• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-12 14:28
paar keer de combo verloren, vind 't nog een vrij pittige track op een paar plekken

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Nice nummer 1 gebleven, maar had ook wel 3.9k voorsprong. Had niet eens zoveel hoeven te investeren. 2x 1 HE glider ticket om 2 gliders naar level 4 te krijgen en Mario wel 9 super tickets om die naar level 6 te brengen, maar omdat hij een super is vind ik dat minder erg.

En dankzij de Silver surf master (ACP) en de WIld slugger (ranked) mis ik alleen 1 top shelf driver op track 3 in de huidige ranked. Hoef nu niet perse 1 of 2 te worden voor de Wild slugger reward, maar ga wel proberen zo hoog mogelijk te eindigen zonder (veel) te investeren. Twijfel of ik King bob-omb naar 3 breng, want heb nu ook wel Waluigi vampire op 3, maar vind die bob-omb cannon echt verschrikkelijk, haha :P

Ik merk overigens ook dat sinds ik nu de Today's challenge nu meer serieus rij (paar maanden) en niet zoals voorheen aanzet en iets anders ga doen, want ik dacht het zou voor de rewards niet uitmaken, dat ik nu betere rewards krijg. Zo krijg ik nu echt 4 of 5x per week 3 of 5 rubies (die vaste 5 rubies uiteraard niet meergerekend), wat echt veel vaker is dan voorheen, wat 1x per week was ofzo. Laatst krijg ik voor het eerst ook 10.000 coins. Daarvoor kreeg ik naar mijn idee veel vaker 300 coins, 500 coins en item tickets als rewards. Ik weet niet of de score of de positie een doorslag geeft, maar probeer nu altijd een redelijke scrore neer te zetten en eerste te worden. Ik weet uiteraard ook niet of dit echt zo is, maar wellicht goed om te weten voor degene die niet als mij voorheen de Today's challenge niet "serieus" rijden. :)

• MetalSonic
Regeneration schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:58:
Nice nummer 1 gebleven, maar had ook wel 3.9k voorsprong. Had niet eens zoveel hoeven te investeren. 2x 1 HE glider ticket om 2 gliders naar level 4 te krijgen en Mario wel 9 super tickets om die naar level 6 te brengen, maar omdat hij een super is vind ik dat minder erg.

En dankzij de Silver surf master (ACP) en de WIld slugger (ranked) mis ik alleen 1 top shelf driver op track 3 in de huidige ranked. Hoef nu niet perse 1 of 2 te worden voor de Wild slugger reward, maar ga wel proberen zo hoog mogelijk te eindigen zonder (veel) te investeren. Twijfel of ik King bob-omb naar 3 breng, want heb nu ook wel Waluigi vampire op 3, maar vind die bob-omb cannon echt verschrikkelijk, haha :P

Ik merk overigens ook dat sinds ik nu de Today's challenge nu meer serieus rij (paar maanden) en niet zoals voorheen aanzet en iets anders ga doen, want ik dacht het zou voor de rewards niet uitmaken, dat ik nu betere rewards krijg. Zo krijg ik nu echt 4 of 5x per week 3 of 5 rubies (die vaste 5 rubies uiteraard niet meergerekend), wat echt veel vaker is dan voorheen, wat 1x per week was ofzo. Laatst krijg ik voor het eerst ook 10.000 coins. Daarvoor kreeg ik naar mijn idee veel vaker 300 coins, 500 coins en item tickets als rewards. Ik weet niet of de score of de positie een doorslag geeft, maar probeer nu altijd een redelijke scrore neer te zetten en eerste te worden. Ik weet uiteraard ook niet of dit echt zo is, maar wellicht goed om te weten voor degene die niet als mij voorheen de Today's challenge niet "serieus" rijden. :)
Ik wil het wel eens proberen. Waarom niet. Heb echt altijd troep uit die "today challenge" maar vaak start ik de race ook en ga ik ondertussen wat anders doen. Tot Nintendo (of Reddit) duidelijkheid geeft is het speculeren en is er natuurlijk nog van alle smogelijk.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-12 20:42
@Regeneration ik rij hem vaak niet serieus. 2x 45 rubies eruit gehaald. Waar ik 1x 8e was geworden. Van de week ook 10k met een 5e plaats. Voor me gevoel maakt je plek weinig uit voor je reward.

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
Ook ik vandaag drie HE-tickets in de shop. Zou er dan toch iets veranderd zijn?

• Regeneration
  • Niet online
@bennieeee Ah, goed om te weten. Thanks voor je toevoeging.

Voor welke zouden jullie kiezen, op track 3 heb ik middle shelf drivers:
- Dixie Kong level 5 (triple banana) of
- Dry Bones gold (CB driver) level 4,
- beide 1x uncaped

En wanneer geven jullie normaal gesproken de voorkeur naar de CB driver? Bij hoeveel level verschil, of bij bepaalde levels zoals 4 vs 5 en 6 vs 7, en maakt het nog uit als het beide in de top shelf zitten, middel shelf of bottom shelf zitten, of zelfs in verschillende shelfs zitten?

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:11:
@Regeneration ik rij hem vaak niet serieus. 2x 45 rubies eruit gehaald. Waar ik 1x 8e was geworden. Van de week ook 10k met een 5e plaats. Voor me gevoel maakt je plek weinig uit voor je reward.
Net eerste met een dikke score. 400 coins want duplicaat normal driver. Ik heb alle challenge pipes gedaan. Slechts 1 keer 10k coins verder praktisch altijd paar honderd muntjes, 3 of 5 rubies en heel af en toe 1500 coins.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:50
Regeneration schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:43:
@bennieeee Ah, goed om te weten. Thanks voor je toevoeging.

Voor welke zouden jullie kiezen, op track 3 heb ik middle shelf drivers:
- Dixie Kong level 5 (triple banana) of
- Dry Bones gold (CB driver) level 4,
- beide 1x uncaped

En wanneer geven jullie normaal gesproken de voorkeur naar de CB driver? Bij hoeveel level verschil, of bij bepaalde levels zoals 4 vs 5 en 6 vs 7, en maakt het nog uit als het beide in de top shelf zitten, middel shelf of bottom shelf zitten, of zelfs in verschillende shelfs zitten?
Dry bones.
Altijd een top shelf indien beschikbaar.
In geval van topshelf is het ingewikkeld, als ik het zo moet gokken zou ik zeggen, lvl 6 > coinbox lvl 4 > lvl 5, maar is afh. v baan, base points etc.
In geval van niet top shelf, dan maakt level niet uit. Altijd de coinbox, of beste andere special ability gebruiken en daarna de hoogste base points.

Waarschijnlijk is een bottom shelf coinbox zelfs beter dan een niet coinbox middle shelf.
Misschien is een middle shelf coinbox ook nog wel beter dan een lvl 1 topshelf niet coinbox.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door MrOleo op 18-02-2022 15:18 ]

erutangiS

• MetalSonic
Ik heb het al een tijdje niet gedaan, een oproep met verzoek om tips :). Doe het dus weer eens.

Als jullie in mijn digitale mario kart schoenen stonden. Waar ziouden jullie dan aan de slag gaan? Op welke tracks?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5q6LCZqb-XyiPEj1H0gBg1fZ0Rg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrRCGkR1cyKeEjVqMILmegZe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJ2WUFz2pf3oRErUMSaeHqNCo1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N6L8AkigcaAbl8CDgNhidjuD.jpg?f=fotoalbum_large

• Regeneration
  • Niet online
MrOleo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:04:
[...]

Dry bones.
Altijd een top shelf indien beschikbaar.
In geval van topshelf is het ingewikkeld, als ik het zo moet gokken zou ik zeggen, lvl 6 > coinbox lvl 4 > lvl 5, maar is afh. v baan, base points etc.
In geval van niet top shelf, dan maakt level niet uit. Altijd de coinbox, of beste andere special ability gebruiken en daarna de hoogste base points.

Waarschijnlijk is een bottom shelf coinbox zelfs beter dan een niet coinbox middle shelf.
Misschien is een middle shelf coinbox ook nog wel beter dan een lvl 1 topshelf niet coinbox.. :)
Thanks! Erg nuttige info/inzicht. :)

Eärendil schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:29:
Net de eerste expert challenge van de nieuwe kaart gehaald, in de eerste poging:
[Afbeelding]

Recept:
  • 50 CC
  • Auto-item uit
  • Bij het eerste item blok in de middenmoot een paddenstoel scoren, en dan snel naar voren rijden
  • Als je een blauw schild krijgt wachten tot hij een rondje boven je gemaakt heeft, en dan de paddenstoel gebruiken
Thanks nog voor deze tip. Werkte goed. Had maar 4 runs nodig om een blauw schildje te krijgen. Ik kreeg ook een keer, toen ik al een mushroom vast had en 2 lege slots, 2 mushroom erbij en toen werd het dus een frenzy, haha

[ Voor 40% gewijzigd door Regeneration op 18-02-2022 19:50 ]

• MetalSonic
Geïnspireerd door de score van @Vozze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dk1q_cRipNjS271tN55Fer-Fn58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSLxiz9lcRafugitbgyBFGEw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pMssrKfqQS5LsOcedbcC2iH5Uas=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8XfvyZp401B1iRwVEK64K14E.jpg?f=fotoalbum_large

• Poeksel
Ik heb net 36000 gehaald op de eerste baan @MetalSonic, daar is voor jou vast nog wel ruimte voor verbetering.

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-12 08:05
Poeh wat een beroerde ranked. Het is lang niet zo slecht gegaan. Ik ga geen enkele ruby binnenhalen :')

Maar, de Sky Tour wordt mijn tour. Gegarandeerd piloot Mario binnenhalen. Of misschien een mooie special pipe leegtrekken (?)

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 02:05
Eens met @Poeksel. Op Los Angeles Laps 2 is er nog zeker wat mogelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MguoMryZ-xj6D9HcyUiDAWBwN_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WB3M714zoxEoaMSborc4gED1.jpg?f=fotoalbum_large
Net ook dik verbeterd. Alleen in de verkeerde cup _O- Nu nog "even" in ranked een triple coin scoren.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
@Poeksel en @Vozze
Bedankt voor het meedenken, ik heb wel een kart die slechts levle 4 is geen uncap. Ik ga eens kijken of ik er nog wat punten uit kan persen ;-) Wie weet!

• MetalSonic
hmm dubbele coinbox frenzy op track 1 en ik kwam op 30,5 dus nog iets onder wat ik nu heb, achja moet toch elke dag mijn coins verzamelen wie weet komt er nog eens een goede run

• Regeneration
  • Niet online
Nice, mijn eerst HE ticket (driver) uit de daily selects shop. :) Heb pas sinds kort 3 vakjes max, dus had het nog niet echt verwacht, wel op gehoopt uiteraard.

• MrOleo
Vozze schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:41:
Eens met @Poeksel. Op Los Angeles Laps 2 is er nog zeker wat mogelijk.
[Afbeelding]
Net ook dik verbeterd. Alleen in de verkeerde cup _O- Nu nog "even" in ranked een triple coin scoren.
Opeens valt het dan uit het niets goed. Bij mij gelukkig in de goede cup. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yNRKIVoT5TGs9MvFV7ueZRUeuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ERR5DVvjGrkg5cZZa1iAxUfB.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-yI7yRF3N93U2jpKw5gKYk_hNY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N9tQz8ivhFkXRdqEToUleoZL.jpg?f=fotoalbum_large

Hier inmiddels alweer team blut hoor…

• BBBrt
Nou, kom maar door met woensdag! Ik ben er zó klaar mee... In lange tijd niet zo weinig zin gehad in MKT. Grotendeels bepaald doordat ik LA niet leuk vind, de tour er overdreven vol mee zit, ik deze week op plek 13+ ga eindigen én ik geen rubies mag uitgeven.. :p

• MetalSonic
BBBrt schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:10:
Nou, kom maar door met woensdag! Ik ben er zó klaar mee... In lange tijd niet zo weinig zin gehad in MKT. Grotendeels bepaald doordat ik LA niet leuk vind, de tour er overdreven vol mee zit, ik deze week op plek 13+ ga eindigen én ik geen rubies mag uitgeven.. :p
Van mij mag het ook wel woensdag zijn. Alleen ff de muntjes verzameld. Verder geloof ik het wel

• Poeksel
Poeksel schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:03:
Deze week wordt niets zonder de beide golfmannen.
Te pessimistisch, dankzij goede scores op de eerste twee banen sta ik eerste met 12k voorsprong. Het mag evengoed al woensdag zijn :)

• MrOleo
Poeksel schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:23:
[...]

Te pessimistisch, dankzij goede scores op de eerste twee banen sta ik eerste met 12k voorsprong. Het mag evengoed al woensdag zijn :)
Yep hier van hetzelfde, te pessismistisch. De los angeles banen waren saai, maar 1e week gewonnen en nu 8k voorsprong.

Aangaande de HE tickets, ik had dinsdag of woensdag even hoop dat de daily shop beter zou gaan, toen er 2 tickets stonden. Maar helaas sindsdien geen tickets meer. Dan maar het goud uitgegeven aan om de base super drivers 7 te maken, om de kans op tickets iets te vergroten.

Het spel begint wel wat repetitief te voelen, hopelijk bedenken ze eens wat nieuws. Elke 2 weken weer een teleurstelling welke kart/driver/glider we missen ken ik nu wel een keer. :O
Het maakt me al bijna niet meer uit of het woensdag wordt.. :)

erutangiS

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
MrOleo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:02:
[...]

Yep hier van hetzelfde, te pessismistisch. De los angeles banen waren saai, maar 1e week gewonnen en nu 8k voorsprong.

Aangaande de HE tickets, ik had dinsdag of woensdag even hoop dat de daily shop beter zou gaan, toen er 2 tickets stonden. Maar helaas sindsdien geen tickets meer. Dan maar het goud uitgegeven aan om de base super drivers 7 te maken, om de kans op tickets iets te vergroten.

Het spel begint wel wat repetitief te voelen, hopelijk bedenken ze eens wat nieuws. Elke 2 weken weer een teleurstelling welke kart/driver/glider we missen ken ik nu wel een keer. :O
Het maakt me al bijna niet meer uit of het woensdag wordt.. :)
Hier nog 1, niet wat betreft pessimisme maar wel qua wegebbend enthousiasme. Vind het toegenomen belang van de Boomerang wel erg leuk maar merk dat ik steeds minder zin heb om te grinden voor coinfrenzy's :O Hoop het natuurlijk wel maar verwacht helaas niet dat Nintendo het erg spannend gaat maken de komende tijd en het een beetje uitzitten is tot aan level 8. Vandaar dat ik de challenge van de top 100 maar heb genomen om er nog voldoende uitdaging in te houden. Inmiddels zo'n 50 he level en pointcap tickets opgespaard dus we gaan de goede kant op maar erg benieuwd of het gaat lukken, houdt het iig nog een beetje spannend!

• MetalSonic
Al mijn muntjes opgemaakt en nog een coin rush gedaan. Nu ook weer lid van team blut!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OkAfkEgrYE-omX2CWhOO0IPZIKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOyRYppOQgttcldDS8u8TKd3.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ik herken me wel wat @edzon en @MrOleo zegt.

Ik ben absoluut een fan van Mario kart en lange tijd heb ik het spel helemaal stuk gespeeld, werd me thuis regelmatig gevraagd of ik hem weg wilde leggen bv ;)

De laatste tijd, afgezien van vaker ziek zijn, heb ik ook steeds wat minder enthousiasme. Ik moet bv vaak moeite doen om alles te gaan halen qua rubies, muntjes en cups. Zo heb ik gister pas eens de ACP gehaald en vandaag de multiplayer challenges (dead easy, ik kreeg de eerste plek kado. Dat zou ik niet krijgen als ik hier mee doe aan de multiplayer wedstrijdjes!). Vorige week was de ranked een kansloze missie en deze week sta ik nog eerste met 1.4K. Maar de zin om te grinden? Ook weg :) teveel van hetzelfde.

Dus ja, het mag wel weer woensdag zijn, maar dan kijk ik er om 7u naar en dan ga ik weer verder met de orde van de dag.

Folding@home

• MrOleo
edzon schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:55:
[...]

Hier nog 1, niet wat betreft pessimisme maar wel qua wegebbend enthousiasme. Vind het toegenomen belang van de Boomerang wel erg leuk maar merk dat ik steeds minder zin heb om te grinden voor coinfrenzy's :O Hoop het natuurlijk wel maar verwacht helaas niet dat Nintendo het erg spannend gaat maken de komende tijd en het een beetje uitzitten is tot aan level 8. Vandaar dat ik de challenge van de top 100 maar heb genomen om er nog voldoende uitdaging in te houden. Inmiddels zo'n 50 he level en pointcap tickets opgespaard dus we gaan de goede kant op maar erg benieuwd of het gaat lukken, houdt het iig nog een beetje spannend!
50 tickets, haha, nice, goede zelfbeheersing en dan ook nog tier 69/70 kunnen vasthouden :)
Top 100 wil ik eigenlijk nog een keer proberen, maar nog geen tour tegengekomen waar ik dacht hier heb ik kans. En ik heb al mijn tickets uitgegeven, dus dat zal hem wel niet meer worden.

Ondertussen wordt het hier wat spannender...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gKpMxozT1pUKlsKcHzMcW_vAZU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2oqT0TqGYgviqClcQF6uieNC.jpg?f=fotoalbum_large
Tootoo schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:03:
Ik herken me wel wat @edzon en @MrOleo zegt.

Ik ben absoluut een fan van Mario kart en lange tijd heb ik het spel helemaal stuk gespeeld, werd me thuis regelmatig gevraagd of ik hem weg wilde leggen bv ;)

De laatste tijd, afgezien van vaker ziek zijn, heb ik ook steeds wat minder enthousiasme. Ik moet bv vaak moeite doen om alles te gaan halen qua rubies, muntjes en cups. Zo heb ik gister pas eens de ACP gehaald en vandaag de multiplayer challenges (dead easy, ik kreeg de eerste plek kado. Dat zou ik niet krijgen als ik hier mee doe aan de multiplayer wedstrijdjes!). Vorige week was de ranked een kansloze missie en deze week sta ik nog eerste met 1.4K. Maar de zin om te grinden? Ook weg :) teveel van hetzelfde.

Dus ja, het mag wel weer woensdag zijn, maar dan kijk ik er om 7u naar en dan ga ik weer verder met de orde van de dag.
Ach ja na meer dan 2 jaar is het ook niet meer dan logisch. :)

erutangiS

• MetalSonic
Ik merk zoals andere hier dat ik het spel wel nog speel maar mij minder betrokken voel dan eerst. Ook ik heb geen zin meer om uren achterelkaar te jagen op een tiple coin, ook ik heb af en toe zelfs moeite om die 600 muntjes binnen te harken.

Echter, zolang er op dit forum nog vaak scores worden gedeeld en ik dat kan doen zal ik het nog blijven spelen. Vooral vanwege het "sociale aspect"... Soms hier samen mopperen over dingen van het spel een andere keer juist weer een "succes delen" of blij zijn met een update. En uiteraard de terugkomende toernooien. Ik speel dit spel nog wel een tijd, maar zoals jullie stop ik er veel minder uur per dag/ week in. Ook accepteer ik het veel sneller op welke plaats ik sta. Ik hoef niet meer elke week voor de eerste plek te knokken :)

• bennieeee
Nog steeds ongeveer 250 punten voorsprong op de nummer 3. Staat al sinds vrijdag ongeveer zo. Zou zuur zijn mocht die me nog voorbij gaan. Heel benieuwd wat de nieuwe Mario Alt voor skill krijgt. Heb wel zin om weer een een pijp te proberen.. kleine 180 rubies in eerste instantie voor.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EvVrJ0K7F3vsi1LJTRe75Ns5dM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QWZapZb1zrL1FKMSleOuxff0.jpg?f=fotoalbum_large

Heb weer een plekje vrij!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zucht... 5.45 stond ik nog 7e en nu als 8e geëindigd.... :X Jammer dat sommige van jullie minder gemotiveerd zijn. Hopelijk brengt de nieuwe tour de motivatie weer terug en krijgen we weer een beetje spanning!

Iedereen weer gefeliciteerd en weer op naar boven! :P

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MetalSonic
Derde, tevreden mee!

• bennieeee
Toch nog 3e.

Level 8 komt eraan :+

[ Voor 51% gewijzigd door bennieeee op 23-02-2022 07:05 ]

• MetalSonic
Fijn (not) level 1 driver, geen kart en geen glider op track een. Goed begin..

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
1e en helemaal afgeknapt op het spel door het nieuws dat level 8 eraan komt. Misschien blijf ik doorspelen, maar zeg ik zelfs mijn gold pass op.

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Level 8 heb ik geen zin in. Ik ga eens nadenken om mijn gold pass te stoppen. Bij mij is het enthousiasme ook aan het wegebben.

Deze ranked was ik 9e, vorige 1e, dus dat is op zich ok. Maar ik mis weer eens een top tier driver en mijn kart en glider zijn level 1...

• BBBrt
15e geworden :')

Na 8 pulls alle spotlights uit de pijp. Dus voor baan 1 ben ik weer voorzien!

De rest van mijn rubies gaan in 3x de special (glider) pipe :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:06
Goldpass stop gezet. Deze week praktisch niet gespeeld. Ik ga alleen nog maar voor de fun heb ik besloten…

• bennieeee
Deel het gevoel met de meeste hierboven. Ben ik voor me gevoel eindelijk net een beetje bij aan het trekken met level 7 en dan nu meteen weer achter de feiten aan lopen. Wil ook niet weten hoeveel tickets je moet hebben voor je een item op level 8 krijgt.

Sla deze pijp over heb hem niet nodig. Want mis geen driver. Afwachten wat de special pijp voor leuks heeft.

• texelonia
Ugh, ik heb precies hetzelfde. Minder zin om uren per dag/week te grinden. En nog minder zin in level 8… Inderdaad, schiet het net een beetje op met items op level 7 krijgen, kun je weer opnieuw beginnen. Wat een ellende…

• texelonia
Sleehond schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:28:
Goldpass stop gezet. Deze week praktisch niet gespeeld. Ik ga alleen nog maar voor de fun heb ik besloten…
Dat vind ik dan weer een lastige. Want minder ruby’s, minder nieuwe items, is minder fun vrees ik voor mij. Waar haal je de fun dan nog uit? Gewoon de races zelf spelen? Ik heb een beetje het gevoel dat ik het allemaal wel heb gezien/gespeeld inmiddels. Ja, af en toe komt er weer een nieuwe track bij, maar verder…

• MetalSonic
Hoop teleurgestelde reacties. Ik vind level 8 ook te vroeg. Tegelijkertijd vind ik de competitie, afwisseling van tracks etc nog steeds leuk. Ik blijf dit spel spelen.

Uiteraard moet je geen geld uitgeven aan entertainment waar je weinig tot geen plezier meer uit haalt.

Vanavond is er trouwens weer een mario kart toernooi conform het nieuwe 4 x 6 concept!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Aanvang: 20.00
4 keer zes potjes
Mix van 2 items, default, keertje 2 player teams

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 12:05
Zelf heb ik sinds 2 weken ook geen gold pass meer.
Ik speel de daily en alle banen. Maar verder ook niet echt veel meer.
Ik moet het nu gewoon met wat minder cash, rubies en tickets doen. Het is maar zo :)
Ook de ranking geef ik weinig om, mede omdat het toch doorgestoken kaart is met wie je in de pool zit.

Speel nu elke dag 15 minuten voor de fun en that’s it.
Ps, wel bijna level 150 :D nog maar 30% haha

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Poeksel
1e gebleven. In de eerste baan in de nieuwe ranked geen tier 3 driver en glider, soit. Maar zelfs geen tier 2 kart :o Dat was pre-corona voor het laatst, denk ik.

Ik had (uit eigenbelang) liever gehad dat player level 150 naar 200 gegaan waren dan item level van 7 naar 8, maar ik pas me wel aan. Ik lees op Reddit wel heel veel negatieve reacties.

[ Voor 11% gewijzigd door Poeksel op 23-02-2022 12:43 ]

• MetalSonic
Maar goed dat ik had gespaard. De benodigde glider zat echt helemaal onderaan de pipe. Nu gelukkig alle top shelf items. En lekker veel coins!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vpo6Rkp9TtOPvzkfCzrf6Vne_x8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IqEPok4aJvg0q32ETETCmewV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOn8Q9WgTrCmmE4mT-7zuPuEVrw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IP2hMKcwUMVbFcZdCKI0C0Iu.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Edit: ik dacht er even aan om mijn score vab track twee te delen tot ik zag dat @Tootoo al op 52k zat. Congrats :) lekkere coinbox track natuurlijk

Edit: als de levle 8 cap is geunlockt ga ik kijken of ik kan sparen voor de upgrade van PGP als er iemand is die vaak gekozen is dan is zij het wel. En dan is ene lvl 8 1400 natuurlijk wel een mooi item :9B

[ Voor 41% gewijzigd door MetalSonic op 23-02-2022 14:13 ]

• BBBrt
MetalSonic schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:02:
Edit: ik dacht er even aan om mijn score vab track twee te delen tot ik zag dat @Tootoo al op 52k zat. Congrats :) lekkere coinbox track natuurlijk

Edit: als de levle 8 cap is geunlockt ga ik kijken of ik kan sparen voor de upgrade van PGP als er iemand is die vaak gekozen is dan is zij het wel. En dan is ene lvl 8 1400 natuurlijk wel een mooi item :9B
Zal wel 8 of 10 tickets kosten, vrees is. Of zullen zr het gelijk houden met de stap van 6 naar 7 (?)
Vooral de normals worden dan echt een uitdaging. 20 was al veel, maar als dat 30/40 wordt, is het helemaal idioot :)

Voor zover het er nu naar uitziet is 8 niet een heel erg nuttige upgrade. Wel als je in de top speelt natuurlijk, maar ik vind 5/6 nu ook vaak prima en met alles 5/6 win ik bijna gegarandeerd mijn ranked :)

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:02:

Aangezien we een identieke load out hebben, weet je in ieder geval dat er nog wat mogelijk is :D Toegeven: het was een run met een tripple frenzy van coinbox - coin - coin en 2 of 3 losse coinboxen a 207 acties. Wel met een break na de eerste ronde.

Toch lekker dat je in ieder geval die 450 rubies achter de hand had om die items allemaal uit de pijp te halen. Hier vergelijkbaar: ik miste een kart en heb maar aan de pijp getrokken. Maar na 50 pulls had ik de kart en mario aviator, alles wat ik wilde :)

Folding@home

• MetalSonic
BBBrt schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:38:
[...]

Zal wel 8 of 10 tickets kosten, vrees is. Of zullen zr het gelijk houden met de stap van 6 naar 7 (?)
Vooral de normals worden dan echt een uitdaging. 20 was al veel, maar als dat 30/40 wordt, is het helemaal idioot :)

Voor zover het er nu naar uitziet is 8 niet een heel erg nuttige upgrade. Wel als je in de top speelt natuurlijk, maar ik vind 5/6 nu ook vaak prima en met alles 5/6 win ik bijna gegarandeerd mijn ranked :)
Ik ben benieuwd hoeveel tickets het gaat kosten en hoe de shop en rewards er verder uit zien. Vergeleken met het eerste half jaar dat ik dit spel speel “strooien” ze al veel meer met tickets. In een thema week heb je er nu soms ineens 4-6 he tickets bij (rewards+ tier/shop+totalpoints). Ik kijk nog even de spreekwoordelijke kat uit de boom.

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:54:
[...]

Aangezien we een identieke load out hebben, weet je in ieder geval dat er nog wat mogelijk is :D Toegeven: het was een run met een tripple frenzy van coinbox - coin - coin en 2 of 3 losse coinboxen a 207 acties. Wel met een break na de eerste ronde.

Toch lekker dat je in ieder geval die 450 rubies achter de hand had om die items allemaal uit de pijp te halen. Hier vergelijkbaar: ik miste een kart en heb maar aan de pijp getrokken. Maar na 50 pulls had ik de kart en mario aviator, alles wat ik wilde :)
Ik had al zon gevoel dat je zon soort run had qua frenzys! maar mooie benchmark. Ik ben benieuwd hoever ik kom. Ik moet er minimaal 50 uit halen van mijzelf deze week. Het zal sowieso mijn “ go to track “ worden voor muntjes verzamelen.

• edzon
Pff erg jammer dat level 8 nu al wordt geïntroduceerd...idd heel benieuwd naar het aantal tickets dat er nodig is van 7 naar 8. Vooral jammer dat mijn reis richting de top 100 hiermee op korte termijn onhaalbaar lijkt. Heel misschien heb ik heel veel geluk en past de volgende tour enorm goed bij mijn items zodat ik een paar items naar 8 kan tillen en een gokje kan wagen. Eerst maar eens kijken welke items meer punten gaan opleveren volgende tour, denk dat vooral de coinbox relatief minder waard zal zijn.

• MrOleo
Gelukkig heb ik vorige week de kart uit de special pijp gehaald, anders had ik deze week 4! items gemist in de ranked. Na 2 jaar keihard grinden, miste ik er vanochtend gelukkig maar 3. :)
Helaas niet veel mazzel met de pijp, de spotlight driver zit er nog in, ik kreeg nog wel een ster in de eerste pull, dus dacht dat ik hem had, maar dat was een andere driver die ik nog niet had. :/

Nou daar is ie dan level 8, ook hier benieuwd hoeveel tickets ze nodig zullen vinden van 7 naar 8.
Ik ben behoorlijk pissed op de "During the Sky tour, high end level boost tickets appear in the tier shop! Be sure to check it out.
Serieus, eerst de droprate in de daily shop, onaangekondigd, slopen en dan oh kijk eens, speciaal voor level 8 kan je de tickets die je niet meer krijgt nu voor 30% extra kopen.
Nope.

En gefeliciteerd aan de Yoshi Boomerang gebruikers, wéér in de ranked op een nieuwe track. _/-\o_
(Ach ik mag niet klagen, ik heb in het verleden vaak genoeg geluk gehad met items in de ranked :) )

erutangiS

• MrOleo
edzon schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:22:
Pff erg jammer dat level 8 nu al wordt geïntroduceerd...idd heel benieuwd naar het aantal tickets dat er nodig is van 7 naar 8. Vooral jammer dat mijn reis richting de top 100 hiermee op korte termijn onhaalbaar lijkt. Heel misschien heb ik heel veel geluk en past de volgende tour enorm goed bij mijn items zodat ik een paar items naar 8 kan tillen en een gokje kan wagen. Eerst maar eens kijken welke items meer punten gaan opleveren volgende tour, denk dat vooral de coinbox relatief minder waard zal zijn.
Ja ik was al benieuwd wat dat voor jou plannen zou doen, inderdaad is misschien de 1e of 2e tour met level 8 een mogelijkheid, maar ik ben bang dat top100 spelers ook veel tickets klaar hebben.
Ik zat even te denken of ik deze tour nog eens een poging zal wagen, de baanselectie leek aantrekkelijk. Helaas is mijn coverage op de nieuwe track veel te slecht.

erutangiS

• Regeneration
  • Niet online
Gezien die tickets in de shop, heb ik een groot tekort aan coins. Dus wie graag dagelijks coins wil ontvangen en ook dagelijks coins stuurt kan mij toevoegen. Heb nog ruim genoeg plek. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-YR0L92Z0gKPX8iFGGfb9eMq-6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f01BbokiUA1QXhRUYhEuiNbd.jpg?f=fotoalbum_large

Onverwachts eerste gebleven! Vorige tour niet eens zo veel tijd gehad om te spelen, was op zaterdag net eerste geworden met minder dan 200 punten voorsprong. Ik bleef elke dag eerste staan, dus hoopte ik niet verder te hoeven grinden, en dat bleek gelukkig ook niet nodig. En ben gelukkig ook niet op de laatste dag voorbij gegaan.

Jammer dat anderen het spel minder leuk beginnen te vinden, maar ik snap het ergens ook wel. Een spel is uiteraard voor je plezier. Wellicht kan het inderdaad ook helpen juist even afstand te nemen van het spel dat de interesse dan weer terugkomt. Level 8 komt voor mij ook erg vroeg, al speel ik het spel een stuk minder lang nog. Net 3 vakjes max in de daily selects, dus dat wordt wat, haha. Ik ben zelf overigens wel benieuwd naar de level 8 drivers, want die zouden een hogere frenzy kans krijgen en een hogere frenzy kans, zou in theorie betekenen minder lang grinden. Wel even afwachten voor welke dat geldt in de zin van HE, super en/of normal.

Komende tour mis ik op track 1 een kart (alleen bottom shelf), en glider (wel middle shelf). Het kon erger. En hetgeen wat ik in de top shelf heb is veelal level 4 en 1 op 3, dus daar hoef ik ook niet over te klagen. Ook even rondgekeken naar de tracks en heb het idee dat ik redelijk wat gebruik kan maken van mijn hogere level spullen. Wil deze tour dan weer een poging waren om de 700k aan te tikken, ik had dat de afgelopen tour op 600k gelaten, voor de Total points challenges.

Online doe ik vanavond graag mee, maar ik hoop dat ik na 20:30 red. Zo niet, veel plezier alvast! :)

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:12
Ik hou mijn 550+ ruby’s nog even op zak deze tour. Ik vind het een beetje zonde om nu een zooi muntjes te krijgen voor items die op level 7 staan, terwijl die volgende tour een stapje richting level 8 zou betekenen.

Op track 1 mis ik een top/middle shelf kart en een top shelf glider, maar de coinbox drivers op track 2 en 3 maken veel goed in score.

• MetalSonic

Over 15 minuten begint het Mario kart Tweakers toernooi weer!

4 sessies, waarbij ik ervoor zorg dat elke sessie anders is.

Hopelijk tot straks ik heb er weer zin in :)

• MetalSonic
Bedankt weer voor het joinen. Congrats voor de winnaars!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KjIEMh-4lmnJVL-lEHKTywm2of8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CECjsUGAMIecnL3NAoYUWEXK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HhhL94oJMWHDfKjJkn-aVnJ70Qk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/p6nWPusbwq2oQTxPR5xwsUzs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kT370v5MY_PQlXwMQOXRsqA4Cnw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/R4zwxXrDCpwr62W190Z9ZvyH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2c_HbT8vCtIdzsY_vij0Ur3y4ds=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RS38kkkG8rcSUAiWgEsWWvZA.png?f=fotoalbum_large

• edzon
MrOleo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:32:
[...]

Ja ik was al benieuwd wat dat voor jou plannen zou doen, inderdaad is misschien de 1e of 2e tour met level 8 een mogelijkheid, maar ik ben bang dat top100 spelers ook veel tickets klaar hebben.
Ik zat even te denken of ik deze tour nog eens een poging zal wagen, de baanselectie leek aantrekkelijk. Helaas is mijn coverage op de nieuwe track veel te slecht.
Ja ik vrees ook dat de kans klein is dat ik met mijn stash in de buurt van de top100 loadout kan komen als level 8 net open is, misschien dat ik ook deze tour nog een alles of niets poging ga doen, hangt een beetje van de laaste cups af maar denk wel dat mijn tickets nu nog meer waard zijn.

Multiplayer was weer leuk trouwens, thanks @MetalSonic en de rest voor de mooie ritten.

• bennieeee
Moet zeggen dat ik het best een prima tour vind. Na 7 cups op ongeveer 450k. Dus wel leuk om eens een poging te wagen om de 800k weer te halen.

Ga volledig op de glider pijp. Heb alle HE niet namelijk en alle gliders hebben best wat wat banen er onder zitten.

• BBBrt
bennieeee schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:43:
Moet zeggen dat ik het best een prima tour vind. Na 7 cups op ongeveer 450k. Dus wel leuk om eens een poging te wagen om de 800k weer te halen.

Ga volledig op de glider pijp. Heb alle HE niet namelijk en alle gliders hebben best wat wat banen er onder zitten.
Ik doe mee met mijn resterende 3 a 4 10-pulls :)
Ik hoop op 8bit Bullit Bill, die is volgende week meteen te gebruiken.

Poeh, ik ben met level 56/57 wel echt weer tegen een drempel aangelopen. Ik ben van 40 bijna in één streep naar 55 doorgegaan, maar de ranked is de afgelopen weken echt beduidend zwaarder. Vorige week 15e geworden. Nu na 1 dag al een top 3 met scores rond de 80k. Iets wat ik überhaupt nog niet heb gehaald.

Nouja, zoals wel meer hier, ga ik vanaf nu de competitie weer wat laten varen en weer vol voor de fun. Beetje sparen, misschien wat levels terugvallen, om dan rond de zomer misschien weer te knallen :)
En elke 2 weken de MetalSonic MP natuurlijk!

• MetalSonic
Was uiteindelijk weer een gezellige boel. En bij de multiplayer sessie maakt het niks uit of je wel of niet goldpass hebt en of je wel of niet alle items hebt. Sowieso doe ik minimaal één sessie met 2 items en dan heeft bijna iedereen wel iets dat kan worden gebruikt

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BD_mL19B6_a8AwBWwwg0z5Iur4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ouOijv9jgyVBwZ5iwXIuvSkK.jpg?f=user_large
Welke van deze twee zouden jullie kiezen op track drie voor de meeste punten?

• edzon
MetalSonic schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 18:30:
[Afbeelding]
Welke van deze twee zouden jullie kiezen op track drie voor de meeste punten?
Ligt er een beetje aan hoeveel geduld en geluk je hebt, denk dat je uiteindelijk met yoshi meer punten kan scoren met 3 cbdrivers op die track.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90v_lICT2lqurH4y1KmSeZiui0c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YrKK2OByRKeTW6obZwupW67Y.png?f=fotoalbum_large

Uit een groen pijpje van vandaag, fijn 1 die ik nog niet had

• MetalSonic
edzon schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:27:
[...]

Ligt er een beetje aan hoeveel geduld en geluk je hebt, denk dat je uiteindelijk met yoshi meer punten kan scoren met 3 cbdrivers op die track.
Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat ik mij hier wel in kan vinden. Gisteren een mooie score neergezet met een coinbox driver maar ik snap ook dat als je zo'n run hebt dat je boombox lekker loopt dat de score nog veel hoger kan zijn. Zie je ook bij Vozze die bijna de 40k aantikt (uiteraard wel met meer basepoints hoger level maar toch)

Moet maar kijken of ik hier de tijd voor ga vrij maken heb wel wat resets gedaan voor boombox. Maar dan duurde het eerst lang voor ik sowieso achterin stond bij de start en de coinbox drivers voorin en dan moest uiteraard nog die boomerang frenzy vallen. Achja bekend verhaal..

We zien 'wel, hoe is jouw ranked poule?

• edzon
MetalSonic schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:14:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat ik mij hier wel in kan vinden. Gisteren een mooie score neergezet met een coinbox driver maar ik snap ook dat als je zo'n run hebt dat je boombox lekker loopt dat de score nog veel hoger kan zijn. Zie je ook bij Vozze die bijna de 40k aantikt (uiteraard wel met meer basepoints hoger level maar toch)

Moet maar kijken of ik hier de tijd voor ga vrij maken heb wel wat resets gedaan voor boombox. Maar dan duurde het eerst lang voor ik sowieso achterin stond bij de start en de coinbox drivers voorin en dan moest uiteraard nog die boomerang frenzy vallen. Achja bekend verhaal..

We zien 'wel, hoe is jouw ranked poule?
Ja dat is inderdaad wel een beetje het verhaal van de Boomerang vs de coinbox. Vind de zoektocht naar een boombox vooral een stuk leuker zolang het niet te lang duurt. Vind het gerinkel van de kassa na een succesvolle boombox toch wel de mooiste beloning die Nintendo momenteel in mkt heeft gestopt.

Mijn ranked is verder vij pittig maar wacht nog op de special pipe voor een glider op track 1. Heb me ook vooral bezig gehouden met de kans op de top 100. Lijkt erop dat die er misschien wel in zit deze tour!

• bennieeee
3e plekje op dit moment. Het missen van een kart op track 1 gaat me toch opbreken ben ik bang.

De andere 2 tracks zijn behoorlijk scores vind ik al wel. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCtqcIujukJ4c0UYOsnhdGBs-NE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6DQidhy7um9tM4fZpMynqLRY.jpg?f=fotoalbum_large

De dagelijkse pijp is me trouwens wel goed gezind! 20 rubies in de laatste 3 dagen eruit.

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 26-02-2022 07:42 ]

• bennieeee
Track 1 net 1500 punten erbij met een mushroom, green shell en banaan frenzy. Nog 500 punten naar nummer 2 |:(

• MetalSonic
bennieeee schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:41:
3e plekje op dit moment. Het missen van een kart op track 1 gaat me toch opbreken ben ik bang.

De andere 2 tracks zijn behoorlijk scores vind ik al wel. [Afbeelding]

De dagelijkse pijp is me trouwens wel goed gezind! 20 rubies in de laatste 3 dagen eruit.
Dat zijn mooie scores hoor, vooral op track 1. Je zit praktisch op mijn score daar terwijl ik een top shelf kart heb

• bennieeee
40 pulls gedaan op de special pijp.
Eigenlijk iets meer dan gehoopt.
Maar we hebben eruit: Fire Flower, Record Setter en Bullet Bill. Die laatste heeft daarmee mijn probleem voor komende week opgelost.
Verder nog 12.200 coins.
Best fijn dat er nog minimaal 126 rubies nu zijn en er deze cup nog wel wat bijkomen.

Doelstelling om 800k te halen deze cup is ook behaald *O*

Acp was hearts ballons, staat al op level 6 maar dikke prima. Rest alleen nog 60k aan coins die jeuken om uitgegeven te worden! Maar heb deze cup nog geen enkele HE in de shop gehad.

• Sleehond
Funky Kong uit de ACP die direct naar level 5 gaat, prima pull.

Sta in de ranking 2e waarbij ik 5.000 voorsta op de nummer 3 en 1.500 achter op de nummer 1. Eens kijken waar ik nog wat punten kan pakken, die mogelijkheden zijn er nog wel…

• BBBrt
Precies de 8bit Bulit Bill die ik wilde niet, maar wel 2 nieuwe gliders. De Fire Flower en de Record Setter. Laatste is overigens wel tof, ookal leidt het effect enorm af :)

Ik heb definitief besloten om vanaf nu nooit meer geld te investeren en 100% voor de fun te gaan.

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lX2Vy1tKeJg9qMpRv3qpS7r3Qu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RqFbGOSAR7fE22pipKw6G2FE.jpg?f=fotoalbum_large
Dat is 1 klaar voor komende week. Mushroom, coin, coinbox Frenzy en 2 losse coinboxen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cK-OFyOjx7DDZ14YC_s1fk_6M9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f1sLLQWZQQxPUSu0xdU4gfgy.jpg?f=fotoalbum_large
Dat is 2 klaar voor komende week :+
Green shell en dubbele coin Frenzy.

[ Voor 32% gewijzigd door bennieeee op 27-02-2022 12:00 ]

• MetalSonic
Heel veel pogingen op track twee gedaan afgelopen weekend maar ik mocht de 50k nog niet aantikken

• MetalSonic
Fijn! Eindelijk een echt goede acp. Nieuwe mini drift kart.. oOo oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5lBkyWfxgImE1gjPoXV_xuH_lPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ip7Dc5g3pdquSBv8oKdVyleP.jpg?f=fotoalbum_large

• Eärendil
Op track 1 heb ik waardeloze items, maar dankzij de coinbox drivers op track 2 & 3 sta ik eindelijk weer eens eerste, 6k voor nr. 2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_2fxeu6IYBE8uwFW9GtTIECKuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iy1YSv7CxhrjTeOxdrUFix1E.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
Hehe de eerste HE eindelijk in de shop. Geen ticket maar Dry Bowser. Ook dikke prima.
Hopelijk dat de voorsprong van 2.5k voor deze week nog genoeg is om de 3e plek vast te houden.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwZNk3GSXty0Wu34FDybmTUN3Ss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mHSCJPRVTgJwD7CvRlsoGa7v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/32fwQFjeI5DyQEVekIdLJHyIMbg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J27g6zINEb2kEIm8IEwD9q4U.jpg?f=fotoalbum_large

Wat denken jullie, heb ik kans op plek 1?

Heb geen level boost tickets meer btw…

• bennieeee
@Sleehond Plek 1 wordt lastig maar een goeie run op track 3 moet je nog wel naar een promotie plek kunnen brengen.

• Tootoo
@Sleehond mijn gevoel zegt eigenlijk dat de eerste plek zeker binnen handbereik is. Track 2 zit nog veel meer in. Ik heb eens gekeken naar een zo veel mogelijk gelijkwaardige load out van jouw score. Mijn kart heeft minder base points, glider een level hoger met iets meer basepoints. Maar ik kwam met 1 bommen frenzy en een break in de combo halverwege al op 35k. 40k of hoger behoort wel tot de mogelijkheden in mijn beleving :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwQyKOcubs80Eb9VIzCA98ilVG8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dfWHVNT5mqxJp96ZnLVHWOJy.jpg?f=user_large

Folding@home

• MetalSonic
Het is mij helaas echt niet gegund op track 2....... Achja soms heb je zo'n week. Heel veel maakt het ook niet uit gelukkig. De nummer één zit 7k boven mijn score dus zelfs als ik 2k extra uit track 2 kan halen ben ik er nog lang niet.

Ik ga nu uit van plek 2 of plek 3 als ik morgen wakker word en dat is weer een mooie hoeveelheid uncap tickets erbij

• pjot1
  • Niet online
Zucht, hier wordt het deze week weer niks en dus zeker weten een tier omlaag. Houd m'n hart vast met level 8. Als Nintendo me zo blijft indelen dan ben ik eind van deze maand onder de tier 60 gezakt. Misschien dat ik vanavond nog een paar puntjes kan pakken maar een top 10 zit er dus weer niet in. :(

• pjot1
  • Niet online
Hmz, eindelijk een mooie run, 2X coinbox en 1X coin en 1keer m'n combo kwijtgeraakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zUBE8AK_aMLm-DaTBZVDJQQVuM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6RXBca1VeDHYQxm5ytXRTK7J.png?f=user_large

Misschien dat ik nog een k op track 3 kan scoren, dan heb ik toch nog een top 10. :p

• BBBrt
Sleehond schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:30:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat denken jullie, heb ik kans op plek 1?

Heb geen level boost tickets meer btw…
All out op track 3! Je hebt een betere loadout dan ik, maar ik heb 6k meer. Een (bijna) NSC met 2 frenzies en je bent er. Ik manual drift en haal op deze track regelmatig NSC met de goede racelijn en goed vallende frenzy.. ;)

• BBBrt
Volgens mij heb je er inmiddels genoeg bijgereden, of niet? :)

• pjot1
  • Niet online
11e geworden. Nu weer tier 62. :') Iedereen weer gefeliciteerd met jullie resultaten! :)

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 02:05
Zo. Tweede. Dat was al een tijdje niet gebeurd. Vannacht nog even ingehaald. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6n5dHLEFZm55TCBl2rb1HVU5W04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hA8UiUzzmhXvlgkmqM0bSPmg.jpg?f=fotoalbum_large
Met wat tickets was ik misschien één gebleven, maar met het oog op level 8 hou ik die liever op zak. Ik voorzie de komende week een saaie week, maar we gaan het zien.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Hier ook tweede! Tevreden mee

• bennieeee
3e plek. Promotie 2 op rij, hopelijk kunnen we daar 3 van maken.

• Sleehond
Thanks voor de tips @BBBrt @bennieeee en @Tootoo

1e geworden *O* *O*

En daarna uit de laatste gratis groene pijp een glider die ik nog niet had d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAQyz54tYM8SgWlojdVd-0QKuWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xj57xw3Ymdpb4I3icyVlXEql.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Sleehond schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 07:54:
Thanks voor de tips @BBBrt @bennieeee en @Tootoo

1e geworden *O* *O*

En daarna uit de laatste gratis groene pijp een glider die ik nog niet had d:)b

[Afbeelding]
Nice! En nogmaals nice! Heel bruikbare glider!

• Tootoo
Top @Sleehond! Mooi dat je eerste geworden bent en inderdaad een hele bruikbare glider :)

Hier eerste gebleven, nadat er nog een sleeper op kwam tot 104k. De nieuwe ranked mag wat mij betreft ook een rustige saaie zijn ;) maar heb al iemand die vrij dicht bij me staat….

Folding@home

• Poeksel
Tweede, ondanks dat ik maar 10k op de eerste baan heb. Een meevaller, het verschil met de scores achter me was niet groot.

In mijn nieuwe ranked zit er een 107k met drie keer een 7/1400 driver. Dat wordt een uitdaging.

• texelonia
9e, had ook niet echt zin om meer m’n best te doen…

Benieuwd hoe deze ranking gaat, valt tot nu toe mee. Maar pas 7 mensen ingelogd, en er is in elk geval 1 top 1000 speler.

• MetalSonic
In de nieuwe poule zijn de nummer 1 en 2 al flink uitgelopen. Achja ik zal wel gewoon lage scores hebben want van dit forum sta ik ook laag.. Dikke scores hebben jullie op track 1 zeg!

• Eärendil
Ik ben eerste gebleven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFosT9Cr_qO5O8euT7XHYBZbEH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/de6M03glQgj6LhOm6T40ezEi.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe ranked sta ik nu 8e, moet nog 6k bij voor top 3 en 9k voor eerste plek

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FIMVRJisBZG3tPTXzMATQSqZkiE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qQRKKjXmw4ruduDDxfynqGkF.jpg?f=fotoalbum_large
Die ken ik ;-)

• BBBrt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ag9QgFOgfE91JJPau9IsHaLNpQ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/u5tqK80LYyEGLyXli7UVvCSY.png?f=fotoalbum_large
Voor het eerst door de 80k, en ook meteen goed. Alleen nog net niet op nummer 1, maar misschien kan ik nog wel wat scoren op Sky Garden :)

• BBBrt
Inmiddels 1e met 85,5k :p

• pjot1
  • Niet online
Zo! Grote update straks!

Mii poppetjes, tier 80, level 150 gaat naar 300, level 7 voor items en meer items in de Tiershop.

Kom maar op! :*) oOo

Pagina: 1 ... 125 ... 161 Laatste