Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMD schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:32:
Die druid is leuk maar wel erg buggy nog. Raven companions doen het niet, Vine valt niemand aan. Ik ben niet de enige. Na ja, daar zijn betas voor :)
Huh ik gebruik toevallig nu ook raven en doet het gewoon. doet elke x seconde een aanval en als ik hem gebruk komt er een tornado van ravens

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:37

OMD

Ricmaniac schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:55:
[...]

Huh ik gebruik toevallig nu ook raven en doet het gewoon. doet elke x seconde een aanval en als ik hem gebruk komt er een tornado van ravens
Ja bij de meeste mensen werkt het gewoon. Bij mij ( en heeeel veeel anderen ) helaas niet. Ik heb geen raven, de actieve skill doet het wel.

Bij de vine zie je hem in de grond maar doet niets. Beetje jammer maar ja.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-05 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQJ9esKC_moaI3P0bWkvPAv57Lg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JD2Oc68ultIJwQ2AcuE4psyK.png?f=fotoalbum_large

hij blijft nog steeds hier op hangen.. hij is gepatcht en zelfs PC opnieuw opgestart alles.. |:(

als die een TEST is dan zijn ze gezakt! :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:38
Echte verrassend hoe tof ik dit spel vind. Heeft hij ook raytracing? Ik kon alleen dlss 3 vinden? Maar die heb ik uit ivm quality die minder wordt. haal 120-144 fps alles max 4k. (3090).

update, lees dat dat later komt :)

[ Voor 9% gewijzigd door TweakerVincent op 25-03-2023 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:42
Wmm schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:56:
Die lag heb ik ook, vooral als je een stadje binnenloopt waar je ook andere spelers tegenkomt. Moet met het online gebeuren te maken hebben, m'n fps is verder heel stabiel. Wel storend, hoop dat ze dat nog aanpakken.

Verder erg leuk spel tot nu toe. Het is duidelijk deels anders dan D3, daar heb ik op de xbox veel tijd in gestopt maar was ik uiteindelijk helemaal klaar mee. De atmosfeer is duidelijk grimmiger.
Ik heb stabiel ~145 FPS tijdens het spelen, maar best frequent van die drops naar 10-20, heel irritant.
Cinematics draaien zo te zien op 44, maar zelfs die droppen vaak, met best flinke texture pop-in. Best irritant.

Tot nu toe vind ik het vooral flets, niet zo zeer grimmig. Net als in D3 is de "gore" toch heel plastic en neppig? Ik kan er niet per se heel goed tegen, maar het doet me hier echt helemaal niks. En dat is denk ik niet "by lack of trying".

Alsnog een toffe game hoor, maar ik hoop dat er in de komende 2 maanden nog flink wat wordt opgepoetst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:27
Bwahahaha even stukje necromancer gespeeld.
Wat heb ik vorige week lopen tobben met rogue _O-
Vliegt als een malle over de velden heen met summon army :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Zo ik ben level 25. De main story is nog niet klaar maar weet niet of ik dat ga doen want ik kan bezig blijven en het wordt toch gewist uiteindelijk.
Nog eventjes met andere classes kort spelen dit weekend en dan is het klaar met de beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:06
OMD schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:39:
[...]

Ja bij de meeste mensen werkt het gewoon. Bij mij ( en heeeel veeel anderen ) helaas niet. Ik heb geen raven, de actieve skill doet het wel.

Bij de vine zie je hem in de grond maar doet niets. Beetje jammer maar ja.
Ik kan alleen maar betamen dat bij mijn de 'passive' van de raven het ook niet doet , ik heb meerdere gekeken of ik raven zag in gevechten etc.... maar niets
enkel de active werkte. Van de Vine zag ik hier en daar een poison ( denk ik ) maar tis nu niets dat ik ooit een Vine een echte aanval heb zien doen , hier ook de active werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:44

Vagax

Hehe

Vind necro heerlijk spelen maar ben ook wel verliefd op mijn sorcerer. Straks nog even Druid :D

Nog geen server problemen ondervonden naast wat lag, queues waren altijd onder de 1 tot 5 minuten.

[ Voor 34% gewijzigd door Vagax op 25-03-2023 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Seasons in Diablo 4 will function as a clean slate, with a full wipe of the playing field. Players will pick a new class and play through the game acquiring new items to power up the new character."

Vind het best jammer dat seizoen 1 niet begint wanneer de game launched want daar wil je toch aan meedoen lijkt mij. Nu begin je dus een character met launch en dan met seizoen 1 kun je een nieuw character gaan aanmaken. Ik ga niet ieder seizoen opnieuw beginnen maar seizoen sowieso wel natuurlijk.

Beter even rekening mee houden met launch en eventueel met een classe beginnen die je niet wilt mainen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 25-03-2023 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:05
Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:10:
"Seasons in Diablo 4 will function as a clean slate, with a full wipe of the playing field. Players will pick a new class and play through the game acquiring new items to power up the new character."

Vind het best jammer dat seizoen 1 niet begint wanneer de game launched want daar wil je toch aan meedoen lijkt mij. Nu begin je dus een character met launch en dan met seizoen 1 kun je een nieuw character gaan aanmaken. Ik ga niet ieder seizoen opnieuw beginnen maar seizoen sowieso wel natuurlijk.
Beter even rekening mee houden en eventueel met een classe beginnen die je niet wilt mainen.
Ik snap dat wel. Nu hebben ze nog ruim voldoende tijd om bugs/balance issues op te lossen voordat season 1 start.
Maar wat je zegt, het is denk ik slim om niet met je favoriete class te beginnen en te wachten op season 1 om daarmee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lolgast schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:13:
[...]

Ik snap dat wel. Nu hebben ze nog ruim voldoende tijd om bugs/balance issues op te lossen voordat season 1 start.
Maar wat je zegt, het is denk ik slim om niet met je favoriete class te beginnen en te wachten op season 1 om daarmee te spelen :)
Inderdaad wel begrijpelijk.
Je moet het kunnen maar de game pas met launch van seizoen 1 te halen is geen verkeerd idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 23:35

Beter even rekening mee houden met launch en eventueel met een classe beginnen die je niet wilt mainen.
Maar na season 1 heb je toch hetzelfde? Althans season 2 begin je ook weer van voren af aan. Tenzij ik iets gemist heb? Dus of je meteen met je main start of niet maakt denk ik niet heel veel uit. Hierbij doe ik de aanname dat seasons hetzelfde zijn als bij d3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 10:44

Vagax

Hehe

Je hebt gewoon je reguliere character en per seizoen kan je een season character aanmaken die mee draait met de season awards, net als Diablo 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:45
Godverdomme kon het toch niet laten en heb de beta even aangeslingerd. Damn je wordt er meteen ingezogen met die fantastische cinematic zeg.

En dit is echt wel een andere game dan diablo 3 hoor , rete groot verschil in graphics, veel meer details en de wereld heeft ook veel meer immersion.

De gameplay is heerlijk en satisfying, verder gewoon veel quality of life changes ook.
Deze game ga ik helemaal kapot spelen.

Vind juni release alleen wel jammer gezien het weer, dan game je toch een stuk minder met die temperaturen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:20:
[...]

Maar na season 1 heb je toch hetzelfde? Althans season 2 begin je ook weer van voren af aan. Tenzij ik iets gemist heb? Dus of je meteen met je main start of niet maakt denk ik niet heel veel uit. Hierbij doe ik de aanname dat seasons hetzelfde zijn als bij d3?
Stel, je wilt een rogue mainen in D4 en daar vol voor gaan. Dan wil je toch niet een paar weken na launch van de game opnieuw beginnen omdat je seizoen 1 graag wil meemaken?
In D3 was een seizoen het ideale moment om een character te starten.

Maar ik kijk wel even hoe ik het ga doen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 25-03-2023 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-05 19:08
Necro nu op lvl 25. Speelt heerlijk. Skeleton army met corpse explosion.
Druid opgegeven na lvl 10. vind em niet leuk spelen.
Nu een sorc gemaakt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:24
Necro helaas verloren. Had een mooie build voor AOE maar single target was niks dus helaas een RIP. Speel nu electric sorc en die vlamt overal doorheen haha

PSN: Brwmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vhal schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:25:
Hmm...ik weet het nog niet. :/

D3 heb ik behoorlijk wat gespeeld in het verleden. Net heb ik een klein uurtje D4 op de PS5 gespeeld maar ik krijg niet echt het idee dat het allemaal "next gen" is. Sterker nog, ik had er wat meer van verwacht. Het speelt op zich wel aardig weg maar de dialogen zijn naar mijn gevoel nogal cringe/awkward en eindigen sommige cutscenes wel erg abrupt. Om een voorbeeld te noemen, na de scène in de kerk in het dorp sta je
spoiler:
opeens buiten alsof er niks is gebeurd en dat je alles kon overleven omdat je flauwgevallen was.
7(8)7

Het is weliswaar een open bèta maar verwacht ik er nou teveel van?
Je hebt het neem ik aan over de scene waarin
spoiler:
Lilith verschijnt in de kerk en de priester vervolgens zijn hersenpan ingeslagen krijgt van de dorpelingen?

Dan denk ik dat je de scene niet echt begrepen hebt (of je moet het totaal ergens anders over hebben)... dat is een visioen, er ís ook helemaal niks gebeurd op dat moment.

Ondertussen zelf level 19 met mijn rogue. Ik had erg veel problemen met bosses en vond eigenlijk de balans tussen de moeilijkheidsgraad van de game in zijn algemeen en bosses nogal mislukt, was bang dat ik voor de bosses de difficulty omlaag moest zetten terwijl alles wat geen boss is echt niet lastig was.
Maar heb eens wat andere skills gepakt en omfg! Ik was vooral aan het focussen op vulnerable met forceful arrow en barrage. Barrage weggedaan en ingewisseld voor de railgun, ehhh... ik bedoel penetrating shot :+ dat hielp al flink want daar kun je ranged adds mee uitschakelen en de boss raken dwars door zijn leger adds heen. Vervolgens poison trap er bij wat belachelijk veel damage doet en toen vond ik ook nog een item wat me shadow imbuement geeft waarmee de railgun ook gelijk een geweldig mobbing wapen wordt (geweldig hoe hele groepen gewoon ontploffen :D en geluid daarbij is ook top). En nu ren ik probleemloos door alle dungeons heen :)
Kwam resurrected malice weer tegen (blijkbaar worden bosses wel gerecycled in meerdere dungeons) en moest nog steeds wel even uitkijken, maar nu kreeg ik hem neer met mijn potions gewoon nog vol (wel wat opgebruikt, maar niet meer dan hij dropte tijdens het gevecht).

Ik vraag me daarmee wel af of de balans wel een beetje klopt. Het voelt alsof bepaalde skills dus eigenlijk gewoon veel minder goed zijn dan andere. Als je niet een van die mega damage dealing skills hebt dan duren boss fights belachelijk lang en trek je het op een gegeven moment niet meer omdat er niet genoeg healing potions droppen als je niet genoeg damage doet. Tenminste, zo ervaar ik het, ben ook niet de grootste Diablo god ooit :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:31
Hoe is de queue op dit moment? Ik zit al een tijdje vast op "4 minuten". Is dat betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 22:43
FreeShooter schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:51:
Hoe is de queue op dit moment? Ik zit al een tijdje vast op "4 minuten". Is dat betrouwbaar?
Geen idee. ik kwam er net zonder al teveel problemen in , heb in totaal minder dan 30 seconden gewacht.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-05 16:36
Dat lijkt mij horror.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Finraziel schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:44:
[...]

spoiler:
Lilith verschijnt in de kerk en de priester vervolgens zijn hersenpan ingeslagen krijgt van de dorpelingen?

Dan denk ik dat je de scene niet echt begrepen hebt (of je moet het totaal ergens anders over hebben)... dat is een visioen, er ís ook helemaal niks gebeurd op dat moment.

Ondertussen zelf level 19 met mijn rogue. Ik had erg veel problemen met bosses en vond eigenlijk de balans tussen de moeilijkheidsgraad van de game in zijn algemeen en bosses nogal mislukt, was bang dat ik voor de bosses de difficulty omlaag moest zetten terwijl alles wat geen boss is echt niet lastig was.
Maar heb eens wat andere skills gepakt en omfg! Ik was vooral aan het focussen op vulnerable met forceful arrow en barrage. Barrage weggedaan en ingewisseld voor de railgun, ehhh... ik bedoel penetrating shot :+ dat hielp al flink want daar kun je ranged adds mee uitschakelen en de boss raken dwars door zijn leger adds heen. Vervolgens poison trap er bij wat belachelijk veel damage doet en toen vond ik ook nog een item wat me shadow imbuement geeft waarmee de railgun ook gelijk een geweldig mobbing wapen wordt (geweldig hoe hele groepen gewoon ontploffen :D en geluid daarbij is ook top). En nu ren ik probleemloos door alle dungeons heen :)
Kwam resurrected malice weer tegen (blijkbaar worden bosses wel gerecycled in meerdere dungeons) en moest nog steeds wel even uitkijken, maar nu kreeg ik hem neer met mijn potions gewoon nog vol (wel wat opgebruikt, maar niet meer dan hij dropte tijdens het gevecht).

Ik vraag me daarmee wel af of de balans wel een beetje klopt. Het voelt alsof bepaalde skills dus eigenlijk gewoon veel minder goed zijn dan andere. Als je niet een van die mega damage dealing skills hebt dan duren boss fights belachelijk lang en trek je het op een gegeven moment niet meer omdat er niet genoeg healing potions droppen als je niet genoeg damage doet. Tenminste, zo ervaar ik het, ben ook niet de grootste Diablo god ooit :+
Ik ben het helemaal met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
FreeShooter schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:51:
Geen queue hier nu, wel iets wat vertraging met inloggen, maar hij loopt wel bij wel door zonder een queue aan te geven en zit er binnen een minuut in vanaf de bnet client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 21:29

SideShow

Administrator

Ook even getest op mn PS5 ... speelt lekker vanuit de zetel. Wordt dus waarschijnlijk ook daar aanschaffen, naast PC.

Heb trouwens een lekkere build op mn barb zeg. Redelijk wat +% close damage + skill damage. Daarenboven ook de WW build met dust devils en vijanden naar je toe pullen. Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:52

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik sta te wachten voor m'n eerste worldboss, ben benieuwd. (18.00u)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-05 16:21
Onderweg naar de worldboss kreeg ik een error en kon ik niet meer in het spel komen, opnieuw opgestart en nu een que van 25 minuten. Helaass...

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:06
Net crash naar game menu gehad.

nog steeds stillekes aan een elemental druid aant levellen
heb zeer vroeg in de game een 'aspect' onttrokken aan een leg die vorige weekend gedropped was ( denk ik ) en in een staff gestokken

Tornado auto seeks [3-10] enemies , (mijne heeft er 6 )

item is ondertussen super onderlevelled . Maar zelfs al smijt ik de AP omhoog het feit dat tornadoes hitte zoekende raketten zijn. zorgt er wel voor dat ik niet zonder dat wapen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:56
Wow PS5 queu staat bij mij op 39 minuten 8)7

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
blahenazo schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:51:
Net crash naar game menu gehad.

nog steeds stillekes aan een elemental druid aant levellen
heb zeer vroeg in de game een 'aspect' onttrokken aan een leg die vorige weekend gedropped was ( denk ik ) en in een staff gestokken

Tornado auto seeks [3-10] enemies , (mijne heeft er 6 )

item is ondertussen super onderlevelled . Maar zelfs al smijt ik de AP omhoog het feit dat tornadoes hitte zoekende raketten zijn. zorgt er wel voor dat ik niet zonder dat wapen kan.
Ik heb zoiets op de necro.
"blood mist triggers corpse explosion".

Alle corpses in mijn buurt tijdens blood mist exploden... hele scherm gegarandeerd dood.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-05 11:13
Weet al iemand iets over hoe het gaat werken als je op zowel Xbox als PC wilt spelen? Dat je dubbel zult moeten aanschaffen snap ik wel, maar moet je dan ook 2 keer de duurste versie aanschaffen? Of is een combinatie van 1 keer de duurste versie en een keer de basic versie genoeg om alles te unlocken op beide?

Is er verder ook al een Tweakers Clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net een world-boss gedaan, maar ik kan niet meer teleporten of de zone uit. Meer mensen met deze issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Queue was 1 minuut, op de nodige framedrops na speelt het wel lekker weg. Ze hebben het op een leuke manier uitgebreider en leuker gemaakt, bijzonder mooi ook. Verslavend, ik ben begonnen rond 15:00 en hou nu ff pauze :P Random de Rogue gepakt, wel leuk neermaaien met wat pijtljes, me likey :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:02
Ben benieuwd naar de uiteindelijk aantal Legendary dorps. Ik kan mij niet herinneren dat ik in D2 of D3 al met zoveel legendary’s rondliep op LVL 14. Boots zijn de 2e (op lager LVL ook al een keertje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O53w048iy6OekOhYOK8hDtG2T3Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uh6KVWFxqm2mQtMjbhZD9O9e.png?f=fotoalbum_large

Maar mijn 1e indruk tot nu toe is overwegend positief.

Grootste minpunt voor mij zijn de vele laadtijden bij het naar binnen/buiten gaan van andere ruimtes en bij gebruik maken van townportals e.d.

Menustructuur is even wennen maar een stuk overzichtelijker ten opzichte van het huidige systeem op consoles

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Thalaron schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 18:54:
Ben benieuwd naar de uiteindelijk aantal Legendary dorps. Ik kan mij niet herinneren dat ik in D2 of D3 al met zoveel legendary’s rondliep op LVL 14. Boots zijn de 2e (op lager LVL ook al een keertje.

[Afbeelding]
https://www.forbes.com/si...the-beta/?sh=425d910f6cd0
‘Diablo 4’ Confirmed To Have Increased Legendary Drop Rates For The Beta

[ Voor 5% gewijzigd door Msi92 op 25-03-2023 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 14:26
Ik kan de beta niet vinden in de store? Ik dacht laat ik het eens proberen..

De link in het mailtje van blizzard werkt ook niet :(

Update; gevonden! Blijft af en toe een drama die store

[ Voor 17% gewijzigd door HertogJack op 25-03-2023 19:02 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-05 19:27
je moet de gmae versie (links onder) bij diablo 4 veranderen naar beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 14:26
Freyaldo schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:02:
je moet de gmae versie (links onder) bij diablo 4 veranderen naar beta
Ja thanks.. drama die store :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:26
kan geen cutscenes skippen......irritante bug......maar durf ook niet te reloggen ivm queue

ben met Druid begonnen nu, Necro is leuk, maar mijn voorkeur neigt meer naar Sorcerer.

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 25-03-2023 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Laatst online: 16-05 10:00

p.w

Kol Nedra schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:08:
kan geen cutscenes skippen......irritante bug......maar durf ook niet te reloggen ivm queue

ben met Druid begonnen nu, Necro is leuk, maar mijn voorkeur neigt meer naar Sorcerer.
Op pc Esc knop in gedrukt houden.
Werkt hier normaal.

[ Voor 3% gewijzigd door p.w op 25-03-2023 19:11 ]

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
p.w schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:11:
[...]

Op pc Esc knop in gedrukt houden.
Werkt hier normaal.
maar met de bug juist niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Kol Nedra schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:15:
[...]

Meestal werkt het vanzelf weer na een paar minuten.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 17:59
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:15:
[...]

Je kan alt tabben, dan werkt het ineens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:01

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Elemental druid aan het levelen met storm spells. Ging prima, tot ik de Den Mother tegenkwam :(

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
over 18 minuten World Boss

ben al 9 minuten bezig om te proberen in te loggen op mijn sorcerer :Z

[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 25-03-2023 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik kan het gebied met de worldboss niet eens in, loop tegen een muur en dat al een minuut of 2.
Hier moeten ze nog wel even mee aan de slag.

Wederom zat ik vast in 1 zone. Dus moet weer opnieuw D4 opstarten om verder te kunnen.

En weer zit ik opgesloten in 1 zone. Heel irritant dit :(

[ Voor 36% gewijzigd door Mad-Matt op 25-03-2023 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dat is nu in D3 ook al zo dus dat is niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh world boss is toch pas om 22:00uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Errorcode 316719

:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p.w
  • Laatst online: 16-05 10:00

p.w

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Diablo 4 code 316719 is an error code that can kick players from the game, and occurs due to server instability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Brummetje schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:07:
[...]

Dat is nu in D3 ook al zo dus dat is niks nieuws.
Ik ben vooral in solo modus blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 22:08
toch nog even de world boss gedaan, was leuk :D.

Denk dat ik start met een rogue en met season 1 necro ga :).
beta weekenden zijn klaar nu voor mij, geen spijt van de pre-order in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvm dat was van een oud bericht die tijden klopte niet..

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 25-03-2023 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb het opgegeven voor vandaag, te veel errors en disconnects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:47:
nvm dat was van een oud bericht die tijden klopte niet..
Geen idee hoe je aan die tijden komt. Maar ze kloppen niet.
Saturday, March 25 and Sunday, March 26:
Australia – 4 am AEST(Sunday), 6 am AEST(Sunday), 6 pm AEST(Sunday)
Europe – 6 pm CET(Saturday), 8 pm CET(Saturday), 8 am CET(Sunday)
UK – 5 pm GMT(Saturday), 7 pm GMT(Saturday), 7 am GMT(Sunday)
East Coast – 1 pm EDT(Saturday), 3 pm EDT(Saturday), 3 am EDT(Sunday)
West Coast – 10 am PDT(Saturday), 12 pm PDT(Saturday), 12 am PDT(Sunday)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:07

The Legend

*Plop*

Hier ga ik nu snel door de queue waar de minuten aftellen, maar daarna verschuif je naar Queued… en dat duurt eeuwig.

[edit]

Switched weer naar queued for login 9 minutes, om na 10 minuten error 300022 te geven 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door The Legend op 25-03-2023 21:25 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:55
Vanochtend en nu weer gespeeld, geen wachtrij, geen connection errors of problemen. Vanochtend wel lag en invisible walls… vanavond nauwelijks last. Necro is wel zwaar overpowered. Nu level 12 en nog geen moeilijkheid tegen gekomen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
toch ook nog ff Rogue testen.....moet zeggen dat ik het best vermakelijk vind terwijl ik het niet verwacht had.....

Forceful Arrow is toch wel erg sterk en ideaal in een team tegen bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
Ik heb nu in het totaal denk uurtje of 3 gespeeld. 2 classes (Rogue/Hunter & Necro).

Wat is het spel leuk! Denk dat ik hem ook echt ga aanschaffen, goede "demo" dit ook dan :)
Morgen hopelijk de andere klasses nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:40
Dik tevreden! Speel het op de steam deck en wat heerlijk om dit op de bank te spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RocketKoen schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 21:00:
[...]

Geen idee hoe je aan die tijden komt. Maar ze kloppen niet.
Saturday, March 25 and Sunday, March 26:
Australia – 4 am AEST(Sunday), 6 am AEST(Sunday), 6 pm AEST(Sunday)
Europe – 6 pm CET(Saturday), 8 pm CET(Saturday), 8 am CET(Sunday)
UK – 5 pm GMT(Saturday), 7 pm GMT(Saturday), 7 am GMT(Sunday)
East Coast – 1 pm EDT(Saturday), 3 pm EDT(Saturday), 3 am EDT(Sunday)
West Coast – 10 am PDT(Saturday), 12 pm PDT(Saturday), 12 am PDT(Sunday)
Ja was oude informatie..ik had beter moeten kijken hoe oud die pagina was.

———
Zo Lilith is down na 1 keer dood te zijn gegaan. Wat blijft die lang op low health zitten zeg. :P
Ik heb nog nooit zoveel tijd in een beta gestopt volgens mij. Dit smaakt naar meer. :9
Je weet dat alles gewist word maar toch wil je iedere keer “nog eventjes” verder.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 25-03-2023 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-05 19:36

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik had vorig weekend barb gespeeld en nu sorc.. man man man, dat is echt easy mode met sorc. Qua gevoel 3x zo sterk als barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:07
Toch wel erg mooi Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Orhn8B9uzD2JeOWSPsESVPtH2y0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YgJeXwDocoRQVsvWkqcz2fF.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:51

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 22:05:
[...]

Ja was oude informatie..ik had beter moeten kijken hoe oud die pagina was.

———
Zo Lilith is down na 1 keer dood te zijn gegaan. Wat blijft die lang op low health zitten zeg. :P
Ik heb nog nooit zoveel tijd in een beta gestopt volgens mij. Dit smaakt naar meer. :9
Je weet dat alles gewist word maar toch wil je iedere keer “nog eventjes” verder.
Ik heb zojuist level 20 aangetikt met m'n necromancer. Ergens heb ik het vermoeden dat er nog flink wat imbalances zijn; corpse explosion lijkt erg overpowered en ook de skeletons en het aantal daar van is nogal ruim. Allesbehalve the Butcher is een snoozefest (ik speel op niveau II) tot dusver.

De muziek en artwork bevalt prima. Wel zijn sommige ruimtes erg groot en leeg. Irritant dat ik last kreeg van shitty performance door schijnbaar nog steeds een issue met textures.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Klauwhamer schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 23:04:
[...]

Ik heb zojuist level 20 aangetikt met m'n necromancer. Ergens heb ik het vermoeden dat er nog flink wat imbalances zijn; corpse explosion lijkt erg overpowered en ook de skeletons en het aantal daar van is nogal ruim. Allesbehalve the Butcher is een snoozefest (ik speel op niveau II) tot dusver.

De muziek en artwork bevalt prima. Wel zijn sommige ruimtes erg groot en leeg. Irritant dat ik last kreeg van shitty performance door schijnbaar nog steeds een issue met textures.
Volgens Kripparrian heeft necro de allerhoogste damage maar is het onder aan de streep niet de ‘beste’ classe in de beta. Die prijs gaat naar sorcerer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:44
Vanavond even co-op gedaan met groepje vrienden en de missus. Was leuk, maar soms ook frustrerend. Ik had regelmatig moeite om mijn personage te herkennen in grote groepen en chaotische momenten. Komt ook door het kleurenpalet en de stijl, volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJzAuvlGZ_L7kpJIRxVcYyEPxfY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rq7UyjUj35fQZBR6zUrLsHzd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v23iccQ6oVDd-o6Mj0wH-uiiKPs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uH9BVjvbJeoKV9AMTG1iKpA9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:55
Begin de bèta een stuk leuker te vinden. Begin van de avond begonnen met mage en nu net gestopt. De game werkt wel verslavend, haha.

Paar dingen die ik wel wat jammer vind, het viel me gelijk op toen ik ging spelen, en dat is dat je al vrij gauw binnenlocaties tegenkomt met echt exact hetzelfde interieur. Of in een grotere dungeon meerdere keren een identieke area tegenkomen. Jammer. Zou toch niet moeten hoeven?

En net had ik een bepaalde dungeon gecleared. Ik kom een dichtbijgelegen stadje binnen en meteen een side quest om journals te vinden in exact die dungeon, really? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Vanavond weer wat meters gemaakt met de druid. Van 8 naar 18, 1 disconnect en 2 keer in een que van 1 min. Dus dat was eigenlijk heel prima.

De verschillende vormen gaan al een stuk beter nu er meer skills zijn. Bear en werewolf gaat redelijk alleen zit ik vaak zonder spirit. Maar dat komt vast goed met betere gear. Pas 1 legendary drop en dat was een leuke ring voor de stats.

Nu skip ik wel de verhalen, cutscenes en de dialogen, maar ik mis toch de drang die ik had bij d3 en een class die ik nog niet eerder had gespeeld. Ik moest en zou max lvl halen, zo snel mogelijk. Het pakt me op de één of andere manier nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-05 11:13
sderooij schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 22:05:
Dik tevreden! Speel het op de steam deck en wat heerlijk om dit op de bank te spelen :D
Daar had ik nog niet aan gedacht. Hoe loopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 13:13
devilsnight schreef op zondag 26 maart 2023 @ 00:43:
Begin de bèta een stuk leuker te vinden. Begin van de avond begonnen met mage en nu net gestopt. De game werkt wel verslavend, haha.

Paar dingen die ik wel wat jammer vind, het viel me gelijk op toen ik ging spelen, en dat is dat je al vrij gauw binnenlocaties tegenkomt met echt exact hetzelfde interieur. Of in een grotere dungeon meerdere keren een identieke area tegenkomen. Jammer. Zou toch niet moeten hoeven?

En net had ik een bepaalde dungeon gecleared. Ik kom een dichtbijgelegen stadje binnen en meteen een side quest om journals te vinden in exact die dungeon, really? 😅
Veelgehoorde kritiek betreft de dungeons, en ook de bosses vrij veel herhaald worden. Er is natuurlijk maar een klein gedeelte van alle dungeons nu beschikbaar, dus wellicht dat het daar ook wel mee te maken heeft.

Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat diversificeren van dungeons gaandeweg nog word verbeterd. D3 had een slechte start maar werd ook op dat vlak steeds beter na release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:40
CycloneCleaver schreef op zondag 26 maart 2023 @ 03:30:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht. Hoe loopt dat?
echt super goed. Heb het spel op fixed 40/40 gezet, en komt niet onder de 40 fps.
Heb een combinatie van low/medium settings, dus ziet er best goed uit moet ik zeggen. Zelfs ind desktop mode loopt het op 40 fps/1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06:13
Ik ben iets minder over de beta te spreken. Niet vanwege de wachtrijen, die begrijp ik helemaal. De performance laat echter zwaar te wensen over. Met een 3080, 32gb ddr5 en i7 13700k is een stabiele 60fps niet mogelijk op 1440p maxed settings. Ik lees hier meer dingen over op internet, vooral mensen met een 3080 of higher end gpu... en ja, mn drivers zijn up to date.
De game lijkt super leuk, maar ik heb echt geen zin in weer een zwakke pc port. Wordt geen day one aankoop voor mij.

Even ter onderbouwing een afbeelding van mijn afterburner statistics. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlkJRORCyvcRmGuyJVLN61SZUkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dHBQoCBACTK75tlSbyD2XNJu.jpg?f=fotoalbum_large

In locked 60FPS over de en 10GB aan vram in gebruik en 26GB (?!) RAM gebruik, lijkt iets niet te kloppen en ik ben niet de enige.... prima, het is een beta. Maar in een full release mag dit niet.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:12

vhal

ಠ_ಠ

Finraziel schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:44:
[...]

spoiler:

Klopt en inmiddels ook wel er achter gekomen dat het inderdaad een visioen was. 8)7

Overigens kom ik toch even terug op het tegenvallen, schijnbaar heb ik alleen een proloog gespeeld en komt de game meer tot leven als je eenmaal in de grote stad komt.

Qua bètaversie kwam ik nog wel wat dingen tegen op de ps5, oa de textures in de cutscenes die niet helemaal lekker laden en de vertraging in de ondertiteling. De cinematic in het begin bleef ook even hangen.

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 26-03-2023 09:35 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-05 10:40

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Frez schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:31:
Ik ben iets minder over de beta te spreken. Niet vanwege de wachtrijen, die begrijp ik helemaal. De performance laat echter zwaar te wensen over. Met een 3080, 32gb ddr5 en i7 13700k is een stabiele 60fps niet mogelijk op 1440p maxed settings. Ik lees hier meer dingen over op internet, vooral mensen met een 3080 of higher end gpu... en ja, mn drivers zijn up to date.
De game lijkt super leuk, maar ik heb echt geen zin in weer een zwakke pc port. Wordt geen day one aankoop voor mij.

Even ter onderbouwing een afbeelding van mijn afterburner statistics. [Afbeelding]

In locked 60FPS over de en 10GB aan vram in gebruik en 26GB (?!) RAM gebruik, lijkt iets niet te kloppen en ik ben niet de enige.... prima, het is een beta. Maar in een full release mag dit niet.
speel zelf op
i7 13700KF P core 300 mhz OC / E core 300Mhz OC + Z760
RTX3080 master 10gb +100 / +1000 121% ( MSI afterburner )
32Gb ram 4400mhz

3440x1440
alles op max staan alleen texture scaling op 150% maar zit 90% van tijd rond 88 FPS tot nu toe op een plek gehad dat net boven 60fpz zat. maar die texture scaling is echt zwaar als ik hem op 100% zet dan kom zonder probleem op 170fps+

ik heb zelf keer 29gb ram gehad maar dat is memory leak en ook mijn 10gb Vram is alles in gebruik

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Motaro schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:55:
[...]

speel zelf op
i7 13700KF P core 300 mhz OC / E core 300Mhz OC + Z760
RTX3080 master 10gb +100 / +1000 121% ( MSI afterburner )
32Gb ram 4400mhz

3440x1440
alles op max staan alleen texture scaling op 150% maar zit 90% van tijd rond 88 FPS tot nu toe op een plek gehad dat net boven 60fpz zat. maar die texture scaling is echt zwaar als ik hem op 100% zet dan kom zonder probleem op 170fps+

ik heb zelf keer 29gb ram gehad maar dat is memory leak en ook mijn 10gb Vram is alles in gebruik
Bij mij zijn er echt van die haperingen en zakt die soms onder de 60fps (geen lag).... super vervelend.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Frez schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:31:

Even ter onderbouwing een afbeelding van mijn afterburner statistics. [Afbeelding]

Nergens last van. Heb een 5800x3d, 16gb en een 3080. En dat zelfs op 3440x1440..

Heb zelfs mijn 3080 via afterburner op 40% vermogen staan en haal tussen de 80 en 110 fps. Kaart verbruikt dan maar rond de 140 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
OMD schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:03:
[...]

Nergens last van. Heb een 5800x3d, 16gb en een 3080. En dat zelfs op 3440x1440..

Heb zelfs mijn 3080 via afterburner op 40% vermogen staan en haal tussen de 80 en 110 fps. Kaart verbruikt dan maar rond de 140 watt.
Gelukkig maar. Maar het is een probleem waar meer mensen last van hebben zie https://us.forums.blizzar...e-point-of-unplayable/437 en reddit staat er ook vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Frez schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:07:
[...]

Gelukkig maar. Maar het is een probleem waar meer mensen last van hebben zie https://us.forums.blizzar...e-point-of-unplayable/437 en reddit staat er ook vol mee.
Stuiters heb ik wel maar dat zei je niet. Dacht dat je bedoelde dat je niet eens 60fps haalde. Stutters kunnen in dit geval ook lag spikes zijn las ik. Mag ook niet maar dat heeft niet vee te maken met rauwe performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Frez schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:59:
[...]

Bij mij zijn er echt van die haperingen en zakt die soms onder de 60fps (geen lag).... super vervelend.
Hoop dat ze dan snel fix

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
OMD schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:10:
[...]

Stuiters heb ik wel maar dat zei je niet. Dacht dat je bedoelde dat je niet eens 60fps haalde. Stutters kunnen in dit geval ook lag spikes zijn las ik. Mag ook niet maar dat heeft niet vee te maken met rauwe performance.
Ja het gaat om stotters. Ik haal makkelijk 140fps uncapped in 1440p ultrawide. Maar doordat hij met regelmaat naar 80/55 zakt krijg ik telkens stutters die lijken op shader compilation stutters. Maar goed, mogelijk toch netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Frez schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:12:
[...]

Ja het gaat om stotters. Ik haal makkelijk 140fps uncapped in 1440p ultrawide. Maar doordat hij met regelmaat naar 80/55 zakt krijg ik telkens stutters die lijken op shader compilation stutters. Maar goed, mogelijk toch netwerk?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DbvuwpThUimwUEOQjWk7XGdzzdw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UsyN4Aghp0fbqh3Uk3cIsQMr.png?f=user_large

HIer trouwens mijn AB stats in de stad. Ik heb met dit soort spellen niet echt hoge fps nodig, scheelt weer warmte enzo :9

Memory is wel een issue want ik heb maar 16gig. Last of us aankomende dinsdag wil ook 32 hebben dus ik heb maar een simpel vengeance kitje 32gig besteld. Bij de 5800x3d maakt de snelheid niet zo veel uit.

[ Voor 13% gewijzigd door OMD op 26-03-2023 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
OMD schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:16:
[...]

[Afbeelding]

HIer trouwens mijn AB stats in de stad. Ik heb met dit soort spellen niet echt hoge fps nodig, scheelt weer warmte enzo :9

Memory is wel een issue want ik heb maar 16gig. Last of us aankomende dinsdag wil ook 32 hebben dus ik heb maar een simpel vengeance kitje 32gig besteld. Bij de 5800x3d maakt de snelheid niet zo veel uit.
Helemaal met je eens. 60 capped is voor mij prima in dit soort games. Maar zelfs dan heb ik dus stotteringen en zakt die afentoe tot onder kn de 50. Zou niet moeten met mijn setup.
Veel plezier alvast met last of us:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Ik denk dat ik nog een miss of zijn maar 2 achievements ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2wBY9a67Z_34cRTDYX1pTcMDFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aElMlzI90FKNRc8dmwGAHJZI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Motaro op 26-03-2023 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Je kan paarden kopen zag ik, maar pas na een bepaalde quest. Zit deze in de bèta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:18
Frez schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:12:
[...]

Ik haal prima 120fps op 4k met dlss balanced (ingame settings op high, maar textures op medium). Dit op een rtx2080

Wel stutters maar ik denk dat dat lag of texture streaming/loading issues zijn. Ik zie ook soms een texture nog even snel ingeladen worden tijdens cutscenes of bij overgang naar een nieuw gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devilsnight schreef op zondag 26 maart 2023 @ 00:43:

Je krijgt de smaak te pakken. :)

Blizzard over dungeons:
https://www.pcgamer.com/b...-designs-are-intentional/

Een dungeon 2x vlak achter elkaar doen voor een quest heb ik ook een keer meegemaakt dat mag inderdaad anders. Dat die bijvoorbeeld gesloten is tot je de quest krijgt lijkt me al beter.

———

Legendary drop zou 3x zo hoog zijn in de beta. Leuk om te testen maar gelukkig wordt dat anders. Zo een drop moet een feestje zijn. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:31
devilsnight schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:24:
Je kan paarden kopen zag ik, maar pas na een bepaalde quest. Zit deze in de bèta?
De quest met de betreffende persoon zit in een gebied waar je in de beta niet in mag, maar ik zag wel iemand op een paard langskomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:41
Bij de stutters kakt GPU Load helemaal naar beneden. Dat heeft niets te maken met onze PC's maar met de game zelf. 90+% load naar 30% en weer naar 80% als de stutters plaatsvinden.

Zaak aan blizzard dat ze het lek vinden wat dit veroorzaakt voordat de release er is.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]

Grootste minpunt voor mij zijn de vele laadtijden bij het naar binnen/buiten gaan van andere ruimtes en bij gebruik maken van townportals e.d.

Menustructuur is even wennen maar een stuk overzichtelijker ten opzichte van het huidige systeem op consoles
Ik heb eens opgelet na jouw post gister gezien te hebben, maar bij mij zijn de laadtijden eigenlijk heel kort (5-10 seconden voor je weer de controle krijgt). Heb je de game misschien op een HDD staan?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN

[Afbeelding]

Ik ben inmiddels lvl18 maar herken het aantal legendaries niet. Heb er pas 1. Dus mijn dobbelsteen zal het wel minder goed doen 😂.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Klopt het dat je niet verder kan na Act 1? Ben nu level 16 en alleen nog wat side quests te doen.. toch zie ik ook 20+ chars..

Vanochtend ook Barb even gespeeld, had verwacht dat het een stuk moeilijker zou zijn… maar nog steeds ren je er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Mad-Matt schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 18:13:
Net een world-boss gedaan, maar ik kan niet meer teleporten of de zone uit. Meer mensen met deze issue?
World boss? Welke waar? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05 15:19
Iemand ook zoveel moeite met Tchort? Krijg hem als druid maar niet verslagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zojuist nog even een half uurtje gespeeld. Het is weer ouderwets Diablo in de zin van dat je iedere keer weer zin hebt om de game op te starten. Die loot loop en dat hakken blijft zo lekker. Eventjes met Barb bezig geweest en die voelt toch ook wel prima aan. Minder sterk misschien maar hij is leuk om te spelen met WW imo.
Nu 2 maanden wachten. :/
Sowieso niet meteen preorderen want dat vind ik nutteloos en risicovol. Eerst meer info over systemen, endgame, monetization en seasons. Pre orderen kan een dag van te voren ook nog en anders vlak na launch pas halen.

Nu ben ik van plan om de beta niet meer aan te raken.
De beta smaakt zeker naar meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 26-03-2023 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 19:38
Ik moet zeggen dat de talent trees (in ieder geval van de Necro en Druid) behoorlijk karig zijn. Elke build heeft maar één optie en vooral bij de Necromancer kom je gewoon ruimte te kort want 3 van de 4 action bar spots gaan naar minion summons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
heb nu 4 classes vrij veel gespeeld en 1 class (Rogue) wat minder
Als ik ze moet ranken welke ik het meest mee vermaak:

1. Sorcerer
2. Necromancer
3. Rogue
4. Druid
5. Barbarian

Waarom druid en barbarian onderaan staan: omdat hun resource regeneration niet automatisch gaat.
Vooral barbarian gaat imo te langzaam, ik hoop dat ze dit kunnen fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05 15:19
Poulske schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:38:
Iemand ook zoveel moeite met Tchort? Krijg hem als druid maar niet verslagen...
Maar even teruggezet naar world tier 1, toen lukte het in een keer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
CopyCatz schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:48:
[...]

De quest met de betreffende persoon zit in een gebied waar je in de beta niet in mag, maar ik zag wel iemand op een paard langskomen?
Dat is heel apart dan, hmmm. Ik heb het ook op een andere forum gevraagd, wie weet!

Hoe kan ik mana regeneration wat sneller maken? Welke skill is dit? Daarnaast, wat vinden jullie toffe mage builds qua skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Marrtijn schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:44:
Ik moet zeggen dat de talent trees (in ieder geval van de Necro en Druid) behoorlijk karig zijn. Elke build heeft maar één optie en vooral bij de Necromancer kom je gewoon ruimte te kort want 3 van de 4 action bar spots gaan naar minion summons.
Je hebt 6 action bar slots. Net als in D3
Er zijn maar 2 skills voor minions (skeleton warrior en mage = dezelfde skill).
En je ook een build maken zonder minions. Dan kun je in the book of the dead je summons uitzetten in ruil voor een andere bonus.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 21 ... 210 Laatste