Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Verder mag ik me trouwens ook aanmelden voor team blut. Morgen weer een zooitje coins erbij!
Op de gok Cheep Cheep paar keer gaan rijden. Exact moment dat ik dacht dit is de laatste poging en anders pech, verbeter ik mijn score. Ik moest pakweg 500 punten pakken, ik wist niet exact meer hoeveel… laatste race een perfecte rit gehad met frenzies en begon te zweten of het genoeg zou zijn…
/f/image/XdqntHRqJbgjBIiBW1I0Fyk2.png?f=fotoalbum_large)
JAAA!!
6 punten voorsprong om 06:57 en 1e geworden
Felicitaties alvast aan alle komende mooie resultaten!
Maar ik wil ook Mario nog naar 7 krijgen en heb prima drivers in zijn line-up
Ik twijfel ook nog tussen Peach en Mario. Ik heb ze beide al op level 7. Ik wil eigenlijk Peach, maar ik wil ook de beste rewards.
Mooi succes!Sleehond schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:05:
06:45 wakker en MK geopend, kak 2e!!
Op de gok Cheep Cheep paar keer gaan rijden. Exact moment dat ik dacht dit is de laatste poging en anders pech, verbeter ik mijn score. Ik moest pakweg 500 punten pakken, ik wist niet exact meer hoeveel… laatste race een perfecte rit gehad met frenzies en begon te zweten of het genoeg zou zijn…
[Afbeelding]
JAAA!!
6 punten voorsprong om 06:57 en 1e geworden![]()
Felicitaties alvast aan alle komende mooie resultaten!
:strip_exif()/f/image/E8oaUnbJD2jL8TI6fmDH1QFN.jpg?f=fotoalbum_large)
Afgelopen week ook al een swooper en 10,000 muntjes mogen incasseren.
Zin in pijp nummer 2 volgende week. De speciale pijpen laat ik aan mij voorbij gaan. Leuke gold pass reward, i.e. PGP. Token shop tevens prima met Hakama en HE tickets. Premium challenge+ vind ik oprecht een grens te ver gaan. Tot slot: weer een “commemorative” kart?
Hoe zien de special pipe en pipe 2 eruit dan? Congrats met je goede pullCache schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:58:
10e geworden! Tevens team Mario gekozen en zojuist TCP gedaan:
[Afbeelding]
Afgelopen week ook al een swooper en 10,000 muntjes mogen incasseren.
Zin in pijp nummer 2 volgende week. De speciale pijpen laat ik aan mij voorbij gaan. Leuke gold pass reward, i.e. PGP. Token shop tevens prima met Hakama en HE tickets. Premium challenge+ vind ik oprecht een grens te ver gaan. Tot slot: weer een “commemorative” kart?
Hier ben ik voor team peach gegaan, we gaan het wel zien
Oef… jammer ja!!bennieeee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:08:
Op Ninja rijden met een kart en glider T1, dikke auw!!
Ik heb nu het geluk van een ER speler (TilikumPC), met een level 7-1400 santa bowser en een level 7-1190 Hakama. Daarnaast heb ik op zijn minst ook nog 1 andere speler die ik nu gezien heb die betere levels heeft dan ik. Voordeel is dat ik nog slechts 2 HE driver point cap tickets nodig heb om een nieuwe driver zijn 3e uncap te geven (ik gok op gold pringles), maar het wordt schrapen deze ranked
@MetalSonic
![]() | ![]() | ![]() |
:strip_exif()/f/image/AOl7MuGgwJqufhKfEVU07sSH.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog steeds niet gekozen en nu weet ik het helemaal niet meer 🙈
Ik neig dan toch naar team Peach denk ik. Coins komen er sowieso wel een hoop bij, grootste verschil is dan 5 ruby’s.
(Of heel misschien wint Peach toch wel, omdat die veel makkelijker tokens verzamelen vanwege alle coinbox drivers, of is dat gewoon wishful thinking?
Go peach!texelonia schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:49:
[Afbeelding]
Ik heb nog steeds niet gekozen en nu weet ik het helemaal niet meer 🙈
Ik neig dan toch naar team Peach denk ik. Coins komen er sowieso wel een hoop bij, grootste verschil is dan 5 ruby’s.
(Of heel misschien wint Peach toch wel, omdat die veel makkelijker tokens verzamelen vanwege alle coinbox drivers, of is dat gewoon wishful thinking?)
Special pipes vallen me tegen en is een easy pass.
Ninja shy guy is wel cool (week 2 pipe) maar ik heb te weinig rubies daarvoor.
![]() | ![]() |
Heb het niet zo op vs tours maar een nieuwe tour is toch altijd wel weer leuk. Helaas geen glider in Tokyo maar verder ziet het er kansrijk uit, succes allemaal!
@MetalSonic top dat je weer een multiplayer event organiseert, ik ben er graag bij dus laat maar weten hoe laat!
Heb ik de info gemist? Anders open ik wel een room na de 2e helft van psv rond 10 11 uur...MetalSonic schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:56:
Omdat ik er de vorige keer zoveel leuke reacties op kreeg maak ik vanavond ook weer een mario kart tour lobby. Meer info volgt nog
Er kwamen privé wat onverwachte dingen tussen door waar ik niet op was voorbereid en die hadden mijn volledige aandacht.
Ik heb niks georganiseerd, mijn telefoon moet opladen en ik moet zelf na deze dag ook opladen.
Geen probleem, hoop dat alles weer oke is!MetalSonic schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:37:
Mijn excuses aan iedereen die klaar zat om 20:30...
Er kwamen privé wat onverwachte dingen tussen door waar ik niet op was voorbereid en die hadden mijn volledige aandacht.
Ik heb niks georganiseerd, mijn telefoon moet opladen en ik moet zelf na deze dag ook opladen.
Voor de liefhebbers rijd ik sowieso een cuppie om wat sterren te verzamelen om 11 uur...
Team Peach krijgt dan op 10 van de 14 dagen de verdubbelingbonus en eindigt dan nét boven Team Mario...
Maarja, dat is theorie. Het wordt dit keer in ieder geval geen 67/33 verdeling vanaf dag één
waar kan je zien wat de stand is? wellicht ligt het aan mijn telefoon maar ik kan op basis van het balkje niet goed zien wie hoeveel voor staatBBBrt schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:14:
Nou, als ik de stand van vandaag - met de 'nieuwe' regels van deze VS-tour - doorzet naar over 14 dagen, dan wordt het héél erg spannend.
Team Peach krijgt dan op 10 van de 14 dagen de verdubbelingbonus en eindigt dan nét boven Team Mario...
Maarja, dat is theorie. Het wordt dit keer in ieder geval geen 67/33 verdeling vanaf dag één
In de app bij News vind je elke dag de exacte tussenstandMetalSonic schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:24:
[...]
waar kan je zien wat de stand is? wellicht ligt het aan mijn telefoon maar ik kan op basis van het balkje niet goed zien wie hoeveel voor staat
Ah gezien, mario voor maar niet heel dik. Zo werkt het dus..... Ik dacht dat je het real time kon zien of Twitter ofzoBBBrt schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:29:
[...]
In de app bij News vind je elke dag de exacte tussenstand
/f/image/1vOwcpvt3vJPhpkD79hpz2Gv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/j4fjbHVZMaQD0HvKMtpgl9xU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ctC2dg0sqerMeAI5Fq5nj5i1.png?f=fotoalbum_large)
Een goede start. Hopelijk kan ik deze week weer meespelen voor de top drie en wellicht promotie naar tier 70. Meeste spelers hebben al hun best gedaan op een score. Nummer 19 "trolt " de boel nog even maar die houdt niemand voor de gek. Als je als icoon kiest voor top 1000 of top 100 ben je sowieso al "high profile"
ja beetje suf mja meesten doen gewoon "normaal"Sleehond schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:10:
Haha leuk dat soort grapjassen. En die denkt waarschijnlijk wel dat de rest het niet doorheeft, haha!
Oef das ook pittig. Een 7 Santa bowser en een 7 Mario Hakema nog wat... Nou succes @TootooTootoo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:36:
Ach anders krijg je een vergelijkbare ranked als bij mij
Nummer 1 is een speler rond de top 100, nummer 3 heeft ook betere levels maar nog veel ruimte. Ik ga voor plek 2/3, tenzij ik iemand nog over het hoofd zie. In dat geval 4
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Wat ik mij dan afvraag waar ze te tickets vandaan halen…. Of trekken ze de pipe gewoon 10x leeg?!?Tootoo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:03:
@MetalSonic en vergeet bij hem ook niet zijn level 6 Peach Happi. Nog geen dag oud en hij heeft hem al op level 6 staan…
#durehobby
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
10x niet, maar 1 a 2x uit de pijp halen, afhankelijk van hoe snel de spotlights komen verwacht ik wel… ze zullen daarnaast veel op level 7 hebben, waardoor ze ook veel HE tickets krijgen. En veel aan pipes trekken om veel muntjes te krijgen. Dat het dan een hele dure hobby is ben ik helemaal met je eens!R-utger schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:06:
[...]
Wat ik mij dan afvraag waar ze te tickets vandaan halen…. Of trekken ze de pipe gewoon 10x leeg?!?
#durehobby
Dure hobby ja, helemaal in combinatie met een gekoppelde credit card. Zou mij niks verbazen als de top 100 mario kart spelers bestaat uit alleen maar full time werkenden die maandelijks voor veel geld packs etc kunnen kopen.Tootoo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:41:
[...]
10x niet, maar 1 a 2x uit de pijp halen, afhankelijk van hoe snel de spotlights komen verwacht ik wel… ze zullen daarnaast veel op level 7 hebben, waardoor ze ook veel HE tickets krijgen. En veel aan pipes trekken om veel muntjes te krijgen. Dat het dan een hele dure hobby is ben ik helemaal met je eens!
Als deze hoeveelheden enigszins lineair doorzetten in de tijd, dan staat Team Mario nu op winst. Maar we gaan het zien.
Beide teams zijn echter niet op koers voor de 2.5B tokens :-)
[ Voor 3% gewijzigd door LawnMowerMan op 30-07-2021 09:21 ]
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
@LawnMowerMan ik herinner me nog wel een tripple coinbox run op 1 van de rainbow road tracks, om uiteindelijk met het zicht op de finish afgeschoten te worden en 3e te eindigen. Balen dus!!
Hier is wakker geworden om er achter te komen dat we nog iemand hebben die veel hoger kan eindigen. Het wordt echt de vraag of Santa bowser nog zijn opwachting maakt voor december, dan wordt het wel zaak om die binnen te hengelen.
![]() | ![]() |
Niks.BBBrt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:48:
Wat maakt Santa Bowser nou zou bijzonder t.o.v. een willekeurige andere HE coinbox-driver op level 7?
Misschien niet perse bijzonder, maar Santa Bowser is tot zo ver maar 1x de revue gepasseerd en heeft een aantal tracks waar hij de enige coinbox driver is. Dat maakt dat hij minder makkelijk inwisselbaar is voor een andere coinbox driver. Als er dan een track komt waar Santa Bowser de enige coinbox driver is, dan heb je een aardige kans dat je achter de feiten aan loopt als je die niet hebt. De vorige ranked cup had ik gelukkig bijna geen tegenstander met SB, nu wordt dat goed gecompenseerdBBBrt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:48:
Wat maakt Santa Bowser nou zou bijzonder t.o.v. een willekeurige andere HE coinbox-driver op level 7?
@LawnMowerMan Herkenbaar en dat vind ik ook wel de charme van dit spel, er zitten zo veel variabelen in die een run kunnen maken of breken! Net zelf een run met dubbele cb en een flutbanaan waar ik in het kasteel afgeschoten werd en dacht 3e te finishen totdat mijn teamgenoten tijdens het gliden de nr 1 en 2 neerschoten en ik toch een nieuw record kon neerzetten! Nu nipt 2e plek met nog wel wat achter de hand op de 3e track.
![]() | ![]() |
:fill(white):strip_exif()/f/image/UsEtwadycGTMgQGDshnP5X9V.png?f=user_large)
Wauw goud!
:fill(white):strip_exif()/f/image/2qHInUlI7QlYb1QAuorsp7V1.png?f=user_large)
Altijd goed als extraatje!
Maar even een rondje Mario Circuit, combo van 187 en 2 coinfrenzy's, theoretisch zou deze nog hoger kunnen. Bovendien is dit ook een persoonlijk record.
:fill(white):strip_exif()/f/image/IZQCdlSwA7yfzrbbjJnWqWhb.png?f=user_large)
Ware het niet dat ik weer een zware ranking heb...
WoW wtf congrats, lekker hoor .... Dat zijn ze hoor..pjot1 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:08:
Gaat lekker deze ochtend! Eerst de Today's Challenge,
[Afbeelding]
Wauw goud!![]()
[Afbeelding]
Altijd goed als extraatje!![]()
Maar even een rondje Mario Circuit, combo van 187 en 2 coinfrenzy's, theoretisch zou deze nog hoger kunnen. Bovendien is dit ook een persoonlijk record.![]()
[Afbeelding]
Ware het niet dat ik weer een zware ranking heb...![]()
[Afbeelding]
Ik ben al blij als ik een SUPER item uit de TCP haal, nouja wellicht voor mij in de toekomst ook eens zoiets
We gaan het zien, heb sowieso nog één "sleeper" in mijn poule maar het is een leuke week op prima tracks.Tootoo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:23:
@MetalSonic leuke strijd! Hopelijk kan je ze mooi voorblijven!
@LawnMowerMan ik herinner me nog wel een tripple coinbox run op 1 van de rainbow road tracks, om uiteindelijk met het zicht op de finish afgeschoten te worden en 3e te eindigen. Balen dus!!
Hier is wakker geworden om er achter te komen dat we nog iemand hebben die veel hoger kan eindigen. Het wordt echt de vraag of Santa bowser nog zijn opwachting maakt voor december, dan wordt het wel zaak om die binnen te hengelen.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Triple coin en dan vlak voor de finish geraakt worden is voor mij ook pijnlijk herkenbaar
Haha, ja. Maar ik wacht nog steeds op die 45 rubies hoor!MetalSonic schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:27:
[...]
WoW wtf congrats, lekker hoor .... Dat zijn ze hoor..
Ik ben al blij als ik een SUPER item uit de TCP haal, nouja wellicht voor mij in de toekomst ook eens zoiets
Eigenlijk zoals @Tootoo zegt.BBBrt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:48:
Santa is goud hoor. Ik heb hem helaas niet. Zijn coverage is flink maar wat hem echt sterk maakt is dat er behoorlijk wat tracks zijn waar alleen hij inzetbaar is. Tja dan gaat zo'n item je de eerste plek geven, of top drie of in elk geval de kans flink vergroten
Meeste aantal rubies uit TCP hier is 10, meest aantal coins is 500pjot1 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:31:
[...]
Haha, ja. Maar ik wacht nog steeds op die 45 rubies hoor!
Ach, geduld is een schone zaak, zegt m'n moeder altijd.MetalSonic schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:38:
[...]
Meeste aantal rubies uit TCP hier is 10, meest aantal coins is 500
:strip_exif()/f/image/QymXBYg0d8KFt7Ev1qgPFYCF.jpg?f=fotoalbum_large)
Zware poule hier ook weer. Ruim 7k naar een veilige plek 5 en nog eens 10k daar weer boven staat de nummer 1. Baan 2 triple Frenzy, baan 1 en 3 is nog wel iets ruimte als de frenzys goed vallen tenminste.
Wat dat betreft lijkt volgende week wel weer stukje beter.
Huh serieus.. ik dacht doe online even. Was S met 0,5%. Wordt 2e in een race van 7 maar me team verliest. Zak ik gewoon terug naar A 80%.. wat een raar iets zeg.
[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 30-07-2021 12:38 ]
Met track 2 heb ik mijn eerste 40+ score behaald
Volgende week mis ik een T3 driver, kart én glider op de Tokyo track, dus ik weet niet of het dan een betere week gaat worden. Het kostte me al moeite om überhaupt die 5e ster te halen 🙈
[ Voor 7% gewijzigd door texelonia op 30-07-2021 12:49 ]
Wel leuk dat de teams nu dichter bij elkaar liggen, en er door die support bonus ook gewisseld wordt wie er voor ligt! Maakt het toch net iets spannender/interessanter dan als bij voorbaat al duidelijk is welk team met flink winst gaat winnen. En er komen nog 3 dagen aan met Bonus Time, dus wie weet komen ze/we ook nog wat dichter bij die 2.5BBBBrt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:07:
Team Mario is teruggezakt naar 80% van de opbrengst van dag 1, en Team Peach naar 77%. Maar door de bonus staat Peach nu net voor.
Als deze hoeveelheden enigszins lineair doorzetten in de tijd, dan staat Team Mario nu op winst. Maar we gaan het zien.
Beide teams zijn echter niet op koers voor de 2.5B tokens :-)
ik mis dan ook een tier 3 driver, hopelijk succes op de pipe. Dan "moet" ik die Ninja krijgentexelonia schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:44:
Hier is het ook lastig deze week. Ik sta nu 4e met 17k achter op de nr 1 en 15k op nr 2. 3e plek hoop ik te kunnen bemachtigen (nu 3.3k achterstand).
Met track 2 heb ik mijn eerste 40+ score behaaldTrack 1 alleen een banana frenzy en track 3 alleen een mushroom frenzy. Dus daar zit zeker nog wel ruimte.
Volgende week mis ik een T3 driver, kart én glider op de Tokyo track, dus ik weet niet of het dan een betere week gaat worden. Het kostte me al moeite om überhaupt die 5e ster te halen 🙈
Welkom in het “ik wordt compleet van de baan geveegd door een ER speler”-clubje. Plek naast me is nog vrijMetalSonic schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:29:
Zie ik dat ik naar plek drie ben gezakt. Dat kan, en dan kijk ik wat er nu boven mij staat
W T F .......
[Afbeelding]
Ik zie de lege stoel, ik ga daar wel zitten jaTootoo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:59:
[...]
Welkom in het “ik wordt compleet van de baan geveegd door een ER speler”-clubje. Plek naast me is nog vrij
Eens kijken of ik nog derde of vierde kan worden.
Op baan één kan je sowieso boven de 20 komen. Als je kart level 2 of 3 is in combinatie met die items is 25k ook mogelijk.. Uiteraard is het veel grinden en moeten de muntjes goed vallen.bennieeee schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:27:
[Afbeelding]
Zware poule hier ook weer. Ruim 7k naar een veilige plek 5 en nog eens 10k daar weer boven staat de nummer 1. Baan 2 triple Frenzy, baan 1 en 3 is nog wel iets ruimte als de frenzys goed vallen tenminste.
Wat dat betreft lijkt volgende week wel weer stukje beter.
Huh serieus.. ik dacht doe online even. Was S met 0,5%. Wordt 2e in een race van 7 maar me team verliest. Zak ik gewoon terug naar A 80%.. wat een raar iets zeg.
Qua event coins en rode coins merk ik weinig verschil, ik heb het natuurlijk niet geteld, maar ik zie genoeg rode coins dat ik niet het idee heb dat ik rode coins mis door de event coins. Heeft iemand al een studie gedaan?
Ik heb in ieder geval het goede team gekozen, de event coins stromen hier binnen, gisteren was de event shop al leeg, nu kan ik alleen niet meer zien hoeveel coins ik heb behaald, ik had 1 item moeten laten staan in de shop. Iemand een idee of het aantal coins nog ergens in een of ander menu verborgen staat?
Met die support bonus kan de strijd nog spannend worden, het wordt een kwestie van op welke dag krijgt team mario de laatste keer zijn bonus voor een flinke bonus en kan peach het daarna nog bijhalen.
Oh en @Vozze 36k op zo een korte baan, ik schrok er van, nette score!
Dankzij die score kwam ik er ook achter dat ik zelf nog >3k kon verbeteren.
erutangiS
Mario Circuit T vind ik echt waardeloos om te doen. Die mijd ik liever. Ik irriteer me enorm aan de hoeveelheid muntjes die door de vloer vallen in het kasteel
:strip_exif()/f/image/k0YaaJ0tnuG4m0OFqKDY0bko.jpg?f=fotoalbum_large)
De pijpen waren wel erg leuk trouwens! 50 rubies besteed en 3 nieuwe HE!
:strip_exif()/f/image/r5Y6OPUTMBJJFXYDZ3AgXYuF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pxFwyzFl5DYp4qA27GdcbDtx.jpg?f=fotoalbum_large)
En uit de ACP kreeg ik PGP die richting level 7 gaat. Nu nog bedenken of ik 12k ga uitgeven aan Metal Mario die daarmee level 6 wordt.
[ Voor 60% gewijzigd door bennieeee op 01-08-2021 08:20 ]
Dat is wel irritant idd, net als een coinbox in de laatste ronde bij laatste item blok, moeilijk om nog goed te gebruiken. Maar ik vind het wel een fijne track om te rijden, vrij simpel, maar altijd verbetering mogelijk.Vozze schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:06:
@MrOleo : bedankt! Dat vind ik dan zelf ook het fijne aan m'n friend list. Het geeft goed weer wat er mogelijk is op een track. Er is altijd veel iemand met een vergelijkbare loadout. En dat weet je dat je meer moet grinden![]()
Mario Circuit T vind ik echt waardeloos om te doen. Die mijd ik liever. Ik irriteer me enorm aan de hoeveelheid muntjes die door de vloer vallen in het kasteelIk krijg daar ook gewoon geen echt goede score.
@bennieeee Lekker negeren die metal mario en de muntjes in een beter item steken!
ACP cact-ice, potentieel interessant als ik er tickets voor kan vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 01-08-2021 08:59 ]
erutangiS
Ik vroeg me af of de Bonus Time en de Support Bonus gecombineerd zouden worden en daar lijkt het wel op. Dat maakt het wel weer héél erg 'georganiseerd'. Aangezien Team Peach op de meeste dagen de support bonus krijgt, is ook de kans op de dubbele bonus het grootst. Dat komt dus gewoon neer op een factor 3 verschil in tokens op die dagen...
Eigenlijk komt het er nu op neer dat het team dat de laatste dag de Support Bonus heeft, gaat winnen...
Daarnaast hebben beide teams bonus time tegelijk: Stel Team Mario scoort 80M en Team Peach 50M, met bonus time wordt dat x 1,5 = 120M vs 75M. Met support bonus 120M vs 150M. Zonder bonus time 80M vs 100M. Dus zoveel extra levert bonus time tijdens support time niet op voor Team Peach.
Als Team Mario de support bonus op week 2 maandag of dinsdag heeft dan winnen ze bijna zeker, op zondag of zaterdag dan wordt het de vraag wanneer Team Peach het inhaalt. Als Team Mario de bonus deze dinsdag krijgt en dan weer 4 dagen later, dan kan het spannend worden. Ik denk dat Team Mario wint.
erutangiS
Prima pulls! Goede itemsSleehond schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:16:
2 X Peach pipe gedaan!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
2 X een nieuwe character voor mij. Peach wintertime en Peach explorer![]()
En nog de ACP een prima resultaat![]()
[Afbeelding]
Het is wel wat spannender dan de vorige vs tours. Mja ik denk ook dat Mario dit gaat winnen..MrOleo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:09:
Hmm, de afgelopen dag heeft Team Peach de achterstand ook niet weten goed te maken, ondanks bonus time en support time combo en ik denk dat de achterstand vandaag ook niet wordt ingehaald.
Daarnaast hebben beide teams bonus time tegelijk: Stel Team Mario scoort 80M en Team Peach 50M, met bonus time wordt dat x 1,5 = 120M vs 75M. Met support bonus 120M vs 150M. Zonder bonus time 80M vs 100M. Dus zoveel extra levert bonus time tijdens support time niet op voor Team Peach.
Als Team Mario de support bonus op week 2 maandag of dinsdag heeft dan winnen ze bijna zeker, op zondag of zaterdag dan wordt het de vraag wanneer Team Peach het inhaalt. Als Team Mario de bonus deze dinsdag krijgt en dan weer 4 dagen later, dan kan het spannend worden. Ik denk dat Team Mario wint.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ou4nkqUCusomx6ElOx7Uj4l5.jpg?f=user_large)
ACP was de b dasher
[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 01-08-2021 13:45 ]
3x10 pipe kunnen doen, Peach Wintertime, Explorer en Halloween erbij en allemaal nieuw voor mij
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
das ook best wat, dan heb je denk ik de afgelopen weken / (maanden?) veel uitgegeven aan super tickets/ itemsPlaneetje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:03:
Vanochtend mijn base super karts en drivers op 7 kunnen zetten. De shop gaat de goede kant op, nog maar 151 normal base drivers[Afbeelding]
ACP was de b dasher
Cool, succes met de shop!Planeetje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:03:
Vanochtend mijn base super karts en drivers op 7 kunnen zetten. De shop gaat de goede kant op, nog maar 151 normal base drivers[Afbeelding]
ACP was de b dasher
Paar weken terug moest ik nog 90 normal drivers met iets van 40 tickets op zak. Vandaag heb ik ze allemaal lvl 7, laatste pipejes heb ik blijkbaar best pech gehad, relatief veel normals vs supers, maar elk nadeel heb zn voordeel.
erutangiS
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
/f/image/lIqgTD2nYSX1K9GADrbKYZ30.png?f=fotoalbum_large)
>>>>>>>>>>> Mario kart tour Multiplayer 20:30 vanavond <<<<<<<<<<<<<<<
Eerder ging het helaas niet door vanavond wel, dit weekend kunnen we afsluiten met wat online mario kart tour. Het is gezellig, je haalt je online achievements en waarom niet?
Wat? Ik start om 20;30 een online lobby, ik wacht maximaal vijf minuten en dan begin ik. Tijdens de sessie kan iedereen komen en gaan en ik zal zelf nog wat invites sturen. Hoe meer ziel hoe meer vreugde
Ik heb vanmiddag die challenges gehaald. Maar zo'n "room" openen telt toch niet voor de challenges? Anders zou je kunnen afspreken dat er steeds eentje wint om alles te halen?MetalSonic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
>>>>>>>>>>> Mario kart tour Multiplayer 20:30 vanavond <<<<<<<<<<<<<<<
Eerder ging het helaas niet door vanavond wel, dit weekend kunnen we afsluiten met wat online mario kart tour. Het is gezellig, je haalt je online achievements en waarom niet?
Wat? Ik start om 20;30 een online lobby, ik wacht maximaal vijf minuten en dan begin ik. Tijdens de sessie kan iedereen komen en gaan en ik zal zelf nog wat invites sturen. Hoe meer ziel hoe meer vreugde
Challenges is voor multiplayer sessies en sessies met friends is dat ook__REMCO__ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:09:
[...]
Ik heb vanmiddag die challenges gehaald. Maar zo'n "room" openen telt toch niet voor de challenges? Anders zou je kunnen afspreken dat er steeds eentje wint om alles te halen?
Over 14 minuten open ik de lobby
Edit: 20: 22 = nog 8 minuten
ik zal ongeveer een uur online spelen, eerste sessie die ik maak is voor 16 potjes achterelkaar, tussendoor kan je dus joinen. Ik maak de lobby en dan kan je nog even wat te drinken halen want ik druk op "launch game om 20:35"
[ Voor 24% gewijzigd door MetalSonic op 01-08-2021 20:23 ]
erutangiS
Yep was leuk, zeker toen er nog wat extra mensen bij kwamen halverwege, met frenzies en zoveel mensen werd het helaas ook wel iets laggier.MetalSonic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:39:
Ik vond het weer gezellig! Congrats voor de winnaars en tot de volgende keer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
1e poule was lekker close.
[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 01-08-2021 22:32 ]
erutangiS
Mooi gezegd dit deel ik volledig. Vanaf potje twee werd het gezelliger, leuker maar ook rommeliger. Ik zag gekke dingen. Ik werd paar keer recht van achter geraakt door een groen schild terwijl ik een banaan achter mij had. Blauwe schilden verdwenen soms in het niks etc etcMrOleo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 22:31:
[...]
Yep was leuk, zeker toen er nog wat extra mensen bij kwamen halverwege. 1e poule was lekker close.
Toen met 8 personen en met frenzies werd het op zich nog wat leuker, maar helaas ook wel iets laggier.
Volgende keer doe ik poules met maximaal zes games! Twaalf vind ik toch teveel.. default items en kans op frenzys is meer fun.
Haha, leuk dat je dat zegt. Die groene schildjes was ik.MetalSonic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 22:34:
[...]
Mooi gezegd dit deel ik volledig. Vanaf potje twee werd het gezelliger, leuker maar ook rommeliger. Ik zag gekke dingen. Ik werd paar keer recht van achter geraakt door een groen schild terwijl ik een banaan achter mij had. Blauwe schilden verdwenen soms in het niks etc etc
Volgende keer doe ik poules met maximaal zes games! Twaalf vind ik toch teveel.. default items en kans op frenzys is meer fun.
Haha ok dan heb ik niks gezegd! Mooie hitspjot1 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:08:
[...]
Haha, leuk dat je dat zegt. Die groene schildjes was ik.Ik raakte je een keer via de muur net onder een hoek. Een andere keer was ook net niet recht van achteren. @Slettesloery was ook een paar keer de Sjaak.
![]()
Dat is ook net m'n sport geworden met groene schildjes!MetalSonic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:15:
[...]
Haha ok dan heb ik niks gezegd! Mooie hits
dat belooft nog wat
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Qua driver mario hakema verder wat hierboven staatSleehond schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vraagje, met welke driver en glider kan ik de beste score neerzetten hier op Mario Circuit?
25.869 is nu mijn score. Zien jullie ruimte voor verbetering?
De kart is een Black B Dasher level 4
:strip_exif()/f/image/IJq0hdgTiMHgkcL5rGxoeQs7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zelf dit:
:strip_exif()/f/image/h6lI9HbbAv3JV7MlY6BbIXOf.jpg?f=fotoalbum_large)
Track 1 kan ik denk ik nog wel wat halen, is nu een nsc + dcf. Track 2 kan ook nog wel, maar moet dan wat meer grinden. Ben meer in de vakantie stemming
P.s. ik had gisteren niet erg veel tijd, maar was leuk om ff te multiplayeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 02-08-2021 20:48 ]
/f/image/c6oRH6DILRxKb9GwEQdrGHdm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F8oKK11KKqqIiyglG0v7nw2X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TyTJnecie6w4eMVF98u8aCav.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ceA5ypI0gpuLLTqOKvnu1tnU.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ESmkHQUnuAhPH7x6L8cJcfOv.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/zsUVzPuU2h8IhWG4NvWaMhR3.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/kV2JWXuBvJ6NvNPTH4tEqwsE.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9sE7ZSbZOBq8SIZnGWqpo0XH.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JpzihfFnoKA8TQjzsqnMIOAi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/F6WP98Ia2M5L08OZ3Np2pRTd.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3gxA2fITcGSEuoK8eCsunlWQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/1V96Q6eoqOkFj1J0congcBIT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TlvvW8Q6Scrj7Tn9XxGyJkhC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/aoKSB2NZVqnysWhUoHafedd5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/i9icMcKBk2rxGMQdbWKGKRlD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EyKDT62wYi5GFyTlj7dROPmx.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/JpIBe7b3UeeJsflAafnxnskV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PRSeJappxNrsAnuOsEw6Szmp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6hQCyGLcUvLbDEisPvApl8an.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OkefRAqvKWzqEYaBzYUa25YF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pqtfuQmcFUmDUsE7K9TjzIyx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O4MG8Y3vyJhJu2sIiDsUyaw1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eynmA4sg9zPjjakk3kYx29eg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/heBynlZvy2ZvXkcHGRzXTc2d.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/I5SZLOLKwJvCBtzW52bTeuXr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ecuARuVgyg5taOXj42n08uE5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ulxBcyP684MCZfmbcvNCvd9L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/frdf9IHtEXP1EOFQajNZ1Wgw.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/klD1J6fQs395CXT4U8QTQ7xJ.jpg?f=user_large)