In Pricewatch product filter op "Beschikbaar bij X winkels"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ik binnen pricewatch opzoek ga naar een bepaald product, wil ik kunnen filteren (en liefst ook sorteren) op het aantal winkels waar zo'n product beschikbaar is.

Deze gegeven vind IK namelijk handig bij het maken van een keuze. Helemaal als het om een product gaat waar ik het fijne niet van weet en enorm veel varianten er van zijn. In mijn geval ging het om m.2 drive.

Het is lastig verwoorden waarom zo'n filter handig is, het is een gevoels dingetje. Maar is voor mij een combi van deze kenmerken in een: "Beschikbaar sinds", "Meest bekeken", "Beschikbaar ook bij minder obscure winkels", "Product is net uit of allang EndOfLife".

Pana 5j

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deze vraag is al een aantal keer voorbij gekomen ;)
In februari 2010 volgens mij voor het eerst [feat] Minimale aantal winkels (Pricewatch)

[PW] Filter op aantal winkels / beschikbaarheid
[PW/feat] Extra filter: minimum aantal winkels
[PW] Filter op aantal winkels
[FT] Filteren op aantal winkels wat product heeft
[Feat / PW] Filteren op aantal winkels
Filteren op aantal verkooppunten / winkels
Filteren op aantal webshops
Extra filter (optie) toevoegingen.
Dit is nog lang niet alles overigens...
ACM schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:10:
Technisch is het overigens niet zo moeilijk om te maken, dus ik gooi dit bij de pricewatch-jongens neer om daar over de wenselijkheid (of een betere oplossing als die er is) na te denken :)
O-)

[ Voor 80% gewijzigd door Raven op 09-10-2019 10:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
mrbullet schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:19:
Als ik binnen pricewatch opzoek ga naar een bepaald product, wil ik kunnen filteren (en liefst ook sorteren) op het aantal winkels waar zo'n product beschikbaar is.

Deze gegeven vind IK namelijk handig bij het maken van een keuze. Helemaal als het om een product gaat waar ik het fijne niet van weet en enorm veel varianten er van zijn. In mijn geval ging het om m.2 drive.

Het is lastig verwoorden waarom zo'n filter handig is, het is een gevoels dingetje. Maar is voor mij een combi van deze kenmerken in een: "Beschikbaar sinds", "Meest bekeken", "Beschikbaar ook bij minder obscure winkels", "Product is net uit of allang EndOfLife".
Gezien het aantal topics waar deze wens terug blijft komen lijkt dit mij een geschikt ticket voor de community pick :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

boenkeijer schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:50:
[...]

Gezien het aantal topics waar deze wens terug blijft komen lijkt dit mij een geschikt ticket voor de community pick :).
Worden de duimpjes van alle topics dan meegenomen? ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
Raven schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Worden de duimpjes van alle topics dan meegenomen? ;)
Helaas werkt dat niet zo, je zou uiteraard wel iedereen in de topics kunnen oproepen om te stemmen ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

boenkeijer schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:02:
[...]

Helaas werkt dat niet zo, je zou uiteraard wel iedereen in de topics kunnen oproepen om te stemmen ;)
* Raven doet wat users taggen
@Adipose @Alfredo @beste-spellen @Verwijderd @CLB @doc @Gert Pronk @HKLM_ @Jantje2000 @Ketho @Kordakus @MarkH NL @Lambo LP670 SV @Mexikola @NielsG @Olaf van der Spek @PageFault @PcDealer @S en A DW @SaphuA @theturtle @Virtlink]

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-09 20:32
Enigszins mee eens, want als maar twee winkels het verkopen, dan is dat meestal een product dat bijna uit de handel gaat en de levertijd is dan meestal ook niet de volgende dag.

Wat ik persoonlijk echter nog irritanter vind, is dat er niet kan worden gefilterd op refurbished producten. Ik wil niet refurbished, maar die prijzen worden volgens mij wel meegenomen in de laagste prijs

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
boenkeijer schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:50:
[...]

Waarom community pick? Kan het niet gewoon geïmplementeerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Jantje2000 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:24:

Wat ik persoonlijk echter nog irritanter vind, is dat er niet kan worden gefilterd op refurbished producten. Ik wil niet refurbished, maar die prijzen worden volgens mij wel meegenomen in de laagste prijs
Die zoek ik dan weer wel :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Jantje2000 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:24:
Nee hoor, alleen als de refurbished prijs de enige prijs is die beschikbaar is voor een product. Als er normale prijzen zijn bepalen die de laagste prijs die getoond wordt in de overzichten.

Zie bijvoorbeeld:
categorie: Cameralenzen

Waarbij van het allereerste model 200-400 alleen refurbished beschikbaar is (ook duidelijk als zodanig herkenbaar). Het nieuwere model 200-400 heeft ook een refurbished prijs (€3.999), maar die zie je niet in het overzicht, daar staat gewoon €6.499.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-09 20:32
Orion84 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:23:
[...]

Nee hoor, alleen als de refurbished prijs de enige prijs is die beschikbaar is voor een product. Als er normale prijzen zijn bepalen die de laagste prijs die getoond wordt in de overzichten.

Zie bijvoorbeeld:
categorie: Cameralenzen

Waarbij van het allereerste model 200-400 alleen refurbished beschikbaar is (ook duidelijk als zodanig herkenbaar). Het nieuwere model 200-400 heeft ook een refurbished prijs (€3.999), maar die zie je niet in het overzicht, daar staat gewoon €6.499.
Ah oke, duidelijk. Weer iets geleerd :P

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 109% gewijzigd door SaphuA op 31-01-2022 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
SaphuA schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:40:
[...]

He hallo! Ik stem nog steeds voor dit fantastische idee _/-\o_ Waar vind ik die community pick of hoe kan ik stemmen?
Hier de zelfde vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
SaphuA schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:40:
[...]

He hallo! Ik stem nog steeds voor dit fantastische idee _/-\o_ Waar vind ik die community pick of hoe kan ik stemmen?
De community pick komt 1x in de zoveel .Plans. Ik kan nu nog niet zeggen wanneer dit is, dus houd het in de gaten ;).
Pagina: 1