win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
/f/image/4MpiGScodNPfzFEulEOuCCIu.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2023 01:04 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja maar dan gaat hij alleen automatisch verder in het dialoog toch? Ik zou graag het hele dialoog overslaan, dus moet ik nu telkens 2x ESC bashen. En helaas komt het nogal vaak voor dat je ergens weer moet praten met iemand terwijl je net de hele gang heb afgeslacht, want anders kan die deur niet openPentiummania schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:53:
[...]
Je kon volgens mij ook helemaal aan het begin een keuze maken voor de dialogs en cutscenes, er werd als het goed is ook bij vermeld dat je dat later in de opties nog aan kunt passen. Anders gewoon 2xescape.
Is alleen voor de cutscenes dialogs dus gewoon met 2 x escape skippen.
[Afbeelding]

[ Voor 11% gewijzigd door Seroczynski op 18-03-2023 01:04 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Hah, ook 2x tegengekomen. Uiteraard heb ik het 2x niet overleefd.Angeloonie schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:22:
Met afstand de moeilijkste vijand die ik gezien heb..
[Afbeelding]
Daarnet aant spelen, en dan ineens vlieg ik eruit...dacht dat eens je erin zat je veilig was.
Nu gaat de wachttijd alleen maar omhoog en geraak ik er niet meer in
<GoT> Brain3#2873
Tesla M3LR '21
Vroeger opstaan!London schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:29:
Ik dacht ik sta vroeg op zodat ik kan spelen maar ook nu queues en d/cs helaasMag de pret overigens niet drukken. Wat ik gisteravond heb gezien is zéér positief. Zelfs op laag level (wat je in D3 alleen maar snel wilde skippen) is het uitermate vermakelijk en duister.
Heel heel mooi en sfeervol allemaal tot nu toe.
Alleen na een relatief korte speeltijd gaat ie bij mij stotteren - maar er schijnt een flinke memory leak in te zitten.
Ondanks mijn korte ervaring ben ik tevreden
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ja als je er eenmaal in zit wordt gek van die wachtrij.Yonix schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:51:
Fucking hell, D4 speelt toch echt wel lekker weg hoor! Hier op de Series X niets te klagen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Om 5.45 kon ik meteen inloggen en spelen maar ben nu ook er uit gegooid. Kwam ook een gebied niet meer in, alsof ik aan elastiek hing. Lullig als je daar voor een quest moet zijn.London schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:29:
Ik dacht ik sta vroeg op zodat ik kan spelen maar ook nu queues en d/cs helaasMag de pret overigens niet drukken. Wat ik gisteravond heb gezien is zéér positief. Zelfs op laag level (wat je in D3 alleen maar snel wilde skippen) is het uitermate vermakelijk en duister.
Bevalt me erg goed tot nu toe, een keer dood gegaan in, denk ik, een stronghold. De boss was veel te sterk voor mijn rogue. Ik kreeg de kans niet om te schieten, te traag. Verder merk ik dat ik niet rechtstreeks naar een quest punt toe ga, er is op de weg daar naar toe erg veel te doen en levelen gaat vanzelf.
De sfeer van de game is voor mij erg goed, ruim twee maanden wachten zal niet meevallen straks.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja, ik zie op discord ook dat zowat iedereen nu niet in kan loggen. Ik kwam zelf ook niet verder dan "Authentication Pending" zojuist.Luxurydiver schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:39:
Nu is de server down gegaan... erg jammer. was net in een goeie dungeon
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Got Clan op D4?
<GoT> Brain3#2873
<GoT> Brain3#2873
Speelt lekker weg en zoals anderen hier ook zeggen... de sfeer is prima en is wat je van Diablo hoopt/verwacht.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Memories of yesterday, will grow, but never die
<GoT> Brain3#2873
Prioriteiten on point. Bonuspunten als je regelt dat ze iets voor je kookt vanavondBint schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:55:
Hier ook al sinds 7:15 login problemen. Wel in de queue, maar daarna authentication failed oid. Dan maar het etentje met mijn vrouw vanavond annuleren 😅
Tesla M3LR '21
<GoT> Brain3#2873
Verwijderd

Een automatische langzame verplaatsing zou mooi zijn.
Vanochtend om 7:15 weer geprobeerd en 2 keer een error code gezien. Vanaf de 3e keer alleen maar 'queued'. Heb gisteren dat scherm anderhalf uur laten staan. Nu vanochtend staat hij al weer een uurtje.
Zo belangrijk is het niet dat ik speel, maar irritant is het wel en kan me niet aan de indruk onttrekken dat Blizzard dit prima had kunnen simuleren en meer had kunnen doen.
Kan je dan echt niet bedenken dat het bij de 2e queued scherm ook fijn is om iets van een verwacht aantal minuten of plaats in de queue te laten zien?
Playstation 5 hier trouwens.
[ Voor 2% gewijzigd door Kotto op 18-03-2023 08:22 . Reden: Toevoeging ]
Weird, ik heb op PS5 vanaf 20.00 (met daarvoor een uur queue) heel de avond gespeeld. Had 1 DC tijdens de sessie en die queue was 7 minuten. Tot 1.00 gespeeld met 2 vrienden (die op de xbox speelden).Kotto schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:21:
Ik heb gisteren rond 17:10 precies 2 maal de caracter creation gehaald, en daarna er uit gegooid. Gisteren verder de hele avond naar het 'queued' scherm gekeken. Die na de eerste queue met het aantal minuten komt.
Vanochtend om 7:15 weer geprobeerd en 2 keer een error code gezien. Vanaf de 3e keer alleen maar 'queued'. Heb gisteren dat scherm anderhalf uur laten staan. Nu vanochtend staat hij al weer een uurtje.
Zo belangrijk is het niet dat ik speel, maar irritant is het wel en kan me niet aan de indruk onttrekken dat Blizzard dit prima had kunnen simuleren en meer had kunnen doen.
Kan je dan echt niet bedenken dat het bij de 2e queued scherm ook fijn is om iets van een verwacht aantal minuten of plaats in de queue te laten zien?
Playstation 5 hier trouwens.
Wat een schitterend spel, ik kan niet anders zeggen, de muziek, de sfeer, de combat, de graphics echt fantastisch. Had vet geluk met 3 legendaries en ben uitgelogd op level 16. Zo nog een sessie
*edit* ik log nu in zonder queue (PS5, via steam deck nu).
Something under the bed is drooling
Mijn PS5 game crashte gisteravond en sindsdien kwam ik de game niet meer in (queued zonder timer)
Op het forum van blizzard wordt gespeculeerd dat er mogelijk corrupte save files zijn en dat die de oorzaak zijn van de oneindige queu. Heel irritant….
Heb nu een nieuw blizzard account aangemaakt en een nieuw ps5 user profile. Vervolgens die twee gekoppeld. Kom in de timed queue, en daarna werkt het.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
8 uur denk ik. kan sneller als je rushtjustifire schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:20:
Kan iemand een schatting geven hoelang het ongeveer duurt naar lvl 20 ?
Maar even €80 in de Xbox store is me te gek, misschien dat de game via Brazilië een betere prijs heeft en anders maar wachten tot een aanbieding
[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 18-03-2023 10:15 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sneller wel hoor. Ik zat met 4 uurtjes of iets op lvl 17.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Dan ben ik gewoon echt heel traag. maargoed ik doe het ook in hardcore dus ben safe aan het spelenzzzzz schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:21:
[...]
Sneller wel hoor. Ik zat met 4 uurtjes of iets op lvl 18.
Is dit niet een probleem bij alle console games? Dit is gewoon inherent aan de OLED techniek. Overigens moet je toch redelijk wat uren spenderen om de mate van burn-in echt problematisch te laten worden. Indien je dit toch al haalt met een enkele game, bijvoorbeeld D4. Moet je dan niet gewoon concluderen dat dit dan maar je D4 TV wordt?Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:59:
Voor wie ‘m op console speelt: hoe zijn de hud opties? Uren lang zo een rode vlek op een vaste plaats op een oled…
Een automatische langzame verplaatsing zou mooi zijn.
Ja redelijk gemakkelijk ook zelfs. Ben zelf nu bijna level 25 maar heb echt nog geen 6 uur gespeeld. Ze hebben ook geen woord gelogen bij Blizzard over dat er genoeg te doen zou zijn in de eerste actzzzzz schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:21:
[...]
Sneller wel hoor. Ik zat met 4 uurtjes of iets op lvl 17.
Had net een legendary staff gegambled die chain lightning buffed dus tis wel heerlijk spelen nu als lightning sorceress
[ Voor 10% gewijzigd door London op 18-03-2023 10:32 ]
Tesla M3LR '21
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Nu heb ik ge ALT+F4 en task direct in task manager gekilled in de hoop dat ik nog leefde. gelukkig is dat gelukt. maar wel naar dat je niet kan pauzeren hoor als je solo speelt. kon bij D3 wel in hardcore
Het draait inderdaad niet vlekkeloos. Ik heb ook hier en daar wat horten en stoten, maar heb wel het idee alsof alles zeer vlot loopt. Vergelijkbaar met D3.Bazziek schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:57:
Pfoe. Het spel bevalt me goed maar mijn fps is all over de place. Vram en ram lijkt vol te lopen en task manager geeft een lage gpu utilisatie aan. Snap er weinig van.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Verder op de queues na (zijn er stuk of 4 🤣) speelt het super. Ja er zijn wat rare bugs maar dat was te verwachten.
Vanochtend een dungeon gedaan waar een spin baas in zat met een vriend, dat ding bleef maar minions spawnen (en pools van poison). Koste best wat moeite om dat ding te veeslaan maar wel super episch om te doen
CTRL + RVortigen schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:03:
Noob vraagjes: wat is "gamblen"? En hoe kan je je fps zien ingame?
Windows toets + g (dan krijg je de gaming overlay) daar heb je een grafiek met cpu/gpu/ram gebruik. Van die grafiek druk je op het pinnetje en dan blijft de grafiek openVortigen schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:03:
Noob vraagjes: wat is "gamblen"? En hoe kan je je fps zien ingame?
Dat denk ik ook, ik zie dit vooral tijdens ingame cutscenes. Daar zullen ook wel die high textures gebruikt wordenVisgek82 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:05:
Wat mij opvalt is dat het spel vooral de neiging heeft om te haperen als high-quality textures gebruikt worden. het draait op de een of andere manier hier VEEL soepeler op medium, terwijl mijn specs (zie onderstaand) gewoon meer dan goed genoeg zijn. Ik denk dat er in de high texture setting een bug zit.
Region verkeerd staan in Bnet app?
Geen idee, gisteravond gewoon in het Engels gespeeld. Maar goed, dankzij de vertaalfunctie van Google Lens staat alles weer goed ingesteld.
Verwijderd
Genoeg games hebben een minimalistische hud tegenwoordig. Mocht ik D4 gaan spelen na de open beta kan ik kiezen tussen console of pc dus dat is het probleem niet.psychodude schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:29:
[...]
Is dit niet een probleem bij alle console games? Dit is gewoon inherent aan de OLED techniek. Overigens moet je toch redelijk wat uren spenderen om de mate van burn-in echt problematisch te laten worden. Indien je dit toch al haalt met een enkele game, bijvoorbeeld D4. Moet je dan niet gewoon concluderen dat dit dan maar je D4 TV wordt?
Ik heb nog een early access code over, wie wilt?
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik moet zeggen, ik weet niet hoe de HUD zich verhoudt op 16:9. Maar op 32:10 is deze toch vrij minimalistisch.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:08:
[...]
Genoeg games hebben een minimalistische hud tegenwoordig. Mocht ik D4 gaan spelen na de open beta kan ik kiezen tussen console of pc dus dat is het probleem niet.
Snap overigens niet helemaal waarom ze hebben gekozen voor rendering van een aspect ratio van grofweg 30:10. Niet heel storend, maar wel bijzonder aangezien ze ergens toch rekening gehouden hebben met super ultrawide, inclusief binnen cinematics.
Barb? Als Sorcerer is alles makkelijk te doen. Stukje Barb dat ik heb gespeeld daarna was een stuk pittiger idd.zzzzz schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:17:
Wat ik trouwens merk is dat de dungeon eindbazen echt heel erg moeilijk zijn. Ik mep alles kort en klein maar de dungeonbazen zijn iedere keer gewoon niet te doen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Yep...Bazziek schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:26:
[...]
Barb? Als Sorcerer is alles makkelijk te doen. Stukje Barb dat ik heb gespeeld daarna was een stuk pittiger idd.
Zelf met redelijke gear lijkt het allemaal onbegonnen werk.
:strip_exif()/f/image/WxYsNSBBF3LegyofT6M6liPJ.jpg?f=fotoalbum_large)
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Mwuah, je bent aanzienlijk beter geared dan mij. Ben nog geen level 20, 17 op dit moment. Maar momenteel herken ik de moeilijkheidsgraad van bosses zelf eigenlijk niet zo. Het komt allemaal redelijk op hetzelfde neer. Dodgen van telegraph skill met space of via lunging strike naar een add. Spammen van Rend op main boss om DoT actief te houden.zzzzz schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:27:
[...]
Yep...
Zelf met redelijke gear lijkt het allemaal onbegonnen werk.
[Afbeelding]
Vanuit het perspectief van een MMO gamer zijn het in ieder geval zeer basic encounters.
Op PC? Ik logde net weer in na een flinke pauze en kon in 1x doorloggen naar ingame zonder 1 queueLienuks schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:07:
Jullie hebben iets meer geluk dan ik zoals het eruit ziet, ik heb gisteren uiteindelijk van 0:00 tot 01:30 kunnen spelen en vond het heerlijk, dus extra vroeg er uit om nog een paar uurtjes te pakken maar helaas ik ben nu lid van de 34203 crew haha. Ach ja enerzijds niet verbaasd anderzijds had ik maar wat graag nog even willen spelen.
Tesla M3LR '21
Hier word ik niet vrolijk van, maar bedankt he!London schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:08:
[...]
Op PC? Ik logde net weer in na een flinke pauze en kon in 1x doorloggen naar ingame zonder 1 queue
Veel plezier in ieder geval is jullie gegund.
PC btw inderdaad
Boneweave gauntlets of engulfing flames.
Ben een lightning sorceres (lijkt verre weg de sterkste), dus kijken of dit wat is.
Verdere indrukken:
Wennen, erg wennen. Meer MMO achtig met overal spelers.
Vet! Tot zover een vette game.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dat je overal spelers ziet is natuurlijk ook weer handig voor Blizzard om cosmetics te verkopen, ben al blij dat ze niks van skill boosters ofzo verkopen.Mad-Matt schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:13:
Ongeveer anderhalf uur erin zitten en net m'n eerst goblin met unique drop.
Boneweave gauntlets of engulfing flames.
Ben een lightning sorceres (lijkt verre weg de sterkste), dus kijken of dit wat is.
Verdere indrukken:
Wennen, erg wennen. Meer MMO achtig met overal spelers.
Vet! Tot zover een vette game.
Persoonlijk vind ik het niet kwalijk dat ze een battle pass hebben en een store puur voor cosmetics, zolang ze me er niet op dringen
Herken dit wel ja, maar verwacht dat skills wel echt beter tot hun recht komen op latere levels met betere legendaries enzo.OMD schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:19:
Zo, level 25 gehaald met de sorc. Ik heb wel een beetje het gevoel dat de skills achterblijven. Ik speel zeg maar met de Hydra en die heb ik op level 7 maar je kan dan niet meer upgraden en het gevoel is een beetje dat de skill op een gegeven moment een beetje achter blijft.
Ik ga nu maar ff een Barb levellen. Straks nog even die boss doen en dan heb ik wel een goed beeld van D4 gekregen denk ik.
Tesla M3LR '21
Die is in KyovashadMad-Matt schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:24:
Klopt het dat ik nog nergens mijn chest heb gevonden? (lvl 12 nu)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Val ook echt van een klif nu, heb level 25 gehaald maar dan is er geen incentive meer om verder te gaanLondon schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:26:
[...]
Herken dit wel ja, maar verwacht dat skills wel echt beter tot hun recht komen op latere levels met betere legendaries enzo.
Ik ga nu maar ff een Barb levellen. Straks nog even die boss doen en dan heb ik wel een goed beeld van D4 gekregen denk ik.

Die Act 1 main quest duurt echt een baard en heb talloze side quests gedaan. Voel niet echt behoefte om de main quest nu af te ronden.
Jammer dat er geen bounties & exploration is ofzo. Moet ik weer alles opnieuw doen als ik een barb wil uitproberen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
YO! fucknuts! It's Probing time!
Qua diepgang zit het inderdaad volgens mij wel snor. Eigenlijk iedere legendary die je krijgt zorgt er voor dat je je speelstijl aan kan passen naar hoe je zelf graag speelt. Dat is echt wel een vooruitgang versus D3, waar je compleet van set items afhankelijk was om je karakter te laten functioneren.Freakiebeakie schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:45:
Als je legendarys vind met +1 etc voor skills uit je skill tree dan ga je exht knallen en denparagon pages zijn ook mega uitgebreid maar die hebben we nu niet
PC, de game heeft native controller support. Ik speel zowel direct op de PC als op de tv in de woonkamer door te streamen naar mijn Nvidia Shield, ideaalKraveN schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:08:
Op basis van wat ik gisteren heb gezien bij de verschillende streamers is diablo 4 toch wel de moeite waard. Het enige waar ik nog heel erg over twijfel is xbox series x of pc. Ben heel benieuwd of ik kan wennen aan een controller. Voordeel is wel dat ik met local game streaming via de xbox overal kan spelen. Alleen een toetsenbord is toch wel weer handig voor de interactie met andere mensen. Maar ik ga in ieder geval alles classes een keer levelen, man wat heb ik er zin in gekregen

Heb nu mijn tovenaar tot lvl 25 gekregen. Smaakt naar meer.
Ik meen dat dat de lucky hits zijn, de 'super crits'.SideShow schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:30:
Wat betekent het als je damage numbers licht blauw zijn?
De /emote uitvoeren die erbij hoort dacht ikDennism schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:27:
Iemand een idee wat je precies bij deze shrines kan doen? Je krijgt wel een soort buff als je in het paarse ervoor staat, maar wat je verder moet doen mis ik even volgens mij.
[Afbeelding]
Valt mij nog mee. Vind de life bar die ook de stages aangeeft wel tof.zzzzz schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:17:
Wat ik trouwens merk is dat de dungeon eindbazen echt heel erg moeilijk zijn. Ik mep alles kort en klein maar de dungeonbazen zijn iedere keer gewoon niet te doen.
Zijn toch niet echt stages? Zijn volgens mij markers dat er een health potion dropt? Dacht ik in ieder gevalYonix schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:49:
[...]
Valt mij nog mee. Vind de life bar die ook de stages aangeeft wel tof.
OMD schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:07:
[...]
Zijn toch niet echt stages? Zijn volgens mij markers dat er een health potion dropt? Dacht ik in ieder geval
/f/image/V588NNBg5IWdzTgqWH4qNgRj.png?f=fotoalbum_large)
Allebei een beetje gelijk.
Heb Diablo immortal gespeelt. Daar is dat ook bij.Yonix schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:49:
[...]
Valt mij nog mee. Vind de life bar die ook de stages aangeeft wel tof.
Maar... sommige bazen waren wel pittig voor de mage. Heb flink moeten rennen. Alles wel weten te halen behalve de stronghold-baas zonder party. Dat was echt niet te doen :-D Werd ge-oneshot
Je zou verwachten dat die ze juist moet kunnen hebben.SideShow schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:24:
Die eindbazen kan ik soms gewoon niet doen hoor :-) (barb)
Ga als ik tijd heb nog een rogue proberen te levelen
Electro-mage is wel tof iig. Dat gaat zeker mijn main worden als de game echt uit is.
Het speelt heel vlot en alles klopt, ik heb tot op heden nog geen frustraties.
Mooie graphics, ik speel op 1440p widescreen op high settings met mijn gtx 1660 ti :-))) Voor iedereen dit nog twijfelt: kopen die handel!
[ Voor 36% gewijzigd door Eld0 op 18-03-2023 15:49 ]
Ik vind ze soms ook tricky. Speel Barbie op de hogere difficulty. Paar duizend uur D1, D2 / D3 ervaring, dus leek me wel te doen om niet op easy te spelen.SideShow schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:24:
Die eindbazen kan ik soms gewoon niet doen hoor :-) (barb)
Ben nu lvl 17. Al een paar keer dood gegaan. Pro tip: kijk ook naar het lvl van de monsters. 34 is niet verstandig om aan te vallen
Zit nu in de quest met een aantal stappen op weg naar een eindbaas. Moest gisteren stoppen bij stap 3. Gelukkig hoef je de voorgaande stappen niet nog een keer te doen, daar was ik een beetje bang voor.
- extra gem tab
- en je moet ze 'echt' naar de vendor brengen
:strip_exif()/f/image/DnUq3QcP0ATfLqC4HnzUiiii.jpg?f=fotoalbum_large)
Positieve dingen
- Muziek en audio over het algemeen is echt top
- Graphics en art style is precies wat ik wou, ziet er goed uit en geeft me wel duidelijk D1/D2 vibes, ook hoor je enkele keren in de eerste dungeon die je binnen komt een aantal hints naar bijvoorbeeld de track Rogue van Diablo 2
- Gameplay voelt heel erg lekker aan, maar ik ben pas level 4 dus kan hier nog niet te veel over zeggen
- Animaties zijn zeer goed gelukt, ze vallen zelfs extra op naar mijn idee.
Mindere dingen
- Lettertype, voelt alsof ze per ongeluk het standaard Word lettertype zijn vergeten te vervangen..
- Ik had wel meer UI customization verwacht, uitschakelen van de map en objective tracker had ik op zijn minst verwacht, misschien nog als update in de toekomst?
- Af en toe gekke stotters, niet heel storend, ik speel dit op mijn 6700 XT. Overigens komt de High texture optie in het optie menu niet naar voren terwijl ik nog niet eens de max uit mijn 6700 XT haal
Denk dat ik weer een impressie plaats als ik level 15 ben
[ Voor 18% gewijzigd door Vagax op 18-03-2023 16:55 ]