M'n savegame Falkirk - Rangers is een beetje doodgebloed. Ik zat al een tijdje aan den Journeyman save te denken a la @
Jorgen waarbij er een beetje een pad zit in het selecteren van je clubs.
Honningsvåg T&F it is..
In Noorwegen ben je met 5000+ inwoners een stad. Hierdoor is Honningsvåg de meeste noordelijke stad van Europa aan het vaste land. Honningsvåg is een aanmeer plaats voor cruise schepen, het ligt namelijk op steenworp afstand van de Noordkaap. Als je op Google Maps kijkt springt het voetbal veld er mooi uit. Dat witte gebouw ernaast is overigens geen tribune, maar de turn afdeling van Honningsvåg.
Ik ben uiteraard zonder diploma's en met zondag amateurs ervaring begonnen..
Honningsvåg komt uit in de 4e divisie Noorwegen.
Ik ben gedurende het seizoen (juni 2019) ingestapt. Ik stond er echter niet bij stil dat het een echte amateur club is.. alleen trainen op dinsdag en donderdag

. Budget is 0,0. Staff is er niet. De selectie bestaat uit 1 speler op amateur basis en de rest zijn "grijze spelers". Deze grijze spelers zijn bijna iedere wedstrijd weer anders.. Zo speel je met "Persen" op het doel, die een wedstrijd later "Bertheusen" blijkt te zijn en daarna weer "Andersen".
Een cursus voor een diploma volgen zit er niet in. Dat valt me ook nog eens tegen.
Tijdens het eerste transfer window had ik +/- 15 spelers op amateur basis binnen gehaald. Er werden een paar wedstrijden gewonnen, maar de rest verloren. Resultaat; op de laatste speeldag kon ik nog maar net degradatie voorkomen..
Het is november, het veld ligt onder de sneeuw en het is 24-7 donker.. tijd voor een winterslaap.. eeuuh winterstop.
Jeutje wat duurt dat lang in Noorwegen...
Zelfs een cursus volgen in de winterstop is er niet bij.. want ik ben op het trainingsveld nodig
Dan maar kijken of ik m'n carriere zuiderlijker kan vervolgen bij een andere Noorse of Zweedse ploeg. Maar met 4 winst, 4 gelijk en 8 verlies kom je niet ver.
Het seizoen wordt eind februari hervat en ik heb niet stil gezeten. Hop, nog maar eens 14 spelers erbij.
In de beker worden we kansloos uitgeschakeld. Het nieuwe seizoen starten we sterk. 3 winst en 1 verlies. Maar hoelang kunnen we dit volhouden weet ik niet, want volgens de critici moeten we vechten tegen degradatie..
to be continued..
[
Voor 3% gewijzigd door
Rhain op 14-02-2020 11:37
]