duren... (Paragon 235 ongeveer geeindigd).

Nog een paar daagjes overbruggen tot BF6, denk nog even lekker terug in borderlands 4 kruipen straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:59

TTLCrazy

Listen to Frankie

Wat, kan je chaos armor kopen met shards ? Wat heb ik gemist ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TTLCrazy schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 07:06:
Denk dat hij bedoelt dat je bij de seasonal quest character die na de quest naast het progress board blijft staan seasonal xp kunt kopen met de currency waarmee je ook de seasonal perks upgrade. Daarmee kun je dan je seasonal progress snel verder levelen wat op het einde steeds een nieuwe reward cache blijft geven met een hoge kans op chaos armor (en sigils).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odysseus87
TTLCrazy schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 07:06:
Die warp dingen, 250 voor iets van 6k rep bij de scroll vendor naast dat rep board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:16
Diablo 2 gespeeld tot de helft. Diablo 3 volgens mij twee keer uitgespeeld.

En nu na een lange tijd ook maar eens begonnen met Diablo 4.. Standaard editie gekocht voor ongeveer 20 euro voor de Xbox.. Eerste indruk pluspunten- en minpunten.

Pluspunten:
- Grafisch nog prachtig, game is al wat ouder maar ik vind dat hij er heel mooi uit ziet op de XBX X. Speelt ook heel vloeiend
- Geluid: heerlijk geluid, maakt goed gebruikt van de soundbar, het is zoals het in het engels zeggen heel "immersive"..
- Gameplay: ja gewoon lekker hack 'n slash vanaf de bank, lekker monsters killen en je armour verbeteren.

Minpunten:
- Aanschaf heb ik echt beleefd als verwarrend. Ik wilde gewoon Diablo 4 de standard game spelen maar waarom zie ik overal Vessel of hatred staan? Tot ik rondliep twijfelde ik nog of ik wel echt de standard/ originele game had gekocht of toch een expansion. Omdat ik de demo heb gespeeld weet ik dat ik nu echt de originele game speel.
- "Soft" vastloper, ik ben het van consoles (gelukkig) niet gewend dat een spel vast loopt. Diablo 4 liep na een uur vast. Kwestie van spel afsluiten, spel opnieuw opstarten en ik kon door waar het was vastgelopen. Van een Google (ai) sessie word ik niet vrolijk. Hopelijk valt het mee in de praktijk..... En anders wellicht overwegen om het ook voor de PC te kopen.

Hier mensen die weten of het crash gevoeliger is op de pc of xbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Ik heb het op de Ps5 en nog geen crashes gehad eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Na mijn forum post nog iets meer dan een uur gespeeld. Gelukkig zonder crash. Na een uur of 10 maar de balans op maken hoeveel crashes er zijn. Als ik Google ai sessies mag geloven en de reacties die er dan zijn zijn er mensen die nooit crashes hebben en andere die elke 10 minuten een crash hebben. Iets er tussen vind ik acceptabel.

Ik kan mij herinneren van toen ik de Diablo 4 demo speelde met wat vrienden via de pc dat er minimaal 1 of 2 keer ook rare dingen gebeurde. Dan werd een quest niet ingeladen of er was iets anders. EN dat was dan opgelost door opnieuw de game op te starten.

Los van het ongemak overheerst gelukkig dat de wereld echt veel sfeer heeft en de gameplay echt super vloeiend verloopt terwijl het er mooi uit ziet. Het is voor mij echt heerlijk om dit te spelen vanaf de bank op de televisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
MetalSonic schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:59:
Na mijn forum post nog iets meer dan een uur gespeeld. Gelukkig zonder crash. Na een uur of 10 maar de balans op maken hoeveel crashes er zijn. Als ik Google ai sessies mag geloven en de reacties die er dan zijn zijn er mensen die nooit crashes hebben en andere die elke 10 minuten een crash hebben. Iets er tussen vind ik acceptabel.

Ik kan mij herinneren van toen ik de Diablo 4 demo speelde met wat vrienden via de pc dat er minimaal 1 of 2 keer ook rare dingen gebeurde. Dan werd een quest niet ingeladen of er was iets anders. EN dat was dan opgelost door opnieuw de game op te starten.

Los van het ongemak overheerst gelukkig dat de wereld echt veel sfeer heeft en de gameplay echt super vloeiend verloopt terwijl het er mooi uit ziet. Het is voor mij echt heerlijk om dit te spelen vanaf de bank op de televisie :)
Ik had gisteren na 2 uur spelen ook een crash. Nu kan dat ook komen door de cpu waterkoeler die er sinds 2018 op zit, maar ik ben te lui om dat uit te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Gisteren meerdere uren gespeeld. De reviews die ik had gezien overdrijven niet. Er is echt gigantisch veel te doen. Gisteren gelukkig meerdere uren gespeeld zonder crash.

Grootste verassing die ik gisteren meemaakte is dat ik zonder gamepass gewoon geniet van de online elementen. Ik zag gisteren een paar keer andere spelers. Ook kan ik meedoen met wereld/ boss events etc etc.

Dingen waar ik aan moet wennen (maar bij design)
1) camera niet kunnen verplaatsen aanpassen bij de kaart
2) gigantisch veel te tweaken/ upgraden
3) ik heb allemaal wapens met sockets waar steentjes in kunnen maar ik heb nog geen enkel steentje kunnen vinden? Heb ik zoveel pech of mis ik iets?

Nu een level 20 poppetje (Necromancer) erg leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lincor
MetalSonic schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:58:
3) ik heb allemaal wapens met sockets waar steentjes in kunnen maar ik heb nog geen enkel steentje kunnen vinden? Heb ik zoveel pech of mis ik iets?
Die steentjes (gems) moet je bij een Jeweler maken, die vind je in één van de grote steden. Of bij de Tree of Whispers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Lincor schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:26:
[...]

Die steentjes (gems) moet je bij een Jeweler maken, die vind je in één van de grote steden. Of bij de Tree of Whispers.
Ik had al zo'n gevoel maar bedankt voor het beantwoorden van deze (noob) vraag.

In het verleden vond ik die steentjes/ gems volgens mij gewoon als loot en kon ik ze zelf toevoegen in mijn armour :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Je vindt tegenwoordig alleen gem fragments en moet (vanaf een bepaald level) even langs een jewelcrafter, tabje 'craft gems'. Daar kan je ze maken :)

Verder is er genoeg te doen om het voor mij iedere paar maanden een paar weken leuk te houden. Zelf zit ik nu weer op het punt dat het 'farmen voor gold/mats' > in 5 minuten opmaken door masterwork dat verkeerd valt > meer farmen. En dat is saai dus ik ben dit seizoen weer klaar.

Maar er zijn maar weinig games die me meermaals per jaar terug weten te lokken, ik heb weinig issues met D4 (al was het verhaal van 3 wel beter).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:55:
[...]

Ik had al zo'n gevoel maar bedankt voor het beantwoorden van deze (noob) vraag.

In het verleden vond ik die steentjes/ gems volgens mij gewoon als loot en kon ik ze zelf toevoegen in mijn armour :o
Dat is inderdaad iets wat ze veranderd hebben. Was een van de maatregelen om te helpen met inventory space. Gems droppen niet meer maar in plaats daarvan dropt gem dust (geloof dat het zo heet) wat niet je inventory vol laat lopen maar direct naar je ingredients bag gaat (zoals ook herbs en zo). Voorheen moest je steeds zelf langs de jeweler om alles wat je niet direct gebruikte te salvagen om je inventory weer leeg te maken.
Later zul je ook runes gaan vinden maar die zijn denk ik op laag level nog zeldzaam.
En helemaal geen rare vraag hoor... Ik vraag me af of dit überhaupt aangepast is in de game om uit te leggen aan nieuwe spelers die niet al die wijzigingen meegemaakt hebben. Er is wel een priority quest (met zo'n paars icoontje) dat het uitlegt maar zou me niks verbazen als dat dus nog op het oude systeem gebaseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Bedankt voor jullie reacties. Vlak voor ik de game afsloot was ik al in het gebied waar ik een priority quest zag met gemstones maar ik wist niet zeker of dat hetzelfde was als dit. Het idee van het sparen van je inventory vind ik best slim.

Als ik dit spel vergelijk met Diablo 3 dan vind ik Diablo 4 tot nu toe nog veel beter maar dan vooral op basis van de hele sfeer/ feeling. Doet mij denken aan DIablo 2. Beetje een thriller/ spannende achtige sfeer terwijl ik Diablo 3 maar vrolijk en cartoony vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik craft volgens mij te weinig

Je wisselt ook zo vaak van uitrusting dat ik me afvraag of het wel nut heeft om te craften. Misschien op latere levels wel vermoedelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Moechy schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:55:

Je wisselt ook zo vaak van uitrusting dat ik me afvraag of het wel nut heeft om te craften. Misschien op latere levels wel vermoedelijk?
Nee eigenlijk niet, behalve gems, elixirs en incense (als dat je ding is) en in endgame eventueel mythic uniques. Verder maakt het tijdens levelen weinig uit en vanaf 60 dropt er zoveel dat je gear met 1 greater affix wel snel genoeg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gems craften doe ik meestal pas echt endgame als mijn build staat en ik de puntjes op de i wil zetten. Tijdens levelen zet ik wel al wat aspects op items, als ik aspects gevonden heb die me veel helpen. Ook hangt het af van hoeveel van de benodigde materialen ik al gevonden heb. Vaak upgrade ik gear ook niet zo snel want een paar mainstat, een beetje armor of een paar procent crit of attack speed doet veel minder voor je performance dan de juiste aspects kunnen doen.
Uitzondering is je wapen maar algemene advies is dan ook om daar nog geen aspects op te zetten omdat je die moet vervangen zodra je er een vindt met meer damage. Tenzij je dus al zwemt in mats (materialen), dan kan dat ook gewoon.

Het scheelt ook wel of je de campaign aan het doen bent of seasonal. Meeste mensen hier spelen seasonal en blazen in een paar uur naar level 60, daar is het advies dan ook op afgestemd. Als je gewoon het verhaal volgt dan maakt het ook allemaal niet zoveel uit. Als je geen moeite hebt met alles dood krijgen dan maakt het ook niet uit of je nog sterker zou kunnen zijn met wat craften. En een hogere difficulty hoeft ook niet. Je krijgt dan meer combat xp maar je meeste xp komt van quests in de campaign (vooral main quest) en die blijft gelijk ongeacht de difficulty waar je op speelt. Betere loot en gold maakt op dat punt ook nog niet zo uit, dat komt wel goed in de endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic

Hmm ik snap je punt. Het is redelijk wat "werk" om te craften en een half uur later heb je al veel betere items die je kan looten.

Niks dan lof btw voor deze game. Zou wel eens mijn favoriete DIablo game ooit kunnen worden. Het voelt en speelt heerlijk om daar rond te lopen, de map is gigantisch en het is super vloeiend allemaal. Ook als het scherm vol zit met tegenstanders en spells :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-10 11:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Moechy schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:03:

Skippen en in een mixed team spelen.
Paar uur spelen en je bent in 1 avond lvl 60 en dan is het grinden.
Dit seizoen pas Seasonal gaan spelenen heb de mechanismen nu pas geleerd.
Cliptonis community gejoined en zij hebben mij de fijne kneepjes geleerd en veel gear gegeven.
Mijn Shadow Build necro is nu Plvl 236 en loop solo Pit 90.
Mis nog alleen de Ebonpiercer Chaos anders had ik Pit 100 al Solo gehaald.

Voor hoger zou ik de juiste Greater Affixes op de juiste plekken moeten hebben in mn gear, maar dat is Probleem nr 2

Als iemand een iemand boost nodig heeft laat maar weten.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Heel de game gaat weer op de schop. Teveel om op te noemen, ziet er errug goed uit. Als blizz de trend van seizoen 10 doorzet dan blijf ik deze game nog jaren spelen :)

https://news.blizzard.com...ptr-what-you-need-to-know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-10 20:30
YouTube: Diablo 4 Season 11 Finally Brings Massive Changes

het begin van de grote veranderingen :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:24

lord_fh

PS5

Ik ben een echte D2 speler, ik speel resurrected nog steeds veel.

Ik heb D4 (en de expansion) ook direct gekocht toen het uitkwam (PS5) gezien de sfeer etc.
Echter, ik kom er nooit echt helemaal lekker in.

Oke ik ben ook 20 jaar ouder dan toen ik hele dagen D2 speelde en ook nu haal ik daar het maximale uit maarja ik ken die game al vanaf het begin.

Ik merk dat ik het overweldigend vind (ik ben 37, geen 80 :+ ) wat er allemaal in D4 op je af komt of te doen is, ik heb snel het idee dat ik dingen vergeet te doen die je zou kunnen doen om je char beter te maken etc. , verval in de chaos van de menus, skill tree, inventory, gem dust (dat snap ik dan nu na de berichten hierboven) .

Ook zal e.e.a. komen omdat ik nu een gezin heb en VEEL minder kan spelen (als in af en toe een uurtje) waardoor ik er ook niet echt inkom (en bij D2 Resurrected maakt het niet uit waar ik ben, als ik dat maanden niet aanraak en weer opstart, ga ik op automatisme zo verder haha :9 )

Hebben meer mensen hier last van ?

Ik ga het in ieder geval weer een kans geven en weer installeren :9 :9 :9 want het trekt wel echt en het blijft een super game O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
lord_fh schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:22:
Ik ben een echte D2 speler, ik speel resurrected nog steeds veel.

Ik heb D4 (en de expansion) ook direct gekocht toen het uitkwam (PS5) gezien de sfeer etc.
Echter, ik kom er nooit echt helemaal lekker in.

Oke ik ben ook 20 jaar ouder dan toen ik hele dagen D2 speelde en ook nu haal ik daar het maximale uit maarja ik ken die game al vanaf het begin.

Ik merk dat ik het overweldigend vind (ik ben 37, geen 80 :+ ) wat er allemaal in D4 op je af komt of te doen is, ik heb snel het idee dat ik dingen vergeet te doen die je zou kunnen doen om je char beter te maken etc. , verval in de chaos van de menus, skill tree, inventory, gem dust (dat snap ik dan nu na de berichten hierboven) .

Ook zal e.e.a. komen omdat ik nu een gezin heb en VEEL minder kan spelen (als in af en toe een uurtje) waardoor ik er ook niet echt inkom (en bij D2 Resurrected maakt het niet uit waar ik ben, als ik dat maanden niet aanraak en weer opstart, ga ik op automatisme zo verder haha :9 )

Hebben meer mensen hier last van ?

Ik ga het in ieder geval weer een kans geven en weer installeren :9 :9 :9 want het trekt wel echt en het blijft een super game O+
Mwa veel dingen zijn makkelijk op te zoeken, en een seizoen duurt 3 maanden dus neem lekker je tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Uiteindelijk een leuke sessie gehad. Voor het eerst via de Xbox gebruik gemaakt van crossplay. Een vriend speelde via zijn Playstation en een ander via zijn PC. De hele sessie verliep goed/ vloeiend. Geen bugs etc..

Duurde wel een uur voordat we konden spelen. Maar dat komt omdat ik pa na een uur doorhad dat ik blijkbaar via een backup battlenet account (een andere) was ingelogd in Diablo 4 op de server. Na de sessie via battlenet (de website) mijn xbox geunlinked, en via de xbox ingelogd op mijn hoofd battlenet account. Ging nog best vlot eigenlijk..

Nu heb ik mijn level 28 necro niet meer (10 uur playtime oid) ach boeiend. Maar wel een level 25 sorceress. Die had ik gemaakt voor de demo. Heeft hij blijkbaar onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
crzyhiphopazn schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:40:
[...]

Skippen en in een mixed team spelen.
Paar uur spelen en je bent in 1 avond lvl 60 en dan is het grinden.
Dit seizoen pas Seasonal gaan spelenen heb de mechanismen nu pas geleerd.
Cliptonis community gejoined en zij hebben mij de fijne kneepjes geleerd en veel gear gegeven.
Mijn Shadow Build necro is nu Plvl 236 en loop solo Pit 90.
Mis nog alleen de Ebonpiercer Chaos anders had ik Pit 100 al Solo gehaald.

Voor hoger zou ik de juiste Greater Affixes op de juiste plekken moeten hebben in mn gear, maar dat is Probleem nr 2

Als iemand een iemand boost nodig heeft laat maar weten.
Paar uur spelen level 60? Euhm ik speel 15 uur en ik ben level 28. Misschien ben ik traag/ sloom maarja ik verken de map. Praat met mensen, side quest hier , side quest daar beetje de skills bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
@MetalSonic 15 uur en level 28 is ook niet best :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Misschien is het 10 geen idee maar nogmaals ik doe het op mijn gemakje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Euhm ik heb een rode ball voor health en een blauwe voor magie/ essence, hoe kan ik die laatste links doen? ik heb hem nu rechts maar ik weet zeker dat ik hem met een ander poppetje links heb gezien.

edit nvm al gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 18-10-2025 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:10
Mijn eerste Playthrough heb ik ook echt heeel lang over gedaan.
Lekker veel verkennen. Alle keren daarna is het snel levelen en spelen tot ik geen zin meer heb.

En dan begint het nieuwe season weer en dan speel ik weer 2/3 weken en dan stopt het weer tot het nieuwe seizoen. Helaas raak ik eerder verveeld dan dat ik het seizoen afmaak, T3/4 is toch meestal wel te moeilijk voor mij :).
Vorig weekend begonnen met S11, afgelopen week bijna niet gespeeld maar gisteren even ingehaald en ben nu op het punt om T3 te doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:06:
[...]

Paar uur spelen level 60? Euhm ik speel 15 uur en ik ben level 28. Misschien ben ik traag/ sloom maarja ik verken de map. Praat met mensen, side quest hier , side quest daar beetje de skills bestuderen.
Dat is gewoon het verschil of je de eerste keer speelt of voor de 20e keer. Als je het spel al 'uitgespeeld' hebt maar in de season met een nieuw poppetje voor de endgame gaat dan ren je overal langs om zo snel mogelijk te levelen. En in een groep wat hij zegt gaat dat nog harder.
Je eerste keer gewoon lekker rustig aan van genieten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:50

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

MetalSonic schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:06:
[...]

Kwestie van ervaring, is all. In sommige ARPGs skip ik de campaign (en de corresponderende mob packs) for the most part door en moet ik mezelf soms wat afremmen om niet te veel achter te lopen op map level vs mijn eigen level (vooral met wat pech rondom drops). Er is niets negatiefs of verkeerds aan "traag/sloom". Schaam je niet, heb plezier in wat je doet.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:47

scorpie

Supra Addict

Pfft wat een achtelijke zooi is dat om 200 monsters te killen tijdens Helltide voordat die $%^& eindbaas komt zeg.. echt kansloos.. Of ik nu met een vol reputation balkje een spire aanslinger, ik krijg maar geen 200 monsters gekilled.. En dit moet solo? Of hoe doe je dit met een group? Als ik met een group speel, houden die andere players me van die kills af.. dit is toch achtelijk?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:49:
Pfft wat een achtelijke zooi is dat om 200 monsters te killen tijdens Helltide voordat die $%^& eindbaas komt zeg.. echt kansloos.. Of ik nu met een vol reputation balkje een spire aanslinger, ik krijg maar geen 200 monsters gekilled.. En dit moet solo? Of hoe doe je dit met een group? Als ik met een group speel, houden die andere players me van die kills af.. dit is toch achtelijk?
Ligt waarschijnlijk aan je build en hoe goed die is in area damage/speedfarmen. Zorg in ieder geval dat je niet op een te hoge difficulty zit, alles moet eigenlijk direct dood neervallen (of moest deze nou op torment 4? Ben niet thuis dus kan niet kijken... Als dat zo is dan zit er niks anders op sterker worden).

Ik heb het geloof ik met mijn dance of knives poison trap rogue gedaan en ging vrij makkelijk. Maar als je een meer single target damage build hebt dan wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:47

scorpie

Supra Addict

Finraziel schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:45:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan je build en hoe goed die is in area damage/speedfarmen. Zorg in ieder geval dat je niet op een te hoge difficulty zit, alles moet eigenlijk direct dood neervallen (of moest deze nou op torment 4? Ben niet thuis dus kan niet kijken... Als dat zo is dan zit er niks anders op sterker worden).

Ik heb het geloof ik met mijn dance of knives poison trap rogue gedaan en ging vrij makkelijk. Maar als je een meer single target damage build hebt dan wordt het lastig.
Moet helaas op T4 idd. En ik heb een ball lightning sorcerer build die op zich prima werkt, maar blijkbaar idd niet al te goed is in area damage. Dit is wel flink frusterend zeg pfft :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Pagina: 1 ... 213 214 Laatste