Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpEx5UMZ1knxhZ8RWYxLex0msEg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HzzzMm76i3wpQ0CzzKyXDD62.jpg?f=user_large

Toch op een positieve manier wel een gamechanger voor mij. Die groene pipe die na een tijdje heel veel rubies kost. Hierdoor is de maandag green coin event dag ineens weer leuk. Net 2.000 muntjes uit de groene pipe gehaald, vorige week een keer een HE glider uncap ticket. Dit terwijl ik vroeger altijd binnen 2 dagen alle tokens had verzameld en de maandag vrij nutteloos aanvoelde.

@Slettesloery mooie score op track 2. Jouw loadoud lijkt op die van mij maar je hebt Rosaline level 8 ipv 7. Ik hoop dat er morgen een super driver ticket in de DS kom , heb er maar één nodig en dan ga ik die van mij wellicht ook level 8 maken :)
Geen geluk met de shop afgelopen week, heb het gevoel dat ik wel alles uit mn items heb gehaald. Sta op vijf maar kan zomaar zakken naar 7 of 8. Eigenlijk vind ik dat niet zo erg. Bevalt mij prima om dit spel op een lager pitje te spelen. Stop er minder tijd en in geef ook gemiddeld per maand veel minder geld uit. :)

[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 26-04-2022 08:32 ]

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:05
MetalSonic schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:32:
Geen geluk met de shop afgelopen week, heb het gevoel dat ik wel alles uit mn items heb gehaald. Sta op vijf maar kan zomaar zakken naar 7 of 8. Eigenlijk vind ik dat niet zo erg. Bevalt mij prima om dit spel op een lager pitje te spelen. Stop er minder tijd en in geef ook gemiddeld per maand veel minder geld uit. :)
Het valt me wel nu pas op hoe weinig HE je eigenlijk krijgt als je geen GP hebt. Ik deed de GP om de maand, zodat je alle rewards zo efficiënt mogelijk kunt incasseren.
Nu ik daarmee gestopt ben 'zie' ik het pas.

Maar ach, ik vermaak me nog prima. Win bijna geen ranked meer, maar mijn tijd komt wel weer ;)
BBBrt schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:03:
[...]

Het valt me wel nu pas op hoe weinig HE je eigenlijk krijgt als je geen GP hebt. Ik deed de GP om de maand, zodat je alle rewards zo efficiënt mogelijk kunt incasseren.
Nu ik daarmee gestopt ben 'zie' ik het pas.

Maar ach, ik vermaak me nog prima. Win bijna geen ranked meer, maar mijn tijd komt wel weer ;)
Oh ik doe wel gamepass maar zelfs dan schiet het niet op. Ze willen denk ik dat ik coins koop en uitgeef in de tier shop. Zullen er vast een aantal doen die nu tier 74+ zijn maar ik pas.

De tijd dat je in de daily shop af en toe 2-4 he tickets had lijkt lang geleden.

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik kan m’n draai nog steeds niet vinden. Ik sta 5e met 5.6k achterstand. In theorie moet ik dat in kunnen halen. In de praktijk lukt het nog niet.
Mis een driver op track 1, had geen geluk met de pijp helaas (wel de kart die ik volgende ranking miste). Alle ruby’s bij elkaar gesprokkeld, kwam ik op 41. Toen dacht ik, kan wel gaan grinden voor die pijp in de token shop! Item tickets, coins, super kart uncap ticket, pink shy guy, nog meer item tickets, etc. Van alles maar (nog) geen ruby’s. Aaaarrgghhh!!!
Dit spel levert zoveel frustratie op, en ik heb zo weinig zin om er nog echt mijn best voor te doen… Nu al een tijdje op een laag pitje, waarbij ik alleen maar tiers zak en het plezier ook nog niet echt terug komt…
texelonia schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:59:
Ik kan m’n draai nog steeds niet vinden. Ik sta 5e met 5.6k achterstand. In theorie moet ik dat in kunnen halen. In de praktijk lukt het nog niet.
Mis een driver op track 1, had geen geluk met de pijp helaas (wel de kart die ik volgende ranking miste). Alle ruby’s bij elkaar gesprokkeld, kwam ik op 41. Toen dacht ik, kan wel gaan grinden voor die pijp in de token shop! Item tickets, coins, super kart uncap ticket, pink shy guy, nog meer item tickets, etc. Van alles maar (nog) geen ruby’s. Aaaarrgghhh!!!
Dit spel levert zoveel frustratie op, en ik heb zo weinig zin om er nog echt mijn best voor te doen… Nu al een tijdje op een laag pitje, waarbij ik alleen maar tiers zak en het plezier ook nog niet echt terug komt…
herkenbaar verhaal... ik vind het ook wel irritant dat nu al moeite hebben veel langere tijd voor top zes...

het is dat ik het nog steeds heerlijk vind om op de bank te liggen, muziekje aan en ontspannen wat te racen maar afhaken komt steeds vaker terug als optie..

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-12 17:07
@MetalSonic thanks man was lucky triple coin frenzy door die track sta ik 1e met 2.8k hopelijk blijft het zo we zien wel.

• texelonia
Ik heb van alles uit die token pijp gekregen waar ik normaal veel blijer mee zou zijn geweest, super en he level en points cap tickets enzo, maar 0 ruby’s 😂

Uiteindelijk is het wel gelukt om 1e te worden gelukkig. Eindelijk een goede run op track 2 met 2 coin frenzy’s en een banana frenzy. En track 1 had ik überhaupt nog niet veel gedaan omdat ik hoopte nog Rosalina Volendam uit de pijp te halen (nog 58 items in de pijp, dus heel groot was die kans sowieso niet, ook al had ik de ruby’s gekregen). Maar mijn voorsprong is 257 punten, dus dat wordt spannend morgenochtend ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqHLPaYgmAHvV2Mbz9Bof3bCLcQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WE9HRfoRtgtTp1tXUbpef0V8.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
De hele week solide 3e met 3k voorsprong. Na 23:00 blijkbaar nog 3 keer ingehaald :(

Ach ja, deze week dan maar proberen die traktor te scoren. Ookal heb ik beroerde loadouts..
Ik sta nu in ieder geval nog eerste met 35k :')
Hier helaas zevende geworden. Eens kijken wat ik er deze week uit kan halen

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
Elfde, maar wel boerin Daisy uit de gratis pull.

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
2de geworden, zat echt meer in maar runs wilde maar niet lukken. Dat is helaas ook wel het thema bij mij de afgelopen weken. Ik weet mijn drivers zijn niet hoog, maar krijg nooit 3 frenzies en 2 frenzies zijn ook erg schaars en als ik die krijg dan is het vaak super horn, bob-omb en green shell, waarbij ik niemand raak. En dus geen coin/CB frenzy. Vraag mij af of ik ooit een dubbele coin/CB frenzy heb gehad, laat staan een triple coin/CB frenzy. Ook zo vaak geraakt door blue shells, lighting en zelfs green shells terwijl ik een defense item achter mij heb. Het spel voelt voor mij aan als minder de nadruk heeft op skill, maar meer geluk en kijken wie het meeste tijd heeft om te grinden en/of genoeg geld uitgeeft om alle item zo hoog mogelijk te krijgen. Ik speel dit spel pas iets van een jaar pas, maar begin er nu ook, net als wat anderen in dit topic, genoeg van te krijgen. Begint ook erg eentonig te worden, elke week weer hetzelfde. Ik zie het wel hoe lang ik dit nog speel, wie weet helpt het als als ik mijn verwachtingspatroon wat aanpas.

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 27-04-2022 12:25 ]

Regeneration schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:02:
2de geworden, zat echt meer in maar runs wilde maar niet lukken. Dat is helaas ook wel het thema bij mij de afgelopen weken. Ik weet mijn drivers zijn niet hoog, maar krijg nooit 3 frenzies en 2 frenzies zijn ook erg schaars en als ik die krijg dan is het vaak super horn, bob-omb en green shell, waarbij ik niemand raak. En dus geen coin/CB frenzy. Vraag mij af of ik ooit een dubbele coin/CB frenzy heb gehad, laat staan een triple coin/CB frenzy. Ook zo vaak geraakt door blue shells, lighting en zelfs green shells terwijl ik een defense item achter mij heb. Het spel voelt voor mij aan als minder de nadruk heeft op skill, maar meer geluk en kijken wie het meeste tijd heeft om te grinden en/of genoeg geld uitgeeft om alle item zo hoog mogelijk te krijgen. Ik speel dit spel pas iets van een jaar pas, maar begin er nu ook, net als wat anderen in dit topic, genoeg van te krijgen. Begint ook erg eentonig te worden, elke week weer hetzelfde. Ik zie het wel hoe lang ik dit nog speel, wie weet helpt het als als ik mijn verwachtingspatroon wat aanpas.
Ik kijk het nog even aan. Hoe loopt deze week, hoe is de volgende tour… hier in dit topic ook veel rustiger dan vroeger.

• pappaaart
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 08-11 18:30
Hier 5de één of ander manier wou het gewoon niet. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWkOIPdfvAWeP3nwnqN_Foi6VNg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cyj16QekESDH8xo68MLUIaqP.png?f=fotoalbum_large

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:24:
[...]

Ik kijk het nog even aan. Hoe loopt deze week, hoe is de volgende tour… hier in dit topic ook veel rustiger dan vroeger.
Jep, je merkt wel duidelijk dat er een aantal zijn gestopt.

En zowaar een dubbele coin frenzy plus een fireball frenzy. Weliswaar niet op een ranked track, maar het kan dus wel. Was op Rainbow Road R, met Metal Mario (level 6).
Regeneration schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:16:
[...]

Jep, je merkt wel duidelijk dat er een aantal zijn gestopt.

En zowaar een dubbele coin frenzy plus een fireball frenzy. Weliswaar niet op een ranked track, maar het kan dus wel. Was op Rainbow Road R, met Metal Mario (level 6).
Yup, minder discussie, minder uitwisselen van tips maar vooral minder enthousiasme.

Triple frenzy kan zeker, soms moet je er wel heel wat uren voor grinden ;)

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:18:
[...]

Yup, minder discussie, minder uitwisselen van tips maar vooral minder enthousiasme.
Ja dat merk ik ook. Minder delen van mooie scores en de discussie wat het beste is op de ranked tracks en andere tips. Maar de meeste hebben het sinds de update ook zwaarder in ranked, wat ook komt door de update (level 8, hogere player level, tier 80, enz.).

Wel wat anders. Je kan nu ook tokens verzamelen met auto-race met de 'cause opponents to cash'? Ik weet als de tokens op de baan ligen dat je inderdaad tokens kan verzamelen in auto-race (maar dat gaat dan vrij moeizaam), ik dacht dat als je opponents moest crashen dat je dit niet kon doen met auto-race. Of herinner ik dit mij verkeerd? Anyway nu mogelijk wel iets makkelijker om wat meer uit die token pipe te halen. Heb die namelijk nog niet eerder helemaal leeg gekregen.

• BBBrt
Regeneration schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:42:
[...]

Ja dat merk ik ook. Minder delen van mooie scores en de discussie wat het beste is op de ranked tracks en andere tips. Maar de meeste hebben het sinds de update ook zwaarder in ranked, wat ook komt door de update (level 8, hogere player level, tier 80, enz.).

Wel wat anders. Je kan nu ook tokens verzamelen met auto-race met de 'cause opponents to cash'? Ik weet als de tokens op de baan ligen dat je inderdaad tokens kan verzamelen in auto-race (maar dat gaat dan vrij moeizaam), ik dacht dat als je opponents moest crashen dat je dit niet kon doen met auto-race. Of herinner ik dit mij verkeerd? Anyway nu mogelijk wel iets makkelijker om wat meer uit die token pipe te halen. Heb die namelijk nog niet eerder helemaal leeg gekregen.
Nee dat kan niet. In auto mode worden geen items gebruikt, dus je kunt dan ook nooit tegenstanders laten crashen.

