Afgelopen dagen heb ik een aantal zaken veranderd en dat voel een stuk beter. Zo doe ik geen dagelijkse online races voor de 100 coins. Dat kost mij meer tijd en moeite dan ik mijzelf vertelde. Daarnaast doe ik de Today's challenge niet meer mijn best voor. Ik had namelijk het idee dat als je beter reed, je betere items krijgt. Zelfs
als je al je betere items krijgt, ik laat dat schieten. Nu laat ik het gaan staan terwijl ik iets anders doe, of rij ik de kortste route zodat ik sneller klaar ben. Verder ben ik niet meer zo gefocust op bepaalde score of positie halen bij Ranked cup, maar eerder in de tijd dat ik wil spelen zou het leuk zijn op een goede run, en als dat niet zo is dan is dat ook goed.
Ik heb zojuist voor het eerst een ACR van meer dan 800.000 punten gehaald.

Niet eens zoveel moeite voor hoeven doen. Toen ik alle cups had gespeeld om de sterren te halen, kwam ik nog slechts iets van 20k tekort ofzo. En daarna dus nog wat mindere tracks overgedaan om de overige punten erbij te spelen.
En leuk inderdaad de login bonus terug is. Hopelijk blijft dat, en is het niet tijdelijk.
Edit:
Eergisteren overigens nog een glider ticket HE gekregen uit de daily selects. Dit is mijn 2de HE ticket uit de daily selects, sinds de update en ik heb nog niks van de items max. Daarvoor nooit eerder een HE ticket gekregen, voor zover ik mij goed kan herinneren.
[
Voor 8% gewijzigd door
Regeneration op 01-05-2022 17:30
]