• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
pjot1 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:43:
1e! *O*

En Team Peach! *O*

Lekker begin! Nog nooit zo veel rubies gehad. Zometeen maar weer even blut gaan. :p Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van de resultaten! :)

Fijne vakantie @Planeetje
Nou, 3X een x10 pijp gedaan... :/ Laten we zeggen dat ik weer lekker coins heb gespaard...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/or8Yn4gYA3ecNdHUUHk94KiJ5Ns=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MmOd5xxg1mhVmDsXymXalcnZ.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PdESYBOyI2ZEVXxAzXErBxSt6D8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dVe0AaWZmD7vqxWQ80OMI1xy.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aN1xopPFegjaZoXiP1fPaIjTqrk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XRyv8O0tH5GLSPwKnq5FPJX5.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 17:05
pjot1 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:42:
[...]

Nou, 3X een x10 pijp gedaan... :/ Laten we zeggen dat ik weer lekker coins heb gespaard...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ouch, das zuur :( hopelijk heb je nog geluk met een losse single pull pipe ofzo

• MetalSonic
Wtf ik heb vanuit mijn broekzak Toadette 5 he driver uncaps gegegeven dus die gaat nu naar een basepoints van 1190. Was eigenlijk niet de bedoeling maarja het is maar zo..

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:21
__REMCO__ schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 23:46:
[...]

Nog een keer mezelf quoten:

Vandaag eindelijk de beloofde update en ze kan weer spelen (na 4,5 week...)

Qua compensatie weten ze het nog steeds niet dus ik ben benieuwd.

Ik sta ondertussen weer 8e met nog wat ruimte op track 2 maar krijg maar geen dubbele coin frenzy :o
En de compensatie is 45 rubies voor alle spelers + refund voor gold pass gebruikers!? 8)7

4,5 week tickets, rubies en coins missen, dan is dit gewoon een flater, ze zullen wel niet kunnen bepalen wie er last heeft gehad. Blijkbaar hebben ze geen log waarin ze kunnen zien wie er weken lang niet heeft ingelogd en daarna weer wel. Vreemde compensatie...

erutangiS

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:33
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfde situatie hier. Wel nog Heart Balloons eruit gevist, maar verder alleen maar crappy normal dingen en coins... Nog 69 kansen :(

• MrOleo
edzon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:30:
Hmm, interessante theorie! Heb deze week ook de hele tijd hier tegenaan gekeken zonder een ticket in de DS te zien....[Afbeelding]
Nou mijn tier shop is zonder HE tickets, dus we gaan het zien.
Vandaag alvast direct 1 HE glider ticket in de daily shop.

erutangiS

• MrOleo
MetalSonic schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:21:
Intressant, volgende ranked cup (ervan uitgaande dat het Toadette is) geen coinbox drivers als tier 3!
Zie ik daar nou 2 banen met black yoshi als top driver en het gaat om driver tickets volgende week. :9~ :X

Nou ja als de ranked hetzelfde is als deze week dan is de winst sowieso wel binnen... :F
Lekker bezig Nintendo... |:( :/

erutangiS

• MetalSonic
Jammer geen premium challenges + deze week....... Rubies probeer ik zoveel mogelijk te sparen voorlopig want straks anniversary 2 jaar..

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@MetalSonic deze keer moet ik weer de multiplayer event missen. Had graag meegedaan, maar ik lig nu in de ziekenhuis en gekluisterd in bed en is het moeilijk om serious mee te racen. liggend en met 1 hand racen is een uitdaging. Vooral met frenzies.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• pjot1
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Laatste keer x10 had ik meer geluk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/toXvXHo-VzQjJveaD82TaOvZ6HE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WE5MWFq1WnVn8lY8SlPbuYKT.png?f=user_large

Die had ik net nodig! Gelijk maar ff lvl2 voor bonuspunten! :9

• BBBrt
Na 3 x 10 pull met bagger, net de Penguin Mario uit de tweede bonus pipe. Jammer dat ik er echt geen hol aan heb. Had liever de verrekte blauwe kat gehad voor de RMX van volgende week...

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:55:
Na 3 x 10 pull met bagger, net de Penguin Mario uit de tweede bonus pipe. Jammer dat ik er echt geen hol aan heb. Had liever de verrekte blauwe kat gehad voor de RMX van volgende week...
Ja, altijd klote als er niets valt. Des te lekkerder is een HE die valt! Geen kans meer op 45 rubies komende week? Cat Toad zie ik niet zo snel spotlight worden. Btw elke HE is toch fijn?

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 18:52
De prijzen van aankopen in app’s zijn ook verlaagt op IOS.
Zag al zoiets voorbij komen, maar kan toch weer paar euro schelen :)

Bron:
https://www.icreatemagazi...p-store-prijzen-verlaagd/

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• MetalSonic
Xaio schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:38:
@MetalSonic deze keer moet ik weer de multiplayer event missen. Had graag meegedaan, maar ik lig nu in de ziekenhuis en gekluisterd in bed en is het moeilijk om serious mee te racen. liggend en met 1 hand racen is een uitdaging. Vooral met frenzies.
Ik snap het. Ik zou het leuk vinden als je er de volgende keer weer bij bent. Voor nu sterkte in het ziekenhuis.

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:30:
[...]

Laatste keer x10 had ik meer geluk!
[Afbeelding]

Die had ik net nodig! Gelijk maar ff lvl2 voor bonuspunten! :9
Mooie glider :)

• MetalSonic
R-utger schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:34:
De prijzen van aankopen in app’s zijn ook verlaagt op IOS.
Zag al zoiets voorbij komen, maar kan toch weer paar euro schelen :)

Bron:
https://www.icreatemagazi...p-store-prijzen-verlaagd/
Nice

• MetalSonic
Ff gekeken naar alle pipes van deze week maar die hebben voor mij geen toegevoegde waarde en dan druk ik het mild uit ;)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:57:
Ff gekeken naar alle pipes van deze week maar die hebben voor mij geen toegevoegde waarde en dan druk ik het mild uit ;)
En wat worden de pipes van deze week? :$

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Mijn eerste gratis pijp werd een gouden pijp. Ik rekende me al rijk, maar het werd de Penguin Slider. Ik had juist een driver en/of een glider nodig, géén kart! :') :'( :')
Nou ja, wie weet komt ie ooit wel van pas. Ik hou mijn ruby’s op zak, toch niet genoeg om de pijp grotendeels leeg te halen, en inderdaad sparen voor de anniversary :)

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:00:
[...]

En wat worden de pipes van deze week? :$
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBUBW1GyRP24HpVek5W-DzJS0r4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Cd6UF8ygKSE9NJpqeoe9vm8b.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JaiObFnehrgqODRRML1PbJWCWQI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mcCLh5uPCHgwDNILBK7ZJtu3.png?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Even een repost van mijzelf
Over iets meer dan 15 minuten is het al zover!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

>>>>>>>>> MULTIPLAYER NIEUWE TOUR 20.30 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Vandaag is de nieuwe tour begonnen en ik probeer een traditie te maken van een multiplayer sessie bij aanvang van een nieuwe tour.

Vanavond dus weer een multiplayer tour, Lobby opent om 20.30 en start al binnen een paar minuten, wordt eerst gevuld door bots en je kan wanneer je maar wil joinen.

- steeds 6 races
- default tracks/ items (dus kans op frenzy chaos)
- na de races zal ik een paar final standings posten in dit topic voor eeuwige roem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

Iedereen is welkom oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 11-08-2021 20:11 ]

• Xaio
MetalSonic schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:52:
[...]

Ik snap het. Ik zou het leuk vinden als je er de volgende keer weer bij bent. Voor nu sterkte in het ziekenhuis.
Kan toch erbij zijn. Laatste medicatie pas om 10 uur, kan toch niet slapen. Kijken hoe het gaat.

• MetalSonic
Xaio schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:16:
[...]

Kan toch erbij zijn. Laatste medicatie pas om 10 uur, kan toch niet slapen. Kijken hoe het gaat.
Gezellig, tot straks _/-\o_

• MetalSonic
Mario kart tour multiplayer lobby is gemaakt. Ik stuur nog wat invites en start binnen een paar minuten.

Succes maar vooral, veel plezier!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Veel plezier iedereen! Ik moet helaas nog werken, maar ik probeer een volgende keer er weer bij te zijn!

Folding@home

• Xaio
@MetalSonic bedankt voor het organiseren. Was gezellig. Ziekenhuis wifi is bagger.

[ Voor 6% gewijzigd door Xaio op 11-08-2021 21:10 ]

• MetalSonic
Congrats voor de winnaars. Ik vond het weer gezellig. Wat mij betreft tot over twee weken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAgP7uWbJz2HyjaEswCVbfO7vEo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NOp1dd3zUrhuPLaYem4Xge5k.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_G0NV3N4Z5C2i_-IhNLNgkhkI8g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aXiMQnfMiCLroBgZBcKjBE3B.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9FANVfa_NCq_YgbfQSRe3_-swY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NDRNcUHFgFdoPI8EgHLekWUS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0EntBoCI6vu5gq0Cvq6kMutiWE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/D2Uv4ZxXbsgrT4zfEFvmzshp.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
Eindelijk kon ik er eens een keertje bij zijn *O* Goed geregeld @MetalSonic! Erg geslaagd en direct alle multiplayer doelen behaald :*)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Was weer heel vermakelijk, by far de leukste manier om wat sterren bij elkaar te sprokkelen, thanks @MetalSonic! (y)

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0GKm63H9EVC3LPbIswXB-l0DKw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/moiLXHucKpirZDgpjiDrwcCW.png?f=fotoalbum_large

So far so good :) de top 1000 speler moet nog wel beginnen maar bij zijn items zie ik weinig gevaarlijke drivers... Ben benieuwd.. Top 3 moet sowieso wel lukken deze week en dna kan ik lekker tickets sparen voor volgende week die zal wel een stuk pittiger worden.

Hoe is de ranking bij de rest nu na één nachtje slapen?

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb 5k punten erbij gereden en daarmee meteen 5k uitgelopen op de nummer 2 van mijn ranked. Dit alles zonder tickets uit te geven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBSJ1-5p5Bs3jRn9OgMg3HQbPbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yM94zD1JpePBF8kPDbt4QQHR.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens wederom dank voor het organiseren van de multiplayer event! Ik heb 9 races mee kunnen doen en moest mij daarna helaas weer afmelden.

• Tootoo
@Cache top dat je er wel alles uit aan her persen bent hoor! Hopelijk kan je eerste blijven! [/ironie] ;)

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Was zeker leuk gisteravond! Je merkt wel dat er heel veel agressie op de baan is met 8 echte spelers! Maakt het zeker wel leuk! Misschien moet ik wat meer defensief rijden... :p

Rankings slaan dus weer helemaal nergens op... 7(8)7 @MetalSonic met 17 bots en @Cache met 19 bots? :? 7(8)7 Lager dan 5e ga ik ook niet worden met 14 bots... 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Au1Kb2Tvs8oiKzIPu37xO1kzIpM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FskWmvreZ0rWj9bzegOtJTeB.png?f=user_large

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:45:
Was zeker leuk gisteravond! Je merkt wel dat er heel veel agressie op de baan is met 8 echte spelers! Maakt het zeker wel leuk! Misschien moet ik wat meer defensief rijden... :p

Rankings slaan dus weer helemaal nergens op... 7(8)7 @MetalSonic met 17 bots en @Cache met 19 bots? :? 7(8)7 Lager dan 5e ga ik ook niet worden met 14 bots... 8)7
[Afbeelding]
8 player is zeker chaos, daarom dikke fun. Speelt heel anders dan het normale grinden om frenzy's tegen bots. Je moet heel anders spelen. Verder moet je er niet teveel over nadenken, het is en blijft mario kart dus je hebt ook een flinke potie geluk nodig mbt de items etc...

Ik heb iets van 15 bots, zijn nog een paar spelers waaronder een top 1000 die nog moeten beginnen. Hierom moet top 3 sowieso wel lukken deze week. Verder kan ik nog wel wat punten eruit persen.

• MetalSonic
Cache schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:37:
Ik heb 5k punten erbij gereden en daarmee meteen 5k uitgelopen op de nummer 2 van mijn ranked. Dit alles zonder tickets uit te geven.

[Afbeelding]

Overigens wederom dank voor het organiseren van de multiplayer event! Ik heb 9 races mee kunnen doen en moest mij daarna helaas weer afmelden.
Haha, das hard werken daar zeg, sterkte / sarcasme ;-)

Leuk dat ook jij erbij was, daardoor had @mowgli nog wat weerstand :+

• BBBrt
Cache schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:37:

[Afbeelding]

Ja hoor! :P
Ik zit dus met mn tier 40 weer in een club van 15 fanatiekelingen. Sta nu met een snel neergezette 38k wel op de 2e plek (mijn nummer 1 heeft 54k), maar ik weet zeker dat ik buiten de top 5 zal belanden ;w

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

8 player is zeker chaos, daarom dikke fun. Speelt heel anders dan het normale grinden om frenzy's tegen bots. Je moet heel anders spelen. Verder moet je er niet teveel over nadenken, het is en blijft mario kart dus je hebt ook een flinke potie geluk nodig mbt de items etc...

Ik heb iets van 15 bots, zijn nog een paar spelers waaronder een top 1000 die nog moeten beginnen. Hierom moet top 3 sowieso wel lukken deze week. Verder kan ik nog wel wat punten eruit persen.
Ja, idd! Doordat Juicy Orange naast me op de bank zat kon ik goed zien wat er af en toe gebeurde. Zo zag ik bijvoorbeeld dat ze in een banaan reed, cirkelde en weer naar voren schoot. Zij wist nergens van... :? Maar goed, soms moet je wel even nadenken over het moment van afschieten en hopen dat je item niet wordt afgeschoten.

@BBBrt
Heel herkenbaar. Maar trek niet te vroeg conclusies. Zo kan het zijn dat ze toch niet zo fanatiek zijn als eerst wordt gedacht. Misschien kan je er nog tickets tegenaan gooien? Bovendien, heb je overal al een nsc een triple coin? ;)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Pfoe wat hebben sommige weer een heerlijke week! Ik heb helaas een tier 68 die echt wel een heel maatje te groot is.

Moet zeggen dat ik trouwens Vanilla Lake wel echt een vermakelijke baan vind.

• BBBrt
pjot1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:04:
[...]

Ja, idd! Doordat Juicy Orange naast me op de bank zat kon ik goed zien wat er af en toe gebeurde. Zo zag ik bijvoorbeeld dat ze in een banaan reed, cirkelde en weer naar voren schoot. Zij wist nergens van... :? Maar goed, soms moet je wel even nadenken over het moment van afschieten en hopen dat je item niet wordt afgeschoten.

@BBBrt
Heel herkenbaar. Maar trek niet te vroeg conclusies. Zo kan het zijn dat ze toch niet zo fanatiek zijn als eerst wordt gedacht. Misschien kan je er nog tickets tegenaan gooien? Bovendien, heb je overal al een nsc een triple coin? ;)
Ik speel met auto-drift :P Ik weet niet precies hoe het komt, maar ik krijg manual drift gewoon niet onder de knie. Dan stuiter ik als een wappie door de baan...
En tja, op een beetje RMX baan lukt een NSC misschien nog, maar op veel andere banen wordt het dan wel héél lastig :)

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 13:28:
[...]

Ik speel met auto-drift :P Ik weet niet precies hoe het komt, maar ik krijg manual drift gewoon niet onder de knie. Dan stuiter ik als een wappie door de baan...
En tja, op een beetje RMX baan lukt een NSC misschien nog, maar op veel andere banen wordt het dan wel héél lastig :)
Manual drift staat hier ook uit. Anders krijg ik het ook niet voor elkaar. Na bijna 2 jaar speel ik dit nog steeds dmv gyro handling en swipen. :p

Ik ben van mening dat op elke track een nsc mogelijk is. Al heb je daar soms wel een HE lvl6 of 7 glider voor nodig en moet alles meezitten maar het is mogelijk! Op sommige tracks lijkt het je niet gegund. ;)

• Cache
Ik heb ooit zelf veel mario kart op de Wii gespeeld, waarbij je een soort gevoel voor de besturing moest krijgen. Dat ging uiteindelijk vrij goed en met mario kart tour lukt het mij alleen met manual drift om net zo strak te rijden met eenzelfde soort gevoel als op de Wii. Sterker nog ik stuiter juist als een wappie door de baan als ik niet manual drift. 😝

Enfin, ik zou het toch zeker weer een kans geven. Probeer anders een lange baan zonder al teveel scherpe bochten te kiezen om te oefenen. Het geeft zoveel meer controle als het opeens “klikt”.

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:06:
[...]

Manual drift staat hier ook uit. Anders krijg ik het ook niet voor elkaar. Na bijna 2 jaar speel ik dit nog steeds dmv gyro handling en swipen. :p

Ik ben van mening dat op elke track een nsc mogelijk is. Al heb je daar soms wel een HE lvl6 of 7 glider voor nodig en moet alles meezitten maar het is mogelijk! Op sommige tracks lijkt het je niet gegund. ;)
hier ook manual drift, in het begin ff oefenen na een tijdje weet je niet beter :)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:42:
[...]

hier ook manual drift, in het begin ff oefenen na een tijdje weet je niet beter :)
Ik denk eigenlijk dat iedereen dat wel heeft.

• pjot1
  • Niet online
Zo! 10k aan coins uit de TCP! :9 na weer een zooitje tickets te hebben gekocht nog dik 50k in the pocket! :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:58
Hier ook lekker 30k coins op zak, voelt goed

• Tootoo
Het voelt nog beter als je ze eenmaal weer uit kan geven ;) Hier had ik een daily select met 4 super driver tickets, maar 0 HE tickets (welke dan ook). Als het zo door gaat koop ik maar de dure tickets uit de tiershop...

Folding@home

• bennieeee
Inmiddels opgewerkt naar plek 5 met 51,5k. Baan 2 nog wel ruimte de rest staat aardig scherp al.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0ZETDUerWLvmKFT1GJpjP_Uzzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WWqDgYCvk2rooiRto3VIa55.jpg?f=fotoalbum_large
Tevens de cup van week 2 al even geprobeerd. Waarbij we nu ook al op 64k staan.

Sta sowieso met nog 2 cups te gaan al op 589k. Meestal haal ik de 600k net na alle cups :+

[ Voor 41% gewijzigd door bennieeee op 13-08-2021 12:26 ]

• edzon
Had t niet verwacht maar vermaak me kostelijk op de nieuwe vanille lake. Met een level 6 he ben je bijna gegarandeerd van een frenzystart door gelijk het water in te duiken bij de 1e boxen om er vervolgens nog 2x doorheen te gaan, zelfs zonder glider richting de 30k wel mogelijk! Verder zijn bijna alle vier tegenstanders inmiddels wakker en lijkt er misschien stiekem weer eens een 1e plek in te zitten oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KU6Pl0QS2KWgKEZiJ-kgvZnSTak=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JbFwL8Y7hQQMoxD5qwo6y4R9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23fXvYTz-OOSjO5vYYW7nTq4tA0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xuMbVjK9B4qlomEVY852ZSzY.jpg?f=fotoalbum_tile

• MrOleo
edzon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:33:
Had t niet verwacht maar vermaak me kostelijk op de nieuwe vanille lake. Met een level 6 he ben je bijna gegarandeerd van een frenzystart door gelijk het water in te duiken bij de 1e boxen om er vervolgens nog 2x doorheen te gaan, zelfs zonder glider richting de 30k wel mogelijk! Verder zijn bijna alle vier tegenstanders inmiddels wakker en lijkt er misschien stiekem weer eens een 1e plek in te zitten oOo

[Afbeelding][Afbeelding]
Oh... die truc werkt hier ook? :X Cool!
Gelijk ff proberen, dan is het zeker een leuke baan, mist alleen wat coinboxers op Tier 2.
Goeie tip!

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
Zoals altijd ga ik er eigenlijk niet vanuit dat de 3e cup de volgende ranking is. Nog een nachtje slapen en dan weten we het zeker! Moet nog 4k inhalen dus als ik weet wat de next ranked cup is kan ik m'n tickets een beetje strategisch uitgeven. Ice Mario en Cat Toad staan deze week op lijstje. Daarnaast heb ik nog 2 HE kart en glider tickets te vergeven dus daar maar even goed over nadenken. B)

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
MrOleo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 13:31:
[...]

En de compensatie is 45 rubies voor alle spelers + refund voor gold pass gebruikers!? 8)7

4,5 week tickets, rubies en coins missen, dan is dit gewoon een flater, ze zullen wel niet kunnen bepalen wie er last heeft gehad. Blijkbaar hebben ze geen log waarin ze kunnen zien wie er weken lang niet heeft ingelogd en daarna weer wel. Vreemde compensatie...
Ja ik vind het ook echt belachelijk, vooral omdat iedereen het krijgt ipv alleen degene die er ook echt last van hebben gehad.

Ze heeft weer een bericht gestuurd om dezelfde redenen die jij aangeeft. Hebben ze natuurlijk nog niet op gereageerd...

• MrOleo
Ja traag zijn ze sowieso. :)
Hopelijk doen ze er nog wat mee!

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
Je hoort mij niet klagen. :X

Vandaag m'n gold pass bonus gehad. 10 rubies en ice Mario uit de Gold pipe. :9

• MetalSonic

[Afbeelding][Afbeelding]
Lekker bezig, nieuwe vanilla lake is idd best leuk :)

• MetalSonic
pjot1 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:10:
Zoals altijd ga ik er eigenlijk niet vanuit dat de 3e cup de volgende ranking is. Nog een nachtje slapen en dan weten we het zeker! Moet nog 4k inhalen dus als ik weet wat de next ranked cup is kan ik m'n tickets een beetje strategisch uitgeven. Ice Mario en Cat Toad staan deze week op lijstje. Daarnaast heb ik nog 2 HE kart en glider tickets te vergeven dus daar maar even goed over nadenken. B)
Is het cup 3 [CHECK]
Zit er een paid to win track bij [CHECK}
:9B

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cq4I1U2sDGJCyCgm59AvFhRQ7Jk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Dqmr6rUmklZH0cmvbAOn7GZs.png?f=fotoalbum_large
Gekke week, tot nu toe zijn er inclusief ik zelf nog maar drie actieve spelers... Nouja prima, zekerheid op top 3. Ik spaar lekker tickets voor volgende week. Ben benieuwd wat ik dan voor tegenstanders heb :)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:43:
[...]

Is het cup 3 [CHECK]
Zit er een paid to win track bij [CHECK}
:9B
:D :D :D

Ik ga in die tussentijd gewoon met je meedoen! ;) :9B

• Xaio
@pjot1 die ga je verliezen. :9

Eindelijk binnen in de 40k club.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BV-QwgjyisUnzG3o79f2BdZ8Fk0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gCQKMgIBKyPcg50BK92aOEzu.jpg?f=fotoalbum_large

Deze ranking gaat het niet worden top 5 heeft hoge levels santa bowser of nabbit. Volgende ranking gaat het ook niet worden ik mis aantal t3 items.

• pjot1
  • Niet online
Xaio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 07:51:
@pjot1 die ga je verliezen. :9

Eindelijk binnen in de 40k club.

[Afbeelding]

Deze ranking gaat het niet worden top 5 heeft hoge levels santa bowser of nabbit. Volgende ranking gaat het ook niet worden ik mis aantal t3 items.
Mooie score! Welke track was dat?

Dat je volgende week een aantal T3 items mist, zegt niets. Zo dacht ik vorige week ook dat er niets te halen viel en evengoed eerste geworden. Voor nu is dat echt koffiedik kijken. :)

• MetalSonic
pjot1 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:11:
[...]

Dat je volgende week een aantal T3 items mist, zegt niets. Zo dacht ik vorige week ook dat er niets te halen viel en evengoed eerste geworden. Voor nu is dat echt koffiedik kijken. :)
Klopt, alles hangt vooral af van de tegenstanders

• BBBrt
pjot1 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:11:
[...]

Dan ga ik maar duimen, want ik mis op RMX Vanilla Lake 1T een T3 driver én T3 glider.. ik heb de all cup pipe nog, straks de 2 gratis pipes nog, wat dagelijkse pipes én ik ben 45 rubies aan het sparen, maar ik denk niet dat ik het geluk heb om hier iets op aan te vullen..

Het is mij nog nóóit gegund om in zo'n geval in de top 5 te eindigen.. maar eerst sowieso nog maar eens deze cup in de top 5 blijven :D

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:01:
[...]

Dan ga ik maar duimen, want ik mis op RMX Vanilla Lake 1T een T3 driver én T3 glider.. ik heb de all cup pipe nog, straks de 2 gratis pipes nog, wat dagelijkse pipes én ik ben 45 rubies aan het sparen, maar ik denk niet dat ik het geluk heb om hier iets op aan te vullen..

Het is mij nog nóóit gegund om in zo'n geval in de top 5 te eindigen.. maar eerst sowieso nog maar eens deze cup in de top 5 blijven :D
Jij bent toch billiebob? Je hebt al wel tier 40 gehaald! ;) Als je dit topic een beetje volgt dan weet je dat het qua ranking alle kanten op kan gaan. Het slaat soms helemaal nergens op.

Heb je bovendien de Goldpass? Aangezien je 0 gold races hebt gewonnen? De Goldpass kan je ook leuke extra's brengen! :)

• bennieeee
Volgens mij snap ik niet hoe die truc werkt.. iemand die er een filmpje van kan maken??

• texelonia
Gelukkig is de volgende ranked toch Toadette cup. Meestal wacht ik het voor de zekerheid wel even af, maar ik had Cat Toad alvast level 6 gemaakt, want daar heb ik nu en volgende week wat aan. Grand Bad Wagon level 5 gemaakt, en twijfel nog of ik die level 6 maak of dat ik Jet Cruiser level 6 maak. Denk toch Grand Bad Wagon, en dan Blue Turbo Birdo level 7 maken en max uncappen en dan Jet Cruiser level 5. Daar heb ik allemaal deze week én volgende week wat aan. Ik sta 16e, en top 3 gaat het zeker niet worden deze week. Maar stuk beter moet nog wel lukken, zeker met de genoemde upgrades.

Vandaag Dry Bowser in de DS, als ik die koop is die level 6. Handig voor volgende week.

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

Volgens mij snap ik niet hoe die truc werkt.. iemand die er een filmpje van kan maken??
Zodra je gaat vliegen werp je jezelf gelijk te water. Lakitu zet je dan weer vóór de itemboxen op de baan zodat je een dubbele box hebt. :)

• bennieeee
pjot1 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:39:
[...]

Zodra je gaat vliegen werp je jezelf gelijk te water. Lakitu zet je dan weer vóór de itemboxen op de baan zodat je een dubbele box hebt. :)
Thanks gaan we dat eens even proberen.

• BBBrt
pjot1 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:29:
[...]

Jij bent toch billiebob? Je hebt al wel tier 40 gehaald! ;) Als je dit topic een beetje volgt dan weet je dat het qua ranking alle kanten op kan gaan. Het slaat soms helemaal nergens op.

Heb je bovendien de Goldpass? Aangezien je 0 gold races hebt gewonnen? De Goldpass kan je ook leuke extra's brengen! :)
Ja klopt, maar ben al maanden tier 40 :p
Meestal de eerste week van de tour een plekje omhoog en de tweede week weer omlaag.
Ik heb nu voor het eerst nog géén goede scores neergezet voor de Toadette cup. Misschien dat ik dan komende week niet tegen allemaal tier 50+ spelers kom.

Ik heb nu even eenmalig een gold pass, omdat ik vorige week coins nodig had om een HE glider uit de tier shop te halen. En de laatste dag van een tour een gold pass nemen is wel het allerbeste moment :)

• BBBrt
bennieeee schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:52:
[...]

Thanks gaan we dat eens even proberen.
Je kunt het 3 keer in één ronde doen. Na de derde keer word je automatisch aan de andere kant van het water geplaatst. Dus eigenlijk: als je het twee keer doet, kun je het net zo goed drie keer doen, want dan 'win' je wat verloren tijd terug.

Het is mij net gelukt om het de eerste ronde 3x te doen en de tweede ronde nog 1x en dan ook nog eerste worden. Heel veel vaker zal niet lukken, denk ik..

Overigens lijkt het makkelijker om je aan de rechterkant in het water te storten. Links lukt ook wel, maar je raakt dan snel 'out of bounds' en dan word je meteen naar de overkant geplaatst.

Een laatste tip: als je héél goed timed, kun je de tweede geiser pakken en je vanaf de hoogte rechtstreeks het water in storten, waarbij je wel de boxes pakt, maar niet de blauwe glider balk. Dit levert ook wat tijdswinst op :p

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IYH7fmhAwA08Y7Ls3nzGfgJjQM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/309HLYTP8DUwuVgWzOWUc3ap.jpg?f=fotoalbum_large
Zelfs met 3 echte tegenstanders heb ik er deze ranked wel een aardige kluif aan. Voor het eerst sinds lange tijd toch aardig wat tickets geïnvesteerd. Meer dan me lief is. Het is dat Penguin Toad volgende week ook belangrijk is in ranked en Nintendo in de Daily Selects gul is geweest met HE driver tickets, maar anders had ik hem nooit naar level 6 gebracht :X
Ik hoop dat de nummer twee nu even kapt, want die sprokkelt er elke dag weer meer punten bij.

[ Voor 10% gewijzigd door Vozze op 14-08-2021 11:56 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:54:
[...]

Ja klopt, maar ben al maanden tier 40 :p
Meestal de eerste week van de tour een plekje omhoog en de tweede week weer omlaag.
Ik heb nu voor het eerst nog géén goede scores neergezet voor de Toadette cup. Misschien dat ik dan komende week niet tegen allemaal tier 50+ spelers kom.

Ik heb nu even eenmalig een gold pass, omdat ik vorige week coins nodig had om een HE glider uit de tier shop te halen. En de laatste dag van een tour een gold pass nemen is wel het allerbeste moment :)
Ja, ik snap precies wat je bedoelt. Zo kan je wekenlang schommelen tussen een aantal tiers en zo vlieg je er ineens doorheen. Tier 40, 50, 60 en natuurlijk 70 zijn toch wel echte mijlpalen.

Als je je Goldpass automatisch verlengd krijg je ook weer rubies en eens in de zoveel tijd een HE pipe.

@Vozze
Wat weet je toch elke week weer een score neer te zetten! _/-\o_ Voorlopig heb je een kleine marge. :)

• edzon
@bennieeee Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hiDYvEx95JdW_Zi-dUUfK0eZhW8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HEB6kV7vMmgYJ1McNuEM02S1.gif?f=user_large

@Vozze ik was al benieuwd waarom die pinguïn zo veel aandacht van je kreeg, succes!

Even iets anders, ik heb naast mijn gold pass account ook een f2p account waarmee ik probeer in tier 70 te komen. Dat ging op zich redelijk soepeltjes maar bungel sinds een week of 5 rond tier 50 en lijk steeds in onmogelijke rankings ingedeeld te worden als ik er 1 weet te stijgen. Zijn er hier f2p spelers die 70 inmiddels hebben bereikt?

• MetalSonic
Vozze schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:54:
[Afbeelding]
Zelfs met 3 echte tegenstanders heb ik er deze ranked wel een aardige kluif aan. Voor het eerst sinds lange tijd toch aardig wat tickets geïnvesteerd. Meer dan me lief is. Het is dat Penguin Toad volgende week ook belangrijk is in ranked en Nintendo in de Daily Selects gul is geweest met HE driver tickets, maar anders had ik hem nooit naar level 6 gebracht :X
Ik hoop dat de nummer twee nu even kapt, want die sprokkelt er elke dag weer meer punten bij.
Twee top 100 spelers, gevecht der titanen. Houd ons op de hoogte! :D

• MetalSonic
edzon schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:21:
@bennieeee [Afbeelding]

@Vozze ik was al benieuwd waarom die pinguïn zo veel aandacht van je kreeg, succes!

Even iets anders, ik heb naast mijn gold pass account ook een f2p account waarmee ik probeer in tier 70 te komen. Dat ging op zich redelijk soepeltjes maar bungel sinds een week of 5 rond tier 50 en lijk steeds in onmogelijke rankings ingedeeld te worden als ik er 1 weet te stijgen. Zijn er hier f2p spelers die 70 inmiddels hebben bereikt?
Zo doe ik hem inderdaad ook!

• MetalSonic
Ennn er is iemand wakker geworden in mijn poule. Gelukkig sta ik er nog twee duizend boven.

Gaat er iemand “los” morgen op de special pipe?

• R-utger
MetalSonic schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:08:
Ennn er is iemand wakker geworden in mijn poule. Gelukkig sta ik er nog twee duizend boven.

Ik ga nu echt proberen te sparen voor de 2Y anniversary :9
Deze week zou ik op 200 rubies moeten komen.

Wellicht dat ik eens mazzel heb door 45 rubies te krijgen uit de pipe.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• MrOleo
Vozze schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:54:
[Afbeelding]
Ok, dat maakt duidelijk waarom je scores zo hoog zijn. Succes!
MetalSonic schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:08:

Zeker niet, misschien een losse pull, gokken op 8-bit mario upgrade, maar pijp 2 lijkt mij iets interesanter qua karts en gliders en het is inderdaad spaartijd voor anniversary.

erutangiS

• texelonia
Leuk die truc op RMX vanilla lake, maar als je geen t3 driver hebt ben je dus dubbel screwed deze week |:(
Gaat het toch jeuken om een poging aan die pijp te wagen…

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:38:
Leuk die truc op RMX vanilla lake, maar als je geen t3 driver hebt ben je dus dubbel screwed deze week |:(
Gaat het toch jeuken om een poging aan die pijp te wagen…
Wat let je om het niet te doen? Bovendien, sta je er slecht voor qua ranking?

• texelonia
pjot1 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:57:
[...]

Wat let je om het niet te doen? Bovendien, sta je er slecht voor qua ranking?
Ja ik sta nu 12e en zit nog wel wat ruimte, maar niet heel veel vrees ik.

Wat me tegenhoudt, is dat ik, incl de 5 ruby’s van morgen en challenges enzo, dan 319 ruby’s heb, dus geen garantie dat ik daadwerkelijk de spotlight driver eruit haal. En eigenlijk aan het sparen was voor de anniversary ;)

Sowieso eerst maar afwachten wat ik uit de ACP krijg, al ben ik niet echt op de hoogte van wat daar in kan zitten.

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 00:05:
[...]

Ja ik sta nu 12e en zit nog wel wat ruimte, maar niet heel veel vrees ik.

Wat me tegenhoudt, is dat ik, incl de 5 ruby’s van morgen en challenges enzo, dan 319 ruby’s heb, dus geen garantie dat ik daadwerkelijk de spotlight driver eruit haal. En eigenlijk aan het sparen was voor de anniversary ;)

Sowieso eerst maar afwachten wat ik uit de ACP krijg, al ben ik niet echt op de hoogte van wat daar in kan zitten.
Dan heb je sowieso lekker gespaard. Kom ik aan met m'n 18 rubies.... ;)

Ik zal voor je duimen morgen! Volgens mij kan daar gewoon alles inzitten, is niet tour gerelateerd. Eigenlijk moet je het gewoon zo zien, je hebt altijd een stok achter de deur en daarnaast kan je ook een glider gebruiken. ;)

• BBBrt
Waarom sparen jullie voor de anniversary? Ik weet niet precies meer wat er vorig jaar allemaal was, maar ik weet alleen maar dat ik niet onder de indruk was :P

Of ze moeten opeens de Blue Biddybuggy gratis weggeven: dan ben ik fan!!

• MrOleo
Ik zou zeggen blader ff een paar pagina's door vanaf hier:
[Mobile] Mariokart Tour

1e pijp had 2 coinbox drivers, (niet de beste, maar nog steeds goeie coinbox drivers) en bijna elke 10 pull had wel een HE, met vele 3x of 4x HE per 10 pulls.
Special pijp was de gold pipe, met goeie coinbox drivers en coin gliders.
https://www.mariowiki.com/1st_Anniversary_Tour

De pijp van vandaag is daar vergeleken mee absolute troep. Dus sparen we :)

erutangiS

• Cache
Ik ga ook verder sparen de hele tour. Zondag is standaard ACP tijd voor mij. De beste glider in het spel? Dank u! De vorige pijp waar hij in zat was het geen garantie en heb ik de gok niet genomen, dat bleek dus een goede keuze te zijn geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJX_dxulF1exgsbBmkIt3IasGRk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rfk0YNCsLBVFen1owWsceJue.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
ACP hier de Crimson Crane

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! Hier ook de ACP. Mooi cadeautje zo! Heb ik ineens een T3 glider voor volgende week! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJinWlYnKGuwbqs5toN3OAy45fQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fKHM95VUjxmNiAkSELYOV186.png?f=user_large

• texelonia
ACP: Dry Bowser, die ik gisteren dus voor 12k gekocht had om hem level 6 te maken |:(

• Sleehond
texelonia schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:22:
ACP: Dry Bowser, die ik gisteren dus voor 12k gekocht had om hem level 6 te maken |:(
Ze doen het er om hoor ;(

• MetalSonic
MrOleo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 08:38:
Ik zou zeggen blader ff een paar pagina's door vanaf hier:
[Mobile] Mariokart Tour

1e pijp had 2 coinbox drivers, (niet de beste, maar nog steeds goeie coinbox drivers) en bijna elke 10 pull had wel een HE, met vele 3x of 4x HE per 10 pulls.
Special pijp was de gold pipe, met goeie coinbox drivers en coin gliders.
https://www.mariowiki.com/1st_Anniversary_Tour

De pijp van vandaag is daar vergeleken mee absolute troep. Dus sparen we :)
Was een leuke special pipe toen!!

• MetalSonic
R-utger schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:25:
[...]

Ik ga nu echt proberen te sparen voor de 2Y anniversary :9
Deze week zou ik op 200 rubies moeten komen.

Wellicht dat ik eens mazzel heb door 45 rubies te krijgen uit de pipe.
Hier hetzelfde. Verder heb ik bijna alles wel uit de special pipe :)

• MetalSonic
Edit : blizzard balloon uit de pipe, die is nu van level twee naar drie gegasn. Hopelijk Santa bowser uit de volgende acp ;)

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:18:
Woehoe! Hier ook de ACP. Mooi cadeautje zo! Heb ik ineens een T3 glider voor volgende week! oOo

[Afbeelding]
Dat is het betere werk. Sowieso prima glider

• pjot1
  • Niet online
Denk ik dat ie wel lekker gaat, heb ik een malle Henkie in m'n ranking die gewoon alle, ja alle, drivers heeft... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GU9o6Yz8l2ullNCKESf2wZ7vYI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0OAONRMtjPxywmhQuAczH1Z7.png?f=user_large

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:56:
Denk ik dat ie wel lekker gaat, heb ik een malle Henkie in m'n ranking die gewoon alle, ja alle, drivers heeft... 8)7

[Afbeelding]
Oef das een dure collectie

• pjot1
  • Niet online
Ja en hij/zij is waarschijnlijk niet uitgeracet....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIKJ-BgaI7ddV_o1nifQ1WVjHJU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QOw9XvaQTbo9k8PvpNdZ75Eh.png?f=user_large

Momenteel 5700 voorsprong, zal mij benieuwen de rest van de week...

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOXowdJOR8k8RG0Z_0jUw-tCZfg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eMWkkDFSJLF1SfjvXvVov3qz.png?f=fotoalbum_large

Grafische glitch of aankondiging? Soort groen metale mario

• BBBrt
Ik denk een grafische glitch. Bij mij zien Metal Mario en sommige gold drivers er soms ook groenig uit. Vooral in Kalamari Desert en Sunset tracks.

• MetalSonic
BBBrt schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:15:
Ik denk een grafische glitch. Bij mij zien Metal Mario en sommige gold drivers er soms ook groenig uit. Vooral in Kalamari Desert en Sunset tracks.
Dat zal dan wel zo zijn. Ik heb nog even gekeken in mijn drivers list of er een nieuwe (metal)mario alt bij stond maar helaas O-) }:|

• BBBrt
MetalSonic schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:43:
[...]

Dat zal dan wel zo zijn. Ik heb nog even gekeken in mijn drivers list of er een nieuwe (metal)mario alt bij stond maar helaas O-) }:|
Correctie, het is Ice Mario. Ik had net precies hetzelfde op dezelfde track :P

• BBBrt
pjot1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:06:
[...]

Lukt de NSC jou op Frappe Snowland ook (met auto drift)? Dit is echt zo'n track waar je alleen een beetje oké scores kunt neerzetten met manual drift volgens mij...

Zo ja: zou je dan de moeite willen nemen om een filmpje te maken van een NSC, of iets wat daar enigszins bij in de buurt komt? :)

• R-utger
Speel zelf met auto drift :+ maar een nsc moet wel lukken zonder genaaid te worden.
Gebruik een lvl 3 glider.
Had net bijna een nsc, op de laatste paar meter na… (rode Shell) combo 117x.

Pagina: 1 ... 86 ... 161 Laatste