Dankjewel! Ik koester goede herinneringen aan dit topic. En af en toe kan ik het niet laten om toch weer te reageren zoals nu. Niks meer dan respect voor jullie scores en leuk dat ik bij de meeste nog in de friendslist sta ondanks dat ik veek heel lang vergeet om de muntjes uit te delenpjot1 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 18:03:
[...]
Nou, je wordt wel gemist hoor!![]()
Je hebt ook een zware ranking deze week. Je loopt stuk op track 3? Vanwege de kart?
Qua switch 2, heb hier een switch 1 met Mariokart en Mariokart met de karts maar staat zeker al 2 jaar stil in de kast. Evenals een PlayStation 4 die zeker al 5 jaar stof staat te happen. Merk gewoon dat ik de telefoon veel sneller pak. En de ranking blijft elke week gewoon weer een uitdaging.
Op track 2 en drie loop ik wat stuk. Maar aan de andere kant kan ik ook gewoon erkennen dat mijn concurrent gewoon een hele goede speler is met dikke items en veel skill. Goed hoor!
Ik herken wel dat het fijn is om aan het einde van de dag even de telefoon te pakken of als ik in de trein ben onderweg naar werk. Maar ik speel nu ook wel weer vaker Sea of thieves op de Xbox en op de PC speel ik af en toe Vermentide met vrienden.
:strip_exif()/f/image/QFtP4z94hNEYoITVK2OEUkyi.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pzLkSx3B9T9J0K26xi3GP2nZ.jpg?f=user_large)