Dit lijkt ook wel de volgorde te zijn van hoe sterk ze zijn. Necro en sorc kan je over twisten. Druid en barbarian ook.Kol Nedra schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:51:
heb nu 4 classes vrij veel gespeeld en 1 class (Rogue) wat minder
Als ik ze moet ranken welke ik het meest mee vermaak:
1. Sorcerer
2. Necromancer
3. Rogue
4. Druid
5. Barbarian
Waarom druid en barbarian onderaan staan: omdat hun resource regeneration niet automatisch gaat.
Vooral barbarian gaat imo te langzaam, ik hoop dat ze dit kunnen fixen
Druid en barbarian worden ongetwijfeld nog sterker met paragon board, class mechanic en na het krijgen van bepaalde items, maar het voelt allemaal erg moeizaam. Het zit me enigszins dwars dat de upgrades en passives van skills zo weinig toevoegen. 2 spirit als je weer terug naar human form gaat of 20 spirit extra bij een blood howl (en 15% IAS opgeven) terwijl shred 35 spirit kost, voelt niet goed.
Ik heb de shapeshift druid echt geprobeerd werkend te krijgen en met wat legendaries lukt het uiteindelijk wel, maar het was een hoop gedoe. Uiteindelijk met een item dat 50% meer core skill damage geeft na wat normale aanvallen, normale aanvallen die sterker worden afhankelijk van de hoeveelheid fortify, grizzly rage die je een dire werewolf maken en nog een paar van die zaken.
Maar zoals je op willekeurige knoppen kan drukken met een sorceress en alles neergaat, wordt het niet.