Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Custom Tweakers Case Building?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.812 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

wie houdt er nu rekening met een belg... :'(
Ik vind de ontwerpen hier heel goed hoor, alleen zit ik een beetje in over de prijs. Wat gaat dat nu kosten. Ah en ik vind dat iemand aan een CAD file moet werken, dat is veel makkelijker voor de fabrikant en daar kunnen ook nog altijd aanpassingen aan gemaakt worden hé :)

Verwijderd

Dit lijken mij toch best twee ideale cases:

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s253081/algemeen/ideale_computer.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s253081/algemeen/ideale_computer_2.jpg

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Voeding bovenin met een WTX design? dacht het niet ;)
Dan komt de powerkabel midden over je moederbord te hangen, strak over de insteekkaarten.

Voor sommige mensen zal een 3,5" bay niet genoeg zijn om de fanbus in kwijt te kunnen. Zij zullen dan een 5,25" moeten gebruiken.

Verder ziet het er wel goed uit.. ik ga er vanuit dat je op schaal gewerkt hebt?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
de meeste mensen zullen hier geen pc in zetten aangezien ie het formaat gangkast heeft(ik vind hem niet te groot).
de kast zou nog 2 cm breder kunnen zodat er 2 voedingen naast elkaar kunnen

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:11 schreef Marc H het volgende:Waarom zie ik steeds dezelfde namen? Zie heel veel mensen met opmerkingen en ideeen, maar zelf een ontwerpen? Het kan best wezen dat iemand uit een ander design een idee krijgt voor een kast, wat uiteindelijk wel gebruikt wordt!
Beste Marc, hier wou ik toch eventjes op reageren ;). Eerst en vooral wil ik mededelen dat jouw kasten echt knap gemaakt zijn. Een staaltje van echte 3d-art.
Desalniettemin vind ik de 2d-kastjes ook niet slecht voor ontwerp, maar jouw kasten zien er zoiezo beter uit (hoe het komt weet ik niet, maar zal wel met het 3d en kleurenspel etc te maken hebben). Dus wanneer ik nou een kastje ga tekene in m$ paint gaat deze in het niets vergaan tov de jouwe denkik ...

M'n teken-capaciteiten zijn beneden alle pijl, daarom probeer ik af en toe een ideetje te geven in de hoop dat jij dit zou kunnen/willen omzetten in een mooi 3d-tekeningetje ...

Heb veel bewondering voor alle tekenaars onder jullie.

Greetz
transie

• jadjong
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 10:07 schreef --TranSie-- het volgende:

[..]

Beste Marc, hier wou ik toch eventjes op reageren ;). Eerst en vooral wil ik mededelen dat jouw kasten echt knap gemaakt zijn. Een staaltje van echte 3d-art.
Desalniettemin vind ik de 2d-kastjes ook niet slecht voor ontwerp, maar jouw kasten zien er zoiezo beter uit (hoe het komt weet ik niet, maar zal wel met het 3d en kleurenspel etc te maken hebben). Dus wanneer ik nou een kastje ga tekene in m$ paint gaat deze in het niets vergaan tov de jouwe denkik ...

M'n teken-capaciteiten zijn beneden alle pijl, daarom probeer ik af en toe een ideetje te geven in de hoop dat jij dit zou kunnen/willen omzetten in een mooi 3d-tekeningetje ...

Heb veel bewondering voor alle tekenaars onder jullie.

Greetz
transie
gewoon gaan tekenen in M$ paint.
dit deed InterCC ook en die heeft toen aan mij gevraagd of ik er een 3D van wilde maken.
als jij dit nou ook doet dan komt alles goed

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 12:34

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 10 augustus 2001 10:13 schreef jadjong het volgende:

[..]

gewoon gaan tekenen in M$ paint.
dit deed InterCC ook en die heeft toen aan mij gevraagd of ik er een 3D van wilde maken.
als jij dit nou ook doet dan komt alles goed
mwa mwa, hebben jullie mijn berichten niet gelezen? Ik hoop dat het me lukt om in mijn programma ook 3D te gebruiken, maar het is voorlopig nog 2D kijk hier maar is:

http://members1.chello.nl/~a.o.r.broek/case.htm

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• jadjong
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 10:25 schreef laupro het volgende:

[..]

mwa mwa, hebben jullie mijn berichten niet gelezen? Ik hoop dat het me lukt om in mijn programma ook 3D te gebruiken, maar het is voorlopig nog 2D kijk hier maar is:

http://members1.chello.nl/~a.o.r.broek/case.htm
je kan idd ook dat programma proberen maar als je dat niet wil kan je het ook naar mij sturen(leetop!! als je iets maakt moet het wel op de POLL gebaseerd zijn)
http://www.tweakerscase.cjb.net

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 12:34

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 10 augustus 2001 11:11 schreef jadjong het volgende:

[..]

je kan idd ook dat programma proberen maar als je dat niet wil kan je het ook naar mij sturen(leetop!! als je iets maakt moet het wel op de POLL gebaseerd zijn)
http://www.tweakerscase.cjb.net
Ik ga trouwens NU opvakantie, dus jullie krijgen twee weken geen reacties van mij!! :'(

Zet maar bij je links een link naar mijn site: http://members1.chello.nl/~a.o.r.broek/case.htm

Daar kunnen mense zelf het prog downloaden en ook zelf iets maken (LET op: dit is wéér een nieuwere versie dan in de reacties die ik eerder heb gepost!)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• jadjong
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:20 schreef laupro het volgende:

[..]

Ik ga trouwens NU opvakantie, dus jullie krijgen twee weken geen reacties van mij!! :'(

Zet maar bij je links een link naar mijn site: http://members1.chello.nl/~a.o.r.broek/case.htm

Daar kunnen mense zelf het prog downloaden en ook zelf iets maken (LET op: dit is wéér een nieuwere versie dan in de reacties die ik eerder heb gepost!)
hehe eindelijk rust :P

maar mensen
op de POLL GEBASEERD anders telt ie niet mee.
je mag wel iets anders doen maar daar heb je verder niets aan.

• jadjong
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 02:20 schreef Killfrenzy89 het volgende:
wie houdt er nu rekening met een belg... :'(
Ik vind de ontwerpen hier heel goed hoor, alleen zit ik een beetje in over de prijs. Wat gaat dat nu kosten. Ah en ik vind dat iemand aan een CAD file moet werken, dat is veel makkelijker voor de fabrikant en daar kunnen ook nog altijd aanpassingen aan gemaakt worden hé :)
Bij deze dan:;
WIE KAN ER GOED MET CAD OMGAAN?

Verwijderd

me!

Verwijderd

awel waar w8 je nog op ??? zet dat ontwerp van Marc H al maar eens om in CAD ofso ??

• jadjong
  • Niet online
dan mag jij dat doen.

• jadjong
  • Niet online
950!!!!!!!!

de geselecteerde ontwerpen zijn nu te vinden op http://www.tweakerscase.cjb.net/
de poll komt snel on-line zodat je op je favorite kast kan stemmen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Revisie 4

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ovhum/case/WTX/14.jpg

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• jadjong
  • Niet online
lekkere case dolf

heb je misschien ook de zijkant?

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:17 schreef jadjong het volgende:
lekkere case dolf

heb je misschien ook de zijkant?
Nee. Ik wil gewoon een zijkant zonder koelers
Dit vond ik wel aardig
Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjes.f2s.com/images/Zorg2.jpg
Maar exclusief gaten voor koelers

Gezocht!
Router

• jadjong
  • Niet online
nee ik bedoel een view van de binnekant vanaf de zijkant

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:00 schreef jadjong het volgende:
nee ik bedoel een view van de binnekant vanaf de zijkant
ow
Zal ik ff maken

Gezocht!
Router

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 11:48
nog maar 5. En met mijn post nog 4

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:05
wat houd fase2 in?
dat staat niet op cjb.net

• The Dolf
  • Niet online
Hier de zijkant

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ovhum/case/WTX/14b.jpg

let ff niet op de maten.
tis 63cm hoog

Gezocht!
Router

Verwijderd

veel koeling goede airflow en niet te hoge productiekosten

Verwijderd

beetje zoals Dolf, en beetje van Marc

Shoot:
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~pboer/snapshot.jpg

btw, onder de voeding, die extra hd bays zijn optioneel! voor iemand die 12 hd's heeft >:) Je kan er natuurlijk ook je waterkoeling plaatsen.

of met ruimte voor LCD:
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~pboer/snapshot1.jpg

istie 33*65*50 :)

• jadjong
  • Niet online
dit is gewoon DE kast voor mensen die basketballen:
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~pboer/aopen.jpg
basket kan mooi boven in

Verwijderd

Het zijkant ontwerp zag er goed uit!
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:50 schreef thedolf het volgende:

[..]

Nee. Ik wil gewoon een zijkant zonder koelers
Dit vond ik wel aardig
[afbeelding]
Maar exclusief gaten voor koelers
Dit vind ik echter wat minder, omdat ik persoonlijk (even vloeken in de kerk) het GoT-logo best lelijk vind :o ...

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 11:55
Er zit steeds weer iemand over fanbussen en bays te praten....

Een fanbus hoef je helemaal niet in een 5,25" bay in te bouwen, je kan het gewoon rechtstreeks op het front maken.. :)

• jadjong
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:21 schreef Straat het volgende:

Een fanbus hoef je helemaal niet in een 5,25" bay in te bouwen, je kan het gewoon rechtstreeks op het front maken.. :)
wat wil je hiermee zeggen??

• straat
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:29 schreef jadjong het volgende:

[..]

wat wil je hiermee zeggen??
Dat je ook minder bays kan maken en een stukje op het front leeg laten :) bijvoorbeeld

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 21:21 schreef Straat het volgende:

het hoéft niet, maar het is natuurlijk wel bevordelijk voor de modulariteit (is dat een nederlands woord? ;)), omdat, lijkt mij, niet iedereen een fanbus wilt / nodig heeft...en dan nog, als je een voorgemaakt gat maakt, verplicht je iemand zich aan bepaalde afmetingen te houden...

• jadjong
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:35 schreef Straat het volgende:

[..]

Dat je ook minder bays kan maken en een stukje op het front leeg laten :) bijvoorbeeld
bays staan vast

• straat
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:36 schreef Silacoid het volgende:

[..]

het hoéft niet, maar het is natuurlijk wel bevordelijk voor de modulariteit (is dat een nederlands woord? ;)), omdat, lijkt mij, niet iedereen een fanbus wilt / nodig heeft...en dan nog, als je een voorgemaakt gat maakt, verplicht je iemand zich aan bepaalde afmetingen te houden...
Ik bedoel niet dat je alvast de gaatjes erin maakt maar gewoon dat je een plaatsje vrij houdt op het front waar je schakelaartjes ed kan plaatsen. Om het op zo'n bay te maken is niet echt mooi en wel erg standaard :)

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:05 schreef Silacoid het volgende:
Het zijkant ontwerp zag er goed uit!
[..]

Dit vind ik echter wat minder, omdat ik persoonlijk (even vloeken in de kerk) het GoT-logo best lelijk vind :o ...
Waarschijnlijk komt er gewoon niks op de zijkant.
En het logo vind ik wel geinig, maar het mag wel wat kleiner.

Gezocht!
Router

Verwijderd

hmm, deze topic groeit als Tsjernobil kool. Laten we trouwens even afspreken dat mensen hier niet meer posten met leuzen als "jeetje, hij wordt tovh niet te duur he ?". Daar hebben we niets aan.

Om terug te komen op het ontwerp van Marc H, de "Twin". Is het geen idee om een uitklap-zijkant te maken zoals bij de Mac g4 ? Misschien zelfs aan beide kanten, kun je snel evem je akst openmaken. Een ander idee is misschien om eens oort geraamte te maken van RVS met daaromheen dan het aluminium ? Dan is ie steviger, kun je schroeven gebruiken, en hou je toch eht mooie van aluminium. Mar is las eerder ergens ook dat meerdere metaalsoorten de prijs zouden verhogen of dat het gewoon niet kon, dus...

Is het nou al standaard geworden dat er wieltjes onder komen of worden het van die ikea-wieltjes die je overal kunt kopen, zodat je alleen maar met 4 uitsparingen rekening hoeft te houden in de ontwerpen ? Scheelt ook weer kosten : wie wieltjes wil regelt ze zelf maar :)

bijgetyped :

ik vind het logo van tweakers ook niet super, en het zal al helemaal niet goed uit de verf komen als je het in een plaat metaal stanst. Misschien kunnen we een leuk logo verzinnen met iets dat bij tweaken hoort. ik heb en snel ontwerpje gemaakt met een fan erin, inclusief gratis foutmelding ;)(printscreen). Is het msischien een mogelijkheid dat iedereen zelf een wit koffiefilter door zijn printer haalt met kleur, en dat dat zelf achter een logo plakt : stofvrij, en een kleurenlogo. Of iets dergelijks ?

Afbeeldingslocatie: http://www.dklhw.nl/tweakercase/logotry.gif

• straat
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:31 schreef Tijmentje het volgende:
hmm, deze topic groeit als Tsjernobil kool. Laten we trouwens even afspreken dat mensen hier niet meer posten met leuzen als "jeetje, hij wordt tovh niet te duur he ?". Daar hebben we niets aan.

Om terug te komen op het ontwerp van Marc H, de "Twin". Is het geen idee om een uitklap-zijkant te maken zoals bij de Mac g4 ? Misschien zelfs aan beide kanten, kun je snel evem je akst openmaken. Een ander idee is misschien om eens oort geraamte te maken van RVS met daaromheen dan het aluminium ? Dan is ie steviger, kun je schroeven gebruiken, en hou je toch eht mooie van aluminium. Mar is las eerder ergens ook dat meerdere metaalsoorten de prijs zouden verhogen of dat het gewoon niet kon, dus...

Is het nou al standaard geworden dat er wieltjes onder komen of worden het van die ikea-wieltjes die je overal kunt kopen, zodat je alleen maar met 4 uitsparingen rekening hoeft te houden in de ontwerpen ? Scheelt ook weer kosten : wie wieltjes wil regelt ze zelf maar :)
idd, straks heb ik een case met wieltjes terwijl ik em met hovercraft-luchtkussentje wil :7

• The Dolf
  • Niet online
Uitklapbare zijpanelen vind ik ook een goed id. Ik denk zelfs dat dat een goedkopere oplossing is.

De kast wordt van RVS en alu gemaakt omdat het niet anders kan.

En ik weet 99% zeker dat er geen wieltjes bij geleverd word.

Gezocht!
Router

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik kan me niet voorstellen dat uitklapbare zijkanten goedkoper zijn dan losse schuifpanelen :?

Leg uit..

Verwijderd

Offtopic
Hey Dinoraptor baba= Ik ben gewoon goed :?
/offtopic

• jadjong
  • Niet online
volgens mij zijn de "gewone" schuifpanelen geodkoper dan klapdeuren.

en wat betreft die hover-craft, lijkt me ook wel geinig.(maar moet je wel zelf maken)

Verwijderd

Is dit niet zojuist de langste topic in GoT history geworden?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Op zaterdag 11 augustus 2001 10:43 schreef des het volgende:
Is dit niet zojuist de langste topic in GoT history geworden?
[sorry Tijmentje ik weet dat je dit soort posts liever niet meer had maar ik kon het niet laten mode]
heb ik even nagezocht, en nee bij lange na niet. er wordt gesproken over 2800+. En het ligt er ook weer aan of je <topicnaam> deel x meetelt als 1 topic.
[/sorry Tijmentje ik weet dat je dit soort posts liever niet meer had maar ik kon het niet laten mode]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Epsilon
  • Laatst online: 13:13

Epsilon

ik zeg dat we de kast van thedolf uit gaan voeren. Deze ziet er erg goed uit. Over de indeling ben ik helemaal tevreden (op nog steeds die voedingen na dan, maar dit is ook weer es wat anders, ik ga er mee akkoord zo).

Zie je wel dat we eruit zouden komen.

Maar misschien is het iets om het GoT logo er niet uit te laten snijden maar de vorm eruit slijpen (dus alleen de lijntjes van het logo, en niet zo dat hij uitgedrukt kan worden maar dat je alleen de vorm ervan ziet.)

Voorbeeld: 1,5mm aluminium beplating aan de zijkant (dit lijkt me een mooie maat, maar moeten wel verstevigde randen in komen, dus gewoon omgevouwen, hier kunnen dan ook de haken aan vastgemaakt worden waarmee je hem vastzet in de kast), en dan dat hij 0,3mm diep uitgefreest is (1mm breede lijn), zodat het logo er mooi opstaat.

ID'tje??

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:13

Marc H

- - Is wakker - -

No way, geen vensters, gestanste logo's oid.

Ik wil er zelf wat in dremelen kunnen, dus gewoon vlak houden.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Epsilon

Epsilon

Op zaterdag 11 augustus 2001 14:31 schreef Marc H het volgende:

is mij ook best hoor

• jadjong
  • Niet online
we zijn nu bezig met de voorbereidingen van het vote systeem voor de uiteindelijke kast.
mensen kunnen dan hun ontwerp opsturen en dan komt het op een pagina te staan waar je het ontwerp kan kiezen JIJ het mooist vind.
De kast met de meeste stemmen zal het uiteindelijk gaan worden.

Nu denk je miscchien van: Ja maar die kasten van Marc H zien er veel mooier uit als mijn paint gedoe.
Waarschijnlijk zullen alle kasten in bryce gepresenteerd worden zodat er geen verschillen komen tussen uiterlijk.

we houden je op de hoogte

• Epsilon

Epsilon

die poll van wat de kast wordt ,met de plaatjes, dan moeten we wel alleen de kasten toelaten die aan de eisen voldoen van de poll, en die ik een paar posts terug gegeven heb (die zaten aardig in de richting van de uiteindelijke eisen denk ik zo)

Maar die kast van TheDolf lijkt mij de ideale kast.

• jadjong
  • Niet online
Op zaterdag 11 augustus 2001 15:23 schreef epsilon het volgende:
die poll van wat de kast wordt ,met de plaatjes, dan moeten we wel alleen de kasten toelaten die aan de eisen voldoen van de poll, en die ik een paar posts terug gegeven heb (die zaten aardig in de richting van de uiteindelijke eisen denk ik zo)

Maar die kast van TheDolf lijkt mij de ideale kast.
ff rustig staat btw ook hier boven en de resultaten zijn te vinden op http://www.spelletjes.f2s.com en dan op poll klikken

(de meeste mensen zullen nu denken van he spelletjes.f2s? :? maar anders moet je weer langs dat cjb gebeuren

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Op zaterdag 11 augustus 2001 14:49 schreef jadjong het volgende:
<<< knip >>>
Nu denk je miscchien van: Ja maar die kasten van Marc H zien er veel mooier uit als mijn paint gedoe.
Waarschijnlijk zullen alle kasten in bryce gepresenteerd worden zodat er geen verschillen komen tussen uiterlijk.
idd, ik zal alle kasten wel even in bryce maken, zodat een eerlijk vergelijk mogelijk is.

Als je nog een design maakt, houd dan even rekening met de volgende maten:

Voeding: 15 x 8,5 x 14
floppy/hd: 10,1 x 2,5, 15
CDROM: 14,6 x 4,10 x 20

moederbord: 30,4 x 33 (en houd ook rekening dat connectoren bijna overal kunnen zitten, en de insteek kaarten)

Mocht je waterkoeling oid erop intekenen, geef dan even de maten ervan op, scheelt mij een hoop werk :)

• The Dolf
  • Niet online

mee eens

Gezocht!
Router

Verwijderd

Een klein uitgesneden logo'tje is mooi hoor.

• HielkeJ
  • Niet online

kan het niet met een stikker?

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:29

Theuno

Da Devil Crew

waarschijnlijk wil niet iedereen al meteen al die gaten in die kast, en al helemaal geen logo's
Dit zou zo beperkt mogenlijk blijven, dus het lijkt mij verstandig als we hem ook echt zo vlak mogenlijk houden.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• The Dolf
  • Niet online
Of is dit misschien een beter ontwerp?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ovhum/case/WTX/15.jpg

Gezocht!
Router

• jadjong
  • Niet online
je vorige was beter

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:29

Theuno

Da Devil Crew

vinnik ook wel iets hebben..
dan word ie ook niet te hoog...

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:49 schreef jadjong het volgende:
dit is gewoon DE kast voor mensen die basketballen:
[afbeelding]
basket kan mooi boven in
hmmmm... dan zulle we wel ff de floppykabel moeten verlengen ('n meter of 2)

If it ain't broke, fix it till it is...

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 10:05

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Ik vind zelf de In-Win R2000 wel errug mooi, dit is een miditower die je ook als rackmount kan gebruiken (hij heeft nog meer leuke functies zoals 6x SCSI hotswap backplane :9~ ) misschien leuk als wtx model?

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

• jadjong
  • Niet online
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:09 schreef ir_overclocked het volgende:
Ik vind zelf de In-Win R2000 wel errug mooi, dit is een miditower die je ook als rackmount kan gebruiken (hij heeft nog meer leuke functies zoals 6x SCSI hotswap backplane :9~ ) misschien leuk als wtx model?
deze kast heeft heel weinig kans van slagen omdat ie simpelweg een hele andere opzet heeft als de kasten waaar we nu naar toe gewerkt hebben.

Verwijderd

ik ben effe weg geweest ... maar ook toe aan een nieuwe kast dus mocht er echt produktie komen .. dan kun je mij ook noteren!

• The Dolf
  • Niet online
3D van mijn ontwerp
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ovhum/case/WTX/dolf.jpg

gemaakt door Marc_H

Gezocht!
Router

• jadjong
  • Niet online
resizen is geen overbodige luxe

• The Dolf
  • Niet online
Zo beter?
:)

Gezocht!
Router

• jadjong
  • Niet online
oui veel beter

• MaxDamage
  • Laatst online: 28-11 17:40
Yeah!!
Nr 1000!!! :)

Sorry maar het moest ff. >:)

Cheatah: nah, anders was ik misschien wel te laat geweest. 8-)

Verwijderd

Wacht voortaan ff en doe het om 12 uur, dan ben je helemaal blij :)

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:16

bAm

ff offtopic vraagje; welk programma heeft marc_h gebruikt ziet er nl :9~ uit

• jadjong
  • Niet online
Dat programma heet BRYCE en is te downloaden op http://www.Corel.com en dan klikken op downloads> demos ofzo
gebruik gewoonn ff het.net zoeken zonder te vinden >:)

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:16

bAm

Op zondag 12 augustus 2001 00:16 schreef jadjong het volgende:
Dat programma heet BRYCE en is te downloaden op http://www.Corel.com en dan klikken op downloads> demos ofzo
gebruik gewoonn ff het.net zoeken zonder te vinden >:)
ThnX

• Havocnl
  • Laatst online: 28-11 21:19
Ik heb Bryce ook maar eens gehaald en zal er eens mee gan kloten, kijken wat vor ontwerp ik eruit zal krijgen.
En ja ik zal me aan de specificaties van de poll houden.

Wèh zedde gij??

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 12:08
WOWWWWWWWWWWWW die kast van TheDolf die in 3d is gemaakt door Marc_H is echt da bomb!!!
Als die een beetje financieel aantrekkelijk wordt koop ik er meteen 3!!!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11 06:56
Het begint er steeds beter uit te zien, ik wacht met smart op het eindresultaat :p

Ik hoop alleen wel dat de prijs een beetje aantrekkelijk is.

• Epsilon

Epsilon

Op zaterdag 11 augustus 2001 23:27 schreef thedolf het volgende:
3D van mijn ontwerp
[afbeelding]

gemaakt door Marc_H
moet ik het nou NOG een keer zeggen??
het water reservoir KAN NIET PLAT ZIJN M*NGOOL. ER MOET EEN POMP IN KUNNEN!!!!!! Dit is al de 5e keer dat ik het zeg, kan marc H nou niet lezen ofzo:?

Sorry dat ik zo uitval maar je kan ook gewoon het topic lezen. En dit is al de 5e keer (of iets in die richting) dat ik het zeg, en NOG doet hij het fout.

Maar verder is dat het goeie design, alleen dan moet er iets meer plaats zijn voor de radiator (ruimte erboven en eronder, Want hij moet wel bevestigd worden)
Dus een cm of 3 boven en onder vrijhouden.

• jadjong
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 13:58 schreef epsilon het volgende:

[..]

het water reservoir KAN NIET PLAT ZIJN M*NGOOL. ER MOET EEN POMP IN KUNNEN!!!!!! Dit is al de 5e keer dat ik het zeg, kan marc H nou niet lezen ofzo:?

Sorry dat ik zo uitval maar je kan ook gewoon het topic lezen. En dit is al de 5e keer (of iets in die richting) dat ik het zeg, en NOG doet hij het fout.

Maar verder is dat het goeie design, alleen dan moet er iets meer plaats zijn voor de radiator (ruimte erboven en eronder, Want hij moet wel bevestigd worden)
ach man zeik niet,
waterreservoir kan heel goed plat kijk maar:
code:
1
2
3
     ______
_____|     |____
     |_____|

als je zo aan de ene kant het water erin pomt en aan de andere kant eruit gaat het perfect.

en anders zet je dat ding er toch achter |:(

• The Dolf
  • Niet online

het water reservoir KAN NIET PLAT ZIJN M*NGOOL. ER MOET EEN POMP IN KUNNEN!!!!!!
er is gekozen voor een systeem waar de pomp NAAST moet. Dus het waterreservoir kan plat.
Dit is al de 5e keer dat ik het zeg, kan marc H nou niet lezen ofzo:?
Als je jezelf zo'n grote jongen vind om een grote bek te hebben, lees dan voortaan NAAR WIE ZIJN ONTWERP het is. Marc_H is verantwoordelijk voor zijn 3D werk (wat ie zeer goed doet)
Sorry dat ik zo uitval maar je kan ook gewoon het topic lezen.
Excuses zijn NIET geaccepteerd.
En dit is al de 5e keer (of iets in die richting) dat ik het zeg, en NOG doet hij het fout.
in de poll zijn er +250 stemmen geweest waar jij er 1 van bent dus niet alles zal volgens jou wens verlopen
Toch bedankt :) maar er is uitgegaan van een radiator van 310*120 wat bijna niemand heeft. De standaard radiator heefteen afmeting van 130*130*100.

ps.
Gelieve voortaan normaal te reageren. Ben niet van plan om me nog te verlagen naar jouw niveau.

Gezocht!
Router

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

-------------------------------------
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:27 schreef thedolf het volgende:
3D van mijn ontwerp
[afbeelding]
gemaakt door Marc_H
-------------------------------------

VOLGENS MIJ MOET JIJ EENS LEREN LEZEN! WAT STAAT ER ALS EERSTE REGEL IN THEDOLFS POST??
IK HEB ALLEEN MAAR HET ONTWERP IN 3D OVERGEZET, DUS DAN GA IK NIET CONTROLEREN OF ALLES WEL KLOPT. HET IS ZIJN DESIGN NIET DE MIJNE! VOORDAT JE DUS MIJ GAAT UITSCHELDEN, GA EERST EENS LEZEN!

Ten tweede waarom maak je zelf geen design?
Als die van ons zo slecht voldoen mag je er zelf een ontwerpen.

Vanaf nu zal ik geen rekening houden met de ideeen van Epsilon!

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 14:18 schreef Marc H het volgende:

Vanaf nu zal ik geen rekening houden met de ideeen van Epsilon!
Heb je dat ooit gedaan dan?

Maar je hebt gelijk hoor, je bent niet de enigste.

Gezocht!
Router

Verwijderd

ehm ik heb eigenlijk nog nooit wat gepost in deze topic, wilde het jullie wel uit laten vechten. Heb toch niet zoveel verstand van het indelen van een PC
Maar ik heb het zeerzeker doorgelezen (ik wil ook een Tweaers case :) )

Maareh moeten er ook ontwerpen van de buitenkant van de case gemaakt worden? of is het daar nog te vroeg voor?

Als iemand een ontwerp van de buitenkant wilt hebben zeg het aub ik maak er wel 1...
(wel graag duidelijk plaatje van de binnenkant dan he? met maten graag)

SF.GrTz

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Hmm. ik heb net weer ff een stuk of 10 pagina's doorgelezen enne Epsilon.. kom op doe ff normaal. je bent nogal de baas aan het spelen...

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 14:37 schreef SFie het volgende:
ehm ik heb eigenlijk nog nooit wat gepost in deze topic, wilde het jullie wel uit laten vechten. Heb toch niet zoveel verstand van het indelen van een PC

Maareh moeten er ook ontwerpen van de buitenkant van de case gemaakt worden? of is het daar nog te vroeg voor?

Als iemand een ontwerp van de buitenkant wilt hebben zeg het aub ik maak er wel 1...

SF.GrTz
aan de buitenkant wordt niks gedaan. Dat staat al een tijdje vast

Gezocht!
Router

• InterCC

SF.GrTz
Als de binnenkant vaststaat (bays enzo) dan heb je al 80% van de buitenkant..

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

SF.GrTz
Buitenkand wordt zo eenvoudig mogelijk, met het oog op productie kosten. momenteel hebben we het alleen nog over de indeling van de kast omdat momenteel het belangrijkst is.

• jadjong
  • Niet online
Ze waren weer eens sneller met reageren dan ik

Verwijderd

Als de binnenkant vaststaat (bays enzo) dan heb je al 80% van de buitenkant..
Mwah daar bennik het niet mee eens, ik weet wel dat jullie niet een 1 of ander kunstwerk willen, maar je kunt er toch wel een strak design caseje van maken...
Het ligt er natuurlijk ook aan wat de mogelijkheden zijn die je hebt.

Er zijn toch nog heel veel mogelijkheden van de plaatsing/kleur van de LEDjes, moeten de 5,25" bays en floppybays nog een keer met een deurtje afgedekt worden, wat voorn fangrills, of een blowhole in de kast, wat voorn specifieke dingen (casebadge, gegraffeerd TW logo ofzow) De kleur (aluminium neem ik aan, maar als jullie dat te duur vinden), de vorm (ietsie rond, hartstikke strak rechthoekig e.d...)

...iig er is nog genoeg te doen aan de buitenkant van zo'n case...

• InterCC
ledjes enzo moet je dacht ik zelf erin stoppen (dus ook gaatjes) en allu is zoiezo al strak *D
Verder denk ik niet dat veel mensen een deurtje willen de gaten voor de grills zullen wel rond worden aangezien de meeste fans ook rond zijn :)

Verwijderd

Buitenkand wordt zo eenvoudig mogelijk, met het oog op productie kosten.
Aww...saai figuur...

• InterCC
Op zondag 12 augustus 2001 14:48 schreef SFie het volgende:

[..]

Aww...saai figuur...
Dan pak je een figuurzaak en/of dremel en ga je zelf creatief doen.. :7

• jadjong
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 14:45 schreef SFie het volgende:

[..]

Mwah daar bennik het niet mee eens, ik weet wel dat jullie niet een 1 of ander kunstwerk willen, maar je kunt er toch wel een strak design caseje van maken...
Het ligt er natuurlijk ook aan wat de mogelijkheden zijn die je hebt.

Er zijn toch nog heel veel mogelijkheden van 1.de plaatsing/kleur van de LEDjes, 2.moeten de 5,25" bays en floppybays nog een keer met een deurtje afgedekt worden, 3.wat voorn fangrills, 4.of een blowhole in de kast, 5.wat voorn specifieke dingen (casebadge, gegraffeerd TW logo ofzow) De kleur (aluminium neem ik aan, maar als jullie dat te duur vinden), 6.de vorm (ietsie rond, hartstikke strak rechthoekig e.d...)

...iig er is nog genoeg te doen aan de buitenkant van zo'n case...
1. de ledjes moeten we nog bedenken waar die komen
2. de cd's kunnen niet afgewerkt worden met een deurtje om dat dat gewoonweg te duur wordt.
3.Fangrills zullen gewoon een standaard roostertje worden zodat iedereen zelf kan weten wat ie er mee doet
4. komt geen blowhole in de kast omdat dat niet meer terug te draaien valt voor mensen die dat niet willen.
5. er komen ook geen logo's e.d. in omdat dat net zoals de blowhole niet terug te draaien valt zelfde geld voor raam in de zijkant.
6. ik denk ook niet dat er veel af te ronden valt dan de hoeken van de platen alu.

als je nog meer ideen hebt maak dan ff een plaatje, dat is een stuk duidelijker

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 14:48 schreef InterCC het volgende:
ledjes enzo moet je dacht ik zelf erin stoppen (dus ook gaatjes) en allu is zoiezo al strak *D
Verder denk ik niet dat veel mensen een deurtje willen de gaten voor de grills zullen wel rond worden aangezien de meeste fans ook rond zijn :)
Zonder deurtje mot men ook bijpassende Frontjes van alu CDROM en FLoppy drives hebben...anders isset toch geen gezicht...

• jadjong
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 14:48 schreef InterCC het volgende:
er worden wel gaatjes gemaakt voor de ledjes(omdat dit met een machine beter gaat dan met de dremel) alleen we weten nog niet precies waar

• InterCC
Op zondag 12 augustus 2001 14:52 schreef SFie het volgende:

[..]

Zonder deurtje mot men ook bijpassende Frontjes van alu CDROM en FLoppy drives hebben...anders isset toch geen gezicht...
Die cdrom enzo moet je gewoon in de kleur van het allu spuiten.. dan is het wel weer mooi :)

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 14:52 schreef SFie het volgende:

[..]

Vind ik ook. Maar das moeilijk te maken denk ik.

Gezocht!
Router

• jadjong
  • Niet online
er komt zekere weten een frontje op met natuurlijk de gaten voor de cd bays. dit gat is al voorgezaagd en er komt een plaatje in die eruit kan.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Epsilon krijgt van mij een waarschuwing voor z'n scheldpartij, en het dringende verzoek uit te kijken.

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 14:53 schreef InterCC het volgende:

[..]

Die cdrom enzo moet je gewoon in de kleur van het allu spuiten.. dan is het wel weer mooi :)
Ehh...welke kleur heeft Allu?? Grijs? mooie grijze CDrom spelers in een allu kast...
Naja...ik heb mijn Cdromspelers overgespoten met Chrome verf, dat geeft wel een redelijk allu effect, maar je krijgt NOOIT hetzelfde effect...

• jadjong
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 14:58 schreef SFie het volgende:

[..]

Ehh...welke kleur heeft Allu?? Grijs? mooie grijze CDrom spelers in een allu kast...
Naja...ik heb mijn Cdromspelers overgespoten met Chrome verf, dat geeft wel een redelijk allu effect, maar je krijgt NOOIT hetzelfde effect...
je kan natuurlijk wel met de dremel het frontje wat in de kast zit modden zodat ie op je cd speler past

• InterCC
Op zondag 12 augustus 2001 14:58 schreef SFie het volgende:

[..]

Hmm. klopt, maar dan spuit je het een andere kleur die goed bij allu past. of maak je zelf een logo of whatever op je kast en de cd-roms de zelfde kleur als het logo.

Verwijderd

okok mij snapt nu wel dat je dus eerst een week mag klussen aan die kast voordat je 'm eindelijk naar je wensen hebt... Volgens mij was dat niet de uiteindlijke bedoeling van dit project...

• The_Ghost
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

nieuwe draad:
[topic=203581]

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:50

Arno

PF5A

Er is zojuist een nieuwe aangemaakt:

[topic=203581]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.