• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 17:05
pjot1 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 22:43:
[...]

*O*

Lakitu my friend! :*)

[Afbeelding]

Coins a plenty is wel lekker, zeg gemiddeld 1k coins erbij, maar als je al blut bent dan zet dat ook niet zoden aan de dijk. Alhoewel, wie het kleine niet eert.... :>
Lekker!! En nu vast houden;)

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-01 20:01
MrOleo schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:07:
[...]

Altijd een moeilijke beslissing zo een situatie, kopen of niet kopen, het is een beetje 50/50. Voor de ranked is een kart ticket duidelijk nuttiger, maar het is wel een driver ticket... Succes in ieder geval met die ranked, hopelijk vind je nog wat punten.

[...]

Dit scenario is denk ik wel het beste scenario voor team peach, benieuwd wat voor gat Team Mario vandaag slaat en hoe dichtbij Peach dinsdag kan komen met de bonus op maandag en dinsdag.
Over 25 min weten we wie er wint. Als Team Mario nog achterstaat, wint Team Mario. Als Team Peach weer is ingehaald, wint Team Peach ;)
Ik vrees dat ik voor het eerst de kampioenen-badge ga mislopen...

• BBBrt
BBBrt schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:07:
[...]

Over 25 min weten we wie er wint. Als Team Mario nog achterstaat, wint Team Mario. Als Team Peach weer is ingehaald, wint Team Peach ;)
Ik vrees dat ik voor het eerst de kampioenen-badge ga mislopen...
Ow ik vergis me een hele dag. We hebben de dinsdag nog. Wie morgenochtend achter staat, wint :)

• MetalSonic
BBBrt schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:47:
[...]

Ow ik vergis me een hele dag. We hebben de dinsdag nog. Wie morgenochtend achter staat, wint :)
ik ben benieuwd. Ik vind het wel leuk dat er eindelijk weer wat spanning terug is gekom in de VS modus... Vind het nog steeds een beetje verwarrend systeem met dat supporten van de underdog. Geeft mij bijna en gevoel van "ga dan een soort lotto ervan maken ofzo, handjeklap wie het wordt".....

Zie dat ik ondertussen naar plek vijf ben gezakt, is goed hoor :z

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:30
BBBrt schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:47:
[...]

Nou mario heeft 3x(?) de support bonus gehad, dus elke keer kost het peach 3 a 4 dagen om het gat te dichten.
Het gat is 60 miljoen. Ik denk niet dat dat in 2 dagen wordt gedicht. We gaan het zien.

erutangiS

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Het zal voornamelijk liggen aan (logischerwijs) hoeveel mensen er van ieder team spelen op de laatste dag. We zagen bijvoorbeeld tijdens week 1 dat mario het makkelijker had punten te pakken (combinatie van nieuwe tour + Hakama top shelf in ranked?), in tegenstelling tot week 2 waarin Peach het voor mijn gevoel wat makkelijker had (door veel die-hard MKT spelers die KBO gold konden/kunnen inzetten?). Natuurlijk zijn er nog veel meer factoren, maar ik denk dat Peach nog een hele goede kans maakt, omdat de die hard fans waarschijnlijk de laatste dag nog even los gaan. Mario heeft (over het algemeen) de kwantiteit, Peach de kwaliteit.

We kunnen dit geheel natuurlijk ook overanalyseren voor een of andere gouden badge en 5 robijntjes. ;) Wat het resultaat ook wordt, we winnen allemaal (want de tour is dan eindelijk afgelopen! :+ )

• MetalSonic
Cache schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:25:
Het zal voornamelijk liggen aan (logischerwijs) hoeveel mensen er van ieder team spelen op de laatste dag. We zagen bijvoorbeeld tijdens week 1 dat mario het makkelijker had punten te pakken (combinatie van nieuwe tour + Hakama top shelf in ranked?), in tegenstelling tot week 2 waarin Peach het voor mijn gevoel wat makkelijker had (door veel die-hard MKT spelers die KBO gold konden/kunnen inzetten?). Natuurlijk zijn er nog veel meer factoren, maar ik denk dat Peach nog een hele goede kans maakt, omdat de die hard fans waarschijnlijk de laatste dag nog even los gaan. Mario heeft (over het algemeen) de kwantiteit, Peach de kwaliteit.

We kunnen dit geheel natuurlijk ook overanalyseren voor een of andere gouden badge en 5 robijntjes. ;) Wat het resultaat ook wordt, we winnen allemaal (want de tour is dan eindelijk afgelopen! :+ )
haha mooie afsluiting :)

Ja tour heeft echt lang genoeg geduurd ( te lang) zal blij zijn als ik straks aan de volgende kan beginnen _/-\o_

• BBBrt
Cache schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:25:

Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben zó klaar met deze tour, dat ik alleen nog plezier haal uit het overanalyseren ;)

Voorspelling morgen:

Mario ca. 1.466
Peach ca. 1.456

En daarmee voorspelling overmorgen:

Mario ca. 1.635
Peach ca. 1.724

:(

Of er moet ergens een geheime Reddit-groep zijn, waarin wordt afgesproken om vandaag met Team Mario geen punten binnen te halen, maar dat zal wel niet. En dat ík vandaag geen punten binnenhark voor Mario, zal het verschil niet gaan maken.. :D

• MetalSonic
BBBrt schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben zó klaar met deze tour, dat ik alleen nog plezier haal uit het overanalyseren ;)

Voorspelling morgen:

Mario ca. 1.466
Peach ca. 1.456

En daarmee voorspelling overmorgen:

Mario ca. 1.635
Peach ca. 1.724

:(

Of er moet ergens een geheime Reddit-groep zijn, waarin wordt afgesproken om vandaag met Team Mario geen punten binnen te halen, maar dat zal wel niet. En dat ík vandaag geen punten binnenhark voor Mario, zal het verschil niet gaan maken.. :D
Ik moet nog steeds wennen aan dit nieuwe systeem met back up bonus. Zonder dat systeem had Mario sowieso dik gewonnen :X

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 18:52
Morgen hebben beide team’s toch bonus? Als final-day.
Morgen maar even flink racen voor Team Mario :P

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• BBBrt
R-utger schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:45:
Morgen hebben beide team’s toch bonus? Als final-day.
Morgen maar even flink racen voor Team Mario :P
Yes, allebei x2.0 bonus. Maar waarschijnlijk Team Peach ook nog de support bonus x2.0. En daarmee wint Team Peach!

Ben wel blij met de 15k gift op woensdag, want morgenochtend ga ik tot op de laatste coin blut :D

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 22:43:
[...]

*O*

Lakitu my friend! :*)

[Afbeelding]

Coins a plenty is wel lekker, zeg gemiddeld 1k coins erbij, maar als je al blut bent dan zet dat ook niet zoden aan de dijk. Alhoewel, wie het kleine niet eert.... :>
Hoe gaat het daar? Nog eerste?

• MetalSonic
YouTube: Frost Tour Predictions | Mario Kart Tour

Interessante preview! uiteraard met het nodige speculeren.

• MetalSonic
Nieuwe mario alt? Hmm hopelijk kan peach wintertime tier 3 kiezen op de ranked track

• MetalSonic
Eindelijk alweer de laatste dag van deze tour!!!!!!!!! gisteren nog paar puntjes eruit geperst en morgen ben ik vijfde (top 4 echt tever weg helaas)... ..

Hopelijk kan ik gold king boo weer eens inzetten in de aankomende ranked cups :)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Peach zal winnen dus deze tour.

• MetalSonic
Lijkt het wel op. Dus met andere woorden. Met dit nieuwe "VS systeem" moet je de "underdog" kiezen?? en die gaat dan winnen via de hulp bonus punten? hmm.....

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Ik zeg het je, team Peach for the win!! En dat het maar snel morgen mag zijn…

Folding@home

• BBBrt
MetalSonic schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:43:
[...]

Lijkt het wel op. Dus met andere woorden. Met dit nieuwe "VS systeem" moet je de "underdog" kiezen?? en die gaat dan winnen via de hulp bonus punten? hmm.....
Als de netto verhouding nog 67/33 was geweest, dan had Team Mario zeer waarschijnlijk nog steeds gewonnen. En waarschijnlijk gingen de luitjes van Nintendo daar ook van uit. Maar de verhouding was dit keer 58/42. En uiteindelijk heeft Team Peach dus veel vaker, maar vooral op het allerlaatste moment, kunnen profiteren van de support bonus :)

Er is nog een héél kleine kans dat Mario wint. Als Team Peach massaal denkt dat ze er al zijn en als Team Mario massaal gaat knallen. Als je de eerste dag van de tour pakt en Mario plust met 10% en Peach mint met 10%, dan heb je ongeveer de situatie waarbij Team Mario nog kan winnen :)

Ik ben officieel blut. Nog 24 muntjes. Maar wel eindelijk die HE glider uit de tier shop. Én ik sta voor het eerst níet op degradatie. Wie weet kan ik komende week voor het eerst boven de magische grens van 40 uitstijgen. Was het maar morgen :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-01 18:25
Team Peach for the win *O*

Verder sta ik 10e… -O-
Moet daarbij wel zeggen dat ik er weinig aan gedaan heb. Deze tour beetje weinig zin gehad in MKT. Hopelijk heb ik vanaf woensdag weer nieuwe moed gevonden, beetje een zenuw inzinking gehad deze week haha!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik ben ook al een tijdje klaar met deze tour en al langer met het vs concept. Echt debiel dat Nintendo dit zo opdringt, ze zullen er wel te veel in hebben geïnvesteerd om toe te geven dat het geen succes is. Nu gereduceerd naar een multiplier op de laatste dag die bepaald wie wint, spannend hoor. Net als mijn ranked, totaal 6 man. Wel hopelijk weer terug in 70 zonder tickets uit te geven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nU5DWDgcr25FO1VYvCM7HS5PtKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zw5nSe3wwMTZcjbYj1T4jXj9.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
BBBrt schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:23:
[...]

Als de netto verhouding nog 67/33 was geweest, dan had Team Mario zeer waarschijnlijk nog steeds gewonnen. En waarschijnlijk gingen de luitjes van Nintendo daar ook van uit. Maar de verhouding was dit keer 58/42. En uiteindelijk heeft Team Peach dus veel vaker, maar vooral op het allerlaatste moment, kunnen profiteren van de support bonus :)

Er is nog een héél kleine kans dat Mario wint. Als Team Peach massaal denkt dat ze er al zijn en als Team Mario massaal gaat knallen. Als je de eerste dag van de tour pakt en Mario plust met 10% en Peach mint met 10%, dan heb je ongeveer de situatie waarbij Team Mario nog kan winnen :)

Ik ben officieel blut. Nog 24 muntjes. Maar wel eindelijk die HE glider uit de tier shop. Én ik sta voor het eerst níet op degradatie. Wie weet kan ik komende week voor het eerst boven de magische grens van 40 uitstijgen. Was het maar morgen :)
Achja ergens is het een win win. Ook als ik verlies (had Team mario gekozen) vind ik het fijn dat er weer wat "spanning" terug is. Je hebt geen 100% garantie meer om het winnen van de VS na het kiezen van je favoriete team.

• MetalSonic
edzon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:31:
Ik ben ook al een tijdje klaar met deze tour en al langer met het vs concept. Echt debiel dat Nintendo dit zo opdringt, ze zullen er wel te veel in hebben geïnvesteerd om toe te geven dat het geen succes is. Nu gereduceerd naar een multiplier op de laatste dag die gehaald wie wint, spannend hoor. Net als mijn ranked, totaal 6 man. Wel hopelijk weer terug in 70 zonder tickets uit te geven.

[Afbeelding]
Top drie zou al mooi zijn. Ga je nog "jagen" op plek twee?

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/on0Fzl1iX4Bcrv79hrxIHtYEFX0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rG35ORVe3rQe7C2Ifd8ly3Pi.jpg?f=fotoalbum_large

Toch nog maar even gas geven.. het verschil tussen plek 6 en 7 is me iets te groot met zo'n klein verschil.

• MetalSonic
bennieeee schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:43:
[Afbeelding]

Toch nog maar even gas geven.. het verschil tussen plek 6 en 7 is me iets te groot met zo'n klein verschil.
ja tuurlijk, nog ff grinden. Je hebt vast niet overal een triple coin frenzy :+ 8)

• bennieeee
MetalSonic schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:51:
[...]

ja tuurlijk, nog ff grinden. Je hebt vast niet overal een triple coin frenzy :+ 8)
Nergens..😅maar 2 banaan Frenzy was genoeg gelukkig. Straks nog maar proberen er een klein beetje extra bij te rijden voor de zekerheid.

[ Voor 21% gewijzigd door bennieeee op 10-08-2021 09:59 ]

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:59:
[...]

Hoe gaat het daar? Nog eerste?
Ja! Gaat goed! Ik heb m'n voorsprong zelfs nog iets kunnen vergroten. Sta nu een kleine 1800 voor. Hopelijk is het genoeg. Als het moet kan ik nog wel een paar honderd extra halen in Ninja Hideway.

Nieuwe tour ziet er wel een beetje saai uit zo op het eerste oog. Maar wel weer nieuwe kansen en uitdagingen! Kan in ieder geval na de winst van Peach een x10 pijp doen. :9 (mocht ik 1e blijven)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• edzon
MetalSonic schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:34:
[...]

Top drie zou al mooi zijn. Ga je nog "jagen" op plek twee?
Nee, rijd nog even de token shop leeg dus tenzij daar toevallig nog een mega boomboxfestijn bij ontstaat vind ik het wel prima zo!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:38:
[...]

Ja! Gaat goed! Ik heb m'n voorsprong zelfs nog iets kunnen vergroten. Sta nu een kleine 1800 voor. Hopelijk is het genoeg. Als het moet kan ik nog wel een paar honderd extra halen in Ninja Hideway.

Nieuwe tour ziet er wel een beetje saai uit zo op het eerste oog. Maar wel weer nieuwe kansen en uitdagingen! Kan in ieder geval na de winst van Peach een x10 pijp doen. :9 (mocht ik 1e blijven)
Ok fijn, nieuwe tour is minder saai dan hij lijkt. Want de nieuwe ijstrack wordt zo'n RMX achtige track. Dus dat betekent lekker makkelijk lange combo's. Duimen dat we een tier 3 kart met jump ability hebben uiteraard O-)

• MetalSonic
edzon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:58:
[...]

Nee, rijd nog even de token shop leeg dus tenzij daar toevallig nog een mega boomboxfestijn bij ontstaat vind ik het wel prima zo!
Het is mij deze tour nog niet gelukt om te "boomboxen" heb het op track één wel geprobeerd maar had het bijna nooit dat een bot een coinbox activeerde. Heb het gevoel dat kans op boomerang grootste is op plek 4 t/ m 6.....

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:59:
[...]

Ok fijn, nieuwe tour is minder saai dan hij lijkt. Want de nieuwe ijstrack wordt zo'n RMX achtige track. Dus dat betekent lekker makkelijk lange combo's. Duimen dat we een tier 3 kart met jump ability hebben uiteraard O-)
We gaan het zien! Nintendo zal vast nog wel een paar combinaties bedacht hebben om geen T3 items te hebben... ;)

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:23:
[...]

We gaan het zien! Nintendo zal vast nog wel een paar combinaties bedacht hebben om geen T3 items te hebben... ;)
Hoop vooral dat ik goede items heb voor de 2de ranked week. Dan spelen we weer voor de driver uncap tickets........

Wel of geen t3 items hebben is voor mij ook geen garantie meer voor een top 3 positie ja of nee. Deze week had ik alles tier 3 en minimaal level 2 maar alles in de top 3 zat helaas 25k+ boven mij.

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YhMwr_ri5p7PXqtxvHGingI4gRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brtwz7ln9XJ31M4QX73t4w4A.jpg?f=fotoalbum_large
Zo ik ben klaar voor deze week.

• Tootoo
@bennieeee stomme vraag misschien: waarom zou je niet nog proberen om 784 punten erbij te rijden? Daarmee zou je geen tier omlaag gaan :)

@MetalSonic boomboxen is op track 1 wel mogelijk, maar is vooral een kwestie van tijd. Je krijgt daar minder snel coinbox drivers en als je ze hebt zijn ze T1. En inderdaad, rond plek 6 heb je de beste kans op een boomerang frenzy, waarbij de coinbox driver rond plek 3-4 moet rijden. Al met al moeten best wat dingen op zijn plek vallen. Ik had zelf 1 goede boombox frenzy op die manier, met een boomerang frenzy aan het einde van ronde 1. Alleen in ronde 2 werd ik helemaal kapot geschoten en daarmee weg score van 29k ;)

Folding@home

• bennieeee
@Tootoo zit wat in hoor. Krijg alleen helemaal niks extra voor plek 5. Ben wel klaar met de tour en heb me muntjes binnen. Daarnaast hoop ik dat de kans wat groter is om volgende week dan weer mee te doen om plek 1 als een tier zak.

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:13:
@bennieeee stomme vraag misschien: waarom zou je niet nog proberen om 784 punten erbij te rijden? Daarmee zou je geen tier omlaag gaan :)

@MetalSonic boomboxen is op track 1 wel mogelijk, maar is vooral een kwestie van tijd. Je krijgt daar minder snel coinbox drivers en als je ze hebt zijn ze T1. En inderdaad, rond plek 6 heb je de beste kans op een boomerang frenzy, waarbij de coinbox driver rond plek 3-4 moet rijden. Al met al moeten best wat dingen op zijn plek vallen. Ik had zelf 1 goede boombox frenzy op die manier, met een boomerang frenzy aan het einde van ronde 1. Alleen in ronde 2 werd ik helemaal kapot geschoten en daarmee weg score van 29k ;)
Bedankt voor dit overzichtelijke plan. Nu begrijp ik waarom een goede boombox veel tijd in beslag neemt. Eerst steeds maar weer opnieuw die race laden tot je de coinbox drivers op de juisten plek hebt en daarna natuurlijk restarten tot je de boomerang frenzy hebt wanneer de bot de coinbox frenzy heeft.

Jammer dat je werd afgeschoten in lap twee. Ga je het nog eens proberen? :)

• MrOleo
Echt? Op track 1 heb je kans op pgp en rosalina swimwear op tier 2, kwestie van track herstarten tot ze beide of een van hun op plek 1-4 rijden en knallen maar ( restarten tot frenzy).
Ik heb een dag serieus geprobeerd, 5-10x boombox, 3 goeie scores, 1x 140 acties in eerste ronde, verder slechts 1 banaanfrenzy, 27.3k. ik vind het tot nu toe een van de beste tracks voor boombox. :)

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:48:
[...]

Hoop vooral dat ik goede items heb voor de 2de ranked week. Dan spelen we weer voor de driver uncap tickets........

Wel of geen t3 items hebben is voor mij ook geen garantie meer voor een top 3 positie ja of nee. Deze week had ik alles tier 3 en minimaal level 2 maar alles in de top 3 zat helaas 25k+ boven mij.
Dat is jammer ja. Ik hield juist weer m'n hart vast voor deze week maar zoals het er nu naar uit ziet valt het kwartje de goede kant op. Geeft maar weer aan dat een T3 item geen garantie is voor succes.

Met een T2 driver spelen vind ik zelf wel minder leuk. Echte dikke uitschieters in de score blijven daar ook achterwege waardoor de uitdaging tot een goede score behalen een beetje wegvalt. In Tokyo Blur ben ik al blij met een Coinbox driver waardoor je nog enigszins een beetje score kan neerzetten.

Met een T2 glider is het altijd wel een uitdaging om je combo vast te houden. Geeft wel voldoening als het lukt. :)

• Tootoo
MrOleo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:51:
Echt? Op track 1 heb je kans op pgp en rosalina swimwear op tier 2, kwestie van track herstarten tot ze beide of een van hun op plek 1-4 rijden en knallen maar ( restarten tot frenzy).
Ik heb een dag serieus geprobeerd, 5-10x boombox, 3 goeie scores, 1x 140 acties in eerste ronde, verder slechts 1 banaanfrenzy, 27.3k. ik vind het tot nu toe een van de beste tracks voor boombox. :)
Je hebt helemaal gelijk met de tier 2 drivers zie ik nu 8)7 Zal in de war zijn met een andere track... @MetalSonic, dat maakt boomboxen wel makkelijker ;) Rest blijft staan, alleen wel dat je een grotere kans hebt op een coinbox driver op de juiste plek :)

Folding@home

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:51:
Oef pittig nu al half uur zonder succes aan het restarten. Boomerang frenzy lijkt wel net zo zeldzaam als coin frenzy haha. Zal ook wel niet helpen dat mijn Ninja maar level twee is.

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:06:
[...]

Je hebt helemaal gelijk met de tier 2 drivers zie ik nu 8)7 Zal in de war zijn met een andere track... @MetalSonic, dat maakt boomboxen wel makkelijker ;) Rest blijft staan, alleen wel dat je een grotere kans hebt op een coinbox driver op de juiste plek :)
Ik doe nog wat pogingen vandaag! :)

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:01:
[...]

Dat is jammer ja. Ik hield juist weer m'n hart vast voor deze week maar zoals het er nu naar uit ziet valt het kwartje de goede kant op. Geeft maar weer aan dat een T3 item geen garantie is voor succes.

Met een T2 driver spelen vind ik zelf wel minder leuk. Echte dikke uitschieters in de score blijven daar ook achterwege waardoor de uitdaging tot een goede score behalen een beetje wegvalt. In Tokyo Blur ben ik al blij met een Coinbox driver waardoor je nog enigszins een beetje score kan neerzetten.

Met een T2 glider is het altijd wel een uitdaging om je combo vast te houden. Geeft wel voldoening als het lukt. :)
Met een tier twee lucky 7 driver of coinbox driver kan je nog best leuke scores neerzetten. Uiteraard mis je de frenzys

• Tootoo
MetalSonic schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:09:
[...]

Ik doe nog wat pogingen vandaag! :)
Succes! Voordeel als het lukt bij de eerste itembox is dat je dan op een smal stuk baan zit, daar alleen al kan je goed los gaan ;) Je kan ook voor de sprong jezelf nog vertragen door naar rechts of links tegen de rand te botsen, mocht je te ver naar voren staan. Al met al is het niet extreem moeilijk om rond plek 6 door de itemboxen te gaan ;)

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

Succes! Voordeel als het lukt bij de eerste itembox is dat je dan op een smal stuk baan zit, daar alleen al kan je goed los gaan ;) Je kan ook voor de sprong jezelf nog vertragen door naar rechts of links tegen de rand te botsen, mocht je te ver naar voren staan. Al met al is het niet extreem moeilijk om rond plek 6 door de itemboxen te gaan ;)
Goede tip, das helemaal waar.

Tja het is net zoals met een triple coin frenzy, het kan uren duren maar als je het hebt dan was het het waard. O+

• edzon
Tootoo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:13:
En inderdaad, rond plek 6 heb je de beste kans op een boomerang frenzy, waarbij de coinbox driver rond plek 3-4 moet rijden. Al met al moeten best wat dingen op zijn plek vallen. Ik had zelf 1 goede boombox frenzy op die manier.
Volgens mij is zowel de kans op een boomerang- als een coinbox frenzy het grootst op plek 4 en 5 dus die probeer ik aan te houden. Ik baseer dat wel op een wat oude reddit post en ga er dan vanuit dat single items ongeveer dezelfde ratio kennen. https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMIlfFO83ojRmvuvRrBrfuFqRTk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ELEB5DihX64SjTjsqxrbwsXi.png?f=fotoalbum_large

Bedankt voor jullie tips!! Succes :)

• MetalSonic
Heb met mijn items uiteindelijk nog lekkere scores neergezet al zeg ik het zelf. Helaas pindakaas sta ik vierde en heeft de nummer 3 101k punten.

Het is wat het is, is het al bijna woensdag? ;-)

• BBBrt
Even een vraag tussendoor: hoeveel tickets kost het om een HE driver van 6 naar 7 te brengen? Ik heb er nog geen een op 6, dus kan het zelf niet controleren.

• MetalSonic
BBBrt schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:07:
Even een vraag tussendoor: hoeveel tickets kost het om een HE driver van 6 naar 7 te brengen? Ik heb er nog geen een op 6, dus kan het zelf niet controleren.
Dat kost vijf tickets

• Tootoo
edzon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:27:
[...]

Volgens mij is zowel de kans op een boomerang- als een coinbox frenzy het grootst op plek 4 en 5 dus die probeer ik aan te houden. Ik baseer dat wel op een wat oude reddit post en ga er dan vanuit dat single items ongeveer dezelfde ratio kennen. https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Het zou zomaar kunnen hoor :) ik heb vooral pas vanaf vorige tour eens wat meer met shy guy gedaan. Heb me toen gebaseerd op een boombox guide van Reddit: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Die zegt inderdaad 4-5, met maximaal 6. Ik probeer zelf 6, omdat daarmee de kans groter is dat de coinbox drivers voor me zitten. Maar misschien is 5-6 dan handiger ;)

Folding@home

• MrOleo
Tootoo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:06:
[...]

Haha tja dat gebeurt soms. :)
edzon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:27:
[...]

Rond plek 4, 5 is ook wel mijn ervaring.
Wat natuurlijk ook meespeelt is dat je niet teveel achterstand wil op de coinbox driver , maar ook niet te weinig, dat ze de coinbox nog niet gebruiken en je ze raakt en voorbij rijdt.
Mooi dat het nog gelukt is.
Jammer van die 78 lelijke mario coins... :P :+

erutangiS

• edzon
MrOleo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:59:
Wat natuurlijk ook meespeelt is dat je niet teveel achterstand wil op de coinbox driver , maar ook niet te weinig, dat ze de coinbox nog niet gebruiken en je ze raakt en voorbij rijdt.
Absoluut, heerlijk spelletje om er achteraan te plakken en net op het juiste moment een slinger te geven aan die Boomerang!

Net zowaar nog een nieuw record gereden met 1 boombox en een boomboxfrenzy, 202 actions! sorry voor de mariocoins :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M_9cVZTYcYFAU1B7OKUFmnT1o4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h3xiOCZlfaY9IqMLSvyujcpW.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Bah! Ik hoopte 3 ofzo. Dan ga ik er maar gewoon eentje naar lvl 3 brengen :)

• MetalSonic
BBBrt schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:19:
[...]

Bah! Ik hoopte 3 ofzo. Dan ga ik er maar gewoon eentje naar lvl 3 brengen :)
Zes naar zeven is best duur in hoeveelheid tickets en voor wat je ervoor terug krijgt. Ik focus liever op zoveel mogelijk bruikbare he drivers op zes. Twee he drivers van vijf naar zes is mij meer waard dan een he driver van zes naar zeven.

• MetalSonic
edzon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:13:
[...]

Absoluut, heerlijk spelletje om er achteraan te plakken en net op het juiste moment een slinger te geven aan die Boomerang!

Net zowaar nog een nieuw record gereden met 1 boombox en een boomboxfrenzy, 202 actions! sorry voor de mariocoins :P

[Afbeelding]
Mooie score en niks mis met Mario coins# team mario

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:59:
[...]

Haha tja dat gebeurt soms. :)

[...]

[...]

Mooi dat het nog gelukt is.
Jammer van die 78 lelijke mario coins... :P :+
Ik kan bevestigen dat ik het vaakst een boomerang frenzy had op plek vier & vijf. Echter ook twee keer op plek twee! O-)

• pjot1
  • Niet online
2 HE van 3 naar 4 met nog een ticket in de pocket is mij ook meer waard dan lvl7.

Team Mario...... :N

• MrOleo
edzon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:13:
[...]

[Afbeelding]
Oeh fijne score!
Teveel rooie coins hier, ff compenseren... :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UR55TfCncGL9L1u6embah3hiioY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i7p7RojuoACgSZqlk7U6sENs.jpg?f=user_large

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:09:
[...]

Oeh fijne score!
Teveel rooie coins hier, ff compenseren... :+
[Afbeelding]
Netjes, track twee?

• MrOleo
Ik ben benieuwd naar de daily shop de komende dagen. De afgelopen 2 weken was zo een drama qua HE tickets, dat ik gewoon maar 1 item heb kunnen kopen in 2 weken...
Ik ben benieuwd of dat te maken heeft met het HE driver ticket in de tier shop, dat dat op een of andere manier gerelateerd is in de hoop dat spelers 3k extra uitgeven..

Neo bowser city r, cup 2. Mijn favoriete baan voor de daily coins, blijkbaar had ik de 600 al bijeen. :)

erutangiS

• edzon
Hmm, interessante theorie! Heb deze week ook de hele tijd hier tegenaan gekeken zonder een ticket in de DS te zien....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_u0CCto-PGt5WK5_Hhrt_ecOAr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X9ikgpIhVhm4ddIon0jhkO1h.jpg?f=fotoalbum_large

• Cache
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_pnXP_thJZazaWCCIPBhr-HB5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VfQYWi5ewM0ODGtagdhqL0MM.jpg?f=fotoalbum_large

(Niet van mij)

• Tootoo
Hier heb ik deze week 2 HE driver tickets gehad in de daily shop, samen met 1 kart ticket in de tiershop, geen vetpot maar wel iets meer :) daardoor is mijn HE ticket stash nu 5-3-0…

En wtf, 61k… dat is aardig veel racen. Voorbij de 1000 races?!?

[ Voor 15% gewijzigd door Tootoo op 10-08-2021 23:07 ]

Folding@home

• R-utger
Helemaal top!
Forza Mario ;)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Huh? Maar normaal gesproken stopt hij met tellen als je genoeg muntjes hebt om de token shop leeg te kopen toch? Ongeacht of je daadwerkelijk alles gekocht hebt of niet.
Hoeveel tokens waren er nodig om alles te kopen?

• MrOleo
texelonia schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 02:07:
Huh? Maar normaal gesproken stopt hij met tellen als je genoeg muntjes hebt om de token shop leeg te kopen toch? Ongeacht of je daadwerkelijk alles gekocht hebt of niet.
Hoeveel tokens waren er nodig om alles te kopen?
Bij een normale tour klopt dat inderdaad, dan verdwijnen de event coins zodra je de shop kan leeg kopen. Tijdens een vs tour blijven de coins echter omdat ze voor de teamstrijd worden gebruikt en kan je ze oneindig verzamelen en dus hele hoge aantallen halen.
Helaas kan je niet meer zien hoeveel je hebt verzameld als je de shop leegkoopt.

erutangiS

• MetalSonic
Vierde achja

• Sleehond
10e ach ja _O-

• bennieeee
6e Achja :+

• R-utger
Stond 6e met een groot gat beide kanten op, maar toch 7e geworden… :-(
Het zal ook eens meezitten.

• Tootoo
Tweede……… achtja ;)

Folding@home

• Sleehond
@R-utger wel ff meedoen hè…. -O-

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 11-08-2021 07:51 ]

• Cache
2e achja…

• bennieeee
Zo wat is Nintendo lekker gul deze morgen!!
Ik mis wel het 1 en ander helaas. Ach ja die zullen er genoeg zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door bennieeee op 11-08-2021 08:05 ]

• Cache
@bennieeee je doelt op de 45 rubies en 15k coins? Die 15k muntjes dat wist, maar zijn die 45 rubies ook voor het behalen van een x aantal tokens?

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Nee, die 45 rubies zijn ter compensatie voor de foutmeldingen bij sommige users. Iedereen krijgt 45 rubies daarvoor.

Ik ben op vakantie zal wat minder online zijn qua forum.

• bennieeee
@Cache nee die 45 rubies zijn voor dat mensen niet konden inloggen en de game bleef hangen op 12%.

Super netjes dat ze iedere speler dan 45 rubies hebben gegeven.

• Sleehond
Inmiddels 150 rubies hier, lekker!!

• Cache
Dank @Planeetje en @bennieeee ! Ik heb er gelukkig geen last van gehad en inderdaad erg netjes om het zo te doen. Wellicht ook niet heel veel keuze wat dat betreft, het zal waarschijnlijk (te) veel werk zijn om uit te zoeken wie er wel last van heeft gehad.

Tevens fijne vakantie @Planeetje !

• MetalSonic
45 rubies en 15000 coins prima begin :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8TTaJJiOJ4wTwyl7KApQnTRWgw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oTDA7J1vaHWGLX5LwPU1ebtp.png?f=fotoalbum_large
:*) :*) :*) :*)

[ Voor 82% gewijzigd door MetalSonic op 11-08-2021 08:30 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:22:
Nee, die 45 rubies zijn ter compensatie voor de foutmeldingen bij sommige users. Iedereen krijgt 45 rubies daarvoor.

Ik ben op vakantie zal wat minder online zijn qua forum.
fijne vakantie!

• Sleehond
Mis op track 1 een tier 3 kart en glider en op track 3 mis ik een tier 3 kart…

Gaat weer niks worden deze week :(

• bennieeee
@Sleehond doe met je mee hoor. Maar met jou nog een heleboel verwacht ik wel!! Met een beetje mazzel kan het best wel wat worden nog.

• Tootoo
Team Peach! *O* *O* *O*

Even snel de nieuwe tour en ranked cup bekeken. Kijk ik naar de ranked cup, dan ben ik wel een beetje teleurgesteld in het feit dat ze opnieuw santa bowser als tier 3 driver hebben... Maar daarnaast lijk ik zo ongeveer 1 tegenstander deze ranked cup te hebben? En die heeft geen santa bowser ;) Tja, als dat werkelijk zo is, dan zijn we snel klaar.

Verder vind ik de RMX track wel aardig zo op het eerste gezicht :)

@MetalSonic lekkere daily select!

Folding@home

• Cache
Ik heb bijna hetzelfde @Tootoo . Alleen heb ik niet 1 echte tegenstander maar 0.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wfaqTNS36CAwtETKuPZZhXmAoRI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sl4m569RdIfbtI7eOr8CVkel.jpg?f=fotoalbum_large

Ik laat het hier maar bij denk ik :+

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:23
Same same

Welk team heeft er nu uiteindelijk gewonnen? Team Peach?
15K aan coins en 45 rubies is sowieso wel lekker :D

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Pfff, ik wou dat ik eens (bijna) alleen maar bots in mijn ranking had.

Ik mis een t3 driver en glider op track 1. Voor volgende week heb ik wel zowaar overal t3 items (aangenomen dat het Toadette cup wordt)!

Vannacht ook ingehaald en ipv 6e ben ik 7e geworden. Ach ja….

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:54:
Team Peach! *O* *O* *O*

Even snel de nieuwe tour en ranked cup bekeken. Kijk ik naar de ranked cup, dan ben ik wel een beetje teleurgesteld in het feit dat ze opnieuw santa bowser als tier 3 driver hebben... Maar daarnaast lijk ik zo ongeveer 1 tegenstander deze ranked cup te hebben? En die heeft geen santa bowser ;) Tja, als dat werkelijk zo is, dan zijn we snel klaar.

Verder vind ik de RMX track wel aardig zo op het eerste gezicht :)

@MetalSonic lekkere daily select!
Congrats met je team prestatie. Het is duidelijk, de VS tour is weer spannend, kan nu alle kanten op gaan :)
Wat dat betreft vind ik het niet erg dat team mario verloren heeft.

Shop is heerlijk, lijkt erop dat ik 4 echte tegenstanders heb. Vorige keer had ik ook maar een paar echte tegenstanders helaas waren drie daarvan tegenstanders met "dikke" items en kon ik niet hoger komen dan vierde. Ik wacht nog even met blij zijn. Heb sowieso één top 1000 tegenstander.

• pjot1
  • Niet online
1e! *O*

En Team Peach! *O*

Lekker begin! Nog nooit zo veel rubies gehad. Zometeen maar weer even blut gaan. :p Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van de resultaten! :)

Fijne vakantie @Planeetje

• edzon
3e gebleven en weer terug in tier 70 *O* felicitaties aan team peach, dat er maar heel lang geen vs tour meer mag zijn! Leuk dat het eindelijk weer woensdag is en dat we weer met shy guy aan de slag kunnen, hier ook maar 3 tegenstanders....Succes allemaal!

• Cache
Het valt mij opeens op dat alle prijzen zijn verlaagd van packs? Of herinner ik mij de prijzen verkeerd?

• MetalSonic
Cache schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:56:
Het valt mij opeens op dat alle prijzen zijn verlaagd van packs? Of herinner ik mij de prijzen verkeerd?
Lijkt inderdaad goedkoper, was het niet 23,99 en 44,99??? ik zal eens kijken bij mijn eerdere afschrijvingen :X

• MetalSonic
was 21,99 en 43,99

• MetalSonic
Intressant, volgende ranked cup (ervan uitgaande dat het Toadette is) geen coinbox drivers als tier 3!

• Cache
Hmm… interessante zet van Nintendo. Heb je weleens normale rubies (niet uit packs) gekocht? Zijn die prijzen ook aangepast?

Edit: volgens mij is alles gewoon aangepast. Zelfde geldt voor premium challenges bijvoorbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 11-08-2021 10:24 ]

• Sleehond
MetalSonic schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:21:
Intressant, volgende ranked cup (ervan uitgaande dat het Toadette is) geen coinbox drivers als tier 3!
Mijn items voor toadette cup zijn zoveel beter dan deze week…

Is het alweer woensdag..???

:+

• MetalSonic
Cache schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:23:
[...]

Hmm… interessante zet van Nintendo. Heb je weleens normale rubies (niet uit packs) gekocht? Zijn die prijzen ook aangepast?

Edit: volgens mij is alles gewoon aangepast. Zelfde geldt voor premium challenges bijvoorbeeld.
Ik heb volgens mij één keer losse rubies gekocht , ergens in de 2de of de 3de maand dat dit spel uit was. Wil straks wel eens kijken of ik dat nog kan achterhalen via mijn online credit card overzicht.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

>>>>>>>>> MULTIPLAYER NIEUWE TOUR 20.30 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Vandaag is de nieuwe tour begonnen en ik probeer een traditie te maken van een multiplayer sessie bij aanvang van een nieuwe tour.

Vanavond dus weer een multiplayer tour, Lobby opent om 20.30 en start al binnen een paar minuten, wordt eerst gevuld door bots en je kan wanneer je maar wil joinen.

- steeds 6 races
- default tracks/ items (dus kans op frenzy chaos)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• Cache
Als Klaas Vaak vanavond verdikkeme eens zijn werk goed doet, haak ik graag aan!
Pagina: 1 ... 85 ... 161 Laatste