Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
Ht87 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:47:
[...]

Wat is een goede manier om daar aan te komen? Grijze import?
Woon vlak bij een Duitse Mediamarkt. Heb de mijne daar destijds gekocht.

Zie nu dat ze helemaal niet meer te koop zijn :X. Ook wel bizar eigenlijk.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kgevel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 22:44
Wat is een goede manier om daar aan te komen? Grijze import?
Er staan er 2 op V&A...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Sinds de beveiligingsupdate van maart 2021 krijg ik geen Whatsapp berichten meer binnen (geen meldingen van nieuwe appjes) en crasht Whatsapp regelmatig.
Whatsapp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, laatste beta versies geprobeerd maar blijft vastlopen en crashen.
Iemand anders dit ook met Pixel 4xl en beveiligingsupdate van maart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

djoudman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:48:
Sinds de beveiligingsupdate van maart 2021 krijg ik geen Whatsapp berichten meer binnen (geen meldingen van nieuwe appjes) en crasht Whatsapp regelmatig.
Whatsapp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, laatste beta versies geprobeerd maar blijft vastlopen en crashen.
Hier geen last van dit gedrag.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Ik herken t ook niet, wat vervelend! Telefoon opnieuw instellen wellicht? Ook geen fijn klusje, maar geen meldingen krijgen is helemaal waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
alexbl69 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:01:
[...]

Woon vlak bij een Duitse Mediamarkt. Heb de mijne daar destijds gekocht.

Zie nu dat ze helemaal niet meer te koop zijn :X. Ook wel bizar eigenlijk.
Haha. Ik ook !

Erg fijn hoor, die stand :)

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Gisteren de nieuwste update geïnstalleerd en wederom geen verbinding meer mogelijk met KPN. De simkaart in mijn oude Pixel 2 gedaan en gewoon bereikbaar. 1-2 maanden hetzelfde probleem gehad na een update. Dag erna deed deze het weer. KPN kon er niks mee, want met een andere telefoon doet die het gewoon dus het ligt niet aan hen beredeneren ze.

Krijg de melding schakel de vliegtuigmodus als ik bel. Staat uiteraard uit. Handmatig geprobeerd bij netwerkinstelling, maar ook daar lukt niks.

Iemand dit probleem ook? Iemand ideeën hoe dit op te lossen?

[ Voor 15% gewijzigd door unknowndb op 12-03-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Na de nieuwste (18 maart) beta van Whatsapp te hebben geïnstalleerd werkt het weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

En de update van april is probleemloos geïnstalleerd :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

En de update van 5 mei is probleemloos geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Haha benieuwd of die van juni ook gaat lukken ;) wel goede reminder dat ik m nog even binnen moet halen: :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16:47
aReaRe schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:53:
En de update van 5 mei is probleemloos geïnstalleerd :)
Heb je al ontdekt wat er gewijzigd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

spencer_830 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:37:
[...]

Heb je al ontdekt wat er gewijzigd is ?
Niet echt, mijn toestel heeft de software upgrade overleeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Heeft iemand al Google pay uitgeprobeerd?
Gaat de autorisatie voor de betaling met face unlock ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:39
Rant:
Het is toch te hopen dat Google de Pixels ooit nog eens een wide-release geeft. Garantie/support blijft toch een vervelend iets als je via de "Duitse Google Store"-route gekocht hebt.

"Vroeger" (bij mijn Pixel 2XL) nam ik dan gewoon contact op met Google Nederland, en die hebben me destijds heel netjes geholpen met garantie-afhandeling, kon allemaal gewoon vanuit Nederland. Ik was er met mijn eigen 4XL (greentint op scherm) al achter gekomen dat ze dat niet meer doen.
De Pixel 4 van mijn vriendin heeft de issue met de gezwollen accu waardoor het achterpaneel losgedrukt wordt. Nu is het bijna onmogelijk om je garantieclaim in te dienen. Na een paar mislukte pogingen (zelfs met VPN) via de Duitse Google Store (ik kwam niet op een punt dat ik daadwerkelijk iemand te spreken kreeg), dan maar via @madebygoogle op Twitter, langs die weg was het me eerder al gelukt om garantie te claimen voor mijn eigen 4XL (greentint dus) en zelfs een eerdere out-of-warranty repair van de 4 van m'n vriendin (gevallen, scherm kapot).
Na een tweet richting @madebygoogle, contact via DM en ja hoor, één van de eerste vragen is in welk land ik me bevind. Ik had natuurlijk "Germany" kunnen zeggen, maar ze zien aan mijn Google acocunt en creditcard details toch wel dat ik in Nederland zit. Dus maar uitgelegd hoe het zit en dat ze me al meermaals eerder support hebben geleverd. In afwachting van het antwoord ;)

Google doet er echt alles aan om geen support te hoeven leveren op een product dat ik toch echt rechtstreeks van hen heb gekocht. Wat maakt het nu uit waar ik zit? Ik heb Google netjes betaald en ze hebben netjes in het land van de store (Duitsland) geleverd. Als ik het toestel naar ze opstuur ter reparatie, en zij sturen het terug naar het adres in Duitsland, is het toch verder mijn probleem hoe ik dat logistiek voor elkaar krijg?

Nog anderen die hier ervaring mee hebben? Hoe hebben jullie het aangepakt?

Enfin, hopelijk is dit de laatste keer, ik heb mijn Pixel 5 via Belsimpel gekocht... (zul je zien dat ik daar nooit een garantieclaim voor hoef in te dienen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Sjoop1985 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 00:51:
Rant:
Het is toch te hopen dat Google de Pixels ooit nog eens een wide-release geeft. Garantie/support blijft toch een vervelend iets als je via de "Duitse Google Store"-route gekocht hebt.

"Vroeger" (bij mijn Pixel 2XL) nam ik dan gewoon contact op met Google Nederland, en die hebben me destijds heel netjes geholpen met garantie-afhandeling, kon allemaal gewoon vanuit Nederland. Ik was er met mijn eigen 4XL (greentint op scherm) al achter gekomen dat ze dat niet meer doen.
De Pixel 4 van mijn vriendin heeft de issue met de gezwollen accu waardoor het achterpaneel losgedrukt wordt. Nu is het bijna onmogelijk om je garantieclaim in te dienen. Na een paar mislukte pogingen (zelfs met VPN) via de Duitse Google Store (ik kwam niet op een punt dat ik daadwerkelijk iemand te spreken kreeg), dan maar via @madebygoogle op Twitter, langs die weg was het me eerder al gelukt om garantie te claimen voor mijn eigen 4XL (greentint dus) en zelfs een eerdere out-of-warranty repair van de 4 van m'n vriendin (gevallen, scherm kapot).
Na een tweet richting @madebygoogle, contact via DM en ja hoor, één van de eerste vragen is in welk land ik me bevind. Ik had natuurlijk "Germany" kunnen zeggen, maar ze zien aan mijn Google acocunt en creditcard details toch wel dat ik in Nederland zit. Dus maar uitgelegd hoe het zit en dat ze me al meermaals eerder support hebben geleverd. In afwachting van het antwoord ;)

Google doet er echt alles aan om geen support te hoeven leveren op een product dat ik toch echt rechtstreeks van hen heb gekocht. Wat maakt het nu uit waar ik zit? Ik heb Google netjes betaald en ze hebben netjes in het land van de store (Duitsland) geleverd. Als ik het toestel naar ze opstuur ter reparatie, en zij sturen het terug naar het adres in Duitsland, is het toch verder mijn probleem hoe ik dat logistiek voor elkaar krijg?

Enfin, hopelijk is dit de laatste keer, ik heb mijn Pixel 5 via Belsimpel gekocht... (zul je zien dat ik daar nooit een garantieclaim voor hoef in te dienen)
Ik vrees dat dit inderdaad een risico is van de grijze import, maar via de verkopende partij (in dit geval direct via google) moet je volgens mij volgens de EU normen wel gewoon je garantie kunnen claimen. Daar zou ik iig mee schermen met google.
Ik heb zelf alleen ervaring met kopen via Belsimpel, daar wordt eea netjes opgelost hoor ik links en rechts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
Ht87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:25:
[...]

Ik vrees dat dit inderdaad een risico is van de grijze import, maar via de verkopende partij (in dit geval direct via google) moet je volgens mij volgens de EU normen wel gewoon je garantie kunnen claimen. Daar zou ik iig mee schermen met google.
Dacht dat het tegenwoordig (weer) zo geregeld was dat de winkel waar je het apparaat gekocht hebt de garantieafhandeling moet verzorgen. Heb mijn Pixels bij de Mediamarkt net over de grens gekocht. Nooit problemen mee gehad, maar als dat gebeurt sta ik daar op de stoep. Meen dat ze je niet meer zo maar door mogen verwijzen naar de fabrikant.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoop1985
alexbl69 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:54:
[...]

Dacht dat het tegenwoordig (weer) zo geregeld was dat de winkel waar je het apparaat gekocht hebt de garantieafhandeling moet verzorgen. Heb mijn Pixels bij de Mediamarkt net over de grens gekocht. Nooit problemen mee gehad, maar als dat gebeurt sta ik daar op de stoep. Meen dat ze je niet meer zo maar door mogen verwijzen naar de fabrikant.
Ik heb rechtstreeks in de Google Store gekocht en laten verzenden naar een familielid vlak over de grens, dus Google is wel mijn aanspreekpunt helaas. In vorige gevallen kwam het allemaal wel goed, maar het is gewoon een rompslomp waarbij ze er alles aan lijken te doen om te kunnen zeggen "Sorry, Pixels zijn niet beschikbaar in Nederland dus we leveren geen support."
Ht87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:25:
[...]
Ik vrees dat dit inderdaad een risico is van de grijze import, maar via de verkopende partij (in dit geval direct via google) moet je volgens mij volgens de EU normen wel gewoon je garantie kunnen claimen.
Klopt, is natuurlijk ook het risico als je willens en wetens een toestel koopt dat niet hier verkocht wordt. De frustratie zit 'm er vooral in dat ze daar een paar jaar geleden totaal niet moeilijk over deden (waar ik toen ook heel erg over te spreken was). En inderdaad, Ik heb gewoon in Europa gekocht en ze hebben die garantieplicht, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn verschillende dingen :P

Inmiddels hebben ze me een linkje gestuurd om mijn gegevens achter te laten zodat ze per mail contact op kunnen nemen (dat ging vorige keren ook zo), dus we zullen zien hoe moeilijk dat gesprek gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:01
Sjoop1985 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 00:51:
...

Ik heb ook een keer gebruik moeten maken van garantie, terwijl ik hem ook had gekocht via de Duitse Google store via de postcode truc. Ik kon inderdaad ook nergens een contactmogelijkheid vinden. Uiteindelijk heb ik via een Twitter bericht volgens mij doorgekregen dat ik een mail moest sturen naar device-support@google.com. Dat kwam uiteindelijk uit bij de support voor Noord Amerika, maar die stuurde het weer door naar Europa. Gewoon verteld dat ik hem gekocht had in de Duitse store, maar inmiddels in Nederland woon (je kan ook gewoon verhuisd zijn natuurlijk ;))

Na enige mailwisseling, waar je ook eerst wat andere dingen moet uitsluiten (factory reset), kreeg ik een link om een nieuwe te bestellen, waarbij ik gewoon een Nederlands adres kon gebruiken. Die kwam als reservering op mijn credit card en nadat de oude was teruggestuurd (volgens mij kwam UPS die ophalen) werd de reservering weggehaald. Ging erg vlot en netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Ik heb al een paar support cases gehad, het RMA proces dat je omschrijft ken ik inderdaad. Af en toe ging het wél via mijn NL adres, maar enkele keren kon ik alleen een Duits adres doorgeven (ik heb gelukkig een familielid waar ik kan laten bezorgen).
Deze keer heb ik in de mail ook aangegeven dat ik in de Duitse store gekocht heb, maar "currently" in Nederland woon, zal wel zien wat daar op komt.
Ik verwacht geen software issues te hoeven uitsluiten vooraf, gezien het (ook van de foto's) vrij duidelijk is dat de batterij gewoon de achterkant van de telefoon af drukt...

Het ligt volgens mij ook een beetje aan de support medewerker. Ik heb ook een keer gehad waarbij de link die ik kreeg om de vervanging te bestellen in eerste instantie naar de UK store ging, waar ik alleen een UK adres kon invullen. Dat benodigde wel even wat verduidelijking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Hiep Hoi :-|

batterij indicator blijft op 50% staan, valt random uit... Blijkt een meer voorkomend probleem te zijn bij de Pixel4. Heb de procedures van Google er op na geslagen, komt neer op minimaal 7 dagen je toestel kwijt. Ik ga wel op zoek in de buurt (Amsterdam) naar een reparatie boer die de Pixel4XL onder handen neemt, staat standaard niet echt op de websites, aangezien het toestel hier officieel niet te krijgen was..

* Reneger heeft geluk gehad dat zn kat hem wakker maakte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:01
Reneger schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:51:

batterij indicator blijft op 50% staan, valt random uit... Blijkt een meer voorkomend probleem te zijn bij de Pixel4. Heb de procedures van Google er op na geslagen, komt neer op minimaal 7 dagen je toestel kwijt. Ik ga wel op zoek in de buurt (Amsterdam) naar een reparatie boer die de Pixel4XL onder handen neemt, staat standaard niet echt op de websites, aangezien het toestel hier officieel niet te krijgen was..

Zoals ik in mijn vorige post (misschien niet helemaal duidelijk) vertelde, krijg je eerst een nieuwe opgestuurd voordat de oude terug moet, dus je bent hem helemaal niet kwijt als het goed is. Ik had exact hetzelfde probleem, dat de batterij indicator altijd 50% aangeeft... Is onder garantie vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

JohnQnl schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:13:
[...]

Zoals ik in mijn vorige post (misschien niet helemaal duidelijk) vertelde, krijg je eerst een nieuwe opgestuurd voordat de oude terug moet, dus je bent hem helemaal niet kwijt als het goed is. Ik had exact hetzelfde probleem, dat de batterij indicator altijd 50% aangeeft... Is onder garantie vervangen.
Dank! Zag nu pas je post, was bij een toko langs geweest, en die gaven aan: Bekend probleem, de connector intern gaat gewoon spontaan stuk. We kunnen hem repareren, maar er zijn gewoon geen onderdelen op de markt...

Ik zal je DMmen als ik vragen heb :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spencer_830
Ik heb vandaag een bericht van ING gekregen dat Face unlock van de Pixel 4 is toegevoegd.
De app is geüpdatet en heb het ingesteld.
Helaas staat het wel onder de noemer vingerafdruk, maar het werkt met gezichtsherkenning, zowel openen als geld overmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:34
@spencer_830 bedankt voor de tip :)

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 16:56

frG

JohnQnl schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:56:
[...]

Ik heb ook een keer gebruik moeten maken van garantie, terwijl ik hem ook had gekocht via de Duitse Google store via de postcode truc. Ik kon inderdaad ook nergens een contactmogelijkheid vinden. Uiteindelijk heb ik via een Twitter bericht volgens mij doorgekregen dat ik een mail moest sturen naar device-support@google.com. Dat kwam uiteindelijk uit bij de support voor Noord Amerika, maar die stuurde het weer door naar Europa. Gewoon verteld dat ik hem gekocht had in de Duitse store, maar inmiddels in Nederland woon (je kan ook gewoon verhuisd zijn natuurlijk ;))

Na enige mailwisseling, waar je ook eerst wat andere dingen moet uitsluiten (factory reset), kreeg ik een link om een nieuwe te bestellen, waarbij ik gewoon een Nederlands adres kon gebruiken. Die kwam als reservering op mijn credit card en nadat de oude was teruggestuurd (volgens mij kwam UPS die ophalen) werd de reservering weggehaald. Ging erg vlot en netjes.
Mijn Pixel 4 XL lijkt helaas ook niet meer te werken, het e-mail adres wat je aangeeft werkt niet meer (unmonitored address), zijn er andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Made by Google op Twitter, zo is het mij de laatste keer gelukt (zie ook hierboven). Het lukte mij echter met geen mogelijkheid om de vervanging naar een Nederlands adres gestuurd te krijgen, dat werd iedere keer geweigerd of gezegd dat het niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Sinds gisteren de update voor Android 12 aangeboden gekregen. Nu een dagje in gebruik en het staat me niet tegen. Alles werkt nog goed.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Eens, 2 dagen in gebruik nu, duidelijke vormgeving vooral!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Ik hoop alleen dat de “at a glance” widget nog eens te verwijderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Aan het downloaden Android 12 :)

[ Voor 20% gewijzigd door aReaRe op 22-10-2021 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Prettige upgrade, meer cosmetische verbeteringen dan technische heb ik het idee.

* aReaRe onderwijl aan het kijken is naar de Pixel 6 Pro (ik heb nu de Pixel 4 XL 128GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Potverdorie, heb ik weer. Laat ik letterlijk 5 dagen voordat ik mijn nieuwe Pixel 6 kan ophalen in Duitsland mijn huidige 4 vallen.

Ster in het scherm. Heeft er iemand ervaring met het vervangen van een Pixel scherm en toevallig een fatsoenlijk adres. Het liefst regio Brabant (Den Bosch) maar als het bijvoorbeeld bij de Saturn vestiging in Kleve ook zou kunnen k waar ik komende week mijn nieuwe op kan halen) is dat ook een optie.

www.vdzande.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
Rosmalen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:30:
Potverdorie, heb ik weer. Laat ik letterlijk 5 dagen voordat ik mijn nieuwe Pixel 6 kan ophalen in Duitsland mijn huidige 4 vallen.

Ster in het scherm. Heeft er iemand ervaring met het vervangen van een Pixel scherm en toevallig een fatsoenlijk adres. Het liefst regio Brabant (Den Bosch) maar als het bijvoorbeeld bij de Saturn vestiging in Kleve ook zou kunnen k waar ik komende week mijn nieuwe op kan halen) is dat ook een optie.
Misschien is t een optie om bij een MediaMarkt langs te gaan en een soort folie er strak over laten trekken? Dan kun je er een korte periode mee overbruggen tot je de nieuwe pixel hebt zonder je vingers open te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:54
Heb ook Android 12 sinds paar dagen, moet nog beetje wennen aan dat grote instellingen menu, zie minder meldingen in 1 oogopslag. Verder is batterij wel puntje, nu om 13u(wintertijd) nog maar 8%... Normaliter haalde ik begin avond toch zeker wel, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
@Rikkie8 Geen last van gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat batterij zelfs wat langer mee lijkt te gaan. Misschien de batterij eens helemaal leeg lagen lopen en dan weer opladen tot 100%. Wellicht helpt dat.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Na de update werkte een aantal zaken niet helemaal goed bij mij, zo had ik geen weer icoontje bij de “at a glance”.
Ik heb eergisteren de telefoon gereset en nu werken deze dingen wel allemaal.
Naar mijn gevoel is de telefoon ook sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
Inmiddels is er ook een update met bugfixes gereleased: https://www.droid-life.co...gs-on-pixel-phones-today/

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Inmiddels geïnstalleerd (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
Met de december update kan ik ineens Google pay (app) installeren. Ik kwam erachter omdat ik de app ineens zichtbaar heb op mijn Wear OS horloge. Helaas mislukt het toevoegen van mijn kaart (ABN) op mijn horloge. Iemand wel succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Helaas nog geen update zichtbaar bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
BlakeNL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 02:00:
Met de december update kan ik ineens Google pay (app) installeren. Ik kwam erachter omdat ik de app ineens zichtbaar heb op mijn Wear OS horloge. Helaas mislukt het toevoegen van mijn kaart (ABN) op mijn horloge. Iemand wel succes?
Denk dat het meer met dit te maken heeft:
https://tweakers.net/nieu...hikbaar-in-nederland.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakeNL
Ik zie het inderdaad! Jammer dat het op mijn horloge (nog) niet werkt

Het werkt nadat ik mijn kaart verwijderde en opnieuw toe voegde aan mijn app.

[ Voor 11% gewijzigd door BlakeNL op 07-12-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Na de december Pixel update crasht mijn Pixel 4 iedere keer nadat ik een Bluetooth connectie met mijn headset maak, niet alleen met mijn Pixel buds 2 maar ook met JBL en Sony Bluetooth oortjes.
Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
@janzeeschuimers geen problemen mee gehad. Ik gebruik zelf ook regelmatig een bluetooth headset.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
Het lijkt erop dat de batterij van mijn Pixel 4 niet meer goed is. Iedere keer, tussen de 30-40% loopt de telefoon in seconden leeg. Ook na een fabriek reset en een calibratie van de batterij.

Nu heb ik nog een maand garantie en, zoals op de website van Belsimpel wordt aangegeven, contact opgenomen met Google. Ik deed dit via Google one chat support. Ik werd wel vriendelijk geholpen, na alle standaard vragen te hebben beantwoord vertelden zij mij dat ik nog een maand garantie heb (wist ik al).

Het enige wat ze nu zeggen is dat er natuurlijk geen support is in Nederland. Of ik de telefoon dan naar iemand kan sturen in ondersteunende landen. Nou gaat mij dat niet lukken natuurlijk. Heeft iemand van jullie nog (recent) ervaringen met een garantie afhandeling?

Direct via Belsimpel doen of toch via een andere weg met Google?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MainframeX
@BlakeNL Ik zou dit lekker via Belsimpel laten verlopen. Nederlands consumentenrecht is precies de reden waarom ik iets meer zou betalen om het via Belsimpel afgehandeld te krijgen.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Belsimpel zou ik ook voor gaan, al heb je dan ook kans dat je vanuit hen het advies krijgt om m in te ruilen voor nieuwer model. Maar misschien is dat ook interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
Ht87 schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:33:
Belsimpel zou ik ook voor gaan, al heb je dan ook kans dat je vanuit hen het advies krijgt om m in te ruilen voor nieuwer model. Maar misschien is dat ook interessant :)
De Pixel 6 (pro) staat sowieso op mijn verlanglijstje. Zou dus een interessante optie zijn. Al vind ik de bedragen van Belsimpel nog te gortig. Ligt er natuurlijk ook aan wat je terug zou kunnen krijgen.

Zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt naar de Pixel 6? De overstap Pixel 4 naar 6 lijkt mij niet heel spectaculair, al kijk ik wel naar dat model. Of kan je beter voor de Pro 6 gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

BlakeNL schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:51:
[...]

Zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt naar de Pixel 6? De overstap Pixel 4 naar 6 lijkt mij niet heel spectaculair, al kijk ik wel naar dat model. Of kan je beter voor de Pro 6 gaan?
Gisteren bij Belsimpel de Pixel6 Pro 128GB besteld komende vanaf een Pixel4 XL 128GB.
Ik ga het meemaken.

• BlakeNL
aReaRe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:11:
[...]

Gisteren bij Belsimpel de Pixel6 Pro 128GB besteld komende vanaf een Pixel4 XL 128GB.
Ik ga het meemaken.
Ik heb uiteindelijk de Pixel 6 gehaald in Duitsland. Puur vanwege het prijsverschil en ik vind het helemaal prima. Telefoons veranderen weinig, maar ik wil niks anders dan die kale ervaring van de Pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

BlakeNL schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:35:
[...]

Ik heb uiteindelijk de Pixel 6 gehaald in Duitsland. Puur vanwege het prijsverschil en ik vind het helemaal prima. Telefoons veranderen weinig, maar ik wil niks anders dan die kale ervaring van de Pixels.
Als ik heen en weer moet rijden naar Duitsland (Lelystad) ben ik net zo duur uit als dat ik bestel bij Belsimpel. Mijn huidige toestel (Pixel4) komt er ook vandaan en de klantenservice is goed (bij de Pixel een lader gekregen met Engelse stekker en via klantenservice dus een dag later lag een verloop in de brievenbus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-09 18:07
aReaRe schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:32:
[...]

Als ik heen en weer moet rijden naar Duitsland (Lelystad) ben ik net zo duur uit als dat ik bestel bij Belsimpel. Mijn huidige toestel (Pixel4) komt er ook vandaan en de klantenservice is goed (bij de Pixel een lader gekregen met Engelse stekker en via klantenservice dus een dag later lag een verloop in de brievenbus).
Op Tweakers staan genoeg pixel 6 en 6 pro voor de zelfde prijs als in Duitsland en vaak nog gratis een mooie case erbij.
De pixel van mij heb ik overgenomen voor ₹ 640 inclusief case en screenprotector.
En kopen via Tweakers is veilig!!

https://tweakers.net/smar.../pixel-6_p1304594/aanbod/

[ Voor 4% gewijzigd door Sakerhetz op 24-12-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Sakerhetz schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:05:
[...]

Op Tweakers staan genoeg pixel 6 en 6 pro voor de zelfde prijs als in Duitsland en vaak nog gratis een mooie case erbij.
De pixel van mij heb ik overgenomen voor ₹ 640 inclusief case en screenprotector.
En kopen via Tweakers is veilig!!

https://tweakers.net/smar.../pixel-6_p1304594/aanbod/
Ik koop liever nieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakeNL
aReaRe schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:32:
[...]

Ik bedoelde eerder het prijsverschil tussen Pixel 6 en Pixel 6 pro. Dat rijden is voor mij geen issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

BlakeNL schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:56:
[...]

Ik bedoelde eerder het prijsverschil tussen Pixel 6 en Pixel 6 pro. Dat rijden is voor mij geen issue.
Ik ga voor de betere camera specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Hebben jullie ook sinds de android 12 update dat de google assistent te pas en te onpas omhoog komt? Eerst alleen als je aan de zijkanten van de telefoon 'knijpt', maar nu lijkt hij toch vaker op te poppen. Ook bij het full-screen zetten van filmpjes duurt het soms een seconde of 8 voor dat het beeld zich aanpast, irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgevel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 22:44
Heeft iemand de nieuwste Pixel drop all gekregen? En de upgrade naar 12L? Ik blijf refreshen maar geen updates...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Reneger schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:51:

Massive kick omhoog van dit topic, maar niet zonder reden.
Bovenstaande is bij mij weer gebeurd. Al is het met de nieuwe Android waarschijnlijk visueel beetje anders (Vraagteken in het batterij icoon, een melding dat de "Batterystate can not be read", etc), doch lijkt het mij hetzelfde pechgeval.
Op Reddit etc heb ik dit veelvuldig voorbij zien komen, toen ik op zoek was naar een oplossing, maar helaas, het is een hardwarematige fout.

Met het toestel buiten de garantie, was ik bang dat ik op zoek moest naar een nieuw toestel, maar toch de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht met de Google Support chat.

Wat blijkt... Omdat dit de 2e keer is dat het voorkomt bij mij, willen ze coulance bieden, en een gratis upgrade naar een Pixel5 (of 5a) aanbieden.
Geen flagship toestel (meer), maar toch netjes. Ze hoefden helemaal niks aan te bieden!

Dus, mocht je issues hebben, trek bij ze aan de bel.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 4 (XL)] Levertijden en Prijzen