Ah als je in de binnenbocht rijdt dan wordt je inderdaad plots naar rechts geslingerd de bocht in.
Maar ik rij altijd midden op de baan een miniturbo makend en heb er dus normaal geen last van.
erutangiS
Ah als je in de binnenbocht rijdt dan wordt je inderdaad plots naar rechts geslingerd de bocht in.
erutangiS
Cool!
erutangiS
Moeilijk te zeggen, scores zien er goed uit, ik zou zeggen dat track 3 hoger kan, maar is moeilijk te vergelijken met andere levels. Het gaat er om hoeveel acties je haalt. Op track 3 is mijn doel rond de 230 acties, nsc. Tot nu toe wil het nog niet echt lukken, ik krijg echt mega vaak een coinbox frenzy in de laatste box (alle coins kwijt in de lucht) maar heb er nog nooit een gezien in de een na laatste box (voor de rupsen), ook nog geen goeie combo gehad van losse coinboxen en frenzies.MetalSonic schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:04:
Vorige week net aan zesde, deze week moet ik dat nog zien. Pittige poule. Nog iemand tips voor mij?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
erutangiS
Dankjewel! Ik ga nog wat proberen op drie!MrOleo schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:14:
[...]
Moeilijk te zeggen, scores zien er goed uit, ik zou zeggen dat track 3 hoger kan, maar is moeilijk te vergelijken met andere levels. Het gaat er om hoeveel acties je haalt. Op track 3 is mijn doel rond de 230 acties, nsc. Tot nu toe wil het nog niet echt lukken, ik krijg echt mega vaak een coinbox frenzy in de laatste box (alle coins kwijt in de lucht) maar heb er nog nooit een gezien in de een na laatste box (voor de rupsen), ook nog geen goeie combo gehad van losse coinboxen en frenzies.
![]() | ![]() |
Welkom Badros in dit topic!badros86 schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:49:
Leuk dit draadje. Bij toeval gevonden. Ik speel nu een klein jaartje volgens mij.
Vorige week tier 50 en niet dat pakje kunnen pakken... 😳. Next week hopelijk wel.
[Afbeelding]
Wat een toeval!Cache schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:27:
@badros86 Ik heb je ook toegevoegd!
Vanochtend toch maar een 10 pull gedaan op de yoshi pijp in de hoop er m.n. twee items uit te halen voor de collectie. Laat die twee items nu ook net uit een groene pijp komen!
Die score mét die tokens, unreal, nice haha!Ook nog een leuke score met passend aantal tokens gereden laatst.
[Afbeelding] [Afbeelding]
[ Voor 46% gewijzigd door badros86 op 11-04-2022 17:33 . Reden: Pic toegevoegd. ]
:strip_exif()/f/image/UvQkclS4wB1CumuZX4ZMrrud.jpg?f=fotoalbum_large)
erutangiS
Gaat goedkomen 😉👍. Ik hoop niet voor je dat het morgen nachtwerk oid gaat worden omdat het morgen ook zo close is. Been there... 😒MrOleo schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:12:
Gelukkig viel track 2 nu eindelijk wel eens goed (al had de laatste frenzy nog een 3e coinfrenzy kunnen zijn ipv banaanfrenzy) en ik sta nu 3e op 7! punten van nr. 2. Hopelijk gunt de game me nog een goeie run op track 3.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8zEm3zLcEf4HFlQSSUUq5mpU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jJ8InHTj4aPrl01gNZGH6rcm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door Vozze op 12-04-2022 07:23 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Haha, nee nachtwerk is het me niet waard.badros86 schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:52:
[...]
Gaat goedkomen 😉👍. Ik hoop niet voor je dat het morgen nachtwerk oid gaat worden omdat het morgen ook zo close is. Been there... 😒
Oh fijne verbetering.Vozze schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 06:49:
Ik heb een top week! Hoe is die van jullie?
[Afbeelding]
Edit: net wel een lekkere run op track 1. Iemand nog tips waar ik 1000 punten kan sprokkelen?
Zo. Goede ochtend dit![]()
[Afbeelding]
@MrOleo : misschien nog een paar punten pakken op track 1? Succes!
erutangiS
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
mooie score en lekker op 1.Tomhaps95 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:45:
Ik verwacht niet meer ingehaald te worden alleen is het telkens de ene week dikke winst en daarna weer moeilijk om de tier te behouden.
Hier mijn code trouwens![]()
835334738579
[Afbeelding]
Haha ja eenmaligpjot1 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:52:
@badros86
Welkom in het leukste topic op Tweakers! Ook ik heb je toegevoegd!
Wat een dikke scores worden er weer gedeeld!Iedereen is weer lekker bezig! Zelfs @bennieeee kon het niet laten om weer een score neer te zetten!
Hier ben ik blij dat er weer een paar bots meedoen zodat ik in iedergeval kans maak op een 13e plek.....Nu heb ik het ook weer vrij druk zodat ik niet de tijd heb om uren te grinden maar het kan ook nooit een keer wat makkelijker gaan....
Dankjewel voor deze mooie reactie.edzon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:55:
@MetalSonic nog even geduld en de top 6 komt vanzelf wel weer in zicht, denk dat de ranking nog even extra pittig is door het vrijgeven van tier 80. Dat je nu nog in tier 72 zit vind ik al een prestatie op zich, kijk ook naar de monsterscores die @Vozze en @MrOleo nodig hebben om überhaupt hun tier te behouden. Daarnaast komen vanzelf ook wel de tickets terug zodra je weer wat categorien op 8 heb, die zorgen toch voor veel meer dynamiek en kans in de ranking.
Ik wist wel dat je het niet los kon laten....bennieeee schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:01:
[...]
Haha ja eenmaligwou toch zien of ik Yoshi Gold kreeg. Daarna spel weer verwijderd.
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 12-04-2022 15:37 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Voor de baan goed dat je daar nu goed op kan richten. Ook als je dit spel niet of nauwelijks speelt kan je gewoon gezellig mee doen in dit topicbennieeee schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:57:
@Sleehond nee dit was het echt voorlopig![]()
Heb een nieuw baan per 1 mei dus daar gaat eerst heel wat tijd inzitten.
Maar blijf wel mee lezen met een schuin oog hier!
Ach is prima, op een lager pitje spelen heeft ook zijn voordelen. ik slaap nu beter op de dinsdag nacht. Niet meer in spanning wat het wordt. En die rust kan ik goed gebruiken voor mijn studie.Vozze schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:47:
@edzon en @MetalSonic : helemaal mee eens! De jump naar tier 80 maakt het nu ook echt onwijs zwaar. Dat zal op een gegeven moment echt beter worden. En dan wordt het vanzelf weer een stuk leuker.
@MrOleo : Ik neem altijd de langste route, zowel op ronde 1 als ronde 2. Ja, je moet aardig wat terrein goed maken, maar het heeft ook voordelen. Wanneer je bij het eerste itembox een coinboxfrenzy krijgt, dan vind ik die route het beste om lekker in 1 lijn vooruit te rijden en op die manier zoveel mogelijk muntjes te pakken.
Daarnaast is de kans best groot dat je een bliksem krijgt en zelfs een bliksem frenzy behoort tot de opties. Dan maak je heel snel heel veel terrein goed.
Mijn run was een mushroomfrenzy (bij het tweede itembox), coinboxfrenzy (bij het eerste itemblock na start/finish) en weer een mushroomfrenzy. Tussendoor geen enkele losse coinbox, maar wel een bliksem, waardoor ik als tweede doorkwam tijdens na de eerste ronde. Compleet buitenom dus.
Lol, paar keer geprobeerd, dat kan nog best wel eens werken inderdaad, alleen dan moet die bliksem of bullet bill frenzy wel vallen in de 2e ronde, anders zie ik mezelf niet 1e finishen. Bedankt voor de tip!Vozze schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:47:
@edzon en @MetalSonic : helemaal mee eens! De jump naar tier 80 maakt het nu ook echt onwijs zwaar. Dat zal op een gegeven moment echt beter worden. En dan wordt het vanzelf weer een stuk leuker.
@MrOleo : Ik neem altijd de langste route, zowel op ronde 1 als ronde 2. Ja, je moet aardig wat terrein goed maken, maar het heeft ook voordelen. Wanneer je bij het eerste itembox een coinboxfrenzy krijgt, dan vind ik die route het beste om lekker in 1 lijn vooruit te rijden en op die manier zoveel mogelijk muntjes te pakken.
Daarnaast is de kans best groot dat je een bliksem krijgt en zelfs een bliksem frenzy behoort tot de opties. Dan maak je heel snel heel veel terrein goed.
Mijn run was een mushroomfrenzy (bij het tweede itembox), coinboxfrenzy (bij het eerste itemblock na start/finish) en weer een mushroomfrenzy. Tussendoor geen enkele losse coinbox, maar wel een bliksem, waardoor ik als tweede doorkwam tijdens na de eerste ronde. Compleet buitenom dus.
erutangiS
Yep goeie tip, ik heb net Vozzes strategie een tijdje geprobeerd en al 2k kunnen verbeteren, vanavond nog iets meer proberen, ik heb nog 1,5k nodig + wat de rest verbeterd. In eerste instantie heb ik geprobeerd met badgeless bots, maar dan gebeurde het iets te vaak dat ik rond plek 5 a 6 terecht kwam en dan niet die juiste items kreeg om goed naar voren te rijden. Ik denk dat ik toch de voorkeur geef aan de badge bots en dan hopen op bliksem, maar beide strategieën hebben hun voordelen.edzon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:37:
@MrOleo waarschijnlijk ten overvloede maar de tip die jij me ooit gaf om de race een aantal keer uit te rijden voor badgeless bots van de bottom shelf is ook wel handig op track 1 om die extra box te kunnen pakken en alsnog 1e te worden!
erutangiS
Ik sta er vrijwel hetzelfde voor. En ook straks alleen nog 'maar' 400x racenEärendil schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:24:
[...]
Gaat lekker!
[Afbeelding]
Als er geen sleeper wakker wordt heb ik na deze week de 3e keer een 1e plaats in de ranking, nu nog 419 keer in een ranked cup racen om Tier Challenges 2 vol te hebben
[ Voor 24% gewijzigd door BBBrt op 12-04-2022 23:15 ]
Mooie score!badros86 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:38:
Hier ook geen verrassingen wrs morgen. Ik had geluk dat nr3 (was tot zojuist nr2) niet echt in tier 49 zit, maar in tier 48.
[Afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door MetalSonic op 13-04-2022 08:32 ]
Wat?BBBrt schreef op woensdag 13 april 2022 @ 07:44:
[...]
Mooie score!
Ik snap jouw redenatie rond de tiers in je ranked niet helemaal. Iemand met tier 48, maar goede loadouts en wat goede races, kan jou gewoon voorbijvliegen in jouw ranked hoor. Is mij vaak genoeg overkomen
Auw! Dat doet zeer! Toch kan je geen pijl aan de ranking trekken. Sleepers of gewoon tegenstanders die ook geen T3 items hebben. Of staar de nr 1 alweer tig k voor?Poeksel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:31:
Iets beter gedaan dan @pjot1 : vannacht gezakt van plek 8 naar plek 11. Dat was niet de bedoeling.
In de nieuwe ranked ook weinig vertrouwen, geen enkele tier 3 op de derde track.
Beter nieuws: in de PGP-cup sta ik op 141846, waarschijnlijk mijn hoogste score in een cup ooit. Wel jammer dat dat niets oplevert.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cnWctoVIsiYk8xeeffVUViWp.png?f=user_large)
erutangiS
:strip_exif()/f/image/0ArjRtVxqzSsc92El5Ozri5N.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door badros86 op 14-04-2022 12:31 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]
Koeien en molens waarschijnlijk (MooMoo Farm anyone? )Poeksel schreef op donderdag 14 april 2022 @ 12:32:
Leuk! Benieuwd wat het gaat worden.
Zoiets verwacht ik ook wel ja, maar gecombineerd met een typisch boerendorpje met een gracht en ophaalbrug die open en dicht gaat. En ik denk dat de molen het principe van de molen-hole bij midgetgolf gaat volgen (dat je dus de wieken moet ontwijken om door de molen heen te kunnen of een ietspietsie langere weg eromheen kan gaan).RHE218 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 13:14:
[...]
Koeien en molens waarschijnlijk (MooMoo Farm anyone? )![]()
bron: mijn dikke duim
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Haha ja sws een must om iig die NL parcours een paar keer te spelen. 😋Sleehond schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:13:
Toch een reden voor @bennieeee om de game weer even te installeren denk ik....![]()
Wat denken jullie?
Sleehond schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:13:
Toch een reden voor @bennieeee om de game weer even te installeren denk ik....![]()
Wat denken jullie?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Wat heftig om te horen Texelonia, gecondoleerd en heel veel sterkte.texelonia schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:40:
Hoi allemaal. Ik heb de laatste weken minimaal aan mkt besteed, vooral nadat afgelopen week plotseling mijn moeder overleed. [...]
Sterkte met verwerken, mario kart tour kan nu een prettige "escape" zijn, even de gedachte verzetten.texelonia schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:40:
Hoi allemaal. Ik heb de laatste weken minimaal aan mkt besteed, vooral nadat afgelopen week plotseling mijn moeder overleed. Even wat anders aan mijn hoofd, en ik dacht al even dat ik misschien wel definitief zou gaan stoppen binnenkort. Maar de aankondiging van de Amsterdam Tour wakkert wel weer wat enthousiasme aan!Ik hoopte er al op sinds die Amsterdam Shopping Plaza badge
Wel jammer van Zeeuws Meisje Rosalina en Boerin Daisy. Luigi met een dikke joint had me leuker geleken
Al heb ik nog nauwelijks ruby’s, dus ik krijg ze waarschijnlijk toch niet.
Mooie score hoor, begon je meteen met een dikke boombox en daarna 2 keer coin?Cache schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:29:
@texelonia gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Hopelijk brengt mkt wat afleiding!
Zojuist hier een lekkere run op track 2, waardoor mijn nummer 1 plek verstevigd wordt!
[Afbeelding]
Heel veel sterkte gewenst!texelonia schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:40:
Hoi allemaal. Ik heb de laatste weken minimaal aan mkt besteed, vooral nadat afgelopen week plotseling mijn moeder overleed. Even wat anders aan mijn hoofd, en ik dacht al even dat ik misschien wel definitief zou gaan stoppen binnenkort. Maar de aankondiging van de Amsterdam Tour wakkert wel weer wat enthousiasme aan!Ik hoopte er al op sinds die Amsterdam Shopping Plaza badge
Wel jammer van Zeeuws Meisje Rosalina en Boerin Daisy. Luigi met een dikke joint had me leuker geleken
Al heb ik nog nauwelijks ruby’s, dus ik krijg ze waarschijnlijk toch niet.
Raak er niet helemaal kapot van…Zerora schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:03:
Beelden van de Nederlandse track:
[YouTube: Mario Kart Tour - Amsterdam Tour Trailer]
[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 15-04-2022 19:27 ]
Hier hetzelfde, ik ga er geen hype train voor starten. Track is wat leeg/ klinisch. Hoopte dat ze eens echt "los" zouden gaan. Indrukwekkendste stages vind ik denk ik nog de grotere bowser stages met veel vuurballen en ramps etc.Sleehond schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 19:26:
[...]
Raak er niet helemaal kapot van…
Beetje suf landschap met wat molens. Stedelijk gebied ook beetje mwah op deze beelden.
Tja… we gaan het zien!
@texelonia pff bah naar zeg. Gecondoleerd! Sterkte met verwerken en plek geven…
Volgens mij begon ik met een coin frenzy, daarna boombox frenzy en nog een gewone boombox. Geen optimale run helaas, maar deze score ga ik niet meer verbreken.MetalSonic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:58:
[...]
Mooie score hoor, begon je meteen met een dikke boombox en daarna 2 keer coin?
:strip_exif()/f/image/9a9wakotB5ouYkhIHChqB10a.jpg?f=fotoalbum_large)
erutangiS
Is het alweer 2,5 jaar? Oef. Je had al aangekondigd dat Yoshi je laatste zou zijn. Bedankt voor je bijdrage in dit topic. De discussies, tips en andere posts. Zoals de Engelsen zeggen “dont be a stranger” wellicht af en toe nog een bericht?MrOleo schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:07:
Ranked is erg uneventful deze week, ik heb ook nauwelijks gegrind, bij mij vergelijkbaar als hierboven, er zitten er nog wel een paar tussen met 2 zeer hoge scores, die of geen items hebben op track 3 of vannacht nog bezig gaan...:
[Afbeelding]
Maar ja we gaan het morgen wel zien en dan is het leuk geweest.
Allemaal bedankt voor de 2,5 jaar aan leuke berichten, mooie ( en minder mooie) pulls, en spannende strijd!
Jij ook bedankt, heb jouw berichten de afgelopen 2,5 jaar met plezier gelezen. Laat het vooral horen als je toch nog een keer overvallen wordt door de behoefte om op dag 1 van een nieuwe tour op plek 1 van de ARC te staan of om een gooi te doen naar de top 100, dan rijd ik graag met je mee!MrOleo schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:07:
Ranked is erg uneventful deze week, ik heb ook nauwelijks gegrind, bij mij vergelijkbaar als hierboven, er zitten er nog wel een paar tussen met 2 zeer hoge scores, die of geen items hebben op track 3 of vannacht nog bezig gaan...:
[Afbeelding]
Maar ja we gaan het morgen wel zien en dan is het leuk geweest.
Allemaal bedankt voor de 2,5 jaar aan leuke berichten, mooie ( en minder mooie) pulls, en spannende strijd!
Mooi overzicht van de pipes. Moet nog even bedenken hoeveel ik op zak houd. Wellicht nog een paar yolo pulls maar heb van niks zoiets van "dat moet ik hebben"... Boomerang driver is wel waardevol maar heb geen tijd meer voor uren lang grinden voor een mogelijke boombox.BBBrt schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:34:
Jammer @MrOleo ! Maar veel plezier in je 'vrije' leven!
Leuke track! Ik had er niet veel van verwacht, maar ze hebben er echt wel wat van gemaakt. Met CS, Rijksmuseum, de Magere Brug, trammetje en nog veel meer!
Waar gaan jullie aan pullen?
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large)
Het viel mee. Inderdaad een lage score op track 3, maar wel een hoge op track 1. En wat mazzel in de ranked:ik had geen muntje minder moeten hebben.In de nieuwe ranked ook weinig vertrouwen, geen enkele tier 3 op de derde track.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G8qIrVyWIfTSSIOpajuAQNFJ.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Poeksel op 20-04-2022 13:11 ]
De tram is de tram uit het Openluchtmuseum! (Mogen jullie bedenken waar ik vandaan komPoeksel schreef op woensdag 20 april 2022 @ 13:10:
Amsterdam Drift vind ik wat tegenvallen. De tram en trein herken ik bijvoorbeeld niet, terwijl ik toch echt in Amsterdam woon.
De tram naar Blijdorp? Een Rotterdamse tram dus? Ik ga de F-side inschakelen!Naamah schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:10:
[...]
De tram is de tram uit het Openluchtmuseum! (Mogen jullie bedenken waar ik vandaan kom)
[ Voor 11% gewijzigd door Poeksel op 21-04-2022 00:06 ]
Haha, ze moeten het ook gewoon vaak doen met basisvormen/sprites in hun database. Het Rijksmuseum is ook niet een exacte kopiePoeksel schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:48:
[...]
De tram naar Blijdorp? Een Rotterdamse tram dus? Ik ga de F-side inschakelen!
Edit: da's 'm toch niet want rechthoekige ramen, die in mkt heeft een boogje. Maar welke dan?
dat is dan een tegenvaller, wat voor items heb je?Poeksel schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:26:
Triple coinfrenzy op Amsterdam Drift!![]()
Slechts 14128 punten
Een level 1 driver en tier 2 driver/glider, dus niet zo gek. Maar toch op iets meer gehoopt.MetalSonic schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:33:
[...]
dat is dan een tegenvaller, wat voor items heb je?
Is het iets dan? Ik kan 3 pulls doen, maar weet het niet zo goed... Misschien interessanter voor de pijp van volgende week of de nieuwe tour...(?)MetalSonic schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:04:
Nog mensen los gegaan op de special pipe van Luigi?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq