• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@bennieeee super jammer om te lezen dat je het spel er af gemikt hebt! Hoewel ik het wel goed kan begrijpen overigens, het is natuurlijk wel meer van hetzelfde. Maar hopelijk ga je het alsnog missen!

Ondertussen… @MetalSonic super netjes gedaan! Hopelijk blijf jij, @Vozze en wie ik vergeet eerste tot morgen ochtend! Hier wordt het nog meer peentjes zweten. Dit is eerste staan met wel een hele minieme marge ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjma8zRCB4sDIG03fHpAjDSZYX0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RlTziZHFnzE6uUHrsu7LcK9S.jpg?f=user_large

Folding@home

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-12 08:05
Jammer @bennieeee , maar fijn dat jij eindelijk van je vrijheid kunt genieten! ;)

Ik dacht nog even mijn best te doen, maar laat ook maar. Ik sta nu 8e en de hele top 7 in mijn ranked is 80k+ en minimaal 7k voorsprong op mij. Ik pak gewoon 5 rubies, waarmee ik dan een enkele 10-pull aan de special pipe kan doen.. Level 56/57 is echt een nieuwe horde gebleken.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-12 12:41
Tootoo schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:09:
@bennieeee super jammer om te lezen dat je het spel er af gemikt hebt! Hoewel ik het wel goed kan begrijpen overigens, het is natuurlijk wel meer van hetzelfde. Maar hopelijk ga je het alsnog missen!

Ondertussen… @MetalSonic super netjes gedaan! Hopelijk blijf jij, @Vozze en wie ik vergeet eerste tot morgen ochtend! Hier wordt het nog meer peentjes zweten. Dit is eerste staan met wel een hele minieme marge ;)

[Afbeelding]
Ik zal ook voor jou duimen! Hopelijk is je voorsprong genoeg.

• MetalSonic
bennieeee schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:56:
Ik heb zojuist het spel van mijn telefoon gegooid. Het voelde bijna als een verplichting om nog te racen. Laatste dagen heel weinig gespeeld en het spel ook niet gemist.

Voor nu is het goed, wie weet dat ik het in de toekomst nog eens ga spelen maar dat zal de tijd uitwijzen. Wil jullie bedanken voor het vele leesplezier hier en de oneindige tips en op peppers als het niet meer wou. Het ga jullie goed! _/-\o_
Goed dat je naar jezelf luistert en daarin eerlijk bent. Ik heb je reacties op dit forum altijd met plezier gelezen en wat mij betreft blijf je hier actief :) geniet van de nieuwe vrije tijd die je hebt gekregen hiermee.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:05
@bennieeee : tot over twee weken ;) Nee hoor. We gaan je ups en downs hier missen, maar misschien tot snel.

@Tootoo : zo! Dat is helemaal spannend. Fingers crossed!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKxjvVrLrMUV4f6KQJkNMZI-eL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWNPUyTZZJjSe2GFss4hMav3.jpg?f=fotoalbum_large
Yes! En heel veel rubies ook van tier 2 challenges die ik al had afgerond.

• Tootoo
Hier ook eerste gebleven met die ontzettend minimale voorsprong, blij mee! ;)

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Vorige week 1e geworden dus afgelopen week gelijk weer kansloos.... 10e geworden.... Deze week wordt ook weer zwaar. Nummer 1 staat alweer op 92k.... :N

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:03:
Hier ook eerste gebleven met die ontzettend minimale voorsprong, blij mee! ;)
Fijn!! Ik denk dat het voor jou vanwege het kleine verschil nog het spannendste was.

Ben benieuwd hoe het bij @Vozze is gegaan

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4mupe4v_lAQcf0HnRs99jK6gnDE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/glGHCf2EigdhFXZXSqgGPE4d.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ook eerste geworden. Blij mee, maar was wel in de verwachting. Sleeper gelukkig niet zijn best gedaan. Nu tier 51. King Boo suit dus ook. Kan ik goed gebruiken op Track 3 (ik had hiervoor geen Top shelf) en mogelijk ook Track 1. Nu alles top shelf. Zie wel kans op 1ste, dan zou ik de Tier challenge 2 kaart vol hebben, maar heb al gezien dat de Tier 3 kaart alleen maar tier level challenges zijn, met als laatste tier 80. Dus die Gold mii suit gaat mij dus minimaal nog een jaar duren helaas. Behalve als die ooit in een pipe komt, maar dat zullen ook zeker niet binnenkort doen.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54
Gisteren nog even aangezet en ruim 10k gestegen (ik had tot gisteren elke track nog maar 1 keer gespeeld):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDCvawLhdUsahoJ8h5EhLNg52cw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s68iSEabDb0rj8TVT4RkV9CQ.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Eärendil op 30-03-2022 11:19 ]

• Vozze
@MetalSonic : hier gelukkig net zo'n succesverhaal als bij jullie. Eindelijk gelukt.

En dus aardig wat rubies binnen. Die bewaar ik lekker voor volgende week. Ik gok toch op een coinboxer.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suQZ3GRhPY4whn86itr3tLYTaEg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ua8nNVnzpjfbDGVKKjEViSMW.png?f=fotoalbum_large

Eerste keer 10 pull! Kan nu kiezen uit deze en lucky 7 mii. Ik vind m lastig. Die lucky 7 is uiteraard beter maar ik heb bij die miis al een inflatie gevoel. Alsof de coverage gaat tegenvallen. Hmm wordt weer speculeren.

Edit: volgens mij bestaat die Japanse peach al een tijdje, ik zal later eens googl'n. Als dat item al lang bestaat betekent dat wel vaak dat de kans dat die terug komt als top tier minder groot is.

[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 30-03-2022 12:10 ]

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:48:
[...]

Fijn!! Ik denk dat het voor jou vanwege het kleine verschil nog het spannendste was.

Ben benieuwd hoe het bij @Vozze is gegaan
Ik heb er in ieder geval niet minder om geslapen ;) Maar dat is ook omdat ik al wel geleerd heb dat slapen belangrijker is dan al het andere :P

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:42
2e geworden, nummer 1 ruim 8k voor dus dan is het prima te accepteren.

Nu voorlopig 1e voor deze week met ruim 13k voorsprong, maar dat zal nog wel aardig wijzigen vermoed ik.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:15
bennieeee schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:56:
Ik heb zojuist het spel van mijn telefoon gegooid. Het voelde bijna als een verplichting om nog te racen. Laatste dagen heel weinig gespeeld en het spel ook niet gemist.

Voor nu is het goed, wie weet dat ik het in de toekomst nog eens ga spelen maar dat zal de tijd uitwijzen. Wil jullie bedanken voor het vele leesplezier hier en de oneindige tips en op peppers als het niet meer wou. Het ga jullie goed! _/-\o_
Hier is het over 3 weken ook afgelopen. Ik zou deze tour al stoppen, maar voelt verkeerd om te stoppen voor de yoshi tour. :P

Afgelopen week was weer lekker frustrerend.
- 7 dagen keihard gegrind, letterlijk 0 boomboxen gehad op track 1 en daardoor ook geen goeie run, ongelooflijk.
- maar miste een goeie kart op track 2 dus was bij voorbaat kansloos voor plek 1 die 152k scoorde.
- nipt 2e geworden met 135k, wat met boombox en een extra bronze suit/ticket stukken hoger zou zijn geweest en dus geen mii suit gekregen, want alleen voor nr 1. Aan de ene kant licht frustrerend dat in lagere tiers je de suit makkelijker wint, aan de andere kant krijgen de hogere tiers ook meer uncap tickets, wat een stuk frustrerend zal zijn voor de lagere tiers. Shit happens, zullen we maar zeggen. :)
- 2x wario shipyard ( de domste baan van het spel, slechter dan de originele cheep cheep) in de ranked, er zijn zoveel banen, waarom dan deze baan nu al weer 2x in de ranked cups...
- Tot nu toe 3 gouden pijpjes uit de tier shop en....... alle 3 een kart he uncap ticket, wat is de kans daarop: 1/9*1/9*1/9 ofzo? Ach ja ze zijn niet nutteloos maar iets meer variatie was leuk geweest.
Gelukkig is het nog niet zo erg als een normal driver uncapticket ontvangen voor 500 tokens. :X
Ach ja het is sowieso allemaal extra dus niet te hard klagen. :)
- Dan nog 100 rubies kwijt geraakt voor helemaal niks aan die domme shopindeling en nintendos enige reactie is: helaas pindakaas, sorry dat je ontevreden bent, dat we dit niet even rechttrekken voor je. Hoe moeilijk is het om een item af te boeken en de rubies terug te storten.... Ik begrijp dat je pipes en ingezette tickets niet kunt refunden, maar bij een fixed item voor fixed rubies moet dat makkelijk kunnen, zeker gezien het 100% duidelijk een nutteloos item is, een klein beetje service naar de klant is toch niet te veel gevraagd?

Dat alles gecombineerd met de belachelijke hoeveelheid tickets voor level 8, de bs met verlagen van HE ticketkans in de daily shop zonder aankondiging, het feit dat nintendo gratis items uitdeelt aan een deel van de playerbase zonder algemene aankondiging (doen ze dit dan vaker? Wees er gewoon open over en het is prima.), het gebrek aan innovatie, steeds dezelfde ranked en touropzet, bedenk eens wat variatie, elke week dezelfde grind tot de frenzies een keer vallen, nee laten we kansloze mii troep toevoegen, dan is de conclusie: binnenkort toch tijd voor wat anders. :)

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:15:
[...]

Hier is het over 3 weken ook afgelopen. Ik zou deze tour al stoppen, maar voelt verkeerd om te stoppen voor de yoshi tour. :P

Afgelopen week was weer lekker frustrerend.
- 7 dagen keihard gegrind, letterlijk 0 boomboxen gehad op track 1 en daardoor ook geen goeie run, ongelooflijk.
- maar miste een goeie kart op track 2 dus was bij voorbaat kansloos voor plek 1 die 152k scoorde.
- nipt 2e geworden met 135k, wat met boombox en een extra bronze suit/ticket stukken hoger zou zijn geweest en dus geen mii suit gekregen, want alleen voor nr 1. Aan de ene kant licht frustrerend dat in lagere tiers je de suit makkelijker wint, aan de andere kant krijgen de hogere tiers ook meer uncap tickets, wat een stuk frustrerend zal zijn voor de lagere tiers. Shit happens, zullen we maar zeggen. :)
- 2x wario shipyard ( de domste baan van het spel, slechter dan de originele cheep cheep) in de ranked, er zijn zoveel banen, waarom dan deze baan nu al weer 2x in de ranked cups...
- Tot nu toe 3 gouden pijpjes uit de tier shop en....... alle 3 een kart he uncap ticket, wat is de kans daarop: 1/9*1/9*1/9 ofzo? Ach ja ze zijn niet nutteloos maar iets meer variatie was leuk geweest.
Gelukkig is het nog niet zo erg als een normal driver uncapticket ontvangen voor 500 tokens. :X
Ach ja het is sowieso allemaal extra dus niet te hard klagen. :)
- Dan nog 100 rubies kwijt geraakt voor helemaal niks aan die domme shopindeling en nintendos enige reactie is: helaas pindakaas, sorry dat je ontevreden bent, dat we dit niet even rechttrekken voor je. Hoe moeilijk is het om een item af te boeken en de rubies terug te storten.... Ik begrijp dat je pipes en ingezette tickets niet kunt refunden, maar bij een fixed item voor fixed rubies moet dat makkelijk kunnen, zeker gezien het 100% duidelijk een nutteloos item is, een klein beetje service naar de klant is toch niet te veel gevraagd?

Dat alles gecombineerd met de belachelijke hoeveelheid tickets voor level 8, de bs met verlagen van HE ticketkans in de daily shop zonder aankondiging, het feit dat nintendo gratis items uitdeelt aan een deel van de playerbase zonder algemene aankondiging (doen ze dit dan vaker? Wees er gewoon open over en het is prima.), het gebrek aan innovatie, steeds dezelfde ranked en touropzet, bedenk eens wat variatie, elke week dezelfde grind tot de frenzies een keer vallen, nee laten we kansloze mii troep toevoegen, dan is de conclusie: binnenkort toch tijd voor wat anders. :)
Dat is nog eens een uitgebreide reactie

Jammer dat je stopt maar met je betoog eronder is het wel duidelijk waarom. De boombox frenzy is moeilijk. Lijkt wel alsof Nintendo de kans op boomerang frenzy terwijl een computer een coinbox activeert verkleint heeft maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Dat het vele uren kost heb ik ook al meerdere malen ondervonden. Dit is ook één van de redenen dat ik niet zo enthousiast ben van de boombox. Het idee is leuk maar het kost heel veel uren, voelt echt als "werk" :X

Wario shipyard vind ik toch wel een stuk beter dan Cheep cheep. Ben het er uiteraard mee eens dat een beetje meer afwisseling echt wel mag. Blijkbaar wil Nintendo weer dat we gaan bedelen/ smachten om de city tracks die dan in een feestelijke week ineens weer gelanceerd worden. Het is al vaker gebeurd dat bepaalde tracks vaak herhaald waren. We hebben ook een tijd achterelkaar een bepaalde rainbow track gehad. Ik vraag mij af wat hierachter zit.

Zolang hier in dit forum nog verhalen worden gedeeld blijf ik het nog wel spelen. Merk wel dat ik er minder geld in stop per maand en toch ook minder speel (alhoewel je dat op basis van mijn reacties van bijvoorbeeld de afgelopen week wellicht niet zou zeggen. Nu kom ik items te koop maar ga ik niet een paar keer de mario hakema pack kopen. Zou ik vroeger nog overwegen maar nee met de inflatie en alles dat duurder is geworden mag ik ook wat beter op de centjes letten.

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-12 08:06
Maak van je hart geen moordkuil. Het leven van een Mario Kart Tour speler gaat echt niet altijd over rozen en frustraties hebben we allemaal regelmatig. Maar verder moet het natuurlijk vooral een leuk tijdverdrijf zijn. Gaat dat even niet, dan kan ik me goed voorstellen om afstand te nemen van het spel. Voor even, of voorgoed. Zelf ben ik de Mii frustratie te boven en hou ik het wel weer even vol.

Ik heb de posts van MrOleo en Bennie altijd met veel plezier gelezen. Eerlijk, scherp en goede tips. Dat maakt een topic als dit erg waardevol. Hopelijk wordt Mario Kart Tour op een dag toch gemist en halen jullie er (mogelijk met een ander verwachtingspatroon) dan toch weer plezier uit.

• Vozze
@MrOleo : misschien is het de frustratie van afgelopen week en moet je het nog even aanzien. De punten zijn volgens mij goed te relativeren:
  • Zoals @MetalSonic aangeeft is de Boombox niet eenvoudig. Mijn 44k run met de ninja was trouwens ook zonder boombox, dus je hebt niet per se die boombox nodig. Ik maak runs vaker af ook nadat het eerste itembox geen boombox of coin frenzy oplevert. Soms kun je nog aardig verrast worden met de loop van de run waardoor je nog een goede score kunt rijden.
  • Zoals je zegt maakte het voor de laatste ranked ook niet uit. 152k was ook gewoon onmogelijk. Dan is de tweede plek ook het maximaal haalbare. Zelfde aantal tickets en wat muntjes die de nummer 1 niet heeft.
  • Over het mislopen van de mii suit. No worries. Die pak je gewoon deze week gezien je loadout. Tenzij je weer zo'n topper als nummer 1 hebt, moet dat eenvoudig lukken. Dus er is niets verloren.
  • Wat jij hebt met Wario Shipyard heb ik met Pinball. Dat vind ik wel zo'n saaie track. Lang en er gebeurt gewoon niets afgezonderd van die ballen die je het leven zuur maken. Daarnaast zijn de controls ook nog ruk.
  • Wat betreft die kans, die klopt niet ;-) Elke keer pullen is dezelfde kans. Maar drie keer goud is echt niet verkeerd hoor. Dat heb ik ook gehad.
  • Die 100 rubies is inderdaad erg zuur door het per ongeluk ergens op klikken. Dat ben ik met je eens. Dat het zo eenvoudig is om te corrigeren, ben ik het dan niet mee eens. Met de rubies en de suit an sich ben ik het eens, maar dat is niet het enige. Alle basepoint van de mii karakters dienen gecorrigeerd te worden en daarnaast kun je een discussie krijgen over je highscore die met hogere basepoints wellicht gerealiseerd was. Hoe moet je daar mee om gaan? Reset? Geen idee hoe eenvoudig dat is.
  • Wat betreft die refund. Tsja, dat blijft lastig. Ik voel me nog steeds benadeeld door die actie van het moment van inloggen en wat dat betreft vind ik de compensatie wel terecht. Misschien hadden ze de overige spelers die 1e waren geworden in de ranked een HE driver ticket kunnen geven als compensatie voor de extra suit, maar dat had ook weer weerstand bij andere spelers gegeven. Volgens mij hebben ze in het verleden ook wel vaker bepaalde groepen spelers gecompenseerd zonder dat daarover gecommuniceerd is, maar ik ben het met je eens dat ze dat wel hadden kunnen benoemen.
Ik hoop dat je de lol na deze week weer een beetje terug krijgt en dat je volgende week beloond wordt met een coinboxer met relatief weinig pulls. In relatief rustige weken vind ik juist de strijd met jou altijd erg leuk en dat zal ik dan gaan missen.

• Jorx100
Weet iemand eigenlijk waarom de city tracks maar zelden herhaald worden? Ik houd vanaf zomer 2020 bij op welke tracks ik nog exp voor het player level heb, en sindsdien is er niet meer gereden op New York Minute 1 en 2 en ook niet op de R/T banen van Tokyo Blur 2, Paris Promenade 2 en London Loop 2. Ik begrijp niet zo goed waarom we worden doodgegooid met Waluigi Pinball terwijl er veel interessantere city tracks zijn...

• MetalSonic
Jorx100 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:59:
Weet iemand eigenlijk waarom de city tracks maar zelden herhaald worden? Ik houd vanaf zomer 2020 bij op welke tracks ik nog exp voor het player level heb, en sindsdien is er niet meer gereden op New York Minute 1 en 2 en ook niet op de R/T banen van Tokyo Blur 2, Paris Promenade 2 en London Loop 2. Ik begrijp niet zo goed waarom we worden doodgegooid met Waluigi Pinball terwijl er veel interessantere city tracks zijn...
Tja dat is speculeren, Nintendo komt niet met nieuwsberichten over de track keuze naar buiten. Ik denk zelf dat Nintendo het lekkers opzij houdt. Vaak in de klassieke thema weken (pasen, zomer, herfst, winter/ kerst) heb je achter elkaar city tracks.......

Ze houden ze achter zodat een aantal wellicht weer zullen uitkijken (en later inlogen) om het idee "zou het weer een aantal city tracks zijn?"

• MrOleo
MetalSonic schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:16:
[...]

Dat is nog eens een uitgebreide reactie

Wario shipyard vind ik toch wel een stuk beter dan Cheep cheep. Ben het er uiteraard mee eens dat een beetje meer afwisseling echt wel mag. Blijkbaar wil Nintendo weer dat we gaan bedelen/ smachten om de city tracks die dan in een feestelijke week ineens weer gelanceerd worden. Het is al vaker gebeurd dat bepaalde tracks vaak herhaald waren. We hebben ook een tijd achterelkaar een bepaalde rainbow track gehad. Ik vraag mij af wat hierachter zit.
Bij wario shipyard heb je van die plekken dat het hartstikke smal is, als je dan net te veel opzij zit, raak je de muur/rand verlies je weer je slide en dus je combo, dan schommelt het beeld af en toe nog alsof je op een schip zit en dan heb je van die plekken onder water waar je kart niet altijd de goede kant opdrijft waardoor je weer net een muntje mist en combo verliest, een en al frustratie. :)
Vozze schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:37:
@MrOleo : misschien is het de frustratie van afgelopen week en moet je het nog even aanzien. De punten zijn volgens mij goed te relativeren:
  • Zoals @MetalSonic aangeeft is de Boombox niet eenvoudig. Mijn 44k run met de ninja was trouwens ook zonder boombox, dus je hebt niet per se die boombox nodig. Ik maak runs vaker af ook nadat het eerste itembox geen boombox of coin frenzy oplevert. Soms kun je nog aardig verrast worden met de loop van de run waardoor je nog een goede score kunt rijden.
  • Zoals je zegt maakte het voor de laatste ranked ook niet uit. 152k was ook gewoon onmogelijk. Dan is de tweede plek ook het maximaal haalbare. Zelfde aantal tickets en wat muntjes die de nummer 1 niet heeft.
  • Over het mislopen van de mii suit. No worries. Die pak je gewoon deze week gezien je loadout. Tenzij je weer zo'n topper als nummer 1 hebt, moet dat eenvoudig lukken. Dus er is niets verloren.
  • Wat jij hebt met Wario Shipyard heb ik met Pinball. Dat vind ik wel zo'n saaie track. Lang en er gebeurt gewoon niets afgezonderd van die ballen die je het leven zuur maken. Daarnaast zijn de controls ook nog ruk.
  • Wat betreft die kans, die klopt niet ;-) Elke keer pullen is dezelfde kans. Maar drie keer goud is echt niet verkeerd hoor. Dat heb ik ook gehad.
  • Die 100 rubies is inderdaad erg zuur door het per ongeluk ergens op klikken. Dat ben ik met je eens. Dat het zo eenvoudig is om te corrigeren, ben ik het dan niet mee eens. Met de rubies en de suit an sich ben ik het eens, maar dat is niet het enige. Alle basepoint van de mii karakters dienen gecorrigeerd te worden en daarnaast kun je een discussie krijgen over je highscore die met hogere basepoints wellicht gerealiseerd was. Hoe moet je daar mee om gaan? Reset? Geen idee hoe eenvoudig dat is.
  • Wat betreft die refund. Tsja, dat blijft lastig. Ik voel me nog steeds benadeeld door die actie van het moment van inloggen en wat dat betreft vind ik de compensatie wel terecht. Misschien hadden ze de overige spelers die 1e waren geworden in de ranked een HE driver ticket kunnen geven als compensatie voor de extra suit, maar dat had ook weer weerstand bij andere spelers gegeven. Volgens mij hebben ze in het verleden ook wel vaker bepaalde groepen spelers gecompenseerd zonder dat daarover gecommuniceerd is, maar ik ben het met je eens dat ze dat wel hadden kunnen benoemen.
Ik hoop dat je de lol na deze week weer een beetje terug krijgt en dat je volgende week beloond wordt met een coinboxer met relatief weinig pulls. In relatief rustige weken vind ik juist de strijd met jou altijd erg leuk en dat zal ik dan gaan missen.
Goeie punten enkele opmerkingen:
Ik denk dat jullie nog wel een beetje onderschatten hoe vaak ik die baan 1 heb gerestart en gefinished, het is echt niet normaal dat daar geen enkele keer een boombox viel, misschien hebben ze zoals metalsonic aangaf idd de kans wel verlaagd dat beide tegelijk vallen. We gaan het zien op baan 1 van de ranked deze week of die daar wel valt.

Elke keer pullen is zelfde kans, maar een gouden pijp kan 9 dingen zijn, een kart, een driver, een glider, een levelticket voor alle 3, een uncapticket voor alle 3. Ik had de tabel niet bij de hand, maar als de kans voor allen gelijk is, is dat 1/9 e kans op een bepaald item voor een gouden pijp en dus uit 3 gouden pijpjes 1/729 kans dat het 3x dezelfde is. Ik zie nu echter dat uncap tickets 3% kans hebben en andere items 0,5% kans, dus het is ook wel weer een logische uitkomst.

Wat betreft die 100 rubies, ik had het item al gekocht voor 70 rubies voor de basepoints van bronze mii suit voor de heb, het ging dus puur om een levelup van 1 naar 2. De 10 bonus base points spelen geen rol. :)

De lol is er sowieso al een tijd flink af, steeds weer diezelfde verkooptrucs bij de ranked, elke keer weer een item met een nieuw kleurtje introduceren in de hoop dat men die koopt. Inderdaad hier meelezen en posten, de onderlinge rankedstrijd en af en toe een leuke multiplayer sessie van metalsonic maken het nog leuk, maar op een gegeven moment is het leuk geweest en level 8 + mii introductie is helaas het kantelpunt.

Edit: oh en waluigi pinball is dan grappig genoeg een van mijn favoriete banen, vind ik wel een fijne flow hebben. :)

erutangiS

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Jammer dat je er zo in staat @MrOleo maar begrijp het goed. Ik heb mkt ook even op een lager pitje gezet maar wil op z'n minst nog een keer in de top 100 belanden dus zorg er ondertussen voor dat ik niet al te veel tickets nodig heb om min 6e te worden. Hoop dat je de komende tour echt belachelijk veel geluk hebt zodat je je het plezier weer weet terug te vinden en we je hier niet helemaal verliezen!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
@MrOleo ik snap het helemaal. Ik ben ook wat anders gaan doen, iets waar ik nostalgische gevoelens bij heb vanuit mijn jeugd: Transformers earth wars. Totaal wat anders, maar wel leuk.

Gisteren Daisy yukata uit mijn gratis pijp gekregen.

En omdat ik mariokart voor nu meer voor mijn plezier ga doen en ik de giant banana superleuk vind om mee te racen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/znuwLV8BBPnu7o1_GHMYOAhiY9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uJvP8o5loeJvlhjneFTN1fI0.jpg?f=fotoalbum_large

Ik sta nu eerste, want het King boo mii pakje vind ik ook wel leuk om te hebben. Is me vorige ranked niet gelukt met een 7e plek.

Ik zie wel hoe lang ik mkt nog speel.

• MrOleo
edzon schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:59:
Jammer dat je er zo in staat @MrOleo maar begrijp het goed. Ik heb mkt ook even op een lager pitje gezet maar wil op z'n minst nog een keer in de top 100 belanden dus zorg er ondertussen voor dat ik niet al te veel tickets nodig heb om min 6e te worden. Hoop dat je de komende tour echt belachelijk veel geluk hebt zodat je je het plezier weer weet terug te vinden en we je hier niet helemaal verliezen!
Ik had al een half jaar in mijn hoofd om eens in een tour alle cups direct te unlocken en scores te zetten op alle banen om te proberen 1e te worden na 1 dag in de allcup. 36 goeie scores in 1 dag. :X. Misschien dat ik dat de 1e dag na de Yoshi tour nog probeer, maar dat is toch iets teveel op een dag.

Ach het is natuurlijk dat je op een gegeven moment de interesse verliest in een spel. Hiervoor diverse andere mobile games gespeeld, er komt wel weer wat nieuws.
Planeetje schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:09:
@MrOleo ik snap het helemaal. Ik ben ook wat anders gaan doen, iets waar ik nostalgische gevoelens bij heb vanuit mijn jeugd: Transformers earth wars. Totaal wat anders, maar wel leuk.

Gisteren Daisy yukata uit mijn gratis pijp gekregen.

En omdat ik mariokart voor nu meer voor mijn plezier ga doen en ik de giant banana superleuk vind om mee te racen:

[Afbeelding]

Ik sta nu eerste, want het King boo mii pakje vind ik ook wel leuk om te hebben. Is me vorige ranked niet gelukt met een 7e plek.

Ik zie wel hoe lang ik mkt nog speel.
Wow, je had nog even wat HE tickets over. _/-\o_
Yep ik ga ook eens rondzoeken naar een nieuwe mobile game, hopelijk een die niet focused op melkkoe zijn, maar de kans daarop is klein. Anders heb ik een jaar of 8 geleden nog star citizen gebacked, wellicht dat dat binnenkort goed speelbaar is. _O-

erutangiS

• MrOleo
Boombox bestaat nog, gelijk raak vanavond, na enkele pogingen gisteren. ;)
Helaas was het er een met een coinbox vlak achter me, dus was iets te snel te ver weg van de muntjes.

erutangiS

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
MrOleo schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 21:05:
[...]

Ik had al een half jaar in mijn hoofd om eens in een tour alle cups direct te unlocken en scores te zetten op alle banen om te proberen 1e te worden na 1 dag in de allcup. 36 goeie scores in 1 dag. :X. Misschien dat ik dat de 1e dag na de Yoshi tour nog probeer, maar dat is toch iets teveel op een dag.
Ook een mooie uitdaging, heb nu helaas slechts 1 quickticket maar anders had ik graag met je meegereden!

• jordinoort
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-04-2022
Mooie graphics maar jammer van de sliptechniek die verdwenen is. Daar was ik altijd een kei in, turbo gas in de bochten. Of heb ik mijn besturing niet goed?

• pjot1
  • Niet online
@jordinoort
Welkom in dit topic! :)

Heb je manual drift aan of uit staan? De meeste, waaronder ikzelf, hebben deze uit staan. Dan moet je toch wel kunnen driften...

• MetalSonic
MrOleo schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 21:05:
[...]

Ach het is natuurlijk dat je op een gegeven moment de interesse verliest in een spel. Hiervoor diverse andere mobile games gespeeld, er komt wel weer wat nieuws.

[...]

Wow, je had nog even wat HE tickets over. _/-\o_
Yep ik ga ook eens rondzoeken naar een nieuwe mobile game, hopelijk een die niet focused op melkkoe zijn, maar de kans daarop is klein. Anders heb ik een jaar of 8 geleden nog star citizen gebacked, wellicht dat dat binnenkort goed speelbaar is. _O-
Meeste free to play games zijn eigenlijk de duurste games. Ik merkte het vroeger al met Hearthstone.

Je zou ook de Switch kunnen overwegen. Tal van topgames waarbij je ook online competitie hebt.

• MetalSonic
jordinoort schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 02:13:
Mooie graphics maar jammer van de sliptechniek die verdwenen is. Daar was ik altijd een kei in, turbo gas in de bochten. Of heb ik mijn besturing niet goed?
Welkom! Verder zie @pjot1 ;)

• Tootoo
Hoe is ondertussen jullie ranked?

Ik moet zelf een beetje duimen om eerste te blijven. Vanochtend track 1 wat opgehoogd waardoor ik weer eerste sta. Daar zit nog wel een beetje rek in die track, maar ik kan verder geen echte investeringen meer doen…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxkBF921DXidkFc-VLm67Cy8YXY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h3oyGQvC8g9BxoxMEhqaifha.jpg?f=fotoalbum_large

Vanochtend had ik trouwens voor de aller eerste keer een HE ticket in de daily shop :)

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jzof9Rlvr7w3_RxzNAF3T-zmvB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQOBjzskTOrTTNKqNLtSQFQj.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn ranked tot nu toe. Screenshot is van gisteren. Ben tevreden tot nu toe, hoef ook niet perse eerste te worden voor die Mii suit, want die heb ik al. Runs kunnen beter, maar weet niet of ik nog echt veel wil spelen/grinden. Zal track 2 nog wel doen, maar dat is omdat ik DK ook veel tokens kan halen, als die een Giant banana frenzy heeft.

Over tokens gesproken. Heb nu die token pipe 21 van de 31 keer afgevuurd en heb tot nu toe 2 HE uncap tickets en 3x 3 rubies eruit, als meest waardevolle rewards. Ik zag dat Carlos85 al alle 31 eruit had gehaald en hij heeft 5x gold pipe gehad maar allemaal waren HE uncap tickets en 21 rubies. Als iemand nog tips heeft om tokens te grinden, laat dat dan vooral weten.

• MetalSonic
@Tootoo doe je goed.. Ik weet zelf nog niet eens zeker of ik zesde kan worden.

Ik heb vorige week al mijn tickets uitgegeven, moest en zou een keer eerste worden. Deze week kom ik sterke items te kort. Helaas....... achja heel erg is 't ook weer niet, doe rustig aan deze week :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LV1-3SOm5EVqyDfgNEcwGUVdf4g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kMn0anDbsztv0uaFtDaDVyw9.png?f=fotoalbum_large

• Tootoo
@MetalSonic jij had vorige week ook wel echt mooie scores staan hoor, had je niet graag in mijn poule gehad ;)

Een weekje rustig aan doen, muntjes en tokens harken. Niks mis mee!

@Regeneration je doet qua tokens volgens mij het beste wat mogelijk is. Giant banana is wel degene met de grootste crash kans. Heb je nog andere drivers met die ability? Dan is kalimari desert mogelijk een alternatief…

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 15:01:
@MetalSonic jij had vorige week ook wel echt mooie scores staan hoor, had je niet graag in mijn poule gehad ;)

Een weekje rustig aan doen, muntjes en tokens harken. Niks mis mee!

@Regeneration je doet qua tokens volgens mij het beste wat mogelijk is. Giant banana is wel degene met de grootste crash kans. Heb je nog andere drivers met die ability? Dan is kalimari desert mogelijk een alternatief…
Dankjewel Tootoo, was zelf ook blij met die scores. Weekje rustig aan doen is ook fijn. En er kan altijd een keer een top score tussen zitten bij het verzamelen van coins. Wie weet!

Succes btw deze week! ben benieuwd of je plek één kan vast houden

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 02-04-2022 15:06 ]

• MetalSonic
Ik heb soms het gevoel dat ik hier moet posten wat ik wil en dat het dan ineens in het spel gebeurt. Niet lang na mijn vorige post ineens een leuke verbetering haha..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ys3VrtIKW4Yt2SKhxbjdYLFUEeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DzEyUhyhW7TjRsQVOgC21yL6.jpg?f=fotoalbum_large

• MrOleo
Tootoo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:37:
Hoe is ondertussen jullie ranked?

Ik moet zelf een beetje duimen om eerste te blijven. Vanochtend track 1 wat opgehoogd waardoor ik weer eerste sta. Daar zit nog wel een beetje rek in die track, maar ik kan verder geen echte investeringen meer doen…

[Afbeelding]

Vanochtend had ik trouwens voor de aller eerste keer een HE ticket in de daily shop :)
Voorlopig gaat het goed, maar enkele mensen kunnen nog flink verbeteren, nr 2, 3 en 4 en diverse anderen rijden allemaal met Giant banana Mii suit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hbVe-MjcqydRvBvECbSeP6Jab8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0JKM8RYqdu3v0Uv0iKJHt3lU.jpg?f=fotoalbum_large
Regeneration schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:32:

Over tokens gesproken. Heb nu die token pipe 21 van de 31 keer afgevuurd en heb tot nu toe 2 HE uncap tickets en 3x 3 rubies eruit, als meest waardevolle rewards. Ik zag dat Carlos85 al alle 31 eruit had gehaald en hij heeft 5x gold pipe gehad maar allemaal waren HE uncap tickets en 21 rubies. Als iemand nog tips heeft om tokens te grinden, laat dat dan vooral weten.
Ik heb nog iets van 5 pipes te gaan, ik zou zeggen track 2 van de ranked blijven rijden, daar kan je redelijk wat coins binnen halen en wellicht verbeter je gelijk je score. De baan is wel wat lang, dus een van de Kalimari's is waarschijnlijk beter, maar geen ranked. Wellicht werkt een bowser shield karakter terwijl je zo slecht mogelijk probeert te rijden ook wel goed.

erutangiS

• Regeneration
  • Niet online
Tootoo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 15:01:

Ah, die track is er ook nog inderdaad. Thanks voor de reminder. Ja, heb wel Yellow toad en Pink Ninja Shy guy maar die zijn beide nog maar level 1. Maar het is wel een optie om deze te doen voor de afwisseling.
MrOleo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:28:
[...]

Ik heb nog iets van 5 pipes te gaan, ik zou zeggen track 2 van de ranked blijven rijden, daar kan je redelijk wat coins binnen halen en wellicht verbeter je gelijk je score. De baan is wel wat lang, dus een van de Kalimari's is waarschijnlijk beter, maar geen ranked. Wellicht werkt een bowser shield karakter terwijl je zo slecht mogelijk probeert te rijden ook wel goed.
Dit is ook nog een optie ter afwisseling. Thanks! Mijn Dry Bowser is ook hoog voor mijn doen met level 6 dus dat zou ook te doen moeten zijn.

• BBBrt
Zo, de muur waar ik tegenaan ben gelopen bij level 57 is wel enorm. Ik doe de laatste weken echt niet meer mee en kom simpelweg niet hoger dan plek 7/8. Ik deze week dan ook terug naar 54...
Het zorgt er wel voor dat ik even 'rust' kan nemen. 2 minuutjes per dag de dagelijkse dingen doen en dan weer klaar. Grinden voor de token pipe is me nu ook te veel werk, nu elke pipe 200+ tokens is :)

Misschien dat ik weer eens Boom Beach ga spelen. Dat is best vermakelijk tot een bepaald niveau (paar maanden). Als iemand geĂŻnteresseerd is, kunnen we een MKT clan starten :p

• pjot1
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iq042Y8bD5W4U_IK2GAwznOiZOk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yxea1NY06kwa5xxFcsKtNHPq.png?f=user_large

Mijn ranking op dit moment. Ik denk dat het weer vechten wordt voor een top 3...

• Jorx100
@BBBrt
Herkenbaar, ik heb toen maandenlang vastgezeten rond level 55. Ik ging daarna in één streep naar 64 maar daar zit ik nu al weer een week of tien. Met alleen gold pass zou er nog wel meer in moeten zitten, maar ik speel hooguit een half uur per dag en dan speelt geluk (die ene perfecte run in korte tijd) een doorslaggevende rol.

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
In de ranked sta ik 4e en daar blijft het waarschijnlijk wel bij, maar in de all cup sta ik maar 24k achter op plek 1000. Denk dat dat net niet gaat lukken, maar ik ga wel kijken bij welke tweelingbanen (dezelfde banen in verschillende cups) er eentje duidelijk minder scoort dan de ander om die te verbeteren.

• MetalSonic
Een pull aan de groene pipe is inmiddels 350 coins... Vanochtend gaf het mij 1.000 coins dus dat was prettig :)

Hoeveel coins moeten jullie nu uitgeven voor zo'n pull?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:26
MetalSonic schreef op maandag 4 april 2022 @ 14:00:
Hoeveel coins moeten jullie nu uitgeven voor zo'n pull?
Na 350 had ik nog 1x 400 daarna 5x 500 (als ik het goed onthouden heb).

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic en @DukeBox

Na 400 krijg je 450. En als je bij 500 bent, kan je deze 10X halen. Dus dan nog 5k binnen harken. ;) Ook begint de shop dan af te tellen.

Hier nog 'maar' 4200, denk niet dat ik dat ga halen. Al zijn big banana's wel lekker! :9

[ Voor 5% gewijzigd door pjot1 op 04-04-2022 14:39 ]

• DukeBox
pjot1 schreef op maandag 4 april 2022 @ 14:38:
@MetalSonic en @DukeBox
Na 400 krijg je 450. En als je bij 500 bent, kan je deze 10X halen. Dus dan nog 5k binnen harken. ;) Ook begint de shop dan af te tellen.
Oeps.. ik moet/kan nu nog maar 2x 500 voor mijn gevoel was het minder, zegt alleen maar weer hoeveel tijd ik er heb in gestopt O-)
Al zijn big banana's wel lekker! :9
Een lightning frenzy tikt ook aardig aan B)

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 04-04-2022 14:52 ]

• Poeksel
BBBrt schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:27:
@Poeksel : heb je de token shop pipe al leeg? ;)
Vanochtend gelukt! En kwamen goede dingen uit, dus een mooie beloning voor het grinden dat ik toch al deed.

Mijn achterstand op de nummer 1000 is inmiddels opgelopen tot bijna 50k; daarvoor ga ik niet grinden, maar wel mooi om te weten dat het haalbaar zou kunnen zijn als ik er voor zou gaan.

• MetalSonic
Laatste dag alweer van deze tour :)

Voor mij ook de laatste dag van een periode waarin ik toch nog wel wat dagen heb gehad waarop ik veel kon grinden voor Mario Kart tour..

Binnenkort ga ik naast mijn baan aan de slag met een pittige studie. Betekent dat ik nog beter moet kijken naar mijn dag indeling en hoeveel uur ik stop in games.

Ik blijf dit spel wel spelen maar weer een stuk minder fanatiek dan hiervoor!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-12 16:25
Poeksel schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:39:
[...]

Vanochtend gelukt! En kwamen goede dingen uit, dus een mooie beloning voor het grinden dat ik toch al deed.

Mijn achterstand op de nummer 1000 is inmiddels opgelopen tot bijna 50k; daarvoor ga ik niet grinden, maar wel mooi om te weten dat het haalbaar zou kunnen zijn als ik er voor zou gaan.
Just voor mijn info en bewondering voor de toewijding:
Wat was het laatste (hoogste) aantal muntjes dat je nodig had voor een pull uit (!) de token-pipe?
Was dat 500 groene coins?

• Poeksel
RHE218 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:23:
[...]

Just voor mijn info en bewondering voor de toewijding:
Wat was het laatste (hoogste) aantal muntjes dat je nodig had voor een pull uit (!) de token-pipe?
Was dat 500 groene coins?
Ja, na 250-300-350-400-450 is het nog tien keer 500.

• DukeBox
^ Zojuist mijn laatste 2 gedaan, dat was wel een domper. Ik had verwacht dat de laatste wel iets leuks zou zijn maar het waren 2 nutteloze dingen.
Beetje zonde van de moeite die ik er in heb gestopt :X

• MrOleo
DukeBox schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:59:
^ Zojuist mijn laatste 2 gedaan, dat was wel een domper. Ik had verwacht dat de laatste wel iets leuks zou zijn maar het waren 2 nutteloze dingen.
Beetje zonde van de moeite die ik er in heb gestopt :X
Na wat normal uncap tickets, point upgrade ticket en item tickets ben ik voortijdig gestopt. :)
MetalSonic schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:04:
Laatste dag alweer van deze tour :)

Voor mij ook de laatste dag van een periode waarin ik toch nog wel wat dagen heb gehad waarop ik veel kon grinden voor Mario Kart tour..

Binnenkort ga ik naast mijn baan aan de slag met een pittige studie. Betekent dat ik nog beter moet kijken naar mijn dag indeling en hoeveel uur ik stop in games.

Ik blijf dit spel wel spelen maar weer een stuk minder fanatiek dan hiervoor!
Altijd goed om de juiste prioriteiten te stellen, succes met de studie. :)

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:18:
[...]

Na wat normal uncap tickets, point upgrade ticket en item tickets ben ik voortijdig gestopt. :)
[...]

Dankjewel! Veel zin in

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:18:
[...]

[...]

En terecht meeste dat er uit komt is troep

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54
De nieuwe Yoshi is inderdaad een Coinbox:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXwcB5QhnM8Emoh1sm5DXTdYZuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F6DydnalENA9u2Yn7yRjoIkL.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Zonde: ik werd gister ingehaald in de ranked en op 225 punten 2e geworden. Gister avond nog wel een dubbele lucky 7 + coin frenzy gehad maar afgeschoten 2 bochten voor het einde met een groen schild. Die run had me potentieel de 1e plek geleverd.

Positief: na 2x 10 pulls heb ik de nieuwe coin glider EN gold egg Yoshi in the pocket :)

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:42
1e geworden *O*

Plus direct een pink gold paper glider uit de todays Challenge

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IK2h5te24p2vKhCVQ0M-w1bbh5s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c6eIEmG8Ex7wwYoWld6MwKQM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 06-04-2022 08:36 ]

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gHYDNDsxCI26HYOOBQNFYSh3J5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CCiZJc4GVzxH9FYF4blFCL7Y.jpg?f=fotoalbum_large
Tevreden mee! Toch nog 4 uncap tickets

• Regeneration
  • Niet online
Ik net als Tootoo helaas ingehaald in de laatste avond, met 824 punten, en dus 2de geworden. Ach ja, had de king boo suit gelukkig wel al. Verder niet al te veel zin de afgelopen dagen te grinden (omdat ik mij niet lekker voel). Nu naar tier 52. Komende tour, alles in top shelf. Leuk dat ik eindelijk eens genoeg rubies heb wanneer er een nieuwe Coin box driver is. Leuk die 10 item Colorful pipe, met alleen Yoshi's en Birdo's, waarvan 2 HE, best aardige deal lijkt mij voor 45 rubies. Een aantal zijn geloof ik ook ranked awards geweest. Dus dit mogen ze ook gaan doen voor de mii suits, 10 mii suits voor 45 rubies. :P

• BBBrt
Ach, een coinbox driver... Maar ik ga mijn gevoel volgen en Black Birdo gegarandeerd pakken met één 10-pull. Meer rubies heb ik toch niet.
Én ik denk dat een paas-special karakter niet héél bruikbaar gaat zijn in de toekomst. (Ik doe nu even net of Santa Bowser niet bestaat :D ).

Ik heb Yoshi ook niet nodig voor de rankeds, ik mis alleen 2 karts.

Veel plezier weer allemaal! Leuk dat er weer wat oudere banen zijn opgerakeld!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb het weekend plat gelegen met rugklachten, dus vrijwel niks gedaan. Daarna een ziek kind in huis, dus vrijwel niks gedaan. Token shop niet helemaal leeg gehaald (was de eerste week wel een redelijk eind gekomen), zelfs de challenges niet allemaal gehaald! En 11e in de ranked.

Ben benieuwd of ik de komende week weer meer zin/tijd/gelegenheid heb. Komende dagen denk ik nog niet.

Na vier 10pulls heb ik al 6 HE’s, maar nog niet de nieuwe Yoshi en coin glider. Nu eerst weer ruby’s verzamelen.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
1e gebleven en zojuist mijn tweede 10-pull:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73pB0UjDuxxj6YXnuQrk2-Kx_hA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lxynnRxacFwaNmYvz9XGQgLX.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas niet de nieuwe gouden eggshell glider, maar denk niet dat ik daarvoor de pijp leeg ga trekken ondanks dat ik nog steeds een voor mij record aantal rubies op de plank heb liggen a 726. :)

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jbE5bDTMz7tQsWohvrFSBvEYKY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/69284CRNheQ6o8SK2vwMe6gC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tjT6BHE_n2uNMq9RGp4g4jsHCU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oyIzlo7qSaY1pYRvUkQhp3br.png?f=fotoalbum_large

60 pulls, pakte goed uit zoals je op de tweede foto kan zien. Heb veel he items erbij. De spotlight drivers binnen.

Edit: zie ondertussen dat ik alle spotlight items binnen heb, dus niet alleen de drivers. O+

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 06-04-2022 12:02 ]

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAFJ1dyhFq6sFWq-ezAQCgFEKgA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/InG66Ixvai0kQY33i7NbpGH4.jpg?f=fotoalbum_large

Yes! Na vijf 10 pulls alle spotlights en een extra he kart en he glider, op 1 na allemaal nieuw voor mij :)

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
En ik heb weer 771 rubies omdat ik dit uit de TCP kreeg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIzVWWrs-m8qQ7L9O9Y_RyfJJHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lrkYSy7llB7odsP13OYvGnWR.jpg?f=fotoalbum_large

:Y)

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Multiplayer mario kart

Aanvang: 20.00
Tijd: 20.00 tot 2100

Vanavond weer eens om 20.00, iedereen welkom, diverse sessies, met default items, met 2 items, teams, geen teams etc.

Hopelijk tot vanavond!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

• pjot1
  • Niet online
Hier 2e geworden. Nu hopen op de coinbox Yoshi voor track 1! Vanmiddag eerst maar wat rubies binnen harken! :)

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:16:
Zonde: ik werd gister ingehaald in de ranked en op 225 punten 2e geworden. Gister avond nog wel een dubbele lucky 7 + coin frenzy gehad maar afgeschoten 2 bochten voor het einde met een groen schild. Die run had me potentieel de 1e plek geleverd.

Positief: na 2x 10 pulls heb ik de nieuwe coin glider EN gold egg Yoshi in the pocket :)
Dat is lekker, en dan nog veel rubies over voor een andere sessie! ga jij btw pullen op de yoshi colour pipe?

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
1e geworden. Gisteren kwam er nog een sleeper voorbij, maar zonder verdere upgrades heb ik die aanval kunnen pareren.

Ik heb 4 ten pulls gedaan met alleen maar gouden pijpen:

Pijp 1: Bright bunny
Pijp 2: silver surfmaster
Pijp 3: Gold eggshell glider
Pijp 4:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GY9qpVUuxrwjVzIVroFlOdJm5y8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cBUcuyzIWgJa8xVFzboMo8uN.jpg?f=fotoalbum_large

Super tevreden en nog wat 250+ diamantjes over voor toekomstige pijpen.

• MetalSonic
Veel mooie verhalen gelezen qua pulls op deze pipe. Hopelijk heeft iedereen snel gekregen wat hij wilde. Altijd zo zuur als je helemaal tot de laatste of de een na laatste pull moet gaan voor je geliefde item

• BBBrt
Heeft iemand al de gouden token pipe gepakt? Is dat er echt één, of blijft die ook aanvullen? De groene wordt namelijk vervangen door een nieuwe (voor meer tokens, net als vorige tour).

• MrOleo
Nou bedankt weer voor het organiseren van een fun avondje multiplayer @MetalSonic !
Het was wel een beetje aparte ervaring, met geen enkel schildje wat leek te werken. :X

erutangiS

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-12 07:11
Gezellig om weer met jullie te racen mensen. Dank! Het ging niet écht top, maar het waren wel in één keer alle multiplayer challenges en ik kon even mijn White Birdo showen, die ik zomaar uit de Yoshi Gold-egg pipe haalde :) - Aniek

• MetalSonic
Congrats voor de winnaars. Leuk dat ik meerdere bekenden zag! Laatste 20 minuten had ik helaas wel last van een vreemde glitch. Vaak zag ik de animatie dat iemand door een item van mij was geraakt. Maar hij bleeg doorrijden alsof niks was gebeurd! Vreemd. Hopelijk volgende keer beter!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JcRCOeS246PCLU7W3hfB5YY9i4k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JuyZ2tEqVZaiIUsERB9oajWz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Vg6fl7J_7XvdvFzzL-JS4mHVAw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2lrXptT4F5LFh6OilPDTtaSL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hi-MKhvnjKzZzBg_ktOZAHpyzUo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IIGIw9QRdwop7myPdWy5ffTz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwuzrEJQDmULCNLuo_8rU3UkxLg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QZhXd7RRByENjtQDq4uozVwf.png?f=fotoalbum_large

• Naamah
Ja! Dat had ik ook elke keer, die glitch! Wel grappig dat wij bij de duo-race ook steeds op opeenvolgende plekken eindigden!

• MetalSonic
MrOleo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:08:
Nou bedankt weer voor het organiseren van een fun avondje multiplayer @MetalSonic !
Het was wel een beetje aparte ervaring, met geen enkel schildje wat leek te werken. :X
Hier ook, werd er na een tijdje een beetje gefrustreerd van. Gelukkig is het maar een spel :)

• Tootoo
Nou ik wilde al hetzelfde vragen… @MrOleo ik heb je, zeker bij bowser castle, echt immens bestookt met rode schilden. Maar niks leek te werken? Je reed gewoon door nadat je geraakt was…?!?

Folding@home

• BBBrt
MrOleo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:08:
Ja thanks weer, @MetalSonic !
Ik had ook last van niet rakende (en spontaan verdwijnende) schildjes..
Maar was leuk en ben zelfs een keer eerste geworden :p

• Naamah
BBBrt schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:49:
Heeft iemand al de gouden token pipe gepakt? Is dat er echt één, of blijft die ook aanvullen? De groene wordt namelijk vervangen door een nieuwe (voor meer tokens, net als vorige tour).
Jup. Die gold pipe is er echt maar één. Schijnt dezelfde inhoud te hebben als de all clear pipe.

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:11:
Nou ik wilde al hetzelfde vragen… @MrOleo ik heb je, zeker bij bowser castle, echt immens bestookt met rode schilden. Maar niks leek te werken? Je reed gewoon door nadat je geraakt was…?!?
Dat kan ik ook tegen jou zeggen haha. Na een tijdje had ik jou een paar keer geraakt en dacht ik:” waarom gebruik ik eigenlijk nog aanvallende schilden?”

• MetalSonic
Gedeelde smart is halve smart! Ik vond het los van de papieren items leuke sessies.

• Naamah
En ik zie nieuwe friends-requests, maar ... mijn friends list zit helemaal vol met mensen die heel lief en trouw coins sturen en ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen er zomaar iemand uit te gooien (al vind ik jullie leuker dan deze random mensen, maar toch ..).

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:12:
[...]

Dat kan ik ook tegen jou zeggen haha. Na een tijdje had ik jou een paar keer geraakt en dacht ik:” waarom gebruik ik eigenlijk nog aanvallende schilden?”
Ik kan oprecht zeggen dat ik geen enkele keer echt geraakt werd… dat is wel echt een vervelende glitch op deze manier. Dan kan je net zo goed itemloos rijden :)

Folding@home

• MrOleo
Tootoo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:11:
Yep niks van gemerkt, geen schildje van een ander gezien.
Het was zelfs zo dat een schildje nadelig was, elke keer lijkt diegene geraakt te worden, maar schiet vervolgens naar voren en knalt dan soms tegen je kart waardoor je minimaal tijd verliest. Ik vond het vooral grappig. :P
Ik zat vooral te hopen op geen schildjes en veel turbos, lekker bochten afsnijden. :+

erutangiS

• MetalSonic
Jullie nog een frenzy gehad? Ik had er deze avond 0.

• BBBrt
MetalSonic schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:19:
Jullie nog een frenzy gehad? Ik had er deze avond 0.
Nu je het zegt.. ik heb een hele ronde achteraan gereden op een hele lange baan met een level 6 HE driver en kreeg alleen maar 1 of 2 mushrooms.. geen frenzy. Volgens mij verder ook geeneen gehad inderdaad...

• Tootoo
@MetalSonic ik had er geloof ik 2. Bij Daisy Hills R/T gelijk bij het begin een coin frenzy en op Yoshi Valley had ik een frenzy...

Folding@home

• MetalSonic
Heb van Nintendo al een troostprijs gekregen. Deed pipe reset voor ik mijn groene free pulls deed. En de eerste maakte mijn item level 3! Lekker:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPVD0RILOQzpGB3IrSXOlqr5mZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BLn5J3NFG4CSsg7jTePccBbU.png?f=fotoalbum_large

• MrOleo
Tootoo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:24:
@MetalSonic ik had er geloof ik 2. Bij Daisy Hills R/T gelijk bij het begin een coin frenzy en op Yoshi Valley had ik een frenzy...
Echt? Geen een gezien hier. :/

erutangiS

• Tootoo
MrOleo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:02:
[...]

Echt? Geen een gezien hier. :/
Je had ze ook niet nodig de laatste cup ;)

@MetalSonic dat zijn de betere pulls! En om nog antwoord te geven op je vraag eerder: ik heb de 10 pijp wel geleegd, kon wel na de snelle winst op pijp 1 :)

Folding@home

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXhidguwbqZhXrTNHQYYdrUk5FE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SoeJSE5R97sKBV6KmdatjTJa.jpg?f=fotoalbum_large
Hier geloof ik het wel! Frenzys: coinbox, coinbox, coin

Combo vasthouden vind ik lastig. Vind het sowieso een pittige track. Vroeger al op de N64 alhoewel je toen ook nog flinke framedropsvhad

• BBBrt
Zo, een paar weken niet meegedaan, maar nu weer met gemak nummer 1 met 85k. En dat in max 4 races per baan ongeveer :)

Ik word trouwens helemaal gek van Daisy Hills. Er zijn wel meer levels waar kleine glitches in zitten en er op sommige plekken een beetje aan je stuur getrokken wordt door de game, maar bij Daisy Hills is het wel heel erg. Direct na de luchtballonnen en de dashpanels is er een stuk waar mijn kart gewoon ca 20 graden naar rechts wordt geslingerd. Het is daardoor praktisch onmogelijk voor me om over die eerste boomstam te rijden...
Herkennen jullie dit?

[ Voor 66% gewijzigd door BBBrt op 07-04-2022 20:39 ]

• Regeneration
  • Niet online
Voelt nu al kansloos voor huidige ranked. De nummer 1 in mijn pool is nu al 84.7k (nee het is niet BBBrt, haha). Ik nu met redelijke runs 65.6k. Zelf met veel tickets investeren lijkt mij het twijfelachtig of ik nummer 1 voorbij kan. En bovendien kan de scores van die nummer 1 nog beter worden. Ik hou mijn tickets wel op zak.

• Regeneration
  • Niet online
BBBrt schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:29:

Ik word trouwens helemaal gek van Daisy Hills. Er zijn wel meer levels waar kleine glitches in zitten en er op sommige plekken een beetje aan je stuur getrokken wordt door de game, maar bij Daisy Hills is het wel heel erg. Direct na de luchtballonnen en de dashpanels is er een stuk waar mijn kart gewoon ca 20 graden naar rechts wordt geslingerd. Het is daardoor praktisch onmogelijk voor me om over die eerste boomstam te rijden...
Herkennen jullie dit?
Net even wat runs gedaan. Zelf niet echt gemerkt, maar nu ik hier oplet nu wel. Wat ik om dit tegen te gaan is: voor de dash panels al een mini boost inzetten naar rechts, ongeveer in het midden over de ramp gaan (ga je teveel naar links of rechts, eindig ik vaak naast de ballon :P) dan tijdens de bounce op de ballon en landing tegensturen naar links, dan merk ik niet dit effect naar rechts niet, even vasthouden en de super of ultra mini boost los laten (zodat je de combo vasthoud) en dan lukt het mij om eerste boomstam pakken. Hopelijk helpt dit.

En uiteraard als je een beetje casual een ranked track rijd, dan heb ik mijn eerste serieuze triple frenzy. :)
32.933 op de Daisy Hill R/T met coin, green shell, coin en NSC.

• Poeksel
Weten we al de beste route op Yoshi Valley? Eerste ronde rechts houden voor de extra item box, tweede ronde links om niet achterop te raken?

• BBBrt
Poeksel schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:06:
Weten we al de beste route op Yoshi Valley? Eerste ronde rechts houden voor de extra item box, tweede ronde links om niet achterop te raken?
Nou, volgens mij precies zoals je zegt: rechtsom is gunstiger qua boxen, maar aanzienlijk trager. De beste score-potentie ligt dus bij 2x rechts, maar dan kan het knap lastig worden om eerste te worden :p

• MetalSonic
Poeksel schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:06:
Ik doe altijd rechts, links, rechts, beetje door het midden. Weet niet of het de beste route is maar die deed ik ook altijd op de N64

• Tootoo
Ik dacht dat de kortste route inderdaad links houden was? Daarmee kwam ik afgelopen woensdag ook voor Mr Oleo uit. Maar dat is dus niet het beste punten potentieel…

Folding@home

• MrOleo
BBBrt schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:29:
Zo, een paar weken niet meegedaan, maar nu weer met gemak nummer 1 met 85k. En dat in max 4 races per baan ongeveer :)

Herkennen jullie dit?
Nee, ik heb hier geen enkele last van.
Tootoo schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:06:
Ik dacht dat de kortste route inderdaad links houden was? Daarmee kwam ik afgelopen woensdag ook voor Mr Oleo uit. Maar dat is dus niet het beste punten potentieel…
Volgens mij was dat in de race dat ik de verkeerde afslag nam. :). Toen nam ik de route waar je in een tunnel een rondje draait (rechts, links, rechts).
Links houden is inderdaad heel snel, maar ik denk dat rechts en dan links en weer links onder de brug langs de vaten het snelst is.

Qua beste punten heb ik nog geen idee, ik zou zeggen eerste ronde de kortste route en tweede ronde proberen de extra box mee te nemen? Het ligt er ook een beetje aan hoeveel acties je per route kan maken, aantal jumps en die vaten kunnen bijvoorbeeld helpen.

erutangiS

Pagina: 1 ... 130 ... 161 Laatste