Nou dat is een flinke update zeg. Aan de ene kant eindelijk weer wat leven in de brouwerij.
Level 300 ook in een keer, ik ben benieuwd welk level we krijgen als we straks inloggen, krijg je alle achterstallige xp erbij van al die tracks die we hebben gespeeld sinds we level 150 bereikten, dan kan dat zo 180 of 200 worden in een keer....
Mooi dat een hoop special items meer punten op gaan leveren, maar ze zullen vast nog niet kunnen strijden tegen coinbox etc.
En ten slotte, dat Mii gedoe mogen ze van mij annuleren. Er zijn al zoveel karakters en die hebben tenminste nog wat karakter doordat ze uit het Mario-universe komen. Geen idee wat die Mii-dingen zijn, maar ze zien er enorm karakterloos/dom uit. Maar wellicht valt het mee.
Ben het er ook mee eens dat ik waarschijnlijk niet veel energie ga steken in upgraden van daily select groepen naar level 8 Misschien alleen de gliders. Ach ja als dat Mii en de benodigde tickets voor level 8 erg tegenvallen is het sowieso afwachten hoe lang ik nog blijf spelen. Eerst maar eens kijken wat ze bedoelen met HE tickets die sowieso met kleine kans in de daily shop komen + die hele rits aan karakters die nu ook in de shop komen (zoals cat peach), misschien werkt het systeem helemaal anders!?
In ieder geval eindelijk weer wat nieuws, wellicht zelfs iets te veel.