Yeah!!
Nr 1000!!!
Sorry maar het moest ff.
Cheatah: nah, anders was ik misschien wel te laat geweest.
Nr 1000!!!
Sorry maar het moest ff.
Cheatah: nah, anders was ik misschien wel te laat geweest.
ThnXOp zondag 12 augustus 2001 00:16 schreef jadjong het volgende:
Dat programma heet BRYCE en is te downloaden op http://www.Corel.com en dan klikken op downloads> demos ofzo
gebruik gewoonn ff het.net zoeken zonder te vinden
Wèh zedde gij??
moet ik het nou NOG een keer zeggen??Op zaterdag 11 augustus 2001 23:27 schreef thedolf het volgende:
3D van mijn ontwerp
[afbeelding]
gemaakt door Marc_H
ach man zeik niet,Op zondag 12 augustus 2001 13:58 schreef epsilon het volgende:
[..]
moet ik het nou NOG een keer zeggen??
het water reservoir KAN NIET PLAT ZIJN M*NGOOL. ER MOET EEN POMP IN KUNNEN!!!!!! Dit is al de 5e keer dat ik het zeg, kan marc H nou niet lezen ofzo:?
Sorry dat ik zo uitval maar je kan ook gewoon het topic lezen. En dit is al de 5e keer (of iets in die richting) dat ik het zeg, en NOG doet hij het fout.
Maar verder is dat het goeie design, alleen dan moet er iets meer plaats zijn voor de radiator (ruimte erboven en eronder, Want hij moet wel bevestigd worden)
Dus een cm of 3 boven en onder vrijhouden.
1
2
3
| ______
_____| |____
|_____| |
er is gekozen voor een systeem waar de pomp NAAST moet. Dus het waterreservoir kan plat.Op zondag 12 augustus 2001 13:58 schreef epsilon het volgende:
het water reservoir KAN NIET PLAT ZIJN M*NGOOL. ER MOET EEN POMP IN KUNNEN!!!!!!
Als je jezelf zo'n grote jongen vind om een grote bek te hebben, lees dan voortaan NAAR WIE ZIJN ONTWERP het is. Marc_H is verantwoordelijk voor zijn 3D werk (wat ie zeer goed doet)Dit is al de 5e keer dat ik het zeg, kan marc H nou niet lezen ofzo:?
Excuses zijn NIET geaccepteerd.Sorry dat ik zo uitval maar je kan ook gewoon het topic lezen.
in de poll zijn er +250 stemmen geweest waar jij er 1 van bent dus niet alles zal volgens jou wens verlopenEn dit is al de 5e keer (of iets in die richting) dat ik het zeg, en NOG doet hij het fout.
Toch bedanktMaar verder is dat het goeie design, alleen dan moet er iets meer plaats zijn voor de radiator (ruimte erboven en eronder, Want hij moet wel bevestigd worden)
Dus een cm of 3 boven en onder vrijhouden.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
VOLGENS MIJ MOET JIJ EENS LEREN LEZEN! WAT STAAT ER ALS EERSTE REGEL IN THEDOLFS POST??Op zondag 12 augustus 2001 13:58 schreef epsilon het volgende:
-------------------------------------
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:27 schreef thedolf het volgende:
3D van mijn ontwerp
[afbeelding]
gemaakt door Marc_H
-------------------------------------
het water reservoir KAN NIET PLAT ZIJN M*NGOOL. ER MOET EEN POMP IN KUNNEN!!!!!! Dit is al de 5e keer dat ik het zeg, kan marc H nou niet lezen ofzo:?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Heb je dat ooit gedaan dan?Op zondag 12 augustus 2001 14:18 schreef Marc H het volgende:
Vanaf nu zal ik geen rekening houden met de ideeen van Epsilon!
Gezocht!
Router
Verwijderd
aan de buitenkant wordt niks gedaan. Dat staat al een tijdje vastOp zondag 12 augustus 2001 14:37 schreef SFie het volgende:
ehm ik heb eigenlijk nog nooit wat gepost in deze topic, wilde het jullie wel uit laten vechten. Heb toch niet zoveel verstand van het indelen van een PC
Maar ik heb het zeerzeker doorgelezen (ik wil ook een Tweaers case)
Maareh moeten er ook ontwerpen van de buitenkant van de case gemaakt worden? of is het daar nog te vroeg voor?
Als iemand een ontwerp van de buitenkant wilt hebben zeg het aub ik maak er wel 1...
(wel graag duidelijk plaatje van de binnenkant dan he? met maten graag)
SF.GrTz
Gezocht!
Router
Als de binnenkant vaststaat (bays enzo) dan heb je al 80% van de buitenkant..Op zondag 12 augustus 2001 14:37 schreef SFie het volgende:
ehm ik heb eigenlijk nog nooit wat gepost in deze topic, wilde het jullie wel uit laten vechten. Heb toch niet zoveel verstand van het indelen van een PC
Maareh moeten er ook ontwerpen van de buitenkant van de case gemaakt worden? of is het daar nog te vroeg voor?
Als iemand een ontwerp van de buitenkant wilt hebben zeg het aub ik maak er wel 1...
SF.GrTz
Buitenkand wordt zo eenvoudig mogelijk, met het oog op productie kosten. momenteel hebben we het alleen nog over de indeling van de kast omdat momenteel het belangrijkst is.Op zondag 12 augustus 2001 14:37 schreef SFie het volgende:
SF.GrTz
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Verwijderd
Mwah daar bennik het niet mee eens, ik weet wel dat jullie niet een 1 of ander kunstwerk willen, maar je kunt er toch wel een strak design caseje van maken...Als de binnenkant vaststaat (bays enzo) dan heb je al 80% van de buitenkant..
Verwijderd
Aww...saai figuur...Buitenkand wordt zo eenvoudig mogelijk, met het oog op productie kosten.
Dan pak je een figuurzaak en/of dremel en ga je zelf creatief doen..Op zondag 12 augustus 2001 14:48 schreef SFie het volgende:
[..]
Aww...saai figuur...
1. de ledjes moeten we nog bedenken waar die komenOp zondag 12 augustus 2001 14:45 schreef SFie het volgende:
[..]
Mwah daar bennik het niet mee eens, ik weet wel dat jullie niet een 1 of ander kunstwerk willen, maar je kunt er toch wel een strak design caseje van maken...
Het ligt er natuurlijk ook aan wat de mogelijkheden zijn die je hebt.
Er zijn toch nog heel veel mogelijkheden van 1.de plaatsing/kleur van de LEDjes, 2.moeten de 5,25" bays en floppybays nog een keer met een deurtje afgedekt worden, 3.wat voorn fangrills, 4.of een blowhole in de kast, 5.wat voorn specifieke dingen (casebadge, gegraffeerd TW logo ofzow) De kleur (aluminium neem ik aan, maar als jullie dat te duur vinden), 6.de vorm (ietsie rond, hartstikke strak rechthoekig e.d...)
...iig er is nog genoeg te doen aan de buitenkant van zo'n case...
Verwijderd
Zonder deurtje mot men ook bijpassende Frontjes van alu CDROM en FLoppy drives hebben...anders isset toch geen gezicht...Op zondag 12 augustus 2001 14:48 schreef InterCC het volgende:
ledjes enzo moet je dacht ik zelf erin stoppen (dus ook gaatjes) en allu is zoiezo al strak
Verder denk ik niet dat veel mensen een deurtje willen de gaten voor de grills zullen wel rond worden aangezien de meeste fans ook rond zijn
er worden wel gaatjes gemaakt voor de ledjes(omdat dit met een machine beter gaat dan met de dremel) alleen we weten nog niet precies waarOp zondag 12 augustus 2001 14:48 schreef InterCC het volgende:
ledjes enzo moet je dacht ik zelf erin stoppen (dus ook gaatjes) en allu is zoiezo al strak
Verder denk ik niet dat veel mensen een deurtje willen de gaten voor de grills zullen wel rond worden aangezien de meeste fans ook rond zijn
Die cdrom enzo moet je gewoon in de kleur van het allu spuiten.. dan is het wel weer mooiOp zondag 12 augustus 2001 14:52 schreef SFie het volgende:
[..]
Zonder deurtje mot men ook bijpassende Frontjes van alu CDROM en FLoppy drives hebben...anders isset toch geen gezicht...
Vind ik ook. Maar das moeilijk te maken denk ik.Op zondag 12 augustus 2001 14:52 schreef SFie het volgende:
[..]
Zonder deurtje mot men ook bijpassende Frontjes van alu CDROM en FLoppy drives hebben...anders isset toch geen gezicht...
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ehh...welke kleur heeft Allu?? Grijs? mooie grijze CDrom spelers in een allu kast...Op zondag 12 augustus 2001 14:53 schreef InterCC het volgende:
[..]
Die cdrom enzo moet je gewoon in de kleur van het allu spuiten.. dan is het wel weer mooi
je kan natuurlijk wel met de dremel het frontje wat in de kast zit modden zodat ie op je cd speler pastOp zondag 12 augustus 2001 14:58 schreef SFie het volgende:
[..]
Ehh...welke kleur heeft Allu?? Grijs? mooie grijze CDrom spelers in een allu kast...
Naja...ik heb mijn Cdromspelers overgespoten met Chrome verf, dat geeft wel een redelijk allu effect, maar je krijgt NOOIT hetzelfde effect...
Hmm. klopt, maar dan spuit je het een andere kleur die goed bij allu past. of maak je zelf een logo of whatever op je kast en de cd-roms de zelfde kleur als het logo.Op zondag 12 augustus 2001 14:58 schreef SFie het volgende:
[..]
Ehh...welke kleur heeft Allu?? Grijs? mooie grijze CDrom spelers in een allu kast...
Naja...ik heb mijn Cdromspelers overgespoten met Chrome verf, dat geeft wel een redelijk allu effect, maar je krijgt NOOIT hetzelfde effect...
Verwijderd
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq