Eindelijk een keer uit de game gegooid na 3 uur haha. Werd eens tijd.
Ja klopt, mijn razer pheripials ook. Je knoppen die van cooldown afzijn worden wit en dan als je ze gebruikt zijn ze rood tot ze weer beschikbaar zijn. Als er een legendary dropt krijg je een oranje golf over je keyboard heen etc.Frez schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:52:
[Afbeelding]
Ik start de game net voor het eerst op en mijn corsair muis en toetsenbord veranderen ineens naar een rode kleur haha. Is dit de bedoeling???
Best cool maar hoort dit?
Wel leuke gimmick. Kan uitgezet worden uiteraard
Is heel even leuk (vind ik), D3 heeft het ook maar gelukkig kan je dit uitzetten in iCue.Frez schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:52:
[Afbeelding]
Ik start de game net voor het eerst op en mijn corsair muis en toetsenbord veranderen ineens naar een rode kleur haha. Is dit de bedoeling???
Best cool maar hoort dit?
Druid moet ik nog spelen.Ricmaniac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:30:
Ik heb het idee dat druid mijn eerste character word!maakt niet uit hoe slecht mensen hem voor nu vinden. wat vind ik de powers van die class vet zeg.
Ook wel gaaf dat je hem redelijk tanky kan bouwen aan die talents te zien
Moet zeggen van classes welk ik tot nu toe heb gespeeld, in volgorde van meest plezier naar minst:
1: Barb
2: Necro
3: Rogue
4: Sorc
Blijf met name sorc in diablo games persoonlijk toch altijd wat minder vinden.
Leuk idee! Ik ben voor. Staat ook wel cool boj de loading screen. Misschien maar even all mn rgbs in een diablo stijltje omtoveren tijdens het wachten.Ricmaniac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:54:
[...]
Ja klopt, mijn razer pheripials ook. Je knoppen die van cooldown afzijn worden wit en dan als je ze gebruikt zijn ze rood tot ze weer beschikbaar zijn. Als er een legendary dropt krijg je een oranje golf over je keyboard heen etc.
Wel leuke gimmick. Kan uitgezet worden uiteraard
C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide
Nice necro heb ik nog niet gedaan maar vond Rogue en Sorc ook erg leuk ja. barb het minst denk ik.psychodude schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:56:
[...]
Druid moet ik nog spelen.
Moet zeggen van classes welk ik tot nu toe heb gespeeld, in volgorde van meest plezier naar minst:
1: Barb
2: Necro
3: Rogue
4: Sorc
Blijf met name sorc in diablo games persoonlijk toch altijd wat minder vinden.
Maar druid nu vind k echt heel gaaf. Snap (nog) niet dat mensen hem zo zwak vinden. misschien heb ik de goeie skills gekozen ofzo maar heb al 2 bosses vrij makkelijk dood op worldtier 2 zelfs. en speel hardcore
Frez schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:57:
[...]
Leuk idee! Ik ben voor. Staat ook wel cool bij de loading screen. Misschien maar even all mn rgbs in een diablo stijltje omtoveren tijdens het wachten.
C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide
Anoniem: 1486766
Barb ziet er geweldig uit die moet ik echt nog proberen ondanks dat ie wat slap zou zijn. Of is ie inmiddels al wat sterker? Heb begrepen dat blizz wat ging doen voor early game.
Ik ben zeer benieuwd naar controller, dat lijkt me heel relax. Later vanavond of morgen proberen voor het eerst.grassmoon schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:58:
Blijft even wennen, point en click. Blijf proberen rond te lopen met wasd
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 24-03-2023 22:00 ]
Zag op internet voorbij komen dat sowieso de sorcerrer een nerf gaat krijgen. Ik hoop dat ze deze beta ook gebruiken voor balans updates.Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:58:
Barb ziet er geweldig uit die moet ik echt nog proberen ondanks wat slap. Of is ie inmiddels al wat sterker? Heb begrepen dat blizz wat ging doen voor early game.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je hebt in de keybing settings een knop die heet "Force Move" ik heb mezelf aangeleerd in D3 vanaf het begin al dat ik een knop gebruik die ik indruk en dan alleen me muis hoef te richten om te lopen. (kan ook left click ingedrukt houden natuurlijk)grassmoon schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:58:
Blijft even wennen, point en click. Blijf proberen rond te lopen met wasd
Maar ik loop dus door E ingedrukt te houden
Al merk ik wel dat ik hier ook wat meer left click ingedrukt blijf houden
Verwacht het minder dan we misschien hopen want 50+ is de game bijv heel anders. Hoorde van close beta spelers dat richting max level barb juist veel meer damage deed dan sorc. Barb heeft bijv een extra weapon slot waardoor je ook een extra legendary power kan hebben dan een sorc bijv.Lekker Ventje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Zag op internet voorbij komen dat sowieso de sorcerrer een nerf gaat krijgen. Ik hoop dat ze deze beta ook gebruiken voor balans updates.
Denk dat we gewoon moeten wachten op full release om echt ordeel te kunnen geven over sterkste class.
Maar nu pre-25 is barb wel slecht ja
Maar ik hoop toch wel op wat meer balans omdat levelen wel leuk moet zijn. En anders heb je straks allemaal dezelfde classes op 50+. Maar ik vertrouw er op dat ze dat nog rechttrekken.Ricmaniac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:03:
[...]
Verwacht het minder dan we misschien hopen want 50+ is de game bijv heel anders. Hoorde van close beta spelers dat richting max level barb juist veel meer damage deed dan sorc. Barb heeft bijv een extra weapon slot waardoor je ook een extra legendary power kan hebben dan een sorc bijv.
Denk dat we gewoon moeten wachten op full release om echt ordeel te kunnen geven over sterkste class.
Maar nu pre-25 is barb wel slecht ja
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Welke skills gebruik je dan voor de Druid? Ik gebruik voornamelijk de werewolf skills, ik zie potentie maar tot nu toe vind ik het niet echt makkelijk spelen. Ranged characters vind ik tot nu toe echt fijner spelen.Ricmaniac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:57:
[...]
Nice necro heb ik nog niet gedaan maar vond Rogue en Sorc ook erg leuk ja. barb het minst denk ik.
Maar druid nu vind k echt heel gaaf. Snap (nog) niet dat mensen hem zo zwak vinden. misschien heb ik de goeie skills gekozen ofzo maar heb al 2 bosses vrij makkelijk dood op worldtier 2 zelfs. en speel hardcore
Vijfde keer DC, deze keer tijdens bossfight...
Even spelen en ik wen der wel weer aan. Alleen lukt dat nog niet zo goed, na twinig minuten der weer uit gegooid. Genoeg geweest vandaag, morgen weer verder kijken.Ricmaniac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Je hebt in de keybing settings een knop die heet "Force Move" ik heb mezelf aangeleerd in D3 vanaf het begin al dat ik een knop gebruik die ik indruk en dan alleen me muis hoef te richten om te lopen. (kan ook left click ingedrukt houden natuurlijk)
Maar ik loop dus door E ingedrukt te houdenhet is heel dom eigenlijk maarja ik heb het zo geleerd en stap er moeilijk van af haha
Al merk ik wel dat ik hier ook wat meer left click ingedrukt blijf houden
De skeletten van de necromancer zijn wel erg "cartoony".
Ze hadden wat mij betreft wat meer op de vijandelijke skeletten mogen lijken. Nu lijken ze iets te veel op hun Diablo 3 broeders.
Necromancer speelt verder prima. Het begin is veel makkelijker dan met de barb vorige week.
Ze hadden wat mij betreft wat meer op de vijandelijke skeletten mogen lijken. Nu lijken ze iets te veel op hun Diablo 3 broeders.
Necromancer speelt verder prima. Het begin is veel makkelijker dan met de barb vorige week.
Denk dat dit niet echt mijn game is. Ik vind het erg snel herhaaldelijk worden, nou begrijp ik dat genoeg games dit zijn maar het begint mij hier veel sneller te storen. Kan misschien met de class te maken hebben, de barbarian, dus morgen zal ik eens een andere checken.
Welke class biedt echt de meeste variatie, zeg maar?
Zo me eerste stapjes ook gezet in deze game ... eindelijk :-)
Ziet er goed uit maar welke Char is leuk om te spelen
Welke sorc ben ik nu dacht ik , en ik wil die Barb nog gaan doen ..
Ziet er goed uit maar welke Char is leuk om te spelen
Welke sorc ben ik nu dacht ik , en ik wil die Barb nog gaan doen ..
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Bij mezelf maakt t veel uit elke class ik speel. In principe hebben alle classes evenveel skills etc, alleen verschilt het wel behoorlijk hoe het speelt. Druid is wel erg veelzijdig (casten of transformeren), misschien bevalt dat beter? Diablo is verder natuurlijk vooral hordes aan vijanden wegvagen, dat gaat natuurlijk niet anders worden.devilsnight schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:22:
Denk dat dit niet echt mijn game is. Ik vind het erg snel herhaaldelijk worden, nou begrijp ik dat genoeg games dit zijn maar het begint mij hier veel sneller te storen. Kan misschien met de class te maken hebben, de barbarian, dus morgen zal ik eens een andere checken.
Ik kon tot lvl 15 komen voor de eerste DC. Worstel nog met shape-shifting druid. Probeer nu poison wolf. Beer is erg langzaam. Hybride kan vast, maar ik zie nog geen goede combinaties.
Wat een geklooi om überhaupt een paar minuten te kunnen spelen zeg…elke keer word ik eruit gekiept en dan weer +30 min in queue….ik stop er zo maar eens mee en bekijk het vanaf 6 juni wel weer.
Net lvl 22 gehaald met m'n necro. Leuke class!
Speel met;
4 zwaard skellie
5 mage skellie
Corpse explosion en Blood lance
Alles dropt en hoef nergens echt moeite voor te doen.
Speel met;
4 zwaard skellie
5 mage skellie
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
@Gamekater @Lapras shapeshifting vind ik cool maar werkt idd niet zo lekker.
Had bij toeval gewoon wat andere skills gekozen en werkt erg lekker. ben al level 15 en nog niet dood gegaan gelukkig
Gebruik als main attack stormstrike, en right click Landslide
Blood howl voor een heal en Earthern bulwark voor af en toe wat shield.
Denk dat ik bullwark er uit haal though want die shield duration vind ik erg kort. maarja wil het save spelen op hardcore
Had bij toeval gewoon wat andere skills gekozen en werkt erg lekker. ben al level 15 en nog niet dood gegaan gelukkig
Gebruik als main attack stormstrike, en right click Landslide
Blood howl voor een heal en Earthern bulwark voor af en toe wat shield.
Denk dat ik bullwark er uit haal though want die shield duration vind ik erg kort. maarja wil het save spelen op hardcore
Even voor de duidelijkheid mbt de queue, deze wordt dus moedwillig gesimuleerd :
In summary, while we know it can be frustrating, we need queues to properly stress test our services and we are designing to ensure we have them some of the time.
Bron : https://www.trueachievements.com/n53307/diablo-4-open-beta
In summary, while we know it can be frustrating, we need queues to properly stress test our services and we are designing to ensure we have them some of the time.
Bron : https://www.trueachievements.com/n53307/diablo-4-open-beta
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nog geen lvl 22Mad-Matt schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:46:
Net lvl 22 gehaald met m'n necro. Leuke class!
Speel met;
4 zwaard skellie
5 mage skellie
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Cool heb een item gevonden die mij 1 rank geeft van een companion skill
nu heb ik 2 wolven bij me terwijl ik zelf die skill nog niet kon selecteren
Heb vanavond ook een uurtje kunnen spelen.
Intro filmpje was erg gaaf. Grafisch ook indrukwekkend. Was net alsof ik soms naar een echte film zat te kijken.
Begonnen met de necromancer en gespeeld tot de eerste cutscene in het kerkje.
Tot nog toe zeer tevreden (op de lange wachttijden na).
Ga geen pre-order doen, maar wacht nog even de echte reviews af en de eerste periode nadat de game live is. Blijft blizzard namelijk.
Intro filmpje was erg gaaf. Grafisch ook indrukwekkend. Was net alsof ik soms naar een echte film zat te kijken.
Begonnen met de necromancer en gespeeld tot de eerste cutscene in het kerkje.
Tot nog toe zeer tevreden (op de lange wachttijden na).
Ga geen pre-order doen, maar wacht nog even de echte reviews af en de eerste periode nadat de game live is. Blijft blizzard namelijk.
Even geswitched naar een beer build en op 1 of andere manier op dit level speelt dat ook wel prima. net een boss gekilled en ging volgens mij wat sneller dan barb alsnog.
Wel cool effect imo dat er in combat wanneer je mobs echt murdered er allemaal bloed spetters op je vacht komen enzo
Zie je goed als beer zijnde. toffe toevoeging.
Wel cool effect imo dat er in combat wanneer je mobs echt murdered er allemaal bloed spetters op je vacht komen enzo
Kan je straks Diablo 4 kopen als eenmalige aanschaf en dan gebruiken op je windows en Xbox bv?
[ Voor 86% gewijzigd door TweakerVincent op 24-03-2023 23:43 ]
well ik ben nu een elemental druid aant runnen
druid weerwolf vond ik 'traag' spelen , nu met tornado als main dmg dealer gaat het toch al wat sneller. qua andere skills probeer ik wat vanalles , maar wind seer (als genertor ) tornado en wolfjes ( als tank ) blijven toch staan. Druid zal ook wel te leiden hebben om het feit dat zijn abilties ( boons ) niet beschikbaar zijn in beta ( je moet naar een zone waar je niet kunt geraken )
druid weerwolf vond ik 'traag' spelen , nu met tornado als main dmg dealer gaat het toch al wat sneller. qua andere skills probeer ik wat vanalles , maar wind seer (als genertor ) tornado en wolfjes ( als tank ) blijven toch staan. Druid zal ook wel te leiden hebben om het feit dat zijn abilties ( boons ) niet beschikbaar zijn in beta ( je moet naar een zone waar je niet kunt geraken )
ik denk wel dat het uiteindelijk spel wel helemaal anders zal spelen. (paragon, boons ) ook voor andere classes.
Want ik kan echt niet inzien hoe een ultimate voor de druid bvb cataclysm het waard kan zijn met een CD van 80 seconden voor een storm van 8 seconden ( eerste upgrade is is een increase van 2 seconden) => jippie 10 seconden actie na een CD van 80 en laatste upgrade is vulnerable maken van vijanden....
Want ik kan echt niet inzien hoe een ultimate voor de druid bvb cataclysm het waard kan zijn met een CD van 80 seconden voor een storm van 8 seconden ( eerste upgrade is is een increase van 2 seconden) => jippie 10 seconden actie na een CD van 80 en laatste upgrade is vulnerable maken van vijanden....
[ Voor 13% gewijzigd door blahenazo op 24-03-2023 23:45 ]
Nee, per platform kopen.TweakerVincent schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:38:
Kan je straks Diablo 4 kopen als eenmalige aanschaf en dan gebruiken op je windows en Xbox bv?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lvl 13 Necro en nu al verliefd op de reaper/corpse explosion combo.
Net tot 15 met de necro gespeeld. Heerlijk die skellies, sickel en corpse explosion
Beetje decrepify erbij gooien en gaan.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Barbarian is mij te saai. Morgen eens de anderen proberen. Ik denk aan mage of druid, welke biedt de meeste diepgang en variatie qua combat?
Straks even de xsx aangezet, d4 gestart en tot mijn verbazing maar 30 min que. Daarna zonder problemen kunnen spelen.
Druid gestart en voor het eerst met een controller diablo gespeeld. Valt me eigenlijk niet tegen. Moet nog een beetje muscle memory opbouwen.
Ben nog maar lvl 7 maar vond net als andere de shapeshift forms nog een beetje underwhelming. Speel nu dus lightning en dat werkt best goed. Maar we zijn net begonnen, gear is crap dus het kan nog alle kanten op.
Soms wel onzichtbare muren in de steden omdat een deel dan nog moet laden.
Druid gestart en voor het eerst met een controller diablo gespeeld. Valt me eigenlijk niet tegen. Moet nog een beetje muscle memory opbouwen.
Ben nog maar lvl 7 maar vond net als andere de shapeshift forms nog een beetje underwhelming. Speel nu dus lightning en dat werkt best goed. Maar we zijn net begonnen, gear is crap dus het kan nog alle kanten op.
Soms wel onzichtbare muren in de steden omdat een deel dan nog moet laden.
Ik speel met 2 curses en zoveel mogelijk gebuffde minions. 45% DMG voor skeletal mages en warriors. Hoef bijna niks te doen. Alles wordt in elkaar gehakt. Af en toe bone lancer en that's it lolMarrtijn schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 00:03:
Lvl 13 Necro en nu al verliefd op de reaper/corpse explosion combo.
Hier ook even kunnen spelen op de Xbox na de pc versie. Speelt best lekker met een controller.
Merk wel dat dicht op een monitor fijner is dan ver weg van een tv. De graphics komen niet goed over op die afstand.
Morgen eens checken met controller op de pc.
De eerste indruk van de game is best goed al zijn er meer uren nodig voor een goed oordeel over de beta. Het speelt allemaal lekker weg maar dat deed D3 ook al.
Komende dagen een paar keer uitgebreid de boel testen.
Merk wel dat dicht op een monitor fijner is dan ver weg van een tv. De graphics komen niet goed over op die afstand.
Morgen eens checken met controller op de pc.
De eerste indruk van de game is best goed al zijn er meer uren nodig voor een goed oordeel over de beta. Het speelt allemaal lekker weg maar dat deed D3 ook al.
Komende dagen een paar keer uitgebreid de boel testen.
Hier ook bezig met die Necrofiela
Wel even wennen aan die vreemde kleur van die skeletons maar verder wel grappig .. hakken lekker weg
Wel even wennen aan die vreemde kleur van die skeletons maar verder wel grappig .. hakken lekker weg
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Heb ook een avondje gespeeld maar heb een beetje mixed feelings. Actie en de sfeertje is wel heel goed neergezet. Ben nu tot level 11 Druid gekomen.
Wat ik een beetje mis is een doel in het spel. Ik heb erg het gevoel dat het veel hack n slash is. Quest hier en daar volgen, equipment verzamelen en upgraden. Dat heb ik na een weekje wel gezien, ik mis waarschijnlijk nog iets...
Wat ik een beetje mis is een doel in het spel. Ik heb erg het gevoel dat het veel hack n slash is. Quest hier en daar volgen, equipment verzamelen en upgraden. Dat heb ik na een weekje wel gezien, ik mis waarschijnlijk nog iets...
Twee keer half uurtje gewacht, en toen even gespeeld tot lvl 7-ish als werewolf druid.
Tsja. D1 en D2 grijs en nog grijzer gespeeld, maar van wat 't nu geworden is ben ik niet zo'n fan. Het is gewoon een echte stereotype consolegame geworden, met alle features die me daarin al 20 jaar storen: breedgeschouderde heroes met oversized wapens (vanaf lvl 1) met allemaal hetzelfde waggelende bulldog-loopje, press X to climb, hit X to duck. Cutscenes met zware basstemmen die vooral moeten uitdrukken hoe cool iemand wel niet is. Beetje teveel testosteron. De horadrim is ook al zo'n "tough guy" die 't allemaal beter weet dan de rest. Doelgroep schoolkinderen. Het voelt allemaal heel generic aan - ik zie dat de game veel detail heeft, maar het is na een uurtje alsof ik al 12 uur achter elkaar heb zitten spelen: het is gewoon genoeg.
Eigenlijk is het nog meer een console-adventure geworden dan D3 - daar vond je vooral veel van die irritante boeken, maar je kon wel lekker doorbeuken ondertussen. Die game was polished, en de combat was echt vloeiend. Het was gewoon heerlijk om uit te halen met bv cleave, je mepte die beesten echt op hun bakkes. Combat hier (met de werewolf druid) lijkt wat unconnected allemaal, beetje zoals in POE ook - je klikt wel op die Heavy Blow, en de mobs gaan wel dood; maar er zit dan net een haartje timingsverschil tussen de grafische en de echte hit, de hitboxes zijn net een beetje raar. Ik heb niet echt het gevoel dat je lekker met je wapentje beesten op hun bek aan het slaan bent. Ik vond een upgrade van een miniboss die vier keer zo hard sloeg als wat ik deed. Was een leuke battle trouwens, op HC veteran of hoe het ook heet, moest echt even opletten op de potions. Goed gedaan.
Mixed feelings ja, zoals Woohoo hierboven. Er is niet zo heel veel mis mee, het ziet er gaaf uit, er is van alles te doen, het is niet te ingewikkeld allemaal. Best leuk denk ik als je in deze tijd een beetje opgroeit met games en je kan dit lekker coopen met je klasgenootjes na school. Vet. Press space to duck. Tsja ;-)
Tsja. D1 en D2 grijs en nog grijzer gespeeld, maar van wat 't nu geworden is ben ik niet zo'n fan. Het is gewoon een echte stereotype consolegame geworden, met alle features die me daarin al 20 jaar storen: breedgeschouderde heroes met oversized wapens (vanaf lvl 1) met allemaal hetzelfde waggelende bulldog-loopje, press X to climb, hit X to duck. Cutscenes met zware basstemmen die vooral moeten uitdrukken hoe cool iemand wel niet is. Beetje teveel testosteron. De horadrim is ook al zo'n "tough guy" die 't allemaal beter weet dan de rest. Doelgroep schoolkinderen. Het voelt allemaal heel generic aan - ik zie dat de game veel detail heeft, maar het is na een uurtje alsof ik al 12 uur achter elkaar heb zitten spelen: het is gewoon genoeg.
Eigenlijk is het nog meer een console-adventure geworden dan D3 - daar vond je vooral veel van die irritante boeken, maar je kon wel lekker doorbeuken ondertussen. Die game was polished, en de combat was echt vloeiend. Het was gewoon heerlijk om uit te halen met bv cleave, je mepte die beesten echt op hun bakkes. Combat hier (met de werewolf druid) lijkt wat unconnected allemaal, beetje zoals in POE ook - je klikt wel op die Heavy Blow, en de mobs gaan wel dood; maar er zit dan net een haartje timingsverschil tussen de grafische en de echte hit, de hitboxes zijn net een beetje raar. Ik heb niet echt het gevoel dat je lekker met je wapentje beesten op hun bek aan het slaan bent. Ik vond een upgrade van een miniboss die vier keer zo hard sloeg als wat ik deed. Was een leuke battle trouwens, op HC veteran of hoe het ook heet, moest echt even opletten op de potions. Goed gedaan.
Mixed feelings ja, zoals Woohoo hierboven. Er is niet zo heel veel mis mee, het ziet er gaaf uit, er is van alles te doen, het is niet te ingewikkeld allemaal. Best leuk denk ik als je in deze tijd een beetje opgroeit met games en je kan dit lekker coopen met je klasgenootjes na school. Vet. Press space to duck. Tsja ;-)
Wel pittig om "even" 80 gig binnen te hengelen om 1-2 uurtjes te proberen.
Ben halverwege en wil puur even checken of mijn PC het trekt, anders haal ik hem op de series X.
Ben halverwege en wil puur even checken of mijn PC het trekt, anders haal ik hem op de series X.
Gisteravond paar uur kunnen spelen op de PS5. Speelt best lekker met controller. Weet alleen nog niet zo goed wat ik nou van de game vind. Krijg er niet echt een gevoel bij
PSN: Brwmaster
Elemental druid komt pas echt los via paragorn.blahenazo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:44:
ik denk wel dat het uiteindelijk spel wel helemaal anders zal spelen. (paragon, boons ) ook voor andere classes.
Dat is wat de alpha/closed beta spelers al door lieten schemeren.
Kon ik gisteren nauwelijks inloggen, kan ik nu niet uitloggen 😳.
Net met mijn barb in Light House rondgelopen maar die boss heeft maar een paar tikken nodig om mij dood te krijgen terwijl ik bij hem nauwelijks damage doe en hij immune is voor mijn stun. Met de ranged rogue lukte die boss ook niet terwijl mijn frost sorcerer diezelfde boss binnen een halve minuut sloopte. Hopelijk gaan ze daar ook nog naar kijken voor de release.
Net met mijn barb in Light House rondgelopen maar die boss heeft maar een paar tikken nodig om mij dood te krijgen terwijl ik bij hem nauwelijks damage doe en hij immune is voor mijn stun. Met de ranged rogue lukte die boss ook niet terwijl mijn frost sorcerer diezelfde boss binnen een halve minuut sloopte. Hopelijk gaan ze daar ook nog naar kijken voor de release.
Ik zelf ben begonnen met druid omdat mij dat meer aansprak, ik heb daarbij shape shifting wolf geprobeerd dat was een beetje meh. Daarna naar necro overgestapt met minions en corpse explosion (nu level 13), dat werkt zo super episch dat ik niet meer terug ben gegaan. Simpel weg melee hit => corpse dropt (zonder dat de enemy zelf dood gaat) => corpse explosion => enemy dood. enige waar ik nog over twijfel is, ik heb de passive van corpse explosion genomen dat het over 6 seconden zoveel damage doet in plaats van instant. Daardoor gaan sterkere enemies beter (want die blijven toch wel staan) maar normale enemies iets trager. dus moet nog even kijken wat ik daarmee doe
Ik begrijp uit dit topic dat meerdere mensen shape shifting een beetje meh vonden (vooral de wolf) dus misschien dat ik straks casting druid nog eens probeer, we kijken wel even
Ik begrijp uit dit topic dat meerdere mensen shape shifting een beetje meh vonden (vooral de wolf) dus misschien dat ik straks casting druid nog eens probeer, we kijken wel even
Morgen ook even couch coop doen bij een vriend thuis. Zin in!
Denk dat ik rogue of necro ga spelen. In D3 waren Demon Hunter en With Docter mijn favorieten.
Denk dat ik rogue of necro ga spelen. In D3 waren Demon Hunter en With Docter mijn favorieten.
Veel hack & slash? Diablo? Oh, nee. Dan laat ik hem aan mij voorbij gaan, das niet goedWoohooo schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 01:18:
Heb ook een avondje gespeeld maar heb een beetje mixed feelings. Actie en de sfeertje is wel heel goed neergezet. Ben nu tot level 11 Druid gekomen.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Vroeg beginnen en geen queue.
Ik heb nu voor het eerst met een controller een Diablo gespeeld op pc, maar dat is een eye opener! Speelt zo veel relaxter dan met m/k. Dat gecombineerd met dichter op een scherm zitten ipv achter mijn tv op de console maakt dit waarschijnlijk de manier hoe ik Diablo 4 ga spelen. Nog een voordeel is dat je toch een keyboard achter de hand hebt voor communicatie.
Het looten is weer een genot, je eerste legendary dropt voelt weer goed hoor.
Ik geniet.
Ik heb nu voor het eerst met een controller een Diablo gespeeld op pc, maar dat is een eye opener! Speelt zo veel relaxter dan met m/k. Dat gecombineerd met dichter op een scherm zitten ipv achter mijn tv op de console maakt dit waarschijnlijk de manier hoe ik Diablo 4 ga spelen. Nog een voordeel is dat je toch een keyboard achter de hand hebt voor communicatie.
Het looten is weer een genot, je eerste legendary dropt voelt weer goed hoor.
Ik geniet.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 25-03-2023 08:39 ]
Je had ook even niet de high res textures mee kunnen downloaden. Dat scheelt een gig of 40 dacht ik.nfsmike schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 08:05:
Wel pittig om "even" 80 gig binnen te hengelen om 1-2 uurtjes te proberen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Even een uurtje gespeeld vanochtend. Gelukkig nu geen wachtrij 
Speelt lekker weg. Deze ga ik wel halen.
Speelt lekker weg. Deze ga ik wel halen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Hoe zit het eigenlijk met de 'invisible walls'? Daar heb ik dit keer meer last van vorig weekend. Wilde gisteren Kyovashad verlaten via de brug in het oosten en dat ging gewoon niet.
Wat bij mij hielp was terug naar het menu gaan en dan terug ingame. Zo krijg je niet opnieuw een queue en de Invisible wall verdwijnt.
Het probleem schijnt het inladen van een nieuw spelgebied te zijn, vooral als je in de grote stad zit.
Het probleem schijnt het inladen van een nieuw spelgebied te zijn, vooral als je in de grote stad zit.
Ik heb gisteren de Druid tot level 11 gekregen. Ik weet nog niet precies wat ik er van vind, maar ik wil hem sowieso tot 25 door levellen voordat ik hem afschrijf voor mezelf
De ‘onzichtbare muur’ heb ik op de PS5 ook een paar keer gehad, maar was op te lossen door een stukje terug te lopen. Inderdaad bij betreden van een nieuw gebied
De ‘onzichtbare muur’ heb ik op de PS5 ook een paar keer gehad, maar was op te lossen door een stukje terug te lopen. Inderdaad bij betreden van een nieuw gebied
Die corpse explosions zijn echt brutal 😂 hele scherm rood joh
Haha, ouch. Necro weg. Kleine lag spike tijdens butcher. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
.
Builds die nu OP zijn gaan wrs toch generfd worden.
Anders zou het wel iets te simpel zijn als het spel er is.
Vanochtend begonnen met Necro, nu al lvl 23. Tot nu toe sterkste en snelst lvlende char. Daarna sorc, rogue en dan pas barb. Ga vanmiddag de druid proberen.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
het is ook allemaal speculeren, je kan nog niet hogere difficulity kiezen +nog niet op maxed lvl.internaut schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 09:58:
Builds die nu OP zijn gaan wrs toch generfd worden.
wat ik wel denk is dat de Necro en Sorcerer de 2 sterkste worden
Gister gewoon lekker op tijd naar bed (ook voorbereidend op die achterlijke zomertijd die er weer aankomt) en vanmorgen om 7 uur begonnen. Kon inderdaad ook gewoon zonder queue gelijk spelen 
Ondertussen level 9 ranged rogue en dat gaat erg lekker. Ben nu alleen bij resurrected malice aangekomen en holy shit... net 3 keer dood gegaan en ik denk dat ik het maar even laat, ik zie niet echt een manier hoe ik duidelijk beter kan spelen tegen hem, je kunt niet alles dodgen lijkt me... Misschien ben ik gewoon undergeared dus eens kijken of ik gewoon terug naar buiten kan lopen weer en dan later terugkomen.
Het speelt wel erg lekker
ondanks dat de game wat performance problemen heeft. Hij stuttert soms, maar voornamelijk in cutscenes.
Verder zijn de subtitles echt slecht geïmplementeerd... Ze lagen flink achter in de opening cutscene (terwijl net daarin de stemmen erg slecht te verstaan zijn, erg vervelend) en de setting lijkt gewoon niet te werken. Probeerde de subtitles later uit te zetten maar blijf ze zien. Ik vraag me ook af of ik nou gewone subtitles zie of closed caption, want wordt een beetje simpel van al die beschrijvingen van hoe karakters ademhalen...
Maar dat zijn kleine gripes, vooralsnog speelt het lekker weg zoals ik zei, toch eens over denken of ik de game full price wil gaan kopen... Eerst de rest van dit weekend eens verder spelen natuurlijk
hopelijk blijft de queue weg of minder erg dan gisteravond.
Ondertussen level 9 ranged rogue en dat gaat erg lekker. Ben nu alleen bij resurrected malice aangekomen en holy shit... net 3 keer dood gegaan en ik denk dat ik het maar even laat, ik zie niet echt een manier hoe ik duidelijk beter kan spelen tegen hem, je kunt niet alles dodgen lijkt me... Misschien ben ik gewoon undergeared dus eens kijken of ik gewoon terug naar buiten kan lopen weer en dan later terugkomen.
Het speelt wel erg lekker
Verder zijn de subtitles echt slecht geïmplementeerd... Ze lagen flink achter in de opening cutscene (terwijl net daarin de stemmen erg slecht te verstaan zijn, erg vervelend) en de setting lijkt gewoon niet te werken. Probeerde de subtitles later uit te zetten maar blijf ze zien. Ik vraag me ook af of ik nou gewone subtitles zie of closed caption, want wordt een beetje simpel van al die beschrijvingen van hoe karakters ademhalen...
Maar dat zijn kleine gripes, vooralsnog speelt het lekker weg zoals ik zei, toch eens over denken of ik de game full price wil gaan kopen... Eerst de rest van dit weekend eens verder spelen natuurlijk
Gamertag: FinrazielNL
Ik denk dat het te vroeg is om dit echt goed te kunnen stellen. We hebben slechts de eerste 25 levels tot onze beschikking. Er zit nog een grote range daarna.Luxurydiver schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 09:59:
Vanochtend begonnen met Necro, nu al lvl 23. Tot nu toe sterkste en snelst lvlende char. Daarna sorc, rogue en dan pas barb. Ga vanmiddag de druid proberen.
Wat je momenteel ziet is dat necro bijvoorbeeld natuurlijk een super sterke start maakt, level 1 - 10 is necro bijvoorbeeld echt verreweg de meest OP class. Je start eigenlijk zo'n beetje met een eigen barb leger.
Daarentegen zie je dat barb na 20, met toegang tot meer skills en gear al een duidelijk verschil begint te maken. Met daarna nog veel toegang tot een uitgebreide skill tree, meer gear, etc. Ik denk dat er na level 25 dan ook nog best wat kan gaan veranderen in welke class eruit komt als top dog.
Speelde D3 ook zo lekkerder controller?
Zo ja, balen dat ik dat nu pas zelf ervaar haha. Ik ga niet meer terug naar m/k.
Rogue gaat sowieso weer mijn main worden merk ik al.
Zo ja, balen dat ik dat nu pas zelf ervaar haha. Ik ga niet meer terug naar m/k.
Nou heb ik D4 nog niet met controller geprobeerd, maar ja speelde heerlijk. D2R ondersteunt trouwens ook controller op PC en speelt er ook prima mee.Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:08:
Gamertag: FinrazielNL
Ik had 300 uur in de PC versie zitten voordat ik de PS4 versie had. Nadat ik die had gespeeld, PC nooit meer gepakt. Controller (en couch coop) maakten D3 véél beter in mijn ogenAnoniem: 1486766 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:08:
Vanochtend klein uurtje gespeeld en tot lvl 6 met de druid gekomen. Weet genoeg, ik ga m wel kopen. 
De rest bewaar ik voor in juni.
De rest bewaar ik voor in juni.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vandaag even een uurtje ofzo gespeeld. Tot aan level 5 geen problemen. Dan ineens ga je online en kapot veel lag in dat stadje. Ook quests gaan niet altijd, dus dat is wel jammer.
Ben nu even over gegaan op Veteran want Adventurer is wel erg easy met Necro. Vanavond of morgen weer even een uurtje.
Ben nu even over gegaan op Veteran want Adventurer is wel erg easy met Necro. Vanavond of morgen weer even een uurtje.
Hoe ze toch iedere keer zo'n spel nog weer mooier kunnen maken.. je zou er bijna een oled scherm bij kopen
Doe dan wel meteen 77” of groter😊 Dat formaat went snel maar is zovéél prettiger bij het gamen en sport kijken.CopyCatz schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:45:
Hoe ze toch iedere keer zo'n spel nog weer mooier kunnen maken.. je zou er bijna een oled scherm bij kopen
Als pluspunt daarin hedendaags ook dat games grafisch gezien hedendaags een stuk minder snel verjaren dan bijvoorbeeld 10 jaar geleden, en al helemaal zo'n 20 - 30 jaar geleden. Persoonlijk kan ik er vaak toch slecht om heen om een game te spelen welk grafisch ernstig gedateerd is. Maar langzamerhand komen we een beetje op een punt dat over een jaar of 4 - 5 een game als dit ook grafisch nog redelijk actueel zal zijn.CopyCatz schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:45:
Niet als desktop setup kan ik je verzekerenLekker Ventje schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:01:
[...]
Doe dan wel meteen 77” of groter😊 Dat formaat went snel maar is zovéél prettiger bij het gamen en sport kijken.
Het liefst zou ik mijn bank voor de tv schuiven voor deze game maar dat is wel heel extreem haha. Hou het nu maar eventjes op de pc met monitor..Lekker Ventje schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:01:
[...]
Doe dan wel meteen 77” of groter😊 Dat formaat went snel maar is zovéél prettiger bij het gamen en sport kijken.
Ik hoor dat ie ook wel goed draait op de steam deck maar dan ga ik een hoop details missen vrees ik met deze gfx.
Is couch coop al te spelen? Kan mijn vrouw dan gewoon aanhaken of moeten we dan weer allerlei accounts hebben? En zit het uberhaupt in de beta?
Me all day:Ricmaniac schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 09:40:
Die corpse explosions zijn echt brutal 😂 hele scherm rood joh
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jjAt70nlRMJGfWkR3OWhyLyi.gif?f=user_large)
Trouwens, hebben jullie ook last van junk dat niet vernietigd kan worden? Was vorige week ook.
Kwam er niet achter dat net als in D3 de stash gewoon gedeeld word tussen je characters voelt een beetje als cheaten
Bij mij is het gewoon even wachten en dan is alles geladen en kun je wel door! Althans de paar keer dat ik het nu heb gehad. Weliswaar op de xsx maar geen idee of dat nog uitmaakt.Yonix schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 08:55:
Hoe zit het eigenlijk met de 'invisible walls'? Daar heb ik dit keer meer last van vorig weekend. Wilde gisteren Kyovashad verlaten via de brug in het oosten en dat ging gewoon niet.
Ja heb ik ook soms. Zal wel gewoon lag zijn op weg naar een nieuw gebied. Eventjes stil staan is genoeg hier.KraveN schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:47:
[...]
Bij mij is het gewoon even wachten en dan is alles geladen en kun je wel door! Althans de paar keer dat ik het nu heb gehad. Weliswaar op de xsx maar geen idee of dat nog uitmaakt.
——
Level 20 inmiddels.
Man man man ik had elke keer dat bij start van D4 mijn game gelijk crasht. Drivers en alles nagekeken.
Blijkt het dat mijn Razer Chroma in de weg zit....
Disablen in de LocalPrefs.txt -> DisableChromaEffects “1”
Nu kan ik eindelijk spelen zonder queue...
Blijkt het dat mijn Razer Chroma in de weg zit....
Disablen in de LocalPrefs.txt -> DisableChromaEffects “1”
Nu kan ik eindelijk spelen zonder queue...
Barb maar even tot lvl 25 gedaan, voor de leuk
Denk dat ik t hierbij laat, ben nu al verslaafd haha maar wil niet heel Act 1 al kapot gespeeld hebben voor de release. Met Baldurs Gate 3 en Diablo zit ik voorlopig erg goed met de RPG's in ieder geval.
Als je zin hebt in heerlijk grinden dan is dit spel weer helemaal top.
Ik heb maar 1 ‘angst’ en dat is Blizzard die de boel schaamteloos kapot kan gaan monetizen.
De game voelt top, niets echt nieuws maar wat het doet voelt goed.
Ik heb maar 1 ‘angst’ en dat is Blizzard die de boel schaamteloos kapot kan gaan monetizen.
De game voelt top, niets echt nieuws maar wat het doet voelt goed.
Haha ja ik zit er ook vol in. Nog even de 25 aantikken en het hoofdverhaal afronden en klaar. Eventueel nog barb checken erna maar ga proberen mij in te houden.Daan0s schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:05:
Barb maar even tot lvl 25 gedaan, voor de leukDenk dat ik t hierbij laat, ben nu al verslaafd haha maar wil niet heel Act 1 al kapot gespeeld hebben voor de release. Met Baldurs Gate 3 en Diablo zit ik voorlopig erg goed met de RPG's in ieder geval.
Ik ga vanavond nog even verder met mijn druid. Probeer de meeste cutscenes en dialogen wel te skippen zodat ik dat bewaar voor de volledige game!
Het is wellicht minder vernieuwend en het voelt wat trager tov diablo 3. Maar goed dat is per class, lvl en gear wel anders! Dus ik ben hoopvol. De game gaat in ieder geval genoeg uurtjes game plezier brengen dus daarom denk ik dat ik hem wel ga aanschaffen. Twijfel alleen nog even over het platform.
Het is wellicht minder vernieuwend en het voelt wat trager tov diablo 3. Maar goed dat is per class, lvl en gear wel anders! Dus ik ben hoopvol. De game gaat in ieder geval genoeg uurtjes game plezier brengen dus daarom denk ik dat ik hem wel ga aanschaffen. Twijfel alleen nog even over het platform.
Toevallig vorig weekend de LG 27 Inch OLED getest en dit weekend de 34 inch ultrawide Alienware. De ultrawide is fantastisch voor een game als diablo. Mijn IPS scherm waar ik qua kleuren erg van onder de indruk ben kan ik niet meer op spelen. Met perfecte zwartwaardes komt Diablo echt tot leven.CopyCatz schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:45:
Deze keer necro geprobeerd. Dat het zo OP speelt doet een beetje afbreuk aan de game. Het is niet leuk om zo OP te zijn. Ik weet niet of het een bug is maar is het de bedoeling dat je zowel reapers als skeleton mages kunt summonen? Toevallig een legendary chest gevonden met twee extra mage summons. Met andere woorden, ik heb nu 9 skeletons en ik hoef zelf niet eens meer iets te doen. Daarnaast heb je ook maar twee skills nodig, bone spear en corpse explosion. Je minions gaan eigenlijk nooit dood. Met zoveel minions is het scherm ook wel erg vol met vanalles en nog wat. Mijn necro met full blauwe gear is sterker dan mijn barb full legendary

Ook weer even mijn lvl25 barb erbij gepakt. Dat is toch wel mijn favoriet, Geen drukke bende op je scherm, enkel je char. Speelt een stuk leuker IMO. Wel veruit de traagste en moeilijkste (minst sterke) class om te spelen.
Als laatste test even mijn Atmos 7.2.4 set aangeslingerd (mijn game PC zit aangesloten op receiver + beamer) maar dan komt de boel pas echt tot leven. Vooral de Barb skills dreunen (met name bash) letterlijk overal doorheen. Voelt echt fantastisch.
Eerst wel genoeg gezien, wachten op de release.
Die lag heb ik ook, vooral als je een stadje binnenloopt waar je ook andere spelers tegenkomt. Moet met het online gebeuren te maken hebben, m'n fps is verder heel stabiel. Wel storend, hoop dat ze dat nog aanpakken.
Verder erg leuk spel tot nu toe. Het is duidelijk deels anders dan D3, daar heb ik op de xbox veel tijd in gestopt maar was ik uiteindelijk helemaal klaar mee. De atmosfeer is duidelijk grimmiger.
Verder erg leuk spel tot nu toe. Het is duidelijk deels anders dan D3, daar heb ik op de xbox veel tijd in gestopt maar was ik uiteindelijk helemaal klaar mee. De atmosfeer is duidelijk grimmiger.
Die class schijnt inderdaad behoorlijk lastig te zijn de eerste twintig levelsFitzChevalric. schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:09:
[...]
Barbarian, ik wilde gewoon basic makkelijk spelen.
Welke alienware monitor is dat? Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe, die ik voor werk en D4 nodig heb 😊biggydeen2 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:16:
[...]
Toevallig vorig weekend de LG 27 Inch OLED getest en dit weekend de 34 inch ultrawide Alienware. De ultrawide is fantastisch voor een game als diablo. Mijn IPS scherm waar ik qua kleuren erg van onder de indruk ben kan ik niet meer op spelen. Met perfecte zwartwaardes komt Diablo echt tot leven.
Ben er ook klaar mee. Alle chars gespeeld, waarbij Rogue, Sorc en Necro tot lvl. 25. Vele mogenlijkheden met die Legendary item abilities!
Top game, ik kan niet wachten op de full release.
Top game, ik kan niet wachten op de full release.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Ben ook begonnen aan de beta.
echter zie ik bij de gear durability staan.
betekent dit als dit 0 is dat je gear weg is?
of blijf je ze wel gewoon bewaren?
PSN: McMillan0984
volgens mij tellen als ze rood zijn de stats niet meer en moet je hem repairen voor je die weer kan gebruikenClavat schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:04:
Ben ook begonnen aan de beta.
Begin de werewolf Druid steeds leuker te vinden. Nu level 22 en heb zo’n legendary die mijn 2 wolf companions veranderd in 2 werewolf’s die rabies verspreiden plus extra damage.
aw3423dwf1Mark schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:01:
[...]
Welke alienware monitor is dat? Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe, die ik voor werk en D4 nodig heb 😊
Voor games fantastisch. Ook de LGC2 geprobeerd maar dat vond ik minder ( te groot, iets minder scherp en max 120hz). Hou er voor werk wel rekening met color fringing. Je ziet dan groene/rode lijnen om tekst en vensters heen. Mij valt het wel op maar dat moet je zelf ervaren.
Voor D4 geweldig met de donkere omgevingen en immersive dankzij de ultra wide.
man man man... wat een ellende!
ik heb sinds gister middag nog geen uur achter elkaar kunnen spelen..
elke keer Disconnected en error 316719
en nu blijft ie weet hanged op "QUEUED..."
ik vind het spel wel erg tof, als hij het doet..
typisch blizzard dit weer
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dat is raar, gister van 5 tot 10 kunnen spelen met max een keer 10 min wachten, vandaag is er geen eens een wachttijd.Khaelos schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:18:
Wat ook wel nice is trouwens is dat ze die item fading er al uit hebben gehaald wat vorige beta een beetje vervelend was als je veel items wilt bekijken. Ze poppen nu gewoon direct op bij mouseover
klopt ik had daarnet ook geen wachtrij.. maar net dus disconnect en nu start ie niet meer op.kneusteun schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:19:
[...]
Dat is raar, gister van 5 tot 10 kunnen spelen met max een keer 10 min wachten, vandaag is er geen eens een wachttijd.
D4 al afgesloten en battle.net ook
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Hmm...ik weet het nog niet. 
D3 heb ik behoorlijk wat gespeeld in het verleden. Net heb ik een klein uurtje D4 op de PS5 gespeeld maar ik krijg niet echt het idee dat het allemaal "next gen" is. Sterker nog, ik had er wat meer van verwacht. Het speelt op zich wel aardig weg maar de dialogen zijn naar mijn gevoel nogal cringe/awkward en eindigen sommige cutscenes wel erg abrupt. Om een voorbeeld te noemen, na de scène in de kerk in het dorp sta je
Het is weliswaar een open bèta maar verwacht ik er nou teveel van?

D3 heb ik behoorlijk wat gespeeld in het verleden. Net heb ik een klein uurtje D4 op de PS5 gespeeld maar ik krijg niet echt het idee dat het allemaal "next gen" is. Sterker nog, ik had er wat meer van verwacht. Het speelt op zich wel aardig weg maar de dialogen zijn naar mijn gevoel nogal cringe/awkward en eindigen sommige cutscenes wel erg abrupt. Om een voorbeeld te noemen, na de scène in de kerk in het dorp sta je
spoiler:
opeens buiten alsof er niks is gebeurd en dat je alles kon overleven omdat je flauwgevallen was.

Die druid is leuk maar wel erg buggy nog. Raven companions doen het niet, Vine valt niemand aan. Ik ben niet de enige. Na ja, daar zijn betas voor
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Is het niet toevallig een disconnect vanuit je eigen kant. Natuurlijk erg aannemelijk dat het aan de kant van blizzard zit, maar er zijn ook zoveel mensen die nergens last van hebben. Ik had voorheen met verschillende spellen ook vage disconnects en toen lag het eigenlijk aan ziggo of aan de magnetron toen ik tijdelijk via de wifi speelde 😂Khaelos schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:18:
Ik snap waar het vandaan komt ik had het namelijk ook, tot dat ik dit zagvhal schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:25:
Hmm...ik weet het nog niet.
D3 heb ik behoorlijk wat gespeeld in het verleden. Net heb ik een klein uurtje D4 op de PS5 gespeeld maar ik krijg niet echt het idee dat het allemaal "next gen" is. Sterker nog, ik had er wat meer van verwacht. Het speelt op zich wel aardig weg maar de dialogen zijn naar mijn gevoel nogal cringe/awkward en eindigen sommige cutscenes wel erg abrupt. Om een voorbeeld te noemen, na de scène in de kerk in het dorp sta jespoiler:opeens buiten alsof er niks is gebeurd en dat je alles kon overleven omdat je flauwgevallen was.![]()
/f/image/5ub1TT8esJr1XKQADWCdVa0Q.png?f=fotoalbum_large)