803?Op dinsdag 07 augustus 2001 22:23 schreef MR_WAZOO het volgende:
802![]()
ok ok ik hou al op
Wordt het niet al tijd voor een site met een Poll van bijv 3 kasten. En daarna een site, met een prijs en een bestel mogelijkheid?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
NeeOp dinsdag 07 augustus 2001 22:27 schreef nigelator het volgende:
[..]
803?
Wordt het niet al tijd voor een site met een Poll van bijv 3 kasten. En daarna een site, met een prijs en een bestel mogelijkheid?
Eerst moet ik mijn definitieve ontwerp af hebben
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Maar de vaste maatstaven zijn:
-30cm brede case
-55 tot 65cm hoog dit is een vrij ruime marge
-6x 5,25"
-2x 3,5" extern BOVENIN (dit was gewenst)
-5/6x 3,5" intern bays (naast elkaar kan, maar dan moet het bracket er wel IN ZIJN TOTALITEIT uitgehaald kunnen worden, zonder schroeven, dus gewoon een klik-systeem)
-waterkoeling gedeelte onderin van 15cm hoog
-2x 120mm fan aan de voorkant (of 4 want in het waterkoeling gedeelte komer er zowieso 2)
-plaats voor 2 voedingen NAAST elkaar (dit is echt noodzakelijk, de case doet gewoon niet mee als ze niet naast elkaar zitten.
-WTX formaat (ja thedolf, je hebt me overgehaalt, WTX is makkelijker maar waar de voeding moet komen dat is de vraag, ik heb hem liever bovenin)
-EN LEES EERST HEEL HET TOPIC DOOR ZODAT ER GEEN ONZINIGE ONTWERPEN KOMEN, WANT DAT ZAL NIET DE EERSTE KEER ZIJN
iemand nog iets toe te voegen
ipv extra dingen zoals ramen, lcd etc.
Dit is wel leuk maar hoe zit het met de mensen met een LCD???[b]Op dinsdag 07 augustus 2001 22:42
-2x 3,5" extern BOVENIN (dit was gewenst)
Het was dus de moeite waard.-WTX formaat (ja thedolf, je hebt me overgehaalt, WTX is makkelijker maar waar de voeding moet komen dat is de vraag, ik heb hem liever bovenin)
Gezocht!
Router

kost maar rond de 1000,-
gelukkig word die van ons goedkoper
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

En hier de voorkant
Gezocht!
Router
jij net zo goed lezenOp dinsdag 07 augustus 2001 22:48 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dit is wel leuk maar hoe zit het met de mensen met een LCD???
een lcd heeft lang niet iedereen, maar dat geldt ook voor waterkoeling, maar een lcd hoeft niet perse bovenin te zitten of zie ik dat verkeerd. Het lijkt me iig niet slim om het gat van de lcd de laten voordrukken, want niet elk lcd heeft de zelfde afmeting en niet iedereen heeft een lcd.
Hoe hoog is een lcd? anders kan je daar alsnog wel ruimte voor open laten tussen 2 cd-rom bays in, of eronder of misschien nog zelfs boven de floppy drives.
Dat zie je verkeerd. Anders zit ik me een hernia te kijken als ik steeds moet bukken....maar een lcd hoeft niet perse bovenin te zitten of zie ik dat verkeerd.
Is 20 breed en 4.5 hoogHoe hoog is een lcd? anders kan je daar alsnog wel ruimte voor open laten tussen 2 cd-rom bays in, of eronder of misschien nog zelfs boven de floppy drives.
Beide opties zijn wel errug lelijk.
Gezocht!
Router
ziet er erg netjes uit, maar misschien kan je de externe 3,5"bays (2 lijkt me) onder de lcd kwijt, naast de 5,25"bays.Op dinsdag 07 augustus 2001 23:13 schreef thedolf het volgende:
2D van 3e revisie
[afbeelding]
En hier de voorkant
[afbeelding]
Ik zal nog wel een ontwerpje maken in paint, met jouw ontwerp als uitgangspunt.
Kan je er trouwens ff bijzetten, wat alles voor moet stellen.
Maar op zich is dit best een goed ontwerp, maar wat hoger mag ook, zodat de voeding helemaal boven het waterkoeling gedeelte komt (net zoals bij een bigtower de voeding helemaal boven het moederbord zit.)
een voorgesneden gat is ook erg lelijkOp dinsdag 07 augustus 2001 23:25 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Anders zit ik me een hernia te kijken als ik steeds moet bukken.
[..]
Is 20 breed en 4.5 hoog
Beide opties zijn wel errug lelijk.
tenzij je alleen in de achterkant een snede ziet en niet aan de voorkant. Maar dit is niet haalbaar.
Maar over lelijk gesproken, die fan van de HD's half naast de cd-rom bays, das ook erg lelijk, doe deze wat meer naar beneden zodat de fan ongeveer 1 cm onder de 5,25" bays begint.
Er komt toch een rooster voor? Of is het dan nog steeds lelijk?Op dinsdag 07 augustus 2001 23:27 schreef epsilon het volgende:
[..]
een voorgesneden gat is ook erg lelijk
tenzij je alleen in de achterkant een snede ziet en niet aan de voorkant. Maar dit is niet haalbaar.
Maar over lelijk gesproken, die fan van de HD's half naast de cd-rom bays, das ook erg lelijk, doe deze wat meer naar beneden zodat de fan ongeveer 1 cm onder de 5,25" bays begint.
En voorgesneden maar dan langs de achterkant is haalbaar.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Hoe wil je dat doen, 2 voedingen naast elkaar in een 30 cm case?[b]Op dinsdag 07 augustus 2001 22:42 << KNIP >>
Maar de vaste maatstaven zijn:
-30cm brede case
-5/6x 3,5" intern bays (naast elkaar kan, maar dan moet het bracket er wel IN ZIJN TOTALITEIT uitgehaald kunnen worden, zonder schroeven, dus gewoon een klik-systeem)
-plaats voor 2 voedingen NAAST elkaar (dit is echt noodzakelijk, de case doet gewoon niet mee als ze niet naast elkaar zitten.
iemand nog iets toe te voegen
ipv extra dingen zoals ramen, lcd etc.
Voedingen zijn 15 cm breed, en je hebt altijd wat ruimte nodig voor een hoekje waar je oa de zijplaat in vast kan haken.
En waarom moeten alle schijven in een keer in een rekje met een kliksysteem? het lijkt me veel handiger, dat je als je de schijven over twee rekjes kan verdelen, die rekjes ook apart erin en eruit kan halen. Bijvoorbeeld een rekje met je eigen schijven, en een rekje waar je tijdelijk even een schijf in kan zetten om data over te pompen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
hij bedoeld waarschijnlijk dat de case minimaal 30 cm breed is ivm de eerdergenoemde voedingOp woensdag 08 augustus 2001 08:41 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen, 2 voedingen naast elkaar in een 30 cm case?
Voedingen zijn 15 cm breed, en je hebt altijd wat ruimte nodig voor een hoekje waar je oa de zijplaat in vast kan haken.
En waarom moeten alle schijven in een keer in een rekje met een kliksysteem? het lijkt me veel handiger, dat je als je de schijven over twee rekjes kan verdelen, die rekjes ook apart erin en eruit kan halen. Bijvoorbeeld een rekje met je eigen schijven, en een rekje waar je tijdelijk even een schijf in kan zetten om data over te pompen.
MARC_H je kunt die voedingen toch ook draaien.Op woensdag 08 augustus 2001 08:41 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen, 2 voedingen naast elkaar in een 30 cm case?
[..]
Dimension:W150 x H86 x D140 (mm)
en dan wordt het:W86 x H150 x D140 (mm)
Ps. deze voeding heb ik als voorbeeld.
Kleine aanpassing: de poll sluit woensdag 23:59 (vandaag dus) in plaats van zondag!Op dinsdag 07 augustus 2001 20:30 schreef bAdmuTs het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben de hele topic te moeten doorlezen, er is een site met een poll en alle designs. Poll sluit BTW op zondag om 24:00 uur
De Tweakers Droom Case

Floppy drives kunnen zonder problemen ook bovenin geplaatst worden
Maten:
Hoog 60
breed 33
diep 50
En omdat een plaatje niet alles zegt heb ik ook maar even een filmpje gemaakt van de case.
http://people.a2000.nl/hheida/case.avi (1800 kb!)
