Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-05 15:04

Lapras

Ice beam

Kol Nedra schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:51:
heb nu 4 classes vrij veel gespeeld en 1 class (Rogue) wat minder
Als ik ze moet ranken welke ik het meest mee vermaak:

1. Sorcerer
2. Necromancer
3. Rogue
4. Druid
5. Barbarian

Waarom druid en barbarian onderaan staan: omdat hun resource regeneration niet automatisch gaat.
Vooral barbarian gaat imo te langzaam, ik hoop dat ze dit kunnen fixen
Dit lijkt ook wel de volgorde te zijn van hoe sterk ze zijn. Necro en sorc kan je over twisten. Druid en barbarian ook.

Druid en barbarian worden ongetwijfeld nog sterker met paragon board, class mechanic en na het krijgen van bepaalde items, maar het voelt allemaal erg moeizaam. Het zit me enigszins dwars dat de upgrades en passives van skills zo weinig toevoegen. 2 spirit als je weer terug naar human form gaat of 20 spirit extra bij een blood howl (en 15% IAS opgeven) terwijl shred 35 spirit kost, voelt niet goed.

Ik heb de shapeshift druid echt geprobeerd werkend te krijgen en met wat legendaries lukt het uiteindelijk wel, maar het was een hoop gedoe. Uiteindelijk met een item dat 50% meer core skill damage geeft na wat normale aanvallen, normale aanvallen die sterker worden afhankelijk van de hoeveelheid fortify, grizzly rage die je een dire werewolf maken en nog een paar van die zaken.

Maar zoals je op willekeurige knoppen kan drukken met een sorceress en alles neergaat, wordt het niet.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:33
RocketKoen schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:09:
[...]

Je hebt 6 action bar slots. Net als in D3
Er zijn maar 2 skills voor minions (skeleton warrior en mage = dezelfde skill).
En je ook een build maken zonder minions. Dan kun je in the book of the dead je summons uitzetten in ruil voor een andere bonus.
Toevoeging:
1. Boek of the dead: press Shift + s +c
2. Als je op s drukt zie je onderin de summine skills, mocht je ze perongeluk uit je skill nar verwijderen of weer willen terug zetten

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11

OMD

Mand!

crimby schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:32:
Klopt het dat je niet verder kan na Act 1? Ben nu level 16 en alleen nog wat side quests te doen.. toch zie ik ook 20+ chars..

Vanochtend ook Barb even gespeeld, had verwacht dat het een stuk moeilijker zou zijn… maar nog steeds ren je er doorheen.
Inlezen! Staat gewoon overal vermeld dat je alleen act 1 kan doen, het is een BETA. En wat betreft een paar side quests, je kan er tientallen doen. Het is niet helemaal de bedoeling dat je in 1 keer act 1 doorloopt, althans, dat is niet de bedoeling van de makers.

Ik ben al level 20 voordat ik uberhaupt naar die mijn ga aan het begin van act 1. Dungeons, side quests, world events etc.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 19:59
Lapras schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:22:
[...]

Ik heb de shapeshift druid echt geprobeerd werkend te krijgen en met wat legendaries lukt het uiteindelijk wel, maar het was een hoop gedoe. Uiteindelijk met een item dat 50% meer core skill damage geeft na wat normale aanvallen, normale aanvallen die sterker worden afhankelijk van de hoeveelheid fortify, grizzly rage die je een dire werewolf maken en nog een paar van die zaken.

Maar zoals je op willekeurige knoppen kan drukken met een sorceress en alles neergaat, wordt het niet.
Eens. Grizzly is net te stroperig en woof mist damage. Voelt net niet, hopelijk op latere levels nog beter. Geldt trouwens ook voor ander classes, we weten gewoon nog niet hoe het scaled. In ieder geval boeit sorc mij niet.

Verder blij met de huidige staat vd game. Alles is inmiddels wel gezegd. Ga me vermaken met release en tot die tijd Last Epoch.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54
RocketKoen schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:09:
[...]

Je hebt 6 action bar slots. Net als in D3
Er zijn maar 2 skills voor minions (skeleton warrior en mage = dezelfde skill).
2?

Je hebt Army of the Dead, Golem en Warrior/Mage. LMB is eigenlijk altijd een essence generator.

Over AotD gesproken, die upgrade in je skill tree waarmee je Warrior en mages summoned zie ik nog steeds niet echt het nut van in.

[Voor 16% gewijzigd door Marrtijn op 26-03-2023 12:46]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:10

Kol Nedra

don't trust, verify

Galen2850 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:41:
[...]

Eens. Grizzly is net te stroperig en woof mist damage. Voelt net niet, hopelijk op latere levels nog beter. Geldt trouwens ook voor ander classes, we weten gewoon nog niet hoe het scaled. In ieder geval boeit sorc mij niet.

Verder blij met de huidige staat vd game. Alles is inmiddels wel gezegd. Ga me vermaken met release en tot die tijd Last Epoch.
endgame is natuurlijk heel anders dan tijdens lvlen en de main story doen straks bij release.
en daarna krijgen we seasons, ook weer heel anders.

kan best goed zijn dat endgame de barbarian het sterkste is en de necromancer het zwakste? :Y)

Als je straks de game be launch gaat spelen moet je vooral richten op de class die jou het meest aanspreekt, dus niet welke technisch gezien het sterkste is

[Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 26-03-2023 12:55]

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 19:29
YouTube: Diablo IV beta druid vs broodguard

Mijn druid is best vet. deze boss was wel mega irritant zeg.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40
Marrtijn schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:45:
[...]

2?

Je hebt Army of the Dead, Golem en Warrior/Mage. LMB is eigenlijk altijd een essence generator.

Over AotD gesproken, die upgrade in je skill tree waarmee je Warrior en mages summoned zie ik nog steeds niet echt het nut van in.
AotD vind ik niet echt een summon skill. Dat is meer een cooldown.
Maja, dat is ook het hele idee van builds maken. Je kan niet al je skills gebruiken. Je moet een selectie maken. En dan de juiste passives erbij zoeken en unique gear die je build beter maakt.

TheS4ndm4n#1919

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hoe kom ik aan m'n Golem? Ik ben lvl 25, heb de quest gedaan, maar geen idee hoe je die opwekt.

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OMD

OMD

Mand!

Mad-Matt schreef op zondag 26 maart 2023 @ 13:27:
Hoe kom ik aan m'n Golem? Ik ben lvl 25, heb de quest gedaan, maar geen idee hoe je die opwekt.
Is een active skill (In de zin dat ie wel op de action bar moet) Druk op S en dan onderaan. Je moet hem op de action bar plaatsen.

[Voor 7% gewijzigd door OMD op 26-03-2023 13:36]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Aggressor
  • Laatst online: 21:13
Kan je via de ps5 ook samen spelen met iemand op de pc?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:38
Necromancer shotgun build gaat wel lekker :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 10:49
Bossie schreef op zondag 26 maart 2023 @ 13:40:
Necromancer shotgun build gaat wel lekker :D
eheum alles van necro and sorc gaat lekker ......

je moet al je best doen om het 'niet lekker' te doen lopen bij die twee

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gister prima kunnen spelen, nu lagged het als de neten, ik wacht wel tot juni.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Alle classes level 25. Druid is voor mij overduidelijk de slechtste (traagste) class, kort daarna Barbarian.

Zoals altijd zijn de ranged casters zwaar overpowered. Als necro of sorc maakt je skill build ook nauwelijks uit, alles werkt wel goed. M'n necro heeft een paar te goede legendaries en klaart alle groepen binnen 1 seconde.

Ja maar endgame op level X en Paragon Y met de items XYZ wordt druid echt wel goed! Dan is alles anders! Dat vind ik geen argumenten, level 1 tot 25 is met Druid frustrerend traag. Blizzard moet classes gaan buffen of nerfen, de balans is volledig zoek early game.

• stime
Druid levelt beter als caster. Beer en wolf zullen van gear afhankelijk zijn denk ik.

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 10:49
kan wel allemaal zijn.

Maar het zorgt er wel voor dat een Necro / Sorc first bijna een vereiste is. terwijl ik de gameplay maar saai vindt , hydraatjes zetten ,wat casten om maar iets te doen, necro is gewoon rode ballen feest ....
maar ja je zal veel clearen dus gear verzamelen.

ik heb nog geen party gespeeld maar als ik mijn druid bij mijn Sorc of Necro zet zou de druid toch niet veel uitmaken. mijn Sorc is nu op lvl 14 en helft van de game zie ik bijna geen vijanden op het scherm.

Mijn Druid is nu zowat een 'glass cannon' build, doet wel 'iets' maar health globes zijn echt wel noodzakelijk zelfs gewoon bij elites.

[Voor 18% gewijzigd door blahenazo op 26-03-2023 14:31]

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 09:36
OMD schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:33:
[...]

Inlezen! Staat gewoon overal vermeld dat je alleen act 1 kan doen, het is een BETA. En wat betreft een paar side quests, je kan er tientallen doen. Het is niet helemaal de bedoeling dat je in 1 keer act 1 doorloopt, althans, dat is niet de bedoeling van de makers.

Ik ben al level 20 voordat ik uberhaupt naar die mijn ga aan het begin van act 1. Dungeons, side quests, world events etc.
Ja my bad hehe! Nu met een Barb begonnen en samen met mij vrouw wat meer de sides aan het doen. Zij is al om dus de game komt er wel denk ik.. hehe

Maar normaliter zie ik side quests als kleine opdrachten om sterker te worden om in het hoofdverhaal door te kunnen… dat is bij Diablo in ieder geval niet het geval.

[Voor 11% gewijzigd door crimby op 26-03-2023 14:39]

Skoda Enyaq iV80 Sportline | Easee Home | REC Alpha Pure 4400W

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Blitzdoctor schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:32:
Elemental druid aan het levelen met storm spells. Ging prima, tot ik de Den Mother tegenkwam :(
Zelfde issue met m'n rogue en d'r vergif, ging goed maar hier loop ik toch echt ff spaak :P :(

[Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 26-03-2023 15:13]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:16
Aggressor schreef op zondag 26 maart 2023 @ 13:39:
Kan je via de ps5 ook samen spelen met iemand op de pc?
Ja, de game heeft crossplay en crossprogression.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:16
Finraziel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:17:
[...]

Ik heb eens opgelet na jouw post gister gezien te hebben, maar bij mij zijn de laadtijden eigenlijk heel kort (5-10 seconden voor je weer de controle krijgt). Heb je de game misschien op een HDD staan?
Nee alles op interne SSD. Hangt geen HDD aan. Maar elke keer 5-10 seconden (incl. Bij townportal) is erg veel ten opzichte van D3 die hooguit 1-2 seconden doet laden

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:37
Thalaron schreef op zondag 26 maart 2023 @ 15:53:
[...]

Nee alles op interne SSD. Hangt geen HDD aan. Maar elke keer 5-10 seconden (incl. Bij townportal) is erg veel ten opzichte van D3 die hooguit 1-2 seconden doet laden
Is ook wel klein verschil tussen zwaarte van d3 of d4 qua lezen etc.

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-06 04:34
.

zo dat was het

minder leuk dan 3 en 2 op dit moment

2 heeft gavere loot
3 gaat een stuk sneller.

geen eerlijke vergelijking natuurlijk omdat dit maar early game is.
orange loot kunnen overzetten naar yellows is heel gaaf
de dungeons zijn onwijs saai

mijn favoriete spelers, Niet wie sterker is.

necro
barb
sorc
druid
rogue

[Voor 227% gewijzigd door gunghir op 26-03-2023 16:27]

• devilsnight
  • Laatst online: 03-06 10:52
Bij Lillith's Lament wordt ik door een of ander iets echt in 1x gedood, wtf? Tot twee keer aan toe nu.

Acties:
  • +5Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:27:
Bij Lillith's Lament wordt ik door een of ander iets echt in 1x gedood, wtf? Tot twee keer aan toe nu.
Stap je wel in die koepel?

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-06 21:48
Nou mijn HC char helaas verloren. Zat niet op te letten haha maar goed. Na 10 uur spelen weet ik nog steeds niet wat ik van de game vind.

Twijfel ook nog enorm of ik hem direct ga halen in juni. Meer mensen die ook niet echt weten wat ze van de game moeten vinden?

PSN: Brwmaster

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 09:36
Br3wmaster schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:33:
Nou mijn HC char helaas verloren. Zat niet op te letten haha maar goed. Na 10 uur spelen weet ik nog steeds niet wat ik van de game vind.

Twijfel ook nog enorm of ik hem direct ga halen in juni. Meer mensen die ook niet echt weten wat ze van de game moeten vinden?
Ik twijfelde nog wel omdat de game prijzig is (standaard prijs maar toch best wat) en ik niet 100% overtuigd was of ik hm het waard vond. Echter, wil mijn vrouw hm samen spelen en dus ben ik wel om!
De release datum is alleen nog wel iets dus denk dat we h’m pas halen als we echt veel gaan spelen.. dus na de zomer :-)

Skoda Enyaq iV80 Sportline | Easee Home | REC Alpha Pure 4400W

• devilsnight
Deltos schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:33:
[...]

Stap je wel in die koepel?
Nope, dit bleek inderdaad mijn fout te zijn.

Ik heb de bèta qua story nu uit. Er zijn nog wat side quests maar die zitten in dungeons die ik al gedaan heb. Geen behoefte aan. Ik blijf erbij dat ik die copy en paste areas in bepaalde dungeons echt jammer vindt, afwachten hoe het in de full game zit. Dit is iets wat ik niet verwacht in 2023 meer, zeker wanneer er dingen zijn zoals procedurally generated content enzo.

Maar, leuker dan verwacht. Als ik de game straks ga spelen, wat hoogstwaarschijnlijk niet in juni zal zijn(tenzij de Activision deal op tijd klaar is...) ga ik denk ik voor mage.

[Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 26-03-2023 17:02]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 21:47
Na eerst een ranged rogue eens gesnuffeld aan de sorc en necro... Sorc is inderdaad OPAF. Necro is ook erg sterk, maar ik vond het in ieder geval met minions er bij echt wel chaotisch worden. Ook lastig om te zien wanneer je minions dood gaan... Had D3 niet een tellertje linksboven in de hoek waar je kunt zien hoeveel je van welke minion actief hebt? Of ben ik nou in de war met Torchlight 2...

Vervolgens toch de Druid ook maar eens geprobeerd... Maar, na alle horrorverhalen hier valt me die echt 100% mee. Sterker nog, dit zou wel eens mijn favoriete class kunnen worden in eerste instantie. Ik weet niet of ik nou iets geweldig goed doe, jullie iets geweldig fout, of dat ik gewoon wat minder kritisch ben, maar ik ga als een warm mes door boter door de vijanden heen. Nee het is niet zo snel als de twee casters, maar ik ben praktisch unkillable en damage is nog steeds niet slecht.

Ik gebruik nu Storm Strike als generator omdat die de meeste spirit geeft, maar is op zichzelf ook al niet slecht om trash mobs te clearen. Maar Maul zou ook prima zijn, maakt je nog wat tankier maar je spirit regeneratie gaat iets langzamer. Claw zie ik het nut niet zo van in eigenlijk, die heeft misschien nog iets extra nodig.
Als core skill heb ik eerst pulverize geprobeerd, leuk maar niet goed in single target damage. Lightning Storm was al beter en is écht goed in het clearen van mobs, maar nog steeds geen geweldige boss killer. Daarna tijdje met Landslide gespeeld en die doet krachtige single target damage (nou ja, het is area, maar een kleine area). Maar uiteindelijk aanbeland bij Shred en omfg wat een bazenskill is dat! Die skill heeft alles... Dikke damage vergelijkbaar met Landslide, dash naar je vijanden toe (top om iritante casters of ranged pipo's in de achterhoede uit te schakelen), hele goede healing én grote area! Je moet even een beetje wennen aan het ritme van de skill omdat hij met 3 opeenvolgende attacks werkt, maar heb je dat eenmaal in de vingers dan is het echt super.
Ik wissel nu af tussen Shred en Storm Strike, waarbij Clarity me iedere keer nog 6 extra spirit geeft. Als ik op een boss of elite sta te hakken kan ik zo best een tijdje doorgaan voor ik een paar keer achter elkaar moet storm-striken voor extra spirit. Of een keer Blood Howl tussendoor voor die 20 extra spirit. Verder heb ik Earthen Bullwark nog voor die enkele keer dat ik nog meer defense nodig heb, maar meestal houdt Shred me op full health.

Paar wolfjes er bij gedaan voor de leuk, maar eigenlijk voegen die niet zo veel toe. Ik vind het wel jammer dat je de pet skills echt actief in je skill balk moet houden. Heb je dat niet dan zijn ze er ook niet als passive. Jammer ook dat ze vastgehouden hebben aan die 6 skills van D3... Ik heb niet het idee dat die pets echt veel doen dus zodra ik andere skills heb om de plekken op te vullen zal ik niet meer met wolven rondlopen (of nou ja, als ik door zou spelen want ik denk dat ik ver klaar ben met de beta).

Anyway, verschillende dungeons zijn geen enkel probleem voor mijn druid. Resurrected Malice die me tot nu toe het meeste problemen gaf kon ik gewoon facetanken met alleen af en toe even wegspringen om 1 of 2 archer adds uit te schakelen. Ja de sorc was sneller, maar mijn druid voelt zeker veel sterker dan mijn rogue eigenlijk.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 21:04

justifire

Shut up and squat !!

Finraziel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:03:
Na eerst een ranged rogue eens gesnuffeld aan de sorc en necro... Sorc is inderdaad OPAF. Necro is ook erg sterk, maar ik vond het in ieder geval met minions er bij echt wel chaotisch worden. Ook lastig om te zien wanneer je minions dood gaan... Had D3 niet een tellertje linksboven in de hoek waar je kunt zien hoeveel je van welke minion actief hebt? Of ben ik nou in de war met Torchlight 2...

Vervolgens toch de Druid ook maar eens geprobeerd... Maar, na alle horrorverhalen hier valt me die echt 100% mee. Sterker nog, dit zou wel eens mijn favoriete class kunnen worden in eerste instantie. Ik weet niet of ik nou iets geweldig goed doe, jullie iets geweldig fout, of dat ik gewoon wat minder kritisch ben, maar ik ga als een warm mes door boter door de vijanden heen. Nee het is niet zo snel als de twee casters, maar ik ben praktisch unkillable en damage is nog steeds niet slecht.

Ik gebruik nu Storm Strike als generator omdat die de meeste spirit geeft, maar is op zichzelf ook al niet slecht om trash mobs te clearen. Maar Maul zou ook prima zijn, maakt je nog wat tankier maar je spirit regeneratie gaat iets langzamer. Claw zie ik het nut niet zo van in eigenlijk, die heeft misschien nog iets extra nodig.
Als core skill heb ik eerst pulverize geprobeerd, leuk maar niet goed in single target damage. Lightning Storm was al beter en is écht goed in het clearen van mobs, maar nog steeds geen geweldige boss killer. Daarna tijdje met Landslide gespeeld en die doet krachtige single target damage (nou ja, het is area, maar een kleine area). Maar uiteindelijk aanbeland bij Shred en omfg wat een bazenskill is dat! Die skill heeft alles... Dikke damage vergelijkbaar met Landslide, dash naar je vijanden toe (top om iritante casters of ranged pipo's in de achterhoede uit te schakelen), hele goede healing én grote area! Je moet even een beetje wennen aan het ritme van de skill omdat hij met 3 opeenvolgende attacks werkt, maar heb je dat eenmaal in de vingers dan is het echt super.
Ik wissel nu af tussen Shred en Storm Strike, waarbij Clarity me iedere keer nog 6 extra spirit geeft. Als ik op een boss of elite sta te hakken kan ik zo best een tijdje doorgaan voor ik een paar keer achter elkaar moet storm-striken voor extra spirit. Of een keer Blood Howl tussendoor voor die 20 extra spirit. Verder heb ik Earthen Bullwark nog voor die enkele keer dat ik nog meer defense nodig heb, maar meestal houdt Shred me op full health.

Paar wolfjes er bij gedaan voor de leuk, maar eigenlijk voegen die niet zo veel toe. Ik vind het wel jammer dat je de pet skills echt actief in je skill balk moet houden. Heb je dat niet dan zijn ze er ook niet als passive. Jammer ook dat ze vastgehouden hebben aan die 6 skills van D3... Ik heb niet het idee dat die pets echt veel doen dus zodra ik andere skills heb om de plekken op te vullen zal ik niet meer met wolven rondlopen (of nou ja, als ik door zou spelen want ik denk dat ik ver klaar ben met de beta).

Anyway, verschillende dungeons zijn geen enkel probleem voor mijn druid. Resurrected Malice die me tot nu toe het meeste problemen gaf kon ik gewoon facetanken met alleen af en toe even wegspringen om 1 of 2 archer adds uit te schakelen. Ja de sorc was sneller, maar mijn druid voelt zeker veel sterker dan mijn rogue eigenlijk.
Staat toch een icoontje naast je skill bar (zwaardje met nummer) ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
justifire schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:08:
[...]

Staat toch een icoontje naast je skill bar (zwaardje met nummer) ?
Ow verrek, dat was me dus totaal niet opgevallen :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:30
Net toch even de beta geprobeerd. Loopt in cutscenes bij jullie de ondertiteling ook achter op de dialoog of soms helemaal vast? Beetje annoying haha.

[Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 26-03-2023 17:14]

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 10:50

Vagax

Hehe

Zelf heb ik een 6700 XT en 7700X en 16gb RAM en ervaar nog geen crashes maar zo te lezen hebben genoeg andere mensen wel last, natuurlijk is het ook een beetje zo dat als mensen problemen hebben ze het sneller plaatsen dan dat ze gewoon content zijn dus ben benieuwd wat de mening algemene opinie is van D4 nu mensen het hebben kunnen spelen.

Beta is voor mij nu wel echt klaar, net de beta verwijderd van mijn SSD en kijk met veel zin uit naar 6-6 :) Alle classes heb ik nu kort aangeraakt wat eerst niet de planning was maar gister ging een feestje plots niet door dus had wat tijd over.

[Voor 8% gewijzigd door Vagax op 26-03-2023 17:29]

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

• devilsnight
Timothy3000 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:13:
Net toch even de beta geprobeerd. Loopt in cutscenes bij jullie de ondertiteling ook achter op de dialoog of soms helemaal vast? Beetje annoying haha.
Nee dat had ik niet. Wel heb ik bij Necromancer wanneer ik skellies conjure dat ze na een tijdje haperend over het land bewegen, mijn co-op partner zag dit echter niet.

Trouwens, ongetwijfeld kijk ik ergens niet goed, maar hoe kan ik snellere mana regeneration krijgen? Bij sommige battles toch echt steeds weg moeten lopen omdat het te hevig werd en ik te snel door de mana ging.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:30
Uurtje gespeeld en meteen weer verwijderd. Toffe game en wil er toch zoveel mogelijk blind induiken. Gaat tzt zeker in huis komen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 21:04

justifire

Shut up and squat !!

Timothy3000 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:13:
:Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!
Oké ik was echt fan van de skills en aesthetics van druid maar compared nu tot al me andere classes toch heel veel minder helaas.

Hoop dat ze dat gaan balancen voor release of het goed komt op iets hoger level want op deze manier wil ik druid niet gaan mainen. Terwijl dat wel me bedoeling was

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:20
Ik wilde van necro naar barb gaan maar kom er niet meer in, kom niet eens in de rij te staan.

Benieuwd of ze nog wat aan gaan passen na deze twee weekends maar vrees ervoor. Blizzard heeft gezegd dat de barbarian inderdaad niet sterk is maar dat vanzelf wordt als er vanaf level 30 - 40 de juiste legendaries kunnen droppen, geloof niet dat ik zo wil gaan spelen.
Heb vandaag met de necromancer gespeeld met bone skills en skeleton wariors/mages en dan ben je nagenoeg onverslaanbaar. Aangezien Blizzard blijkbaar van de endgame uitgaat bij de balans van de classes ben ik benieuwd hoe de necro en sorcerer vanaf level 50 presteren.

Ben tot nu toe tevreden over de game, vooral omdat er geen set items zijn. En waar je ook naar toe loopt, er is altijd wat te doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:11
devilsnight schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:27:
Dat heb ik ook, heb het maar opgegeven.

• Bossie
Ricmaniac schreef op zondag 26 maart 2023 @ 18:40:
Oké ik was echt fan van de skills en aesthetics van druid maar compared nu tot al me andere classes toch heel veel minder helaas.

Hoop dat ze dat gaan balancen voor release of het goed komt op iets hoger level want op deze manier wil ik druid niet gaan mainen. Terwijl dat wel me bedoeling was
Je gaat in D2 toch ook geen conclusies trekken mbt endgame op basis van act1 normal?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• stomley
Bossie schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:07:
[...]

Je gaat in D2 toch ook geen conclusies trekken mbt endgame op basis van act1 normal?
Hèhè want den of evil clearen was zo geweldig xD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:15

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb hem (al) gekocht. De basis van de game is al zoveel beter dan Diablo 3. En het voelt gewoon beter. Beetje D2, beetje D3 en nog wat erbij om D4 te zijn zonder dat het een kopie is.
D3, ook al was de basis slecht is ook sterk verbeterd met patches en enorm veel beter geworden met RoS.

En met D3 heb ik er ook uiteindelijk ~1500+ uur er in gekregen dus dan moet het met D4 ook wel goed komen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:01
Vanmiddag op PS4 gespeeld.

Inloggen ging zonder problemen, 1 keer een queue van een minuut gehad. Grafisch ziet het er prima uit, op nieuwere consoles i.c.m. met 4K scherm zal het er nog wel een stuk beter uit zien verwacht ik. We deden couch co-op; ik een rogue en de ander een barbarian. Die twee classes vullen elkaar goed aan, hij was best wel tanky en ik knalde alles van een afstandje neer.

Paar bugjes en wat andere irritaties tegen gekomen:
- Bij town portal kregen we elke keer een disconnect. Volgens mij vier keer geprobeerd en in alle gevallen disconnect. Laden duurde daarbij ook een eeuwigheid.
- In town een stuk meer haperingen dan in een dungeon bijvoorbeeld.
- Het zou prettig zijn als er na het clearen van een dungeon een portal naar buiten verschijnt. Nogal lame dat je dat via een menu moet doen.
- Bij coach co-op ben je verplicht om een PlayStation account voor de guest aan te maken. Zou prettiger zijn als je onder het account van de host kan spelen als tweede character. Heb zelf geen PlayStation dus waren eerst een half uur kwijt aan allerlei PlayStation en Battle.net accounts aan te maken.

Al met al prima game die ik zeker wil gaan aanschaffen.
Bossie schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:07:
[...]

wel als ik al veel minder plezier heb met het spelen van een class tot level 25.
Als druid daarna toch gewoon sterk lijkt kan ik er alsnog 1 levelen maar voor nu haal ik meer plezier uit een Necro of Rogue

Acties:
  • +1Henk 'm!

• devilsnight
CopyCatz schreef op zondag 26 maart 2023 @ 18:49:
[...]

Dat heb ik ook, heb het maar opgegeven.
Ah, dan was ik niet de enige, haha.

Je moet in die soort koepel gaan staan van die soort grote knight die jou helpt. Dit gebeurde bij mij toen de health van de boss voorbij het eerste pijltje was, zeg maar.

• Anoniem: 377816
  • Niet online
Br3wmaster schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:33:

Ja hier ook. Nu level 18 sorc.
Begon super enthausiast, naar mate ik verder kom zijn er toch ook wel wat mindere punten;
- Quests veel rinse en repeat.
- Dungeons idem.
- Items (nog) weinig orgineel. Nu al full 'legendary'
- Skill tree onoverzichtelijk.

Positief;
- Speelt / knalt lekker weg.
- Veel builds mogelijk.
- Craften / upgraden van items.

Open wereld. Tsja, soms sta je opeens met 3 vreemden op een boss te knallen.
Level scaling, nog geen voorstander van.
Ook een bug gehad waardoor ik een quest niet kon afmaken.

Ik was behoorlijk fan van D2.
D3 vond ik vrij waardeloos, slechts een paar uur gespeeld en nooit meer aangeraakt.
D4 heeft zeker potentie, maar er heerst nog wat twijfel.
Het is natuurlijk een beta met slechts een tipje van de sluier. Maar door bovenstaande nog geen pre order geplaatst.

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:01
Anoniem: 377816 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:41:
[...]

Begon super enthausiast, naar mate ik verder kom zijn er toch ook wel wat mindere punten;
- Dungeons idem.

Positief;
- Veel builds mogelijk.

D3 vond ik vrij waardeloos, slechts een paar uur gespeeld en nooit meer aangeraakt.
Het is natuurlijk een beta met slechts een tipje van de sluier. Maar door bovenstaande nog geen pre order geplaatst.
Droprate is iets van drie maal zo hoog als het uiteindelijk gaat zijn, full legendary zal ik de echte game dus niet zo snel gaan.

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

PWSteal schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:43:
[...]

Droprate is iets van drie maal zo hoog als het uiteindelijk gaat zijn, full legendary zal ik de echte game dus niet zo snel gaan.
endgame seasons in Diablo 3 vliegen de legendary/set items om je oren hoor, dus wie weet ook in Diablo IV

maar het duurt nog wel ff voordat season 1 begint in Diablo IV

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:11
devilsnight schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Ah, dan was ik niet de enige, haha.

Je moet in die soort koepel gaan staan van die soort grote knight die jou helpt. Dit gebeurde bij mij toen de health van de boss voorbij het eerste pijltje was, zeg maar.
De eerste keer ging ik dood precies toen ik die koepel inrende, dus daarna dacht ik dat moet ik niet meer doen. Je gaat daar ook steeds dood zonder enige zichtbare projectielen ofzo, gewoon bam dood.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:06

Crafting uitleg....dit is echt wel nice!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • +3Henk 'm!

• vanhorck
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-06 12:20
Vorig weekend de Barbarian gespeeld. Vond het toen vrij matig. Of ik snapte de build (leap+ww) die ik had gekozen niet zo goed en/of de Barb was te zwak. De bazen aan het eind van een dungeon duurde best lang en ook meerdere malen doodgegaan.

Wat ik wel super vind is de mooie art en de vele opties met builds. Teveel om ze niet eens allemaal te kunnen testen in zo'n weekend. En dan is dit ook nog 'slechts' tot 25. Dus er gaat nog zoveel meer open met meer skillpunten en de hogere gear (uniques + paragon).

Natuurlijk kan het altijd beter, maar dat is volgens mij tegenwoordig altijd wel. Ik hoop dan ook dat ze gewoon met een latere patch/dlc/whatever wat quality of life updates doen. Zoals niet zoveel dungeons waarin je moet teruglopen zonder mobs te vechten. En een Monk of Paladin toevoegen ;)

Dit weekend de Necromancer geprobeerd (wilde eigenlijk de Druid doen maar vreesde voor hetzelfde verhaal als m'n Barb). En oh wat ben ik blij. Eerst een bonespear build gedaan. En het spelen ging lekker vlot. Maar toen ik eenmaal de legendaries voor de bloodmist had....ooooof dikke grijns zoveel lol de eerste paar clears.

Ik ben in ieders geval niet ontevreden met mijn pre-order en laat hem dan ook zeker staan. Ga hier wel wat uurtjes mezelf mee kunnen vermaken. En misschien duurt het even maar uiteindelijk een super spel voor mij (net zoals D3 pas werd na de RoS-dlc).

Elite Dangerous: CMDR Apocalyptic Apostle [PC] - Diablo 3: vanhorck - Diablo 4 PC

Acties:
  • +3Henk 'm!
Lol ik kom toch weer een beetje terug op mijn druid verhaal van daar straks XD nu weer alles omgegooid en een hele andere build aan het proberen en opnieuw is het niet het sterkst van alles wat ik gespeeld heb maar speelt prima en de looks en feel van druid blijf ik tof vinden :P dat is toch ook veel waard dus kan maar zo dat mijn eerste character toch wel druid word haha

Vind ze ook in human form gewoon cool :P lekker beefy

[Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 26-03-2023 20:19]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
vanhorck schreef op zondag 26 maart 2023 @ 20:15:
Vorig weekend de Barbarian gespeeld. Vond het toen vrij matig. Of ik snapte de build (leap+ww) die ik had gekozen niet zo goed en/of de Barb was te zwak. De bazen aan het eind van een dungeon duurde best lang en ook meerdere malen doodgegaan.

Wat ik wel super vind is de mooie art en de vele opties met builds. Teveel om ze niet eens allemaal te kunnen testen in zo'n weekend. En dan is dit ook nog 'slechts' tot 25. Dus er gaat nog zoveel meer open met meer skillpunten en de hogere gear (uniques + paragon).

Natuurlijk kan het altijd beter, maar dat is volgens mij tegenwoordig altijd wel. Ik hoop dan ook dat ze gewoon met een latere patch/dlc/whatever wat quality of life updates doen. Zoals niet zoveel dungeons waarin je moet teruglopen zonder mobs te vechten. En een Monk of Paladin toevoegen ;)

Dit weekend de Necromancer geprobeerd (wilde eigenlijk de Druid doen maar vreesde voor hetzelfde verhaal als m'n Barb). En oh wat ben ik blij. Eerst een bonespear build gedaan. En het spelen ging lekker vlot. Maar toen ik eenmaal de legendaries voor de bloodmist had....ooooof dikke grijns zoveel lol de eerste paar clears.

Ik ben in ieders geval niet ontevreden met mijn pre-order en laat hem dan ook zeker staan. Ga hier wel wat uurtjes mezelf mee kunnen vermaken. En misschien duurt het even maar uiteindelijk een super spel voor mij (net zoals D3 pas werd na de RoS-dlc).
Whirlwind is volgens mij ook echt puur een mobbing skill, die is echt niet gemaakt om bosses mee te killen (tenzij misschien met bepaalde legendary effects).
Als je dan iets pakt als Rend dan zou je volgens mij al veel beter er doorheen komen.
Maar ben zelf niet heel ver met Barb gekomen... net even geprobeerd, maar die class ligt me gewoon niet. Deed het in D2 ook al niet en zelfs in andere games vind ik het meestal niks (het concept spreekt me dus al niet aan, wat niet helpt als een class ook al niet erg sterk is).

• Thalaron
  • Laatst online: 22:16
@Pedr0 mooi! En direct dus ook fijn om te zien dat Ramaladni’s gift verleden tijd is(!)

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• Lasteraar
  • Laatst online: 23:50
Is de bèta om 2400 afgelopen of ergens midden in de nacht?

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:44
Lasteraar schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:26:
Is de bèta om 2400 afgelopen of ergens midden in de nacht?
morgen 20:00 geloof ik )19:00 GMT volgens het bericht

Acties:
  • +1Henk 'm!

Zo deze is hard hoor! nu veranderd die tornado build compleet althans de build is hetzelfde maar de damage is zoo veel beter omdat het nu targeted is

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vanhorck
  • Laatst online: 04-06 12:20
Finraziel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:21:
[...]

Whirlwind is volgens mij ook echt puur een mobbing skill, die is echt niet gemaakt om bosses mee te killen (tenzij misschien met bepaalde legendary effects).
Als je dan iets pakt als Rend dan zou je volgens mij al veel beter er doorheen komen.
Ja klopt dat Rend inderdaad beter is voor de bosses . Helaas kwam ik hier pas op de zondag middag achter en had toen niet veel tijd meer. Maar zelfs met wat leuke items is het verschil groot in vergelijking met random necro skills. Dat is in ieders geval hoe ik het ervaren heb.

En omdat het een melee karakter is dacht ik daarom ook om niet de Druid te gaan proberen omdat ik vreesde tegen hetzelfde aan te lopen en wilde nu wel eens wat meer power ervaren O-)

Maar misschien dat Barb met release juist wel weer erg sterk is met volle skilltree etc. (+ natuurlijk de extra legendary stats die je hebt met al die wapenslots)

Daarom denk ik dat voor mij een pre-order ook wel te rechtvaardigen is. Ik weet namelijk dat ik veel classes en verschillende builds ga proberen.
Finraziel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:21:
[...]
Maar ben zelf niet heel ver met Barb gekomen... net even geprobeerd, maar die class ligt me gewoon niet. Deed het in D2 ook al niet en zelfs in andere games vind ik het meestal niks (het concept spreekt me dus al niet aan, wat niet helpt als een class ook al niet erg sterk is).
Liefst had ik een Monk class gehad gezien ik daar met kop en schouders de meeste uren in D3 heb zitten.
Denk alleen dat ik zelf nooit Rogue zal spelen. Lijkt me teveel op Demon Hunter en daar ben ik volgens mij op level 67 mee gestopt. Kon me totaal niet boeien. Dus snap je wel denk ik.

Wilde zelf ook nog wel Druid proberen. Maar het duurde tot redelijk laat in de middag totdat ik eindelijk de gear had voor de Necro bloodmist build. Gaat sowieso gebeuren met de release. (Ook nadat ik je eerder post erover heb gelezen)

Elite Dangerous: CMDR Apocalyptic Apostle [PC] - Diablo 3: vanhorck - Diablo 4 PC

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:01
Heerlijk gespeeld dit weekend. Druid naar 25 en een barb naar 13. De duistere grimmige sfeer bevalt me weer prima. En het kleurenpalet van zwart, grijs en rood is ook erg fijn voor deze setting.

Shared stash is echt top!
Craften en modden van je gear vind ik ook erg goed uitgewerkt.

Paar performance issues met het inlopen van nieuwe ruimtes maar verder weinig te klagen. Ik had tot nu toe nog niks gekeken of gezien maar heb met veel plezier zitten crawlen :+

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +3Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 20:39
Ik heb van het weekend tussen de bedrijven door ook even met de Necro gekliert.
Vooral op lager level gaat het als een trein, maar ik merkte dat de overpoweredness na level 20 sterk af nam. Eigenlijk compleet het tegenovergestelde van de Barb vorige week.
Skill synergie en de synergie met legendaries lijkt ook iets minder te gaan als Barb. Wel leuk om deze klasse ook gespeeld te hebben. Het was echt wel wat anders als melee.
De ultimate abilities van Necro vielen me ook wat tegen; minimale damage op een 90 sec cooldown lijkt me nu niet echt de juiste oplossing. Zeker omdat je als Necro altijd 1 button moet hebben voor je summons.

Het viel me qua server performance van het weekend wel op dat rubber banding heel erg was. Echt af en toe net een jojo. Zorgt er voor mij voor dat ik in ieder geval nooit hardcore ga spelen.

[Voor 19% gewijzigd door zzzzz op 26-03-2023 22:22]

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

humor:

• stin00
  • Niet online
Die build heb ik ook op mijn Necro, belachelijk overpowered en je hoeft vrijwel niks te doen :+

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Als je twijfelt aan de barbarian, het kan dus wel :)

• Humbatiki
  • Laatst online: 02-04 04:33
retlaw schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:55:
[...]

Jep, dat is iemand van hier :). Mocht je nog interesse hebben om bij de ‘Tweakers Diablo 3’ whatsapp groep te willen, stuur dan even een DM.
Hey ik heb mezelf uitgenodigd in de clan (GoT), mijn naam is zowat overal Humbatiki
Het zou tof zijn indien ik er ook bij kan komen, dan kan ik makkelijker samen spelen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Natuurlijk, gooi er genoeg gear tegenaan en alles kan :P (volgens mij speelde hij enkel Barb en gezien z'n inventory, redelijk maxed out).

Snap het hele probleem er wel achter, 4 classes met elk hun eigen 'pace' geeft natuurlijk wat inbalans op de weg naar cap, maar ik heb liever dat ze end-content in balans brengen dan lvl25 in balans brengen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:20
Ricmaniac schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:35:
[Afbeelding]

Zo deze is hard hoor! nu veranderd die tornado build compleet althans de build is hetzelfde maar de damage is zoo veel beter omdat het nu targeted is
Ik gebruik ook tornado. Druid speelt best lekker met tornado maar ik heb hetzelfde probleem als met de barbarian, bossfights in dungeons eindigen bij mij allemaal in een dood. Tenzij je in Diablo IV levelbuilds en endgame builds hebt is er weinig lol aan. Levelen via events gaat prima maar je zult toch ook de mainquestline moeten doen neem ik aan, tenzij het werkt als in D3. Morgen toch eens verder levelen met de druid, want op zich speelt ie best fijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 11:07
Ben wat laat aan de Beta begonnen, maar heb mij prima vermaakt met de rogue. Heb een samenstelling van een leuke multi-synergie build gevonden:
Stats

Equipment

Skills

[Voor 12% gewijzigd door Enigmus op 27-03-2023 01:20]

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Nou, tot zover de beta. Allereest heb ik tot mijn stomme verbazing moeten concluderen dat het speelbaar is op mijn hoogbejaarde pc van zo'n 10 jaar oud (i5 2500, 8gb ram en een 760). Alles op low, laadtijden zijn behoorlijk, maar de laatste keer dat ik deze pc echt voor gamen gebruikte is zo'n 7 jaar geleden :D

Ik heb me goed vermaakt. Er zijn een aantal zaken niet top, met name sidequests en dungeons die te veel op elkaar lijken. Te vaak 2 kistjes verslepen, te vaak dezelfde stukjes dungeon aan elkaar gekleefd. Ook is het verhaal.... mweh tot zover, maar dat maakt niet uit want het is uiteindelijk een grind game. Maar het sufste was toch dat niet alle classes de class quest konden doen, weet je nog niet wat de druid en barbarian nou echt kunnen laten zien. Oh en de stash, zet die niet ergens een trap op, das onnodig lopen :P

Rogue was redelijk goed vermaak, lijkt op de DH uit 3 en die vond ik ook al best prima. Sorc was wel een stuk makkelijker. Barbarian begon echt heel matig, werd rond level 15 ofzo wat beter, maar er zijn mobs/bosses waar melee een vies nadeel is. Druid... begonnen als beer, was 'm niet, landslide geprobeerd en dat ging al een bak beter. Maar uiteindelijk geparkeerd want echt heel lekker werd het niet. Necro's waren overal, ik heb 'm niet geprobeerd, komt ooit wel een keer.

Uiteindelijk het verhaal 2x doorlopen, vanavond nog even de strongholds gedaan met m'n sorc (erg makkelijk dus), veel in party gespeeld. Gekocht want ik ken een man of 5 die het ook gaan spelen en dat betekent genoeg gezellig pixels pletten en stom ouwehoeren om het geld waard te zijn.

Ah well, in juni verder, terug naar de ps5 tot die tijd :)

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:09
ook de beta gespeeld 1 druid naar 25 en de wizard zit op 13. maar nu steeds dc's dus vind het wel mooi geweest. na d3 echt kapot gespeeld te hebben moet ik toch zeggen dat ik nog niet weet wat ik ga doen qua aanschaf en wat m$ doet qua gamepass als de deal wel door gaat

de game is tot nu toe leuk maar vind de graphic stijl toch wat minder dan d3 (of het is gewenning misschien of verbeeld mij dingen dat er wat meer kleur in zat)
en mis toch de witch doctor en vooral de monk.

qua builds zit er zoveel verschil in damage output.
mijn druid sloeg nog geen deuk in een pakje boter met full legendary set.
na het omwisselen van skills en 1 a 2 legendary's was het toch een stuk beter.. hopelijk wordt dit nog een beetje aangepast om alles toch een beetje speelbaar te maken. (broken builds vinden enz is wel altijd het leukste)

hier en daar wat bugs met de ergste wel de invisible character (best pittig tijdens een boss fight in de stronghold)

ohh en misschien wel mijn grootste ergernis de onderbevolkte dungeon.. teveel moeten lopen om mobs tegen te komen (gingen wel als boter op mijn wiz)

en naar mijn mening mag er wel wat meer diversiteit in de dungeons zitten. veel zijn op de necro gericht voor de legendary aspects (weet niet wat full game doet maar toch)

[Voor 6% gewijzigd door eehbiertje op 27-03-2023 01:14]

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ja, tis makkelijk vergeten dat we maar 1 act hebben gezien, level 25 is niet veel en veteran is ook niet echt een heldendaad :) Als het nu allemaal niet erg balanced is maar op max level met de unique items en een volledig setje skillpoints wel, dan vind ik het prima. Dat de druid en ik niet echt vrienden werden betekent niet dat ik 'm afschrijf.

• eehbiertje
mwah weet niet misschien wat teveel van melee.. (en te traag) natuurlijk was het mijn 1e char maar met max everything weinig damage output (volle werewolf focus)

continu hamsteren voor spirit ook.
wat dat betreft mocht ik de game aanschaffen dat het gewoon een wiz wordt.
de damage en burn (dot) is zo lekker even met de beam erdoor blazen en klaar alweer :9

allemaal afhankelijk van het feit of er rifts en dergerlijke in de game zitten..
highest setting en lekker uren vliegen door die dungeons.. om net die legendary te vinden met +1 int oid

punt met d3 was ook verhaal boeide niet.. na X periode terug even vragen voor een boost en de hele dagen in de rifts te vinden 8)7 zal nu hetzelfde zijn.. (heb een vermoeden dat het niet wachten op reviews gaat worden)

zo snel mogelijk naar max lvl en dan riften :9

[Voor 16% gewijzigd door eehbiertje op 27-03-2023 01:27]

• alexhooven
  • Laatst online: 18:02
Heerlijke beta. Genoten tot level 25. Na een 8 urige sessie op de zaterdag. Meer wilde ik niet doen. Nu wachten tot hij uitkomt.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-06 21:48
Anoniem: 377816 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:41:
[...]

- Dungeons idem.

Positief;
- Veel builds mogelijk.

Ik deel die mening. Ik laat de pre order ook nog even voor wat het is. Maar in potentie kan dit best een hele leuke game worden inderdaad

PSN: Brwmaster

• Lasteraar
Deze keer was de bèta niet te spelen voor mij.
Had alleen maar gigantische Memory leaks.

Vorige beta een beetje. Maar nu non stop

• OMD

OMD

Mand!

eehbiertje schreef op maandag 27 maart 2023 @ 01:13:
ook de beta gespeeld 1 druid naar 25 en de wizard zit op 13. maar nu steeds dc's dus vind het wel mooi geweest. na d3 echt kapot gespeeld te hebben moet ik toch zeggen dat ik nog niet weet wat ik ga doen qua aanschaf en wat m$ doet qua gamepass als de deal wel door gaat

de game is tot nu toe leuk maar vind de graphic stijl toch wat minder dan d3 (of het is gewenning misschien of verbeeld mij dingen dat er wat meer kleur in zat)
en mis toch de witch doctor en vooral de monk.

qua builds zit er zoveel verschil in damage output.
mijn druid sloeg nog geen deuk in een pakje boter met full legendary set.
na het omwisselen van skills en 1 a 2 legendary's was het toch een stuk beter.. hopelijk wordt dit nog een beetje aangepast om alles toch een beetje speelbaar te maken. (broken builds vinden enz is wel altijd het leukste)

hier en daar wat bugs met de ergste wel de invisible character (best pittig tijdens een boss fight in de stronghold)

ohh en misschien wel mijn grootste ergernis de onderbevolkte dungeon.. teveel moeten lopen om mobs tegen te komen (gingen wel als boter op mijn wiz)

en naar mijn mening mag er wel wat meer diversiteit in de dungeons zitten. veel zijn op de necro gericht voor de legendary aspects (weet niet wat full game doet maar toch)
Komt niet naar gamepass:
https://www.xboxnederland...me-pass-volgens-blizzard/

• stime
Is dit wel de hele act? Lijkt me dat het nog wel wat verder gaat na die laatste boss fight.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:40
Br3wmaster schreef op maandag 27 maart 2023 @ 07:28:
[...]

Ik deel die mening. Ik laat de pre order ook nog even voor wat het is. Maar in potentie kan dit best een hele leuke game worden inderdaad
Ik preorder tegenwoordig niet meer, na de beta is mijn mening niet verandert, ik wacht nog even.

PSN: Alvanosa

• zzzzz
  • Laatst online: 20:39
stime schreef op maandag 27 maart 2023 @ 07:42:
Is dit wel de hele act? Lijkt me dat het nog wel wat verder gaat na die laatste boss fight.
Ze moesten natuurlijk ergens de knipschaar er in zetten. Op zich prima zo naar mijn idee. Er zal nog genoeg verhaal in zitten :)

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Lasteraar schreef op maandag 27 maart 2023 @ 07:33:
Deze keer was de bèta niet te spelen voor mij.
Had alleen maar gigantische Memory leaks.

Vorige beta een beetje. Maar nu non stop
Balen, had je de textures al op medium geprobeerd ipv high? daar lijken de mem leaks vandaan te komen.
Je zou het nog kunnen proberen vandaag als je tijd hebt of dat het was.

Hoop inderdaad wel dat dit gefixt is voor de release. Maar dat moet ook haast wel anders is het echt een slechte zaak.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stomley
Hahaha, kom er nu pas achter na 20 lvl's ofzo dat je blijkbaar ook progress hebt per regio en daarvoor beloningen krijgt in de vorm van skill points..
Ik lees regelmatig dat men het een minpunt vind dat je lege stukken hebt. Ben ik de enige die dat juist goed vind? De afwisseling doet de game goed, het ene moment een grote groep dan een Boss en soms niks. Tijd om sfeer te proeven. ;)
Ik vind het prima dat alles iets rustiger gaat, past beter bij het camera standpunt van de game imo.
Zolang de deal niet rond is niet natuurlijk. Wat een slecht stuk van die site trouwens, kinderachtig.
Genoeg mensen die denken: ik wacht wel op gamepass. Zal blizzard nu niet zo blij mee zijn.

• Anoniem: 377816
  • Niet online
stomley schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:04:
Hahaha, kom er nu pas achter na 20 lvl's ofzo dat je blijkbaar ook progress hebt per regio en daarvoor beloningen krijgt in de vorm van skill points..
Klopt. Reknown ofzoiets?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 10:58
Ik heb me erg vermaakt met de open beta, ik heb alle characters geprobeerd en vond ze eigk allemaal erg leuk om te spelen. Smaakt naar meer!

This is the Way.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Dit is best raar eigenlijk dat dit kan, hier moet iets aan veranderd worden, bijvoorbeeld als je die ene specifieke boss gekilled hebt dat er een hidden cooldown opzit van x aantal uur voordat je weer eens loot kan ontvangen van die boss

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 21:45

Spooksel

Spooksel!

Ik heb afgelopen weekend ook flink wat uren in de open beta gestopt, mijn oude Xbox One had het wel zwaar met laden moet ik zeggen en als ik in de stad rond liep was het helemaal bal. In het open veld en in de dungeon's viel het gelukkig wel mee.

Zoals altijd speel ik met een Druid, heerlijke class vind ik dat en speel ze al sinds Everquest ooit in de jaren 90 :P Het duurde dan ook niet lang of ik had 2 wolven achter aan lopen, later 2 weerwolven omdat ze geupgrade werden door een ring die ik aan had. Uiteindelijk tot lv24 gekomen omdat ik eigenlijk pas zaterdagavond goed en wel begonnen was ipv vrijdagavond.

Al met al me goed vermaakt moet ik zeggen, gameplay werkt prima op de Xbox. D'r waren nog wel wat bugs in het bijhouden van de voortgang van missies, met name wanneer je in een party zit samen met een vriend. Maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben beide maar een pre-order geplaatst voor de release :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Kodar
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-06 16:49
Misschien is dit een rare vraag, maar is het opzettelijk in de beta dat we met z'n allen zoveel legendary items vonden? Of wordt dit helemaal aangepast in het volledige spel? Ik hoefde op mijn druid nauwelijks moeite te doen voor goede gear.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:07

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb alleen de sorcerer (met name lightning) gespeeld, daar mag wel het eea aan getweaked worden. Want om nou als lowlevel hele groepen te melten met die chainlightning spam is ook weer zoiets :+ Het deed mij denken aan die perma Archon build die je vroeger had in D3 :P

STRAVA

• Sabbathh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-05 15:11
Dit weekend toch de open beta opgepakt. Wat een luxe om het spel te mogen "voorproeven".

Ik heb genoten van de dungeons, de duistere sfeer en het gemakt dat alles wegspeelt. Zeker met een necromancer goed te doen ;-).

Ik kreeg wel een beetje PoE gevoel in de eerste minuten qua beeld, omdat ik het idee heb dat de standaard camera angle er wat dichter op zit dan vorige Diablo delen.

Ik heb in ieder geval genoeg gezien om het spel straks te kopen. Ook voor iemand met twee jonge kids (en daardoor wat minder tijd) prima te spelen.

Zin in juni!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 22:28

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Deltos schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:52:

Ik vind het prima dat alles iets rustiger gaat, past beter bij het camera standpunt van de game imo.
Ik vind dit wel een interresant punt, af en toe in kerkers werd mijn character slecht zichtbaar door camera, zeg maar bij het ingaan van een nieuwe kamer, de camera draait dan en in principe kijk je dan door de structuur heen die transparant word voor en tijdens de draai......helaas is er in deze transitie een punt waar ik iig vond dat het op zijn minst slecht zichtbaar is. En eigenlijk gewoon GEEN zicht.

Ik speelde Necro dus mja ook stukkie eigen verantwoordelijkheid, want ik deel de mening dat deze low level heel makkelijk wegspeelde, de skelletten leken vrijwel onverwoestbaar!
Dus ja, ook ik vond het vrij simpel op world level 2 en idd beetje autopilot enzo, en ook softcore, met een hc char was ik absoluut veel voorzichtiger geweest maar....

Nieuwe kamer zie mijn char niet, gevecht start en er loopt dus een grote enemy die wsl en hard sloeg en iets van een explosie effect had en boem harstikke dood. :(
Dit had ik volgens mij niet in 2 en 3, hoewel ik beide recentelijk niet meer gespeeld heb :+

Verder vrijwel niets dan lof, vrijdag beetje voorwerk gedaan en toen waren de queue's al redelijk, iets van 7 mins? Wat ik op dat moment wel irrittant vond maar als ik hier teruglees is dat eigenlijk helemaal niets en zaterdag en zondag lekker kunnen spelen. Slechts een keer uit de game gegooid en toch aardig wat uurtjes kunnen spelen (tot level 18 gekomen)

Minder:
Dingen als subs die niet synchroon liepen, en af en toe wat texture issues...een mok die voor een hand zweefde......
De skill tree vond ik grafisch tof maar minder overzichtelijk, en de scheiding tussen het boek en de skills niet even logisch.......ook hier eigen verantwoording, ben veel te eigenwijs om tutorial aan te zetten, maar daardoor had ik verwarring doordat ik wel mijn skelly mages kon buffen maar niet de skill kon vinden om ze daadwerkelijk te maken.
En ja necro dus skelletjes en die lagspikten af en toe wat.......verder idd bij een stad irritant dat je niet de oostelijke uitgang kon gebruiken, volgens mij kwestie van unlocken, maar iets wat ze dan beter kunnen oplossen, was wel grappig dat ik toen ik het nog eens probeerde iemand anders langs zag komen die net zo hard tegen de invisible wall aanliep :P

Maar overall erg leuk, was weer ouderwets 'even iets proberen' of questje afmaken en de uurtjes smelten weg!

10 second ninja DONE

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39
De "leap backwards" werking mogen ze wel aanpassen vind ik. Bijvoorbeeld als rogue met de caltrops skill. Als je aan het kiten bent moet je voor je de skill gebruikt omdraaien naar de mobs toe en daarna weer de andere kant op lopen. :?

Als ze dat aanpassen naar springen in de looprichting als je beweegt en als je stilstaat achteruit springen ten opzichte van de kijkrichting dan is het veel logischer volgens mij. :Y

Overigens positief over de stand van de game op dit moment. Er moet nog wel wat gebeuren hier en daar, maar de basis lijkt me prima in orde.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 21:45

Spooksel

Spooksel!

Kodar schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:21:
Misschien is dit een rare vraag, maar is het opzettelijk in de beta dat we met z'n allen zoveel legendary items vonden? Of wordt dit helemaal aangepast in het volledige spel? Ik hoefde op mijn druid nauwelijks moeite te doen voor goede gear.
Het was wel opvallend dat we zoveel knettergoeie items te vinden waren ja, mijn maat zei het ook al. Zou me niks verbazen als de droprate bij de release dadelijk toch een stuk lager is.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Lasteraar
Ricmaniac schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:30:
[...]

Balen, had je de textures al op medium geprobeerd ipv high? daar lijken de mem leaks vandaan te komen.
Je zou het nog kunnen proberen vandaag als je tijd hebt of dat het was.

Hoop inderdaad wel dat dit gefixt is voor de release. Maar dat moet ook haast wel anders is het echt een slechte zaak.
Ja heb echt alles uit gezet. Zelfs in Windows advance settings met de memory zitten klooien. Wat op Reddit en YouTube voor sommige een oplossing was. Niks hielp

Op m'n werk pc (.. ) werkte de game prima zonder enkele problemen. Thuis een drama.

Hoop dat het bij release wel allemaal smooth loopt anders zal ik een hoop moeten ' overwerken '
MeanGreen schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:28:
De "leap backwards" werking mogen ze wel aanpassen vind ik. Bijvoorbeeld als rogue met de caltrops skill. Als je aan het kiten bent moet je voor je de skill gebruikt omdraaien naar de mobs toe en daarna weer de andere kant op lopen. :?

Als ze dat aanpassen naar springen in de looprichting als je beweegt en als je stilstaat achteruit springen ten opzichte van de kijkrichting dan is het veel logischer volgens mij. :Y

Overigens positief over de stand van de game op dit moment. Er moet nog wel wat gebeuren hier en daar, maar de basis lijkt me prima in orde.
Speel je met m/k? Dit vond ik met controller al een stuk fijner werken.
Rogue met caltrops bevalt mij overigens goed, leuk om te spelen. Ranged Rogue zal wel mijn main worden. In D3 was DH mijn favoriet.

[Voor 3% gewijzigd door Deltos op 27-03-2023 10:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39
Deltos schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:39:
[...]

Speel je met m/k? Dit vond ik met controller al een stuk fijner werken.
Rogue met caltrops bevalt mij overigens goed, leuk om te spelen. Ranged Rogue zal wel mijn main worden. In D3 was DH mijn favoriet.
Heb altijd m/k op PC gespeeld, maar nu ik de kans had (voor het eerst) ook op console met controller geprobeerd. Dat vond ik ook niet echt prettig.

Ben een minderheid als op de reacties hier afga, maar controller gaat het toch niet worden. Het voelt veel nauwkeuriger en sneller met de muis en dat denk ik wel nodig te hebben. Bijvoorbeeld penetrating shot richt ik soms op de achterste enemy, de voorste raak ik dan toch wel door de juiste positie te kiezen van mijn character. Met de controller vind ik dat een stuk minder prettig werken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 10:50

Vagax

Hehe

Spooksel schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:35:
[...]

Het was wel opvallend dat we zoveel knettergoeie items te vinden waren ja, mijn maat zei het ook al. Zou me niks verbazen als de droprate bij de release dadelijk toch een stuk lager is.
Het is al bevestigd door Blizzard dat de droprate flink is aangepast voor de beta

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-05 14:25
Vagax schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Het is al bevestigd door Blizzard dat de droprate flink is aangepast voor de beta
Legendary is ook niet de hoogste tier van items, er komen er nog 2 boven. Althans zo heb ik het toch begrepen.

• Bossie
Inrage schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:05:
[...]

Legendary is ook niet de hoogste tier van items, er komen er nog 2 boven. Althans zo heb ik het toch begrepen.
Hoop niet dat we verschillende tiers in legendary krijgen etc zoals de puinhoop in D3.
Zoals het in D2 gaat is het prima, nu alleen ff runewords toevoegen :+

Ik speel overigens weinig games, maar ik kan niet wachten op de release van D4 :9~
Er zijn een paar kleine dingen die naar mijn inziens voor verbetering vatbaar zijn maar heb me prima vermaakt met de beta. We gaat het zien, persoonlijk vind ik D2 een betere game dan D3 en het lijkt erop dat er voor D4 idd meer naar D2 gekeken is dan dat het een doorontwikkeling van D3 is :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eehbiertje
Inrage schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:05:
[...]

wat ik zo lees.

Normal: 1 modifier
Magic: 1 random modifier
Rare: 2 extra random modifiers
Unique: Fixed affixes, class-specific
Legendary: 2 random modifiers and 1 Legendary modifier.

Legendaries are being designed to offer customised skills beyond the skill system.
dan heb je nog de.

Set Item: Set items may appear at some point but they will not be available at launch.
Ancient Set: Set items may appear at some point but they will not be available at launch.

It is also noted that there is one additional tier of gear that will unlock at the very highest difficulty of the game where there will be specific Uniques that will only drop at that level of difficulty. This is similar to Diablo 2's Death's Web or Tyrael's Might.

ben benieuwd dus.. dacht mooi bepaalde dingen te extracten en op andere legendary's te zetten.
maar deze vlieger ging niet op. dit is maar voor een bepaald gedeelte aan legendary's
Pagina: 1 ... 22 ... 57 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee