• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik ben ook benieuwd naar de update. Daily selects en tier shop enigszins op zijn kop is ook niet verkeerd als level 8 komt.

Het spel loopt door de update ook een stuk soepeler voor mijn gevoel!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-12 20:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esED7Nc3R3x8fnwnz6Bp0WwhUFc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9exEQZGUaaWfmbKsjVvTE6cu.jpg?f=fotoalbum_large
Wordt een leuk weekje.

Van mij hadden de mii poppetjes er niet in hoeven komen. Vind het zelfs een grotere domper vergeleken bij level 8.

[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 03-03-2022 07:18 ]

pjot1 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 05:39:
Zo! Grote update straks!

Mii poppetjes, tier 80, level 150 gaat naar 300, level 7 voor items en meer items in de Tiershop.

Kom maar op! :*) oOo
Heb het net doorgenomen. Grote update inderdaad :)

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Is er eigenlijk al meer bekend over of dat nog wat betekent voor de items per categorie (base / premium)? Leuk als we meer items en alles krijgen, maar hoop niet dat dit iets zou betekenen voor met name het premium stuk :)

Folding@home

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 02:05
@Tootoo : goede vraag. Ik ben bang dat we moeten wachten tot de update en de dataminers hun gang gaan.
Voor de rest ben ik persoonlijk wel blij met het ophogen van de player levels. Dan grind je tenminste nog ergens voor.

Ik denk trouwens dat ik in het begin weinig ga inzetten op het verhogen van diverse items naar level 8 om een categorie vol te spelen. Ik krijg nú al amper HE-tickets, dus het is de moeite gewoon niet waard. Volgens mij kun je het beste gaan focussen op de items die belangrijk zijn voor ranked. Het levelen moet maar gebeuren door de pulls die ik doe.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Pffffff…. Ik weet het nog niet hoor. Op zich wel goed dat er nieuwe dingen blijven komen en grenzen verlegd worden, om het uitdagend te houden. Maar van level 150 naar 300, is echt freakin’ veel! :o Level 8 terwijl ik amper mijn levels 7 op orde had… Uitbreiding van de tier shop, meer items toegevoegd aan daily selects, kans op HE tickets is leuk, maar we krijgen vast niet meer coins (ja tijdelijk, met die login bonussen). Heel dat Mii gebeuren snap ik maar weinig van. Denk dat de kinderen dat wel leuk zullen vinden, maar mij kan het eigenlijk gestolen worden. Hopelijk wijst het zich straks allemaal vanzelf…

Ik vind het best veel bij elkaar. En ik heb altijd even wat tijd nodig om te wennen aan veranderingen. Nu voelt het even een beetje als té veel, dat het demotiverend wordt, voor mij. Hopelijk trekt dat weer bij als ik er meer aan gewend ben.

• Tootoo
@Vozze de player levels vind ik ook wel fijn ja :) Sinds ik level 150 ben grind ik nooit meer om hoger te komen. De combinatie van level 8 + player level samen met alle andere veranderingen zorgen er wel voor dat mensen wel hooked blijven.

Je keuze om nog niet gelijk categorien vol te blaffen snap ik wel. Zeker gezien die recente aanpassing geldt dat je veel categorien vol moet hebben voor een relatief kleine kans. Of het moet zijn dat ze dat nu weer aan gaan passen. Gericht je updates doen (coinbox drivers en je meest gebruikte karts / gliders) kan misschien wel beter werken.

Folding@home

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-12 08:05
Die hele level 8 kan me gestolen worden, en level 300.... Poeh, zelfs 150 was nog ver uit zicht :)
Ik snap dat een update als deze nodig is, maar ik voel er zelf niet zo veel bij. Maar dat hoeft ook niet. Gewoon lekker racen :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:06
Ik moet wel zeggen dat het spel een stuk soepeler lijkt aan te voelen...?

Nog steeds wel het probleem: ik MOET energy saver aanzetten. Als ik die uitzet en dus op max graphics rijdt dan krijg ik of vastlopend scherm, of na een rit als je terug naar menu gaat blijft het beeld zwart.

En dat met een Iphone 12 Pro... raar toch?

Al sinds het begin last van (game re-installen heeft geen zin bijvoorbeeld).

• bennieeee
Toch maar alles op max gezet voor baan 1. Met in de eerste beurt dit als gevolg. Red Shell. Green shell, coin Frenzy. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cibm60EvkSYSqsdZLVDg67WBwc4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qToQhjiH0aJMquM1R3RExVuy.jpg?f=fotoalbum_large

Nu weer 5k voorsprong.

• bennieeee
Nog eens 3k erbij en dus staan we net boven de 100k.
Lastig om een goede boombox op track 2 te krijgen. De coinbox drivers zijn allemaal tier 1 en doen praktisch nooit mee.. Komende dagen nog maar wat pogingen doen.

Moet zeggen dat ik hem er maar weer eens in gooi "is het al woensdag? " vind het echt wel weer prima zo voor deze week.
Vozze schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:01:
@Tootoo : goede vraag. Ik ben bang dat we moeten wachten tot de update en de dataminers hun gang gaan.
Voor de rest ben ik persoonlijk wel blij met het ophogen van de player levels. Dan grind je tenminste nog ergens voor.

Ik denk trouwens dat ik in het begin weinig ga inzetten op het verhogen van diverse items naar level 8 om een categorie vol te spelen. Ik krijg nú al amper HE-tickets, dus het is de moeite gewoon niet waard. Volgens mij kun je het beste gaan focussen op de items die belangrijk zijn voor ranked. Het levelen moet maar gebeuren door de pulls die ik doe.
Heb geduld ik heb maanden gehad van nauwelijks HE tickets in de shop , straks kom je in een periode dat je weer niet genoeg coins hebt. Ik heb nu een paar dagen achterelkaar bijna elke dag een he driver ticket uit de shop kunnenhalen. Vanochtend ook, nog één en ik ben weer blut :+
BBBrt schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:52:
Die hele level 8 kan me gestolen worden, en level 300.... Poeh, zelfs 150 was nog ver uit zicht :)
Ik snap dat een update als deze nodig is, maar ik voel er zelf niet zo veel bij. Maar dat hoeft ook niet. Gewoon lekker racen :)
Maakt mij verder ook niet echt koud of warm ik vind het nu al een hele opgave om een item op level 7 te krijgen. Sommige items die al heel lang vaak zijn teruggekomen zijn nog steeds "slechts" level 6. Voor mij is dat onder andere Kamek en Yoshi Boomerang. Af en toe krijg of koop (premium) ik wel he tickets maar dan moet ik ze weer geven aan een item op de "paid to win track" waar ik toch ook wat puntjes moet pakken om mee te doen in de competitie.