Het makkelijkst is een hoog level player (5+) met giant banana of triple banana. Ik race nu met Dixie Kong op Maple voor token grind...

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57
Als je ze niet met het fluitje in formatie laat rijden krijg je in auto-modus ook gewoon items, en ook tokens

• Regeneration
  • Niet online
BBBrt schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:49:
[...]

Nee dat kan niet. In auto mode worden geen items gebruikt, dus je kunt dan ook nooit tegenstanders laten crashen.
Dat kan dus wel, want ik deed het zojuist en was daar dus ook verbaast over. :) En mijn vraag was of het voorheen ook al kon. Ik vermoed dat het sinds die token pipe veranderd is.
Het makkelijkst is een hoog level player (5+) met giant banana of triple banana. Ik race nu met Dixie Kong op Maple voor token grind...
Ja thanks voor de tip. Maar soms doe ik gewoon auto-runs, terwijl ik ondertussen wat anders aan het doen ben. En dan iets krijgen is beter dan niks.

• Regeneration
  • Niet online
Eärendil schreef op woensdag 27 april 2022 @ 22:16:
Als je ze niet met het fluitje in formatie laat rijden krijg je in auto-modus ook gewoon items, en ook tokens
En dat was voorheen dus ook zo?

Ik weet vrij zeker dat ik dit voorheen ook wel eens geprobeerd had en dat je toen geen tokens kreeg. Maar ik kan het verkeerd herinnert hebben.

• BBBrt
Eärendil schreef op woensdag 27 april 2022 @ 22:16:
Ah oke, dit wist ik niet. Die paar keer dat ik 'verplicht' werd om auto mode te doen, heb ik altijd op het fluitje gedrukt :p

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57
Regeneration schreef op woensdag 27 april 2022 @ 22:35:
[...]

En dat was voorheen dus ook zo?

Ik weet vrij zeker dat ik dit voorheen ook wel eens geprobeerd had en dat je toen geen tokens kreeg. Maar ik kan het verkeerd herinnert hebben.
Er was volgens mij altijd al verschil tussen formatie of vrij rijden in auto-modus. Waarschijnlijk was je eerdere poging/herinnering in formatie.
Leuk cadeautje uit de green token pipe!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qlfYDK0pZw9M9oVRyeA0kk5KA28=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7Qc4dnGedBZfWg2q61dRIsFS.png?f=fotoalbum_large

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-12 08:06
Hier nog motivatie genoeg! Maar wel gebrek aan resultaten. Amsterdam Tour zit niet mee. Vorige week 8e, deze week hou ik waarschijnlijk alleen bots onder me 😂. De rek in de scores is er al uit en ruim 25k achter plek 5. Tja we zullen de indeling van de ranking nooit begrijpen denk ik.

Ik ga wel gewoon genieten van het races. Gewoon veel verschillende banen doen, af en toe multiplayer, dan wordt het niet snel saai. Prachtig om vanuit verslagen positie met een bliksem dan toch nog te winnen 😃.

Verder: niet te veel verwachtingen hebben. Mario Kart Tour is een vrij eenvoudig spelletje, het lastigste is met driften je combo vasthouden. Verder is het vooral geluk (pipes, indeling ranking, frenzies, blue shields en bliksem in die perfecte run), tijd (hoe vaak proberen voor die perfecte run) en geld (als je echt richting tier 80 wilt). Als je dat kunt relativeren blijft het een tof spel!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Inderdaad een stuk rustiger hier. Lees natuurlijk wel mee maar eigenlijk niet echt tijd gehad om te reageren of om monsterlijke scores neer te zetten. Bovendien weer een aantal tiers gezakt omdat m'n ranking eigenlijk nooit een keer meezit. Probeer wel altijd muntjes te sturen want dat voel ik me verplicht en afgelopen tijd volgens mij 1x vergeten.... Drukdrukdruk..... O-)

Deze ranking zal ik weer flink aan de bak moeten en eigenlijk zit ik te aasen op een gliderticket zodat Sunset Wilds nog wat omhoog kan. Eigenlijk zit er overal nog wel wat rek in

En login bonus is terug! oOo

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Regeneration
  • Niet online
Afgelopen dagen heb ik een aantal zaken veranderd en dat voel een stuk beter. Zo doe ik geen dagelijkse online races voor de 100 coins. Dat kost mij meer tijd en moeite dan ik mijzelf vertelde. Daarnaast doe ik de Today's challenge niet meer mijn best voor. Ik had namelijk het idee dat als je beter reed, je betere items krijgt. Zelfs als je al je betere items krijgt, ik laat dat schieten. Nu laat ik het gaan staan terwijl ik iets anders doe, of rij ik de kortste route zodat ik sneller klaar ben. Verder ben ik niet meer zo gefocust op bepaalde score of positie halen bij Ranked cup, maar eerder in de tijd dat ik wil spelen zou het leuk zijn op een goede run, en als dat niet zo is dan is dat ook goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rakGF-6VVaNkhaSiIrwERT3wA_I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WoZ7Tz5RZRXp9MRe5wSkxEeZ.jpg?f=fotoalbum_tile
Ik heb zojuist voor het eerst een ACR van meer dan 800.000 punten gehaald. :) Niet eens zoveel moeite voor hoeven doen. Toen ik alle cups had gespeeld om de sterren te halen, kwam ik nog slechts iets van 20k tekort ofzo. En daarna dus nog wat mindere tracks overgedaan om de overige punten erbij te spelen.

En leuk inderdaad de login bonus terug is. Hopelijk blijft dat, en is het niet tijdelijk. :)

Edit:
Eergisteren overigens nog een glider ticket HE gekregen uit de daily selects. Dit is mijn 2de HE ticket uit de daily selects, sinds de update en ik heb nog niks van de items max. Daarvoor nooit eerder een HE ticket gekregen, voor zover ik mij goed kan herinneren.

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 01-05-2022 17:30 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Lekkere run op track 3 gisteren!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWp3TPMjNqm_G2LVet306PyRKzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G6suQmaxuamsQxDfjHq8eRCX.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Het is inderdaad hier best uitgestorven! Maar ook hier toegeven: het staat allemaal op een wat lager pitje. Ik moet en blijf moeite doen om de usuals te doen en ook per ranked kijk ik of ik er meer energie in steek. Daarnaast zie je het ook hier echt wel terug op het forum. Lijkt toch wel alsof iedereen een stapje terug heeft gedaan :) De tijden waarin op woensdagen (nieuwe tour of ranked), zondag (special pipes) of door de week heen met mooie scores of tegenvallers het door bleef lopen is wel minder...

Maar goed, dat gezegd hebbende: lekkere score @Cache! Daarmee ook een eerste plek in je ranked? En hoe is die voor anderen? Hier sta ik nu 11k voor op de nummer 2 en als dit zo blijft geloof ik het wel. Sowieso heb ik nu scores staan waarbij het uren grinden gaat vergen om er meer uit te halen. Dus... is het al woensdag? :)

Folding@home

Ik sta zesde en sluit mij aan bij de laatste paar reacties hier. Spelen op een lager pitje. Knop is nu al wat langer omgezet en bevalt prima. Wel de fun niet de stres. Onderuit gezakt op de bank met een lekker muziekje een score neerzetten bevalt mij nog goed. Ik hoef niet meer persé in een top 3 plek te komen. Gaf ik eerst gemiddeld 150 euro uit per maand is dat nu nog maar 25-50 euro.

Ik kijk even hoe lang ik dit nog leuk vind zonder dat ik daar voor mijzelf harde afspraken over maak.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Dank, @Tootoo ! Met 11k voorsprong zou ik het ook geloven. Lekkere voorsprong! Zelf sta ik ook eerste, maar met maar 4k. Daarentegen vind ik het ook welletjes voor nu en accepteer het als ik toch wordt ingehaald.

Verder vond ik het een relatief rustige tour en ben helaas niet zo erg te porren voor de aankomende tour. Zelfs met mogelijke komst van een nieuwe driver skill. Toch is het altijd leuk om de woensdagochtend de app te openen, dus inderdaad: is het al woensdag?

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 02-05-2022 14:54 ]

• Poeksel
2e hier, 3k achterstand op nummer 1. Op track 2 heb ik met 7/7/6 35381 punten, daar zou meer te halen moeten zijn.
Edit: 36923 nu. Edit2: 38244

En ik heb nog 4 tokenpipepulls te gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Poeksel op 02-05-2022 15:18 ]

• BBBrt
MetalSonic schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:34:
Ik sta zesde en sluit mij aan bij de laatste paar reacties hier. Spelen op een lager pitje. Knop is nu al wat langer omgezet en bevalt prima. Wel de fun niet de stres. Onderuit gezakt op de bank met een lekker muziekje een score neerzetten bevalt mij nog goed. Ik hoef niet meer persé in een top 3 plek te komen. Gaf ik eerst gemiddeld 150 euro uit per maand is dat nu nog maar 25-50 euro.

Ik kijk even hoe lang ik dit nog leuk vind zonder dat ik daar voor mijzelf harde afspraken over maak.
Ow wow joh! Als je het geld hebt en als het echt een hobby is, dan moet je het natuurlijk vooral doen, maar wat een geld zeg! Ik dacht dat de betalende spelers überhaupt max iets van 30e p/m uitgaven, maar dat is dus nog redelijk 'rustig aan'(?) :)

Dit is echt mijn tour niet. Mis veel en sta nu 11e ofzo. In mijn vriendenlijst zelfs bijna onderaan :')
BBBrt schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:31:
[...]

Ow wow joh! Als je het geld hebt en als het echt een hobby is, dan moet je het natuurlijk vooral doen, maar wat een geld zeg! Ik dacht dat de betalende spelers überhaupt max iets van 30e p/m uitgaven, maar dat is dus nog redelijk 'rustig aan'(?) :)

Dit is echt mijn tour niet. Mis veel en sta nu 11e ofzo. In mijn vriendenlijst zelfs bijna onderaan :')
Achja een fanatieke hobby kan geld kosten. Ik deed het met geld dat ik kon missen. Als je elke tour wat nieuwe packs koopt en sommige dubbel of triple gaat het snel.

• Tootoo
Ik moet zeggen dat ik eenzelfde patroon heb als @MetalSonic, zowel het voor als nu bedrag. Eigenlijk is het nu ook bijna niet meer nodig geweest omdat het verkrijgen van rubies makkelijker gaat. Ook heb ik een aantal keer geluk gehad met pulls, waardoor ik wel alle boomerang en coinbox drivers heb. Plus het zijn gevoelsmatig ook waardeloze packs geworden :)

Folding@home

Tootoo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:25:
Ik moet zeggen dat ik eenzelfde patroon heb als @MetalSonic, zowel het voor als nu bedrag. Eigenlijk is het nu ook bijna niet meer nodig geweest omdat het verkrijgen van rubies makkelijker gaat. Ook heb ik een aantal keer geluk gehad met pulls, waardoor ik wel alle boomerang en coinbox drivers heb. Plus het zijn gevoelsmatig ook waardeloze packs geworden :)
Dat helpt ook ja. Als ik een pakket zie van een nieuwe interessante driver of een andere combinatie van twee nieuwe items dan ben ik nog wel geprikkeld om te kopen. Nu de luxe dat ik veel al heb. Coverage is hier al maanden super goed maar helaas zijn de levels van mijn items zeer laag.

Lijkt er nu op dat ik het moet doen met plek 8. Een echt goede boombox gecombineerd met minimaal 1 coin frenzy is mij niet gegund.

• texelonia
Ik zie net pas dat volgende Tour coconut mall komt! *O* Was toch wel één van mijn favorieten op de Wii. Ik denk ook wel het meest verzocht op Reddit enzo, dus zou Nintendo dan toch luisteren naar ‘ons’? ;)

De ranking gaat hier niet geweldig. Sta 9e, maar heb ook nog niet echt mijn best gedaan. Top 6 zou zeker nog wel moeten lukken, maar weet eigenlijk niet of ik daar zin in heb :D

• pjot1
  • Niet online
Dit topic moeten we wel hooghouden hoor jongens! ;)

Hier 10 rubies gekregen van de loginbonus en dan moet er natuurlijk weer een pijp afgeschoten worden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PN0tUPA7AoCjPZdqFGQvvmXuRr0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XsqpkHlZdLH9qIHnD1SeOepl.png?f=user_large

Eindelijk een glider in track 3! Wel een beetje te laat want ik wil natuurlijk wel m'n score verbeteren dus dat wordt vanavond maar eens flink los! >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJSajCGRodRtgh7soF_27MH4wts=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yBNRZzfqyemxp04Ytue47tBZ.png?f=user_large

Eerste gaat het niet worden maar 2e plek..... :)

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-12 08:06
Ik ken Coconut Mall niet maar ziet er wel aantrekkelijk uit! De 1e woensdag van een nieuwe tour blijft altijd een hoogtepunt waar ik naar uitkijk. Deze week 16e 😂. Heb ook nauwelijks op deze banen gereden, maar wel veel op anderen, bijvoorbeeld op de point van drivers, karts en gliders omhoog te krijgen. Volgende tour maar weer eens vlammen in de ranked cup! Ik mag nog steeds graag Mario Kart spelen!
pjot1 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:14:
Dit topic moeten we wel hooghouden hoor jongens! ;)

Hier 10 rubies gekregen van de loginbonus en dan moet er natuurlijk weer een pijp afgeschoten worden!

[Afbeelding]

Eindelijk een glider in track 3! Wel een beetje te laat want ik wil natuurlijk wel m'n score verbeteren dus dat wordt vanavond maar eens flink los! >:)

[Afbeelding]

Eerste gaat het niet worden maar 2e plek..... :)
Succes vanavond!!

• Poeksel
Heel Per Seconde Wijzer en bijna heel Lubach zonder succes gespeeld, maar de laatste minuten van Lubach track 2 en track 3 weten te verbeteren en nu sta ik eerste met lichte voorsprong. Dus een spannende nacht tegemoet!

• pjot1
  • Niet online
Niks meer bij kunnen racen. Gelukkig is er nu in de ranking ook niks veranderd dus als het nog een uur zo blijft ben ik 3e geworden!

Wel weer zin in de nieuwe tour! Leuk dat er nog steeds nieuwe tracks bijkomen! oOo

gelukkig nog zesde geworden toch nog een paar driver uncap :)

op track 1 helaas wel coverage maar weer super lage levels. (1 bij twee drivers die ik kan kiezen)

• Tootoo
Hier eerste gebleven. De nieuwe tour ben ik wel benieuwd naar! Inderdaad tof dat ze coconut mall toegevoegd hebben. Weer een nieuwe track (ik vond Amsterdam ook niet vervelend, al merkte ik dat niet iedereen mijn mening deelt.). Qua ranking zal het vast harken worden deze ronde: ik heb 2 top 100 spelers…

Daarnaast ook eindelijk bijna mijn tier challenges 2 kaart vol. Hoe erg is tier 3 eigenlijk? :p

Folding@home

• texelonia
Hier ook niet meer kunnen verbeteren, dus 9e gebleven.

Ik kreeg zowaar 45 ruby’s uit de TCP! :o
Extra challenges voor meer ruby’s! En nieuwe skill: capsule. Zou dat vergelijkbaar zijn met de hamertjes ofzo? Ik heb niet genoeg ruby’s deze Tour om ze binnen te halen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:51
Ook maar eens van me laten horen weer. Drukke weken gehad en soms MKT gewoon letterlijk vergeten. Afgelopen week 3e geworden met praktisch geen inspanning. Geen idee of er meer in zat, prima…. :)

Amsterdam vond ik wel redelijk, maar niet heel erg kapot van. Jammer dat je niet letterlijk over een gracht aan het racen bent. De stukken weiland met molens vond ik te saai. Al met al dus redelijk.

Cocunut mall 1e rondje gedaan, leuk gevoel bij d:)b

En toen 1x een 10 pijpje gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h72DoR9G4c0pjy6M2l0pD6f8i1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cv5zcZFkaJNiYoLlln7UB0Dh.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk dat is een lekker begin! *O*

En toen de eerste groene pijp:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jQ56l0w8vST-ROMvTK-PrvvzSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PvZD61hQ32voMjHI3J5yj28o.jpg?f=fotoalbum_large

Kon ook beroerder! :P

• Tootoo
@Sleehond nice! Kan jij eens delen hoe je die nieuwe skill zou moeten zien? Ik ben wel benieuwd of het een toegevoegde waarde is of net zo nuttig is als die leaf skill :)

Folding@home

• Poeksel
Eerste gebleven! Daardoor de zilveren MII gekregen. Dat is ook mijn enige tier 1 item in het nieuwe winkelcentrum...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Vanavond om 20.00 weer het online toernooi, hopelijk tot vanavond!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

• BBBrt
Tootoo schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:21:
@Sleehond nice! Kan jij eens delen hoe je die nieuwe skill zou moeten zien? Ik ben wel benieuwd of het een toegevoegde waarde is of net zo nuttig is als die leaf skill :)
Er staan al filmpjes op Youtube. Is inderdaad gewoon een verkapte hamer...

Leuke track! Ik zal alleen mijn daling de komende twee weken voortzetten, want mijn coverage is echt belabberd! En wat ik heb, is een laag level...
Die Charging Chuck heeft zijn dienst inmiddels wel bewezen. Jammer dat ik hem niet heb :)
BBBrt schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:45:
[...]

Leuke track! Ik zal alleen mijn daling de komende twee weken voortzetten, want mijn coverage is echt belabberd! En wat ik heb, is een laag level...
Die Charging Chuck heeft zijn dienst inmiddels wel bewezen. Jammer dat ik hem niet heb :)
Ik heb charging duck helaas ook niet. Verkeerd gegokt. NIet gedacht dat die zo belangrijk zou worden.

Enige meevaller van deze week is dat kanagroo yoshi weer top shelf is. Twijfelde vorige week nog om m level 7 te maken nou dat was niet verkeerd.

• Tootoo
BBBrt schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:45:
[...]

Ah... genoeg reden om niet er voor te gaan dan :)

En ja Charging Chuck is, samen met SNES Donkey Kong, wel een karakter geworden die ze veel laten terug komen de laatste tijd! SNES DK heb ik dan niet, maar CC heeft me al veel opgeleverd! Samen met een karakter als boomerang Yoshi :P

Folding@home

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:17:
Vanavond om 20.00 weer het online toernooi, hopelijk tot vanavond!
Iets later vanwege dodenherdenking neem ik aan?
MetalSonic schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:17:
[Afbeelding]

Vanavond om 20.10 weer het online toernooi, hopelijk tot vanavond!

[Afbeelding]
20.10 ivm doden herdenking
Poeksel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:23:
[...]

Iets later vanwege dodenherdenking neem ik aan?
yes, uiteraard, 10 minuutjes later :)
Bedankt voor het joinen en congrats voor de winnaars!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7gToCKXHFipcQT2suvT73LfEV4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BQ8qKjXzKuxTcMS5jUbcLHe7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJqBkX-WxXtXkDi8em6qWouEXG4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N6GI8p2WX0NXtk1YhChbTkuy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64pA1NgtDPKeeYlN0QHvdePXZmg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2Tiokh7Kp8600Af02jPabGSm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wVhnOTjPnXbifUQo9ttLHJb5L-o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IebbP6pGlDKk1EoO32DyJ0SF.png?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Jij weer bedankt, @MetalSonic !

Weer in een half uurtje alle multiplayer challenges binnen :)

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:07:
Bedankt voor het joinen en congrats voor de winnaars!
Kon er vandaag helaas niet bij zijn. Volgende keer ben ik er weer graag bij!

• pjot1
  • Niet online
Zo jammer! 1 Lucky7 en 2 Coinfrenzies....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5dJO8fd_6iF31yQMXEMrDvaKZM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/joCMuQBc1QLwh9jXtd85c5Rl.png?f=user_large

• Tootoo
@pjot1 balen!! En heel herkenbaar… gister derde geworden bij cheep cheep met 49k. Een boombox frenzy, losse boombox en nog wat. Met zulke runs wil je gewoon eerste worden! :)

Folding@home

Als zon boombox lukt is dat grote blij!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FX9uUjt6pcxl4C-oFF_wZU7IXCU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wd6DfgYsZiwy42pbcm3D8YZS.png?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:52:
@pjot1 balen!! En heel herkenbaar… gister derde geworden bij cheep cheep met 49k. Een boombox frenzy, losse boombox en nog wat. Met zulke runs wil je gewoon eerste worden! :)
Zeker! En meestal word je dan vlak voor de finish afgeschoten en/of ingehaald. :N Je weet in ieder geval wel waar je eventueel nog wat punten kan pakken al zal dat niet meevallen! ;)

Lekkere score! @MetalSonic d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 06-05-2022 05:37 ]

pjot1 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 05:36:
[...]

Zeker! En meestal word je dan vlak voor de finish afgeschoten en/of ingehaald. :N Je weet in ieder geval wel waar je eventueel nog wat punten kan pakken al zal dat niet meevallen! ;)

Lekkere score! @MetalSonic d:)b
Dankjewel!

Gelukkig had ik gisteren flink wat marge opgebouwd want iemand is al geklommen tot 2k onder mij. Deze week eens kijken wat ik eruit kan halen en hoeveel tickets ik ga investeren. Ik wil mijn tier challenges 2 voltooien, moet daarvoor nog een keer als eerste eindigen (rest heb ik al )

• Poeksel
Na mijn eerste plek vorige tour sta ik nu zestiende (want er zitten vier bots in mijn ranked). Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog een plek kan stijgen om in de prijzen te vallen!
nog iemand die enthousiast voor de nieuwe drivers gaat? ik vind ze maar "matig" wellicht nog een yolo pull morgen op de special maar ik zal veel rubies op zak houden. Mijn glazen bol zegt dat er komende tour of die daarna wel weer een nieuwe coinbox driver komt.

• Tootoo
@MetalSonic dat zou best snel zijn, gezien we met Pasen nog gold Yoshi gehad hebben? Hoop dat er een tijdje even wat drivers komen die ik over kan slaan…

Hier moet ik morgen even kijken of ik een gokje waag op de special pipe. Als ik het goed zie zit er 1 glider in die een tier 3 glider is op coconut mall T voor volgende week. Daar heb ik nu enkel een tier 2 glider…

Folding@home

Tootoo schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:50:
@MetalSonic dat zou best snel zijn, gezien we met Pasen nog gold Yoshi gehad hebben? Hoop dat er een tijdje even wat drivers komen die ik over kan slaan…

Hier moet ik morgen even kijken of ik een gokje waag op de special pipe. Als ik het goed zie zit er 1 glider in die een tier 3 glider is op coconut mall T voor volgende week. Daar heb ik nu enkel een tier 2 glider…
Ja das waar ook, ik heb Yoshi nog niet veel kunnen gebruiken dus was 'm al een beetje vergeten.

• Tootoo
MetalSonic schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:29:
[...]

Ja das waar ook, ik heb Yoshi nog niet veel kunnen gebruiken dus was 'm al een beetje vergeten.
Ik heb er ook nog relatief weinig mee gedaan moet ik zeggen. Ook volgende week doet hij niet mee, vaak zijn er goede alternatieven voor met betere levels.

Vanochtend overigens de gok genomen voor de missende glider (glittering parasol) te krijgen. Bij 10 pull nr 4 had ik hem :) na pull 2 wel een reset gedaan. Hopelijk kan ik volgende week ook mee komen!

Folding@home

• BBBrt
Ik heb een tweede 10-pull aan de dokterpijp gedaan, want de eerste had niets opgeleverd. Nu de pillenkart eruit gekregen. Nou, prima!

Ik sta nu 2e met 300 punten achterstand op nummer 1. Nu maar hopen dat hij in slaapstand gaat, dan ga ik hem vanavond voorbij door mijn score op track 1 te verbeteren, met mijn nieuwe tier 1 kart :p

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:51
BBBrt schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:57:
Ik heb een tweede 10-pull aan de dokterpijp gedaan, want de eerste had niets opgeleverd. Nu de pillenkart eruit gekregen. Nou, prima!

Ik sta nu 2e met 300 punten achterstand op nummer 1. Nu maar hopen dat hij in slaapstand gaat, dan ga ik hem vanavond voorbij door mijn score op track 1 te verbeteren, met mijn nieuwe tier 1 kart :p
De pillenkart.... klinkt zo lekker haha _O-

• BBBrt
Sleehond schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:48:
[...]

De pillenkart.... klinkt zo lekker haha _O-
Ja, ik had even geen zin om op te zoeken hoe hij echt heet. Maar iedereen begrijpt wel welke ik bedoel, toch? :p

• Poeksel
Tip: spaar wat rubies en tickets op. Althans, als dit waar is: "Next tour we will possibly be receiving another Coin Box Mii Suit, namely the ? Block Mii Suit. " Even afwachten wat de coverage is, maar potentieel een heel sterke driver.

https://www.reddit.com/r/...reminder_and_some_useful/

• Tootoo
Poeksel schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:07:
Tip: spaar wat rubies en tickets op. Althans, als dit waar is: "Next tour we will possibly be receiving another Coin Box Mii Suit, namely the ? Block Mii Suit. " Even afwachten wat de coverage is, maar potentieel een heel sterke driver.

https://www.reddit.com/r/...reminder_and_some_useful/
Interessante post! Volgende week kunnen mensen voor ranked 80 gaan, dat zal inderdaad wel een flinke battle kunnen worden. Ik hoop dus op geen enkele tier 79 speler in mijn poule :P Maar zon feest zal het vast niet zijn. Die coin mii suit is uiteraard wel een interessante als die komt. @MetalSonic had je in dat geval toch nog gelijk ;)

Folding@home

@Tootoo Ik zal voor je duimen dat je geen tier 79 hebt!. Ga je morgen weer een tier omhoog? Hhaha ja wellicht gelijk, we gaan het zien :)

Hier heb ik eigenlijk een super makkelijke week gehad.. Als ik één tegenstander niet had, die heeft mij al een paar keer ingehaald. Vanochtend maar alles uitgegeven voor track 1, driver uncaps en dan nog 2 kart en 2 glider tickets. Heb niks meer. Hopelijk was het genoeg en kan ik mijn tier 2 expert oid challenges volgooien. Daarvoor moest ik 3 keer eerste worden..

Mijn tegenstander kan met zijn items echt nog punten pakken op track 1. Morgen zie ik wel of hij dat gedaan heeft en ik eerste of tweede ben. Ik ga er van uit dat ik er in elk geval lekker veel tickets bij heb en minimaal 20 rubies!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxoCyvQMgVe6sgFSUGdV_zanb54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xKfPJJfhYr3yWkLpqiOxAK8M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjLvXHgBjMAv8RVRa0R9gX9DmiQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TK6zPf0XdpphOALCggLq5KnF.jpg?f=user_large

• Tootoo
@MetalSonic tenzij vannacht gekke dingen gebeuren, dan ga ik morgen inderdaad een level omhoog. Op dit moment sta ik eerste met 5k voorsprong. Op zich wel opvallend, met 2 top 100 spelers een een Carlos aanhanger in mijn poule. Ik had gedacht dat ik met moeite maar vierde zou worden...

Lekker als je eerste wordt ook! Maar top 2 moet bij jou ook sowieso wel het geval zijn, nice!

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Hatseflats! oOo oOo oOo

Triple coin!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqIGRBrWui068rVdpigZVUnOoKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E3Zl9qJpuRjXmJXEm8Lv4G6X.png?f=user_large

Nu 6300 voor op plaats 2. Hopelijk genoeg!

• BBBrt
Nou, laat ik dan ook maar meedoen met het topic weer (even) een klein beetje leven inblazen!
Ook hier wordt het spannend. Zo laat mogelijk mijn scores verbeterd en nipt als eerste de nacht in. Maar vorige week ging ik als 6e de nacht in en eindigde ik als 13e, dus dat zegt ook niet alles :')
Succes allemaal!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SF6lCWpLw0AVObg42zpcqRdD5VA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gofwt06qTynKqqzKcu3hPEu6.png?f=fotoalbum_large

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10 09:02
Gisteren wilde niets lukken. Vanochtend dacht ik even proberen om 5e te worden om niet te dalen. Gelijk een goede boemerang frenzie op het juiste moment. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUSmSp2KTFiAVe4oQ_5_QEE50dQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pz7hAhvhOMvF87sffPyg8fin.jpg?f=fotoalbum_large
Yes! Kon niet wachten tot 0800. Moest kijken. En vorige keer werd ik gecompenseerd voor eerder inloggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ll14T93U7GkfKTe4yXmRRc-Asfo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tb2uTSdbqft7zWR4RTo7XzPV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N47dNYBU0T4Bbb8Q6MpBtZPTVLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cUZLR0aOMGy3J2fCkhlBoF0v.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Hier ook 1e gebleven! Eindelijk weer eens!
Ik moet alleen nog iets van 100 keer winnen in een ranked cup voor de zilveren Mii :p

40 rubies + 30 voor de dokter challenges is al weer een eind op weg voor als die speciale Mii suit gewoon te kopen blijkt.. maar zal wel niet ;)

• pjot1
  • Niet online
Hier ook 1e!

En daar issie weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLHqer1cltCBEqt6ZKr3lM9cas0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UsEtwadycGTMgQGDshnP5X9V.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbBTwp00wF0WaJueT8cmr6tHP58=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f75JhcodJdoXgJMVcz0t6t6V.png?f=user_large

• Poeksel
Poeksel schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:50:
Na mijn eerste plek vorige tour sta ik nu zestiende (want er zitten vier bots in mijn ranked). Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog een plek kan stijgen om in de prijzen te vallen!
Precies gelukt, 15e!

De nieuwe ranked ligt me een stuk beter, hoop weer te promoveren.

• texelonia
Ik werd 2e. Had geen zin/tijd om het nog te verbeteren.

Volgende tour is Peach vs Bowser. Hmm helemaal geen zin in… Maar bij de drivers van Peach’s team staat wel al die nieuwe coinbox Mii suit ;)

• Regeneration
  • Niet online
texelonia schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:27:
[...]

Volgende tour is Peach vs Bowser. Hmm helemaal geen zin in… Maar bij de drivers van Peach’s team staat wel al die nieuwe coinbox Mii suit ;)
Viel mij net ook op! Klein foutje van Nintendo. Screenshot voor wie het wil zien (en voordat Nintendo het eventueel aanpast):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntIMGiuvf0bAD1D9VrcdATLwntE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8Szy1im0Z09iOM9uLuXBv75.jpg?f=fotoalbum_large

Als dat geen Coinbox ability is weet ik het ook niet, haha
30 keer winnen met luigi pfff iemand nog een tip om dat snel te halen, ik vind het veel "werk " haha :)

Dag begon trouwens wel lekker, HE driver ticket in de shop voor 12k!

• Poeksel
MetalSonic schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:13:
30 keer winnen met luigi pfff iemand nog een tip om dat snel te halen, ik vind het veel "werk " haha :)

Big reverse race is een relatief makkelijke manier (maar nog steeds een boel werk).

Edit: als je in de buurt van 599 muntjes zit is die race ook een goede manier om dat te bereiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Poeksel op 13-05-2022 15:38 ]

• BBBrt
MetalSonic schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:13:

Ik had vorige week én deze week een hoop Luigi als top tier in mijn ranked. Dan gaat het vanzelf. Mario daarentegen....
Maar je hebt nog even he, het is een challenge card die ook volgende tour nog actief is!
BBBrt schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:51:
[...]

Ik had vorige week én deze week een hoop Luigi als top tier in mijn ranked. Dan gaat het vanzelf. Mario daarentegen....
Maar je hebt nog even he, het is een challenge card die ook volgende tour nog actief is!
Ik heb met de tip van @Poeksel icm 200 cc al redelijk vlot 15 wins gepakt. Vanavond nog wat en dan morgen en binnenkort lekker veel rubies erbij!

• BBBrt
Poeksel schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:21:
[...]

Big reverse race is een relatief makkelijke manier (maar nog steeds een boel werk).

Edit: als je in de buurt van 599 muntjes zit is die race ook een goede manier om dat te bereiken.
Toptip inderdaad. Ik wist niet dat die (halve) races ook meetelden! Gaat een stuk sneller zo.

Ik ben bijvoorbeeld ook te lui om zelf te testen of Baby Mario ook meeteld als Mario :p

• pjot1
  • Niet online
Lekkere shop vandaag! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gq-5DFCWmzguyjDkyXYIp41625E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/62BoRGT5zmKngNn30G436Lda.png?f=user_large

• Regeneration
  • Niet online
Ik heb tot nu toe slechts 12x die token pipe afgevuurd en heb al:1500+1500+3000+1000+3000 = 10.000 coins gekregen. Wel al vaak coins deze keer dus. Je ziet trouwens de coins bovenin je scherm al oplopen voordat je het te zien krijgt wat je reward is.
Hoe staan jullie ervoor?

Uurtje geleden stond ik nog met minimaal verschil op plek één. Ik ga uit van top 2 plaatsing deze week :) zou leuk zijn natuurlijk!

Ik weet nog niet welk team ik morgen kies, vroeger wist ik dat meteen op basis van wie het populairste is nu eigenlijk niet meer.

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
MetalSonic schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:51:
Hoe staan jullie ervoor?

Uurtje geleden stond ik nog met minimaal verschil op plek één. Ik ga uit van top 2 plaatsing deze week :) zou leuk zijn natuurlijk!

Ik weet nog niet welk team ik morgen kies, vroeger wist ik dat meteen op basis van wie het populairste is nu eigenlijk niet meer.
Ik zou zeggen, het team met de meeste coinboxers.
Froop1992 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:24:
[...]

Ik zou zeggen, het team met de meeste coinboxers.
En dat is? >:)

• Poeksel
Ik sta eerste, maar mijn voorsprong is wel wat afgenomen de laatste dagen. Nog 4k voorsprong, hopelijk genoeg. En keurig vandaag de shop geleegd.

Eens met @Froop1992 dat het team met de meeste coinboxersde logische keuze is, liefst die je in een hoge level hebt. Ik heb er nog niet uitgebreid naar gekeken, ik neig naar Peach wegens PGP.

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik denk wat Poeksel zegt.
Top! Ik ook team Peach

• pjot1
  • Niet online
Ik dacht vanaf begin ook team Peach. Gewoon omdat de loadout veel beter is in mijn geval. Bij team Bowser mis ik toch een aantal (belangrijke) drivers.

Qua ranking wordt het nog spannend. Nog steeds 1e 2e. :( net ingehaald. Ergens nog 2k pakken.... :X

pjot1 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 17:57:
Ik dacht vanaf begin ook team Peach. Gewoon omdat de loadout veel beter is in mijn geval. Bij team Bowser mis ik toch een aantal (belangrijke) drivers.

Qua ranking wordt het nog spannend. Nog steeds 1e 2e. :( net ingehaald. Ergens nog 2k pakken.... :X
Als je er vanavond nog voor gaat, succes. Hopelijk pak je nog een epic run d:)b

• BBBrt
Qua badge maakt het niet uit, want heb van beide drivers al de gouden badge. Dan zou het zelfs fijn zijn om juist tweede te worden, zodat ik een zilveren Bowser/Peach badge krijg :p

Maar dan ga ik ook maar voor Peach. Omdat bijna iedereen hier voor Peach lijkt te gaan én omdat ik dan coinboxhoofd meteen naar 800+ punten kan rijden, zonder tokens mis te lopen. Ik ga er in ieder geval van uit dat die voor 70/100 rubies te koop zal zijn...
Pagina: 1 ... 132 ... 161 Laatste