Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaarEnSappig
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-06 23:24
@Wenzel

Is het mogelijk om via de duitste google store te bestellen dan? Ik was van de veronderstelling dat het niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
Sommigen lukte het wel, mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:50
Is mij ook gelukt.

Eigenlijk alleen wel het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
.

[ Voor 99% gewijzigd door new_guy op 06-05-2020 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaarEnSappig
Juist, als ik wist hoe haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Beveiligingsupdates installeren bij mij nooit automatisch (ook al staan systeemupdates op automatisch). Daarnet beveiligingsupdate van mei weer manueel moeten starten. Hoe zit dat bij jullie? Het duurt ook altijd ontzettend lang voordat ie gedownload en geïnstalleerd is, al een half uur bezig nu met apps te optimaliseren.

Verder heb ik regelmatig last van apps die bevriezen. Zou dat aan nova launcher kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
JLius schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:55:
Beveiligingsupdates installeren bij mij nooit automatisch (ook al staan systeemupdates op automatisch). Daarnet beveiligingsupdate van mei weer manueel moeten starten. Hoe zit dat bij jullie? Het duurt ook altijd ontzettend lang voordat ie gedownload en geïnstalleerd is, al een half uur bezig nu met apps te optimaliseren.

Verder heb ik regelmatig last van apps die bevriezen. Zou dat aan nova launcher kunnen liggen?
Nu net ge-update. Duurde 20 minuten.
Ik zet wel altijd de display time out op 30 minuten, want met het scherm uit, pauzeert de update.

Ik heb de updates wel eens automatisch gehad, maar vaak check ik toch zelf zo rond deze tijd. Het toestel gaf aan voor het laatst op 5 Mei gecheckt te hebben. Zal dus wel om de zoveel dagen automatisch checken ?

Ik gebruik al jaaaaaren Nova op elk toestel. Heb nog nooit een app-freeze gehad. Ook niet op mijn P4XL. En mijn toestel zit stampvol met apps.

Dus weet niet waar jouw problemen vandaan komen, maar ik ervaar ze niet.
Hoop dat je gauw een oplossing vind :/

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Swurgin schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:04:
[...]

Nu net ge-update. Duurde 20 minuten.
Ik zet wel altijd de display time out op 30 minuten, want met het scherm uit, pauzeert de update.

Ik heb de updates wel eens automatisch gehad, maar vaak check ik toch zelf zo rond deze tijd. Het toestel gaf aan voor het laatst op 5 Mei gecheckt te hebben. Zal dus wel om de zoveel dagen automatisch checken ?

Ik gebruik al jaaaaaren Nova op elk toestel. Heb nog nooit een app-freeze gehad. Ook niet op mijn P4XL. En mijn toestel zit stampvol met apps.

Dus weet niet waar jouw problemen vandaan komen, maar ik ervaar ze niet.
Hoop dat je gauw een oplossing vind :/
Inderdaad, met scherm uit pauzeert de update. Die logica ontgaat me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GaarEnSappig schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:10:
Ik heb tijdelijk de Google Pixel 4 XL gehad. Ik vind het persoonlijk een van de fijnere toestellen die ik heb gehad. Echter had ik een issue met de video opname van de camera bij mij thuis. (Dit kan ook aan mijn lampen liggen uiteraard of het is al gefixed door een update. Zie: Video)
Ik heb net met wat Hue lampen getest, maar ik krijg alleen flikkeringen te zien wanneer ik de camera recht boven de lamp hou. Wanneer de kamer is verlicht zou ik vanavond in het donker even moeten testen, maar het is mij niet eerder opgevallen. Het lijkt er meer op dat jouw lamp en de camera qua verversing net ff verkeerd zitten ten opzichte van elkaar, wat je ook wel eens ziet bij bijvoorbeeld filmen van auto's met LED koplampen. Meer uitleg zie je ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
JLius schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:58:
[...]

Inderdaad, met scherm uit pauzeert de update. Die logica ontgaat me.
Yup, mij ook. Het toestel geeft dan zelfs aan liever te updaten wanneer het toestel niet gebruikt ... 8)7
Google-logica ..

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• playon1955
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-08 01:32
De Google Pixel 4 en 4 XL werden niet echt warm ontvangen bij de vakpers en dan is juist zo leuk er wel een aan te schaffen omdat Google wat anders biedt dan de concurrentie. Ik heb de Google Pixel 4 XL nu 2 weken en na de HTC M7 heb ik nooit meer zo veel plezier aan een andere smartphone beleefd. Kan geen zwakke plekken ontdekken, of toch in de volle zon is het niet bright. Wat er heel sterk uitspringt is dat het connect en met de route waanzinnig rap gaat. Op de 5 ghz gewoon het maximum en Bluetooth is ook heel krachtig. Over de camera's is genoeg geschreven. Niks meer aan doen. Geweldig wat Google brengt.
Het pure Android maakt een mens blij.
Ik vond de slim cases voor de HTC altijd wel fraai. Vooral met ICE view functionaliteit. Nu ook een aardige bookcase erom. Was even bang dat het kunstleder niet veel kon hebben. Dat valt helemaal niet tegen.
Zonder voor- en achterkant bescherming zijn die glasbakken bij mij zo aan het einde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bravoure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 20:37
Bonsaiboom schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:23:
[...]
Een pixel 4 staat op de shortlist voor vervangende telefoon, maar VoWifi is wel essentieel dan. Dit wordt dus wél door Vodafone ondersteund in NL? Ze konden me zelf geen definitief antwoord geven :-(
Ik heb het even uitgeprobeerd: naast VoLTE werkt VoWifi ook op Vodafone.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qQk4V2zABH-FvzjwSdAAefEP2fU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zULQRZk7PiDFKKQ7Y3xqJHen.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:41
bravoure schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:12:
[...]

