Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53

SideShow

Administrator

Hier WW barb met de legendary dust devils pole arm. Gek! Fantastische zeg.
Die font.. mja.. als het dat maar is he.

Vanavond met een vriend eens een sorc uitproberen. 8)

Zal wel lang wachten zijn tot 6 juni nu ik weet dat het zo een mooie game is. Gelukkig nog wat lekkers die er aan komt, zoals bvb Resident Evil 4 remake :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 09:16
SideShow schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:31:
Hier WW barb met de legendary dust devils pole arm. Gek! Fantastische zeg.
Die font.. mja.. als het dat maar is he.

Vanavond met een vriend eens een sorc uitproberen. 8)

Zal wel lang wachten zijn tot 6 juni nu ik weet dat het zo een mooie game is. Gelukkig nog wat lekkers die er aan komt, zoals bvb Resident Evil 4 remake :>
Mja das wel een dingetje hoor..
Overstijgt m'n verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Heeft iemand Ashava gezien? Moet je om 18:00u in dat gebied zijn of? (kwam nu een minuut later aan waar ze dachten dat 'ie ging spawnen..maar heb niets gezien/gevonden)

Hoor eigenlijk van niemand d at ze het worldboss event gezien hebben. Er zou ook een notification komen volgens blizz, maar ook die niet gezien ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

iaxe393 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:10:
Heeft iemand Ashava gezien? Moet je om 18:00u in dat gebied zijn of? (kwam nu een minuut later aan waar ze dachten dat 'ie ging spawnen..maar heb niets gezien/gevonden)

Hoor eigenlijk van niemand d at ze het worldboss event gezien hebben. Er zou ook een notification komen volgens blizz, maar ook die niet gezien ;(
Nah, gewoon niet gespawned. Zal wel met tijdzones te maken hebben ofzo. Misschien om 19:00 uur, en anders maar 20:00 uur proberen. Ook weer niet heel verrassend dit :+ Wel gezellig zo met z'n allen wachten in The Crucible.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
London schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:11:
[...]

Nah, gewoon niet gespawned. Zal wel met tijdzones te maken hebben ofzo. Misschien om 19:00 uur, en anders maar 20:00 uur proberen. Ook weer niet heel verrassend dit :+ Wel gezellig zo met z'n allen wachten in The Crucible.
Waar zit die locatie?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
rechts op de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
London schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:11:
[...]

zie geen anderen eigenlijk, maar hoop dat het nog komt. ik doe wel w at quests ondertussen.
Het gebied zelf lijkt me alleen anders dan Ashava in de closed b eta eruit zag, dus vraag me af of ie daar dan wel spawnt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Printscreen? Ik zie hem bij mij niet op de map, maar ik mis rechts ook nog het e.e.a.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Angeloonie schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:14:
[...]

Printscreen? Ik zie hem bij mij niet op de map, maar ik mis rechts ook nog het e.e.a.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/729ox43EMVX5DmSxLtlRypSxHoQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OiSq7RCZfHazrTOtgjVaezE0.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Servers zijn iig lekker laggy geworden sinds 1800 u :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja gewoon server issues. Misschien maar goed voor mij :P ik blijf wel even levelen en dan doe ik de worldboss de volgende spawn om 20:00

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:23
op mijn ps5 zie ik daar een icoon, met (ashava) world event in net geen 30 min. (dus 19:00 lokale tijd)

[ Voor 19% gewijzigd door Freyaldo op 18-03-2023 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
op pc nu ook _O__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik speel op een 42" 4K OLED met 120 FPS en alles maxed out, maar ik vind de ingame cutscenes (dus niet de gelikte filmpjes) er wat goedkoop uitzien. De emoties van de NPCs vind ik ook niet lekker overkomen. M'n eigen character beweegt soms ook wat stijfjes in de cutscenes. Lilith ziet er wel weer heel tof uit.

Over de gameplay ben ik wel te spreken, speelt makkelijk weg en draait verder stabiele 120 FPS. De wereld voelt soms wel wat lineair, het is een beetje half open world.

Maar ik ben pas level 8 dus zal later wel meer kunnen toevoegen. Voor nu gematigd positief :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Lol kom er nu na x amount of dungeons pas achter dat je op de entrance kan klikken als je binnen bent om "leave dungeon" te doen en teleport je naar de ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Ricmaniac schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:00:
Lol kom er nu na x amount of dungeons pas achter dat je op de entrance kan klikken als je binnen bent om "leave dungeon" te doen en teleport je naar de ingang.
Dat wist ik ook niet. Net toevallig één gedaan en ik teleporte maar naar de stad. :D
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:38

OMD

Ricmaniac schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:00:
What…. The….. f*ck

Mand

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Dat kan ook door op "E" te drukken en dan in je Emote wheel "Leave Dungeon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
wauw deze fight....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CpK6o4s64sZYJlbwaIGLOe9pV_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6PVUaT29XP8TyonBtbWW6Lx8.png?f=fotoalbum_large

Damn die slaat hard.. non-stop dood aan het gaan :D

Hmm poging 1 mislukt :/

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2023 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou dat was een uitdaging, to say the least... Wel jammer, ik kwam in een andere instance van de world boss na een teleport om te repairen. Niet gehaald dus uiteindelijk. Zag dat Rhykker 6 legendaries kreeg.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
Nee, dat is niet gelukt :') maar irritant ook wel. Je staat met 20 man ofzo? en daarvan staan er 10 op het randje te kutten in de hoop loot te krijgen en 5 zijn er dan al weg omdat ze het niet leuk vinden ge-oneshot te worden. Dus blijf je met 5 man over om die boss te killen ;(

We hadden 2 bars down (dus net nog over de helft over). Hoop bij de 2e keer een betere groep te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Respawned dat ding wel? Of is het nu gewoon klaar?

Ik kwam met meer dan 50% van de tijd verstreken binnen, en er zaten ook nog eens een zooi level 10 spelers bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
die baas was inderdaad irritant, wel het geluk dat "mijn server/team/whatever" haar net wel wist the verslaan, wel direct moeten repareren. (waarom niemand omstanders weer terug bracht, ook al is er zo'n herstelpunt in de buurt....zucht.

vraag me af hoe de "melee-classes" die grote aoe's moeten ontwijken......(of waren die aleen anti-range 1 shots?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die op "low level" de worldboss gedaan hebben en niet dood zijn gegaan ? ik wil even weten wat mijn kansen zijn op hardcore :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freyaldo
Ricmaniac schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:21:
Mensen die op "low level" de worldboss gedaan hebben en niet dood zijn gegaan ? ik wil even weten wat mijn kansen zijn op hardcore :P
ik was een 24 mage en ben meerdere keren ge-1-shot.
Deze baas heeft een vrij grote aoe (waarschijnlijk puur voor ranged chars) die hij mij meerdere keren heeft te raken. (soms doet hij deze 2 keer achter elkaar).

Zal voorlopig zelfs met een level 25-30 char deze world events ontwijken met een hc char. (of je moet echt goede armour hebben. (en dan bedoel ik echt heel goed)).

Weet niet of de bedoeling was om juist dichterbij de boss te gaan, dus tijd zal het leren hoe makkelijk de baas wordt als we alles weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Hebben ze de loot voor de beta omhoog geschroefd? Het is toch zinloos om op lvl 25 al zoveel legendaries te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:35

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Doet moet bijna wel aangezien de anders waardeloos zijn om te farmen

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
biggydeen2 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:41:
Hebben ze de loot voor de beta omhoog geschroefd? Het is toch zinloos om op lvl 25 al zoveel legendaries te gooien.
Mja wat zijn die leggies nu waard? voor beta niets en zelfs in main game kan je die affixxes op base level ervan krijgen, waarvan er een paar honderd zijn. Je kan sowieso je gele items upgraden naar legs dus zo speciaal zijn ze niet.

Vind in vrijwel een hele dag spelen 5-6 legs echt wel prima (waarvan er 1/2 amper bruikbaar zijn). En die world boss heeft 80% niet plat gekregen, dus die hebben de legs van de boss sowieso niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
biggydeen2 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:41:
Het idee is vooral dat je de legendary effects gaat sparen om je yellows mee te versterken; dat is volgens Blizzard althans de endgame. Yellow kunnen beter rollen, zeker aangezien legendaries vaak een bepaald itemlvl zijn terwijl yellows altijd meeschalen met jouw level.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, meer het systeem van PoE overnemen. gewoon goeie gele items farmen en die upgraden met de legendary powers erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Misschien dat ik het gemist heb, maar is het zo dat je je items niet meeneemt naar de final release in juni, net als je character?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal een flinke handel gaan worden met die gele items aangezien ze niet soulbound zijn. Of mis ik iets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Zegato schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 20:28:
Misschien dat ik het gemist heb, maar is het zo dat je je items niet meeneemt naar de final release in juni, net als je character?
Alles van de beta wordt gewiped aan het einde van de beta.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik zit in een bossfight (Frosthorn) die ik niet gedaan krijg met mijn rogue. Boss is level 27 Is er iemand die mij kan helpen? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:53
ultimate skill is wel nog geen dingetjes aan 24 lvl , de CD is veel te hoog dmg.

keuzes , keuzes , wel leuk dat vooralsnog de reskill cost echt te verwaarlozen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige dingen verassen mij echt weer. Had net in de sneeuw een shockwave om mij heen en zie dan echt dat patroon van die shockwave in de sneeuw achterlbijven.

Nou is dat nogmaals voor 2023 niet bijzonder maar blijft mooi detailtje voor een diablo ofzo :P

Net legendary crossbow gevonden en die doet wel damage hoor! Mooi effect ook.

Nu 19 en een half dus eerst maar even 20 worden zodat ik al die beta rewards kriijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mede daardoor toch de worldboss maar over geslagen :P Las van heeeel veel spelers in de D4 discord dat ze op hardcore dood zijn gegaan :P Bijna geen 1 succes story hahah.

Dus dacht dan maar boss overslaan en eerst even 20 worden :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lL8_ObW_WA5fZVBYzpu8PKeR9c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AvwKuqKbWbtQsxISYiYwsL7L.png?f=fotoalbum_large

yay gelukt! Samen met @neeRu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:53
voila ashava net gedaan , was wel pijnlijk voor een rogue
de 2 snel opeenvolgende melees zijn wel *aaaauw -> dood * en de arrows raken niet als je te ver staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
tip voor de worldboss. als je een ultrawide hebt kan je als sorc ver buiten alle ranges je hydra's en blizzard doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 09:52
Hoppa. world boss verslagen , 6 legendaries :D
wel echt een hoop mensen die niks toevoegen in zoon gevecht en die maar inderdaad een beetje op het rantje staan toe te kijken

[ Voor 58% gewijzigd door hellfighter87 op 18-03-2023 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
Poging twee voor de world boss wel een succes met nog ruim 5 minuten te gaan :)

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

zzzzz schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:08:
[...]

Qua diepgang zit het inderdaad volgens mij wel snor. Eigenlijk iedere legendary die je krijgt zorgt er voor dat je je speelstijl aan kan passen naar hoe je zelf graag speelt. Dat is echt wel een vooruitgang versus D3, waar je compleet van set items afhankelijk was om je karakter te laten functioneren.
Wat ik echt vet vind is dat je die oranje stat van een legendary kan afslopen en dan op een hele goeie gele itemnkan zetten die betere stats heeft. Als je dat doet word het nieuwe item een hele mooie legendary

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Angeloonie schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:08:
[Afbeelding]

Damn die slaat hard.. non-stop dood aan het gaan :D

Hmm poging 1 mislukt :/
In de closed beta werden ze vrij snel gekilled maar dan waren we ook veel hoger leven en goed gegeared, groepen waren daar wel altijd groot. In chat werd door spelers gemeld dat ie bijna spawnde en dan was er altijd wel minimaal 30 mensen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
hellfighter87 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:12:
Hoppa. world boss verslagen , 6 legendaries :D
wel echt een hoop mensen die niks toevoegen in zoon gevecht en die maar inderdaad een beetje op het rantje staan toe te kijken
Irritant is dat idd.

Ik vraag me dan ook weer af of mensen dat ook niet bij mij dachten, want ik stond te casten ver buiten de range van de worldboss, maar weet zeker dat ik een flinke bak dmg continu aan hem aanbracht.

Zou het wel fijn vinden als blizz hier iets aan doet, ondanks dat je met 12 man bent is het gewoon irritant als mensen totaal niet meedoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKMpOJZfl5uo9SYLBxbrg6bUyI0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aVbxZEdLt5zg7YTnC318pXfU.png?f=user_large

Poh deze is fijn zeg. Die arrow rain is ondanks dat het 10% is best vaak.
Die doet echt veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:18
Die world boss is echt lastig, zeker op lvl 18, denk dat ik 7x ben doodgegaan, wel 5 drop legendaries en ook nog een cache met 4 legendaries, 9 dus in totaal. helaas 6 ervan wapens oid :D

Het zal ook niet helpen dat ik me nog totaal niet heb ingelezen in de itemization en dus ook geen idee heb van wat goed is of niet :P

[ Voor 26% gewijzigd door Dennism op 18-03-2023 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Ricmaniac schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:34:
[Afbeelding]

Poh deze is fijn zeg. Die arrow rain is ondanks dat het 10% is best vaak.
Die doet echt veel damage.
Deze gebruik ik ook, toffe extra skill! En precies wat je zegt hij gaat vaak zat af.

World Boss was hier net dramatisch, een stuk of 7 mensen en op de helft van de tijd maar 20% eraf.. die halve draai skill heeft echt een super grote range, maar merkte dat ik het beste gewoon tussen z'n benen kon gaan staan met m'n Rogue :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:43
Voor de mensen die last hebben van flinke framedrops af en toe, bij mij heeft het geholpen om de Texture Quality op Medium te zetten. De rest staat op z'n hoogst, maar gek genoeg heeft mijn pc een beetje moeite met de 'hoge' quality textures...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6l1KGVf8nOGbZYcCDCbrIgFti8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SpY0uKQybTCOy353PIctt9Fb.jpg?f=fotoalbum_large

Deze vage grijze vlakken en ovale circel in het midden lijkt te komen van VRR op een OLED scherm. Ik merk die ovale circel ook op tijdens het gamen. Iemand met een OLED scherm met VRR aan die hier ook last van heeft? Vind het wel heel vaag. Als ik VRR uitzet zie ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Remy!!!! schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:15:
Voor de mensen die last hebben van flinke framedrops af en toe, bij mij heeft het geholpen om de Texture Quality op Medium te zetten. De rest staat op z'n hoogst, maar gek genoeg heeft mijn pc een beetje moeite met de 'hoge' quality textures...
Misschien te weinig vram? die kaart heeft natuurlijk 'maar' 8GB.
Ik zal straks eens kijken hoeveel vram ik gebruik, ik speel op 1440P met een 5800X3D en 6900XT, en heb nog geen framedrop gehad. In tegendeel, het verbaasd me hoe soepel de game draait en hoeveel headroom mijn cpu en gpu nog lijkt te hebben op 1440P ultra bij eigenlijk constant 144 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Dennism schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:22:
[...]

Ik zal straks eens kijken hoeveel vram ik gebruik, ik speel op 1440P met een 5800X3D en 6900XT, en heb nog geen framedrop gehad. In tegendeel, het verbaasd me hoe soepel de game draait en hoeveel headroom mijn cpu en gpu nog lijkt te hebben op 1440P ultra bij eigenlijk constant 144 fps.
Dat zou kunnen, al zou ik het wel bijzonder vinden voor zo'n 'simpel' spel (niet verkeerd bedoeld mensen :+ ).
Maar ach op medium ziet het er ook goed uit, dus heb vooralsnog niets te klagen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
De "memory leak" zit in de high res textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Op de Xbox Series X heb ik geen last gehad van memory leaks..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Remy!!!! schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:15:
Ik kan niet kiezen voor high quality textures? Alleen low en medium. Begrijp ik niet helemaal eerlijk gezegd.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:25
[...]

Met zo'n systeem lijkt het me wel logisch dat je geen framedrops hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boss spawntimers voor morgen is aangepast trouwens. Ze hadden foutje gemaakt in daylight saving time.

Het is als het goed is 07:00 en 09:00 onze tijd.
“Daylight Savings” does not exist in Sanctuary.

Get ready to face Ashava at 11am, 1pm, 11pm and 1am PDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Iemand die level 25 is en even kan helpen? Angeloonie#2758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
internaut schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:04:
[...]

Met zo'n systeem lijkt het me wel logisch dat je geen framedrops hebt.
Degene waar ik op reageer heeft op de meeste punten, behalve de GPU een gelijk of beter systeem dan ik, vandaar dat ik eigenlijk bij hem ook geen drops zou verwachten, tenzij het inderdaad de 8GB vram limiet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
RedHat schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:54:
De "memory leak" zit in de high res textures.
Klopt. En niet alleen een memory leak, maar ik krijg net mijn systeem ook echt merkbaar lagere performance tegenover medium. Zou niet moeten met een 6800xt. Er gaat wbt de high res textures het e.a mis nog lijkt het.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Dennism schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:07:
[...]

Degene waar ik op reageer heeft op de meeste punten, behalve de GPU een gelijk of beter systeem dan ik, vandaar dat ik eigenlijk bij hem ook geen drops zou verwachten, tenzij het inderdaad de 8GB vram limiet is.
Jaja ik weet het, ik ben al bezig een 4090 te bestellen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennism
OMD schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:58:
[...]

Ik kan niet kiezen voor high quality textures? Alleen low en medium. Begrijp ik niet helemaal eerlijk gezegd.
Ik lees net op reddit dat de high res textures gekoppeld zijn aan ram grootte, 24GB of meer zou vereist zijn bij installatie. Beetje vreemd, daar je eigenlijk een vram vereiste zou verwachten.

Zie o.a. https://www.reddit.com/r/...y_only_goes_up_to_medium/

[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 18-03-2023 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Dennism schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:10:
[...]

Ik lees net op reddit dat de high res textures gekoppeld zijn aan ram grootte, 24GB of meer zou vereist zijn bij installatie. Beetje vreemd, daar je eigenlijk een vram vereiste zou verwachten.
Dat is sowieso een erg belachelijke vereiste, maar maakt het al helemaal bijzonder dat ik het wel kan kiezen.
Ah je bedoelt niet GPU ram, hmm alsnog bijzonder...

[ Voor 5% gewijzigd door Remy!!!! op 18-03-2023 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja die high textures kan je voor nu maar beter weg laten.. te veel gedoe. mijn fps zijn erg verbeterd sinds ik hem op medium heb gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Visgek82 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:07:
[...]

Klopt. En niet alleen een memory leak, maar ik krijg net mijn systeem ook echt merkbaar lagere performance tegenover medium. Zou niet moeten met een 6800xt. Er gaat wbt de high res textures het e.a mis nog lijkt het.
Ik heb al een reboot gehad tijdens de game (5600x, 3700gtx). Nog nooit gehad tijdens een game. Maar goed, daar is het een beta voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
Remy!!!! schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:07:
[...]

Jaja ik weet het, ik ben al bezig een 4090 te bestellen :+
Dat zou ik nu ook weer niet direct doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeeh dit kan wel heel handig zijn op HC :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOha6NVBO1r9yY4xU-Hr1MHWzGM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DJTTBUGetjYTRMGX8eT6YLGR.png?f=user_large

Ben 24, even door gaan naar 25 en ga ik morgen op HC die worldboss proberen :P ongeacht daarna andere class even checken kijken hoe sorceress is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis trouwens wel echt een auto run knop. hoeft niet automatisch ergens heen te lopen maar wel dat als je rechtdoor wilt gaan voor een lang stuk dat die gewoon automatisch loopt en je alleen hoeft te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMngmBC7fhN7Rc1byhaoTswXWGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MvcAh6ipPV4gTwoGlrrYNxEe.jpg?f=fotoalbum_large

Level 23, let's go! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
biggydeen2 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:19:
[Afbeelding]

Deze vage grijze vlakken en ovale circel in het midden lijkt te komen van VRR op een OLED scherm. Ik merk die ovale circel ook op tijdens het gamen. Iemand met een OLED scherm met VRR aan die hier ook last van heeft? Vind het wel heel vaag. Als ik VRR uitzet zie ik het niet.
kan je bij ingame brightness settings kijken? gevoelsmatig, staat deze veels te hoog en kan hiermee een zij-effect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Zit nu even te spelen met Radeon performance overlay aan, en met de high res texture pack schiet deze vrijwel direct na ingame komen naar 16GB VRAM util.

Nu hoeft dat niet te betekenen dat de VRAM ook echt vol zit, want dit soort metingen is lang niet altijd betrouwbaar, maar de game claimed dus in ieder geval wel gelijk alles zo te zien.

Edit: RAM gebruik zit op +-9GB

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 19-03-2023 00:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjN163w59-P8p7qB11sj24RfFl8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JY8xtueAwnPZqg7pShNUUmzz.png?f=fotoalbum_large

Ben echt op het randje van 25 gewoon maar ben te moe. af en toe me ogen te lang dicht merk ik en uit ervaring van PoE en D3 is dat niet handig op hardcore hahah

Morgen maar even afmaken gewoon voor het gevoel en dan Sorceress proberen

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 19-03-2023 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Heb hier regelmatig dat ik tijdens het spelen het geluid hoor dat er een usb of iets uitgeplugt en weer in geplugt wordt. Dan hangt de game even en is alles daarna ok.

Anderen dit probleem ook toevallig? Heb het alleen met deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

iaxe393 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 01:05:
Heb hier regelmatig dat ik tijdens het spelen het geluid hoor dat er een usb of iets uitgeplugt en weer in geplugt wordt. Dan hangt de game even en is alles daarna ok.

Anderen dit probleem ook toevallig? Heb het alleen met deze game
Ik hoor dit ook wel eens bij het starten van de Battle.net launcher. Misschien een anti-cheat dingetje van Blizzard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Laatst online: 21:43
Ik hoop wel dat we in de uiteindelijke versie de UI kunnen aanpassen (Ps5). Ik hoef niet de hele tijd de action bar, de mini map en de quest journal in het zicht. Daarnaast rechtsonder constant de melding hoe je het social venster opent. Gewoon uit die meuk, liefst een dynamisch UI.

Vind het echt storend en zorgt wel dat ik minder in de game gezogen wordt. Less is more.

Voor de rest speelt het heerlijk weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
kwdtje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 01:58:
Ik hoop wel dat we in de uiteindelijke versie de UI kunnen aanpassen (Ps5). Ik hoef niet de hele tijd de action bar, de mini map en de quest journal in het zicht. Daarnaast rechtsonder constant de melding hoe je het social venster opent. Gewoon uit die meuk, liefst een dynamisch UI.

Vind het echt storend en zorgt wel dat ik minder in de game gezogen wordt. Less is more.

Wat verder uitzoomen zou ook prettig zijn op de ps5, verder eigenlijk dik tevreden tot nu toe :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Vermaak me tot nu toe prima! Heel anders dan D3, alhoewel ik daar ook vele uren in heb zitten.
Gaaf ook dat je andere spelers ziet in de steden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
kwdtje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 01:58:

Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Magic666

No one's neighbour!

ok, ok na 5(?) jaar moet ik dus wel wat aan mijn setup gaan doen...

de GTX660 (ja ja) trekt het net niet :+

Ondanks dat zijn de eerste indrukken prima, het speelt maar soepel is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 20:43

Croga

The Unreasonable Man

Even een vraagje voor de PC spelers;

Diablo3 ben ik begonnen op PC maar zodra ik eenmaal de XBox versie geproefd had ben ik nooit meer terug gegaan. Met de controller heb ik zoveel meer controle (pun intended) dan met die clickyclicky interface op de PC.

Nou is Diablo4 vanaf het begin met de console in gedachten gebouwd. Hebben ze dit keer gezorgd dat je op de PC ook fatsoenlijk met een controller kunt spelen? Is er wellicht gewoon een "Controller" setting?

Ik werk nogal regelmatig "ver" van huis en het zou handig zijn als ik dan niet zowel laptop als console mee hoef te slepen. Zeker aangezien ik de console 80% van de tijd ook niet kan gebruiken omdat TVs in hotels het simpelweg niet toestaan. Daarnaast zou het ook een steamdeck-achtig apparaat interessant kunnen maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stijn107
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-04 11:32
Gisteren 9 uur gespeeld. Wat een ontzettend tof spel onafhankelijk van alle verwachtingen. Laat ik beginnen met verhaal dat in mijn ogen in act 1 al meer diepgang heeft dan heel diablo 3. Hier spoil ik verder niks over maar het voelt wel echt aan als een RPG dat ik in diablo 3 miste. De itemization is interessant omdat je jezelf tekort doet als je je build niet aanpast op de gekregen legendaries en later dus uniques.
De gebouwde wereld is een stuk grimmiger dan diablo 3 die toch een wat arcady-look heeft, iets waar ik minder over viel destijds dan de diablo 2 nostalgisten. Ik heb nu een barbarian tot level 21 gespeeld en vond de moeilijkheid op veteran bevredigend. Aantal keer dood als ik niet oplette en voor één baas m'n build moeten aanpassen.
Bugs ben ik nog niet veel tegengekomen behalve enkele invisible walls en pathing in sommige dungeons.
De progressie zit wat mij betreft ook erg lekker qua tempo. Enkele zorg die ik heb is dat je dus een aantal keer de maincampaign zal spelen (bij hogere moeilijkheid) waarin je meer aan het rondlopen, straks dus rijden, bent dan ik had verwacht. In lost ark vond ik het echt heel saai om meerdere keren de campaign door te moeten..

Ben heel benieuwd naar wat de Endgame loop gat zijn. In diablo 3 is deze na al die tijd wat vervallen in een Speedbuild meta waarin je 3 minuten max per rift speelt. Ik hoop dat diablo 4 met wat interessanters aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Croga schreef op zondag 19 maart 2023 @ 07:52:

Diablo3 ben ik begonnen op PC maar zodra ik eenmaal de XBox versie geproefd had ben ik nooit meer terug gegaan. Met de controller heb ik zoveel meer controle (pun intended) dan met die clickyclicky interface op de PC.

Nou is Diablo4 vanaf het begin met de console in gedachten gebouwd. Hebben ze dit keer gezorgd dat je op de PC ook fatsoenlijk met een controller kunt spelen? Is er wellicht gewoon een "Controller" setting?

Ik werk nogal regelmatig "ver" van huis en het zou handig zijn als ik dan niet zowel laptop als console mee hoef te slepen. Zeker aangezien ik de console 80% van de tijd ook niet kan gebruiken omdat TVs in hotels het simpelweg niet toestaan. Daarnaast zou het ook een steamdeck-achtig apparaat interessant kunnen maken.
Het word dan tijd om je hotels te selecteren op basis van de mogelijkheid om externe (niet-chromecast) apparaten te kunnen verbinden aan de tv. Netwerk is ook altijd een dingetje maar een mobiel abbo met unlimited data kan prima als hotspot.

Als je toch van huis bent voor werk, mag je best wat eisen aan je verblijf stellen om te kunnen ontspannen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36
Heeft iemand nu door wanneer die world boss events zijn? Er was er gister 1 om 9 uur savond maar toen was ik pas lvl 19 dus dat ging niet helemaal lekker.
Maar ik kan die niet rijmen met wat er op de site staat

March 18 at 10 a.m., 12 p.m., 10 p.m. and midnight PDT

- Squeeek !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Croga schreef op zondag 19 maart 2023 @ 07:52:

Controller support werkt perfect op de pc versie. De input switcht ook meteen automatisch, ik speel bvb nu met de controller maar neem ook nog regelmatig eens de muis vast voor inventory stuff etc. Het verschil tussen een xbox en ps(5) controller wordt ook herkend en je krijgt de juiste icoontjes.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 20:20
[...]

Ik speel hier zelf op 5800X op een 3840x1200. Qua grafische kaart een 1660Ti. Na cinematics beperkte framedrops. Maar daarbuiten stable 50 - 60, ook met high res textures.

Ik vraag mij af of mensen met framedrops niet gewoon last hebben van te weinig RAM. Mijn huidige RAM commit voor D4 is op dit moment bijvoorbeeld 30.3GB. Dit is de eerste game die ik speel welk boven de 20GB aan RAM opvreet. En niet eens een klein beetje meer ook. Het komt niet vaak voor dat ik met 64GB RAM zo'n 75 - 80% in gebruik heb 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekitch schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:59:
Heeft iemand nu door wanneer die world boss events zijn? Er was er gister 1 om 9 uur savond maar toen was ik pas lvl 19 dus dat ging niet helemaal lekker.
Maar ik kan die niet rijmen met wat er op de site staat

March 18 at 10 a.m., 12 p.m., 10 p.m. and midnight PDT
Is veranderd naar 11 en 01.

Was vanmorgen 7:00 en 9:00 onze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou was een mooie beta al met al. helaas de worldboss niet kunnen doen.
Was nu ook niet ergens voor nodig maarja.

Vandaag verder geen tijd om te spelen voordat de beta weer dicht gaat.

Volgende week helaas ook zo goed als niet dus is goed zo. Weet in ieder geval dat ik Rogue erg leuk vind.

Kan niet wachten op de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta op Playstation, Xbox en PC vergeleken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pc ... en dan speelt die met een controller waardoor je al die knoppen zo gekleurd in je scherm ziet XD haalt de hele immersie weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29
Ricmaniac schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:20:
[...]

pc ... en dan speelt die met een controller waardoor je al die knoppen zo gekleurd in je scherm ziet XD haalt de hele immersie weg
Speelt gewoon zoveel fijner met controller dan met m/kb :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:20:
[...]

Daar gaat het filmpje toch niet over haha.
Gewoon even leuk om snel de verschillen te bekijken. Groot verschil tussen de Series S en de rest. Ziet er goed uit op Series X, PS5 en PC.

Ik zou liever op console willen spelen omdat mijn PC niet de beste meer is maar keyboard is fijn om te communiceren. Keuzes..
Open beta ga ik op Console en PC testen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2023 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
psychodude schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:50:
[...]

Ik speel hier zelf op 5800X op een 3840x1200. Qua grafische kaart een 1660Ti. Na cinematics beperkte framedrops. Maar daarbuiten stable 50 - 60, ook met high res textures.

Ik vraag mij af of mensen met framedrops niet gewoon last hebben van te weinig RAM. Mijn huidige RAM commit voor D4 is op dit moment bijvoorbeeld 30.3GB. Dit is de eerste game die ik speel welk boven de 20GB aan RAM opvreet. En niet eens een klein beetje meer ook. Het komt niet vaak voor dat ik met 64GB RAM zo'n 75 - 80% in gebruik heb 8)7.
Dat is wel heel veel, ik was gister mijn ram gebruik een beetje aan het tracken na de comments hier en zat op een steady +-9GB tijdens het spelen, dit met een 5800X3D, 6900XT en 32GB ram, met high textures, 1440P, alles op de hoogste settings en 0 framedrops. En dat vond ik al vrij veel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
Louw Post schreef op zondag 19 maart 2023 @ 01:24:
[...]

Ik hoor dit ook wel eens bij het starten van de Battle.net launcher. Misschien een anti-cheat dingetje van Blizzard?
https://www.reddit.com/r/...lo_4_disabling_usb_ports/

Ben iig niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 20:43

Croga

The Unreasonable Man

diknmuis schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:39:
Controller support werkt perfect op de pc versie. De input switcht ook meteen automatisch, ik speel bvb nu met de controller maar neem ook nog regelmatig eens de muis vast voor inventory stuff etc. Het verschil tussen een xbox en ps(5) controller wordt ook herkend en je krijgt de juiste icoontjes.
Thanks! Goed om te weten. Dan toch maar nog eens €70 uit geven :-D Geeft ook weer meer mogelijkheden voor multiplayer. Ik ben wel benieuwd of het mogelijk is om op de XBox local co-op te spelen en dan nog 2 PC spelers de groep in te trekken. Kunnen we eindelijk de beamer nog beter in gaan zetten :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Vermaak me prima met de beta. Vanavond level 25 aantikken en nog wat exploreren, dan zit het er alweer op. :)

[YouTube: Diablo 4 Beta - Xbox Series X Dungeon Gameplay]

Volgende week de open beta nog even proberen op pc, heb het spel in de pre-order staan voor de Series X. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 09:31

Vagax

Hehe

Oei, ik heb de teleport skill als sorcerer en je kan die tot een bepaald niveau best wel exploiten, ik stond in een dungeon ergens ver boven van waar ik uiteindelijk moest zijn en normaal moet je je naar beneden vechten maar nu teleport ik direct naar die plek toe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Yonix schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:28:
Vermaak me prima met de beta. Vanavond level 25 aantikken en nog wat exploreren, dan zit het er alweer op. :)

[YouTube: Diablo 4 Beta - Xbox Series X Dungeon Gameplay]

Volgende week de open beta nog even proberen op pc, heb het spel in de pre-order staan voor de Series X. (y)
Volgende week zijn ook de 2 classes aan bod die mij het meest bekoren. Ik heb eigenlijk altijd Necromancer gespeeld in D2 en D3 en in D2 ook veel Druid. Ik ben naar die 2 classes het meest benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
De rest van de gear maar aangevuld zodat deze past bij de haarkleur van de fembarb.
Het is nu gewoon alsof ik door zachte boter snij met zo veel gear.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7Z5c9r6paG66TCQi4NvqomX2D8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NbYtaa2CkJcyJm84sVpsAUUX.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 13 ... 213 Laatste