Verwijderd
823

Hij klopt nog niet helemaal!
Eigen prog voor gemaakt! Ik ga vanmiddag werken aan 3D!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Dat ding zal echt wel massive zwaar zijn ... !
Wat gaat dat nou kosten? Waar moet ik aan denken?
100,00 - 300,00 of
300,00 - 500,00 of
500,00 - 800,00 ??
Een zo laag mogelijke prijs!!Op woensdag 08 augustus 2001 09:43 schreef drLiter het volgende:
Wat een kast zeg tering.
Dat ding zal echt wel massive zwaar zijn ... !
Wat gaat dat nou kosten? Waar moet ik aan denken?
100,00 - 300,00 of
300,00 - 500,00 of
500,00 - 800,00 ??
Prijs is nog niet bekend, eerst een ontwerp, dan een offerte en dan pas een prijs.
Verwijderd
Die snap ik niet?Op woensdag 08 augustus 2001 09:50 schreef jadjong het volgende:
kosten 100 .- _ 312.-
en hij is idd niet bedoeld als vervanger voor je dell inspiron 8100
jij zegt dat ding is echt zwaar zeg!Op woensdag 08 augustus 2001 09:53 schreef drLiter het volgende:
[..]
Die snap ik niet?
en dan zeg ik: hij is niet bedoeld als een dell inspiron 8100 (hint:laptop)
830!!
Verwijderd
Ow hehehe ik dacht al , wat heb die klaptop er nou mee te makenOp woensdag 08 augustus 2001 10:02 schreef jadjong het volgende:
[..]
jij zegt dat ding is echt zwaar zeg!
en dan zeg ik: hij is niet bedoeld als een dell inspiron 8100 (hint:laptop)
830!!
Ik was een beetje verbaast, heb me ouders nl gister een Dell Insp. 8100 geadviseerd... vandaar
Ik vind wel handig dat de HD's bays naast de 5,25" bays zitten, scheelt ruimte....
en wat betreft de hd's naast de cd, dan zitten de cd's niet in het midden en de meeste vinden dat niet mooi,
bij marc H zit er naast de cd bays 8cm ruimte hier zou je dus makkelijk een 80mm fan kunnen plaatsen of zoals ik een 19" effect processor en equalizer
Maar die cd in het midden vind ik ook niet zo mooi..
En hebben er al mensen nagedacht over het maken van alle aansluitingen (bv. Voor de boutjes om je m/b en kaarten vast te zetten), of moet je die er zelf nog in boren en tappen?
Ik denk dat RVS een makkelijker metaal is om de drives in te zetten, aangezien dat iets sterker is en de gaten dan niet kunnen beschadigen (het zal de eerste keer niet zijn dat je een schroef zo hard aandraait dat het aluminium 'verdwijnt').
het lijkt me wel wenselijk de idd de gaten voor de kaarten geponst/geboord/getapt worden..
maar de minder gangbare dingen zul je waarschijnlijk zelf nog moeten doen..
check de chat of
http://tweakerscase.cjb.net
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Verwijderd

hierbij koop je de kast (30*60*60cm) en een x aantal van de rode (2*3,5") en een x aantal van de blauwe (2*5,25"), net hoeveel je er nodig hebt.
hierbij kun je zelf bijvoorbeeld het volgende creeëren, door het schroeven van de 'vleugeltjes' aan de zijkant van de onderdelen in de voorkant van de case:

plus nog heeeeeeeeeel veel andere mogelijkheden.
En ja, het is alleen het frontje. De kast is van rvs, zoals al gezegt, en de bekleding (alu) komt er dan nog overheen zoals bij een normale kast: voor en zijkant.
Nadeel dat besproken is is dat je je externe sloten nog moet uitdremelen. maar het wordt wel een flexible case die aan 'bijna' alle wensen kan voldoen.
Verwijderd
ik zie dat er al een andere poll is, de mijne is dus overbodig. Donderdag was hier in de buurt de bliksem ingeslagen en radio, tv en internet lagen eruit, de kabelmodem en de netwerk kaart waren kapot, volgende dag radio+tv gemaakt, nieuwe modem, maar vnadaag is pas de netwerk kart goed gemaakt.....
Inmiddels heeft iemand anders inderdaad al een poll in elkaar gedraaid en die gaan we vanavond sluiten (denk dat we dan tussen de 350 en 400 votes uit komen).
Iedereen die nog niet gevote heeft: doe het nu nog!
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
dan is het mij bestOp dinsdag 07 augustus 2001 23:59 schreef thedolf het volgende:
[..]
Er komt toch een rooster voor? Of is het dan nog steeds lelijk?
En voorgesneden maar dan langs de achterkant is haalbaar.
een roostervoor een lcd??
daar kan ik niet inkomen
uhm, jaOp woensdag 08 augustus 2001 08:48 schreef jadjong het volgende:
[..]
hij bedoeld waarschijnlijk dat de case minimaal 30 cm breed is ivm de eerdergenoemde voeding
nee liever niet draaien, dat fuckt de airflow up. Nu zuigt hij van boven/beneden (hoe zit dat TheDolf? waar zuigt de voeding? zelfde plaats als bij ATX lijkt me, maar dan op z'n kop)Op woensdag 08 augustus 2001 09:16 schreef Area53 het volgende:
[..]
MARC_H je kunt die voedingen toch ook draaien.
Dimension:W150 x H86 x D140 (mm)
en dan wordt het:W86 x H150 x D140 (mm)
Ps. deze voeding heb ik als voorbeeld.
[afbeelding]
leuk id maar niet mogelijk, en het moet wel te maken zijn. Fouten in je id: je ziet de schroeven zitten aan de voorkant (enkelwandig want er zit geen front op), je hebt geen mooie frontjes zoals bij de lian-li cases. En je kan niet de gaten voor boren op alle mogelijkheden.Op woensdag 08 augustus 2001 14:10 schreef pdb het volgende:
id'tje:
[afbeelding]
hierbij koop je de kast (30*60*60cm) en een x aantal van de rode (2*3,5") en een x aantal van de blauwe (2*5,25"), net hoeveel je er nodig hebt.
hierbij kun je zelf bijvoorbeeld het volgende creeëren, door het schroeven van de 'vleugeltjes' aan de zijkant van de onderdelen in de voorkant van de case:
[afbeelding]
plus nog heeeeeeeeeel veel andere mogelijkheden.
En ja, het is alleen het frontje. De kast is van rvs, zoals al gezegt, en de bekleding (alu) komt er dan nog overheen zoals bij een normale kast: voor en zijkant.
Nadeel dat besproken is is dat je je externe sloten nog moet uitdremelen. maar het wordt wel een flexible case die aan 'bijna' alle wensen kan voldoen.
Nee, erg mooi idee (stuur het op naar antec, misschien dat ze er daar iets mee kunnen doen) maar niet voor onze case.
Verwijderd
lezen aub in de tekst tussen de plaatjesOp woensdag 08 augustus 2001 17:14 schreef epsilon het volgende:
[..]
leuk id maar niet mogelijk, en het moet wel te maken zijn. Fouten in je id: je ziet de schroeven zitten aan de voorkant (enkelwandig want er zit geen front op), je hebt geen mooie frontjes zoals bij de lian-li cases. En je kan niet de gaten voor boren op alle mogelijkheden.
Geen rooster voor de LCD natuurlijk. Maar gewoon een uitdrukbaar plaatje die aan de achterkant ingesneden wordt ipv aan de voorkant.Op woensdag 08 augustus 2001 17:04 schreef epsilon het volgende:
[..]
dan is het mij best
een roostervoor een lcd??
daar kan ik niet inkomen
Gezocht!
Router
Zuigt aan de voorkant en aan de bovenkant.Op woensdag 08 augustus 2001 17:08 schreef epsilon het volgende:
[..]
nee liever niet draaien, dat fuckt de airflow up. Nu zuigt hij van boven/beneden (hoe zit dat TheDolf? waar zuigt de voeding? zelfde plaats als bij ATX lijkt me, maar dan op z'n kop)
Dus zoals je al zei
Gezocht!
Router
Maar voor die gast met z'n modulaire bays:
dit kan niet: uitleg, je moet gaten hebben in de front voor de frontjes van de bays.
En deze kan je niet voorzagen. Alle 6 5,25"bays zullen in 1 keer eruit gehaalt worden. Met een kliksysteem, en dus niet met schroeven.
Verwijderd
Kan je het met een kliksysteem wel net zo vast krijgen als met schroeven? Zo'n drivecage moet namelijk muurvast zitten ivm met resonantie / trillingen. Schroeven lijken mij veel steviger?Op dinsdag 07 augustus 2001 22:42 schreef epsilon het volgende:
schroeven is ook goed, maar dan MOET het rvs zijn.Op woensdag 08 augustus 2001 20:50 schreef jadjong het volgende:
ik denk ook dat schroeven een stuk degelijker en goedkoper is, en zeg nou zelf, is het nou zo erg om ff een schroef los te draaien? want hoe vaak haal je dat ding er nou uit?
In dit ontwerp moeten er losse 5,25" bays ingebouwd worden, waarbij de plaats willekeurig kan zijn. Vandaar de gestippelde bays: de voorkant van de case heeft 12 frontjes waardoor iedere tweaker zijn perfecte ideale indeling kan maken. Voor hd's moeten de bekende 3,5"->5,25" brackets gebruikt worden (misschien een nadeel te noemen maar als voordeel daar tegenover staat een 60 cm case die evt nog kleiner gemaakt kan worden, waar veel ruimte in zit en waar makkelijk waterkoeling in past).

'Natuurlijk' een WTX design met voedingen (2x) op de zijkant naast elkaar onderin.
(Ik zal even verder knutselen aan de brakke tekening zodat iedereen het snapt).
Waar ik bij andere ontwerpen zelf ook steeds om vraag: afmetingen
h: 56 cm
b: 30 cm
d: 50 cm
lees mijn reactie een paar reply's terug over de EISEN van de kast.
KAN JE NIET LEZEN!?!?!?!, sorry maar dit is echt gewoon STOM, AFGEKEURT!!!!!!!
dank u zeer, en vat het niet op als een aanval, maar ik heb het absoluut duidelijk bijgezet, daar kan je niks over zeggen
vleugelmoerOp woensdag 08 augustus 2001 22:41 schreef Chan het volgende:
Als het kan misschien.., hoe heten die schroeven nou?..., van die handschroeven. los te krijgen zonder enig gereedschap!
ziet er dan best rebuust uit..
nee dat is niet erg makkelijk, neem veel draairuimte in.
Ik vat het wel op als een aanval aangezien jij er nauwelijks argumenten voor gebruikt maar gewoon zegt dat het STOM AFGEKEURT (schrijf je toch echt met een D maarjaOp woensdag 08 augustus 2001 22:44 schreef epsilon het volgende:
*diepe zucht*
dank u zeer, en vat het niet op als een aanval, maar ik heb het absoluut duidelijk bijgezet, daar kan je niks over zeggen
Pdb heeft een van zijn ontwerpen even aangepast aan het mijne, zodat jullie ene beetje een 3d idee kunnen hebben van mijn ontwerp. De blauwe brackets geven ruimte voor 2x5,25" of 3x3,5". Ik blijf bij het modulaire idee, omdat hiermee aan ieders wensen kan worden voldaan.
Ik dacht thumbscrews.Maar het kan iets anders zijn (ben straalbezopen)Op woensdag 08 augustus 2001 22:41 schreef Chan het volgende:
Als het kan misschien.., hoe heten die schroeven nou?..., van die handschroeven. los te krijgen zonder enig gereedschap!
ziet er dan best rebuust uit..
Gezocht!
Router
Op woensdag 08 augustus 2001 22:58 schreef Mini-me het volgende:
[..]
Ik vat het wel op als een aanval aangezien jij er nauwelijks argumenten voor gebruikt maar gewoon zegt dat het STOM AFGEKEURT (schrijf je toch echt met een D maarja) is.
argumenten?? lees ff terug
kan nog steeds niet lezen he
Verwijderd
dat moeten het frame en de drivecages sowieso wel zijn....Op woensdag 08 augustus 2001 21:07 schreef epsilon het volgende:
[..]
schroeven is ook goed, maar dan MOET het rvs zijn.
Je hebt gelijk dat de specs al vaststaan, maar dude, een beetje minder kan toch wel?Op woensdag 08 augustus 2001 22:44 schreef epsilon het volgende:
*diepe zucht*
Klopt, en dat weet ik ook. Maar eerst moeten we het eens worden over de inrichting. En voordat je uren (zoniet dagen) gaat werken aan een volledig design, is het veel makkelijker om in een 3d pakket even een snelle schets te maken over hoe je da kast wil inrichten.Op woensdag 08 augustus 2001 22:54 schreef AtomicShockwave het volgende:
tis wel leuk die 3d plaatjes, maar je moet degene die de case gaat maken toch echt iets beters geven, zoals ene autocad file, waar uitsnedes in zijn getekend. en uitslagen van floppy bays enzo
45 als ik me niet vergisOp woensdag 08 augustus 2001 23:39 schreef Killfrenzy89 het volgende:
Hoeveel Euro is 100piek ???
Gezocht!
Router
Verwijderd
ik wil wel meedoen aan deze caseactie mor ik heb m'n twijfels over hoe dit case dan naar Belgie zal komen ?? Ik ga niet naar Nederland rijden ofso eh. Meybe fedEX ??
Verwijderd
4.000tot6.000 BEF vind ik voldoende, dat is dan 200-300piek, hmz er zijn er hier die echt spreken over prijzen van 800piek ???
Je kunt natuurlijk ook gewoon vragen of ie niet over de post kan worden gedaan.
Zal wel duur worden met al dat gewicht maarja dan heb je hem tenminste
Wèh zedde gij??
Verwijderd
Ik denk dat fedEX nog het beste gaat zijn, want als dat moet gaan met de post kan er schade zijn en zal het erg lang duren eer dat die case bij mij is
Ik denk via fedEX binnen een week, post=3à6 weken
Er zal nog minstens 1 volgende poll op de site verschijnen voor we hebben besloten welk ontwerp we gaan nemen.
Wèh zedde gij??
http://members1.chello.nl/~a.o.r.broek/case.htm
Download het programma's en maak iets, bewaar het en kopieër het naar het klembord, paint openen opslaan, uploaden, got opzoeken en posten!
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Tsja.. hier heb ik niet meer op te zeggen dan 'lees dit topic eens door' dan weet je precies wat de voor- en nadelen van WTX tov ATX zijn.Op donderdag 09 augustus 2001 00:40 schreef Cloontje het volgende:
What the hell is WTX? (Verschil van ATX)
Als je er dan nog niet uit bent, moet je even op de chat komen. Er is dan wel iemand die je het kan uitleggen.
Hij heeft er een hele pagina over gemaakt met de voordelen(en nadelen) van wtx tegenover atx.
Dat legt alles uit.
Wèh zedde gij??
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
wat is het ontwerp op dit moment?
ik heb het al ff niet meer gechecked namelijk
Verwijderd
Verwijderd
damn, ik moet dees forum vaker bezoeken, gewoon 36 fuckin pagina's moddingmadness gemist
Je kunt wel twee racks van harddisks naast erlkaar maken onder de cdrom. Dat zou wel makkelijk kunnen.
Wèh zedde gij??
Verwijderd
Of mag er ook wat met boogjes en driehoeken enzo gespeeld worden?
Verwijderd
Natuurlijk zijn ze lelijk, daarom noemen de sourcefiles ook respectievelijk case_front_ugly.fla en case_front_ugly2.flaOp donderdag 09 augustus 2001 12:26 schreef Havocnl het volgende:
Je hebt de cdroms en de harddisks naast elkaa gedaan in je ontwerpen. Dat is ten eerste niet praktische ivm cooling en ten tweede niet echt mooi.
Je kunt wel twee racks van harddisks naast erlkaar maken onder de cdrom. Dat zou wel makkelijk kunnen.
De prijs is iets dat zien we nog wel, we moeten eerst een goed en fijn en makkelijk ontwerp maken.
Daarna kunnen we gaan kijken met de prijs.
Wèh zedde gij??
sorry.. quoteje was makkelijker geweest..Op donderdag 09 augustus 2001 12:32 schreef SM-DoubleD het volgende:
moet ik mezelf aan de standaard rechthoekige vorm van een kast houden?
Of mag er ook wat met boogjes en driehoeken enzo gespeeld worden?
hier doelde ik op..
Dit topic is gesloten.
![]()