Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:37
1 disconnect
verder niets .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel chill dat je de hud nu ook kan aanpassen en naar links kan zetten. Dacht even proberen maar na even kort ermee gespeeld te hebben went het eigenlijk best snel en vind ikk het wel fijn om het midden leeg te hebben

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOTIwkjPMhnQiV1Xc0qnTTLk8Mg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BUoIEQbdPHLDGHnWboFPWDqz.png?f=fotoalbum_large

(compressie van tweakers maakt het echt lelijk :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 17-03-2023 19:39 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:33:
Maar hebben jullie ook problemen als je in game zit of dat niet? Want las dingen over instabiliteit maar ik zit in hardcore weet niet of dat een andere server is ofzo maar heb nergens last van. gaat tot nu toe flekkeloos
Af en toe beetje lag, maar dat is logisch gezien de drukte. Buiten 1 dc in het begin tot nu toe geen issues. Bijna level 12 :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
Hij klapt er hier uit vlak na de eerste quest met een melding dat Diablo 4 geen geheugen meer beschikbaar heeft. heb 32 GB geheugen.. apart :(

sta nu weer in de queue. Wat ik tot nu toe gezien hebt stemt mij wel positief, draait heerlijk, wat ook opvalt is dat het geluid echt kristalhelder is. en het voelt wel gewoon echt heel goed aan allemaal.

https://eu.forums.blizzar...-has-run-out-of-ram/88/25

Er zit dus een behoorlijke memory leak in.

[ Voor 14% gewijzigd door Visgek82 op 17-03-2023 19:42 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
yikes queue van 120 minuten😂

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:41:
Hij klapt er hier uit vlak na de eerste quest met een melding dat Diablo 4 geen geheugen meer beschikbaar heeft. heb 32 GB geheugen.. apart :(

sta nu weer in de queue. Wat ik tot nu toe gezien hebt stemt mij wel positief, draait heerlijk, wat ook opvalt is dat het geluid echt kristalhelder is. en het voelt wel gewoon echt heel goed aan allemaal.

https://eu.forums.blizzar...-has-run-out-of-ram/88/25

Er zit dus een behoorlijke memory leak in.
Damn dat is kut zeg naja aan de andere kant daar is natuurlijk de beta ook helemaal voor! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XRZahZUnqUoTKoUE_AV2IPpU4Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BzbI9ZIz2K5LMVnZwkVENk4b.jpg?f=user_large

Ja hallo welke is het nou :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
heb nu een lvl 1 Sorcerer, kan helaas nu niet gamen want nu tijd met mijn zoontje (samen film kijken)
straks rond 22.30 beginnen 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Zou er de afgelopen 15 jaar echt hélemaal niemand bij Blizzard zijn geweest die op het idee is gekomen om mensen met verstand van servers in dienst te nemen? Als je elke keer dezelfde problemen hebt zoals nu is dat gewoon onwil. Zo moeilijk is het niet om voldoende servercapaciteit gereed te hebben staan.
Ik heb voor de launch pas na het weekend vrije dagen opgenomen, voor die tijd valt er toch nauwelijks te spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:09:
Zou er de afgelopen 15 jaar echt hélemaal niemand bij Blizzard zijn geweest die op het idee is gekomen om mensen met verstand van servers in dienst te nemen? Als je elke keer dezelfde problemen hebt zoals nu is dat gewoon onwil. Zo moeilijk is het niet om voldoende servercapaciteit gereed te hebben staan.
Ik heb voor de launch pas na het weekend vrije dagen opgenomen, voor die tijd valt er toch nauwelijks te spelen.
Dat is een slim idee ja. Elke online game heeft dit issue. Het is niet te voorkomen dit. Althans niet de investerings kosten waard om het te voorkomen. Dit is namelijk een kortdurig probleem in verhouding met de kosten die je kwijt bent om bijv veel meer capaciteit in te huren etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:20
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:12:
[...]

Dat is een slim idee ja. Elke online game heeft dit issue. Het is niet te voorkomen dit. Althans niet de investerings kosten waard om het te voorkomen. Dit is namelijk een kortdurig probleem in verhouding met de kosten die je kwijt bent om bijv veel meer capaciteit in te huren etc
Toch verbaasd mij dit ergens wel voor een partij als Blizzard. Juist zij zouden toch wel redelijk wat ervaring hierin moeten hebben, ze hebben goed zicht op het aantal pre-orders, hakken vaker met dit bijltje. Sure, enerzijds is het een kortdurend probleem. Maar de negatieve berichtgeving welk je krijgt van dit soort perikelen rondom launches is gewoonlijk toch niet iets dat door de gaming community geheel in dank afgenomen wordt.

Sure, momenteel is het nog beta. Maar de vraag is natuurlijk hoe dit met launch aangepakt zal worden.

Moet verder zeggen dat ik mij in ieder geval prima vermaak met de eerste 30 minuten in het spel zelf, nadat ik 2.5 uur in queue heb mogen staan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Goed half uur geleden een queue van ~80. Nu nog maar ~29, het gaat dus best rap.

Op zich zou je zeggen, dynamic cloud oplossing moet 2023 geen probleem meer zijn. Maar ik denk dat dit mogelijk ook niet het probleem is. Kan me bijvoorbeeld voorstellen dat ze een soort staged rollout doen en alles monitoren elke keer als ze meer resources vrij geven, ipv big bang alles los. Zo zou ik het ms ook wel doen.

Net na vijf heel even kunnen inloggen en char aangemaatk, dus barb staat al klaar. Inmiddels staat de timer op ~12.

Edit: Queue door! Failed login. Achteraan aansluiten, back to ~40 }:O

[ Voor 6% gewijzigd door Galen2850 op 17-03-2023 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
Ik kan alleen maar zeggen , eens je in de game zit zelfs op de char screen blijf je in de game

40 mins avond eten , gewoon start game met een char en hopa in game terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nou lekker bezig, maar toch nu ineens weer een disconnect :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Angeloonie schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:32:
Hier ook, midden in een dungeon :(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:03

OMD

He jasses, 3e disconnect. Het is jammer dat je daarna het hele spel moet afsluiten en weer in de rij moet wachten. Nu 58 minuten.

Zo te zien is het voor iedereen tegelijk. Ook andere fora melden om 20:30 een disconnect.

[ Voor 26% gewijzigd door OMD op 17-03-2023 20:33 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
yep hier ook net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Angeloonie schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:32:
Wordt er ook net uit gegooid inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

OMD schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:33:
He jasses, 3e disconnect. Het is jammer dat je daarna het hele spel moet afsluiten en weer in de rij moet wachten. Nu 58 minuten.

Zo te zien is het voor iedereen tegelijk. Ook andere fora melden om 20:30 een disconnect.
Ik kwam terug op character selection scherm.. Maar als ik op Start Game druk krijg ik gelijk een error code 316719.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
OMD schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:33:

waarom het spel sluiten ?

omdat je geen chars ziet ?
effe wachten en dan new char clicken en als dat laad , cancel en bij mij komen mijn chars dan terug

ik heb sinds 17:00 not het spel niet afgesloten
wel al 3 a 4 disconnects

edit: ik zit nu weeral in game met de char

[ Voor 4% gewijzigd door blahenazo op 17-03-2023 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan denk ik alleen maar aanraden Hardcore te spelen. Ik heb 0 issues gehad nog. Verwacht dat SC veel drukker is en aparte servers hebben en dus meer issues heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

Hmja DC'ed :-) Dat is het dan voor deze avond denk ik haha.

Tof spelletje, zie er naar uit om meer te spelen, maar voor de rest van deze avond wordt het Hogwarts Legacy vrees ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

blahenazo schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:35:
[...]

effe wachten en dan new char clicken en als dat laad , cancel en bij mij komen mijn chars dan terug

wel al 3 a 4 disconnects

Ik kan niets aanklikken. Hij reageert niet op de buttons op het scherm en de pc hangt. Ik sluit hem op de harde manier af helaas. Dat zal denk ik een software/hardware dingetje bij mij zijn waarom die hangt op dat scherm.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
bij mij doet hij ook niets eerst

geef het een minuutje en dan new char

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PaL894hOzfbBycEjIFb0fEtyk94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r4OgsfjdIQ4tuYtwecNh7wcy.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels op 8 min. remaining. Vriend van me, met wie ik ga spelen, loopt nu te kloten met z'n Battle.net-account. :') :p

Maaruh, zin in! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

blahenazo schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:39:
bij mij doet hij ook niets eerst

geef het een minuutje en dan new char
Doe ik, Thanx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
blahenazo schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:35:
[...]

wel al 3 a 4 disconnects

Kak! Ach over 27 minuten kan ik het nog eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
de 'open wereld' is echt wel gaf , zonet liep in op een berg pas , loopt er beneden in de diepte een andere player enemies af te slachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:12:
[...]

Probleem is dat de beta ook niet lang duurt. Geen idee wat ze hier mee willen testen. Hoe de servers zich houden weten ze zelf ook wel, dat is gewoon ruk zoals bij elke Blizzard launch.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blahenazo schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:44:
de 'open wereld' is echt wel gaf , zonet liep in op een berg pas , loopt er beneden in de diepte een andere player enemies af te slachten
Ja tof is dat he. Die MMO aspecten vind ik heel gaaf dat we dat nu in D4 hebben maarja is niet voor iedereen weggelegd.

Ik ben vooral benieuwd hoe dat in hardcore gaat zijn though met PVP. Is er ook world pvp of alleen queued pvp?
Also met worldbosses... wat nou als je worldboss gaat doen op hardcore en de rest loopt allemaal weg en je staat daar ineens alleen met de boss te vechten :P

Maargoed dat is iets wat we allemaal gaan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Hier draait het inmiddels weer goed.
Valt me wel op dat het spel echt enorm ingezoomd is op mijn karakter. Niet echt heel fijn.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ben er zojuist uitgegooid een kwartier geleden zo te zien gelijktijdig met een boel anderen hier. Wat een crap. Sta je meteen een uur in de wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
zzzzz schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:48:
Hier draait het inmiddels weer goed.
Valt me wel op dat het spel echt enorm ingezoomd is op mijn karakter. Niet echt heel fijn.
Je weet dat je uit en in kan zoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
oh, iemand heeft de clannaam GatheringOfTweakers al ingenomen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Kaasje123 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:49:
[...]
Je weet dat je uit en in kan zoomen?
Op 4K maakt dat echt amper verschil. Ik heb het gevoel alsof ik in een soort kijkdoos zit.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg hele zware lost ark vibes bij deze game :P puur op gameplay. Ook dat je zo'n dodge roll hebt (weet niet of alle classes dat hebben maar rogue wel)

Voor mij is dat ook een good thing hoor.

Maar wel gewoon dat als je een dungeon in gaat dat je er gewoon solo bent mits je party'd enzo. Maar toch in de open wereld andere mensen tegen komt en automatisch bonus xp krijgt als je samen dingen killt ook al party je niet. Incentivised samen spelen en elkaar helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Had ook wel iets verder willen uitzoomen.

Weet iemand trouwens waarom je alleen low en medium kan selecteren bij texture quality? Ik mis best wel wat textures in de game. Weet dat het een beta is maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
OMD schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:01:
Had ook wel iets verder willen uitzoomen.

Weet iemand trouwens waarom je alleen low en medium kan selecteren bij texture quality? Ik mis best wel wat textures in de game. Weet dat het een beta is maar toch.
Dan heb je niet alles gedownload?

Ik kon op pc high quality textures downloaden erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:56:
Krijg hele zware lost ark vibes bij deze game :P puur op gameplay. Ook dat je zo'n dodge roll hebt (weet niet of alle classes dat hebben maar rogue wel)

Voor mij is dat ook een good thing hoor.

Maar wel gewoon dat als je een dungeon in gaat dat je er gewoon solo bent mits je party'd enzo. Maar toch in de open wereld andere mensen tegen komt en automatisch bonus xp krijgt als je samen dingen killt ook al party je niet. Incentivised samen spelen en elkaar helpen
die dodge roll zat ook al in Diablo 3 (op de consoles) nu dus ook op pc

ff wennen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Lekker hoor.
Net even 1.5 uur gespeeld tot lvl 12
Even pauze en zo weer verder.

Eerste indruk tot nu toe is top. Soms wat lag-spikes / framerate drops ( door drukte op de servers?)
Maar speelt lekker weg. Voelt groots aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Weet iemand trouwens of/waar je kunt zien of je de beta reward unlocks hebt betaald of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:40:
Weet iemand trouwens of/waar je kunt zien of je de beta reward unlocks hebt betaald of niet?
Nee. volgens mij moet je gewoon level 20 hebben gehaald.
  • Initial Casualty Title: earned by reaching Kyovashad with one character.
  • Early Voyager Title: earned by reaching Level 20 on one character.
  • Beta Wolf Pack Cosmetic Item: earned by reaching Level 20 on one character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Mochten er mensen samen willen spelen op de PS5. Je kan me toevoegen. PSN = Pixeljunk_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-08 14:06
hoi iedereen, ik heb gezocht binnen d4 op clans naar tweakers. zie er een met clan leader biggsexy. is dat toevallig iemand ook hier ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Servers hebben het wel zwaar hoor nu :P Ook ingame best veel last van lag..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhhkN_NN9Ep6f8ngk_ZGM6ToioA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4u6HZ17lN5WLt3a5COBIAk00.png?f=fotoalbum_large

Eerste legendary ook binnen van een lvl 22 boss :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh nu ben ik ook gekickt. terwijl ik in hardcore net een gevecht starte.. ik hoop niet dat het zoals in D3 was met DC's :P

Gaan het zo zien haha. als ik dood ben toch maar even softcore voor deze beta spelen :P

Kom er nu niet terug in though. ook niet met nieuwe character

There was an error. (code 316719)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:43

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Rodejoost schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:48:
hoi iedereen, ik heb gezocht binnen d4 op clans naar tweakers. zie er een met clan leader biggsexy. is dat toevallig iemand ook hier ? :)
Jep, dat is iemand van hier :). Mocht je nog interesse hebben om bij de ‘Tweakers Diablo 3’ whatsapp groep te willen, stuur dan even een DM.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
"den mother' is toch een taaie voor een rogue op lvl 12

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpnqBVlvmpXQOEgLYNeudEVt0F0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HuXVcfO7UVgrjVuolfKqHdum.png?f=user_large

Lol blijkbaar elke keer dat je die error krijgt maakt die wel je character aan ... nu heb ik 6 dezelfde characters hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

London schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:54:
[Afbeelding]

Eerste legendary ook binnen van een lvl 22 boss :9
Had net eerste legendary op level 9 al. Beetje vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

ActualFantasy schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:24:
[...]

Dan heb je niet alles gedownload?

Ik kon op pc high quality textures downloaden erbij
Je kan niets kiezen volgens mij? Was gewoon een download van 85 gig geloof ik. Zal morgen is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

OMD schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:58:
[...]

Je kan niets kiezen volgens mij? Was gewoon een download van 85 gig geloof ik. Zal morgen is kijken.
In de settings van het spel, naast de Play button. Maar hier staat het vinkje aan, en kon ook maar medium textures selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:43
Lol… ruim 60 minuten queued for login. Is de timer voorbij blijft die alleen op queued draaien zonder timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:27
OMD schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:58:
[...]

Ik had een keuze, kon kiezen voor high quality textures tijdens installatie. Dat is inderdaad ie 85GB installatie.

In the bnet client op het wieltje naast play, en dan modify install kun je checken wat je hebt geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ChwtynV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Na een uur er uit gegooid, ben level 6 en hopelijk zondag nog wat spelen. Wil ook de sorcerer nog proberen en volgende week de druid, mits de wachttijden dan niet gierend uit de klauwen lopen. Of ik lvl 20 haal boeit niet zo, die puppy zie je toch nauwelijks tijdens het spelen. Afgezien van de serverproblemen bevalt het wel goed, al vind ik het jammer dat je bij de barbarian zover ik weet niet zelf kunt kiezen of je een 2 hander of dual wield gaat. Ik ben niet zo van de 2 handers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
En zojuist helaas crash to desktop, weer 70 mins queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Onnozele vraag he.
Als je normaal een character Levelt. Kun je datzelfde character dan nog omschakelen naar nightmare mode als je dat later besluit? Of moet je dan een nieuwe character aanmaken?

Vind het persoonlijk namelijk leuk om zoveel mogelijk tijd in 1 character te steken en daarmee het spel te ontdekken. Kan dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Waarschijnlijk kijk ik er volledig overheen, maar is er ook een 'force stop' keybind? Ik gebruikte deze veel in bijv. D3.

Hier gelukkig (even afkloppen) nog geen crashes en ik moet zeggen dat de performance er goed is, zit eigenlijk continu capped op 144 fps bij max settings @ 1440P, terwijl mijn cpu en gpu (5800X3D met 6900XT nog niet dicht bij volle belasting lijken te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 20-09 10:37
Dennism schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 22:22:
Waarschijnlijk kijk ik er volledig overheen, maar is er ook een 'force stop' keybind? Ik gebruikte deze veel in bijv. D3.

Hier gelukkig (even afkloppen) nog geen crashes en ik moet zeggen dat de performance er goed is, zit eigenlijk continu capped op 144 fps bij max settings @ 1440P, terwijl mijn cpu en gpu (5800X3D met 6900XT nog niet dicht bij volle belasting lijken te komen.
Volgens mij stond Force Stop (en Force Walk) idd in de keybinds als optie maar je moet hem zelf binden naar een key. Kan helaas niet kijken aangezien hij er daarstraks weer uitklapte en weer 1 uur que. Hopelijk is dat tijdens retail opgelost. 8)7

edit: Blijkbaar toch geen force stop

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Werkt couch co op niet? Als ik de tweede controller aan zet krijgt ik “press start to join”, maar als ik er op klik gaat de melding weg, maar er gebeurt niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:00
Zo dat was 'm voor vandaag.
Morgen weer verder :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nSnqMPkt-lccCcAWLHzsvuteOj0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Rbmscb02JnBGyl33JA5bxu2o.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Na een paar uurtjes gespeeld te hebben deze puntjes die mij veraste of opvielen :)

Positieve dingen
- Cool om je eigen character te maken voor in een Diablo game
- Erg tof ook hoe je tijdens de story cutscenes ziet. Cool gedaan dat je ook gewoon jezelf ziet. Zo wil je een verhaal door spelen en
- UI naar links te verplaatsen wat na even gespeeld te hebben toch wel heel fijn vind vanwege het vrijhouden van je beeld in het midden.

Dat zijn eigenlijk allemaal dingen die je wel mag verwachten in 2023 maar blijft toch een tikkie bijzonder voor een Diablo game ofzo :P

Grafisch vind ik het mooi. Veeel beter dan die console gameplay die ze hadden laten zien en sowieso gameplay die ik online had gezien. Zal de youtube compressie wel zijn enzo waardoor het minder mooi lijkt.

- Erg leuk dat je in de hubs en open world andere mensen kan zien.
- Met randoms die in de buurt waren een paar world events gedaan. Zonder dat je een party vormt krijg je wel bonus xp door bij elkaar te blijven. Goeie incentive om elkaar te helpen.
- Audio is op 1 of andere manier heel goed vind ik. Klinkt als heldere goeie kwaliteit en ook de balans tussen muziek, effecten en voice is fijn ofzo. Aanhakend vind ik het verassend goeie voice acting.
- Lighning in the game is ook goed.
- Spel speelt heel erg soepel zowel de combat als movement. (wel weer mijn knoppen rebind)
- UI en controlls van de UI is goed over na gedacht. Soms even wennen wat nou ook alweer waar zat maar heb wel het idee dat ze het echt vanuit praktisch oogpunt bekeken hebben.
- Ook de UI van loot is echt heel clean vind ik. Met Advanced tooltips (wat je aan moet zetten in de settings) is het uitgebreid maar alsnog goed leesbaar en clean vind ik.
- Tof dat je ook je appearance aan kan passen. (zie nu in beta in ieder geval alleen maar Makeup, Jewelry, tattoo en kleur van tattoo
Cool dat je materials met gathering kan verzamelen en je ook elixers kan craften. al paar 30 min buffs gecraft.

Kleine minpuntjes voor nu in de eerste paar uur
- Markeringen boven NPC's mogen iets duidelijker (blauwe uitroeptekens enzo)
- Uiteraard de stabiliteit maarja dat is denk ik niet iets wat ze gaan vermijden en we met de release ook weer last van hebben en niet een probleem van de game is maar gewoon de launch.

In depth over de systemen uiteraard nog niet veel te zeggen maar ik vind het er heel interessant uit zien!
Heeeel benieuwd wat endgame gaat doen. Dat gaat bepalen of D4 een success word of niet.

Wat die BÈTA mij nu al wel heeft aagedaan is mij ontzettend hyped maken voor full release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Tr!gger schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 22:26:
[...]

Volgens mij stond Force Stop (en Force Walk) idd in de keybinds als optie maar je moet hem zelf binden naar een key. Kan helaas niet kijken aangezien hij er daarstraks weer uitklapte en weer 1 uur que. Hopelijk is dat tijdens retail opgelost. 8)7
`
Ik zie dus wel force move, maar geen force stop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-09 10:49
Zijn er mensen die op een laptop gespeeld hebben? Ik ben benieuwd naar de specs en ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:04
Hoe ziet het er grafisch uit op PS5 / Xbox Series X? Die gameplay trailer van de week was even schrikken namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door PWSteal op 17-03-2023 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:47
Atsiz schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 22:48:
Zijn er mensen die op een laptop gespeeld hebben? Ik ben benieuwd naar de specs en ervaring.
HIer bezig op een i7 9750h // 16gb // rtx2070. Loopt lekker. Wel een klein kacheltje op schoot ^^ en stofzuiger modus is aan...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamekater
PWSteal schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 22:58:
Hoe ziet het er grafisch uit op PS5 / Xbox Series X? Die gameplay trailer van de week was namelijk even schrikken namelijk.
Dikke prima op PS5! Je bedoelt dat filmpje met die twee gasten die co op deden? Dat filmpje is niet echt representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 09:31

Vagax

Hehe

Ik heb de beta nog niet gespeeld maar wel andere gameplay nu, die console gameplay was erg ongelukkig om het zo te zeggen, andere beelden zien er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Ik mis nog een beetje waar ik kan salvagen en dingen verkopen en kopen enzo. Komt dat pas echt later? of zal dat rond lvl 5/6 wel moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Laatst online: 00:47
caspervc schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:17:
Ik mis nog een beetje waar ik kan salvagen en dingen verkopen en kopen enzo. Komt dat pas echt later? of zal dat rond lvl 5/6 wel moeten kunnen?
In de eerste stad krijg je verdors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamekater
caspervc schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:17:
Dat kan in verschillende steden, salvaged kan bij de smid (aambeeld icoontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
welke guild zal ik joinen?

Chain Lightning skill ziet er nice uit btw :)

[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 17-03-2023 23:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:43
"Login attempt timed out"
Jammer, maar kwam wel verder dan vanmiddag om 17.00 ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-09 10:49
caspervc schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:03:
[...]

HIer bezig op een i7 9750h // 16gb // rtx2070. Loopt lekker. Wel een klein kacheltje op schoot ^^ en stofzuiger modus is aan...
Max settings ? Indien het 60+ fps draait niet verkeerd.

Misschien moet ik dan maar een 20 serie GPU scoren ergens goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
ik draai op de pc een i7 9700k + 3070 en heb 130+ fps de hele tijd op max draait prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Atsiz schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:33:
[...]

Max settings ? Indien het 60+ fps draait niet verkeerd.

Misschien moet ik dan maar een 20 serie GPU scoren ergens goedkoop
Nee geen max settings, ergens rond high. FPS weet ik niet... Ben dr net uit geklapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
De game voelt voor mij aan als een combinatie van D3 en Lost Ark (echt heel veel Lost Ark), tot dusver voelt het heel lineair aan. Weet nog niet hoe dat zit als je meerdere characters wil spelen, of je dan weer alles door moet. Lijkt me dat ze wel zo iets hebben als in D3 toch? Dat je éénmaal de story uitspelen moet.

Oh, en een klein beetje POE in de zin dat de game enorm ingezoomed is :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
Seroczynski schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:37:
De game voelt voor mij aan als een combinatie van D3 en Lost Ark (echt heel veel Lost Ark), tot dusver voelt het heel lineair aan. Weet nog niet hoe dat zit als je meerdere characters wil spelen, of je dan weer alles door moet. Lijkt me dat ze wel zo iets hebben als in D3 toch? Dat je éénmaal de story uitspelen moet.

Oh, en een klein beetje POE in de zin dat de game enorm ingezoomed is :+
ik vind het ook wel beetje POE hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Omdat ik toch een half uur moest wachten heb ik op YouTube Rhykker bezig gezien met een rogue. Toen ik weer in de game zat heb ik een rogue aangemaakt en dat speelt veel makkelijker dan een barbarian. Lijkt ook alsof je bij melee minder schade oploopt dan als barbarian. Had tijdens de closed beta eind vorig jaar van een tester gehoord dat de barbarian de zwakste van de vijf classes is maar dat lijkt nog steeds zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Misschien gekke vraag maar speel barbarian. Hoe kan ik switchen tussen mijn 2h wapen en mijn twee 1h wapens? Op de ps5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
KookSpook schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:01:
Misschien gekke vraag maar speel barbarian. Hoe kan ik switchen tussen mijn 2h wapen en mijn twee 1h wapens? Op de ps5
Volgens mij gebeurt dat automatisch op basis van de skill die je gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
:D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyI4SXvoybzr25fiqePpb4_TkHM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S9WGJqVYHvPiSnk2fTmhaErr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:08

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Heya, ben lvl11 maar heb alleen nog maar linkermuiskmop 1 skill, wanneer volgt de rest van de skill balk ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Goeienacht allen, iemand hier nog een goede tip voor een beta key voor vriend(en) ? Zie dat websites als kinguin en g2a er te koop hebben, iemand via deze weg aan het spelen en zelfs goedkoper misschien ? Zelf ooit wel eens een key gekocht voor rond de 2 dollar/euro.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Met afstand de moeilijkste vijand die ik gezien heb..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LvIXPFgjEKUJSc9zSBiONt-RFRI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V1NYwhwx8h6vmkmTFpJGgnL7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Pentiummania schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:17:
[...]

Heya, ben lvl11 maar heb alleen nog maar linkermuiskmop 1 skill, wanneer volgt de rest van de skill balk ?
Je moet wel een skill aan een slot binden. Druk op s en zorg dat je in je skill tree skills unlocked hebt. Volgens mij kan je ook vanuit je skill tree skills slepen naar een lege plek op je action bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Angeloonie schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:22:
Met afstand de moeilijkste vijand die ik gezien heb..

[Afbeelding]
Ik was in 2 klappen dood :+

Ik had je, trouwens terwijl ik level 7 was. Zie dat jij 19 bent, dat is wel een verschil soort van :+

[ Voor 11% gewijzigd door OMD op 18-03-2023 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Gekke vraag maar waar is je stash chest? Ik wil een legendary even tijdelijk lozen uit mijn inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kaasje123 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:27:
Gekke vraag maar waar is je stash chest? Ik wil een legendary even tijdelijk lozen uit mijn inventory
In de hoofdstad Kyovashad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:27:
Alleen in de grote steden, dus Kyovashad in het begin.

Man, ik vind wel dat het tempo uit de game wordt gehaald omdat je continu weer een dialog moet aanklikken of skippen...

[ Voor 18% gewijzigd door Seroczynski op 18-03-2023 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
Ik kap ermee voor vandaag
een rogue naar lvl 17 gebracht zonder veel echt problemen
een 5 tal disconnects en 2 duidelijke bugs gerapporteerd (1 instance die niet cellars die niet klikbaar was en tzelfde met zo een 'spatie balk actie' , maar ik kon er iets verder gewoon omlopen)

tot dusver (voor een casual player) ben ik blij met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Speelt best fijn weg, legendary gevonden waardoor ik van lightning naar flame ben gegaan, speel best anders, skills reset is best goedkoop (weet niet of dat zo blijft), maar dat is wel fijn, genoeg om ff te proberen iig.

Nu lvl 17, dit weekend de 20 voor de rewards en dan volgend weekend het maar laten zoals het is, maar vind het er erg tof uit zien =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
blahenazo schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:34:
Ik kap ermee voor vandaag
een rogue naar lvl 17 gebracht zonder veel echt problemen
een 5 tal disconnects en 2 duidelijke bugs gerapporteerd (1 instance die niet cellars die niet klikbaar was en tzelfde met zo een 'spatie balk actie' , maar ik kon er iets verder gewoon omlopen)

tot dusver (voor een casual player) ben ik blij met de aankoop.
ik ben level 15 en geen bugs tegengekomen maar wel 2x eruit gegooid. Ik vind het echter wel nu al een toffe game. Moest heftig wennen even als doorgewinterde Diablo 3 speler maar ik denk dat deze me nog veel leuker gaat lijken. Ik heb nu al het idee meer keuze vrijheid te hebben dankzij items met +1 skill bijvoorbeeld zonder die skill zelf gekozen te hebben en de codex of powers. Kwam er pas na 3 uur achter dat die Dungeons op je overworld map te zien zijn. Heb er net 1 gedaan die echter pas zichtbaar werd nadat ik een stronghold had gedaan. Een dungeon dus als reward voor het bevrijden van een stadje dat vervolgens weer een aspect of codex power als beloning geeft na het clearen van die dungeon. Super tof. Je wordt continu beloond voor het ontdekken van regions het doen van tasks die je anders nu ook al doet zoals een waypoint activeren etc.

Er wordt een hoop dopamine aangemaakt in mijn hersenen dit weekend en wanneer de game officieel uitkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
yamAUchi schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:37:
Speelt best fijn weg, legendary gevonden waardoor ik van lightning naar flame ben gegaan, speel best anders, skills reset is best goedkoop (weet niet of dat zo blijft), maar dat is wel fijn, genoeg om ff te proberen iig.

Nu lvl 17, dit weekend de 20 voor de rewards en dan volgend weekend het maar laten zoals het is, maar vind het er erg tof uit zien =)
Volgens mij wordt het resetten steeds duurder naarmate je level hoger wordt en je het dan ook vaker doet. Zoiets had ik in een filmpje op YouTube gehoord. Uiteindelijk is het onbetaalbaar, al vraag ik me af waarom je zo vaak zou gaan wisselen van skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
yamAUchi schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:37:

nee dat blijft zeker niet zo. Het idee is dat je tegen het einde van je leveling proces het zo kostbaar wordt dat je beter een alt kan maken. Niet dat het onbetaalbaar is maar wel dusdanig duur dat je maar 1 of 2 keer per dag kan wisselen van skills omdat je weer gold moet farmen om het te bekostigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

OMD schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:26:
[...]

Ik was in 2 klappen dood :+

Ik had je, trouwens terwijl ik level 7 was. Zie dat jij 19 bent, dat is wel een verschil soort van :+
Ik ben de slager nog niet tegengekomen, wel vorig jaar ook een mailtje gehad. Sommige bosses zijn wel lastig, nu hebben we een levelcap maar toen was er ook niet genoeg tijd om alle verschillende classes te levelen. Dus wel wat hulp voor sommige bosses en om nightmare+ te geraken gevraagd.
Toen was het de endgame en nu is iig meer solo en coop achtig, waarschijnlijk kan het moelijker/makkelijker zijn in vergelijking met de endgame of niet. Nog geen sheets tegengekomen net zoals bij D3 met een hele tabel met alle torment levels etc. Wel al wat gezien voor builds etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:13
Fucking hell, D4 speelt toch echt wel lekker weg hoor! Hier op de Series X niets te klagen. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4KeDfkMhdU6Q2qbGNKWks6xRuc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BwDP5wirNeG7qFjArVjWGfAD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Wk5kJdhLvt5IqWSa9wOigruuns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tCe1SeK4N78ce2CQA5Q6zIiO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whLvFiIhHW33otPLnB_QXGoZGxE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D22uq8BrI1qfvnG9Kgy2ex1i.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpMKV8BWzEPkQx3TfSmRkvnBYi0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bq7WnLUTN8spvzxesllY2Fj1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Seroczynski schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 00:29:
[...]

Alleen in de grote steden, dus Kyovashad in het begin.

Man, ik vind wel dat het tempo uit de game wordt gehaald omdat je continu weer een dialog moet aanklikken of skippen...
Je kon volgens mij ook helemaal aan het begin een keuze maken voor de dialogs en cutscenes, er werd als het goed is ook bij vermeld dat je dat later in de opties nog aan kunt passen. Anders gewoon 2xescape.
Is alleen voor de cutscenes dialogs dus gewoon met 2 x escape skippen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3gwBH9Yi2NwKhk9X8PkRWgVhtk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XpLCRPfDH1g9uS0RwTubu9wU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Pentiummania op 18-03-2023 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Oh misschien een kleine tip maar je kan in Diablo 4 2 tooltips aanzetten wanneer het gaat om items conparen. Als je die aanzet in de opties wordt alles duidelijk getoond welke wijzigingen je krijgt bij het veranderen van een item. Dat maakt het zoveel makkelijker om te kiezen. Snap niet dat die opties niet standaard aanstaan maar goed.
Pagina: 1 ... 11 ... 213 Laatste