Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
-Ik ben naar een pvp gebied gegaan, te weinig spawns na een half uur door rijden.
-Idem met helltide, te weinig spawns.
Is er een speciaal gebied of een methode waar het wel sneller gaat?
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ja. Cross Network play uitzetten, dan kom je minder mensen tegen die ze van je stelen. Gebruik Subo als mercenary, dan zie je ze veel eerder op de map (map...tab dus, niet je minimap), ik vind er veel in helltides en ook in een van de gebieden in Nahantu (even niet scherp hoe dat deel heet, das rechts van de grote stad, even youtuben en je vindt het wel). Verder elke greed shrine pakken en zoveel mogelijk doden, om de zoveel kills spawnt er een goblin. Veel rondlopen op paardje en elke zoveel schermen verder even op de map kijken.TTLCrazy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:13:
Ik hoor dat mensen dat goblin event in 2 uur klaren, hoe dan?
-Ik ben naar een pvp gebied gegaan, te weinig spawns na een half uur door rijden.
-Idem met helltide, te weinig spawns.
Is er een speciaal gebied of een methode waar het wel sneller gaat?
Ik was er relatief snel doorheen maar niet in 2 uur!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Mocht iemand een ancestral Ophidian Iris amulet te koop hebben... let me know
Loop nog rond met een gewone ilvl750
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Gister voor t eerst iets gekocht van iemand met gold. Had nog steeds een non ancestral ophidian iris en zag in er in de chat een voorbij komen met 2GA. Hij vroeg er 500m gold voor. Ik had maar 1,5b totaal dus vroeg of ie t ook voor 400m kon doen en wat deed ie gelukkig
Ik ben nog steeds zoekende naar een goede Axial Conduit pants... al mn obols gaan op aan t rollen voor dat kreng! Krijg m regelmatig met item power 750 en heb m ook al 2x ancestral gehad met 2 GA maar bij beide niet de mod die je juist wil (resource). Ach ja, je moet iets van een wortel voor je neus hebben om te blijven spelen he
Nee hoor, gewoon nog actief vandaag.JohnnyV76 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:36:
De goblins zijn weer foetsie helaas.
Zojuist de event gecomplete, maximaal iets van 1,5 rondjes in Scosglen
Oh ja, je hebt gelijk. Ik dacht dat t al afgelopen was en die mother's blessing al actief was. Nog ff hunten danAngeloonie schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 12:29:
[...]
Nee hoor, gewoon nog actief vandaag.
Zojuist de event gecomplete, maximaal iets van 1,5 rondjes in Scosglen
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Avondje pletten is nog steeds leuk, maar de volle zin om top tier gear te farmen heb ik nog niet teruggekregen.
Ach, s9 duurt nog lang genoeg om wat te vergaren. 😄
Soms lijkt het ook van hey een korte dungeon, ow wacht er is nog een gang en nog een en nog een.
En af en toe is het dan inderdaad slechts 1 kamer met wat enemy's en een boss.
Speel je ook hydra?Poops_McGhee schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:48:
Toch weer eens een avondje de pixel pletter opgepakt en wat gespeeld. Zit nu, zonder moeite, in T1 met m'n Sorc.
Avondje pletten is nog steeds leuk, maar de volle zin om top tier gear te farmen heb ik nog niet teruggekregen.
Ach, s9 duurt nog lang genoeg om wat te vergaren. 😄
Nadat ik geswitched ben van spiritborn naar hydra sorc heb ik best redelijk veel gespeeld. Build is nu ook lekker op gang. Vind het tegenwoordig wel prima om gewoon lekker de meta te spelen. Uiteindelijk speel ik dit soort spellen om sterker te worden en toch een beetje OP te voelen

Pit heb ik nu tier 85 gedaan met nog 7 minuten over oid. Zit nog wat rek in. Ik probeer een beetje af te wisselen met alles. Doe ik 3 pit runs. Dan een infernal horde... dan een escalating dungeon. Normale NM dungeons doe ik eigenlijk niet. Daar is niet zo veel aan en is zo voorbij zonder noemenswaardige loot. Van mij mogen ze de escalating dungeons nog verder uitwerken met evt nog meer tiers.
edit: Pit tier 90 ook gelukt. Nog wat gold er tegenaan gegooid met masterworken dus Hydra nu op level 19.
Had nu ook nog ruim 7m over.
:strip_exif()/f/image/AlTbElsTNCKmkZxCvDWkLUIS.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 18% gewijzigd door JohnnyV76 op 08-08-2025 10:33 ]
Niet echt Hydra, maar meer een hybride hydra/meteor/incinerate. Dit keer ga ik niet voor de max, maar voor de pret van pixels pletten. Of dat op <T4 is maakt me niet uit.JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:19:
[...]
Speel je ook hydra?
Nadat ik geswitched ben van spiritborn naar hydra sorc heb ik best redelijk veel gespeeld. Build is nu ook lekker op gang. Vind het tegenwoordig wel prima om gewoon lekker de meta te spelen. Uiteindelijk speel ik dit soort spellen om sterker te worden en toch een beetje OP te voelen![]()
Pit heb ik nu tier 85 gedaan met nog 7 minuten over oid. Zit nog wat rek in. Ik probeer een beetje af te wisselen met alles. Doe ik 3 pit runs. Dan een infernal horde... dan een escalating dungeon. Normale NM dungeons doe ik eigenlijk niet. Daar is niet zo veel aan en is zo voorbij zonder noemenswaardige loot. Van mij mogen ze de escalating dungeons nog verder uitwerken met evt nog meer tiers.
edit: Pit tier 90 ook gelukt. Nog wat gold er tegenaan gegooid met masterworken dus Hydra nu op level 19.
Had nu ook nog ruim 7m over.
[Afbeelding]
Dat gedoe en de frustraties van minimaal Pit 100 halen heb ik nu wel genoeg gezien. S9 doe ik echt super casual, voor de verandering. Gewoon geen zin om weer mythics te farmen, waarvan ik er op Eternal al bakken van elk werkloos heb staan, om ze dan na de season op de grote hoop te gooien en diezelfde dag wéér opnieuw te gaan farmen.
Ze moeten echt met iets nieuws komen wil ik er weer vol ingaan.
https://bsky.app/profile/purediablo.com/post/3lvvxeiestc2f
Fergusson has left the building.
[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-08-2025 21:22 ]
Heb je die nog nodig? Ik heb meerdere, dus voeg me maar ff toe isheara#2192JohnnyV76 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:47:
Mocht iemand een ancestral Ophidian Iris amulet te koop hebben... let me know
Loop nog rond met een gewone ilvl750
Keep rolling sixes!
Ik ben reeds voorzien, zie ook JohnnyV76 in "[Multi] Diablo IV"Isheara schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:30:
[...]
Heb je die nog nodig? Ik heb meerdere, dus voeg me maar ff toe isheara#2192
Toch bedankt!
Ik verwacht het niet maar good riddance. Wat een zak hooi was dat zeg.Poops_McGhee schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:21:
Nieuwtje van vandaag. Misschien krijgen we nu iets anders te zien in de game.
https://bsky.app/profile/purediablo.com/post/3lvvxeiestc2f
Fergusson has left the building.
Tesla M3LR '21
Ik verwacht ook niets, maar dat ie weg is, is wel een goeie verandering. Opgerot staat netjes.London schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:28:
[...]
Ik verwacht het niet maar good riddance. Wat een zak hooi was dat zeg.
Mocht iemand wat bosses willen doen voor gear of een boost wil.. let me know
https://www.wowhead.com/d...-4-encrypted-build-378150
Paladin is wel een class waarvoor ik terug wil komen
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
O.a. info over nieuw season, met dezelfde mechanics (stop 4 dingen in een slot) als we kennen in weer een nieuw jasje.
Nieuwe item types Chaos Uniques
En meer
Dat is iets te simpel gezegd. Ja weer powers maar ze lijken eindelijk daadwerkelijk de core gameplay van je gekozen class te veranderen.Angeloonie schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:41:
Info voor de nieuwe PTR/patch: https://news.blizzard.com...ptr-what-you-need-to-know
O.a. info over nieuw season, met dezelfde mechanics (stop 4 dingen in een slot) als we kennen in weer een nieuw jasje.
Nieuwe item types Chaos Uniques
En meer
Ik hoop het, maar het voelt vooralsnog meer van hetzelfde.Kaasje123 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:35:
[...]
Dat is iets te simpel gezegd. Ja weer powers maar ze lijken eindelijk daadwerkelijk de core gameplay van je gekozen class te veranderen.
Verwacht tenminste dit hele jaar nog alleen maar meer van hetzelfde. En de powers veranderen je gameplay niet echt veel, hoor. Kan misschien per class iets verschillen, maar je spammed over het algemeen nog steeds dezelfde skills om snel pixels te pletten. We doen echt al een aantal seasons hetzelfde liedje afspelen en dat verandert echt niet snel.Kaasje123 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:35:
[...]
Dat is iets te simpel gezegd. Ja weer powers maar ze lijken eindelijk daadwerkelijk de core gameplay van je gekozen class te veranderen.
Done.RustStorm schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 07:25:
Ik heb gezien dat de uitbreiding inmiddels in de aanbieding is in de PS store. Denk dat ik hem toch maar ga aanschaffen, zodat ik de main story kan doorspelen en nog platinum trophy kan afronden.
Platinum trophy had je ook kunnen halen, zonder de uitbreiding. Platinum is alleen voor de base game. De uitbreiding heeft zijn eigen trophies, maar dat ter zijde, veel plezier met VoH. Ik vind het nog steeds het geld dik waard geweest. 👍RustStorm schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:00:
[...]
Done.aankoop gedaan. Zodra ik een keer de tijd heb, lekker van begin af aan spelen.
Dat weet ik.Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:41:
[...]
Platinum trophy had je ook kunnen halen, zonder de uitbreiding. Platinum is alleen voor de base game. De uitbreiding heeft zijn eigen trophies, maar dat ter zijde, veel plezier met VoH. Ik vind het nog steeds het geld dik waard geweest. 👍
Altijd wel een reden om even te spelen. De game blijft leuk. Alleen de seasons zijn een beetje eenheidsworst geworden. Maar verder is het nog steeds een leuke game 😁RustStorm schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:52:
[...]
Dat weet ik.maar nu kan ik het weer gaan oppakken omdat ik nu weer een echte reden ga hebben hem te spelen. Heb het spel al heel erg lang niet aangeraakt namelijk.
Ik heb geen reden meer gehad om het spel te spelen. Voordat de seasons begonnen waren had ik al m'n goal bereikt door uber lilith te verslaan pre nerf.Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:57:
[...]
Altijd wel een reden om even te spelen. De game blijft leuk. Alleen de seasons zijn een beetje eenheidsworst geworden. Maar verder is het nog steeds een leuke game 😁
Verder niet meer echt geboeid.
Maar voor mij werd het tijd om andere spellen te spelen. Goede keuze geweest.
Er is wel ondertussen veel meer te doen dan LillithRustStorm schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:02:
[...]
Ik heb geen reden meer gehad om het spel te spelen. Voordat de seasons begonnen waren had ik al m'n goal bereikt door uber lilith te verslaan pre nerf.
Verder niet meer echt geboeid.wel enorm veel uren gespendeerd aan het spel zoals je weet.
Maar voor mij werd het tijd om andere spellen te spelen. Goede keuze geweest.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dat weet ik. Maar ga het spel alleen nog maar spelen voor het verhaal en de laatste trophies denk ik.Alekz87 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 18:38:
[...]
Er is wel ondertussen veel meer te doen dan Lillith. Die is bijzaak.
Dit seizoen loopt het de spuigaten uit. Seasonal spul (zoals het uitspelen van bepaalde escalating nightmares op Torment 3) werken gewoon helemaal niet meer voor de 2e speler. Ik heb ondertussen 3 vinkjes daar staan, mijn vrouw helemaal niets.
Afgelopen Zaterdag wilde ik even wat spelen en besloot maar weer eens Diablo 3 op te starten. Waanzinnig hoe veel leuker dan spel is! Nagenoeg geen bug te vinden (terwijl ik Diablo 4 geen 5 minuten kan spelen voordat er weer een bug voorbij komt), alles overzichtelijk, de doelen veel duidelijker, gebieden overzichtelijker, gewoon all in all een *veel* beter spel. Dat weten we ondertussen ook doordat de Diablo 4 uitbreiding een hele berg zaken uit Diablo 3 terug ingevoerd heeft.
Natuurlijk zijn er wat QoL dingen in Diablo 4 verbeterd maar overall gaat Diablo 4 hier weer de ijskast in en komt Diablo 3 terug op het menu.
Laatste paar season vond ik echt niet zo leuk haha.
Na paar keer 300 te hitten was ik wel klaar mee, maar nu al echt ff niet meer gespeeld maar hoor gemixte reactie.
Ik zou nu niet meer beginnen eigenlijk, dan even paar weken wachten en dan season 10. Er is op zich wel het een en ander veranderd maar in essentie blijft het toch hetzelfde. Nightmare dungeons zijn wel wat interessanter nu om te doen. Maar season 10 pakt ook infernal hordes aan (momenteel op ptr, of misschien al afgelopen, ik speel zelf nooit ptr) en de seasonal perks (het mag geen powers meer heten) lijken dit keer wel echt interessanter en nieuwe manieren van spelen mogelijk te maken.Nahkriin schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:36:
Is het weer de moeite om te spelen?
Laatste paar season vond ik echt niet zo leuk haha.
Na paar keer 300 te hitten was ik wel klaar mee, maar nu al echt ff niet meer gespeeld maar hoor gemixte reactie.
Maar het belangrijkste blijft hoe je er zelf in staat. De basis gameplay blijft gelijk. Heb je lang genoeg pauze gehad om dat weer leuk te vinden?
Gamertag: FinrazielNL
Ja idd als ik zou gaan spelen sws pas volgend season, idk moet het ff weer proeven denk ik haha. Het jeukt genoeg voor s10 dan denk ik.Finraziel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:44:
[...]
Ik zou nu niet meer beginnen eigenlijk, dan even paar weken wachten en dan season 10. Er is op zich wel het een en ander veranderd maar in essentie blijft het toch hetzelfde. Nightmare dungeons zijn wel wat interessanter nu om te doen. Maar season 10 pakt ook infernal hordes aan (momenteel op ptr, of misschien al afgelopen, ik speel zelf nooit ptr) en de seasonal perks (het mag geen powers meer heten) lijken dit keer wel echt interessanter en nieuwe manieren van spelen mogelijk te maken.
Maar het belangrijkste blijft hoe je er zelf in staat. De basis gameplay blijft gelijk. Heb je lang genoeg pauze gehad om dat weer leuk te vinden?
Nee je karakter verdwijnt niet maar wordt overgezet naar eternal realm. Je kunt er dus niet het nieuwe season mee gaan spelen maar je kunt er wel gewoon mee doorspelen op eternal. Dan mis je alleen de seasonal dingen en er zullen wat minder spelers zijn want de meeste mensen spelen denk ik season.Moechy schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:01:
Volgens mij moet ik binnenkort ook opnieuw beginnen want mijn eerste character is een seasonal. Als ik het goed begrijp, verdwijnt dit ook na dit season? 🙈
Gamertag: FinrazielNL
Aha ok, dan kan ik rustig verder met mijn Necromancer.Finraziel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:03:
[...]
Nee je karakter verdwijnt niet maar wordt overgezet naar eternal realm. Je kunt er dus niet het nieuwe season mee gaan spelen maar je kunt er wel gewoon mee doorspelen op eternal. Dan mis je alleen de seasonal dingen en er zullen wat minder spelers zijn want de meeste mensen spelen denk ik season.
Wat is de makkelijkste manier om de "Kill any World Boss" achievement te halen? Ik heb een paar events bijgewoond maar was altijd de enige persoon. Helpt wellicht switchen van difficulty om meer mensen te vinden?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Heb je de season quest ook al gedaan? (die groene). Zo niet, dan is dat een goede manier om lvl60 te worden. Dan zsm naar Torment 1 want daar kunnen de ancestral items droppen. Om Torment 1 te unlocken moet je de pit op lvl20 completen. Mocht je hulp willen om alle Torments te unlocken (je kunt altijd weer lager of hoger gaan) of wat bosses plat stampen laat maar weten... heb ook nog boss materials genoeg.
Heb je de campaign op de season realm gedaan? Als je op Eternal speelt, dan ga je niet veel succes halen met mensen vinden. Daar spelen er niet veel meer. En op lvl56 in een lage difficulty ga je ook op season realm weinig vinden.g0tanks schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:08:
Ik heb zojuist voor het eerst de campaign uitgespeeld (Level 53 Sorc op Hard), na ruim een jaar on and off spelen omdat het spel mij nooit echt gegrepen heeft.
Wat is de makkelijkste manier om de "Kill any World Boss" achievement te halen? Ik heb een paar events bijgewoond maar was altijd de enige persoon. Helpt wellicht switchen van difficulty om meer mensen te vinden?
Heb je cross platform aan of uit? Als je die aan hebt staan, kom je ook meer andere spelers tegen.
Op Eternal inderdaad, maar ik heb zojuist de difficulty veranderd naar Penitent en toen waren er genoeg mensen bij de world boss.Poops_McGhee schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:15:
[...]
Heb je de campaign op de season realm gedaan? Als je op Eternal speelt, dan ga je niet veel succes halen met mensen vinden. Daar spelen er niet veel meer. En op lvl56 in een lage difficulty ga je ook op season realm weinig vinden.
Heb je cross platform aan of uit? Als je die aan hebt staan, kom je ook meer andere spelers tegen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik had verwacht het spel vrij snel neer te leggen na de campaign, maar de end game is toch leuker dan gedacht en ik zit nu op Paragon 146. Gisteren toevallig een party gejoined die mij meenam door Pit level 65 - ik deed echt nul damage dus heb nog wel veel te doen.g0tanks schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:08:
Ik heb zojuist voor het eerst de campaign uitgespeeld (Level 53 Sorc op Hard), na ruim een jaar on and off spelen omdat het spel mij nooit echt gegrepen heeft.
:strip_exif()/f/image/OqeXei8v1cOlfHiHFy99KKpe.png?f=user_large)
Heb je de run overleefd zonder dood te gaan? Want met 1200 life en <1k Armour is dat geen sinecure 😊g0tanks schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:
[...]
Ik had verwacht het spel vrij snel neer te leggen na de campaign, maar de end game is toch leuker dan gedacht en ik zit nu op Paragon 146. Gisteren toevallig een party gejoined die mij meenam door Pit level 65 - ik deed echt nul damage dus heb nog wel veel te doen.
[Afbeelding]
Nee zeker niet ondanks dat ik veel afstand hieldbrothermaynard schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:35:
[...]
Heb je de run overleefd zonder dood te gaan? Want met 1200 life en <1k Armour is dat geen sinecure 😊
Vanmiddag heb ik voor het eerst na vele pogingen Echo of Lilith verslagen en met de resplendent spark mijn eerste mythic gecraft.
:strip_exif()/f/image/bLghx8b4PXRKoSbbtKrlkY8N.png?f=user_large)
Deze guide vond ik erg fijn:
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME