spencer_830 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:46:
[...]
Hoe is het met jouw zoektocht gesteld ?
Ik heb een die screenprotector van Zagg gekocht, maar ik ben hier niet tevreden over.
Tijdens de installatie had ik redelijk veel bubbels onder de screenprotector.
Om dit op de lossen heb ik deze een paar keer moeten optillen, met als gevolg twee beschadigingen, zie rechtsonder en rechts in het midden.
Verder is vandaag de protector een beetje aan mijn broekzak blijven hangen met de telefoon in mijn broekzak te steken. Het uitstekende deel rechtsboven is dus ook beschadigd.
Hopelijk heb je wel al een goede gevonden, zodat ik deze kan vervangen.
[Afbeelding]
Hey. Nou, ik heb na mijn fiasco contact opgenomen met GSMpunt.nl. En zij hebben mij kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd (heel heel tof trouwens van hun). Deze heb ik er wel ... 'goed' op gekregen ... min of meer.
Er zijn 6 zichtbare (met scherm uit) bubbels helaas, maar nauwelijks te zien wanneer het scherm aanstaat.
Ze worden wel steeds duidelijker / groter volgens mij. En ik zie mij dan ook binnen 2 weken nog, de protector er uit frustratie weer er af halen haha
Je moet met het aanbrengen volgens mij een grote doses geluk hebben. ook ontzettend goed research doen hoe anderen het doen. Maar een protector 'perfect' aanbrengen is volgens gewoon niet mogelijk.
Ik weet wel, dit is mijn eerste en laatste keer dat ik een protector gebruik. Het is de 12 euro (en dan al zeker niet 30 - 40 euro) waard, vind ik.
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)