Ik twijfelde omdat de super bonuspoints x6 doet en de he x5. Uiteraard 1,2 vs 1,25Vozze schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:43:
De HE, hogere multiplier en hogere base points.
Ben btw klaar op track 2!
Ik twijfelde omdat de super bonuspoints x6 doet en de he x5. Uiteraard 1,2 vs 1,25Vozze schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:43:
De HE, hogere multiplier en hogere base points.
Oef wat een pech met een top 10 speler.Planeetje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:46:
Sleeper nu op nr 1 wakker geworden:
[Afbeelding]
Ik heb zelf dit:
[Afbeelding]
Track 1 kan ik denk ik nog wel wat halen, is nu een nsc + dcf. Track 2 kan ook nog wel, maar moet dan wat meer grinden. Ben meer in de vakantie stemming
P.s. ik had gisteren niet erg veel tijd, maar was leuk om ff te multiplayeren.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Nog een keer mezelf quoten:__REMCO__ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:34:
[...]
om even mezelf te quoten: mijn vriendin kreeg pas vandaag antwoord van Nintendo:
[Afbeelding]
dus ik mag hopen dat ze een goede compensatie krijgt want ze was 2e in haar poule dinsdagavond en kan nu al 3 dagen niet spelen terwijl haar gold pass wel doorloopt en ze ook geen daily challenges kan doen
[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 03-08-2021 08:57 ]
Haha uiteraard, ja wellicht is "ronde " een betere beschrijving. Met in het achterhoofd dat een tour uit twee rondes bestaat? eerst de mario ronde en daarna de peach ronde?Cache schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:56:
Huidige tour? Volgens mij duurt die nog 8 dagen.
Lekkere shop iig!
:fill(white):strip_exif()/f/image/hogy3EtPkcsAMVZhGWrzh1bF.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/tsDw6goSFZXf7z4q8mS5XPjS.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/BFeUEAxfOjkXZQTvMfJzZZW8.png?f=user_large)
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ik zie zeker kansen. Zelfs zonder level tickets te gebruiken.pjot1 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:32:
Even een vraagje voor de professionals hier. Deze week heb ik weer een loodzware poule.
[Afbeelding]
Natuurlijk wil ik m'n puntjes nog wat omhoog krikken waar zien jullie nog kansen?
[Afbeelding]
Bovendien heb ik nog 2 HE kart en driver tickets. Investeren of niet? En zo ja, waar dan? Het liefst hou ik ze op zak want morgen mis ik al een heleboel items.
[Afbeelding]
Bovendien een HE glider ticket in de daily, gisteren ook al (niet gekocht) vandaag misschien maar wel...
De laatste track heb ik idd niet zo intensief geracet als die andere tracks. Op een één of andere manier ligt die baan me niet zo. Bovendien heb jij daar een lvl3 T3 glider en ik een T2 waardoor de combo lastiger is vast te houden en ik krijg geen bonuspunten waardoor 21,7k zo slecht nog niet is.MetalSonic schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:51:
[...]
Ik zie zeker kansen. Zelfs zonder level tickets te gebruiken.
Op Ninja hideway RT kan je met die items denk ik wel 25k scoren. Ik heb met (veel) slechtere items al 23,1k gescoord. Je moet de baan even door krijgen maar dan kan je er punten pakken. En dan kan jij dus mee doen voor in gelk gevla top zes en wellicht kan je er nog wel net vierde of derde mee worden. Dan moet het uiteraard ook zo zijn dat je tegenstanders er wel weer klaar mee zijn.
Ik zal de volgende keer wel eerst een tweede koffie geven voor ik baan advies geef. Ik zag niet dat je glider level 2 is. In dat geval is het al een prima score en trek ik mijn post gedeeltelijk inpjot1 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:03:
[...]
De laatste track heb ik idd niet zo intensief geracet als die andere tracks. Op een één of andere manier ligt die baan me niet zo. Bovendien heb jij daar een lvl3 T3 glider en ik een T2 waardoor de combo lastiger is vast te houden en ik krijg geen bonuspunten waardoor 21,7k zo slecht nog niet is.
Iets in mij zegt me dat de diehards vandaag echt nog wel los gaan.... Ik zie alleen de visie van sleepers niet; in die paar dagen kan je nooit een echte topscore neerzetten waardoor ze dus punten laten liggen....
Wat is de keuze dat je nu vierde blijft met tickets op zak terwijl we deze week spelen voor de driver uncap tickets? Is dat een strategie of speelt er iets anders?Tootoo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:36:
Voor mij mag de nieuwe ranked (en wie weet wel de nieuwe tour) ook snel beginnen! Hier sta ik nu vierde, zonder tickets geinvesteerd te hebben. De nummer 3 staat met 97k gelijk ver voor. Maar voor volgende ronde heb ik wel een hoop tickets die ik in kan zetten, waarvan Gold King Bobomb de gegarandeerde grote upgrade krijgt naar van level 4 / 1190 naar level 6 / 1400. Verder zullen we zien wat nodig is om eerste te worden.
Qua daily shop had ik op meer gehoopt om eerlijk te zijn. SInds vorige week heb ik alle normals (D/K/G) klaar, samen met super base karts en gliders. Maar tot zo ver enkel vandaag en gister 1 HE ticket gehad, hopelijk komt daar snel verbetering in zodat ik weer deel kan nemen aan team blut
Lekkere scores zijn door velen gehaald hier!
Even met de aanname dat de huidige stand niet meer verandert: ik moet behoorlijk wat investeren om 1 plek te winnen, aangezien de nummer 1 en 2 voorbij de 110k staan. Om dan minstens 8k er nog bij te krijgen. Die hoeveelheid tickets terwijl ik dan 1 HE driver pointcap win vind ik een te grote trade-off. Dan ga ik liever voor een gouden bobomb etcMetalSonic schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:54:
[...]
Wat is de keuze dat je nu vierde blijft met tickets op zak terwijl we deze week spelen voor de driver uncap tickets? Is dat een strategie of speelt er iets anders?
Gold king bomb level 6 maken is uiteraard ook prima investering. Heb ik paar dagen terug al gedaan. Ik denk dat we daar nog veel plezier van zullen hebben in de toekomst.....
Jij hebt volgens mij ook die HE ninja op track 1?
[ Voor 4% gewijzigd door Tootoo op 03-08-2021 12:46 ]
Dan zou je nog dat "boomboxing" kunnen doen, zag in het verleden al dikke scores en dat waren Nininja super items. Met zo'n HE zal het helemaal snel gaanTootoo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:00:
[...]
Even met de aanname dat de huidige stand niet meer verandert: ik moet behoorlijk wat investeren om 1 plek te winnen, aangezien de nummer 1 en 2 voorbij de 110k staan. Om dan minstens 8k er nog bij te krijgen. Die hoeveelheid tickets terwijl ik dan 1 HE driver pointcap win vind ik een te grote trade-off. Dan ga ik liever voor een gouden bobomb etc
Edit: ow en ja ik heb shy guy ninja op 4, die zou ook nog naar 5 kunnen.
Voor de volgende ranked cup: zeker! Tokyo Blur 3 R/T en, in geval van een level 6 shy guy ninja, ook ninja hideaway T. Grootste nadelen volgens een reddit post over boomboxing is dat er vaak ook wel tier 2 drivers gekozen worden als bots. Beide tracks hebben geen coinbox drivers als tier 2, waardoor de kans kleiner wordt om een coinbox driver te krijgen (of liefst meerdere) en daarmee dat ze muntjes gaan spugen.MetalSonic schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:25:
[...]
Dan zou je nog dat "boomboxing" kunnen doen, zag in het verleden al dikke scores en dat waren Nininja super items. Met zo'n HE zal het helemaal snel gaan
Of "ranked cup"MetalSonic schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:31:
[...]
Haha uiteraard, ja wellicht is "ronde " een betere beschrijving. Met in het achterhoofd dat een tour uit twee rondes bestaat? eerst de mario ronde en daarna de peach ronde?
Ja ben blij met de shop. Sinds ik al mijn base gliders heb 7 heb gebracht is het eigenlijk elke week raak. Nu heb ik weer zoals hiervoor toen 6 de max was dat ik af en toe geen coins heb voor de tickets in de shop
Ik weet niet wat het met de daily shop is deze week, ik kreeg weken lang 5 a 6 HE tickets per week. Deze week heb ik er 2 gezien. Of ze hebben iets veranderd, of gewoon dikke pech deze week...Tootoo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:36:
Qua daily shop had ik op meer gehoopt om eerlijk te zijn. SInds vorige week heb ik alle normals (D/K/G) klaar, samen met super base karts en gliders. Maar tot zo ver enkel vandaag en gister 1 HE ticket gehad, hopelijk komt daar snel verbetering in zodat ik weer deel kan nemen aan team blut
Lekkere scores zijn door velen gehaald hier!
erutangiS
Je zou track 2 nog even kunnen proberen hopen op de perfecte items. Er kunnen rare dingen gebeuren op die track.pjot1 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:34:
Thanks @MrOleo![]()
Ik was er al een beetje bang voor. Vind het zonde om tickets te spenderen zonder daar een noemenswaardige score verbetering tegenover staat. Vanaf morgen zal ik het wel weer moeilijk genoeg krijgen...
erutangiS
Ik zal het idd bij ranked cup houden. Dat is het duidelijkste. Ik zal voor je duimen dat je tijdens de volgende ranked cup weer vaak he items in de shop hebtMrOleo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:00:
[...]
Of "ranked cup"
[...]
Ik weet niet wat het met de daily shop is deze week, ik kreeg weken lang 5 a 6 HE tickets per week. Deze week heb ik er 2 gezien. Of ze hebben iets veranderd, of gewoon dikke pech deze week...![]()
@pjot1 Track 2 score is prima, Track 3 met die glider en wat je beschrijft ook, Track 1 kan ik moeilijk inschatten, vergelijkend met scores van mijn tegenstanders is die score beter dan die van mijn tegenstanders. Helaas weinig ruimte voor verbetering. Ik denk niet dat die HE tickets je veel gaan helpen, dus ik zou ze op zak houden voor volgende week.
erutangiS
Viel mij inderdaad ook al op dat @Vozze nog niet was ingelogd haha. Wat ik mij kan herinneren was dat hij ook voor de nieuwe ranked cup prima scores had ja.Tootoo schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:23:
@BBBrt Vozze zal nog geen score hebben omdat hij nog niet ingelogd is. Tot dan staan de scores als vraagteken. Maar kan je zeggen dat hij wel scores heeft hoorEn om op je eerste vraag te antwoorden: niemand weet het met zekerheid. Er zullen gevallen voor beide kanten. Maar persoonlijk ben ik van mening dat er gewoon gekeken wordt naar hoe sterk je bent en proberen ze daar iets mee te doen. Met n=1: in de nieuwe ranked cup heb ik nog maar weinig gedaan en nog geen enkele upgrade doorgevoerd. Maar ik ben wel gekoppeld aan een top 200 speler met een shy guy ninja op level 7 met 1400 base points. Kan je gelijk zeggen dat ik daar een hele zware kluif aan heb om zijn score (116k nu) te evenaren...
Lekkere pulls hier op de vroege ochtend!
Ow en vierde gebleven, zijn geen gekke dingen gebeurd in mijn vorige ranked cup.
Het is me gelukt, ben 3e gebleven en weer terug in tier 70. Maar waarschijnlijk zak ik meteen weer na deze week naar 69. Ik heb geen driver of kart voor track 1, en geen rubies om voor shy guy ninja te gaan.MetalSonic schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 21:01:
[...]
Oef wat een pech met een top 10 speler.
Ik denk dat je al trots mag zijn als je in die poule plek drie kan vast houden
Ja leuk dat je even mee doet. Wellicht kan je een volgende keer wat langer mee doen. We zien wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 04-08-2021 10:10 ]
Bij lange na niet genoegVozze schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:08:
@Tootoo : poeh, Nintendo weet de tegenstanders wel aan je te koppelen zeg. Ik ben benieuwd wat je eruit kan persen. Succes!
Wellicht makkelijke week voor jou? Wat is nu de stand?Vozze schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:08:
Even uitslapen
Inmiddels ingelogd. Dus de scores zijn zichtbaar nu.
Zonder verder naar de complete ranked te hebben gekeken, zag ik wel dat ik 2e was met de nummer 1 op 105k. Taaie dus. Ik had net genoeg tickets om Shy Guy naar level 6 te brengen, dus direct maar gedaan.
Ten eerste vanwege de coverage en ten tweede omdat ik die boomerang skill geweldig vind.
Nu nipt de eerste plek overgenomen en maar eens gekeken naar de rest van de ranked. Hmmm, denk dat ik maar 2 echte tegenstanders heb
Die investeringen waren misschien niet nodig
Ach, dan zijn ze voor later
@Tootoo : poeh, Nintendo weet de tegenstanders wel aan je te koppelen zeg. Ik ben benieuwd wat je eruit kan persen. Succes!
Dat zijn mooie badges, wat heeft hij voor items voor de huidige tour?Cache schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:47:
Ziehier mijn tegenstand:
[Afbeelding]
Plek 2 hopelijk dan maar.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CxDcksO1k9ZqyxoBeN0nX2v8.png?f=user_large)
Netjes en mooie voorsprong alpjot1 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 19:58:
Zo! Dit is een tijd geleden!
[Afbeelding]
Ook 11 bots in m'n ranking. Nog nooit meegemaakt.
Er kan nog een hoop veranderen maar deze week heb ik er een gevoel over! Overal kan er nog wel wat bij en heb nog 2 HE driver tickets in the pocket!
Grrrr...pjot1 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 19:58:
Zo! Dit is een tijd geleden!
[Afbeelding]
Ook 11 bots in m'n ranking. Nog nooit meegemaakt.
ah jammer, maarja klein verschil. Kan je hopelijk nog inhalen.
plek 3 is niet heel ver weg..bennieeee schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 07:17:
[Afbeelding]
Mmmh. Ik denk dat er overal nog wel een kleine verbetering te halen is maar het zal lastig worden.
Klopt die is te doen. Nummer 2 inhalen wordt al een pittige opgave denk ik.
Precies wat ik ook dacht, ik jojo steeds tussen tier 55-60.Poeksel schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:37:
Mijn tier 63 ranked is wel een stuk zwaarder helaas: de nummer 7 heeft 75k. Ik sta momenteel met 66k 13e met onder mij alleen maar bots.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Soms? hahah, laatste maanden is het bijna altijd vreemd. En dat pakt soms prettig uit. Als je praktisch niks hoeft te doen en 20k voorstaat maar vaak pakt het omgekeerd uit en staan degene boven je zover boven je dat je daar niks tegen kan doen.R-utger schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:44:
[...]
Precies wat ik ook dacht, ik jojo steeds tussen tier 55-60.
Maar mijn 56 tier is wel een stuk zwaarder, met 73k sta je 7e. Ook nog nooit bots gezien in mijn poel.
Soms vind ik de ranking wel een beetje vreemd
Bedoel je het kaartje van hier: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf ?bennieeee schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:10:
Pff ik heb het kaartje weggegooid van me telefoon waar alles op staat qua drivers base, super base etc.. iemand enig idee waar je die weg kan halen?
Ja top dankjewel!Tootoo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:20:
[...]
Bedoel je het kaartje van hier: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf ?
handig hoor, kan je die niet in de OP zetten? ;-)Tootoo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:20:
[...]
Bedoel je het kaartje van hier: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf ?
Eerste vs tour sinds lange tijd dat het spannend is. Ik denk trouwens nog steeds dat Team Mario gaat winnen.BBBrt schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:11:
Nou, team Mario is lekker ingekakt gisteren. Minder dan 50% van de opbrengst van dag 1 en voor het eerst ook netto minder binnen geharkt dan team Peach!
Ze weten het wel écht spannend te maken, want netto staat het 60/40 voor Mario, maar 'bruto' staat Peach nu dus voor. Het komt steeds meer aan op de laatste dag. Een netto verdubbelaar op je dagopbrengst gaat nou eenmaal erg hard, voor welk team dan ook.
Jaja, ik ben er maar druk mee
/f/image/kDBvrCMIhBRo6nnlMKu83jKO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door Cache op 07-08-2021 09:48 . Reden: 3 jarig moest 2 jarig zijn :) ]
Allereerst congratsCache schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:59:
@BBBrt Geen slecht moment om gold pass te nemen met PGP als beloning overigens, afgezien van de extra rubies die handig zullen zijn voor het 3 jarig jubileum.
Vanochtend weer een gouden TCP! Dat is inmiddels al nummer 6 ofzo. 10k muntjes ook al eens gehad, alleen nog geen 45 rubies. Hopelijk komt deze nieuwe pull komende tour van pas.![]()
[Afbeelding]
Lekker hoor! Ik heb tot nu toe 1x 10k en 1x een HE gehad, maar verder alleen maar suffe dingen zoals 500 muntjes of 5 item kaarten...Cache schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:59:
@BBBrt Geen slecht moment om gold pass te nemen met PGP als beloning overigens, afgezien van de extra rubies die handig zullen zijn voor het 3 jarig jubileum.
Vanochtend weer een gouden TCP! Dat is inmiddels al nummer 6 ofzo. 10k muntjes ook al eens gehad, alleen nog geen 45 rubies. Hopelijk komt deze nieuwe pull komende tour van pas.![]()
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Cache op 07-08-2021 09:50 ]
Ben benieuwd wat er met de 2 jaar wordt gedaan. Nintendo kennende zal het wel een feestelijke pipe worden met allemaal gouden items. Uiteraard ook gratis extra rubies etcBBBrt schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:47:
[...]
Lekker hoor! Ik heb tot nu toe 1x 10k en 1x een HE gehad, maar verder alleen maar suffe dingen zoals 500 muntjes of 5 item kaarten...
Welk jubileum? MKT bestaat nog niet 3 jaar, toch?
Balen trouwens dat Team Mario de bonus vandaag heeft. De kans dat Team Peach de bonus op de laatste dag krijgt, neemt daardoor aanzienlijk toe
TCP is the challenge pipeSleehond schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:14:
Wat bedoelen jullie met TCP eigenlijk?
En wanneer is het 2 jarige jubileum?
Tot zo ver mijn vragen
[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 07-08-2021 11:50 ]
Yep, maar aan de andere kant van de wereld is het winter, al hebben ze in afrika en australie wellicht niet heel veel ijs in de winter.MetalSonic schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:39:
[Afbeelding]
Frost tour. Voelt voor mij wat gek dat ze dit doen eind zomer. Gezien dat ik deze week flink wat drivers kon toevoegen ben ik optimistisch over de tiet 3 driver voor de ranked cup.
Echt serieus, laat eens wat voor ons overCache schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:59:
@BBBrt
Vanochtend weer een gouden TCP! Dat is inmiddels al nummer 6 ofzo. 10k muntjes ook al eens gehad, alleen nog geen 45 rubies. Hopelijk komt deze nieuwe pull komende tour van pas.
TCP aka DDP, todays "challenge" pipe aka Daily Disappointment Pipe. Ik vraag me nog steeds af wat de challenge is...Sleehond schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:14:
Wat bedoelen jullie met TCP eigenlijk?
Yep boring ranked cup...., wel nette scores in de friends list!MetalSonic schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:14:
Lang geleden dat een tweede helft van een week zo lang duurde voor mij. Nummer drie veels te ver weg en de nummer vijf toch wel flink onder mij.. Ik speel voor mijn gevoel nergens voor. Woensdag is weer ietsje dichterbij..
erutangiS
Eens dat is een positief punt van de tweede ranked cup. Veel van dit forum hebben mooie scores neergezetMrOleo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:02:
[...]
Yep, maar aan de andere kant van de wereld is het winter, al hebben ze in afrika en australie wellicht niet heel veel ijs in de winter.![]()
[...]
Echt serieus, laat eens wat voor ons overIk heb wel een keer 15 rubies gehad, maar verder mogen ze van mij snel weer die login bonus terugbrengen, daar gaven ze af en toe nog eens HE tickets weg.
[...]
TCP aka DDP, todays "challenge" pipe aka Daily Disappointment Pipe. Ik vraag me nog steeds af wat de challenge is...
[...]
Yep boring ranked cup...., wel nette scores in de friends list!
Kom maar op met woensdag, hopelijk veel frappe snowland en weinig vanilla lake.
Rustig uitspelen dus voor plek twee. Heb je nog wat tickets op zak kunnen houden?Tootoo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:57:
Idem hier: is het al woensdag? Ranked kan ik weinig doen, tracks heb ik wel gezien. Moet al moeite doen om alle muntjes binnen te halen etc…
[Afbeelding]
Ik heb tot zo ver nog 3 HE driver en 2 HE kart tickets over. De daily shop is me tot zo ver nog weinig goed gezind om meer tickets te krijgen…MetalSonic schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 00:30:
[...]
Rustig uitspelen dus voor plek twee. Heb je nog wat tickets op zak kunnen houden?
[ Voor 13% gewijzigd door Tootoo op 08-08-2021 09:17 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/WrUtR750g5mHGpr7kzqU1TNl.png?f=user_large)
Ik denk zelf dat er niet zozeer naar de tier gekeken wordt maar naar mogelijke scores met de items die je bezit. Maar voor iedereen is de ranking anders. Ik weet me nog te herinneren dat ik bij @Whaam in de ranking stond maar Whaam stond niet bij mij. Ook onze tier was anders. Volgens mij scheelde het 7 tiers.bennieeee schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:12:
@pjot1 Verbaas me soms nog steeds over die scores per tier. Zou jij bij in de ranking op plek 4 staan. Terwijl ik in mijn huidige tier 53 op nummer 6 sta en de nummer 1 en 2 allebei rond de 85k staan.
Altijd een moeilijke beslissing zo een situatie, kopen of niet kopen, het is een beetje 50/50. Voor de ranked is een kart ticket duidelijk nuttiger, maar het is wel een driver ticket... Succes in ieder geval met die ranked, hopelijk vind je nog wat punten.pjot1 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 11:14:
De laatste tijd (op gisteren na) heb ik elke dag wel een HE item in de shop. Soms wel 2 zoals vandaag bijvoorbeeld. Toch twijfel ik nu of ik de driver ticket moet halen.
[Afbeelding]
Momenteel heb ik er nog 2 op de plank liggen voor eventueel om Builder Toad lvl4 te maken. Mocht ik weer een paar sleepers in m'n ranking hebben... Eigenlijk heb ik liever een HE kart ticket. Als er nog 1 in de shop komt, dan kan ik Pink Dozer lvl6 maken wat eigenlijk m'n voorkeur heeft maar wil ook liever het risico nemen voor geen enkele ticket in de shop...
In m'n ranking is het best spannend, wil uiteindelijk natuurlijk 1e worden dus ik denk dat ik binnenkort toch 2 HE driver tickets ga gebruiken....
[Afbeelding]
Dit scenario is denk ik wel het beste scenario voor team peach, benieuwd wat voor gat Team Mario vandaag slaat en hoe dichtbij Peach dinsdag kan komen met de bonus op maandag en dinsdag.pjot1 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:03:
De teamranking is trouwens ook tandenknarsend spannend. Qua winning team zou ik echt geen uitspraken durven doen.
erutangiS
:strip_exif()/f/image/uTYymGWPhE88rFMbaN6p28oS.jpg?f=fotoalbum_large)
WTF??Slettesloery schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:23:
@Tootoo we hebben de zelfde personen in onze rank hmmm dat klopt niet echt 🤔[Afbeelding]
erutangiS
Ik deel de mening van @Vozze. Driver he ticket kopenpjot1 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 11:14:
De laatste tijd (op gisteren na) heb ik elke dag wel een HE item in de shop. Soms wel 2 zoals vandaag bijvoorbeeld. Toch twijfel ik nu of ik de driver ticket moet halen.
[Afbeelding]
Momenteel heb ik er nog 2 op de plank liggen voor eventueel om Builder Toad lvl4 te maken. Mocht ik weer een paar sleepers in m'n ranking hebben... Eigenlijk heb ik liever een HE kart ticket. Als er nog 1 in de shop komt, dan kan ik Pink Dozer lvl6 maken wat eigenlijk m'n voorkeur heeft maar wil ook liever het risico nemen voor geen enkele ticket in de shop...
In m'n ranking is het best spannend, wil uiteindelijk natuurlijk 1e worden dus ik denk dat ik binnenkort toch 2 HE driver tickets ga gebruiken....
[Afbeelding]
Wtf.. dit heb ik nog niet eeder gezien in dit Tweakers forum!!Slettesloery schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:23:
@Tootoo we hebben de zelfde personen in onze rank hmmm dat klopt niet echt 🤔[Afbeelding]
Mooie voorsprong. Leuke beloning voor je mooie score. Die glider ticket gaat je ook nog wel helpenVozze schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:20:
@pjot1 : ik zou het driver ticket kopen en dan twee aan Builder Toad geven. De stap van een level 3 naar level 4 driver is best groot en ik denk dat je hierdoor het gat naar de huidige nummer 1 kunt dichten.
Dan heb je voor de volgende tour in ieder geval nog een driver ticket liggen.
Hier een rustige ranked, maar dat kan ook haasy niet anders met slechts twee echte tegenstanders: [Afbeelding]
Met beide scores van boven de 100k, zijn het zeker geen pannenkoeken. @Tootoo : de nummer 1 bij jou heeft echt wel een beestachtige score staan zeg. Daar valt ook niet tegenop te boksen. Tweede is ook prima.
Ben ook wel erg benieuwd naar de volgende tour. Vanilla Lake (welke uitvoering dan ook) vind ik zelf niet de meest leuke tracks. Te kort, te saai. Maar ja, we gaan het zien.
Gisteren zelf een beetje een domme actie gehad. In de ochtend had ik een HE-glider ticket in de shop, maar het liefst ga ik toch voor driver tickets, omdat ik alles in Shy Guy Ninja heb gestopt en er nog maar 1 heb. Dus erg getwijfeld, maar door wat extra muntjes vanwege de Expert Challenges toch maar besloten om het ding te kopen zodra ik MKT zou openen. Alleen is dat laatste niet meer gebeurd en ging hij dus aan m'n neus voorbij. Nu maar wachten op een driver ticket.
Laten we zeggen dat het klopt, ik denk zelf ook wel dat obv een algoritme je een bepaalde classificatie zal krijgen. Dan gok ik nog steeds dat je per classificatie een bepaalde set tegenstanders hebt waaruit je ranked cup samengesteld kan worden. Vast met verschillende sterktes, wat wellicht per ranked cup verschilt (vorige ranked had ik veel goede tegenstanders, nu weinig). Wel een prestatie om dan zoveel dezelfde tegenstanders te krijgenVozze schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 17:07:
True, naarmate de verhouding tussen het totaal aantal spelers en spelers in ranked afneemt, neemt de kans op een verglijkbare ranked ook af.
Maar voor zover ik weet vindt de indeling plaats met behulp van een algrotime en gaat dit niet random. Dit algoritme zal de keuze baseren op een aantal parameters en klaarblijkelijk komen die van jou en van Slettesloery dusdaning overeen dat de uitkomst bijna hetzelfde is. Dat is dan eigenlijk best knap van zo'n algortime. Wanneer het wel random zou zijn, dan zou ik van m'n stoel vallen![]()
En dit is na bijna 2 jaar voor het eerst dat we dit zien. Althans, dat het ons opvalt. Dus het valt gelukkig mee.
Je slaat de spijker precies op z'n kop! Dilemma's, dilemma's, dilemma's.....MrOleo schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:07:
[...]
Altijd een moeilijke beslissing zo een situatie, kopen of niet kopen, het is een beetje 50/50. Voor de ranked is een kart ticket duidelijk nuttiger, maar het is wel een driver ticket... Succes in ieder geval met die ranked, hopelijk vind je nog wat punten.
[...]
Dit scenario is denk ik wel het beste scenario voor team peach, benieuwd wat voor gat Team Mario vandaag slaat en hoe dichtbij Peach dinsdag kan komen met de bonus op maandag en dinsdag.
Inmiddels heb ik Builder Toad lvl4 gemaakt en ik heb er nog 5 pointscap tickets tegenaan gegooid. In de tussentijd heb ik m'n score met een aantal honderdtallen omhoog gewerkt. Moet nog even die perfecte run doen.Vozze schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:20:
@pjot1 : ik zou het driver ticket kopen en dan twee aan Builder Toad geven. De stap van een level 3 naar level 4 driver is best groot en ik denk dat je hierdoor het gat naar de huidige nummer 1 kunt dichten.
Dan heb je voor de volgende tour in ieder geval nog een driver ticket liggen.
Hier een rustige ranked, maar dat kan ook haasy niet anders met slechts twee echte tegenstanders: [Afbeelding]
Met beide scores van boven de 100k, zijn het zeker geen pannenkoeken. @Tootoo : de nummer 1 bij jou heeft echt wel een beestachtige score staan zeg. Daar valt ook niet tegenop te boksen. Tweede is ook prima.
Ben ook wel erg benieuwd naar de volgende tour. Vanilla Lake (welke uitvoering dan ook) vind ik zelf niet de meest leuke tracks. Te kort, te saai. Maar ja, we gaan het zien.
Gisteren zelf een beetje een domme actie gehad. In de ochtend had ik een HE-glider ticket in de shop, maar het liefst ga ik toch voor driver tickets, omdat ik alles in Shy Guy Ninja heb gestopt en er nog maar 1 heb. Dus erg getwijfeld, maar door wat extra muntjes vanwege de Expert Challenges toch maar besloten om het ding te kopen zodra ik MKT zou openen. Alleen is dat laatste niet meer gebeurd en ging hij dus aan m'n neus voorbij. Nu maar wachten op een driver ticket.
Nog een paar spannende laatste dagen dus van deze ranked cup! Hopelijk heb je nog eens geluk in de tcp en anders heb je dinsdag nog de coins a plentypjot1 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 21:32:
Whoo, dit maakt het mysterie alleen maar groter. Blijkt wel uit dat tegenstanders niet zomaar uit de lucht gegrepen wordt en bevestigd eigenlijk ook m'n vermoeden dat er gekeken wordt naar de inventaris van de spelers.
[...]
Je slaat de spijker precies op z'n kop! Dilemma's, dilemma's, dilemma's.....![]()
[...]
Inmiddels heb ik Builder Toad lvl4 gemaakt en ik heb er nog 5 pointscap tickets tegenaan gegooid. In de tussentijd heb ik m'n score met een aantal honderdtallen omhoog gewerkt. Moet nog even die perfecte run doen.
Qua driverticket ga ik toch eigenwijs doen. (je mag die uit mijn shop wel kopen!) Vandaag veel nagedacht over die ticket en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mezelf voor m'n kop kan schieten als er morgen of overmorgen een kart ticket verschijnt. Hierdoor heb ik nog een stok(je) achter de deur. Ik ben bang dat de nr1 nog wat gas gaat geven namelijk...
Zeker gezien de frequentie van het aantal HE tickets de laatste 2 weken durf ik de gok wel aan.
MetalSonic schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 22:10:
[...]
Nog een paar spannende laatste dagen dus van deze ranked cup! Hopelijk heb je nog eens geluk in de tcp en anders heb je dinsdag nog de coins a plenty
:fill(white):strip_exif()/f/image/LdVDZaE9hWTsQ4KVwCgtpLcm.png?f=user_large)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq