bennieeee schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:56:
Ik heb zojuist het spel van mijn telefoon gegooid. Het voelde bijna als een verplichting om nog te racen. Laatste dagen heel weinig gespeeld en het spel ook niet gemist.
Voor nu is het goed, wie weet dat ik het in de toekomst nog eens ga spelen maar dat zal de tijd uitwijzen. Wil jullie bedanken voor het vele leesplezier hier en de oneindige tips en op peppers als het niet meer wou. Het ga jullie goed!

Hier is het over 3 weken ook afgelopen. Ik zou deze tour al stoppen, maar voelt verkeerd om te stoppen voor de yoshi tour.
Afgelopen week was weer lekker frustrerend.
- 7 dagen keihard gegrind, letterlijk 0 boomboxen gehad op track 1 en daardoor ook geen goeie run, ongelooflijk.
- maar miste een goeie kart op track 2 dus was bij voorbaat kansloos voor plek 1 die 152k scoorde.
- nipt 2e geworden met 135k, wat met boombox en een extra bronze suit/ticket stukken hoger zou zijn geweest en dus geen mii suit gekregen, want alleen voor nr 1. Aan de ene kant licht frustrerend dat in lagere tiers je de suit makkelijker wint, aan de andere kant krijgen de hogere tiers ook meer uncap tickets, wat een stuk frustrerend zal zijn voor de lagere tiers. Shit happens, zullen we maar zeggen.

- 2x wario shipyard ( de domste baan van het spel, slechter dan de originele cheep cheep) in de ranked, er zijn zoveel banen, waarom dan deze baan nu al weer 2x in de ranked cups...
- Tot nu toe 3 gouden pijpjes uit de tier shop en....... alle 3 een kart he uncap ticket, wat is de kans daarop: 1/9*1/9*1/9 ofzo? Ach ja ze zijn niet nutteloos maar iets meer variatie was leuk geweest.
Gelukkig is het nog niet zo erg als een normal driver uncapticket ontvangen voor 500 tokens.
Ach ja het is sowieso allemaal extra dus niet te hard klagen.
- Dan nog 100 rubies kwijt geraakt voor helemaal niks aan die domme shopindeling en nintendos enige reactie is: helaas pindakaas, sorry dat je ontevreden bent, dat we dit niet even rechttrekken voor je. Hoe moeilijk is het om een item af te boeken en de rubies terug te storten.... Ik begrijp dat je pipes en ingezette tickets niet kunt refunden, maar bij een fixed item voor fixed rubies moet dat makkelijk kunnen, zeker gezien het 100% duidelijk een nutteloos item is, een klein beetje service naar de klant is toch niet te veel gevraagd?
Dat alles gecombineerd met de belachelijke hoeveelheid tickets voor level 8, de bs met verlagen van HE ticketkans in de daily shop zonder aankondiging, het feit dat nintendo gratis items uitdeelt aan een deel van de playerbase zonder algemene aankondiging (doen ze dit dan vaker? Wees er gewoon open over en het is prima.), het gebrek aan innovatie, steeds dezelfde ranked en touropzet, bedenk eens wat variatie, elke week dezelfde grind tot de frenzies een keer vallen, nee laten we kansloze mii troep toevoegen, dan is de conclusie: binnenkort toch tijd voor wat anders.