• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-12 12:41
Derde! Yes. Vijf tickets erbij :)

• MetalSonic
Oef.. volgende week mis ik driver + kart op wario ship R/T

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:42
1e geworden met 30k voorsprong… LOL *O*

Blijven steken op 99,5k.. ik kon maar niet verbeteren meer dus wel zuur die 100k niet aangetikt.. :(

Deze week mis ik:

Track 2 een glider
Track 3 een kart en glider

Volgende week:

Track 1 een glider
Track 3 een glider

Mhmmm -O-

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
1e gebleven *O*
De sleeper heeft nog wel wat gedaan, maar is 9e geworden met ruim 80k :? Misschien had ie een makkelijke ranked.. Ik ben er blij mee in elk geval!

Deze week mis ik een kart op track 3 en volgende week ook een kart op track 3.

Nieuwe Mario toch geen coinbox dus!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:50
Poeksel schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:27:
Iemand interesse in 6037 MII-munten? Gratis op te halen!

(En verder snap ik niet helemaal waarom je ze nog krijgt als je de tokenshop al geleegd hebt)
Update vanaf deze tour: je kan bijna oneindig tokens blijven uitgeven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lSOX6dDckDSN26k7X4eUWqkMfEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/12WXN0DGOY3DVeTqLdDlxXzk.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbScJJhDUYUaAhisj14-feS39gw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZnCq72DyRvysKWAme5ZYnH5.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Eärendil op 23-03-2022 08:05 ]

• MetalSonic
texelonia schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:59:
1e gebleven *O*
De sleeper heeft nog wel wat gedaan, maar is 9e geworden met ruim 80k :? Misschien had ie een makkelijke ranked.. Ik ben er blij mee in elk geval!

Deze week mis ik een kart op track 3 en volgende week ook een kart op track 3.

Nieuwe Mario toch geen coinbox dus!
Helaas geen coinbox. Mijn interesse is meteen flink gedaald. :Y)

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ook eerste gebleven. Mijn nummer 2 bedacht vannacht na 4:00 (toen ik weer verder kon gaan slapen) nog wel even gas te geven tot 117k, had nog maar 1.6k over... Wel na 7:00 ingelogd en gelijk een stukje van de tier 2 challenge gehaald :P

@Eärendil holy crap, uiteindelijk 500 tokens per exchange.... Naja, voor slechts 8750 tokens kan je de pijp helemaal leegharken... Het is een koopje!

Ook al had ik niks nodig, ik ben toch voor de pijp gezwicht en heb Samurai Mario er maar uitgevist. Booomerang drivers komen nu wel vaker voor, maar ze blijven naast coinbox drivers toch wel fijn :)

Edit: ik zie nu de aanvulling van Eärendil, ik had exact hetzelfde gedaan d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 23-03-2022 08:12 ]

Folding@home

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:05
4e gebleven. Het is niet anders.

Ik miste een kart op track 3, dus maar wat pipe pulls gedaan. 135 rubies lichter, maar wel elk spotlight rijker. Nintendo had wat goed te maken.

Boomerang skill, dus blij!

Ook prima skill voor het verzamelen van tokens. Kom maar op met die pipe pulls!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:15
Helaas 2e.... de nr 3 had zich nog met 11k verbeterd tot 131k, 2e is ook leuk, maar had graag de ranked win binnen gehaald voor de challenge.
Gefeliciteerd met de resultaten en mooie scores!

erutangiS

• MrOleo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/plbvUxmcKI-nwSBQqKRwhOH-A34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0heAxE9F3IvTqKr0NmFixUk6.jpg?f=fotoalbum_large

1480 :X

erutangiS

• MetalSonic
Vozze schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:15:
4e gebleven. Het is niet anders.

Ik miste een kart op track 3, dus maar wat pipe pulls gedaan. 135 rubies lichter, maar wel elk spotlight rijker. Nintendo had wat goed te maken.

Boomerang skill, dus blij!

Ook prima skill voor het verzamelen van tokens. Kom maar op met die pipe pulls!
To pull or not to pull.. Moet er nog wat over nadenken..... Ben een beetje bang voor het Boomerang Shy Guy Ninja effect. Een driver waar ik de hele pipe voor heb leeg getrokken en die voor mij nooit onderscheidend was....

Ben sowieso niet meer zo'n fan van boomerang drivers.. Aan de andere kant wel dé driver om snel veel coins en tokens te verzamelen en wat als deze Mario de "nieuwe boomerang yoshi" wordt.. Keuzes... :+

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 12:05
Net die pipe gedaan voor 50 tokens, kreeg tot mijn verbazing 45 rubies 😅
Ik verwachte iets te krijgen uit de weekly pipe

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-12 08:05
R-utger schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:47:
Net die pipe gedaan voor 50 tokens, kreeg tot mijn verbazing 45 rubies 😅
Ik verwachte iets te krijgen uit de weekly pipe
8e geworden :(

Mijn vraag meteen beantwoord: het zijn dus random pulls, niet pulls aan de weekly pipe!

Wát een slappe hap is die tokenshop zeg! Geen enkele HE ticket. En zonder GP krijg je ook al niks, dus ik zal deze gehele tour welgeteld 1 driver ticket en 1 kart ticket bemachtigen :')

Maar, aangezien de pipes dus random pipes zijn, zouden er in theorie dus ook HE tickets uit kunnen komem(?) Let's hope so!

• MetalSonic
Eärendil schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:03:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zitten leuke dingen in, net voor 40 tokens de free pull gedaan 1500 coins. Verwachtingen waren zoals die van de TCP dus dit was een flinke meevaller :*)

• MetalSonic
BBBrt schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:01:
[...]

8e geworden :(

Mijn vraag meteen beantwoord: het zijn dus random pulls, niet pulls aan de weekly pipe!

Wát een slappe hap is die tokenshop zeg! Geen enkele HE ticket. En zonder GP krijg je ook al niks, dus ik zal deze gehele tour welgeteld 1 driver ticket en 1 kart ticket bemachtigen :')

Maar, aangezien de pipes dus random pipes zijn, zouden er in theorie dus ook HE tickets uit kunnen komem(?) Let's hope so!
Ja viel mij ook al op, tokenshop valt vies tegen. Dailyshop uiteraard ook. Ze proberen te te pushen richting spenden op de tiershop. 15000 coins voor een HE driver, ga er maar aan staan... Vroeg of laat zullen we veel tegenstanders zien met level 8 he drivers.. Tja :X

• Vozze
Dan ligt het misschien aan mij, maar ik vind de tokenshop echt koning met die pipe pulls. De derde was goud bij mij met een HE level up ticket. En dan heb ik er nog 28(!) te gaan.

Bovendien wordt grinden hiermee beloond en dan vind ik een goede incentive. Zowel voor spelers die net beginnen als spelers die al een tijd mee spelen.

• MetalSonic
Vozze schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:29:
Dan ligt het misschien aan mij, maar ik vind de tokenshop echt koning met die pipe pulls. De derde was goud bij mij met een HE level up ticket. En dan heb ik er nog 28(!) te gaan.

Bovendien wordt grinden hiermee beloond en dan vind ik een goede incentive. Zowel voor spelers die net beginnen als spelers die al een tijd mee spelen.
Ja met een HE ticket ;-) met zoiets zal ik ook wat enthousiaster zijn erover. De beloning voor het grinden is uiteraard wel leuk. Doe een paar HE tickets en zelfs level 8 is te doen

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hier eerste geworden met 13k voorsprong! Dat was een heeeeeele lange tijd geleden. *O*

Die pipe uit de tokenshop is ook echt! _/-\o_ Als ik zie wat jullie eruit hebben gehaald en ik heb er ook 1 voor de grap gedaan en 2X een super driver ticket uit 1 trekking. Heerlijk nu eens niet zaterdag al leeg! :9

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• texelonia
Is er bekend wat er in die pijp zit/kan zitten? Ik kreeg 5 driver point boost tickets. Op zich handig, maar niet heel denderend. Het motiveert wel meer om te grinden inderdaad, en misschien wordt het dan ook nog eens wat met het player level ;)

• BBBrt
Één normal glider uncap ticket :')

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Tijdstip: 1900-2000
Mario kart Tweakers toernooi
Iedereen is weer welkom. Join hoe laat je wil

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

• BBBrt
19:00? Neem je alvast een voorschot op de zomertijd? ;)
Misschien kan ik op het einde nog aansluiten, maar 19:00 is voor mij net te vroeg helaas. Veel plezier in ieder geval!

• MetalSonic
BBBrt schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:34:
19:00? Neem je alvast een voorschot op de zomertijd? ;)
Misschien kan ik op het einde nog aansluiten, maar 19:00 is voor mij net te vroeg helaas. Veel plezier in ieder geval!
Moet morgen vroeg op dus vanavond op tijd onder de lakens volgende keer als het goed is weer 20.00

• texelonia
5 driver point boost tickets
1 normal kart points-cap up
3 driver point boost tickets
piston glider
shy guy

Ik ben nog niet heel enthousiast 🙈

Qua pijp weet in het ook nog niet. Ik mis deze week en volgende week een kart, maar de kart uit pijp 1 vult het gat in week 2 niet. Maar die roze kart uit de special pipe heb ik deze én volgende week wat aan. Dus misschien dat ik daarvoor ga. Eerst maar afwachten hoe mijn kansen deze ranked zijn, en of er spotlights in de special pipe zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73Tb_xzcgfIRauODMVCq7OHGUsg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7UJEecurQwP1RqyWjkQPJkIA.jpg?f=user_large

Maar volgende Tour wordt de Yoshi Tour, en dan komt er een gouden Yoshi Egg Hunt. Misschien wordt dat dan een coinbox driver? En misschien moet ik daar dan maar mijn ruby’s voor bewaren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-C07VL1yCJRTAaMMZO8QsxjcRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qMLr0ORTYXvYvuX86lXSDMQm.jpg?f=user_large

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67ox-Elc93jVO3xRoEdwBUj6v0w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c3cj0Fcw21Dgb9HhLlbyuS8P.png?f=fotoalbum_large

Congrats voor de winnaars, laatste game disconnect, mja was toen ook al voorbij 20.00 dus mooi geweest.
Ik heb mij weer goed vermaakt, jullie hopelijk ook!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HdMIo8s_k9AQ7wkfWEIcgPAxYyo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h3yU8mfxiYrzgXql4qtvdgop.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPXWfIPIWPJkXgh1MjzJl6abH84=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QBN2T5qhloJ941dRqd1Okg2q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuQSJsuzfTrUU6Qs3orMin8iD6A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/l5oLLag4oIZ1xUcgwrUALowM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YaR2Oei1nAwLW6AhXQbwSRtMcFs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Y8u3BtJT8HVky3IEujSkocCE.png?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Thanks voor het organiseren @MetalSonic en slaap lekker! ;)

Folding@home

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Goud pijpje uit de tokenshop: starry great sail nu op 4+1. Die pijp mag van mij wel blijven.

Ik ben me aan het voorbereiden op einde gold pass. Ik heb het abbo stopgezet en ben de gold challenges aan het halen en de gifts aan het binnenhalen. Ik ga het rustiger aan doen met mario kart.

Ik spaar mijn rubies van deze tour voor gold yoshi van volgende tour.

• Sleehond
Planeetje schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:15:
Goud pijpje uit de tokenshop: starry great sail nu op 4+1. Die pijp mag van mij wel blijven.

Ik ben me aan het voorbereiden op einde gold pass. Ik heb het abbo stopgezet en ben de gold challenges aan het halen en de gifts aan het binnenhalen. Ik ga het rustiger aan doen met mario kart.

Ik spaar mijn rubies van deze tour voor gold yoshi van volgende tour.
Hier goldpass sinds half maart inactief. Tja eerlijk mis ik het echt niet. Ik voel geen druk meer om alles te moeten hebben en speel nu gewoon naar hetgeen mogelijk is en dat bevalt me prima.

• Tootoo
Er is een nieuwe versie uit die het issue met het profiel laden zou oplossen. Ben benieuwd!

Edit: Jep, dat werkt beter! De eerste 10 hebben even als test al hun muntjes gekregen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Tootoo op 24-03-2022 07:10 ]

Folding@home

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hier ook weer muntjes gegeven. Mijn excuses voor de laatste weken, maar om met die bug door mijn friendslist heen te gaan, daar had ik in alle eerlijkheid gewoon geen zin in. :P

Ook dit is weer klaar: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aP6MWcYMFwDFAAjrbP2UKz32siM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U98YPetff2odQPprOzj9k7Ri.jpg?f=fotoalbum_large

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
Ja heerlijk dat het muntjes sturen weer een stuk sneller gaat.

Ik zag trouwens dat ik (met mijn 13e plek in ranked) maar 100k te weinig had om de top 100 van de vorige tour te halen. Dat had ik misschien wel kunnen halen als ik er echt voor gegaan was.

• MrOleo
Ik neem aan dat daar een nulletje mist bij top 100? :)

erutangiS

• Poeksel
MrOleo schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:15:
Ik neem aan dat daar een nulletje mist bij top 100? :)
Oeps, top 1000 bedoel ik ja :)

• pjot1
  • Niet online
* pjot1 z'n dag is ook weer goed! oOo oOo oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGqAmW4gRX_w9szmJlo-jNopkUk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CcitTglEhcqIjPF0jW1mv1KI.png?f=user_large

• MrOleo
Vozze schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:55:
Help me nog wel even herinneren om niet voor 7 uur in te loggen :+
Voor 7 uur inloggen is beter, ik kom precies 1 upgrade tekort voor level 7. :+
:X

erutangiS

• BBBrt
Lekker dan, de update zou zogenaamd een probleem met multiplayer spelen moeten oplossen, maar ik kom er sinds de update juist niet meer in. Lastig Kart Pro halen zo :(

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-12 20:42
Gold pass verlopen sinds vandaag heb er nog best veel kunnen uithalen gelukkig. Kwam helaas net 3 sterren te kort voor de HE driver ticket.

De cup gaat voorlopig ook prima:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EfMD05F_jT9KOeFbWlU8XFRlRhg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1AelTbi4hDghP8R1GyYWv71N.jpg?f=fotoalbum_large
Baan 1 en 2 zijn wel behoorlijk klaar. Baan 3 moet nog net iets meer in kunnen zitten. 100k is mogelijk deze week.

• MetalSonic
Fijn om weer vlot muntjes te kunnen uitwisselen

• MetalSonic
Nice, hoeveel pulls?

• Planeetje
Dit zijn de kansen voor de token pipes dankzij datamining:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDchs5-KU2C5VadOg9vwx02Qqw8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vKM7s11myhFsp5mpiiDwXGhA.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
MrOleo schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:23:
[...]

Voor 7 uur inloggen is beter, ik kom precies 1 upgrade tekort voor level 7. :+
:X
? Is dat iets op de nieuwe tier challenge ozo?

• Poeksel
Tot nu toe zit het mee met de token pipe, al een HE level en een HE cap ticket eruit. Die ga ik wellicht gebruiken: ik wil deze week proberen eerste te worden, zodat ik volgende week King Boo Mii kan gebruiken op Wario Shipyart R/T (in plaats van een tier 2 driver).

• MrOleo
Vozze schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:55:
[...]
? Is dat iets op de nieuwe tier challenge ozo?
Nee, gewoon een dom geintje. :+ De cupwinnaars die voor 7 uur inlogden kregen toch een extra bronze mii suit ofzo, zodat ze hem konden gebruiken. Doordat ik die extra suit mis haal ik net geen lvl 7, nu kom ik 1 ticket tekort. ;)

erutangiS

• Vozze
Blijven pullen aan die pijp. Dat ticket komt wel. En dan heb je wel een monster in handen. Level 7 met dikke basepoints. Ik moet nog steeds eerste worden en ben er deze ranked ook nog niet gerust op.
Mijn nummer twee moet nog aanzetten met zijn coinboxer op track 3. Hopelijk is die level 2 glider het maximale wat ie heeft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EN6has9hEDFwVZjIzneyiYNRR_k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rr8VKZw3PWBgn3Y7yOlDfTMZ.jpg?f=fotoalbum_large

• MrOleo
Vozze schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:12:
Blijven pullen aan die pijp. Dat ticket komt wel. En dan heb je wel een monster in handen. Level 7 met dikke basepoints. Ik moet nog steeds eerste worden en ben er deze ranked ook nog niet gerust op.
Mijn nummer twee moet nog aanzetten met zijn coinboxer op track 3. Hopelijk is die level 2 glider het maximale wat ie heeft.
[Afbeelding]
De hoop zit bij de pijp inderdaad, maar met 0,5% kans is de hoop niet al te hoog. Helaas ook maar 2 coins per hit, die grind is pittig, 100 hits per pull... :|
Oh damn ik dacht met die score heb je hem wel bijna binnen, maar je hebt net zo een nummer 2 als ik. Hopelijk hebben ze geen goeie gliders, maar ik ben er bang voor dat dat tegen gaat vallen. Succes in ieder geval. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eecQSX_ac2S4jIJzXQeKX8CMou4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7xMdoerVN44GgSmxHYt5tHv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 25-03-2022 12:28 ]

erutangiS

• bennieeee
Ik mag mezelf weer toevoegen aan de 100+k groep voor deze week *O*

• pjot1
  • Niet online
Ik weet het niet precies maar ik heb er nu 57 over. In de 43 pulls ook nog de Warrior wagen, Gray Cat Cruiser en Explorer Toad. Niets te klagen dus! :9

• Tootoo
MrOleo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 12:26:
[...]
Helaas ook maar 2 coins per hit, die grind is pittig, 100 hits per pull... :|
Dit vooral ja. Ik heb niet extreem veel tijd en ben al behoorlijk blij dat de tokenshop op de pijp na nagenoeg leeg is. Maar man, wat heb ik een hoop Kalamari Desert 2T gespeeld :P Met een mega bananen frenzy gaat het nog best aardig, 50-70 tokens dan...

Folding@home

• MetalSonic
Ik ben een meeloper dus toch maar pullen :o

Meevaller in 30 pulls de glider + driver gepakt!! Blij dat ik deze keer niet tot de bodem hoefde te gaan. Ook mooi dat ik op pipe 2 nog los kan gaan voor de broodnodige topshelf items.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dF3YVyzFsKToVfZxriUfXXdG9X4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sXaDOkp2hrPu2DoKE2RjOmJT.png?f=fotoalbum_large

• BBBrt
@Poeksel : heb je de token shop pipe al leeg? ;)

Man man man, in theorie zit er wel wat leuks in, maar tot nu toe heb ik alleen maar normal uncap tickets. Daar zit ik niet bepaald op te wachten...

• Poeksel
BBBrt schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:27:
@Poeksel : heb je de token shop pipe al leeg? ;)

Man man man, in theorie zit er wel wat leuks in, maar tot nu toe heb ik alleen maar normal uncap tickets. Daar zit ik niet bepaald op te wachten...
Nog lang niet, ik zit nu op 160 voor een pull. Ik ben ook niet specifiek tokens aan het farmen, maar het is een mooi bijproduct van player level grinden.

Het jammere is dat (denk ik) een slechte pull je niet betere kansen geven bij een volgende pull (zoals wel bij een gewone pipe) maar als je genoeg pullt zouden de suffe en leuke pulls wel ongeveer in een normaal evenwicht moeten zijn.

• bennieeee
Hebben we al een idee wat in de pijp van week 2 zit?
Aangezien we de volgende cup weer een Yoshi HE krijgen.

• MetalSonic
bennieeee schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:39:
Hebben we al een idee wat in de pijp van week 2 zit?
Aangezien we de volgende cup weer een Yoshi HE krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_QnFsxQkArvD058-NwYhUL1ewg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1Z8N77yYwjmr7hFnioLjR673.jpg?f=user_large

• bennieeee
Thanks @MetalSonic dat betekend 2 kansen om aan een kart te komen voor track 3 komende week.

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Dit vooral ja. Ik heb niet extreem veel tijd en ben al behoorlijk blij dat de tokenshop op de pijp na nagenoeg leeg is. Maar man, wat heb ik een hoop Kalamari Desert 2T gespeeld :P Met een mega bananen frenzy gaat het nog best aardig, 50-70 tokens dan...
Goede tip, ik ga eens kijken of ik daar een goede bananen driver heb en anders kan ik met een banaan mii op een track los gaan... Eens aan die tokens werken!

• MrOleo
Tootoo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Yep ik doe meestal versie R en natuurlijk op 200cc, dan kan je meer races doen in dezelfde tijd, al scoor je waarschijnlijk wel wat lager per race.

erutangiS

• BBBrt
Ik pak Waluigi Pinball R (track 2 van volgende week) met Donkey Kong. Een iets langere track, maar bijna standaard ~40 tokens per race :)

• MrOleo
Eärendil schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:03:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oh, ik heb over het deel heen gelezen waar het vanaf 200 opeens met 50 per stuk omhooggaat.
Dat was teleurstellend. -O- :N
Tot nu toe is de opbrengst een Kart HE uncap ticket en wat goud en nutteloze shit. :)

erutangiS

• MetalSonic
Ik heb nu al een paar keer iet svan 1.000 coins uit de freep pipe gehaald. Dat is stukken beter dan wat ik uit de TCP krijg, daar mag ik het vaak doen met 10 item tickets of 300 coins

• Poeksel
Poeksel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:59:
Tot nu toe zit het mee met de token pipe, al een HE level en een HE cap ticket eruit.
Ik vind het bijna genant, maar ik heb nog twee HE tickets gekregen. Inderdaad een stuk beter dan de Today's Challenge pipe.

Plan eerste worden gaat ook goed voorlopig, door het inzetten van tickets van 88k naar 113k gegaan.

• bennieeee
Helaas geen kart komende week op track 3 of hij moet in een gratis pijp zitten. Wel beide Ninja drivers uit de 50 Piper gescoord. Moet zeggen dat ik voornamelijk tot nu de coins, rubies en groene pijp haal uit de token shop. De rest laat ik links liggen.

• Planeetje
2e 10 pull en out. 1e 10 was een echte groene pijp.

Beetje jammer van de King. De gouden King of shy guy ninja was ik super blij mee geweest, maar 3 HE uit 2x een 10 pull is een goede opbrengst.

De kart heb ik nodig voor volgende week. Heb helaas op die baan geen T3 driver. Mario satellaview heeft me de vorige pijp ontweken, heb alleen zijn kart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jNUIrQ0UoDRJVw82vRjG1Ga-Ac8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ggwv1WmHYlGpuF16KGeqEKx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Planeetje op 27-03-2022 09:11 ]

• Tootoo
Ik twijfelde of ik er voor wilde gaan, maar met best veel goede drivers en een nieuwe bananen driver wel besloten om aan de pijp te gaan trekken. Jammere was dat de meeste HE items in de laatste 10 pulls zaten. Maar toen wel gold king bobby en shy guy ninja er uit gehaald, precies degene die ik wilde. Sorry @Planeetje ;)

Qua karts 2x de crimson rod, naja dat is prima!

Folding@home

• Planeetje
@Tootoo No hard feelings. Ik was allang blij dat ik na 90 rubies kon stoppen. Volgende week ga ik waarschijnlijk voor Gold Egg Hunt Yoshi en met nog bijna 300 rubies op zak ziet dat er redelijk goed uit.

Gefeliciteerd met je pulls!

• Tootoo
@Planeetje misschien was het beter als ik toen ook gestopt was :p Ik heb nu nog 1 ruby over. Mocht Yoshi volgende week een coinbox driver worden dan weet ik nog niet waar ik de rubies vandaan moet halen ;)

Folding@home

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb ook een 10 pull gedaan en daar kwam pink shy guy ninja uit. Prima, mis alleen twee hop rod karts, maar die heb ik gelukkig niet nodig.

Ik hoop voor @Tootoo dat gouden yoshi een tweede gouden dry bowser wordt. Echter is de trend de afgelopen maanden meer gericht op coinbox en andere +skills. Hoop zelf eigenlijk coinbox, omdat yoshi toch wel een beetje favoriet is hier. Aan de andere kant: alweer een coinbox?

• Tootoo
@Cache van mij mag het zeker een gold dry bones worden ja ;)

Maar het feit dat Yoshi nog geen enkele coinbox driver heeft, ik zie het zomaar gebeuren… Ook omdat we de laatste tijd nu alle andere plus skills alweer voorbij hebben zien komen (boomerang, lucky 7, nu een giant banana). Hopen dan maar dat ik Yoshi in dat geval snel er uit weet te vissen :p

Folding@home

• MrOleo
Hier finishde ik gister een race en kreeg na de race als finishscreen als beloning een king bobomb mii suit.
Blijkbaar had ik terwijl ik was gaan verzitten op de een of andere manier een 5tal keer op het scherm geklikt, waaronder shop, king bobomb mii suit en purchase. Dag 100 rubies voor niks, vandaag geen pulls voor mij :X.

erutangiS

• texelonia
Oeps, balen @MrOleo !

Mooie pulls zag ik voorbij komen!
Ik wilde ook graag die roze hop rod, want zowel deze week als volgende week mis ik een kart waar sakura hop rod top level is. Hij kwam pas de vierde 10-pull, toen zat er nog 1 HE kart en 1 HE driver in. Dus hele pijp maar leeg getrokken. De winst:
2x Ninja Shu Guy
1x Pink Ninja Shuy Guy
1x Sakura Hop Rod
1x Dark Hop Rod
Allemaal nieuw voor mij, dus blij mee :)
Nog wel wat ruby’s over, maar weet niet of het genoeg is voor een coinbox Yoshi… Dat zien we dan wel weer. Wel grotere kans om meer ruby’s te winnen in ranked deze en volgende week ;)

[ Voor 6% gewijzigd door texelonia op 27-03-2022 12:51 ]

• MetalSonic
MrOleo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:25:
Hier finishde ik gister een race en kreeg na de race als finishscreen als beloning een king bobomb mii suit.
Blijkbaar had ik terwijl ik was gaan verzitten op de een of andere manier een 5tal keer op het scherm geklikt, waaronder shop, king bobomb mii suit en purchase. Dag 100 rubies voor niks, vandaag geen pulls voor mij :X.
Broekzak mario kart tour spending. Balen. Op die manier heb ik eens 5 driver uncap (he) verspild.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nu9u-lnAXnZhFj1ihtF-dxVu9c0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kxnqn5ChO0uhCW7A48zOQKcT.jpg?f=fotoalbum_large
Tot gisteren geloofde ik in plek een. Helaas dik ingehaald. Knokken voor top drie dus!

• MetalSonic
Oh yeahh good times
Ik dacht doe een keer 10. Groene pipe maar gouden items. Ik ben klaar voor de special
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7uI1gT5uo6Wh2Kkg2H-B43A4D2o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a189ebeQtDzl4DszBs4RTcxF.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Nu heb ik ineens ook een topshelf kart voor volgende week. Hopelijk hoef ik niet te vaak te pullen volgende week op pipe2 voor de driver

• MetalSonic
texelonia schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:50:
Oeps, balen @MrOleo !

Mooie pulls zag ik voorbij komen!
Ik wilde ook graag die roze hop rod, want zowel deze week als volgende week mis ik een kart waar sakura hop rod top level is. Hij kwam pas de vierde 10-pull, toen zat er nog 1 HE kart en 1 HE driver in. Dus hele pijp maar leeg getrokken. De winst:
2x Ninja Shu Guy
1x Pink Ninja Shuy Guy
1x Sakura Hop Rod
1x Dark Hop Rod
Allemaal nieuw voor mij, dus blij mee :)
Nog wel wat ruby’s over, maar weet niet of het genoeg is voor een coinbox Yoshi… Dat zien we dan wel weer. Wel grotere kans om meer ruby’s te winnen in ranked deze en volgende week ;)
Mooie pulls. Ik zou lekker focussen op deze week. We weten nog niet zeker hoe waardevol die Yoshi is

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Was weer ruim een week geleden dat ik hier heb gereageerd, maar heb wel meegelezen. Even wat screenshots (thumbnails) erbij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZJPIAQODM1a0re2T57b8Ht4ATs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FYpW7xOscaoyqNlYNilueTfN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CVkFtOgg7Zgn-3KFzMlayR96tA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dL3e5AvMMmmdjWmDPX3uHgtL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGVduRHp-6N9S2wL5Oadsa-3Kyg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axiPu6luPnZQi9VxF5yBsYSO.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ta6j04tvZiBhrpaOOw9eaBamFQ4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DejlFiWevVw1NXacalBYKyjW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yo4XwwuugP6OPpqIAZRRr1ikCHY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xc1XLZzN6pwcKJqBFYttp0MS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QfI5HWiQR-OGBmHdWKsTYSR4yA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c9kCGy8lNaYZf4uDyI4NnzXd.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CobUDdjRUlAaE-uyPuSYH426KcU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B7POiAMM5goc5c4j6g9Wk1D7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0siENAS1v5LPx4cvZswU42d04M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VL72nuECFweXlBG8E6IKpPNk.jpg?f=fotoalbum_tile

Uit de daily selects had ik een voor mij nieuwe Carrot Kart gekregen en de Offroader (had ik al maar deze gebruik ik redelijk veel en vind ik een erg goede kart). Had ook nog de Crawly Kart uit de Tier shop gekocht die ook nieuw voor mij was (geen screenshot). Had daarna ook nog een keer Peachette uit de daily selects gekregen, maar wilde iets selectiever met mijn coins omgaan en heb die overgeslagen. Ik kreeg de Koopa King kart een keer uit de TCP, gebruik die niet veel, maar een HE vind ik prima uit de TCP. Uit een free pull (groene pijp) kreeg ik de Origami Glider, wat een geluk! Zal vast goed van pas komen de komende tours.

Was afgelopen tour was ik 6de geworden, en zoals je aan de screenshot zie was het gat met nummer 1 erg groot met zo'n 11k. Ja had mijn scores wellicht nog wat kunnen verbeteren maar niet veel, had ook niet veel geïnvesteerd. Stond op afgelopen dinsdagavond nog op plek 5 en de volgende dag nog ingehaald. Ach, vond het niet zo erg, want ik was dus gezakt naar tier 50, maar die geeft nog steeds kans op een mii suit. Dus deze tour wil ik in ieder geval in de top 5 eindigen (zodat ik voor de mii suit kan blijven meedoen indien mogelijk) en ik ga deze cup voor nummer 1, want die King Boo Suit kan ik goed gebruiken in de volgende ranked cup. En de lucky 7 is een prima ability. Heb al flink wat tickets geïnvesteerd (iets van 4 driver, 6 kart, 9 glider, 5 driver uncap, 2 kart uncap en 10 glider uncap), en sta momenteel eerste, met maar alleen track 1 echt gedaan te hebben. Ben daar erg blij, maar en hoop dat het zo blijft. Heb wellicht iets te veel dan geïnvesteerd, maar dat is fine. Ik kan dan gelijk voor de 80k tier challange gaan.

Moest er even voor aanzetten, maar gelukkig die Kart Pro weer gehaald. Ik raad echt aan om te spelen met 2 items (of 1 maar dat komt volgens mij heel weinig voor), althans ik vind het beter te doen, wellicht omdat mijn drivers over het algemeen nog niet zo hoog zijn (en dus zou ik minder frenzies krijgen dan mijn tegenstanders). De Gold races, moest ik een aantal van doen, maar toen ik eenmaal een win had, had ik gelijk 3 wins achter elkaar. Met de standaard races was ander verhaal. :P Ik had 2 wins dan 6de, had weer 2 wins dan 5de, dan weer 1 win dan 7 ofzo. Maar bij de 4de keer was het wel raak. En ik had hier uiteraard ook races tussen dat ik 2de of 3de werd en dus mijn win wel vasthield, maar niet verder kwam. Gold pass doe ik overigens ook sporadisch, heb al meerdere dagen niet die daily coins van 600 kunnen halen. Maar ach, dat is fine. Ik koop eigenlijk alleen de Gold pass als mijn Google tegoed bijna verloopt (dat tegoed dat je "gratis" krijgt door wat enquetes in te vullen). Dus dat vind ik wel prima. De extra spullen die je krijgt is erg nice. Volgende keer dat mijn Google tegoed verloopt is pas in augustus, dat dat gaat nog wel even duren voor de volgende Gold pass. :P

En dan die tokens grinden, ben daar nog niet echt mee bezig, maar had al wat geprobeerd. Best wel lachen met een giant banana driver, haha! Mijn hoogste giant banana driver is Donkey Kong (was level 4 en naar level 5 gebracht voor de Giant banana plus ability), en had dus een run met 1x giant banana frenzy en 1x gewone banana frenzy en toen 74 tokens gehaald op Waluigi Pinball R (met dank aan @BBBrt voor de tip). Op zich nog wel een leuke manier van spelen/grinden als je straks alle haalbare dingen hebt gehaald en als afwisselen voor het spelen van ranked cup in de tweede week.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNrCQUqEOSasnNXqDKa5v_AH6Hs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jBtkkVwOXZUh5aajjlJYxLCR.png?f=fotoalbum_large
Altijd fijn als ook hier een ✅ achter kan

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-12 08:06
Bij mij wil het binnenharken van tokens nog niet echt vlotten. De giant banana frenzys zijn schaars dus vaak maar tien tokens per race. Ik denk niet dat ik die ver geleegd krijg.

Met de kart pro heb juist altijd weinig moeite. Ik haal 'm ook altijd twee keer (standaard en gold) ook al levert dat niks extra's op. De kart pro's heb ik al ruim binnen als ik de multiplayer challenges aan halen ben.

Voor wie heel druk bezig zijn player level omhoog te krijgen... het levert niet veel op. Ik denk vanaf 200 nog maar 5 finishpunten per player level. Ik heb anderhalf jaar lang bij iedere nieuwe baan meteen de exp opgemaakt, in de hoop dan een enorme slag te slaan als het maximale player level omhoog zou gaan. Maar dat valt tegen, bij 237 nog maar 6685 :-(

• Regeneration
  • Niet online
Jorx100 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:29:
[...]

Voor wie heel druk bezig zijn player level omhoog te krijgen... het levert niet veel op. Ik denk vanaf 200 nog maar 5 finishpunten per player level. Ik heb anderhalf jaar lang bij iedere nieuwe baan meteen de exp opgemaakt, in de hoop dan een enorme slag te slaan als het maximale player level omhoog zou gaan. Maar dat valt tegen, bij 237 nog maar 6685 :-(
Wat bedoel je met die 5 finishpunten? Bedoel je de experience points voor je driver, kart en glider (indien die niet capped/max zijn)?

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEAR6vADMBTepRs484AOIthMpo0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eHXjeh9kyIFZ82PzWqSMD7PG.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe HE Glider uit ACP! :)

• Tootoo
@Regeneration de basis bonus punten. Vanaf level 200 gaan die nog maar met 5 per nieuw level omhoog ipv 10. Dus voor 100 levels krijg je nog maar 500 basis punten extra ipv 1000. Voor mij een reden om niet heel hard te gaan grinden…

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
Tootoo schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:05:
@Regeneration de basis bonus punten. Vanaf level 200 gaan die nog maar met 5 per nieuw level omhoog ipv 10. Dus voor 100 levels krijg je nog maar 500 basis punten extra ipv 1000. Voor mij een reden om niet heel hard te gaan grinden…
Ah, op die manier, thanks voor je verduidelijking.

• BBBrt
Ik blijf maar HE uncap tickets krijgen uit die token pipe. Dan heb je een gouden pijp en komt dat eruit.. :(
Ik weet dat sommigen van jullie die juist graag hebben, maar ik zit nog lang niet in de 'endgame'. Dus uncap tickets kunnen me gestolen worden. Ik wil HE level tickets!

• MetalSonic
Door een heerlijke run op track twee kan ik weer knokken voor plek een. Wat denken jullie moet ik mij nu focussen op track 1 of 3 voor wat extra punten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqHgJWxXbTuZlHfC1A1ATO-KctE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OeaHQh7WnNnLPQkM0dMOzx82.jpg?f=fotoalbum_large

• Poeksel
Ik heb 55939 op track 1. Of dat puur door betere coverage is laat ik aan jou over om te berekenen: 8/1400, 7/700, 6/595.

• Regeneration
  • Niet online
Kon het toch niet laten om de special pipe te pullen. En Giant Banana ability kan nuttig zijn voor die Tokens. Had ook redelijk wat rubies. Met 4x10 pulls zijn de HE die ik heb gekregen: Pink Ninja Shy Guy, King Bob-omb, Sakura Hop Rod, Jade Hop Rod. Die laatste had ik al, maar ging hierdoor wel level omhoog en kan ik ook goed gebruiken in de huidige ranked. De rest was allemaal nieuw, dus prima tevreden.

Kwam er trouwens gisteren achter dat Ninja Shy guy en ook Pink Ninja Shy Guy geen small drivers zijn (zoals alle andere Shy guys) maar Medium size. Dacht namelijk dat dus Pink Ninja Shy Guy de eerste small driver HE driver zou zijn met Giant Banana (eventueel nuttig voor online multiplayer), maar dat is dus niet zo.

• Regeneration
  • Niet online
Wat token pipes afgevuurd en kreeg tot nu to 2x super uncap ticket, 1x HE kart uncap ticket en 2x super driver ticket en 2000 coins. Best nice. Vooral blij met de de super driver tickets, want nu kan ik DK naar level 6 brengen voor een hogere frenzy kans, wat weer goed is voor de token grind.
Edit: Net nog Baby Daisy gekregen, en 3 rubies.

[ Voor 7% gewijzigd door Regeneration op 28-03-2022 18:38 ]

• BBBrt
Nou, ik heb wel steeds vaker het idee dat er cheaters zijn in multiplayer óf dat er echt iets serieus mis is sinds de update. Ik heb de hele tijd dat ik in 1-op-1 situaties rij met iemand - net ook een rondje écht 1-op-1, zonder anderen - en dat ik de anders steeds neerschiet en inhaal, maar binnen een halve seconde zelf weer wordt ingehaald. Soms gebeurt dat gewoon weleens, maar net was het 5 potjes op rij, met steeds andere spelers. Ik leek gewoon fysiek geblokt te zijn om ongeveer 5 kart-afstanden achter ze te rijden. En als ik er dan voorbij ging, meteen weer teruggezet te worden.

Het voelt sinds kort echt enorm 'rigged'. Hebben anderen dat ook?

• Vozze
@MetalSonic : hoeveel punten heb je nodig? Ik zou ook inzetten op track 1. Daar kan nog wel 2 tot 3k bij.

• Regeneration
  • Niet online
BBBrt schreef op maandag 28 maart 2022 @ 17:46:
Nou, ik heb wel steeds vaker het idee dat er cheaters zijn in multiplayer óf dat er echt iets serieus mis is sinds de update. Ik heb de hele tijd dat ik in 1-op-1 situaties rij met iemand - net ook een rondje écht 1-op-1, zonder anderen - en dat ik de anders steeds neerschiet en inhaal, maar binnen een halve seconde zelf weer wordt ingehaald. Soms gebeurt dat gewoon weleens, maar net was het 5 potjes op rij, met steeds andere spelers. Ik leek gewoon fysiek geblokt te zijn om ongeveer 5 kart-afstanden achter ze te rijden. En als ik er dan voorbij ging, meteen weer teruggezet te worden.

Ik zie ook rare dingen in multiplayer (al voor de update). Dan schiet ik iemand (die ik in zicht hebt) neer met bijvoorbeeld een red shell, dan is hij binnen mum van tijd op snelheid en kan ik hem niet eens inhalen (en nee ik zie dat het geen mushroom is). Of verspringende tegenstanders tijdens het races, dit lijkt op wat jij ook noemt. Normaal gesproken voor de dagelijkse muntjes en challenges maakt het mij niet zoveel uit, maar voor Kart Pro zijn de dingen die jij ook noemt inderdaad wel irritant.

• MetalSonic
Vozze schreef op maandag 28 maart 2022 @ 17:54:
@MetalSonic : hoeveel punten heb je nodig? Ik zou ook inzetten op track 1. Daar kan nog wel 2 tot 3k bij.
Nog 1000 punten nodig. Ik ga nog wat pogingen doen op track een. Had al zon gevoel dat daar de kans lag.

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsSzM9PHYta3swZ1hBiOwlH6Rmw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdweSlxaHMKQBweQKvr9jGfy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mi6KeUF2VYwV2H8s9a8JUmIT2ng=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tIz1F4MHab55UKQZXS4P0aZV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKPEQzpSpKg2NAYZ-J7yh9ZGwt0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0M2J11BJGppgXeuBJSUJSgAZ.jpg?f=fotoalbum_tile

Heeft wat moeite gekost maar die 80k is binnen, kan dus de challenge dus ook afvinken. Sta momenteel heel ruim voor maar ik heb een sleeper in de groep, die nog geen enkele van de ranked cup tracks heeft gespeeld, hoop dat het zo blijft.

Huidige stand van zaken:
Track 1: banaan + coin (net geen NSC, was in 2 stukken)
Track 2: boomerang
Track 3: red shell + NSC

Track 3 kan beter, maar wil nog niet, had namelijk een run met 154 acties zonder frenzy en de huidige score is met 159 acties maar marginaal beter en dus ook slechts 0.65k punten meer. Ach ja, het was genoeg voor de 80k in ieder geval. :)

• Sleehond
BBBrt schreef op maandag 28 maart 2022 @ 17:46:

Al 1,5 jaar last van en hier gemeld. Multiplayer MKT is het allerslechtste spel wat ik online gespeeld heb. En nee ik overdrijf niet.

Vandaag ook weer, iemand afknallen gebeurt niks, iemand wel afschieten en in een halve seconde rijdt ie opeens weer 10 meter verderop etc…

• BBBrt
Ondanks de frustratie, toch weer binnen. Gelukkig. Nu even niet meer MP, tot er weer een nieuwe expert challenge is! :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/znfOOhCSEMnj6_aUEsIaS4nnVm8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dWM8l50u9yZNVKw2Xg2i26Gv.png?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Poeksel schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:02:
Ik heb 55939 op track 1. Of dat puur door betere coverage is laat ik aan jou over om te berekenen: 8/1400, 7/700, 6/595.
Welke route nam jij btw op track een? Beide laps via beneden? Of bij lap 2 boven?

• Poeksel
MetalSonic schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:04:
[...]

Welke route nam jij btw op track een? Beide laps via beneden? Of bij lap 2 boven?
Boven, maar daar zit eigenlijk geen redering achter (dus of het beter is weet ik niet).

Ik herinner me ook nog dat ik ergens een foutje maakte: of dat ik onnodig een combo verloor, of dat ik onnodig zwevend een coinbox activeerde.

• MetalSonic
Hmm al tientallen pogingen op track een zonder verbetering. Ik zou een triple coin moeten hebben met tussendoor coinbox maar lijkt mij (nog?) niet gegund

• MetalSonic
Het MOEST lukken en mijn koppigheid is beloond. Paar mooie coinboxen en combo drops maar het boeit niet. Hopelijk morgen ochtend ook eerste

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zP4E_rbXALhHogQKzoA7FCHVJQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EJgPdEm2q7lGT6oTaT9Og5N9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcoWCmSoa1BJPmT6S1cxGDXXCAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dyw6iTtDuTa2KhtQwPFonaMC.jpg?f=fotoalbum_large

• Vozze
Klasse @MetalSonic!

Hier is het ook wachten op morgenvroeg. Zal ik dan eindelijk weer een nummer 1 positie kunnen pakken en daarmee de eerste Tier Challenges kaart vol maken? Concurrentie is er zeker!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lzbBA11DerddXJdIsZh0Ze0o4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ABkuQT5VZnqgXdLm9km1ly2.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Vozze schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:05:
Klasse @MetalSonic!

Hier is het ook wachten op morgenvroeg. Zal ik dan eindelijk weer een nummer 1 positie kunnen pakken en daarmee de eerste Tier Challenges kaart vol maken? Concurrentie is er zeker!

[Afbeelding]
Dankjewel! Jouw “monsterscore” mag er helemaal zijn. En met die tegenstanders is het helemaal een prestatie om eerste te worden.

Net zoals jij wil ik de tier challenges kaart volmaken. Deze week een kans volgende week praktisch onmogelijk door gebrek aan top shel driver en tickets etc.

Net ook track drie over de 50 kunnen kietellen!

• bennieeee
Ik heb zojuist het spel van mijn telefoon gegooid. Het voelde bijna als een verplichting om nog te racen. Laatste dagen heel weinig gespeeld en het spel ook niet gemist.

Voor nu is het goed, wie weet dat ik het in de toekomst nog eens ga spelen maar dat zal de tijd uitwijzen. Wil jullie bedanken voor het vele leesplezier hier en de oneindige tips en op peppers als het niet meer wou. Het ga jullie goed! _/-\o_
Pagina: 1 ... 129 ... 161 Laatste