Ik heb het even uitgeprobeerd: naast VoLTE werkt VoWifi ook op Vodafone.
[Afbeelding]
Blijf het dan bijzonder vinden dat een van de grootste providers van NL, KPN in mijn geval, dan telefoons als de Pixel niet gewoon de ondersteuning geven van voLTE en voWifi.... Lijkt mij toch niet zo moeilijk.... :N

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Is het zo gek dat een provider geen ondersteuning geeft op een telefoon die de maker officieel niet eens in Nederland heeft uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
new_guy schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:40:
Is het zo gek dat een provider geen ondersteuning geeft op een telefoon die de maker officieel niet eens in Nederland heeft uitgebracht?
Het gaat mij meer om de techniek, het is mogelijk om dit aan te zetten voor alle telefoons die dit ondersteunen, echter kiest KPN er waarschijnlijk voor om dit alleen te doen voor de telefoons die ze "officieel"verkopen, d.w.z Apple en Samsung hoofdzakelijk...

Hoe kan het dat Vodafone deze telefoons ook niet verkoopt, maar ze wel ondersteunt? ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Ondersteunt Vodafone het? Of werkt het? Nogal een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
new_guy schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:04:
Ondersteunt Vodafone het? Of werkt het? Nogal een verschil...
kijk eens 5 posts hierboven ;) er staat dat buiten voWifi , voLTE ook werkt

[ Voor 9% gewijzigd door blueman85 op 15-05-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Dat zeg ik, het werkt dus.

Ik ben benieuwd hoe ver de klantenservice gaat voor @bravoure op het moment dat het niet zou werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
new_guy schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:07:
Dat zeg ik, het werkt dus.

Ik ben benieuwd hoe ver de klantenservice gaat voor @bravoure op het moment dat het niet zou werken
Dat ben ik met je eens, echter denk ik dus ook dat het mogelijk zou moeten zijn om het voor telefoons te activeren die niet officieel "ondersteund"worden door de provider. Ik zou namelijk niet weten waarom het niet zou kunnen functioneren...... toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Ik ken de techniek er achter niet. Maar ik kan me zo voorstellen dat er ook providers zijn die geen zin hebben in gezeur met toestellen waar ze het zelf niet een keer mee hebben getest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bravoure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 20:37
new_guy schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:07:
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt (ik gebruik de Vodafone-SIM overigens normaal gesproken niet in mijn Pixel - hierboven deed ik dat puur om te testen): vermoedelijk is het beste waar je op kunt hopen bij problemen dat de klantenservice je VoLTE uit zet ;)
blueman85 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:54:
[...]
Het gaat mij meer om de techniek, het is mogelijk om dit aan te zetten voor alle telefoons die dit ondersteunen, echter kiest KPN er waarschijnlijk voor om dit alleen te doen voor de telefoons die ze "officieel"verkopen, d.w.z Apple en Samsung hoofdzakelijk...
Ik ben ook wel van mening dat KPN dan alsnog niet zo moeilijk moet doen over het ondersteunen van VoLTE op toestellen anders dan door hen verkochte iPhones en Samsungs... Uiteindelijk is die techniek ook niet zo nieuw meer dat de kans op problemen met toestellen enorm groot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Iemand deze al geprobeerd ?

https://latercase.com/products/google-pixel-4-xl-thin-case

Best prijzig, maar voldoet wel precies aan al mijn eisen ...

Wat zou ik bij moeten bij-betalen aan BTW / Duane denk je ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaarEnSappig
Swurgin schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 19:59:
Iemand deze al geprobeerd ?

https://latercase.com/products/google-pixel-4-xl-thin-case

Best prijzig, maar voldoet wel precies aan al mijn eisen ...

Wat zou ik bij moeten bij-betalen aan BTW / Duane denk je ?
Ik heb zelf de case voor de iPhone XS Max gekocht. Ik ben best tevreden met de case als je niet iets dik wilt. Ik hoefde geen duane kosten te betalen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
GaarEnSappig schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 23:19:
[...]

Ik heb zelf de case voor de iPhone XS Max gekocht. Ik ben best tevreden met de case als je niet iets dik wilt. Ik hoefde geen duane kosten te betalen ervoor.
Oooooh, dank !!
Dit word dan een serieuze optie :)
Kan echt niet wennen aan de Spigen Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Sla Latercase toch over. Lees teveel slechte dingen.
Ga dan eerder voor de Pitaka ..

https://www.ipitaka.com/p...-4?variant=31552811401286

... die Lou 'waarschijnlijk' (slecht) gekopieerd heeft.

Of toch maar weer een DBrand skin ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17:06
Swurgin schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:13:
Heb dan nu een tijdje de Spigen Thin Fit en ... ik vind hem toch tegenvallen.

Ten eerste de 'feel' van het hoesje. voelt net als een soort (vettig ?) rubber. Ja, ik weet ook niet hoe het anders uit te leggen haha.
Zal wel te maken hebben met de ...
Daily scratch defense with non-slip coating
Ik vind dit niet fijn.
Het hoesje is net onder de twee tientjes, dus zal eens kijken of daar wat mee te doen is (scotch-brite ? ... ik zeg maar wat)

Ten tweede is het toch die opstaande rand onderaan. ik vind dit irritant met omhoog swipen. Misschien is daar ook wel wat aan te doen trouwens. Eens kijken.

(Ik weet, ik ben misschien aan het muggenziften ... maar toch, het stoort mij :9 ...)
Ik heb gisteren met iemand gepraat en hij heeft een iPhone met een Spigen Air skin hoesje.
Dit hoesje is exact hetzelfde als de bare cases die ik heb voor de Pixel.
Precies hetzelfde materiaal, structuur, doorschijnbaarheid ect.
Deze hebben ze nog niet voor de Pixel, maar misschien helpt je het in jouw keuze als deze hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
spencer_830 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:18:
[...]

Ik heb gisteren met iemand gepraat en hij heeft een iPhone met een Spigen Air skin hoesje.
Dit hoesje is exact hetzelfde als de bare cases die ik heb voor de Pixel.
Precies hetzelfde materiaal, structuur, doorschijnbaarheid ect.
Deze hebben ze nog niet voor de Pixel, maar misschien helpt je het in jouw keuze als deze hetzelfde zijn.
Bedoel je deze ?
https://www.bare-cases.co...xl?variant=30730431889442

Of deze ?
https://www.belsimpel.nl/...e-zwart-google-pixel-4-xl

Ik weet het zelf even helemaal niet meer haha. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een hoesje kiezen voor de Pixel.

De Pitaka zit nog steeds in m'n hoofd. Maar waar ik niet van houd is dat hij van ver moet komen (bijkomende kosten ?) en dat hij best duur is voor wat het is. En verder geeft hij ook weinig bescherming en is het meer iets voor de looks.

Dan kan ik dus toch beter een mooie Dbrand skin kopen. Die vind ik mooi, heb ik ervaring mee en daar kan altijd nog een hoesje omheen.
Zoals de mooie fabric case van google zelf. Die vind ik ook echt onwijs mooi, maar voegt mij ietwat teveel bulk toe ...

Aaaargh, ik maak mezelf gek denk ik met al dit kieskeurige te doen :D 8)7

Btw, ik heb het onderste randje van de Spigen Thin Fit een beetje 'verwijderd'. Dat heeft in elk geval het omhoog swipen enorm verbeterd.

[ Voor 45% gewijzigd door Swurgin op 27-05-2020 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spencer_830
Swurgin schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 00:23:
[...]

Bedoel je deze ?
https://www.bare-cases.co...xl?variant=30730431889442

Of deze ?
https://www.belsimpel.nl/...e-zwart-google-pixel-4-xl

Ik weet het zelf even helemaal niet meer haha. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een hoesje kiezen voor de Pixel.
Het hoesje wat ik er nu om heb is jouw bovenste link van bare-cases.
Het iPhone hoesje van spigen, die er precies op lijkt is deze :
https://www.spigen.com/co...in?variant=12074288709679
Deze is overigens niet verkrijgbaar voor de Pixel.

Ik ben vanmorgen even wat foto's gemaakt :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKcDApvaxtYkURkhCv_OCjGgv7w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pVc6NHwH7cs7uz6SCvWqaL1N.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjisLvYJSAkquuzrJ-GCWK-xh-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W8xMuq6F2kPBf69yEpVrZryV.jpg?f=fotoalbum_large

Op de bovenste foto kun je zien dat de screenprotector nog boven het hoesje uitsteekt, hierdoor heb je met omhoog swipen geen last van het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
spencer_830 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:33:
[...]

Het hoesje wat ik er nu om heb....

Op de bovenste foto kun je zien dat de screenprotector nog boven het hoesje uitsteekt, hierdoor heb je met omhoog swipen geen last van het hoesje.
Oooh, nice ! bedankt voor de foto's.

Dat is een mooi hoesje.
Ik gebruiik zelf nooit screenprotectors, maar zo te zien kan het ook zonder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
spencer_830 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:33:
[...]

Het hoesje wat ik er nu om heb is jouw bovenste link van bare-cases.
....
Mag ik trouwens vragen wat de levertijd was ? Gewoon voor een kleine indicatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Swurgin schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:02:
[...]

Mag ik trouwens vragen wat de levertijd was ? Gewoon voor een kleine indicatie :)
Ik heb even door mijn e-mails gelopen, maar ik kan alleen het aankoopbewijs vinden.
Ik weet het niet meer precies, maar ik schat zo'n 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:31

Laguna

Connaisseur

:X

[ Voor 98% gewijzigd door Laguna op 29-05-2020 18:41 . Reden: verkeerd topic ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Zucht ... Ik laat de hoesjes maar even voor wat het is lol Ik twijfel te veel en kan geen keus maken.

Ander idee ... Ik heb nu al een Dbrand skin in bestelling staan.
Ga nu toch maar eens een keer een screen protector proberen. Zo heel duur zijn ze niet.

Kijk nu naar deze ...

https://www.gsmpunt.nl/sc...ver-for-google-pixel-4-xl

Toch vind ik ook hier de keuzes maar bar weinig.

Welke screen protector hebben jullie er op zitten ?
Tips ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Swurgin schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:57:

Geen, zit in een booklet met een magnetisch slotje.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
Swurgin schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:57:

Tips ?

:)
Ik heb gisteren een Zagg InvisibleShield Glass Elite (30 euro) op het scherm van een iPhone geplakt. Ik moet zeggen dat deze protector prima "aanvoelt". Makkelijk, zonder bubbels, aan te brengen door de bijgeleverde mal. Deze protector zit de verschillende sensoren niet in de weg. Maar ja....wel weer 30 euro ;)

(deze protector is er ook voor de Pixel 4)

[ Voor 4% gewijzigd door Celf11 op 31-05-2020 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Celf11 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:58:
[...]

Ik heb gisteren een Zagg InvisibleShield Glass Elite (30 euro) op het scherm van een iPhone geplakt. Ik moet zeggen dat deze protector prima "aanvoelt". Makkelijk, zonder bubbels, aan te brengen door de bijgeleverde mal. Deze protector zit de verschillende sensoren niet in de weg. Maar ja....wel weer 30 euro ;)

(deze protector is er ook voor de Pixel 4)
https://www.zagg.com/en_eu/glass-elite-pixel-4-xl

Oef. 40 euro voor de Pixel :/
Best prijzig voor dit product.

Maar ook tempting ...

Nog meer tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Swurgin schreef op maandag 1 juni 2020 @ 02:48:
[...]

https://www.zagg.com/en_eu/glass-elite-pixel-4-xl

Oef. 40 euro voor de Pixel :/
Best prijzig voor dit product.

Maar ook tempting ...

Nog meer tips ?
Ik gebruik de Spigen Allignmaster full cover screenprotector.

https://www.knaldeals.com...ntage-frame-zwart-1112958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
spencer_830 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:08:
[...]

Ik gebruik de Spigen Allignmaster full cover screenprotector.

https://www.knaldeals.com...ntage-frame-zwart-1112958
Ja, heb daar al even na gekeken. Maar lees heel veel reviews dat de randen aan de zijkant te dik zijn en dat ze daardoor een deel van het scherm blokkeren.
Die had ik dus al afgeschreven.
Wat is jouw ervaring daar trouwens mee ?

Hier kun je trouwens al die reviews lezen https://www.amazon.co.uk/...-Technology/dp/B07YKVLP37

En dit is exact waarom ik de keus zo moeilijk vind (naast het feit dat ik onwijs kieskeurig ben haha). Al die gemixte reviews. Voor 20, 30, 40 euro wil ik toch wel zeker zijn dat ik een kwaliteit product haal.
Voor een tientje wil ik de gok wel wagen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Swurgin schreef op maandag 1 juni 2020 @ 13:43:
[...]

Ja, heb daar al even na gekeken. Maar lees heel veel reviews dat de randen aan de zijkant te dik zijn en dat ze daardoor een deel van het scherm blokkeren.
Die had ik dus al afgeschreven.
Wat is jouw ervaring daar trouwens mee ?

Hier kun je trouwens al die reviews lezen https://www.amazon.co.uk/...-Technology/dp/B07YKVLP37
Opzich klopt het wel dat de zwarte randen iets van het scherm afsnoepen, maar ik heb daar niet zoveel last van.
Ik heb voor deze gekomen omdat ik altijd goede ervaringen heb gehad met Spigen en hier ook een installatie mal bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Ik heb een vraag over Whatsapp afbeeldingen die opgeslagen staan op de Pixel.
In Whatsapp heb ik ingesteld dat de gedownloade media niet wordt getoond in de galerij van mijn telefoon.
Als ik bijvoorbeeld een foto wil versturen via Whatsapp of iets op Instagram wil zetten zie ik toch alle afbeeldingen die ik ook met Whatsapp heb gekregen.
Verder als ik Bestanden open en vervolgens op Afbeeldingen klik, zie ik Whatsapp Images, Camera en vervolgens talloze folders van één letter of één nummer.

Is dit een normale manier of heb ik toch iets verkeerd ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Dat klopt toch ook?

In je foto overzicht zie je ze waarschijnlijk niet terug? Immers vink je dat aan. De afbeeldingen worden wel gedownload en zijn dan ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
new_guy schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:28:
Dat klopt toch ook?

In je foto overzicht zie je ze waarschijnlijk niet terug? Immers vink je dat aan. De afbeeldingen worden wel gedownload en zijn dan ook beschikbaar.
Indien zit zo werkt, vind ik het prima. Alleen merk ik door jouw vraagteken enige twijfel.

Mijn verwachting was dat alles in de map WhatsApp images zou zitten en niet dat er nog naast deze folder honderden aparte folders zouden zijn en dat als ik een foto zou willen selecteren alleen mijn geschoten foto's zouden verschijnen ipv alle afbeeldingen die op mijn telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Hij doet in mijn ogen eigenlijk exact wat de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:12
Heeft er iemand nu enig idee wanneer we de Pixel 4a mogen verwachten? Ik ging deze kopen voor de verjaardag van mijn vriendin (20 juni) maar ik vrees dat ik iets anders ga moeten zoeken ...

Ze zegt al een tijdje dat ze iets wil dat compacter is dan haar Motorola G5, maar compacte telefoons lijkt iets van het verleden te zijn ... De IPhone Se was eventjes een optie, tot uit de reviews bleek dat de accuduur bagger is.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-05-2024
https://www.gsmpunt.nl/ho...oogle-pixel-4-transparant

Toch even de hoesjes discussie weer oplaaien, ik heb nu bovenstaande erop zitten en het is verassend goed!
Nee, het is niet de aller mooiste, je ziet bijvoorbeeld de gietnaad over het hele hoesje heen lopen.
Maar hij is lekker dun en steekt een tiende milimeter boven het scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Bas Tussengas schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:34:
https://www.gsmpunt.nl/ho...oogle-pixel-4-transparant

Toch even de hoesjes discussie weer oplaaien, ik heb nu bovenstaande erop zitten en het is verassend goed!
Nee, het is niet de aller mooiste, je ziet bijvoorbeeld de gietnaad over het hele hoesje heen lopen.
Maar hij is lekker dun en steekt een tiende milimeter boven het scherm uit.
Hey, das mooi dat je dat aanhaalt, want ik ben erg benieuwd naar die screenprotector :*)
Is die goed ?

Het is grappig, want ik wilde ook een 4smarts screenprotector halen, maar die is zonder hoesje ... voor dezelfde prijs !!

En heb je foto's van het geheel ? (Hoeft niet hoor. Ben gewoon erg benieuwd)

EDIT: Zal het zelf ervaren. Zelf besteld :) Ach voor 12,50 euro wil ik de gok wel wagen.

[ Voor 19% gewijzigd door Swurgin op 03-06-2020 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En de juni update is reeds geïnstalleerd.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Swurgin schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:45:
[...]

...

EDIT: Zal het zelf ervaren. Zelf besteld :) Ach voor 12,50 euro wil ik de gok wel wagen.
Het hoesje is ok. Flinter dun en mooi doorzichtig. maar voelt ontzettend goedkoop aan. En de naden voel je aan de zijkant.
Ook sluit de zijkant niet mooi aan.

De screenprotector was een groot fiasco. Geen mal om de protector er goed op te krijgen. Als de eerste keer niet goed is, is het bye bye protector. :/

Kortom, voor mij, was het de 12,50 euro niet waard.

[ Voor 20% gewijzigd door Swurgin op 05-06-2020 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
Spigen Thin Fit voor de P4XL is eindelijk binnen. Stevig hoesje, goede uitsparingen en draadloos laden werkt (en hij past) nog in mijn autolader. Jammer hoe de hoeken afgewerkt af zijn, maar dat neem ik maar op de koop toe. Na de vele omzwervingen bij deze telefoon uiteindelijk de Spigen Thin Fit toch weer als winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Op elke Android mobiel zijn onderaan het scherm drie knoppen. Back - Home - Sluiten.
Is het op P4 mogelijk deze tevoorschijn halen? Of kan alleen met gebaren / vegen gewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Wenzel schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:23:
Op elke Android mobiel zijn onderaan het scherm drie knoppen. Back - Home - Sluiten.
Is het op P4 mogelijk deze tevoorschijn halen? Of kan alleen met gebaren / vegen gewerkt worden.
De 3 knoppen zijn ook in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
spencer_830 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:43:
[...]

De 3 knoppen zijn ook in te stellen.
Dankje. Ik weet niet of je toevallig 4 hebt, dun non XL. Is de accu nog steeds zo slecht? Of is het in de loop der tijd softwarematig wat verbeterd.

[ Voor 43% gewijzigd door Wenzel op 08-06-2020 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 10:29

Hier wel te zien dat een lange SOT zeker mogelijk is met licht gebruik. Ook de updates na de release hebben blijkbaar goed geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchElite op 08-06-2020 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Wenzel schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:56:
[...]

Dankje. Ik weet niet of je toevallig 4 hebt, dun non XL. Is de accu nog steeds zo slecht? Of is het in de loop der tijd softwarematig wat verbeterd.
Ik heb de non XL versie.
Zelf vind ik de accu niet slecht, zeker niet zo dramatisch zoals iedereen op YouTube zich laat voorkomen.
Ik kom makkelijk een dag door. Als ik kijk naar de geschatte gebruikstijd na volledige lading staat deze bij mij op 1 dag en 11 uur.
Met mijn gebruik haal ik het net wel / net niet, als ik hem in de ochtend van de lader afhaal en de dag erna naar bed ga hem weer op de lader leg.
Zelf ben ik ook geen intensieve gebruiker. Ik bel, Whatsapp, mail en zit af en toe op de socials. Dus geen gaming of iets dergelijks.
Mede door updates is de accu duur er zeker op vooruit gegaan.

[ Voor 12% gewijzigd door spencer_830 op 08-06-2020 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Is er al iemand die Android 11 beta draait? Zijn er apps die het niet doen? Banken in het bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:56
Gisteren geïnstalleerd, stabiliteit is in orde tot nu toe.
Rabobank App werkt, Rabo Wallet app werkt, maar heb nog geen contactloze transactie geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Sjoop1985 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:14:
Rabobank App werkt, Rabo Wallet app werkt, maar heb nog geen contactloze transactie geprobeerd.
Ik heb hem ook net geïnstalleerd. De app van de ING werkt in ieder geval. :) Verder lijkt er niet zoveel veranderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
Wenzel schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:56:
[...]

Ik heb de "gewone" 4. De batterij is op z'n best hooguit matig/redelijk. Bij licht gebruik (en 90Hz screenrefreshrate uit en geen motion sense) haal ik redelijk makkelijk een hele dag. Bij veelvuldig gebruik haal ik net de hele werkdag. Zet ik de 90 Hz en de Motion Sense aan dan kom ik op een gemiddelde dag aan ongeveer 3 tot 3,5 uur screen on Time. Even als indicatie. Gisteren heb ik de 4 een factory reset gegeven. Alles er opnieuw (dus niet van een backup) opgezet en geïnstalleerd. Dit belast het systeem behoorlijk. Na 2 uur en 10 minuten kwam de eerste batterijmelding (op 20%)

Al met al een teleurstellende batterij (wist ik van tevoren) maar met een draadloze oplader op het dressoir valt het allemaal nog wel mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:56

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

dimmak schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:27:
Is er al iemand die Android 11 beta draait? Zijn er apps die het niet doen? Banken in het bijzonder?
Is r iemand die de Beta draait, en daarbij ook de ABN app gebruikt, wil de Beta heel graag op mijn Pixel 4XL zetten, maar in t verleden deed de ABN niks meer na de update, werkte pas weer bij een stabiele versie 🙁 ?

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Celf11 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:26:
[...]

Ik heb de "gewone" 4. De batterij is op z'n best hooguit matig/redelijk. Bij licht gebruik (en 90Hz screenrefreshrate uit en geen motion sense) haal ik redelijk makkelijk een hele dag. Bij veelvuldig gebruik haal ik net de hele werkdag. Zet ik de 90 Hz en de Motion Sense aan dan kom ik op een gemiddelde dag aan ongeveer 3 tot 3,5 uur screen on Time. Even als indicatie. Gisteren heb ik de 4 een factory reset gegeven. Alles er opnieuw (dus niet van een backup) opgezet en geïnstalleerd. Dit belast het systeem behoorlijk. Na 2 uur en 10 minuten kwam de eerste batterijmelding (op 20%)

Al met al een teleurstellende batterij (wist ik van tevoren) maar met een draadloze oplader op het dressoir valt het allemaal nog wel mee ;)
Toch apart dat de ervaringen zo verdeeld zijn.

Heb altijd full brightness aan, en 90hz.
Speel veel games of doe aan foto bewerking of home screen customization. En haal makkelijk de hele dag.
Ik vind de accu erg goed.
Maar ... ik heb dan ook de XL, weet niet of er veel verschil is tussen de accus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Nu een dag op beta, alle apps doen het zonder problemen, zelfs ING (met contactloos betalen). Alleen de notificaties van vooral WhatsApp zijn nu wel verveld, ze vullen het hele scherm. 1 reboot moeten doen omdat een notificatie van Google Podcasts flipte. Voor de rest erg smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 17:00
Sjoop1985 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:14:
Ik hoor graag als het contactloos betalen werkt, dan installeer ik hem ook op mijn pixel 3. De vorige keer kon ik Rabo Wallet niet eens instellen, dus ik vermoed dat het nu wel goed zit. Maar een bevestiging van een mede tweaker is beter dan een vermoeden.

[ Voor 18% gewijzigd door KoningSlakkie op 12-06-2020 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Celf11
Swurgin schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:10:
[...]
Maar ... ik heb dan ook de XL, weet niet of er veel verschil is tussen de accus.
De Pixel 4 heeft een batterij van 2800 mA, de XL heeft 3700 mA tot zijn beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Celf11 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:35:
[...]

De Pixel 4 heeft een batterij van 2800 mA, de XL heeft 3700 mA tot zijn beschikking.
Ah ja, dat verklaart veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:41
Moeite waard om nu nog de stap te maken naar de 4XL, of toch nog een paar maanden wachten op de 4a?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Swurgin schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:02:
[...]
De screenprotector was een groot fiasco. Geen mal om de protector er goed op te krijgen. Als de eerste keer niet goed is, is het bye bye protector. :/
Hoe is het met jouw zoektocht gesteld ?

Ik heb een die screenprotector van Zagg gekocht, maar ik ben hier niet tevreden over.
Tijdens de installatie had ik redelijk veel bubbels onder de screenprotector.
Om dit op de lossen heb ik deze een paar keer moeten optillen, met als gevolg twee beschadigingen, zie rechtsonder en rechts in het midden.
Verder is vandaag de protector een beetje aan mijn broekzak blijven hangen met de telefoon in mijn broekzak te steken. Het uitstekende deel rechtsboven is dus ook beschadigd.

Hopelijk heb je wel al een goede gevonden, zodat ik deze kan vervangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OykfDTojvfy2CgNfzBhbKAYBz7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sNxAunfJZ1H1jPm6wbuKwJ2v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
spencer_830 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:46:
[...]

Ik heb een die screenprotector van Zagg gekocht, maar ik ben hier niet tevreden over.
Om dit op de lossen heb ik deze een paar keer moeten optillen, met als gevolg twee beschadigingen, zie rechtsonder en rechts in het midden.
Verder is vandaag de protector een beetje aan mijn broekzak blijven hangen met de telefoon in mijn broekzak te steken. Het uitstekende deel rechtsboven is dus ook beschadigd.

[Afbeelding]
Hey. Nou, ik heb na mijn fiasco contact opgenomen met GSMpunt.nl. En zij hebben mij kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd (heel heel tof trouwens van hun). Deze heb ik er wel ... 'goed' op gekregen ... min of meer.
Er zijn 6 zichtbare (met scherm uit) bubbels helaas, maar nauwelijks te zien wanneer het scherm aanstaat.
Ze worden wel steeds duidelijker / groter volgens mij. En ik zie mij dan ook binnen 2 weken nog, de protector er uit frustratie weer er af halen haha

Je moet met het aanbrengen volgens mij een grote doses geluk hebben. ook ontzettend goed research doen hoe anderen het doen. Maar een protector 'perfect' aanbrengen is volgens gewoon niet mogelijk.

Ik weet wel, dit is mijn eerste en laatste keer dat ik een protector gebruik. Het is de 12 euro (en dan al zeker niet 30 - 40 euro) waard, vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 17:00
Swurgin schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:54:
[...]

Hey. Nou, ik heb na mijn fiasco contact opgenomen met GSMpunt.nl. En zij hebben mij kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd (heel heel tof trouwens van hun). Deze heb ik er wel ... 'goed' op gekregen ... min of meer.
Er zijn 6 zichtbare (met scherm uit) bubbels helaas, maar nauwelijks te zien wanneer het scherm aanstaat.
Ze worden wel steeds duidelijker / groter volgens mij. En ik zie mij dan ook binnen 2 weken nog, de protector er uit frustratie weer er af halen haha

Je moet met het aanbrengen volgens mij een grote doses geluk hebben. ook ontzettend goed research doen hoe anderen het doen. Maar een protector 'perfect' aanbrengen is volgens gewoon niet mogelijk.

Ik weet wel, dit is mijn eerste en laatste keer dat ik een protector gebruik. Het is de 12 euro (en dan al zeker niet 30 - 40 euro) waard, vind ik.
Ik herken je frustratie, maar je hebt merken die ook een houder erbij leveren.

Ik heb dus een dbrand protector gehaald (in de aanbieding voor 15 dollar + gratis verzending). Je krijgt twee glazen protector glazen en komt met een houder waar je de telefoon in zet en kan uitlijnen zodat je het wel perfect kan plakken. Het glas spiegelt niet en is niet dof, en het is even glad als de kale scherm. Ik ben er tevreden mee, maar voor de orginele advies prijs van 30 dollar vind ik het nog al veel. Ik heb nu nog wel 1 reserve glas plaat liggen die ik later nog er op kan plakken.

[ Voor 3% gewijzigd door KoningSlakkie op 15-06-2020 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
KoningSlakkie schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:59:
[...]

Ik herken je frustratie, maar je hebt merken die ook een houder erbij leveren.

Ik heb dus een dbrand protector gehaald (in de aanbieding voor 15 dollar + gratis verzending). Je krijgt twee glazen protector glazen en komt met een houder waar je de telefoon in zet en kan uitlijnen zodat je het wel perfect kan plakken. Het glas spiegelt niet en is niet dof, en het is even glad als de kale scherm. Ik ben er tevreden mee, maar voor de orginele advies prijs van 30 dollar vind ik het nog al veel. Ik heb nu nog wel 1 reserve glas plaat liggen die ik later nog er op kan plakken.
Gek genoeg was het recht erop krijgen het probleem niet. Ik heb hem er echt super recht opzitten (en dat dus zonder mal).

Die van dbrand heb ik gezien ja. En is de enige die ik nog zou overwegen (en bedankt voor het delen van je ervaring). Maar inderdaad die prijs. Was me net teveel om als allereerste protector voor mij uit te proberen.
Wachten op een korting dan maar ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
robotjoek schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:18:
[...]

Is r iemand die de Beta draait, en daarbij ook de ABN app gebruikt, wil de Beta heel graag op mijn Pixel 4XL zetten, maar in t verleden deed de ABN niks meer na de update, werkte pas weer bij een stabiele versie 🙁 ?
Android 11 geïnstalleerd op Pixel 2 XL.. daarna ABN app geïnstalleerd.. start tot aanmelden als gebruiker.. crasht daarna herhaald..

Precies als in eerdere jaren dus..

Blijft vreemd dat apps van andere banken wel blijven werken met een beta.. ING/Rabo/SNS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:56

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

_Nick__ schreef op maandag 15 juni 2020 @ 18:22:
[...]

Android 11 geïnstalleerd op Pixel 2 XL.. daarna ABN app geïnstalleerd.. start tot aanmelden als gebruiker.. crasht daarna herhaald..

Precies als in eerdere jaren dus..

Blijft vreemd dat apps van andere banken wel blijven werken met een beta.. ING/Rabo/SNS..
Thx voor de info, en is idd vreemd, maar ook een jaarlijks terugkerend fenomeen 😕

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Lang leve ABN-AMRO die ook hun wallet app op Android de nek hebben omgedraaid. Baal ik nog steeds van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 10:29
Gebruikt en toont de Pixel 4 ook 4G+ in de status balk?

Heb al gekeken op https://www.antennekaart.nl/ bij mij in de omgeving zijn 4g masten met 800 & 1800 & 2100 frequentie van T-Mobile. Zag via een appje dat ik voornamelijk de 1800 gebruikte en soms de 800. Snelheid was ook niet meer als 30mbits in de avond en 50mbits overdag.

https://support.google.com/pixelphone/answer/7158570?hl=en
Wikipedia: List of LTE networks in Europe
Als het goed is support de Pixel 4 alle banden.

Was zelf even buiten richting de mast gelopen, ook daar geen snellere verbinding met 2100 frequentie. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DutchElite schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:47:
Gebruikt en toont de Pixel 4 ook 4G+ in de status balk?
Toont niet, gebruik durf ik niet te zeggen. Ik haal met Vodafone zonder al te veel problemen 130Mbps down en 30 up vis de Speedtest app.

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 16-06-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Even een vraag van een 3XL gebruiker. Ik heb de beta van 11 draaien naar redelijke tevredenheid. Maar weet iemand hoe ik nou een screenshot moet maken? Voorheen zat dat in het power-menu. Maar daar zit het niet meer? Ik kan het nergens vinden, voel me beetje dom 8)7

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Dexter ik ken alleen volume down + powerbutton even ingedrukt houden. Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Dexter schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:51:
Even een vraag van een 3XL gebruiker. Ik heb de beta van 11 draaien naar redelijke tevredenheid. Maar weet iemand hoe ik nou een screenshot moet maken? Voorheen zat dat in het power-menu. Maar daar zit het niet meer? Ik kan het nergens vinden, voel me beetje dom 8)7
Zoals hierboven al is aangegeven volume down + powerbutton tegelijk indrukken. Maar het item uit het power menu is verplaatst naar het multitask scherm, dus van onder naar boven swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

J0YR1D3R schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:52:
@Dexter ik ken alleen volume down + powerbutton even ingedrukt houden. Werkt dat?
YES! Dankjewel!!! Hehe...eindelijk ;-) Thanx @Verwijderd

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

dimmak schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:03:
[...]

Zoals hierboven al is aangegeven volume down + powerbutton tegelijk indrukken. Maar het item uit het power menu is verplaatst naar het multitask scherm, dus van onder naar boven swipen.
Daar zie ik het niet, maar dat zou zomaar te maken kunnen hebben dat ik launcher van Microsoft gebruik misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Dexter schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:23:
[...]

Daar zie ik het niet, maar dat zou zomaar te maken kunnen hebben dat ik launcher van Microsoft gebruik misschien?
Dat kan dan kloppen inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Net de skin van dbrand binnengekregen.
Super presentatie, zoals verwacht van dbrand.
Wat ik niet wist is dat je eigenlijk 2 skins krijgt !
Eentje voor alleen de achterkant ... en nog een voor de achterkant en de zijkanten !

Petje af weer voor dbrand :)

EDIT: Ah, ik had het kunnen weten, als ik deze video eerst had bekeken haha

YouTube: YouTube

[ Voor 23% gewijzigd door Swurgin op 17-06-2020 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Sinds eergisteren de 4xl in t zwart in bezit. Wat een heerlijk intuïtief en fijn toestel. Ik kom af van een Huawei P20 pro die geprezen is om zijn accu destijds, dat was dus wel even spannend hoe de pixel zich zou houden, maar ik ben eigenlijk zo aan t begin best positief verrast! Gisteren om 7.00 uit bed met 100% accu en om 23.15u naar bed met nog 30% over. Toegegeven niet de hele dag intensief gebruikt, maar wel flink laten updaten en van alles uitgetest.
Klopt het dat het stroomverbruik nog beter wordt omdat het toestel leert van mijn gebruik? Wat zijn jullie ervaringen verder door de tijd heen hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Er is weer een Android 11 beta update.. 8,19 MB..

Waarschijnlijk bugfixes.. zie nog weinig verschil..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:49

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Sinds vanochtend een Pixel 4, wilde al een tijdje een nieuwe telefoon. Maar vond alle top modellen te duur plus een Pixel 4 leek me niks ivm ontbreken vingerafdruk scanner.

