De multiplayer gisteren was weer vermakelijk, chaotisch en leuk afwisselend! Thanks @
MetalSonic voor het organiseren! En gefeliciteerd aan de winnaars.
Die mii gebeuren is nu allemaal nieuw en leuk, maar vraag mij af hoe het over een tijdje is. Wel inderdaad erg geforceerd dat je dit keer de tokens alleen kan halen met een mii suit die allemaal level 1 zijn, zoals
MrOleo al zei. Dan maar tijdens het online coins binnenharken een mii selecteren. En start nu ook gewoon steeds 50cc runs en leg dan mijn telefoon neer, hopelijk dat mijn team dan wint en dan kan je nog aardig wat tokens binnenharken.
En dan die extra tickets voor level 8 zowel normal/super/HE is echt belachelijk veel. Behalve als het inderdaad makkelijker wordt/is om HE (en andere) tickets te krijgen naar mate je verder gevorderd bent, lijkt dit nagenoeg onhaalbaar. Zullen even afwachten wat de dataminers vinden wat de kans is op een HE tickets uit de nieuwe DS, en hoe het precies zit met de HE uit de tiershop.
Om maar positiever af te sluiten. Afgelopen ranked 1ste gebleven en nu dan tier 51.

Wil wel zo snel mogelijk naar tier 60 om (waarschijnlijk) wekelijks die HE driver ticket te kunnen krijgen uit de tiershop. Ik heb wel goede hoop dat dit wel kan, omdat de top van tier 70 naar 80 gaat. Ik had ook geluk dat ik later was ingelogd en dus wel die challenge hebt gehaald.
Ook verrassend positief alles in de top-shelf in de eerste ranked. Wel 1 driver en 2 karts op level 1 nog, maar alsnog wel prima. Wordt lastig of ik eerste kan worden voor de Rosaline mii suit, maar ga wel een poging wagen, de huidige nummer 1 in mijn ranked heeft heeft Peach happi op level 6 double uncapped voor zowel track 2 als 3. Ach ja, ik zie het wel waar ik kan eindigen.