• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:27
MrOleo schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:42:
[...]

Nee, ik heb hier geen enkele last van.
Ah als je in de binnenbocht rijdt dan wordt je inderdaad plots naar rechts geslingerd de bocht in.
Maar ik rij altijd midden op de baan een miniturbo makend en heb er dus normaal geen last van.

erutangiS

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@MrOleo het zal er om hangen, dit was in ieder geval de route die ik vroeger nam of toen ik met collega’s veel speelde ;) maar ik vind je aanpak van kortste route -> rechter route wel de handigste denk ik. Ik heb al moeite om eerste te worden (mede door de blauwe schansen), maar net pakte ik die route die je nam en pakte goed uit… maar het blijft een uitdaging om de combo niet vaak te verliezen…

Folding@home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2DUNf6RcCMUj3ccKwq6-ftIV11I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Fl0IW5HKwc9MWbcydjFIHXT9.png?f=fotoalbum_large
Prima tokenshop green pipe!
Vorige week net aan zesde, deze week moet ik dat nog zien. Pittige poule. Nog iemand tips voor mij?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gno0ZmlH3DT82kgH3FCcc4mz-jg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6paSV27aWRA6cfDX604MBomj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6r3rZ4HNbjiZSLX1AUYJa9UU5-w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1vtGUWs7F13ZoswqdAiNrSZD.png?f=fotoalbum_large

• MrOleo
Cool!
Ik deed vandaag 5 pulls achter elkaar, 2e pull mijn eerste gouden pijp: Pink wing kart.
3e pull, mijn tweede gouden pijp: Nog een pink wing kart. 8)7
Wat is de kans daarop... :X

erutangiS

• MrOleo
MetalSonic schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:04:
Vorige week net aan zesde, deze week moet ik dat nog zien. Pittige poule. Nog iemand tips voor mij?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Moeilijk te zeggen, scores zien er goed uit, ik zou zeggen dat track 3 hoger kan, maar is moeilijk te vergelijken met andere levels. Het gaat er om hoeveel acties je haalt. Op track 3 is mijn doel rond de 230 acties, nsc. Tot nu toe wil het nog niet echt lukken, ik krijg echt mega vaak een coinbox frenzy in de laatste box (alle coins kwijt in de lucht) maar heb er nog nooit een gezien in de een na laatste box (voor de rupsen), ook nog geen goeie combo gehad van losse coinboxen en frenzies.

erutangiS

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10 09:02
Leuk dit draadje. Bij toeval gevonden. Ik speel nu een klein jaartje volgens mij.

Vorige week tier 50 en niet dat pakje kunnen pakken... 😳. Next week hopelijk wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZjCt9h-rcCQJ3LRJAmJ60T04_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JRDfsbAzbaJOpin5EP8nFALh.jpg?f=fotoalbum_large
MrOleo schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:14:
[...]

Moeilijk te zeggen, scores zien er goed uit, ik zou zeggen dat track 3 hoger kan, maar is moeilijk te vergelijken met andere levels. Het gaat er om hoeveel acties je haalt. Op track 3 is mijn doel rond de 230 acties, nsc. Tot nu toe wil het nog niet echt lukken, ik krijg echt mega vaak een coinbox frenzy in de laatste box (alle coins kwijt in de lucht) maar heb er nog nooit een gezien in de een na laatste box (voor de rupsen), ook nog geen goeie combo gehad van losse coinboxen en frenzies.
Dankjewel! Ik ga nog wat proberen op drie!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7dBi_qtCWGZXFY6Z4uAPlV_Y7E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lzxDXWlsZdtRlT79VQ9kwMLP.png?f=fotoalbum_large

Ik deel elke dag muntjes uit! Als jij dat ook doet dan toevoegen. Heb zes uit mijn lijst verwijderd die ook vandaag nog geen score hadden neergezet bij de eerste ranked cup dus ik denk gestopt met spelen

• badros86
Added @MetalSonic

Ik stuur dagelijks coins, jullie kunnen me toevoegen als jullie dat zo nu en dan ook doen ;)

299014521171

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@badros86 Ik heb je ook toegevoegd!

Vanochtend toch maar een 10 pull gedaan op de yoshi pijp in de hoop er m.n. twee items uit te halen voor de collectie. Laat die twee items nu ook net uit een groene pijp komen!

Ook nog een leuke score met passend aantal tokens gereden laatst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hpot54ySvfizZwgTUP-rPcgoyt0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/naU0UKID9KPzh7LmmCvWbwSw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_z88TMdUvi5omdQnHiBXelu4BnI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jL6FRROpTKQFX3OhXW7yyEdH.jpg?f=fotoalbum_tile

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
badros86 schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:49:
Leuk dit draadje. Bij toeval gevonden. Ik speel nu een klein jaartje volgens mij.

Vorige week tier 50 en niet dat pakje kunnen pakken... 😳. Next week hopelijk wel.

[Afbeelding]
Welkom Badros in dit topic!

Ik heb je ook toegevoegd en stuur ook dagelijks coins. :)

• Regeneration
  • Niet online
Cache schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:27:
@badros86 Ik heb je ook toegevoegd!

Vanochtend toch maar een 10 pull gedaan op de yoshi pijp in de hoop er m.n. twee items uit te halen voor de collectie. Laat die twee items nu ook net uit een groene pijp komen!
Wat een toeval!
Ook nog een leuke score met passend aantal tokens gereden laatst.
[Afbeelding][Afbeelding]
Die score mét die tokens, unreal, nice haha!

• badros86
Ow trouwens, die groene coins pipe, die kan ook goud zijn. Ik heb dit weekend een paars driverpasje en een paars points-cap up pasje eruit gekregen.

Teller voor die pipe staat nu op 190 groene coins. Goeie toevoeging!😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOIy1l-QQLwiPGtxUyRZRRkEcPI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRgt6zZfW1lzLhRX6oS2STPh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door badros86 op 11-04-2022 17:33 . Reden: Pic toegevoegd. ]

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
De tokenpipe heeft hij juist slecht gediend deze tour. Ik moet er nog aan paar pulls uit halen, maar tot nu toe geen HE-tickets, terwijl ik de vorige tour er juist de ene na de andere uit kreeg.

• MrOleo
Tot nu toe wilde het nog niet helemaal lukken deze week, nog geen echte topruns gehad, behalve dan op track 3, maar toen vond de game het bij mijn huidige topscore op die track een goed plan om mijn losse coinbox te gebruiken bij de 1e jump in de 2e ronde, 0 coins op kunnen pikken van die box. |:(

Tot vandaag stond ik ruim 2e, maar er zijn er een paar actief geworden, lekker spannend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMgRpH8WmIk6f0Ta7gx6P4qg1jk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UvQkclS4wB1CumuZX4ZMrrud.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig viel track 2 nu eindelijk wel eens goed (al had de laatste frenzy nog een 3e coinfrenzy kunnen zijn ipv banaanfrenzy :P) en ik sta nu 3e op 7! punten van nr. 2. Hopelijk gunt de game me nog een goeie run op track 3.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDLAHgsxZ4Jlfao5DjjR973iOig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4nLIq8PhfUYFbRShdWBcfdyF.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

• badros86
MrOleo schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:12:

Gelukkig viel track 2 nu eindelijk wel eens goed (al had de laatste frenzy nog een 3e coinfrenzy kunnen zijn ipv banaanfrenzy :P) en ik sta nu 3e op 7! punten van nr. 2. Hopelijk gunt de game me nog een goeie run op track 3.
[Afbeelding]
Gaat goedkomen 😉👍. Ik hoop niet voor je dat het morgen nachtwerk oid gaat worden omdat het morgen ook zo close is. Been there... 😒

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:02
Ik heb een top week! Hoe is die van jullie? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgH15c4sPDPZVqMdNd8xr8qGbxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8zEm3zLcEf4HFlQSSUUq5mpU.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: net wel een lekkere run op track 1. Iemand nog tips waar ik 1000 punten kan sprokkelen?

Zo. Goede ochtend dit >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZWbrVYdqJ42Y6P_kz7iOOuGryk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJ8InHTj4aPrl01gNZGH6rcm.jpg?f=fotoalbum_large

@MrOleo : misschien nog een paar punten pakken op track 1? Succes!

[ Voor 41% gewijzigd door Vozze op 12-04-2022 07:23 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MrOleo
badros86 schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:52:
[...]

Gaat goedkomen 😉👍. Ik hoop niet voor je dat het morgen nachtwerk oid gaat worden omdat het morgen ook zo close is. Been there... 😒
Haha, nee nachtwerk is het me niet waard. :)
Vozze schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 06:49:
[Afbeelding]

Edit: net wel een lekkere run op track 1. Iemand nog tips waar ik 1000 punten kan sprokkelen?

Zo. Goede ochtend dit >:)
[Afbeelding]

@MrOleo : misschien nog een paar punten pakken op track 1? Succes!
Oh fijne verbetering.
Yep track 1 wil ik nog proberen, ik twijfel nog over upgraden van kart en glider op track 1. Ik vind het geen echt fijne track, omdat die bots constant de kortste route nemen. Bij die blauwe jumps verlies ik dan teveel tijd, maar om ze niet te pakken iss ook zonde van de acties.

erutangiS

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@badros86
Welkom in het leukste topic op Tweakers! Ook ik heb je toegevoegd!

Wat een dikke scores worden er weer gedeeld! d:)b Iedereen is weer lekker bezig! Zelfs @bennieeee kon het niet laten om weer een score neer te zetten! ;)

Hier ben ik blij dat er weer een paar bots meedoen zodat ik in iedergeval kans maak op een 13e plek..... :| Nu heb ik het ook weer vrij druk zodat ik niet de tijd heb om uren te grinden maar het kan ook nooit een keer wat makkelijker gaan.... ;(

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Tomhaps95
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-10-2022
Ik verwacht niet meer ingehaald te worden alleen is het telkens de ene week dikke winst en daarna weer moeilijk om de tier te behouden.
Hier mijn code trouwens :)
835334738579
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQIKQV-8JVb68TWKkJcb-KOxz8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4sUF1dO9XsIdUroadxdJXepo.jpg?f=fotoalbum_large

• badros86
Tomhaps95 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:45:
Ik verwacht niet meer ingehaald te worden alleen is het telkens de ene week dikke winst en daarna weer moeilijk om de tier te behouden.
Hier mijn code trouwens :)
835334738579
[Afbeelding]
mooie score en lekker op 1. 8) Check even of nr 2 en 3 wel daadwerkelijk in je tier zitten. Soms zijn het fillers en zitten ze niet eens in je tier. De nr 2 in mijn tier (tier 49) heeft bijv. tier 48 staan bij zijn hightest tier. Die gaat dus niet stijgen qua punten. ;)
Ik heb top zes al bijna opgegeven. Vorige week met moeite zesde nu geen eens zesde.

Wat ik wel heb is veel drivers, gliders en karts wat ik helaas niet heb is items op een bepaald level. Degene boven mij hebben praktisch allemaal hun coinbox driver op minimaal level 7..... Afgelopen week geen enkele keer een he ticket kunnen kopen in de shop.

Ik heb het gevoel dat ik steeds verder achterop raak... Ik kijk het nog een maandje aan. Als ik met de mindere hoeveelheid tijd en geld die ik in dit spel stop nooit meer top 6 kan halen zal ik ook afscheid nemen van dit spel. Hopelijk hoeft dat nog niet :)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@MetalSonic nog even geduld en de top 6 komt vanzelf wel weer in zicht, denk dat de ranking nog even extra pittig is door het vrijgeven van tier 80. Dat je nu nog in tier 72 zit vind ik al een prestatie op zich, kijk ook naar de monsterscores die @Vozze en @MrOleo nodig hebben om überhaupt hun tier te behouden. Daarnaast komen vanzelf ook wel de tickets terug zodra je weer wat categorien op 8 heb, die zorgen toch voor veel meer dynamiek en kans in de ranking.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-12 20:42
pjot1 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:52:
@badros86
Welkom in het leukste topic op Tweakers! Ook ik heb je toegevoegd!

Wat een dikke scores worden er weer gedeeld! d:)b Iedereen is weer lekker bezig! Zelfs @bennieeee kon het niet laten om weer een score neer te zetten! ;)

Hier ben ik blij dat er weer een paar bots meedoen zodat ik in iedergeval kans maak op een 13e plek..... :| Nu heb ik het ook weer vrij druk zodat ik niet de tijd heb om uren te grinden maar het kan ook nooit een keer wat makkelijker gaan.... ;(
Haha ja eenmalig :P wou toch zien of ik Yoshi Gold kreeg. Daarna spel weer verwijderd.
edzon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:55:
@MetalSonic nog even geduld en de top 6 komt vanzelf wel weer in zicht, denk dat de ranking nog even extra pittig is door het vrijgeven van tier 80. Dat je nu nog in tier 72 zit vind ik al een prestatie op zich, kijk ook naar de monsterscores die @Vozze en @MrOleo nodig hebben om überhaupt hun tier te behouden. Daarnaast komen vanzelf ook wel de tickets terug zodra je weer wat categorien op 8 heb, die zorgen toch voor veel meer dynamiek en kans in de ranking.
Dankjewel voor deze mooie reactie.

Ik denk dat je hier een goed punt hebt. Toen je na een tijdje van 60 naar 70 kan had ik ook even een terug val. Duurde even en daarna kon ik weer groeien in tiers. Ik vind dit forum nog veels te gezellig om afscheid te nemen O+

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:51
bennieeee schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:01:
[...]

Haha ja eenmalig :P wou toch zien of ik Yoshi Gold kreeg. Daarna spel weer verwijderd.
Ik wist wel dat je het niet los kon laten.... :+

Tot binnenkort _O- d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 12-04-2022 15:37 ]

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43
Vozze schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 06:49:
Gaat lekker!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hxf8KzKr3739q4gvQdBlZQdjQ88=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsMN6s5YcXHqpf2T8sG4j9WR.jpg?f=fotoalbum_large

Als er geen sleeper wakker wordt heb ik na deze week de 3e keer een 1e plaats in de ranking, nu nog 419 keer in een ranked cup racen om Tier Challenges 2 vol te hebben :P

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:02
@edzon en @MetalSonic : helemaal mee eens! De jump naar tier 80 maakt het nu ook echt onwijs zwaar. Dat zal op een gegeven moment echt beter worden. En dan wordt het vanzelf weer een stuk leuker.

@MrOleo : Ik neem altijd de langste route, zowel op ronde 1 als ronde 2. Ja, je moet aardig wat terrein goed maken, maar het heeft ook voordelen. Wanneer je bij het eerste itembox een coinboxfrenzy krijgt, dan vind ik die route het beste om lekker in 1 lijn vooruit te rijden en op die manier zoveel mogelijk muntjes te pakken.
Daarnaast is de kans best groot dat je een bliksem krijgt en zelfs een bliksem frenzy behoort tot de opties. Dan maak je heel snel heel veel terrein goed.

Mijn run was een mushroomfrenzy (bij het tweede itembox), coinboxfrenzy (bij het eerste itemblock na start/finish) en weer een mushroomfrenzy. Tussendoor geen enkele losse coinbox, maar wel een bliksem, waardoor ik als tweede doorkwam tijdens na de eerste ronde. Compleet buitenom dus.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-12 20:42
@Sleehond nee dit was het echt voorlopig _O-
Heb een nieuw baan per 1 mei dus daar gaat eerst heel wat tijd inzitten.

Maar blijf wel mee lezen met een schuin oog hier!

[ Voor 17% gewijzigd door bennieeee op 12-04-2022 16:58 ]

bennieeee schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:57:
@Sleehond nee dit was het echt voorlopig _O-
Heb een nieuw baan per 1 mei dus daar gaat eerst heel wat tijd inzitten.

Maar blijf wel mee lezen met een schuin oog hier!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Voor de baan goed dat je daar nu goed op kan richten. Ook als je dit spel niet of nauwelijks speelt kan je gewoon gezellig mee doen in dit topic
Vozze schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:47:
@edzon en @MetalSonic : helemaal mee eens! De jump naar tier 80 maakt het nu ook echt onwijs zwaar. Dat zal op een gegeven moment echt beter worden. En dan wordt het vanzelf weer een stuk leuker.

@MrOleo : Ik neem altijd de langste route, zowel op ronde 1 als ronde 2. Ja, je moet aardig wat terrein goed maken, maar het heeft ook voordelen. Wanneer je bij het eerste itembox een coinboxfrenzy krijgt, dan vind ik die route het beste om lekker in 1 lijn vooruit te rijden en op die manier zoveel mogelijk muntjes te pakken.
Daarnaast is de kans best groot dat je een bliksem krijgt en zelfs een bliksem frenzy behoort tot de opties. Dan maak je heel snel heel veel terrein goed.

Mijn run was een mushroomfrenzy (bij het tweede itembox), coinboxfrenzy (bij het eerste itemblock na start/finish) en weer een mushroomfrenzy. Tussendoor geen enkele losse coinbox, maar wel een bliksem, waardoor ik als tweede doorkwam tijdens na de eerste ronde. Compleet buitenom dus.
Ach is prima, op een lager pitje spelen heeft ook zijn voordelen. ik slaap nu beter op de dinsdag nacht. Niet meer in spanning wat het wordt. En die rust kan ik goed gebruiken voor mijn studie.

Jij succes hopelijk top 3 plekje morgen ochtend bij het wakker worden

• MrOleo
Vozze schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:47:

Lol, paar keer geprobeerd, dat kan nog best wel eens werken inderdaad, alleen dan moet die bliksem of bullet bill frenzy wel vallen in de 2e ronde, anders zie ik mezelf niet 1e finishen. Bedankt voor de tip! d:)b

erutangiS

• edzon
@MrOleo waarschijnlijk ten overvloede maar de tip die jij me ooit gaf om de race een aantal keer uit te rijden voor badgeless bots van de bottom shelf is ook wel handig op track 1 om die extra box te kunnen pakken en alsnog 1e te worden!

• MrOleo
edzon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:37:
@MrOleo waarschijnlijk ten overvloede maar de tip die jij me ooit gaf om de race een aantal keer uit te rijden voor badgeless bots van de bottom shelf is ook wel handig op track 1 om die extra box te kunnen pakken en alsnog 1e te worden!
Yep goeie tip, ik heb net Vozzes strategie een tijdje geprobeerd en al 2k kunnen verbeteren, vanavond nog iets meer proberen, ik heb nog 1,5k nodig + wat de rest verbeterd. In eerste instantie heb ik geprobeerd met badgeless bots, maar dan gebeurde het iets te vaak dat ik rond plek 5 a 6 terecht kwam en dan niet die juiste items kreeg om goed naar voren te rijden. Ik denk dat ik toch de voorkeur geef aan de badge bots en dan hopen op bliksem, maar beide strategieën hebben hun voordelen.
Nu alleen nog die domme mega mushroom frenzy dodgen. :X

erutangiS

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:05
Eärendil schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:24:
[...]

Gaat lekker!
[Afbeelding]

Als er geen sleeper wakker wordt heb ik na deze week de 3e keer een 1e plaats in de ranking, nu nog 419 keer in een ranked cup racen om Tier Challenges 2 vol te hebben :P
Ik sta er vrijwel hetzelfde voor. En ook straks alleen nog 'maar' 400x racen :')

Hoogste score ooit en bijna 100k. Ik word vast wel eerste :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XYQzpR3YYlFwin1jIcZ86Gc0Kzk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J9mmLeZdgciFmqpB6FagTK62.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door BBBrt op 12-04-2022 23:15 ]

• badros86
Hier ook geen verrassingen wrs morgen :). Ik had geluk dat nr3 (was tot zojuist nr2) niet echt in tier 49 zit, maar in tier 48.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GCAFK67-FYgh0Z-eDShT4MEUfg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gVlBgq1ji3ZMIET3gtP7VeuJ.jpg?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
Zucht, hier de slechtste ranking ooit voor mij persoonlijk... Ik durf wel te stellen dat ik 15e ben geworden en alleen maar omdat er bots onder me staan... :-( Hopelijk is het komende week beter. :)

• BBBrt
badros86 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:38:
Hier ook geen verrassingen wrs morgen :). Ik had geluk dat nr3 (was tot zojuist nr2) niet echt in tier 49 zit, maar in tier 48.

[Afbeelding]
Mooie score!
Ik snap jouw redenatie rond de tiers in je ranked niet helemaal. Iemand met tier 48, maar goede loadouts en wat goede races, kan jou gewoon voorbijvliegen in jouw ranked hoor. Is mij vaak genoeg overkomen ;)

• BBBrt
Zo, na de eerste plek had ik weer genoeg rubies voor één 10-pull. Ik kon niet hopen op meer: Boomerang Yoshi en de Aurora Balloons. En ook nog een nieuwe kart in de tier shop. Mijn geluk kan niet op. Na ook wel heel veel pech met de pipes de laatste weken ;)

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43
Eerste gratis pull uit de nieuwe pijp:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C359FvoRj5XD3Qd4Ad6ChwzR-08=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cmViIXNwlIq6hsDEytskIL3m.jpg?f=fotoalbum_large
Plek 8 hier,geen verassing. ben benieuwd hoe de komende week is :)

Succes weer iedereen!

slechts 2 uncap driver tickets, jammer natuurlijk . Gelukkig wel voor 12k een he driver ticket uit de shop gehaald. Lekker _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door MetalSonic op 13-04-2022 08:32 ]

• Tootoo
Volgende keer beter @MetalSonic!

Hier ook met moeite 6e geworden. Enerzijds geen enorme tijd gehad om te grinden, er zat vast meer in op track 1 en 3. Anderzijds hadden anderen ook gewoon hogere levels. Ik had heel misschien 4e/5e kunnen worden maar dat gaf maar weinig verschil.

