Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 16:33
Ik ben er trouwens helemaal klaar mee. Ik ben al 3 dagen aan het resetten op track 3. Ik heb level 5 Luigi Vacation, maar ik kan oprecht zeggen dat ik geen één keer van de 100 pogingen op de eerste plek ben gestart. Daarnaast geen één keer een frenzy gehad bij de eerste blocks. Ik denk dat die track in mijn versie van MKT kapot is ofzo :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:19:
[...]

Als je er vanavond nog voor gaat, succes. Hopelijk pak je nog een epic run d:)b
Thanks! Nog 600 bij kunnen racen maar die epic run bleef uit... In ieder geval zin in de nieuwe tour! Laat maar komen! oOo

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend om 0500 ff ingelogd toen nog eerste, net om 0730 helaas tweede. Beetje jammer maar nog steeds tevreden. Heb mij afgelopen week sowieso weer goed vermaakt.

Ben benieuwd naar de nieuwe tour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BBBrt schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 22:40:
Ik ben er trouwens helemaal klaar mee. Ik ben al 3 dagen aan het resetten op track 3. Ik heb level 5 Luigi Vacation, maar ik kan oprecht zeggen dat ik geen één keer van de 100 pogingen op de eerste plek ben gestart. Daarnaast geen één keer een frenzy gehad bij de eerste blocks. Ik denk dat die track in mijn versie van MKT kapot is ofzo :S
Als je op plek één wil beginnen en dat steeds niet lukt dan is dat dikke pech.

Wat is btw de reden dat je daar wil begonnen? Luigi vacation is volgens mij een boomerang driver. Ik zou zeggen dat je dan lekker op plek 5-7 wil beginnen in de hoop te starten met een boombox :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:46:
[...]

Als je op plek één wil beginnen en dat steeds niet lukt dan is dat dikke pech.

Wat is btw de reden dat je daar wil begonnen? Luigi vacation is volgens mij een boomerang driver. Ik zou zeggen dat je dan lekker op plek 5-7 wil beginnen in de hoop te starten met een boombox :D
Een boombox is me nog nooit gelukt. Heb er ook het geduld niet voor. Coinfrenzy start is daarom het makkelijkst. Vandaar :)

Jammer! Coinboxhoofd is dus verkrijgbaar als weekwinst. Maar nu heb ik maar 45 rubies op de pijp afgeknald en Dr. Peach binnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oef! Moest zeven keer 10 pull doen voor de vereiste glider. Achja ook veel nieuwe items erbij!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1zbkoXHNQ-dToORmETXBfjTL9q4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K5Xgbj97KuD9Lr8XxsOshBER.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kiDjS98DCR_l5mgJI0NjQSPBynU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JhF1NeX7xZiFbrljgA2HHdI1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ckZTtCSqXo_PUNNJd6Xpv9CQzk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iFWkSVMsPSyS2tZmsv8o8fir.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mptefIdAY4cnkRTbrRXnn6xNaeU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uy5v772u3f417SZaT8yggGjm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oE6CJdZ9EHBjpegCJ6vlLNi9cmI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ws6J4lmEkSIGBswwT74aS9sn.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akH-8ALFtIrWNaFXsbPiJCsAMOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfjEU2egO7dMg0RWYx7dlBMZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4V6UHzHcBXFmHhFYMwJelWFGO2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tOXbOoE56POZz9D7VLCFIFUS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze hebben er wel wat feestelijks van gemaakt. Ook nog een high end pipe in tokenshop! Voor de eerste ranked cup geen saaie tracks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large
Vanavond om 20.00 is er uiteraard weer een toernooi. Iedereen welkom en kijk zelf maar of je joined om 20.00 of om 20.30

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:26
Eerste gebleven vannacht! Mijn schema de laatste drie tours: 1 - 15 - 1. Wil ik wel aanhouden :)

Helaas geen PGP op relevante banen. Op de tweede en derde track ben ik wel team Peach, maar in de eerste (de belangrijkste want EXP te verdienen) niet. Of ik moet mijn Zilveren Mii level 1 upgraden boven een level 3 coinboxer. Maar ik denk dat ik met de kennis van nu voor team Bowser gekozen had (al maakt het ook weer geen groot verschil).

Deze of volgende week eerste worden zou wel fijn zijn met de coinbox Mii die te verdienen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Stoppen jullie hier geld in of is het prima mee te doen zonder er geld in te stoppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb eigenlijk per ongeluk team Peach gekozen, doordat ik snel wilde doorklikken. Eigenlijk maakt het mij ook niet uit, maar ben stiekem wel blij. De coinboxers die ik ga gebruiken voor ranked zitten namelijk in team Bowser en dat is gunstig voor rode muntjes. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lijkt wel of op track 1 de bots "godlike" zijn in Unreal Tournament termen. Als ik niet uit kijk gaan er zo één of twee vandoor alsof ik online speel en probeer om @Vozze in mijn zicht te krijgen ;-)..

Meest vermakelijke was dat ik na een tijdje vijfde reed, blue shield frenzy kreeg en de nummer één ondanks dat hij een paar keer werd geraakt praktisch dezelfde voorsprong kon houden. Ik was tweede geworden.

Valt op omdat ik in de meeste tracks @150 cc makkelijk eerste word

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb team Bowser gekozen. Ik overwoog ook even de strategie van @Cache maar daar speel ik nu veel te weinig voor. Dus dan toch maar liever tokens krijgen in de ranked :)

Ik werd 11e afgelopen ranked. Ik bedacht me iets te laat dat ik een Mii suit kon kopen omdat ik een driver miste op één van de tracks. Had geen tijd/zin/energie meer, dus heb ik niet gedaan. Volgens mij ben ik zelfs vergeten om alle challenges te halen :F :$

Ik baal een beetje dat de laatste tijd alleen de Nr 1 die Mii suits krijgt. Vaak genoeg is dat bij voorbaat al onmogelijk. Ben benieuwd hoe het deze ranked zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vlizzjeffrey schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:08:
Stoppen jullie hier geld in of is het prima mee te doen zonder er geld in te stoppen?
Meeste van de hier fanatieke reageerders stoppen er wel geld in. De challenges (+ premium) worden door de meeste wel gekocht in clusief gold pass. Daarna tja dan is het maar hoe fanatiek je bent en hoe graag je snel wil stijgen in de tiers/ ranks.

Je kan dit spel spelen zonder een euro uit te geven, volgens mij kom je dan ergens tot tier 40 ofzo, zijn wel Tweakers die het hebben getest

Edit: iets genuanceerder gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 18-05-2022 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00

Rhapsody

In Metal We Trust

Heb een paar keer zo'n gold pass gedaan. Ik denk in totaal een week of 8 ofzo. Verder heb ik er vrede mee dat ik dan niet in de hoogste tiers kom. Zit nu in tier 52 geloof ik.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond om 20.00 is er uiteraard weer een toernooi. Iedereen welkom en kijk zelf maar of je joined om 20.00 of om 20.30

20.00 is het weer zover, iedereen is welkom, diverse online games , met of zonder frenzy's, in grote team battles of juist in twee tallen.. hopelijk tot straks

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Bedankt voor het joinen! Congrats voor de winnaars. Ik heb mij goed vermaakt hopelijk jullie ook. Tot de volgende keer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCVeIKn43ZJJ8YiFpMYsxdenw2U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rlMCRIVlblDrvf8eo2iAeS1o.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1Y7ZRNBQWHwrtLQ8TmoDb31gaw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hNv5kfywQeyXEILHL9YTOeLP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCyuR2uOWiQrLZG6RAzPaz33QHU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M1cOehTLUtZ02RQitW4aH20J.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKIgtWgYBOQpNAg0CvKxNTwDGBE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/osmOvHdyJpvLX6f0AoVS9Wle.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypPOC8ADreIJ_7V3Je1zbRNSVKE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HKvr0kiiKYjctRxOiHez41NP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38
Leuk om weer eens multiplayer gedaan te hebben. Thanks voor het organiseren, @MetalSonic. Beetje rustig aan mijn kant hier op het forum, maar ik spel zeker nog wel. Minder frequent dan normaal, vanwege drukte. Iets met werk en het lopen van een marathon voor een goed doel waar veel voor geregeld moet worden. Zodra ik meer lucht heb, zal ik hier zo af en toe ook weer wat posten. In ieder geval goed om te zien dat het topic nog steeds leeft :)

De rankeds gaan hier een beetje op en af. Sinds het introduceren van tier 80 heb ik toch veel moeite om eerste te worden. Dat lukt ook niet meer altijd. Deze ranked gaat natuurlijk ook weer een slagpartij worden vanwege de coinbox mii die je krijgt bij een eerste plek. Die wil iedereen! Mocht ik eerste worden, dan zouden dat wel meteen twee coinboxers in één klap betekenen. Ik weet alleen niet of ik me op deze of volgende week moet richten. Ik denk dat @Tootoo zijn keuze al heeft gemaakt ;)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:12:
Leuk om weer eens multiplayer gedaan te hebben. Thanks voor het organiseren, @MetalSonic. Beetje rustig aan mijn kant hier op het forum, maar ik spel zeker nog wel. Minder frequent dan normaal, vanwege drukte. Iets met werk en het lopen van een marathon voor een goed doel waar veel voor geregeld moet worden. Zodra ik meer lucht heb, zal ik hier zo af en toe ook weer wat posten. In ieder geval goed om te zien dat het topic nog steeds leeft :)

De rankeds gaan hier een beetje op en af. Sinds het introduceren van tier 80 heb ik toch veel moeite om eerste te worden. Dat lukt ook niet meer altijd. Deze ranked gaat natuurlijk ook weer een slagpartij worden vanwege de coinbox mii die je krijgt bij een eerste plek. Die wil iedereen! Mocht ik eerste worden, dan zouden dat wel meteen twee coinboxers in één klap betekenen. Ik weet alleen niet of ik me op deze of volgende week moet richten. Ik denk dat @Tootoo zijn keuze al heeft gemaakt ;)
Graag gedaan, leuk dat je er weer eens bij was! Ik weet dat je dit spel nog vaak speelt vanwege de friends ranking. Ik denk dat jij nu in tiers komt, in groepen waarbij de kans er is dat je tegen iemand speelt die het speelt die gesponsord is wel erg groot wordt. (Lees= iemand die er geld voor krijgt en zo 1.000 euro plus per maand er aan uit geeft ;-) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Jups. Vorige ranked had ik een Top 10 speler. Gelukkig wel 1 van het eerste uur die daarna volgens mij minder fanatiek is geworden. Ik had het geluk dat zijn loadout niet het beste was. Deze ranked ook weer veel top 100 en top 1000 spelers. Gelukkig heb ik weer een boombox optie, dus hopelijk heb ik nog een knaller op track 2.

En ja, nog even een paar weken en dan komen er gelukkig ook "normalere" tegenstanders in de hogere tiers bij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Zeker niet nodig! Je kunt zeker een jaar of anderhalf goed meekomen. Daarna blijf je misschien wat 'hangen', maar je kunt het spel dan nog prima verder spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:04:
Bedankt voor het joinen! Congrats voor de winnaars. Ik heb mij goed vermaakt hopelijk jullie ook. Tot de volgende keer.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Was weer leuk, en dank voor het organiseren MetalSonic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vozze wat heb je op track drie gedaan? Frenzys: lucky 7, coin, coin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:23:
@Vozze wat heb je op track drie gedaan? Frenzys: lucky 7, coin, coin?
Nee, slechts een Lucky 7 en een coin frenzy. Ik heb de extra item boxes ook niet gepakt. Alleen viel de Lucky 7 wel erg lekker. Iedereen zat nog dicht bij elkaar, dus aardig wat damage kunnen veroorzaken. En uiteraard dan zoveel mogelijk pijpen en snowblocks meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:32:
[...]

Nee, slechts een Lucky 7 en een coin frenzy. Ik heb de extra item boxes ook niet gepakt. Alleen viel de Lucky 7 wel erg lekker. Iedereen zat nog dicht bij elkaar, dus aardig wat damage kunnen veroorzaken. En uiteraard dan zoveel mogelijk pijpen en snowblocks meenemen.
Bedankt voor de toelichting, ik zal eens kijken wat ik er nog uit kan halen. Onze items zijn vergelijkbaar. Ik denk dat ik ook wat meer moeten focussen op snowblocks en pipe's pakken, die ontwijk ik onbewust vaak. Uiteraard moet ik dat niet doen tijdens frenzy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@Vozze scherp gezien! Ik heb me inderdaad al af zitten vragen voor welke ranked ik het beste kan gaan.

En tja, die van volgende week biedt normaal gesproken de meeste kans ;) deze week mis ik nog een kart en daar zou ik dan ook nog eens veel in moeten investeren. Plus wat top 100 / 1000 spelers.

Dus tenzij volgende week dinsdag blijkt dat eerste worden tot de mogelijkheden behoort, richt ik me wel op de volgende ranked cup ;)

Succes met je marathon zeg! Ik doe het je niet na geloof ik… ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spannende week, ik sta met een verschil van ongeveer 5k op de eerste plek. Leuke van deze week is dat ik op de ranked tracks lekker veel tokens pak. Ik zal vaak de token pipe kunnen pullen.

Op track 1 lijk ik verzadigd. Heb daar een run gehad met 2 coinbox frenzys en dan reed ik ook nog eens een stuk achter een bot aan die zijn coinbox gebruikte. 40K aantikken met 980 basepoints is lastig, gaat 'm denk ik niet worden

Track 2: heb peach level 8 gemaakt, heb een dubbel coin + andere frenzy of uiteraard triple coin nodig om echt nog meer eruit te halen. Zal komende dagen nog wel wat pogingen doen voor de triple.

Track 3: irritante track eigenlijk, eerst moet ik beginnen met een lucky 7 frenzy en dan moet dat alles goed landen daarna moet ik veel blocks/ pipes pakken en daarna dan nog eens een coin frenzy (liefst meerdere) . Is denk ik wel ruimte voor verbetering maar de motivatie is niet heel groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker team indeling..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zyyoy8WfPkzSuxf89ivo-sccg2Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UAeuVYLcVN4X0aoRpqVN9qPe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
Terwijl de meesten hier aan het buffelen zijn voor een goede ranked deze week ben ik me volledig aan het focussen op week 2.

Deze week is sowieso kansloos om eerste te worden. De nummer 1 staat al op 121k, ver buiten bereik dus.

Ik ben dus maar begonnen om track 3 voor volgende week af te tikken. Gevolg: ik mag deelnemen aan de 60k club (die door level 8 wel meer leden krijgt) en de token shop is bijna leeg. De pijp staat op 400 tokens, eens zien hoe snel die leeg is :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oYpqLxVNt94RjZwkyIYjne71hBs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ynARYQKbM4pCuVh6jdZ93N0D.png?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
203 tokens in 1 run is ook wel netjes hoor :D

Mooie kans om Bowser Santa te krijgen nu, voor degenen die hem nog willen scoren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@BBBrt een coinbox driver op die bonus dagen is echt wel kassa moet ik zeggen! Gaan die tokens echt hard. En toegeven, ik heb al wel wat moeten grinden om die run van gister te krijgen ;)

Ook de special bowser pipe getrokken met inderdaad en Santa bowser er uit gehaald, samen met gold koopa, kamek broom, gold cheep charger (eindelijk een level 3 kart voor track 1 deze week) en 2x de jolly bells. Dikke prima!

Hoe gaat het bij jullie ranked cup en de special pipe?

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Speel op een lager pitje en dat bevalt prima. Ik ga denk ik ook niet voor de huidige ranked cup, maar voor de volgende. Die ligt denk ik mij net iets beter. Heb ook niet zoveel tickets, dus wil liever 1x goed investeren dan 2x half. En inderdaad die tokens verzamel je gelukkig bij een team tour wel wat sneller. Wellicht dat ik de Token pipe dit keer wel leeg krijg. Afgelopen tour was ik slechts tot token pipe pull 15 gekomen.

Dan de special pipes. Belangrijkste daar vind ik de CB drivers. Die van Team peach heb ik PGP al en ook vacation peach, en party time Pauline schijn niet heel nuttig te zijn. Ik wilde wel heel graag Santa Bowser hebben. Dus die net gedaan en na slechts 2x 10 pipe pull had ik Holiday King, Jolly Bells, Santa Bowser! Ik keek nog even, en de Holiday King en Jolly Bells was precies wat ik van die pipe nog niet had. Wat een geluk en dat mag ook wel eens. :) Hou de rest van mijn rubies dan nog lekker op zak.

Of misschien ga ik nog voor de peach pipe, daar mis ik 2 glider (Pink Gold Meteors, Sunset Balloons), 2 karts (Rose Queen, Wild Pink) en 1 driver (Pauline (Party Time) dus), maar vraag mij af hoeveel waarde ze hebben, en krijg ze uiteraard ook niet gegarandeerd, zoals vaak uit een special pipe. Nog even over nadenken. Wat zouden jullie suggestie zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hier ook de bowser pijp gedaan. Buit was volgens mij 2x bowser santa, 2x kamek, 2x holiday king, 1x gold cheep charger, 1x dream glider en 1x gold crane.

Merk dat ik eigenlijk nooit meer geneigd ben te pullen voor ranked als ik een tier 3 item mis. Ook al haal je een item eruit die je nodig hebt, dan nog is het vaak vrij nutteloos voor ranked. Tegenstanders zijn of veel te sterk of je moet meteen flink wat tickets investeren.

Enfin, door de 2x bowser santa, heb ik die maar op lvl 8-3 gezet om hopelijk volgende ranked eerste te worden. Mede geïnspireerd door @Tootoo met zijn monsterscore, chapeau!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik sta nu op 71779, nummer 1 op 87954. Ik heb echter nog behoorlijk wat he-tickets: 13-9-14 (level) en 16-23-19 (point-cap). Ik moet kiezen of ik ze deze of volgende tour wil gebruiken, maar ik neig naar deze.
Ik heb ook nog 777 rubies. De special pipes zijn aantrekkelijk, maar de coinbix drivers heb ik al. De gewone pipe is op zich minder interessant, maar Pink Magnifying Glass of Topaz heb ik nodig op de eerste track. Waarschijnlijk ga ik die dus pullen tot ik een van beide gliders heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : geweldige score! En welkom bij de club. Hier eigenlijk hetzelfde als jou. Same shit, different ranked:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/99sc24Q62Y5NdTdP4zS9jG2mXqw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZRoeb86wnEUzQVMxrLSHCb93.jpg?f=fotoalbum_large
Nu maar hopen dat plek 3 blijft staan. Dan heb ik tenminste nog één coinboxer.
Zo'n beloning voor alleen maar een eerste plek is echt dodelijk. Iedereen gaat all-in. Hopelijk zijn de tickets voor de volgende week dan op, en pak ik hem daar. Zul je net zien dat ik Carlos ofzo tref :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van de bowser special pipe heb ik alle items. Van de peach special pipe mis ik twee karts. Daar wat pogingen voor gedaan. Helaas niet gepakt wel leuke items verder!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ms9KH6Cnpg-H-QijpsnWPWhVw7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UKUzS8pvhnbsGjkcfYBf6wre.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2JY1DQOQMUo0pkSHoX1X07uwX_w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aTR9VKJcqq2F77bevhzqRKb9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WkjngfOf1mo8Goanxez85kGUwBY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g1AFd7mVSn28nthIejWWV6jD.jpg?f=fotoalbum_large

Wtf die kart had ik al en pakte ik ook bij de eerste paar pulls. Daarna pipe reset en dan nog eens twee keer. Achja hij is lekker geleveld..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yes! Klaar op track twee! Eindelijk weer eens een triple. Vertrokken vanaf plek vier maar toch als eerste door de item blocks. Coin frenzy een, daarna ander item en daarna al coin frenzy twee. Nog een ande item en bij mn item ticket ongeveer op de helft van ronde twee de triple! Daarna was het nog spannend of ik eerste kon blijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whZIA5LDnJ5rEmDuSZjX1c_W01s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ch6T5I39f1BVq0yf3ra8gfYf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ciBQ9qiwV2vBP75iRpTj6iLc-B4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GOU9GhW086Wl7lJe34xVbdTj.jpg?f=fotoalbum_large
Sowieso top drie deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rWp5qSPK6oTFB3O6C634_s0Onds=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8yyjopSM9UKPKGa2ACYQFxiv.jpg?f=user_large
Het was nog nooit zo makkelijk om tokens te pakken. Eerste keer en ik den voorlopig laatste dat ik alle token pipes heb gedaan. Jammer dat 99 % troep was mja dat zij maar zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Lekkere pulls hier! Komt er gelijk weer een beetje leven hier in het topic, dat is sinds level 8 toch wel minder geworden…

@MetalSonic top run zo! Hopelijk kan je eerste blijven :)

@Vozze oei twee van dat soort heavy hitters nog wel. Laten we hopen dat je derde wordt en dat je volgende week geen Carlos of gelijkwaardig in je ranked krijgt! Wel een dikke totaal score al zeg. Wat voor run had je op track 2? Daar kan ik nog veel winnen als ik het zo zie :)

@Regeneration ik kan natuurlijk niet zien of die items coverage toevoegen voor je en of dat tracks zijn die weleens binnen de ranked cups voorbij komen. In algemene zin gesproken: ik gebruik geen enkel item van die je noemde…

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 19:46:
Lekkere pulls hier! Komt er gelijk weer een beetje leven hier in het topic, dat is sinds level 8 toch wel minder geworden…

@MetalSonic top run zo! Hopelijk kan je eerste blijven :)

@Vozze oei twee van dat soort heavy hitters nog wel. Laten we hopen dat je derde wordt en dat je volgende week Carlos of gelijkwaardig in je ranked krijgt! Wel een dikke totaal score al zeg. Wat voor run had je op track 2? Daar kan ik nog veel winnen als ik het zo zie :)

@Regeneration ik kan natuurlijk niet zien of die items coverage toevoegen voor je en of dat tracks zijn die weleens binnen de ranked cups voorbij komen. In algemene zin gesproken: ik gebruik geen enkel item van die je noemde…
Eens! Meerdere verschillende reacties weer in dit topic. Sfeer lijkt ook weer wat beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 19:46:

@Vozze oei twee van dat soort heavy hitters nog wel. Laten we hopen dat je derde wordt en dat je volgende week geen Carlos of gelijkwaardig in je ranked krijgt! Wel een dikke totaal score al zeg. Wat voor run had je op track 2? Daar kan ik nog veel winnen als ik het zo zie :)
Dat was een boomerang (geen boombox), coin, coin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op maandag 23 mei 2022 @ 15:45:
[...]

Dat was een boomerang (geen boombox), coin, coin.
Dat is toch al een scherpe score dan! Ik scoorde zojuist "slechts" 51k met een goede boombox frenzy en coin frenzy. Jouw tripple uncapped Luigi en 1 level hoger voor je glider maken toch al een aardig verschil... :) Voor een ieder die nog aan de slag moet en er een boomerang karakter heeft: de track is coinbox friendly qua drivers. Ik heb er zelfs al een run gehad met 4 CB drivers :)

In algemene zin ga ik heel benieuwd zijn wat voor scores we bij de komende ranked moeten halen om eerste te worden. Ik kan mijn kart en glider nog ophogen op track 1 en daarmee kom ik ook wel heel ver in de 150k, ik hoop dan maar dat het genoeg gaat zijn voor die eerste plek.

Sowieso ga ik deze ranked degraderen, daar heb ik en weinig tijd in gestoken (vind het ook geen leuke tracks) en er zijn er genoeg in mijn ranked met stevige scores. Echt een slagveld dus!

[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 24-05-2022 13:32 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQ4UAu8i_MkdOr_rHOvOjtjDcG0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SHncMIEwrfcPUSUvSuwcnckR.jpg?f=fotoalbum_large
Helaas, plek een gaat hem niet worden. Het moest deze week want volgende week veel zwakkere items.

Nu hopen op behoud plek twee. Over 6 driver uncap tickets hoor je mij niet mopperen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Het is me gelukt de eerste plaats te veroveren, maar de voorsprong op nummer 2 is minder dan 1k, en nummer 4 staat ook maar 4k achter. Gelukkig klaar met werkzaamheden voor de dag, ik hoop mijn scores nog te kunnen verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Wat een slagveld hier qua ranked zeg ;p nu heb ik echt geen klap er aan gedaan hoor. Ik sta zelfs laatste op de bots na. Maar ter vergelijk: alleen Vozze en Slettesloery zouden niet degraderen. En dat is niet eens omdat de rest van de friends nou slechte scores heeft…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DPHeGIVHjki4jtMWoPpVwdPFn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kzNpMk4UjmAEtNSH8xRmJnL8.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hier ook balen. Afgelopen weekend druk bezig geweest om m'n scores op te pimpen, wat ook aardig gelukt is, ben ik vannacht weer ingehaald... :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjVclxW4HB26ou1plXRUTfCInFE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HQvueGNojOsuESu8y8pkYKKw.png?f=user_large

Komende week wordt echt een marteling. Mis echt teveel items.... In iedergeval, iedereen weer succes komende week!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:32
Na een aantal degradaties hier eindelijk weer een eerste plek. Ben er deze week ook wel goed voor gegaan met de tickets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7QwE3tVzRqzFPkRLd0DMXBtDPqc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6l6ugQpn3eUVmrNOkebkWaRX.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
Dat is balen, @pjot1 en @MetalSonic! Iedereen lijkt volle bak te zijn gegaan en mensen die nog wat tickets hadden zijn er goed vanaf gekomen.

Het was inderdaad een slagveld. Nipt aan derde gebleven en dus tier 80 bereikt! *O* Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0T8CflyhjYUYwsM7WOFk6GUTQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAUVi8VgSDov2tr12bZTPgxm.jpg?f=fotoalbum_large
En deze jongen is meteen ook een driver in de nieuwe ranked, dus wanneer iemand deze op level 8 heeft met een ziek aantal basepoints, gaat het weer een slachtpartij worden. Datzelfde geldt ook voor de ? Block Mii trouwens. Ben benieuwd of mensen die meteen maximaliseren. Dan zijn het echt enorme punten machines. Daarnaast heeft Nintendo nog aardig wat packs in de aanbieding waarmee drivers en gliders nog wat extra levels kunnen krijgen waarmee ook deze ranked niet grappig gaat zijn. Ik ben heel erg benieuwd welke scores nodig zijn. Ik zit nu aardig aan de max.

Succes dus weer deze week!

[ Voor 20% gewijzigd door Vozze op 25-05-2022 07:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 01:44:
Wat een slagveld hier qua ranked zeg ;p nu heb ik echt geen klap er aan gedaan hoor. Ik sta zelfs laatste op de bots na. Maar ter vergelijk: alleen Vozze en Slettesloery zouden niet degraderen. En dat is niet eens omdat de rest van de friends nou slechte scores heeft…

[Afbeelding]
Oef, dat was wellicht je zwaarste poule ooit? gelukkig ben je geen tickets "kwijtgeraakt" je gaat vol voor de huidige week natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 07:15:
Dat is balen, @pjot1 en @MetalSonic! Iedereen lijkt volle bak te zijn gegaan en mensen die nog wat tickets hadden zijn er goed vanaf gekomen.

Het was inderdaad een slagveld. Nipt aan derde gebleven en dus tier 80 bereikt! *O* [Afbeelding]
En deze jongen is meteen ook een driver in de nieuwe ranked, dus wanneer iemand deze op level 8 heeft met een ziek aantal basepoints, gaat het weer een slachtpartij worden. Datzelfde geldt ook voor de ? Block Mii trouwens. Ben benieuwd of mensen die meteen maximaliseren. Dan zijn het echt enorme punten machines. Daarnaast heeft Nintendo nog aardig wat packs in de aanbieding waarmee drivers en gliders nog wat extra levels kunnen krijgen waarmee ook deze ranked niet grappig gaat zijn. Ik ben heel erg benieuwd welke scores nodig zijn. Ik zit nu aardig aan de max.

Congrats Vozze, tier 80, indrukwekkend hoor. Ik ben benieuwd of je die kan handhaven. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DccmA2a0ysO7WJpnKTQ32ZFp13Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DPuU9ya8ovMIaDaNEDAeSS2G.jpg?f=fotoalbum_large
tevreden mee, 6 he driver uncaps, heerlijk! ik denk dat ik dry bones 1400 basepoints ga geven en is al level 8 <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pDiD0c8pJmHb82dD_4TTfB7VGU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z9slQTDnWyDs2Le6b5MzrncY.jpg?f=fotoalbum_large
Done :) nu kijken wat ik uit track 3 kan halen, hopelijk helpt het mij voor top zes en liefst top 3 plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBOreiMgwQiJdrd4CT6KgNpIlWE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HxOGFUyW0NHoehJ04RXL3sY3.jpg?f=fotoalbum_large
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr, single "green pipe" nou dit zijn de betere groentjes :) mogelijk ga ik nu dat vliegtuig level 6 maken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 21:50:
Het is me gelukt de eerste plaats te veroveren, maar de voorsprong op nummer 2 is minder dan 1k, en nummer 4 staat ook maar 4k achter. Gelukkig klaar met werkzaamheden voor de dag, ik hoop mijn scores nog te kunnen verbeteren.
Lukte de hele tijd niet. Om middernacht nog één poging gedaan voordat ik naar bed ging. Score 2k verbeterd, uiteindelijk met 1k voorsprong eerste :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaaart
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23-09 15:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VyL8OD_dZQFGibp-BCnwsWL2YFI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V8Ocvmw9AJZknbj9qeORDpOn.png?f=fotoalbum_large
Geen schijn van kans. Deze week precies hetzelfde denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Nou, dat was weer een belabberde week! Waar ik eerst 3 keer achter elkaar 80k+ neerzette (en 1 keer bijna 90k), daar haal ik nu de 60 niet eens meer... Afgezakt naar niveau 53.

Misschien bied dit de kans om nu wél te scoren en eerste te worden. Even kijken wat de anderen in mijn groepje doen, om te zien of het nut heeft om tickets in te zetten...
Klein pluspuntje: de zilveren Mii is sowieso binnen over 10 races.

Veel succes allemaal deze week!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Die ? Block Mii heeft ook een nadeel. Ik heb al tig keer op zijn hoofd geklikt. Steeds word ik teleurgesteld en komen er geen muntjes uit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
Yes! Ook eerste geworden en de ? Block Mii te pakken. Wilde die toch wel graag, gewoon omdat het een coinboxer is. Vorige week ook aardig wat tickets geïnvesteerd om eerste te worden zonder echt eindeloos te grinden, dat is het me dan ook weer niet waard. En ik vond Mario Satella ook wel een leuke driver om in te investeren, dat helpt ook.

Gebruiken jullie ook trackers om te zien waar je slim in kunt investeren? Ik vind dat wel heel handig en volg ze soms klakkeloos. Ik gebruik de MKT Toolbox en vaak een tracker in Excel die ik via Reddit heb gevonden, bijvoorbeeld die van Antilev of Bam/Gerb/Reichembach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Naamah schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:29:
Yes! Ook eerste geworden en de ? Block Mii te pakken. Wilde die toch wel graag, gewoon omdat het een coinboxer is. Vorige week ook aardig wat tickets geïnvesteerd om eerste te worden zonder echt eindeloos te grinden, dat is het me dan ook weer niet waard. En ik vond Mario Satella ook wel een leuke driver om in te investeren, dat helpt ook.

Gebruiken jullie ook trackers om te zien waar je slim in kunt investeren? Ik vind dat wel heel handig en volg ze soms klakkeloos. Ik gebruik de MKT Toolbox en vaak een tracker in Excel die ik via Reddit heb gevonden, bijvoorbeeld die van Antilev of Bam/Gerb/Reichembach.
Ik heb wel eens gekeken hoe ik er nou 'voor stond', maar gebruik het nu niet meer. Naar mijn mening is er met de laatste update een behoorlijk grote verschuiving geweest en heeft Nintendo echt zijn best gedaan om het aantal nieuwe track i.c.m. nieuwe drivers en gear op te voeren.

Ik had op een gegeven moment 99% coverage met D en K, maar toch mis ik nu al een paar weken bij elke ranked meerdere belangrijke items :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
pappaaart schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:08:
[Afbeelding]
Geen schijn van kans. Deze week precies hetzelfde denk ik.
Hier vannacht hetzelfde verhaal maar deze week meer hoop. Net met een dubbele boombox de 1e plek bemachtigd, benieuwd hoe lang die blijft staan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0Nu0pUvbTaVoF4uSHTZtlMyUvo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7V2MZgWR4FzgttnNwV3jCWdS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y2sgy_CFcWdoWZosBNauxC1_DjI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ICLm4dxSM6bk7uyHFEr0Luuq.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:26:
[...]

Oef, dat was wellicht je zwaarste poule ooit? gelukkig ben je geen tickets "kwijtgeraakt" je gaat vol voor de huidige week natuurlijk :)
Ik herinner me nog wel een andere poule die misschien zwaarder was, maar het was afgelopen ranked wel volledig kansloos om eerste te worden ja… Het enige waar ik al tickets in geïnvesteerd had was chargin chuck omdat die in beide ranked cups van pas kwam. Maar verder ben ik all-in op deze ranked cup ja. Lijkt er op dat niemand met dezelfde of betere levels heeft. Daarnaast nu overal een tripple frenzy gehaald. Denk dat er nog maar weinig echt te verbeteren valt. Dus @Vozze als je me nu voorbij gaat is het je gegund. Fingers crossed dat mijn ranked cup zo blijft :p in ieder geval mijn hoogste ranked cup score ooit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixEAK5-L8GqoPY9ZS-ULiaMNGec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lEBUtaeTw3ggnnFpjuuEOuSk.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:35:
[...]

Ik herinner me nog wel een andere poule die misschien zwaarder was, maar het was afgelopen ranked wel volledig kansloos om eerste te worden ja… Het enige waar ik al tickets in geïnvesteerd had was chargin chuck omdat die in beide ranked cups van pas kwam. Maar verder ben ik all-in op deze ranked cup ja. Lijkt er op dat niemand met dezelfde of betere levels heeft. Daarnaast nu overal een tripple frenzy gehaald. Denk dat er nog maar weinig echt te verbeteren valt. Dus @Vozze als je me nu voorbij gaat is het je gegund. Fingers crossed dat mijn ranked cup zo blijft :p in ieder geval mijn hoogste ranked cup score ooit :)

[Afbeelding]
Mooie score! Hopelijk genoeg om te winnen/ eerste te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vozze schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 07:15:

Het was inderdaad een slagveld. Nipt aan derde gebleven en dus tier 80 bereikt! *O* [Afbeelding]

Dat was wel even balen ja! Evengoed wel tevreden met een 2e plaats. Wat alles dan weer persoonlijk goed maakt.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jjZgaQC4L1w_WEDuRJZj4TL-59A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QMkKcwfpmp5x9JT3HUDClmns.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZZ3XZ8VdxBzOCVJl_LDwjr5RQEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X9zZCxDDaRJLRblMoR0YWMSs.png?f=user_large

Geen tickets meer maar Bowser Santa staat natuurlijk bovenaan om opgepimpt te worden!

Tier 80! Ik vind het een hele prestatie! Nu vasthouden! d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Zo, zilveren Mii is binnen. Goud gaat hem voor mij nooit worden :)

Wel ben ik hoopvol om deze week eindelijk weer eens eerste te worden en coinboxhoofd te pakken. Of er zit nog iemand met een stapel tickets in mijn ranked die pas laat gaat knallen, maar ik hou hoop :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Hier ook kans op 1e deze week. :9~

Vorige week niet die coinboxmii kunnen pakken ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhI4wByaChSrjVfNWycA2IhKCpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EgThqZrWwNAUCMtMXokdaNec.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik wist wel 1e te worden woensdag gelukkig, deze week moet het ook wel te doen zijn. Sinds gisteren een nieuwe telefoon, hoef ik niet meer op energy saving mode spelen met lag. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Froop1992 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:15:
Ik wist wel 1e te worden woensdag gelukkig, deze week moet het ook wel te doen zijn. Sinds gisteren een nieuwe telefoon, hoef ik niet meer op energy saving mode spelen met lag. :')
Nieuwe telefoon kan wonderen betekenen voor je scores! Spreek uit ervaring! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:14
Froop1992 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:15:
iPhone 12 pro moet ik met energy daver spelen: na een race krijg ik anders een zwart scherm bijvoorbeeld en moet ik het spel afsluiten. Bijzonder vreemd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Mijn Samsung S10e telefoon wordt bijna oncomfortabel warm, vaak al na een kwartier spelen. Speel wel zonder energy saver. Had dat ook een paar maanden geprobeerd met energy saver, maar dat leek niet echt te helpen en vind de graphics dan ook echt lelijk. Heb wel het idee dat het sinds een update van MKT ergens begin dit jaar wel erger is geworden dan voorheen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qL3iO8vUQD9s4EcypXquNt3z4Z8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Web6QzS20bFu9Wn01S8RKc2k.jpg?f=fotoalbum_large
Eindelijk! Nu op naar 300 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Sleehond en @Regeneration

Ik sta ervan te kijken. Begin dit jaar nog op een Xperia Xz3 van 4 jaar oud een aantal uur gespeeld zonder problemen. Ook met m'n oude telefoon, een Xperia 5, heb ik een aantal weken moeten gebruiken en ook daar geen problemen. De 5II die ik nu heb is merkbaar sneller met laden dan de 5. Vooral bij multiplayer kan je merken dat er iemand is met een tragere telefoon/verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naamah
Een Cat tour hierna ... ik merk dat ik er niet bijzonder enthousiast van word. Nou ja, toch niet zoveel tijd om te spelen de komende twee weken, dat scheelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Misschien ben ik het, maar ik heb wel zin in Baby Park :) dat was ook altijd 1 van de leukste races om te doen in multiplayer vind ik. Enorme bende kon dat worden! Voor het combo based stuk leent het zich misschien iets minder goed, maar dat zal afhangen hoe ze de baan gemaakt hebben.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:27:
Misschien ben ik het, maar ik heb wel zin in Baby Park :) dat was ook altijd 1 van de leukste races om te doen in multiplayer vind ik. Enorme bende kon dat worden! Voor het combo based stuk leent het zich misschien iets minder goed, maar dat zal afhangen hoe ze de baan gemaakt hebben.
Hier sluit ik mij bij aan! Heerlijke bende. Ofwel, veel fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naamah
Oh, ik ken die track niet, maar klinkt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Die is toch ook aanwezig op de Switch? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 jep volgens mij wel! Daar is het natuurlijk niets meer dan een ovaal waar je 7 rondjes rijdt en waar het vaak binnen 2 rondjes uitmondt in chaos met schildjes, sterren en noem maar op. Eens kijken of ik er komende woensdag bij kan zijn bij de multiplayer sessie ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 08:57:
@pjot1 jep volgens mij wel! Daar is het natuurlijk niets meer dan een ovaal waar je 7 rondjes rijdt en waar het vaak binnen 2 rondjes uitmondt in chaos met schildjes, sterren en noem maar op. Eens kijken of ik er komende woensdag bij kan zijn bij de multiplayer sessie ;)
Ahh, dan heb ik de juiste baan voor ogen! Ja, deze track moet het niet hebben van z'n sensatie of buitensporige bochten en hoogstaande graphics maar van de gevaren van anderen. :P Zonder opponenten is het eigenlijk een saaie baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Zonder opponenten? Dan is de baan saaier dan snes Mario circuit 1 ;) Maar op de teaser leek het er wel op dat ze de baan uitgebreid hadden bij de T variant? Zolang ze maar de originele track hebben :p

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Vozze zie net dat Carlos jou in zijn ranking heeft. Mocht je toevallig tijd en tickets over hebben dan zou ik het wel vermakelijk vinden om hem iets meer zijn best te zien doen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXfPtQmv0ubZsPbompyzqhW3mu4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UBBRENGCapCSem5Gk77HFtnf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Poke that bear! Maar ik gok dat hij meer tickets op zak heeft…

Ik was benieuwd hoe mijn scores verhouden tot anderen. Vermoed dat ik voor deze ranked wel klaar ben als ik dat zo zie :) Ik heb zelfs eens een hogere score dan Carlos op track 3 8)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Hahaha. Nee, die laat ik maar even schieten. Die paar tickets die ik nog heb, zal ik hard nodig zijn om in tier 80 te blijven, vermoed ik. @Tootoo voorbij streven was al een aardige opgave. Carlos met alle tickets die hij nog heeft, is schier onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit, ook deze week kan ik niet mee doen voor plek één. Zit iemand boven mij die 7k meer heeft dat kan ik niet meer inhalen. Geen tickets en ook weinig ruimte voor verbetering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hier is het al vechten voor een top 10! :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4zQ0QHSj_Ms-A7rdBgwTfPDEY78=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vRwvYv8PPHgtiCdqPxv3Te32.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNUBsy0FpgWOsuOT8g_gkz1woTM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KXkc4rHH0WIi2gJv7lMDVu36.png?f=user_large

Blut en geen enkele ticket meer over.... :/ van mij mag de nieuwe tour wel weer beginnen... Probeer natuurlijk nog wel de top 10 te halen maar dat wordt een zware kluif met het gemis van een aantal items...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik was vorige week niet gegaan voor de ?block mii. Deze week wilde ik het wel proberen, echter was al na dag 1 iemand met 80k, en ik zit maar in tier 51. Ondanks dat de week 2 pipe voor mij niet zoveel waarde toevoegt toch maar gedaan want had een top shelf kart nodig op track 2 en een extra Mario Aviator was ook iets beter dan wat ik al had:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TeC6lUC3YsHqFDQFbU_KQeRdGLc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dQcIsG0PTfiYEoQZ9I15zhgl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OouIsd_viI66IFkaVLfGFF2BEBg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xqUXPHINSguhHGG7XA7ww2gy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xo_zYKsFR5PWSPHQ2x-tnc9PKCY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dlUekpT2zTAGQ48HhgQGzGqy.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJtedKlNWLIv7KStG3oMGkg0j_M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mu0pRItzUs74E98YND8PJChI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlGpyGHNmc4hqd9eKCLnO1FwhpA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SafhxjR87PtPyGHEg8iBAFbf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDG6aXNrt_Z6GzC3h6VtQ6iZ3Bk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WEhmE8Fn1rQvxdyIG3zEX6oH.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBbZ6y4XAV17nfL4bpiwyplUKpk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oa4AM4tO0CUzWjG2JLlaAHMf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYIyJorpNAXfBFee9HzjAHD8IEY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zr3yIih9hZAeWmVXA3v3uuGK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1GAwmCGdzmJ2sNcLhOJPhe9q5bI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jSVu3nn0SFUZxNHOW3Fg4MXF.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2iVHUIu1zE9gvLyC5-tGAYx2D40=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N59VNwO0DfFtE55JLac64upg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0yJe27UaS8egQpqs0-9x7RZgj3I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NzyVCGvDyY4Y2g4Xi87joFMl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dJhFfB51uaGXv7vXxjBpYBiwKaE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tkg8ej4dkZBykfq2KnHPLVkN.jpg?f=fotoalbum_tile

En zoals vaker bij mij, om alle high end eruit te halen, moest ik weer bijna de hele pipe leeg halen (op slechts 4 na). Pipe was toch nog iets beter geworden dan verwacht, omdat de 3 non-spotlight high-end allemaal nieuw voor mij waren: Chargin' Chuck, Wild Pink, Pink Magniflying Glass. Dat was dus wel positief.

Wel slechts 35 rubies over, dat wordt wat als volgende week Meowser volgende week daadwerkelijk in de special pipe komt, die ik nog niet heb, maar dat zien we dan wel.

Al mijn tickets uitgegeven en ook alles 1x een uncap gegeven (als die dat nog niet had). Sta voorlopig eerste:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJcrsrCoezDDigt3gjtOwbiEIBg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4QFMXKN9CtgtbmfzXSVH1GwR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAnWB3uSqQLPlQFNBR8Wid5sa-s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bVM2CS9uwhYybfq2RCRlcaWL.jpg?f=fotoalbum_tile

Track 1: 171 actions, Lightning+banana frenzies +NSC +ticket (2x extra item box in eerste rondje)
Track 2: 147 actions, banana frenzy +NSC
Track 3: 119 actions, Green shell, Horn (half over de finish) +NSC

Track 3 kan duidelijk beter, 2 waarschijnlijk ook iets, track 1 vind ik wel goed voorlopig. Was de pipe pull nodig, misschien niet, maar tja niks meer aan te doen en het blijft toch altijd een gok. En de andere zitten ook niet stil, is nog een aantal dagen te gaan. En dit keer met die ?block mii liever met 10k voorsprong winnen dan met 0.1 k achterstand tweede worden. We zullen het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
Mooie score @Regeneration ! Het pullen is een idd een beetje ***. Als je een 3* driver nodig heb voor die week dan zit ie vaak in de laatste pulls en als je pulled voor bijvoorbeeld een 3* glider dan komt de 3* driver er wel gelijk uit. :? Ze verdienen er flink aan dus dat zal het zijn.

Maar nogmaals mooie score. Je gaat die mii pakken! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
pjot1 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:18:
Hier is het al vechten voor een top 10! :X

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Blut en geen enkele ticket meer over.... :/ van mij mag de nieuwe tour wel weer beginnen... Probeer natuurlijk nog wel de top 10 te halen maar dat wordt een zware kluif met het gemis van een aantal items...
Je zwemt met whales :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Regeneration schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:54:
Ik was vorige week niet gegaan voor de ?block mii. Deze week wilde ik het wel proberen, echter was al na dag 1 iemand met 80k, en ik zit maar in tier 51. Ondanks dat de week 2 pipe voor mij niet zoveel waarde toevoegt toch maar gedaan want had een top shelf kart nodig op track 2 en een extra Mario Aviator was ook iets beter dan wat ik al had:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

En zoals vaker bij mij, om alle high end eruit te halen, moest ik weer bijna de hele pipe leeg halen (op slechts 4 na). Pipe was toch nog iets beter geworden dan verwacht, omdat de 3 non-spotlight high-end allemaal nieuw voor mij waren: Chargin' Chuck, Wild Pink, Pink Magniflying Glass. Dat was dus wel positief.

Wel slechts 35 rubies over, dat wordt wat als volgende week Meowser volgende week daadwerkelijk in de special pipe komt, die ik nog niet heb, maar dat zien we dan wel.

Al mijn tickets uitgegeven en ook alles 1x een uncap gegeven (als die dat nog niet had). Sta voorlopig eerste:
[Afbeelding][Afbeelding]

Track 1: 171 actions, Lightning+banana frenzies +NSC +ticket (2x extra item box in eerste rondje)
Track 2: 147 actions, banana frenzy +NSC
Track 3: 119 actions, Green shell, Horn (half over de finish) +NSC

Track 3 kan duidelijk beter, 2 waarschijnlijk ook iets, track 1 vind ik wel goed voorlopig. Was de pipe pull nodig, misschien niet, maar tja niks meer aan te doen en het blijft toch altijd een gok. En de andere zitten ook niet stil, is nog een aantal dagen te gaan. En dit keer met die ?block mii liever met 10k voorsprong winnen dan met 0.1 k achterstand tweede worden. We zullen het zien.
Nette scores hoor! Track 3 inderdaad het makkelijkst om nog wat te graaien, denk ik. Even restarten vanaf plek 1, zodat je met een coin frenzy start en dan hopen op een goede tweede (en evt derde) frenzy erbij, dan ben je er zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
BBBrt schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:02:
[...]

Even restarten vanaf plek 1, zodat je met een coin frenzy start ....
Hoe bedoel je dit? :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Zit er een extra item box in track 1? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
De track net zo lang opnieuw spelen tot je startpositie de 1e plek is. En dan als je na 1e itembox geen coin frenzy krijgt, de race herstarten (tijdens de race op instellingen icoontje tikken, en dan ‘restant race’), net zo lang tot wel bij de eerste item box een coin frenzy krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:18:
Waar zou die moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
texelonia schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:21:
[...]

De track net zo lang opnieuw spelen tot je startpositie de 1e plek is. En dan als je na 1e itembox geen coin frenzy krijgt, de race herstarten (tijdens de race op instellingen icoontje tikken, en dan ‘restant race’), net zo lang tot wel bij de eerste item box een coin frenzy krijgt.
Ja het herstarten snap ik wel. :) Doe ik best vaak. Ik bedoelde meer hoezo de 1e startpositie. Heb je dan meer kans op een frenzy?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Regeneration schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:54:
[...]

[...]
texelonia schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:18:
pjot1 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:34:
[...]

Waar zou die moeten zitten?
Je kan de item box bij die glider ramp meerdere keren pakken. Na de ramp gelijk het water in duiken, dan reset je (mits je niet te ver bent gegaan) vlak voor de ramp. Dit zou je kunnen doen in de eerste ronde, de 2de ronde zou ik niet aanraden (want dan is de kans groot dat je niet als 1ste finisht) behalve als je Carlos85 bent, haha. Zie ook zijn filmpje vanaf 6:17 minuut:

YouTube: 200 or no bueno! | Peach vs. Bowser [WEEK 2 RANKED CUP] | TIER 80

Hij heeft volgens mij altijd wel zo'n samenvatting filmpje waar hij zijn beste scores van ranked in 1 video doet. Als ik tijd heb dan kijk ik die video voor dit soort tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Yes dit viel me ook op. Lukt bij meerdere parcoursen. Was volgens mij ook zo bij de Amsterdam Cup laatst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
badros86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:49:
[...]

Ja het herstarten snap ik wel. :) Doe ik best vaak. Ik bedoelde meer hoezo de 1e startpositie. Heb je dan meer kans op een frenzy?
De frenzy die je krijgt hangt af van de plek waar je rijdt. Ik weet niet precíes hoe het zit, maar Lightning en Bullit Bill krijg je bijvoorbeeld niet als je op plek 1 (2, 3, ?) rijdt. Coin krijg je juist als je wél op plek 1 (2, ?) rijdt. Dus als je redelijk zeker wilt zijn om een topscore neer te zetten, reset dan tot je op de eerste plek staat. Daarna restarten tot je bij de eerste blocks meteen een coin frenzy hebt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• badros86
BBBrt schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
[...]

De frenzy die je krijgt hangt af van de plek waar je rijdt. Ik weet niet precíes hoe het zit, maar Lightning en Bullit Bill krijg je bijvoorbeeld niet als je op plek 1 (2, 3, ?) rijdt. Coin krijg je juist als je wél op plek 1 (2, ?) rijdt. Dus als je redelijk zeker wilt zijn om een topscore neer te zetten, reset dan tot je op de eerste plek staat. Daarna restarten tot je bij de eerste blocks meteen een coin frenzy hebt ;)
_/-\o_

Ik wist dit echt niet. Wow. Dat scheelt veel restarts.

Thnx guys :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Regeneration schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:51:
[...]

[...]

[...]

Je kan de item box bij die glider ramp meerdere keren pakken. Na de ramp gelijk het water in duiken, dan reset je (mits je niet te ver bent gegaan) vlak voor de ramp. Dit zou je kunnen doen in de eerste ronde, de 2de ronde zou ik niet aanraden (want dan is de kans groot dat je niet als 1ste finisht) behalve als je Carlos85 bent, haha. Zie ook zijn filmpje vanaf 6:17 minuut:

YouTube: 200 or no bueno! | Peach vs. Bowser [WEEK 2 RANKED CUP] | TIER 80

Hij heeft volgens mij altijd wel zo'n samenvatting filmpje waar hij zijn beste scores van ranked in 1 video doet. Als ik tijd heb dan kijk ik die video voor dit soort tips.
Aaaah, deze kon ik al, dacht dat er ergens eentje verstopt is maar zo'n feest is het dus niet. :p

@badros86
Kleine toevoeging, de driver ability krijg je alleen op plek 2 tot en met 7. Behalve de coinbox. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Voor de meesten vast een open deur, maar als aanvulling op wat @BBBrt zegt, hanteer ik zelf zon beetje de volgende posities voor de frenzies:
- coin: 1 (2 kan ook, maar is wel spaarzamer in mijn beleving)
- coinbox: rond 2-4, maar 1 en 5 kunnen ook nog. Zelf vind ik 3-4 bij de start het fijnste zodat er niet teveel drivers voor je zitten die je muntjes weg. Op positie 1 krijg je ze ook, maar minder snel.
- boomerang: 2-6, maar ik vind zelf 6 het fijnste, volgens mij heb ik nog nooit een boomerang frenzy gekregen op positie 7. 6 omdat dan alle mogelijke coinbox posities voor me zitten.
- lucky 7: 6 of 7, maar mijn hoofd kan een lucky 7 het beste aan op plek 7 ;)

De positie geldt zo ongeveer voor de positie als je door het item block rijdt, maar ik weet nooit zeker hoe het algoritme werkt. Soms heb ik het idee dat het pas bepaald wordt vlak voordat de 3 blokken stil staan of iets...

Folding@home

Pagina: 1 ... 133 ... 161 Laatste