• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:03
Cache schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:31:
[...]

Echter moet je nog wel een keer ranked winnen voor het bronzen pak. Sneller dan volgende week woensdag kun je hem dus niet krijgen helaas! :)
Tenzij je vanochtend je ranked hebt gewonnen. ;)
Maar daar had ik inderdaad even geen rekening mee gehouden. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9IFfKY6sR3bbvhFLya8Y6pRpzcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hWylZE2ez63TscyavZsTVMv4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door MrOleo op 09-03-2022 19:59 ]

erutangiS

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
MrOleo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:58:
[...]

Tenzij je vanochtend je ranked hebt gewonnen. ;)
Maar daar had ik inderdaad even geen rekening mee gehouden. :)
[Afbeelding]
Hmm ik was eerste vanmorgen maar bij mij is die niet afgevinkt...

• MrOleo
__REMCO__ schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:03:
[...]

Hmm ik was eerste vanmorgen maar bij mij is die niet afgevinkt...
:? Oh dat is vreemd, enige wat ik kan bedenken is dat je wellicht voor 7.00 uur inlogde en het resultaat van de ranked kreeg voor de update?

erutangiS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-CbJt-xm98MrGY71mazqb8026g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RPUkEEPhwIaqcTZ8nrqxE2b4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/io1mudqbhkmk3D6SBAxwENfbzLI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CFDK544CCCzrkYeNju2NTZiD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yY4BDuPv-taQI8CkaqrAToz-qnk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/18vzpCuPaTCci13t5l7IkZUV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmzz6VbbDpxSBYwGlpQnHBRRPxo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OiMSMG1GVklRg5Y9NyQ5UUS6.png?f=fotoalbum_large

En dat was weer een sessie. Bedankt voor het joinen allemaal. Uiteraard congrats voor de winnaars. Ik heb mij zeer goed vermaakt, ik hoop jullie ook! Succes weer deze tour :)

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
MrOleo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:34:
[...]

:? Oh dat is vreemd, enige wat ik kan bedenken is dat je wellicht voor 7.00 uur inlogde en het resultaat van de ranked kreeg voor de update?
Ik heb inderdaad voor 7:00 ingelogd en heb die challenge nog niet compleet ook… mooie loophole dus voor jou!

Mooie MP pot ja! Kon voor de verandering eens een stukje mee doen :)

Folding@home

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
MrOleo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:34:
[...]

Dat zal het zijn inderdaad...
Lekker zo'n inlogbonus van 5 items in één keer. Als ze dit vaker doen is ook de 8 HE ticket cap weer wat haalbaarder :)

Uitdelen en ontvangen van de muntjes gaat nog wel traag. Hoopte dat het met de update van woensdag beter zou zijn maar nee |:(

[ Voor 35% gewijzigd door MetalSonic op 10-03-2022 09:12 ]

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-01 19:05
Mushroom Gorge is trouwens wel echt een vermakelijk baantje wat mij betreft.

Helaas heeft mijn oudste dochter gisteren 70 rubies besteed aan een Mii. Opzich niet erg ware het dat ze heeft gekozen voor de Mario versie waar ik persoonlijk liever had gekozen voor de Donkey Kong :+

Wat is er wel niet mogelijk op deze track.. dit is met 1 coin Frenzy en 1 losse coinbox: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnhpx4PpBmJDgMS2whMfQk_CYBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ZjMLsMjHVqIh78mNsE6lmjz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door bennieeee op 10-03-2022 09:29 ]

bennieeee schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:21:
Mushroom Gorge is trouwens wel echt een vermakelijk baantje wat mij betreft.

Helaas heeft mijn oudste dochter gisteren 70 rubies besteed aan een Mii. Opzich niet erg ware het dat ze heeft gekozen voor de Mario versie waar ik persoonlijk liever had gekozen voor de Donkey Kong :+
Ik doe die track ook met plezier. Het is "bijna" een t track, je kan redelijk makkelijk combos aan elkaar vast maken. Die DK mii is uiteraard de betere optie O-)

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De multiplayer gisteren was weer vermakelijk, chaotisch en leuk afwisselend! Thanks @MetalSonic voor het organiseren! En gefeliciteerd aan de winnaars. :)

Die mii gebeuren is nu allemaal nieuw en leuk, maar vraag mij af hoe het over een tijdje is. Wel inderdaad erg geforceerd dat je dit keer de tokens alleen kan halen met een mii suit die allemaal level 1 zijn, zoals MrOleo al zei. Dan maar tijdens het online coins binnenharken een mii selecteren. En start nu ook gewoon steeds 50cc runs en leg dan mijn telefoon neer, hopelijk dat mijn team dan wint en dan kan je nog aardig wat tokens binnenharken.

En dan die extra tickets voor level 8 zowel normal/super/HE is echt belachelijk veel. Behalve als het inderdaad makkelijker wordt/is om HE (en andere) tickets te krijgen naar mate je verder gevorderd bent, lijkt dit nagenoeg onhaalbaar. Zullen even afwachten wat de dataminers vinden wat de kans is op een HE tickets uit de nieuwe DS, en hoe het precies zit met de HE uit de tiershop.

Om maar positiever af te sluiten. Afgelopen ranked 1ste gebleven en nu dan tier 51. :) Wil wel zo snel mogelijk naar tier 60 om (waarschijnlijk) wekelijks die HE driver ticket te kunnen krijgen uit de tiershop. Ik heb wel goede hoop dat dit wel kan, omdat de top van tier 70 naar 80 gaat. Ik had ook geluk dat ik later was ingelogd en dus wel die challenge hebt gehaald.

Ook verrassend positief alles in de top-shelf in de eerste ranked. Wel 1 driver en 2 karts op level 1 nog, maar alsnog wel prima. Wordt lastig of ik eerste kan worden voor de Rosaline mii suit, maar ga wel een poging wagen, de huidige nummer 1 in mijn ranked heeft heeft Peach happi op level 6 double uncapped voor zowel track 2 als 3. Ach ja, ik zie het wel waar ik kan eindigen.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:30
De basiskans om een HE te krijgen is blijkbaar gegroeid, zelfs als je geen HE op level 8 hebt.

Met deze sheet kan je je kansen berekenen op basis van de categorieën die je volledige op level 8 hebt:
https://docs.google.com/s...vCnKzLrMGsiw1m4Jn4Y8/copy

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Eärendil schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:55:
De basiskans om een HE te krijgen is blijkbaar gegroeid, zelfs als je geen HE op level 8 hebt.

Met deze sheet kan je je kansen berekenen op basis van de categorieën die je volledige op level 8 hebt:
https://docs.google.com/s...vCnKzLrMGsiw1m4Jn4Y8/copy
Deze is alleen nog niet geupdate, aangezien er nieuwe d/k/g bij zijn gekomen die in de daily selects kunnen verschijnen.

• Eärendil
De afbeelding met categorieën is niet geüpdatet, maar de kansen zijn wel bijgewerkt

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb inderdaad ook een HE-driverticket, zonder ze op lvl 8 te hebben.

Dit hele Mii-gebeuren is wel een beetje jammer. Het is nu gewoon versplintering, en degene die er de meeste tickets en rubies tegenaan gooit.
Eärendil schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:47:
De afbeelding met categorieën is niet geüpdatet, maar de kansen zijn wel bijgewerkt
waar staat dat? die link van jou doet het hier btw niet

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
De multiplayer gisteravond was mijn slechtste ooit denk ik, jemig! :') Gelukkig mocht het de pret niet drukken. Bedankt weer!

Ik heb in de tier shop nu inderdaad 4 HE level tickets, waarvan 1 HE driver ticket. Maar moet nog zien hoe het met de coins gaat, want normaal werd dat lekker aangevuld als je uit de pijp level 7 items kreeg. Dat valt nu natuurlijk weg. Voorlopig zal het nog wel even goed zitten met die 60k coins bij de login bonus :)

Wat hebben jullie allemaal als rewards bij de ranking? Bij mij (tier 65) krijgt alleen de Nr 1 de Rosalina Mii Suit. Bij mijn zoontje (lage tier, 35 ofzo) krijgt niemand het. Dus benieuwd naar de verschillen. Krijgen bij de tier 70 mensen bijv de top 3 die?

Voor die challenge moet je ook al Nr 1 worden om het bronzen Mii Suit te krijgen (al zit daar geen deadline op natuurlijk). Dus ik wil eigenlijk wel 1e worden. Weet nog niet of dat er in zit… Sta nu 2e met 12k achterstand. Maar nog ruimte voor verbetering, zeker als ik nog wat tickets inzet. Maar er zit ook nog een tier 70/top 1000 speler in mijn ranking die nog geen score neer heeft gezet, en die in elk geval op alle tracks een level 6 driver heeft. Dus eerst maar afwachten wat die doet, voor ik mijn tickets ‘weg gooi’.
Maar ik vind dat dus ook heel demotiverend. Als je 1 of 2 goede/betere spelers in je ranking hebt, en je dus 1 of 2 rewards misloopt (sowieso 1 suit, en minimaal 20 ruby’s), waarom zou ik dan nog m’n best doen? Dan is het echt uitzitten…

• Tootoo
@texelonia nee met tier 70 krijgt ook enkel de nummer 1 die suit. Misschien dat ze vanaf volgende week met tier 71 nog zaken anders hebben...

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
Eärendil schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:47:
Maar er zijn ook categorieën bij gekomen en die staan er (nog) niet bij? Maar thanks voor delen, ik wacht het wel af, zal wel binnenkort bijgewerkt worden. :)
MetalSonic schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:39:
[...]

waar staat dat? die link van jou doet het hier btw niet
@MetalSonic bij mij werkt de link wel. Is een Google sheet en ik moet dan eerst een kopie maken. Het staat overigens is het bestand zelf. Dit staat er nu voor degene die het niet kunnen openen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTvUiwodkI3iYd3_NXYCpbaYFn8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wcwO9x7LdrxWsFlVwsGAHCeq.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 42% gewijzigd door Regeneration op 10-03-2022 18:03 ]

• Regeneration
  • Niet online
texelonia schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:56:
Wat hebben jullie allemaal als rewards bij de ranking? Bij mij (tier 65) krijgt alleen de Nr 1 de Rosalina Mii Suit. Bij mijn zoontje (lage tier, 35 ofzo) krijgt niemand het. Dus benieuwd naar de verschillen. Krijgen bij de tier 70 mensen bijv de top 3 die?
Ik ben tier 51 en ook hier krijgt alleen nr 1 hem.
Voor die challenge moet je ook al Nr 1 worden om het bronzen Mii Suit te krijgen (al zit daar geen deadline op natuurlijk). Dus ik wil eigenlijk wel 1e worden. Weet nog niet of dat er in zit… Sta nu 2e met 12k achterstand. Maar nog ruimte voor verbetering, zeker als ik nog wat tickets inzet. Maar er zit ook nog een tier 70/top 1000 speler in mijn ranking die nog geen score neer heeft gezet, en die in elk geval op alle tracks een level 6 driver heeft. Dus eerst maar afwachten wat die doet, voor ik mijn tickets ‘weg gooi’.
Maar ik vind dat dus ook heel demotiverend. Als je 1 of 2 goede/betere spelers in je ranking hebt, en je dus 1 of 2 rewards misloopt (sowieso 1 suit, en minimaal 20 ruby’s), waarom zou ik dan nog m’n best doen? Dan is het echt uitzitten…
Het schijnt dat die mii's suit later ook in pipes terugkomen. Ik probeer zelf er dus niet al te druk om te maken.

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LBLMQYWstDyeXiioP3S3RevO4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EOnGl6F0rlNDO7AlpYVVglIX.jpg?f=fotoalbum_large

Trouwens, mocht anderen dit ook niet gelezen hebben. Voor de silver suit (lucky 7) een de gold suit (coin box) hoef je geen rubies uit te geven, maar waarschijnlijk dus wel 3x eerste in een rank te worden en de andere challenges voltooien per kaart. Dit staat bij de tour news overigens.

• texelonia
Regeneration schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:51:
[...]

Ik ben tier 51 en ook hier krijgt alleen nr 1 hem.

[...]

Het schijnt dat die mii's suit later ook in pipes terugkomen. Ik probeer zelf er dus niet al te druk om te maken.
Ik maak me er ook niet echt druk om, alleen ik ben nog een beetje anti-Mii, maar je hebt het toch ook ‘nodig’, dus als ik een Mii suit gratis kan krijgen gaat daar wel mijn voorkeur naar uit ;)

• Regeneration
  • Niet online
texelonia schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:07:
[...]

Ik maak me er ook niet echt druk om, alleen ik ben nog een beetje anti-Mii, maar je hebt het toch ook ‘nodig’, dus als ik een Mii suit gratis kan krijgen gaat daar wel mijn voorkeur naar uit ;)
Ja, mee eens hoor, liever gratis of haalbare challenges voor iedereen! Wel verbaast dat zelf tier 70 alleen de nummer 1 die mii reward krijgt.
[...]

Maar er zijn ook categorieën bij gekomen en die staan er (nog) niet bij? Maar thanks voor delen, ik wacht het wel af, zal wel binnenkort bijgewerkt worden. :)

[...]

@MetalSonic bij mij werkt de link wel. Is een Google sheet en ik moet dan eerst een kopie maken. Het staat overigens is het bestand zelf. Dit staat er nu voor degene die het niet kunnen openen:

[Afbeelding]
Thanks handige afbeelding, ik zal maar weer eens beginnen met die premium normals op 8 krijgen, stap voor stap..

• MrOleo
Regeneration schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:56:
[Afbeelding]

Trouwens, mocht anderen dit ook niet gelezen hebben. Voor de silver suit (lucky 7) een de gold suit (coin box) hoef je geen rubies uit te geven, maar waarschijnlijk dus wel 3x eerste in een rank te worden en de andere challenges voltooien per kaart. Dit staat bij de tour news overigens.
Yep die 3 suits kan je binnen halen via de challenges. De eerste heb ik binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fesw2jX22ZSetOeXs-jPB5EobTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vaDjozaEqWa6MeJJyx5A0nvq.jpg?f=fotoalbum_large

Oh shit, 500 races, hopelijk is dat voor die gouden niet meer dan 1000..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nf2vkaM_cAcpzZGOrU8jHONnsv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbT7MKelQEUM2vsjFPO6huuO.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

• Eärendil
[...]

Er zijn nieuwere items aan de selectie van de daily shop toegevoegd. Deze komen erbij in de categorie base.

Dit was de omschrijving bij de sheet:
This has been updated btw

DS now has a base chance of 3% of giving you a HE ticket for that slot in slots 7-9 **without** having anything maxed. This has greatly improved your ticket chances and should be better for everyone except for those that had quite a few categories previously maxed.

Also, with a bunch of new stuff entering the DS, they changed the old percentages a bit. Be sure to check how a category will affect you if you plan on maxing categories again. As a side note, the category table image isn't updated, but all new stuff has been added to the base categories, while premium categories are the same.

As a final thought, with the amount of tickets needed to take a HE to L8 and to max additional categories, you might want to check if it's worth it or not actually going for more tickets, since base chance is already very good and tier shop has a new row that will always have HE, on top of the chance of HE in row 2

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53
MrOleo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:43:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij zijn de zaken bij Nintendo niet helemaal op orde. Klaarblijkelijk telt hij bij een aantal de eerste plek uit de vorige ranked mee en bij een aantal niet. Ik hoor helaas samen met
@__REMCO__ bij de laatste groep.
Met een boomerang pak is dat al een voordeel, maar met de coinbox straks helemaal. Is hier al wat meer over bekend?

Blijkbaar meer met hetzelfde probleem. Zie: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

De reactie van Nintendo hierop is wel erg teleurstellend. De kans is best groot dat een grote groep spelers de coinbox suit een week eerder kan inzetten dan anderen. Dat geeft wat mij betreft een ongelijk speelveld :(

Kleine nuance. Volgens mij moet je Tier 80 halen om de derde Tier Challenge te halen, dus dat weekje eerder gaat niet op. Wel het voordeel van meer rubies en het sneller kunnen bemachtigen van het bronzen en zilveren suit.

[ Voor 25% gewijzigd door Vozze op 10-03-2022 21:36 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Tootoo
Waardeloos van Nintendo… Het is zo eenvoudig om na te gaan wie eerste is geworden bij de afgelopen ranked en ingelogd heeft voordat de nieuwe tour begon. Die mensen moet je deze badge gewoon kado doen. Toegeven: als je de laatste tier pas compleet kan krijgen bij level 80 dan heeft het voor de coinbox suit geen effect.

Hoe is de ranked hier voor iedereen? Ik had gedacht dat ik aan de kansloze kant was voor de overwinning, gezien Santa bowser maar level 4 is en daarmee loop ik achter op track 3 (wat ook wel blijkt, kijkend naar de score van @Vozze daar). Maar tot zo ver hou ik goed stand ook al heb ik 6 top 1000 spelers (1 nog zonder score en nog niet ingelogd)…

Folding@home

• Tootoo
Dit is dan weer frustrerend… Mooi om mijn score te verbeteren, maar met in de laatste bocht ingehaald worden waardoor je tweede wordt ipv eerste…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9gnfPv1DX3dR4gGvtOtGdjwguGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6eprCm9tGIImhbeMYen5Ann.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Hebben meer mensen (met Android) deze bug: telkens als ik race en er komt een Whatsapp bericht binnen, dan wordt mijn scherm zwart. De game wordt dan gepauzeerd ofzo. Want als ik de notificatie bovenin wegveeg, dan komt mijn beeld weer terug en race ik rustig verder van waar ik was gebleven...

Voor de update nog nooit last van gehad.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
BBBrt schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 23:58:
Hebben meer mensen (met Android) deze bug: telkens als ik race en er komt een Whatsapp bericht binnen, dan wordt mijn scherm zwart. De game wordt dan gepauzeerd ofzo. Want als ik de notificatie bovenin wegveeg, dan komt mijn beeld weer terug en race ik rustig verder van waar ik was gebleven...

Hier geen last van maar heb ook die zwevende notificaties uitgezet aangezien die over de plek van het item ticket heen verschijnt.

Zie dat de ACR resultaten binnen zijn, scores zijn de laaste dagen echt nog belachelijk veel hoger geworden. Uiteindelijk zo'n 1.46m nodig gehad voor de top 100 dus minder dichtbij dan ik dacht. Was wel erg vermakelijk en weet zeker dat het haalbaar was als ik maar wat meer tickets had kunnen sparen, heel vervelende timing van de laatste update. Uiteindelijk 126e geworden dus toch best tevreden, zeker met deze onderbuurman!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4TYzd0KOo0vB_s-L62Mww7HGMxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HhaoChw6qp72gnh5sthIafHu.jpg?f=fotoalbum_large
MrOleo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:43:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe kan je die boomerang mii al hebben? “ get first in a ranked cup” kan toch op zijn vroegst aanstaande woensdag 0600?? Of is er een truuk/ glitch? ;)

• Eärendil
Zie de link in deze post van Vozze:
Vozze in "[Mobile] Mariokart Tour"

• Vozze
@MetalSonic : zie mijn frustratie.

@Tootoo : ranked is hier eigenlijk ook zo goed als kansloos. Ik zit met een Top 10 speler die net heeft lopen upgraden en zich klaar gaat maken om een monsterscore neer te zetten:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMuaMP7GZA5usuu98GO1uTh_Sb0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NdzARW0ktBi3p1ig9rbhl6Pr.jpg?f=fotoalbum_large
Ik hou m'n tickets maar op zak.
Duurt nu sowieso nog een week langer voordat ik die challenge af kan vinken en gezien volgende week zou ik op track 3 ook het haasje zijn wanneer ik dit soort type spelers tref.
Dus minder rubies, geen extra suit als reward, de challenge niet kunnen halen. Mwoah, Nintendo maakt het er voor mij niet heel veel leuker op.

@edzon : mooi screenshot! Goed gespeeld hoor! Ik kreeg op een gegeven moment wel door dat het te gortig ging. Dan moet je veel tijd investeren. Die had ik niet.

Vozze schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:26:
@MetalSonic : zie mijn frustratie.

@Tootoo : ranked is hier eigenlijk ook zo goed als kansloos. Ik zit met een Top 10 speler die net heeft lopen upgraden en zich klaar gaat maken om een monsterscore neer te zetten:[Afbeelding]
Ik hou m'n tickets maar op zak.
Duurt nu sowieso nog een week langer voordat ik die challenge af kan vinken en gezien volgende week zou ik op track 3 ook het haasje zijn wanneer ik dit soort type spelers tref.
Dus minder rubies, geen extra suit als reward, de challenge niet kunnen halen. Mwoah, Nintendo maakt het er voor mij niet heel veel leuker op.

@edzon : mooi screenshot! Goed gespeeld hoor! Ik kreeg op een gegeven moment wel door dat het te gortig ging. Dan moet je veel tijd investeren. Die had ik niet.
Net gelezen. Ben het eens met je frustratie. Heel raar allemaal. Ik was afgelopen tour ook eerste.
Tootoo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:47:
Waardeloos van Nintendo… Het is zo eenvoudig om na te gaan wie eerste is geworden bij de afgelopen ranked en ingelogd heeft voordat de nieuwe tour begon. Die mensen moet je deze badge gewoon kado doen. Toegeven: als je de laatste tier pas compleet kan krijgen bij level 80 dan heeft het voor de coinbox suit geen effect.

Hoe is de ranked hier voor iedereen? Ik had gedacht dat ik aan de kansloze kant was voor de overwinning, gezien Santa bowser maar level 4 is en daarmee loop ik achter op track 3 (wat ook wel blijkt, kijkend naar de score van @Vozze daar). Maar tot zo ver hou ik goed stand ook al heb ik 6 top 1000 spelers (1 nog zonder score en nog niet ingelogd)…
Ik sta nog eerste. Paar duizend boven de nummer twee. En jij? Nog eerste?

• MrOleo
Vozze schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:00:
[...]

Volgens mij zijn de zaken bij Nintendo niet helemaal op orde. Klaarblijkelijk telt hij bij een aantal de eerste plek uit de vorige ranked mee en bij een aantal niet. Ik hoor helaas samen met
@__REMCO__ bij de laatste groep.
Met een boomerang pak is dat al een voordeel, maar met de coinbox straks helemaal. Is hier al wat meer over bekend?

Blijkbaar meer met hetzelfde probleem. Zie: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

De reactie van Nintendo hierop is wel erg teleurstellend. De kans is best groot dat een grote groep spelers de coinbox suit een week eerder kan inzetten dan anderen. Dat geeft wat mij betreft een ongelijk speelveld :(

Kleine nuance. Volgens mij moet je Tier 80 halen om de derde Tier Challenge te halen, dus dat weekje eerder gaat niet op. Wel het voordeel van meer rubies en het sneller kunnen bemachtigen van het bronzen en zilveren suit.
Inderdaad vreemd geregeld, maar het is volgens mij niet de eerste keer dat het zo werkt, wellicht wel de eerste keer dat het zo een impact kan hebben op de ranked. Ik log in ieder geval al tijden specifiek niet in vóór de update, altijd na de update. Maar het blijft idd oneerlijk en inderdaad voor de gold suit geldt tier 80 als eis en dan is het sowieso de vraag of er geen andere drivers toptier beschikbaar zijn.
Maar voor het gros van de mensen wordt die suit helemaal onbereikbaar, vanwege tier 80, wat misschien nog wel oneerlijker is, omdat die mensen wellicht wel tier80/ex-tier80 tegenstanders krijgen.

De boomerang suit is natuurlijk overpowered, maar deze tour wel moeilijk inzetbaar. Je hebt immers standaard 3 mii suits als tegenstander en die 3 zijn eigenlijk altijd dezelfde op baan 1 (dk, luigi en mushsroom/mushroom cannon !?, i.i.g geen gold suit) en dus maar 4 kansen op een tier1 coinbox driver, nu heb ik er regelmatig 1 gezien, maar 2 tegelijk wordt moeilijk. Boombox is dus wel mogelijk, maar kan erg veel tijd kosten. Giant banana kan wellicht dicht in de buurt komen, omdat je beter de optimale run kan halen.
edzon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 01:23:
[...]

Hier geen last van maar heb ook die zwevende notificaties uitgezet aangezien die over de plek van het item ticket heen verschijnt.

Zie dat de ACR resultaten binnen zijn, scores zijn de laaste dagen echt nog belachelijk veel hoger geworden. Uiteindelijk zo'n 1.46m nodig gehad voor de top 100 dus minder dichtbij dan ik dacht. Was wel erg vermakelijk en weet zeker dat het haalbaar was als ik maar wat meer tickets had kunnen sparen, heel vervelende timing van de laatste update. Uiteindelijk 126e geworden dus toch best tevreden, zeker met deze onderbuurman!

[Afbeelding]
Ja de laatste 5 dagen stegen de scores bijna 2x zo snel als toen ik een run deed, best absurd. Sowieso heb je een hele mooie score neergezet! Jammer dat het net niet gelukt is, maar net boven Vozze eindigen, maakt weer wat goed. :P

erutangiS

• edzon
Hier net als @Vozze 'last' van kaikai die inmiddels aardig aan zijn monsterscore heeft gewerkt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DirdfiIj75KHZ7qS7ucVUSqu7VA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LMmdu9cF5DMkjxuoDliPwCRe.jpg?f=fotoalbum_large

Zie ook dat Alexgoude weer van de partij is die er ook de laaste keer bij was dat Nintento een hoop tweakers zo'n kansloze ranked gaf... meer mensen hier 'last' van?

• bennieeee
Weten we al wat het de hoogte is van de punten die Mii karakter kan behalen?

Heb hier iemand in de ranked die heeft een Mii op 1010 punten staan.

• texelonia
bennieeee schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:18:
Weten we al wat het de hoogte is van de punten die Mii karakter kan behalen?

Heb hier iemand in de ranked die heeft een Mii op 1010 punten staan.
Ik ging er vanuit dat het ‘gewoon’ als een HE zou tellen, en dus met uncap tickets max 1400 punten kan behalen.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Naast de 1400 krijg je voor n-1 pak 10 extra punten. In het nieuws staat dat daar een max op kan worden gezet in de toekomst. Voor alsnog zijn er 10 pakken, wat zou betekenen dat de max base points 1490 is (als er geen max is qua bonuspunten voor extra pakken).

[ Voor 14% gewijzigd door Cache op 11-03-2022 09:27 ]

• bennieeee
Thanks voor het antwoord, zat net al boven de 800 punten zonder te uncappen. Maar komt natuurlijk doordat ik er al een paar heb. Zie nu dat ik moet uncappen op 830 waarschijnlijk dan.

• Vozze
@edzon : en hij is nog niet klaar. Ik eigenlijk wel met deze week en zo'n beetje ook wel met MKT. Ik moet eerlijk zeggen dat dat hele Mii geneuzel, de kans op HE tickets die dramatisch zijn gedaald, level 8 en dat gedoe met die challenge de lol voor mij er wel aardig af heeft gehaald. Tel daar zo'n kansloze ranked bij op die uiteraard exact op het moment komt dat alleen nummer 1 een extra reward krijgt en dan is de teleurstelling wel compleet.

Oh wacht. Ik vergeet dat kansloze gegrind voor tokens met die halfgare mii karakters. Man, ik heb wel wat beters te doen. Ik heb nog maar 1 HE ticket kunnen kopen.

Excuses voor de negatieve toon jongens.

[ Voor 23% gewijzigd door Vozze op 11-03-2022 09:50 ]

• texelonia
Geen excuses nodig hoor! Ik vind het heel herkenbaar. En ergens ook blij dat ik niet de enige ben die er (even?) flink van baalt.

• texelonia
Wat trouwens ook tegen valt is het player level. Ik ben maar level 165 dus dat wordt nog een lang proces. Toen het nog tot level 100 ging, kon je wel iets van 3,5% per race er bij krijgen. Toen werd het verlengd tot level 150 en kreeg je nog ongeveer de helft aan % per race. Dus die 50 levels gingen even snel als de eerste 100. Nu is het naar level 300, maar nog steeds zo weinig % per race. Dus dat gaat echt nog honderd jaar duren :(

• MrOleo
Vozze schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:45:
@edzon : en hij is nog niet klaar. Ik eigenlijk wel met deze week en zo'n beetje ook wel met MKT. Ik moet eerlijk zeggen dat dat hele Mii geneuzel, de kans op HE tickets die dramatisch zijn gedaald, level 8 en dat gedoe met die challenge de lol voor mij er wel aardig af heeft gehaald. Tel daar zo'n kansloze ranked bij op die uiteraard exact op het moment komt dat alleen nummer 1 een extra reward krijgt en dan is de teleurstelling wel compleet.

Oh wacht. Ik vergeet dat kansloze gegrind voor tokens met die halfgare mii karakters. Man, ik heb wel wat beters te doen. Ik heb nog maar 1 HE ticket kunnen kopen.

Ach we zijn allemaal wel wat negatief denk ik.

Ik heb die token shop trouwens al leeg. :X
Het kost 2 uurtjes, maar met een netflix serie en 200cc heb je die zo binnen.

erutangiS

• Tootoo
@MetalSonic ik stond tot zojuist eerste, maar er is iemand gas gaan geven met 56k op track 3. Ik ga nog wel kijken wat ik ga doen voor deze ranked, kan zijn dat het voor mij geen haalbare kaart is om eerste te worden en dan richt ik mijn pijlen misschien liever op volgende week…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Arl58CaiCVVXSRZCWDREiu6v1Qg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zRjK6JdjmJq4llQx0x6ehHwA.jpg?f=user_large

@Vozze buiten dat de veranderingen niet perse er voor zorgen dat je meer zin krijgt is zo’n speler in je ranked ook een aardige party pooper. Dan snap ik dat het voor je al de volgende ranked of tour mag worden!

Folding@home

Vozze schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:45:

Dit topic is zo belangrijk voor mij omdat we elkaar de ruimte geven om leuke en minder leuke dingen te delen met betrekking tot dit spel. Ik snap je frustratie wel. En daarin zal ik niet de enige zijn.

Hopelijk krijg je nog een top drie plek deze week! Met deze update wordt het nog meer pay to win. Vergeet ook de tier shop niet. Meer toegang tot he tickets maar dan moet je wel veel meer coins hebben. Sommige zullen nog vaker de creditcard trekken.

Ik focus elke week op top drie maar heb geen problemen met een positie daaronder.
Tootoo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:49:
@MetalSonic ik stond tot zojuist eerste, maar er is iemand gas gaan geven met 56k op track 3. Ik ga nog wel kijken wat ik ga doen voor deze ranked, kan zijn dat het voor mij geen haalbare kaart is om eerste te worden en dan richt ik mijn pijlen misschien liever op volgende week…

[Afbeelding]

@Vozze buiten dat de veranderingen niet perse er voor zorgen dat je meer zin krijgt is zo’n speler in je ranked ook een aardige party pooper. Dan snap ik dat het voor je al de volgende ranked of tour mag worden!
Hmm ik snap het. Even kijken hoever Batman nog uitloopt. Dit verschil kan je denk ik nog goed maken. Wellicht paar tickets spenden.

Succes!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDaaN74vNB3rN91HGFTZTdnohrg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dk1YHNd5lLWUyNxRwveHqzWG.jpg?f=fotoalbum_large
Vergeleken met jullie lijk ik deze week een makkelijke poule te hebben. Uiteraard zijn we nog maar net begonnen. Ik wil deze week wel kijken of ik eerste kan worden voor een volle tier kaart.

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025

• Vozze
MrOleo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:26:
[...]

Ach we zijn allemaal wel wat negatief denk ik.

Ik heb die token shop trouwens al leeg. :X
Het kost 2 uurtjes, maar met een netflix serie en 200cc heb je die zo binnen.
Goede tip. Drive to Survive erop en dan maar grinden ;)

• bennieeee
Pff slechts 4 boxen in die RMX Rainbow Road. Had verwacht er nog wel dik bij te rijden na 38k maar dat valt toch echt vies hard tegen!!

Voorlopig 3e maar alles ligt nog dicht bij elkaar.

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:51:
[...]

Hmm ik snap het. Even kijken hoever Batman nog uitloopt. Dit verschil kan je denk ik nog goed maken. Wellicht paar tickets spenden.

Succes!
Ik ga eerst maar eens wachten, maar mocht de achterstand klein genoeg zijn dan kan ik eens nadenken over de tickets. Het punt is dat volgende week we voor de driver tickets racen, dus ik twijfel of en wat ik wil in zetten. Bijvoorbeeld penguin toadette: die zou ik nu kunnnen upgraden naar level 7. Maar ja... mag voor zich spreken dat ik liever coinbox drivers een upgrade geef (heb net als jij bv gold dry bones naar level 8 gebracht, gezien die volgende ranked ook bruikbaar is).

Ach, grote kans dat het toch al een kansloze missie wordt om deze ranked te winnen ;)

Folding@home

• BBBrt
  • Nu online
Zo, ik ga eens niet zeuren. Zojuist voor het eerst in mijn 'carriere' 45 rubies uit de Daily Pipe :)

• texelonia
BBBrt schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:05:
Zo, ik ga eens niet zeuren. Zojuist voor het eerst in mijn 'carriere' 45 rubies uit de Daily Pipe :)
Gelukkig is MKT ook niet alleen maar stom *O* Anders hadden we ook niet al dik 500 pagina’s hier vol geluld natuurlijk :)

• Regeneration
  • Niet online
BBBrt schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 23:58:

Heb ik geen last van. Las wel het volgende, niet hetzelfde, maar wel scherm gerelateerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akYNi095DhnWcXq6mofSU7S_gQM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ea9ZeZW2hTBPopXRkka8P4kJ.jpg?f=fotoalbum_tile

• Tootoo
Jep, kansloos om die ranked deze week te winnen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vm4bErQ02858YcHJpu1EbS3jRbI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iFdambzBVpfFs1AF4PyRUcCZ.jpg?f=user_large

Folding@home

Iemand nog tips voor track 2? ik vind het nog best pittig om daar boven de 40k te komen. Veel gejump waarbij ik mijn coins van de coinbox verlies. Wie boven de 40k zat wat had je voor run dan?

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:36:
Iemand nog tips voor track 2? ik vind het nog best pittig om daar boven de 40k te komen. Veel gejump waarbij ik mijn coins van de coinbox verlies. Wie boven de 40k zat wat had je voor run dan?
Wat voor mij het beste hielp:
- zo veel mogelijk rechtdoor rijden als je een coinbox(frenzy) hebt. Ook aan de zijkant helpt weer.
- in een bocht zo veel mogelijk naar buiten bewegen.

De run was met 1.5 coinbox frenzy en wat losse coinboxen. Score staat hierboven :)

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:44:
[...]

Wat voor mij het beste hielp:
- zo veel mogelijk rechtdoor rijden als je een coinbox(frenzy) hebt. Ook aan de zijkant helpt weer.
- in een bocht zo veel mogelijk naar buiten bewegen.

De run was met 1.5 coinbox frenzy en wat losse coinboxen. Score staat hierboven :)
Bedankt voor de tips...

Zojuist al een verbetering geregeld. Beginnen met coin frenzy, losse coinbox, nog een coinbox frenzy.. Uiteraard naar vaak een race te hebben uitgereden dus nauwelijks badges dus weinig last van cpu's!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2rU6vwJCXfFvYyTyHYj979OjFc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4rwKt0nIz94EfORxhWtWLvn8.jpg?f=fotoalbum_large
Tootoo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 23:07:
Dit is dan weer frustrerend… Mooi om mijn score te verbeteren, maar met in de laatste bocht ingehaald worden waardoor je tweede wordt ipv eerste…

[Afbeelding]
gevonden, hmm ik denk dat ik in elk geval de 42 moet kunnen halen, slechtere glider + basepoints maar wel betere kart

• Tootoo
@MetalSonic mooie verbetering al! Ik denk dat er zelfs nog wel meer in kan zitten :)

Ik vind zelf beginnen op plek 3-5 dan fijn, zodat ik perse kan beginnen met een coinbox frenzy. Die rij ik dan zo veel mogelijk langs de rand, als tip uit het verleden van Vozze. Coinboxen kan je uiteraard zelf timen, ik wacht dan totdat ik rechtdoor kan rijden en net van een jump af gekomen ben.

Op naar de 44-45k! ;)

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:05:
@MetalSonic mooie verbetering al! Ik denk dat er zelfs nog wel meer in kan zitten :)

Ik vind zelf beginnen op plek 3-5 dan fijn, zodat ik perse kan beginnen met een coinbox frenzy. Die rij ik dan zo veel mogelijk langs de rand, als tip uit het verleden van Vozze. Coinboxen kan je uiteraard zelf timen, ik wacht dan totdat ik rechtdoor kan rijden en net van een jump af gekomen ben.

Op naar de 44-45k! ;)
Bij de rainbow track werkt langs de kant rijden goed voor mij en dan pak ik relatief veel muntjes. Op het spooklevel komen de muntjes helaas op die dikke rand richting afgerond en dan kan ik ze niet pakken. :+ Ik zie wel hoeveel ik er nog uit kan halen. Alleen al omdat een handige track is om mijn dagelijkse muntjes te pakken zal ik er nog wel een aantal keer spelen!

• bennieeee
Aangezien we nu tot level 8 mogen, wat doen jullie met de dagelijkse shop?

- richt je je weer op een bepaalde groep;
- koop je alles;
- koop je enkel HE items en spaar je veel ?

Ik heb echt nog geen idee wat ik ga doen. Had net Pauline erin die ik dan natuurlijk wel heb gekocht maar verder.

• BBBrt
  • Nu online
Ik koop alleen nog 5 normal glider tickets om tot de 40 te komen en één item level 8 te kunnen maken.. voor de vorm. Daarna alleen nog maar HE's.
De enige uitzondering is als er voor een ranked misschien net een super iets beter is dan mijn HE's en ik die met een paar tickets nog een extra update kan geven.
Ook mijn lvl 7 HE's (ik had er nog niet zo veel) blijven gewoon 7.

Die 30 HE tickets zijn trouwens wel erg gul van Nintendo. Ik had het nieuwsbericht vorige week eigenlijk gelezen als: je krijgt 10 HE tickets en dan kunnen zowel D/K/G zijn.. :)

• bennieeee
Hehe daar was die dan!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zyY2ayKQmeQHahOLr0qzK8STzSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ziXJuNHIWeMVMNxDiy9UHPLI.jpg?f=fotoalbum_large
netjes, wat had je voor items/ frenzys?

• texelonia
Ik weet het ook nog niet precies hoe ik het met de tickets ga doen. Ik denk eerst even afwachten hoe het zit met de categorieën op max level en kans op HE ticket, want daar snap ik momenteel niet echt. De normals Baby Luigi, Pipe Buggy en Piranha plant parafoil, hebben elk hun eigen categorie, dus dat is nog redelijk makkelijk. Maar verhoogt alsnog niet echt de kans op HE tickets, want de kans dat je precies 1 van die in de shop zou krijgen is redelijk klein natuurlijk.

9 tickets om een HE op level 6 te krijgen en dan nog 5+8 tickets voor level 8, vind ik eigenlijk echt niet in verhouding. Dus daar zal ik nog strenger naar kijken denk ik. En dan vooral kijken naar nuttig voor ranked.

De Supers gebruik ik bijna nooit, en zijn een stuk behapbaarder om naar level 8 te brengen dan de normals. Dus denk dat ik me daar dan meer op ga concentreren wat betreft de daily shop. Maar dat is afhankelijk van hoe het dan zit met de nieuwe categorieën. Worden de nieuwe items bij de oude in hokjes gestopt, waardoor je veel meer items op level 8 moet hebben om de kans op HE tickets te vergroten? Of worden dat nieuwe categorieën/hokjes? Dat is mij nog onduidelijk.

• BBBrt
  • Nu online
Als ik 2 HE tickets per week in de shop krijg, zonder ook maar één item op 8 te hebben, dan vind ik het wel best. Heb toch bijna nooit genoeg munten om meer dan dat te besteden.

En ik heb nu in 4 dagen al 2 keer een HE gehad ;)

• bennieeee
MetalSonic schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:40:
[...]

netjes, wat had je voor items/ frenzys?
Coin en coinbox Frenzy. Vooral die coinbox viel wel echt heel fijn!
Heb baan 2 ook nog iets kunnen verhogen dus nu kleine 3.3k voorsprong. Verwacht echter dat het plek 4/5 gaat worden uiteindelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door bennieeee op 12-03-2022 12:26 ]

BBBrt schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:18:
Als ik 2 HE tickets per week in de shop krijg, zonder ook maar één item op 8 te hebben, dan vind ik het wel best. Heb toch bijna nooit genoeg munten om meer dan dat te besteden.

En ik heb nu in 4 dagen al 2 keer een HE gehad ;)
Geluksvogel, hier nog 0 he tickets in de shop en heb mijn pemium normals al op 8.

Achja we zien wel, in geval van nood kan ik nog een dure ticket uit de tiershop halen.

• Regeneration
  • Niet online
bennieeee schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 07:04:
Aangezien we nu tot level 8 mogen, wat doen jullie met de dagelijkse shop?

- richt je je weer op een bepaalde groep;
- koop je alles;
- koop je enkel HE items en spaar je veel ?

Ik heb echt nog geen idee wat ik ga doen. Had net Pauline erin die ik dan natuurlijk wel heb gekocht maar verder.
Ik wacht het nog even af. Met dank aan Poeksel. Zie:

• Eärendil
Om alle normal gliders op lvl 8 te krijgen heb ik 334 upgrades nodig. Dat is 163.500 coins via de DS, of 20 keer het aantal dat er in een 100-pipe zit.

Voor 163.500 coins kan je ook 54 keer de extra 3000 coins betalen voor een High End ticket in de Tier Shop

• Poeksel
Eärendil schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 17:36:
Om alle normal gliders op lvl 8 te krijgen heb ik 334 upgrades nodig. Dat is 163.500 coins via de DS, of 20 keer het aantal dat er in een 100-pipe zit.
Mits je nooit een pipe pullt, Today's Challenge altijd overslaat, geen interesse hebt in tour gifts en de token shop te veel werk vindt.

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-01 21:43
Hallo daar heb een vraag hebben jullie dit ook en hoe kom je er van af? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2MZ0z5QrAd3XLjbpDqgAWBJK4I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K6pxHnQsuQDxsOVPMDOKKphg.jpg?f=fotoalbum_large Alvast bedankt.
Slettesloery schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 18:01:
Hallo daar heb een vraag hebben jullie dit ook en hoe kom je er van af? [Afbeelding] Alvast bedankt.
Lang niet gezien!

Ziet er grappig uit. Zelf geen last van. Ff cache clearen?

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-01 21:43
Thanks is gelukt he he zag er gek uit zo met een zwart scherm voor me gezicht.

• BBBrt
  • Nu online
Burka Racing Suit :)

• texelonia
Dragon Wings uit de ACP, had ik nog niet, dus dat is altijd mooi :)

Ook eindelijk de token shop leeg. Ik racete juist op 100 of 50 cc ipv 200 cc, want dan kan ik veel makkelijker muntjes pakken. En dan lekker korte tracks zoals Vanilla Lake en Ghost Valley :)

Ik sta momenteel ook zowaar 1e in de ranked, maar niet al te grote voorsprong, dus ik reken nog nergens op… De top 1000 speler heeft nog niet zoveel gedaan, in de hele Tour nog niet, maar ik vertrouw het voor geen meter.

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7Gu-QQ9uZ1rTSp8jZtHBCLBCaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zavFYl0a7TiSVFyhkd5OFy5.jpg?f=fotoalbum_large

Zowaar een HE ticket in mijn daily selects shop. :) En ik heb nog niks op level 8. Dit is sowieso de eerste HE die ik uit de daily selects krijg. Ik heb echt het idee samen wat jullie ook posten en wat op het internet staat, dat de kans op een HE tickets in de shop is toegenomen. En dat moest ook wel, gezien het hoge aantal voor level 8.
Zit niet mee. Gezakt naar plek 5. Net een triple coinbox maar veel muntjes vielen zo slecht dat ik nog onder de 38k zat op track twee

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-01 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7zQbYrrkv1hGJ5IsGTcFJnKN5U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0gfjHhNFkyCGfeYcjnfKjqPm.png?f=fotoalbum_large

Eerste coin glider op level 8, deze heeft een mooie ruime coverage d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lc5nWM6XPjoS-vodDg_Ff5-hVxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qGv1gP461B36e9kiPlQggP3A.jpg?f=fotoalbum_large

Nummer een onmogelijk. Knokken voor top vijf. Zit vlakbij elkaar
Regeneration schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:44:
[Afbeelding]

Zowaar een HE ticket in mijn daily selects shop. :) En ik heb nog niks op level 8. Dit is sowieso de eerste HE die ik uit de daily selects krijg. Ik heb echt het idee samen wat jullie ook posten en wat op het internet staat, dat de kans op een HE tickets in de shop is toegenomen. En dat moest ook wel, gezien het hoge aantal voor level 8.
Lekker hoor! Ik ben aan het duimen dat ik ook een he ticket uit de shop mag halen drze week

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GEQ67yWal7vyYy43XlnwEsyVh5o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uNuIoO4ko372j1JKOjZwGgh3.jpg?f=fotoalbum_large
Huidige situatie. Met het uitdelen van nog meer HE tickets, hou ik m'n hart vast wat er nog gaat gebeuren. Iedereen gaat echt helemaal los.
Ik laat het maar, bewaar de tickets en hopelijk pak ik volgende week een nummer 1 positie. Bloedbad is het.

• Poeksel
Iemand interesse in 6037 MII-munten? Gratis op te halen!

(En verder snap ik niet helemaal waarom je ze nog krijgt als je de tokenshop al geleegd hebt)

• BBBrt
  • Nu online
Wow, dan speel je wel héél erg veel zeg :p
Dan heb je al de shop leeggetrokken en daarna nóg eens 160-180 rondjes geraced(?)
Verslaafde! ;)

• Tootoo
Ook al zo’n lekkere ranked @Vozze. Hopelijk is je verjaardag in ieder geval leuker dan dat ;) Gefeliciteerd dus!

Folding@home

• BBBrt
  • Nu online
Vorige ranked voor het eerst de 80k doorbroken en nu meteen door naar de 90k :)
Hopelijk genoeg voor een eerste plek, want ik heb het idee dat ik een paar sleepers heb, die dan net op de laatste dag nog die racing suit van me wegkapen :)

• Poeksel
BBBrt schreef op zondag 13 maart 2022 @ 23:14:
Wow, dan speel je wel héél erg veel zeg :p
Dan heb je al de shop leeggetrokken en daarna nóg eens 160-180 rondjes geraced(?)
Verslaafde! ;)
Player level gaat niet vanzelf omhoog helaas :P Gelukkig kan het redelijk om de automatische piloot tijdens het kijken van series.

• texelonia
Ik had mijn voorsprong wat vergroot, maar ik heb alweer iemand in mijn nek hijgen. Nog maar 600 punten voorsprong. Track 1 en 3 dubbele coin frenzy. Track 2: 1 banana frenzy, 1 coinbox frenzy, 1 green shell frenzy op het einde, en 1 losse coinbox. Vooral track 2 zou nog wel beter moeten kunnen. Maar nog geen geluk tot nu toe. 1 coin frenzy en 1 coinbox frenzy leverden nog geen verbetering op.

Voor het geval dat, wat zouden jullie eventueel nog upgraden? Ik zou op track 3 Santa Bowser (nu level 2) level 4 kunnen maken (level 6 kan ook wel, maar kost wel veel tickets meteen), zou dat beter zijn dan Cat Toad level 6? Of op track 1 Donkey Kong mii suit (nu nog level 1)? Vrees dat die Mii suits nog wel veel terug zullen komen komende tijd…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_aC5MF5GzCEW3uewVdIKt0vxDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mdauZAUjOMDahEAGsUwIAcst.jpg?f=fotoalbum_large

• Vozze
Tootoo schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:22:
Ook al zo’n lekkere ranked @Vozze. Hopelijk is je verjaardag in ieder geval leuker dan dat ;) Gefeliciteerd dus!
Bedankt! En we zitten in hetzelfde schuitje. Hoe gaat het bij jou?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-01 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6WsrbeWGGdLjOe_oI6kpgpZ_3E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ReO77Lkgr319EyULSdwRlGIc.png?f=fotoalbum_large

Na de eerste coin glider nu ook de eerste driver op 8. Ik had haar al op 1400 points staan en andere coinbox drivers lager. Dus maar gekozen om deze als eerste te doen!
Tootoo schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:22:
Op basis van deze post.

Gefeliciteerd @Vozze
Sleehond schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:06:
[Afbeelding]

Na de eerste coin glider nu ook de eerste driver op 8. Ik had haar al op 1400 points staan en andere coinbox drivers lager. Dus maar gekozen om deze als eerste te doen!
Dat is een mooi item op op level 8 te hebben. Mega coverage!

• texelonia
texelonia schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:02:
Ik had mijn voorsprong wat vergroot, maar ik heb alweer iemand in mijn nek hijgen. Nog maar 600 punten voorsprong. Track 1 en 3 dubbele coin frenzy. Track 2: 1 banana frenzy, 1 coinbox frenzy, 1 green shell frenzy op het einde, en 1 losse coinbox. Vooral track 2 zou nog wel beter moeten kunnen. Maar nog geen geluk tot nu toe. 1 coin frenzy en 1 coinbox frenzy leverden nog geen verbetering op.

Voor het geval dat, wat zouden jullie eventueel nog upgraden? Ik zou op track 3 Santa Bowser (nu level 2) level 4 kunnen maken (level 6 kan ook wel, maar kost wel veel tickets meteen), zou dat beter zijn dan Cat Toad level 6? Of op track 1 Donkey Kong mii suit (nu nog level 1)? Vrees dat die Mii suits nog wel veel terug zullen komen komende tijd…

[Afbeelding]
Argh.. Al ingehaald door weer iemand anders. 4K achterstand. Is nog te overzien, als niet iedereen nu helemaal los gaat…

Iemand nog tips??

• edzon
@texelonia meeste winst zit zonder enig ticket uit te geven op track 2 dus daar zou ik me eerst op richten, met dezelfde loadout zie ik @Slettesloery bijv 44k scoren. Als je het daar niet mee red kan je altijd nog tickets uitgeven maar de dk mii zal je waarschijnlijk pas meer mee scoren vanaf level 4 en santa vanaf level 5. Als je dan toch 5 tickets wil investeren zou ik die direct in meowser steken of eventueel waluigi naar 6 brengen als dat extra coverage oplevert.

@Vozze congrats!

[ Voor 9% gewijzigd door edzon op 14-03-2022 17:51 ]

Muntjes uitdelen en ontvangen gaat hier nog steeds zeer traaaaaaaaaaaaaaaag. Echt tergend. Je kan niet in een paar minuten even iedereen een muntje geven. :|

• BBBrt
  • Nu online
Sleehond schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:06:
[Afbeelding]

Lekker bezig! Ik zet alle tickets in om een hoop 'favorieten' juist naar 6 te tillen. Net wat meer 'bang for the buck', voor mijn gevoel..

Alleen de Piranha Plant Parafoil is bijna 8 en ik zal Pauline er ook nog wel heenbrengen, maar dat zal nog even duren :)

• Tootoo
Vozze schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:33:
[...]

Bedankt! En we zitten in hetzelfde schuitje. Hoe gaat het bij jou?
Ik denk zo goed als je kan verwachten gezien al het mogelijke ticket geweld. De eerste plek is net als bij jou ver weg. Alleen onze Mario kart koning van deze ranked @MrOleo kan hem bijhouden en daarmee respect voor je scores! Overall echt heel lekker! En dat ik nog derde sta vind ik nog een klein wonder. Ik twijfel er nog over dat als ik morgen mijn derde plek verlies, ik nog Santa bowser upgrade.

Folding@home

Pagina: 1 ... 127 ... 161 Laatste