Ik vind de navigatie tussen de klokken eigenlijk niet zo bruikbaar als ik had gehoopt.. Ten eerste 'win' ik er niets mee, omdat ik mijn Discover Media-scherm nog altijd nodig heb voor het overzichtje van komende akties (afslagen, Raststätten/Plätze), maar bovenal blokkeert elke waarschuwing het complete kaart-scherm. Aub sturen overnemen! Maximumsnelheid met meer dan 15 km/h overschreden! Ruitenwisservloeistof bijvullen! Tank bijna leeg! En die melding blijft dan net te lang hangen.
Mijn setup is grote klokjes, navigatie in het midden, links in het klokje aktueel verbruik en rechts in het klokje resterende bereik. Discover Media op Nav.
Een nauwkeurigere weergave van de afstand tot de auto voor me zou inderdaad wel handig zijn soms, maar eigenlijk went het wel, op een gegeven moment weet je op welke afstand van je voorligger je een baantje op moet schuiven om verder te kunnen rijden.
Maar mijn gemiddelde ritje is 200 a 300km dus ik heb misschien andere eisen.
Mijn setup is grote klokjes, navigatie in het midden, links in het klokje aktueel verbruik en rechts in het klokje resterende bereik. Discover Media op Nav.
Een nauwkeurigere weergave van de afstand tot de auto voor me zou inderdaad wel handig zijn soms, maar eigenlijk went het wel, op een gegeven moment weet je op welke afstand van je voorligger je een baantje op moet schuiven om verder te kunnen rijden.
Maar mijn gemiddelde ritje is 200 a 300km dus ik heb misschien andere eisen.
[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 23-01-2020 09:05 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN