Oef mijn poule leek relaxed maar een aantal hadden geloof ik voor deze tour begon al een berg muntjes. Top zes is al grote twijfel
Wat een scores komen er weer voorbij!
Dit zijn de momenten dat ik echt Santa Bowser en Meowser mis...
:fill(white):strip_exif()/f/image/V2zUbq6MIwnL66Mp1V0mBzIk.png?f=user_large)
Natuurlijk ga ik voor de top 3 maar ben bang dat het nog een flinke kluif gaat worden. Dus, barst los mensen! Waar kan ik nog punten pakken? M'n gevoel zegt Rainbow Road maar ik hoor het natuurlijk graag van de professionals!
:fill(white):strip_exif()/f/image/V2zUbq6MIwnL66Mp1V0mBzIk.png?f=user_large)
Natuurlijk ga ik voor de top 3 maar ben bang dat het nog een flinke kluif gaat worden. Dus, barst los mensen! Waar kan ik nog punten pakken? M'n gevoel zegt Rainbow Road maar ik hoor het natuurlijk graag van de professionals!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Track drie kan je denk ik naar de 40k kietellen met die items. Zal minimaal double coin zijn.. Of proberen te beginnen met mushroom frenzy en daarna hopen dat je nog een double coin pakt. Uiteraard kan dat mogelijk vele uren grinden zijn maar dat is een track waar je er nog voor kan gaan.pjot1 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:42:
Wat een scores komen er weer voorbij!Dit zijn de momenten dat ik echt Santa Bowser en Meowser mis...
[Afbeelding]
Natuurlijk ga ik voor de top 3 maar ben bang dat het nog een flinke kluif gaat worden. Dus, barst los mensen! Waar kan ik nog punten pakken? M'n gevoel zegt Rainbow Road maar ik hoor het natuurlijk graag van de professionals!![]()
[Afbeelding]
Thanks! Als ik vanmiddag/vanavond thuis ben dan ga ik daar even op los!MetalSonic schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:42:
[...]
Track drie kan je denk ik naar de 40k kietellen met die items. Zal minimaal double coin zijn.. Of proberen te beginnen met mushroom frenzy en daarna hopen dat je nog een double coin pakt. Uiteraard kan dat mogelijk vele uren grinden zijn maar dat is een track waar je er nog voor kan gaan.
Had me afgelopen dagen alleen geconcentreerd op het halen van de Mii coins. Gisteren de laatste binnen geharkt dus daar hoef ik niet meer naar te kijken!
Ik kon me de tijd, moeite en tickets besparen, want ik ben dik ingehaald! Ik sta nu 3e. Misschien word ik nog ingehaald en word ik 4e/5e en wordt komende week makkelijker (geen garantie, I know!)
Tnx gaat lekker, maar ben nog niet tevreden. Baan 2 en 3 kunnen zeker beter.Tootoo schreef op maandag 14 maart 2022 @ 23:58:
[...]
Ik denk zo goed als je kan verwachten gezien al het mogelijke ticket geweld. De eerste plek is net als bij jou ver weg. Alleen onze Mario kart koning van deze ranked @MrOleo kan hem bijhouden en daarmee respect voor je scores! Overall echt heel lekker! En dat ik nog derde sta vind ik nog een klein wonder. Ik twijfel er nog over dat als ik morgen mijn derde plek verlies, ik nog Santa bowser upgrade.
Tot gister was het niet nodig voor mijn ranked:
:strip_exif()/f/image/KxHclromFG8aAwik4XTUEbX8.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar ik wist dat er nog 1 a 2 sleepers waren. De nr 2 kan zich nog flink verbeteren, hopelijk hou ik plek 1 vast.
erutangiS
Lekker bezig hoor. Monster score. Prikkelt het nu niet enorm om hem over de 140 te tillen?MrOleo schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:01:
[...]
Tnx gaat lekker, maar ben nog niet tevreden. Baan 2 en 3 kunnen zeker beter.
Tot gister was het niet nodig voor mijn ranked:
[Afbeelding]
Maar ik wist dat er nog 1 a 2 sleepers waren. De nr 2 kan zich nog flink verbeteren, hopelijk hou ik plek 1 vast.
[Afbeelding]
Zeker, het wil alleen nog niet goed vallen op met baan 2 en 3.MetalSonic schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:20:
[...]
Lekker bezig hoor. Monster score. Prikkelt het nu niet enorm om hem over de 140 te tillen?
erutangiS
MrOleo schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:49:
[...]
Zeker, het wil alleen nog niet goed vallen op met baan 2 en 3.
Ik snap je punt, je ziet nog meer ruimte, nou succes nog ff vanavond dan!
Succes allemaal met de laatste loodjes.
Ik ben klaar met een all-time high van 91k
Nu duimen dat er geen sleeper is. De nummer 2 staat ruim 10k achter me, maar toch...
Ik ben klaar met een all-time high van 91k
Nu duimen dat er geen sleeper is. De nummer 2 staat ruim 10k achter me, maar toch...
Hmz, 5e geworden. Ik denk dat mn kansen deze week beter zijn met Chuck lvl7!
Na een prima score van net 90k toch nog 4 keer ingehaald laatste 2 dagen. Dus een 5e plek. Als compensatie wel 3 HE erbij vanmorgen.
Nieuw uit de Mario Helmet pijp zijn: Mario Racing en Mario Baseball. Uit een gratis pijp kwam Peach Explorer.
De cup voor deze week laat ik schieten. Geen fantastische items en de banen zijn dat ook niet!
Nieuw uit de Mario Helmet pijp zijn: Mario Racing en Mario Baseball. Uit een gratis pijp kwam Peach Explorer.
De cup voor deze week laat ik schieten. Geen fantastische items en de banen zijn dat ook niet!
Uiteindelijk 4e geworden. Hopelijk deze week meer geluk…
:strip_exif()/f/image/4mwej2wgVJ9o5giNq8KWZj9g.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke glider zouden jullie upgraden? De Hanafuda’s zijn sowieso al waardeloos. Maar de overige 3 zijn met 17/19/20 favored courses ook niet heel geweldig. De Star Spangled Glider krijgt Kalimari 2R er bij bij level 8, maar ja, dat kost me dan wel bijna al mijn HE glider level tickets. Of dat het nu waard is? Heb nog zat point boost tickets, dus de base points maken niet zoveel uit.
:strip_exif()/f/image/4mwej2wgVJ9o5giNq8KWZj9g.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke glider zouden jullie upgraden? De Hanafuda’s zijn sowieso al waardeloos. Maar de overige 3 zijn met 17/19/20 favored courses ook niet heel geweldig. De Star Spangled Glider krijgt Kalimari 2R er bij bij level 8, maar ja, dat kost me dan wel bijna al mijn HE glider level tickets. Of dat het nu waard is? Heb nog zat point boost tickets, dus de base points maken niet zoveel uit.
@Sleehond jij hebt ook echt al goeie scores staan hoor voor deze week!
Aantal favored tracks zegt ook niet alles. Sommige tracks zijn al maanden niet teruggeweest in de ranked.texelonia schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
Het is altijd lastig voor andere om dat zo te zeggen. We weten niet waar je wel of niet overlap hebt met andere items. Die discoball heb ik wel een aantal keer terug zien komen als topshelf pick. Maar ik vind het lastig om het zo te zeggen.
Klopt, en ik verbeter ook nog eens track 3 net met goede 2.000 punten. Bijna 85k nu. Denk mijn beste score tot op heden. Loadout is ook heel goed hier.bennieeee schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:37:
@Sleehond jij hebt ook echt al goeie scores staan hoor voor deze week!
1e en rosalina pak binnen. Gelukkig maar, want deze week zag ik het niet zitten met slechte loadouts.
Nee klopt dat aantal favored tracks niet alles zegt. Dat ze allemaal laag level zijn zegt dan wel dat ik ze normaal weinig gebruikMetalSonic schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:43:
[...]
Aantal favored tracks zegt ook niet alles. Sommige tracks zijn al maanden niet teruggeweest in de ranked.
Het is altijd lastig voor andere om dat zo te zeggen. We weten niet waar je wel of niet overlap hebt met andere items. Die discoball heb ik wel een aantal keer terug zien komen als topshelf pick. Maar ik vind het lastig om het zo te zeggen.
7e, hoewel maar 10k achter op de nummer 1. In de nieuwe ranked voorlopig 15e, maar daar is vast nog ruimte voor verbetering
scheelt dat ik deze week (na op track 3 Bowser (Santa), Pink Dozer en Cloud Glider op level8 te zetten) toch weer eerste ben geworden dus nu alsnog die challenge gehaaldVozze schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:00:
[...]
Volgens mij zijn de zaken bij Nintendo niet helemaal op orde. Klaarblijkelijk telt hij bij een aantal de eerste plek uit de vorige ranked mee en bij een aantal niet. Ik hoor helaas samen met
@__REMCO__ bij de laatste groep.
Met een boomerang pak is dat al een voordeel, maar met de coinbox straks helemaal. Is hier al wat meer over bekend?
Ik heb die vlindervleugels op level 6. Is me al heel vaak tot dienst geweest in de ranked!texelonia schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
1e gebleven. Eens kijken wat ik deze week kan uithalen
Ik ben 3e geworden zonder tickets te investeren. Prima. Ik ga denk ik de yellow offroader en cact r uit de pijp halen. Die zijn goed voor mijn account. Hopelijk krijg ik ze in de eerste helft van pijp.
Ik twijfel een beetje ook om een 10x pull te doen of een van de Mii's te 'kopen'. Mjjn gevoel zegt dat 70 rubies best veel is maar als ze anders 100 zijn..
Ik heb de donky kong suit gehaald voor 70 rubies, puur vanwege de skill. De rest laat ik voor wat het is. Ik kan niet alles halen. Bovendien kan je het eerste pakje altijd met korting kopen, dus wanneer deze weer in de suit shop komt kan je hem evt alsnog halen. Voor mij doen de hearts en de fire flower het niet zo.
In ieder geval zou ik niet kiezen om die star spangled glider naar 8 te brengen, zodat je hem deze keer kan gebruiken.texelonia schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
Die andere 3 heb ik allemaal wel redelijk gelevelled, maar niet heel hoog. Ze komen alle 3 af en toe in de ranked voor, geen topgliders, maar soms heb je ze nodig.
Ik zou zeggen op basis van mijn loadout Butterfly>Fireworks>pink gold, maar zoals Metalsonic zegt het is erg afhankelijk van je eigen items.
Als het om Pink Gold Peach gaat dan past puur op basis van outfit natuurlijk haar eigen glider de Pink Gold Glider het beste.texelonia schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:32:
[...]
Nee klopt dat aantal favored tracks niet alles zegt. Dat ze allemaal laag level zijn zegt dan wel dat ik ze normaal weinig gebruikDus misschien moet ik eerst even afwachten of het überhaupt nodig is. Maar vind het zo zonde bij PGP level 7 en Black Dozer level 6 😂
erutangiS
Holy crap, die zijn aardig bezig geweest ja! Dacht dat ik langzaam aan wel al aardige scores aan het neerzetten was, maar ik zou brandhout zijn in jouw ranked…MrOleo schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:23:
De concurrentie is de eerste week al lekker bezig geweest in deze ranked cup, hopelijk verbeteren ze niet heel veel meer...![]()
[Afbeelding]
Hier was ik bij de afgelopen ranked 5e geworden. Gerekend dat dat prima was, ik wilde ook mijn pijlen richten op deze ranked. Ik kon chargin chuck ook tot level 6 opkrikken en daarmee voor track 1 en 3 gebruiken. Ben wel door de meeste tickets heen dus hoop wel dat dit het gewenste resultaat geeft
Ondertussen is er nog een ingelogd, ook op 113.000.Tootoo schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 20:06:
[...]
Holy crap, die zijn aardig bezig geweest ja! Dacht dat ik langzaam aan wel al aardige scores aan het neerzetten was, maar ik zou brandhout zijn in jouw ranked…
Hier was ik bij de afgelopen ranked 5e geworden. Gerekend dat dat prima was, ik wilde ook mijn pijlen richten op deze ranked. Ik kon chargin chuck ook tot level 6 opkrikken en daarmee voor track 1 en 3 gebruiken. Ben wel door de meeste tickets heen dus hoop wel dat dit het gewenste resultaat geeft
Ik heb ook nauwelijks tickets over, nog een paar kart en glider tickets die ik van de week nog wel inzet. Ik ben volledig gestopt met denken aan de toekomst. Alles inzetten en we zien wel waar het eindigt.
erutangiS
Pfft, succes dan! Flinke kluif zal het worden… gok dat in jouw ranked cup je niet de enige bent die GDB op level 8 heeft staan…MrOleo schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 20:21:
[...]
Ondertussen is er nog een ingelogd, ook op 113.000.
Ik heb ook nauwelijks tickets over, nog een paar kart en glider tickets die ik van de week nog wel inzet. Ik ben volledig gestopt met denken aan de toekomst. Alles inzetten en we zien wel waar het eindigt.
Nou dat gok je denk ik wel verkeerd, ik zie king bobombs, PGPs, en yoshis op 1400/8, maar geen gdb
.
Vooral ook heel veel tier 8 karts, wat ik wel mis...
Oh ik zal een heel eind komen, tot nu toe nog geen fatsoenlijke frenzy gezien.
Nadeel van GDB is wel dat ie wat kleiner is dan bijv king bobomb, coinbox coins oppikken is op die track altijd lastig. Maar uiteindelijk valt er vast wel een run goed, gaat goedkomen. Ik wil niet terug naar tier 70.
Vooral ook heel veel tier 8 karts, wat ik wel mis...
Oh ik zal een heel eind komen, tot nu toe nog geen fatsoenlijke frenzy gezien.
Nadeel van GDB is wel dat ie wat kleiner is dan bijv king bobomb, coinbox coins oppikken is op die track altijd lastig. Maar uiteindelijk valt er vast wel een run goed, gaat goedkomen. Ik wil niet terug naar tier 70.
erutangiS
:strip_exif()/f/image/ynjOd6NCmmmdKAO3kGaM8f12.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben 5e geworden, maar had ook weinig geïnvesteerd: 2x Kart HE en 1x Driver HE. Zag al snel dat plek 1 niet haalbaar is en dat bleek ook waar, het verschil was enorm zoals je ziet.
Komende week wordt het waarschijnlijk ook niet eerste, wat heb max op track 3 een middle shelf kart en middle shelf glider. Vind de huidige pipes ook niet interessant genoeg om mijn rubies aan uit te geven. Dus van mij mag de komende week snel voorbij gaan. Maar we zullen zien.
Uit de ACP Sports coupe gekregen, maar die had ik al en gebruik ik weinig.
Ben 11e geworden van de week, ik vind die mii's echt lelijk. Ben blij dat ik alle tickets bewaard heb. Heb nu eindelijk een coinbox peach kunnen upgraden en heb nog aardig wat tickets over voor volgende week 
Op het moment sta ik dik 1e, maarja nog genoeg sleepers in de ranking...
Bedankt nog voor alle friends list coins :x
Op het moment sta ik dik 1e, maarja nog genoeg sleepers in de ranking...
Bedankt nog voor alle friends list coins :x
Hebben jullie ook een gift gehad van Nintendo? Had rubies en Bronze Mii Racing Suite... Daarnaast blijf ik een melding houden dat ik een notificatie moet lezen maar zie niks nieuws.
Jep ik heb hem ook gehad: de terechte compensatie van het feit dat ik de eerste worden challenge ook gehaald had maar voor 7:00 was ingelogd.bennieeee schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:46:
Hebben jullie ook een gift gehad van Nintendo? Had rubies en Bronze Mii Racing Suite... Daarnaast blijf ik een melding houden dat ik een notificatie moet lezen maar zie niks nieuws.
Ik kom overigens bij die notifiatie via News -> News List -> To you. Gevolg is dat we die bronzen suit 2x kunnen halen
Aah scherp! Wist niet dat ik dat moest aanklikken. Nouja wel fijn dat we ze hebben!Tootoo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:36:
[...]
Jep ik heb hem ook gehad: de terechte compensatie van het feit dat ik de eerste worden challenge ook gehaald had maar voor 7:00 was ingelogd.
Ik kom overigens bij die notifiatie via News -> News List -> To you. Gevolg is dat we die bronzen suit 2x kunnen halen
Hier heb ik hem ook gekregen. Wel met een dubbel gevoel. Aan de ene kant blij dat ik hem alsnog heb gekregen, aan de andere kant is het een beetje mosterd na de maaltijd.
Vorige ranked ben ik op 8k geëindigd ten opzichte van nummer 1. Ik wist dat positie 1 lastig zou worden, maar op een gegeven moment nog wel een paar investeringen van tickets gedaan om in ieder geval derde te worden. Dit heb ik gedaan omdat de gouden suit beschikbaar komt bij tier 80. Daar wil je dus zo snel mogelijk zijn.
De overige tickets heb ik bewaard voor deze ranked. Alles geïnvesteerd en helemaal niets meer over. Tot gistermiddag stond ik op 1. Helaas ingehaald met geen enkel zicht op een eerste plek en de nieuwe suit.
Kijk ik nu naar de scores van vrienden met de bronzen suit, denk ik dat met veel investeren in de vorige ranked een nummer één positie haalbaar zou zijn geweest. Met als beloning de suit, meer rubies, het vrijspelen van de nieuwe tier challenge kaart en dus nóg meer rubies.
Ik blijf het gevoel houden achter de feiten aan te lopen en net dat stukje extra door dit gebeuren te missen. Het nadeel is namelijk wel dat je steeds een tier hoger gaat, maar haast onmogelijk mee kan doen voor plek 1. Expres een tier laten zaken is geen optie, want dat geeft geen garantie op makkelijkere tegenstanders en het zorgt ervoor dat je ook met de golden suit achter de feiten aan blijft lopen.
Vorige ranked ben ik op 8k geëindigd ten opzichte van nummer 1. Ik wist dat positie 1 lastig zou worden, maar op een gegeven moment nog wel een paar investeringen van tickets gedaan om in ieder geval derde te worden. Dit heb ik gedaan omdat de gouden suit beschikbaar komt bij tier 80. Daar wil je dus zo snel mogelijk zijn.
De overige tickets heb ik bewaard voor deze ranked. Alles geïnvesteerd en helemaal niets meer over. Tot gistermiddag stond ik op 1. Helaas ingehaald met geen enkel zicht op een eerste plek en de nieuwe suit.
Kijk ik nu naar de scores van vrienden met de bronzen suit, denk ik dat met veel investeren in de vorige ranked een nummer één positie haalbaar zou zijn geweest. Met als beloning de suit, meer rubies, het vrijspelen van de nieuwe tier challenge kaart en dus nóg meer rubies.
Ik blijf het gevoel houden achter de feiten aan te lopen en net dat stukje extra door dit gebeuren te missen. Het nadeel is namelijk wel dat je steeds een tier hoger gaat, maar haast onmogelijk mee kan doen voor plek 1. Expres een tier laten zaken is geen optie, want dat geeft geen garantie op makkelijkere tegenstanders en het zorgt ervoor dat je ook met de golden suit achter de feiten aan blijft lopen.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Mooi gezegd, zo beleef ik het ook. Als ik op track 1 vorige week een Boomerang had dan was ik gewoon eerste geworden en had ik ook nog meer tickets over deze week. Mja het is wat het is, gelukkig maar een spel.Vozze schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:56:
Hier heb ik hem ook gekregen. Wel met een dubbel gevoel. Aan de ene kant blij dat ik hem alsnog heb gekregen, aan de andere kant is het een beetje mosterd na de maaltijd.
Persoonlijk voel ik me wel benadeeld. Nu ben ik weliswaar geen 1e geworden de vorige tour maar 20 rubies heb ik niet gekregen... 
Maar @MetalSonic en @bennieeee jullie zijn toch ook geen 1e geworden? Ik zie nu eigenlijk niet in waarom de 1 deze gift wel krijgt en de ander niet...
Maar @MetalSonic en @bennieeee jullie zijn toch ook geen 1e geworden? Ik zie nu eigenlijk niet in waarom de 1 deze gift wel krijgt en de ander niet...
[ Voor 39% gewijzigd door pjot1 op 18-03-2022 13:52 ]
niet vorige week maar de week daarvoor was ik eerste gewordenpjot1 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:39:
Persoonlijk voel ik me wel benadeeld. Nu ben ik weliswaar geen 1e geworden de vorige tour maar 20 rubies heb ik niet gekregen...
Huh, dat is raar! Nu krijgen jullie dus de bronzen outfit dubbel én 20 rubies en ik helemaal niets. Dat voelt inderdaad niet goed
Kunnen hem idd dubbel krijgen maar ik zie het als een soort levelen. Moet daarvoor nog steeds wel een keer ooit eerste worden.BBBrt schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:46:
Huh, dat is raar! Nu krijgen jullie dus de bronzen outfit dubbel én 20 rubies en ik helemaal niets. Dat voelt inderdaad niet goed
:strip_exif()/f/image/JYt0qxGMSyeMnpzPf6ES7H8c.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar snap dat het wat dubbel voelt voor sommigen.
[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 18-03-2022 14:55 ]
Ik snap je hierin wel hoor, dat het aan kan voelen als een spiraal waar je weer uit moet zien te breken. En had je in de vorige ranked veel geinvesteerd dan had dat zomaar wel de winst kunnen opleveren. Maar misschien ook wel: hoe vaak komt het voor dat jij niet eerste bent geworden in de afgelopen 6 maanden? Denk dat je dat ook op één hand kan tellen? En twee keer achter elkaar geen eerste worden is denk ik helemaal een zeldzaamheid? Hopelijk gaat dat vanaf komende cup wel weer lukkenVozze schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:56:
Ik heb zelf ook die gok genomen hoor, om voor deze ranked cup te gaan. Maar ook heel simpel: had ik de tegenstanders van MrOleo dan had ik het al kunnen vergeten....
Serieus jullie krijgen gewoon even 20 rubies en een HE item? Ok prima, whatever, maar je krijgt die suit nogmaals als je de challenge alsnog haalt??? Voor wie geldt dit dan, alleen voor mensen die voor 7.00 uur inlogden? Of alleen mensen die ook toen de ranked hadden gewonnen? WTF is dit voor vage bedoening?
Ik begrijp Vozze's verhaal helemaal en ben het er op zich mee eens, black yoshi heeft me immers vele rankedwins opgeleverd en boomerang yoshi is ook een een enorme aanwinst geweest voor vele spelers de laatste weken maanden.
Maar bijv. Mario Tuxedo, pauline party time, king boo gold, luigi vacation, shy guy ninja hebben zelden een echte invloed gehad op mijn rankeds. Dat verhaal over golden suit vind ik dan ook wat overdreven. Een extra coinbox driver kan best invloed hebben, maar als je hem een paar weken later ontvangt is dat echt niet veel erger dan een klein beetje pech.
Geef het aan iedereen of niet, nu benadeel je de mensen die wel netjes wachten tot na 7.00/8.00 uur voor ze inloggen, dat zou pas raar zijn.
. Hell geef iedereen die suit en de mensen die nadeel zouden hebben gehad die 20 rubies extra dan is het ook prima, nu 100% niet. Met level 8 is het chronisch HE-level ticket tekort al enorm verergerd.
Dat wordt een support ticket als ze dit niet binnen 24 uur corrigeren.
Ik begrijp Vozze's verhaal helemaal en ben het er op zich mee eens, black yoshi heeft me immers vele rankedwins opgeleverd en boomerang yoshi is ook een een enorme aanwinst geweest voor vele spelers de laatste weken maanden.
Maar bijv. Mario Tuxedo, pauline party time, king boo gold, luigi vacation, shy guy ninja hebben zelden een echte invloed gehad op mijn rankeds. Dat verhaal over golden suit vind ik dan ook wat overdreven. Een extra coinbox driver kan best invloed hebben, maar als je hem een paar weken later ontvangt is dat echt niet veel erger dan een klein beetje pech.
Geef het aan iedereen of niet, nu benadeel je de mensen die wel netjes wachten tot na 7.00/8.00 uur voor ze inloggen, dat zou pas raar zijn.
Dat wordt een support ticket als ze dit niet binnen 24 uur corrigeren.
erutangiS
@MrOleo Mij lijkt het dat alleen diegene die voor 7 uur inloggen én 1e zijn geworden deze gifts ontvangen. Raar idd dat diegene die gecompenseerd worden de suit nogmaals kunnen behalen, denk dat Nintendo de gift simpelweg niet aan het behalen van de challenge kan koppelen. Als dat technisch niet mogelijk is dan had ik het ook fair gevonden als iedereen een extra suit had gekregen maar dan is het weer de vraag of 20 rubies genoeg compensatie is. Zoals @Vozze zegt kan je veel meer mislopen doordat je achterloopt. Tegelijkertijd zie je elke keer dat als de max tier wordt verhoogd de ranking sowieso erg competitief wordt en het is natuurlijk de vraag óf en wanneer de suit een competitief voordeel in de ranking op kan leveren. Al met al best een complexe situatie, ben benieuwd of hier verder nog iets aan gedaan wordt door Nintendo.
Elke week weer moet ik überhaupt alle zeilen bijzetten om de top 10 te halen. Dus voor mij is het elke week competitief. Ook met de scores die ik nu heb is het maar de vraag of ik de top 3 wel haal. 2 sleepers en 1 die elke dag z'n items en scores pimpt.
Bovendien snap ik die 20 rubies niet. 2X een HE voor dezelfde challenge vind ik sowieso niet kloppen. Maar oké, dan ook nog 20 rubies? Hoezo dat?
Het is ook echt zo dat als je een keer zakt het echt moeilijk is om daaruit te komen. Als je 1e plek op deze manier extra beloond dan wordt het steeds lastiger om de top te halen. Iets met neerwaartse spiraal.
Bovendien snap ik die 20 rubies niet. 2X een HE voor dezelfde challenge vind ik sowieso niet kloppen. Maar oké, dan ook nog 20 rubies? Hoezo dat?
Het is ook echt zo dat als je een keer zakt het echt moeilijk is om daaruit te komen. Als je 1e plek op deze manier extra beloond dan wordt het steeds lastiger om de top te halen. Iets met neerwaartse spiraal.
Met giant banana kon je prima een overwinning behalen, niemand in mijn ranked had in ieder geval geinvesteerd in de bronze suit, ik kan niet zien hoeveel er voor 7.00 uur in hadden gelogd, maar veel zullen het er niet zijn geweest. Laten we de invloed van die suit op de ranked-uitslag niet gaan overdrijven, zonder die suit had ik mijn ranked 100% gewonnen met giant banana. Verliezen mensen dan de ranked omdat ze die suit niet hebben, of omdat ze toevallig op het verkeerde moment een keer een zware ranked hadden, iets wat veel mensen in tier 60-65 wekelijks overkomt? Voor Vozze's specifieke geval kan ik best geloven dat het missen van die suit wel invloed had, maar dat zal echt voor slechts een klein deel van de spelers gelden.edzon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:27:
@MrOleo Mij lijkt het dat alleen diegene die voor 7 uur inloggen én 1e zijn geworden deze gifts ontvangen. Raar idd dat diegene die gecompenseerd worden de suit nogmaals kunnen behalen, denk dat Nintendo de gift simpelweg niet aan het behalen van de challenge kan koppelen. Als dat technisch niet mogelijk is dan had ik het ook fair gevonden als iedereen een extra suit had gekregen maar dan is het weer de vraag of 20 rubies genoeg compensatie is. Zoals @Vozze zegt kan je veel meer mislopen doordat je achterloopt. Tegelijkertijd zie je elke keer dat als de max tier wordt verhoogd de ranking sowieso erg competitief wordt en het is natuurlijk de vraag óf en wanneer de suit een competitief voordeel in de ranking op kan leveren. Al met al best een complexe situatie, ben benieuwd of hier verder nog iets aan gedaan wordt door Nintendo.
Het is een veel groter probleem dat bepaalde karakters veel te vaak in de ranked voorkomen t.o.v. anderen, hoe vaak ben ik de afgelopen weken niet kansloos geweest voor nr 1. in de ranked omdat de enige tour dat ik geen rubies gespaard had de sydney tour was, hoe vaak won ik de ranked een jaar geleden dankzij black yoshi, terwijl bijv. Metalsonic elke week weer pech heeft dat zijn mario tuxedo weer is overgeslagen?
Of dat coinbox en boomerang veel te sterk zijn en mensen als Pjot steeds pech hebben met de pijp en allerlei coinbox drivers missen en daardoor week na week pointcap-tickets en rubies mislopen.
Shit happens, soms valt het goed, soms valt het verkeerd. Elke woensdag kan je zien dat challenges worden geupdate voor de ranked wordt verwerkt, door voor 7.00 uur in te loggen op de 1e woensdag van de week heb je het voordeel om de gewonnen rubies nog in te kunnen zetten op een pijp van de oude tour, door na 7.00 uur in te loggen heb je een minieme kans dat je voordeel behaalt bij de challenges. Voor mij is dat een keuze, geen bug en anders is het al jaren een bug, waar blijkbaar nooit iemand over heeft geklaagd. Ik vind het wel wat hebben dat het geduld elke woensdag een keer wordt beloond, zeker in zomertijd is dat wachten tot 8.00 uur soms best lastig.
20 rubies zal wel compensatie zijn voor mogelijk mislopen van plek 1, verschil tussen plek 2 en 1. Maar dan mis je nog pointcap tickets....pjot1 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:52:
Elke week weer moet ik überhaupt alle zeilen bijzetten om de top 10 te halen. Dus voor mij is het elke week competitief. Ook met de scores die ik nu heb is het maar de vraag of ik de top 3 wel haal. 2 sleepers en 1 die elke dag z'n items en scores pimpt.
erutangiS
Weten we nog zomer 2021, dat staat lekker in verhouding. 
__REMCO__ schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 23:46:
[...]
Nog een keer mezelf quoten:
Vandaag eindelijk de beloofde update en ze kan weer spelen (na 4,5 week...)
Qua compensatie weten ze het nog steeds niet dus ik ben benieuwd.
Ik sta ondertussen weer 8e met nog wat ruimte op track 2 maar krijg maar geen dubbele coin frenzy
MrOleo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 13:31:
[...]
En de compensatie is 45 rubies voor alle spelers + refund voor gold pass gebruikers!?![]()
4,5 week tickets, rubies en coins missen, dan is dit gewoon een flater, ze zullen wel niet kunnen bepalen wie er last heeft gehad. Blijkbaar hebben ze geen log waarin ze kunnen zien wie er weken lang niet heeft ingelogd en daarna weer wel. Vreemde compensatie...
erutangiS
@MrOleo : ik heb nog nooit ervaren dat een 1e plek in de "oude" ranked mee telt voor een challenge in de nieuwe ranked. Maar misschien heb ik daar nooit goed op gelet of zijn de rewards niet zo bepalend.
Dat je een uur hebt om eventuele gewonnen rubies nog in te zetten is een keuze die een ieder voor zich kan maken. Dat weet je van tevoren. Niemand heeft een glazen bol om te bepalen of een reward afhankelijk is van het tijdstip van inloggen. Dat moet je als Nintendo ook niet eens willen. Dit gaan ze echt niet nogmaals doen.
Ik weet ook dondersgoed dat bij een verhoging van de max tier de rankeds extra zwaar zijn, maar zoals @Tootoo al aangeeft is het bij mij nog nooit voorgekomen dat ik twee keer achter elkaar de ranked niet win. Dat het nu samen valt met dit gedoe is misschien botte pech, maar het gevoel is wel anders.
En wellicht had ik ook kunnen investeren in de giant banana, maar dat voelde voor mij als tickets weggooien aangezien ik DK al op level 6 had. Ik probeer gericht te investeren en dan kies ik sneller voor coinbox en boomerang. Coinbox omdat die natuurlijk enorm overpowered is en boomerang omdat die skill de enige is, die daar iets tegen in te brengen heeft.
En wat betreft de golden suit. Ik weet ook niet of die belangrijk gaat zijn in ranked. Dat moeten we afwachten. Wellicht wordt het een tweede Party Time Pauline, maar misschien ook wel een tweede Santa Bowser.
Het is gewoon een erg onhandige actie van Nintendo geweest. Ondoordacht. En ik begrijp dat er nu ook onbegrip voor deze actie van Nintendo is.
Dat je een uur hebt om eventuele gewonnen rubies nog in te zetten is een keuze die een ieder voor zich kan maken. Dat weet je van tevoren. Niemand heeft een glazen bol om te bepalen of een reward afhankelijk is van het tijdstip van inloggen. Dat moet je als Nintendo ook niet eens willen. Dit gaan ze echt niet nogmaals doen.
Ik weet ook dondersgoed dat bij een verhoging van de max tier de rankeds extra zwaar zijn, maar zoals @Tootoo al aangeeft is het bij mij nog nooit voorgekomen dat ik twee keer achter elkaar de ranked niet win. Dat het nu samen valt met dit gedoe is misschien botte pech, maar het gevoel is wel anders.
En wellicht had ik ook kunnen investeren in de giant banana, maar dat voelde voor mij als tickets weggooien aangezien ik DK al op level 6 had. Ik probeer gericht te investeren en dan kies ik sneller voor coinbox en boomerang. Coinbox omdat die natuurlijk enorm overpowered is en boomerang omdat die skill de enige is, die daar iets tegen in te brengen heeft.
En wat betreft de golden suit. Ik weet ook niet of die belangrijk gaat zijn in ranked. Dat moeten we afwachten. Wellicht wordt het een tweede Party Time Pauline, maar misschien ook wel een tweede Santa Bowser.
Het is gewoon een erg onhandige actie van Nintendo geweest. Ondoordacht. En ik begrijp dat er nu ook onbegrip voor deze actie van Nintendo is.
MrOleo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:19:
[...]
Met giant banana kon je prima een overwinning behalen, niemand in mijn ranked had in ieder geval geinvesteerd in de bronze suit, ik kan niet zien hoeveel er voor 7.00 uur in hadden gelogd, maar veel zullen het er niet zijn geweest. Laten we de invloed van die suit op de ranked-uitslag niet gaan overdrijven, zonder die suit had ik mijn ranked 100% gewonnen met giant banana. Verliezen mensen dan de ranked omdat ze die suit niet hebben, of omdat ze toevallig op het verkeerde moment een keer een zware ranked hadden, iets wat veel mensen in tier 60-65 wekelijks overkomt? Voor Vozze's specifieke geval kan ik best geloven dat het missen van die suit wel invloed had, maar dat zal echt voor slechts een klein deel van de spelers gelden.
Het is een veel groter probleem dat bepaalde karakters veel te vaak in de ranked voorkomen t.o.v. anderen, hoe vaak ben ik de afgelopen weken niet kansloos geweest voor nr 1. in de ranked omdat de enige tour dat ik geen rubies gespaard had de sydney tour was, hoe vaak won ik de ranked een jaar geleden dankzij black yoshi, terwijl bijv. Metalsonic elke week weer pech heeft dat zijn mario tuxedo weer is overgeslagen?
Of dat coinbox en boomerang veel te sterk zijn en mensen als Pjot steeds pech hebben met de pijp en allerlei coinbox drivers missen en daardoor week na week pointcap-tickets en rubies mislopen.
Shit happens, soms valt het goed, soms valt het verkeerd. Elke woensdag kan je zien dat challenges worden geupdate voor de ranked wordt verwerkt, door voor 7.00 uur in te loggen op de 1e woensdag van de week heb je het voordeel om de gewonnen rubies nog in te kunnen zetten op een pijp van de oude tour, door na 7.00 uur in te loggen heb je een minieme kans dat je voordeel behaalt bij de challenges. Voor mij is dat een keuze, geen bug en anders is het al jaren een bug, waar blijkbaar nooit iemand over heeft geklaagd. Ik vind het wel wat hebben dat het geduld elke woensdag een keer wordt beloond, zeker in zomertijd is dat wachten tot 8.00 uur soms best lastig.
[...]
20 rubies zal wel compensatie zijn voor mogelijk mislopen van plek 1, verschil tussen plek 2 en 1. Maar dan mis je nog pointcap tickets....
Deze post slaat precies de spijker op zijn kop!
Misschien eens solliciteren bij Nintendo?
Ja dat was ook echt belachelijk inderdaad... Ik heb iig ook de suite en 20 rubies gekregen. Is inderdaad niet helemaal eerlijk tov andere maar nu valt het dubbeltje voor mij een keer de goede kant op 😁MrOleo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:37:
Weten we nog zomer 2021, dat staat lekker in verhouding.![]()
[...]
[...]
Helemaal mee eens, het is ook niet specifiek zo dat een 1e plek eerder wel eens meetelde voor een challenge, maar het is wel duidelijk te zien dat challenges worden geupdate voor de ranked wordt verwerkt. (Een paar weken geleden was er iets vergelijkbaars met een bepaalde multiplayer challenge die al werd behaald direct na inloggen, ik kan me de details niet herinneren. En sowieso elke 2e woensdag krijg je eerst een paar behaalde challenges voor de ranked wordt geupdate als je na 7.00 uur inlogt, als je altijd voor 7.00 uur inlogt zie je dit uiteraard niet...), maar over het algemeen zijn de challenges van zo een insignificant niveau dat het niet relevant is. Bij een grote update (level 8 en mii) kan het dan relevant worden. Ik speel al zo lang allerlei spellen op allerlei platformen, dit soort kleine details zitten soms in dit soort spellen. Dat sommige mensen die spotten en daar dan een keer een profijt van hebben, ik vind dat een bepaalde charme hebben.Vozze schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:40:
@MrOleo : ik heb nog nooit ervaren dat een 1e plek in de "oude" ranked mee telt voor een challenge in de nieuwe ranked. Maar misschien heb ik daar nooit goed op gelet of zijn de rewards niet zo bepalend.
Ik snap sowieso niet waarom die ranked 1 uur van te voren wordt uitgekeerd, zal wel met serverload te maken hebben, maar dan krijg je dus dit soort ongein.
Hmm, Giant banana is geen boomerang of coinbox, maar op veel banen komt die echt heel dicht in de buurt en scoort ook wel eens hoger, zeker vergeleken met boomerang waar je enorm veel tijd in moet steken voor een coinbox bij de AI. Maar ik begrijp dat je daar de tickets van de boomerang suit niet in wil investeren en ze dan mist bij de boomerang.Vozze schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:40:
Ja natuurlijk mee eens.Vozze schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:40:
Er worden zoveel keuzes gemaakt met twijfelachtige uitkomst, waar spelers meer nadeel oplopen, dat gebeurt nu eenmaal in complexe situaties. Maar zoals ik al aangaf, inderdaad voor jouw situatie pakt het echt zuur uit en is het terechte compensatie, maar ik denk dat het voor het grootste deel van de spelers die nu compensatie krijgen best meeviel en dan hadden ze dit anders kunnen oplossen. En dan had ik de compensatie toch niet gedaan of zoals vorige zomer, iedereen wat gegeven.
erutangiS
Ik vind het trouwens ook raar dat er met twee maten gemeten wordt in de tier challenges 2:
Ik heb afgelopen woensdag tier challenges 1 afgerond door 1e te worden in de ranked. Voor woensdag had ik ook al de 100 races in ranked binnengehaald. Nu zijn tier challenges 2 dus vrijgespeeld en is de 'teller' voor het aantal races naar nul gegaan (0/500), maar de 'teller' voor het aantal winsten van de ranked blijft doortellen (ik start met 1/3).
Ook dit is niet helemaal helder en logisch m.i.
Ik heb afgelopen woensdag tier challenges 1 afgerond door 1e te worden in de ranked. Voor woensdag had ik ook al de 100 races in ranked binnengehaald. Nu zijn tier challenges 2 dus vrijgespeeld en is de 'teller' voor het aantal races naar nul gegaan (0/500), maar de 'teller' voor het aantal winsten van de ranked blijft doortellen (ik start met 1/3).
Ook dit is niet helemaal helder en logisch m.i.
Gisteren he driver ticket en vandaag al een glider ticket!
Deze post even gemist. Mooi geschreven hoor. Ben het met je eens dat het "soms zit het mee soms zit het tegen". Soms kan ik vrolijk delen dat ik wat uit de shop heb gehaald qua items. Soms kan ik weken niks uit de shop halen. Mario Tuxedo moet sowieso weer eens top shelf zijn, hij wordt gepest door NintendoMrOleo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:19:
[...]
Met giant banana kon je prima een overwinning behalen, niemand in mijn ranked had in ieder geval geinvesteerd in de bronze suit, ik kan niet zien hoeveel er voor 7.00 uur in hadden gelogd, maar veel zullen het er niet zijn geweest. Laten we de invloed van die suit op de ranked-uitslag niet gaan overdrijven, zonder die suit had ik mijn ranked 100% gewonnen met giant banana. Verliezen mensen dan de ranked omdat ze die suit niet hebben, of omdat ze toevallig op het verkeerde moment een keer een zware ranked hadden, iets wat veel mensen in tier 60-65 wekelijks overkomt? Voor Vozze's specifieke geval kan ik best geloven dat het missen van die suit wel invloed had, maar dat zal echt voor slechts een klein deel van de spelers gelden.
[...]
20 rubies zal wel compensatie zijn voor mogelijk mislopen van plek 1, verschil tussen plek 2 en 1. Maar dan mis je nog pointcap tickets....
Volgende week dan misschien eindelijk Shy Guy Ninja een update gaven? Die zit sinds dag 1 op level 2 
Wow, @Sleehond , lekkere scores hoor! Charging Chuck is een goede investering gebleken. In ieder geval voor deze week!
Wow, @Sleehond , lekkere scores hoor! Charging Chuck is een goede investering gebleken. In ieder geval voor deze week!
@Sleehond : Op track 1 kun je nog wel 5k extra sprokkelen. Ik heb met een mindere loadout een score van 33k staan.
Is het al bijna woensdag?
1) ben deze week qua competitie/ ranking echt zat, gaat nergens over hier........
2) muntjes uitdelen/ ontvangen, heb ik al aangegeven, heb 't net weer gedaan. Ik ga naar een nieuw profiel , druk nog wat erop in de hoop dat het sneller inlaad. Ik hoef je nieuwe score niet te zien wil je alleen maar een muntje geven en door naar de volgende.
Hopelijk gaat muntjes uitwisselen sneller vanaf woensdag. Als mensen door de sloomheid af en toe er niet aan toe komen ofzo dan is dat geen probleem. Ik begrijp dat met de huidige performance wel.
1) ben deze week qua competitie/ ranking echt zat, gaat nergens over hier........
2) muntjes uitdelen/ ontvangen, heb ik al aangegeven, heb 't net weer gedaan. Ik ga naar een nieuw profiel , druk nog wat erop in de hoop dat het sneller inlaad. Ik hoef je nieuwe score niet te zien wil je alleen maar een muntje geven en door naar de volgende.
Hopelijk gaat muntjes uitwisselen sneller vanaf woensdag. Als mensen door de sloomheid af en toe er niet aan toe komen ofzo dan is dat geen probleem. Ik begrijp dat met de huidige performance wel.
@Vozze toch ben ik wel nieuwsgierig naar jouw run op track 1. Jouw levels zijn iets hoger, mijn basepoints zijn wat hoger. Maar onder aan de streep haal jij er 3k meer uit. Bij mij was het een dubbele coin frenzy run die op een actie of wat op het einde na een NSC run was…
Hatseflats!
:fill(white):strip_exif()/f/image/6nzwpOo5TkI5IFkfEPipOTBl.png?f=user_large)
Dubbel coin en coinboxfrenzy + nagenoeg een nsc!
:fill(white):strip_exif()/f/image/6nzwpOo5TkI5IFkfEPipOTBl.png?f=user_large)
Dubbel coin en coinboxfrenzy + nagenoeg een nsc!
11e
0 motivatie om ook maar te rijden, moet nog 900 tokens voor de tokenshop halen ook. Mag hopen dat de Samurai tour leuker wordt anders zijn dit mijn laatste weekjes Mkt.
KLABAM!!
1x lucky seven en 2x een coin frenzy
/f/image/uvi0XgMVtTzlpJe5Sr00gUoA.png?f=fotoalbum_large)
Nu mis ik alleen 500 (!) punten voor de 100.000 score…
Die moet ik halen…!!!
1x lucky seven en 2x een coin frenzy
/f/image/uvi0XgMVtTzlpJe5Sr00gUoA.png?f=fotoalbum_large)
Nu mis ik alleen 500 (!) punten voor de 100.000 score…
Die moet ik halen…!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 20-03-2022 09:14 ]
@Sleehond
Ik denk dat je met een ultieme ronde nog wel een paar 100 kan pakken in track 3. Verder heb je mooie scores!
Ik denk dat je met een ultieme ronde nog wel een paar 100 kan pakken in track 3. Verder heb je mooie scores!
Ik denk dat je vooral op track 2 nog wel makkelijk kunt scoren. Ik heb maar level 5 PGP en heb met een run met één frenzy en 2 losse coinboxen maar 2k lager dan jij. Twee coin(box) frenzies en je bent er
YouTube: Samurai Tour CONCEPTS & Predictions | Mario Kart Tour
Volgens Shy Guy Kart (vanaf 50 seconden) krijgen we er volgende week weer een coinbox driver bij, wat denken jullie?
Ik denk zelf dat het goed zou kunnen, is toch wel weer een tijdje geleden dat we de vorige CB driver kregen en Nintendo weet dat veel los gaan op de pipe als er een coinbox driver in zit......
Wrang idee dat als je hem dan hebt gepulled je hem nog helemaal naar level 8 "kan/ moet" levelen
Volgens Shy Guy Kart (vanaf 50 seconden) krijgen we er volgende week weer een coinbox driver bij, wat denken jullie?
Ik denk zelf dat het goed zou kunnen, is toch wel weer een tijdje geleden dat we de vorige CB driver kregen en Nintendo weet dat veel los gaan op de pipe als er een coinbox driver in zit......
Wrang idee dat als je hem dan hebt gepulled je hem nog helemaal naar level 8 "kan/ moet" levelen
Hmm 3 nieuwe drivers is wel weer een beetje een overkill, zeker bovenop al die nieuwe Mii suits 🙄
Coinbox driver zou wel goed kunnen, lijkt er inderdaad wel op met die coins op die muts.
Heart van de nieuwe peach lijkt me twijfelachtiger. Tenminste, Luigi Vacation heeft een shirt aan met mushrooms, maar zijn skill is boomerang. Dus de hartjes op de jurk zeggen niet perse zo veel denk ik.
Coinbox driver zou wel goed kunnen, lijkt er inderdaad wel op met die coins op die muts.
Heart van de nieuwe peach lijkt me twijfelachtiger. Tenminste, Luigi Vacation heeft een shirt aan met mushrooms, maar zijn skill is boomerang. Dus de hartjes op de jurk zeggen niet perse zo veel denk ik.
De verbetering is gelukt: ik sta nu 13ePoeksel schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:11:
7e, hoewel maar 10k achter op de nummer 1. In de nieuwe ranked voorlopig 15e, maar daar is vast nog ruimte voor verbetering
Vorige week heb ik echt mijn best gedaan maar bleek het de laatste 2 dagen onmogelijk om eerste te worden. Nu lijkt het nog steeds mogelijk maar heb ik er echt geen zin in… Ik sta nu 5e met 5.6k achterstand. Moet ik makkelijk kunnen inhalen. Maar de frenzy’s en coinboxen hebben er nog weinig zin in.
Laatste dag alweer van deze tour 
Week 1 kon ik nog wel meekomen, week 2 had ik echt niet de juiste items.
Ben benieuwd wat morgen ons brengt, succes voor wie er vandaag nog vol voor gaat!
Week 1 kon ik nog wel meekomen, week 2 had ik echt niet de juiste items.
Ben benieuwd wat morgen ons brengt, succes voor wie er vandaag nog vol voor gaat!
In navolging van @texelonia, ook ein-de-lijk… Heeel veel pogingen, maar eindelijk een stevige verbetering. Dubbel coinbox frenzy, twee coinboxen en een coin frenzy. Die dubbele break in de combo is de enige smet. Maar wel terug op plek één! Hopelijk blijft dit zo..
![]() | ![]() |
Goed om te lezen dat het bij vele lukt om op het goede moment de hoge scores neer te zetten! Zelf heb ik deze tour tandenknarsend toegekeken vanaf de zijlijn. Een keer 14e en een keer 16e. Gelukkig nog wat bots achter me gehouden. Maar nu met ruim 50 HE tickets de volgende tours in. Hopelijk kan ik hiermee ongeveer vier ranked cups meedoen om de winst.
Hopelijk behoud ik hiermee plek 1 en zijn we weer een stapje dichterbij de Bronze Mii Suit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jYCTL9RKTDUtOqHdYxT0fxje.jpg?f=user_large)
Ik zit vol bewondering te kijken naar mijn vriendenlijst en de scores die een aantal van jullie behalen, denk niet dat ik daar ooit in de buurt kom.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jYCTL9RKTDUtOqHdYxT0fxje.jpg?f=user_large)
Ik zit vol bewondering te kijken naar mijn vriendenlijst en de scores die een aantal van jullie behalen, denk niet dat ik daar ooit in de buurt kom.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Als je HE tickets blijft verzamelen ipv tactisch uitgeeft aan items die je naar de top zes of top 3 kunnen brengen zal het in de toekomst alleen maar moeilijker worden om daar te komenJorx100 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:59:
Goed om te lezen dat het bij vele lukt om op het goede moment de hoge scores neer te zetten! Zelf heb ik deze tour tandenknarsend toegekeken vanaf de zijlijn. Een keer 14e en een keer 16e. Gelukkig nog wat bots achter me gehouden. Maar nu met ruim 50 HE tickets de volgende tours in. Hopelijk kan ik hiermee ongeveer vier ranked cups meedoen om de winst.
Was hier ook zo iemand die 200.000 coins had.... Achja iedereen speelt dit spel op zijn eigen manier zullen we maar zeggen.
@Jorx100 ik deel de mening van MetalSonic, maar dan vraag ik het vanuit een andere hoek: wat houdt je tegen om niet deze cup voor de top 2 te gaan? Om daarmee voor de driver point tickets te kunnen gaan. Die zijn uiteindelijk toch heel waardevol.
@Steeldunes ook jij gaat tot die scores komen!
dat je in je eigen ranked om de knikkers mee kan doen is dan belangrijker dan vergelijken met mensen die vanaf het eerste uur aan het knallen zijn
@Steeldunes ook jij gaat tot die scores komen!
@Tootoo @MetalSonic
Mijn items waren deze twee weken echt heel slechts (ondanks veel pipes en GP en twee jaar spelen). Ik kom wel 30k te kort voor plek 5. Mijn verwachting was dat iedereen all in zou gaan met de gratis HE tickets waardoor je toch achter het net zou kunnen vissen. Daarom de tickets bewaard in de hoop met wat meer gespreide inzet meer cups te kunnen winnen. Of het werkt moet de komende weken blijken.
Mijn items waren deze twee weken echt heel slechts (ondanks veel pipes en GP en twee jaar spelen). Ik kom wel 30k te kort voor plek 5. Mijn verwachting was dat iedereen all in zou gaan met de gratis HE tickets waardoor je toch achter het net zou kunnen vissen. Daarom de tickets bewaard in de hoop met wat meer gespreide inzet meer cups te kunnen winnen. Of het werkt moet de komende weken blijken.
Als @Tootoo het kan dan ik ook. Met die gedachte wat wezen grinden op track twee. Hiermee mijn derde plek verstevigd. Klaar voor deze tour ✔️
Lekkere score! En volgens mij nog sneller voor elkaar gekregen dan ikMetalSonic schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:44:
Als @Tootoo het kan dan ik ook. Met die gedachte wat wezen grinden op track twee. Hiermee mijn derde plek verstevigd. Klaar voor deze tour ✔️
[Afbeelding]
@Vozze kan me voorstellen dat je er klaar mee bent hoor
eerste worden is wel een onhaalbare kaart… maar je hebt zeker geen zin en puf om te kijken wat er op track 2 in zit? Het is “slechts” 2,5k om de nummer 2 positie over te nemen. Dan heb je in ieder geval de driver tickets binnen…
Ik wist dat ik op mijn kansen op track 2 gewezen zou worden 
Maar daar wil het nog niet helemaal vallen. En ik heb precies dezelfde run als @MetalSonic nodig en dan haal ik ik het misschien nipt.
Ik probeer het nog een paar keer en anders is het gewoon pech.
Help me nog wel even herinneren om niet voor 7 uur in te loggen
Maar daar wil het nog niet helemaal vallen. En ik heb precies dezelfde run als @MetalSonic nodig en dan haal ik ik het misschien nipt.
Dankjewel! Ik denk dat ik er in totaal iets van vier uur in heb gestopt over de hele tour. Ik had een coin frenzy en double coinbox waarbij ik ook veel rode muntjes kreeg die goed vielen. Los van een combo drop een bijna perfecte run.Tootoo schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:38:
[...]
Lekkere score! En volgens mij nog sneller voor elkaar gekregen dan ikWat voor run had je? En hopelijk genoeg voor de 3e plek!
Ook ik zal mij maar inhouden en zoals @Vozze niet te vroeg inloggen.
Of juist wel vroeg inloggen, zodat je straks ook extra reward en ruby’s krijgt
Ik sta nu 1e met inmiddels 12k voorsprong. Hoop dat het genoeg is.
Ik sta nu 1e met inmiddels 12k voorsprong. Hoop dat het genoeg is.
@Vozze ik ben ik zelf al sinds zaterdag bezig geweest een goede run te krijgen op track 2 en had langzaam aan de hoop al opgegeven
Denk dat ik er een uur of 6 aan retries en een item ticket of 40 aan uitgegeven heb voordat alles pas lekker viel.
Hopelijk komt er nog de run uit die je zoekt! Als ik me niet vergis heb ik een lange tijd geleden er ook nog op een dinsdag avond tijd aan moeten spenderen, toen wilde het lukken
Laatste keer weer 7:00 trouwens, volgende week schuift het weer een weekje op
Hopelijk komt er nog de run uit die je zoekt! Als ik me niet vergis heb ik een lange tijd geleden er ook nog op een dinsdag avond tijd aan moeten spenderen, toen wilde het lukken
Laatste keer weer 7:00 trouwens, volgende week schuift het weer een weekje op
Succes vanavond. Ik zal voor je duimen dat je nog zon benodigde run pakt!Vozze schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:55:
Ik wist dat ik op mijn kansen op track 2 gewezen zou worden
16e gelukkig waren er nog een paar bots.
Origami Glider uit een gratis pijp.
Origami Glider uit een gratis pijp.
[ Voor 32% gewijzigd door bennieeee op 23-03-2022 07:14 ]
/f/image/kqlEcfLwRfOpHSKa6DwHUDTc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/v05biqDpphzZWEn5yX6xeFlg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T0wZ7kImVRLcSZ6XDMTfBW69.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vgTgP9TKuc7yVR73AHJ27Xlx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zN8Fe4Rc8PdNcmwBJ3WN8YWG.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ml4AoJYDKyDAhJJS6lCyOgrI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OlRUkANyFWlcHO1KRYHUmlkm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M4dZWlNePiyg8TJkntGqnZ0l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JbWAs9ZmewFtTlBUiQkpJLRQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CSHn7e6UXTIJXqdf8P0Y4jAL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/1Fv4Fuh3lNjPBW968A3DtQk3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hWVfrPMHlXmRJvYGI1G7cNui.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/A3JQCmBkj7sC8T1VvggCDJoL.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/00mEHOe9hzHhkKcDi9mRINs1.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/dgTKTKGwY0XLDhTOQKxjrTkC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SrDsn8MSBAB5g13IHOC9J7iN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/igdqUtb0IHWr3q0MOl6O5JoY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pPk1Sid78SLxrhGKoAyW97wO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9uEPydfS9T3Q0HsA7Q859lE4.jpg?f=fotoalbum_large)