Gisteren nog eens gekeken wat de huidige markt deed en belsimpel had een mooie deal met de Pixel 4. Nog even wat reviews van mensen die hem al langer hebben gelezen en de gok gewaagd, tot nu toe geen spijt van, lekker vlot en gewoon de default Google apps voor agenda, berichten etc ipv de Samsung meuk.

En ja hij is wat kleiner dat m'n S9 edge.. maar groot genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JLius
Ht87 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:13:
Sinds eergisteren de 4xl in t zwart in bezit. Wat een heerlijk intuïtief en fijn toestel. Ik kom af van een Huawei P20 pro die geprezen is om zijn accu destijds, dat was dus wel even spannend hoe de pixel zich zou houden, maar ik ben eigenlijk zo aan t begin best positief verrast! Gisteren om 7.00 uit bed met 100% accu en om 23.15u naar bed met nog 30% over. Toegegeven niet de hele dag intensief gebruikt, maar wel flink laten updaten en van alles uitgetest.
Klopt het dat het stroomverbruik nog beter wordt omdat het toestel leert van mijn gebruik? Wat zijn jullie ervaringen verder door de tijd heen hierbij?
Ik heb'm nu 7 maanden en niet gemerkt dat de batterij langer meegaat. Om 21u 's avonds heb ik ongeveer 15% over. Geen topprestatie, maar ik kan er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
spencer_830 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:46:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb al jaren geen screenprotector meer. Het scherm is zoveel fijner zonder. Heb een spigen slim armor case. Geen krasjes te zien op mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Hebben jullie soms ook dat in de ochtend de bluetooth uit zichzelf weer is geactiveerd ?

Ik weet met 100% zekerheid dat ik voor ik ga slapen de wifi en bluetooth uitzet.
In de ochtend zie ik soms dat de bluetooth weer aanstaat, zonder dat ik dit heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@spencer_830 Ik heb eigenlijk nooit problemen met Bluetooth, maar ik heb hem sinds ik het toestel heb ook zelden uit gehad (hooguit voor verbreken van een verbinding met een headset). Verder staat Bluetooth altijd aan, kost zo weinig energie dat dat de moeite niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Iemand die gebruikt maakt van eSIM? Wat zijn de ervaringen? Vodafone heeft het nu ook en ik zou graag wel over willen stappen zodat ik gebruik kan maken van dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
dimmak schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:04:
Iemand die gebruikt maakt van eSIM? Wat zijn de ervaringen? Vodafone heeft het nu ook en ik zou graag wel over willen stappen zodat ik gebruik kan maken van dual sim.
Voordeel: geen (dubbele) pincode meer nodig voor simkaart

Nadeel: niet vergeten esim-gegevens voorhanden te houden bij factory reset

Verder weinig verschil.. en altijd de goede sim voor de opties van het toestel (4G/5G etc.)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
_Nick__ schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:04:
[...]

Voordeel: geen (dubbele) pincode meer nodig voor simkaart

Nadeel: niet vergeten esim-gegevens voorhanden te houden bij factory reset

Verder weinig verschil.. en altijd de goede sim voor de opties van het toestel (4G/5G etc.)..
eSIM gegevens slaat Google dus niet op in de backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
dimmak schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:12:
[...]

eSIM gegevens slaat Google dus niet op in de backup?
Niet recent geprobeerd.. maar was niet zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:04

Reneger

Wie? IK?

E-Sim gebruikt op vakantie. Werkt perfect. Wil nog wel een fysieke sim met mijn standaard nummer houden, niet omdat ik E-Sim niet vertrouw, maar het is gewoon een stukje praktischer voor als er iets met het toestel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
Swurgin schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:02:
[...]

Het hoesje is ok. Flinter dun en mooi doorzichtig. maar voelt ontzettend goedkoop aan. En de naden voel je aan de zijkant.
Ook sluit de zijkant niet mooi aan.

Kortom, voor mij, was het de 12,50 euro niet waard.
Wat vervelend om te horen! Bij mij zit hij er nog steeds op. Zoals ik zei: De gietnaden maakt het een goedkoop geheel, maar hij is wel lekker dun. Screenprotector houdt zich ook goed, plaatsen was easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
Lijkt er al een oplossing te komen voor de ING app unlucken met gezichtsherkenning?
Of blijven we als holbewoners pincodes intikken met onze allernieuwste google telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Bas Tussengas schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:53:
Lijkt er al een oplossing te komen voor de ING app unlucken met gezichtsherkenning?
Of blijven we als holbewoners pincodes intikken met onze allernieuwste google telefoon?
Nog geen nieuws over gehoord en al meermaals gepolst bij ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
De Belfius app werkt nu ook met face unlock. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sinds de beta 11 heb ik nu wifi calling via Tmobile. Op Android 10 werkte dat niet

Edit:
Ah blijkbaar toeval ;-)
nieuws: T-Mobile start met bellen via wifi voor consumenten

[ Voor 54% gewijzigd door AP3X op 01-07-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Hoe stabiel is die Beta nou ?
Ik wil me eigenlijk wel aanmelden.

Ook, als ik het goed begrijp gaat de Beta straks gewoon over in de officiële release toch ?
Ik wil namelijk koste wat het kost geen factory reset doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dimmak
Swurgin schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:25:
Hoe stabiel is die Beta nou ?
Ik wil me eigenlijk wel aanmelden.

Ook, als ik het goed begrijp gaat de Beta straks gewoon over in de officiële release toch ?
Ik wil namelijk koste wat het kost geen factory reset doen.
Niet zo smooth als een stabiele release uiteraard, maar ik ondervind niet heel veel problemen. Soms wat moeite met swipen, als ik bel zet hij hem meestal op luidspreker, icm Google Podcast app niet functionerende notificaties en random crashes met het gebruik van de ReadEra app. Voor de rest werkt het top.

Je krijgt automatisch een update ja.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 4 (XL)] Levertijden en Prijzen