Blijven steken op 99,5k.. ik kon maar niet verbeteren meer dus wel zuur die 100k niet aangetikt..
Deze week mis ik:
Track 2 een glider
Track 3 een kart en glider
Volgende week:
Track 1 een glider
Track 3 een glider
Mhmmm
De sleeper heeft nog wel wat gedaan, maar is 9e geworden met ruim 80k
Deze week mis ik een kart op track 3 en volgende week ook een kart op track 3.
Nieuwe Mario toch geen coinbox dus!
Update vanaf deze tour: je kan bijna oneindig tokens blijven uitgeven:Poeksel schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:27:
Iemand interesse in 6037 MII-munten? Gratis op te halen!
(En verder snap ik niet helemaal waarom je ze nog krijgt als je de tokenshop al geleegd hebt)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/12WXN0DGOY3DVeTqLdDlxXzk.jpg?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Eärendil op 23-03-2022 08:05 ]
Helaas geen coinbox. Mijn interesse is meteen flink gedaald.texelonia schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:59:
1e gebleven![]()
De sleeper heeft nog wel wat gedaan, maar is 9e geworden met ruim 80kMisschien had ie een makkelijke ranked.. Ik ben er blij mee in elk geval!
Deze week mis ik een kart op track 3 en volgende week ook een kart op track 3.
Nieuwe Mario toch geen coinbox dus!
@Eärendil holy crap, uiteindelijk 500 tokens per exchange.... Naja, voor slechts 8750 tokens kan je de pijp helemaal leegharken... Het is een koopje!
Ook al had ik niks nodig, ik ben toch voor de pijp gezwicht en heb Samurai Mario er maar uitgevist. Booomerang drivers komen nu wel vaker voor, maar ze blijven naast coinbox drivers toch wel fijn
Edit: ik zie nu de aanvulling van Eärendil, ik had exact hetzelfde gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 23-03-2022 08:12 ]
Ik miste een kart op track 3, dus maar wat pipe pulls gedaan. 135 rubies lichter, maar wel elk spotlight rijker. Nintendo had wat goed te maken.
Boomerang skill, dus blij!
Ook prima skill voor het verzamelen van tokens. Kom maar op met die pipe pulls!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Gefeliciteerd met de resultaten en mooie scores!
erutangiS
To pull or not to pull.. Moet er nog wat over nadenken..... Ben een beetje bang voor het Boomerang Shy Guy Ninja effect. Een driver waar ik de hele pipe voor heb leeg getrokken en die voor mij nooit onderscheidend was....Vozze schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:15:
4e gebleven. Het is niet anders.
Ik miste een kart op track 3, dus maar wat pipe pulls gedaan. 135 rubies lichter, maar wel elk spotlight rijker. Nintendo had wat goed te maken.
Boomerang skill, dus blij!
Ook prima skill voor het verzamelen van tokens. Kom maar op met die pipe pulls!
Ben sowieso niet meer zo'n fan van boomerang drivers.. Aan de andere kant wel dé driver om snel veel coins en tokens te verzamelen en wat als deze Mario de "nieuwe boomerang yoshi" wordt.. Keuzes...
Ik verwachte iets te krijgen uit de weekly pipe
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
8e gewordenR-utger schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:47:
Net die pipe gedaan voor 50 tokens, kreeg tot mijn verbazing 45 rubies 😅
Ik verwachte iets te krijgen uit de weekly pipe
Mijn vraag meteen beantwoord: het zijn dus random pulls, niet pulls aan de weekly pipe!
Wát een slappe hap is die tokenshop zeg! Geen enkele HE ticket. En zonder GP krijg je ook al niks, dus ik zal deze gehele tour welgeteld 1 driver ticket en 1 kart ticket bemachtigen
Maar, aangezien de pipes dus random pipes zijn, zouden er in theorie dus ook HE tickets uit kunnen komem(?) Let's hope so!
Zitten leuke dingen in, net voor 40 tokens de free pull gedaan 1500 coins. Verwachtingen waren zoals die van de TCP dus dit was een flinke meevallerEärendil schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:03:
[...]
Update vanaf deze tour: je kan bijna oneindig tokens blijven uitgeven:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja viel mij ook al op, tokenshop valt vies tegen. Dailyshop uiteraard ook. Ze proberen te te pushen richting spenden op de tiershop. 15000 coins voor een HE driver, ga er maar aan staan... Vroeg of laat zullen we veel tegenstanders zien met level 8 he drivers.. TjaBBBrt schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:01:
[...]