Folding@home

• badros86
BBBrt schreef op woensdag 13 april 2022 @ 07:44:
[...]

Mooie score!
Ik snap jouw redenatie rond de tiers in je ranked niet helemaal. Iemand met tier 48, maar goede loadouts en wat goede races, kan jou gewoon voorbijvliegen in jouw ranked hoor. Is mij vaak genoeg overkomen ;)
Wat? :| Ik dacht serieus dat het fillers waren, en dat iemand met een highest tier onder je eigen tier niet kon stijgen. |:(

Thnx voor de correctie. _/-\o_

• Poeksel
Iets beter gedaan dan @pjot1 : vannacht gezakt van plek 8 naar plek 11. Dat was niet de bedoeling.

In de nieuwe ranked ook weinig vertrouwen, geen enkele tier 3 op de derde track.

Beter nieuws: in de PGP-cup sta ik op 141846, waarschijnlijk mijn hoogste score in een cup ooit. Wel jammer dat dat niets oplevert.

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:31:
Iets beter gedaan dan @pjot1 : vannacht gezakt van plek 8 naar plek 11. Dat was niet de bedoeling.

In de nieuwe ranked ook weinig vertrouwen, geen enkele tier 3 op de derde track.

Beter nieuws: in de PGP-cup sta ik op 141846, waarschijnlijk mijn hoogste score in een cup ooit. Wel jammer dat dat niets oplevert.
Auw! Dat doet zeer! Toch kan je geen pijl aan de ranking trekken. Sleepers of gewoon tegenstanders die ook geen T3 items hebben. Of staar de nr 1 alweer tig k voor?

Hier toch een klein succesje uit de gratis pipe!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zlna-i6vV__hUFYbsqxSC2Y8ZnQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cnWctoVIsiYk8xeeffVUViWp.png?f=user_large

Was ook nodig! :p

• MrOleo
Uiteindelijk gisteren de 2e plek kunnen bereiken met 50 punten achterstand op nr. 1. In de laatste box van mijn verbetering op track 3 zat een mooie coinbox, helaas kreeg een AI een lightning en heb ik vast een paar muntjes gemist doordat ik klein was. Zul je net zien dat je dan 50 punten tekort komt. :)

Uiteindelijk maakte het niet veel uit vannacht bleek iemand nog wat tickets over te hebben en knalde er nog eens met 6k voorsprong overheen naar 144k. Grappig is dat ie op track 2 nog een lagere score had dan ik en dat met lvl 7 1400 coinbox gold yoshi ipv black yoshi en een lvl 8 kart ipv lvl 7. Die 6k had best 10 of 12k kunnen zijn. 7(8)7
Dus 3e geworden in mijn laatste serieuze ranked.

erutangiS

• Regeneration
  • Niet online
Ik ben verrassend 1ste geworden in mijn cup, erg blij mee. De nr 2 had gewoon niet zijn/haar best gedaan op track 1, slechts 10k. Maar prima voor mij uiteraard. En dus nu ook de silver mii (tier challenge card) en de birdo mii unlocked en dus ook de basepoints van mijn mii's weer wat omhoog gegaan. Ben benieuwd of daar een cap op komt, want anders worden deze mii's echt dik overpowered. Als je alle mii's hebt dan heb je nu al +130 boven de basepoints.

Komende ranked wordt lastiger, ik mis een top shelf kart en driver op track 3, maar we zullen het zien.

• badros86
Mario Kart Tour krijgt parcours dat is gebaseerd op Nederland https://www.nu.nl/tech/61...baseerd-op-nederland.html (via @NUnl)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71zZWVSqq37Nt8QNrcG1oWazsGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ArjRtVxqzSsc92El5Ozri5N.jpg?f=fotoalbum_large

😎👍

[ Voor 51% gewijzigd door badros86 op 14-04-2022 12:31 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]

• Poeksel
Leuk! Benieuwd wat het gaat worden.

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-12 16:25
Poeksel schreef op donderdag 14 april 2022 @ 12:32:
Leuk! Benieuwd wat het gaat worden.
Koeien en molens waarschijnlijk (MooMoo Farm anyone? ) :P

bron: mijn dikke duim

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-12 09:30

Zerora

Ik Henk 'm!

RHE218 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 13:14:
[...]

Koeien en molens waarschijnlijk (MooMoo Farm anyone? ) :P

bron: mijn dikke duim
Zoiets verwacht ik ook wel ja, maar gecombineerd met een typisch boerendorpje met een gracht en ophaalbrug die open en dicht gaat. En ik denk dat de molen het principe van de molen-hole bij midgetgolf gaat volgen (dat je dus de wieken moet ontwijken om door de molen heen te kunnen of een ietspietsie langere weg eromheen kan gaan).

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Hopelijk gaan ze los. Maak er eens wat wilds van. Ben benieuwd!

• Sleehond
Toch een reden voor @bennieeee om de game weer even te installeren denk ik.... :P

Wat denken jullie?

:+

• badros86
Sleehond schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:13:
Toch een reden voor @bennieeee om de game weer even te installeren denk ik.... :P

Wat denken jullie?

Haha ja sws een must om iig die NL parcours een paar keer te spelen. 😋

• BBBrt
Sleehond schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:13:

Wat denken jullie?

:D

Ik kan niet wachten op Klompen Kamek of Blowtje Bowser! Leuk wel, een Amsterdam/Holland track!
Heerlijke score op track 1. Twee coinbox frenzys + shield frenzy waarbij muntjes heerlijk vielen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nku3HTMCW_H35dJHjx2EqhAzrSM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fVq0OVrxZJkpRbk9VCYM3jE6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIW8_2eQa8kH6HXuwLn_5hYY_4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fGc1nT4Ipr5H26ZxHmeXcmmT.jpg?f=fotoalbum_large

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Hoi allemaal. Ik heb de laatste weken minimaal aan mkt besteed, vooral nadat afgelopen week plotseling mijn moeder overleed. Even wat anders aan mijn hoofd, en ik dacht al even dat ik misschien wel definitief zou gaan stoppen binnenkort. Maar de aankondiging van de Amsterdam Tour wakkert wel weer wat enthousiasme aan! *O* Ik hoopte er al op sinds die Amsterdam Shopping Plaza badge :) Wel jammer van Zeeuws Meisje Rosalina en Boerin Daisy. Luigi met een dikke joint had me leuker geleken :P Al heb ik nog nauwelijks ruby’s, dus ik krijg ze waarschijnlijk toch niet.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-12 09:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Beelden van de Nederlandse track:

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Cache
@texelonia gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Hopelijk brengt mkt wat afleiding!

Zojuist hier een lekkere run op track 2, waardoor mijn nummer 1 plek verstevigd wordt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YVRYdUrC6EXpwYzKrjAzB6eMUc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0DXdMoTVtI6orusFZOoCDS0R.jpg?f=fotoalbum_large

• Regeneration
  • Niet online
texelonia schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:40:
Hoi allemaal. Ik heb de laatste weken minimaal aan mkt besteed, vooral nadat afgelopen week plotseling mijn moeder overleed. [...]
Wat heftig om te horen Texelonia, gecondoleerd en heel veel sterkte.
Hoi allemaal. Ik heb de laatste weken minimaal aan mkt besteed, vooral nadat afgelopen week plotseling mijn moeder overleed. Even wat anders aan mijn hoofd, en ik dacht al even dat ik misschien wel definitief zou gaan stoppen binnenkort. Maar de aankondiging van de Amsterdam Tour wakkert wel weer wat enthousiasme aan! *O* Ik hoopte er al op sinds die Amsterdam Shopping Plaza badge :) Wel jammer van Zeeuws Meisje Rosalina en Boerin Daisy. Luigi met een dikke joint had me leuker geleken :P Al heb ik nog nauwelijks ruby’s, dus ik krijg ze waarschijnlijk toch niet.
Sterkte met verwerken, mario kart tour kan nu een prettige "escape" zijn, even de gedachte verzetten.
Cache schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:29:
@texelonia gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Hopelijk brengt mkt wat afleiding!

Zojuist hier een lekkere run op track 2, waardoor mijn nummer 1 plek verstevigd wordt!

[Afbeelding]
Mooie score hoor, begon je meteen met een dikke boombox en daarna 2 keer coin?

• BBBrt
Heel veel sterkte gewenst!

• Sleehond
Raak er niet helemaal kapot van…

Beetje suf landschap met wat molens. Stedelijk gebied ook beetje mwah op deze beelden.

Tja… we gaan het zien!

@texelonia pff bah naar zeg. Gecondoleerd! Sterkte met verwerken en plek geven…

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 15-04-2022 19:27 ]

Sleehond schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 19:26:
[...]

Raak er niet helemaal kapot van…

Beetje suf landschap met wat molens. Stedelijk gebied ook beetje mwah op deze beelden.

Tja… we gaan het zien!

@texelonia pff bah naar zeg. Gecondoleerd! Sterkte met verwerken en plek geven…
Hier hetzelfde, ik ga er geen hype train voor starten. Track is wat leeg/ klinisch. Hoopte dat ze eens echt "los" zouden gaan. Indrukwekkendste stages vind ik denk ik nog de grotere bowser stages met veel vuurballen en ramps etc. _/-\o_

• Cache
MetalSonic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:58:
[...]

Mooie score hoor, begon je meteen met een dikke boombox en daarna 2 keer coin?
Volgens mij begon ik met een coin frenzy, daarna boombox frenzy en nog een gewone boombox. Geen optimale run helaas, maar deze score ga ik niet meer verbreken.

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CODuiwAabvAPJd0fysxrGq-mI3s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u69tEV8sUFWmyufUuHKJZ0LE.jpg?f=fotoalbum_large

Nice, vandaag Dragon Wings uit de daily selects, en die had ik nog niet. :)
Net met een triple frenzy nog de 31 aangetikt op track drie. Bom, coin coin.

Ik ben klaar voor de nieuwe tour!

Uit de pipe heb ik twee keer 500 coins besteed aan “item tickets 10” schiet niet op dus :p

• badros86
Tokenshop leeggekocht :9

Bij de laatste 10 (*500 tokens) pulls zat alleen maar crap.... |:( Ik zou happy zijn geweest met 10 itempasjes @MetalSonic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3wO2ziJaaFNyTdIBDXKCXk7YKSU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3eNmbLdNi4ifvQfW02TT7Xji.jpg?f=fotoalbum_large
Laatste avond alweer van deze tour. Hopelijk is iedereen klaar voor de nieuwe! Voor wie nog aan zijn scores gaat werken, succes

• edzon
Zat er klaar voor om vnv nog voor de perfecte boombox run te gaan maar geloof dat het niet echt nodig is. Zal vast nog wel een sleeper bij zitten maar denk dat de top 3 wel lukt zo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCo95SU4XxCKDQeowWI9qef9IR8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J2gBMlmvUPSc5i635gSSVIwc.jpg?f=fotoalbum_large

Succes voor diegene die nog wel aan de slag gaan!

• MrOleo
Ranked is erg uneventful deze week, ik heb ook nauwelijks gegrind, bij mij vergelijkbaar als hierboven, er zitten er nog wel een paar tussen met 2 zeer hoge scores, die of geen items hebben op track 3 of vannacht nog bezig gaan...:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GkUESZxgwmBrjkOUg4m96jt-AEU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9a9wakotB5ouYkhIHChqB10a.jpg?f=fotoalbum_large

Maar ja we gaan het morgen wel zien en dan is het leuk geweest.
Allemaal bedankt voor de 2,5 jaar aan leuke berichten, mooie ( en minder mooie :X) pulls, en spannende strijd! :)

erutangiS

Leuke tcp!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VuRf8gQC1gsWMkncTziPbPuVfX8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ggKXZUAhJtOTxBNoSnhYnfr4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zg7AOl_hiAxQs0J9d1kXljV3lbM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/O1lDKaTaTNzBSocGJzYBeZCI.png?f=fotoalbum_large
MrOleo schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:07:
Ranked is erg uneventful deze week, ik heb ook nauwelijks gegrind, bij mij vergelijkbaar als hierboven, er zitten er nog wel een paar tussen met 2 zeer hoge scores, die of geen items hebben op track 3 of vannacht nog bezig gaan...:
[Afbeelding]

Allemaal bedankt voor de 2,5 jaar aan leuke berichten, mooie ( en minder mooie :X) pulls, en spannende strijd! :)
Is het alweer 2,5 jaar? Oef. Je had al aangekondigd dat Yoshi je laatste zou zijn. Bedankt voor je bijdrage in dit topic. De discussies, tips en andere posts. Zoals de Engelsen zeggen “dont be a stranger” wellicht af en toe nog een bericht?

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Hier gaat het nog niet zo denderend. Stond 6e en was daar redelijk tevreden mee, maar inmiddels alweer 7e. Nr 1 staat 25k voor, ik mis een t3 driver, kart én glider op track 3. Dus kansloos. Beetje jammer dat het na paar weken weinig doen en dus paar tiers zakken, het niet even een weekje wat makkelijker kan. Maar goed, heb nog niet voldoende zin/tijd/energie om er meer van te maken.

@MrOleo Jammer dat je ermee stopt, jij ook bedankt voor je bijdrage!

• edzon
MrOleo schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:07:
[Afbeelding]

Jij ook bedankt, heb jouw berichten de afgelopen 2,5 jaar met plezier gelezen. Laat het vooral horen als je toch nog een keer overvallen wordt door de behoefte om op dag 1 van een nieuwe tour op plek 1 van de ARC te staan of om een gooi te doen naar de top 100, dan rijd ik graag met je mee!

• pjot1
  • Niet online
Wat jammer dat er zoveel mensen stoppen.... :'( Vooral @MrOleo heeft me vaak geholpen door goede tips hier op het forum te delen. :)

Zelf ben ik op het moment druk met vanalles en nog wat waardoor ik hier ook wat minder actief ben. En hetzelfde geldt natuurlijk ook voor MKT. Zelfs niet eens de badge gehaald! Bovendien ben ik ook nog 1 dag muntjes vergeten te sturen... :$

Naja, hoop dat de komende me beter gezind is! Deze week weer vet omlaag; 10e plek.... :( Heb er wel weer zin in, zo'n Nederlands onderonsje! >:) :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZqiMk6V_izGeOPLVZzJycsvi_6I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fbfmCDVYakJ0pKbl9aXZpHT1.png?f=fotoalbum_large
Eindelijk weer eens eerste!

Ben benieuwd hoe deze week gaat

• badros86
Ze zijn weer gul deze week. 20 rubies als gift. (y) Ook vind ik dat ze de NL parcoursen mooi gedaan hebben. Ik had liever de trams blauw/wit gezien zodat ze iets authentieker zouden zijn, maar verder happy met de rest. O+

Verder 2e geworden, dat pakje niet kunnen pakken helaas. :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RJZskavVRowcCwwj8N9o6QV4_5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdVzpRltrLQlgE5QL0FYJ2HL.jpg?f=fotoalbum_large

• badros86
Gratz @MetalSonic (y)

• Tootoo
@texelonia ook van mijn kant nog gecondoleerd en veel sterkte gewenst! Zon gebeurtenis is altijd klote…

@MrOleo in mijn hoofd ging je minderen maar niet stoppen. Zonde zeg! Vond het altijd mooi om te zien hoe je gaande weg de week op kwam zetten en er vaker dan eens hard over de meeste scores heen ging! En leuke multiplayer potjes gedaan. Hopelijk zien we je hier nog terug :)

Oja, en eerste gebleven…

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
Jammer inderdaad dat er mensen stoppen, maar doe vooral wat goed voelt en wie weet tot over een tijdje. :)

Afgelopen ranked 13e geworden. En dat is fine, want had niet zoveel tijd en zin gehad deze laatste cup. Load out was ook niet top. Terug naar tier 52 nu. Komende ranked lijkt beter met top shelf voor alles in de eerste cup. Hopelijk zit een plek in de top 3 erin voor die nieuwe kart reward.

• BBBrt
Jammer @MrOleo ! Maar veel plezier in je 'vrije' leven! ;)

Leuke track! Ik had er niet veel van verwacht, maar ze hebben er echt wel wat van gemaakt. Met CS, Rijksmuseum, de Magere Brug, trammetje en nog veel meer!

Waar gaan jullie aan pullen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YKQQwgkO_QAzqGMZfwSdviOr2ZI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/onTsagUvZpXZ8xiRvFIoZokB.png?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jQGndlv42daI4fxl_0Kfomxlbo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AeNKx3YToQxN6Pdqg51mIt3F.jpg?f=fotoalbum_large

1 gokje genomen en een nieuwe kart *O*
BBBrt schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:34:
Jammer @MrOleo ! Maar veel plezier in je 'vrije' leven! ;)

Leuke track! Ik had er niet veel van verwacht, maar ze hebben er echt wel wat van gemaakt. Met CS, Rijksmuseum, de Magere Brug, trammetje en nog veel meer!

Waar gaan jullie aan pullen?
[Afbeelding]
Mooi overzicht van de pipes. Moet nog even bedenken hoeveel ik op zak houd. Wellicht nog een paar yolo pulls maar heb van niks zoiets van "dat moet ik hebben"... Boomerang driver is wel waardevol maar heb geen tijd meer voor uren lang grinden voor een mogelijke boombox.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Vanavond 20.00 tot 2100 weer het mario kart online toernooi.

Vorige keer werkten schilden na een tijdje niet meer. Ik vond dat erg vervelend. Zonder werkbare items blijft er weinig over. Mocht dat weer gebeuren dan zal de sessie stoppen. Laten we hopen dat alles normaal werkt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

• Poeksel
Het viel mee. Inderdaad een lage score op track 3, maar wel een hoge op track 1. En wat mazzel in de ranked:ik had geen muntje minder moeten hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3njHutAAF9CyX0Qgm8RYPvuWY-k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G8qIrVyWIfTSSIOpajuAQNFJ.jpg?f=user_large

Amsterdam Drift vind ik wat tegenvallen. De tram en trein herken ik bijvoorbeeld niet, terwijl ik toch echt in Amsterdam woon.

[ Voor 12% gewijzigd door Poeksel op 20-04-2022 13:11 ]

Bedankt voor het joinen en congrats voor de winnaars!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ykWu3FXRj-VsKvH1YrUGrhxVrhY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1EIPKIx42EWKq5RLMz1mK3PD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JReyNQcoCYYv11ALEt6-1Y4OuI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wL8DlLVoqNt56rdezfYZMthY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMdCKDiP0my02GB9Y0i_tq92cwI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dUvdt5WRUZSl5DmgKQXbZhjK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/liKI-1l3Vqz4wM5W_WzouHv_8H0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aDKSpQo6Uazg4UyfhBIYRqrC.png?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Bedankt weer, @MetalSonic !
Wel jammer dat ik er in de eerste ronde even uitgegooid werd en vervolgens in de duo's als enige werd gekoppeld aan een bot :D
Daarna werd ik er weer een keer uitgeknikkerd, dus toen was ik wel klaar.

Ik vond het wel spannend met zo'n White Walker Mowgli op de baan ;)

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:11
Poeksel schreef op woensdag 20 april 2022 @ 13:10:
Amsterdam Drift vind ik wat tegenvallen. De tram en trein herken ik bijvoorbeeld niet, terwijl ik toch echt in Amsterdam woon.
De tram is de tram uit het Openluchtmuseum! (Mogen jullie bedenken waar ik vandaan kom :) )

• Poeksel
Naamah schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:10:
[...]

De tram is de tram uit het Openluchtmuseum! (Mogen jullie bedenken waar ik vandaan kom :) )
De tram naar Blijdorp? Een Rotterdamse tram dus? Ik ga de F-side inschakelen!

Edit: da's 'm toch niet want rechthoekige ramen, die in mkt heeft een boogje. Maar welke dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Poeksel op 21-04-2022 00:06 ]

• BBBrt
Poeksel schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:48:
[...]

De tram naar Blijdorp? Een Rotterdamse tram dus? Ik ga de F-side inschakelen!

Edit: da's 'm toch niet want rechthoekige ramen, die in mkt heeft een boogje. Maar welke dan?
Haha, ze moeten het ook gewoon vaak doen met basisvormen/sprites in hun database. Het Rijksmuseum is ook niet een exacte kopie ;)

De tram lijkt nog best op een klassieke Amsterdamse, met groot lijnnummer midden-voor ;)
Ik zou het leuk vinden als ze na een tijdje een mario kart tour versie maken voor de wat nieuwere telefoons. Met meer grafische opties. Dat er bijvoorbeeld nog vaker Nintendo poppetjes rond lopen en of alles meer leeft. De Amsterdam track is ook weer zo klinisch.......

• Poeksel
Triple coinfrenzy op Amsterdam Drift! 8)
Slechts 14128 punten :/
Poeksel schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:26:
Triple coinfrenzy op Amsterdam Drift! 8)
Slechts 14128 punten :/
dat is dan een tegenvaller, wat voor items heb je?

• Poeksel
MetalSonic schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:33:
[...]

dat is dan een tegenvaller, wat voor items heb je?
Een level 1 driver en tier 2 driver/glider, dus niet zo gek. Maar toch op iets meer gehoopt.
Nog mensen los gegaan op de special pipe van Luigi?

• BBBrt
MetalSonic schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:04:
Nog mensen los gegaan op de special pipe van Luigi?
Is het iets dan? Ik kan 3 pulls doen, maar weet het niet zo goed... Misschien interessanter voor de pijp van volgende week of de nieuwe tour...(?)

• BBBrt
Nou, toch maar een 10-pull gedaan en de Theekop-kart eruit. Die wilde ik vooral, want die heeft hoge coverage! Dus helemaal top!
Pagina: 1 ... 131 ... 161 Laatste