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Weer een week voorbij en geen tijd gehad om te posten. Dus even alles bij elkaar.

Bij een free pull van pipe 1: Mario Aviator gekregen, wat een geluk!

Waar ik mij eerder afvroeg of een slecht resultaat in de TC de kans verhoogd op minder waardevolle rewards. Bij een today's challenge van afgelopen week 1x niet goed mijn best gedaan en 6e geworden en had uit de pipe 5x items tickets, haha Kan uiteraard nog steeds toeval zijn, maar vind het wel opvallend.

Uit ACP B Dasher gekrekgen. Die had ik al (op level 5) en gebruik ik eigenlijk weinig/nauwelijks, had dus beter gekund, maar ok.

Afgelopen ranked ook weer 1ste geworden! Light-blue shy guy dus en de andere rewards. Nu tier 50.

En had de Sky pipe pull gedaan gezien er 12 High-end te krijgen was, waarvan uit de spotlights ik 1 driver, 2 karts en 3 gliders nieuw voor mij waren, had ook nog kans op de 3 niets spotlight d/k/g ook nieuw zouden zijn, maar dat was helaas niet het geval. Heb 9x 10 pulls gedaan om alle high-ends er uit te krijgen.

Na deze pipe heb ik op alle tracks van deze ranked in de top shelf. Op track 2 wel alles op level 1, maar top shelft scheelt al een hoop en kan het eventueel 1 of 2 levels wel ophogen indien nodig.

Dan de update. Klinkt inderdaad als een grote update! Die mii's, weet nog niet precies wat ik kan verwachten, even afwachten hoe het in praktijk wordt. Nice, de tijdelijke log-in rewards (10 HE tickets, 60k coins en 20 rubies). Increased level cap, ben benieuwd naar wat de HE drivers erbij krijgen, ze hebben voor nu alleen de karts en gliders gespecificeerd. Level 300, zo dat is gelijk het dubbele van nu. Ben zelf pas level 91, haha. Mooi dat de tier max naar 80 gaat, hopelijk betekent dat meer rewards voor de top spelers, en dat de tiers zo 50-70 iets makkelijker worden. High-end tickets in de DS? Het klinkt alsof dit lost staat van of je de DS d/k/g max heb. Afwachten, hoe het daadwerkelijk wordt. En ook meer slots in de Tiershop, plus standaard elke week high-end tickets. Tier shop tickets zijn dan wel wat duurder, maar wel fijn als je elke week de mogelijk hebt om tickets te kunnen kopen. Goed nieuws voor alle boombox spelers: kans dat NPC een item vasthoud zonder te gebruiken wordt verlaagd. Er komt een nieuwe bonus challenge, ben benieuwd.

Ik ben ook benieuwd of ze nog een balance change gaan doen voor de benodigde level tickets per level. Gezien het totaal aantal tickets om van level 1 naar 8 te gaan wellicht wel erg veel wordt.

• Cache
Sleehond schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:02:
Ik moet wel zeggen dat het spel een stuk soepeler lijkt aan te voelen...?

Nog steeds wel het probleem: ik MOET energy saver aanzetten. Als ik die uitzet en dus op max graphics rijdt dan krijg ik of vastlopend scherm, of na een rit als je terug naar menu gaat blijft het beeld zwart.

En dat met een Iphone 12 Pro... raar toch?

Al sinds het begin last van (game re-installen heeft geen zin bijvoorbeeld).
Ik postte hetzelfde. Het schijnt dat se refresh rate in het menu van 20 fps naar 60 fps is gezet. Ein-de-lijk.

Vwb het vastlopen, dat heb ik nog nooit gehad met dezelfde telefoon. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 03-03-2022 19:54 ]

• Sleehond
Cache schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:54:
[...]

Ik postte hetzelfde. Het schijnt dat se refresh rate in het menu van 20 fps naar 60 fps is gezet. Ein-de-lijk.

Vwb het vastlopen, dat heb ik nog nooit gehad met dezelfde telefoon. :?
Mhm raar hoor: echt al een jaar last van ofzo…!?

Geen zin om een hele telefoon reset te doen eigenlijk…

• Tootoo
MetalSonic schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:27:
Lastig om een goede boombox op track 2 te krijgen. De coinbox drivers zijn allemaal tier 1 en doen praktisch nooit mee.. Komende dagen nog maar wat pogingen doen.
Heb jij of iemand hier op got eigenlijk een coinbox driver gehad op track 2? Ik heb er geloof ik nog geen enkele gezien. De drivers zijn vaak wel hetzelfde bij mij, maar dat is dan nooit een coinbox driver…

Folding@home

Tootoo schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:12:
[...]

Heb jij of iemand hier op got eigenlijk een coinbox driver gehad op track 2? Ik heb er geloof ik nog geen enkele gezien. De drivers zijn vaak wel hetzelfde bij mij, maar dat is dan nooit een coinbox driver…
Een keer party pauline maar in die race starte ik vooraan zij ergens achterin

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:50
Nou dat is een flinke update zeg. Aan de ene kant eindelijk weer wat leven in de brouwerij.
Level 300 ook in een keer, ik ben benieuwd welk level we krijgen als we straks inloggen, krijg je alle achterstallige xp erbij van al die tracks die we hebben gespeeld sinds we level 150 bereikten, dan kan dat zo 180 of 200 worden in een keer....
Mooi dat een hoop special items meer punten op gaan leveren, maar ze zullen vast nog niet kunnen strijden tegen coinbox etc.

En ten slotte, dat Mii gedoe mogen ze van mij annuleren. Er zijn al zoveel karakters en die hebben tenminste nog wat karakter doordat ze uit het Mario-universe komen. Geen idee wat die Mii-dingen zijn, maar ze zien er enorm karakterloos/dom uit. Maar wellicht valt het mee.

Ben het er ook mee eens dat ik waarschijnlijk niet veel energie ga steken in upgraden van daily select groepen naar level 8 Misschien alleen de gliders. Ach ja als dat Mii en de benodigde tickets voor level 8 erg tegenvallen is het sowieso afwachten hoe lang ik nog blijf spelen. Eerst maar eens kijken wat ze bedoelen met HE tickets die sowieso met kleine kans in de daily shop komen + die hele rits aan karakters die nu ook in de shop komen (zoals cat peach), misschien werkt het systeem helemaal anders!?

In ieder geval eindelijk weer wat nieuws, wellicht zelfs iets te veel. :)

erutangiS

• Tootoo
MetalSonic schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:17:
[...]

Een keer party pauline maar in die race starte ik vooraan zij ergens achterin
Ok, goed om te lezen dat het wel kan :) Dan nog maar hopen dat de positie eens goed is!

In dat opzicht is boomerang bro gebruiken op track 1 makkelijker. Daar kan je dan wel lekkere scores halen :)

Folding@home

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
MrOleo schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:26:
Nou dat is een flinke update zeg. Aan de ene kant eindelijk weer wat leven in de brouwerij.
Level 300 ook in een keer, ik ben benieuwd welk level we krijgen als we straks inloggen, krijg je alle achterstallige xp erbij van al die tracks die we hebben gespeeld sinds we level 150 bereikten, dan kan dat zo 180 of 200 worden in een keer....
Ik neem aan van wel, omdat je kan zien dat het bijgehouden wordt (na een race op een vrij nieuwe track animeert de 150 max als je top 4 eindigt).En vorige keer was het ook zo als ik me goed herinner.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Van mij mogen ze deze update houden. Level 300, waarom zo hoog? Ik had eindelijk de 150 in zicht! Was al geen fan van grinden voor XP. Mii? Geen idee wat t is maar eens met @MrOleo, ze zien er er een beetje karakterloos uit en lijkt een beetje opvulling. Verder idd afwachten hoe de ds shop precies in elkaar steekt. Jammer dat er niets wordt gezegd over de kans op een frenzy bij level 8, dat was eigenlijk de enige update waar ik op zat te wachten.

Ben iig blij dat ik last minute toch nog al mijn gespaarde tickets deze tour heb ingelegd voor alles wijzigt en inmiddels een flink eind richting de top 100 ben gereden. @Vozze rij jij gezellig mee? Zag dat je inmiddels ook al de 1.3m voorbij bent!

• texelonia
De Mii characters kun je zelf ontwerpen hoe ze eruit zien. Dus je kunt dan ook characters maken die op jezelf lijken, en als jezelf spelen.
Toen de Wii net uit kwam, en ik nog een stuk jonger was ;), heb ik daar best lol mee gehad. En denk dat mijn kinderen het ook wel grappig zullen vinden. Maar van mij had het er nu ook niet bij gehoeven. Je ‘moet’ blijkbaar wel er aan meedoen om tokens te krijgen, etc…

• bennieeee
texelonia schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:51:
De Mii characters kun je zelf ontwerpen hoe ze eruit zien. Dus je kunt dan ook characters maken die op jezelf lijken, en als jezelf spelen.
Toen de Wii net uit kwam, en ik nog een stuk jonger was ;), heb ik daar best lol mee gehad. En denk dat mijn kinderen het ook wel grappig zullen vinden. Maar van mij had het er nu ook niet bij gehoeven. Je ‘moet’ blijkbaar wel er aan meedoen om tokens te krijgen, etc…
Klinkt herkenbaar wat je stuurt. 'Vroeger' was dat inderdaad heel leuk nu zie ik er de meerwaarde niet zo van. Ben ook bang dat je straks een hele reeks met Mii poppetjes in je verzameling hebt met allemaal een eigen skill + terugkomende thema's zoals nu. Stel je voor dat straks een Mii summer, holiday, santa etc gaat komen.. dat zou voor mij echt de doodsteek zijn om te spelen.

• Cache
Een mii poppetje kun je zelf maken, dus ik denk niet dat ze daar skills aan hangen. Ik denk dat de skills aan de Racing Suits worden gehangen. Waar bij de volgende tour je een Toad Racing Suit kan verdienen, zou dat pak eventueel een mushroom als skill krijgen. Ik ben m.n. benieuwd of je bijvoorbeeld een groot Mii karakter kan maken om zo voordeel te krijgen van een grotere hitbox. Mocht er een pak komen met een coinbox skill, dan is dat een leuke combi. Echter weten we nog niet hoe dit uberhaupt in zijn werk gaat met levelen. Het klinkt logischer om levels net als skills aan het pak te koppelen. Of dit hele Mii gebeuren is meer voor de leuk dan voor wat anders en zal het competitief niets toevoegen. We gaan het zien volgende week!

• Sleehond
Dat hele mii gebeuren… doodzonde van de game, wat een onzin zeg :(

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0Yqc_J5szmXs9AO5-H1I6jdsKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bkmliflQbpJGNKrQG5TIbklr.jpg?f=fotoalbum_large

Frenzies: Bowser shell + Bowser shell + Banana, niet de beste frenzies, maar prima tevreden. Wat mij betreft is track 1 klaar. :) Is ook een nieuwe high score voor mij, net geen 40k, maar ach dat vast nog komt wel.

• bennieeee
Ik zat eens even de pijp van deze week te zien en zag dat ik best wel veel items niet qua HE had. Heb al me 165 rubies er maar tegen aan gesmeten. Met als prima gevolg!

Kamek gaat naar level 5+1
Dream Glider nieuw
Magma Broom nieuw
Peach Halloween nieuw
Rosalina Halloween nieuw

Verder nog 10.800 aan coins d:)b

• MrOleo
Die nieuwe update heeft hier wel wat kapot gemaakt in de player profiles.
De helft van de keren dat ik een profiel aanklik laad het direct, de andere helft staat het spel een 3 tot 5 seconden te laden, knippert dan een keer en dan kan je eindelijk verder, dat maakt het greeting coins sturen wel een stuk irritanter... :/

erutangiS

• Poeksel
MrOleo schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:43:
De helft van de keren dat ik een profiel aanklik laad het direct, de andere helft staat het spel een 3 tot 5 seconden te laden, knippert dan een keer en dan kan je eindelijk verder, dat maakt het greeting coins sturen wel een stuk irritanter... :/
Zelfde probleem hier. Ik heb support er een bericht over gestuurd en kreeg snel antwoord: het probleem is bekend en ze zijn het aan het onderzoeken.

• MrOleo
Poeksel schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:02:
[...]

Zelfde probleem hier. Ik heb support er een bericht over gestuurd en kreeg snel antwoord: het probleem is bekend en ze zijn het aan het onderzoeken.
Mooi, hopelijk snel opgelost dan. :)

erutangiS

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ja, dat viel mij ook op. Net alsof hij de scores nog moet laden.... :O

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MrOleo
Tootoo schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:12:
[...]

@Tootoo @MetalSonic
Vandaag heb ik voor het eerst track 2 serieus gereden. Als je een track meerdere keren achtereen uitrijdt krijg je op een gegeven moment rijders zonder badge (na 6 a 7 finshes) en dus meer kans op coinbox rijders.
Zo had ik na 8 keer al geluk en kreeg ik kamek en santa bowser in de top 4 bij de start en dan is de boombox goed mogelijk. Vrij makkelijk mijn dubbel coin frenzy score kunnen verbeteren met bijna 3k.
Het kost wat tijd qua voorbereiding, maar dan zijn er mooie scores mogelijk, helaas mis ik zelf een toptier glider.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Shh7z_nOhqdM_6Xw3UrCz0fFe7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtKbUEyXPhouca3XioPTSJAj.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

• Regeneration
  • Niet online
MrOleo schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:43:
Poeksel schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:02:
[...]

Ja, ik ook last van. Hopelijk is het snel opgelost.
MrOleo schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:41:
[...]

@Tootoo @MetalSonic
Vandaag heb ik voor het eerst track 2 serieus gereden. Als je een track meerdere keren achtereen uitrijdt krijg je op een gegeven moment rijders zonder badge (na 6 a 7 finshes) en dus meer kans op coinbox rijders.
Zo had ik na 8 keer al geluk en kreeg ik kamek en santa bowser in de top 4 bij de start en dan is de boombox goed mogelijk. Vrij makkelijk mijn dubbel coin frenzy score kunnen verbeteren met bijna 3k.
Het kost wat tijd qua voorbereiding, maar dan zijn er mooie scores mogelijk, helaas mis ik zelf een toptier glider.
[Afbeelding]
Mooie score, ik zal eens kijken wat ik eruit kan halen met een succesvolle Boombox run.. Heb een mooie driver. Kart is helaas laag level. Ik ga het zien.
Regeneration schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:11:
[Afbeelding]

Frenzies: Bowser shell + Bowser shell + Banana, niet de beste frenzies, maar prima tevreden. Wat mij betreft is track 1 klaar. :) Is ook een nieuwe high score voor mij, net geen 40k, maar ach dat vast nog komt wel.
Je zou als je super tickets hebt nog kunnen kijken wat je kan halen via Boomerang koopa. Via hem heb ik redelijk makkelijk de score over de 40 kunnen tikken. Als je een goede boombox hebt + coin frenzy oid dan kan je zoals je ziet bij @Vozze of @Tootoo al richting de 50k gaan

• edzon
MrOleo schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:41:
[...]

@Tootoo @MetalSonic
[Afbeelding]
Hmm als je het zo zegt lijkt het best haalbaar terwijl ik al vrij veel moeite heb om 2 cb drivers op de juiste plek te krijgen als ze wel op de midshelf staan. Dan ook nog een boomerang frenzy krijgen en een coinbox uit 1 van die items leek mij erg onwaarschijnlijk. Maar aangezien ik overal al wel een redelijke score heb gereden maar nog een hoop punten moet voor de top100 wel de moeite waard. Thanks voor de tip!

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:35:
[...]

Je zou als je super tickets hebt nog kunnen kijken wat je kan halen via Boomerang koopa. Via hem heb ik redelijk makkelijk de score over de 40 kunnen tikken. Als je een goede boombox hebt + coin frenzy oid dan kan je zoals je ziet bij @Vozze of @Tootoo al richting de 50k gaan
Thanks voor de tip. Maar mijn Boomerang Koopa is helaas slechts level 3 en heb maar 1 super ticket over.
Regeneration schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:23:
[...]

Thanks voor de tip. Maar mijn Boomerang Koopa is helaas slechts level 3 en heb maar 1 super ticket over.
Dan houdt het inderdaad op. Ik deed de aanname dat Boomerang een hoog level had en of je veel super tickets had. Ik heb zelf al weken en of maanden nauwelijks tot geen gebruik gemaakt van super items dus tickets zat op de plank daarvoor ;-)

• BBBrt
Jeej, vandaag mijn allerlaatste normal driver op 7 gekregen! Jammer dat dat over 4 dagen niets meer waard is :') Maarja, eigenlijk is het sowieso niet zoveel waard. Alleen voor multiplayer kunnen die kleine rakkertjes nog handig zijn...

Ik heb het laadprobleem bij muntjes geven ook. Goed dat het aangepakt wordt. Een knopje 'geef aan iedereen' of 'geef aan iedereen van wie ik heb gehad' zou ook geen kwaad kunnen bij een toekomstige update.

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:32:
[...]

Dan houdt het inderdaad op. Ik deed de aanname dat Boomerang een hoog level had en of je veel super tickets had. Ik heb zelf al weken en of maanden nauwelijks tot geen gebruik gemaakt van super items dus tickets zat op de plank daarvoor ;-)
Ja, snap ik. Zo vaak komt een super niet voor in ranked. Maar had recentelijk voor ranked Mario naar 6 gezet en tijdje daarvoor Toad ook voor ranked. Vandaar dat ik nu met zo weinig supers heb.

Meer dan een uur op track 3 zitten grinden en eindelijk een CB frenzy + een coin frenzy. Komt een bliksem met nog een half rondje te gaan, verlies ik mijn combo en items. Ok, doorgaan want kan best mijn score nog verbeteren. Blijf nog tijdje eerst, maar daarna wordt ik ook nog geraakt omver gereden en weet ik allemaal niet wat. High score mijn neus in geboord. :)

• Tootoo
@MrOleo ik ga nog eens kijken! Heb die baan toch al meer dan eens gedaan, zij het met boomerang Yoshi. Tot zo ver nog 0 coinbox drivers gezien ;) ik weet wel dat met 1 boombox en 2e frenzy ik een goede verbetering krijg en daarmee de eerste plek in de ranked over neem…

Edit: het zat hem echt in die non badged characters. Daar kwam uiteindelijk Mario hakama bij. Ik had nog niet eens een boombox frenzy, maar wel een uitzonderlijk effectieve boomerang frenzy (misschien wel met een beginnende coinbox die geleegd werd?) en coin frenzy. 2.6k er bij en voorlopig eerste. Dank @MrOleo voor het missende puzzelstukje.

[ Voor 39% gewijzigd door Tootoo op 05-03-2022 23:52 ]

Folding@home

• edzon
Hier ook zo'n anderhalf uur lopen restarten met badgeless bots, uiteindelijk denk ik ongeveer 10 x een cb driver gezien waarvan 2 x een duo dat 1 x op een redelijke positie begon. Denk dat ik 2 cb drivers met 1 items wel het minimum vind voor de kans op een boombox. Daarmee net een mooie boombox frenzy gepakt maar helaas zonder andere frenzy waarmee ik slechts 300 punten meer scoorde dan met een reguliere boomerang gevolgd door een coin. Als ik genoeg tijd heb probeer ik t misschien nog wel een keer. Focus me voor nu maar even op andere banen.

• MrOleo
Top fijn dat het werkt. Nadeel is inderdaad wel dat je eerst 15 minuten bezig bent om badgeless drivers te krijgen, dan quit en restart tot je coinbox drivers krijgt, dan wil je er eigenlijk 2 in de race hebben en dan moet je nog restarten tot je tegelijk een boomerang frenzy en een coinbox krijgen...
En als dat dan allemaal gelukt is wil je ook nog een 2e en 3e frenzy erbij. :X
Zeker als je met de top100 bezig bent is het eigenlijk iets te veel moeite.. :|

Ik heb vanochtend ook weer even geprobeerd, na 7x finishen kreeg ik eigenlijk 60% van destarts wel een coinbox driver, eindelijk ook een keer 2 op redelijk startpositie, maar daarna geen boomerang frenzy gehad, wel een stuk of 6 bomb frenzies. Na nog een paar keer nieuwee drivers laden waren opeens alle badge drivers weer terug en heb ik het maar opgegeven. Nu 5k voorsprong het moet maargenoeg zijn voor de ranked.

erutangiS

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 02:05
@edzon : ik doe inderdaad met je mee. Het gaat wel lastig worden, want ik schat dat je zeker 1.4 miljoen nodig bent. Ik ga wel afhaken, vermoed ik. Ik hoop dat je wat aan m'n scores hebt om op sommige banen wat te kunnen vergelijken. Dat heeft mij destijds wel geholpen. @MrOleo en @Tootoo hielpen daar erg mee. Succes! Je bent er dichtbij!

En die muntjes uitdelen. Dat is echt extreem ruk nu.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Vozze schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:15:
@edzon : ik doe inderdaad met je mee. Het gaat wel lastig worden, want ik schat dat je zeker 1.4 miljoen nodig bent. Ik ga wel afhaken, vermoed ik. Ik hoop dat je wat aan m'n scores hebt om op sommige banen wat te kunnen vergelijken. Dat heeft mij destijds wel geholpen. @MrOleo en @Tootoo hielpen daar erg mee. Succes! Je bent er dichtbij!

Nou dit dus, bij sommige profielen gaat het normaal maar bij andere. Wtf echt, alsof hij een heel nieuw spel moet inladen ofzo. Ik vind het sowieso al een beetje omslachtig dat je bij elk profiel zowel moet klikken voor ontvangst als versturen van de muntjes maar als het dan ook nog eens zo sloom gaat.

Hopelijk verholpen met de aankomende update!

• edzon
Vozze schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:15:

Thanks! Zeker handig om met jouw scores te kunnen vergelijken, staar me al een paar dagen blind op een paar ritten die je hebt neergezet haha! Die 1.4 zal je wel gelijk in krijgen en zal voor mij erg lastig worden maar mkt heeft me vaker verrast. Waarom haak jij eigenlijk af? Met jouw loadout zit die 1.4 er zeker wel in denk ik!

• Regeneration
  • Niet online
Zojuist voorlopig eerste in de mijn ranked cup en de 700k is ook binnen. Als het zo blijft in mijn ranked ben ik wel klaar voor deze week. Hoogste score voor mij voor een cup voor zover ik kan herinneren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1_oLp02zeIFWyyINI7NV4LNgFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bYyUVnjeUidQ0mHOeK8HQlFr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJh8eBIGLpuOLjxMxxou3edPJ2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WbrxatNWFseyDpcExR42IpnF.jpg?f=fotoalbum_large

Track 1: Frenzies: Bowser shell + Bowser shell + banana
Track 2: Freny Coin + NSC
Track 3. Nul frenzies, wel wat losse CB's.

Afhankelijk of het nodig is zou ik track 3 nog kunnen doen. Maar nadat gisteren de kans op een hogere score met CB frenzy en coin frenzy keihard werd ontnomen, heb ik er eigenlijk niet al te veel zin in.
Geen leuke week. Veel pogingen gedaan maar de boombox wil niet vallen. Misschien morgen nog wat geluk. Woensdag ochtend zie ik wel of ik nog in de top zes zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EcodYxxfrquOd4Gft48N4AmRrzo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LPSIOTPtz6rS4KZhCLnhhCq0.png?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:54:
Geen leuke week. Veel pogingen gedaan maar de boombox wil niet vallen. Misschien morgen nog wat geluk. Woensdag ochtend zie ik wel of ik nog in de top zes zit.

[Afbeelding]
Ik zat even bij je drivers te kijken en ik vraag me af of je niet beter met Dry Bowser kan gaan. Reed net deze score,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzP1GjqDEDEaMTfR9taQe7jKlnI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DaZbh9T6d90wteHSp5EfvJD7.png?f=user_large

Vergelijkbare items alleen m'n Dry Bowser is 1400. Mushroom frenzy en 2 coinfrenzies en 2 of 3 keer m'n combo kwijtgeraakt en niet de ideale lijn dus 50k moet er bij mij zeker inzitten. Wellicht dat je daar nog een paar puntjes kan pakken!

pjot1 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:38:
[...]

Ik zat even bij je drivers te kijken en ik vraag me af of je niet beter met Dry Bowser kan gaan. Reed net deze score,
[Afbeelding]

Vergelijkbare items alleen m'n Dry Bowser is 1400. Mushroom frenzy en 2 coinfrenzies en 2 of 3 keer m'n combo kwijtgeraakt en niet de ideale lijn dus 50k moet er bij mij zeker inzitten. Wellicht dat je daar nog een paar puntjes kan pakken!
Mooie score heb je daar. En bedankt voor je tip. Ik zal het nog eens proberen met Dry bowser
Goede tip. Dit was dubbel banaan en een coin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmAhThKMhujHcbyZwcYZ02mNlAQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v0h4RSWV1kRAkpengyErTV6d.jpg?f=fotoalbum_large

• edzon
Nog maar een poging gedaan om met slechte bots op zoek te gaan naar een boombox. Super frustrerend uur restarten waarbij ik de top 100 langzaam uit mijn handen voel glippen tot er eindelijk een stukje Mario Magie plaatsvindt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NGbqZLif9FQDFDg7YUwIGABAYM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MDViMUq0rHE4h6Lx5XRncaVO.jpg?f=fotoalbum_large

Boombox(je) + Coin (Blue Shell Dodge) + Coin! Thanks again @MrOleo, er is weer hoop :)

Raar principe eigenlijk dat die bots slechter worden nadat je de race een paar keer hebt uitgereden, is dat om kinderen enthousiast en verslaafd te houden?

[ Voor 12% gewijzigd door edzon op 07-03-2022 18:33 ]

• MrOleo
edzon schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:30:
Nog maar een poging gedaan om met slechte bots op zoek te gaan naar een boombox. Super frustrerend uur restarten waarbij ik de top 100 langzaam uit mijn handen voel glippen tot er eindelijk een stukje Mario Magie plaatsvindt:

[Afbeelding]

Boombox(je) + Coin (Blue Shell Dodge) + Coin! Thanks again @MrOleo, er is weer hoop :)

Raar principe eigenlijk dat die bots slechter worden nadat je de race een paar keer hebt uitgereden, is dat om kinderen enthousiast en verslaafd te houden?
Oh mooie verbetering, als die eindelijk dan valt is het toch weer een fijn gevoel!
Nu nog een keer herhalen in de dry bowser cup... :X
Ze gaan wel erg hard omhoog op plaats 100 de laatste dagen, dat kan best iets van 1,440,000 worden wat je moet halen. Heel veel succes de laatste avond+dag! d:)b

Ja ik denk inderdaad dat het is zodat je na een paar keer niet eerste finishen, op een gegeven moment een gegarandeerde makkelijker run krijgt tegen zwakkere tegenstanders, om je enthousiast en verslaafd te houden.

erutangiS

edzon schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:30:

[Afbeelding]

Ik heb mij ook wel eens afgevraagd waarom dat zo is maar dit lijkt mij wel een goede theorie.

Btw: op welke plek begon je? en hoeveel coinbox drivers deden mee?

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 07-03-2022 19:49 ]

Credits naar @pjot1 oOo
Mushroom, coin, coin

En ineens uit niks doe ik mee voor top drie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpf2--9Wq-mmq7yX-3yJie2MS6I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kVL1oNs2WO7N0ac7dkip1FB1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZE4hhDMcwoVqvte2C0Q5S92gro=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nra1lapbzVN39VDNOeUkIYrS.png?f=fotoalbum_large

• edzon
MetalSonic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:48:
[...]

Ik heb mij ook wel eens afgevraagd waarom dat zo is maar dit lijkt mij wel een goede theorie.

Btw: op welke plek begon je? en hoeveel coinbox drivers deden mee?
Ik begon op 4 en 2 cb drivers op 3 en 2, slappe start om erachter te blijven. 1 cb driver kan wel maar dan moet ie wel een badge hebben zodat je er nog een paar boxen achteraan kan rijden.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 21:20:
Credits naar @pjot1 oOo
Mushroom, coin, coin

En ineens uit niks doe ik mee voor top drie

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toppie! Nu je positie vasthouden! ;)

• bennieeee
Hopelijk houden we voorsprong vast en ben ik morgen nog 1e. Ben wel klaar met deze tour maar sta eigenlijk ook helemaal niet te springen om de nieuwe :r hopelijk worden we verrast morgen en worden het toch 2 prima weken nog.
Wat een week! Na vandaag ongeveer 2,5 uur resetten eindelijk een boombox + coin. Ik heb vertrouwen in top drie en kan dagdromen over top twee :$

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0hRIphW0QhqQus4ojrnVxp7MYY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pIaYCBqI1tou5IKuCxXhfudp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IPDWYvZ-xmFdw1jMZeI8p4QVYs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GoAZiTf59bauJzqaQOfDoRF4.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
@MetalSonic volgens mij kan je dagdromen over winst in je ranked hoor ;) maar lekker dat het eindelijk gelukt is!

Folding@home

• MrOleo
Vanmiddag was ik opeens ingehaald met 1k verschil, dus moest nog even aan de bak, valt er in mijn eerste run op baan 3 een coin frenzy, coinbox frenzy en 4 losse coinboxen, 4k verbetering binnen. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nn-zWX5p2DKSUx_hEs2xHFFHK2Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pSOR7t2Sra19YjXyfddpN3DI.jpg?f=fotoalbum_large

Het is mooi voor deze week. Ben benieuwd wat we morgen krijgen. Ik gok voor de level 7 naar 8 upgrade op 7 tickets voor HE, 10 tickets voor super en 30 voor normal.

erutangiS

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:12
Mijn gok:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BN9k1UT4rpJU-0g5vxIYuDaIKfc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1EjfRgCn55OR7fKyGctDP5HT.jpg?f=fotoalbum_large

• Regeneration
  • Niet online
Ik hoop dat er een balans update komt met die level 8. En dat het dan zoiets wordt:
Normal: 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20
Super: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8
HE: 1, 1, 2, 2, 3, 4, 5

Totaal aantal ticket on iets van level 1 naar de max level te krijgen gaat dus nog steeds omhoog, maar level 7 wordt wat naar beneden geschaald en level 8 wordt de nieuwe level 7. Maar ach, wellicht is dit wishful thinking.

• Eärendil
Zou mooi zijn inderdaad, maar ik verwacht dat dit wishful thinking is

• texelonia
Ik werd vandaag ook nog ingehaald. Echt maar 300 punten verschil ofzo. Maar weinig tijd gehad op normaal tijdstip om het te verbeteren, en nu geef ik het na 1,5 uur ofzo toch maar op -O- En de Nr 6 scheelt maar 3000 punten ofzo van de Nr 1, dus stuk lager dan 2e eindigen kan ook nog. Misschien moet ik maar accepteren dat ik blijkbaar nooit meer 1e word ofzo :/

Hopelijk valt de update morgen mee… Naar beneden schalen gaan ze echt doen denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door texelonia op 09-03-2022 01:19 ]

Hier vrees ik ook voor. Hoop uiteraard dat het niet uit komt

• pjot1
  • Niet online
Regeneration schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:45:
Ik hoop dat er een balans update komt met die level 8. En dat het dan zoiets wordt:
Normal: 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20
Super: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8
HE: 1, 1, 2, 2, 3, 4, 5

Totaal aantal ticket on iets van level 1 naar de max level te krijgen gaat dus nog steeds omhoog, maar level 7 wordt wat naar beneden geschaald en level 8 wordt de nieuwe level 7. Maar ach, wellicht is dit wishful thinking.
Ik help het je hopen maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Mensen die al items lvl7 hebben, hebben in deze situatie een ticket verspilt/weggegooid en dat zal een hoop boze gezichten teweeg brengen. ;)

• pjot1
  • Niet online
Laatste moment toch nog ingehaald. 3e geworden. Wel blij mee. Iedereen weet gefeliciteerd met jullie resultaten! Hopelijk is het een leuke, goede en spannende update! We gaan het zien! :)

• bennieeee
1e *O* *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKgmytmLFunnmijKD65JstL3uR0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZCkz8ZZ0i6RnJlxuedWkYZ4S.jpg?f=fotoalbum_large
oOo

Eindelijk weer eens eerste!

• Eärendil
40, 16, 8 tickets nodig :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LiEAroL92hzPbPRrDQSzTkczrjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aW2WxK1COFP2hLdpkiryW4kp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 96% gewijzigd door Eärendil op 09-03-2022 07:37 ]

• bennieeee
Om te .... janken. Dit gaat ze niet in dank afgenomen worden.

• texelonia
Nintendo kan die tickets ergens stoppen waar de zon niet schijnt :X Voor mij werkt dit heel demotiverend. Het gaat té moeilijk zijn items op level 8 te krijgen, dus ik ga het voorlopig maar niet eens proberen denk ik :N

• MrOleo
Level 201 :X
Ik dacht even, waarom geven ze 5 HE tickets als login bonus, maar 8 stuks nodig voor een upgrade verklaart een hoop.
16 en 40 is gewoonweg absurd.

Uiteindelijk wel met 300 punten voorsprong 1e geworden, 1 sleeper uit het niks, maar die haalde het gelukkig niet. :)

[ Voor 26% gewijzigd door MrOleo op 09-03-2022 07:19 ]

erutangiS

Helaas had je gelijk. Echt zuur. Ik vind het al bijzonder als ik een item op level zes krijg. Zeven is zeldzaam

Gelukkig tijdelijk in inlog bonus, uit die tcp kreeg ik alleen maar troep

• Eärendil
Cumulatief:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9njNIkDnYB65HkwRpefjMwjIJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYCRqXFOyp6pqrFVwsAZpWsx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Eärendil op 09-03-2022 07:42 ]

• MrOleo
Oh event tokens worden deze tour behaald door te racen met mii racing suits...
Maar we hebben geen mii racaing suits op een redelijk level, oftewel daar willen we niet mee racen..
En de shop zit extra veel dus er zijn een paar duizend tokens te halen..
Echt wie verzint dit soort acties... -O-

erutangiS

• bennieeee
MrOleo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:42:
Oh event tokens worden deze tour behaald door te racen met mii racing suits...
Maar we hebben geen mii racaing suits op een redelijk level, oftewel daar willen we niet mee racen..
En de shop zit extra veel dus er zijn een paar duizend tokens te halen..
Echt wie verzint dit soort acties... -O-
Dit dus. Ik vind het wel een beetje prima zo met het spel. Gold pass gaat er af en we gaan voor de gein af en toe maar eens wat racen.

• Sleehond
Vind het nu al geen zak aan met die Mii shit (sorry)

Blij dat ik de pass stop heb gezet. Lekker casual verder spelen, geloof het wel…
Deze maar level 8 gemaakt. Zal wel even duren voor ik een ander item op 8 kan zetten maar Dry bones gold is los dat hij één van mijn favo Coinboxdrivers is ook deze week en volgende week al bruikbaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tr9I66ynNt8wbVXK_c8mQBWfchA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uq5T3Ywv75uo7TL2GfrNyFiT.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Hier ook! Ik was al geen diehard goldpasser, maar nu kap ik er helemaal mee. Gewoon elke 45 rubies een pull en lekker racen voor de fun.
Ik had 30 glider tickets klaar staan om in ieder geval 1 normaltje level 8 te maken, maar ze hebben het weer voor elkaar hoor :')

Veel plezier allemaal. Ik ben benieuwd hoe jullie Mii-koppies eruit zien, ookal kan ik vanavond niet mee multiplayeren :)

• edzon
Belachelijk aantal tickets dat nodig is voor de upgrade naar level 8 en icm de geforceerde focus op de mii poppetjes vrees ik dat mkt zo veel vaste fans gaat verliezen. Ga er wel 1 maken voor tijdens multiplayer maar ga verder zelf even in winterslaap modus en tickets sparen tot mijn volgende top 100 poging. Wel blij met 12%! kans op frenzy's oOo

• Poeksel
Level 199 maar, kleine tegenvaller. Wel 1e geworden (tweede keer op rij.) Enfin, nieuw doel voor de komende maanden: zo snel mogelijk naar player level 300.

Op Reddit kwam ik nog dit tegen:

"It seems that Nintendo changed the interaction with inspecting profiles (while sending coins). It tries to refresh the high scores of that user.

Obviously it takes way to long to do so.. As you can see in the video, the users without a (new) score, refresh way faster.

Hopefully Nintendo can revert this silent update."

[ Voor 61% gewijzigd door Poeksel op 09-03-2022 10:46 ]

Poeksel schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:44:
Level 199 maar, kleine tegenvaller. Wel 1e geworden (tweede keer op rij.) Enfin, nieuw doel voor de komende maanden: zo snel mogelijk naar player level 300.

Op Reddit kwam ik nog dit tegen:

"It seems that Nintendo changed the interaction with inspecting profiles (while sending coins). It tries to refresh the high scores of that user.

Obviously it takes way to long to do so.. As you can see in the video, the users without a (new) score, refresh way faster.

Hopefully Nintendo can revert this silent update."
Gadverdamme, ben zelf level 189, vond het al zo'n gekloot om level 150 te worden. Ik voel de hersencellen al afsterven als ik er aan denk om deze super saaie grind in te zetten :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Of je nou wel of niet Goldpass hebt, wel of niet blij bent met de update.

Van 20.00 tot 21.00 is iedereen weer welkom voor het online toernooi, 4 keer zes sessies dus join wanneer je wil. Je kan het hele uur mee spelen maar ook het laatste kwartier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 12:05
Ik zelf vind het wel stom dat de lvl cap van 150 eigenlijk geen cap was.
Zelf ben ik pas een weekje 150 en dacht weer mooi bij te zijn met de rest.
Maar nu schieten mensen ineens 40/70 lvl omhoog en is er meteen een mega gat weer.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik ben al een ander spel gestart en ga mario kart tour op een lager pitje zetten.

Ben wel 1e geworden zonder upgrades. Track 1 had ik een 52k eruit geperst waardoor ik van 6e naar de 1e plek ging.

Nu alle wijzigingen maar eens absorberen en kijken wat ik ga doen. 40 tickets voor een normal is echt absurd veel. Level 8 wordt een niche level om te halen. Gelukkig heb ik straks 20+ HE tickets liggen om 2 HE op level 8 te zetten indien nodig. Eerst maar eens kijken wat de scoring doet voor non plus skils.

By the way:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HAJITFKisv_E81Vrd9CLQR4ry-A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/srflFOe9Bbk3yPuNwHwt3bw2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Planeetje op 09-03-2022 12:17 ]

Planeetje schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:13:
Ik ben al een ander spel gestart en ga mario kart tour op een lager pitje zetten.

Ben wel 1e geworden zonder upgrades. Track 1 had ik een 52k eruit geperst waardoor ik van 6e naar de 1e plek ging.

Nu alle wijzigingen maar eens absorberen en kijken wat ik ga doen. 40 tickets voor een normal is echt absurd veel. Level 8 wordt een niche level om te halen. Gelukkig heb ik straks 20+ HE tickets liggen om 2 HE op level 8 te zetten indien nodig. Eerst maar eens kijken wat de scoring doet voor non plus skils.

By the way:
[Afbeelding]
:?
Hoe kan die HE driver ticket daar staan. Technisch foutje in jouw voordeel of is het aangepast en hoef je niet meer een hele groep op 8 te hebben voor een ticket. (Hope so)

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Volgens mij is er nu een hele kleine kans om toch HE tickets te krijgen in de daily selects, ook zonder maxed items. Dit zal ik niet veel vaker meer gaan zien denk ik zo.

• Cache
Precies zoals Planeetje zegt. Dat stond in het nieuwsbericht van de update vorige tour.

• Sleehond
Vind die Mii characters echt NUL toevoeging aan het spel geven. Wat een waardeloze toevoeging zeg.

• texelonia
Ik heb stiekem wel lol met foute poppetjes maken met piemel gezichten enzo 🙈

• MrOleo
texelonia schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:45:
Ik heb stiekem wel lol met foute poppetjes maken met piemel gezichten enzo 🙈
Stiekem is het wel leuk om rare poppetjes te maken inderdaad. _O-

erutangiS

• Tootoo
In de ranked ben ik eerste gebleven en vandaag eens gekeken naar de veranderingen:
- level 8 is inderdaad wel extreem fors. 7 vond ik vaak al een kleine stretch, waar je even voor moest sparen. Het idee dat je 9 tickets nodig hebt voor level 1 -> 6 staat niet in verhouding… ik ga dus heel selectief zijn, tenzij Nintendo ook meer mogelijkheden biedt om tickets te krijgen.
- de mii karakters zelf kunnen me ook niet zo boeien, al kan ik me voorstellen dat het een uitdaging kan zijn om een zo lelijk mogelijk poppetje te maken :p
- de race suits zijn nog wel aardig, maar eigenlijk nog meer versplintering van karakters. Ik heb zelf de DK suit gekocht en die bevalt me wel. Ook al een dubbele giant bananen frenzy gehad samen met een coin frenzy.
- ik werd level 193, ach… ik had niet meer verwacht. Level 200 wil ik wel snel halen, maar daarna gaat hij toch langzamer.

Al met al: niet super positief, maar we nemen het maar voor lief. En ik kijk wel hoe ik ga upgraden. Je zal vast wel wat meer verschil krijgen in mensen die meer willen investeren en daarmee makkelijker in een hogere tier komen.

Folding@home

• MrOleo
Tootoo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:35:

- de race suits zijn nog wel aardig, maar eigenlijk nog meer versplintering van karakters. Ik heb zelf de DK suit gekocht en die bevalt me wel. Ook al een dubbele giant bananen frenzy gehad samen met een coin frenzy.
Gewoon ff 100 races in de ranked cup doen op 200cc (kost ongeveer 3 uur) en dan heb je boomerang suit, doe het met een mii-suit en je hebt gelijk alle token coins binnen. Maar giant banana is ook erg leuk. :)

erutangiS

• Cache
MrOleo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:14:
[...]

Gewoon ff 100 races in de ranked cup doen op 200cc (kost ongeveer 3 uur) en dan heb je boomerang suit, doe het met een mii-suit en je hebt gelijk alle token coins binnen. Maar giant banana is ook erg leuk. :)
Echter moet je nog wel een keer ranked winnen voor het bronzen pak. Sneller dan volgende week woensdag kun je hem dus niet krijgen helaas! :)
:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

20.00 mario kart tour online toernooi

Over minder dan 30 minuten start de online chaos weer

--> Vier keer een sessie van zes games

--> default items, 2 items, keer teams, keer free for all

--> join om 20.00 of kom later even mee doen, iedereen is welkom

:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Pagina: 1 ... 126 ... 161 Laatste