8e geworden
Mijn vraag meteen beantwoord: het zijn dus random pulls, niet pulls aan de weekly pipe!
Wát een slappe hap is die tokenshop zeg! Geen enkele HE ticket. En zonder GP krijg je ook al niks, dus ik zal deze gehele tour welgeteld 1 driver ticket en 1 kart ticket bemachtigen
Maar, aangezien de pipes dus random pipes zijn, zouden er in theorie dus ook HE tickets uit kunnen komem(?) Let's hope so!
Bovendien wordt grinden hiermee beloond en dan vind ik een goede incentive. Zowel voor spelers die net beginnen als spelers die al een tijd mee spelen.
Ja met een HE ticket ;-) met zoiets zal ik ook wat enthousiaster zijn erover. De beloning voor het grinden is uiteraard wel leuk. Doe een paar HE tickets en zelfs level 8 is te doenVozze schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:29:
Dan ligt het misschien aan mij, maar ik vind de tokenshop echt koning met die pipe pulls. De derde was goud bij mij met een HE level up ticket. En dan heb ik er nog 28(!) te gaan.
Bovendien wordt grinden hiermee beloond en dan vind ik een goede incentive. Zowel voor spelers die net beginnen als spelers die al een tijd mee spelen.
Die pipe uit de tokenshop is ook echt!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large)
Tijdstip: 1900-2000
Mario kart Tweakers toernooi
Iedereen is weer welkom. Join hoe laat je wil
Misschien kan ik op het einde nog aansluiten, maar 19:00 is voor mij net te vroeg helaas. Veel plezier in ieder geval!
Moet morgen vroeg op dus vanavond op tijd onder de lakens volgende keer als het goed is weer 20.00BBBrt schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:34:
19:00? Neem je alvast een voorschot op de zomertijd?
Misschien kan ik op het einde nog aansluiten, maar 19:00 is voor mij net te vroeg helaas. Veel plezier in ieder geval!
1 normal kart points-cap up
3 driver point boost tickets
piston glider
shy guy
Ik ben nog niet heel enthousiast 🙈
Qua pijp weet in het ook nog niet. Ik mis deze week en volgende week een kart, maar de kart uit pijp 1 vult het gat in week 2 niet. Maar die roze kart uit de special pipe heb ik deze én volgende week wat aan. Dus misschien dat ik daarvoor ga. Eerst maar afwachten hoe mijn kansen deze ranked zijn, en of er spotlights in de special pipe zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7UJEecurQwP1RqyWjkQPJkIA.jpg?f=user_large)
Maar volgende Tour wordt de Yoshi Tour, en dan komt er een gouden Yoshi Egg Hunt. Misschien wordt dat dan een coinbox driver? En misschien moet ik daar dan maar mijn ruby’s voor bewaren.
Ik ben me aan het voorbereiden op einde gold pass. Ik heb het abbo stopgezet en ben de gold challenges aan het halen en de gifts aan het binnenhalen. Ik ga het rustiger aan doen met mario kart.
Ik spaar mijn rubies van deze tour voor gold yoshi van volgende tour.
Hier goldpass sinds half maart inactief. Tja eerlijk mis ik het echt niet. Ik voel geen druk meer om alles te moeten hebben en speel nu gewoon naar hetgeen mogelijk is en dat bevalt me prima.Planeetje schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:15:
Goud pijpje uit de tokenshop: starry great sail nu op 4+1. Die pijp mag van mij wel blijven.
Ik ben me aan het voorbereiden op einde gold pass. Ik heb het abbo stopgezet en ben de gold challenges aan het halen en de gifts aan het binnenhalen. Ik ga het rustiger aan doen met mario kart.
Ik spaar mijn rubies van deze tour voor gold yoshi van volgende tour.
Edit: Jep, dat werkt beter! De eerste 10 hebben even als test al hun muntjes gekregen
[ Voor 33% gewijzigd door Tootoo op 24-03-2022 07:10 ]
Ik zag trouwens dat ik (met mijn 13e plek in ranked) maar 100k te weinig had om de top 100 van de vorige tour te halen. Dat had ik misschien wel kunnen halen als ik er echt voor gegaan was.
erutangiS
Oeps, top 1000 bedoel ik jaMrOleo schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:15:
Ik neem aan dat daar een nulletje mist bij top 100?
Voor 7 uur inloggen is beter, ik kom precies 1 upgrade tekort voor level 7.Vozze schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:55:
Help me nog wel even herinneren om niet voor 7 uur in te loggen
erutangiS
? Is dat iets op de nieuwe tier challenge ozo?MrOleo schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:23:
[...]
Voor 7 uur inloggen is beter, ik kom precies 1 upgrade tekort voor level 7.![]()
Nee, gewoon een dom geintje.Vozze schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:55:
[...]
? Is dat iets op de nieuwe tier challenge ozo?
erutangiS
Mijn nummer twee moet nog aanzetten met zijn coinboxer op track 3. Hopelijk is die level 2 glider het maximale wat ie heeft.
De hoop zit bij de pijp inderdaad, maar met 0,5% kans is de hoop niet al te hoog. Helaas ook maar 2 coins per hit, die grind is pittig, 100 hits per pull...Vozze schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:12:
Blijven pullen aan die pijp. Dat ticket komt wel. En dan heb je wel een monster in handen. Level 7 met dikke basepoints. Ik moet nog steeds eerste worden en ben er deze ranked ook nog niet gerust op.
Mijn nummer twee moet nog aanzetten met zijn coinboxer op track 3. Hopelijk is die level 2 glider het maximale wat ie heeft.
[Afbeelding]
Oh damn ik dacht met die score heb je hem wel bijna binnen, maar je hebt net zo een nummer 2 als ik. Hopelijk hebben ze geen goeie gliders, maar ik ben er bang voor dat dat tegen gaat vallen. Succes in ieder geval.
[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 25-03-2022 12:28 ]
erutangiS
Ik weet het niet precies maar ik heb er nu 57 over. In de 43 pulls ook nog de Warrior wagen, Gray Cat Cruiser en Explorer Toad. Niets te klagen dus!
Dit vooral ja. Ik heb niet extreem veel tijd en ben al behoorlijk blij dat de tokenshop op de pijp na nagenoeg leeg is. Maar man, wat heb ik een hoop Kalamari Desert 2T gespeeldMrOleo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 12:26:
[...]
Helaas ook maar 2 coins per hit, die grind is pittig, 100 hits per pull...
Man man man, in theorie zit er wel wat leuks in, maar tot nu toe heb ik alleen maar normal uncap tickets. Daar zit ik niet bepaald op te wachten...
Nog lang niet, ik zit nu op 160 voor een pull. Ik ben ook niet specifiek tokens aan het farmen, maar het is een mooi bijproduct van player level grinden.BBBrt schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:27:
@Poeksel : heb je de token shop pipe al leeg?
Man man man, in theorie zit er wel wat leuks in, maar tot nu toe heb ik alleen maar normal uncap tickets. Daar zit ik niet bepaald op te wachten...
Het jammere is dat (denk ik) een slechte pull je niet betere kansen geven bij een volgende pull (zoals wel bij een gewone pipe) maar als je genoeg pullt zouden de suffe en leuke pulls wel ongeveer in een normaal evenwicht moeten zijn.
Aangezien we de volgende cup weer een Yoshi HE krijgen.
bennieeee schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:39:
Hebben we al een idee wat in de pijp van week 2 zit?
Aangezien we de volgende cup weer een Yoshi HE krijgen.
Goede tip, ik ga eens kijken of ik daar een goede bananen driver heb en anders kan ik met een banaan mii op een track los gaan... Eens aan die tokens werken!Tootoo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:09:
[...]
Dit vooral ja. Ik heb niet extreem veel tijd en ben al behoorlijk blij dat de tokenshop op de pijp na nagenoeg leeg is. Maar man, wat heb ik een hoop Kalamari Desert 2T gespeeldMet een mega bananen frenzy gaat het nog best aardig, 50-70 tokens dan...
Yep ik doe meestal versie R en natuurlijk op 200cc, dan kan je meer races doen in dezelfde tijd, al scoor je waarschijnlijk wel wat lager per race.Tootoo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:09:
[...]
Dit vooral ja. Ik heb niet extreem veel tijd en ben al behoorlijk blij dat de tokenshop op de pijp na nagenoeg leeg is. Maar man, wat heb ik een hoop Kalamari Desert 2T gespeeldMet een mega bananen frenzy gaat het nog best aardig, 50-70 tokens dan...
erutangiS
Oh, ik heb over het deel heen gelezen waar het vanaf 200 opeens met 50 per stuk omhooggaat.Eärendil schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:03:
[...]
Update vanaf deze tour: je kan bijna oneindig tokens blijven uitgeven:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat was teleurstellend.
Tot nu toe is de opbrengst een Kart HE uncap ticket en wat goud en nutteloze shit.
erutangiS
Ik vind het bijna genant, maar ik heb nog twee HE tickets gekregen. Inderdaad een stuk beter dan de Today's Challenge pipe.Poeksel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:59:
Tot nu toe zit het mee met de token pipe, al een HE level en een HE cap ticket eruit.
Plan eerste worden gaat ook goed voorlopig, door het inzetten van tickets van 88k naar 113k gegaan.
Beetje jammer van de King. De gouden King of shy guy ninja was ik super blij mee geweest, maar 3 HE uit 2x een 10 pull is een goede opbrengst.
De kart heb ik nodig voor volgende week. Heb helaas op die baan geen T3 driver. Mario satellaview heeft me de vorige pijp ontweken, heb alleen zijn kart.
[ Voor 11% gewijzigd door Planeetje op 27-03-2022 09:11 ]
Qua karts 2x de crimson rod, naja dat is prima!
Gefeliciteerd met je pulls!
Ik hoop voor @Tootoo dat gouden yoshi een tweede gouden dry bowser wordt. Echter is de trend de afgelopen maanden meer gericht op coinbox en andere +skills. Hoop zelf eigenlijk coinbox, omdat yoshi toch wel een beetje favoriet is hier. Aan de andere kant: alweer een coinbox?
Maar het feit dat Yoshi nog geen enkele coinbox driver heeft, ik zie het zomaar gebeuren… Ook omdat we de laatste tijd nu alle andere plus skills alweer voorbij hebben zien komen (boomerang, lucky 7, nu een giant banana). Hopen dan maar dat ik Yoshi in dat geval snel er uit weet te vissen
Blijkbaar had ik terwijl ik was gaan verzitten op de een of andere manier een 5tal keer op het scherm geklikt, waaronder shop, king bobomb mii suit en purchase. Dag 100 rubies voor niks, vandaag geen pulls voor mij
erutangiS
Mooie pulls zag ik voorbij komen!
Ik wilde ook graag die roze hop rod, want zowel deze week als volgende week mis ik een kart waar sakura hop rod top level is. Hij kwam pas de vierde 10-pull, toen zat er nog 1 HE kart en 1 HE driver in. Dus hele pijp maar leeg getrokken. De winst:
2x Ninja Shu Guy
1x Pink Ninja Shuy Guy
1x Sakura Hop Rod
1x Dark Hop Rod
Allemaal nieuw voor mij, dus blij mee
Nog wel wat ruby’s over, maar weet niet of het genoeg is voor een coinbox Yoshi… Dat zien we dan wel weer. Wel grotere kans om meer ruby’s te winnen in ranked deze en volgende week
[ Voor 6% gewijzigd door texelonia op 27-03-2022 12:51 ]
Broekzak mario kart tour spending. Balen. Op die manier heb ik eens 5 driver uncap (he) verspild.MrOleo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:25:
Hier finishde ik gister een race en kreeg na de race als finishscreen als beloning een king bobomb mii suit.
Blijkbaar had ik terwijl ik was gaan verzitten op de een of andere manier een 5tal keer op het scherm geklikt, waaronder shop, king bobomb mii suit en purchase. Dag 100 rubies voor niks, vandaag geen pulls voor mij.
Mooie pulls. Ik zou lekker focussen op deze week. We weten nog niet zeker hoe waardevol die Yoshi istexelonia schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:50:
Oeps, balen @MrOleo !
Mooie pulls zag ik voorbij komen!
Ik wilde ook graag die roze hop rod, want zowel deze week als volgende week mis ik een kart waar sakura hop rod top level is. Hij kwam pas de vierde 10-pull, toen zat er nog 1 HE kart en 1 HE driver in. Dus hele pijp maar leeg getrokken. De winst:
2x Ninja Shu Guy
1x Pink Ninja Shuy Guy
1x Sakura Hop Rod
1x Dark Hop Rod
Allemaal nieuw voor mij, dus blij mee![]()
Nog wel wat ruby’s over, maar weet niet of het genoeg is voor een coinbox Yoshi… Dat zien we dan wel weer. Wel grotere kans om meer ruby’s te winnen in ranked deze en volgende week
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Uit de daily selects had ik een voor mij nieuwe Carrot Kart gekregen en de Offroader (had ik al maar deze gebruik ik redelijk veel en vind ik een erg goede kart). Had ook nog de Crawly Kart uit de Tier shop gekocht die ook nieuw voor mij was (geen screenshot). Had daarna ook nog een keer Peachette uit de daily selects gekregen, maar wilde iets selectiever met mijn coins omgaan en heb die overgeslagen. Ik kreeg de Koopa King kart een keer uit de TCP, gebruik die niet veel, maar een HE vind ik prima uit de TCP. Uit een free pull (groene pijp) kreeg ik de Origami Glider, wat een geluk! Zal vast goed van pas komen de komende tours.
Was afgelopen tour was ik 6de geworden, en zoals je aan de screenshot zie was het gat met nummer 1 erg groot met zo'n 11k. Ja had mijn scores wellicht nog wat kunnen verbeteren maar niet veel, had ook niet veel geïnvesteerd. Stond op afgelopen dinsdagavond nog op plek 5 en de volgende dag nog ingehaald. Ach, vond het niet zo erg, want ik was dus gezakt naar tier 50, maar die geeft nog steeds kans op een mii suit. Dus deze tour wil ik in ieder geval in de top 5 eindigen (zodat ik voor de mii suit kan blijven meedoen indien mogelijk) en ik ga deze cup voor nummer 1, want die King Boo Suit kan ik goed gebruiken in de volgende ranked cup. En de lucky 7 is een prima ability. Heb al flink wat tickets geïnvesteerd (iets van 4 driver, 6 kart, 9 glider, 5 driver uncap, 2 kart uncap en 10 glider uncap), en sta momenteel eerste, met maar alleen track 1 echt gedaan te hebben. Ben daar erg blij, maar en hoop dat het zo blijft. Heb wellicht iets te veel dan geïnvesteerd, maar dat is fine. Ik kan dan gelijk voor de 80k tier challange gaan.
Moest er even voor aanzetten, maar gelukkig die Kart Pro weer gehaald. Ik raad echt aan om te spelen met 2 items (of 1 maar dat komt volgens mij heel weinig voor), althans ik vind het beter te doen, wellicht omdat mijn drivers over het algemeen nog niet zo hoog zijn (en dus zou ik minder frenzies krijgen dan mijn tegenstanders). De Gold races, moest ik een aantal van doen, maar toen ik eenmaal een win had, had ik gelijk 3 wins achter elkaar. Met de standaard races was ander verhaal.
En dan die tokens grinden, ben daar nog niet echt mee bezig, maar had al wat geprobeerd. Best wel lachen met een giant banana driver, haha! Mijn hoogste giant banana driver is Donkey Kong (was level 4 en naar level 5 gebracht voor de Giant banana plus ability), en had dus een run met 1x giant banana frenzy en 1x gewone banana frenzy en toen 74 tokens gehaald op Waluigi Pinball R (met dank aan @BBBrt voor de tip). Op zich nog wel een leuke manier van spelen/grinden als je straks alle haalbare dingen hebt gehaald en als afwisselen voor het spelen van ranked cup in de tweede week.
Met de kart pro heb juist altijd weinig moeite. Ik haal 'm ook altijd twee keer (standaard en gold) ook al levert dat niks extra's op. De kart pro's heb ik al ruim binnen als ik de multiplayer challenges aan halen ben.
Voor wie heel druk bezig zijn player level omhoog te krijgen... het levert niet veel op. Ik denk vanaf 200 nog maar 5 finishpunten per player level. Ik heb anderhalf jaar lang bij iedere nieuwe baan meteen de exp opgemaakt, in de hoop dan een enorme slag te slaan als het maximale player level omhoog zou gaan. Maar dat valt tegen, bij 237 nog maar 6685
Wat bedoel je met die 5 finishpunten? Bedoel je de experience points voor je driver, kart en glider (indien die niet capped/max zijn)?Jorx100 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:29:
[...]
Voor wie heel druk bezig zijn player level omhoog te krijgen... het levert niet veel op. Ik denk vanaf 200 nog maar 5 finishpunten per player level. Ik heb anderhalf jaar lang bij iedere nieuwe baan meteen de exp opgemaakt, in de hoop dan een enorme slag te slaan als het maximale player level omhoog zou gaan. Maar dat valt tegen, bij 237 nog maar 6685
Ah, op die manier, thanks voor je verduidelijking.Tootoo schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:05:
@Regeneration de basis bonus punten. Vanaf level 200 gaan die nog maar met 5 per nieuw level omhoog ipv 10. Dus voor 100 levels krijg je nog maar 500 basis punten extra ipv 1000. Voor mij een reden om niet heel hard te gaan grinden…
Ik weet dat sommigen van jullie die juist graag hebben, maar ik zit nog lang niet in de 'endgame'. Dus uncap tickets kunnen me gestolen worden. Ik wil HE level tickets!
Kwam er trouwens gisteren achter dat Ninja Shy guy en ook Pink Ninja Shy Guy geen small drivers zijn (zoals alle andere Shy guys) maar Medium size. Dacht namelijk dat dus Pink Ninja Shy Guy de eerste small driver HE driver zou zijn met Giant Banana (eventueel nuttig voor online multiplayer), maar dat is dus niet zo.
Edit: Net nog Baby Daisy gekregen, en 3 rubies.
[ Voor 7% gewijzigd door Regeneration op 28-03-2022 18:38 ]
Het voelt sinds kort echt enorm 'rigged'. Hebben anderen dat ook?
Ik zie ook rare dingen in multiplayer (al voor de update). Dan schiet ik iemand (die ik in zicht hebt) neer met bijvoorbeeld een red shell, dan is hij binnen mum van tijd op snelheid en kan ik hem niet eens inhalen (en nee ik zie dat het geen mushroom is). Of verspringende tegenstanders tijdens het races, dit lijkt op wat jij ook noemt. Normaal gesproken voor de dagelijkse muntjes en challenges maakt het mij niet zoveel uit, maar voor Kart Pro zijn de dingen die jij ook noemt inderdaad wel irritant.BBBrt schreef op maandag 28 maart 2022 @ 17:46:
Nou, ik heb wel steeds vaker het idee dat er cheaters zijn in multiplayer óf dat er echt iets serieus mis is sinds de update. Ik heb de hele tijd dat ik in 1-op-1 situaties rij met iemand - net ook een rondje écht 1-op-1, zonder anderen - en dat ik de anders steeds neerschiet en inhaal, maar binnen een halve seconde zelf weer wordt ingehaald. Soms gebeurt dat gewoon weleens, maar net was het 5 potjes op rij, met steeds andere spelers. Ik leek gewoon fysiek geblokt te zijn om ongeveer 5 kart-afstanden achter ze te rijden. En als ik er dan voorbij ging, meteen weer teruggezet te worden.
Nog 1000 punten nodig. Ik ga nog wat pogingen doen op track een. Had al zon gevoel dat daar de kans lag.Vozze schreef op maandag 28 maart 2022 @ 17:54:
@MetalSonic : hoeveel punten heb je nodig? Ik zou ook inzetten op track 1. Daar kan nog wel 2 tot 3k bij.
![]() | ![]() | ![]() |
Heeft wat moeite gekost maar die 80k is binnen, kan dus de challenge dus ook afvinken. Sta momenteel heel ruim voor maar ik heb een sleeper in de groep, die nog geen enkele van de ranked cup tracks heeft gespeeld, hoop dat het zo blijft.
Huidige stand van zaken:
Track 1: banaan + coin (net geen NSC, was in 2 stukken)
Track 2: boomerang
Track 3: red shell + NSC
Track 3 kan beter, maar wil nog niet, had namelijk een run met 154 acties zonder frenzy en de huidige score is met 159 acties maar marginaal beter en dus ook slechts 0.65k punten meer. Ach ja, het was genoeg voor de 80k in ieder geval.
Al 1,5 jaar last van en hier gemeld. Multiplayer MKT is het allerslechtste spel wat ik online gespeeld heb. En nee ik overdrijf niet.BBBrt schreef op maandag 28 maart 2022 @ 17:46:
Nou, ik heb wel steeds vaker het idee dat er cheaters zijn in multiplayer óf dat er echt iets serieus mis is sinds de update. Ik heb de hele tijd dat ik in 1-op-1 situaties rij met iemand - net ook een rondje écht 1-op-1, zonder anderen - en dat ik de anders steeds neerschiet en inhaal, maar binnen een halve seconde zelf weer wordt ingehaald. Soms gebeurt dat gewoon weleens, maar net was het 5 potjes op rij, met steeds andere spelers. Ik leek gewoon fysiek geblokt te zijn om ongeveer 5 kart-afstanden achter ze te rijden. En als ik er dan voorbij ging, meteen weer teruggezet te worden.
Vandaag ook weer, iemand afknallen gebeurt niks, iemand wel afschieten en in een halve seconde rijdt ie opeens weer 10 meter verderop etc…
Welke route nam jij btw op track een? Beide laps via beneden? Of bij lap 2 boven?Poeksel schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:02:
Ik heb 55939 op track 1. Of dat puur door betere coverage is laat ik aan jou over om te berekenen: 8/1400, 7/700, 6/595.
Boven, maar daar zit eigenlijk geen redering achter (dus of het beter is weet ik niet).MetalSonic schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:04:
[...]
Welke route nam jij btw op track een? Beide laps via beneden? Of bij lap 2 boven?
Ik herinner me ook nog dat ik ergens een foutje maakte: of dat ik onnodig een combo verloor, of dat ik onnodig zwevend een coinbox activeerde.
Hier is het ook wachten op morgenvroeg. Zal ik dan eindelijk weer een nummer 1 positie kunnen pakken en daarmee de eerste Tier Challenges kaart vol maken? Concurrentie is er zeker!
Dankjewel! Jouw “monsterscore” mag er helemaal zijn. En met die tegenstanders is het helemaal een prestatie om eerste te worden.Vozze schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:05:
Klasse @MetalSonic!
Hier is het ook wachten op morgenvroeg. Zal ik dan eindelijk weer een nummer 1 positie kunnen pakken en daarmee de eerste Tier Challenges kaart vol maken? Concurrentie is er zeker!
[Afbeelding]
Net zoals jij wil ik de tier challenges kaart volmaken. Deze week een kans volgende week praktisch onmogelijk door gebrek aan top shel driver en tickets etc.
Net ook track drie over de 50 kunnen kietellen!
Voor nu is het goed, wie weet dat ik het in de toekomst nog eens ga spelen maar dat zal de tijd uitwijzen. Wil jullie bedanken voor het vele leesplezier hier en de oneindige tips en op peppers als het niet meer wou. Het ga jullie goed!
:strip_exif()/f/image/0heAxE9F3IvTqKr0NmFixUk6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/c3cj0Fcw21Dgb9HhLlbyuS8P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/h3yU8mfxiYrzgXql4qtvdgop.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QBN2T5qhloJ941dRqd1Okg2q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/l5oLLag4oIZ1xUcgwrUALowM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Y8u3BtJT8HVky3IEujSkocCE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U98YPetff2odQPprOzj9k7Ri.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1AelTbi4hDghP8R1GyYWv71N.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/vKM7s11myhFsp5mpiiDwXGhA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sXaDOkp2hrPu2DoKE2RjOmJT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kxnqn5ChO0uhCW7A48zOQKcT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a189ebeQtDzl4DszBs4RTcxF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FYpW7xOscaoyqNlYNilueTfN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/dL3e5AvMMmmdjWmDPX3uHgtL.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/axiPu6luPnZQi9VxF5yBsYSO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DejlFiWevVw1NXacalBYKyjW.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/xc1XLZzN6pwcKJqBFYttp0MS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/c9kCGy8lNaYZf4uDyI4NnzXd.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/B7POiAMM5goc5c4j6g9Wk1D7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/VL72nuECFweXlBG8E6IKpPNk.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/jBtkkVwOXZUh5aajjlJYxLCR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eHXjeh9kyIFZ82PzWqSMD7PG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OeaHQh7WnNnLPQkM0dMOzx82.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UdweSlxaHMKQBweQKvr9jGfy.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tIz1F4MHab55UKQZXS4P0aZV.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0M2J11BJGppgXeuBJSUJSgAZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/dWM8l50u9yZNVKw2Xg2i26Gv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EJgPdEm2q7lGT6oTaT9Og5N9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dyw6iTtDuTa2KhtQwPFonaMC.jpg?f=fotoalbum_large)